Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Even schaamteloos advertisen.. Er is ook een IRC kanaal op de Tweakers.net IRC, #oblivion. Als je geluk hebt kun je hier ook terecht met je vragen. Al heb je natuurlijk kans dat je geen antwoord krijgt, omdat we allemaal aan het gamen zijn :D

Geen IRC geinstalleerd? Via http://irc.tweakers.net/ kan je dit kanaal ook bereiken.

Ies misschien ook handig voor de topicstart

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 19-04-2006 20:22 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:13

Clush

Do as I say...

WooK schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:40:
Ik heb nu al een paar quests die ik niet af kan sluiten. Bij de unfriendly competition quest bijvoorbeeld, moet ik op het eind nog wat dingen geven aan Jensine maar als ik met haar ga praten, gebeurd er niets :?
spoiler:
heb je de schop uit de grafkamer?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Clush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:04:
[...]

spoiler:
Oh ja! Die quest had me even een complete Daedric Armor set bezorgd. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Haijo op 19-04-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

sander-sp schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:50:
Ik vind alleen zo weinig helmen, iemand tips? Alle struikrovers lopen bij mij al in glass, maar ze hebben nooit is een helmpje op...
Ik vind het ook tegen vallen inderdaad.. ik vind een hoop leuke armor, maar de helmen die ze hebben zijn bijna alleen maar dwarven enzo.. geen glass, mithril, elven of andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb een pobleem met de Blood of the Deadra questline
spoiler:
Ik heb de quest van Peryite gedaan, die gaf me het schild Spell Breaker... Het spel gaf netjes weer dat ik de quest heb voltooid en dat ik terug naar martin moest om de artifact te geven... alleen als martin zegt of ik er klaar voor ben om hem af te geven, krijg ik geen optie om het schild daadwerkelijk te geven.... what the hell am I doing wrong?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Starchild schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:26:
Ik heb een pobleem met de Blood of the Deadra questline
spoiler:
Ik heb de quest van Peryite gedaan, die gaf me het schild Spell Breaker... Het spel gaf netjes weer dat ik de quest heb voltooid en dat ik terug naar martin moest om de artifact te geven... alleen als martin zegt of ik er klaar voor ben om hem af te geven, krijg ik geen optie om het schild daadwerkelijk te geven.... what the hell am I doing wrong?!?
heb je het schild wel bij je?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:53

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben nu level 15 en ging net een nieuw ontdekte grot binnen, zit hij vol met zwarte beren en berg-leeuwen. Had ik er 1 met een sneak-attack geveld, kwamen er meteen 3 tegelijk op me af.
Dat valt dus haast niet te verdedigen als je in een hoek wordt gedreven. :X
Ben als de sodemieter die grot uitgevucht. O-)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:22:
[...]

Ik vind het ook tegen vallen inderdaad.. ik vind een hoop leuke armor, maar de helmen die ze hebben zijn bijna alleen maar dwarven enzo.. geen glass, mithril, elven of andere
Dit verschilt heel erg wat je level is, en waar je precies zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Clush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:36:
[...]

heb je het schild wel bij je?
natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik krijg door de eerste missie van de Thieves guild te volbrengen infamy. Dan word je dus minder populair. Voor de missie moet je een dagboek jatten. Volgens wikipedia komt infamy omdat je iets niet op de juiste manier doet, maar ik doe het precies zoals ik later in de walkthrough zag.

Weet iemand hoe die infamy veroorzaakt wordt en hoe nadelig dit precies is?

[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 19-04-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

de quests van de thieves guild geeft je altijd infamy ;) (net zoals die van de dark brotherhood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:00:
Ik krijg door de eerste missie van de Thieves guild te volbrengen infamy. Dan word je dus minder populair. Voor de missie moet je een dagboek jatten. Volgens wikipedia komt infamy omdat je iets niet op de juiste manier doet, maar ik doe het precies zoals ik later in de walkthrough zag.

Weet iemand hoe die infamy veroorzaakt wordt?
Bedoel je niet eerder hoe je er juist vanaf komt? Op zich logisch dat je populariteit iets zakt zodra je alles gapt wat los en vast zit.

Zo kill ik alles bij de dark brotherhood, en krijg ik van diverse wachters in steden te horen dat ik een probleem heb, maar ze het me vergeven omdat ik zon fijne vent ben (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Starchild schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:01:
de quests van de thieves guild geeft je altijd infamy ;) (net zoals die van de dark brotherhood)
Flauw, niemand weet toch dat ik spullen van ze jat :P.

Maar hoe slecht is infamy. Heb je daar later nog last van :?

[ Voor 12% gewijzigd door dr snuggles op 19-04-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

het grootste probleem wat ik er mee kreeg was, toen mijn infamy hoger dan mn fame was, ik niet meer in temples kon prayen... daarvoor moet je fame hoger zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:52

drooger

Falen is ook een kunst.

Je moet je niet zo druk maken om je infamy, ik heb momenteel iets van 49 infamy. Daar staat dan wel tegenover dat ik rond de 105 fame heb :D

Quests opgelost: tussen de 110 en 150.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Starchild schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:05:
het grootste probleem wat ik er mee kreeg was, toen mijn infamy hoger dan mn fame was, ik niet meer in temples kon prayen... daarvoor moet je fame hoger zijn
Aha. Dan maar niet prayen :P.

Er is trouwens ook iemand die beweert dat je in de kerk je infamy kunt verlagen door te bidden. Is dat zo :? Wikipedia is een beetje schaars op het gebied van de church.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

moet wel zeggen, de thievesguild questline is erg goed :) zijn erg leuke quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Starchild schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:24:
moet wel zeggen, de thievesguild questline is erg goed :) zijn erg leuke quests
Ik vond die van db beter, en daarnaast loont deze beter. De laatste missie van de tg vond ik trouwens wel erg lang in vergelijking met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Is er eigelijk een manier om je gestolen spullen wit te wassen? Voor zo ver ik weet niet, maar je weet maar nooit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Clush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:04:
[...]

spoiler:
jups
spoiler:
samen met dat perkament ofzo
maar het werkt nog steeds niet. Zo heb ik dat ook met een paar andere quests trouwens. Niemand anders een idee dus?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mn kaart niet stinkend zn best doet om het spel te draaien.
Dit idee hadk allanger en nu nog meer als ik kijk naar temperaturen. Bij Oblivion is de kaart na 3 uur toch wel 15 graden warmer dan idle (idle: 43 graden) In condemned bijvoorbeeld issie na 1 kwartier als 25 graden warmer :?

Hebben andere mensen dat de kaarten zeg maar niet zo warm wordt bij oblivion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:03:
[...]

Ik zie het al gebeuren, wow account verkopen. Loopt er een n00b druid in een volledige tier2 outfit die niet weet wat hij moet doen.

Mijn account hou ik gewoon om nog een paar keer per week te raiden.
Ik doe mijn account ook neit weg :P Want als the burning crusade uitkomt en dat zal nog wel een tijdje duren, dan ben ik inmiddels wel weer uitgespeeld in dit grandioze spel :) Voorlopig zit ik er nog wel warmpjes bij met Oblivion, zal nog wel tot het eind van het jaar duren voor de expantion van WoW uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]drooger schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:49:
thabomb schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:17:

Hier een vraag over de quest betrekende tot de ''shadowbanish-wijn''

spoiler:
Ik loop nu al meer dan 30 uur met die quest rond, ik weet dan ook echt niet waar ik een verdere aanwijzing kan vinden. Misschien iemand die me, met een vage aanwijzing, me op weg kan helpen? bvd

Wel eens de quest log gelezen, daar staat toch duidelijk in dat de shadowbanish wijnflessen in oude forten werden gebruikt voor de mensen om alert te blijven 's nachts. Is dat soms niet duidelijk genoeg???
Wel eens een post goede gelezen, daar staat toch duidelijk dat ik niet weet waar ik ze naartoe moet brengen. Is dat soms niet duidelijk genoeg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hint: begin bij degene die je de quest geeft.. die weet er doorgaans het meest van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

DEVoTi0N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:38:
Is er eigelijk een manier om je gestolen spullen wit te wassen? Voor zo ver ik weet niet, maar je weet maar nooit :P.
Als je lid bent van het Thieves Guild kan je het verpatsen aan een fence. Helaas kan je het dan niet meer terugkopen (niet direct iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik heb net een shrine quest afgerond, waarbij je een feestje in Castle Leyawin moest 'opvrolijken'. Stiekem best even gegniffeld toen ik de speciale spreuk voor het eerst castte :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:18:
Hint: begin bij degene die je de quest geeft.. die weet er doorgaans het meest van
Ik wil een misverstand uit de wereld helpen: Als je niet met diegene spreekt maar alleen zo'n fles vindt, dan weet je dus nog niks.Dat was dus bij mij het geval en moest dus opzoek naar diegene, die ik inmiddels heb gevonden(met een tip).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Over die post mbt 'witwassen' van gestolen goed. Het gebeurt weleens dat ik iets steel, dat equip en dan een ander gestolen object equip en dat het eerste object dan ineens 'wit' is. snap? Het lukt mij niet altijd, maar soms wel. Geen idee hoe dit kan. Ik speel trouwens Xbox360.

Maar verder over diefje spelen. Ik ben pas level 4, maar ik vermaak me prima met thievery. Nou vroeg ik me af of er nog plekjes zijn met dure spullen die ik kan laten fencen. De juwelier van imperial city viel me een beetje tegen qua resultaat. Iemand nog tips waar nog meer duur spul ligt te smeken om gestolen te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Over de Shadowbanish Wine: ik heb al een stuk of twintig van die flessen maar ik weet niet wat ik er mee moet. Ik heb nooit iemand erover gesproken, maar ik vond gewoon een paar flessen in een dungeon. Ik kan me nog herinneren dat er een berichtje in beeld kwam in de trant van "This looks like a very special sort of wine. I probably should hold on to it untill I find out more about it."
Maar dan weet je dus nog niks ;)

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:45:
Ik heb het idee dat mn kaart niet stinkend zn best doet om het spel te draaien.
Dit idee hadk allanger en nu nog meer als ik kijk naar temperaturen. Bij Oblivion is de kaart na 3 uur toch wel 15 graden warmer dan idle (idle: 43 graden) In condemned bijvoorbeeld issie na 1 kwartier als 25 graden warmer :?

Hebben andere mensen dat de kaarten zeg maar niet zo warm wordt bij oblivion?
Mijn kaart gaat gewoon lekker zweten zoals het hoort :P (zo tussen de 65 en 70 graden, gpu zo ver geklokt tot er net geen artifacts meer komen)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Bozozo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:33:
Over de Shadowbanish Wine: ik heb al een stuk of twintig van die flessen maar ik weet niet wat ik er mee moet. Ik heb nooit iemand erover gesproken, maar ik vond gewoon een paar flessen in een dungeon. Ik kan me nog herinneren dat er een berichtje in beeld kwam in de trant van "This looks like a very special sort of wine. I probably should hold on to it untill I find out more about it."
MBT de Shadowbanish Wine:
spoiler:
Ga naar de Inn net voor de brug naar de Imperial City, en vraag daar wat rond. Als je er 20 hebt, is het erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
MueR schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:19:
[...]

Als je lid bent van het Thieves Guild kan je het verpatsen aan een fence. Helaas kan je het dan niet meer terugkopen (niet direct iig).
Ja, dat is dus geen witwassen hè. Zo heb ik er nog steeds niet aan. Dat dat kon daar was ik allang achter. Wat ik niet wist wast dat het mogelijk is om later verkochte spullen terug te kopen. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:53

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dit ben ik, level15, met Elven-spullen aan. 8)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/32fe283e4bc1b64339e91f28842efc93/full.jpg

Met mijn trouwe viervoeter op weg naar Skinrad voor een "opdracht".
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1be5bbedb161cf3d220ea860d52c8d47/full.jpg

Onderweg kwam ik een Imperial Guard tegen die zwaar aan het matten was met een beer. Snel mijn paard op een afstand gestald en meteen gaan kijken.
De beer was blijkbaar in het voordeel, want nadat de guard het loodje legde (je ziet hem nog liggen) viel hij direct zijn paard aan die flink wat tegenstand bood. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9b0ce09109aa86e9a22fa7f3ab342618/full.jpg

Uiteindelijk vluchtte het paard weg met de beer erachteraan. Ben ze nog gevolgd, maar kon ze niet meer vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/78a8e4b460a0683b0a3306cd22b055e7/full.jpg

De beer had blijkbaar een blokje om gemaakt, want bij terugkomst was hij in gevecht met mijn paard! :( Heb hem maar meteen afgemaakt. >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/013c9c51adea41b164c1c9f8eb6b2536/full.jpg

m'n trouwe viervoeter........ ;(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b7b456efd38fd6982d3d32a3f2742127/full.jpg

edit:
plaatjes zijn klikbaar

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Bozozo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:33:
Die moeten naar
spoiler:
Wawnet inn

[ Voor 3% gewijzigd door -=unicron=- op 20-04-2006 00:14 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
mooie plaatjes :)
ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar het snelste paard van oblivion, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks tegen lopen heb, scheelt weer elke keer afstappen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

joostve schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:12:
mooie plaatjes :)
ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar het snelste paard van oblivion, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks tegen lopen heb, scheelt weer elke keer afstappen
Zoek eens op de naam "Shadowmere"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

DEVoTi0N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:38:
Het enige wat ik weet is dat je gestolen ingrediënten tot normale potions kan maken, maar voor de rest heb je daar niet zo veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Coole pics Crasher.

Hoe lang gaat een peerd gemiddeld mee trouwens? Mijn trouwe knol die je van die monnik krijgt is al door tientallen wolven beknabbeld, heeft een paar pijlen gehapt en is een paar keer door een zwaard bewerkt, waaronder die van mezelf (per ongeluk uiteraard). Toch trappelt hij nog heel dartel rond. Ik geloof wel dat je zijn health balkje kan zien op de reguliere manier. Is er ook een manier om hem te healen? Ik stal hem altijd tussen zijn vriendjes bij een of andere paardenboer in de hoop dat dat mijn trouwe metgezel goed doet... :Y)

Maar eigenlijk is het maar een sloom baksel en moet ik maar eens zo'n zwart gevaarte aanschaffen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik weet niet meer precies waar maar ik weet dat je een spell kan kopen waar je andere ook mee kunt healen, je paard dus ook.

Ben net master armorer geworden, gefeliciteerd zou je denken maar niet dus. Ik ren nu veel te snel dan dat ik gewend ben en word er helemaal zeeziek van. Is er een manier om het wat trager te maken. Ow en lopen is geen optie, wil het spel voordat mn zicht gaat verminderen graag nog uitspelen :>

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
zorg dat je in de dark brotherhood komt en de eerste paar opdrachten doet,
dan krijg je op een gegeven moment na een missie het paard Shadowmere wat:

- Het snelste paard is
- Niet dood gaat (alleen bewusteloos)
- Vijanden aanvalt en in de meeste gevallen ook dood, erg handig als je achternagezeten wordt door een kudde wilde beren ofzo :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

D4V3 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:44:

- Het snelste paard is
- Vijanden aanvalt en in de meeste gevallen ook dood, erg handig als je achternagezeten wordt door een kudde wilde beren ofzo :P
Je moet je wel een eind de dark brotherhood inwerken, over de helft. Maar dat is niet erg want het is meer dan vermakelijk.

spoiler:
nog nooit zo zwaar geweest om nota bene in een spel iemand af te maken! Vincente Valtieri :'( Je blijft mn held! En dan natuurlijk het martelen van Lucien Lachance op het eind.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

H3llsing schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:50:
spoiler:
nog nooit zo zwaar geweest om nota bene in een spel iemand af te maken! Vincente Valtieri :'( Je blijft mn held! En dan natuurlijk het martelen van Lucien Lachance op het eind.
bedoel je dat je emotioneel wordt of dat het zo moeilijk is? er is namelijk een mogelijkheid om het makkelijker te maken... moet je zijn kamer even goed doorzoeken.

over dat witwassen: ik kan dingen direct terugkopen hoor. enige nadeel is dat die fences echt enorme afzetters zijn... maarja, je bent een dief, dus mag eigenlijk niet klagen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

H3llsing schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:44:
Ik weet niet meer precies waar maar ik weet dat je een spell kan kopen waar je andere ook mee kunt healen, je paard dus ook.

Ben net master armorer geworden, gefeliciteerd zou je denken maar niet dus. Ik ren nu veel te snel dan dat ik gewend ben en word er helemaal zeeziek van. Is er een manier om het wat trager te maken. Ow en lopen is geen optie, wil het spel voordat mn zicht gaat verminderen graag nog uitspelen :>
AA op 6x en full AF... that oughtta do it :P

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Daarvoor is het bij mij al te laat want ben klaar met de db. Maar bedoel jij dat er een manier is om ze niet af te maken..

En ja dat was best wel moeilijk om te doen :P

Draai alles al op zn hoogst!

[ Voor 9% gewijzigd door H3llSiNG op 20-04-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
D4V3 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:44:

- Het snelste paard is
Damn, vet :9 Maar duurt nog wel ff totdat ik daar bent vrees ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08

SaN

Ik ben niet honderd procent zeker, maar ik geloof dat mijn shadowmere 1 keer gedood is. Ik heb toen een iets eerdere savegame geladen omdat ik hem toch wel wilde houden. Het kan heel misschien ook een bug geweest zijn, maar hij stond in ieder geval niet meer op... Paarden healen trouwens ook door wachten en door ze inderdaad te stallen, en ik denk ook door te fast travellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
sander-sp schreef op donderdag 20 april 2006 @ 02:46:
Ik ben niet honderd procent zeker, maar ik geloof dat mijn shadowmere 1 keer gedood is. Ik heb toen een iets eerdere savegame geladen omdat ik hem toch wel wilde houden. Het kan heel misschien ook een bug geweest zijn, maar hij stond in ieder geval niet meer op... Paarden healen trouwens ook door wachten en door ze inderdaad te stallen, en ik denk ook door te fast travellen.
Ik weet het zelf niet zeker (bij mij is ie nog nooit verslagen), maar ik geloof dat iemand anders zei dat je hem dan altijd weer bij die ruïne (waar je'm kreeg) terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:55:
[...]over dat witwassen: ik kan dingen direct terugkopen hoor. enige nadeel is dat die fences echt enorme afzetters zijn... maarja, je bent een dief, dus mag eigenlijk niet klagen.
Ik had gisteren wat spullen verkocht aan de eerste fence die je beschikbaar hebt maar het bedrag bleef hetzelfde :? Kun je bepaalde dingen beter niet fenen en andere weer wel??? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb één keer die Eenhoorn gehaald, maar om één of andere domme reden kom ik hem constant weer tegen en regelmatig gebeurd het dat er wordt verteld dat hij in de stallen staat.
Hij kan overigens geen horsearmor aan.
Gisteren over de brug bij de Imperial City wel gehad dat hij aangevallen werd door een paar mensen. Dit zomaar uit het niets. Het gaf me wel de mogelijkheid om eindelijk aan de db quest te gaan beginnen.
Overigens gaat die eenhoorn ook erg lang mee aangezien hij nog steeds bij me is. Alleen rekening mee houden dat je dus niet je wapen trekt.

Ik heb wel al een tijdje dat ik nog geen recomendation heb gekregen voor Fingers on the mountain (of hoe die heet), maar wel het vervolg op die quest. Deze kan ik voorlopig nog niet afmaken, maar hoop eigenlijk dat de recomendation daarna toch wel komt.
Ik heb overigens de 2 officieële uitbreidingen voor Oblivion ook (die horse armor en die andere (vergeet de naam steeds). De 3e komt er aan, maar die laat nog wel eventjes op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:19:
Ik heb overigens de 2 officieële uitbreidingen voor Oblivion ook (die horse armor en die andere (vergeet de naam steeds). De 3e komt er aan, maar die laat nog wel eventjes op zich wachten.
The Orrery heet die andere ;)
Hoe is die? Had gelezen dat ie nogal kort zou zijn jammer genoeg. Vanavond maar is proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:52

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik had gisteren wat spullen verkocht aan de eerste fence die je beschikbaar hebt maar het bedrag bleef hetzelfde :? Kun je bepaalde dingen beter niet fenen en andere weer wel??? 8)7 :?
Het moeten wel gestolen spullen zijn, anders gaat het bedrag niet omhoog ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
MueR schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:53:
Even schaamteloos advertisen.. Er is ook een IRC kanaal op de Tweakers.net IRC, #oblivion. Als je geluk hebt kun je hier ook terecht met je vragen. Al heb je natuurlijk kans dat je geen antwoord krijgt, omdat we allemaal aan het gamen zijn :D

Geen IRC geinstalleerd? Via http://irc.tweakers.net/ kan je dit kanaal ook bereiken.

Ies misschien ook handig voor de topicstart
Toegevoegd en bedankt voor de tip :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:37:
[...]

The Orrery heet die andere ;)
Hoe is die? Had gelezen dat ie nogal kort zou zijn jammer genoeg. Vanavond maar is proberen >:)
Ik heb ze nog niet kunnen zien. Wel al de quests gekregen (die krijg je zodra je het spel start).
De Orrery heeft te maken met de Arcane University, dus denk dat ik daar nog niets mee kan.

Ik gok dat jij ze op dezelfde manier gaat proberen als dat ik dat gedaan heb? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren na een het bouwen van mijn pc Oblivion gehaald. Helaas moest ik nog naar een vergadering, maar heb wel eerst de install aangezet.

11uur thuis en ---> Obivion aan 04:00 naar bed.

Damn wat is dit spel mooi, ik heb zo veel mogelijk op max gezet voor de beste graphs. Toen de tutorial af was en ik naar buiten kon werd alles nog mooier. Ik loop door het landschap te kwijlen en een wolf valt me plotseing aan. Heb wat rond gelopen buiten maar zal vanavond een kijkje in de stad gaan nemen.

Ik heb gekozen voor een
Elf
Ranger
Sign --> Thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu al geruime tijd met veel plezier dit topic.
Heb het spel zelfs gekocht vanwege dit topic en de goede ervaringen die ik vroeger met Daggerfall had. :)

Ik speel nu met een custom character met de volgende eigenschappen:
Race:
Dark Elf

Birthsign:
The Mage (+50 magicka)

Specialisation:
Magic

Primary stats:
Speed + Willpower

Skills:
Acrobatics (speed)
Athletics (speed)
Light armor (speed)
Destruction (willpower)
Alteration (willpower)
Restoration (willpower)
Blade (strenght)

De bedoeling is dat ik een tegenstander van afstand bestook tot hij dichtbij is. Dan met een sword en touch-spells afmaken.

Nu heb ik alleen, met het oog op het levellen en de multipliers, een vraag of deze specialisatie wel gunstig is. Ik merk met het levellen dat ik eigenlijk nooit boven de +3 kom. Ook is het ophogen van m'n magicka (intelligence) erg lastig lijkt het.
Word ik nu met dit character gedwongen om bepaalde skills te gaan gebruiken, of valt dit mee?
Ik ben pas level 5 overigens. :)
Ik zie het echter niet zitten om gedwongen Alchemy te levellen bijvoorbeeld.

Overigens ben ik echt onder de indruk van de quests. Ben al meerdere malen van de ene verbazing in de andere gevallen. En om het ook maar te melden; WoW account is gedeactiveerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:58:
Ik lees nu al geruime tijd met veel plezier dit topic.
Heb het spel zelfs gekocht vanwege dit topic en de goede ervaringen die ik vroeger met Daggerfall had. :)

Ik speel nu met een custom character met de volgende eigenschappen:
Race:
Dark Elf

Birthsign:
The Mage (+50 magicka)

Specialisation:
Magic

Primary stats:
Speed + Willpower

Skills:
Acrobatics (speed)
Athletics (speed)
Light armor (speed)
Destruction (willpower)
Alteration (willpower)
Restoration (willpower)
Blade (strenght)

De bedoeling is dat ik een tegenstander van afstand bestook tot hij dichtbij is. Dan met een sword en touch-spells afmaken.

Nu heb ik alleen, met het oog op het levellen en de multipliers, een vraag of deze specialisatie wel gunstig is. Ik merk met het levellen dat ik eigenlijk nooit boven de +3 kom. Ook is het ophogen van m'n magicka (intelligence) erg lastig lijkt het.
Word ik nu met dit character gedwongen om bepaalde skills te gaan gebruiken, of valt dit mee?
Ik ben pas level 5 overigens. :)
Ik zie het echter niet zitten om gedwongen Alchemy te levellen bijvoorbeeld.

Overigens ben ik echt onder de indruk van de quests. Ben al meerdere malen van de ene verbazing in de andere gevallen. En om het ook maar te melden; WoW account is gedeactiveerd. ;)
Kan zeggen dat imo je major niet helemaal relax gekozen zijn. Je hebt van willpower en speed alle skills gekozen, hierdoor zul je in deze heel erg snel levelen en ook al snel op de 100 hebben.
Als ik jouw was (indien je overnieuw wil beginnen offc. :)) zou ik 1 SPD en 1 WIL skill weghalen en inwisselen voor 2 INT skills. Intelligence bepaalt namelijk je totale magicka, met een lage magicka zul je nooit echt de hoge spells kunnen casten (wat wel nodig wordt later).

Je kan natuurlijk gewoon verder spelen zoals je nu bent, zorg alleen wel dat je je INT wel meeleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik al bang voor. :)
Ik speel nu echter wel met skills die ik allemaal daadwerkelijk gebruik. Dat leek me, RPG-wise, wel zo leuk.
Misschien moet ik mezelf gewoon mee laten voeren en zien waar het schip strandt. Nog een restart trek ik even niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb me eigen major ook niet echt slim gekozen (alle AGI skills erin, en mercantile :s). Gewoon doorspelen zal best goedgaan, ik denk dat je het echt te bont gemaakt moet hebben wilt je door slechte major skills niet sterk genoeg worden.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
in principe maakt het toch niet zoveel uit wat je als major skills hebt? toegeven ik zat met strength en endurance zo aan de 100, maar nu train ik gewoon m'n minor skills zodat ik ook hogere willpower (nu ook 100) intelligence (97), agility (85), speed (76) en personality (60, vereist nog wat training :P). ben nu level 33, maar ik kan denk ik niet zoveel meer levellen. maximaal 10 keer ofzo. ben master in armorer, heavy armor en blade. ow ja en alteration als minor skill, dat ging zo snel en aangezien m'n willpower toch al op 100 zit maakt dat niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dank je :)
Ik moet ook echt een beetje afstappen van het perfectionisme (denk aan de befaamde Diablo 2 builds). Waarschijnlijk levert dat ook nog veel meer lol op ook.

Hoe dan ook; geweldig spel. Het heeft lang geduurd dat een off-line game me weer zo heeft weten te pakken. Heb net de Forlourn Ghost (spelling?) in Bravil gedaan; petje af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik screenies maken waar mijn char ook op staat? Als ik in 3rd person ga kan ik alleen maar pics maken waar ik met mijn rug op sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Chrasher schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:34:
[...]

Helaas, dan zou ik het ook niet weten. Mijn monitor is trouwens via een DVI kabel aangesloten, zou dat het mischien zijn?
edit: JAWOHL! digitale aansluiting doet et em, voor mij iig. eventueel ATi CCC even opnieuw installeren (deed bij mij wat moeilijk), de eerder genoemde optie inschakelen, en tadaa: breedbeeld eh... beeld.
Jep, zo stom 8)7

Moest dus idd gewoon m'n DVI kabel gebruiken. Breedbeeld speelt wel lekker (betere FPS) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:54:
Hoe kan ik screenies maken waar mijn char ook op staat? Als ik in 3rd person ga kan ik alleen maar pics maken waar ik met mijn rug op sta...
Als je de pc-versie hebt kun je door middel van de toets r ingedrukt houden met behulp van je muis rond je char gaan. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede-Oblivion-spelers,

Ik zit met een probleem bij Oblivion.
Normaal ben ik altijd heel goed-aardig in RPG's dus ik was niet echt blij toen die gozer van de Dark Brotherhood aan mijn bed stond. Omdat ik dus te vredelievend ben om bij een assasin-guild te gaan heb ik geprobeerd om een NEE als antwoord te geven. Dat kan helaas nergens, enige optie was dus om hem te doden en zo de Dark Brotherhood te ontlopen. 8)

Ik hoor en lees nu echter steeds meer dat dit juist hele toffe quests zijn en ik heb nu een beetje spijt van mijn beslissing.
Mijn vraag is nu dus of er misschien een cheat of iets dergelijk is om deze quests alsnog te activeren. Of is er een cheat om de eerste Dark Brotherhood meeting toe te voegen aan mijn quest log.

Het lijk van die Dark Brotherhood persoon ligt nog wel in mijn huis, de resurrect cheat werkt echter niet zoals het zou moeten en als ik mijn muis op hem richt en ik tik Resurrect dan werkt het niet.

Ik heb nog wel een savegame van vlak voor dat hij aan mijn bed stond, maar dit is voor mij wat te ver terug en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Handig trouwens, dat summon-en. Bij m'n zoektocht naar Nirnroot aan de kust kom ik steeds van die stomme mud crabs tegen. Nu summon ik een Dremora en die maakt ze voor me af, zodat ik m'n Goldbrand niet hoef op te laden en ik rustig op zoek kan gaan naar die plantjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

HIER nog een klein modje waardoor je camera wat minder gevoelig is als je dat doet.

[ Voor 42% gewijzigd door SaN op 20-04-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:30:
Handig trouwens, dat summon-en. Bij m'n zoektocht naar Nirnroot aan de kust kom ik steeds van die stomme mud crabs tegen. Nu summon ik een Dremora en die maakt ze voor me af, zodat ik m'n Goldbrand niet hoef op te laden en ik rustig op zoek kan gaan naar die plantjes :)
Heh, daar heb ik een pet-zombie voor. kost bijna niets om te summonen.
Summoned creatures zijn ook wel erg handig als tijdrekkers... Ik schiet een vampier een pijl in zijn mik met damage health x for y seconds (met mijn Flaming bow, 10 fire damage in 6 seconden) en voordat ze klaar zijn met mijn zombie vallen ze zomaar om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Is iemand wel is een mod tegen gekomen waarmee je soulgems helemaal vol kunt stoppen? dus 3x petty maakt greater ofzo. Ik vind het irritant dat er niks meer bij kan als een grand soulgem petty of lesser is. Ik heb wel mods gezien waarmee je ze leeg kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:28:
Mede-Oblivion-spelers,

Normaal ben ik altijd heel goed-aardig in RPG's dus ik was niet echt blij toen die gozer van de Dark Brotherhood aan mijn bed stond. Omdat ik dus te vredelievend ben om bij een assasin-guild te gaan heb ik geprobeerd om een NEE als antwoord te geven. Dat kan helaas nergens, enige optie was dus om hem te doden en zo de Dark Brotherhood te ontlopen. 8)

Ik hoor en lees nu echter steeds meer dat dit juist hele toffe quests zijn en ik heb nu een beetje spijt van mijn beslissing.
Mijn vraag is nu dus of er misschien een cheat of iets dergelijk is om deze quests alsnog te activeren. Of is er een cheat om de eerste Dark Brotherhood meeting toe te voegen aan mijn quest log.

Het lijk van die Dark Brotherhood persoon ligt nog wel in mijn huis, de resurrect cheat werkt echter niet zoals het zou moeten en als ik mijn muis op hem richt en ik tik Resurrect dan werkt het niet.

Ik heb nog wel een savegame van vlak voor dat hij aan mijn bed stond, maar dit is voor mij wat te ver terug en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen.
Denk het niet, de gast die je hebt afgemaakt is namelijk Lucien Lachance, speaker voor de black hand en een groot deel van de Dark brotherhood quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:28:
Mede-Oblivion-spelers,

Ik denk dat je een probleem hebt dan. Lucien is namelijk nogal van groot belang in de verhaallijn van de Dark Brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:05:
Ik denk dat je een probleem hebt dan. Lucien is namelijk nogal van groot belang in de verhaallijn van de Dark Brotherhood.
Weet iemand dan misschien hoe de resurrect cheat werkt? Misschien dat ik daarmee iets kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
't Is trouwens heerlijk om Illusion als major skill te hebben, als ik rond loop (of spring :P ) blijf ik gewoon die licht spell casten en zo kan je steeds supersnel levelen. Baal vooral van mijn hand-to-hand major skill. Maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:12:
[...]
Weet iemand dan misschien hoe de resurrect cheat werkt? Misschien dat ik daarmee iets kan...
Wel realistisch zo he >:) . Dood is gewoon dood, no way back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

je moet niet alleen met je muis op richten, maar daadwerkelijk klikken. als het goed is komt dan boven in beeld "lucien lachance" en zijn hex-code te staan... dan ressurrect intypen, en klaar

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Mystic schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:41:
Wel realistisch zo he >:) . Dood is gewoon dood, no way back.
Ik heb gewoon geen zin om alles overnieuw te gaan doen. ;)
Clush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:00:
je moet niet alleen met je muis op richten, maar daadwerkelijk klikken. als het goed is komt dan boven in beeld "lucien lachance" en zijn hex-code te staan... dan ressurrect intypen, en klaar
Thanks! Ik ga het vanavond proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

resurrect met 1 s :D

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
mm. ik ga denk ik maar de difficulty wat omhoog knallen. het wordt nu echt te makkelijk. ik ben level 37 en ik heb een hoop hippe armor. Ik heb dat schild uit chorrol (?) (die weatherleahmissie) en neckless of the sword en dan nog een mind and body ring. dit heeft als gevolg dat ik 74 damage reflect heb. ik liep net in een toren in oblivion waar ik door vier van die deadra ventjes werd aangevallen. ik heb m'n bijl niet eens hoeven te gebruiken want ze deden zichzelf meer schade aan door mij te slaan:). ach ja m'n spell reflect is maar 33% dus mss hebben ze daar nog een kleine kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bozozo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:20:
Ik heb net een shrine quest afgerond, waarbij je een feestje in Castle Leyawin moest 'opvrolijken'. Stiekem best even gegniffeld toen ik de speciale spreuk voor het eerst castte :P
En hoe heb je dat gedaan dan? Ik ben er mee bezig maar het lukt niet, kan niet door die deur, staat geen guard voor, en alle andere ruimtes waar ik door heen sneak leiden naar niks. Ga het nu weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
Muthas schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:58:
[...]

En hoe heb je dat gedaan dan? Ik ben er mee bezig maar het lukt niet, kan niet door die deur, staat geen guard voor, en alle andere ruimtes waar ik door heen sneak leiden naar niks. Ga het nu weer proberen :)
spoiler:
je moet 's avonds rond 7/8 uur, dan praat je met die guard (briben/persuaden) en dan kun je wel naar binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Ik zit er ook over te denken om het spel te gaan halen, alhoewel ik eigenlijk nooit RPG's heb gespeeld (Behalve Zelda op de N64, die vond ik wel vet op zich). Is de game een beetje toegankelijk of moet je echt een die-hard RPG fan zijn om het leuk te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind de game zeer toegankelijk. Ook al ben je geen die-hard RPG speler, de quests, het landschap, en alle mogelijkheden maken dit tot een erg goed spel. Het RPG gedeelte gaat ook voor een deel vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
CyberTijn schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:48:
Is de game een beetje toegankelijk of moet je echt een die-hard RPG fan zijn om het leuk te vinden ?
Ik had voor dit spel ook nog nooit een rpg gespeeld en ik had redelijk snel door wat precies de bedoeling was. Ik vind het erg leuk hoewel ik helemaal niet het "fantasy" type ben maar meer van realisme houd. Door in het spel veel gesprekjes met npc's aan te knopen weet je redelijk snel hoe het in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
CyberTijn schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:48:
Is de game een beetje toegankelijk of moet je echt een die-hard RPG fan zijn om het leuk te vinden ?
Hoewel het een rpg game is, kan je het rpg gedeelte zo goed als helemaal achter je laten als je dat wilt. De game is voor iedereen heel toegankelijk, denk ik. Je hanteert je eigen speelstijl en doet wat je wilt > Ongekende vrijheid. Van het spel kopen krijg je echt geen spijt; het is is mijn ogen het beste spel op dit moment. Oblivion was direct mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
traaymakers schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:32:
mm. ik ga denk ik maar de difficulty wat omhoog knallen. het wordt nu echt te makkelijk. ik ben level 37 en ik heb een hoop hippe armor. Ik heb dat schild uit chorrol (?) (die weatherleahmissie) en neckless of the sword en dan nog een mind and body ring. dit heeft als gevolg dat ik 74 damage reflect heb. ik liep net in een toren in oblivion waar ik door vier van die deadra ventjes werd aangevallen. ik heb m'n bijl niet eens hoeven te gebruiken want ze deden zichzelf meer schade aan door mij te slaan:). ach ja m'n spell reflect is maar 33% dus mss hebben ze daar nog een kleine kans :P
ik zit inderdaad ook hoog met reflect, en dat merk je erg goed.

kans is dat de difficulty hoger zetten niks uit maakt, want dan doen ze meer damage, en dus gaat er ook meer weer hun kant op ;) ?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 15:56
Hmmm, 3 lovende reacties op mijn vraag in slechts een paar minuten, en een belofte dat ik geen spijt krijg als ik het spel koop.
Ik ben ff naar de winkel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:56:
[...]

Ik had voor dit spel ook nog nooit een rpg gespeeld en ik had redelijk snel door wat precies de bedoeling was. Ik vind het erg leuk hoewel ik helemaal niet het "fantasy" type ben maar meer van realisme houd. Door in het spel veel gesprekjes met npc's aan te knopen weet je redelijk snel hoe het in elkaar steekt.
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
gladiool schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:08:
[...]

ik zit inderdaad ook hoog met reflect, en dat merk je erg goed.

kans is dat de difficulty hoger zetten niks uit maakt, want dan doen ze meer damage, en dus gaat er ook meer weer hun kant op ;) ?
Ze gaan inderdaad nog steeds evensnel dood volgensmij. Op lager lvl's krijg je andere vijanden/vijanden met betere items, maar nu zit je eigelijk al aan het maximum. Wel is het zo, dat hoewel zij nog evensnel doodgaat, jij ook nog steeds hetzelfde percentage van de damage zelf opvangt, maar de hoeveelheid damage die jij op loopt is nu dus wel groter. Dus: Zij even snel dood, maar jij sneller. Dus het zou nog wel werken.

Ik zit nu trouwens nog steeds met een van m'n eerste quests in m'n quest-log. Ik heb 'm nu al 10x geprobeerd, maar kom steeds niet verder. Het gaat om de quest: Legacy Lost, waarbij je zo'n huis in de bossen moet zoeken voor 2 van die gastjes (als ik me het goed herinner, ik ben de quest namelijk lang geleden begonnen :P). Vervolgens vind jij orges bij dat huis (o ja?). Dus weer terug naar de gastjes, die jou er weer op uit sturen om die orges te vermoorden. En dat is inmiddels 1 week geleden ofzo. Als ik namelijk naar dat huis ga is daar helemaal niets te bekennen. Niet binnen niet buiten. Tijd maakt niet uit. Heb er al uren staan wachten, maar er is daar gewoon helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
  • Laatst online: 04-02-2024
is roland jenseric een vampier of juist die andere lui?

welke moet ik killen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

zoek zelf maar uit... zijn aanwijzingen genoeg :). ik zou je wel aanraden om roland niet direct aan te vallen als je hem ziet... luister eerst wat hij te zeggen heeft.

[ Voor 55% gewijzigd door Clush op 20-04-2006 17:50 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
  • Laatst online: 04-02-2024
van aseridur krijg je tenminste 250 en van roland niets...

edit: het enige dat me opvalt is dat jenseric fucking veel fruit heeft liggen.

help! ik heb echt geen idee en ik heballes al doorzocht

nogmaals edit: ok,seridur is een vampier want van hem heb ik de ziekte gekregen. vraag is: hoe beeind ik deze missie succesvol?

[ Voor 85% gewijzigd door pope0r op 20-04-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif Have fun! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo, net The Orrery gefixed. Was idd een erg kleine quest. Alleen maar wat dwarven :artifacts" terugbrengen en klaar.

Wel mooi ding als die eenmaal af is.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Struyk69/Oblivion%202006-04-20%2018-54-49-59.JPG

Hierbij ook nog een vergelijking tussen 1280*1024 en 1280*720
1280*720
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Struyk69/Oblivion%202006-04-09%2010-37-38-84.JPG
1280*1024
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Struyk69/Oblivion%202006-04-09%2010-39-11-68.JPG

edit:
Ff goeie res. erbij gezet ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hebben er meer last van hangende cutscene's bij het stukje "The Wedding Ring" in de laatste thieves guild quest? Nadat de Gray Fox mij tot guildmaster benoemt gebeurt er niks meer, staat ie me stom aan te staren, en zit zn vrouw achterstevoren op haar troon chagrijnig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

-Eraser- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:19:
[...]
spoiler:
je moet 's avonds rond 7/8 uur, dan praat je met die guard (briben/persuaden) en dan kun je wel naar binnen ;)
spoiler:
Tja, die guard zei bij alleen maar van 'only for count members, your not one, leave etc.' en daarna stopte het gesprek automatisch, kon dus niet eens briben. Anyway, dat mens bleef niet eeuwig in die ruimte dus toen ze door de deur moest kon ik er mooi langs glippen (hij moet namelijk niet laden, de deur gaat open, en je kan er door lopen :)). Wel vaag trouwens, miscchien had het met me fame te maken, 35 though, en heb ook die quest van die count gast even gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 18-09 14:06
ik zag laatst iemand met een screen dat er van die paspoppen staan wara je al je armors op kan zetten in je huis, waar kan ik die mod vinden op oblivionsource kan ik hem niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 10:32
CreativeMind schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:45:
ik zag laatst iemand met een screen dat er van die paspoppen staan wara je al je armors op kan zetten in je huis, waar kan ik die mod vinden op oblivionsource kan ik hem niet vinden namelijk.
Hij heet Reznod Mannequins

Hier is een link: http://www.tessource.net/files/file.php?id=2055 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
CreativeMind schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:45:
Hij staat er voor zo ver ik weet wel op, maar de zip was eerder beschadigt (het is al eerder langs gekomen). Toen vroeg iemand ook al of iemand hem wou hosten, wat ik had gedaan, maar hier is ie dan nog maar 'n keer.

edit:
Ik heb net gekeken. Het bestand is niet langer beschadigd.

[ Voor 7% gewijzigd door DEVoTi0N op 20-04-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Grossen schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:03:
Een dringende vraag :)

Klopt het dat ik alleen maar huizen kan kopen bij dat winkeltje in de Imperial City? Want zij bied alleen maar een huisje aan de Waterfront aan en ik wil graag een grotere en duurdere. Of zit er in elke stad zo'n winkeltje?

Alvast heel erg bedankt voor je antwoord, kan ik weer verder ;)
In elke stad kan je huizen kopen. Soms zelfs bij meerdere mensen. Meestal moet je naar de count gaan, of iemand anders met een hoge functie. Je kan misschien het beste het huis in anvil kopen. Mooi huis, kost maar 5k en je hebt er meteen een quest bij, omdat er 'problemen' zijn met dat huis. Maar je houdt er wel een mooi en goedkoop huis aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daxter
  • Niet online
k heb een probleem mensen. k had ehm voorheen de wat minder legale versie van oblivion (ja k schaam me diep maar daar gaat et niet om, k wilde per se collecters edition hebbe maar kon em niet vinde). Ik heb vandaag legaal de collectors edition gekocht. En nu wil ik dus gaan spelen. Stop de schijf in me dvd speler. En hij leest em gewoon niet. Als k de pc boot met schijf erin blijft het menuutje wat op bootable cd detecteerd er ook op hangen. Ik heb de scijf in m'n vaders pc geprobeerd en die leest em perfect, en ook de pc van m'n broertje. Maar mijn pc niet. De dvd drive in kwestie is een pioneer A06. Hij heeft verder met geen enkele andere schijf problemen (heb gelijk even allerhande soorte dvd's getest en ze werken allemaal). Iemand een idee wat k hieraan kan doen. Het is niet per se een fout in windows want het bios hangt er ook op (als k de schijf erin doe als k in het bios zit dan kan k niets meer doen aldaar, de drive blijft probere te lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zit inmiddels met een behoorlijke zak geld (net in een paar uur van 33k naar 55k gegaan), dus ik ga maar eens dat huis van 25k kopen en die volhangen met meuk.
Ik ben nu lvl 24, en heb elke keer dat ik wat vind dilemma's of ik de gevonden zooi moet gebruiken of met mijn oude spullen door moet gaan.
Ik ben inmiddels binnen bij de Arcane University en heb een mooie staf gebrouwen (80 shock dmg). In combinatie met Azura's stone en soul trap levert dat een goed wapen op >-)
Ik loop verder met een vuurzwaard en een ijsboog om de soorten dmg een beetje te spreiden. Helaas zijn mijn marksman en sneak niet zo goed, zodat de ijsboog niet veel dmg kan doen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.