[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.586 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:07
StormingSoul schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:50:
Hoe betalen jullie?
Want op de site staan online gaming cards te koop?

23.84 euro voor 50 dagen?
En hier in topic staat 39 euro voor 3 maanden =S??

Wat is makkelijker / goedkoper enz?
ik ben ook net begonnen en betaal met mijn CC

ik heb ook een duitse shop(ook engels taal) gezien met timecards maar ben de link kwijt

je kan ook ingame geld ruilen voor GTC :P 100 mill voor 30 dagen tot 300ish mill isk voor 90 :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
Usual price die ik normaal betaal is zelfs 270M voor 100day passes. Ik koop soms wel 6 TC tegelijk dus kennelijk zijn er echt gasten die er zoveel dollars voor over hebben om ingame geld te hebben. Was het maar zo dat ik mijn ISK in € om kon zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:16
Dude schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 00:53:
Usual price die ik normaal betaal is zelfs 270M voor 100day passes. Ik koop soms wel 6 TC tegelijk dus kennelijk zijn er echt gasten die er zoveel dollars voor over hebben om ingame geld te hebben. Was het maar zo dat ik mijn ISK in € om kon zetten...
Dat doe ik dus ook, al kan ik ze nog niet met 6'en tegelijk kopen. Maar schijnbaar is er inderdaad een leuke markt voor die dingen. Maar als je isk in geld om wilt zetten zou ik haast zeggen dat je die GTC's weer goedkoop moet gaan verkopen. Denk dat dat best zou werken.
Dus voor 270 Mil koop je een 100 dagen GTC, deze verkoop je weer voor 10-20% onder de normale prijs. Volgens mij is dit zelfs legaal volgens CCP (je mag ten slotte GTC's kopen voor isk en niemand verbied je om GTC's aan anderen te verkopen)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Maar als je ze verkoopt onder de normale prijs krijg je er nog altijd ISK voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
redwing schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:50:
[...]

Dat doe ik dus ook, al kan ik ze nog niet met 6'en tegelijk kopen. Maar schijnbaar is er inderdaad een leuke markt voor die dingen. Maar als je isk in geld om wilt zetten zou ik haast zeggen dat je die GTC's weer goedkoop moet gaan verkopen. Denk dat dat best zou werken.
Dus voor 270 Mil koop je een 100 dagen GTC, deze verkoop je weer voor 10-20% onder de normale prijs. Volgens mij is dit zelfs legaal volgens CCP (je mag ten slotte GTC's kopen voor isk en niemand verbied je om GTC's aan anderen te verkopen)
True true... maar ik heb geen zin om serieus moeite te doen om timecards te verkopen voor euro's. Geouwehoer met banken beperkt het tot het verkopen van TC's aan Nederlanders. Bovendien, timecards voor ISK is nog ingedekt door CCP als het fout gaat, euro's voor TC's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03
Weet iemand of ze dit er uit gehaalt hebben. Ik will ff een stop maken van 2 weken. Eerst kon je account freezen. Maar ik kan het nergens meer vinden(of ik moet een beter bril hebben dat ik er over heen zie). Ook er naar zoeken kom ik er niet.

@Kayserispor
Eerst kon je account freezen( tijdelijke stop ). Als je dit doe dan gaan geen dagen van je account er af. bv je gaat voor 2 weken op vakantie en dan kan je niet spelen. Dus zet je account ff op freeze voor die dagen.

[ Voor 33% gewijzigd door Calamor op 05-05-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166104

Waarom zou je account stop zetten als je betaald heb tot een bepaalde datum? Je moet die datum gewoon afwachten en het eindigt van zich zelf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:35

Creesch

bla bla!

Anoniem: 166104 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:42:
Waarom zou je account stop zetten als je betaald heb tot een bepaalde datum? Je moet die datum gewoon afwachten en het eindigt van zich zelf :-)
mischien dat die freeze niet meetelt als betaalde tijd, scheelt je dus weer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Zeg weet iemand een goed adres waar ik game-cards van eve-online kan kopen via telefoon, of via bankrekening?

Speel het spel nu 2 dagen en ben er helemaal verslaafd aan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

wat ik gewoon doe is het via een bedrijf waar ik gewoon via mijn rekening een bedrag kan overschrijven, tijd word er dan gewoon automatisch bijgeteld

paybycash het dat http://www.paybycash.com/eve-online/index.php
krijg je een nummer die je in je overschrijving moet vermelden, en dan gaat alles automagisch (nog makkelijker is om gewoon op de website in te loggen en te kijken welke andere manieren er nog meer beschikbaar zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okie, Bedankt heb de time card ondertussen al binnen O+
Kank eindelijk de cruiser skill leren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens toevallig een tweakers.net corp ofzo, die ik kan joinen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Arcane industrie en Prometheus inc.
Zijn de officieuze tweakers corperations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108596

Anoniem: 62696 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:08:
Arcane industrie en Prometheus inc.
Zijn de officieuze tweakers corperations.
Arcane industries is geen 'officieuze' tweakers corp, ondanks dat er wel veel in zitten. We zijn zelfs vrij 'gesloten' de laatste paar maanden, arin join je niet zomaar meer ;)

afaik is prometheus, begonnen als zustercorp van arin, ondertussen niet zo heel erg actief meer. Meeste members daarvan zijn naar 'Horizon inc' gegaan.

Dus, er zijn geen afaik geen echte tweakers corporations in eve, als ze er al zijn, arin is er zeker geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:48
Prometheus Inc is bijna leeg, bestaat nog uit 6 man ofzo, inclusief mijn alt die ik gebruik om in empire te shoppen. Het is niet een corp die erg actief is collectief gezien. Meeste mensen zijn naar Horizon inc is ook niet correct; Ik meen dat er slechts 3 van PRINC in Horizon Inc zitten. Iedereen is vrij scattered basicly, ik zit bijv in een -V- Alliance corp met nog 2 PRINCers, er is iemand naar een corp in Ascendant Frontier gegaan, iemand zit ergens in het noorden in een corp in een kleine alliance, etc etc.

Ik meen dat Horizon inc wel members aanneemt, dus als je op zoek bent naar een corp dan zou ik het daar het eerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok bedankt Ravenger, dan probeer ik het daar wel.
Nemen ze ook minder ervaren spelers aan? (nette zin voor noobs :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 160587 op 06-05-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159323

kwam EVE-online tegen terwijl ik heel anders aan het zoeken was, zelfs totaal niet met games bezig was. Heb kort WoW gespeelt, maar kon me al snel niet meer boeien.

maarre
Gjeezzzzz, wat zijn er veel opties. Ben gisteravond begonnen en twas opeens 2uur voordat ik dacht, nu toch echt eens naar bed toe :)
Begin hooked te raken.

Vraagjes
-waar kan ik die skills kopen om je assests? (dingen als willpower,perception etc) te verhogen?
-voor wow waren er guides te vinden welke skills etc goed waren voor bv warrior, zijn dit soort guides er ook voor dingen als pirate/miner in eve?

psje, als je door dit topic bladert lijkt het net of ik geheimtaal zit te lezen... zal nog wel even duren voordat alle opmerkinge/posts duidelijk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

http://www.eve-online.com/ vergeten blijkbaar veel mensen op te kijken.
Er staat echt een hele lading met informatie en background info online daar.

een kleine search op skill guide leverde me de volgende link op:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=242786

en zo zijn er via de search een helehoop guides te vinden.
Typ gewoon het onderwerp in waar je meer over wilt weten gevolgd door "guide" en 9 van de 10 keer heeft een speler er wel een guide voor geschreven.

Zo zijn er iig guides te vinden over het gebruiken van drones, de scanners, skills, schepen, gevechtstaktieken, fitting, etc :)

Wat ook aan te raden is om de standaard players guide goed door te lezen en bij backstory te kijken als je wat meer achtergrond info wilt hebben. Vooral de chronicles en short stories zijn erg leuk om te lezen als je al wat verder bent met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-07 10:42
tntkiller schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:36:
[...]

ik ben ook net begonnen en betaal met mijn CC

ik heb ook een duitse shop(ook engels taal) gezien met timecards maar ben de link kwijt

je kan ook ingame geld ruilen voor GTC :P 100 mill voor 30 dagen tot 300ish mill isk voor 90 :D
Duitse site voor gametime cards:
http://www.mmorg-shop.com...aug&aug=7&augn=EVE-Online

Gebruikte ik vroeger zelf ook. ( Inmiddels al weer een 3/4 jaar overgestapt naar CC )

Mijn vriendin gebruikt nog gametime cards welke zij bij deze shop koopt. ( ze wil geen cc gebruiken ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

Anoniem: 108596 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:31:
...als ze er al zijn, arin is er zeker geen.
Bestaat arin eigenlijk nog wel? Of is dat opgegaan in dat Outbreak corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Screens van graphic update:

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://www.somso.demon.nl/screens/megathron_3_old.jpg

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://www.somso.demon.nl/screens/megathron_3_new.jpg

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://www.somso.demon.nl/screens/executioner_1_old.jpg

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://www.somso.demon.nl/screens/executioner_1_new.jpg

Rest staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:37
Graphic update?
Komt er een graphic update uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kali :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 22:14
spel is zoveel uitgebreider en diepgaander dan WoW, is meer kiddy game.

heb een maand gespeeld en was hooked, misschien eens opnieuw beginnen. WoW steekt me zo vaak tegen, ook al ben ik lvl 56. mja, 2 MMORPG betalen maakt 30 euro de maand, dat is niet weinig hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Kali _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.somso.demon.nl/screens/abaddon_1_new.jpg

Tier 3 Amarr BS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Erikie

www.erikie.nl

zijn ze die nu aan het updaten ofzo? server ligt plat .. vanuit t niets :P

ps, lijkt wel alsof ze nu gebruik maken van bumpmapping.. zal m'n 9800se leuk gaan vinden :S

[ Voor 40% gewijzigd door Erikie op 10-05-2006 20:52 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-07 10:42
DeepSeven schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:50:
Screens van graphic update:.....
Kali .. here we come :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Mja en deze screens zijn nog de gewone engine met wat bumpmapping en schaduw dingen aangezet, dit is dus nog niet de upgrade die komt met de dx10 nodig hebbende versie van EVE van volgend jaar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Damn, Waarom ben ik gestopt met spelen dat ziet er zeker goed uit.

Tegen die tijd weer eens een buddy account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
ben al ongeveer een jaar gestopt met spelen... daarom wou ik even vragen naar een oude corp waar ik bij zat..

ken een van jullie mischien een corp dat ISL heet??

zoja laat het even weten.. krijg er nostalgische gevoelens bij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 6441 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 01:03:
Mja en deze screens zijn nog de gewone engine met wat bumpmapping en schaduw dingen aangezet, dit is dus nog niet de upgrade die komt met de dx10 nodig hebbende versie van EVE van volgend jaar :9~
nog een jaar eve spelen :S dan ben ik 4 jaar rl tijd verloren :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
http://ccp.vo.llnwd.net/o2/video/2/NoOtherDestiny.wmv btw, nieuw filmpje op EVE-O met titans en nieuwe BSen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

mijn god.... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

meesterlijke scripting en meesterlijk filmpje _/-\o_

Ik kan niet wachten tot Kali er is

CCP....me love you long time O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOW, dat zag er echt meesterlijk uit! _/-\o_
ben ondertussen ook al helemaal hooked, vlieg nu in een Merlin, nadat me Kessie was opgeblazen |:(

Wanneer komt deze update eigenlijk ongeveer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Die update is een verzameling van updates hoor. Tot eind 2007 werd er gezegd.

Maar binnenkort komt er weer eentje aan.
Denk dat ze tot die tijd het nog wel druk hebben om die chinese versie klaar te stomen voor de officiele opening.

Maak je maar niet te sappel dat ze ook daadwerkelijk op tijd zijn met releases. Ze roepen wel vaker wat daar. En zowieso dat het altijd maar afwachten is of de boel stabiel is na een update. Vaak is het toch nog even de kat uit de boom kijken voordat met je faction BS gaat lopen kloten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145022

Toch cool steeds meer nieuwe EVE spelers, Als er peeps interesse hebben in een hoofdzakelijk
nederlandse "anti pirate" corp, die mooie aanbiedingen heeft voor corpleden, jump dan eesn binnen
in ons kanaaltje : united alliance.

Wij zijn eigelijk altijd op zoek naar verslaafden die net als ons lang/regelmatig/vaak online zijn.

Gegroet medespelers >:)
Vixit Corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dat filmpje is echt vet. Starks kan ik ook eindelijk een BS vliegen. ik ga voor een raven. Heb al een BPC er van. Nu alleen nog de spullen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Anoniem: 145022 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:15:
Toch cool steeds meer nieuwe EVE spelers, Als er peeps interesse hebben in een hoofdzakelijk
nederlandse "anti pirate" corp, die mooie aanbiedingen heeft voor corpleden, jump dan eesn binnen
in ons kanaaltje : united alliance.

Wij zijn eigelijk altijd op zoek naar verslaafden die net als ons lang/regelmatig/vaak online zijn.

Gegroet medespelers >:)
Vixit Corp
nee sorry ik zit al in een ant anti pirate corp ;)

dus veel succes met mij neerschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143724

Mijn eerste post hier :)
CCP heeft net een nieuwe video online gezet waar wij de muziek voor hebben gemaakt.
Misschien een beetje schaamteloos, maar ik vind het erg cool
EVE online Trailer
http://myeve.eve-online.com/download/videos/ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Anoniem: 143724 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:57:
CCP heeft net een nieuwe video online gezet waar wij de muziek voor hebben gemaakt.
EVE online Trailer
Very Nice! Something to be proud of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
EVE online Trailer
5 posts up m8, ik had het filmpje al gepost ;)

Anyway, http://www.asgeirjon.com/...ayimage.php?album=5&pos=0
Minmatar tier 2 BC artwork voor Kali, very nice imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De Amarr Tier² BC = O_o
I want his babies!

Die gast weet wel hoe hij scheepjes moet designen zeg :D

[ Voor 11% gewijzigd door StarLite op 12-05-2006 23:28 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol sorry had em effe niet gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

Anoniem: 160587 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 23:33:
Ok bedankt Ravenger, dan probeer ik het daar wel.
Nemen ze ook minder ervaren spelers aan? (nette zin voor noobs :P)
ja hoor ..neem maar contact met me op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

EVE online Trailer
Niks schaamteloos aan ;) echt zeer goeie muziek en CCP heeft goed gekozen...past precies bij het filmpje en zeker iets om trots op te zijn 8)

Vrijdag voor het eerst een Raven neergehaald met een paar van mn corpmates...wij waren met 4 battlecruisers en het nam nog geen 2 minuten in beslag of hij was neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik heb het filmpje ff vertraagt afgespeelt om tezien wat er allemaal gebeurt. Het gaat zo snel het laatste gedeelte. Maar het is echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was die muziek al zo hard gemixed of hebben ze dat bij CCP zo gedaan?

Om eerlijk te zijn vond ik de (technische) kwaliteit van die muziek bizar slecht.
(Ben pro-audio engineer dus mag dat zeggen IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Anoniem: 14038 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:29:
[...]

Was die muziek al zo hard gemixed of hebben ze dat bij CCP zo gedaan?

Om eerlijk te zijn vond ik de (technische) kwaliteit van die muziek bizar slecht.
(Ben pro-audio engineer dus mag dat zeggen IMHO)
En daarnaast past het muziek ook nog niet eens bij de sfeer en setting. Het originele muziek van Jon Hallur is velen malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa stel nu je hebt het filmpje aanstaan op de e3 met een aardige muziekinstallatie ernaast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 18-06 15:08
Legion schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:21:
[...]

En daarnaast past het muziek ook nog niet eens bij de sfeer en setting. Het originele muziek van Jon Hallur is velen malen beter.
Vind ik ook. Met de muziek krijg je meer het gevoel dat EVE een snelle game is, waar je veel in kunt patsen, terwijl het dat juist niet is. Verder zeer cool filmpje hoor.

En Jon Hallur is een held _/-\o_ . Heb al zijn muziek zelfs op me ipod staan en luister er regelmatig naar (buiten de game komen vooral de beste nummers beter naar voren vind ik).

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 15-05-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die vervorming zit niet in het origineel. maar er komt een nieuwe versie waar ze als het goed is de levels hebben aangepast... over smaak valt natuurlijk niet te twisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL

Ik had al lopen klagen op E-O over die vervorming. (Kan echt niet, zo slecht)
Gelukkig maar dat jullie het wel gewoon goed hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
ik ben net begonnen met eve online, leek me wel eens leuk om uit te testen (ben zelf een doorgewinterde lineage2 speler).
naam is blixie ingame, vroeg me ook af of er een GoT clan (corp?) is?

yarrr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
blix schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:14:
ik ben net begonnen met eve online, leek me wel eens leuk om uit te testen (ben zelf een doorgewinterde lineage2 speler).

yarrr 8)7
als je het topic had doorgelezen, wist je dat er geen 1 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

ohh raad s wie ik gister online zag komen?
De door WoW gevelde SurVie...ziet er naar uit dat ze een tegengif hebben gevonden ;)

Verder vindt ik de muziek toch best goed bij de setting passen...het filmpje is fast pased dus heb je ook fast pased muziek nodig..t zou wat zijn als ze "rustige" muziek erbij hadden gedaan want dan klopt de muziek gewoon niet meer bij de battles die erin plaats vinden.
Dat is tenminste mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024

yarrr 8)7
Goedzo, Yarrrrr! >:)
Wat wil je gaan doen, pirate uithangen of carebear? :P

Voor pirate/PVP ben je bij ons aan het goede adres, dus convo AproK maar eens. Wij zijn met een aantal van GoT in de zelfde corp, allemaal NL, dus wel leuk..

Je kan anders Dark Sinister contacteren, die dwaalt hier ook ergens rond geloof ik. :P

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Nu online
Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:10:
[...]

Everything is black and white... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:10:
[...]

Goedzo, Yarrrrr! >:)

Voor pirate/PVP ben je bij ons aan het goede adres, dus convo AproK maar eens. Wij zijn met een aantal van GoT in de zelfde corp, allemaal NL, dus wel leuk..

Je kan anders Dark Sinister contacteren, die dwaalt hier ook ergens rond geloof ik. :P
Ik ben een PvP-er.. absoluut geen carebear B)
Denk dat ik nog wel even untagged blijf tho, eerst een beetje leren hoe het spel werkt, denk er ook aan om eventueel nog te rerollen want heb een beetje een slechte setup al zeg ik het zelf. Heeft iemand toevallig een goeie Amarr PvP build, de talents dus (die je in het begin kan selecteren, weet niet of het hier ook talents heet.)

yarrr! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
blix schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Ik ben een PvP-er.. absoluut geen carebear B)
Denk dat ik nog wel even untagged blijf tho, eerst een beetje leren hoe het spel werkt, denk er ook aan om eventueel nog te rerollen want heb een beetje een slechte setup al zeg ik het zelf. Heeft iemand toevallig een goeie Amarr PvP build, de talents dus (die je in het begin kan selecteren, weet niet of het hier ook talents heet.)

yarrr! }:O
talents heten hier skills, en deze kun je ongeacht waar je mee begint altijd worden geleerd (dus ook de skills van de andere rassen). Enige belangrijke bij het starten is dat je je attribs (je attribs bepalen de snelheid waarmee je skills kunt leren) .ongeveer allemaal gelijk moet maken waarbij je perception wat hoger als de rest maakt en charisma een stukkie lager (meeste skills voor PvP gebruiken perception dus die wil je hoger hebben, voor charisma zijn weinig skills, dus die kan wat lager)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 10:27
ik zit er over na te denken om dit spel msischien te spelen omdat het naar mijn idee niet erg veel tijd kost.

Ik had nog wel een aantal vraagjes namelijk:
- Zijn er gamecards te koop voor EVE?
- Wat is de beste race/bloodline voor interceptors?
- In hoeverre moet ik learning in het begin leren en tot hoe ver moet ik mn learning time reducen voordat ik met andere dingen kan beginnen met leren? (In andere woorden heeft iemand een guide)
Heeft er iemand ook misschien nog een goeie guide om een beetje snel in een interceptor te komen?

Ik heb al eens een 14 day trial gedaan dus ik weet sommige basics wel redelijk, dus daar hoef je me niet meer naar te verwijzen :P

yarrr 8)7
hey ouwe botter ben je toch nog gebanned op je PR? :P

[ Voor 22% gewijzigd door Proqzor op 16-05-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
redwing schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:30:
[...]

talents heten hier skills, en deze kun je ongeacht waar je mee begint altijd worden geleerd (dus ook de skills van de andere rassen). Enige belangrijke bij het starten is dat je je attribs (je attribs bepalen de snelheid waarmee je skills kunt leren) .ongeveer allemaal gelijk moet maken waarbij je perception wat hoger als de rest maakt en charisma een stukkie lager (meeste skills voor PvP gebruiken perception dus die wil je hoger hebben, voor charisma zijn weinig skills, dus die kan wat lager)
Mja dat snap ik wel maar moet ik dan niet gewoon vol op de PvP attribs doen inplaats van al die andere (bijvoorbeeld charisma) ? Want ik wil echt voor een PvP setup gaan, maakt me niet uit als ik dan een tikkie slechter kan minen of missies kan doen.
DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:29:
ik zit er over na te denken om dit spel msischien te spelen omdat het naar mijn idee niet erg veel tijd kost.

- In hoeverre moet ik learning in het begin leren en tot hoe ver moet ik mn learning time reducen voordat ik met andere dingen kan beginnen met leren? (In andere woorden heeft iemand een guide)
Heeft er iemand ook misschien nog een goeie guide om een beetje snel in een interceptor te komen?

Ik heb al eens een 14 day trial gedaan dus ik weet sommige basics wel redelijk, dus daar hoef je me niet meer naar te verwijzen :P

[...]

hey ouwe botter ben je toch nog gebanned op je PR? :P
toon volledige bericht
Is bijna 76, kopen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
de balle hahahah

hey maar blix wanneer ga jij beginnen? Ik wil zo'n fighter pilot worden dat lijkt me best chill maar volgens mij is het beste als je hoge Intelligence en perception hebt als je fighter wil worden en dan vervolgens zelf punten toevoegen bij intelligence en perception bij die class decision ofzo. Ik weet iig uit ervaring dat je veel punten in intelligence moet hebben zodat je snel skills kan leren, als je dat niet hebt dan duurt alles 2 keer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Probeer je attributen gewoon gebalanceerd te hebben.. Je kan enorm veel perception hebben en snel in schepen kunnen vliegen, maar je hebt ook nog de zo geheten support skills nodig zodat je het ook werkelijk fatsoenlijk kan vliegen.. Die hebben weer intelli en memory nodig bv..

Als jullie van plan zijn om langer dan de 14d trial te blijven, neem eens contact op met ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176295

DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:29:

- Ja, zelfs voor isk
- Ras/bloodline maakt uiteindelijk niet uit aangezien je kan trainen wat je wil, eentje met hoge prep/int zorgt er wel voor dat je ze sneller goed kan vliegen.
- Beste is om niets te leren voordat je de learning skills gedaan heb, met hoge attributes gaat het trainen veel sneller. Als je dat niet doen dan verspil je dus vele SP's. Train alles behalve charisma naar rank 4 van de advanced skills, rank 5 is niet de moeite waard behalve als je zeker weet dat je jaren blijf spelen. Doe eerst memory (primairy attribute learning) dan int (secundairy attribute).

Om snel in ceptors te komen moet je uiterraard de nodige skills trainer om de interceptors zelfs te vliegen, daarnaast zijn navigation skills erg belangrijk omdat ceptors vooral op snelheid gebouwd zijn.

Check gewoon deze link voor wat ship setups en train de nodige skills om deze modules te kunnen gebruiken.
Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:
Je kan enorm veel perception hebben en snel in schepen kunnen vliegen, maar je hebt ook nog de zo geheten support skills nodig zodat je het ook werkelijk fatsoenlijk kan vliegen.. Die hebben weer intelli en memory nodig bv..
True maar als PvPers stop je veel meer skillpoints in skills die prep/int als primairy attribute hebben, daarom is het beter om gewoon alles in deze attributes te stoppen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 176295 op 16-05-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ok ben nu thuis, ff een nieuwe char maken dus ;-) dacht eraan om in drones te specialiseren is dat beetje een goeie keuze? of zijn missiles een stuk beter?

yarrr }:O

+ is het mogelijk om die attributes aan te passen bij character selection? want ik kan dat nergens vinden :?

[ Voor 26% gewijzigd door blix op 16-05-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Nu online
Anoniem: 176295 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:00:
[...]
- Beste is om niets te leren voordat je de learning skills gedaan heb
Dat is inderdaad de beste manier om zo snel mogelijk het spel beu te worden.

Kaasboer (oi) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 16-05-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

blix schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:42:
+ is het mogelijk om die attributes aan te passen bij character selection? want ik kan dat nergens vinden :?
Yup, volgens mij moet je dan kiezen voor custom IPV een kant en klaar pad ofzo, tis alweer een tijdje terug dat ik een char heb gemaakt :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
StarLite schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:23:
[...]

Yup, volgens mij moet je dan kiezen voor custom IPV een kant en klaar pad ofzo, tis alweer een tijdje terug dat ik een char heb gemaakt :P
yep had hem al gevonden, beetje onduidelijk =-[]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Cooliez schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:37:
Probeer je attributen gewoon gebalanceerd te hebben.. Je kan enorm veel perception hebben en snel in schepen kunnen vliegen, maar je hebt ook nog de zo geheten support skills nodig zodat je het ook werkelijk fatsoenlijk kan vliegen.. Die hebben weer intelli en memory nodig bv..

Als jullie van plan zijn om langer dan de 14d trial te blijven, neem eens contact op met ons..
ik heb al es een 14 day trial gedaan maar die was eigenlijk een beetje tekort, ik begon toen alles pas door te krijgen en daarom had ik ook niet een echt goed beeld van de game( ik vond het allemaal wat leeg en had niet een echt "mmorpg gevoel"). Vandaar dat ik toen ook niet verder ben gegaan. nog een grote reden was omdat ik nergens een winkel kon vinden die gamecards verkocht dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:
[...]

ik heb al es een 14 day trial gedaan maar die was eigenlijk een beetje tekort, ik begon toen alles pas door te krijgen en daarom had ik ook niet een echt goed beeld van de game( ik vond het allemaal wat leeg en had niet een echt "mmorpg gevoel"). Vandaar dat ik toen ook niet verder ben gegaan. nog een grote reden was omdat ik nergens een winkel kon vinden die gamecards verkocht dus :P
In de vorge topic staat een stuk er over. In duistland kan je het kopen. En is best makkelijk via internet. En de code krijg je opgestuurt via mail. Het is wel een paar dagen dat je het krijgt (geld moer eerst aankomen daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Leen een creditcard van je ouders/vrienden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja ik doe et wel via een maat van me, heb geen zin om een creditcard te halen ben ik veel te lui voor :P

Maar het ras maakt dus niet veel uit wat je kiest? ik vind de malediction een vet cool schip :P
hoelang duurt et voordat je in een interceptor kan vliegen?
oja kan je ook amarr schepen ebsturen als gallente? of duurt dat echt vet lang voordat je dat voor elkaar kan krijgen?

[ Voor 19% gewijzigd door Proqzor op 16-05-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:53:
ja ik doe et wel via een maat van me, heb geen zin om een creditcard te halen ben ik veel te lui voor :P

Maar het ras maakt dus niet veel uit wat je kiest? ik vind de malediction een vet cool schip :P
hoelang duurt et voordat je in een interceptor kan vliegen?
oja kan je ook amarr schepen ebsturen als gallente? of duurt dat echt vet lang voordat je dat voor elkaar kan krijgen?
Een interceptor heeft wel redelijk hoge eisen, dus dat gaat je wel enkele weken duren.
Andere rassen vliegen gaat heel makkelijk, een simpele frigate vlieg je al binnen een paar uur.
Opzich kan je als Gallente alleen maar in Amarr schepen vliegen het trainen duurt even lang.

Uiteindelijk vloog ik zelf Gallente(megathron), Amarr(Apocalypse) en Caldari(raven) battleships.
Ik heb zelf zo'n 1.5 jaar gespeeld, met enkele pauzes.
Ben uiteindelijk gestopt omdat dit spel tijd vreet, het is ook wel lastig om te stoppen omdat er zoveel tijd in heeft gezeten.
15M skillpoints en een geschat vermogen van alles bij elkaar zo'n 750M daar gaat veel tijd inzitten.

WARNING.
Pas op deze game is verslavend. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 16-05-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja als et echt teveel tijd kost dan kan ik beter ff wachten voor de zomervakantie lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DrProctor schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:20:
mja als et echt teveel tijd kost dan kan ik beter ff wachten voor de zomervakantie lijkt me
of al gewoon beginnen en je skills gaan trainen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 13:20

IJsrace

null

blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:29:
[...]

of al gewoon beginnen en je skills gaan trainen :*)
so true,
in het begin (zeker als je een 2e account aanmaakt en je weet dat Learnings het handigst zijn om mee te beginnen) kun je totaal NIETS met je karakter. Learnings op de goede hoogte krijgen duurt zo'n anderhalf a 2 maanden. Het is wel aan te raden, kost je uiteraard wel geld. Maar als je leuk wilt gaan spelen is het een goede start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bloederig schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 02:53:
[...]

so true,
in het begin (zeker als je een 2e account aanmaakt en je weet dat Learnings het handigst zijn om mee te beginnen) kun je totaal NIETS met je karakter. Learnings op de goede hoogte krijgen duurt zo'n anderhalf a 2 maanden. Het is wel aan te raden, kost je uiteraard wel geld. Maar als je leuk wilt gaan spelen is het een goede start.
dus het is wel aan te raden om attributes eerst helemaal te maxen? en learning ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:52:
[...]

dus het is wel aan te raden om attributes eerst helemaal te maxen? en learning ook?
Als je zo snel mogelijk veel wilt kunnen wel. Dus voor een 2e account is het verstandig om gelijk alleen de learning skills te gaan maxen (de advanced t/m lvl4 behalve charisma)
Anoniem: 176295 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:00:
[...]

True maar als PvPers stop je veel meer skillpoints in skills die prep/int als primairy attribute hebben, daarom is het beter om gewoon alles in deze attributes te stoppen.
Klopt op zich wel al zou ik er wel voor zorgen dat je de andere attribs niet superlaag hebt. Memory zit in best veel skills en je ziet nu ook al steeds meer skills waar je charisma voor nodig hebt. Om ervoor te zorgen dat je in de toekomst geen spijt van je keuzes krijgt zou ik geen van de attribs al te laag maken. Belangrijkheid momenteel van de attribs is in volgorde trouwens per/int/mem/wil/char.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
redwing schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:07:
[...]

Als je zo snel mogelijk veel wilt kunnen wel. Dus voor een 2e account is het verstandig om gelijk alleen de learning skills te gaan maxen (de advanced t/m lvl4 behalve charisma)

[...]
Hoezo voor een 2e account? omdat je dan al het geld hebt om meteen een mooi schip te kopen, of zit daar iets anders achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:52:
[...]

Dat wel ja behalve de advense skills die tot lvl 4. lvl 5 is haast niet de moeite om te doen. tenzij je ff op vakantie ga dan misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Vaak hebben mensen met een main PvP char een industrial char voor erbij, of een support PvP char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kan iemand mij vertellen hoe je een andere uitvoering van een schip krijgt, bijvoorbeeld Navy issue of fedderate issue ? zijn deze ook beter en kan je ze zelf gebruiken? of zijn dat alleen NPC schepen?

bvd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:50:
Kan iemand mij vertellen hoe je een andere uitvoering van een schip krijgt, bijvoorbeeld Navy issue of fedderate issue ? zijn deze ook beter en kan je ze zelf gebruiken? of zijn dat alleen NPC schepen?

bvd 8)7
Zijn beter dan standaard schepen (andere bonussen enzo)
Volgens mij zijn het rewards van High Level Agents. Je kunt ze ook via Escrow van anderen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Ik ben ook weer begonnen met spelen, heb echter wel een probleempje.
Ik heb ooit een Low-grade talisman alpha gevonden een keer, staat op de markt voor 35-50 mill waar ik nu ben. Ik heb alleen het vermoeden dat die dingen niet echt snel verkocht worden, gezien er redelijk wat op staan.
Heeft iemand enige tips hoe je zoiets kwijtraakt voor een redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je hebt een paar opties: Op de markt zetten, op escrow zetten of een auction op de e-o forums. Als er in jouw region veel op de markt staan betekend het waarschijnlijk dat agents ze daar veel weggeven, het is meestal de moeite waard om te kijken wat zo'n implant in andere regions kost, aangezien de kans groot is dat agents daar andere implants weggeven en jouw implant daar dus een stuk duurder is :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
icemancool schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:17:
Ik ben ook weer begonnen met spelen, heb echter wel een probleempje.
Ik heb ooit een Low-grade talisman alpha gevonden een keer, staat op de markt voor 35-50 mill waar ik nu ben. Ik heb alleen het vermoeden dat die dingen niet echt snel verkocht worden, gezien er redelijk wat op staan.
Heeft iemand enige tips hoe je zoiets kwijtraakt voor een redelijke prijs?
Ik weet niet waar je precies bent maar in oursulant(of zo de eerste 3 letters zijn goed) gallente space. Daar zijn ze misschien duurder. Maar je moet ff rond vliegen om te kijken. Of op trade channel praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Calamor schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:52:
[...]

Ik weet niet waar je precies bent maar in oursulant(of zo de eerste 3 letters zijn goed) gallente space. Daar zijn ze misschien duurder. Maar je moet ff rond vliegen om te kijken. Of op trade channel praten.
Oursulaert ;)

Maar gewoon onder de prijs gaan zitten met zo'n ding, 1 of 2 mln, en je bent em zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
blix schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:20:
[...]

Hoezo voor een 2e account? omdat je dan al het geld hebt om meteen een mooi schip te kopen, of zit daar iets anders achter :?
Omdat als je dit met je 1e account doet je het spel al zat bent voordat je je learning skills hebt geleerd. Verder kosten de advanced learning skills 5 mil en die isk moet je wel hebben :)
Legion schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:55:
[...]
Zijn beter dan standaard schepen (andere bonussen enzo)
Volgens mij zijn het rewards van High Level Agents. Je kunt ze ook via Escrow van anderen kopen.
Krijg je van agents voor veel loyalty points (lvl van agent maakt hierbij niet uit). Verder droppen er sommige BPC's in complexen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

redwing schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:30:
[...]

Omdat als je dit met je 1e account doet je het spel al zat bent voordat je je learning skills hebt geleerd. Verder kosten de advanced learning skills 5 mil en die isk moet je wel hebben :)

.
Ik heb er geen last van gehad dat het spel zat werd ...en je hoeft niet meteen alle learning omhoog te gooien gewoon datgene wat je gaat doen en daarvan de learnings omhoog de rest komt later wel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ik heb net een account gekregen van een vriend van me (nouja getrade voor Lineage2 geld). Heb nu dus een account met al 2mil SP, wel lekker dus B) Helaas is deze wel Minmater, is het nou zonde om nu Galatte ships te gaan trainen of valt dat wel mee?

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
blix schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:00:
Ik heb net een account gekregen van een vriend van me (nouja getrade voor Lineage2 geld). Heb nu dus een account met al 2mil SP, wel lekker dus B) Helaas is deze wel Minmater, is het nou zonde om nu Galatte ships te gaan trainen of valt dat wel mee?

bvd!
Valt op zich wel mee, ligt er maar net aan hoeveel skills hij erin heeft. Het ligt er echter ook aan wat je wilt gaan vliegen, Minmatar is op iets anders gebaseerd dan Gallente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
icemancool schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:13:
[...]

Valt op zich wel mee, ligt er maar net aan hoeveel skills hij erin heeft. Het ligt er echter ook aan wat je wilt gaan vliegen, Minmatar is op iets anders gebaseerd dan Gallente.
Waar zijn de Minmater op gefocused dan B)

Lol het is trouwens een Amarr met wat minmater ship abbilities.

[ Voor 9% gewijzigd door blix op 18-05-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Naja beetje die account doorgenomen, Kan van Minmater al in Battleships en in Amarr Cruisers (Ik ga voor Amarr dus dat word dus een Cruiser). Heeft iemand ervaring met deze Cruisers, Ik heb echt geen idee welke ik moet nemen.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik zou voor een Maller gaan als ik Amarr cruiser zou willen vliegen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ik ga waarschijnlijk een Omen halen, ding ziet er vet uit en ook wel goed word gezegt. Moet alleen nog me Laser skills upgrade (zijn nog helemaal niet gelearned) dit gaat dus wel ff duren helaas. Voor de rest weet ik nog niet echt wat ik er in ga gooien, dacht aan 4 lasers, 1x NOS, 1x Web, 1x MWD en voor de rest hull upgrade spul. Iemand nog suggesties? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ok ik heb nu EINDELIJK een goeie char gemaakt, tenminste dat denk ik.

Naam is Brutus Proqqus (Dont ask, had geen inspiratie meer :) en ben Minmatar maar ik ga uiteindelijk voor Amarr interceptors (Malediction)

Ik heb alle stats wat verdeeld omdat dat het beste was volgens een kerel die ik gesproken had. Ik vroeg me nu alleen af, is het mogelijk om van die pirate missions te doen als je in een 30k frigate rondvliegt? ik ben van plan om rond de 800k in wapens te steken om deze te outfitten. Bovendien is het de bedoeling dat ik echt ALLEEN maar learning ga doen of kan ik mn frigate skill ook beter even wat hoger doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
Beter train je eerst totdat je genoeg skill hebt om een beetje cruiser fatsoenlijk te vliegen....
Dan kan je tenminste wat doen, en zit je niet 2 maanden lang naar een skill te kijken die complete.

Als je met een cruiser beetje kan rondvliegen, redelijke dmg output en tank, dan kun je kijken naar learning zonder gelijk het spel beu te zijn.

30K frig + 800K fitting, mwa kijk voor een duurdere frig.. Train eerst een zooi voor frig kwa gunnery etc, zodat je al een leuke basis hebt voor als je met cruiser begint. Same for missiles.

Heb nu een 2de account met een gallente mannetje die rond vliegt in een incursus met t1 basic crap fitting, maar missies gaan vet simpel... Leuke manier om in het begin wat geld binnen te halen. Mijn doel is dan ook om l4 missies er mee te doen, en uiteindelijk met mn andere char als ik empire weer in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn hier ook mensen bij GoonFleet of GoonWaffe?

Dat zijn van die harries die allemaal in frigjes gaan vliegen en met VEEL gasten aan komen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 93195 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:31:
[...]

Ik heb er geen last van gehad dat het spel zat werd ...en je hoeft niet meteen alle learning omhoog te gooien gewoon datgene wat je gaat doen en daarvan de learnings omhoog de rest komt later wel :z
Da's dus precies wat ik bedoel :) Als je met je 1e account begint zou ik eerst zorgen dat je wat in het spel kunt (frig/cruiser met bijbehorende skills van wat je wilt doen). Met je 2e account kun je gerust vanaf de 1e dag je learning skills gaan leren omdat je toch lekker met je 1e account kunt spelen :P

[removed]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.