Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:33

Clush

Do as I say...

Sfinx- schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:05:
[...]

Hmm, ik heb 'n 9800pro, laatste Catalyst drivers (6.4) geinstalleerd, en ik vind nergens die optie terug. Wel jammer, want zo zou ik wel wat fps kunnen winnen. Momenteel speel ik op 1280x1024 want anders wordt het zoiezo uitgerekt op m'n 19inch LCD. Ik vrees dat deze instelling maar toegankelijk is voor bepaalde videokaarten...
probleem heb ik ook, en volgens mij ben ik achter de oplossing. gebruik je toevallig je analoge aansluiting voor je monitor? ik wel, en ik ga nu de digitale kabel er eens inproppen... volgens de samsung site zou mijn 930BF het beeld dan niet meer automatisch aanpassen, maar moet je dat softwarematig doen... zou dus moeten werken. ga het gelijk even proberen, post zo meer. ik wil zwarte balken, dangit! :P

edit: JAWOHL! digitale aansluiting doet et em, voor mij iig. eventueel ATi CCC even opnieuw installeren (deed bij mij wat moeilijk), de eerder genoemde optie inschakelen, en tadaa: breedbeeld eh... beeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Clush op 18-04-2006 14:26 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Ben nu bijna lvl20!!

JIPIIE!!

offtopic:
PIPBOY RULEZ!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrCaleb schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:52:
Ben nu bijna lvl20!!

JIPIIE!!

offtopic:
PIPBOY RULEZ!!
nou, nog 3 jaar en dan is tie terug :D (hoop ik).

fallout 3 weeeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Mooi... En dat onderbouwt wat... ?????

Maar ok heb de hearts enzo gevonden , ben weer mage guild member , op naar mijn vampire cure quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:36:
[...]
Dan is dit de game die de emmer doet overlopen! Ik rij vanavond langs Icomputers en haal de onderdelen om een PC te bouwen. Loop nu te veel leuke games mis.

Ik had een AMD Sandiego 4000+ :: 2gig Ram :: XFX7800GTX in gedachten, Kan ik het spel dan redelijk spelen?
LOL, dat zijn geen halve maatregelen :9 . Als je toch geld genoeg hebt, kun je voor 'The elderscrolls 4: Oblivion' beter een X1900XT kopen (van ATI). Voordeel van deze kaart is dat hij net ff wat sneller is dan de 7800GTX, hij de beeldverbeteringstechniek Anti-Aliasing kan gebruiken in combinatie met High-Dynamic Range Lightning (HDR, een techniek om licht in spellen natuurlijker te laten overkomen). en dat de X1900XT High Quality Anisotropische filter kan toepassen om de beeldkwaliteit nog verder te verbeteren. De Grafische kaart is snel genoeg om van deze technieken gebruik te maken in 'Oblivion'.

Heb je minder te besteden, kijk dan uit naar een X1600XT of 7600GT videokaart.

Nog wat screenshots om je op te warmen:
Afbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/855/screenshot2537pq.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/6660/screenshot1818ju.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/2786/91nm.th.jpg

Screenshots gemaakt met 6800GT, bij 7800XTX/X1900XT kan de beeldkwaliteit nog verder verbeterd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn mooie screenies!!

Ik.....stop met werken... ik.... moet.... Oblivion... kopen!!!

Op de een of andere manier ben ik meer een nvidea persoon, heb wat slechte ati ervaringen gehad. Maar ik ga er vanuit dat de 7800gtx voldoet.

18-04-2006 --> onderdelen halen voor pc
19-04-2006 --> Oblivion halen
20-04-2006 --> Wat is een sociaal leven?

Nog een ding... als ik spellen als HalfLife (de laatse), UT, Doom speel word ik kots misselijk. Is dit gevoel ook zo erg in Oblivion of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hbsJR schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:43:
wekko, ik ben het niet eens met je mening. Mage zijn en dan thieve is ZO handig!
ik trow even wat in spoiler tags alles om te onderbouwen
[/spoiler]
in 1 van de laatste quests in het thiefsguild word je toch echt aangevallen door zon 3 a 4 mages zodra je gezien word. 1 gast bleek, nadat ik em 4 pijlen door zn hoofd had geraggd, een lid te zijn van de mageguild.
(kan me nu herinneren dat ik zelfs nog een saveje terug ben gegaan, dus sneaken of gewoon lopen, ze vielen me aan met alles wat ze hadden.)

mijn argument "ja maar hij begon" was bij het mageguild niet genoeg en nu moet ik een suffe quest doen van 20 daedras en 20 vampires doden.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:21:
Damn mooie screenies!!

Op de een of andere manier ben ik meer een nvidea persoon, heb wat slechte ati ervaringen gehad. Maar ik ga er vanuit dat de 7800gtx voldoet.

Nog een ding... als ik spellen als HalfLife (de laatse), UT, Doom speel word ik kots misselijk. Is dit gevoel ook zo erg in Oblivion of valt dit wel mee?
Oblivion is natuurlijk een heel ander spel dan HalfLife, UT of Doom. Oblivion is over het algemeen nogal rustgevend en de gevechten zijn veel minder hectisch dan in bijvoorbeeld Doom, dus ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ik moet wel toegeven dat ik de Main Quest niet geweldig vond. Sowieso nogal kort, maar ook steeds weer zo'n Oblivion Gate inmoeten die eigenlijk gewoon allemaal hetzelfde zijn wordt al snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:11:
[...]
Als je toch geld genoeg hebt, kun je voor 'The elderscrolls 4: Oblivion' beter een X1900XT kopen (van ATI). Voordeel van deze kaart is dat hij net ff wat sneller is dan de 7800GTX,
sterker nog: in deze game is hij mét HDR+AA sneller dan een 7900GTX met alleen HDR!
dus iedereen die zeurt dat HDR+AA te zwaar zou zijn zet op een GF7 al überhaupt geen HDR aan? :+
hij de beeldverbeteringstechniek Anti-Aliasing kan gebruiken in combinatie met High-Dynamic Range Lightning (HDR, een techniek om licht in spellen natuurlijker te laten overkomen). en dat de X1900XT High Quality Anisotropische filter kan toepassen om de beeldkwaliteit nog verder te verbeteren. De Grafische kaart is snel genoeg om van deze technieken gebruik te maken in 'Oblivion'.

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

offtopic:
@Caleb: mooie avatar :P

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:21:
Damn mooie screenies!!

zet maar vast een emmertje neer, want naar mijn weten is dit exaxt etzelfde maar met minder headshots.

wel grappig dat je slechte ervaringen hebt met ATI, verreweg de meeste problemen ligt nu bij nvidia. (vooral de chipset maar ook SLI)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:22

hbsJR

All rounder

btw, ik ben vrij raar als het gaat om locks picken... ik heb altijd 2 lockpicks bij me en dan ga ik rustig mijn tijd nemen voor een very hard lock.. ja je word dan gedwongen je tijd te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een very hard lock red ik het ook wel met 1 of 2 lockpicks, een hoog lockpick lvl en een beetje geduld is wel vereist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld en het spelletje doorhebben, zo is het vast ook bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

LOL, dat zijn geen halve maatregelen :9 . Als je toch geld genoeg hebt, kun je voor 'The elderscrolls 4: Oblivion' beter een X1900XT kopen (van ATI). Voordeel van deze kaart is dat hij net ff wat sneller is dan de 7800GTX, hij de beeldverbeteringstechniek Anti-Aliasing kan gebruiken in combinatie met High-Dynamic Range Lightning (HDR, een techniek om licht in spellen natuurlijker te laten overkomen). en dat de X1900XT High Quality Anisotropische filter kan toepassen om de beeldkwaliteit nog verder te verbeteren. De Grafische kaart is snel genoeg om van deze technieken gebruik te maken in 'Oblivion'.

Screenshots gemaakt met 6800GT, bij 7800XTX/X1900XT kan de beeldkwaliteit nog verder verbeterd worden!
Al die technieken voor beter beeld kwaliteit zijn leuk maar op 2xaa zie ik haast geen verschil en bij 4x gaat me performence net teveel naar beneden. Ik speel op 1280x1024 met alles max en 4000xzoveel blur texture mod waardoor de blur er gewoon beter uitziet dan de textures zonder gras. en de karteltjes vallen opzich nog wel mee, het belangrijkste is dat de performence goed is en hij draait smooth wat ik veeeeel liever heb dan 4x aa of af erover. Anyway voor goede performence icm met aa en af heb je toch wel echt een xfire setup nodig met dubbel x1900

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Weet iemand misschien of er een vaste plaats is waar The Adoring Fan na een tijdje heen gaat? Ik denk dat hij me een keer heeft gevolgd en dat ik toen heb gezegd dat hij moest blijven wachten, maar ik heb nou geen idee meer waar hij is. Ik was van plan om wat lol met hem uit te halen (van een berg duwen na Paralysis ofzo) maar ik kan hem dus niet meer vinden.
Hetzelfde geldt voor Shadowmere eigenlijk, ik heb hem gekregen maar na een paar keer Fast Travel was hij niet meer bij me, en hij staat nou ook niet meer bij Fort Farragut.
Console commands werken niet aangezien ik op de 360 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:57:
[...]

...en 4000xzoveel blur texture mod waardoor de blur er gewoon beter uitziet dan de textures zonder gras.
Kun je mij een screenshot geven in combinatie met deze mod? En hoeveel scheelt dit in de fps (met/zonder mod)?

BTW, heeft iemand 'The Orrery' al geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:14:

BTW, heeft iemand 'The Orrery' al geprobeerd?
Nope, maar als ik de berichten zo lees stelt het niks voor.... Een quest van ~15 minuten en daarna krijg je de beschikking over een paar gigantisch nutteloze powers (bijvoorbeeld +20 Speed met -20 Strength). The Orrery ga ik dus niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Nog een paar leuke dingetjes meegemaakt met mijn level 29 Nightfox Wood Elf (nightfox=thief+bow)

spoiler:
Echt geweldig: Als je de quest voor Nocturnal doet om de eye of nocturnal te vinden (leuke quest btw), die je kan beginnen door met het beeld te praten dat aan de oostelijke oever van Leyawiin ligt, een stuk naar het noorden (vlakbij de quest met die Orc die zei dat ie een Knight was), krijg je de Skeleton key, +40 to Security! Ben nu 116 op security, en breek NOOIT meer een lockpick, echt ontzettend relaxt

Wat ik me ook afvroeg:
spoiler:
Bij de Recommendation quest voor Skingrad (Fingers of the Mountain) had ik het boek aan dat vrouwtje ipv de Mage Guild gegeven, en die gaf me toen een tip over een lightning spell op een pilaar op de berg waar het boek lag met zo'n steen in je inventory (niet Varla, maar die andere(lejaway oid)). Ik eerst netjes de quest afgemaakt door dat boek toch maar weer terug te jatten, en toen haar aanwijzingen opgevolgd. Allemaal leuk, krijg een schok, en leer een spel met 200 (!) shock damage, alleen: deze spreuk kost 3312 Magicka! :Y) Hebben anderen dit ook gedaan? En hoe kom ik OOIT aan zoveel Magicka, heb nu iets van 90!!

Verder: echt een tof spel, en heb vh weekend mn pc geformatteerd en Catalyst 6.4 er opgegooid ipv 6.3, en kan nu Adaptive AA op 2x zetten en AF op 4x, met nog steeds een FPS van zo'n 30 (heb een X1800XT). Zeker de moeite waard om ff je pc op te schonen en verse drivers te installeren dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Muthas schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:15:
[...]

Het is een mod, de link om te downloaden is een aantal keren voorbij gekomen in dit topic, kan je zelf wel vinden :)
oke thx

EDIT

ik kan hem niet vinden denk dat ik er over heen kijk kan iemand die link geven

[ Voor 16% gewijzigd door Motaro op 18-04-2006 16:02 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:10:
Weet iemand misschien of er een vaste plaats is waar The Adoring Fan na een tijdje heen gaat? Ik denk dat hij me een keer heeft gevolgd en dat ik toen heb gezegd dat hij moest blijven wachten, maar ik heb nou geen idee meer waar hij is. Ik was van plan om wat lol met hem uit te halen (van een berg duwen na Paralysis ofzo) maar ik kan hem dus niet meer vinden.
Hetzelfde geldt voor Shadowmere eigenlijk, ik heb hem gekregen maar na een paar keer Fast Travel was hij niet meer bij me, en hij staat nou ook niet meer bij Fort Farragut.
Console commands werken niet aangezien ik op de 360 speel.
Bij mij is die fan een aantal keer doodgegaan en op magische wijze kwam die later ineens weer is langs. Hetzelfde toen ik hem in een Ayleid ruin had achtergelaten.

Dus ik denk als je maar lang genoeg doorspeelt kom je heb vanzelf weer ineens tegen.

Shadowmere was bij mij wel teruggelopen naar fort Farragut, misschien wat langer moeten wachten? (of koop is een ander paard zodat dat je huidige paard wordt en shadowmere teruggaat naar Farragut (hopelijk dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Damn dat ziet er mooi uit zeg, ik kan niet wachten todat ik m'n 7900GT'tje binnenkrijg (en die dan even overklokken zodat hij even snel is als een high-end kaartje :)) zodat dat HDR ook aan kan zetten zonder dat het spel onspeelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
Op dit moment heb ik een Xbox360 en een vrij redelijke PC (3200+ Barton, 1 gig mem en een 6800 LE vga). Graag wil ik Oblivion spelen, maar ik kom vrij moeilijk tot een keuze of ik dit beter op mijn PC of Box kan doen.

Met name de muis + tobo combinatie lijkt mij makkelijker spelen dan een controller. Ik kan maar niet wennen aan de controller voor first person spellen.

En omdat ik linkshandig ben, zou ik graag willen weten of Oblivion op de Xbox360 de mogelijkheid heeft om de twee analoge sticks om te draaien, zodat ik met de linker stick rondkijk/richt en de rechter loop.

Voor het verschil in graphics heb ik het een en ander kunnen vinden en volgens verschillende sites zou mijn Xbox net iets betere graphics kunnen generen dan de PC, althans op acceptabele framerate.

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
klaasb84 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:41:
En omdat ik linkshandig ben, zou ik graag willen weten of Oblivion op de Xbox360 de mogelijkheid heeft om de twee analoge sticks om te draaien, zodat ik met de linker stick rondkijk/richt en de rechter loop.
Nee dat kan niet helaas, althans niet in Oblivion zelf en volgens mij kan dit ook niet ingesteld worden in het Dashboard zelf.
Het enige grote nadeel aan de 360 versie is de mods, die je niet kan downloaden. Zelfs de officiele addons van Bethesda komen misschien niet in Europa (behalve de UK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:35

knoknok

n00b 4 life

Ik zit met een probleempje.. en denk zelf een bug

Na de thiefes en Dark Brotherhood helemaal klaar te hebben ben ik naar de arena gegaan om daar mijn blade skills doormiddel van het vechten wat te laten groeien. Je gaat dat met een man praten die je ook een leuk pakje laat uitkiezen light/heavy armor die nodig is om de arena in te komen. Daarna vraag je of hij nog gevechten heeft en mag je eindelijk naar boven om te stoeien. ik heb de eerste warrior gekilled en moest daarna weer beneden naar die man toe. Maar deze blijft steeds zeggen dat hij al een gevecht heeft goedgekeurd en dat ik moet gaan vechten, terwijl ik die warrior allang dood heb..

iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gebeurt dat keer op keer? Het eerste gevecht in de Arena is inderdaad tegen maar 1 tegenstander geloof ik, dus nadat je die verslagen hebt (en je hoort dat '..... you've earned it!') zou je je geld moeten krijgen. Ik denk dus dat je inderdaad een bug hebt en dat je een oudere savegame moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Wekko schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:47:
[...]

Nee dat kan niet helaas, althans niet in Oblivion zelf en volgens mij kan dit ook niet ingesteld worden in het Dashboard zelf.
Het enige grote nadeel aan de 360 versie is de mods, die je niet kan downloaden. Zelfs de officiele addons van Bethesda komen misschien niet in Europa (behalve de UK).
;( Discriminatie tegen linkshandige Europeanen!

Dat wordt dus hoogst waarschijnlijk de PC versie. Jammer. Of misschien toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heb ik een Xbox360 en een vrij redelijke PC (3200+ Barton, 1 gig mem en een 6800 LE vga). Graag wil ik Oblivion spelen, maar ik kom vrij moeilijk tot een keuze of ik dit beter op mijn PC of Box kan doen.

Met name de muis + tobo combinatie lijkt mij makkelijker spelen dan een controller. Ik kan maar niet wennen aan de controller voor first person spellen.

Voor het verschil in graphics heb ik het een en ander kunnen vinden en volgens verschillende sites zou mijn Xbox net iets betere graphics kunnen generen dan de PC, althans op acceptabele framerate.
Ik zou gewoon voor de PC versie gaan, alhoewel je toch merkt dat de game in 1e instantie voor de XBOX 360 is ontworpen. Sommige dingen hadden ietwat verbeterd kunnen worden voor de PC. Maar qua eyecandy springt de PC versie er duidelijk boven uit mits je een killer systeem hebt. :P

En dan is er nog het prijs verschil tussen de PC versie en Console versie. De PC versie kost gemiddeld 45 euro en de XBOX versie kost 60 euro. Plus het feit dat je bij de PC versie makkelijker aan mods, patches en andere downloads kan komen.
[...]

Nou ik heb zelf ook een 6800 GT en moet inderdaad zeggen dat het spel er dan al fantastisch uitziet, maar toch merk je dat die kaart er soms moeite mee heeft. af en toe toch last van kleine schokjes. Maar over het algemeen kan ik spel toch vrij soepel spelen. :) Maar misschien dat ik toch binnenkort mijn portemonee ga trekken voor een ATI XT1800 of 1900 of N'Vidia 7900 GT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Wekko schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:52:
Gebeurt dat keer op keer? Het eerste gevecht in de Arena is inderdaad tegen maar 1 tegenstander geloof ik, dus nadat je die verslagen hebt (en je hoort dat '..... you've earned it!') zou je je geld moeten krijgen. Ik denk dus dat je inderdaad een bug hebt en dat je een oudere savegame moet laden.
Ik moet zeggen dat de Arena ervaring wel wat bagger is. Het gejuich vind ik eigenlijk maar zozo, elke keer hetzelfde evenals de hele verhaallijn. Jade Empire was een stuk leuker IMO. En de vijanden waren ook afwisselender, vooral omdat je ook met sommige kon praten.

[ Voor 11% gewijzigd door Haijo op 18-04-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Dat is toch maar net afhankelijk van de resolutie waarop hij hem wil gaan spelen. Ik kan je zeggen dat mijn systeem het op 1920x1200 behoorlijk zwaar heeft en dat is met lang, lang niet alles op max... Als ik naar mijn CPU belasting kijk is deze bij lange na niet maximaal dus zit de bottleneck duidelijk bij de GTX. Dit trek je echt niet recht door een ATI te nemen.

Dus of je nu een nvidia of een ati neemt, boeit niet enorm veel... En of HDR in obvlivion een plus is is ook nog te twisten.... HDR alleen is in ieder geval niet om aan te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 18-04-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zijn mensen die lopen, er zijn mensen die paard rijden, en er zijn mensen die met de boot gaan :9
Hier een aantal screenshots van * Phyxion die ook van varen houdt op een groot schip

JPEG compressie heeft het er niet mooier op gemaakt, maar 1.8MB werd wel erg groot :)
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/661/oblivion19mq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/193/oblivion29le.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/1011/oblivion36kn.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/2537/oblivion44az.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/6453/oblivion50hs.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/3329/oblivion65zj.th.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

afterparty05 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:39:

Wat ik me ook afvroeg:
spoiler:
Bij de Recommendation quest voor Skingrad (Fingers of the Mountain) had ik het boek aan dat vrouwtje ipv de Mage Guild gegeven, en die gaf me toen een tip over een lightning spell op een pilaar op de berg waar het boek lag met zo'n steen in je inventory (niet Varla, maar die andere(lejaway oid)). Ik eerst netjes de quest afgemaakt door dat boek toch maar weer terug te jatten, en toen haar aanwijzingen opgevolgd. Allemaal leuk, krijg een schok, en leer een spel met 200 (!) shock damage, alleen: deze spreuk kost 3312 Magicka! :Y) Hebben anderen dit ook gedaan? En hoe kom ik OOIT aan zoveel Magicka, heb nu iets van 90!!

Verder: echt een tof spel, en heb vh weekend mn pc geformatteerd en Catalyst 6.4 er opgegooid ipv 6.3, en kan nu Adaptive AA op 2x zetten en AF op 4x, met nog steeds een FPS van zo'n 30 (heb een X1800XT). Zeker de moeite waard om ff je pc op te schonen en verse drivers te installeren dus!
Over die laatste, jij bent thief dus hebt waarschijnlijk 10 destruction ofzo, en hoe hoger je niveau in een bepaalde magic skill, hoe lager de magicka kosten, bij mij kost de spreuk geen 3312 maar 370 ofzo ;)
Wekko schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:47:
[...]

Of je maakt gewoon een UK/VS live account? Alles wat je op jouw Xbox download kan je op elke account gebruiken dus het maakt totaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:22
was da dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:16:
[...]

Dat is toch maar net afhankelijk van de resolutie waarop hij hem wil gaan spelen. Ik kan je zeggen dat mijn systeem het op 1920x1200 behoorlijk zwaar heeft en dat is met lang, lang niet alles op max... Als ik naar mijn CPU belasting kijk is deze bij lange na niet maximaal dus zit de bottleneck duidelijk bij de GTX. Dit trek je echt niet recht door een ATI te nemen.

Dus of je nu een nvidia of een ati neemt, boeit niet enorm veel... En of HDR in obvlivion een plus is is ook nog te twisten.... HDR alleen is in ieder geval niet om aan te zien.
Nee, ik denk dat of je nu een 7900 GTX of XT1900T ook niet echt veel verschil zal uitmaken, mischien een paar FPS verschil. Als je echt een verschil wil maken stop dan 2 van deze high end kaarten in een SLI of Crossfire set up. Maar ja dan moet je flink in de slappe was zitten :P

Bij mij gaat het er om dat het spel gewoon soepel loopt en dat hoeft niet perse met alle toeters en bellen aan. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de gameplay en dat de graphics daar een leuke bijdrage aanleveren is mooi mee genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:
[...]

Ik zou gewoon voor de PC versie gaan, alhoewel je toch merkt dat de game in 1e instantie voor de XBOX 360 is ontworpen. Sommige dingen hadden ietwat verbeterd kunnen worden voor de PC. Maar qua eyecandy springt de PC versie er duidelijk boven uit mits je een killer systeem hebt. :P

En dan is er nog het prijs verschil tussen de PC versie en Console versie. De PC versie kost gemiddeld 45 euro en de XBOX versie kost 60 euro. Plus het feit dat je bij de PC versie makkelijker aan mods, patches en andere downloads kan komen.
Ik heb het zelf ook even op de pc gespeeld, maar ik overweeg voor het gemak gewoon een xbox te halen met oblivion. Waarom? Het draait niet zo slecht op m'n pc (x850pro, 1Gig) maar hiermee heb ik ook heel wat medium settings en stottert het beeld af en toe nog wat. Maar het speelt wel mooi en speelbaar.

Maar xbox=> geen gepruts met settings en instellingen, gewoon schijfje erin en spelen zoals de makers het bedoeld hebben. Op heel goede graphics zonder framedrops. Met standaard HDR+AA

En voor de interface hoef je het ook niet te laten. Je ziet duidelijk dat die heel erg gericht is op consoles dus datkan geen probleem vormen (integendeel, met dergelijke manier van spelen zou ik zelfs relaxter spelen met een controller)

En je hebt gelijk, misschien speelt het wel met meer eyecandy, maar wat voor pc heb je daar niet wel niet voor nodig? Minstens 1200€ itt de 300€ voor de xbox voor gelijkaardige graphics.

En 60€, om een punt te maken kan je natuurlijk wel gemakkelijk overdrijven en 'afronden' in de richting die jou het beste uitkomt he, zelfs hier in belgië heb ik oblivion voor de xbox al zien liggen voor 53-54€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Yeah! 8)

Eindelijk die "Find Your Roots" quest afgesloten na het ophalen van in totaal 100 nirnroots :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Ik heb de knoop doorgehakt en gewoon maar de Xbox360 versie gekocht. Ik moet maar gewoon wennen aan de controls, want er zullen vast nog wel meer first person games uitkomen die ik wil spelen.

Wat wel een voordeel is van de 360 versie, als ik er op uitgekeken ben, kan ik 'm zonder veel verlies weer verkopen of ruilen tegen een ander spel. Dat zal met PC games, mede door massale piraterij, niet zo gemakkelijk zal gaan.

Toch blijf ik hopen dat er een patch komt voor linkshandige mensen. Of een hack oid om gewoon muis en tobo aan te sluiten.

Vanavond maar eens beginnen met spelen. Laatste keer dat ik een RPG gespeelt heb was in de N64 tijd. Als ik de reviews mag geloven, is Oblivion enigzins met Zelda te vergelijken. :) Ben beniewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblivion heeft naar mijn mening zeker iets weg van zelda, ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over mods gesproken, ik ga met een team van laten we zeggen 10 man, een erg grote mod maken (nieuwe stad, nieuwe quests, nieuwe races, nieuwe wapens & armour etc.),die je eigenlijk wel een expansion kan noemen.

linkje? :
http://www.elderscrolls.c....php?showtopic=381829&hl=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000

Chrasher

Tevree met z'n PS5

IceStorm schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:54:
Yeah! 8)

Eindelijk die "Find Your Roots" quest afgesloten na het ophalen van in totaal 100 nirnroots :X
Ik heb er nog 18 te gaan. Ben er nu niet specifiek naar op zoek, maar als ik water tegenkom, ga ik toch weer even snuffelen in de buurt. 8)7

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:33:
Over mods gesproken, ik ga met een team van laten we zeggen 10 man, een erg grote mod maken (nieuwe stad, nieuwe quests, nieuwe races, nieuwe wapens & armour etc.),die je eigenlijk wel een expansion kan noemen.

linkje? :
Tof! Erg leuk initiatief :)
* RoD doet downloaden.

Ben benieuwd of ik ooit nog aan al die mods toe kom. Spel is zo uitgebreid dat ik het allemaal niet meer bijhoudt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
IceStorm schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:54:
Yeah! 8)

Dat heb ik een tijdje geleden ook voor elkaar gekregen, kwam toen tijdens een quest nog een aantal nirnroots tegen en dacht die voor een groot bedrag te kunnen verkopen aan die zelfde kerel......

hij blijkt het g*re lef te hebben maar 250 goudstukken te betalen voor 10 nirnroots :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:33:

linkje? :
Cool initiatief! Jammer dat ik een kneus ben in programmeren, anders zou ik er zelf ook een maken. Alhoewel ik een 360 heb.

@Xbox 360 koper: Ik heb hem zelf ook gekocht. Als je geen hardcore RPGer bent, of een fan van de Elder Scrolls serie, en als je voor relatief weinig geld topgraphics wilt, is een 360 aan te raden. Als je gebruik wilt maken van mods ed, dan zou ik je een pc aanraden. Ik heb zelf eigenlijk wel spijt van mijn 360 versie.

[ Voor 32% gewijzigd door Haijo op 18-04-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Even iets heel stoms:
Waar kan ik zien hoeveel geld ik heb? (op tab drukken en dan al die tab-blaben doorzoeken levert niet veel op, ik zal er wel overheen kijken... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gewoon naar je items tabje en dan rechtsonderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tip voor alle mensen waarbij Oblivion bij het installeren aanraadde om vooral op medium instellingen te spelen: Zet je texture size op large. Het ziet er echt veel mooier uit en op mijn 6600GT lijkt het zelfs meer frames op te leveren. Je kunt beter de gras tweak uit de startpost gebruiken dan je texture size verlagen.

Zonde dat ik al die tijd op medium heb gespeeld zeg :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
kijk eens onderin het "wapens en voorwerpen" schermpje ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
RoD schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:42:
Gewoon naar je items tabje en dan rechtsonderaan :)
Thanks!

En nog een vraagje:
Ik wil bij de thieftgilde, ik heb nu dus zo'n meeting in het havengebied in die grote stad in het midden van de spelwereld, met die grote toren :+ (ik ben echt slecht in namen onthouden...)
Dan komt er iemand opdagen daarvan rond middennacht, en nog 2 andere candidaten die mee willen doen.
Dan kan 'ie niet kiezen en stuurd 'ie ons 3-en op een quest om als eerste een dagboek op te halen en af te geven. De eerste die 'm heeft mag in het thieft-gilde.
Maar daar sta ik dan, met een quest geen "clues"; en een diary die overal in de stad kan zijn....
Heeft iemand tips voor mij om dat dagboek te vinden? _/-\o_

En over het slapen,
Met slapen laad je alles op en ga je levels omhoog dat snap ik. Maar als mijn health en die groene en blauwe balk elke keer gehealt en bij laad hoef ik toch nooit te slapen?
Dus mijn vraag, als je alles netjes zelf op laad laden en bij-healt waarom dan slapen?
En waarom niet achter elkaar blijven slapen totdat je level 100 bent?

[ Voor 20% gewijzigd door Lennart_1337 op 18-04-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Heb nu 18 uur gespeeld met nieuw character. Mage Redguard, specialisation combat. Ben nu level 20. Heb nog een heeeeeele goeie tip voor mensen die snel en gemakkelijk willen levelen:
spoiler:
Ga naar leyawin en daar start daar de quest "whom gods annoy" (ik dacht dat ie zo heette, in het huis van Rosintia Gallenus ofzo). Je krijgt daar een staff waardoor je 4 everscamps achter je aan krijgt. Deze staff moet je officieel vernietigen, maar als je hem houd, heb je constant 4 everscamps bij je om op in te hakken. En ze vallen je alleen aan als je hun aanvalt. En ze respawnen keer op keer na ongeveer 4 seconden :7

Zo ben ik dus gemakkelijk level 20 geworden zonder een enkele quest te doen. En elke keer x5 multiplier (wel elke keer ook 1 luck erbij, is toch wel handig, veel luck)

...

Ik vraag me af hoe goed de graphics zijn als je geen HD tv hebt, want daar heb ik dus echt geen geld voor. Zit er namelijk wel over te denken om een Xbox te kopen...

Offtopic: Ik ben ook links, en heb jaren PS2 gehad. Maar moet er echt niet aan denken om met omgedraaide sticks te spelen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Mensen ik zit in de laatste missie van de thieves guild en heb volgens mij een pijl en boog nodig. Ik zou dus eigenlijk helemaal terug moeten (ik zit in een grot, diep onder de imperial city). Hoe kan ik via command een pijl en boog summonen :-s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een vraag over de quest betrekende tot de ''shadowbanish-wijn''
spoiler:
Ik loop nu al meer dan 30 uur met die quest rond, ik weet dan ook echt niet waar ik een verdere aanwijzing kan vinden. Misschien iemand die me, met een vage aanwijzing, me op weg kan helpen? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:17:
spoiler:
Ik loop nu al meer dan 30 uur met die quest rond, ik weet dan ook echt niet waar ik een verdere aanwijzing kan vinden. Misschien iemand die me, met een vage aanwijzing, me op weg kan helpen? bvd
Skingrad... ff rondvragen.
Althans dat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Weet iemand of Oblivion op de PC al fatsoenlijk met de xbox 360 controller voor windows werkt?

Het lijkt me wel een goeie controller, maar als ie niet met Oblivion werkt, who needs it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Lennart_1337 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:53:
[...]

Thanks!

En nog een vraagje:
Ik wil bij de thieftgilde, ik heb nu dus zo'n meeting in het havengebied in die grote stad in het midden van de spelwereld, met die grote toren :+ (ik ben echt slecht in namen onthouden...)
Dan komt er iemand opdagen daarvan rond middennacht, en nog 2 andere candidaten die mee willen doen.
Dan kan 'ie niet kiezen en stuurd 'ie ons 3-en op een quest om als eerste een dagboek op te halen en af te geven. De eerste die 'm heeft mag in het thieft-gilde.
Maar daar sta ik dan, met een quest geen "clues"; en een diary die overal in de stad kan zijn....
Heeft iemand tips voor mij om dat dagboek te vinden? _/-\o_

En over het slapen,
Met slapen laad je alles op en ga je levels omhoog dat snap ik. Maar als mijn health en die groene en blauwe balk elke keer gehealt en bij laad hoef ik toch nooit te slapen?
Dus mijn vraag, als je alles netjes zelf op laad laden en bij-healt waarom dan slapen?
En waarom niet achter elkaar blijven slapen totdat je level 100 bent?
1:(dagboek)
spoiler:
vraag de zwervers, zij sturen je de goede kant op

2:(slapen) zit toch ietsje anders dan jij denkt. het is niet zo dat je puur door slapen levels pakt. de levels pak je terwijl je wakker bent, maar totdat je ook daadwerkelijk een level omhoog gaat wordt uitgesteld totdat je hebt geslapen (je krijgt een melding "xxxxx Skill increased. You should rest & meditate on what you've learned"... dit is het teken dat de volgende keer als je wakker wordt je een level erbij hebt gekregen.)

Voordat je die melding krijgt zal je echter eerst een x-aantal van je major skills verbeterd moeten hebben... en dat kan niet als je slaapt (behalve in 1 quest :P).

Maar slapen is voor meer dingen goed dan alleen levellen. Als je lang wakker blijft gaat je Spell-Efficiency omlaag. Net zoals je armor en wapens moet repareren moet je ook je spells onderhouden. dit doe je dmv slaap.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
spoiler:
spoiler:
zoek maar op "9 uur" van de imperial city. maar niet al te veel naar westen.

hoop dat dit niet TE duidelijk is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Over het joinen bij de thieves guild:

spoiler:
Volg die meid, zij weet de weg en leid je meteen naar het huis waar het boek zich bevind, wel tussendoor even saven! Bij het huis aangekomen vlug het boek vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door The Mystic op 18-04-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

The Mystic schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:09:
Mensen ik zit in de laatste missie van de thieves guild en heb volgens mij een pijl en boog nodig. Ik zou dus eigenlijk helemaal terug moeten (ik zit in een grot, diep onder de imperial city). Hoe kan ik via command een pijl en boog summonen :-s?
code:
1
player.additem 00047ACA 1

ik wil em wel weer terug!

[ Voor 4% gewijzigd door Clush op 18-04-2006 23:02 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Bozozo schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:09:
Waarom zou je je er druk over maken? Op een gegeven moment vind je zoveel dure spullen als je dragen kunt. Ik zit nu al ruim over de 100k en ik begin me echt af te vragen waar al dat geld goed voor is...
Je weet dat je ook nog meubels n' shit kan kopen voor je huis? geeft toe, beetje nutteloos maar gaat zo 25000 in zitten

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:33:
[...]

spoiler:
zoek maar op "9 uur" van de imperial city. maar niet al te veel naar westen.

hoop dat dit niet TE duidelijk is.
thanks! probeer het morgen
Mikey5times schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:22:
Weet iemand of Oblivion op de PC al fatsoenlijk met de xbox 360 controller voor windows werkt?

Het lijkt me wel een goeie controller, maar als ie niet met Oblivion werkt, who needs it?
Nee, het werkt alles behalve fatsoenlijk. DIt kan ik weten, ik heb het zelf namelijk ook geprobeerd, ze zouden ooit en patch uitbrengen...maar het ziet er naar uit dat ik dan al wel weer klaar ben met dit spel(zelfs uitgaande van een speeltijd van 200 uur).

Zit je dungeons te raiden....kom je een een of andfere cave tegen met enkel wat ratten en ander soort gespuis tegen, vind je er openens de mundane ring! Dit benadrukt wel hoe random de speciale voorwerpen verschijnen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
Sefrijn schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:55:
Heb nu 18 uur gespeeld met nieuw character. Mage Redguard, specialisation combat. Ben nu level 20. Heb nog een heeeeeele goeie tip voor mensen die snel en gemakkelijk willen levelen:
spoiler:
Ga naar leyawin en daar start daar de quest "whom gods annoy" (ik dacht dat ie zo heette, in het huis van Rosintia Gallenus ofzo). Je krijgt daar een staff waardoor je 4 everscamps achter je aan krijgt. Deze staff moet je officieel vernietigen, maar als je hem houd, heb je constant 4 everscamps bij je om op in te hakken. En ze vallen je alleen aan als je hun aanvalt. En ze respawnen keer op keer na ongeveer 4 seconden :7

Zo ben ik dus gemakkelijk level 20 geworden zonder een enkele quest te doen. En elke keer x5 multiplier (wel elke keer ook 1 luck erbij, is toch wel handig, veel luck)

[...]

Ik vraag me af hoe goed de graphics zijn als je geen HD tv hebt, want daar heb ik dus echt geen geld voor. Zit er namelijk wel over te denken om een Xbox te kopen...

Offtopic: Ik ben ook links, en heb jaren PS2 gehad. Maar moet er echt niet aan denken om met omgedraaide sticks te spelen. }:O
Ik zelf heb een CRT PC monitor aan gesloten dmv de optionale vga kabel. 1024x768, prima beeld. Als ik jou was, zo ik een oude CRT van zolder halen en aansluiten op de Xbox, totdat je een HD TV kunt betalen. Zelf wacht ik op een SED scherm.

Ai, ik ga wat te ver off-topic. Zometeen maar eens beginnen met Oblivion. Iemand tips voor een beginner, belangrijke dingen aan het begin van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25601981,noline]klaasb84 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:43

Ai, ik ga wat te ver off-topic. Zometeen maar eens beginnen met Oblivion. Iemand tips voor een beginner, belangrijke dingen aan het begin van het spel?
meerdere attack skills (blade, blunt, hand to hand(ergleuk!!), destruction of marksman) kiezen als major. want vaak zie je dat mensen met 1 attack skill nog wel eens in de problemen komen als de tegenstand wat diverser / moeilijker wordt. verder in ieder geval nog 1 magie skill die je handig lijkt en makkelijk levelt (alteration doet het in het begin goed, gewoon bound dingen casten). speechcraft en mercantile raad ik niet aan. levelen moeilijk. verder is sneak super relaxed voor teveel damage multipliers (als je al sneakend aanvalt doe je 3 tot 6 keer meer damage). security is handig, maar nutteloos als je eenmaal lvl 10 bent
spoiler:
skeleton key, een nooit brekende lockpick die je security constant 40 punten boost. vanaf lvl 10 kun je de quest doen waarmee je em krijgt.
. tsja verder.... geen idee eigenlijk... owja, restoration gebruik ik ook veel (geen potions meer), maar is niet echt een major skill plaats waard.

ow, en het klinkt stom, maar als je die bonussen (stealth comat magic) en je race bonussen zo kiest dat ze NIET je major skills verhogen. kan je vaker level up, aangezien je per 5x majorskill-up's 1 level stijgt. en als je met lagere skills begint, kan je ze vaker trainen totdat ze op de 100 zijn. hierdoor kan je dus een hoger level halen, en zelfs al je skills op 100 (ja ook luck). al zal je dan wel erg goed van de level up x5 multiplier gebruik moeten maken. ook is het handig om rekening te houden met je magicka. spells zijn altijd handig, ook (/zeker) als fighter of thief.en op hogere levels is het handiger om wat meer magicka te hebben. aangezien je tegenstanders en jijzelf sterker worden, heb je meer magicka nodig om krachtigere spreuken te casten.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:49:
[...]

meerdere attack skills (blade, blunt, hand to hand(ergleuk!!), destruction of marksman) kiezen als major. want vaak zie je dat mensen met 1 attack skill nog wel eens in de problemen komen als de tegenstand wat diverser / moeilijker wordt.
wilde er toch even op inbreken... ik zou aanraden om 1 te kiezen uit blade en blunt, en 1 uit marksman en destruction. hand to hand alleen als je dat heel graag wil (en dat kan natuurlijk best). paar pagina's terug heb ik beschreven hoe ik mijn character heb gemaakt, misschien heb je daar wat aan...

maar de ultieme beginnerstip is wat mij betreft om eerst gewoon even 2 uurtjes te spelen (bijvoorbeeld de main quest volgen totdat je martin tegenkomt) met een voorgebakken class die je aanspreekt, en dan overnieuw beginnen met een eigen costum class. de voorgebakken classes deugen eigenlijk stuk voor stuk niet, maar op deze manier heb je wel een beetje een idee gekregen van hoe het spel werkt en wat je al dan niet leuk lijkt om te doen. denk goed na over wat je lekker vindt spelen (stealth, of mage... of rechttoe rechtaan warrior... of een combinatie...) en bouw daar een character omheen. in de startpost staat ook het 1 en ander over charactercreation.

en als het allemaal wat ingewikkeld lijkt post je hier gewoon even wat jou leuk lijkt (evt. met je eigengemaakte costumclass) en als er dan hele rare dingen instaan hoor je dat snel genoeg.

een character wat je lekker vindt spelen is zowat het belangrijkste in de game, en't zou jammer zijn als je er (zoals ik) na 40 uur achterkomt dat je nog maar level 4 bent omdat je met je die-hard warrior enkel aan het sneaken en boogschieten bent.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

WOEI

Elven Armor + Elven Sword+ Elven horese Amror compleet :D. Moet alleen de helm nog :P

Ben nu grand champion geworden. Die Grey Prince is een mietje :P.

Verder ben ik _nog_ steeds niet verder met de main gegaan. Heeft toaal geen zin gezien de side quests echt te groot en teveel zijn :P. Is veel leuker exploreren en aanklooien dan meteen in het verhaal te duien :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 08:08

SaN

Is bij jullie het gras net zo mooi als op veel screenshots? Deze bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/2712/47677.jpg
Bij mij niet namelijk, meer een blokkenstapeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
sander-sp schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:52:
[afbeelding]
Hm, nee, bij mij is het sowieso, lelijk, AMD Athlon 2700+, ATi 9700Pro en *kuch* 512MB ram... Damn waar was die tijd dat ik hier nog vet mee kon pimpen :*)

Maar ik heb nu wel een goede fps/oogfeest compromis gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Bij mij ziet het er wel zo uit ja.

Ow en is er trouwens een manier om items te draaien zodat je ze mooi in je huis kan leggen?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
H3llsing schreef op woensdag 19 april 2006 @ 02:50:
Bij mij ziet het er wel zo uit ja.

Ow en is er trouwens een manier om items te draaien zodat je ze mooi in je huis kan leggen?
Wat voor items? Stoelen en tafels en zo hebben gewoon een vaste plaats, en die kan je dus ook niet verplaatsen. Maar met gewone items kan je natuurlijk altijd een beetje gaat spelen met 'z'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat aan het rondreizen, ben ik een mijn ingeweest kom ik weer buiten (leuke spullen gevonden btw) zie ik nog net mijn paard een stukje uit de lucht vallen, is ie dood! 8)7 :'( , moet ik weer gaan lopen.
Had ook een Paranoia quest aangenomen en moest ik wachten op dat figuur achter de Grand Chappel om middernacht, ik daar wachten komt ie maar niet, ga ik zoeken blijkt hij vermoord te zijn :? zo schiet het niet op met quests natuurlijk.
Wel nog Champion gewordne in de Arena en Martin veilig naar dat fort gebracht, huisje gekocht in Imperial Citry om wat zooi te kunnen dumpen anders zeul ik dat steeds mee, ga het al steeds leuker vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:49:
[...]

meerdere attack skills (blade, blunt, hand to hand(ergleuk!!), destruction of marksman) kiezen als major. want vaak zie je dat mensen met 1 attack skill nog wel eens in de problemen komen als de tegenstand wat diverser / moeilijker wordt. verder in ieder geval nog 1 magie skill die je handig lijkt en makkelijk levelt (alteration doet het in het begin goed, gewoon bound dingen casten). speechcraft en mercantile raad ik niet aan. levelen moeilijk. verder is sneak super relaxed voor teveel damage multipliers (als je al sneakend aanvalt doe je 3 tot 6 keer meer damage). security is handig, maar nutteloos als je eenmaal lvl 10 bent
spoiler:
skeleton key, een nooit brekende lockpick die je security constant 40 punten boost. vanaf lvl 10 kun je de quest doen waarmee je em krijgt.
. tsja verder.... geen idee eigenlijk... owja, restoration gebruik ik ook veel (geen potions meer), maar is niet echt een major skill plaats waard.

ow, en het klinkt stom, maar als je die bonussen (stealth comat magic) en je race bonussen zo kiest dat ze NIET je major skills verhogen. kan je vaker level up, aangezien je per 5x majorskill-up's 1 level stijgt. en als je met lagere skills begint, kan je ze vaker trainen totdat ze op de 100 zijn. hierdoor kan je dus een hoger level halen, en zelfs al je skills op 100 (ja ook luck). al zal je dan wel erg goed van de level up x5 multiplier gebruik moeten maken. ook is het handig om rekening te houden met je magicka. spells zijn altijd handig, ook (/zeker) als fighter of thief.en op hogere levels is het handiger om wat meer magicka te hebben. aangezien je tegenstanders en jijzelf sterker worden, heb je meer magicka nodig om krachtigere spreuken te casten.
Op de wapens is al een reactie gegeven die ik totaal deel. Je zal echt niet blade EN blunt gaan gebruiken om te levelen.
Nog een aantal die ik zou afraden om in je majors te stoppen: Mercantile, Speechcraft en Security. De eerste 2 levelen heel erg traag en zijn lastig snel te boosten mocht je dat willen. (zijn sowieso personality based wat imo nogal nutteloos is). Skeleton key moet je zelf uitmaken of je wilt gebruiken. Ikzelf ben van mening dat gewoon lockpicken veel leuker is (en je AGI multiplyer daarmee omhoog gaat).

Het ligt verder aan je speelstijl. Wil je tank worden neem dan hvy armor, block etc. in je majors. Wil je stealthy gaan ga dan voor sneak, marksman etc. Wil je magic gaan neem dan destruction, en nog 2 magic skills :) (ben geen mage :P)
Let alleen op dat je niet 3 majors neemt van 1 stat (END of AGI bijv.) Ikzelf ben zo stom geweest om alle agility based skills te nemen in me major en deze wat dus ook in notime op 100.

Probeer is wat uit in de starter dungeon en kijk wat je wil. Kom je nog niet helemaal uit welke major je moet kiezen maar wel welke speelstijl kan je t altijd nog ff vragen hier.

Succes :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
[afbeelding]
.

Hah..helaas niet nee...heb zowiezo al het gras wat kleiner gemaakt om de preformance naar voren te knallen.
Maar de games zijn bij mij nooit zo mooi als op de shots en clips helaas...
Maar wel goed speelbaar :D
Vind de bomen wel fantastisch in Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

DEVoTi0N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:08:
[...]

Wat voor items? Stoelen en tafels en zo hebben gewoon een vaste plaats, en die kan je dus ook niet verplaatsen. Maar met gewone items kan je natuurlijk altijd een beetje gaat spelen met 'z'.
Dit heb ik dus al eerder geprobeerd maar werkt niet. Ik heb een duits layout keyboard, zal het daaraan liggen?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[afbeelding]
Bij mij ziet het gras er erg goed uit... Maar net zoals het totale plaatje wat je noemt? Hmm... volgens mij is dit een pre-rendered plaatje...

Maar anyway, mijn beeld komt aardig overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hmm ik zit nu in de Dark Brotherhood en ben nu dus Listener, moet met zo'n beeld lullen en dat doorgeven aan een of andere chick die me geld geeft. Now what? Dit is net zo saai.. kan ik haar dood maken? Vertrouw haar voor geen meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
H3llsing schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:08:
[...]

Dit heb ik dus al eerder geprobeerd maar werkt niet. Ik heb een duits layout keyboard, zal het daaraan liggen?
ja dan is het bij jouw waarschijnlijk Y
of kijk even in je controls welke toets er ingesteld staat bij "grab"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 18:36
bassGunner schreef op woensdag 19 april 2006 @ 02:03:
[...]

Hm, nee, bij mij is het sowieso, lelijk, AMD Athlon 2700+, ATi 9700Pro en *kuch* 512MB ram... Damn waar was die tijd dat ik hier nog vet mee kon pimpen :*)

Maar ik heb nu wel een goede fps/oogfeest compromis gevonden.
Hoe bedoel je dat?ik heb bijna hetzelfde systeem en heb net te weinig fps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 15:59
Mijn armor collectie begint aardig op te schieten :) Glass heb ik ook, maar dat heb ik nu aan.

Afbeeldingslocatie: http://xs77.xs.to/pics/06163/armor445.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door biobak op 19-04-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 08:08

SaN

Ik doe het zo:
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/133/oblivion20060419144619018fa.th.jpg
Ik heb nog wel meer armor verzameld, maar tot nu toe nog geen zin gehad om het verder uit te stallen, beetje doelloos ook natuurlijk... Maar zo op mijn "gepimpte crib" in Skingrad vond ik hem wel leuk. Welcome MTV ;)

edit: Ik vind alleen zo weinig helmen, iemand tips? Alle struikrovers lopen bij mij al in glass, maar ze hebben nooit is een helmpje op...

[ Voor 19% gewijzigd door SaN op 19-04-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
spoiler:
spoiler:
Ook even een vraag over, ik heb twee van die flessen, en mijn journal zegt dat ik er nog wat van moet hebben, moet ik nu op een andere locatie zijn of teruggaan naar dezelfde locatie? En welke locatie is dat dan?

Ook:
Shao Kahn schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:58:
Je weet dat je ook nog meubels n' shit kan kopen voor je huis? geeft toe, beetje nutteloos maar gaat zo 25000 in zitten
Waar the fuck doe je dat? Kan dit ook voor het haunted house in Anvil?

[ Voor 25% gewijzigd door Haijo op 19-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Pyrus

Hardknock life

Nee, dat huis kun je net niet uitbreiden. De rest allemaal wel ;)

Dat doe je verder bij bepaalde NPC's in die stad, weet ook niet precies hoe. Heb zelf ook nog alleen maar het huis in Anvil, check anders ff uesp.net LET OP! Die pagina kán spoilers bevatten.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Maakt niet uit, ik wou toch al gaan investeren in de huizenmarkt. ;)

Maar wat zou een mooi/praktisch leuk huis zijn? En wat voor meubels moet ik aan denken? Kasten of tafels en stoelen? En kan je zelf ook bepalen waar je ze wilt inrichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist de official 368 pagina tellende gameguide ontvangen... WOW.. :9~ het spel is imposant maar dat geldt ook voor de gameguide. Geen klein pocket boekje maar een mooi gebonden A4 formaat boek.. Super. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 19-04-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Nooit een fan geweest van gameguide, voelt altijd een beetje aan als de-easy-way-out.

Dus, eh...hoeveel kostte die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:32:
Nooit een fan geweest van gameguide, voelt altijd een beetje aan als de-easy-way-out.

HEHEHEHE

Ok de pc werkt

Heb nu de AMD SD4000+ :: 2gig Ram :: 7800gtx (windhoos is echt anders dan Mac OS!

Vandaag rij ik langs de gamestore om het spel te halen en een bos bloemen voor mijn vriending voor de tijd die ik haar niet ga geven (ze was zooo boos om mijn affaire met morrowind en WOW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:36:
[...]

HEHEHEHE

Ok de pc werkt

Heb nu de AMD SD4000+ :: 2gig Ram :: 7800gtx (windhoos is echt anders dan Mac OS!

Vandaag rij ik langs de gamestore om het spel te halen en een bos bloemen voor mijn vriending voor de tijd die ik haar niet ga geven (ze was zooo boos om mijn affaire met morrowind en WOW)
LOL, en nou begin je weer met oblivion? Een bos bloemen gaat je deze keer niet redden denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:36:
[...]

HEHEHEHE

Ok de pc werkt

Jij een nieuwe PC + Oblivion en zij een bosje bloemen .... goeie deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:46:
[...]

Jij een nieuwe PC + Oblivion en zij een bosje bloemen .... goeie deal :+
Mag ook wel de bloemen waren erg duur!
Kan niet wachten tot ik thuis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Flauw vermoeden dat die prijs in het niet valt vergeleken met PC + Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:51:
Flauw vermoeden dat die prijs in het niet valt vergeleken met PC + Oblivion
Als ie z'n WOW characters verkoopt heeft ie dat in ieder geval het bosje bloemen er weer uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Hoeveel levert een lvl60 karakter op dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Haijo op 19-04-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:54:
[...]Als ie z'n WOW characters verkoopt heeft ie dat in ieder geval het bosje bloemen er weer uit 8)7
Ik zie het al gebeuren, wow account verkopen. Loopt er een n00b druid in een volledige tier2 outfit die niet weet wat hij moet doen.

Mijn account hou ik gewoon om nog een paar keer per week te raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor diegenen die in het bezit zijn van een Logitech gamepad (heb hier een Cordless Rumblepad II USB) heb ik een profiel gemaakt die met de default Oblivion instellingen werkt.

Linker Analoge Stick is voor: Vooruit/Achteruit/Links/Rechts
Rechter Analoge stick is voor: Rondkijken (boven/onder/links/rechts).
Andere toetsen zijn gemakkelijk te controleren en te wijzigen in de Logitech Game-profiler. :)

Het enige wat ik niet goed kan instellen is de D-pad, deze staat nu volgens mij gekoppeld aan toets 1-4. Dit werkt helaas niet perfect omdat "linksboven, linksonder, etc.." een andere actie uitlokt. Dit werkt nog niet prettig. :( Voorlopig gebruik ik deze nu nog niet.

Bewaar onderstaande gegevens in een nieuw bestand en geef dat een naam met de extensie "wgp" (bijv. Oblivion.wgp). Deze kan je dan importeren via de Profiler en koppelen aan "OBLIVION.EXE".
[Profile]
Format=20
Title="Oblivion"
Author=Chris
Revision=5
Date=2006.04.19
Brand=Eigen gebruikersprofiel
Executable=Oblivion.exe
[Signature]
App Path="","",0
[Command]
307="Keystroke ",*K29
309="Keystroke A",*K30
300="Keystroke C",*K46
310="Keystroke D",*K32
304="Keystroke E",*K18
302="Keystroke F",*K33
306="Keystroke F5",*K63
305="Keystroke F9",*K67
311="Keystroke S",*K31
301="Keystroke SPACE",*K57
303="Keystroke TAB",*K15
308="Keystroke W",*K17
0="Linkermuisknop",*B601
1="Middelste muisknop",*B602
2="Rechtermuisknop",*B603
[Axis]
0="Links/Rechts",C309,C310
1="Vooruit/Achteruit",C308,C311
[GamePad]
0=C2
1=C0
2=C301
3=C300
4=C303
5=C304
6=C1
7=C307
8=C305
9=C306
11=C302
1000=A0
1001=A1
AXIS2=S1050,Z1000,R1100,I0,M1000
AXIS3=S1050,Z1000,R1100,I0,M1001
SHIFT=10
[Device Special Options]
Device Count=1
[Device Number 1]
Device Model=28
WFFMSettings=1
WFFMMode=1
Indien iemand nog andere ideëen heeft (mischien nog een betere layout), dan hoor ik dat graag.

[/b]Belangrijk: Bij mijn systeem werkte de gamepad pas 100% nadat ik de PC had gereboot terwijl mijn controler al aangesloten was.[/]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Blue-eagle schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:08:
Hmm ik zit nu in de Dark Brotherhood en ben nu dus Listener, moet met zo'n beeld lullen en dat doorgeven aan een of andere chick die me geld geeft. Now what? Dit is net zo saai.. kan ik haar dood maken? Vertrouw haar voor geen meter :P
gefeliciteerd, je hebt de dark brotherhood questline uitgespeeld. je kan inderdaad 1 keer per week de nieuwe contracts doorgeven en wat geld cashen, verder zul je op zoek moeten gaan naar nieuwe quests... (thieves guild al gedaan?). oh, en je kan ook 1 murderer uit het sanctuary uitkiezen om je te helpen bij je eigen avonturen.

er staat geen straf op als je verzuimt die nieuwe contracts door te geven, dus als je er geen zin in hebt kan je het gewoon laten zitten.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Haijo schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:32:

Gewoon de officiele gameguide... € 16,= incl. verzendkosten bij play.com. Heeft wel 10 dagen geduurd voordat hij NL had bereikt (nadat hun hem als verstuurd hadden staan)

Ik deel je mening over gameguides wel... Maar ik heb zelf nog geen enkele cheat of walkthrough of wat voor een hint of tip gebruikt tot nu toe. Ben nu level 46 en heb al aardig wat questjes opgelost. Maar deze officiele guide is gewoon een aanwinst bij mijn CE versie. Aangezien ik deze game in de toekomst nog vele malen zal spelen is dat die 16 euro voor een geweldig naslagwerk wel waard! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Darth Malak op 19-04-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Helaas heb ik niet eens de CE weten te bemachtigen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb hem toendertijd al lang van te voren gepreordered bij play.com.. Scheelde 3 euro met de normale versie. Op de levertijd na is play.com wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:35
Chrasher schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:31:
Voor diegenen die in het bezit zijn van een Logitech gamepad (heb hier een Cordless Rumblepad II USB) heb ik een profiel gemaakt die met de default Oblivion instellingen werkt......................
[/quote]

thx, je hebt iig 1 mede gamer erg blij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
roT- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:27:
[...]

thx, je hebt iig 1 mede gamer erg blij gemaakt.
Handige tip inderdaad voor de mensen met zo'n Gamepad.
Ik heb er een linkje naar gemaakt in de TS. :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb nu al een paar quests die ik niet af kan sluiten. Bij de unfriendly competition quest bijvoorbeeld, moet ik op het eind nog wat dingen geven aan Jensine maar als ik met haar ga praten, gebeurd er niets :?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

[quote]
thabomb schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:17:

spoiler:

Wel eens de quest log gelezen, daar staat toch duidelijk in dat de shadowbanish wijnflessen in oude forten werden gebruikt voor de mensen om alert te blijven 's nachts. Is dat soms niet duidelijk genoeg???
Waar the fuck doe je dat? Kan dit ook voor het haunted house in Anvil?
Beetje beschaafd reageren kan ook wel hoor.... Als je een huis koopt, wordt er gezegd als het huis al ingericht is, of als je inrichting kan kopen bij 'huis tuin en keuken' shop in de stad.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.