[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.570 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
bvk schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:40:
[...]

En als je gunner als support gast speelt heb je helemaal geen probleem. Je zet hem even op een dak neer, tasje pakken en je hebt weer raketten ;)
Dat werkt dus niet......zo kun je een chopper dus NIET resupplyen.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
[...]

En als je gunner als support gast speelt heb je helemaal geen probleem. Je zet hem even op een dak neer, tasje pakken en je hebt weer raketten ;)

Vraag voor EA/DICE:
In de handleiding staat de Shift knop vermeld als turbo functie, maar is blijkbaar nooit gerealiseerd. Kunnen ze dit niet alsnog doen, met een APC de heuvels op is soms echt niet te doen zonder extra power?

Edit: Bovenstaande staat helemaal niet in de handleiding, geen idee hoe ik daarbij kom. Maar het zou wel een goed idee zijn, al zeg ik het zelf ;)
Meen toch het ergens gelezen te hebben.... :?
verwisseld met Afterburner in de vliegtuigen?

vergissen is menselijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
bertenernie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:52:
[...]

Hmm, oke, je hebt een punt.
Maaarrrrr, ik denk dat het door het volgende komt: als jij met een TOW een tank o.i.d. bijna sloopt en die vijand springt eruit en de tank ontploft, heb je diegene gekilld met de tank. Misschien heb je dan een roadkill?
Zo kom je aan die roadkills ja. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik zoveel roadkills met een chopper heb gemaakt. Dan brandt iemand voertuig, springt 'ie eruit en daar is je roadkill :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:27:
Leuke vragen lighteye

[...]

Kansloos natuurlijk :)
Dice support de community prima, binnenkort lees je hier mee over, komt een groot project aan :)
gaan ze eindelijk bugsfixen?
ipv gameplay nerfen

Afbeeldingslocatie: http://www.bf2sigs.net/sigs/1/1/68062585.png

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 28-04-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:29:
[...]

gaan ze eindelijk bugsfixen?
ipv gameplay nerfen
Nieuw woordje geleerd Ace, "nerfen"? :Y)
Als je een serieuze vraag hebt wil ik best voor je stellen, doe even je best. De spelfouten haal ik er zelf wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:35:
[...]
Nieuw woordje geleerd Ace, "nerfen"? :Y)
* phYzar kent het ook niet
* phYzar lanceerd google

hmmz, allemaal duitse sites of game-topics....
"(Nerf = nachträgliche Abwärts-Balancierung von items, skills o.ä.)"

Duits gamers-jargon?

Vraag die ik zou willen stellen aan dice/ea:
Hoe staan ze tegenover een custom map contest waarbij de winnaar(s) uitgebracht worden als gratis ranked mappack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

phYzar schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:46:
[...]

* phYzar kent het ook niet
* phYzar lanceerd google

hmmz, allemaal duitse sites of game-topics....
"(Nerf = nachträgliche Abwärts-Balancierung von items, skills o.ä.)"

Duits gamers-jargon?

Vraag die ik zou willen stellen aan dice/ea:
Hoe staan ze tegenover een custom map contest waarbij de winnaar(s) uitgebracht worden als gratis ranked mappack...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat zou zo cool zijn.
Nieuwe gratis maps op ranked servers :9~

Nerf.... Ace lightning een duitser? >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 28-04-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:48:
Nerf.... Ace lightning een duitser? >:)
Dat verklaart het gewoon :X
Hebben we wel een spion in ons midden O-)

Maar vragen, hè?
  1. Krijgen we nog gratis maps via patches oid, omdat we nu best weinig maps hebben?
  2. (Is al eerder gezegd) Hoe zit het met de custom map contest? Des te minder moeite hoeft DiCE te doen, en de map slaat bijna gegarandeerd aan. Er is op gestemd :D
  3. Komt er een keer een pure infanterie-map? Geen tanks, APC's of heli's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:22
nerf
To weaken or make less dangerous. Taken from the "Nerf" brand name, which makes sports equipment toys out of a soft foam (e.g., the Nerf football is soft foam rather than the hard leather of a real football). Used frequently in the context of computer game balance changes.
Credits to Urbandictionary.com ;)

Ook een leuke vraag, of de opties die onder "pijltje omhoog/omlaag" bij 'n boot zitten (zie opties menu) ooit nog eens nut zullen krijgen ;)
Die zijn blijkbaar met de eerste patch oid al weggehaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Leftblank op 28-04-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

nero355 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:40:
[...]

Ik snapte het al meteen en er is een game waarin het al toegepast is ik weet alleen de naam ervan niet meer :/

Je idee is echt d:)b wat mij betreft !!
Well, thaaaaaank you. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Ze hebben met bf1942 ook een mapcontest gedaan, (dr zaten maps bij de winnaars met standaard battlecraft textures en maps zonder lightmaps en sommige ook nog eens zonder gerenderde schaduwen :X ), werd wel als mappack door EA uitgegeven, maar was een aanfluiting en totaal niet populair).

Als ze weer een mapcontest gaan organiseren hoop ik dat het deze keer wat opener zijn als in bijvoorbeeld welke maps er allemaal zijn ingezonden en op welke punten ze gescoort hebben en tenslotte ook goede motivatie waarom een map gewonnen heeft (en dan niet alleen met een paar mooie zinnen).

Maar goed, meestal staan er prijzen tegenover bij een contest en EA is een internationaal bedrijf (zeker met BF) dat betekend dat ze veel verschillende landen met verschillende wetten hebben waaraan ze zich moeten houden. Dat is geloof ik de voornaamste reden dat EA niet zo happig is op het organiseren van dit soort dingen en ik geef ze geen ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ow damorpheus, misschien is het interessant om te vragen hoe het straks gaat met Windows Vista en ALLE BF versies 1942/vietnam/bf2 en bf2142. Zal het (direct bij release van Vista) compatible zijn en als er problemen zijn met de huidige/oude BF series, wordt dat nog gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Goede vraag (die van Vista) :)
Kwa mapcontest kan ik al verklappen dat er waarschijnlijk iets aan zal komen, maar dat hangt dus nog van enkele factoren af (welke communities meedoen, etc). Ik ben bij Dice iig al aan lobbyen voor de Holland map :)

Net als met maps komt er ook zoiets voor de mods 8)

