Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.666 views sinds 30-01-2008

• dCY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-11 08:55
Adjusted awards criteria...

mmkay

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14:44
Maar afwachten hoe dat uitpakt :X

• warchaser
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:28
je kan nu dus alleen bij je squadleader spawne
als je 1x dood bent gegaan in je squad..

dus niet ow dood .. ff squad joine om bij hem te spawne

• dCY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-11 08:55
owjaa, en jeeps die landen voor je opstijgende jet.. LEUK!!!

• Dikkie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 21:23
Sorry dat ik even moet gniffelen, HAHAHAHA. Een tijd geleden meldde ik al dat het droppen van vehicles een feature in de 1.3 patch zou worden: dikkiedik in "[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII"

Een zekere persoon actief in dit topic met "connecties" bij EA verklaarde mij voor gek.

Dikkie wijzigde deze reactie 26-04-2006 10:12 (23%)

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:46
quote:
dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11:
Sorry dat ik even moet gniffelen, HAHAHAHA. Een tijd geleden meldde ik al dat het droppen van vehicles een feature in de 1.3 patch zou worden: dikkiedik in "[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII"

Een zekere persoon actief in dit topic met "connecties" bij EA verklaarde mij voor gek.
nou gefeliciteerd jongen!

Etuuuuuh!

• Dikkie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 21:23
dank je qua sarcasme hebben wij veel gemeen :)

Anyways, ik dacht dat er ook een fix zat aan te komen voor de dualcore problemen (connection problems). Zie die er niet in staan.

• Ace Lightning
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:18:
dank je qua sarcasme hebben wij veel gemeen :)

Anyways, ik dacht dat er ook een fix zat aan te komen voor de dualcore problemen (connection problems). Zie die er niet in staan.
:P Jal als je bij I3d werkt weet je veel :>

Ace Lightning wijzigde deze reactie 26-04-2006 10:20 (4%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-11 15:43
zo irritante maatregel weer dat als je dood bent en squad changed dat je niet op je squadleader kan spawnen...je blijft adjusten met dit spel! En vehicle droppen ook weer lekker zal je zien dat je steeds een hmmv op je kop krijgt en dood bent

• Tubby
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-11 08:43

Tubby

or not to be

quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 26 april 2006 @ 07:51:
[...]
hoe dat ga ik je nog niet vertellen, eerst moet patch 1.3 uitkomen.
Jezus, godverdomme, leer eens nederlands man. Wat probeer je nou te zeggen man? :+

Ben wel benieuwd hoe dat squadhopping regel gaat uitpakken :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• djerror
ja kan je als US helemaal niet meer op Wake Island komen

• Ace Lightning
quote:
djerror schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:22:
zo irritante maatregel weer dat als je dood bent en squad changed dat je niet op je squadleader kan spawnen...je blijft adjusten met dit spel! En vehicle droppen ook weer lekker zal je zien dat je steeds een hmmv op je kop krijgt en dood bent
squadhoppen kan je nog steeds :P
Want Ace heeft al wat ideeen.

Nu nog alleen hopen dat ze het zo hebben geimpleteerd als ik denk.. :Y)

http://www.myisbf2.com/adserver/adimage.php?filename=banner2.gif&contenttype=gif
interpreteer ik dit nou verkeerd dat deze banner eigenlijk iets heel anders betekend dan het eigenlijk bedoeld is :P

brengt order naar chaos :?

• TallManNL
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:51

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
:o gebeurt dat wel eens dan ?

:P

sorry voor de flauwe grap maar ik kon het heel ff niet laten.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• indexample
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:48:
[...]

squadhoppen kan je nog steeds :P
Want Ace heeft al wat ideeen.

Nu nog alleen hopen dat ze het zo hebben geimpleteerd als ik denk.. :Y)
zoals ik het begrijp:

als je naar een andere squad gaat, moet je wachten totdat die squadleader een keer dood gaat, voordat je op hem kan spawnen.

met andere woorden, jij moet langer leven dan je squadleader. --> anders spelen, namelijk niet meer squadleader achteraan houden als spawnpoint, maar squadleader juist vooruit sturen, 1 keer dood laten gaan, en dan pas achteraan laten sluiten, zodat de squadmembers 1 keer op de SL kunnen spawnen.

• djerror
quote:
eperon schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:09:
[...]

zoals ik het begrijp:

als je naar een andere squad gaat, moet je wachten totdat die squadleader een keer dood gaat, voordat je op hem kan spawnen.
nee als je dood bent en een andere squad joined kan je niet direct op de squadleader spawnen.
Je zult dan eerst normaal moeten respawnen

• Indy91
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
Azhrarn schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:35:
Zijn er meer mensen die vinden dat de P90 niet 900 RPM schiet?? Dit was volgens de patch wel de bedoeling, maar ik vind het verschil in geluid tussen de p90 en de MP-7 nogal groot.

Heb ik dus mooi de p90 ge-unlocked... heb ik dus alleen maar een mp5 met een groot magazijn :S
Ik heb idd ook het gevoel dat de P90 veel minder rpm schiet dan de MP7 (900rpm). Ik vind de P90 eerder 600rpm dan 900rpm klinken. Vraag me hard op af of dat die increasing firingrate met de patch 1.22 van 600 naar 900, wel uberhaupt werkt.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:36
quote:
GJ-tje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 02:03:
Is er ergens een mirror beschikbaar voor die Holland map?
Ik heb namelijk allebei de links geprobeerd maar doen het namelijk niet... :(
Iemand die hem aanbied als .torrent? :Y)
De website redirect namelijk naar een hostings bedrijf... :?
2 mirrors: http://files.i3d.nl/downl.../maps/&file=hollandv2.zip
;)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-11 16:17
quote:
Indy91 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:28:
[...]

Ik heb idd ook het gevoel dat de P90 veel minder rpm schiet dan de MP7 (900rpm). Ik vind de P90 eerder 600rpm dan 900rpm klinken. Vraag me hard op af of dat die increasing firingrate met de patch 1.22 van 600 naar 900, wel uberhaupt werkt.
heb precies hetzelfde gevoel, met p90 kan je je kogels gewoon tellen en zie je ze allemaal scheef 10cm verwijdert van je vizier inslaan. De mp7 kan ik daarintegen niet volgen, hij maakt ook echt een heerlijk geluidje in tegenstelling tot de p90. De p90 vindt ik persoonlijk aardig bout maar altijd beter dan een shotgun, de mp7 is daarin tegen me favo wapen na de f 2 oooownzor

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
djerror schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:22:
Of een tank op je heli parkeren ofzo :P
quote:
[...]

Dat was mijn eerste reactie ook....ik merk niets van de increased firing rate...hij schiet nog steeds even traag....en een P90 schiet echt wel een stukkie sneller...

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 26-04-2006 12:29 (41%)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:13:
Argh. Betekend dit dat die 14 mooie raketten vervangen worden door 8 cocktailprikkertjes zoals in gewoon BF2?
Of het worden er meer natuurlijk... :)

Zijn er trouwens nog mensen die de Holland map seeden? Of een linkje voor mij hebben? Want het lijkt me een vette map... O+

Wat zou er eigenlijk gebeuren, als ik de server van Mantri join, download hij de map dan, als de map op de server is?

CH4OS wijzigde deze reactie 26-04-2006 13:19 (14%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-11 15:57
quote:
GJ-tje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:18:
[...]
Of het worden er meer natuurlijk... :)

Zijn er trouwens nog mensen die de Holland map seeden? Of een linkje voor mij hebben? Want het lijkt me een vette map... O+

Wat zou er eigenlijk gebeuren, als ik de server van Mantri join, download hij de map dan, als de map op de server is?
Nope,

Maar je hebt wel programmaas die, als je een custom map server laad en je hebt die map niet, de map automatisch voor je downloaden.

Map kun je downloaden van http://files.i3d.nl/downl.../maps/&file=hollandv2.zip

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
OCTheEagle schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:30:
Nope,

Maar je hebt wel programmaas die, als je een custom map server laad en je hebt die map niet, de map automatisch voor je downloaden.

Map kun je downloaden van http://files.i3d.nl/downl.../maps/&file=hollandv2.zip
Mijn dank is groot _o_

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:51

Shabbaman

Got love?

quote:
[...]

Misschien hebben ze het geluid niet gefixt ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
Dat ding schiet echt traag hoor.
Ik pak nu gewoon de DAO-12: heerlijk, schiet tenminste snel en 1 headshot is genoeg :9

jcvjcvjcvjcv wijzigde deze reactie 26-04-2006 15:13 (59%)

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-10 21:56
Man o man, dit is toch niet een serieuze changelog? Wat een ongelooflijke shit staat erin zeg.
Vehicles droppen. Lekker nuttig, gaat er weer een stukje tactiek WEG en volgens mij komen er weer een hoop kereltjes die daar lekker mee gaan zieken.
Heli's in SF worden aangepast. Ik heb er net mee leren vliegen op de perfecte manier! Als die raketten dan weer zo slap worden als bij de normale BF2, dan houd ik dat vliegen voor gezien.
Gelockte wapens locken niet meer op friendly dingen. Dat is toch ook nep? Hoezo zou een raket nou niet achter die andere warmtebron afgaan? Je bent hopeloos kansloos als je denkt dat je achter een vijandig vliegtuig dekking kan zoeken, want die wordt toch niet geraakt door de AA.

Echt nep van EA. Ze proberen gewoon het hele spelidee anders te maken. Het is al enorm veranderd sinds dat het uit was!

(en ik zou nog een waslijst met onopgeloste bugs kunnen noemen :r )

Nap wijzigde deze reactie 26-04-2006 15:37 (5%)

• Stewie!
Ik vind het ook jammer, heb het idee dat veel veranderingen de gameplay negatief zullen beinvloeden.
Enige troost is dat de changelog nog uitgebreid zal worden.
* DaMorpheus hoopt niet dat 1.3 de laatste patch is

GameBlocks Anti-Cheat

• Essau
  • Niet online
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:11:
Dat ding schiet echt traag hoor.
Ik pak nu gewoon de DAO-12: heerlijk, schiet tenminste snel en 1 headshot is genoeg :9
Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag. De P90 is een geweldig wapen. Al blijven shotguns natuurlijk altijd handig voor mensen die het hoofd niet kunnen vinden met een kleinere crosshair in close combat.

• SyS_ErroR
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-11 20:16
Enig idee wanneer patch1.3 uitkomt? Toch altijd "vrij direct" na de final changelog?

• Vini
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-01-2017
quote:
bertenernie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:36:
Man o man, dit is toch niet een serieuze changelog? Wat een ongelooflijke shit staat erin zeg.
Vehicles droppen. Lekker nuttig, gaat er weer een stukje tactiek WEG en volgens mij komen er weer een hoop kereltjes die daar lekker mee gaan zieken.
Heli's in SF worden aangepast. Ik heb er net mee leren vliegen op de perfecte manier! Als die raketten dan weer zo slap worden als bij de normale BF2, dan houd ik dat vliegen voor gezien.
Gelockte wapens locken niet meer op friendly dingen. Dat is toch ook nep? Hoezo zou een raket nou niet achter die andere warmtebron afgaan? Je bent hopeloos kansloos als je denkt dat je achter een vijandig vliegtuig dekking kan zoeken, want die wordt toch niet geraakt door de AA.

Echt nep van EA. Ze proberen gewoon het hele spelidee anders te maken. Het is al enorm veranderd sinds dat het uit was!

Dat van die heli's ben ik met je eens, ook de AA slaat nergens op want een beetje realistisch spel zou dit wel aanlaten. Maar je vehicles droppen is toch niet erg? Welk stukje tacktiek verdwijnt er volgens jou? Ik denk dat het wel wat aardgs toevoegd.

BF2 stats

• sethchaos47
  • Laatst online: 15-06-2006
quote:
bertenernie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:36:

Ik win altijd in mijn heli! Mijn heli is dik overpowered, en dat bevalt me prima! Dus EA blijf van me heli af!

Hoe triest ben je als je gaat zeiken over vernieuwde vlieg karakteristieken van de heli’s. Of het nerfen van de payload van de heli’s. Met een degelijke gunner houdt ik de gehele map in handen. En dat was niet de opzet van het spel. Punt.

In het echt schiet je je team genoten ook niet per ongeluk uit de lucht. In het echt schuilt een vijandig toestel ook niet achter een van je team genoten om te voorkomen dat deze wordt neergeschoten.

Vehicles die droppen zijn ideaal. Hoe vaak komt het niet voor dat een ettertje een jeep of APC pakt en meteen wegrijdt. Zijn team genoten midden in de middel of nowhere achter latend.

Altijd hetzelfde verhaal. Eerst van de daken schreeuwen dat het een kut spel is en dat zus en zo veranderd moet worden. En dan wordt het veranderd en dan ga je lopen ziften over de verbeteringen. Men heeft het spel verbeterd met oog op gameplay. Ben je het daar niet mee eens dan bouw je lekker je eigen mod of nog beter je eigen game. Kun je het helemaal naar wens opbouwen. Als deze game developers niet met bloed zweet en tranen deze games voor ons ontwikkeld hadden, zat je nu nog op de hoek van de straat te knikkeren. Alleen maar lopen *%$@*^$R$% maar ondertussen toch door blijven spelen. :r

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:37
Jah, ik ga nu ook geen conclusies trekkenm, heeft TOTAAL GEEN zin en niemand wordt beter van het klagen. Kijk nou eerst maar is hoe het uitpakt en reageer dan WEL!

Over het vehicle droppen, cool idee maar ik zie de commander kickvotes al weer rijkelijk vloeien omdat onze kleine peuters boos worden op de commander omdat ze geen tank voor hun neus wilden gooien..

Nog meer gezeik op commanders en admins..

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
nou, weer een nieuwe patch...

meeste dingen uit die patch vind ik wel goed/niet erg en hoop dat ze nu eens alle punten die ze meegeven ook daadwerkelijk verbeteren!

Martinspire - PC, PS4, X1

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11:

* lenny_z moet ook even gniffelen. (gniffel)

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Ik ben benieuwd of er ook een nieuwe Badge komt voor de commander: 25 kills by falling vehicles... ;)

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 21-11 23:41
quote:
dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11::

meen je dat nou dat er 128 spelers servers komen?
:9

EDIT: foute quote

Jorn1986 wijzigde deze reactie 26-04-2006 18:58 (62%)

• Broodjebram
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10-11 21:25
quote:
sjaakhaar schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:43:
[...]

EDIT: foute quote
Ik denk 64 man servers met 64 bots :Y)
Dus 128 man totaal in een servertje :*)

• Stewie!
quote:
Broodjebram schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:03:
[...]

Ik denk 64 man servers met 64 bots :Y)
Dus 128 man totaal in een servertje :*)
Daar is toch niets aan? De bots zijn van hetzelfde niveau als nu in de single player. Waarom dan 1 op 1 tegen domme bots spelen? :?
COOP is nooit ranked, dus of het uberhaupt gespeeld gaat worden :?

@dikkiedik: nick heeft zijn "hihi" momentje. Geniet ervan ;)

Stewie! wijzigde deze reactie 26-04-2006 19:07 (19%)

GameBlocks Anti-Cheat

• Ace Lightning
quote:
sjaakhaar schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:43:
[...]

Dat is best wel ***** >:) :+
laat de nade, c4, claymore, tank, apc ,m203, plane, heli whore beginnen 8)

Om als infrantry in de top 3 te komen lijkt me echt een lekkere uitdaging. 16&32 servers is nog goed te doen, maar 64 is redelijk wat moeilijker om dat er meer goeie spelers er bij zitten.
om in de top 3 te komen al infrantry wordt een leuke uitdaging (8>

• jcvjcvjcvjcv
quote:
GoTSauron schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:17:
[...]

Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag. De P90 is een geweldig wapen. Al blijven shotguns natuurlijk altijd handig voor mensen die het hoofd niet kunnen vinden met een kleinere crosshair in close combat.
Als ik met de P90 een hoekje om loop en direct op het hoofd van een support schiet, ben ik alsnog dood, schiet ik ongericht met de DAO 12 op hem, dan win ik :9

• Pjoek
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 20:51

Pjoek

Of niet...

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:25:
[...]

Als ik met de P90 een hoekje om loop en direct op het hoofd van een support schiet, ben ik alsnog dood, schiet ik ongericht met de DAO 12 op hem, dan win ik :9
close combat of .. ?

als het van veraf is zie ik het maar als een lucky shot :P

• Equalized
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-11-2013
Ik ben zwaar teleurgesteld over de P90. Ik speel toch regelmatig als anti tank, en het standaard wapen is echt slecht. Aangezien dat meer een proppenschieter is, en de DAO-12 alleen goed in close combat is, had ik al mijn hoop op de P90 gevestigd.

Jammergenoeg vind ik dit toch wel één van de meest surrealistische wapens van heel Battlefield. Die firingrate is dus echt geen 900rpm, hij schiet véél te traag. De P90 staat bekend om zijn hoge firingrate, en daarom dus een goed wapen in close-combat. Compact, lekker in de hand en veel ammo. Jammer genoeg zie je hier bijna niks van terug in BF2. Je moet haast wel in prone gaan om er iets mee te raken, en dan moet je nog steeds bursts schieten.

Toch jammer van die unlock.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• lenny_z
Is het jullie ook opgevallen dat het godsonmogelijk is om als gunner vanuit een humvee (o.i.d.) een beetje goed te kunnen richten als iemand anders aan het rijden is?
De reden is ook simpel: elke kleine beweging die het voertuig maakt, moet jij weer compenseren om te richten.

In "real-life" kunnen we al die kleine bewegingen al zelf compenseren, maar in een game kan dat niet.
Waarom niet?
Onze hersenen kunnen alle trillingen compenseren, dat we de trillingen ook fysiek registreren helpt daarbij. Al die trillingen is ruis informatie voor ons, en niet erg van belang op visueel nivo, en dus willen we niet alles virtueel registreren. Bij virtuele 3D werelden is dit vermogen weg, en komt in games het meest tot uiting op zo'n humvee achter een .50 cal waarbij we niet goed kunnen compenseren.

Had net een ingeving m.b.t. dit probleem.

Het lijkt me geen slecht idee om die bewegingen op een bepaalde manier op te vangen..
Focus de richting van je crosshair tijdens het rijden in een voertuig op een virtueel punt.
(bijvoorbeeld met de rechtermuisknop)

Door dat punt vast te houden is de "offset" vanaf dat punt het eigenlijke richten.
Vervolgens gaat je gun wel op en neer tijdens het rijden, maar je view blijft rustig omdat het onafhankelijk is van het horten en stoten van de humvee zelf (tot je de RMB loslaat)
Beetje lastig uitleggen maar misschien zo te snappen:

X = humvee met .50 cal erop waar jij achter zit
Y = Jouw doel
Z = Het virtuele "focus" punt.

Nu zit je in de volgende situatie:

X-------------------Y

Als X gaat bewegen (en dat doet het, want je zit aan de humvee vast) dan is dat niet fijn richten.
Dit is het idee:

X------------------Z----------------Y

Nu heb je een focus punt (Z) en zal je op punt gericht blijven en "bewegen" punt X (de humvee) en punt Y (de gozer die je plat wil schieten) onafhankelijk van elkaar. En dus zou je theoretisch kunnen richten zoals je dat normaliter zou doen als je rondloopt.

Punt X (voertuig+gun) blijft doorhobbelen, onafhankelijk van jouw "focus" punt (wat gewoon "een" kijkrichting is wat je in feite "vastzet") en vervolgens beweeg je de muis met de RMB ingedrukt om het focuspunt bij te stellen (te richten). Richten is dus het "offsetten" van je focuspunt / kijkrichting.
Is je "doel" uit het focus (je effectieve beeld) dan laat je de RMB los en pak je een nieuwe "focus".

Klinkt misschien heel ingewikkeld als ik het zo opschrijf, maar in mijn hoofd is het al vrij intuitief. :P

lenny_z wijzigde deze reactie 26-04-2006 20:04 (10%)

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:06:
[...]
Om als infrantry in de top 3 te komen lijkt me echt een lekkere uitdaging. 16&32 servers is nog goed te doen, maar 64 is redelijk wat moeilijker om dat er meer goeie spelers er bij zitten.
om in de top 3 te komen al infrantry wordt een leuke uitdaging (8>
... niet alleen meer goede spelers, ook meer slechte spelers ... dus wat was je punt ook alweer ?

• Essau
  • Niet online
quote:
Equalized schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:39:
Jammergenoeg vind ik dit toch wel één van de meest surrealistische wapens van heel Battlefield. Die firingrate is dus echt geen 900rpm, hij schiet véél te traag. De P90 staat bekend om zijn hoge firingrate, en daarom dus een goed wapen in close-combat. Compact, lekker in de hand en veel ammo. Jammer genoeg zie je hier bijna niks van terug in BF2. Je moet haast wel in prone gaan om er iets mee te raken, en dan moet je nog steeds bursts schieten.

Typ alsjeblieft geen onzin man. Open de con-files en kijk zelf, het is wel 900rpm, alleen het klinkt als 600rpm omdat dat niet is aangepast. En aangezien het ding maar 19 damage per kogel heeft is het niet makkelijk killen. Het wapen schiet exact (ja exact) hetzelfde als de MP7 (Engineer), alleen dan met 50 kogels, een ander model en ander geluidje. 2 kogels in het hoofd is nog steeds 2x 3x 19 > 100 betekend dood voor je vijand.

Voor de mensen die liever niet zelfs alles gaan openen, hier alle wapens met hun waardes:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56385

Essau wijzigde deze reactie 26-04-2006 20:57 (5%)

• Indy91
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
Shabbaman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:04:
[...]

Misschien hebben ze het geluid niet gefixt ofzo.
quote:
GoTSauron schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:17:
[...]
Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag.
...
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb zojuist ff getest op een lege server.
MP7: magazijnen à 40 kogels geleegd in iets minder dan 3 sec. Derhalve idd 900rpm.
P90: magazijnen à 50 kogels geleegd in iets méér dan 3 sec. Derhalve ook 900rpm! ;)
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:05:
[...]

Daar is toch niets aan? De bots zijn van hetzelfde niveau als nu in de single player. Waarom dan 1 op 1 tegen domme bots spelen? :?
COOP is nooit ranked, dus of het uberhaupt gespeeld gaat worden
Ik ben iig erg happy dat COOP niet-ranked is, tenminste géén last van massale statspadding praktijken. Ik vind er sowieso niets aan om tegen "domme" KI te spelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Deruxian
  • Laatst online: 12:59

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Weet iemand of ze ook de L96A1 gaan aanpassen...

Met dit geweer is het makkelijker richten dan met m95, damage is gelijk, maar reload time van de L96A1 is minder. Daarentegen schiet de m95 door cockpitglas heen. Lijkt mij wel eerlijk deze 2 geweren, maar als er gaat gebeuren wat er met PKM gebeurt is zou ik dat toch wel jammer vinden....
(en voertuigen droppen lijkt mij 3x nix)

• jcvjcvjcvjcv
quote:
lenny_z schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:55:

Een heleboel over raak schieten met een .50
Ehm, dat gedoe met die rechtermuisknop :?

• lenny_z
quote:
Deruxian schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:19:
Weet iemand of ze ook de L96A1 gaan aanpassen...

Met dit geweer is het makkelijker richten dan met m95, damage is gelijk, maar reload time van de L96A1 is minder.
Het heeft allemaal te maken met het "realisme" gevoel wat ver te zoeken is in BF2.

BF2 is niet realistisch genoeg.
"realisme" wil niet altijd zeggen dat het een pure "simulatie" moet zijn....maar meer dat alles klopt in de "context van de game". En dat gevoel heb ik niet bij battlefield 2. Het is niet gebalanceerd genoeg.

lenny_z wijzigde deze reactie 27-04-2006 02:23 (33%)

• lenny_z
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:52:
[...]

Ehm, dat gedoe met die rechtermuisknop :?
What about it?

• Ace Lightning
Save the game mensen

www.bf2.se/petition/

• Ace Lightning
foutje

Ace Lightning wijzigde deze reactie 27-04-2006 08:29 (100%)

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Over die rechter muisknop: als ik die indruk krijg ik een zoom, geen focuspoint wat niet meer beweegt of zo..??

Over het beeld kwijt raken: dat zit ingewikkeld in elkaar. Je kunt het zelf eenvoudig simuleren. Hou een boek vast en beweeg je hoofd flink heen en weer. Je blijft in staat de tekst te lezen. Hou nu je hoofd stil en beweeg het boek met je handen. Je kunt nu NIET meer de tekst lezen.

Oorzaak ligt in het feit, dat je evenwichtsorganen de beweging doorgeven aan je hersenen en als zodanig de informatie van je ogen corrigeren. Alhoewel je WEET welke kant je met het boek uit beweegt; je evenwichtsorganen registreren geen beweging --> dus geen compensatie.

En als zodanig zal het compenseren van een beweging in een game een lastige worden, aangezien je evenwichtsorganen geen verandering registreren. In theorie ZOU het meebewegen van je hoofd met de bewegingen van de hummer kunnen helpen.

De rechtermuisknop theorie begrijp ik nog steeds niet echt...

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Equalized schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:39:
Ik ben zwaar teleurgesteld over de P90. Ik speel toch regelmatig als anti tank, en het standaard wapen is echt slecht. Aangezien dat meer een proppenschieter is, en de DAO-12 alleen goed in close combat is, had ik al mijn hoop op de P90 gevestigd.

Nix mis met de MP5 hoor, die blijft lekker op medium range en close combat. En voor de long range heb je je SRAW 8)

• EyeWitness
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:21
Ik gebruik gewoon m'n DAO op shortrange, pistol op medium, en sraw op medium/long :*), works perfect!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12:08

GurbY{nl}

GurbY{nl}

quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:46:
[...]

Eh meestal ownd de goede spelers de slechte spelers, maar dan zitten mog meer betere players op de server.
Mag ik even niet begrijpen wat deze opmerking met de quote te maken heeft...??

• Ace Lightning
quote:
gyedema schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:24:
[...]

Mag ik even niet begrijpen wat deze opmerking met de quote te maken heeft...??
oeps verkeerde quote B)

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-11 23:17

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
Tubby schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:12:
Nix mis met de MP5 hoor, die blijft lekker op medium range en close combat. En voor de long range heb je je SRAW 8)
MP5 is alleen in close combat handig als je geen DAO (die ik vreselijk haat btw, kills waay too easy :/ ) hebt naar mijn mening. Raak meer met de 92FS dan met een MP5 :X

De PP90 ofzo van de MEC vind ik weer geweldig. Die van de PLA is hopeloos ...

Trouwens de EF MP5 van de Spec-Op is echt :9~ MP5 zoals het hoort gewoon !!
Wie het wil testen : Gaat is lekker Holland map spelen @ DJ Mantri ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Frenzy_LS
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-11 10:11
Wil het eigenlijk voor mezelf houden :P,

Maar heb de G3 "her-ontdekt". Holy bef, wat een kracht. Stond op Mashtuur-City in de buurt van Hotel met 1 squad maat een andere volle squad te irriteren. Gegeven moment stond ik al op 10-0, jammer dat we geen vlaggen meer hadden dus stond er toen nog in m'n 1'tje met alleen m'n handgun.

Op Karkand lukte het ook best aardig om de vrijand weg te poetsen...
Enfin, fijne gun toch wel, maar zorg dat je hele korte bursts schiet (of alleen single), full auto is drama. Een nadeel is de clip, mett maar 20 kogels, dus zorg dat je een "support guy" in de buurt hebt. :7

• Tomino
quote:
Om nog even te herhalen wat deze mensen willen:

Congratulations DICE, you have just spit in the face of the entire professional BF2 community. Ever since the first matches were played in BF2 players have jumped in and out of squads making the game play in BF2 both more unique and a lot faster then it otherwise would have been. The speed of the game is exactly what makes all the clans still play BF2 after almost a year. Now you want to remove one feature (yes, you heard it right, a feature not a bug!) that almost 100% of all professional players use in every single match!

We have never asked for you to take away squad jumping, and honestly did not think you would be so stupid to actually think about something like that. This WILL kill the clan community within Battlefield 2. Once the clan community falls the rest of the community will follow soon. Few of the fixes in patch 1.3 are asked for by big parts of the community – there are plenty of other things that the community wants much more. Sure it’s a cool feature to request vehicle drops by the commander but no-one asked for that. How about fixing the many bugs in the game first?

stem mensen! :/ (8>

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-11 15:57
quote:
Tomino schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:38:
[...]

Congratulations DICE, you have just spit in the face of the entire professional BF2 community.
Wow!, dat is een citaat van een bekende worstelaar.

Ontopic: Het lijkt mij handiger om eerst die patch uit te proberen ipv allemaal petities etc te starten. Ik vind het altijd wel leuk als ze de gameplay hier en daar wat veranderen, dit zorgt ervoor dat het spel wat langer houdbaar blijft.

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:56

JohnD

Bernd

ik heb er ook nooit zoveel problemen mee gehad. gewoon lekker spelen en fun hebben.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Tomino
Wie zegt dat ik eht er mee eens ben, ik breid ace zn bericht gewoon wat uit, Buiten het feit of ik er wel/niet mee eens ben:)

• evilpin0
quote:
ben te lui om te tekenen maar zie het punt wel, slaat nergens op deze "fix" wel beetje erg cry cry onze game is dood bullshit. je tegenstander heeft het zelfde probleem, die tackieken zijn wel leuk mass spawn op squadleader maar als er 1 mannetje bij hun vlag is kunnen ze mass respawn op hem doen en zo easy cappen dan vindt ik dan weer beetje nep.

• sethchaos47
  • Laatst online: 15-06-2006
quote:
Ik lag werkelijk blauw van het lachen! Het idee dat DICE een dergelijke petitie serieus neemt met zinnen als dit "you have just spit in the face of the entire professional BF2 community" maakt mijn dag in ieder geval weer goed. Omdat het dusdanig gewijzigd is dat je bij het wisselen van een squad als je dood bent niet meteen bij je team leader kunt spawnen zal de hele community dood bloeden. hehehe... Een dikke 10+ voor deze humoristische professionele spelletjes spelers!

• lenny_z
quote:
the entire professional BF2 community
Mijn god.
Meeeuuuhhhhhhhhhh ! }:O }:O }:O }:O

Voor de complete loser die dat geschreven heeft:

Het is een spel!
Het is een spel!
Het is een spel (for crying out loud!!)

lenny_z wijzigde deze reactie 27-04-2006 17:31 (37%)

• smg_phoenix
  • Laatst online: 04-01-2009
Komaan zeg , waneer kan je dit nu gebruiken?
Als je zo'n alle vlaggen zijn gecapped situatie hebt.
Wel dat is dan pech.

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

• Ace Lightning
quote:
smg_phoenix schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:33:
Komaan zeg , waneer kan je dit nu gebruiken?
Als je zo'n alle vlaggen zijn gecapped situatie hebt.
Wel dat is dan pech.
voor de duidelijkheid.
Squad cycling en squadhoppen zijn 2 groote gameplay issues.
gevolgen zijn straks gewoon oude bf1942 praktijken. Spawnrapen om een vlag te proberen te pakken.
de snelheid van de gameplay gaat er trouwens ook op achteruit.

voorbeeldje als ze dit fixen:
4 man squad.

1 squadleader gaat bij de verste spawn zitten om die te dekken, daar naast zit er een medic die ook nog een spawn dekt.
en 2 mensen pakken de spawns bij de vlag aan.

gevolg veel meer gespawnrape omdat zeer ineffecient is om weer dat hele stuk te gaan lopen naar de vlag.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 27-04-2006 17:52 (35%)

• smg_phoenix
quote:
Komaan zeg , dat heeft daar toch niks mee te maken.
Je gaat aan het begin van een ronde in een squad -> je spawnt bij je leader als je dat wil.
Daar gaat het ook om , je bent een squad.
Anders hadden ze het wel mobiele spawn systeem genoemd ofzo hoor.
Is net als al da baserape gedoe , je kan er wel altijd iets aan doen hoor.
In BF2 kan je nauwlijks rapen zolang de vijand de moeite doet om dit te verhinderen.

smg_phoenix wijzigde deze reactie 27-04-2006 17:53 (62%)

• Ace Lightning
quote:
smg_phoenix schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:51:
[...]

Komaan zeg , dat heeft daar toch niks mee te maken.
Je gaat aan het begin van een ronde in een squad -> je spawnt bij je leader als je dat wil.
Daar gaat het ook om , je bent een squad.
Anders hadden ze het wel mobiele spawn systeem genoemd ofzo hoor.
ehh niks mee temaken LoL }:O
nee hoor daarom wordt het ook gebruikt en dat zijn ook de verschillen tussen bf1942 en bf2

en ga help-funtie van battllefield is door nemen. :>

• lenny_z
quote:
gyedema schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:53:
Over die rechter muisknop: als ik die indruk krijg ik een zoom, geen focuspoint wat niet meer beweegt of zo..??
Het bestaat ook niet, maar was slechts een idee. :)
quote:
Over het beeld kwijt raken: dat zit ingewikkeld in elkaar. Je kunt het zelf eenvoudig simuleren. Hou een boek vast en beweeg je hoofd flink heen en weer. Je blijft in staat de tekst te lezen. Hou nu je hoofd stil en beweeg het boek met je handen. Je kunt nu NIET meer de tekst lezen.
Precies ! precies! waarom kwam ik daar niet op. _/-\o_
quote:
De rechtermuisknop theorie begrijp ik nog steeds niet echt...
[/quote]

Het is ook lastig. (nee, echt!)
Nog een poging dan.

Normaliter is waar je heen kijkt en dus op richt ook de richting die het "model" van de .50 cal heeft.
Omdat jouw view "vastzit" aan de .50 cal en de .50 cal weer "vastzit" aan de humvee of wat dan ook, is elke beweging die de humvee maakt direct zichtbaar in jouw "richtview".

Maar stel nou dat je op een willekeurig moment je "view" die je dan hebt helemaal zelf kan contrleren (als ware je infanterie) zonder dan de bewegingen van de humvee direct invloed hebben. (enkel de positie x-y van de humvee heeft nog invloed, pitches en yaws niet meer)
Wat je dan eigenlijk doet is een "point of focus" maken op een vast afstand van het voertuig af.
Op dat moment draaid jouw camera (en dus de .50 cal) niet meer op zijn eigen punt, maar om dat focuspunt. Hiermee hef je de directe beweging die de humvee heeft op de camera op, omdat de .50 en de camera niet meer hetzelfde draaipunt hebben. De .50 zal namelijk naar het midden van het focusveld wijzen en zich dynamisch aanpassen totdat het fysiek niet meer mogelijk is voor de .50 cal om naar het midden van het focusveld te wijzen. (de humvee is te ver doorgereden) Dan zal het veld parallel meegaan met de beweging van het voertuig.

ALs je nu denkt dat deze "techniek" je minder bewegingsvrijheid geeft dan in een normale view, dan heb je gelijk. Het is dan ook bedoeld als een soort "fine tunen" van het schieten, te vergelijken met een iron sight functie, maar dan enkel en alleen voor het compenseren van de horten en stoten van een voertuig op het moment dat jij erop zit om te richten met een MG.

De praktische werking is als volgt:

Eerst richt je op de normale manier globaal naar een doel, als je doel binnen beeld is dan druk je de rechtermuisknop in (ingedrukt houden) op dit moment "zoek" jij niet in het beeld, maar volgt de camera c.q. .50cal jouw focuspunt. Het midden van dit focuspunt is nu waar jij schiet. vervolgens kan je door de muis te bewegen (met nog steeds de RMB ingedrukt) je focus "ofsetten" wat neer komt op "richten" binnen jouw focus. Loopt je doel uit je focus? dan laat je RMB los, "zoek" je weer het doel in je normale "view" en zodra ongeveer in het midden, gebruik je weer de RMB om te "fine tunen" daar je geen last heb van elk klein rukje wat die humvee geeft.
Het is dus werkelijk een samenspel tussen "gewone view" voor "globaal" richten, en RMB view voor secuur richten waarmee je effectie hobbels en bobbels in de weg kan compenseren, maar wat bewegingsvrijheid -tijdelijk- weg geeft.

lenny_z wijzigde deze reactie 27-04-2006 18:17 (34%)

• smg_phoenix
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:54:
[...]

ehh niks mee temaken LoL }:O
nee hoor daarom wordt het ook gebruikt en dat zijn ook de verschillen tussen bf1942 en bf2

en ga help-funtie van battllefield is door nemen. :>
waar staat die funtie?
Je kan evengoed die spawns rapen met of zonder squad respawns hoor.
Waarom moet je per se heel de tijd van squad veranderen?

• PassieWassie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-12-2018
quote:
lenny_z schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:28:
[...]

Mijn god.
Meeeuuuhhhhhhhhhh ! }:O }:O }:O }:O

Voor de complete loser die dat geschreven heeft:

Het is een spel!
Het is een spel!
Het is een spel (for crying out loud!!)
Inderdaad, ik speel regelmatig battlefield 2, scoor ook niet slecht (nick: thabazzman) ,maar heb me nog nooit geergerd aan de veranderingen van de patches.

}:O

"try, before you cry" 8)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
smg_phoenix schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:03:
[...]

waar staat die funtie?
Je kan evengoed die spawns rapen met of zonder squad respawns hoor.
Waarom moet je per se heel de tijd van squad veranderen?
Als de tegenstander van squads veranderd en squads gebruikt als spawnplaatsen heeft het weinig zin om de vaste spawns te rapen. Je verandert de hele tijd van squad omdat een andere squadleader meestal dichter in de buurt van de actie loopt. Dan hoef je zelf minder ver te lopen :)

• GonzoO108
  • Laatst online: 13-10-2006

GonzoO108

wat dan ook

oaaahhhg

Ik heb net zo'n ongelooflijk mooie ronde achter de rug! heerlijk!
Ik was gunner in een 2 persoons vliegtuig, die laser gun te bedienen, heerlijk. op een gegeven moment waren er geen tanks/ AA-vehicles meer, mijn Persoonlijk recor is gebroken, en staat nu op 124 :)

piXelShooter

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
Valt me een beetje tegen dat veel mensen niet snappen dat dit spawn campen, baserapen of hoe je het ook wilt noemen in de hand gaat werken. 8)7

Om nog maar over de daling in snelheid van het spel te zwijgen. :X

Ok, die gast overdrijft met zijn taalgebruik, maar hij heeft wel degelijk een goed punt! :Y)

• EyeWitness
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:21
quote:
Epitome schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:58:
Valt me een beetje tegen dat veel mensen niet snappen dat dit spawn campen, baserapen of hoe je het ook wilt noemen in de hand gaat werken. 8)7

Ok, die gast overdrijft met zijn taalgebruik, maar hij heeft wel degelijk een goed punt! :Y)
Riiiiigggghhhhhtttttt :/

• Stewie!
quote:
Epitome schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:58:

Mag best langzamer. Nu speelt men roekeloos, je bent toch over 10 seconden weer terug op de plek (of nog verder) waar je dood ging

GameBlocks Anti-Cheat

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:07:
[...]

Mag best langzamer. Nu speelt men roekeloos, je bent toch over 10 seconden weer terug op de plek (of nog verder) waar je dood ging
Hoezo houden jullie servers het niet meer bij? :P

• Webwiper
Kan iemand me eens uitleggen hoe ik aan '12 roadkills' kom d.m.v. 'ground defence' ?

:?

• Leftblank
Als jij mij kunt uitleggen waarom je die nodig zou hebben? Volgens BF2S heb je gewoon 12 kills nodig voor de veteran badge, geen roadkills - dat kan niet eens want die mounted dingen staan over 't algemeen vrij vast ;)

• TallManNL
  • Laatst online: 09:51

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:50:
Als jij mij kunt uitleggen waarom je die nodig zou hebben? Volgens BF2S heb je gewoon 12 kills nodig voor de veteran badge, geen roadkills - dat kan niet eens want die mounted dingen staan over 't algemeen vrij vast ;)
Volgens mijn stats heb ik toch alweer 8 roadkills met de ground defence. met plane en chopper nog veel meer. Ik denk dat als er een jeep door jouw actie naast iemand ontploft en die is daardoor dood dat het dan als roadkill geteld wordt.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:07:
[...]

roekeloos?¿
ben je gek niemand wilt gekild worde,n ook al is het een spel.
Ja in citymaps, maar bij de andere mappen doet het een stuk langer om bij de zelfde plaats te komen.

• Woodski
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-11 16:39
Dat was me nog nooit opgevallen.
Ik heb 354 kills met airdefence, maar ook 64 roadkills met airdefence

• nudie
  • Laatst online: 25-10 19:22
hehe ik verveelde me gister dus heb even in 2 uurtjes een bf2 filmpje in elkaar geknald. Gaat eigenlijk nergens over maar is wel vermakelijk :D

http://193.19.225.61/mCa&MiC.wmv

Die vriend van mij kan er geen ene flikker van en het is ontzettend grappig als je hem als een kip zonder kop rond ziet lopen en constant de verkeerde kant op ziet kijken :D
Anywho enjoy

• ole_ole
  • Laatst online: 17-07-2008
Hoe maak je verder het filmpje?
Met fraps neem je het op , maar hoe laat je telkens de andere camera standpunten zien?

E6850 - Asus P5k - Corsair Twin6400 CL4 2GB - 8800 GTX 768 OC

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-10 21:56
quote:
Webwiper schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:14:
Kan iemand me eens uitleggen hoe ik aan '12 roadkills' kom d.m.v. 'ground defence' ?

:?
Dat is als je met een AA-karretje over vijandjes heen rijdt })
(vraag niet hoe het kan, die dingen zijn traaaaaag)

• Eindhoven657
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19-11 07:05
quote:
escape_nl schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:40:
Hoe maak je verder het filmpje?
Met fraps neem je het op , maar hoe laat je telkens de andere camera standpunten zien?
Is niet met Fraps gedaan.
Waarschijnlijk een server met battlerecorder aan. Daarna met battlelauncher een filmpje maken.

• Webwiper
quote:
Woodski schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:30:
Dat was me nog nooit opgevallen.
Ik heb 354 kills met airdefence, maar ook 64 roadkills met airdefence
Met airdefence is dat makkelijk ... je kan ermee rondrijden ...

Viel me gewoon op in mijn stats dat er bij Ground Defence 12 roadkills stonden ...

• Webwiper
quote:
bertenernie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:00:
[...]

Dat is als je met een AA-karretje over vijandjes heen rijdt })
(vraag niet hoe het kan, die dingen zijn traaaaaag)
Maar dat is toch 'Air Defence' (AA) en geen 'Ground Defence' (= TOW of Mounted MG)

• evilpin0
quote:
Ace Lightning schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:28:
[...]

roekeloos?¿
ben je gek niemand wilt gekild worde,n ook al is het een spel.
Ja in citymaps, maar bij de andere mappen doet het een stuk langer om bij de zelfde plaats te komen.
de game verwoording van roekeloos: rambo style
ik speel bijna altijd zo, meestal met een buddy en dan is het toch wel vaak rambo in paradise want ik zit toch weer zo in de actie aangezien hij me kan ressen of ik simpelweg op hem kan spawnen :)
ben het opzich wel eens met morhpeus kwa argument, ben het wel weer oneens dat squad hoppings eruit wordt gehaalt

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-11 23:17

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
lenny_z schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:01:
- meerdere keren een mooie lange post over rechtermuisknopidee (ehm.. is dit goed zo ?? :+ ) met uitgebreide uitleg enzo -
Ik snapte het al meteen en er is een game waarin het al toegepast is ik weet alleen de naam ervan niet meer :/

Je idee is echt d:)b wat mij betreft !!

Wat betreft squad hopping ofzo : @ Dragon Valley vloog ik laatst lekker rond en opeens waren we als PLA onze "base" kwijt en zat Oemf in 1 squad bij de vlag op meerdere mensen te wachten die dus allemaal daarvoor zijn squad gingen joinen. <= Dat kan straks niet meer :/

Dan maar expres suicide plegen ofzo I guess ...

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Stewie!
Voor de kritische GoT gamer:
Als je 3 vragen over BF2 en BF2142 mocht stellen aan Dice, welke zou dat zijn?

Bedenk wel serieuze vragen aub, dan kan je ze volgende week teruglezen in een interview met dice :)

GameBlocks Anti-Cheat

• Lostcuban
  • Laatst online: 20-03-2008
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:49:

Bedenk wel serieuze vragen aub, dan kan je ze volgende week teruglezen in een interview met dice :)
In ieder geval de vraag waarom die patches niet ingepakt oid worden want kom op als het zo door gaat is dat patchbestand groter dan bf2 zelf (overdrijffase)

My Specs | My BF2 Stats

quote:
Lostcuban schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:52:
[...]

In ieder geval de vraag waarom die patches niet ingepakt oid worden want kom op als het zo door gaat is dat patchbestand groter dan bf2 zelf (overdrijffase)
Zip of rar de patches zelf maar eens ;)
quote:

1. kunnen we nog gratis content verwachten zoals een map? (en je niet laten afschepen met verkapte reclame praat ;) gaat het via email of een gesprek? bij een gesprek moet je alvast wat tegenvragen proberen te verzinnen dan)
2. komen er betaalde of gratis maps die een speciale setting hebben. Zoals bijvoorbeeld infantry based (stalingrad/berlin in bf1942) of airvehicle based (coral sea/battle of britain in bf1942) of tanks (aberdeen/tobruk in bf1942).

derde vraag zou ik momenteel nog niet kunnen verzinnen.
als derde vraag of je een exclusief filmpje mag hebben van bf2142, gelijk goede reclame voor je site :)

ik zou het niet teveel hebben over bugs etc. ze hebben wel mensen die de community boards bijlangs gaan, bovendien kunnen we de antwoorden wel raden: we zijn er druk mee bezig blabla...

Lighteye wijzigde deze reactie 28-04-2006 16:19 (12%)

• evilpin0
quote:

1. Waarom nerfen ze op verzoek van een hoog iemand bij ea de rakketen van de atack helo (van 14 naar 8).
2. Waarom negeren ze de community
3. Waarom supporten ze de community niet

• Stewie!
Leuke vragen lighteye
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:
[...]

1. Waarom nerfen ze op verzoek van een hoog iemand bij ea de rakketen van de atack helo (van 14 naar 8).
2. Waarom negeren ze de community
3. Waarom supporten ze de community niet
Kansloos natuurlijk :)
Dice support de community prima, binnenkort lees je hier mee over, komt een groot project aan :)

GameBlocks Anti-Cheat

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
hoeveel boosterpacks gaan er uitkomen, evenveel als addons voor de sims 1 en 2?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Leftblank
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:
[...]
[..]
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
[...]

Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
En als je gunner als support gast speelt heb je helemaal geen probleem. Je zet hem even op een dak neer, tasje pakken en je hebt weer raketten ;)

Vraag voor EA/DICE:
In de handleiding staat de Shift knop vermeld als turbo functie, maar is blijkbaar nooit gerealiseerd. Kunnen ze dit niet alsnog doen, met een APC de heuvels op is soms echt niet te doen zonder extra power?

Edit: Bovenstaande staat helemaal niet in de handleiding, geen idee hoe ik daarbij kom. Maar het zou wel een goed idee zijn, al zeg ik het zelf ;)
Meen toch het ergens gelezen te hebben.... :?

bvk wijzigde deze reactie 28-04-2006 17:57 (14%)

Specs

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True