Ja.Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:48:
Ik spot verdwaalde enemies, ben druk met de UAV, drop supplies waar het handig is en veeg de boel natuurlijk lekker aan met artillery. Nu heb ik ik (nog) geen Voip. Moet ik toch de squads commandos geven ?

Tx to: @internetofshit
Verwijderd
gebruik die mini image al zeker maand of 8 en nog nooit gelazer gehad.
heb toch orginele keys enzo dus image zou gewoon mogen.
tis gewoon irritant altijd die cd in je tray.
Je kan toch perfect commandos geven met de in-game engine? zoals als "attack here"Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:48:
Ik speel BF2 altijd vanaf een image (daemon tools)
Met de originele keys natuurlijk
De laatste tijd probeer ik een beetje commandertje te spelen
Daar ben je best druk mee, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis
Ik spot verdwaalde enemies, ben druk met de UAV, drop supplies waar het handig is en veeg de boel natuurlijk lekker aan met artillery. Nu heb ik ik (nog) geen Voip. Moet ik toch de squads commandos geven ?
ik heb gewoon 'een vriend' in thailand het spel laten kopen, en mij de cd-key gegeven. daar kost het spel maar 15 euro of zo.
Yep dat had ik al gevonden. Net wat rondjes wake gespeelt. Er zat een Gamert in m'n team die in z'n eentje de zuidkant schoonhield. Ik gaf 'm steeds spots en hij bleef de boel maar killen daarwebinn schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:13:
[...]
Je kan toch perfect commandos geven met de in-game engine? zoals als "attack here"
Ondertussen druk geweest om de boel aan de noordkant te sturen en dat ging best goed. M'n supplies en arties waren goed en we mijn team won steeds dik. Maar toch een paar mutiny votes tegen me. Zal wel uit verveling zijn.
Ik heb trouwens een keer gebaseraped op het vliegdekschip. Ik zoomde in met UAV en zag net een chopper verschijnen nadat ik al een arti salvo had gegooit. Wat groepjes eromheen en net toen ie opsteeg *VLAM* hele zooi weg
Lame, ik weet het en ik zal het noooit meer doen
Maar het was wel gaaf om te zien
En ik zal wel maf zijn, maar als je aan de kant van de geitenneukers speelt hoor ik ze soms echt "lekker weertje" zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door Woodski op 17-04-2006 21:19 ]
lekker weertje? Wie? De mensen op de server?
De Arabs... volgens mij is het "ok" maar het klinkt als lekker weertjetimmie_loots schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:25:
Volgens mij is het meer "lekker werken", maar goed, zoek maar in het vorige topic, dat is vaker langsgekomen.
Ook iets met "acht-en-vijftig". Gek taaltje
Ook iets met "acht-en-vijftig". Gek taaltje
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
nee de geitenneukerstimmie_loots schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:25:

=> de mec dus
Wat me vooral opvalt, na een dagje bf2en, dat special forces zo slecht loont. Het is heel riskant om een radarinstallatie of artillerie op te blazen, maar je krijgt er echt maar heel weinig puntjes voor altijd.
Dat vind ik echt minder
.
En van die landmijnen voor voertuigen word je ook niet helemaal blij vind ik zelf
Dat vind ik echt minder
En van die landmijnen voor voertuigen word je ook niet helemaal blij vind ik zelf
Daar zijn landmijnen ook voor uitgevonden; onverwacht ontploft je tank omdat je een mijn niet zag liggen. Toch, meestal zijn het wel dezelfde plekken waar mijnen worden geplaatst.Dersan schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:43:
Wat me vooral opvalt, na een dagje bf2en, dat special forces zo slecht loont. Het is heel riskant om een radarinstallatie of artillerie op te blazen, maar je krijgt er echt maar heel weinig puntjes voor altijd.
Dat vind ik echt minder.
Soms heb ik weleens dat ik net op tijd een mijn zie liggen en dus stop, de tank achter mij reageert te laat -> botst tegen mij op -> mijn apc rolt wat naar voren over de mijn heen -> boem!
[ Voor 14% gewijzigd door OCTheEagle op 17-04-2006 22:50 ]
OMG.. is daar zo'n last van bumperkleven dan? Dat is namelijk wel heel erg..
Dat is dan echt de fout van de chaufeur achter je, dus zijn verzekering mag uitkeren.Soms heb ik weleens dat ik net op tijd een mijn zie liggen en dus stop, de tank achter mij reageert te laat -> botst tegen mij op -> mijn apc rolt wat naar voren over de mijn heen -> boem!
Moet ie maar afstand houden hoor.
ja in patch 1.3 kan je punten overgeven naar je teammatesWoodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:08:
[...]
Dat is dan echt de fout van de chaufeur achter je, dus zijn verzekering mag uitkeren.
Moet ie maar afstand houden hoor.
Hehe misschien reageert die persoon achter jou helemaal niet te laatOCTheEagle schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:49:
[...]
Soms heb ik weleens dat ik net op tijd een mijn zie liggen en dus stop, de tank achter mij reageert te laat -> botst tegen mij op -> mijn apc rolt wat naar voren over de mijn heen -> boem!

Ja, maar die APCs zijn ook zo onveilig als de pest, hè!OCTheEagle schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:49:
Geen eens een remlicht

Verwijderd
Ken je de bron even sharen? Lijkt mij ook wel handig om zonder dat stomme schijfje te spelen.bertenernie schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:05:
*gaap, zo'n mini-image is makkelijk gevonden zeg. Handig, want zo heb je geen geklooi als een ander familielid de dvd eruithaalt en gewoon ergens neerflikkert zeg maar. En hoe wilde je op ranked servers spelen zonder originele cd-key? Ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over dit soort "nepwarez".
En ik vind dat je ook een puntje moet krijgen voor het destroyen van de UAV zelf...dat ding uit de lucht schieten zeg maar. Al is het maar 1 puntje.Dersan schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:43:
...
Over onveilig gesproken...heb je dat ook wel eens dat je er door wilt en toetert, dat je dan vergeet dat je in een APC/tank zit ipv een Jeepie?Mr. Bondt schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:34:
[...]
Ja, maar die APCs zijn ook zo onveilig als de pest, hè!
Geen eens een remlicht

"[HuT] Oemf0ef0e [TEAMKILLS] Bladibladie"
Hmm, tanks en apc's die toeters hebben, wellicht een idee voor patch 1.23?Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:
[...]
En ik vind dat je ook een puntje moet krijgen voor het destroyen van de UAV zelf...dat ding uit de lucht schieten zeg maar. Al is het maar 1 puntje.
[...]
Over onveilig gesproken...heb je dat ook wel eens dat je er door wilt en toetert, dat je dan vergeet dat je in een APC/tank zit ipv een Jeepie?
LOL @ die bug.
Mare in welke servers is nu de beste teamplay?
Mare in welke servers is nu de beste teamplay?
als die andere tank dan ook schade krijgt of ontploft krijg je nog een TK ookOCTheEagle schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:49:
[...]
Daar zijn landmijnen ook voor uitgevonden; onverwacht ontploft je tank omdat je een mijn niet zag liggen. Toch, meestal zijn het wel dezelfde plekken waar mijnen worden geplaatst.
pssst geld kopen?
Verwijderd
Leuke bug, wel aparte server, zie in de servermassage wat eigenaardige dingen voorbij komen:Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:59:
Okay, dit is de raarste bug die ik tot nog toe tegenkwam ... rij ik rustig rond op square, flikker ik plots met apc en al naar het balkon aan hotel ? Klap op de vuurpijl is dat er eentje van de tegenstanders bij mij in de apc zit ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch wel ff in de ogen gewreven op dit uur
DO NOT take al the all of the MEC bases or get kicked???
Beetje tegen de BF2ROE lijkt mij, is zo'n beetje gelijk aan statspadden, rondes duren daardoor altijd lang omdat je niet alle vlaggen mag pakken
Ja! Ok, bij mij staat er dan "Teamkill: [XQS] MrBondt008 [M1A2] Victim"Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:
Over onveilig gesproken...heb je dat ook wel eens dat je er door wilt en toetert, dat je dan vergeet dat je in een APC/tank zit ipv een Jeepie?
VaagheidVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:59:
Okay, dit is de raarste bug die ik tot nog toe tegenkwam ... rij ik rustig rond op square, flikker ik plots met apc en al naar het balkon aan hotel ? Klap op de vuurpijl is dat er eentje van de tegenstanders bij mij in de apc zit ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen eens de rednamebug, want die gast zegt zelf ook dat jij enemy bent

Misschien deed die admin het, ik zag ook staan "The Admin has moved 2 player(s) to the other team immediately to nearest friendly CP"
Lokwinske!!fryskmantsje schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:18:
[...]
Fryskmantsje is gister voor 2e maal vader geworden dus heb ff niet zoveel tyd om te spelen.
Verder had ik weinig zinnigs te melden maar lees dit forum alle dagen nog hoor.
Ben vorige week nog paar maal op IKS server geweest maar was elke keer maar voor een uurtje ofzo.(Veel te weinig naar mijn zin).
En ik moet bekennen dat ik ook sinds een week Oblivion aant spelen ben, dus BF2 heeft beetje concurrentie gekregen.![]()
Maar ja voorlopig volop in de luiers en kraamvisite etc.
Verwijderd
Geen erg in gehad ... ook geen enkele waarschuwing gekregen ... ho maar mochten ze dat wel proberenVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:48:
[...]
Leuke bug, wel aparte server, zie in de servermassage wat eigenaardige dingen voorbij komen:
Beetje tegen de BF2ROE lijkt mij, is zo'n beetje gelijk aan statspadden, rondes duren daardoor altijd lang omdat je niet alle vlaggen mag pakken

hier kun je hem downloaden, anderen namen ook echt 1 gb in beslag, deze maar 5 mb. En voor de mensen die zeuren dat dit illegaal is, je hebt nog steeds een originele key nodig om online (ranked) te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:51:
[...]
Ken je de bron even sharen? Lijkt mij ook wel handig om zonder dat stomme schijfje te spelen.
Even via een ordinaire uploadsite dan maar, iedereen blij, geen hotlinks en ook geen aanwijzingen naar malafide sites
[ Voor 28% gewijzigd door Nap op 18-04-2006 09:37 . Reden: link deed het niet ]
Tx to: @internetofshit
hebben hier meer mensen last van een slechte server van EA?
ik kom het spel niet meer in
Verwijderd
Dito here ... inloggen duurt lang, en net als ie erin wil zegt ie 'verbinding met server verbroken' ... Enkel offline kan ik nog spelen. Moet gamespy weer geupdated worden ?ruubruub schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:03:
hebben hier meer mensen last van een slechte server van EA?
ik heb geen idee, dat heb ik geloof ik nooit gedaan
Verwijderd
Zou onderhoud van de servers of zo zijn ...ruubruub schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:20:
ik heb geen idee, dat heb ik geloof ik nooit gedaan
http://www.totalbf2.com/f...thread.php?t=68733&page=1
Geduld dus
Same here, maar je originele DVD blijft niet spinnen heel de tijd hoor. Je kan hem gewoon een week ofzo erin laten en alleen @ boot zal die even opspinnen en als je de game net start daarna is die stilVerwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:09:
gebruik die mini image al zeker maand of 8 en nog nooit gelazer gehad.
Daar zeg je wat : Is het mogelijk om de "Enemy spotted" geluiden de mond te snoeren of zachter te zetten ?? Is soms zoo irritantWoodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:52:
Yep dat had ik al gevonden. Net wat rondjes wake gespeelt. Er zat een Gamert in m'n team die in z'n eentje de zuidkant schoonhield. Ik gaf 'm steeds spots en hij bleef de boel maar killen daar

Goed je recht hoor gewoon blijven doen !! Kratje in de rotor is ook leuk alleen tot nu toe is het me alleen per ongeluk bij friendly choppers overkomenIk heb trouwens een keer gebaseraped op het vliegdekschip. Ik zoomde in met UAV en zag net een chopper verschijnen nadat ik al een arti salvo had gegooit. Wat groepjes eromheen en net toen ie opsteeg *VLAM* hele zooi weg
Lame, ik weet het en ik zal het noooit meer doen
Maar het was wel gaaf om te zien
Grappig zei een vriend van me ook laatstDersan schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:43:
Dat vind ik echt minder.
Mja ligt eraan... als infantry heb je er geen last van (wat ik weird vind trouwens) maar als je aan komt scheuren met je C4 jeep ...En van die landmijnen voor voertuigen word je ook niet helemaal blij vind ik zelf
Dit is gok ik hetzelfde als de "Zoom in Zoom out" bug bij de sniper : Server heeft niet door dat je ernaast stond door lag dus word je ernaast gewarptVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ADMIN betaalt, ADMIN bepaalt tochVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:48:
Leuke bug, wel aparte server, zie in de servermassage wat eigenaardige dingen voorbij komen:
IMHO allemaal alleen maar leuker !! Vooral lullig als je team @ Sharqi heel USMC wegvaagt binnen zo'n tijd dat je niet verder komt dan 20 C4 kills
Toruwens wat betreft DEMO 1 jaar lang spelen : Heb MoH:AA:Spearhead DEMO 1,5 jaar lang gespeeld
Betrapt zich op een erg lange post sorry

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
wat is die sniper zoom in zoom out bug dan?
Dat je inzoomt en dat de server het dus niet doorheeft waarna je sniper weer ongevraagd vanzelf uitzoomtgyedema schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:51:
wat is die sniper zoom in zoom out bug dan?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zou dat n 1.3 ook gefixt zijn ? Is inderdaad erg irri die sniperbug. P.S. DaMorpheus, kan jij ons nog iets zeggen over de verwachtte uitgiftedatum van 1.3 ?
ik had pas deze bug:
was op de iron gator sf map..ik was in de hangar ergens op een trap en dropte een medicpackje naar beneden..*TITATOVENAAR* stond ik ineens ergens op het bovendek..echt te vaag voor woorden
was op de iron gator sf map..ik was in de hangar ergens op een trap en dropte een medicpackje naar beneden..*TITATOVENAAR* stond ik ineens ergens op het bovendek..echt te vaag voor woorden
Dat is bij BF2 ook hoor al sinds de DEMOdjerror schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:19:
ik had pas deze bug:

De TitaTovenaar bug .... En dan doe ik dit *knip* ........ fok nee he, LAG !!!!
* Stewie! mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaardenGert-Jan_NB schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:55:
Zou dat n 1.3 ook gefixt zijn ? Is inderdaad erg irri die sniperbug. P.S. DaMorpheus, kan jij ons nog iets zeggen over de verwachtte uitgiftedatum van 1.3 ?
Okee, ik heb niks gevraagd DaMorpheus Non-Disclosure-Agreements zijn serieuze business. Ik blijf wel de EA site in de gaten houden
aha was voor mij de eerste keer in ieder geval
Nou de patch zou zowiezo niet in april uitkomen...... Das 1 ding wat zeker is.... Wanneer wel Zelfs EA weet het nog niet.. dus ook DaMOrpheus nog niet
. Maar goed en wel. Ik ben nu net weer overnieuw begonnen met een account. Nu probeer ik zo min mogelijk dood te gaan en zo weining mogelijk Badges en spul te halen...
Ik ben meer aan het tellen tijdens een game dan dat ik aan het spelen ben. Ach ja een leuke afwisseling
Ok leuk dat je het meldt vet stoer ben je doei!DaMorpheus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:47:
[...]
* Dersan mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden
Rustig man... Damorpheus reageert enkel op de post van Gert-Jan_NB.Dersan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:40:
[...]
Ok leuk dat je het meldt vet stoer ben je doei!
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
"Scotty, Beam me up!"djerror schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:19:
ik had pas deze bug:
Verwijderd
Bedankt!bertenernie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:26:
[...]
hier kun je hem downloaden, anderen namen ook echt 1 gb in beslag, deze maar 5 mb. En voor de mensen die zeuren dat dit illegaal is, je hebt nog steeds een originele key nodig om online (ranked) te spelen.Singleplayer gaat zo gauw vervelen lijkt me.
Even via een ordinaire uploadsite dan maar, iedereen blij, geen hotlinks en ook geen aanwijzingen naar malafide sites
Vraagje: kan je dat ding ook met Nero Imagedrive mounten? Het lijkt er op dat hij bij mij alleen maar *.iso en *.nrg wil mounten

Verwijderd
Gelezen op battlefield2.nl:
Browsing the various online BF2 fora, like forum.eagames.co.uk, bf2s.com and bf2.se, I found out more about the upcoming 1.3 patch: -more-
Patch 1.3 will be released in May 2006, 2 months after the scheduled release date
The patch will include support for Armored Fury
Armored Fury will be released one week after patch 1.3 is released
Armored Fury will include 3 new maps and two new unit types (attack jets and reconnaissance helicopters)
Patch 1.3 introduces a new gamemode
This gamemode will be COOP: humans versus bots: see the beta testservers:
Patch 1.3 will include VOIP fixes for linux servers
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs. Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
Improved ingame serverbrowser
Maybe the rednametag-bug fixed?
Bugfixes in various maps so you cannot hide inside a building or wall anymore
Various gameplay tweaks in weaponsfire/accuracy/etc
Bugfix: continuous sound of weaponfire while weapon isn't fired
Improved server stability on large servers
Browsing the various online BF2 fora, like forum.eagames.co.uk, bf2s.com and bf2.se, I found out more about the upcoming 1.3 patch: -more-
Patch 1.3 will be released in May 2006, 2 months after the scheduled release date
Armored Fury will include 3 new maps and two new unit types (attack jets and reconnaissance helicopters)
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs. Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:
1. Maybe the rednametag-bug fixed?
2. Various gameplay tweaks in weaponsfire/accuracy/etc
1. is cool!
2. dat is NIET cool
gaan ze weer sleutelen aan bepaalde wapens. Ben je eindelijk lekker goed met je wapen gaan ze er aan sleutelen. Persoonlijk slechte zaak. bv G36e medic.. om maar voorbeeld te noemen..
iig thnx voor het lijstje!![]()
Verwijderd
Heej gaan dr nog lui naar regroup?!?
Is nog plek
Tis echt wel de vetste lan 
Me nick @ regroup = yozzman
Is nog plek
Me nick @ regroup = yozzman
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 17:29 ]
HE!! Die vent op battlefield2.nl heeft mijn screenshots gebruikt!!!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:

yeah die wil ik wel spelen, maar moeten eindhoven en tilburg niet andersom staan?OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:39:
En het werkt! Met bots!
Nu nog ff al die irritante bugs eruit halen en een verhaal verzinnen waarom de MEC Nederland loopt aan te vallen en wat de EU forces komen doen.
[ Voor 9% gewijzigd door dfr0st op 18-04-2006 17:45 ]
-
Verwijderd
Sinds wanneer woon ik in limburg?!?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 17:51 ]
Ook die ga ik zeker kopenVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:
Maar 10 euro, da's gewoon een dagje overslaan bij de McDonald's
Ehm, juist.Patch 1.3 introduces a new gamemode
This gamemode will be COOP: humans versus bots: see the beta testservers.
Nou, ik vond 1.2 anders ook behoorlijk wat...Patch 1.3 will include VOIP fixes for linux servers
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs.
Wie?Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
Hij doet het nou toch, of ben ik scheel?Improved ingame serverbrowser
Hopelijk niet PKM-story 2...Maybe the rednametag-bug fixed?
Blij toe! Rete-irritant kan dat zijn, maar soms ook super-handigBugfix: continuous sound of weaponfire while weapon isn't fired
* Mr. Bondt denkt aan 64 player servers...Improved server stability on large servers
Verwijderd
Let's torture him .DaMorpheus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:47:
[...]
/me mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden
Uiteindelijk zal hij moeten praten
Verwijderd
Helaas niet eerder gezien, maar ik ga hier toch even tegenin:Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:59:
[...]
Nou breekt mijn klomp volgens mij moet je een de regels goed lezen maar blijkbaar kan jij dat niet want waar haal je in godsnaam (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote) vandaan dat komt bij ons helemaal niet voor als automassage.
En dan ff wat over die k*t server van ons wat zijn we toch kinderachtig om dit zo te melden als je er 5 keer per week bent zo k*t is het dus niet.
En als 1na laatste ik ben ook het ergst ik kick niet ik ban meteen ik geloof in de automassage en als je niet kan lezen dan spreek ik je wel weer op de site of ik je AUB kan ontbannen want het is je liefelings server.
Iemand die alleen maar knalt en niet de zinnen leest moet toch maar dat eens gaan doen je kan er een hoop info vandaan halen.
En nu als laatste (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote):
Volgen mij maar ik heb het log nog een gecheckt maar er staat :NO ARTILLERY ON UNCAPTURABLE FLAG/BASES .
Niet eens in de richting wat jij schreef en dan ook nog dit hoe kan je iemand van baserape beschuldigen als dat gewoon mag en niet in de regels staat dat het niet mag, eigelijk snap ik je wel je was gewoon geowend en dat zit je niet lekker dus moet je ff zeiken oven een goed lopende server/clan.
Wij hebben niet voor niets 3 server ranked lopen maar reken dat zelf maar uit.
Maar wat zal ik op dit allemaal zeggen na dit alsnog ben je welkom op onze servers.
En dan nu Ace Lightning
Wij handteren de regels zeer strak wij lopen forums af zoals je ziet vonden we dit ook en wij geloven dat mensen voordat het spel begint de regels in grote vorm moeten lezen die in het begin scherm staan en je was eraf getrapt nou dat zal je dan wel verdient hebben.
Maar voor jouw geld het zelfde zelf jij bent ook welkom.
groetjes Unknown -IK§= recrutings off.
Ten eerste weet ik zeker dat dat er stond.
Ten tweede doet jullie site het ook niet altijd.
Ten derde ga ik me niet bij jullie registreren, ik heb wel eens een mailtje met vragen gestuurd, maar gewoon nooit antwoord gehad.
Ten vierde kom ik geen 5x per week op jullie server. Sterker nog: het was voor mij de eerste, hooguit derde keer dat ik op die server kwam. Ik had echt gehoopt dat het beter was dan bij de EF server (was ook wel zo, dit keer maar 2 man voor plane, ipv 6!).
Ten vijfde: het is mijn lievelingsserver niet. Ik speel 99,5% van de tijd op de eigen clanserver.
Ten zesde: denk je echt dat ik bij jullie kom smeken al mocht ik gebanned worden? Zal mij een worst zijn, scheelt mij weer wat minpunten. (Ik heb het van meerdere clanmensen en vrienden gehoord: -16 is niks bijzonder als je wilt opstijgen in een jet op jullie server.)
Ten zevende: "goedlopende server": tjsa, vreemd, ik e.v.a. vragen ons nog steeds af hoe dat kan. (Ook wel enigzinds vreemd dat jullie als eerste een nieuwe server kregen, en de rest pas een maand later, maargoed, daar hoef ik verder niks over kwijt, ik weet wat ik weet en dat is genoeg, nu draait die van ons ook beter.)
Ten achtste: Al wel eens van leestekens gehoord?
Sorry hoor,
Discussies over server/spelers problemen van bepaalde mensen zit ik, en meerdere mensen denk NIET op te wachten. Als je er zo nodig weer tegen in wilt gaan en het vuur weer warm wilt maken zullen ze bij www.iks-bf2.nl VAST wel een leuk forumpje voor je hebben. Of wil je het liever hier doen om op die forums niet in je eentje te staan?
vecht dit liever op een ander 'discussieforum over games' uit.
Bvd.
Discussies over server/spelers problemen van bepaalde mensen zit ik, en meerdere mensen denk NIET op te wachten. Als je er zo nodig weer tegen in wilt gaan en het vuur weer warm wilt maken zullen ze bij www.iks-bf2.nl VAST wel een leuk forumpje voor je hebben. Of wil je het liever hier doen om op die forums niet in je eentje te staan?
Bvd.

whehe heb sinds gisteren bf1942 herontdekt (na bijna een half jaar niet gespeelt te hebben ofzo), was weer toe aan fatsoenlijk dogfights
ik weet niet bf1942 heeft toch een bepaalde charme die bf2 niet heeft hoe mooi bf2 er ook mag uitzien.
@jcvjcvjcvjcvVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:18:
[...]
Bedankt!
Vraagje: kan je dat ding ook met Nero Imagedrive mounten? Het lijkt er op dat hij bij mij alleen maar *.iso en *.nrg wil mounten
handige guide voor het mounten van bf2 via Deamontools icm Alcohol120: http://www.bfbasics.be/image2.php
Werkt bij mij iig uitstekend.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Uit pure interesse, wat vinden jullie de mooiste/best klinkende language setjes?
Je hebt:
- MEC
- ENGLISH (US)
- Chinese (PLA)
- EU
- FRENCH
- GERMAN
Om een idee te krijgen hoe elke set klinkt, open het bestand server.zip, open het bestand init.con en voer bij de regel 'gameLogic.setTeamLanguage 1' de gewenste taal (MEC, ENGLISH etc) in maak uiteraard wel een backup omdat je wellicht 'modified content' errors kunt krijgen als je online speelt.
Je hebt:
- MEC
- ENGLISH (US)
- Chinese (PLA)
- EU
- FRENCH
- GERMAN
Om een idee te krijgen hoe elke set klinkt, open het bestand server.zip, open het bestand init.con en voer bij de regel 'gameLogic.setTeamLanguage 1' de gewenste taal (MEC, ENGLISH etc) in maak uiteraard wel een backup omdat je wellicht 'modified content' errors kunt krijgen als je online speelt.
Weet iemand nog een goede webshop ofzo waar je Battlefield 2 goedkoop kunt krijgen?
Verwijderd
Woei!Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:22:
whehe heb sinds gisteren bf1942 herontdekt (na bijna een half jaar niet gespeelt te hebben ofzo), was weer toe aan fatsoenlijk dogfightsik weet niet bf1942 heeft toch een bepaalde charme die bf2 niet heeft hoe mooi bf2 er ook mag uitzien.
Ook wij hebben ons vorg weekend weer eens gewaagd aan BF42 echt geweldig, zo'n mustang in "Market Garden" persoonlijk vind ik dat BF2 er niet aan kan tippen, grafisch wel natuurlijk, maar het "beter" vlieg gevoel ben ik sinds BF2 wel kwijt...
[SjoQ]Bart-Man
Hehe whoops, ik was in't begin zo enthousiast bezig waardoor ik wat plaatsnamen door elkaar heen heb gehaald. Blijkbaar ben ik der nog een paar vergeten
Verwijderd
Zal het niet meer doenTomino schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:53:
Sorry hoor,
Bvd.

Bedankt, maar dat wist ik al. Ik vroeg me juist af of het ook met Nero kan, want dat heb ik al, dan hoef ik tenminste geen extra zut te installeren.Indy91 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:
[...]
@jcvjcvjcvjcv
handige guide voor het mounten van bf2 via Deamontools icm Alcohol120: http://www.bfbasics.be/image2.php
Werkt bij mij iig uitstekend.
Daemontools vraagt nauwelijks resources itt veel andere mounters, daarnaast is het min of meer de 'standaard' waar stuff voor ontwikkeld wordt, wel een andere drivername meegeven dan de default als je besluit het te installen (ivm software die denkt te mogen bepalen wat jij op je computer mag hebben staan).Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:01:
[...]
Zal het niet meer doen(spelen op IKS)
[...]
Bedankt, maar dat wist ik al. Ik vroeg me juist af of het ook met Nero kan, want dat heb ik al, dan hoef ik tenminste geen extra zut te installeren.
Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegetendfr0st schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:43:
[...]
yeah die wil ik wel spelen, maar moeten eindhoven en tilburg niet andersom staan?
Btw: De mec komen de hofstadgroep bevrijden en blair heeft last van een midlife crisis dus wilde oorlogje spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door Vuurvoske op 18-04-2006 20:19 ]
Beroeps brabander
Die is mooi!!Vuurvoske schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:18:
[...]
Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegeten
Btw: De mec komen de hofstadgroep bevrijden en blair heeft last van een midlife crisis dus wilde oorlogje spelen?
i like it!
Verwijderd
^ indeed ^Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:22:
whehe heb sinds gisteren bf1942 herontdekt (na bijna een half jaar niet gespeelt te hebben ofzo), was weer toe aan fatsoenlijk dogfightsik weet niet bf1942 heeft toch een bepaalde charme die bf2 niet heeft hoe mooi bf2 er ook mag uitzien.
De map is inderdaad leuk maar Enschede ligt ook niet helemaal goed die moet meer naa het oosten en iets naar boven.Vuurvoske schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:18:Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegeten
En zou Tilburg en Eindhoven echt even omdraaien das wel een hele groove fout
Lol drnet zat er een enemy in mn buggy op een of andere manier, niet als passagier maar gewoon klem. Ik snapte er nix van maargoed hij schoot me dood op het moment dat ik dood was legde hij meteen ook het loodje, zoals de nederlandse versie zegt ik moet hem nog omzetten in engels
.
HEhe tilburg.. 't moest eigenlijk maastricht zijnTwix schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:23:
[...]
De map is inderdaad leuk maar Enschede ligt ook niet helemaal goed die moet meer naa het oosten en iets naar boven.
En zou Tilburg en Eindhoven echt even omdraaien das wel een hele groove fout
Ik heb Tilburg vervangen voor Maastricht, eindhoven voor breda.. dat ligt ook iets beter.
Dan zou nog één aanpassing geweldig zijn: je hebt overal plaatsnamen, behalve bij de allergrootste Nato basis van Europa: LEEUWARDEN! Dus zou je de provincie naam moeten vervangen en kan ik lekker vanuit mijn eigen stadje ter oorlog trekken!!
Bij de weg: ik heb gister die mini image toch eens getest en het werkt als een tiet moet ik zeggen. Ik werd er inderdaad flauw van als ik weer eens BF2 wilde opstarten en er na de foutmelding eerst de Sims2 cd uitmoest of andere flauwe games van mijn dochter.
Ik heb de game volledig legaal (uiteraard; krijg ze opgestuurd ivm reviews) maar vraag me toch af hoe legaal dit nu is. Stel ik leen em bij de bieb, installeer em en zet de mini image erop. Dat gaat toch niet goed op enig moment?
Dus de vraag is: hoe legaal is dit nu?
Ik heb de game volledig legaal (uiteraard; krijg ze opgestuurd ivm reviews) maar vraag me toch af hoe legaal dit nu is. Stel ik leen em bij de bieb, installeer em en zet de mini image erop. Dat gaat toch niet goed op enig moment?
Tja als je hem leent van de bieb en dan misbruikt is het natuurlijk niet legaal. Ik vraag me af of ze ook BF2 uitlenen bij de bieb? Bedoel er zit maar 1 key bij en als veel mensen die gaan gebruiken gaat dat niet lukken.gyedema schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:47:
Bij de weg: ik heb gister die mini image toch eens getest en het werkt als een tiet moet ik zeggen. Ik werd er inderdaad flauw van als ik weer eens BF2 wilde opstarten en er na de foutmelding eerst de Sims2 cd uitmoest of andere flauwe games van mijn dochter.
Verder zolang je het spel zelf legaal hebt gekocht mag je geloof ik doen wat je wilt, dus ook een mini-image maken.
Hey Eagle,OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:50:
...
Rotterdam staat er niet op, omdat anders de vlaggen denhaag & rotterdam te dicht op elkaar liggen.
Ik zit nu opeens aan het volgende te denken...als je toch én R'dam én Den Haag wilt, dan kan je toch 2 spawns maken met één vlag? Dit zie je ook o.a. in Sharqi (de meest linker spawn, bij de arty van MEC), deze heeft er nota bene 3 op een relatief klein gebied.
I just thought you wanna know
neuh die zei juist het tegenovergestelde
Verwijderd
Nou dat gebeurt bij mij dus ook niet. Ik heb hem op auto ready staan maar ik moet ook nog op join server klikkenmaxoss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:48:
[...]
Je moet al een spawnplek aanklikken maar dan nog niet op "done" klikken, wanneer dan de vlag wordt overgenomen spawnpoint aanklikken en spawnen maar.
"Autoready" betekend alleen maar dat je niet op "join game" hoeft te drukken als het spel begint.
Het is ook alleen voor het scherm dat tevoorschijn komt om je spawn te kiezen terwijl je wacht als het goed isVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:23:
Nou dat gebeurt bij mij dus ook niet. Ik heb hem op auto ready staan maar ik moet ook nog op join server klikken
duurt idd even voordat je autoready gepakt word
Verwijderd
Heaumeau, wie A zegt moet ook B zeggen..DaMorpheus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:47:
[...]
/me mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden
Verwijderd
Oh ok.....nero355 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:31:
[...]
Het is ook alleen voor het scherm dat tevoorschijn komt om je spawn te kiezen terwijl je wacht als het goed is
idd, komt een beetje patserig over zo.. Zo interresant is het nou ook weer niet.Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:48:
[...]
Heaumeau, wie A zegt moet ook B zeggen..
Lol whopperVerwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:48:
[...]
Heaumeau, wie A zegt moet ook B zeggen..
Verwijderd
Je hoort het St..Morpeheus je bent een patser mwaoahah
Ok, ik geef wel toe dat je 0wned in CS-Source -;.)
Maar nog even en ik kan het ook...
Wie kan er hier atm. wel connecten @ zijn/haar account

Nee, hier ook niet, maar (ook al doe ik het nu ook) laten we niet 20 keer achter elkaar posten dat de accountserver eruit ligt (en 20 keer dat ie het weer doetEyeWitness schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:22:
Wie kan er hier atm. wel connecten @ zijn/haar account![]()
Hoewel, huisgenoot roept NU dat ie erin zit. Hmm
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het duurt ongeveer 2 min. ofzo voordat je ingelogd bent volgens veel mensen op het EAUK forum

Verwijderd
hmmm als ik langer dan 2 minuten wacht, dan druk ik dus op ctrl alt del.
Dan zie ik een heel mooi schermpje waarin staat dat Battlefield 2 niet reageert. Maar we blijven door proberen
Dan zie ik een heel mooi schermpje waarin staat dat Battlefield 2 niet reageert. Maar we blijven door proberen
Verwijderd
waarom zijn er servers die shadows forceren, haalt je fps gelijk dik naar beneden.
64 mans server zoals een van de iks is gelijk onspeelbaar dan. ga ik naar een 64 mans server die niet shadows forceert is er niets aan de hand.
64 mans server zoals een van de iks is gelijk onspeelbaar dan. ga ik naar een 64 mans server die niet shadows forceert is er niets aan de hand.

Nou, dan speel je daar niet.
Want als je zegt "shadows forceren, haalt je fps gelijk dik naar beneden" dan neem ik al aan dat je alles op Low hebt staan
Want als je zegt "shadows forceren, haalt je fps gelijk dik naar beneden" dan neem ik al aan dat je alles op Low hebt staan

Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar m'n eigen stats op bf2s.com. Nu zie ik bij verschillende awards een grijze balk onder de award staan. Heeft iemand een idee wat het betekent? Heb al van alles zitten bedenken, maar klopt allemaal niet echt wat ik denk.
Wie weet raad??
Wie weet raad??
Relax. nothing is under control.
Staat op het forum, onder "GIBSON RELEASED".Deevay schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:19:
Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar m'n eigen stats op bf2s.com. Nu zie ik bij verschillende awards een grijze balk onder de award staan. Heeft iemand een idee wat het betekent? Heb al van alles zitten bedenken, maar klopt allemaal niet echt wat ik denk.
Wie weet raad??
Maar het betekent dat je de Global Requirements hebt gehaald en dat je alleen nog maar de IAR Requirements hoeft te halen om de award in ontvangst te mogen nemen
[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Bondt op 19-04-2006 20:25 . Reden: Betere zinnen ]
Ik wist niet dat dat mogelijk was, servers die schaduwen foreceren? Wat is het nut daar uberhaupt van behalve dat het een extra exploit is (schaduwen nog steeds door objecten heen)?
Verwijderd
Hmmm...haal ik gister mn expert knive staat ie nog steeds niet bij mn stats bijgeschreven...een andere badge die ik daarna gehaald heb wel...
K hoop niet dat deze nu door mn neus geboord word
@ bf2s.com
Er staat dan ook soms bv 250h while in a helicopter.
Ze bedoelen toch hopelijk niet met "h" uren?

Verwijderd
Ik duim voor je mee ... geweldig vervelend zou dit zijn ...Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:06:
Hmmm...haal ik gister mn expert knive staat ie nog steeds niet bij mn stats bijgeschreven...een andere badge die ik daarna gehaald heb wel...
Zelf vanavond mijn exp. AT en exp SF AT badge gehaald. Toch wel serieus stresserend die 44 kills IAR !
Nee ze bedoelen jaren.Dersan schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:06:
@ bf2s.com
(Logica is weer ver te zoeken ...
[ Voor 11% gewijzigd door EyeWitness op 20-04-2006 00:14 ]
Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:...
Dan heb jij een illegale versie!Mr. Bondt schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:08:
Ja! Ok, bij mij staat er dan "Teamkill: [XQS] MrBondt008 [M1A2] Victim"

[ Voor 4% gewijzigd door Oemfoefoe op 20-04-2006 01:55 ]
Bondt heb zijn config files zitten hacken zodat het er allemaal stoer uitziet.Oemfoefoe schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:55:
[...]
[...]
Dan heb jij een illegale versie!![]()
[afbeelding]
geheelonthouder met geheugenverlies
Dit topic is gesloten.