[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.685 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:33:
Net geknalt van 13u00 deze middag tot nu ... stats zijn nog niks aangepast ... me worried again ? Zijn er gekende problemen ?

Als ik hier kijk zie ik waar ik net gespeeld heb 5 minuten geleden ...
http://www.bf2player.com/...account=44739925&show=all

Maar mijn stats zijn niks verhoogd ??
Weet niet of deze al actueel zijn,

andere site voor stats. Rechtsonder staat je wachttijd. Kijk even.
http://bf2s.com/player/44739925/

[ Voor 61% gewijzigd door Tomino op 15-04-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
sain onez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:57:
ja en dat is maar goed ook als je als een wilde staat te teamkillen ... |:(
stuk hout
Nah nee ik teamkill normaal niet. Hoewel er een paar spelers van GOT zijn die er om schreeuwen om een teamkill te krijgen.
Overigens speelde ik net dezelfde role en kreeg alnog/opnieuw dezelfde ribbons als gisteren voor m'n disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Wow ik keek net even hoeveel team kills ik in totaal heb, 43. :X
Ik teamkill nooit voor de lol dus dit zijn allemaal mensen die onder me voertuig ofzo zijn gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

More Victims
(Top 10) You are no one's worst enemy. Go bully someone.

Ik wist het wel, mijn meissie zei vroeger altijd al "Jef je bent te lief" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
jefjef schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:10:
More Victims
(Top 10) You are no one's worst enemy. Go bully someone.

Ik wist het wel, mijn meissie zei vroeger altijd al "Jef je bent te lief" >:)
Ben je nu niet in de war met je moeder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Auto Ready is dat dat venstertje om een spawn plek te kiezen automatisch tevoorschijn komt, want die kan je met je rechtermuisknop tevoorschijn halen !! Ik zou zeggen give it a go :)
Oemfoefoe schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:30:
Dit moet ik wel toegeven Nero, die gasten lijken wel goed op elkaar ingespeeld...kan niet anders zeggen.
Maar ik hoef jou maar 2 dingen te zeggen en dan kan je de rest wel raden;
GoT-hawk (ja in die tijd rulede die vliegende tank nog) en de enige 'niet DG-player' in dat team.
Snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt ??
Echter mijn posts hierboven gingen niet zo zeer over de teamplay van die gasten, maar over het adminbeleid/misbruik.
Vooralsnog niks van gemerkt.

Verder heb ik met pijn en moeite 3 keer Veteran Explosives gehaald gisteren en geen eene keer gekregen :/ Telt het niet mee als je tijdens "detonation" jezelf meeneemt ofzo ?? HELP !!! Werd er echt gek van :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het adres van de GOT bf2 server :? of is die er niet :?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:48:
[...]

Weet niet of deze al actueel zijn,

andere site voor stats. Rechtsonder staat je wachttijd. Kijk even.
http://bf2s.com/player/44739925/
Nope ... 5 uur voor niks gespeeld ... best wel triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:23:
wat is het adres van de GOT bf2 server :? of is die er niet :?

thx
Ja en nee, Dj Mantri op 84.244.131.181:16567

Het is niet zo'n fijne server
Je medespelers hier zijn gevaarlijker dan je tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodski schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:43:
[...]

Das dan erg jammer, dat kinderachtige gedoe, tis ook altijd wel effe zoeken naar nieuwe goede servers met serieuze spelers :/

Dat heb ik al sinds de eerste battefield een zwak punt van deze game gevonden, dat de makers baserapen toelaten. Het had gewoon zo geprogrammeerd moeten zijn dat dat niet kan imho. Maar goed wie ben ik, ik kan nog niet eens een poppetje tekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
sain onez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:10:

Dat debakel tegen GAMERT zit me nog altijd niet lekker, en wil 'the Sweet Taste of Victory' weer proeven... (ben nog altijd van mening als iedereen strak had blijven spelen, ipv als kippen zonder koppen overal maar ongeörienteerd rondrennen, we niet voor ze hadden hoeven onder te doen..)

groetjes
De Paashaas
beste paashaas, regel maar 32 man voor een rematch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Oh oh oh, wat ik nou weer meemaak:

Zit op de server van "The Saxon Fighter" (85.17.14.167:16567)
Zitten daar gasten van die clan onwijs te statpadden (auto in water en repairen maar). Nou ja, whatever verder. Maar ik moet als spec-ops wel eens hun shit opblazen. De eerste keer killden ze me (wie verwacht je nou te campen in hun thuisbasis?). De tweede keer weet ik wel 1 gast te killen op weg naar hun UAV-trailer (zaten met z'n drieën).

Hop: de server uitgekickt met de melding dat ik zat te campen. Riiiiight.

Daar komen we dus ook nooit meer :P Het was toch al een duitse server, dus het kon al niks zijn :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Als je weer een keer op onze ts komt, dan leg ik het je wel uit wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:48:
[...]

Das dan erg jammer, dat kinderachtige gedoe, tis ook altijd wel effe zoeken naar nieuwe goede servers met serieuze spelers :/

Dat heb ik al sinds de eerste battefield een zwak punt van deze game gevonden, dat de makers baserapen toelaten. Het had gewoon zo geprogrammeerd moeten zijn dat dat niet kan imho. Maar goed wie ben ik, ik kan nog niet eens een poppetje tekenen :+
?¿ het is het team dat het toelaat hoor, om door bijvoorbeeld geen anti-kit te kiezen of de spawns van je medegenoten te beschermen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:25:
Oh oh oh, wat ik nou weer meemaak:

Zit op de server van "The Saxon Fighter" (85.17.14.167:16567)
Zitten daar gasten van die clan onwijs te statpadden (auto in water en repairen maar). Nou ja, whatever verder. Maar ik moet als spec-ops wel eens hun shit opblazen. De eerste keer killden ze me (wie verwacht je nou te campen in hun thuisbasis?). De tweede keer weet ik wel 1 gast te killen op weg naar hun UAV-trailer (zaten met z'n drieën).

Hop: de server uitgekickt met de melding dat ik zat te campen. Riiiiight.

Daar komen we dus ook nooit meer :P Het was toch al een duitse server, dus het kon al niks zijn :+
dan zou dit van pas komen http://www.bfroe.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, goeie tip. Volgende keer neem ik wel screenshots. Hun "teamwork" score loog er niet om en 3 auto's naast elkaar in het water is heus niet verdacht.

Ach, weet je, ze doen maar. Maar om mij te kicken omdat in hun cheatweg loop is gewoon krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei net eindelijk mijn gold heal gehaald. ffs wat een slachtpartij was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Woodski schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:43:
[...]
Ja en nee, Dj Mantri op 84.244.131.181:16567

Het is niet zo'n fijne server
da vink onzin, er zijn strengere regels alleen is het jammer dat er niemand meer op komt :+
als iemand een warserver oid nodig heeft of voor een clan ofzo, neem ff contact op want ik denk dat ik de komende 2 maanden geen reet meer aan mn server ga doen!

bijna iedereen is naar HUT verhuisd (helaas) en zelf speel ik ook bijna niet meer, alleen wel kut dat ik nou nog 2 maanden moet want het hut gebeuren was precies rond het moment van verlengen en nu vind ik het jammer dat ik het gedaan heb :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
drnet ging ik dus wel lkkr.. een gast met 240 uur chopper skills en ik met al zeg ik het zelf redelijk goeie gunner skills ( ok ik heb niet veel gespeeld maar tog ). ik zit al de hele tijd met hem in een chopper.. al 3 rondes.. en opeens komt er zo'n andere gast.. ik vond dat dus niet leuk.. 't ging net zo lkkr.. dus na 3x zitk er nog niet in en ik denk ik doe es wat c4 erop voor de grap

....

left mouse button, left mouse button, druk ik perongeluk op rmb en dan weer op lmb

boooom

ups..

werd niet gekicked :D ze ware wel boos alle2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

warchaser schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:52:

vind je het gek 8)7

Maar waarom doe je überhaupt C4 op dat ding? Beetje pestgedrag, stoer doen, ik heb stiekem macht, kijk mij nou? Ik snap het nooit zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kwas gewoon kwaad.. :P ik had eerst gewoon lkkre rondes en toen kwam die gast en moest ik wachten.. nja lesje geleerd he..

wel raar vind ik altijd... ik zat drnet in chopper.. stinger site schiet op mij mist 2 kogels ik ga dan beetje dichterbij schiet 8 (!) rakette op die stinger site.. en hij kan nog vrolijk snel 2 kogels op mij afschiete --- dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
warchaser schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:52:
drnet ging ik dus wel lkkr.. een gast met 240 uur chopper skills en ik met al zeg ik het zelf redelijk goeie gunner skills ( ok ik heb niet veel gespeeld maar tog ). ik zit al de hele tijd met hem in een chopper.. al 3 rondes.. en opeens komt er zo'n andere gast.. ik vond dat dus niet leuk.. 't ging net zo lkkr.. dus na 3x zitk er nog niet in en ik denk ik doe es wat c4 erop voor de grap

....

left mouse button, left mouse button, druk ik perongeluk op rmb en dan weer op lmb

boooom

ups..

Nou nou nou... ik moet ff reageren, je doet er zo lakoniek over ..., Je zit dus onaangebroken DRIE ( !!!) rondes lang in de chopper en je wordt kwaad wanneer iemand je op gegeven moment voor is !! |:( ( al helemaal niet te spreken van de C4 actie erna :/ )

Ik snap dit soort gedrag niet hoor.... Iedereen heeft evenveel recht op de chopper, had je maar niet dood moeten gaan, en drie rondes is echt fokking lang.
Zo benader ik het spel iig, helaas delen lang niet genoeg mensen deze mening.

Het is trouwens maar goed dat je niet VOIP tegen je hele team kan doen. Ik word altijd laaiend wanneer iedereen op het vliegdekschip rondhuppelt en undertussen de rest van de vlaggen verloren gaan. Kzou ze dan allemaal helemaal verrot kunnen schelden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik weet dat dit niet de plaats is om te flamen over een server, maar het gaat weer over Dutch Gaming Community. Ik weet dat ze GoT bezoeken, dus ik wil toch even het volgende voorleggen en ik hoop dat er reacties komen van hun zijde op ons HuT-forum.
  • Admins kicken alleen als ze zelf worden gerapet, maar zij hebben een vrijwaring voor alles!
  • Vanavond wordt van alle kanten geroepen dat er teamkillers zijn voor vehicles en dat er gebaserapet wordt. Niemand doet er wat aan!
  • Iedereen met --={DG}-tag zijn admin, nou er waren er zeker 5(!) aanwezig. Het enige wat je te horen krijg is 'loser', 'ik wil zelf spelen' en 'ga maar naar je eigen kutserver'. Lekker professioneel! :r
Heel erg jammer...want ik heb voorheen altijd lekker gespeeld daar.

Dus DG-admins (dan doel ik op de 'oude garde'); ik nodig jullie uit om de HuT-forum op te zoeken, zodat wij het één en ander kunnen bespreken. Want de fun op jullie server is de laatste tijd ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Ik blijf maar servers afvinken hier :Y)

Zijn er ook nog meldingen van positieve servers, waar je je tenminste kunt vermaken tijdens een potje BF2 ... ?

PS,
Probeer altijd een server te ontwijken met mensen die die server beheren. Zat vanmiddag ook Dalian plant, nou vloog 2x in de buurt v/h vliegdekschip om een F35-B af te knallen (hij was airborne ja) en kreeg al gelijk een warning naar m'n reet geslingerd.

Gewone EA servers zijn ook af en toe leuk, zolang er maar geen irritante lui in rondlopen ...

[ Voor 56% gewijzigd door EyeWitness op 16-04-2006 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geklaag allemaal. Als het je niet bevalt op zo'n server pak je toch gewoon een ander.
Bart-Man aka [SjoQ]Bart-Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EyeWitness schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:14:

Zijn er ook nog meldingen van positieve servers, waar je je tenminste kunt vermaken tijdens een potje BF2 ... ?

PS,
Probeer altijd een server te ontwijken met mensen die die server beheren. Zat vanmiddag ook Dalian plant, nou vloog 2x in de buurt v/h vliegdekschip om een F35-B af te knallen (hij was airborne ja) en kreeg al gelijk een warning naar m'n reet geslingerd.

Gewone EA servers zijn ook af en toe leuk, zolang er maar geen irritante lui in rondlopen ...
Volgensmij ligt het ook gewoon aan de leeftijd van de spelertjes.

Vroeger bij BF1942 had je zo'n server van een clan met mensen van alleen 30+. Daar speelde ik vaak op en was de sfeer meestal erg goed. En werd er rechtvaardig geadmind.

Zo'n server ga ik ook voor BF2 zoeken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:00:
[...]

Vroeger bij BF1942 had je zo'n server van een clan met mensen van alleen 30+. Daar speelde ik vaak op en was de sfeer meestal erg goed. En werd er rechtvaardig geadmind.

Lotus Jungs
Leipe Clan

Beide 30+ en in bezit van een ranked server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:58:
Wat een geklaag allemaal. Als het je niet bevalt op zo'n server pak je toch gewoon een ander.
Bart-Man aka [SjoQ]Bart-Man
Tsja..zo ken ik er nog één.
Als je het geklaag niet bevalt, dan zoek je toch een ander forum?

't Is tenslotte een discussieforum. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
EyeWitness schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:14:

Zoek eens op "Bierhalle". Daar zijn wel eerlijke admins aanwezig.
Het is wel 32 mensen op 64 maps, maar dat mag de pret niet drukken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
DaMorpheus schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:04:
[...]

Lotus Jungs
Leipe Clan

Beide 30+ en in bezit van een ranked server :)
Gisteren op Lotus Jungs gespeeld, beetje rustig en veel "idle" spelers maar toen het op gang kwam ging het best aardig en er werd zonder gezeik gespeeld :)

//edit

Gisteren deden de stats een beetje raar en werden niet geüpdatet maar ik zie dat ik zowaar m'n veteran Command badge verdient heb daar :)

[ Voor 18% gewijzigd door phYzar op 16-04-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Ik heb nu 2514 punten maar ben nog steeds Corporal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:11:
[...]
Onveroverbare hoofdbasisverkrachter :X
Wrom? K hou alleen maar de chopper down...en anders hangt ie 9 van de 10 keer toch achter de tv station. Tis maar 1 tv guided vanaf de kust lijn...kan je nauwelijks verkrachten noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:00:
[...]

En het moment van de dag. Ik merk op dat er 's middags veel minder leuk wordt gespeeld dat 's avonds laat. 's Middags deel ik dan als admin meestal ook geen warnings uit. 3 General Warnings aan het begin van iedere ronde en daarna is het meteen kick. 's Avonds is dat niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
wat kun je tegen claymore doen? zie altijd van die noob snipers claymore spammen in karkand, soms zie ik gewoon duidelijk claymore liggen loop ik er 3 meter omheen gaat die alsnog af...wtf. Als er een claymore in het midden van de straat ligt kun je er dus gewoon door. lekker nep

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:27:
wat kun je tegen claymore doen? zie altijd van die noob snipers claymore spammen in karkand, soms zie ik gewoon duidelijk claymore liggen loop ik er 3 meter omheen gaat die alsnog af...wtf. Als er een claymore in het midden van de straat ligt kun je er dus gewoon door. lekker nep
Nix, omlopen of wachten tot een teammate van je eroverheen loopt :p

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik meestal doe op een map als sharqi...daar gooien ze altijd de tv station helemaal vol met clay's...ga ik gewoon samen met een maat als medic en dan loopt er gewoon iemand overheen en die revive je dan weer... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

En ook: www.ifc.de.hm

Als je die foto's bekijkt zeg het genoeg :) Ze zien er afschrikwekkend uit en doen niet kinderachtig. Ze doen alleen wel veel Sharqi en ze kunnen goed heli-vliegen, dat je niet voor een verrassing komt te staan :P

(zoek in de serverbrowser naar WWW.IFC....)

[ Voor 14% gewijzigd door Nap op 16-04-2006 14:18 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:46
Om niet een hele avond te hoeven zoeken naar een server met een beetje 'normale' regels, hebben wij er zelf maar één genomen: 84.244.131.137
Tag is =2FB=. Regels: All is Fair in Love and War........
Er wordt van je verwacht dat je hard maar eerlijk speelt.....Als er dus een tank van de vijand niets staat te doen, mag je die wat ons betreft gerust meenemen......

We hebben hem nu nog op 16 players staan, met 64 player maps. Voornamelijk Strike en Sharqi.
Als er meer mensen komen, zullen we het aantal players aanpassen naar 32 (wel op 64 maps).
Vanaf een uurtje of 8 's avonds tot minimaal 11 uur zijn er =2FB= admin's aanwezig.....

Kom maar langs, als je durft!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat loopt iedereen nou te mekkeren over de stats. het is fooking pasen over de gehele wereld dus meeste mensen gamen. dus gamespy overload wat dus in houd in meestal 10 uur vertraging in stats update.
had gisteren gold heal gehaald en heb net de punten ervan binnen. komt echt wel goed frusties |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:42:
wat loopt iedereen nou te mekkeren over de stats. het is fooking pasen over de gehele wereld dus meeste mensen gamen. dus gamespy overload wat dus in houd in meestal 10 uur vertraging in stats update.
had gisteren gold heal gehaald en heb net de punten ervan binnen. komt echt wel goed frusties |:(
:> Wij ook van jou XennOX ;)

Stats kwijtraken is me nog nooit gebeurd, maar het is toch wel leuk om ff terug te kijken net nadat je gespeeld hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Lol, een vijand blies mij op, krijgt ie een teamkill aan zijn broek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Ik moet nog een paar uurtjes spelen tot de 8000 punten unlock, maar ben niet zo gemotiveerd meer, alhoewel, gister op de gamert server lekker met F35 ouwehoeren is snel over de 60 punten... En gewoon geen last gehad van neuswiel/uitlaat fanaten, voor het eerst op een 64 player :) Maar het word echt tijd voor een fijne mod, want blijf het spel een beetje buggy en niet uitdagend genoeg vinden... * djidee denkt terug aan Desert Combat

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
bierhalle is wel een lekkere server.. iemand schoot mij af voor een chopper, hij schoot met ze sniper door het raam toen ik er al in zat en ging er toen mee weg.. ik riep de admin en hij werd gekicked - volgende x ban..

kijk daar hou ik nou van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
En het werkt! Met bots!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/screen002.jpg

Nu nog ff al die irritante bugs eruit halen en een verhaal verzinnen waarom de MEC Nederland loopt aan te vallen en wat de EU forces komen doen.

[ Voor 44% gewijzigd door OCTheEagle op 16-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:39:
En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Nu nog ff al die irritante bugs eruit halen en een verhaal verzinnen waarom de MEC Nederland loopt aan te vallen en wat de EU forces komen doen.
Gaaf eerste indruk ziet er al netjes uit, ben benieuwd :)

zit de afsluitdijk er ook in?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Ons landje is al zo klein gaat die het nog meer verkleinen :+

Kwam trouwens dit net tegen : BF2 maar dan oldskool 8-)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Vergeet niet te bedenken waarom de euroforces vanuit friesland aan gaan vallen, lijkt me nogal vaag gezien dat aan alle andere kanten meer euroforces beschikbaar zijn, via belgie en duitsland in ieder geval.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

* Mr. Bondt wilt hem spelen...
... moet ... F5 ... heel ... laten :9 _/-\o_

Geweldig! Nog een bèta-tester nodig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

w00t

Maarre Oemf vraagt zich af waarom de (één van de) grootste havenstad van de wereld niet op de kaart staat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
nero355 schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:07:
[...]

Ons landje is al zo klein gaat die het nog meer verkleinen :+

[/url]
Ik heb er een thumbnail van gemaakt.
:)

Verder lopen de AI bots een beetje vast als alle Euroforce bots spawnen vanaf de carrier en er is geen jet/heli beschikbaar. De AI bots doen dan niks. Als je er dan een bom op gooit dan krijg je er veel kills voor terug en loop ook het spel vast, reden dus dat de euroforce bots ook spawnen vanuit friesland.

Daarnaast vraag ik mij af of je perse euroforce moet hebben als je de EU poppetjes, vlaggetjes, stemmen en wapens gebruikt (dus niet de EU tanks/gebouwen etc).

Er is een soort van afsluitdijk die noord-holland met friesland verbindt.

Momenteel is de map een beetje ongebalanceerd, de Euro forces zijn wat sterker dan de MEC forces. Op zich heel logisch (hehe :) ) maar niet echt eerlijk. Ik ben dus ff kijken hoe en wat enzo. De map is trouwens leuk om te oefenen met de vliegtuigen; plat landschap, elk team heeft 3 vliegtuigen plus denhelder heeft een vliegveld met daarop 1 vliegtuig.

Rotterdam staat er niet op, omdat anders de vlaggen denhaag & rotterdam te dicht op elkaar liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door OCTheEagle op 16-04-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:50:
[...]

Rotterdam staat er niet op, omdat anders de vlaggen denhaag & rotterdam te dicht op elkaar liggen.
Lol...je hoefde je niet te verdedigen hoor, was maar een grapje.
Maar aangezien ikzelf werkzaam ben in de Rotterdamse haven als kraanmachinist, leek het me stoer om virtueel onder mijn eigen kraan door te vliegen! :D (of een aantal...R'dam staat er vol mee)

[ Voor 2% gewijzigd door Oemfoefoe op 17-04-2006 00:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou van Rotterdam (havenstad) een basis kunnen maken met de vliegdekschip, Schiphol (amsterdam) uitsluitend een vliegveld. Leeuwarden ook nog een vliegveld voor de tegenpartij.

Welk formaat is de map eigenlijk, 4096?

//edit: is opzich verder niks mis mee toch als de randstad dichtbevolkt (met veel vlaggen dus) is itt de tegenpartij? Je hebt waarschijnlijk alleen meer werk in het balanceren van de teams. Overigens je kan van elk team de wapens individueel ook nog veranderen he (infantry), hoeft niet perse de standaard wapens te zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo al helemaal grijs gespeeld.

Nu wil ik de game eigenlijk wel gaan kopen.
Is het een echte aanrader, en zal het ook lang boeiend blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Hey gozer, kan je mij een plezier doen?
Ik moet voor het bedrijf waar ik voor werk een Nederland map maken voor BF2. Kan jij de heightmaps misschien sharen met mij?

Het zijn de volgende 9 bestanden: HeightmapSecondary.raw en zijn opvolgers

De map wordt alleen even intern gebruikt, dus je hoeft niet bang te zijn voor "eer-verlies" ;)

Ik zou het enorm waarderen.
rinaldotromp [at] wanadoo [punt] nl

Hij ziet er in ieder geval al vet uit :)

edit:

Als je de MEC forces vervangt met de USMC kan je als verhaal gebruiken dat er eindelijk een Amerikaanse terrorist berecht gaat worden op het International Tribunaal. En dat de USA, zoals gedreigd, hun mannetje eventjes 'komen halen'.

[ Voor 14% gewijzigd door Twhomp op 16-04-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:03:

:/ kijk eensch naar de topic titel? deeltje hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Je zou van Rotterdam (havenstad) een basis kunnen maken met de vliegdekschip, Schiphol (amsterdam) uitsluitend een vliegveld. Leeuwarden ook nog een vliegveld voor de tegenpartij.

Welk formaat is de map eigenlijk, 4096?

//edit: is opzich verder niks mis mee toch als de randstad dichtbevolkt (met veel vlaggen dus) is itt de tegenpartij? Je hebt waarschijnlijk alleen meer werk in het balanceren van de teams. Overigens je kan van elk team de wapens individueel ook nog veranderen he (infantry), hoeft niet perse de standaard wapens te zijn.
Formaat is 1024x2. Formaat 1024x4 zou het best zijn, echter wordt de editor alswel de map zelf erg instabiel. Alleen de x2 formaten (256x2, 512x2, 1024x2) worden goed ondersteund. Hopelijk brengt EA nog eens een update uit voor de editor.

Verder zoek ik nog wat leuke manieren om de randstad en flevoland een beetje op te vullen. Het gebied tussen enschede, amsterdam en den haag oogt wat karig. Van Rotterdam een havenstad maken lijkt mij wel een leuk idee :) BF2 heeft wel genoeg gebouwen die je kunt gebruiken om in een haven te plaatsen.

@rinaldo, Je kunt hoogtemappen (waaronder rotterdam en nederland) downloaden van http://www.rebel13.com/SimCity/Home.html . Dit zijn jpg plaatjes. Als je de heightmap in een bf2 versie wilt hebben dan hoor ik dat wel. Houd er trouwens rekening mee dat de surrounding maps (van mijn map) gewoon weerspiegelingen zien van de hoofdmap met soms wat kleine aanpassinkjes.

[ Voor 5% gewijzigd door OCTheEagle op 16-04-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:50:
[...]

reden dus dat de euroforce bots ook spawnen vanuit friesland.

.
leuk voor fryskmannetje! btw waar istie? trouwens weinig oud {GoT] ers op de diverse servers tegen gekomen, zelf de HuT ers allen maar op de HuT server. enne DJmantri server is ook echt uitgestorven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

jefjef schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:51:
[...]

leuk voor fryskmannetje! btw waar istie?
Ons Fryskje heeft het even druk met andere zaken...het is aan hem om het te vertellen.

Omg hoe vaag kan ik over komen? Anyway...'t is geen slecht nieuws hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Ziet er erg leuk uit!
Als je een download mirror en een unranked server nodig hebt als hij af is moet je het maar even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
Oemfoefoe schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:51:
[...]

Ons Fryskje heeft het even druk met andere zaken...het is aan hem om het te vertellen.

Omg hoe vaag kan ik over komen? Anyway...'t is geen slecht nieuws hoor!
Zeker geen slecht nieuws :D

Anyways, ik heb me computer nu weer 'up and running'... Nieuwe grafische kaart, Windows XP ook maar opnieuw geïnstalleerd, ook maar even de Omega Drivers geïnstalleerd toen ik toch bezig was en nu weer helemaal klaar :D Vanmiddag al een aardig potje gespeeld met me mede-hutters, had toen wel wat problemen maar die zijn nu hopelijk over!

En tsja, ik zie GoTters ook wel 's in HuT verschijnen, maar ook in andere servers... DJMantri lijkt inderdaad dood te bloeden... Wel jammer!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:25:
[...]

@rinaldo, Je kunt hoogtemappen (waaronder rotterdam en nederland) downloaden van http://www.rebel13.com/SimCity/Home.html . Dit zijn jpg plaatjes. Als je de heightmap in een bf2 versie wilt hebben dan hoor ik dat wel. Houd er trouwens rekening mee dat de surrounding maps (van mijn map) gewoon weerspiegelingen zien van de hoofdmap met soms wat kleine aanpassinkjes.
Die site had ik al gevonden, jij komt zeker ook wel eens op bf2editor.org? Volgens mij kwam Catbox daar toen mee aanzetten. Maar als jij die ook gebruikt hebt, dan komt het goed; ik vond jouw resultaat namelijk best okee. Als het niet teveel moeite is mag je de center heightmap mailen naar me, scheelt me werk :)

De surrounding doe ik wel met photoshop en/of een europe heightmap.

Succes verder met de map! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ik begin al aardig goed te wordne met de chopper al zeg ik het zelf :P

maar een vraagje. hoe stijg je zo snel op als ik sommigen zie doen.. ik dive en dan kan ik niet snel genoeg optrekken als ik dive zoals de 'profs'.

mouse sensitivty 10 en yaw en pitch op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
DaMorpheus schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:55:
[...]

Ziet er erg leuk uit!
Als je een download mirror en een unranked server nodig hebt als hij af is moet je het maar even melden ;)
Hehe :9 mooi werk, vind het alleen jammer dat het euroforces is en dat heb ik niet. Dus spelen kan ik dan nog niet. Wil je dr niet vanilla van maken? O+

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
TrippleSix schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:47:
[...]

Hehe :9 mooi werk, vind het alleen jammer dat het euroforces is en dat heb ik niet. Dus spelen kan ik dan nog niet. Wil je dr niet vanilla van maken? O+
Heb ff rondgezocht. Ik maak alleen gebruik van de Euroforce wapens, stemmen en vlaggen. Je hebt daarvoor geen Euroforce nodig. Vanaf patch 1.21 heb je al die benodigde bestanden al op je HD staan.

Ga naar je BF2/mods/bf2 directory

unzip het bestand common_client.zip in een aparte directory

Ga naar die directory, ga dan naar de directory 'sound/eu'. voila! alle Eu samples.

In theorie kun je een mod maken waarin je alle stemmen in het nederlands inspreekt. Vervolgens gooi je dat in een level en hoppa, je hebt het nederlandse leger!

[ Voor 28% gewijzigd door OCTheEagle op 17-04-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Laatst online: 23-07 18:25
OCTheEagle schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:06:
[...]

Heb ff rondgezocht. Ik maak alleen gebruik van de Euroforce wapens, stemmen en vlaggen. Je hebt daarvoor geen Euroforce nodig. Vanaf patch 1.21 heb je al die benodigde bestanden al op je HD staan.
_/-\o_ Mooi, dan ben ik ook van de partij als beta-tester mocht je die nodig hebben :*)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:25:
[...]

Formaat is 1024x2. Formaat 1024x4 zou het best zijn, echter wordt de editor alswel de map zelf erg instabiel. Alleen de x2 formaten (256x2, 512x2, 1024x2) worden goed ondersteund. Hopelijk brengt EA nog eens een update uit voor de editor.

Verder zoek ik nog wat leuke manieren om de randstad en flevoland een beetje op te vullen. Het gebied tussen enschede, amsterdam en den haag oogt wat karig. Van Rotterdam een havenstad maken lijkt mij wel een leuk idee :) BF2 heeft wel genoeg gebouwen die je kunt gebruiken om in een haven te plaatsen.

Misschien kun je wat wip's posten om een idee te krijgen hoe 'groot' het landschap is. Ik weet niet of je bf1942 hebt gespeelt maar het hoeft IMHO niet perse zo 'opgevult' te zijn als BF2 (retail) om een leuke map te krijgen :)

ennuh, Nederlands klinkt zo raar in een computerspel :P Nederlandse vlaggen op de flagpole/ingamemap/uniforms zou wel leuk zijn als detail, moet je het wel een beetje aanpassen dat het wat gebruikt/grauwig uitziet anders kleurt het zo fel op ingame.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13

De game is bijna een jaar oud en je bent nu al op de demo uitgekeken!?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 03:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Even een vraagje, zijn de maps van BF2 over het algemeen groter of kleiner dan die van BF1942?
Ik had bij BF2 altijd het idee dat ik wel een minuutje of wat moest vliegen naar de andere kant, maar toen ik een geleende versie had bleek dat ik aan het vliegen was (als dat al lukte) en dat ik toen na 10 seconden opeens een warning kreeg dat ik het battlefield verliet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

TrippleSix schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:10:
[...]

_/-\o_ Mooi, dan ben ik ook van de partij als beta-tester mocht je die nodig hebben :*)
In dat geval ben ik er ook wel bij als er een potje gevochten wordt op Nederlandse bodem.

Misschien is het interessant om een NL-mod te maken? Nederlandse stemmen en vlaggen :P Nou ja, we'll see ;)

En OCTheEagle, nog bedankt voor de heightmap d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:46:
ik begin al aardig goed te wordne met de chopper al zeg ik het zelf :P

maar een vraagje. hoe stijg je zo snel op als ik sommigen zie doen.. ik dive en dan kan ik niet snel genoeg optrekken als ik dive zoals de 'profs'.

mouse sensitivty 10 en yaw en pitch op 1
Sensitivity op 10??!? Wow, als je de muis beweegt hang je ineens ondersteboven. :D Met diven moet je heel goed opletten dat je valsnelheid niet teveel toeneemt, als je voorbij een bepaald punt bent is het gewoon exit (net als in real life overgens). Aangaande de muis.. Ik heb daar heel lang mee gechopperd, maar toch eens op aanraden van wat medegamers de joystick geprobeerd... Ik heb nu veel meer controle. Wat niet wil zeggen dat ik nu zo geweldig vlieg, om alvast even de kastanjes uit het vuur te halen... Met name het hooveren is erg makkelijk door het trhottle wieltje op de stick en ook het laag manouvreren tussen bomen enzo door gaat met de twist handle (uiteindelijk) eenvoudiger dan met de muis.

Maargoed, ieder zijn meug. Enne inderdaad, dat diven.. let goed op je snelheid...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
k thnx,, tis dus een beetje gewoon goed aanvoelen hoe hard je kan diven.. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het werkt! Met bots!

[afbeelding]

Zou je de spawn namen van de 2 onderste steden niet kunne wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 00:10:
[...]

Misschien kun je wat wip's posten om een idee te krijgen hoe 'groot' het landschap is. Ik weet niet of je bf1942 hebt gespeelt maar het hoeft IMHO niet perse zo 'opgevult' te zijn als BF2 (retail) om een leuke map te krijgen :)

ennuh, Nederlands klinkt zo raar in een computerspel :P Nederlandse vlaggen op de flagpole/ingamemap/uniforms zou wel leuk zijn als detail, moet je het wel een beetje aanpassen dat het wat gebruikt/grauwig uitziet anders kleurt het zo fel op ingame.
Ik ben de komende 36 uur bezig om de lightmappen en navmesh opnieuw te maken. Thans, ik doe niks, de computer is nog ff 36 uur bezig :) Ik zal daarna wel wat screenshots plaatsen. Overigens heb ik't voor elkaar gekregen dat de EU forces alleen de carrier als beginpunt hebben.

Best wel leuk als je als MEC'er in het begin van de map snel naar DenHelder vliegt en daar de vlag probeert te veroveren. Probeer maar eens in je eentje 2 Black Hawk's vol met enemies, attack helicopter en 3 vliegtuigen tegen te houden met een simpel geweertje.

Verder heb ik't voor elkaar gekregen dat't nu EU forces vs US forces is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
jefjef schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:51:
[...]

leuk voor fryskmannetje! btw waar istie? trouwens weinig oud {GoT] ers op de diverse servers tegen gekomen, zelf de HuT ers allen maar op de HuT server. enne DJmantri server is ook echt uitgestorven
Fryskmantsje is gister voor 2e maal vader geworden dus heb ff niet zoveel tyd om te spelen.
Verder had ik weinig zinnigs te melden maar lees dit forum alle dagen nog hoor.
Ben vorige week nog paar maal op IKS server geweest maar was elke keer maar voor een uurtje ofzo.(Veel te weinig naar mijn zin).

En ik moet bekennen dat ik ook sinds een week Oblivion aant spelen ben, dus BF2 heeft beetje concurrentie gekregen. :Y)

Maar ja voorlopig volop in de luiers en kraamvisite etc.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat is er met www.bf2s.com gebeurt eigenlijk ?

De stats worden op een andere manier grafisch weergegeven, vind het nu eigenlijk echt waardeloos.
Voorheen was het veel duidelijker... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Frenzy_LS schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:30:

De stats worden op een andere manier grafisch weergegeven, vind het nu eigenlijk echt waardeloos.
Mee eens, de statistiekjes ziet er idd niet uit.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt

Klik eens op het linkje "GIBSON RELEASED" rechts onder BF2S Forums... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vorige week of zo gebeld met de NL EA HelpDesk, ze lieten de boel escaleren en er zou contact met me opgenomen worden... Maar ja, dat was vorige week natuurlijk, heb nog niets gehoord of wat dan ook... Klasse EA! :r Weet niet of ik nu EF en dergelijke nog wil... :/
fryskmantsje schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:18:
Fryskmantsje is gister voor 2e maal vader geworden dus heb ff niet zoveel tyd om te spelen.

Congrats Fryskmantsje met de kleine, bij deze ook alvast veel succes en sterkte voor luiers :9 :+

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 17-04-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Zijn er meer mensen hier die de laatste tijd dat zeer frustrerende ër is een probleem met uw verbinding"in beeld krijgen tijdens het spelen...?

Probeer na te gaan wat het is maar kom er maar nie uit.
Ping op 20-30
geen spyware
nix aan t downloaden
Mcafee uitgeschakeld helpt niet

iemand een idee hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
Hier heb ik inderdaad ook last van, nu moet ik wel zegge dat ik ook at problemen heb met mijn usb-adapter sinds ik een nieuwe heb, maar daarvoor had ik er ook al last van.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
wireless internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ja vergeten te vertellen heb wireless...en paar dagen geleden eindelijk het eens beveiligd
(btw wat een gedoe omdat te doen zeker met spullen van sitecom)
anyway ik heb wireless en het is nu 128bit beveiligd wpa-psk heeft het invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken maar, als je al draadloos wilt gebruiken kan je het beste met twee access points gaan bridgen, dan heb je het meeste kans op een stabiele verbinding, maargoed de discussie hoort hier verder niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Probeer voor de gein eens via UTP te gamen, mijn gok is dat het idd aan je wireless ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Nee hoort hier ook nie had gehoopt op een bug maar helaas...heb altijd wireless gespeeld zonder problemen...bedankt in ieder geval ik ga kijken of het nog ergens mee is op te lossen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
doe maar eens start --> uitvoeren --> ping "eigen ip" -t

dan zal je eens in de minuut of zo een hele hoge pingtijd vinden. dat is wanneer die connection problems verschijnt....ben zelf ook weer via draad gaan internetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Is het waar dat je met 1 cd-key meerdere accounts kan aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
als je met accounts bedoelt:

ingame nicknames met eigen stats etc.

dan wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

eperon schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:03:
als je met accounts bedoelt:

ingame nicknames met eigen stats etc.

dan wel ja
Maar je kunt maar 1 account tegelijkertijd gebruiken...

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
sorry beetje rare vraag was nog nie thelemaal wakker :)

Mare ben nu ook eigenaar van bf2 heb account geruild (hij hl2 had ik toch al 3 keer uitgespeeld en mn broertje heeft hem ook liggen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
eperon schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:47:
doe maar eens start --> uitvoeren --> ping "eigen ip" -t

dan zal je eens in de minuut of zo een hele hoge pingtijd vinden. dat is wanneer die connection problems verschijnt....ben zelf ook weer via draad gaan internetten. :(
ja maar ik heb geen hoge ping tijd...net ff uitgevoerd heb altijd perfect via wireless kunnen spelen...nadat ik m heb beveiligd is ie zo gaan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ben ik gelukkig niet de enige! Inderdaad een achteruitgang op het eerste gezicht. Vond vooral de combinatiegrafiek erg handig. De standaardgrafiek gaf ook een leuk beeld van je activiteit. Als je bijvoorbeeld een avond flink had lopen raggen dan steeg de lijn steiler, deed je het wat rustiger dan kon ie ook weer zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:52:
[...]

Ah, ben ik gelukkig niet de enige! Inderdaad een achteruitgang op het eerste gezicht. Vond vooral de combinatiegrafiek erg handig. De standaardgrafiek gaf ook een leuk beeld van je activiteit. Als je bijvoorbeeld een avond flink had lopen raggen dan steeg de lijn steiler, deed je het wat rustiger dan kon ie ook weer zakken...
Die grafieken hebben ze onder het tab history (rechtsboven) geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb nu de nieuwste patch geinstalleerd, alleen nu wil bf2 niet meer opstarten. Dvd heb ik niet, wel orginele key die alleen in mijn bezit is. Ik heb de benodigde img geladen, maar toch wil hij niet opstarten.

Ik weet wel dat modjes zullen denken dat dit tegen de illegale kant aanhangt maar ik kan moeilijk even ea bellen of ze me even een nieuwe dvd willen opsturen, ik heb hem gewoon orgineel.

[ Voor 65% gewijzigd door Dersan op 17-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Stop er gewoon voor een keer de originele dvd in en niet de image?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik wil wel eens uitzoeken hoe een mini image gemaakt wordt, leer ik ook weer eens wat :P tutorial hoe er 1 te maken mag wel dacht ik mits het geen illegale handelingen (als bijv. hex editting) bevat.

//edit: mini images zijn er overigens ook wel gewoon te vinden, ik gebruik er zelf ook 1, alleen linken ernaar toe mag niet ben ik bang.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

fryskmantsje schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:18:
[...]

Verder had ik weinig zinnigs te melden maar lees dit forum alle dagen nog hoor.
Ben vorige week nog paar maal op IKS server geweest maar was elke keer maar voor een uurtje ofzo.(Veel te weinig naar mijn zin).

En ik moet bekennen dat ik ook sinds een week Oblivion aant spelen ben, dus BF2 heeft beetje concurrentie gekregen. :Y)

Heee! gefeliciteerd! ook aan je vrouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn heb een productief paasweekeinde achter de rug.
5 gold badges erbij :)

Expert command
Expert First Aid
Expert Resupply
Expert Support Combat
Expert Support Specialist

nu nog 70 uur engineer en kan ik die ook halen lol

had first aid in al geen maanden meer geprobeerd onder het motto onmogelijk.
maar weet niet wat er gebeurde in karkand maar had veel heal voer O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikenl schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:17:
[...]

Maar je kunt maar 1 account tegelijkertijd gebruiken...
Maar je kan wel weer op meerdere pc's tegelijk spelen (met verschillende accounts).
Als BF2 is opgestart controleert ie de cd namelijk niet meer en kan je hem er gewoon uithalen en in een andere pc gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Ik speel BF2 altijd vanaf een image (daemon tools)
Met de originele keys natuurlijk

De laatste tijd probeer ik een beetje commandertje te spelen
Daar ben je best druk mee, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis

Ik spot verdwaalde enemies, ben druk met de UAV, drop supplies waar het handig is en veeg de boel natuurlijk lekker aan met artillery. Nu heb ik ik (nog) geen Voip. Moet ik toch de squads commandos geven ?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.