Virtuele schijf uitgezet? Auto-run staat aan?k heb een probleem mensen. k had ehm voorheen de wat minder legale versie van oblivion (ja k schaam me diep maar daar gaat et niet om, k wilde per se collecters edition hebbe maar kon em niet vinde). Ik heb vandaag legaal de collectors edition gekocht. En nu wil ik dus gaan spelen. Stop de schijf in me dvd speler. En hij leest em gewoon niet. Als k de pc boot met schijf erin blijft het menuutje wat op bootable cd detecteerd er ook op hangen. Ik heb de scijf in m'n vaders pc geprobeerd en die leest em perfect, en ook de pc van m'n broertje. Maar mijn pc niet. De dvd drive in kwestie is een pioneer A06. Hij heeft verder met geen enkele andere schijf problemen (heb gelijk even allerhande soorte dvd's getest en ze werken allemaal). Iemand een idee wat k hieraan kan doen. Het is niet per se een fout in windows want het bios hangt er ook op (als k de schijf erin doe als k in het bios zit dan kan k niets meer doen aldaar, de drive blijft probere te lezen).
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice