EA = Gay!
Ik heb ook nog een ander plaatje gevonden op internet ik weet niet of ik die mag laten zien zeg maar.
Maar het weerspiegelt wel wat iemand van EA dacht toen die dat animeerde.
http://www.diecyde.com/~download/ea.gif
Om eerlijk te zijn, vind ik dat een beetje te ver gaan. OK, EA is niet altijd geliefd, heeft al wat games verneukt of totaal uitgemolken (en doet dat nog) maar ze hebben ook goede dingen gemaakt. En laten we nu eens eerlijk zijn, indien wij een bedrijf hadden, zouden we ook de grootste willen zijn 
Nu even terug naar de casemod; wordt die "staart" nog verder bewerkt? Bij jou is die nogal rechthoekig maar bij de tekening uit jouw startpost is die meer afgerond. En het "ei" (laat ik het maar zo noemen
) op de top staat bij jou rechtop terwijl het daar precies op zijn zij ligt. Misschien vandaar dat het aan wat anders doe denken
Niet dat ik dit zou kunnen hoor maar ik wou het even weten
Nu even terug naar de casemod; wordt die "staart" nog verder bewerkt? Bij jou is die nogal rechthoekig maar bij de tekening uit jouw startpost is die meer afgerond. En het "ei" (laat ik het maar zo noemen
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 02-05-2006 18:53 ]
laat ik ook een ding ff over dat plaatje duidelijk stellen << dat is mijn mening nietLaagvliegerke schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:53:
Om eerlijk te zijn, vind ik dat een beetje te ver gaan. OK, EA is niet altijd geliefd, heeft al wat games verneukt of totaal uitgemolken (en doet dat nog) maar ze hebben ook goede dingen gemaakt. En laten we nu eens eerlijk zijn, indien wij een bedrijf hadden, zouden we ook de grootste willen zijn
Nu even terug naar de casemod; wordt die "staart" nog verder bewerkt? Bij jou is die nogal rechthoekig maar bij de tekening uit jouw startpost is die meer afgerond. En het "ei" (laat ik het maar zo noemen) op de top staat bij jou rechtop terwijl het daar precies op zijn zij ligt. Misschien vandaar dat het aan wat anders doe denken
Niet dat ik dit zou kunnen hoor maar ik wou het even weten
Ik vind ea wel een kut bedrijf maar ze hebben ook goede dingen gemaakt.
over de toren?.. ik neem aan dat je die van de temple bedoelt?
ja die moet nog helemaal aangepast worden
maar moet eerst ff uitzoeken hoe ik uit kom met mijn webcam.... aangezien die erin moet passen met 2 kleine servo's
ik heb t daarom wat groot gelaten
zodat ik het later dan wel weer kan aanpassen
Anoniem: 64539 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:18:
[...]
Ik heb ook nog een ander plaatje gevonden op internet ik weet niet of ik die mag laten zien zeg maar.
Maar het weerspiegelt wel wat iemand van EA dacht toen die dat animeerde.
http://www.diecyde.com/~download/ea.gif
vandaag ff de obelisk opnieuw geschuurt en opnieuw geplamuurt en nu weer geschuurt
zit nu op 3 keer schuren
en begin t wel zon beetje zat te raken 
maar dit is t resultaat : zo glad als baby's billetjes
(de toren is nog maar 2 keer geschuurt ... kan je t verschil goed zien
)

als je klikt krijg je een grotere foto uit een andere hoek
zit nu op 3 keer schuren

maar dit is t resultaat : zo glad als baby's billetjes
(de toren is nog maar 2 keer geschuurt ... kan je t verschil goed zien

als je klikt krijg je een grotere foto uit een andere hoek
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 02-05-2006 23:10 ]
als ik dit zo zie, is het gewoon sculpting maar waar wil je de PC dan inbouwen?
ja, mij ook hahahaAnoniem: 115650 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:56:
Dat doet me denken aan een ...

[ Voor 7% gewijzigd door mrFoce op 03-05-2006 02:40 ]
Dit ding gaat enkel een laser systeem en waterkoeling bevatten.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 02:36:
als ik dit zo zie, is het gewoon sculpting maar waar wil je de PC dan inbouwen?
pc en randapparatuur komen in de andere mod
Over de posts dat ie op een L*L lijkt

dat is het plaatje waar ik vanaf heb moeten werken ..
als er nog tips zijn hoe ik deze "look" wat minder extreem kan maken, hoor ik graag ideeen
het probleem blijft wel bestaan dat ik ergens 2 kleine servos kwijt moet kunnen voor de spiegel.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 03-05-2006 07:07 ]
Anoniem: 169604
Ik weet het niet hoor, maar ik had altijd het idee dat die "top" puntig was... bij jou is hij rond, is dat een vergissing van mij, of komt dat voor jou mod beter uit?
Anoniem: 127797
dat zit net achter de blokjesAnoniem: 169604 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 07:21:
Ik weet het niet hoor, maar ik had altijd het idee dat die "top" puntig was... bij jou is hij rond, is dat een vergissing van mij, of komt dat voor jou mod beter uit?
die top is idd puntiger maar dan komt het probleem met de spiegel en de servo's die in die punt moeten om de hoek kijken.Anoniem: 169604 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 07:21:
kan natuurlijk wel kijken of ik die punt wat scherper kan maken toch
ik heb een beetje issues met je obelisk... ten eerste is hij in C&C veel meer naar achter gebogen, en is hij meer opgenomen in het design..
http://i30.photobucket.com/albums/c317/dinkiedoo/nodmod.png
edit: hoe ziet dat spiegelsysteem er precies uit??
[ Voor 12% gewijzigd door d0rk op 03-05-2006 09:53 ]
Dit zijn de basisvormen neem ik aan dus dan kan je het altijd nog veranderen.
En wat je ook uitbeeld dat het bij C&C glad is dat klopt het moet allemaal nog afgewerkt worden maar hij is maar net op weg.
En wat je ook uitbeeld dat het bij C&C glad is dat klopt het moet allemaal nog afgewerkt worden maar hij is maar net op weg.
Ik vond het al zo'n verdachte vorm...
Ik kan idd de toren wel iets meer onderuit zetten.d0rk schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:50:
ik heb een beetje issues met je obelisk... ten eerste is hij in C&C veel meer naar achter gebogen, en is hij meer opgenomen in het design..
Dat de toren en de body uit 2 delen bestaan heeft te maken met het maken uit mallen
met dat deze gemaakt zijn wordt bij het assembleren deze 2 naadloos op elkaar aangesloten.
Ik zit nu momenteel met 2 manieren te spelen voor mijn spiegel systeem,
ik zal het even tekenen zometeen
edit:
hier de tekening

foto van de servo

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 03-05-2006 11:50 ]
Misschien een id om vanaf de punt een dof geschuurd heel din gstaafje plexiglas naar de grond laat lopen? zodat er een soort laserstraal duidelijk zichtbaar wordt? :)(
gewoon zwaardere laser nemenTechnokiddy schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:11:
Misschien een id om vanaf de punt een dof geschuurd heel din gstaafje plexiglas naar de grond laat lopen? zodat er een soort laserstraal duidelijk zichtbaar wordt? :)(
zat al te denken aan een 40 mW uitvoering.
Zon 40 mW moet niet zomaar effe 3 seconden in je ogen schijnen, want dat ga je denk ik niet fijn vinden.
Maar je bent dan ook wel een enorme pannenkoek als je die laser ook daadwerkelijk 3 seconden in je oog laat schijnen.ImmortalSoul schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:21:
Zon 40 mW moet niet zomaar effe 3 seconden in je ogen schijnen, want dat ga je denk ik niet fijn vinden.
Maar je hebt wel een punt, voor de zekerheid kan je dat beter niet doen
Het ligt er ook aan hoeveel die laser gaat bewegen
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 03-05-2006 13:24 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik ook niet verteld heb is dat er ook nog eens 2 galvanometers ervoor komen die de laserstraal gaan moduleren.Gonadan schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:24:
[...]
Maar je bent dan ook wel een enorme pannenkoek als je die laser ook daadwerkelijk 3 seconden in je oog laat schijnen.
Maar je hebt wel een punt, voor de zekerheid kan je dat beter niet doen
Het ligt er ook aan hoeveel die laser gaat bewegen
Zo is het dus mogelijk om patronen te "schieten" bv het NOD logo of iets anders zoals een stukje tekst.
daarmee is het erg ongewoon dat een laserstraal zo lang in de oogjes schijnt.
Tot je pc vastlooptAnoniem: 64539 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:34:
[...]
Wat ik ook niet verteld heb is dat er ook nog eens 2 galvanometers ervoor komen die de laserstraal gaan moduleren.
Zo is het dus mogelijk om patronen te "schieten" bv het NOD logo of iets anders zoals een stukje tekst.
daarmee is het erg ongewoon dat een laserstraal zo lang in de oogjes schijnt.
Dat NOD logo schieten is wel een erg gaaf idee
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nope mn pc kan t enkel aansturen.Gonadan schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:09:
[...]
Tot je pc vastloopt
Dat NOD logo schieten is wel een erg gaaf idee
gaat allemaal dedicated via een microcontrollertje lopen.
en via usb ka ik dan patronen streamen etc...
ook de spiegels richten
Anoniem: 74137
Het eikel (Anoniem: 64539 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 07:02:
[...]
Dit ding gaat enkel een laser systeem en waterkoeling bevatten.
pc en randapparatuur komen in de andere mod
Over de posts dat ie op een L*L lijkt
[afbeelding]
dat is het plaatje waar ik vanaf heb moeten werken ..
als er nog tips zijn hoe ik deze "look" wat minder extreem kan maken, hoor ik graag ideeen
het probleem blijft wel bestaan dat ik ergens 2 kleine servos kwijt moet kunnen voor de spiegel.

En nu hou ik er over op, de mod wordt echt mooi en volg het met veel interesse
Ik heb nu een cm van de onderkant af gezaagt zodat de toren iets schuiner komt te staanAnoniem: 74137 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:26:
Het eikel () hoort ook wat platter te liggen, bij jouw toren staat ie recht om hoog(
)
En nu hou ik er over op, de mod wordt echt mooi en volg het met veel interesse
en ik ben begonnen met een nieuw puntje.
Ik kwam namelijk tot de ontdekking dat aan het laser ding ook nog aan de onderkant een punt zit
is op de afbeelding hierboven amper te zien maar hij is er wel.
ik heb nu besloten om daar een servo in te zetten en dan met een stukje staal naar de spiegel te maken.
Dit is natuurlijk geen ideale oplossing omdat zo 360 graden draaihoek niet te halen is omdat op een zeker punt het staal voor de laser straal zal komen
ik heb even een schematje gemaakt van mijn huidige id

Ik wil dus een beweegbare kop maken
Dit is gebaseerd op dit schema

Door zo dus de kop te bewegen, beweegt ook de spiegel voor de Y as
Ik ben alleen nog niet tevreden met het X as systeem.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 03-05-2006 19:51 ]
Op de screenshots kun je misschien ook wel een beetje zien, maar er zit nog een soort van punt aan de andere kant van het ei. Als je dat er aan maakt lijkt het al minder op een d*ld*
Anoniem: 169838
Ik moet zeggen dat het idee voor deze casemod er erg gelikt uitziet en lijkt ook erg veel belovend ( *BOOKMARKED*)
alleen die punt he
( trilt ie ook
)
@Buurman Hieronder:
Oh nee m'n proc
(fakkel)
alleen die punt he
@Buurman Hieronder:
Oh nee m'n proc
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 169838 op 03-05-2006 20:10 ]
Anoniem: 9542
op mij komt het plaatje meer over als een soort fakkelding (vrijheidsbeeldidee zeg maar)
hmmz kom met dat id ook met me spiegel in de knoei.Anoniem: 9542 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 20:03:
op mij komt het plaatje meer over als een soort fakkelding (vrijheidsbeeldidee zeg maar)
er moet toch wel iets zijn wat mooi weg te werken is in een kleine ruimte?
zodat die punt zo spits mogelijk kan worden
EDIT:
ik kreeg net een ingeving om de spiegel bovenaan te monteren aan een soortemet klein kogelgewrichtje
en dan met 4 visdraadjes (2 per servo) de spiegel te sturen....
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 03-05-2006 20:39 ]
Je zou als je toch bezig bent
Van je pendrive/webcam nog even een tankje maken (ik denk aan die vette Mamoet tank). Dan is het geheel weer ...eeh één geheel 
Zeer mooie mod, ben zelf ook al jaren fan van C&C

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
en dan besturen via zigbee zekerProximus schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:07:
Je zou als je toch bezig bentVan je pendrive/webcam nog even een tankje maken (ik denk aan die vette Mamoet tank). Dan is het geheel weer ...eeh één geheel
hehehe MAAk me gek
EDIT mammoth MKII is natuurlijk beetje onmogelijk omdat dit een GDI tank is
flame thrower kan wel
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 05-05-2006 13:39 ]
Oke mensen ik heb eindelijk wat tijd gevonden om de obelisk aan te passen
ik heb um nu volledig volgens het concept gemaakt...
en hij staat nu rustig te drogen
kan ik morgen kijken of ik um kan gipsen...

nou mensen kom maar op met de kritiek

Anoniem: 155599
wat hei zijBroodjebram schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:41:
Zo he
Deze casemod topic valt me nu pas op!!![]()
Ben een trouw fan van de C&C serie geweest totdat EA roet in het eten gooide![]()
Deze casemod wordt een hele mooie![]()
Succes
Veel succes en ik vind je ideeen erg tof, helemaal die laser straal die er straks uitkomt.
je zult er beroemd mee worden ^O^
Dat lijkt er beter opAnoniem: 64539 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:01:
[afbeelding]
![]()
Alleen lijkt het op de foto alsof de toren nog schuiner staat, en het ei dus platter.
Het ei?
je bedoelt dat nieuwe stuk schuim wat ik gesneden heb?
btw ik heb ook de toren nog iets verder naar achter laten leunen
vond ik ook beter staan
vond ik ook beter staan
Een half geschilde banaan op een blokje? Nee hoor, netjes gedaan. Nu lijkt het niet meer zo op een l*l
I see red pixels.
Wel nogsteeds een verdachte vorm
Anoniem: 129198
In ieder geval echt stukken beter dan die "tarzan" vorm!!!
Wel jammer dat het zo langzaam gaat, ik ben echt f
ckin' benieuwd hoe het er uit komt te zien namelijk
Tegen de tijd dat het een beetje af begint te raken kom ik wel ff een pilsje doen, ben behoorlijk benieuwd
Wel jammer dat het zo langzaam gaat, ik ben echt f
Anoniem: 167619
ik vindt dit zo'n ongeloofijk vette mod
waarschijnlijk omdat ik inmiddels al wel 10x tiberian sun uit heb gespeeld
en het blijft leuk
ik vind die tempel of nod echt heel goed lijken en ook de obelisk of light ziet er strak uit met de lichte veranderingen die je hebt geprobeerd
zeker een goede mod dus
kan niet wachten tot hij af is
waarschijnlijk omdat ik inmiddels al wel 10x tiberian sun uit heb gespeeld
en het blijft leuk
ik vind die tempel of nod echt heel goed lijken en ook de obelisk of light ziet er strak uit met de lichte veranderingen die je hebt geprobeerd
zeker een goede mod dus
kan niet wachten tot hij af is
Ik kan zelf ook niet wachten tot ie af is.
de reden waarom het zo lang duurt is omdat ik momenteel slechts enkele uren tijd heb om er aan te besteden.
En op een gegeven moment krijg je echtelijke ruzies om dit soort grappen:D
Vrouwen snappen niet wat mannen motiveert
krijg je vragen als
WAAROM IN HEMELSNAAM GA JE ZOWIETS DEBIELS DOEN MET JE TIJD , ENKEL TIJD/GELDVERSPILLING, jada jada jada bla bla bla.

kennen meer modders dit gedrag?
maar verder probeer ik zo veel mogelijk feedback te krijgen over me case mod meer hoofden maken licht denkwerk..
de reden waarom het zo lang duurt is omdat ik momenteel slechts enkele uren tijd heb om er aan te besteden.
En op een gegeven moment krijg je echtelijke ruzies om dit soort grappen:D
krijg je vragen als
WAAROM IN HEMELSNAAM GA JE ZOWIETS DEBIELS DOEN MET JE TIJD , ENKEL TIJD/GELDVERSPILLING, jada jada jada bla bla bla.
maar verder probeer ik zo veel mogelijk feedback te krijgen over me case mod meer hoofden maken licht denkwerk..
Anoniem: 115650
Dat gedrag ken ik, alleen ik heb dan het gezeik van m'n moeder ipv. echtgenote aan m'n hoofd.
M'n vriendin vindt het allemaal wel best!
M'n vriendin vindt het allemaal wel best!
Anoniem: 149924
Ziet er goed uit! alleen de punt misschien nog iets spitser?Anoniem: 64539 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:01:
[afbeelding]
![]()
En had je nog in-game screenshots nodig, las ik ergens een paar pagina's terug?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 149924 op 07-05-2006 07:49 ]
alle data en fotos die ik kan krijgen is welkomAnoniem: 149924 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 07:47:
[...]
Ziet er goed uit! alleen de punt misschien nog iets spitser?
En had je nog in-game screenshots nodig, las ik ergens een paar pagina's terug?
Anoniem: 149924
Ik weet niet of je ze al op deze manier had gezien, misschien dat je er wat aan hebt:

(sorry voor de slechte kwaliteit, hoger dan 800x600 gaat het spel niet
)

(sorry voor de slechte kwaliteit, hoger dan 800x600 gaat het spel niet
nog 4 foto's hier
Prachtige mod 
Zelf altijd groot fan geweest van C&C (nog steeds twouwens). Ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Zelf altijd groot fan geweest van C&C (nog steeds twouwens). Ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Goh.. zij ndat niet dezelfde als in de TS staan?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja, die bedoelde ik, hoe moeten we het nu dan noemen? Geschilde banaan?Anoniem: 64539 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:36:
Het ei?
vond ik ook beter staan
puntei ofzoAnoniem: 74137 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 13:33:
[...]
Ja, die bedoelde ik, hoe moeten we het nu dan noemen? Geschilde banaan?
be creative
Da's gewoon witlof manAnoniem: 74137 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 13:33:
[...]
Ja, die bedoelde ik, hoe moeten we het nu dan noemen? Geschilde banaan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 92666
Kan wel, alleen niet ingameAnoniem: 149924 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 08:26:
Ik weet niet of je ze al op deze manier had gezien, misschien dat je er wat aan hebt:
[afbeelding]
(sorry voor de slechte kwaliteit, hoger dan 800x600 gaat het spel niet)
Zoek in de map van tiberian sun ff naar een ini bestandje en zoek daarin naar de getallen 800 en 600 en pas deze bijv aan naar 1280 en 1024, voila tiberian sun op 1280*1024
Trouwens zeer vette mod, wist niet dat er nog mensen bestonden die ook zo addicted waren/zijn aan dit spel
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 92666 op 10-05-2006 08:57 ]
Ik stond er ook nog van te kijken hoeveel mensen er nog mee bezig waren.
maar er zijn nog volledige gemeenschappen die bezig zijn met het spel en het modden van het spel
die mensen maken gewoon volledig nieuwe uitvoeringen vna het spel omdat ze zich door EA in de steek voelen gelaten.
maar gelukkig is laatst uit gekomen dat EA C&C 3 in de maak ik
begin 2007 is geloof ik de release...
maar weer eens kijken wat dat wordt
en maar ff kijken dat ik mn mod wel volledig af heb voor die datum
maar er zijn nog volledige gemeenschappen die bezig zijn met het spel en het modden van het spel
die mensen maken gewoon volledig nieuwe uitvoeringen vna het spel omdat ze zich door EA in de steek voelen gelaten.
maar gelukkig is laatst uit gekomen dat EA C&C 3 in de maak ik
begin 2007 is geloof ik de release...
maar weer eens kijken wat dat wordt
en maar ff kijken dat ik mn mod wel volledig af heb voor die datum
Anoniem: 52251
Het ziet er echt een stuk beter uit nu. Ga zo door! En laat die vrouwen maar Lekker mekkeren.. A man´s got to do, what a man´s got to do!!!
Ik heb weer helemaal zin om C&C weer te spelen... Ik zie nu dus je alle eerste spellen voor 27 eutojes kan kopen
Nou dat wordt weer gamen als ik in NL ben
Ik heb weer helemaal zin om C&C weer te spelen... Ik zie nu dus je alle eerste spellen voor 27 eutojes kan kopen
Zow mensen daar ben ik weer met een kleine update.
Ik ben de laatste weken nogal druk bezig geweest met mijn boot weer vaarklaar krijgen ... schilderen ... vlammen erop spuiten etc.. dus daarom vertraagt de mod een klein beetje.
Ik heb van het weekeinde wel ff de tijd gevonden om de toren van de temple of NOD aan te passen
dit ding was nog niet naar mijn zin en daarom weer flink verbouwt.
Dit was de oude versie...

En dit is de nieuwe versie.. sla de foto's in de TS maar erop na dat deze veel meer lijkt...

voor de rest ook even een voor-na fototje van de obelisk gemaakt.
de oude L*L uitvoering.

de NEW and improved version...
Ik ben de laatste weken nogal druk bezig geweest met mijn boot weer vaarklaar krijgen ... schilderen ... vlammen erop spuiten etc.. dus daarom vertraagt de mod een klein beetje.
Ik heb van het weekeinde wel ff de tijd gevonden om de toren van de temple of NOD aan te passen
dit ding was nog niet naar mijn zin en daarom weer flink verbouwt.
Dit was de oude versie...

En dit is de nieuwe versie.. sla de foto's in de TS maar erop na dat deze veel meer lijkt...

voor de rest ook even een voor-na fototje van de obelisk gemaakt.
de oude L*L uitvoering.

de NEW and improved version...

misschien nog een gek idee, maar die laserstraal die jij maken wou..... als je nou waterkoeling erin propt, dan laat je een dun slangetje uit die obelisk komen met rode uv vloeistof door het water, dan prop je in de kop van die obelisk wat uv leds en krijg je misschien nog een mooier effect omdat heel het water dan fell oplicht en dus beter zichtbaar/minder breekbaar is.
denk dat het er wel geil uit gaat zien. en die improved versie is 10x zo goed, das pas een echte obelisk en niet een misvormde l*l
denk dat het er wel geil uit gaat zien. en die improved versie is 10x zo goed, das pas een echte obelisk en niet een misvormde l*l
Anoniem: 167619
ik dacht dat het niet mooier kon maar het ziet er nu echt geweldig uit
alleen jammer van dat flesje grolsch
alleen jammer van dat flesje grolsch

Idd.. dat had een beugel moeten zijn.Anoniem: 167619 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:58:
ik dacht dat het niet mooier kon maar het ziet er nu echt geweldig uit
alleen jammer van dat flesje grolsch![]()
Hij ziet er wat klein uit. Hoe wil je daar ooit waterkoeling en een laser inbouwen! Ik weet wel dat dit maar een deel van de ''case'' is.
dat ding is toch 20 x 20 x 8 cm ong ...dus er past wel t een en ander in.TEAMIKKE schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:54:
Hij ziet er wat klein uit. Hoe wil je daar ooit waterkoeling en een laser inbouwen! Ik weet wel dat dit maar een deel van de ''case'' is.
de radiateur komt in het vlakke gedeelte aan de achterkant met 2 mooie fans die erop komen te zitten...
de pomp komt waarschijnlijk in het reservoir te zitten... deze maak ik op maat voor een van de "vleugels" aan de achterkant.
de laser komt in de voorkant helemaal links, dit wordt gewoon een diode laser (geen DPSS)
de galvanometers komen in het ronde deel van de voorkant.
uitleg per plaatje:

Anoniem: 169838
nee man een tap
maar ff ontopic: die Obelisk ziet er nu wel een stuk beter uit en wat minder als een Tarzan met laser.
zowiets:?Anoniem: 169838 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 19:25:
[...]
nee man een tap![]()
maar ff ontopic: die Obelisk ziet er nu wel een stuk beter uit en wat minder als een Tarzan met laser.

