Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:13:
Idd ik zat laatst in een server te spelen en toen ging ik er ff uit en msnen en later ging ik weer joinen en had ik dezelfde score als toen ik disconnecte
Dus het maakt niet uit wanneer je uit de server gaat de punten worden toch wel bijgeschreven.
Ik kan dit bevestigen alleen de manier waarop is minder

=>
Er is een server die 24/7 RIMa Sharqi & Karkand heet en 16 player max is met 64 maps en bij deze kan ik iedereen adviseren om er nooit ever never niet te komen !!!
Ten eerste begon het allemaal vrijdagavond : Ik en nog wat HuT beesten wouden is lekker citymaps spelen, maar nadat ik binnen was ging elke HuT member er vanaf na 1 sec net binnen te zijn
Mja ik lekker helemaal los gaan met C4 die avond en nog net mijn Veteran gehaald dus helemaal blij enzo sinds we daarnaast toch lekker gegamed hadden althans met degenen die wel mochten blijven van die lijpe Franse admins daar
Zaterdagavond had ik er weer zin in dus ik blij met mijn C4 kitje voor mijn expert erop los raggen ... @ Sharqi kwam ik 2 kills tekort dus ging het allemaal steeds beter enzo.
Toen werd Karkand geladen en daar ging ik echt super snel van 0 naar 36 C4 kills

MAAR ...
Omdat ik toevallig heel vaak een of andere Sky Devil gast overhoop knalde/C4de dacht die lijpe admin dat ik een statpadder was => KICK
Gelukkig maar voor 1 minuut en was mijn score nog intact ... dus ik weer die server joinen alles uitleggen enzo waar ik mee bezig was die gast zegt nog sorry enzo tegen me ... ik weer vorlijk doorgaan waar ik mee bezig was en stiekem op mijn expert hopen en ja hoor : 59 kills kreeg ik mijn expert
Dus ik vrolijk verder blazen/knallen (ondertussen 127 puntjes met C4 + cappen van flags

) word ik opeens geband voor
language !!!
Ik zei amper wat af en toe een "lol" hooguit ?!?!?!
Maar wat ik ook gemerkt had : Ze zaten te
bannen om ruimte maken voor admins !!!
Naast het feit dat ik pissed ben en blij tegelijk door mijn toch behaalde expert explosives :
Waar kan ik admin misbruik melden bij EA/DiCe

Dit is toch echt te idioot voor woorden gewoon imho ...
Soory voor de lange post en als dit eventueel niet de bedoeling is maar ik moet mijn ei kwijt enzo.. delete mijn post anders.