Ik heb ongeveer dezelfde specs, alleen dan een X800 XT PE, en ik heb ook een paar dingen (lightning enzo) op low..... echt belachelijk geprogrammeert dit spel maarjaVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:30:
hallo, eindelijk doet battlefield 2 het, na patchen etc.
maar het gaat allemaal wel erg stotterig etc. en dit had ik bij de bf2 demo niet,
hij staat op alles mid, en 1024x768 @ 75hz (samsung 930bf)
verdere specs:
pentium 4 3.0 ghz s478 800mhz
2 x 512mb twinmos3200
40 gig maxtor 5200 rpm
xp pro sp2
nvidia 6600gt @ zalman koeler (niet oc`ed)
ik heb er nu driver 77.77 op zitten, ik heb ook nog de nieuwste geprobeerd (84.21 oid)
mid zou ik toch wel moeten redden? of trekt bf2 echt zo veel, of misschien nog een stickie van 1 gig / 512mb erbij doen?
thnx alvast
5200 toeren hd lijkt mij eerder de bottleneck.. als je ziet waar ik bf2 (met alles op low en 1024/768/16) op draai: Amd2000@1666mhz op een msi kt4v mobo, 512mb ddr400 (vdata) en een 9200 vivo.. wel 7200rpm schijven.. Ik weet ook niet hoe het met nvidia kaartjes zit, maar mijn 9200 draait stabieler met agp op 4x en vpu recover uit (maar dat laatste is echt een ati dingetje)
[ Voor 27% gewijzigd door djidee op 22-04-2006 10:01 ]
"Mekker, blaat"
Verwijderd
dat lighting heb ik nu ook op low, en shadows etc. ff kijke of het wat helptRMB schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:53:
[...]
Ik heb ongeveer dezelfde specs, alleen dan een X800 XT PE, en ik heb ook een paar dingen (lightning enzo) op low..... echt belachelijk geprogrammeert dit spel maarja
Verwijderd
maar je schijf heeft er toch niks mee te maken, is toch alleen maaar voor het laden van je game?djidee schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:59:
5200 toeren hd lijkt mij eerder de bottleneck.. als je ziet waar ik bf2 (met alles op low en 1024/768/16) op draai: Amd2000@1666mhz op een msi kt4v mobo, 512mb ddr400 (vdata) en een 9200 vivo.. wel 7200rpm schijven..

anders zal ik maar ff een mooi hddtje kopen
Verwijderd
Ik heb een X1600 Pro en had tot voor kort het vage probleem dat de nametags boven de mannekes en de vlaggetjes boven de capturepoints verdwenen (en spontaan wwer terugkwamen na verloop van tijd). Terug naar AGP 4x, fastwrites uit en weg probleem. Van verlies in FPS heb ik geen last na deze actie, wel blijven de nametags in ieder geval weer zichtbaar, en dat scheelt TK's....djidee schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:59:
Ik weet ook niet hoe het met nvidia kaartjes zit, maar mijn 9200 draait stabieler met agp op 4x en vpu recover uit (maar dat laatste is echt een ati dingetje)
Stop er nog een reepje van 512MB (of 1024MB) bij en je kunt alle settings@high spelenRMB schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:53:
[...]
Ik heb ongeveer dezelfde specs, alleen dan een X800 XT PE, en ik heb ook een paar dingen (lightning enzo) op low..... echt belachelijk geprogrammeert dit spel maarja
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Hmzz, check je hotmail spamfolder evendjmantri schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:26:
[...]
nee helaas, ik kan hem niet uploaden en de helpdesk blijft stil
M'n collega heeft die map op je server gezet (vrijdag 14:00 ) en ik zie wel het mailtje hier in de outbox staan
(vergeet niet je server unranked te maken via bf2cc, anders kan je de map niet spelen
in mijn favorieten in All Seeing Eye stond altijd DJMantri als een van me favos, deze heet nu als sinds paar dagen i3d.nl - Battlefield 2 Ranked Server|35ms|84.244.131.181:16567 en er draaien standaard maps, ranked...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Voor de duidelijkheid:
84.244.131.181:16567
DJMANTRI server draait nu de map Holland
OCTheEagle: zorg dat je de namen van alle files lowercase houdt, de linux servers vinden uppercase niet zo leuk
OCTheEagle: zorg dat je de namen van alle files lowercase houdt, de linux servers vinden uppercase niet zo leuk
[ Voor 40% gewijzigd door Stewie! op 22-04-2006 12:58 ]
Ok, dan gaan we vanavond eens kijken
Wel vreemd, ik zou toch echt menen dat ik hem gisteravond nog steeds op de mashtuur map met 0 spelers zag staan?
Wel als DJmantri voor GoT en niet met i3d server als naam, dit in mijn favorieten lijstje van BF2 zelf. Het verversen zal wel niet goed gegaan zijn dan...
Wel als DJmantri voor GoT en niet met i3d server als naam, dit in mijn favorieten lijstje van BF2 zelf. Het verversen zal wel niet goed gegaan zijn dan...
Verwijderd
Messchien iets leuk voor de volgende topic!
een leuke lijstje met screenshots en detals van mods als
FH2, DC,BG
een leuke lijstje met screenshots en detals van mods als
FH2, DC,BG
Vraagje: Er stond eerder altijd een performance guide in de OP, waar is die gebleven cq waar is er een te vinden?
Heeft ook een computer!
http://www.tweakguides.com
Net nog even zitten spelen op de server erg lachen hoor die map, nu was t minimaal 5 vs 5 ofzo maar toch wel leuk, doordat er veel te veel airvehicles zijn, denk ik dat zij zeer snel de overhand hebben, en het meer duiken voor bombardementen word. Misschien dat hieraan nog wat gesleuteld kan worden... Verder zijn sommige flagpoints wel erg leeg, zou wat mooier zijn als er wat meer materiaal gebruikt werd...
Lijkt me erg vet om daar eens met 32+ man op te spelen...
Net nog even zitten spelen op de server erg lachen hoor die map, nu was t minimaal 5 vs 5 ofzo maar toch wel leuk, doordat er veel te veel airvehicles zijn, denk ik dat zij zeer snel de overhand hebben, en het meer duiken voor bombardementen word. Misschien dat hieraan nog wat gesleuteld kan worden... Verder zijn sommige flagpoints wel erg leeg, zou wat mooier zijn als er wat meer materiaal gebruikt werd...
Lijkt me erg vet om daar eens met 32+ man op te spelen...
[ Voor 93% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-04-2006 15:58 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html die bedoel je denk ik zal ik vanavond de sp ff updaten.
Verwijderd
De HDD heeft er niks mee te maken (als hij genoeg werkgeheugen zou hebben, maar dat heeft hij nietdjidee schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:59:
5200 toeren hd lijkt mij eerder de bottleneck.. als je ziet waar ik bf2 (met alles op low en 1024/768/16) op draai: Amd2000@1666mhz op een msi kt4v mobo, 512mb ddr400 (vdata) en een 9200 vivo.. wel 7200rpm schijven.. Ik weet ook niet hoe het met nvidia kaartjes zit, maar mijn 9200 draait stabieler met agp op 4x en vpu recover uit (maar dat laatste is echt een ati dingetje)

Specs:
Venice 3000+ @ 2,25 GHz
2*1 GB Twinmos
2*200 GB Samsung SP2004C > RAID 0
EVGA 7800 GT CO
Asus A8N SLi-Deluxe
ik wilde al niets zeggen, maar zag em ook alweer wake draaien.. toenstrax zaten er 25+ players op Holland, lang tijd niet meer zo druk geweest daar..

Verwijderd
dus voor bf2 is 1 gig werkgeheugen in dual channel niet genoegVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:30:
[...]
De HDD heeft er niks mee te maken (als hij genoeg werkgeheugen zou hebben, maar dat heeft hij niet). Sinds ik RAID 0 heb is m'n framerate echt 0,0 omhoog gegaan, maar wel zit ik nu 99 an de 100 keer als eerste in de map in plaats van 50 van de 100 keer
.
Specs:
Venice 3000+ @ 2,25 GHz
2*1 GB Twinmos@ 409 MHz
EVGA 7800 GT CO
Asus A8N SLi-Deluxe
dan zou ik dus een stickie van 512 erbij moeten doen?
als je dual channel hebt zou ik eerder denken aan 2x256 mb. er bij zetten.
en mijn eigen ervaring: met 2x512 liep het haperig, met 4x512 (wat ik nu heb) loopt het gewoon lekker vloeiend (zoals het hoort).
en mijn eigen ervaring: met 2x512 liep het haperig, met 4x512 (wat ik nu heb) loopt het gewoon lekker vloeiend (zoals het hoort).
[ Voor 48% gewijzigd door Jorn1986 op 22-04-2006 19:06 ]
Verwijderd
Nee, want dat heb je geen Dual-Channel. Met 4 reepjes krijg je 2T (als ze niet allemaal single Sided zijn. Dus gewoon verkopen en 2*1 GB kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:01:
[...]
dus voor bf2 is 1 gig werkgeheugen in dual channel niet genoeg?
dan zou ik dus een stickie van 512 erbij moeten doen?
Verwijderd
Een vraagje...
Een kennis van mij heeft Battlefield 2 gekocht, maar het draait niet bij hem op z'n PC.
Nu biedt hij hem te koop aan voor een leuk prijsje.
Kan ik gewoon de DVD + Cd Key overnemen en 'legaal' op ranked servers spelen?
Of is het net zoals bij Steam, dat de key aan een account wordt gekoppeld?
Alvast bedankt!
Een kennis van mij heeft Battlefield 2 gekocht, maar het draait niet bij hem op z'n PC.
Alvast bedankt!
Verwijderd
ik weet niet of ik nog wel wil investeren in dit pc`tje,Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:12:
[...]
Nee, want dat heb je geen Dual-Channel. Met 4 reepjes krijg je 2T (als ze niet allemaal single Sided zijn. Dus gewoon verkopen en 2*1 GB kopen.
ik zie wel, het loopt nu redelijk vloeiend maar bijna alles op low/mid
Die had ik gevonden met google idd, maar ik bedoelde meer een tabel / grafiek waaruit je min of meer kon aangeven wat je specs waren en op die manier werd aangegeven in welke resoutie enzo je kon gamenVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 15:56:
http://www.tweakguides.com/BF2_1.html die bedoel je denk ik zal ik vanavond de sp ff updaten.
Heeft ook een computer!
Ik wil samen met een vriend een spelletje COOP Singleplayer spelen met mij als Host.
Nu heb ik begrepen dat dat kan maar: Ik heb geen flauw idee hoe dat moet
Heb al op Google gekeken kon niks vinden
En nog een ander detail: Ik zit achter een router
Weet een van jullie misschien hoe het moet?
Nu heb ik begrepen dat dat kan maar: Ik heb geen flauw idee hoe dat moet
Heb al op Google gekeken kon niks vinden
En nog een ander detail: Ik zit achter een router

Weet een van jullie misschien hoe het moet?
Ehm,, Multiplayer openen en een server maken? Jij start de server en als jij de map geladen hebt ziet hij jouw server en je kan samen spelen?
Hij zit niet in dezelfde kamer maar 10km verwegTomino schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:23:
Ehm,, Multiplayer openen en een server maken? Jij start de server en als jij de map geladen hebt ziet hij jouw server en je kan samen spelen?
'k geloof dat je met een progje 'hamachi; ofzo een LAN kunt faken en zodoende een local game kint starten, heb het zelf nog niet geprobeerd.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Moeten echt alle namen (dus ook alle namen in de server.zip en client.zip) in lowercase? Dit omdat de BF2 editor al die mappen/bestanden etc heeft gemaakt.DaMorpheus schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:56:
Voor de duidelijkheid:
Verder heb ik een beetje lopen rommelen met de billboards, check:

Overigens is't lastig om nederlandse reclames overal op te plakken omdat tegenwoordig overal copyright op zit. Ik moet dus ff kijken hoe dat (qua regels) precies zit.
[ Voor 4% gewijzigd door OCTheEagle op 22-04-2006 23:44 ]
Verwijderd
gratis reclame... bevat 2 woorden : gratis en reclameOCTheEagle schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:43:
[...]
Moeten echt alle namen (dus ook alle namen in de server.zip en client.zip) in lowercase? Dit omdat de BF2 editor al die mappen/bestanden etc heeft gemaakt.
[afbeelding]
Overigens is't lastig om nederlandse reclames overal op te plakken omdat tegenwoordig overal copyright op zit. Ik moet dus ff kijken hoe dat (qua regels) precies zit.
moet je eens raden welke woorden bedrijven het leukst vinden
Jep, alles moet lowercase, mapnamen en bestandsnamenOCTheEagle schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:43:
[...]
Moeten echt alle namen (dus ook alle namen in de server.zip en client.zip) in lowercase? Dit omdat de BF2 editor al die mappen/bestanden etc heeft gemaakt.
.
Dat progseltje is echt geweldigmikenl schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:31:
'k geloof dat je met een progje 'hamachi; ofzo een LAN kunt faken en zodoende een local game kint starten, heb het zelf nog niet geprobeerd.
prachtig, zo kun je t toch heel typisch Nederlands maken, how about this voor op de wallenOCTheEagle schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:43:
[...]
[afbeelding]

Zie je straks allemaal mensen idlen voor de wallssain onez schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:02:
[...]
prachtig, zo kun je t toch heel typisch Nederlands maken, how about this voor op de wallen
[afbeelding]
Verwijderd
Waar blijft het wietplantje en de dikke joint...sain onez schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:02:
[...]
prachtig, zo kun je t toch heel typisch Nederlands maken, how about this voor op de wallen
[afbeelding]
die staan daar op zolder, en op dat balkon daar links, hebben we net een stick gerookt.. .
'Man, look at those colors...'
'Red names, blue ones, even green ones... F#ck it, even if it's a bug, I shoot everything that moves...'
'Red names, blue ones, even green ones... F#ck it, even if it's a bug, I shoot everything that moves...'
[ Voor 34% gewijzigd door SAiN ONeZ op 23-04-2006 01:22 ]
LOL, en na 5 kills krijg je de volgende badge:sain onez schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:20:
die staan daar op zolder, en op dat balkon daar links, hebben we net een stick gerookt.. .

Verwijderd
ROFLbvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 03:06:
[...]
LOL, en na 5 kills krijg je de volgende badge:
[afbeelding]
Verwijderd
bvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 03:06:
[...]
LOL, en na 5 kills krijg je de volgende badge:
[afbeelding]
Hoeveel fps heb je met deze setup ? Ik heb bijna hetzelfde:Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:30:
[...]
De HDD heeft er niks mee te maken (als hij genoeg werkgeheugen zou hebben, maar dat heeft hij niet). Sinds ik RAID 0 heb is m'n framerate echt 0,0 omhoog gegaan, maar wel zit ik nu 99 an de 100 keer als eerste in de map in plaats van 50 van de 100 keer
.
Specs:
Venice 3000+ @ 2,25 GHz
2*1 GB Twinmos@ 409 MHz
EVGA 7800 GT CO
Asus A8N SLi-Deluxe
Venice 3200 @2,5
1gb OCZ
160gb maxtor
xfx 7800GT
A8N SLi Deluxe
En heb met dit setupje maar 40/50 fps op medium
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
dat klopt niet , ik met een x800xl haal al in de 90 fps , door geheugen haal je normaal gewoon af en toe eens 0 fps maar ga je niet in het algemeen minder fps hebben.DeluxZ schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:07:
[...]
Hoeveel fps heb je met deze setup ? Ik heb bijna hetzelfde:
Venice 3200 @2,5
1gb OCZ
160gb maxtor
xfx 7800GT
A8N SLi Deluxe
En heb met dit setupje maar 40/50 fps op mediumIk denk zelf dat het aan het geheugen ligt, daarom vraagje
Er zijn ook mensen bij die dezelfde setup hebben maar dan met 2gb en alles high @ 80fps. Toch raar dan he

Verwijderd
Tijdens een spel ~ intoetsen, dan intypen: renderer.drawfps 1 en dan weer ~ intoetsen om de console af te sluiten
Verwijderd
in console: renderer.drawfps 1
heb zelf bf2 eraf gehaald, ik wacht op quakewars. heb geen zin meer op steeds 100 uur voor class moeten af te maken. heb het wel gezien nu
tijd voor wat nieuws na bijna jaar BF2
heb zelf bf2 eraf gehaald, ik wacht op quakewars. heb geen zin meer op steeds 100 uur voor class moeten af te maken. heb het wel gezien nu
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 11:15 ]
Fraps of wat ze hieronder zeggen
Verwijderd
trouwens een goede geluids kaart tegenover een onboard scheelt je ook al gauw 15 tot 20 fps.
was destijds overgestapt van onboard naar x-fi kaart en bf2 ging helemaal smooth toen.
onboard vreet zowiezo al teveel resources weg van je systeem
was destijds overgestapt van onboard naar x-fi kaart en bf2 ging helemaal smooth toen.
onboard vreet zowiezo al teveel resources weg van je systeem

Voor diegenen die een eigen server hebben gehuurd: De nieuwe BF2CC is uit (http://www.bf2cc.com/download.htm). Helaas heeft I3D nog niet alle (sowieso de onze niet) server geüpdate, maar het is dan ook weekend........
Wat krijgen we nu? Op deserteren staan zware straffen hoor en deze opmerking is niet goed voor het moreel van de mannenVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:15:
Ik krijg steeds meer respect voor de piloten die zo makkelijk bomb kills maken, ik krijg het maar niet voor elkaar. Van wat voor hoogte, afstand, snelheid dan ook, raken: ho maar.
Ik probeer het dan wel in een fighter wat me moeilijker lijkt dan met een bomber waar je 5 bommen hebt, maar in een J10 of F35 zie ik er ook genoeg met succes bommen droppen.
Weet er iemand een goede guide hiervoor? Genoeg gevonden voor de guided bombs, tv missiles etc, maar niet voor het gewone bommen gooien.
Misschien moet je eerst maar een paar maanden MS flightsim spelen
Er shit om BF2 te spelen tegen een vijand die volledige luchtdominatie heeft.
Van mij mogen de stingers nog makkelijker worden.
Ik schiet vaak genoeg raak zonder een plane neer te halen.
Er shit om BF2 te spelen tegen een vijand die volledige luchtdominatie heeft.
Van mij mogen de stingers nog makkelijker worden.
Ik schiet vaak genoeg raak zonder een plane neer te halen.
Verwijderd
heheh na 485 uur verder en rank Second Lieutenant heb ik het wel gezien.bvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:56:
[...]
Wat krijgen we nu? Op deserteren staan zware straffen hoor en deze opmerking is niet goed voor het moreel van de mannen![]()
Ik krijg steeds meer respect voor de piloten die zo makkelijk bomb kills maken, ik krijg het maar niet voor elkaar. Van wat voor hoogte, afstand, snelheid dan ook, raken: ho maar.
Ik probeer het dan wel in een fighter wat me moeilijker lijkt dan met een bomber waar je 5 bommen hebt, maar in een J10 of F35 zie ik er ook genoeg met succes bommen droppen.
Weet er iemand een goede guide hiervoor? Genoeg gevonden voor de guided bombs, tv missiles etc, maar niet voor het gewone bommen gooien.
iemand nog een accountje kopen
De tweede versie downloadenVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:21:
ik kan de holland map niet spelen, bij 75 % kapt ie ermee, wat is er fout?
http://www.wouty.nl/hollandv2.zip
Tx to: @internetofshit
Kijk eens na het droppen direct achter je. Aan de hand daarvan pas je je releasmoment aan. Desnoods bind je een key voor de views ervoor op je joystick, als je met joystick vliegt dan hè
.
Voor mij is het echt een gevoelskwestie en 9 van de 10 keer gooi ik de bom echt bovenop de tank (hoe zeg ik dit zonder arrogant over te komen
)
Voor mij is het echt een gevoelskwestie en 9 van de 10 keer gooi ik de bom echt bovenop de tank (hoe zeg ik dit zonder arrogant over te komen
Ik zat gisteren een admin te zieken op Wake
Speelde China rond onze eigen airport die bezet was door de Amerikanen.
De Amerikaanse admin komt eraan en stapt in een Jet op de Chinese airstrip
Ik snipe 'm door het glas (headshot)
Ga snel richting jet en plaats een claymore en verstop me in de bunker
Admin komt er weer aan en wil vliegen... boem claymore en hij is dood
Admin komt er weer aan en ik snipe 'm door het glas dood
Plaatst snel een claymore in de bunker, loop om en ga achter die berg liggen
Admin gaat naar bunker en boem dood
En toen disconnected
Admin kickte me wegens baserapen
En toen disconnected
Eigenlijk was je gewoon aan het campen, zou ik je ook voor gekickt hebben.Woodski schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:21:
En toen disconnected
Eigenlijk was ik gewoon aan het doen wat je van een sniper en spec ops verwacht.
Beetje verwarring schoppen bij de vijand.
En het was gewoon onze base alleen was hij bezet door de vijand
Dus volgende keer als ik zo'n domme vijand tegenkom doe ik gewoon weer het zelfde
Beetje verwarring schoppen bij de vijand.
En het was gewoon onze base alleen was hij bezet door de vijand
Dus volgende keer als ik zo'n domme vijand tegenkom doe ik gewoon weer het zelfde
Verwijderd
HeheWoodski schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:21:
Ik zat gisteren een admin te zieken op Wake
En toen disconnected
Dat zijn de mooiste kills, ik heb ook weleens dat als er 2 man in een heli gaan zitten dat ik eerst de piloot snipe, je ziet die anderen denken '' he wat gebeurt hier'', hij gaat op de pilootplek zitten en hoppa weer een headshot.
Het is die gevoels kwestie denk ik en als ik achter me kijk is het net 10 meter ervoor of erachter... Blijven oefenen maarOemfoefoe schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:21:
Kijk eens na het droppen direct achter je. Aan de hand daarvan pas je je releasmoment aan. Desnoods bind je een key voor de views ervoor op je joystick, als je met joystick vliegt dan hè.
Voor mij is het echt een gevoelskwestie en 9 van de 10 keer gooi ik de bom echt bovenop de tank (hoe zeg ik dit zonder arrogant over te komen![]()
)
@Woodski: MS Flight simulator lijkt me nu niet echt goed geschikt om bommen droppen te oefenen. Ik heb in ieder geval nog geen Boeings of Cessna's gezien met wapens onder de vleugels
Voor je informatie, ik speel al jaren Falcon 4 (F16 sim) en daar gaat het bommen droppen net iets anders in...
Kijk eindelijk iemand die het wel snaptHehe
Dat zijn de mooiste kills, ik heb ook weleens dat als er 2 man in een heli gaan zitten dat ik eerst de piloot snipe, je ziet die anderen denken '' he wat gebeurt hier'', hij gaat op de pilootplek zitten en hoppa weer een headshot.
Jammer dat dit niet lukt met die L96A1
Weet ik ook wel. Maar aangezien ik verder weinig tegen die planes kan doen moet ik m'n frustratie toch ergens op kwijt he. Ik zou willen dat ik zo goed kon vliegen. Maar veel verder dan take-of en dan uit het vliegtuig jumpen wanneer ik ben waar ik wil zijn kom ik niet. En ik ga er geen joystick voor kopen dus laat maar verder.@Woodski: MS Flight simulator lijkt me nu niet echt goed geschikt om bommen droppen te oefenen. Ik heb in ieder geval nog geen Boeings of Cessna's gezien met wapens onder de vleugels![]()
Voor je informatie, ik speel al jaren Falcon 4 (F16 sim) en daar gaat het bommen droppen net iets anders in...
[ Voor 170% gewijzigd door Woodski op 23-04-2006 12:45 ]
Verwijderd
Een vraagje...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Jawel, het is vannacht op alle servers geplaatst, zie ook de nieuwsberichten.Communicator schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:55:
Voor diegenen die een eigen server hebben gehuurd: De nieuwe BF2CC is uit (http://www.bf2cc.com/download.htm). Helaas heeft I3D nog niet alle (sowieso de onze niet) server geüpdate, maar het is dan ook weekend........
Als het om welke reden dan ook op jouw server niet het geval is, graag even melden bij de helpdesk
Verwijderd
pff dat zou elke noob doen, ook al is het een un/capble baseMr. Bondt schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:24:
[...]
Eigenlijk was je gewoon aan het campen, zou ik je ook voor gekickt hebben.

dat hij de admin 4 keer kilt, zegt al iets van de admin ipv de sniper te zoeken.
Zulke admins zijn gewoon noobs.
Punt uit, en kunnen het gewoon niet hebben dat ze worden neer geschoten.
---------------------------------
mr.bondt wat zou een sniper dan moeten doen, de basis binnen gaan met een sniper geweer terwijl zeker dan 5/6 players met semi/auto wapens lopen

echt zielige admins die het niet kunnen hebben
had ik niet verwacht van je mr.bondt, dat je zo iets zou zeggen terwijl het op een uncapble base is

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 13:25 . Reden: Daar zijn dikgedrukte letters niet voor bedoeld ]
Ja dat kan probleemloos.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:59:
Een vraagje...
Alvast bedankt!
Je kan onbeperkt accounts aanmaken met die key
Alleen kan er niet meer dan een account online met die key
Mijn BF2 en BF2-SF zijn tweedehands
Als het een cappable flag is wordt er van je verwacht dat je hem overneemt en niet dat je van een afstandje iedereen afknalt die er spawnt. Snipen = campen, maar dan niet bij een basis. Die neem je mijn inziens óf over, óf je blijft er weg. Met wat voor class of voertuig dan ook.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:01:
[...]
pff dat zou elke noob doen, ook al is het een un/capble base![]()
dat hij de admin 4 keer kilt, zegt al iets van de admin ipv de sniper te zoeken.
Zulke admins zijn gewoon noobs.
Punt uit, en kunnen het gewoon niet hebben dat ze worden neer geschoten.
---------------------------------
mr.bondt wat zou een sniper dan moeten doen, de basis binnen gaan met een sniper geweer terwijl zeker dan 5/6 players met semi/auto wapens lopen![]()
echt zielige admins die het niet kunnen hebben
had ik niet verwacht van je mr.bondt, dat je zo iets zou zeggen terwijl het op een uncapble base is
Maar kicken omdat je de Admin bent gaat mij ook wat te ver. Ik zou die sniper inderdaad ook lekker opgezocht hebben, net zolang tot ie maar een andere snipe plek opzocht..
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 13:26 ]
Je kan natuurlijk ook rondrenne claymore's neerleggen in de base. Kan ook heel gevaarlijk zijn hoorVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:01:
mr.bondt wat zou een sniper dan moeten doen, de basis binnen gaan met een sniper geweer terwijl zeker dan 5/6 players met semi/auto wapens lopen
Snipers zijn niet voor niks snipers, die horen ergens te liggen en te campen. Het is toch geen Unreal Tournament?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
lol precies vanwege dat soort neppe players is bf niet leuk meer.
gasten die objectloos aleen voor de kills gaan, kijk sniper is er voor de backup maar van die saaie apen die in een lav bij een vlag gaan staan en niet pakken is gewoon triest.
vaak zijn dat van die nerds die 40 kills nodig hebben voor hun gold badge.
gasten die objectloos aleen voor de kills gaan, kijk sniper is er voor de backup maar van die saaie apen die in een lav bij een vlag gaan staan en niet pakken is gewoon triest.
vaak zijn dat van die nerds die 40 kills nodig hebben voor hun gold badge.
ik ben sergeant en zojuist de 5000 punten barriere gepasseerd (sorry dat ik niet zo die-hard speler als jullie ben
)
Mijn statusbalk tot de volgende rang is volledig, zou ik nu niet een rang moeten stijgen en weer unlocks krijgen?
Mijn statusbalk tot de volgende rang is volledig, zou ik nu niet een rang moeten stijgen en weer unlocks krijgen?
Dus jij ook?Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:01:
[...]
pff dat zou elke noob doen, ook al is het een un/capble base
Proberen bij de vlag te komen, doe je ook eens wat voor je team...mr.bondt wat zou een sniper dan moeten doen, de basis binnen gaan met een sniper geweer terwijl zeker dan 5/6 players met semi/auto wapens lopen
Op een uncapable snipen?echt zielige admins die het niet kunnen hebben

Dat had ik gewoon gedaan, dat is mijn stijl.
Ik laat mijn stijl niet veranderen door één of andere gast die geeneens fatsoenlijk Nederlands kan.
[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Bondt op 23-04-2006 13:31 ]
Verwijderd
Weetje, Snipers zijn geen aussalt players.bvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:18:
[...]
Als het een cappable flag is wordt er van je verwacht dat je hem overneemt en niet dat je van een afstandje iedereen afknalt die er spawnt. Snipen = campen, maar dan niet bij een basis. Die neem je mijn inziens óf over, óf je blijft er weg. Met wat voor class of voertuig dan ook.
Maar kicken omdat je de Admin bent gaat mij ook wat te ver. Ik zou die sniper inderdaad ook lekker opgezocht hebben, net zolang tot ie maar een andere snipe plek opzocht..
en ik ben maar in me hele battlefield carriere maar 2x neer geschoten door een sniper waneer ik spawnde.
meestal krijgen ze de kans omdat de players eerst effe 3 seconden stil blijft staan(zie ik genoeg gebeuren)
het wordt van je verwacht dat je overneemt, jah er staat niet dat je hem moet overnemen.
campen is gewoon een term en is geen regel. en ook en part of the game.
ook heb je 35 mili seconden godmode als je spawn.
Verwijderd
Nee ik niet. Ik vind mensen gewoon zielig, als ze mensen gaan kicken omdat ze als sniper jouw helemaal inmaaktMr. Bondt schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:28:
[...]
Dus jij ook?![]()
[...]
Proberen bij de vlag te komen, doe je ook eens wat voor je team...
[...]
Op een uncapable snipen?
Dat had ik gewoon gedaan, dat is mijn stijl.
Ik laat mijn stijl niet veranderen door één of andere gast die geeneens fatsoenlijk Nederlands kan.
Als die persoon dus niets anders kan bedenken, behalve kicke: als hij 4x achter elkaar wordt neer gemaaid, is er zelf bij hem iets aan de hand.
want ja er bestaan bij elke basis gewoon 4/8 sniper spots ...
is gewoon echt logisch nadenken en de map kennen.
(snipers dekken ook meestal de spawnpoints, dus dan is het nog makkelijker om ze te vinden)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 13:44 ]
Kijk Ace, ik zou die sniper ook opgezocht hebben en niet zomaar gekicked. Maar het is maar hoe die Admin het zelf bekeek. Kon ie er niet tegen om 4 x achter gekilled te worden of vond hij dat die sniper lame bezig was en de server regels overtrad?Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:41:
[...]
Nee ik niet. Ik vind mensen gewoon zielig, als ze mensen gaan kicken omdat ze als sniper jouw helemaal inmaakt
Als die persoon dus niets anders kan bedenken, behalve kicke: als hij 4x achter elkaar wordt neer gemaaid, is er zelf bij hem iets aan de hand.
want ja er bestaan bij elke basis gewoon 4/8 sniper spots ...
is gewoon echt logisch nadenken en de map kennen.
(snipers dekken ook meestal de spawnpoints, dus dan is het nog makkelijker om ze te vinden)
Het zal wel een combinatie van beiden zijn, maar evengoed zeg je zelf al in je laatste zin dat snipers CP's dekken en dus niet aanvallen.
Verwijderd
jep want snipers zijn ook niet echt CQC meer LDCbvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:51:
[...]
Kijk Ace, ik zou die sniper ook opgezocht hebben en niet zomaar gekicked. Maar het is maar hoe die Admin het zelf bekeek. Kon ie er niet tegen om 4 x achter gekilled te worden of vond hij dat die sniper lame bezig was en de server regels overtrad?
Het zal wel een combinatie van beiden zijn, maar evengoed zeg je zelf al in je laatste zin dat snipers CP's dekken en dus niet aanvallen.
Ja leuk allemaal maar binnen grenzen laat ik me niet vertellen hoe ik moet spelen.
Als ik de vijand aanval die rondloopt in m'n eigen basis dan moet ik dat zelf weten.
En snipen is nou eenmaal campen. Rustig wachten op dat ene schot wat meteen een kill is.
Snipers, planes, artillerie, landmijnen... het hoort er allemaal bij in BF2
Als ik de vijand aanval die rondloopt in m'n eigen basis dan moet ik dat zelf weten.
En snipen is nou eenmaal campen. Rustig wachten op dat ene schot wat meteen een kill is.
Snipers, planes, artillerie, landmijnen... het hoort er allemaal bij in BF2
Ben het ns een keer eens met Ace
Wat Woodski deed is mega irritant voor diegene die het ondergaat maar is echt niet tegen "de regels" ofzo.
Woodski stond volkomen in zijn recht bovendien was hij niet eens aan het spawncampen en was het zijn eigen homebase. Die admin had hem ook gewoon kunnen gaan zoeken en/of UAV aanvragen bijvoorbeeld.
Er zijn gewoon teveel mensen (hier) die allemaal regels gaan verzinnen om af te dwingen dat het spel gespeeld wordt zoals ZIJ het leuk vinden en zoals ZIJ vinden dat het moet.
Sommige regels zijn idd nodig om het enigzins leuk te houden en daar sta ik ook achter maar er wordt echt teveel onzin verzonnen.
Het spel draait namelijk uiteindelijk helemaal niet om cappen maar om zo snel mogelijk de tickets vd tegenstander op nul te krijgen. Dat kun je doen door veel vlaggen te veroveren en behouden maar ook door zoveel mogelijk tegenstanders te killen.
Derhalve is het onzin om te stellen dat je alleen in een base mag zijn met de bedoeling om de vlag te cappen.
Als een sniper op deze manier de jets uit de lucht kan houden, verwarring veroorzaakt en zo de boel bij de vijand ontregelt is hij alleen maar erg waardevol.
Hij maakt het hiermee een andere squad ws makkelijker om de vlag ondertussen over te nemen.
Verder is de natuur van de sniper zo dat hij meestal een lonewolf is. Zijn klasse is helemaal niet gericht op het cappen van vlaggen. Lekker zinvol om in je 1tje als sniper een flag proberen te gaan cappen zeker op die base....
Wat Woodski deed is mega irritant voor diegene die het ondergaat maar is echt niet tegen "de regels" ofzo.
Woodski stond volkomen in zijn recht bovendien was hij niet eens aan het spawncampen en was het zijn eigen homebase. Die admin had hem ook gewoon kunnen gaan zoeken en/of UAV aanvragen bijvoorbeeld.
Er zijn gewoon teveel mensen (hier) die allemaal regels gaan verzinnen om af te dwingen dat het spel gespeeld wordt zoals ZIJ het leuk vinden en zoals ZIJ vinden dat het moet.
Sommige regels zijn idd nodig om het enigzins leuk te houden en daar sta ik ook achter maar er wordt echt teveel onzin verzonnen.
Het spel draait namelijk uiteindelijk helemaal niet om cappen maar om zo snel mogelijk de tickets vd tegenstander op nul te krijgen. Dat kun je doen door veel vlaggen te veroveren en behouden maar ook door zoveel mogelijk tegenstanders te killen.
Derhalve is het onzin om te stellen dat je alleen in een base mag zijn met de bedoeling om de vlag te cappen.

Als een sniper op deze manier de jets uit de lucht kan houden, verwarring veroorzaakt en zo de boel bij de vijand ontregelt is hij alleen maar erg waardevol.
Hij maakt het hiermee een andere squad ws makkelijker om de vlag ondertussen over te nemen.
Verder is de natuur van de sniper zo dat hij meestal een lonewolf is. Zijn klasse is helemaal niet gericht op het cappen van vlaggen. Lekker zinvol om in je 1tje als sniper een flag proberen te gaan cappen zeker op die base....
[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 23-04-2006 14:41 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Ik heb Battlefield 1942 en de mod DesertCombat samen ongeveer 3 jaar gespeeld (vanaf de bf1942 release totdat World of Warcraft in 2005 uitkwam). Geweldige game (en mod) was dat, nog nooit eerder heeft een game mij zo lang kunnen boeien.
Battlefield 2 daarmee vergeleken:
BF2 is wel leuk om te spelen, maar het boeit mij bij verre niet zoveel als bf1942 dat deed. Ook ben ik geen fan van het wapen unlocksysteem.
Af en toe speel ik BF2, maar eigenlijk nooit langer dan een uurtje.
Ik had een vraagje, en ik weet dat het eigenlijk bij het andere subforum hoort, maar nu ik hier toch een berichtje aan het plaatsen ben...
Soms komt er bij mij in beeld (in grijze letters linksonder in beeld) "Maximaal aantal eenheden bereikt" meestal meerdere keren achter elkaar, enig idee wat hiermee bedoelt wordt?
Battlefield 2 daarmee vergeleken:
BF2 is wel leuk om te spelen, maar het boeit mij bij verre niet zoveel als bf1942 dat deed. Ook ben ik geen fan van het wapen unlocksysteem.
Af en toe speel ik BF2, maar eigenlijk nooit langer dan een uurtje.
Ik had een vraagje, en ik weet dat het eigenlijk bij het andere subforum hoort, maar nu ik hier toch een berichtje aan het plaatsen ben...
Soms komt er bij mij in beeld (in grijze letters linksonder in beeld) "Maximaal aantal eenheden bereikt" meestal meerdere keren achter elkaar, enig idee wat hiermee bedoelt wordt?
In het engels is dat duidelijker
Eenheden is Squads
Eenheden is Squads
Verwijderd
@ Woodski:
Ah bedankt, in het engels is het inderdaad duidelijker.
Ah bedankt, in het engels is het inderdaad duidelijker.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 14:55 ]
Hij doet het inmiddels.......DaMorpheus schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:59:
[...]
Jawel, het is vannacht op alle servers geplaatst, zie ook de nieuwsberichten.
Als het om welke reden dan ook op jouw server niet het geval is, graag even melden bij de helpdesk
Ben wel benieuwd hoeveel servers nu de 'FriendlyFire for Mines' gaan aanzetten (dus dat eigen mijnen OOK je eigen mensen killen.....)
Gelukkig kun je TK punish nog steeds uitzetten.......
Verwijderd
Ja ik ook maar 8 van de 10 keer rijd de tank gewoon weer verder...soms zie ik ze wel 10m van hun plek komen door de ontploffing en nog rijden ze verder...En dat ligt toch echt niet aan mij.Oemfoefoe schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:21:
Kijk eens na het droppen direct achter je. Aan de hand daarvan pas je je releasmoment aan. Desnoods bind je een key voor de views ervoor op je joystick, als je met joystick vliegt dan hè.
Voor mij is het echt een gevoelskwestie en 9 van de 10 keer gooi ik de bom echt bovenop de tank (hoe zeg ik dit zonder arrogant over te komen![]()
)
k sta al in de top 600 qua aviators
En is dat dan in een fighter of in een bomber? Met andere woorden, gooi ik misschien wel goed, maar is de vernietigende werking van die 2 bommen niet goed genoeg?Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:17:
[...]
Ja ik ook maar 8 van de 10 keer rijd de tank gewoon weer verder...soms zie ik ze wel 10m van hun plek komen door de ontploffing en nog rijden ze verder...En dat ligt toch echt niet aan mij.
k sta al in de top 600 qua aviators
Met die SU34 lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan, die gasten maken kill na kill. Ik kom op Gulf of Oman lijkt het echter wel altijd bij de US terecht en heb nooit de kans om te switchen naar de MEC en dus de SU34....
Klinkt erg bekend in de oren ja!Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:17:
[...]
Ja ik ook maar 8 van de 10 keer rijd de tank gewoon weer verder...soms zie ik ze wel 10m van hun plek komen door de ontploffing en nog rijden ze verder...
Je ziet inderdaad de APC/tank gewoon door de ontploffing verplaatsen, terwijl ik die bomb boven op zijn touret had geprakt.
Ook erg irri: 2 bommen -> één er net voor -> en één er net achter -> moet je weer terug om twee nieuwe bommen te halen.
Ik ben de laatste dagen weer flink aan het spelen, met name Commander.
Weet iemand misschien wat je tegen die ontzettend lame kindertjes kunt doen die op/onder je vliegtuig gaan liggen zodat je niet wegkan, of een teamkill krijgt? Ik word er echt schijtziek van. Net weer iemand. Zeg ik "Fuck off", word ik gebanned voor bad language. IPV dat ze die fucking lamer bannen wordt het slachtoffer de dader. Lijkt het Nederlandse rechtssysteem wel
Weet iemand misschien wat je tegen die ontzettend lame kindertjes kunt doen die op/onder je vliegtuig gaan liggen zodat je niet wegkan, of een teamkill krijgt? Ik word er echt schijtziek van. Net weer iemand. Zeg ik "Fuck off", word ik gebanned voor bad language. IPV dat ze die fucking lamer bannen wordt het slachtoffer de dader. Lijkt het Nederlandse rechtssysteem wel
Ioniq 5 P45
Echt 'n waardeloze optie als je 't mij vraagt, is me nu al 'n aantal keer gebeurt dat ik gepunished werd omdat m'n teammate over m'n mine reed die gewoon overduidelijk midden op de weg lagCommunicator schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:02:
Hij doet het inmiddels.......
Ben wel benieuwd hoeveel servers nu de 'FriendlyFire for Mines' gaan aanzetten (dus dat eigen mijnen OOK je eigen mensen killen.....)
Gelukkig kun je TK punish nog steeds uitzetten.......

En ja, nu dat "camp"-gebeuren weer is opgelaaid; campen mag van mij.
Kijk, het is strontirritant als je zelf steeds gepakt wordt door een tank, maar je zal dan vast niet de enige zijn of je moet echt heel stom zijn.
Pak lekker een anti-tank en hupsakee weg ermee. Zelfde geldt voor een snipertje, altijd vervelend (en laf
) Meestal pak ik dan zelf ook een snipertje en zoek hem even op vanuit de onbekende hoek.
(op het eind van een ronde zie je altijd wat voor kits de eerste 3 gebruikt hebben en ik verbaas me dr over dat er soms mensen zijn die maar één kit in een ronde gebruiken. Soms is dat toch helemaal niet praktisch???)
Kijk, het is strontirritant als je zelf steeds gepakt wordt door een tank, maar je zal dan vast niet de enige zijn of je moet echt heel stom zijn.
(op het eind van een ronde zie je altijd wat voor kits de eerste 3 gebruikt hebben en ik verbaas me dr over dat er soms mensen zijn die maar één kit in een ronde gebruiken. Soms is dat toch helemaal niet praktisch???)
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
Hoe kan je nu discussieren over campen in BF 2 ?
Verzinnen ze gewoon dingen ofzo.
Hoe kan je nu niet campen in bf 2?
Ik bedoel , wat moet je doen , als sniper op een tank en een hele squad afrennen , of zelfs als een assault. In games als CSS kan ik het verstaan , iedereen die dood is moet jou volgen en respawnt pas als je dood bent ... maar bf 2
Verzinnen ze gewoon dingen ofzo.
Hoe kan je nu niet campen in bf 2?
Ik bedoel , wat moet je doen , als sniper op een tank en een hele squad afrennen , of zelfs als een assault. In games als CSS kan ik het verstaan , iedereen die dood is moet jou volgen en respawnt pas als je dood bent ... maar bf 2

Verwijderd
Klopt. Ik heb er vanmiddag samen met 2 clanmates gespeeld. Alleen wel jammer dat het 15-5 was en dat er een stelletje anaal ingestelde K.W.A. members waren. Zodra je de carrier rapte werd je gekicked, maar de main van de US rapen werd niks aan gedaan??djmantri schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:51:
ff voor de info:
op mijn server draaid nu dus de holland map
ik kan alleen ff niet op bf2cc omdat ze waarschijnlijk de server gereset hebben oid
maar join maar alvast, ik verander de naam e.d. dadelijk wel!
iig toppie map!
Verwijderd
Dat is met een fighter....2 bommen moet zeker genoeg zijn...dat is juist het gekke...de ene keer heb je maar 1 voltreffer nodig of kan je een tank al slopen als de bommen maar in de buurt zijn en soms wil het gewoon niet lukken.bvk schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:49:
[...]
En is dat dan in een fighter of in een bomber? Met andere woorden, gooi ik misschien wel goed, maar is de vernietigende werking van die 2 bommen niet goed genoeg?
Met die SU34 lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan, die gasten maken kill na kill. Ik kom op Gulf of Oman lijkt het echter wel altijd bij de US terecht en heb nooit de kans om te switchen naar de MEC en dus de SU34....
Met een bommenwerper is het altijd prijs....dat kan haast niet missen.
Je kan natuurlijk ook proberen om de bommenwerper te "lenen".
En over dat hele sniper verhaal. Ik vind dat een sniper niets te zoeken heeft in een normale combat situatie. Die klasse is juist om op afstand te killen. Wat moet je nou met een sniperrifle doen bij de vlag tegen al dat automatische geweld. Sitting duck als je het mij vraagt.
Ik vind dat soort admins ook super zielig. Ik werd laatst van een server gekicked omdat ik toevallig de beste piloot in de server was. We zaten op Oman en ik won elke dogfight met de bomber nota bene. En dan gaan ze mij kicken omdat ik de sfeer verziekte volgens hun. Ik was verder niet aant het baserapen of wat ook terwijl ze ons continu bestookte op het Mec vliegveld met arti en fighters. Ik was gewoon eerlijk aan het vechten. Ik bombardeerde wat tanks...schoot wat heli's uit de lucht en killde al hun fighters. En dan mij lekker 3x uit de server kicken omdat ze me niet aan konden. De laatste keer kickte ze me en stalen ze onze beide jets. Is dat niet zielig dan. K kwam toevallig later een van die jongens van die clan tegen op een andere server en die vond het zelf gewoon zielig dat hun admin mij kickte. Wacht dan lekker 1 of 2 maps tot er weer een city map is ofzo en pak mij dan weer lekker. Daar ben ik dan weer minder goed in...
Verwijderd
Ach ik ben zo iemand.bertenernie schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:42:
En ja, nu dat "camp"-gebeuren weer is opgelaaid; campen mag van mij.
Kijk, het is strontirritant als je zelf steeds gepakt wordt door een tank, maar je zal dan vast niet de enige zijn of je moet echt heel stom zijn.Pak lekker een anti-tank en hupsakee weg ermee. Zelfde geldt voor een snipertje, altijd vervelend (en laf
) Meestal pak ik dan zelf ook een snipertje en zoek hem even op vanuit de onbekende hoek.
die de ene keer 1 kit gebruikt en dan weer ineens 6.
light aan welke situatie.
Ben ik alleen aan het spelen, dan is het aussalt of medic, soms aanvallen en verdedigen tussen twee vlagen: Spec-ops. En als engineer in een tank of gewoon een kit opakken
en als anti-tank als hinderlaag tegen humvee of een tank en close mid range combat
en sniper als ik zie dat me squadleader ergens op een goeie sniper spot in de buurt is.
-------------------------------------
maar soms hou ik gewoon een kit en kill ik wat ik kan killen en de rest mag wel voorbij gaan.
maar je grooste voordeel is de kits van dode team mates die rond je light
soms zie ik dan ook een anti-tanker dood gaan terwijl er nog maar 1 schot moeten worden gelost.
dus even kit swichten
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 20:30 ]
Verwijderd
Vanmiddag was het wel droevig idd. Ik spawn op de carrier. Wil naar de heli gaan, zijn er twee spelers die hem net eerder hebben. In zo'n geval heb ik iets van jammer dan, ga wel iets anders doen. Word ik vervolgens geTKed en voor n00b uitgemaakt en wordt een kickvote gestart.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:55:
[...]
Klopt. Ik heb er vanmiddag samen met 2 clanmates gespeeld. Alleen wel jammer dat het 15-5 was en dat er een stelletje anaal ingestelde K.W.A. members waren. Zodra je de carrier rapte werd je gekicked, maar de main van de US rapen werd niks aan gedaan??
spoiler:
Psst, niet doorvertellen, maar heb vanmiddag (op het moment dat <10 players waren) ook eea aan TKs gedaan bij teammembers die dat bij mij deden. Maar dat was meer als geinen bedoeld
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 23:29 ]
Verwijderd
Probeer ik ook weleens te doen is idd best aardige strategie die heel goed werkt, alleen ben ik als kogelmagneet vaak net iets te traag...Ach ik ben zo iemand.
die de ene keer 1 kit gebruikt en dan weer ineens 6.
ligt aan welke situatie.
Ben ik alleen aan het spelen, dan is het aussalt of medic, soms aanvallen en verdedigen tussen twee vlaggen: Spec-ops. En als engineer in een tank of gewoon een kit opakken
en als anti-tank als hinderlaag tegen humvee of een tank en close mid range combat
en sniper als ik zie dat me squadleader ergens op een goeie sniper spot in de buurt is.
-------------------------------------
maar soms hou ik gewoon een kit en kill ik wat ik kan killen en de rest mag wel voorbij gaan.
maar je grooste voordeel is de kits van dode team mates die rond je ligt
soms zie ik dan ook een anti-tanker dood gaan terwijl er nog maar 1 schot moeten worden gelost.
dus even kit swichten

ligt het aan mijn verbinding of is er sinds vandaag niet 1 bf2 server te vinden waarbij je niet na een paar minuten een disconnect krijg vanwege een slechte netwerk verbinding....
Ik wordt hier echt zo scheit en scheit ziek van he, dat gek*t met met bf2 altijd....
Ik wordt hier echt zo scheit en scheit ziek van he, dat gek*t met met bf2 altijd....
Ik word vandaag maar weer eens keer op keer gekickt door overijverige admins...
Is er dan geen enkele server waar de admins de regels verzinnen terwijl ze aan het spelen zijn, nu zat ik weer op een server waar ze vonden dat je geen claymores en C4 mocht gebruiken in kleine ruimtes!!
Mijn god... Wat ze toch allemaal verzinnen om hun server lowlevel te houden.

Is er dan geen enkele server waar de admins de regels verzinnen terwijl ze aan het spelen zijn, nu zat ik weer op een server waar ze vonden dat je geen claymores en C4 mocht gebruiken in kleine ruimtes!!

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 24-04-2006 00:34 ]
Ik ben samen met twee vrienden aan het kijken of we een 16 speler server kunnen regelen.
Daar zullen we dan zeer weinig regels hebben
Je zal dan zelfs mogen campen (
) en baserapen als alle vlaggen zijn ingenomen.
Weet niet of er interesse is in zo'n server, zo ja, dan wil ik jullie wel op de hoogte houden
Daar zullen we dan zeer weinig regels hebben
Je zal dan zelfs mogen campen (
Weet niet of er interesse is in zo'n server, zo ja, dan wil ik jullie wel op de hoogte houden
Zal wel met je taal tegen een bad language script zijn gelopen die je daarvoor automatisch bant. Tegen figuren die voor je jet stappen kun je alleen maar de admins van de server waarschuwen of een kickvote starten, als je een kickvote doet roep dan heel duidelijk door de chat waarom dat je die doet. Kans van slagen stijgt dan van 0 naar 1 %Spiller schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:30:
Ik ben de laatste dagen weer flink aan het spelen, met name Commander.
geheelonthouder met geheugenverlies
Verwijderd
Zag het. Maar jij deed het inderdaad op de goede manier. De TK'ers Tk'en. Mensen zoals KILLZONE@NL deden het bij iedereen. Ik heb toen een kickvote tegen hem gestart. Telkens 1 vote te weinigVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:21:
[...]
Vanmiddag was het wel droevig idd. Ik spawn op de carrier. Wil naar de heli gaan, zijn er twee spelers die hem net eerder hebben. In zo'n geval heb ik iets van jammer dan, ga wel iets anders doen. Word ik vervolgens geTKed en voor n00b uitgemaakt en wordt een kickvote gestart.Intelligent hoor (ik snap het in ieder geval niet, gaat mijn pet te boven)... Grmbl... Maargoed, verder best vermaakt.
spoiler:Psst, niet doorvertellen, maar heb vanmiddag (op het moment dat <10 players waren) ook eea aan TKs gedaan bij teammembers die dat bij mij deden. Maar dat was meer als geinen bedoeld

Epitome schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:33:
Ik word vandaag maar weer eens keer op keer gekickt door overijverige admins...![]()
Is er dan geen enkele server waar de admins de regels verzinnen terwijl ze aan het spelen zijn, nu zat ik weer op een server waar ze vonden dat je geen claymores en C4 mocht gebruiken in kleine ruimtes!!![]()

Goede serveradmins zijn sowieso schaars.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
bad language filters ook weer zoiets idioots
was laatst op een server waar je aimbot niet mocht zeggen 
Maar kom regelmatig servers tegen waar, zodra de admin joint en zich duidelijk kenbaar maakt, spelers vanzelf beginnen te droppen en op het laatst de server leeg
Dr zijn teveel jonge knulletjes die hun speelgoed uit willen proberen... laatst ook nog (wel een bf1942 server), gaat iemand van BFA autoteam uitzetten en vervolgens 'handmatig' iedereen commanderen dat ie het andere team MOET joinen
alsof ie niks beters te doen had...
Maar kom regelmatig servers tegen waar, zodra de admin joint en zich duidelijk kenbaar maakt, spelers vanzelf beginnen te droppen en op het laatst de server leeg
Dr zijn teveel jonge knulletjes die hun speelgoed uit willen proberen... laatst ook nog (wel een bf1942 server), gaat iemand van BFA autoteam uitzetten en vervolgens 'handmatig' iedereen commanderen dat ie het andere team MOET joinen

Verwijderd
Beste Gotters,
Gamert vs Telenet (32vs32) is gespeeld en een glorieuze overwinning voor gamert:
Gamert vs Telenet.BE
De Uitslag
Sharqi Peninsula
Gamert MEC/MOC - Telenet.BE USA
112 - 0
Gamert USA - Telenet.BE MEC/MOC
63 - 0
Gulf of Oman
86 - 0
165 - 0
Einduitslag:
426 - 0
Gamert vs Telenet (32vs32) is gespeeld en een glorieuze overwinning voor gamert:
Gamert vs Telenet.BE
De Uitslag
Sharqi Peninsula
112 - 0
63 - 0
Gulf of Oman
86 - 0
165 - 0
Einduitslag:
426 - 0
Post je ook de glorieuze tegenslagen
what the hell moeten wij hiermee? was gamert niet iets van geenstijl btw, laten ze die troep daar mooi houden.
Dit topic is gesloten.