ontopic >> thanx
dit ziet er zeer veelbelovend uit. Ik kan niet wachten tot je nieuwe update
Ah stuk duidelijkerAnoniem: 64539 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:51:
[...]
dat ding is toch 20 x 20 x 8 cm ong ...dus er past wel t een en ander in.
de radiateur komt in het vlakke gedeelte aan de achterkant met 2 mooie fans die erop komen te zitten...
de pomp komt waarschijnlijk in het reservoir te zitten... deze maak ik op maat voor een van de "vleugels" aan de achterkant.
de laser komt in de voorkant helemaal links, dit wordt gewoon een diode laser (geen DPSS)
de galvanometers komen in het ronde deel van de voorkant.
uitleg per plaatje:
[afbeelding]
ach dat zal de toekomst wel uitwijzen....TEAMIKKE schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:50:
[...]
Ah stuk duidelijkerMaar ik blijf het krapjes vinden
en anders komt er wel wat rommel in de andere case mod te zitten:D
dat is t voordeel van 2 mods...
Ik ben van plan om van het weekeinde of zo als mijn boot weer klaar is te gaan beginnen met gipsen van de temple of NOD
dan komen er ook weer nieuwe foto's
Update 8 - 18 mei 2006
Hallo mensen daar kom ik dan weer met een updateje,
deze is niet al te groot maar wilde um toch ff laten zien.
Ik heb ook de foto's die ik al eens gepost had nogmaals voor de duidelijkheid in deze post neer zetten.
In ieder geval dit project zorgt ervoor dat het momenteel wat langzamer gaat, moet eerst helemaal zwart worden gemaakt en daarna komen er van die Mike Lavallee vlammen op
www.killerpaint.com

Maar goed hier dan de obelisk of light... deze is bijna klaar om een mal van gemaakt te worden..
hij moet nog zo hier en daar geschuurd worden zodat ie mooi glad is.

En natuurlijk de toren van de temple of nod aangepast, zo lijkt deze veel meer.
ik zal binnenkort ook even een paar foto's maken uit dezelfde hoeken zoals bij de TS dan kunnen jullie goed zien dat deze toch redelijk lijkend is

In ieder geval gister verder gegaan met het gipsen van de temple.. dit is toch wel een grote klus vergeleken met de obelisk

en hier nog een foto toen ik wat verder was met het gips.
Hallo mensen daar kom ik dan weer met een updateje,
deze is niet al te groot maar wilde um toch ff laten zien.
Ik heb ook de foto's die ik al eens gepost had nogmaals voor de duidelijkheid in deze post neer zetten.
In ieder geval dit project zorgt ervoor dat het momenteel wat langzamer gaat, moet eerst helemaal zwart worden gemaakt en daarna komen er van die Mike Lavallee vlammen op
www.killerpaint.com

Maar goed hier dan de obelisk of light... deze is bijna klaar om een mal van gemaakt te worden..
hij moet nog zo hier en daar geschuurd worden zodat ie mooi glad is.

En natuurlijk de toren van de temple of nod aangepast, zo lijkt deze veel meer.
ik zal binnenkort ook even een paar foto's maken uit dezelfde hoeken zoals bij de TS dan kunnen jullie goed zien dat deze toch redelijk lijkend is

In ieder geval gister verder gegaan met het gipsen van de temple.. dit is toch wel een grote klus vergeleken met de obelisk

en hier nog een foto toen ik wat verder was met het gips.

Zo mensen belofte maakt schuld.
Ik heb even foto's gemaakt uit de hoeken waar ik van dacht dat die ongeveer overeenkwamen met de foto's van cybergooch.
foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

Ik kan helaas nog niks doen aan dit ding omdat eerst het gips moet drogen...
maar goed dan heb ik weer ff tijd voor andere dingen ook
Ik heb even foto's gemaakt uit de hoeken waar ik van dacht dat die ongeveer overeenkwamen met de foto's van cybergooch.
foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

Ik kan helaas nog niks doen aan dit ding omdat eerst het gips moet drogen...
maar goed dan heb ik weer ff tijd voor andere dingen ook
Wow, dat ziet er bruut uit man 
Krijgt jouw mod ook zo'n antenne op de obelisk net zoals bij de fotos? (misschien leuk om zo een wifiantenne erin te modden
Krijgt jouw mod ook zo'n antenne op de obelisk net zoals bij de fotos? (misschien leuk om zo een wifiantenne erin te modden
Was wel zowiets van plan jaTerw_Dan schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:27:
Wow, dat ziet er bruut uit man
zit alleen nog HEEL erg met de webcam in mijn maag
die moet namelijk om de X en Y as kunnen roteren....
EN dan OOK nog in de toren passen

IDEEEN
Een goedkope webcam kopen, omhulsel er onderweg halen en de het zo klein mogelijk maken, en dat op bewegende ondergrond plaatsen, van mijn part met touw
.
Je case ziet er goed uit, ben benieuwd hoe gedetailleerd het gaat worden!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
goedkope webcam heb ik al ... zon logitech goedkoopste prut dingMrVegeta schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:47:
Een goedkope webcam kopen, omhulsel er onderweg halen en de het zo klein mogelijk maken, en dat op bewegende ondergrond plaatsen, van mijn part met touw.
alleen een degelijk systeem bedenken .. is nog niet zo makkelijk...
touw ben ik altijd beetje terughoudend mee...
valt bij mij toch niet onder degelijk
maar meer als uiterste-nood-red-middel
Sorry maar ik moet zeiken =>
Je mist wat dingen op de voorkant en de voorkant moet wat langer zeg maar. Check ook de verhoudingen enz. !! Verder mis je een antenne op de toren zo te zien
** Note : Ik doe het je niet na, maar als je toch bezig bent met zoiets moois doe het dan perfect
Je mist wat dingen op de voorkant en de voorkant moet wat langer zeg maar. Check ook de verhoudingen enz. !! Verder mis je een antenne op de toren zo te zien
** Note : Ik doe het je niet na, maar als je toch bezig bent met zoiets moois doe het dan perfect
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een ander vraagje trouwens. Hoeveel gips heb jij nou in die mod zitten?
Het verbaast me namelijk hoeveel gips ik inmiddels kwijt ben aan mijn eigen mod, terwijl die niet eens zo heel groot is.nu moet ik er ook wel eerlijk bijzeggen dat ik mijn gips redelijk dik aanmaak zodat het goed te bewerken is
Het verbaast me namelijk hoeveel gips ik inmiddels kwijt ben aan mijn eigen mod, terwijl die niet eens zo heel groot is.nu moet ik er ook wel eerlijk bijzeggen dat ik mijn gips redelijk dik aanmaak zodat het goed te bewerken is
Het model wordt ongeveer 3 keer zo zwaarTerw_Dan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:40:
Een ander vraagje trouwens. Hoeveel gips heb jij nou in die mod zitten?
Geen id hoeveel ik gebruikt heb ..
Ik heb in me andere loods grote zakken gips staan dus ja ...
@nero
Ik begrijp wat je bedoelt maar het probleem was al de grote van dit beest...
dus ik heb hier en daar wat gesmokkeld voor wat extra bruikbare ruimte
als je goed oplet is de achterkant ook wat ronder en stijler..
Aan gewicht zal het idd wel toenemen. Dat merk ik ook aan mijn eigen mod, gebouwd met piepschuim maar dat ding wordt stiekem wel heel zwaar met alle zand en gipsAnoniem: 64539 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:54:
[...]
Het model wordt ongeveer 3 keer zo zwaar
Geen id hoeveel ik gebruikt heb ..
Ik heb in me andere loods grote zakken gips staan dus ja ...
jup,Terw_Dan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:17:
[...]
Aan gewicht zal het idd wel toenemen. Dat merk ik ook aan mijn eigen mod, gebouwd met piepschuim maar dat ding wordt stiekem wel heel zwaar met alle zand en gips
Jij gaat je mod gewoon uit piepschuim laten bestaan toch ??..
ben je niet bang voor deuken??
ik weet wel dat ik er soms gek van wordt met het glad maken ....
(misschien ben ikw el te lomp ... kan ook
Ja, mijn mod komt uit piepschuim te bestaan, maar is wel dermate stevig dat ik echt niet vrees voor deuken ofzoAnoniem: 64539 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:23:
[...]
jup,
Jij gaat je mod gewoon uit piepschuim laten bestaan toch ??..
ben je niet bang voor deuken??
ik weet wel dat ik er soms gek van wordt met het glad maken ....
(misschien ben ikw el te lomp ... kan ook)
Een ander verschil is dat jij je mod glad wil hebben en ik juist totaal niet, hoe grilliger hoe beter
das waar ja.Terw_Dan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:26:
[...]
Ja, mijn mod komt uit piepschuim te bestaan, maar is wel dermate stevig dat ik echt niet vrees voor deuken ofzo
Een ander verschil is dat jij je mod glad wil hebben en ik juist totaal niet, hoe grilliger hoe beter
ik moet ongeveer 4 keer schuren en 3 keer gipsen wil het een beetje glad worden dus ja
en dan ook nog met speciaal gips ook
moah goed
ja, maar dan krijg je het ook wel mooi glad. Ik bewonder je geduld hoor 
Ben ook benieuwd naar het proces van het plaatsen van de hardware enzo. Ga je binnenin ook nog alles wegwerken en aparte dingen doen of ben je dat niet van plan?
Ben ook benieuwd naar het proces van het plaatsen van de hardware enzo. Ga je binnenin ook nog alles wegwerken en aparte dingen doen of ben je dat niet van plan?
Anoniem: 140100
Eventjes een (misschien dom) idee, over die webcam, what about the webcam onder die 'staart' bouwen, en een spiegel daarbovenin met de galvo's?
En, je webspace is down... iig, ik kan de foto's niet meer zien...
EDIT Webspace weer up, voor mij iig..
En, je webspace is down... iig, ik kan de foto's niet meer zien...
EDIT Webspace weer up, voor mij iig..
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 140100 op 19-05-2006 21:33 ]
Gaat er steeds beter in, ik heb er volle vertrouwen in dat dit een mooie case gaat worden
Heeft geen signature.
ja dat is wel de bedoeling ... wil het zelfs zo maken dat er meteen plaats is om het mobo op vast te schroeven.Wapster schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:58:
ja, maar dan krijg je het ook wel mooi glad. Ik bewonder je geduld hoor
en er moet ook nog een HELEBOEL plexiglas op maat gemaakt worden.
Tevens moet er nog een oud projectje van me aangepast worden zodat ik VEEL leds onafhankelijk kan laten faden etc..
het id klinkt goed op zich ... denk alleen wel dat ik dan een extra lens nodig heb om het brandpunt wat te kunnen verleggen ... periscoop techniekAnoniem: 140100 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:31:
Eventjes een (misschien dom) idee, over die webcam, what about the webcam onder die 'staart' bouwen, en een spiegel daarbovenin met de galvo's?
Enig grote nadeel is natuurlijk wel dat wanneer je de spiegels draait en de cam beneden niet, het beeld langzaam om de as zal gaan draaien
geen id wat er met me webspace was... misschien teveel data
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 19-05-2006 23:35 ]
Anoniem: 52251
Hey, zat net ff rond te kijken... Misschien dat dit (hier klikken)handig is voor je voor je webcam?
Moet je zelf maar ff goed uitdokteren...
Moet je zelf maar ff goed uitdokteren...
Anoniem: 171689
Wil je m in de X as en de Y as laten draaien.
[Krankzinnig idee] check hoe een gyroscoop werkt[/krankzinnig idee]
een draaitafel zou wel handig zijn. alleen deze is denk ik wat te groot en te duur niet?
een draaitafel zou wel handig zijn. alleen deze is denk ik wat te groot en te duur niet?
<idiotmode>JUPAnoniem: 171689 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 20:15:
Wil je m in de X as en de Y as laten draaien.

Ik wil hem niet zo extreem maken zoals een gyro
in principe ben ik al blij als ik 120 graden Y as zou kunnen doen en 360 voor de X
Zal ff kijken of ik me paintskills weer ff los kan gooien
<superpaintmode>

</superpaintmode>
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 25-05-2006 20:32 ]
Update 9 - 3 juni 2006
Hallo mensen daar ben ik dan weer, ik post nu het werk van de afgelopen weken, ik heb het heel druk gehad en heb dus mondjesmaat maar wat kunnen doen.
Wat wel leuk is, is dat ik tevens een polystyreen mal heb gemaakt voor een behuizingsbakje voor de raymarine C80 voor op de boot van me pa, en afgelopen week heb ik hier een permanent bakje van epoxy van gemaakt.
Ik zal deze stappen ook even posten omdat het procede erg lijkt op wat ik binnenkort ga doen met de temple of NOD.
Wat wel leuk is, ik kwam bij het opruimen van me lab mijn oude mal van piepschuim weer tegen.
Dit laat goed zien wat het eerste concept was in contrast met hoe t nu in wording is .

Ik heb ook meteen maar even een mooi fototje gemaakt van beide case mods naast elkaar.
Persoonlijk vind ik ze allebij erg goed bij elkaar passen.

Ik heb afgelopen weken ook weer een hele hoop met gips lopen knoeien, het grote probleem is dat ik iedere vierkante cm gips moet hebben zitten en ook nog redelijk dik zodat het niet zomaar breekt.
In de foto onder deze text ziet je hoe smerig die gipslijm is, je vingens drogen er helemaal van uit als je t met de hand gaat aanbrengen.

Een foto van de obelisk op zijn kop, deze gaat als eerst de onderkant geplamuurd worden.

Ik smeer het in eerste instantie erg ruig op het model aan en dan ga ik het langzaam verdelen tot alles gelijkmatig over het model is verspreid.

Dat is ook op deze foto nog te zien, als ik het nu wat gladder wil maken dan doop ik mn stukje multiplex in een beker met water en ga dan smeren, op deze manier wordt het gips veel gladden en hoef je midner te schuren.

Nu de beurt aan de temple om behandeld te worden.

En op deze foto is de temple helemaal gedaan, nu kan het gedroogd worden en daarna met schuurpapier glad worden gemaakt.

Ik ben vorige week naar de praxis geweest en heb een hele hoop handige tools gekocht om zo het bewerken en modeleren van de mods zo makkelijk mogelijk te maken.

Het mooie is van die goedkope troep zoals de bijtels die ik gekocht heb is dat ze zo bot zijn als je ze maar kan vinden.

Dus direct de SPLINTERNIEUWE bijtel slijpen zodat deze een beetje mooit wordt.

En zo ziet de bijtel er dan na het slijpen uit, nu kan ik er rustig de modellen mee gaan bewerken.

Van de week heb ik ook een bakje voor de c80 navigatie computer van me pa gemaakt, deze is ook op basis van een schuimen mal en de stappen laten leuk zien, de stappen die ik nog moet ondernemen met mijn case mod.
In eerste instantie smeer je de mal helemaal in met wax en daarna een speciaal goedje, lossing genaamd. Dit zorgt ervoor dat het schuim zometeen nog op redelijke wijze uit de mal is te krijgen.

Daarn wordt de gelcoat aangebracht, dit is eigenlijk een soort harder die redelijk makkelijk te schuren is zodat zometeen de mal helemaal naar wens glad gemaakt kan worden.

We hebben even een klein bakje epoxy aangemaakt om de rest van de mal in 3 lagen glasmatten te bedekken met de eopxy eromheen, het is zaak dat er met de kwast alle lucht zorgvuldig wordt verwijdert, anders krijg je gaten in de mal die dan weer geplamuurd moeten worden.

Dit is het resultaal na het bekleden van de mal, nadat dit is opgedroogd wordt de mal in 2 stukken gezaagd omdat anders het product nooit uit de mal te krijgen is.

De volgende stap is het waxen van de binnenmal zodat hier zometeen weer polyesterhars in gedaan kan worden, dit zorgt er ook voor dat de mal goed van het product af komt

Nogmaals waxen maar de andere helft van de mal.

Helaas heb ik geen foto's van de delen los van elkaar maar wel het moment dat de 2 delen aan elkaar worden gezet.
De 2 delen worden netjes tegenover elkaar neer gezet en nu wordt er over de naad rondom schilderstape aangebracht.
Nu zal er weer wat hars aangemaakt worden maar nu met erg veel harder erin zodat het binnen 15 min hard is, het nadeel van deze methode is dat het gigantisch heet wordt je kan er zelfs water op koken.
Zie hieronder wat het met het bakje met epoxy doet...

En in de mal is te zien hoe deze gigantisch aan het roken is.
Zolang de hars nog niet hard is moet het model telkens gedraaid worden zodat de hars netjes in de naad zal zakken.

en presto half uurtje later is het model klaar om geschuurt te worden en om de laatste oneffenheden eruit te werken. (weer plamuren
)

einde update 9
Hallo mensen daar ben ik dan weer, ik post nu het werk van de afgelopen weken, ik heb het heel druk gehad en heb dus mondjesmaat maar wat kunnen doen.
Wat wel leuk is, is dat ik tevens een polystyreen mal heb gemaakt voor een behuizingsbakje voor de raymarine C80 voor op de boot van me pa, en afgelopen week heb ik hier een permanent bakje van epoxy van gemaakt.
Ik zal deze stappen ook even posten omdat het procede erg lijkt op wat ik binnenkort ga doen met de temple of NOD.
Wat wel leuk is, ik kwam bij het opruimen van me lab mijn oude mal van piepschuim weer tegen.
Dit laat goed zien wat het eerste concept was in contrast met hoe t nu in wording is .

Ik heb ook meteen maar even een mooi fototje gemaakt van beide case mods naast elkaar.
Persoonlijk vind ik ze allebij erg goed bij elkaar passen.

Ik heb afgelopen weken ook weer een hele hoop met gips lopen knoeien, het grote probleem is dat ik iedere vierkante cm gips moet hebben zitten en ook nog redelijk dik zodat het niet zomaar breekt.
In de foto onder deze text ziet je hoe smerig die gipslijm is, je vingens drogen er helemaal van uit als je t met de hand gaat aanbrengen.

Een foto van de obelisk op zijn kop, deze gaat als eerst de onderkant geplamuurd worden.

Ik smeer het in eerste instantie erg ruig op het model aan en dan ga ik het langzaam verdelen tot alles gelijkmatig over het model is verspreid.

Dat is ook op deze foto nog te zien, als ik het nu wat gladder wil maken dan doop ik mn stukje multiplex in een beker met water en ga dan smeren, op deze manier wordt het gips veel gladden en hoef je midner te schuren.

Nu de beurt aan de temple om behandeld te worden.

En op deze foto is de temple helemaal gedaan, nu kan het gedroogd worden en daarna met schuurpapier glad worden gemaakt.

Ik ben vorige week naar de praxis geweest en heb een hele hoop handige tools gekocht om zo het bewerken en modeleren van de mods zo makkelijk mogelijk te maken.

Het mooie is van die goedkope troep zoals de bijtels die ik gekocht heb is dat ze zo bot zijn als je ze maar kan vinden.

Dus direct de SPLINTERNIEUWE bijtel slijpen zodat deze een beetje mooit wordt.

En zo ziet de bijtel er dan na het slijpen uit, nu kan ik er rustig de modellen mee gaan bewerken.

Van de week heb ik ook een bakje voor de c80 navigatie computer van me pa gemaakt, deze is ook op basis van een schuimen mal en de stappen laten leuk zien, de stappen die ik nog moet ondernemen met mijn case mod.
In eerste instantie smeer je de mal helemaal in met wax en daarna een speciaal goedje, lossing genaamd. Dit zorgt ervoor dat het schuim zometeen nog op redelijke wijze uit de mal is te krijgen.

Daarn wordt de gelcoat aangebracht, dit is eigenlijk een soort harder die redelijk makkelijk te schuren is zodat zometeen de mal helemaal naar wens glad gemaakt kan worden.

We hebben even een klein bakje epoxy aangemaakt om de rest van de mal in 3 lagen glasmatten te bedekken met de eopxy eromheen, het is zaak dat er met de kwast alle lucht zorgvuldig wordt verwijdert, anders krijg je gaten in de mal die dan weer geplamuurd moeten worden.

Dit is het resultaal na het bekleden van de mal, nadat dit is opgedroogd wordt de mal in 2 stukken gezaagd omdat anders het product nooit uit de mal te krijgen is.

De volgende stap is het waxen van de binnenmal zodat hier zometeen weer polyesterhars in gedaan kan worden, dit zorgt er ook voor dat de mal goed van het product af komt

Nogmaals waxen maar de andere helft van de mal.

Helaas heb ik geen foto's van de delen los van elkaar maar wel het moment dat de 2 delen aan elkaar worden gezet.
De 2 delen worden netjes tegenover elkaar neer gezet en nu wordt er over de naad rondom schilderstape aangebracht.
Nu zal er weer wat hars aangemaakt worden maar nu met erg veel harder erin zodat het binnen 15 min hard is, het nadeel van deze methode is dat het gigantisch heet wordt je kan er zelfs water op koken.
Zie hieronder wat het met het bakje met epoxy doet...

En in de mal is te zien hoe deze gigantisch aan het roken is.
Zolang de hars nog niet hard is moet het model telkens gedraaid worden zodat de hars netjes in de naad zal zakken.

en presto half uurtje later is het model klaar om geschuurt te worden en om de laatste oneffenheden eruit te werken. (weer plamuren

einde update 9
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 12-07-2010 20:43 ]
Anoniem: 166068
Zou er toch maar wat minder verharder in gooien als ik jou was. Als het te heet wordt kunnen er bubbels en gaten in je polyester ding komen!!
Zie ik daar een stel auto bumpers op 1 van de foto's liggen ?
Hoe dan ook je bent knalgoed in het modden
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Dat wordt alleen gedaan om de 2 delen aan elkaar te lijmen.Anoniem: 166068 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 07:50:
Zou er toch maar wat minder verharder in gooien als ik jou was. Als het te heet wordt kunnen er bubbels en gaten in je polyester ding komen!!
Bovendien ik heb dat niet aangemaakt maar die gozer die dagelijks ermee werkt
Ja die gozer maakt bumpers/ spoilers/ interieur meter houders/ volledige body kits en nog veel meerwaterking schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:08:
Zie ik daar een stel auto bumpers op 1 van de foto's liggen ?
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 03-06-2006 10:18 ]
Is dat epoxymeuk nou duur of niet? Het lijkt me aan de ene kant namelijk ideaal spul om casemods van te maken
.
Verder ben ik nu wel echt heel benieuwd hoe dat ding van jou eruit gaat zien.
In de winkel is het vreselijk duur, als je nu naar een bedrijfje gaat wat er veel mee werkt, laten we zeggen een schade hersteller of een bumper maken dan kan je t meestal tegen een leuke prijs krijgen.Terw_Dan schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:22:
Is dat epoxymeuk nou duur of niet? Het lijkt me aan de ene kant namelijk ideaal spul om casemods van te maken.
en toen las EA dat en veranderde het ontwerp van obilisk&temple in C&C 3 tiberian warsnoksiejus schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 00:09:
[...]
Tijd om dat bekend te maken bij je grootse presentatie van je case:
EA Weigerde mij informatie voor deze casemod te verschaffen

maybe voor je vriendin nog even zo'n "obilisk" maken (eerste model) om r bezig te houdenAnoniem: 64539 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 01:28:
Ik kan zelf ook niet wachten tot ie af is.
En op een gegeven moment krijg je echtelijke ruzies om dit soort grappen:D![]()
krijg je vragen als
maar verder probeer ik zo veel mogelijk feedback te krijgen over me case mod meer hoofden maken licht denkwerk..![]()
![]()
Ziet er erg goed uit dit project (waar haal je het geduld vandaan
Ik hoop dat er over een tijd een filmpje komt met je volledig werkende mod
[ Voor 52% gewijzigd door flessuh op 22-06-2006 18:59 ]
Doen ze toch hoor. Het ontwerp van de Obelisk of Light en de Temple of NOD (en andere gebouwen) waren in C&C 2: Tiberian Sun ook verschillend van C&C 1.Banzaibunny schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:43:
[...]
en toen las EA dat en veranderde het ontwerp van obilisk&temple in C&C 3 tiberian wars
[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 22-06-2006 19:36 ]
Anoniem: 166068
Vriend van me werkt ook in de polyester en heeft een keer door te veel verharder te gebruiken de hele achterkant van een miljoenenjacht verneuktAnoniem: 64539 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:16:
[...]
Dat wordt alleen gedaan om de 2 delen aan elkaar te lijmen.
Bovendien ik heb dat niet aangemaakt maar die gozer die dagelijks ermee werkt
[...]
Ja die gozer maakt bumpers/ spoilers/ interieur meter houders/ volledige body kits en nog veel meer

Dus je weet het maar nooit
Nog updates?