PS: onze posteractie is nu afgelopen maar we hebben nog 100 posters over, die wil ik wel gratis opsturen naar degene die het wilt, als je het even bestelt op www.i3d.nl/order.php en dan bij "bestellen" -> "overige" aangeeft dat je een gratis poster wilt dan heb je hem donderdag in huis. Het gaat dus om 100 fullcolour B1 posters (1 meter hoog, 70,7 cm breed) van BF2.
Het is zonde om ze weg te gooien :/
Ook als je al een poster had besteld kan je gewoon nog eentje aanvragen, donderdag heb je dus alles thuis liggen

[ Voor 66% gewijzigd door Stewie! op 28-04-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:29:
Goede vraag (die van Vista) :)
Kwa mapcontest kan ik al verklappen dat er waarschijnlijk iets aan zal komen, maar dat hangt dus nog van enkele factoren af (welke communities meedoen, etc). Ik ben bij Dice iig al aan lobbyen voor de Holland map :)

Net als met maps komt er ook zoiets voor de mods 8)

PS: onze posteractie is nu afgelopen maar we hebben nog 100 posters over, die wil ik wel gratis opsturen naar degene die het wilt, als je het even bestelt op www.i3d.nl/order.php en dan bij "bestellen" -> "overige" aangeeft dat je een gratis poster wilt dan heb je hem donderdag in huis. Het gaat dus om 100 fullcolour B1 posters (1 meter hoog, 70,7 cm breed) van BF2.
Ook als je al een poster had besteld kan je gewoon nog eentje aanvragen, donderdag heb je dus alles thuis liggen
hmm ik heb 1 of 2 maand geleden een paar euro overgemaakt voor een koker maar nooit wat ontvangen :X (F01512 en F01513)

http://www.bf-news.de/infos.php?anzeige=detail&artid=885 hier staat nog wat mooie artwork van bf2142 :) als jullie nog van plan zijn ooit nieuwe te gaan maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-04-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Wannneer is die 1,3 patch geplant?
Wacht erop >:)

PS. DaMorpheus, ik heb mijn poster zelfs betaalt(2 maanden geleden?) en heb 'm nog steeds niet....
hoe komt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Bedankt, eentje "besteld" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bas Odenhoven schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:43:
Wannneer is die 1,3 patch geplant?
Wacht erop >:)

PS. DaMorpheus, ik heb mijn poster zelfs betaalt(2 maanden geleden?) en heb 'm nog steeds niet....
hoe komt dit
Zoals ik net zei: donderdag in huis :)
Zie ons forum voor extra uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zend je ook naar België ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Helaas niet!
Verdere vragen svp per mail: http://www.i3d.nl/contact.php

't is hier geen slowchat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas pindakaas :'(

ot:
jij zei iets van community , groots , planning?
Mogen wij daar meer over weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125274

Kheb net ff bf2 gespeeld met mn nieuwe aanwinst, X1800XT 512 mb, met ultra ultra high settings op 1024x 1280 LCD, 6x adaptive aa, forced 16 x q af en alles op high in het spel zelf en....WOW :> :> :P 8)7 8)7 }) :o _/-\o_ _/-\o_ :D :9 holy MOFOS!!

Het probleem dat 1 gig intern geheugen te weinig was is opgelost met 512 op je kaart !!
Zelfs met isane ultra settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Gefeliciteerd ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26
Poster besteld,

Thnx man! _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 125274 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:29:
Kheb net ff bf2 gespeeld met mn nieuwe aanwinst, X1800XT 512 mb, met ultra ultra high settings op 1024x 1280 LCD, 6x adaptive aa, forced 16 x q af en alles op high in het spel zelf en....WOW :> :> :P 8)7 8)7 }) :o _/-\o_ _/-\o_ :D :9 holy MOFOS!!

Het probleem dat 1 gig intern geheugen te weinig was is opgelost met 512 op je kaart !!
Al een tijdje mag ik me gelukkig prijzen om op dit soort settings te kunnen spelen maar ik herinner me deze ervaring nog goed. _/-\o_

Het ziet er zooo superdoped uit. :9 :9 Echt waanzinnig immersive!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

met 1024mb kun je niet op high spelen, geloof me, keb me retedure gskill LE 2x512mb opzij moeten leggen, speciaal om me x1800xt 512mb en 6x adaptive aa lukt ook niet, maar idd leuke kaart, maar je moet toch fps hebben, en ga in Fushe Pashe maar eens tussen de bomen in t gras liggen met adapt AA op quality dan dipt ie onder de 25fps :X.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik weet niet waar je het over hebt, alles draait soepeltjes hier met 1 gig in dual channel.
En geloof me alles staat op zn max, zelfs aa en af optimization en dat soort shit,quality af, adaptive aa, ai op high, en in battlfield 2 zelf alles op high en 6xaa, behalve shadows die staan uit.
Loopt zo soepel als wat op 1024x1280, 60-90 fps, bij veel gras 40-50.( alleen ff de eerste 5 seconden als een map net geladen is een paar schokken thats it.)
Snap niet dat mensen 2 gig nodig hebben :7

stats:

Asrock dual
3700 san diego @ 2618 (239x 11)
Saphire X1800XT 512mb
2 x 512 mushkin TCCD @239 2T
Antec true 2 480w
Hyundai L90D+ 1024x 1280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 10:26
bertenernie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:36:
Man o man, dit is toch niet een serieuze changelog? Wat een ongelooflijke shit staat erin zeg.
Vehicles droppen. Lekker nuttig, gaat er weer een stukje tactiek WEG en volgens mij komen er weer een hoop kereltjes die daar lekker mee gaan zieken.
Heli's in SF worden aangepast. Ik heb er net mee leren vliegen op de perfecte manier! Als die raketten dan weer zo slap worden als bij de normale BF2, dan houd ik dat vliegen voor gezien.
Gelockte wapens locken niet meer op friendly dingen. Dat is toch ook nep? Hoezo zou een raket nou niet achter die andere warmtebron afgaan? Je bent hopeloos kansloos als je denkt dat je achter een vijandig vliegtuig dekking kan zoeken, want die wordt toch niet geraakt door de AA.

Echt nep van EA. Ze proberen gewoon het hele spelidee anders te maken. Het is al enorm veranderd sinds dat het uit was!

(en ik zou nog een waslijst met onopgeloste bugs kunnen noemen :r )
Maar even, het droppen van lichte voertuigen is iets wat 'in 't echie' ook gebeurt :) Het mooist zou zijn dat er een chinook ofzo naar beneden komt om dat voertuig te droppen. Die chinook zou je dan als tegenstander wel neer moeten kunnen halen net als de UAV :)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 29-04-2006 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Net zoal in Red Alert 95 waar je paradrop toestel al verrot geschoten was als hij nog maar 2 cm de map in was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:13
Anoniem: 125274 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 02:33:
stats:

Asrock dual
3700 san diego @ 2618 (239x 11)
Saphire X1800XT 512mb
2 x 512 mushkin TCCD @239 2T
Antec true 2 480w
Hyundai L90D+ 1024x 1280
Gast..... dat geheugen kan veeel en veeeel harder!!!
ik weet niet welke timings je gebruikt maar zet het eens op 2,5-3-3-7 en gebruik ook 1T dat scheelt ook behoorlijk wat performance. TCCD kan met een beetje geluk 300Mhz draaien. Zeker met die 3700+ kun je best eens 10*280 proberen. Het speelt al goed zeg je maar de boel kan nog wel wat opgekrikt worden :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

Anoniem: 125274 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:29:

Kom ik aan met alles op low en 1024x768x16 :+
*Amd2000+xp @ 1666mhz, 512mb vdata ddr400 en een radeon 9200vivo :7 *

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 10:26
Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 08:42:
Net zoal in Red Alert 95 waar je paradrop toestel al verrot geschoten was als hij nog maar 2 cm de map in was? :)
da's 't risico van het vak he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
djidee schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 08:53:
[...]

Kom ik aan met alles op low en 1024x768x16 :+
*Amd2000+xp @ 1666mhz, 512mb vdata ddr400 en een radeon 9200vivo :7 *
* Equalized heeft een lotgenootje gevonden :> :D .

Alles is wel ff wat beter, Radeon 9550, 512 mb geheugen en een AMD 64 3000+. Ik speel ook alles op low en dan heb ik nog vaak framedrops. Deze week nog een upgrade, want hier kan ik niet meer mee leven :( .

[ Voor 11% gewijzigd door Equalized op 29-04-2006 12:03 . Reden: typo ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

hier draait het best redelijk, zelfs 64player op het internet, echter moet ik msn uit hebben, die zit erg in de weg... dc++/nieuwsgroepen kunnen gecapped wel blijven draaien... dus valt mij nog steeds erg mee hoe hij draait.. alleen als ik map join, dan bokt hij een beetje. Maar goed, nog altijd sponsor's gezocht :+

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Pfff.. Bij mij lijkt het zelfs steeds slechter te lopen. Vroeg toen ik een map laadde ging het nog wel redelijk, soms was ik zelfs als één van de eerste in de game (door de lage settings). Nu is het achtergrondliedje zelfs al voor de 2e keer begonnen, en zijn bijvoorbeeld bij Karkand Hotel en Square al door US ingenomen :P.

Ik zet wel alle programma's uit als ik ga gamen, virusscanner en zelfs quicktime gaat uit. Of het zin heeft weet ik niet, maar psychologisch lijkt het te werken :Y).

Achja, binnenkort een upgrade, dan hoop ik te gaan genieten van een tv-guided die een beetje soepel beweegt, bij mij is het nou echt een diavoorstelling. :+

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

hoe heb je je ATi instellingen staan? bij mij draait ie het lekkerst met vpurecover uit, agp speed op 4x.. agp op 8 is schokken, en vpurecover is vastlopers... misschien dat het met je 9550 nog wat ken helpen :) je proc zit wel goed imho :Y)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
Volgens mij draait BF2 ook steeds minder en minder bij elke patch.. ik merk zelf ook dat ik soms framedrops heb (op een 7800GS @ 475/1400 ffs..), maar dat heb ik pas sinds de laatste patch (1.2 and above..)... ook een complete reinstall van mn sys hielp niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SyS_ErroR schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 12:59:
Volgens mij draait BF2 ook steeds minder en minder bij elke patch.. ik merk zelf ook dat ik soms framedrops heb (op een 7800GS @ 475/1400 ffs..), maar dat heb ik pas sinds de laatste patch (1.2 and above..)... ook een complete reinstall van mn sys hielp niet..
Klopt. Naar mijn idee is de framerate gedeeld door 1.9 ofzo. (2 staat wel erg negatief he :+).

Verder ook absurd dat je met 2 GB ram, Venice @ 2.25 en een 7800 GT (470/1100) niet volledig vloeiend kunt spelen op 1600*1200 met alles op medium (AA uit en viewdistance 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV27 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 08:49:
[...]

Gast..... dat geheugen kan veeel en veeeel harder!!!
ik weet niet welke timings je gebruikt maar zet het eens op 2,5-3-3-7 en gebruik ook 1T dat scheelt ook behoorlijk wat performance. TCCD kan met een beetje geluk 300Mhz draaien. Zeker met die 3700+ kun je best eens 10*280 proberen. Het speelt al goed zeg je maar de boel kan nog wel wat opgekrikt worden :)
Ja ik weet t maar t lijkt alsof dit bordje bij fsb van 240+ over zn nek gaat, maar moet het nog ff goed testen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 12:45
Anoniem: 120284 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:40:
[...]

Klopt. Naar mijn idee is de framerate gedeeld door 1.9 ofzo. (2 staat wel erg negatief he :+).

Verder ook absurd dat je met 2 GB ram, Venice @ 2.25 en een 7800 GT (470/1100) niet volledig vloeiend kunt spelen op 1600*1200 met alles op medium (AA uit en viewdistance 100%).
Waarom zou je in godsnaam 1600x1200 willen draaien, 1280x1024 werkt hier echt heerlijk. Dan kun je gelijk ook nog wat AA aanzetten want dat is zoveel mooier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 22:52
euh... besteld, maar de status blijft ''hangen'' op: betaling nog niet ontvangen. Maar het factuurbedrag is 0,00 dus wat kan ik betalen? kan je de status veranderen please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
DaMorpheus schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:49:
Voor de kritische GoT gamer:
Als je 3 vragen over BF2 en BF2142 mocht stellen aan Dice, welke zou dat zijn?

Bedenk wel serieuze vragen aub, dan kan je ze volgende week teruglezen in een interview met dice :)
  1. Why does the Battlerecorder never work on servers claiming to provide it?
  2. Why do I need more than two ground-to-air missles to down a full health chopper?
  3. Why do my ground defense missles fly through carefully targeted enemy vehicles?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

@sjaak: Dat gebeurd automagisch zodra de posters verzonden worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 29-04-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epitome schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:45:
[...]
[list=1]• Why does the Battlerecorder never work on servers claiming to provide it?
Ligt meestal aan servers , K-play servers doen het meestal wel.
• Why do I need more than two ground-to-air missles to down a full health chopper?
Herriner je nog die patch? waarbij dat kon? en het ge-whine?
• Why do my ground defense missles fly through carefully targeted enemy vehicles?[/list] :P
Omdat je pech hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

@ DaMorpheus:
Ik had al zo'n poster in een koker besteld, voor 2,50. Komt de tweede dan in die koker erbij?
En zijn er ook nog Call of Duty 2 posters over?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 128821 op 29-04-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Doe er bij mij ook maar een extra postertje van BF2 of QW in mijn kokertje, weggooien is zonde! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

We hebben van alles nog over (30 stuks). Je krijgt voor elk poster een aparte koker, is namelijk goedkoper dan voor sommige mensen 2 posters in 1 koker 8)7
Graag deze vragen gewoon per mail stellen, GoT modjes worden boos ;)
Epitome schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:13:
Welk e-mailadres moeten we dan gebruiken?
www.i3d.nl/contact.php

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 29-04-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Welk e-mailadres moeten we dan gebruiken?
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:48:
[...]
Ligt meestal aan servers , K-play servers doen het meestal wel.
[...]
Herriner je nog die patch? waarbij dat kon? en het ge-whine?
[...]
Omdat je pech hebt?
We hebben idd allemaal pech, dat er na bijna een jaar nog zoveel bugs in de game zitten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Strakke Actie da Morpheus! (is geen vraag :+ )

FF weer over BF2

Alle Euroforces servers verdwijnen als sneeuw voor de zon, waarom dat nou weer, die maps doen me weer een beetje aan good old bf1942 + dcmod denken.. Beetje jammer, vind het de eerste uitbreiding die de moeite waard is (special forces is echt :r )

En gaat er met 1.3 patch ook weer wat aan de ranking gesleuteld worden? Heb nu net over de 8k punten (speel niet zo veel en maar 1.25 pnt/minuut gemiddeld), en moet nu 1,5 keer zo veel (20k).. Beetje belachelijk en daar ga ik ook echt niet meer hard naar toe werken, geen fun zo...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

DaMorpheus schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:54:
We hebben van alles nog over (30 stuks). Je krijgt voor elk poster een aparte koker, is namelijk goedkoper dan voor sommige mensen 2 posters in 1 koker 8)7

[...]

www.i3d.nl/contact.php
Ik heb het gewoon als factuur gedaan >.< Is dat goed?
F02680 29-04-2006 Battlefield 2 Poster #2 (... € 0,00 Nee Details...

Zo staat het er.
Als het niet goed is, verwijder het factuur dan svp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
djidee schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:19:
*knip*
Alle Euroforces servers verdwijnen als sneeuw voor de zon, waarom dat nou weer, die maps doen me weer een beetje aan good old bf1942 + dcmod denken.. Beetje jammer, vind het de eerste uitbreiding die de moeite waard is (special forces is echt :r )
*knip*
Die heli's in operation smoke screen zijn echt heeeerlijk :P, vooral als jouwn team
wind farm heeft (anders word je binnen 5 seconden neergehaald door die 50 AA tanks die daar staan).

[ Voor 5% gewijzigd door woutertje op 29-04-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Ik vind juist SF supervet: geen vliegtuigen, lekker veel vervoer (lopen? liever een quad), je kan makkelijk de daken op. Extra speelgoedkeuze. En Warlord for the win!

Maar goed, smaak is persoonlijk zeggen we dan maar.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 08:27
Alleen Vanilla kan mij echt boeien.. :Y)

Ik weiger gewoon meer geld te betalen voor een game, als er nog steeds teveel bugs (imo) in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Nou, ik heb anders van vrij weinig bugs écht last gehad.
Alleen die coördinaten-bug op Zatar Wetlands, als je dan zit te commanderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb euro force niet gekocht... blijkbaar was mijn logische redenering van een paar delen verder toch een goede redenering.
Kan me wel voorstellen dat het leuke maps zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
In de map operation smoke screen zit een bug bij de helicopters, als je er in gaat en je wilt
opstijgen dan tilt ie in een keer helemaal naar links. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djidee schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:19:
Strakke Actie da Morpheus! (is geen vraag :+ )

FF weer over BF2

En gaat er met 1.3 patch ook weer wat aan de ranking gesleuteld worden? Heb nu net over de 8k punten (speel niet zo veel en maar 1.25 pnt/minuut gemiddeld), en moet nu 1,5 keer zo veel (20k).. Beetje belachelijk en daar ga ik ook echt niet meer hard naar toe werken, geen fun zo...
Wij hebben een tijdje een mixed server gehad. Zodra je van vanilla naar EF ging waren er opeens 38 spelers minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EyeWitness schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:
[...]

Waarom zou je in godsnaam 1600x1200 willen draaien, 1280x1024 werkt hier echt heerlijk. Dan kun je gelijk ook nog wat AA aanzetten want dat is zoveel mooier ...
Omdat dat wel zo mooi is op een 20 inch TFT. Bij lagere resoluties gaat hij interpoleren en dat is ranzig. NFSU op 1280*960 ziet er nog wel uit, maar ik heb een keer BF2 op 1024*768 gehad en dat is echt fatsig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 17:54:

[...]

www.i3d.nl/contact.php
Verkopen jullie ook euroforce toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Servers wel, de clientsoftware niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 16:13

Tjark

DON'T PANIC

wat ik nou weer mee maakte: was op wake compleet aan het heersen in een J10, veel kills (zonder de carrier aan te vallen, doe ik niet, vind ik zooo sick). Ben nog niet 1x dood geweest en opeens: beng: komt m'n desktop te voorschijn!
Ik denk: wtf? crashed BF2? ...... Bleek nou: kwam de EA downloader naar boven met de melding dat 't 'm niet gelukt was om een server te bereiken!!!
Voor dat ik dat doorhad en weer geswiched was naar BF2 was ik allang weer gecrashed met m'n vliegtuig....

Dus heb die EA downloader maar uitgeschakeld voortaan....

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
Ik had gister ook een mooie.,

Zat als gunner in een heli en had samen met m'n pilot in no-time de hoogste scores vergeleken met de rest van de spelers wordt ik ineens van de server gekicket met als reden "Score to high"..... 8)7

Dus ik gekenen en ja hoor m'n pilot was ook niet meer op die server te vinden, ook gekicked dus.....

Sommige admin's snapen er ook niets van, als je niet kunt winnen ga dan lekker 'mens erger je nietten" ofzo.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

digital8 schreef op zondag 30 april 2006 @ 12:48:
Ik had gister ook een mooie.,

Zat als gunner in een heli en had samen met m'n pilot in no-time de hoogste scores vergeleken met de rest van de spelers wordt ik ineens van de server gekicket met als reden "Score to high"..... 8)7

Dus ik gekenen en ja hoor m'n pilot was ook niet meer op die server te vinden, ook gekicked dus.....

Sommige admin's snapen er ook niets van, als je niet kunt winnen ga dan lekker 'mens erger je nietten" ofzo.... :O
Indeed ... sommige admins zou je met plezier een stevige pistol-whipping willen geven !

Gisteren gekickt voor baserapen terwijl ik mijn eigen uncap aan het verdedigen was tegen, je raad het al, een admin die stond te spawnrapen in een tank. Toen ik 'm drie maal naar de eeuwige jachtvelden stuurde werd ik gekickt. Na twee kicks volgde een ban, werkelijk ziekelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Anoniem: 127429 schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:19:
[...]

Indeed ... sommige admins zou je met plezier een stevige pistol-whipping willen geven !

Gisteren gekickt voor baserapen terwijl ik mijn eigen uncap aan het verdedigen was tegen, je raad het al, een admin die stond te spawnrapen in een tank. Toen ik 'm drie maal naar de eeuwige jachtvelden stuurde werd ik gekickt. Na twee kicks volgde een ban, werkelijk ziekelijk !
eensch, veel admins abuseren like mad laatste tijd.

Ik wordt er altijd zo ziek van wanneer iemand voor de grap mensen gaat kickvoten, zodat er vervolgens nog 5 kleuters op dat idee komen, TOT jij aan de beurt bent en voor de gein wordt gekicked. Gisteren nog }:O op PTG-clan server, daar komen 's middags kleine kinderen spelen :X

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Aagh ik heb soms echt de neiging om een bepaalde speler hard door zijn hoofd te schieten. Virtueel uiteraard en ik heb me nog gelukkig daartoe niet laten verleiden O-) . Maar ik had vandaag een gast, deadblow NL nog wat, sta ik mijn tank te repairen ben bijna klaar, stapt hij erin er rijdt snoeihard weg met mij er nog voor he, dus ik probeer weg te komen, lukt net met 2 healthstreepjes over, de gast reed gewoon door. Dus ik he dat is mijn tank, geen reactie... Hier kan ik me echt aan ergeren dit slaat echt op een totaal gebrek aan sociaal spelen.

En dat die gast daarna ook nog eens eerste wordt omdat hij achter een heuveltje half ligt te statspadde is niet bevorderend voor de bloeddruk. Hij wachtte steeds tot er medespelers daar werden afgeknalt, ging dan weer dekking zoeken, dan weer reviven dan weer terug, die gast schoot geen een keer terug.

Zucht de frustraties er weer even uit, verder ging het best lekker 8) En ben ik al heel goed op weg naar een spm van 3.0 en een KDR van 2.0 :7

[ Voor 3% gewijzigd door Vini op 30-04-2006 14:53 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-04 12:13
Hebben jullie ook zo veel last van disconnects tijdens het spelen van BF2.,
ik dacht eerst dat het m'n DSL verbinding was maar ik heb dat toen getest door vanaf een aantal servers wat software to downloaden en tegelijkertijd BF2 te spelen en alles bleef goed gaan behalve met BF2 die knalde er zoals gewoonlijk weer eens na een paar minuten uit terwijl die downloads gewoon ongehinderd door gingen, ook in m'n netwerk trafic zie ik niets vreemds gebeuren.

Ik heb vanwege dit probleem even een 2de monitor erbij gezet zodat ik m'n temp's, voedingen netwerk enz. in de gaten kan houden tijdens het spelen en vooral tijdens die steeds vaker voorkomende disconnects, maar alles blijft goed gaan het ligt dus echt aan BF2.

Iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

DaMorpheus schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:08:
Servers wel, de clientsoftware niet
zijn ze op want bij overig staat aleen * Backupruimte
* Hardware servers
:?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zat eens door wat screens te bladeren en opmerkelijk eigenlijk dat 'de community' ineens stil is over de 1280x1024 resolutie alleen omdat DICE de optie erin heeft gezet in het menu. Ik bedoel, de engine is helemaal niet aangepast om deze resolutie te ondersteunen, het beeld wordt namelijk nog steeds vervormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-04 13:24
Hmz ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen want mijn BF2 doet ineens heel raar.
Ik wou mijn naam veranderen.. Nou goed, ik dus op die site van gamespy ingelogged, naam veranderd, klaar.
Ik weer inloggen bij BF2, en echt telkens als ik een server join sluit het spel gewoon weer af naar het bureaublad :?
Heb de PC al opnieuw opgestart, en heb ook de profile weer terug gezet zoals ie was. Ook heb ik de profile files op mijn PC verwijderd, en deze heeft hij dus opnieuw aangemaakt.

Kan iemand me helpen? Want ik kan nu niet spelen, en ik verveel me al zo erg in het weekend :|

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laaste nieuws over dat squad gebeuren.

van: http://scene-net.de/

Surprisingly people could test the new booster pack Armored Fury in the organisation area. A beta version of patch V1.3 was installed on the machines.
To end the speculations everyone is interested in: If you are dead, the buttons "Join Squad" and "Create Squad" are disabled now! Just as confirmed by the community update the commander can drop jeeps now just like supply crates.

Mijn mening: ze gaan voor het clan gebeuren, echt verneu***
last resort: actie en alle bf2 servers offline zetten
of gewoon niet updaten :>
---------------------------------------------------------------
Alternetieve battlefield.

http://www.desert-conflict.org/

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-04-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 109640 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:41:
To end the speculations everyone is interested in: If you are dead, the buttons "Join Squad" and "Create Squad" are disabled now!
Nu heb ik niets meer te doen als ik dood ben :X
Just as confirmed by the community update the commander can drop jeeps now just like supply crates.
Oh, dat is wel een goed idee.
Laten we hopen dat het in één keer werkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Ik heb nog wel een goede vraag aan DICE (meer een eis):

Jullie mogen eerst de (grootste iig!) bugs gaan fixen, alvoor jullie allemaal boosterpacks enzo gaan uitgeven! Dingen waar ik me dus echt aan irriteer is tv-guideds die dwars door de cockpit gaan, tv-guideds die 2 keer moeten reloaden... :r

Echt, ze fixen de kleine bugs, allemaal mooi en aardig, maar die grote jongens zitten er nog wel steeds in!

Nog een vraagie, gaan jullie misschien ooit nog de 'armor' in Battlefield wat realistischer maken? Want waar ik me echt dood aan irriteer is dat tanks waar IRL weetikveel hoeveel vermogen in ligt, al schade krijgt als hij een heuveltje van 5 graden op moet rijden. (Daarom zit ik ook nooit in armored vehicles)

Maar ach, verder vermaak ik me prima met jullie spel hoor, thumbs up! :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:19:

Jullie mogen eerst de (grootste iig!) bugs gaan fixen, alvoor jullie allemaal boosterpacks enzo gaan uitgeven! Dingen waar ik me dus echt aan irriteer is tv-guideds die dwars door de cockpit gaan, tv-guideds die 2 keer moeten reloaden... :r

Echt, ze fixen de kleine bugs, allemaal mooi en aardig, maar die grote jongens zitten er nog wel steeds in!

Nog een vraagie, gaan jullie misschien ooit nog de 'armor' in Battlefield wat realistischer maken? Want waar ik me echt dood aan irriteer is dat tanks waar IRL weetikveel hoeveel vermogen in ligt, al schade krijgt als hij een heuveltje van 5 graden op moet rijden. (Daarom zit ik ook nooit in armored vehicles)

heb je even last van de Red/Blue-bug

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v307/futballplaya989/WTFH4X.jpg

:X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-04-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op zondag 30 april 2006 @ 17:19:

Daarom zet ik ook vraagtekens bij het feit of die BF2 engine wel zo "nieuw" is.
Want in BF1942 had je ook al van die rare "falling damage" en deed ook elk heuveltje je tank geen goed. Het gevoel wat ik heb als ik als infanterie in BF2 rondloop is exact hetzelfde als in BF1942: Een beetje....ja.....eh..."raar". Het voelt niet zoals bijvoorbeeld Quake. Nou zeg ik ook niet dat Quake zaligmakend is...maar het rondlopen en rennen voelde beter aan.
BF2 heeft dezelfde vreemde fratsen, dat ik soms op een vliegdekschip opeens op het dek sta, terwijl ik gewoon benedendeks nog aan het rondlopen was. Meestal n.a.v. een explosie ofzo.
In BF2 is het wel allemaal wat minder aanwezig dan in BF1942...maar het voelt hetzelfde aan. (als ik het zo vrij mag omschrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:27:
[...]

Daarom zet ik ook vraagtekens bij het feit of die BF2 engine wel zo "nieuw" is.
Want in BF1942 had je ook al van die rare "falling damage" en deed ook elk heuveltje je tank geen goed. Het gevoel wat ik heb als ik als infanterie in BF2 rondloop is exact hetzelfde als in BF1942: Een beetje....ja.....eh..."raar". Het voelt niet zoals bijvoorbeeld Quake. Nou zeg ik ook niet dat Quake zaligmakend is...maar het rondlopen en rennen voelde beter aan.
BF2 heeft dezelfde vreemde fratsen, dat ik soms op een vliegdekschip opeens op het dek sta, terwijl ik gewoon benedendeks nog aan het rondlopen was. Meestal n.a.v. een explosie ofzo.
In BF2 is het wel allemaal wat minder aanwezig dan in BF1942...maar het voelt hetzelfde aan. (als ik het zo vrij mag omschrijven)
nieuwtje voor je!!

de exploit om van een gebouw te springen tegen een muur om bijna geen falling damaga te kijgen zit ook in bf2 :X

maar soms krijg je wel schaden en soms weer bijna niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dark rule161 schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:36:
[...]

zijn ze op want bij overig staat aleen * Backupruimte
* Hardware servers
:?
op=op, was duidelijk vermeld, maar als je even mailt kan je er nog één krijgen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 30-04-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Ik vind het idd altijd erg dom als je een klein heuveltje oprijdt dat je dikke tank al damage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:35:
[...]

nieuwtje voor je!!

de exploit om van een gebouw te springen tegen een muur om bijna geen falling damaga te kijgen zit ook in bf2 :X
maar soms krijg je wel schaden en soms weer bijna niks
Stel boefjes ook he...en maar roepen dat: "BF2 is an entire new engine, blabla bollocks" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:13:
Ik vind het idd altijd erg dom als je een klein heuveltje oprijdt dat je dikke tank al damage krijgt.
Was helemaal grappig in de Desert Combat "setting" of maps zoals "EL Alamein"

ow.....een zandheuvel.... *bom*.......ow, wat blikschade aan mijn tank.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 30-04-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Ik wil ook Battlefield gaan kopen, maar door al die expansionpacks zie ik de bomen door het bos niet meer. In de OP staan wel wat expansionpacks, maar dan is er ook weer zo iets als 'Modern Combat'. Weet iemand welke ik allemaal nodig heb om met het gros mee te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:00

Shabbaman

Got love?

Met alleen bf2 ben je er wel. Modern combat is voor de consoles.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137 schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:19:
Ik wil ook Battlefield gaan kopen, maar door al die expansionpacks zie ik de bomen door het bos niet meer. In de OP staan wel wat expansionpacks, maar dan is er ook weer zo iets als 'Modern Combat'. Weet iemand welke ik allemaal nodig heb om met het gros mee te kunnen spelen?
Don't bother. "Plain vanilla" BF2 is nog steeds het leukst (vind ik dan), en een blik op de serverlijst zegt me dat *bijna* iedereen dat ook aan het spelen is. Op een paar special forces na...en euroforce zie ik helemaal nergens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Anoniem: 26235 schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:59:
Ik zat eens door wat screens te bladeren en opmerkelijk eigenlijk dat 'de community' ineens stil is over de 1280x1024 resolutie alleen omdat DICE de optie erin heeft gezet in het menu. Ik bedoel, de engine is helemaal niet aangepast om deze resolutie te ondersteunen, het beeld wordt namelijk nog steeds vervormt.
Hoe bedoel je dat? Ik gebruik deze resolutie al een hele tijd en ik zie geen vervorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Inderdaad ik gebruik deze ook...geen problemen gezien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

TrippleSix schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:52:
Zucht de frustraties er weer even uit, verder ging het best lekker 8) En ben ik al heel goed op weg naar een spm van 3.0 en een KDR van 2.0 :7
*Mag ik wel even zeggen dat je bijna al die positieve K/D in een tank gemaakt hebt? :X over de infanterie. Maar ach, wie ben ik om daar iets over te zeggen.

Vanmiddag een kerel die eerste stond, wil hij me kicken. "Je hebt me 3x gekilld met een claymore"
OEI! DA'S ERG!
duidt meteen het niveau van deze kerel aan 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Nap op 30-04-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 74137 schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:19:
Ik zal in de nieuwe TS globaal ff neerzetten over de console versies.
Anoniem: 160435 schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:32:
[...]

Hoe bedoel je dat? Ik gebruik deze resolutie al een hele tijd en ik zie geen vervorming.
Vergelijk de screenshots maar met de 4:3 resoluties, het valt heel snel op als je de minimap vergelijkt, op 1280x1024 is het meer richting een ovaal ipv een ronde vorm. Ik zal vanavond ff kijken om een vergelijking neer te zetten eerst ff nieuwe SP afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertenernie schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:58:
[...]

*Mag ik wel even zeggen dat je bijna al die positieve K/D in een tank gemaakt hebt? :X over de infanterie. Maar ach, wie ben ik om daar iets over te zeggen.
Van amor kijk ook niet zo op....
Maar mensen die meer gericht infrantry en een ratio van 2:1 halen. zijn uitstekende spelers
:/ maar om je ratio zo te behouden op een 64 man server is best moeilijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-04-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
wat wat een lekkere errors ineens..there was an error reading from gamespy ofzoiets..terwijl ik een game aant laden ben.
en trouwens wat is die interface van BF2 toch ook geweldig he...als je een volle game wilt joinen zit je als een mongooltje te klikken tot het getalletje van 40 naar 39 springt...en soms klik je op een server, kun je 5 minuten w8en tot ie gaat zeggen dat er geen verbinding is..echt toppie dit, zal vast wel allemaal veranderd worden in 1.3 (NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
[...]
  1. Why does the Battlerecorder never work on servers claiming to provide it?
  2. Why do I need more than two ground-to-air missles to down a full health chopper?
  3. Why do my ground defense missles fly through carefully targeted enemy vehicles?
:P
Meer patchfixes dan echte vragen he :)

Ik dacht meer:

stukje marketing

Is het niet zo dat een blije gamecommunity meer aan uitbreidingen/opvolgers zal uitgeven?
Zo ja, werk eens dan aan gratis mappen en echte patches.

Zo nee, hou er dan mee op, en fix niet alles half. Half werk is immers geen werk.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

greatgonzo

schit-te-rend!

ach, tis toch bekend dat EA voor het snelle geld gaat, waarom bugs fixen als je je ook kan bezighouden met een nieuwe game, die voor 80% hetzelfde is als de oude, enkel wat nieuwe skins en maps (battlefield Vietnam/2142 anyone?)

Nog ergelijker vind ik die boostpacks e.d. die je in steeds meer games ziet. Het is waarschijnlijk het antwoord op software-piraterij. Eerst zorg je dat je mensen "hooked" krijgt aan een game, dan kom je met kleine updates die haast onmisbaar zijn, wil je volop kunnen genieten (dus nieuwe wapens e.d.). Dat laatste valt nu nog met euro-force, maar dat zit er natuulijk wel aan te komen.

Vroegah waren dit soort dingen gewoon gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05

Tubby

or not to be

greatgonzo schreef op maandag 01 mei 2006 @ 07:17:
Vroegah waren dit soort dingen gewoon gratis..
Yup, en vroegah gingen game developers ook vaker failliet omdat ze het niet goed aanpakte.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

Zie ik met EA nog niet zo snel gebeuren... Ik bedoel, zolang de massa elk jaar sims en de nieuwste fifa (zit er dan echt verschil tussen 2005 en 2006 :+ ) koopt, zit EA wel goed.... Voor mij is bf1942 met dcmod nog steeds de fijnste BF. Misschien dat BF2 met armored fury in de buurt komt, maar ik betwijfel het.. Vind wel dat ze met de 1.3 patch een aantal toch veel gebruikte elementen eruit halen. Ergens vind ik het ook niet erg, vlieg je ook niet meer blind een gevecht in, of spring je niet zomaar uit je plane als er 1 op je tail zit.. (oh, mn squadleader staat toch achter het huiske)... Dat was in BF1942 met DC wel anders (Alamein/No Fly Zone anyone 8)7 )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Anoniem: 26235 schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:59:
Inderdaad, op 1280x1024 is 't beeld echt behoorlijk vaag opgerekt vergeleken met bijv het screenshot dat door Ace~ gepost was. (Die is volgensmij ook wel wat aangepast, maar in ieder geval 100% scherp).

Overigens nog 'n vraagje voor de diehards hier; hoe hebben jullie je Basic Knive Combat Badge gehaald? Ik heb nu totaal zo'n 50 knive kills gemaakt in 4 maanden dus ik heb echt geen flauw idee hoe ik er 7 moet halen in één ronde, op het campen van een karkand spawn na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Yorixz schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:36:Inderdaad, op 1280x1024 is 't beeld echt behoorlijk vaag opgerekt vergeleken met bijv het screenshot dat door Ace~ gepost was. (Die is volgensmij ook wel wat aangepast, maar in ieder geval 100% scherp).

Overigens nog 'n vraagje voor de diehards hier; hoe hebben jullie je Basic Knive Combat Badge gehaald? Ik heb nu totaal zo'n 50 knive kills gemaakt in 4 maanden dus ik heb echt geen flauw idee hoe ik er 7 moet halen in één ronde, op het campen van een karkand spawn na.
mijn beeld op 1280x1024 is echt 10x beter dan op 1024.

wat betreft Basic Combat Knife. Ikheb de badge zelf ook nog niet maar in principe kan je hem heel simpel halen er staat IAR kortom als tussentijds nu dood gaat of niet dat doet er niet toe. Gewoon dwaas rondrennen met je knife en dan 7 kills maken en je hebt je badge. vrij simpel :). Alleen ik heb er geen zin in want doordat he dat doet kan je zelfs ngo wel een Purple hart halen LOL.

En zo`n Knife/pistol server is voor N00bs om zo`n badge te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Twix schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:48:
[...]
mijn beeld op 1280x1024 is echt 10x beter dan op 1024.

wat betreft Basic Combat Knife. Ikheb de badge zelf ook nog niet maar in principe kan je hem heel simpel halen er staat IAR kortom als tussentijds nu dood gaat of niet dat doet er niet toe. Gewoon dwaas rondrennen met je knife en dan 7 kills maken en je hebt je badge. vrij simpel :). Alleen ik heb er geen zin in want doordat he dat doet kan je zelfs ngo wel een Purple hart halen LOL.

En zo`n Knife/pistol server is voor N00bs om zo`n badge te halen.
Mijn beeld ziet er op 1280 ook wel 'n stuk beter uit maar dat komt eerder doordat dat de native reso van m'n TFT is, anders rekt die 't uit wat helemaal vage dingen geeft.

Volgensmij zijn er niet eens met ranked knive servers, mogen niet van EA, als ze er wel zijn wil ik wel 'n linkje, toch 'n stuk makkelijker ;). Ik ga nog wel ff als 'n gek rondrennen, Purple Heart hebi k toch al lang gehaald; zit nogsteeds op m'n eerste account 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Zie dat een aantal andere ook een "nieuw probleem" zijn tegengekomen.

Ook ik heb nu last dat ik opeens geen connectie meer heb, terwijl er niks mis is met m'n internet.
Meestal connect ik via IP-adres, en kan dan zo'n beetje gelijk weer joinen. Frequentie is ongeveer 1x per 1 a 2 uur. Ik moet zeggen dat het echt fokkin irritant is, en natuurlijk altijd weer op het moment gebeurt dat je net lekker bezig bent :X
Beetje vaag probleem, en ben dus niet de enige. Firewall uitzetten e.d helpt ogenschijnlijk niet.
Hopelijk kan de nieuwe patch dit euvel verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

EyeWitness schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:
TFT monitors should be shot and never revived again >:)
Door die dingen is de 5:4 1280x1024 resolutie zo zwaar ingeburgerd dat niemand door heeft dat je rondje een elips vorm heeft :r
Ook die zogenaamde "breedbeeld" monitoren die gewoon 16:10 zijn = Bah ...

* nero355 @ 19" CRT @ 1600x1200@High + 6xAA enzo O+

/BF2 related :
Dersan schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:13:
Damage kan maar dat je vast komt te zitten is veel triester imho :X Tanks gaan makkelijk 80 KM/h over onverhard met heuveltjes/dipjes/gaten enz. !! Zie Discovery ;)
Yorixz schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:36:
Je bedoelt Expert ?? Gewoon je Rambo mode knop op "OFF" zetten en sneaky erop los steken :+
Twhomp schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 19:50:
Ik vind juist SF supervet: geen vliegtuigen, lekker veel vervoer (lopen? liever een quad), je kan makkelijk de daken op. Extra speelgoedkeuze. En Warlord for the win!

Maar goed, smaak is persoonlijk zeggen we dan maar.
Eens !! Alleen de AWP/L89A1 moet heel snel in SF komen, want met de M95 raak ik geen kont (Dat was in Delta Force Land Warrior wel anders >:) ) en alleen snipen als je SEAL/SAS bent is ook zoiets :/
Anoniem: 125274 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 02:33:
Snap niet dat mensen 2 gig nodig hebben :7
Probeer eens te alt-tabben met je 1 GB kan je lachen kwa swap tijd :P
• Why do my ground defense missles fly through carefully targeted enemy vehicles?[/list] :P
Server LAG doe je niks aan :)
Communicator schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:00:
Dat werkt dus niet......zo kun je een chopper dus NIET resupplyen.....
Kan wel doe het zo vaak ;)
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:22:
Ow damorpheus, misschien is het interessant om te vragen hoe het straks gaat met Windows Vista en ALLE BF versies 1942/vietnam/bf2 en bf2142. Zal het (direct bij release van Vista) compatible zijn en als er problemen zijn met de huidige/oude BF series, wordt dat nog gepatched?
/Kan het niet laten mode : Nee joh tuurlijk niet dan brengen ze een "Ultimate BattleField Pack" die net als die C&C pack half werkt en vol met bugs zit en die gaan ze dan fixen zogenaamd :+
Het is gewoon een goed idee punt uit !! :)
Anoniem: 26235 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:13:
2. komen er betaalde of gratis maps die een speciale setting hebben. Zoals bijvoorbeeld infantry based (stalingrad/berlin in bf1942)
Ik vind Sharqi wel redelijk voldoen daaraan eerlijk gezegd.
of airvehicle based (coral sea/battle of britain in bf1942)
Wake gewoon lijkt me voldoende :?
of tanks (aberdeen/tobruk in bf1942).
Daging Oilfields 100% zeker weten !! Als je daar alle Tanks hebt win je gegarandeerd :Y)
djmantri schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:35:
hoeveel boosterpacks gaan er uitkomen, evenveel als addons voor de sims 1 en 2?
:D _O_
Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
[...]

Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
Vergeet je engineer kit niet als "piloot" ;)
Edit: Bovenstaande staat helemaal niet in de handleiding, geen idee hoe ik daarbij kom. Maar het zou wel een goed idee zijn, al zeg ik het zelf ;)
Meen toch het ergens gelezen te hebben.... :?
Gewoon in je control settings B)
Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
Kogels zat hoor net als infantry :+

Tot zover deze editie van "Roodkapjes BF2 Info & Tips !!"

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 20:06
Bij mij is BF2 na een tijdje vaak baggertraag terwijl ik denk dat m'n PC verder gezond is. Echt zo traag dat ik niet eens als commander kan inzoomen etc. Het geluid gaat dan ook hikken.
Druk ik crtl-alt-del dan ben ik uit BF2 in de desktop. Meteen weer BF2 aanklikken en je bent weer terug in het spel en het is weer snel. Dat is alleen lastig met vliegen he :)

Echt warm krijgt m'n PC het niet, Athlon 64 en Nivdia 6800 blijven lauw.
Kan het zijn dat de timings van m'n 2 x 1GB dualram te stark staan ?

Viruskiller uitzetten helpt niet. Ik speel verder alleen Tactical ops. Dat is misschien minder zwaar maar het blijft wel goed lopen op deze PC.

Is het trouwens nodig om voor BF2 rules in je NAT te maken ?

[ Voor 19% gewijzigd door Woodski op 01-05-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Lol Roodkapje! :P Mooi verhaal hoor, komen er nog meer versies uit? :D
nero355 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:29:
Daging Oilfields 100% zeker weten !! Als je daar alle Tanks hebt win je gegarandeerd :Y)
Is dit nou sarcastisch of wat? :P Ik durf bij Daqing Oilfields namelijk in geen enkel karretje of tankje te stappen of ik heb alweer een bommenregen om m'n kop. Trouwens, waarom willen jullie zo graag een armor map? Laat ze eerst het realisme van de armor in Battlefield maar even fixen :r.

[ Voor 9% gewijzigd door Equalized op 01-05-2006 12:03 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eindelijk maar toch nieuw topic :P
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXV[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.