Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
k heb een probleem mensen. k had ehm voorheen de wat minder legale versie van oblivion (ja k schaam me diep maar daar gaat et niet om, k wilde per se collecters edition hebbe maar kon em niet vinde). Ik heb vandaag legaal de collectors edition gekocht. En nu wil ik dus gaan spelen. Stop de schijf in me dvd speler. En hij leest em gewoon niet. Als k de pc boot met schijf erin blijft het menuutje wat op bootable cd detecteerd er ook op hangen. Ik heb de scijf in m'n vaders pc geprobeerd en die leest em perfect, en ook de pc van m'n broertje. Maar mijn pc niet. De dvd drive in kwestie is een pioneer A06. Hij heeft verder met geen enkele andere schijf problemen (heb gelijk even allerhande soorte dvd's getest en ze werken allemaal). Iemand een idee wat k hieraan kan doen. Het is niet per se een fout in windows want het bios hangt er ook op (als k de schijf erin doe als k in het bios zit dan kan k niets meer doen aldaar, de drive blijft probere te lezen).
Virtuele schijf uitgezet? Auto-run staat aan?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
k heb deamon tools eraf gegooid, k heb gekeken of er nog star force rommel op me pc staat (niet het geval), en auto run staat aan. Maar lezen doet ie em nog steeds niet.

Maar voor windows doet ie t ook al zo moeilijk dus lijkt het me een probleem met moederbord of dvd drive. Kan alleen maar weinig over dit probleem vinden en als k er iets over vind staat er helaas geen oplossing bij...

K zie nu dat als ik tien minuten wacht m'n drive de schijf wel leest :S

Edit 2:

Nu net nog ff me dvd drive drivers opnieuw geinstalleerd in windows 3 keer rebooten. En windows leest de schijf in 1 keer goed. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Daxter op 20-04-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Net Arch-Mage, Gray Fox & Listener van The Dark Brotherhood geworden, geniaal!
Ik dacht nu kan ik mooi Nirnroots simpel verzamelen met de kruidenkist van de Arch Mage maar dat werkt mooi niet!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem.

Ik heb een zekere Ullrich in Cheyindhal (of zoiets) voor het gerecht gebracht, daarna moest ik twee uur wachten en die persoon opzoeken in die tavern.

Maar nu is die daar helemaal niet. Het 'vlagje' wijst naar de tavern, is rood buiten en groen binnen, en wijst naar de deur ongeveer. Die persoon is noch boven noch beneden. Hoe los ik dat op, want die quest is dus gedaan maar door deze bug blijft die wel in de active quest log staan, en daar kan ik niet tegen :)
Een afgewerkte quest is een afgewerkte quest :p

Waar kan ik die nu vinden, of wat kan ik doen
Edit: ik heb geen vroegere saves. Af en toe kuis ik die saves eens op, en dat is dus onlangs gebeurd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

-Eraser- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:19:
[...]
spoiler:
je moet 's avonds rond 7/8 uur, dan praat je met die guard (briben/persuaden) en dan kun je wel naar binnen ;)
Toen ik op het kasteel aankwam heb ik eerst vanalles geprobeerd (nog een geheime gang gevonden ook, maar dat was niet de oplossing) en ik begon redelijk wanhopig te worden. Toen besloot een NPC naar het feestje te gaan... ze deed de deur open en ik drukte mezelf er gewoon achteraan :*)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 10:39
ja ik wil die quest ook wel halen maar het nadeel was dat de spell ook op mezelf gecast wordt :S ben ineens alles kwijt incl. geld. mss heb ik wel iets aan wat de spell absorbeert ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05:56

DropjesLover

Dit dus ->

DEVoTi0N schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:17:
[...]

Ik zit nu trouwens nog steeds met een van m'n eerste quests in m'n quest-log. Ik heb 'm nu al 10x geprobeerd, maar kom steeds niet verder. Het gaat om de quest: Legacy Lost, waarbij je zo'n huis in de bossen moet zoeken voor 2 van die gastjes (als ik me het goed herinner, ik ben de quest namelijk lang geleden begonnen :P). Vervolgens vind jij orges bij dat huis (o ja?). Dus weer terug naar de gastjes, die jou er weer op uit sturen om die orges te vermoorden. En dat is inmiddels 1 week geleden ofzo. Als ik namelijk naar dat huis ga is daar helemaal niets te bekennen. Niet binnen niet buiten. Tijd maakt niet uit. Heb er al uren staan wachten, maar er is daar gewoon helemaal niets.
dat die orges niet komen opdagen had ik dus ook, je moet er wat rondlopen, en eentje kwam ik tegen halverwege het huisje en die ene stad in het noorden (chorrel?) echt balen als je daar dan wel de hele tijd staat waar je moet staan, maar de vijanden er niet zijn.
heb ik overigens al vaker gehad...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb et eerst helemaal uitgepraat met die 2 gasten, toen ben ik gaan rondvragen in de stad waar het huisje was. toen ben ik erheen gegaan en er liepen gewoon 3 ogres voor het huis...

zodra je in de stad de juiste persoon hebt gesproken gaat de quest weer wat verder geloof ik, mischien is het verplicht dat je deze stap meeneemt.
de scripts zijn soms nogal precies.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 05:56

DropjesLover

Dit dus ->

en als je ergens echt niet uit komt (geen zin, kan iets niet vinden, bug, enz)-> pluginnetje maken of ff spieken in de editor >:)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:06

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:23:

Hierbij ook nog een vergelijking tussen 1280*1024 en 1280*720
1280*1024
[afbeelding]
1280*720
[afbeelding]
offtopic:
Je hebt de resoluties omgedraaid ;) Ik zat al te kijken waarom de breedbeeld versie juist minder kon weergeven, maar bij de waarschuwing onder plaatjes staat het wel goed :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:24:
Ik heb een probleem.

Ik heb een zekere Ullrich in Cheyindhal (of zoiets) voor het gerecht gebracht, daarna moest ik twee uur wachten en die persoon opzoeken in die tavern.

Maar nu is die daar helemaal niet. Het 'vlagje' wijst naar de tavern, is rood buiten en groen binnen, en wijst naar de deur ongeveer. Die persoon is noch boven noch beneden. Hoe los ik dat op, want die quest is dus gedaan maar door deze bug blijft die wel in de active quest log staan, en daar kan ik niet tegen :)
Een afgewerkte quest is een afgewerkte quest :p

Edit: ik heb geen vroegere saves. Af en toe kuis ik die saves eens op, en dat is dus onlangs gebeurd :)
Toevallig heb ik die quest gister ook gedaan, maar na twee uur wachten (wat voor mij trouwens wel echt dik 20 minuten wachten in die tavern -Cheydinhal Bridge Inn- leek) kwam die gast wel opdagen.

Misschien moet je gewoon nog ff wachten, zodra de wachttijd voorbij is krijg je vanzelf een beige venster dat de wachttijd voorbij is en dat die Captain zo wel zal komen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik kwam gister ook iets vaags tegen. Ik stond in Chorrel beetje summons e.d. te oefenen en telkens als m'n magie op was ging ik een uurtje resten Het werdt steeds later en later op een gegeven moment werdt het donker m'n magie was uitgeput dus ik rest weer een uurtje zie ik ineens een gozer rondrennen die plots zo'n mythic dawn outfit summonde en burgers te lijf ging, daarna vloog hij op mij af (bad mistake >:) ).
Ik stond daar maar met zo'n gezicht van WTF!! :/
Is dit een random iets of heeft het ergens mee te maken?
In 72 uur had ik nog niet zoiets meegemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 21-04-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij die wachtdingen druk ik gewoon een paar keer achter elkaar op T, waarna ik 1 hour wait kies (wel eerst zorgen dat je op de goede plek staat natuurlijk). Als je rode marker dan verandert naar groen kan je de persoon gaan volgen. Gaat een stuk sneller dan echt te wachten tot de tijd in Oblivion een paar uur verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Nee? Gebeurt mij regelmatig;
Kom ze regelmatig tegen in Inn's en in de Imperial City (loop je een winkel binnen komt zo'n maloot op je afgerend). Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het leden zijn van de geheime deadra en ze jou moeten vermoorden om zo het closen van de oblivion gates te stoppen ofzo. Gister werd ik wel voor het eerst opeens aangevallen door een onschuldige burger, hij begint naar met roepen en begint op me in te steken met een mes! (geen daedra!), dus ik sla hem neer met een paar guards and thats it, vaag. Wel toevallig, het was nog geen 10 minuten nadat ik The Grey Fox was geworden en het masker had opgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem hier zojuist geinstalleerd, ziet er netjes uit. Klopt het echter dat gestolen armour niet geshowt kan worden? Kan het de mannequin wel equippen, maar je ziet het niet... Beetje jammer als dat idd zo is... Hopelijk in een volgende versie dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:40

bAdmuTs

mAzE

Hmm, dat is jammer dat je er een mod voor moet downloaden. Had gehoopt dat ook op de 360 versie te kunnen doen :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:24:

Bij mij stond die gast om de hoek, het was even zoeken. Dus niet richting de deur, maar eerst links de hoek om. (Binnen welteverstaan!) :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu was ik gisteren lekker Oblivion aan het spelen en tot drie keer to springt mijn computer op een zwart scherm en na dat ongeveer 5-10 seconen reset mijn computer zich.

Ik snap er niks van en het bevorderd niet echt de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Laatst online: 18-09 14:29
Ik heb nog een vraagje over het zelf maken van spells. Ik heb het hier al eens zien staan geloof ik in een topic, maar na uitgebreid zoeken heb ik het niet terug gevonden.

Ik wil gebruik maken van Fortify Magicka in combinatie met bv een fireball.
Als ik 1 sec een Fortiy Magicka on self doe van 100 points, dan kost me dat 8 magicka geloof ik. Dus dan had ik als volgende actie een fireball twv 92 points.
Dus dan zou het me in theorie geen magicka mogen kosten om die fireball te schieten.
Maar in de praktijk is me dit nog niet gelukt, het gaat er gewoon allemaal af.

Dus hoe werkt die fortify magicka dan juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 29-08 18:47
Ik weet niet of het iets heel doms is, maar ik kom dus niet in the Thieves Guild.
spoiler:
Voor die ene quest heb ik in de bajes gezeten en van de zwervers heb ik ook gehoord over the Grey Prince. Om met hem af te spreken moet ik dus om 12 uur in the Ruined Dareloth Garden in Waterfront zijn (ik zeg het even uit m'n hoofd, dus het ook fout zijn) Eenmaal daar komt hij na een tijdje aanlopen met een vrouw die ook bij de Guild wil. Ik spreek die vent aan en selecteer 'Join the Thieves Guild', maar dan zegt hij dat ik moet wachten op de andere! Ik heb echt geen idee wie en waar die andere zijn. Het ging volgens mij om een Argonian en... een Woodelf ofzo? Het quest compass veranderd niet, en staat nog steeds naar hem gericht. En vervolgens gaat 'ie rond een uur of 2/3 weer weg.
Help, please! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
(jarig!)
Jesseh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:13:
Ik weet niet of het iets heel doms is, maar ik kom dus niet in the Thieves Guild.
spoiler:
Voor die ene quest heb ik in de bajes gezeten en van de zwervers heb ik ook gehoord over the Grey Prince. Om met hem af te spreken moet ik dus om 12 uur in the Ruined Dareloth Garden in Waterfront zijn (ik zeg het even uit m'n hoofd, dus het ook fout zijn) Eenmaal daar komt hij na een tijdje aanlopen met een vrouw die ook bij de Guild wil. Ik spreek die vent aan en selecteer 'Join the Thieves Guild', maar dan zegt hij dat ik moet wachten op de andere! Ik heb echt geen idee wie en waar die andere zijn. Het ging volgens mij om een Argonian en... een Woodelf ofzo? Het quest compass veranderd niet, en staat nog steeds naar hem gericht. En vervolgens gaat 'ie rond een uur of 2/3 weer weg.
spoiler:
Inderdaad vreemd :P. Toen ik de Thieves Guild wou joinen stonden er nog twee andere mensen, ene Metherdrel en eentje met zo'n maffe kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesseh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:13:
spoiler:
spoiler:
Als methmendrel en de Argonian d'r is dan moet je grey fox nog een keer aanspreken, dan zal hij jullie instructies geven voor een missie om de guild te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Die fortify magicka in 1 sec. zorgt er niet voor dat je met 100 punten stijgt. Slechts een fractie ervan. Die kost je n.l. veel meer. Dan zul je hem moeten uitsmeren over een langere periode en dan gaat het factor X omhoog qua kosten.
crazyx schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:12:
Ik heb nog een vraagje over het zelf maken van spells. Ik heb het hier al eens zien staan geloof ik in een topic, maar na uitgebreid zoeken heb ik het niet terug gevonden.

Ik wil gebruik maken van Fortify Magicka in combinatie met bv een fireball.
Als ik 1 sec een Fortiy Magicka on self doe van 100 points, dan kost me dat 8 magicka geloof ik. Dus dan had ik als volgende actie een fireball twv 92 points.
Dus dan zou het me in theorie geen magicka mogen kosten om die fireball te schieten.
Maar in de praktijk is me dit nog niet gelukt, het gaat er gewoon allemaal af.

Dus hoe werkt die fortify magicka dan juist?

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 21-04-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
In de startpost staat het volgende:
Hoe join ik de thieves guild?
spoiler:
Je moet een keer in de gevangenis geweest zijn. De volgende keer dat je een paar uur rest wordt je door iemand gecontacteerd. In Bruma is een quest waar je zowiezo voor in de gevangenis moet (de vrouw waarvan haar man in de gevangenis zit en zij zonder geld is overgebleven), pak die zou ik zeggen.
Maar dit klopt niet. Je kan gewoon bij de guild komen door:
spoiler:
Aan de bedelaars vragen over de Gray Fox (met een disposition boven de 70). Ze zullen je een locatie geven van een contactpersoon. Je hoeft dus helemaal niet in de gevangenis te komen.

Het is misschien slim om dit aan te passen in de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sefrijn schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:00:

[...]

spoiler:
Aan de bedelaars vragen over de Gray Fox (met een disposition boven de 70). Ze zullen je een locatie geven van een contactpersoon. Je hoeft dus helemaal niet in de gevangenis te komen.

Lijkt me inderdaad handig om die tip toe te voegen, maar volgens mij is dat zijn probleem niet. Hij heeft die gast gevonden (
spoiler:
na ofwel gevangenis ofwel met bedelaars praten
), maar kan vervolgens de guild nog niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
Sefrijn schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:00:
[...]

Zover ik weet zijn er drie verschillende mogelijkheden om bij de thievesguild te komen. Ik heb er toendestijds maar één genoemd, omdat het anders een waslijst van een TS zou worden.

De meest makkelijk versie is om achter de locatie te komen en vervolgens daar op het juiste tijdstip aanwezig te zijn.

Kan alleen niet meer de TS aanpassen aangezien iemand anders het heeft overgenomen. Ik hoop alleen dat die actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15
cardinal808 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:39:
[...]

Zover ik weet zijn er drie verschillende mogelijkheden om bij de thievesguild te komen. Ik heb er toendestijds maar één genoemd, omdat het anders een waslijst van een TS zou worden.

De meest makkelijk versie is om achter de locatie te komen en vervolgens daar op het juiste tijdstip aanwezig te zijn.

Kan alleen niet meer de TS aanpassen aangezien iemand anders het heeft overgenomen. Ik hoop alleen dat die actief is.
Ik zou dit deel niet aangemaakt hebben als ik lange tijd inactieve zou zijn :)
Anyways; ik heb er nu 2 mogelijkheden staan, zoals ook wel te zien is. Wat is dan de derde mogelijkheid volgens jou? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

D4V3 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:48:
Nee? Gebeurt mij regelmatig;
Kom ze regelmatig tegen in Inn's en in de Imperial City (loop je een winkel binnen komt zo'n maloot op je afgerend). Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het leden zijn van de geheime deadra en ze jou moeten vermoorden om zo het closen van de oblivion gates te stoppen ofzo. Gister werd ik wel voor het eerst opeens aangevallen door een onschuldige burger, hij begint naar met roepen en begint op me in te steken met een mes! (geen daedra!), dus ik sla hem neer met een paar guards and thats it, vaag. Wel toevallig, het was nog geen 10 minuten nadat ik The Grey Fox was geworden en het masker had opgezet...
ja dat vinden mensen niet fijn als je met de grey fox masker rondrent.. vooral guards zijn er nogal happig op om jouw een kopje kleiner te maken... :) daarom heb ik dat masker ook maar thuis gelaten, tis niet echt handig om constant te moeten deequipen als je een stad binnenwil

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
ReZ1987 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:53:
[...]

Anyways; ik heb er nu 2 mogelijkheden staan, zoals ook wel te zien is. Wat is dan de derde mogelijkheid volgens jou? :)
1). Gevangenis ingaan
2). Quest in Bruma
3). beetje rondvragen aan zwervers (disposition boven de 70) over de Gray Fox

:)

[ Voor 7% gewijzigd door vosss op 21-04-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Laatst online: 21:15
vosss schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:57:
[...]

1). Gevangenis ingaan
2). Quest in Bruma

Bedankt :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
vosss schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:57:
[...]

1). Gevangenis ingaan
2). Quest in Bruma

Die quest in Bruma is toch juist gewoon dat je de gevangenis ingaat, dus eigenlijk hetzelfde :X

En ik heb in eerste instantie de quest in Bruma geprobeerd, maar bij kwam er niemand, hoe vaak ik ook ging slapen. Dus ik weet niet of die manier waterdicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wil graag plaatjes laten zien icm met m'n X1900XT.

Daarvoor heb ik de ini. file een parameter verandert, weet ff niet meer welke.

Nu druk ik op printscreen alleen wordt er nog niks opgeslagen :?

Draai het hier trouwens perfect @ 1280x1024, AA hoogst, HDR aan. (zie specs onder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 29-08 18:47
Sefrijn schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:22:
[...]

Die quest in Bruma is toch juist gewoon dat je de gevangenis ingaat, dus eigenlijk hetzelfde :X

En ik heb in eerste instantie de quest in Bruma geprobeerd, maar bij kwam er niemand, hoe vaak ik ook ging slapen. Dus ik weet niet of die manier waterdicht is.
spoiler:
Voor die quest ga je inderdaad in de gevangenis, het is dus nogal dubbelop. Alhoewel het wel handig is om meteen nog wat te krijgen als je tóch de gevangenis in moet. Voordat je met bedelaars over de Grey Fox kunt praten moet je trouwens wel een van die 'krantjes' over de Gray Fox hebben gekregen/gelezen.

Mijn probleem is, zoals iemand al goed had opgemerkt, niet dat ik de mensen niet kan vinden, maar er staan er maar 2. Ik heb geprobeerd te wachten, maar na een tijd gaan ze gewoon weg. Ik ga het nu nog wel even proberen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

PcManiaxx schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:50:

Draai het hier trouwens perfect @ 1280x1024, AA hoogst, HDR aan. (zie specs onder)
Voor printscreens vanuit Oblivion zelf moet AA uit staan.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Als je bij de Thief-guild gray fox bent geworden, komen er dan nog meer quests?
En als je bij de Mage-guld Arch mage bent geworden?

(Even als spoiler gezet voordat ik dingen prijs geef die mensen nog niet weten. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:25:
spoiler:
Als je bij de Thief-guild gray fox bent geworden, komen er dan nog meer quests?
En als je bij de Mage-guld Arch mage bent geworden?

(Even als spoiler gezet voordat ik dingen prijs geef die mensen nog niet weten. ;))
Nee en Nee :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die "Lifting the Vale" quest gedaan in Bruma, net buiten dat verlaten fort ligt een half ingegraven ton met daarin een stuk papier en een roestige sleutel, in dat papier staat dat hij een aantal kisten in de vallei verstopt heeft met daarin zijn buit. Ik heb 1 kist kunnen vinden langs het pad bij een stukje muur, daar paste die sleutel niet op natuurlijk. Ik heb nog een uur rond lopen rennen maar niks kunnen vinden. Is er hier iemand die die andere kist(en) heeft kunnen vinden ? Ben gewoon benieuwd wat erin zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:50:

fraps (programmatje om screenies te maken, je fps te zien en filmpjes te maken, al vreet dat laatste superveel fps)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:41:
Ik kwam gister ook iets vaags tegen. Ik stond in Chorrel beetje summons e.d. te oefenen en telkens als m'n magie op was ging ik een uurtje resten Het werdt steeds later en later op een gegeven moment werdt het donker m'n magie was uitgeput dus ik rest weer een uurtje zie ik ineens een gozer rondrennen die plots zo'n mythic dawn outfit summonde en burgers te lijf ging, daarna vloog hij op mij af (bad mistake >:) ).
Ik stond daar maar met zo'n gezicht van WTF!! :/
Is dit een random iets of heeft het ergens mee te maken?
In 72 uur had ik nog niet zoiets meegemaakt.
radiant ia

http://en.wikipedia.org/w...IV:_Oblivion#Radiant_A.I.

Radiant AI works by giving NPCs a list of goals (only quests and interaction with the player character are scripted). They must decide how to achieve these goals by themselves based on their individual statistics. A hungry NPC might compare his current gold against his moral values to decide whether he will walk to a store and purchase food, or just steal it; a skilled archer can choose to hunt his own deer.

mijn grappige situatie was de dode npc naast mn huis. hij had uit mn huis een vergiftigde appel gejat (enige eetbare in mn huis).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:46:
Ik heb net die "Lifting the Vale" quest gedaan in Bruma, net buiten dat verlaten fort ligt een half ingegraven ton met daarin een stuk papier en een roestige sleutel, in dat papier staat dat hij een aantal kisten in de vallei verstopt heeft met daarin zijn buit. Ik heb 1 kist kunnen vinden langs het pad bij een stukje muur, daar paste die sleutel niet op natuurlijk. Ik heb nog een uur rond lopen rennen maar niks kunnen vinden. Is er hier iemand die die andere kist(en) heeft kunnen vinden ? Ben gewoon benieuwd wat erin zit :p
Die heb ik dus ook nog niet kunnen vinden, volgens mij zit er iets anders achter. Ik ben namelijk al meerdere keren helemaal door dat gebied gelopen, ook naar plaatsen waar je eigenlijk niet hoort te komen. In die brief staat iets van 'de truc' van het gebruiken van één kist met die ring er in en een oude kist met daarin de sleutel van de kist met de ring....ik heb alleen die oude kist gevonden die met de ring erin nog niet

spoiler:
een of andere ring die vele duizenden goudstukken waard is, gestolen van een grote tovenaar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Laatst online: 23:53

Clush

Do as I say...

:( gister net voor de big heist toch maar dat huisje aan het waterfront gekocht om mijn overbodige equipment op te slaan.... slechte timing. |:(

kom ik terug met mijn beloning:

spoiler:
ik naar het thieves guild hq met de gray cowl op mijn hoofd... spreek een willekeurige dief aan:
"I can't believe it! It's the Gray Fox! I'm so honoured to meet you!"
-rumors-
"Hey, aren't you the one they call the hero of Kvatch?"

|:(

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:08:
[...]

Die heb ik dus ook nog niet kunnen vinden, volgens mij zit er iets anders achter. Ik ben namelijk al meerdere keren helemaal door dat gebied gelopen, ook naar plaatsen waar je eigenlijk niet hoort te komen. In die brief staat iets van 'de truc' van het gebruiken van één kist met die ring er in en een oude kist met daarin de sleutel van de kist met de ring....ik heb alleen die oude kist gevonden die met de ring erin nog niet

spoiler:
een of andere ring die vele duizenden goudstukken waard is, gestolen van een grote tovenaar......
Heb jij al die kist gevonden waar die "roestige sleutel" op past want ik heb een kist gevonden waar die niet op past, waarschijnlijk dus de kist met die ring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Clush schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:16:
:( gister net voor de big heist toch maar dat huisje aan het waterfront gekocht om mijn overbodige equipment op te slaan.... slechte timing. |:(

kom ik terug met mijn beloning:

spoiler:
ik naar het thieves guild hq met de gray cowl op mijn hoofd... spreek een willekeurige dief aan:
"I can't believe it! It's the Gray Fox! I'm so honoured to meet you!"
-rumors-
"Hey, aren't you the one they call the hero of Kvatch?"

|:(
Ik snap m niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
als je de gray fox bent door je masker op zetten herkent niemand je meer als je gewone char, die thief kan dan toch nooit weten dat hij de held van kvatch is

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ja ik had m intussen ook al door, maar ik dacht eerst dat het stukje in spoiler verband moest hebben met het eerste deel maar dat is dus niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

SnackMasterFlex schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:08:
[...]

spoiler:
Ik heb alle kisten wel gevonden, maar ik heb de volgorde niet genoteerd en de locaties oko niet. Ik weet nog wel dat de eerste kist die ik opende onderin de linker ruïne lag. De tweede was denk ik die bij het muurtje. Er staat ook nog een kist links van de ingang van de vallei (met je rug naar de deur links dus, dan een eindje omhoog lopen) en nog een of twee op andere plaatsen in het dalletje (echt een groot zoekgebied dus).
De beloning:
spoiler:
Circlet of Omnipotence, ter waarde van 3000 goudstukken. Heeft als enchantments Strength +3 Willpower +3 Agility +3 Endurance +3 Speed +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 17:29

Mach

[END]Avengers

Wellicht nog een stomme vraag, kun je met de meeste mods gewoon je huidige savegames gebruiken ? Ik wil wel graag een paar mods gebruiken maar heb geen zin om opnieuw te beginnen met mijn custom character.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Mn eerste post op dit forum. Lang geleden dat ik zo'n mooie game als Oblivion heb gespeeld.

Maar nu :)

Ik ben dus een Vampire (zonder in mn nek gebeten te zijn, maar goed. Vreemd?) en moet dus iemand spreken op de Arcane University. Alleen loopt deze persoon constant achter die poort en kan ik hem niet bereiken. Ik ben dus nu bezig om alle Mages Guild quest te doen en ik heb er 2 voltooid. Alleen het schiet niet op zo aangezien ik alleen 's-nachts kan reizen en overdags met iemand kan spreken. Ik weet ook niet in welke steden de mages Guild zitten. Het schiet niet op zo aangezien ik andere quest wilde doen |:(

Is er een andere oplossing om die potion te krijgen om geen vampire meer te zijn?
Als iemand me zou kunnen vertellen waar alle mage's guilds zitten ben ik ook al dik tevreden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mach schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:10:
Wellicht nog een stomme vraag, kun je met de meeste mods gewoon je huidige savegames gebruiken ? Ik wil wel graag een paar mods gebruiken maar heb geen zin om opnieuw te beginnen met mijn custom character.
Ik heb een aantal mods in gebruik, maar ik kan nog gewoon mn save games gebruiken, dus lijkt me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:12:
Hoi,

Mn eerste post op dit forum. Lang geleden dat ik zo'n mooie game als Oblivion heb gespeeld.

Ik ben dus een Vampire (zonder in mn nek gebeten te zijn, maar goed. Vreemd?) en moet dus iemand spreken op de Arcane University. Alleen loopt deze persoon constant achter die poort en kan ik hem niet bereiken. Ik ben dus nu bezig om alle Mages Guild quest te doen en ik heb er 2 voltooid. Alleen het schiet niet op zo aangezien ik alleen 's-nachts kan reizen en overdags met iemand kan spreken. Ik weet ook niet in welke steden de mages Guild zitten. Het schiet niet op zo aangezien ik andere quest wilde doen |:(

Is er een andere oplossing om die potion te krijgen om geen vampire meer te zijn?
Als iemand me zou kunnen vertellen waar alle mage's guilds zitten ben ik ook al dik tevreden. _/-\o_
Als je iemand in zijn nek bijt tijdens zijn slaap kan je gewoon weer overdag rondlopen, moet je dus wel om de paar dagen herhalen, zorg wel dat niemand het ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Chrasher schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:04:
[...]

Voor printscreens vanuit Oblivion zelf moet AA uit staan.
With all due respect: BS. Heb gister toch echt zelf een aantal screens gemaakt met 2xAA aan. Dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hoi,

Je wordt vampier doordat je een ziekte oploopt als je bij andere vampiers in de buurt komt. Als je daarna gaat slapen wordt je pas vampier, dus als je dat merkt kan je ook gewoon ff opnieuw savegame laden en snel cure diseasse nemen (of bidden in kerk).
Mages guild zit gewoon in elke stad, behalve in de imperial city (daar zit de arcane university waar je later pas in mag), dus dat lijkt me dat dat wel gaat lukken dan om te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
eendje schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:54:
[...]

ja dat vinden mensen niet fijn als je met de grey fox masker rondrent.. vooral guards zijn er nogal happig op om jouw een kopje kleiner te maken... :) daarom heb ik dat masker ook maar thuis gelaten, tis niet echt handig om constant te moeten deequipen als je een stad binnenwil
Het is inderdaad zo dat als je het masker opzet mensen niet blij met je zijn,
maar als je met het masker op je bounty gewoon betaald is er weinig aan de hand, guards laten je gaan omdat ze niets aan te merken hebben ("hey, YOU are the Gray Fox!") ik heb nadat ik die bounty heb betaald maar 1x een watchmen in leyawinn gehad die me zomaar aanviel omdat ik de grey fox was, voor de rest is het goed te doen. Ook de 200 extra gewicht die je met dit mask mee kan dragen zijn erg handig voor in grotten om alles lekker mee te nemen en het permanente detect life is ook super, allemaal veel handiger als die troep die je krijgt als je listener of arch mage wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
Hoi,

In elke stad zit een mage guild, en voo elke moet je een missie doen.
spoiler:
Je kan ook een stapje overslaan in de quest waar je opzoek gaat naar een cure voor vampirisme. Je moet dan gaan naar de count van dat stadje (****, ff de naam kwijt) ten oosten (in die riching in ieder geval) van chorrol. Hij is namelijk de tweede link in deze quest, waar je ook meteen naar wordt doorverwezen.

En die tovenaar waar jij het over hebt is bijna altijd gewoon te bezoeken, behalve 's nachts (jij bent een vampier dus zal dat wel gedaan hebben), want dan slaapt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 25-08 20:26
D4V3 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:40:
[...]

Het is inderdaad zo dat als je het masker opzet mensen niet blij met je zijn,
maar als je met het masker op je bounty gewoon betaald is er weinig aan de hand, guards laten je gaan omdat ze niets aan te merken hebben ("hey, YOU are the Gray Fox!") ik heb nadat ik die bounty heb betaald maar 1x een watchmen in leyawinn gehad die me zomaar aanviel omdat ik de grey fox was, voor de rest is het goed te doen.
Als je een beetje oplet gebeurt er nooit iets. Mocht een guard je zien, dan zet je snel het masker af. Daarnaast kan je natuurlijk een beetje gebruik maken van quicksaves voor als je dan toch niet doorhad, dat er een guard op je je af kwam rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mach schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:10:
Gewoon goed de readme's lezen. De meeste mods kun je gebruiken met bestaande karakters, maar niet alle. Sommige zijn ook wat minder effectief als ze bijvoorbeeld alleen nieuw spawnende monsters aan passen, en je in je savegame nog een aantal 'oude' monsters hebt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 17:29

Mach

[END]Avengers

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:52:
[...]

Gewoon goed de readme's lezen. De meeste mods kun je gebruiken met bestaande karakters, maar niet alle. Sommige zijn ook wat minder effectief als ze bijvoorbeeld alleen nieuw spawnende monsters aan passen, en je in je savegame nog een aantal 'oude' monsters hebt zitten...
okido, thanks....al zie ik door de mods het bos bijna niet meer, maar ik heb wel een paar mods in gedachten.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Gister begonnen met spelen, ben inmiddels level 2 (joepie).
Wilde eerst de hoofd verhaallijn gaan doen, maar man man man wat is dat lastig. Ik wordt binnen no-time neer gehakt!
Nu maar ff imperial city en nog een paar andere steden bezoeken voordat ik verder ga, anders is het volgens mij echt niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
ReZ1987 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:53:
[...]
Rez mijn held O+

Misschien is het handig om verder te gaan, waar ik gebleven ben. Dat houd simpelweg in een inhoudsopgave te maken en anchors toe te voegen, zodat mensen die reperterende vragen stellen te laten verwijzen naar de anchors binnen de TS.

Mijn doel is namelijk altijd geweest om TS'en naar een hoger niveau te trekken en niet alle TS'en op me te nemen.

Nadeel met TS'en is altijd de plaatjes en de bandbreedte daarbinnen. Misschien ga ik eens tegen de modjes zeuren dat ze daar ruimte beschikbaar voor moeten stellen, zodat er betere/duidelijkere TS'en kunnen worden gemaakt, wat gelijk het niveau van GoT naar boven trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Goed, ik ben nu ook een vampire en dat is verschrikkelijk vervelend aangezien ik de nadelige consequenties nog niet wist en ik nog vrij op het begin van het spel zit. Cure for vampirism dus, en nu moet ik 5 empty grand soul gems vinden. Ik weet dat ze te vinden zijn in sommige Mages Guilds, maar ik kan ze nergens kopen en in de Mages Guild in Chorrol lukt het me niet om ze uit de display case te halen omdat ik dat slot niet open krijg :'( (ik zit nog op het begin dus security is laag).

Tips? :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
JeRa schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:17:
Goed, ik ben nu ook een vampire en dat is verschrikkelijk vervelend aangezien ik de nadelige consequenties nog niet wist en ik nog vrij op het begin van het spel zit. Cure for vampirism dus, en nu moet ik 5 empty grand soul gems vinden. Ik weet dat ze te vinden zijn in sommige Mages Guilds, maar ik kan ze nergens kopen en in de Mages Guild in Chorrol lukt het me niet om ze uit de display case te halen omdat ik dat slot niet open krijg :'( (ik zit nog op het begin dus security is laag).

Tips? :)
In elke mages guild is wel iemand die er een paar verkoopt. En idd in die display cases, heb al die magesguild leeggetrokken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, foutje in de engine die er voor moet zorgen dat bomen op de voorgrond er wel mooi uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/plattebomen.jpg

Even verder lopen en het lost zich vanzelf weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Hebben jullie trouwens de screenies van Dark Messiah gezien. Lijkt verdacht veel op Oblivion. Ook een 3d spel met spinnen, zwaarden, magie e.d.

Het spel gebruikt bovendien de source engine...klinkt niet gek he.

[ Voor 22% gewijzigd door The Mystic op 22-04-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/7489/amulet3qj.jpg

Ik kwam dit schatje ineens tegen... het meest waardevolle object dat ik tot nu toe heb gezien :7

Als iemand nog mooiere bling bling heeft dan hoor ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb net ook een reflect damage ring opgepikt, maar ik ben ff vergeten wat die waard is. Volgens mij ook in die ordegrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Mystic schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:18:
Hebben jullie trouwens de screenies van Dark Messiah gezien. Lijkt verdacht veel op Oblivion. Ook een 3d spel met spinnen, zwaarden, magie e.d.

Het spel gebruikt bovendien de source engine...klinkt niet gek he.
(offtopic) in dat spel heb je geen vrijheid en de missies zijn in een vaste volgorde

Dark Messiah topic @ GoT

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Even iets anders: is het misschien een idee om een Nirnroot Map te maken met alle forummers hier die mee willen werken? Zeg maar het idee van de Hidden Packages maps van de GTA serie: een grote kaart van Cyrodiil met nummertjes erop, en per nummertje een korte beschrijving.

Is maar een proefballonnetje hoor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Weet iemand waar de armorery in Imperial Legion Compound is?
Ik heb geen flouw idee wat dat laatste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

zat dat niet in het paleis? of waren dat de barracks?

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je met ATI's X1000 serie wel HDR+Bloom kan gebruiken? Het lijkt op mn X1600Pro namelijk tegelijk te draaien...

Ik verbaas me trouwens over de X1600Pro. Hij lijkt wel en sneller te zijn dan mijn 6800GT en hij geeft mooier beeld (o.a. HQ AF op 2x).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook sinds 2 dagen, en het is erg verslavend al zeg ik het zelf maar wat ik wel lastig vind, is om het geheel te blijven overzien. Ik heb nu een paar eigenschappen gekozen als Nord(sterrenbeeld ben ik vergeten en ik ben een Battlemage). Ik loop nu wat dingen te jatten in de imperial city maar wat moet ik allemaal doen. Mijn guildleider van de fighters zei dat ik maar eens naar Anvil moest gaan maar ja waar is dat he? En ik heb al gezocht maar waar is dat menu om te kijken hoe je eigenschappen staan, of bestaat dat niet? Want je wordt wel steeds beter in sommige dingen maar is daar ook een menu voor? Wat kan ik allemaal met het feit dat ik een Battlemage bent en dat sterrenbeeld.

Edit: hehe, iedereen die zich erin herkent dat hij ook wat menus denkt te missen, open je menu met TAB en klik eens op Strength/Magika/Fatigue en op je Map. Veel wordt dan duidelijk :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 02:20:
Klopt het dat je met ATI's X1000 serie wel HDR+Bloom kan gebruiken? Het lijkt op mn X1600Pro namelijk tegelijk te draaien...

Ik verbaas me trouwens over de X1600Pro. Hij lijkt wel en sneller te zijn dan mijn 6800GT en hij geeft mooier beeld (o.a. HQ AF op 2x).
Ja uk vind de x1600pro (agp) ook heel interessant, binnen 2 maand wil ik mijn 9800 pro upgraden.
Ik twijfel nog tussen de 7800gs en de x1600pro of eventueel een 7900GS als die mss komt.
De 7800GS is wel sneller maar de x1600 is echt véél beter kwa prijs/prestatie verhouding.
Kan je even posten wat de min fps is met hdr aan buiten + andere instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:28:
Ik heb het spel nu ook sinds 2 dagen, en het is erg verslavend al zeg ik het zelf maar wat ik wel lastig vind, is om het geheel te blijven overzien. Ik heb nu een paar eigenschappen gekozen als Nord(sterrenbeeld ben ik vergeten en ik ben een Battlemage). Ik loop nu wat dingen te jatten in de imperial city maar wat moet ik allemaal doen. Mijn guildleider van de fighters zei dat ik maar eens naar Anvil moest gaan maar ja waar is dat he? En ik heb al gezocht maar waar is dat menu om te kijken hoe je eigenschappen staan, of bestaat dat niet? Want je wordt wel steeds beter in sommige dingen maar is daar ook een menu voor? Wat kan ik allemaal met het feit dat ik een Battlemage bent en dat sterrenbeeld.
tis maar een idee, maar mischien eens op je kaart kijken? dat is meestal een goede manier om te kijken waar een stad ligt..

like i said, tis maar een ideetje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:03:
[...]

tis maar een idee, maar mischien eens op je kaart kijken? dat is meestal een goede manier om te kijken waar een stad ligt..

like i said, tis maar een ideetje
Op "TAB" drukken en dan kun je onderin op verscheidene balkjes drukken. Als je op het balkje (gebied) drukt met de windrichtingen (NW,W etc.) krijg je de kaart te zien. Op diegene met de strepen (rood,blauw.groen) dan kun je je eigenschappen zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bozozo schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:37:
[afbeelding]

Ik kwam dit schatje ineens tegen... het meest waardevolle object dat ik tot nu toe heb gezien :7

Als iemand nog mooiere bling bling heeft dan hoor ik het wel :P
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/7531ce40a4dacef94b3eacb26508f3c1ScreenShot62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/17aa26259514c4353d2a0dab34190b6dScreenShot63.jpg

Alleen die Escutcheon of Chorrol is hoger :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-04-2006 11:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Hoe kan je ooit een boog hebben met een attack van 59? Ik krijg met m'n lvl 35 o.i.d. alleen maar bogen met 20 damage als maximum.

Die ring of namira is wel minder waard en ik vind hem ook niet zoo geweldig.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:21:
Ja uk vind de x1600pro (agp) ook heel interessant, binnen 2 maand wil ik mijn 9800 pro upgraden.
Ik twijfel nog tussen de 7800gs en de x1600pro of eventueel een 7900GS als die mss komt.
De 7800GS is wel sneller maar de x1600 is echt véél beter kwa prijs/prestatie verhouding.
Ik heb er voor Oblivion eentje gekocht (512 MB versie), en ben heel tevreden. Zoals je zegt is de 7800GS eigenlijk veel te duur naar verhouding.

Ik speel met bijna alles op high, maar wel flink getweakt (vooral gras). Op 1440x900 (vgl met 1280x1024 qua aantal pixels) met HDR krijg ik binnen altijd wel 25+ FPS tenzij er veel NPCs rondlopen. Buiten heb ik meestal 10-15 fps (voor mij genoeg). Kan ik nog wel verhogen als ik het gras of HDR uit zou zetten (of zou gaan overklokken) maar vind het er wel mooi uitzien zo :)
(edit: Let wel op dat dit sterk van je instellingen en rest van het systeem kan afhangen, dus ga niet te veel op 'fps' waarden af die mensen laten zien, is heel moeilijk vergelijken)

Ik meen dat er onlangs in het ATI nieuwstopic een Oblivion benchmark met X1600Pro (of XT?) gepost was. Moet je maar eens zoeken: [rml][ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 37[/rml]

Let ook even op dat de X1700 wss. deze zomer uitkomt. Als die nog op AGP komt is dat waarschijnlijk nog een veel betere keuze, maar ik weet niet wat de kans daarop is. Sinds ik mijn X1600 heb let ik niet zo veel meer op upgrade mogelijkheden :)

Paar screenies met mijn instellingen (heb in de loop van de tijd wel wat veranderd, dus ze zijn niet allemaal met precies dezelfde instellingen). Alles klikbaar voor origineel formaat (niet geresized)
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/ScreenShot41s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/ScreenShot64s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/ScreenShot102s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/ScreenShot127s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.elmerproductions.com/tweak/pics/ScreenShot139s.jpg
drooger schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:32:
Hoe kan je ooit een boog hebben met een attack van 59? Ik krijg met m'n lvl 35 o.i.d. alleen maar bogen met 20 damage als maximum.
Hangt dat niet ook sterk af van je stats? Volgens mij gaan wapens meer damage doen als je stats toenemen. Weet niet of het ook (deels) puur level gebaseerd is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:33:
[...]
Ik meen dat er onlangs in het ATI nieuwstopic een Oblivion benchmark met X1600Pro (of XT?) gepost was. Moet je maar eens zoeken: [rml][ Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 37[/rml]

Let ook even op dat de X1700 wss. deze zomer uitkomt. Als die nog op AGP komt is dat waarschijnlijk nog een veel betere keuze, maar ik weet niet wat de kans daarop is. Sinds ik mijn X1600 heb let ik niet zo veel meer op upgrade mogelijkheden :)
Afbeeldingslocatie: http://firingsquad.com/hardware/oblivion_high-end_performance/images/slifoliagehdr1600.gif
no problem ;)

Ik heb mijn club3d 7900 GT gisteren binnen gekregen (opgehaalt ;) ), ziet er puik uit. Nu nog even wachten op mijn nieuwe systeem, en dan maar gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

drooger schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:32:

Die ring of namira is wel minder waard en ik vind hem ook niet zoo geweldig.
Dat is een mod, die trekt de dmg gelijk met.. ehm.. iets? :P Zonder die mod slaat het nergens op, 20 pijlen per ventje, nu iets van 7-8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 18:20
kan iemand mij een tip geven over het lezen van die 4 boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daar staat ie niet tussen. Vooruit dan:
Afbeeldingslocatie: http://www.firingsquad.com/hardware/oblivion_mainstream_performance/images/1280foliage.gif
Hele artikel staat hier: http://firingsquad.com/ha...n_mainstream_performance/
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:46
Angeloonie schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:23:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen die Escutcheon of Chorrol is hoger :+
Waar krijg je dat mooie armor???

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, zojuist mijn 2e Mundane Ring gevonden van 21k :D Beetje jammer dat je er geen 2 aan kunt alleen want dan had ik nu 100% magic resistance gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:21:
[...]

Ik zal even voor je kijken. (ik update deze post over een paar minuten).

Update:
Systeem: Pentium 4 2,66ghz 533FSB, 1GB DDR333, ATI X1600Pro 512MB, Onboard sound.
Instellingen: 1024x768, 2xAF, HDR / geen bloom, max. detail.
Min. FPS buiten = 9
Min. FPS buiten (gevecht) = 7
Min. FPS stad = 8
Min. FPS binnen = 19

De FPS in Oblivion is speelbaar als deze minimaal rond de 12-15 FPS zit. T.o.v. mijn eigen systeem (zie sig.) merk ik dat bij het systeem van mn pa de FPS nogal inzakt wanneer er veel dingen bewegen (mensen, dieren etc.). Dit ligt aan de processor en in mindere mate de geheugensnelheid van zijn systeem. Dit verklaard waarom de min FPS in de stad lager is dan de min FPS buiten. Mijn eigen systeem draait steden sneller dan buitenomgevingen.

Als je een betere processor hebt dan die 4 jaar oude P4, dan draai je het spel een stuk sneller.

(Als ik de instelling 'tree fade' de helft lager zet gaat FPS buiten (min.) naar 12FPS).

Als je een AGP systeem gaat upgraden zou ik zeker voor de X1600Pro 512mb gaan. Overigens kwam er dacht ik ook een X1600XT op AGP. Die is 50 euro duurder dan ongeveer. Je zou dan mogelijk HDR+Bloom kunnen draaien of eventueel 4xAF of zo. De X1600Pro presteerd in Oblivion nu al iets beter dan een 6800GT (bij vergelijkbaar systeem), de X1600XT is zeker sneller.

Dan zou je prestaties vergelijkbaar met mijn systeem krijgen (waarschijnlijk beter nog):
Min. FPS buiten = 15
Min. FPS buiten (gevecht) = 11
Min. FPS stad = 18
Min. FPS binnen = 28

Een 7800GS Zou ik niet aanraden omdat deze nog zo duur is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem hier zojuist geinstalleerd, ziet er netjes uit. Klopt het echter dat gestolen armour niet geshowt kan worden? Kan het de mannequin wel equippen, maar je ziet het niet... Beetje jammer als dat idd zo is... Hopelijk in een volgende versie dan? :D

*kick* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand of er een vergelijkbare mod bestaat als de mod "A place to stay" in Morrowind..

Deze mod gaf je een huis, maar het mooie was dat alles zo ontzettend goed georganiseerd was.. Voor elke ingredient een eigen potje, voor elke soort wapen een eigen kist.. Alles kon je gewoon goed per groep verdelen. Nu heb ik wel wat huisjes en gooi ik mijn troep altijd maar in willekeurige kisten of op de grond, maar het is zo'n zoekwerk op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rudyyy schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:04:
kan iemand mij een tip geven over het lezen van die 4 boeken?
spoiler:
Je moet ze gewoon aanklikken in je inventory om ze te lezen. Bij elk boek gaat één van je magische skills omhoog :). Vervolgens ga je naar die miep bij de Arcane university die verstand heeft van daedra's. Zij zegt dat je morgen terug moet komen, dus wacht je een dag en ga je terug naar haar. Ik neem aan dat je daarna samen uitkomt op de locatie en een mapmarker krijgt (ik ben daar zelf ook net, maar mijn dag wachten is nog niet om dus ik loop wat rond in Imperial City

Als iemand hier meer of nuttigere info over heeft hoor ik het ook graag trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
(jarig!)
Bozozo schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:49:
Even iets anders: is het misschien een idee om een Nirnroot Map te maken met alle forummers hier die mee willen werken? Zeg maar het idee van de Hidden Packages maps van de GTA serie: een grote kaart van Cyrodiil met nummertjes erop, en per nummertje een korte beschrijving.

Is maar een proefballonnetje hoor B)
He dat lijkt me wel een goed idee! Maar dan moeten we wel allemaal eraan meewerken zodat het goed bijgehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

gwystyl schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:26:
[...]

spoiler:
Je moet ze gewoon aanklikken in je inventory om ze te lezen. Bij elk boek gaat één van je magische skills omhoog :). Vervolgens ga je naar die miep bij de Arcane university die verstand heeft van daedra's. Zij zegt dat je morgen terug moet komen, dus wacht je een dag en ga je terug naar haar. Ik neem aan dat je daarna samen uitkomt op de locatie en een mapmarker krijgt (ik ben daar zelf ook net, maar mijn dag wachten is nog niet om dus ik loop wat rond in Imperial City

Als iemand hier meer of nuttigere info over heeft hoor ik het ook graag trouwens...
Betreffende het raadsel van de 4 boeken:

spoiler:
Als je de volgende dag bij haar terug komt, zegt ze dat ze de eerste 2 boeken heeft bestudeerd maar nog niks weet en je morgen maar weer terug moet komen. Kom je de dag daarom langs, dan geeft ze je de gouden tip om in elk boek te kijken naar de eerste letter van elke paragraaf. Dan kom je al een heel eind.

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

_mARCO_ schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:37:
[...]

Betreffende het raadsel van de 4 boeken:

spoiler:
Als je de volgende dag bij haar terug komt, zegt ze dat ze de eerste 2 boeken heeft bestudeerd maar nog niks weet en je morgen maar weer terug moet komen. Kom je de dag daarom langs, dan geeft ze je de gouden tip om in elk boek te kijken naar de eerste letter van elke paragraaf. Dan kom je al een heel eind.
Ik neem aan dat je dan ook echt naar haar terug moet om een quest update te krijgen, of kan je ook gelijk naar de goede locatie gaan als je die uitgevogeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 10:32
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:47:
[...]

*kick* O-)
Klopt, ik kan het wel equippen, maar je ziet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Kan iemand mij vertellen waar ik veel vampires kan vinden? Ik moet namelijk nog 9 vampire dust verzamelen, om weer met een schone lei te beginnen bij de mages guild...

Ik heb al een aantal grotten gehad in de buurt van chorrol en heb bij eerder missies ook al veel van die lui vermoord, maar heb al het dust gebruikt voor potions... Kan ik het misschien ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Brainless-NL schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:51:
Kan iemand mij vertellen waar ik veel vampires kan vinden? Ik moet namelijk nog 9 vampire dust verzamelen, om weer met een schone lei te beginnen bij de mages guild...

Ik heb al een aantal grotten gehad in de buurt van chorrol en heb bij eerder missies ook al veel van die lui vermoord, maar heb al het dust gebruikt voor potions... Kan ik het misschien ergens kopen?
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/7356/vampires8hv.jpg

O-)

Anyway, ik kan niet wachten tot mijn mage echt gaat ownen :9 Zie het al helemaal voor me. Eerst een touch spell met 8 seconde paralyse + damage health 25 for 8 seconds (en misschien nog weakness to fire als de magicka kosten het toelaten :*) )en als die vijand dan op de grond ligt met me enchanted dagger met 25 fire damage ofzo het afmaken. En dat natuurlijk in armor met fortify magicka enchantments, shield bonusses en feather enchantments 8)

Ga daar nu weer verder mee, even die recommendation van mage guild afmaken, heeft dit char nog niet }:O

[ Voor 35% gewijzigd door Muthas op 22-04-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

als je hangende lijken ziet dan ben je bij een gedeelte waar vampieren zitten. je hebt bv ook zon gedeelte ergens in het riool in de imperial city zelf.

nog ff een paar fotos:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/oblivion/obl_dragonamr580.jpg

nadat het paard is verdronken zit men in de put: mn dragon light armor.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mustis/oblivion/obl_cham580.jpg
wie een kuil graaft voor een ander, vind er soms een duitser in: mn chameleon robe

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik heb alle ingredienten van de "Vampire Cure" ingelvert bij die heks, maar ik krijg de cure niet.
Iemand een idee waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

gwystyl schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:40:
[...]

Ik neem aan dat je dan ook echt naar haar terug moet om een quest update te krijgen, of kan je ook gelijk naar de goede locatie gaan als je die uitgevogeld hebt?
Zelf had ik het raadsel van de boeken al wel opgelost, maar ik wist niet waar ik het verder precies moest zoeken. Tijdens het derde bezoek aan die miep vertelde ze echter wáár die lokatie zich bevindt waar je moet zijn om verder te komen, en daar loop je zo heen.
Ik weet dus niet of je aanwijzingen op die lokatie kunt vinden als je niet bij haar bent geweest, maar da's een kwestie van proberen lijkt mij. :)

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Ik heb alle ingredienten van de "Vampire Cure" ingelvert bij die heks, maar ik krijg de cure niet.
Iemand een idee waardoor dit komt?
Omdat er duidelijk staat dat je moet: WACHTEN! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Laatst online: 05:01
drooger schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:34:
[...]

Omdat er duidelijk staat dat je moet: WACHTEN! :P
En ook omdat die quest zeer bugged is -->

Linkje naar een oplossing:

[ Voor 3% gewijzigd door MoiZie op 22-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:58
Op sommige screenshots zie ik dat (enkele?) van jullie vrij veel kunnen dragen. Bijvoorbeeld ergens in de 800. Zelf kan ik maar tot max 200 dragen. Is er iets van een backpack of wordt dit getal verhoogd naarmate het spel vordert doordat je char zichzelf ontwikkeld?

AULXJMHR

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.