TFT monitors should be shot and never revived again

Door die dingen is de 5:4 1280x1024 resolutie zo zwaar ingeburgerd dat niemand door heeft dat je rondje een elips vorm heeft

Ook die zogenaamde "breedbeeld" monitoren die gewoon 16:10 zijn = Bah ...
* nero355 @ 19" CRT @ 1600x1200@High + 6xAA enzo
/BF2 related :
Damage kan maar dat je vast komt te zitten is veel triester imho

Tanks gaan makkelijk 80 KM/h over onverhard met heuveltjes/dipjes/gaten enz. !! Zie Discovery

Yorixz schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:36:
Overigens nog 'n vraagje voor de diehards hier; hoe hebben jullie je Basic Knive Combat Badge gehaald? Ik heb nu totaal zo'n 50 knive kills gemaakt in 4 maanden dus ik heb echt geen flauw idee hoe ik er 7 moet halen in één ronde, op het campen van een karkand spawn na.
Je bedoelt Expert ?? Gewoon je Rambo mode knop op "OFF" zetten en sneaky erop los steken

Twhomp schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 19:50:
Ik vind juist SF supervet: geen vliegtuigen, lekker veel vervoer (lopen? liever een quad), je kan makkelijk de daken op. Extra speelgoedkeuze. En Warlord for the win!
Maar goed, smaak is persoonlijk zeggen we dan maar.
Eens !! Alleen de AWP/L89A1 moet heel snel in SF komen, want met de M95 raak ik geen kont (Dat was in Delta Force Land Warrior wel anders

) en alleen snipen als je SEAL/SAS bent is ook zoiets

Probeer eens te alt-tabben met je 1 GB kan je lachen kwa swap tijd

Server LAG doe je niks aan

Kan wel doe het zo vaak

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:22:
Ow damorpheus, misschien is het interessant om te vragen hoe het straks gaat met Windows Vista en ALLE BF versies 1942/vietnam/bf2 en bf2142. Zal het (direct bij release van Vista) compatible zijn en als er problemen zijn met de huidige/oude BF series, wordt dat nog gepatched?
/Kan het niet laten mode : Nee joh tuurlijk niet dan brengen ze een "Ultimate BattleField Pack" die net als die C&C pack half werkt en vol met bugs zit en die gaan ze dan fixen zogenaamd

Het is gewoon een goed idee punt uit !!

Ik vind Sharqi wel redelijk voldoen daaraan eerlijk gezegd.
of airvehicle based (coral sea/battle of britain in bf1942)
Wake gewoon lijkt me voldoende

of tanks (aberdeen/tobruk in bf1942).
Daging Oilfields 100% zeker weten !! Als je daar alle Tanks hebt win je gegarandeerd

Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
[...]
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
Vergeet je engineer kit niet als "piloot"

Edit: Bovenstaande staat helemaal niet in de handleiding, geen idee hoe ik daarbij kom. Maar het zou wel een goed idee zijn, al zeg ik het zelf
Meen toch het ergens gelezen te hebben....
Gewoon in je control settings

Yorixz schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:41:
Ik snap 't probleem daarin helemaal niet, heli's zijn atm behoorlijk goed, een beetje goeie piloot + schutter kan vrijwel de hele map ownen, nu moet je alleen net als vliegtuigen iets vaker terug om te herladen, imho alleen maar beter zo.
Kogels zat hoor net als infantry
Tot zover deze editie van "Roodkapjes BF2 Info & Tips !!"