Adjusted awards criteria...
mmkay
mmkay
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 23% gewijzigd door Dikkie op 26-04-2006 10:12 ]
nou gefeliciteerd jongen!dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11:
Sorry dat ik even moet gniffelen, HAHAHAHA. Een tijd geleden meldde ik al dat het droppen van vehicles een feature in de 1.3 patch zou worden: [rml]dikkiedik in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII"[/rml]
Een zekere persoon actief in dit topic met "connecties" bij EA verklaarde mij voor gek.
Etuuuuuh!
Verwijderd
dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:18:
dank je qua sarcasme hebben wij veel gemeen
Anyways, ik dacht dat er ook een fix zat aan te komen voor de dualcore problemen (connection problems). Zie die er niet in staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 10:20 ]
Jezus, godverdomme, leer eens nederlands man. Wat probeer je nou te zeggen man?Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 07:51:
[...]
hoe dat ga ik je nog niet vertellen, eerst moet patch 1.3 uitkomen.
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
squadhoppen kan je nog steedsdjerror schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:22:
zo irritante maatregel weer dat als je dood bent en squad changed dat je niet op je squadleader kan spawnen...je blijft adjusten met dit spel! En vehicle droppen ook weer lekker zal je zien dat je steeds een hmmv op je kop krijgt en dood bent
geheelonthouder met geheugenverlies
zoals ik het begrijp:Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:48:
[...]
squadhoppen kan je nog steeds![]()
Want Ace heeft al wat ideeen.
Nu nog alleen hopen dat ze het zo hebben geimpleteerd als ik denk..
nee als je dood bent en een andere squad joined kan je niet direct op de squadleader spawnen.eperon schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:09:
[...]
zoals ik het begrijp:
als je naar een andere squad gaat, moet je wachten totdat die squadleader een keer dood gaat, voordat je op hem kan spawnen.
Ik heb idd ook het gevoel dat de P90 veel minder rpm schiet dan de MP7 (900rpm). Ik vind de P90 eerder 600rpm dan 900rpm klinken. Vraag me hard op af of dat die increasing firingrate met de patch 1.22 van 600 naar 900, wel uberhaupt werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:35:
Zijn er meer mensen die vinden dat de P90 niet 900 RPM schiet?? Dit was volgens de patch wel de bedoeling, maar ik vind het verschil in geluid tussen de p90 en de MP-7 nogal groot.
Heb ik dus mooi de p90 ge-unlocked... heb ik dus alleen maar een mp5 met een groot magazijn
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
2 mirrors: http://files.i3d.nl/downl.../maps/&file=hollandv2.zipGJ-tje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 02:03:
Is er ergens een mirror beschikbaar voor die Holland map?
Ik heb namelijk allebei de links geprobeerd maar doen het namelijk niet...
Iemand die hem aanbied als .torrent?
De website redirect namelijk naar een hostings bedrijf...
heb precies hetzelfde gevoel, met p90 kan je je kogels gewoon tellen en zie je ze allemaal scheef 10cm verwijdert van je vizier inslaan. De mp7 kan ik daarintegen niet volgen, hij maakt ook echt een heerlijk geluidje in tegenstelling tot de p90. De p90 vindt ik persoonlijk aardig bout maar altijd beter dan een shotgun, de mp7 is daarin tegen me favo wapen na de f 2 oooownzorIndy91 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:28:
[...]
Ik heb idd ook het gevoel dat de P90 veel minder rpm schiet dan de MP7 (900rpm). Ik vind de P90 eerder 600rpm dan 900rpm klinken. Vraag me hard op af of dat die increasing firingrate met de patch 1.22 van 600 naar 900, wel uberhaupt werkt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Of een tank op je heli parkeren ofzodjerror schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:22:
zo irritante maatregel weer dat als je dood bent en squad changed dat je niet op je squadleader kan spawnen...je blijft adjusten met dit spel! En vehicle droppen ook weer lekker zal je zien dat je steeds een hmmv op je kop krijgt en dood bent
Dat was mijn eerste reactie ook....ik merk niets van de increased firing rate...hij schiet nog steeds even traag....en een P90 schiet echt wel een stukkie sneller...Indy91 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:28:
[...]
Ik heb idd ook het gevoel dat de P90 veel minder rpm schiet dan de MP7 (900rpm). Ik vind de P90 eerder 600rpm dan 900rpm klinken. Vraag me hard op af of dat die increasing firingrate met de patch 1.22 van 600 naar 900, wel uberhaupt werkt.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 12:29 ]
Of het worden er meer natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:13:
Argh. Betekend dit dat die 14 mooie raketten vervangen worden door 8 cocktailprikkertjes zoals in gewoon BF2?
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 26-04-2006 13:19 ]
Nope,GJ-tje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:18:
[...]
Of het worden er meer natuurlijk...
Zijn er trouwens nog mensen die de Holland map seeden? Of een linkje voor mij hebben? Want het lijkt me een vette map...
Wat zou er eigenlijk gebeuren, als ik de server van Mantri join, download hij de map dan, als de map op de server is?
Mijn dank is grootOCTheEagle schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:30:
Nope,
Maar je hebt wel programmaas die, als je een custom map server laad en je hebt die map niet, de map automatisch voor je downloaden.
Map kun je downloaden van http://files.i3d.nl/downl.../maps/&file=hollandv2.zip
Misschien hebben ze het geluid niet gefixt ofzo.Indy91 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:28:
[...]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 15:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Nap op 26-04-2006 15:37 ]
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag. De P90 is een geweldig wapen. Al blijven shotguns natuurlijk altijd handig voor mensen die het hoofd niet kunnen vinden met een kleinere crosshair in close combat.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:11:
Dat ding schiet echt traag hoor.
Ik pak nu gewoon de DAO-12: heerlijk, schiet tenminste snel en 1 headshot is genoeg
Dat van die heli's ben ik met je eens, ook de AA slaat nergens op want een beetje realistisch spel zou dit wel aanlaten. Maar je vehicles droppen is toch niet erg? Welk stukje tacktiek verdwijnt er volgens jou? Ik denk dat het wel wat aardgs toevoegd.bertenernie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:36:
Man o man, dit is toch niet een serieuze changelog? Wat een ongelooflijke shit staat erin zeg.
Vehicles droppen. Lekker nuttig, gaat er weer een stukje tactiek WEG en volgens mij komen er weer een hoop kereltjes die daar lekker mee gaan zieken.
Heli's in SF worden aangepast. Ik heb er net mee leren vliegen op de perfecte manier! Als die raketten dan weer zo slap worden als bij de normale BF2, dan houd ik dat vliegen voor gezien.
Gelockte wapens locken niet meer op friendly dingen. Dat is toch ook nep? Hoezo zou een raket nou niet achter die andere warmtebron afgaan? Je bent hopeloos kansloos als je denkt dat je achter een vijandig vliegtuig dekking kan zoeken, want die wordt toch niet geraakt door de AA.
Echt nep van EA. Ze proberen gewoon het hele spelidee anders te maken. Het is al enorm veranderd sinds dat het uit was!
(en ik zou nog een waslijst met onopgeloste bugs kunnen noemen)
Verwijderd
Ik win altijd in mijn heli! Mijn heli is dik overpowered, en dat bevalt me prima! Dus EA blijf van me heli af!bertenernie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:36:
Man o man, dit is toch niet een serieuze changelog? Wat een ongelooflijke shit staat erin zeg.
Vehicles droppen. Lekker nuttig, gaat er weer een stukje tactiek WEG en volgens mij komen er weer een hoop kereltjes die daar lekker mee gaan zieken.
Heli's in SF worden aangepast. Ik heb er net mee leren vliegen op de perfecte manier! Als die raketten dan weer zo slap worden als bij de normale BF2, dan houd ik dat vliegen voor gezien.
Gelockte wapens locken niet meer op friendly dingen. Dat is toch ook nep? Hoezo zou een raket nou niet achter die andere warmtebron afgaan? Je bent hopeloos kansloos als je denkt dat je achter een vijandig vliegtuig dekking kan zoeken, want die wordt toch niet geraakt door de AA.
Echt nep van EA. Ze proberen gewoon het hele spelidee anders te maken. Het is al enorm veranderd sinds dat het uit was!
(en ik zou nog een waslijst met onopgeloste bugs kunnen noemen)
Verwijderd
/me moet ook even gniffelen. (gniffel)dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11:
Sorry dat ik even moet gniffelen, HAHAHAHA. Een tijd geleden meldde ik al dat het droppen van vehicles een feature in de 1.3 patch zou worden: [rml]dikkiedik in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII"[/rml]
Een zekere persoon actief in dit topic met "connecties" bij EA verklaarde mij voor gek.
meen je dat nou dat er 128 spelers servers komen?dikkiedik schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:11::
Sorry dat ik even moet gniffelen, HAHAHAHA. Een tijd geleden meldde ik al dat het droppen van vehicles een feature in de 1.3 patch zou worden: dikkiedik in "[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIII"
[ Voor 62% gewijzigd door Jorn1986 op 26-04-2006 18:58 ]
Ik denk 64 man servers met 64 botssjaakhaar schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:43:
[...]
meen je dat nou dat er 128 spelers servers komen?
EDIT: foute quote
Daar is toch niets aan? De bots zijn van hetzelfde niveau als nu in de single player. Waarom dan 1 op 1 tegen domme bots spelen?Broodjebram schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:03:
[...]
Ik denk 64 man servers met 64 bots![]()
Dus 128 man totaal in een servertje
[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 26-04-2006 19:07 ]
Verwijderd
Dat is best wel *****sjaakhaar schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:43:
[...]
meen je dat nou dat er 128 spelers servers komen?
Verwijderd
Als ik met de P90 een hoekje om loop en direct op het hoofd van een support schiet, ben ik alsnog dood, schiet ik ongericht met de DAO 12 op hem, dan win ikVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:17:
[...]
Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag. De P90 is een geweldig wapen. Al blijven shotguns natuurlijk altijd handig voor mensen die het hoofd niet kunnen vinden met een kleinere crosshair in close combat.
close combat of .. ?Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:25:
[...]
Als ik met de P90 een hoekje om loop en direct op het hoofd van een support schiet, ben ik alsnog dood, schiet ik ongericht met de DAO 12 op hem, dan win ik
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 20:04 ]
Verwijderd
... niet alleen meer goede spelers, ook meer slechte spelers ... dus wat was je punt ook alweer ?Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:06:
[...]
Om als infrantry in de top 3 te komen lijkt me echt een lekkere uitdaging. 16&32 servers is nog goed te doen, maar 64 is redelijk wat moeilijker om dat er meer goeie spelers er bij zitten.
om in de top 3 te komen al infrantry wordt een leuke uitdaging
Verwijderd
Typ alsjeblieft geen onzin man. Open de con-files en kijk zelf, het is wel 900rpm, alleen het klinkt als 600rpm omdat dat niet is aangepast. En aangezien het ding maar 19 damage per kogel heeft is het niet makkelijk killen. Het wapen schiet exact (ja exact) hetzelfde als de MP7 (Engineer), alleen dan met 50 kogels, een ander model en ander geluidje. 2 kogels in het hoofd is nog steeds 2x 3x 19 > 100 betekend dood voor je vijand.Equalized schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:39:
Jammergenoeg vind ik dit toch wel één van de meest surrealistische wapens van heel Battlefield. Die firingrate is dus echt geen 900rpm, hij schiet véél te traag. De P90 staat bekend om zijn hoge firingrate, en daarom dus een goed wapen in close-combat. Compact, lekker in de hand en veel ammo. Jammer genoeg zie je hier bijna niks van terug in BF2. Je moet haast wel in prone gaan om er iets mee te raken, en dan moet je nog steeds bursts schieten.
Toch jammer van die unlock.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 20:57 ]
Shabbaman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:04:
[...]
Misschien hebben ze het geluid niet gefixt ofzo.
Jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb zojuist ff getest op een lege server.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:17:
[...]
Dat denk je alleen, omdat het zo klinkt maar het is onzin. De P90 schiet 900rpm, alleen ze hebben het geluidschema nog niet aangepast dus hij klinkt traag.
...
Ik ben iig erg happy dat COOP niet-ranked is, tenminste géén last van massale statspadding praktijken. Ik vind er sowieso niets aan om tegen "domme" KI te spelen.DaMorpheus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:05:
[...]
Daar is toch niets aan? De bots zijn van hetzelfde niveau als nu in de single player. Waarom dan 1 op 1 tegen domme bots spelen?
COOP is nooit ranked, dus of het uberhaupt gespeeld gaat worden
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Het heeft allemaal te maken met het "realisme" gevoel wat ver te zoeken is in BF2.Deruxian schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:19:
Weet iemand of ze ook de L96A1 gaan aanpassen...
Met dit geweer is het makkelijker richten dan met m95, damage is gelijk, maar reload time van de L96A1 is minder.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 02:23 ]
Nix mis met de MP5 hoor, die blijft lekker op medium range en close combat. En voor de long range heb je je SRAWEqualized schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:39:
Ik ben zwaar teleurgesteld over de P90. Ik speel toch regelmatig als anti tank, en het standaard wapen is echt slecht. Aangezien dat meer een proppenschieter is, en de DAO-12 alleen goed in close combat is, had ik al mijn hoop op de P90 gevestigd.
Jammergenoeg vind ik dit toch wel één van de meest surrealistische wapens van heel Battlefield. Die firingrate is dus echt geen 900rpm, hij schiet véél te traag. De P90 staat bekend om zijn hoge firingrate, en daarom dus een goed wapen in close-combat. Compact, lekker in de hand en veel ammo. Jammer genoeg zie je hier bijna niks van terug in BF2. Je moet haast wel in prone gaan om er iets mee te raken, en dan moet je nog steeds bursts schieten.
Toch jammer van die unlock.
Mag ik even niet begrijpen wat deze opmerking met de quote te maken heeft...??Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:46:
[...]
Eh meestal ownd de goede spelers de slechte spelers, maar dan zitten mog meer betere players op de server.
Verwijderd
oeps verkeerde quotegyedema schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:24:
[...]
Mag ik even niet begrijpen wat deze opmerking met de quote te maken heeft...??
MP5 is alleen in close combat handig als je geen DAO (die ik vreselijk haat btw, kills waay too easyTubby schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:12:
Nix mis met de MP5 hoor, die blijft lekker op medium range en close combat. En voor de long range heb je je SRAW
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Om nog even te herhalen wat deze mensen willen:
Wow!, dat is een citaat van een bekende worstelaar.Tomino schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:38:
[...]
Congratulations DICE, you have just spit in the face of the entire professional BF2 community.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
ben te lui om te tekenen maar zie het punt wel, slaat nergens op deze "fix" wel beetje erg cry cry onze game is dood bullshit. je tegenstander heeft het zelfde probleem, die tackieken zijn wel leuk mass spawn op squadleader maar als er 1 mannetje bij hun vlag is kunnen ze mass respawn op hem doen en zo easy cappen dan vindt ik dan weer beetje nep.
Verwijderd
Ik lag werkelijk blauw van het lachen! Het idee dat DICE een dergelijke petitie serieus neemt met zinnen als dit "you have just spit in the face of the entire professional BF2 community" maakt mijn dag in ieder geval weer goed. Omdat het dusdanig gewijzigd is dat je bij het wisselen van een squad als je dood bent niet meteen bij je team leader kunt spawnen zal de hele community dood bloeden. hehehe... Een dikke 10+ voor deze humoristische professionele spelletjes spelers!
Verwijderd
Mijn god.the entire professional BF2 community
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 17:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
voor de duidelijkheid.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:33:
Komaan zeg , waneer kan je dit nu gebruiken?
Als je zo'n alle vlaggen zijn gecapped situatie hebt.
Wel dat is dan pech.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 17:52 ]
Verwijderd
Komaan zeg , dat heeft daar toch niks mee te maken.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 17:53 ]
Verwijderd
ehh niks mee temaken LoLVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:51:
[...]
Komaan zeg , dat heeft daar toch niks mee te maken.
Je gaat aan het begin van een ronde in een squad -> je spawnt bij je leader als je dat wil.
Daar gaat het ook om , je bent een squad.
Anders hadden ze het wel mobiele spawn systeem genoemd ofzo hoor.
Verwijderd
Het bestaat ook niet, maar was slechts een idee.gyedema schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:53:
Over die rechter muisknop: als ik die indruk krijg ik een zoom, geen focuspoint wat niet meer beweegt of zo..??
Precies ! precies! waarom kwam ik daar niet op.Over het beeld kwijt raken: dat zit ingewikkeld in elkaar. Je kunt het zelf eenvoudig simuleren. Hou een boek vast en beweeg je hoofd flink heen en weer. Je blijft in staat de tekst te lezen. Hou nu je hoofd stil en beweeg het boek met je handen. Je kunt nu NIET meer de tekst lezen.
[/quote]De rechtermuisknop theorie begrijp ik nog steeds niet echt...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 18:17 ]
Verwijderd
waar staat die funtie?Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:54:
[...]
ehh niks mee temaken LoL![]()
nee hoor daarom wordt het ook gebruikt en dat zijn ook de verschillen tussen bf1942 en bf2
en ga help-funtie van battllefield is door nemen.
Inderdaad, ik speel regelmatig battlefield 2, scoor ook niet slecht (nick: thabazzman) ,maar heb me nog nooit geergerd aan de veranderingen van de patches.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:28:
[...]
Mijn god.
Meeeuuuhhhhhhhhhh !![]()
![]()
![]()
Voor de complete loser die dat geschreven heeft:
Het is een spel!
Het is een spel!
Het is een spel (for crying out loud!!)
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Als de tegenstander van squads veranderd en squads gebruikt als spawnplaatsen heeft het weinig zin om de vaste spawns te rapen. Je verandert de hele tijd van squad omdat een andere squadleader meestal dichter in de buurt van de actie loopt. Dan hoef je zelf minder ver te lopenVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:03:
[...]
waar staat die funtie?
Je kan evengoed die spawns rapen met of zonder squad respawns hoor.
Waarom moet je per se heel de tijd van squad veranderen?
Verwijderd
RiiiiigggghhhhhttttttEpitome schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:58:
Valt me een beetje tegen dat veel mensen niet snappen dat dit spawn campen, baserapen of hoe je het ook wilt noemen in de hand gaat werken.![]()
Om nog maar over de daling in snelheid van het spel te zwijgen.![]()
Ok, die gast overdrijft met zijn taalgebruik, maar hij heeft wel degelijk een goed punt!
Mag best langzamer. Nu speelt men roekeloos, je bent toch over 10 seconden weer terug op de plek (of nog verder) waar je dood gingEpitome schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:58:
Valt me een beetje tegen dat veel mensen niet snappen dat dit spawn campen, baserapen of hoe je het ook wilt noemen in de hand gaat werken.![]()
Om nog maar over de daling in snelheid van het spel te zwijgen.![]()
Ok, die gast overdrijft met zijn taalgebruik, maar hij heeft wel degelijk een goed punt!
Hoezo houden jullie servers het niet meer bij?DaMorpheus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:07:
[...]
Mag best langzamer. Nu speelt men roekeloos, je bent toch over 10 seconden weer terug op de plek (of nog verder) waar je dood ging
Volgens mijn stats heb ik toch alweer 8 roadkills met de ground defence. met plane en chopper nog veel meer. Ik denk dat als er een jeep door jouw actie naast iemand ontploft en die is daardoor dood dat het dan als roadkill geteld wordt.Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:50:
Als jij mij kunt uitleggen waarom je die nodig zou hebben? Volgens BF2S heb je gewoon 12 kills nodig voor de veteran badge, geen roadkills - dat kan niet eens want die mounted dingen staan over 't algemeen vrij vast
geheelonthouder met geheugenverlies
Verwijderd
roekeloos?¿DaMorpheus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:07:
[...]
Mag best langzamer. Nu speelt men roekeloos, je bent toch over 10 seconden weer terug op de plek (of nog verder) waar je dood ging
Verwijderd
Dat is als je met een AA-karretje over vijandjes heen rijdtVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:14:
Kan iemand me eens uitleggen hoe ik aan '12 roadkills' kom d.m.v. 'ground defence' ?
Tx to: @internetofshit
Is niet met Fraps gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:40:
Hoe maak je verder het filmpje?
Met fraps neem je het op , maar hoe laat je telkens de andere camera standpunten zien?
Verwijderd
Met airdefence is dat makkelijk ... je kan ermee rondrijden ...Woodski schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:30:
Dat was me nog nooit opgevallen.
Ik heb 354 kills met airdefence, maar ook 64 roadkills met airdefence
Verwijderd
Maar dat is toch 'Air Defence' (AA) en geen 'Ground Defence' (= TOW of Mounted MG)bertenernie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:00:
[...]
Dat is als je met een AA-karretje over vijandjes heen rijdt![]()
(vraag niet hoe het kan, die dingen zijn traaaaaag)
de game verwoording van roekeloos: rambo styleVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:28:
[...]
roekeloos?¿
ben je gek niemand wilt gekild worde,n ook al is het een spel.
Ja in citymaps, maar bij de andere mappen doet het een stuk langer om bij de zelfde plaats te komen.
Ik snapte het al meteen en er is een game waarin het al toegepast is ik weet alleen de naam ervan niet meerVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:01:
- meerdere keren een mooie lange post over rechtermuisknopidee (ehm.. is dit goed zo ??) met uitgebreide uitleg enzo -
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In ieder geval de vraag waarom die patches niet ingepakt oid worden want kom op als het zo door gaat is dat patchbestand groter dan bf2 zelf (overdrijffase)DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:49:
Voor de kritische GoT gamer:
Als je 3 vragen over BF2 en BF2142 mocht stellen aan Dice, welke zou dat zijn?
Bedenk wel serieuze vragen aub, dan kan je ze volgende week teruglezen in een interview met dice
Zip of rar de patches zelf maar eensLostcuban schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:52:
[...]
In ieder geval de vraag waarom die patches niet ingepakt oid worden want kom op als het zo door gaat is dat patchbestand groter dan bf2 zelf (overdrijffase)
1. kunnen we nog gratis content verwachten zoals een map? (en je niet laten afschepen met verkapte reclame praatDaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:49:
Bedenk wel serieuze vragen aub, dan kan je ze volgende week teruglezen in een interview met dice
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 16:19 ]
1. Waarom nerfen ze op verzoek van een hoog iemand bij ea de rakketen van de atack helo (van 14 naarDaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:49:
Kansloos natuurlijkevilpin0 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:
[...]
1. Waarom nerfen ze op verzoek van een hoog iemand bij ea de rakketen van de atack helo (van 14 naar.
2. Waarom negeren ze de community
3. Waarom supporten ze de community niet
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.evilpin0 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:
[...]
1. Waarom nerfen ze op verzoek van een hoog iemand bij ea de rakketen van de atack helo (van 14 naar.
[..]
En als je gunner als support gast speelt heb je helemaal geen probleem. Je zet hem even op een dak neer, tasje pakken en je hebt weer rakettenYorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
[...]
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
[ Voor 14% gewijzigd door bvk op 28-04-2006 17:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq