[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:48:
Ik spot verdwaalde enemies, ben druk met de UAV, drop supplies waar het handig is en veeg de boel natuurlijk lekker aan met artillery. Nu heb ik ik (nog) geen Voip. Moet ik toch de squads commandos geven ?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

:O *gaap, zo'n mini-image is makkelijk gevonden zeg. Handig, want zo heb je geen geklooi als een ander familielid de dvd eruithaalt en gewoon ergens neerflikkert zeg maar. En hoe wilde je op ranked servers spelen zonder originele cd-key? Ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over dit soort "nepwarez".

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik die mini image al zeker maand of 8 en nog nooit gelazer gehad.
heb toch orginele keys enzo dus image zou gewoon mogen.
tis gewoon irritant altijd die cd in je tray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:48:
Ik speel BF2 altijd vanaf een image (daemon tools)
Met de originele keys natuurlijk

De laatste tijd probeer ik een beetje commandertje te spelen
Daar ben je best druk mee, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets mis

Ik spot verdwaalde enemies, ben druk met de UAV, drop supplies waar het handig is en veeg de boel natuurlijk lekker aan met artillery. Nu heb ik ik (nog) geen Voip. Moet ik toch de squads commandos geven ?
Je kan toch perfect commandos geven met de in-game engine? zoals als "attack here"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb gewoon 'een vriend' in thailand het spel laten kopen, en mij de cd-key gegeven. daar kost het spel maar 15 euro of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
webinn schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:13:
[...]

Je kan toch perfect commandos geven met de in-game engine? zoals als "attack here"
Yep dat had ik al gevonden. Net wat rondjes wake gespeelt. Er zat een Gamert in m'n team die in z'n eentje de zuidkant schoonhield. Ik gaf 'm steeds spots en hij bleef de boel maar killen daar :)

Ondertussen druk geweest om de boel aan de noordkant te sturen en dat ging best goed. M'n supplies en arties waren goed en we mijn team won steeds dik. Maar toch een paar mutiny votes tegen me. Zal wel uit verveling zijn.

Ik heb trouwens een keer gebaseraped op het vliegdekschip. Ik zoomde in met UAV en zag net een chopper verschijnen nadat ik al een arti salvo had gegooit. Wat groepjes eromheen en net toen ie opsteeg *VLAM* hele zooi weg :)

Lame, ik weet het en ik zal het noooit meer doen
Maar het was wel gaaf om te zien

En ik zal wel maf zijn, maar als je aan de kant van de geitenneukers speelt hoor ik ze soms echt "lekker weertje" zeggen

[ Voor 12% gewijzigd door Woodski op 17-04-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

lekker weertje? Wie? De mensen op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
timmie_loots schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:25:
De Arabs... volgens mij is het "ok" maar het klinkt als lekker weertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Volgens mij is het meer "lekker werken", maar goed, zoek maar in het vorige topic, dat is vaker langsgekomen.

Ook iets met "acht-en-vijftig". Gek taaltje :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie_loots schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:25:
nee de geitenneukers 8)7

=> de mec dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:06
Wat me vooral opvalt, na een dagje bf2en, dat special forces zo slecht loont. Het is heel riskant om een radarinstallatie of artillerie op te blazen, maar je krijgt er echt maar heel weinig puntjes voor altijd.

Dat vind ik echt minder :(.

En van die landmijnen voor voertuigen word je ook niet helemaal blij vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Dersan schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:43:
Wat me vooral opvalt, na een dagje bf2en, dat special forces zo slecht loont. Het is heel riskant om een radarinstallatie of artillerie op te blazen, maar je krijgt er echt maar heel weinig puntjes voor altijd.

En van die landmijnen voor voertuigen word je ook niet helemaal blij vind ik zelf
Daar zijn landmijnen ook voor uitgevonden; onverwacht ontploft je tank omdat je een mijn niet zag liggen. Toch, meestal zijn het wel dezelfde plekken waar mijnen worden geplaatst.

Soms heb ik weleens dat ik net op tijd een mijn zie liggen en dus stop, de tank achter mij reageert te laat -> botst tegen mij op -> mijn apc rolt wat naar voren over de mijn heen -> boem!

[ Voor 14% gewijzigd door OCTheEagle op 17-04-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 03:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

OMG.. is daar zo'n last van bumperkleven dan? Dat is namelijk wel heel erg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
Soms heb ik weleens dat ik net op tijd een mijn zie liggen en dus stop, de tank achter mij reageert te laat -> botst tegen mij op -> mijn apc rolt wat naar voren over de mijn heen -> boem!
Dat is dan echt de fout van de chaufeur achter je, dus zijn verzekering mag uitkeren.
Moet ie maar afstand houden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:08:
[...]

Dat is dan echt de fout van de chaufeur achter je, dus zijn verzekering mag uitkeren.
Moet ie maar afstand houden hoor.
ja in patch 1.3 kan je punten overgeven naar je teammates :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OCTheEagle schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:49:
[...]

Hehe misschien reageert die persoon achter jou helemaal niet te laat :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ja, maar die APCs zijn ook zo onveilig als de pest, hè!
Geen eens een remlicht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:05:
:O *gaap, zo'n mini-image is makkelijk gevonden zeg. Handig, want zo heb je geen geklooi als een ander familielid de dvd eruithaalt en gewoon ergens neerflikkert zeg maar. En hoe wilde je op ranked servers spelen zonder originele cd-key? Ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over dit soort "nepwarez".
Ken je de bron even sharen? Lijkt mij ook wel handig om zonder dat stomme schijfje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

...
En ik vind dat je ook een puntje moet krijgen voor het destroyen van de UAV zelf...dat ding uit de lucht schieten zeg maar. Al is het maar 1 puntje.
Mr. Bondt schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:34:
[...]

Ja, maar die APCs zijn ook zo onveilig als de pest, hè!
Geen eens een remlicht |:(
Over onveilig gesproken...heb je dat ook wel eens dat je er door wilt en toetert, dat je dan vergeet dat je in een APC/tank zit ipv een Jeepie? 8)7

"[HuT] Oemf0ef0e [TEAMKILLS] Bladibladie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dit is de raarste bug die ik tot nog toe tegenkwam ... rij ik rustig rond op square, flikker ik plots met apc en al naar het balkon aan hotel ? Klap op de vuurpijl is dat er eentje van de tegenstanders bij mij in de apc zit ?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/apc1_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/apc2_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/apc3_klein.jpg

Toch wel ff in de ogen gewreven op dit uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:
[...]

En ik vind dat je ook een puntje moet krijgen voor het destroyen van de UAV zelf...dat ding uit de lucht schieten zeg maar. Al is het maar 1 puntje.

[...]

Over onveilig gesproken...heb je dat ook wel eens dat je er door wilt en toetert, dat je dan vergeet dat je in een APC/tank zit ipv een Jeepie? 8)7

Hmm, tanks en apc's die toeters hebben, wellicht een idee voor patch 1.23? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
LOL @ die bug.

Mare in welke servers is nu de beste teamplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

[...]

Daar zijn landmijnen ook voor uitgevonden; onverwacht ontploft je tank omdat je een mijn niet zag liggen. Toch, meestal zijn het wel dezelfde plekken waar mijnen worden geplaatst.

als die andere tank dan ook schade krijgt of ontploft krijg je nog een TK ook

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:59:
Okay, dit is de raarste bug die ik tot nog toe tegenkwam ... rij ik rustig rond op square, flikker ik plots met apc en al naar het balkon aan hotel ? Klap op de vuurpijl is dat er eentje van de tegenstanders bij mij in de apc zit ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Leuke bug, wel aparte server, zie in de servermassage wat eigenaardige dingen voorbij komen:
DO NOT take al the all of the MEC bases or get kicked???
Beetje tegen de BF2ROE lijkt mij, is zo'n beetje gelijk aan statspadden, rondes duren daardoor altijd lang omdat je niet alle vlaggen mag pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:

Ja! Ok, bij mij staat er dan "Teamkill: [XQS] MrBondt008 [M1A2] Victim" :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vaagheid :P
Geen eens de rednamebug, want die gast zegt zelf ook dat jij enemy bent 8)7
Misschien deed die admin het, ik zag ook staan "The Admin has moved 2 player(s) to the other team immediately to nearest friendly CP" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004

GurbY{nl}

GurbY{nl}

fryskmantsje schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:18:
[...]

Fryskmantsje is gister voor 2e maal vader geworden dus heb ff niet zoveel tyd om te spelen.
Verder had ik weinig zinnigs te melden maar lees dit forum alle dagen nog hoor.
Ben vorige week nog paar maal op IKS server geweest maar was elke keer maar voor een uurtje ofzo.(Veel te weinig naar mijn zin).

En ik moet bekennen dat ik ook sinds een week Oblivion aant spelen ben, dus BF2 heeft beetje concurrentie gekregen. :Y)

Maar ja voorlopig volop in de luiers en kraamvisite etc.
Lokwinske!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:48:
[...]
Leuke bug, wel aparte server, zie in de servermassage wat eigenaardige dingen voorbij komen:
Beetje tegen de BF2ROE lijkt mij, is zo'n beetje gelijk aan statspadden, rondes duren daardoor altijd lang omdat je niet alle vlaggen mag pakken :?
Geen erg in gehad ... ook geen enkele waarschuwing gekregen ... ho maar mochten ze dat wel proberen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:51:
[...]
Ken je de bron even sharen? Lijkt mij ook wel handig om zonder dat stomme schijfje te spelen.
hier kun je hem downloaden, anderen namen ook echt 1 gb in beslag, deze maar 5 mb. En voor de mensen die zeuren dat dit illegaal is, je hebt nog steeds een originele key nodig om online (ranked) te spelen. :) Singleplayer gaat zo gauw vervelen lijkt me. (8>

Even via een ordinaire uploadsite dan maar, iedereen blij, geen hotlinks en ook geen aanwijzingen naar malafide sites :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Nap op 18-04-2006 09:37 . Reden: link deed het niet ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
hebben hier meer mensen last van een slechte server van EA?
ik kom het spel niet meer in

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruubruub schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:03:
hebben hier meer mensen last van een slechte server van EA?
ik kom het spel niet meer in
Dito here ... inloggen duurt lang, en net als ie erin wil zegt ie 'verbinding met server verbroken' ... Enkel offline kan ik nog spelen. Moet gamespy weer geupdated worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
ik heb geen idee, dat heb ik geloof ik nooit gedaan

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruubruub schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:20:
ik heb geen idee, dat heb ik geloof ik nooit gedaan
Zou onderhoud van de servers of zo zijn ...
http://www.totalbf2.com/f...thread.php?t=68733&page=1

Geduld dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:09:
gebruik die mini image al zeker maand of 8 en nog nooit gelazer gehad.
heb toch orginele keys enzo dus image zou gewoon mogen.
tis gewoon irritant altijd die cd in je tray.
Same here, maar je originele DVD blijft niet spinnen heel de tijd hoor. Je kan hem gewoon een week ofzo erin laten en alleen @ boot zal die even opspinnen en als je de game net start daarna is die stil :)
Woodski schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:52:
Yep dat had ik al gevonden. Net wat rondjes wake gespeelt. Er zat een Gamert in m'n team die in z'n eentje de zuidkant schoonhield. Ik gaf 'm steeds spots en hij bleef de boel maar killen daar :)
Daar zeg je wat : Is het mogelijk om de "Enemy spotted" geluiden de mond te snoeren of zachter te zetten ?? Is soms zoo irritant :/
Ik heb trouwens een keer gebaseraped op het vliegdekschip. Ik zoomde in met UAV en zag net een chopper verschijnen nadat ik al een arti salvo had gegooit. Wat groepjes eromheen en net toen ie opsteeg *VLAM* hele zooi weg :)

Lame, ik weet het en ik zal het noooit meer doen
Maar het was wel gaaf om te zien
Goed je recht hoor gewoon blijven doen !! Kratje in de rotor is ook leuk alleen tot nu toe is het me alleen per ongeluk bij friendly choppers overkomen :|

Grappig zei een vriend van me ook laatst :) Maar ja je moet er ook eigenlijk heen met Support+Medic+eventueel AT of Sniper voor "het betere BOEM! werk" !!
Mja ligt eraan... als infantry heb je er geen last van (wat ik weird vind trouwens) maar als je aan komt scheuren met je C4 jeep ... :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is gok ik hetzelfde als de "Zoom in Zoom out" bug bij de sniper : Server heeft niet door dat je ernaast stond door lag dus word je ernaast gewarpt :/
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 07:48:
ADMIN betaalt, ADMIN bepaalt toch :? Net als het feit dat je uncappable niet mag aanvallen hoewel daar meestal genoeg "defend stuff" staat :)

IMHO allemaal alleen maar leuker !! Vooral lullig als je team @ Sharqi heel USMC wegvaagt binnen zo'n tijd dat je niet verder komt dan 20 C4 kills :+ ** TIPS Welkom **

Toruwens wat betreft DEMO 1 jaar lang spelen : Heb MoH:AA:Spearhead DEMO 1,5 jaar lang gespeeld :P Malta rocks :Y)

Betrapt zich op een erg lange post sorry :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

wat is die sniper zoom in zoom out bug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

gyedema schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:51:
wat is die sniper zoom in zoom out bug dan?
Dat je inzoomt en dat de server het dus niet doorheeft waarna je sniper weer ongevraagd vanzelf uitzoomt :(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Zou dat n 1.3 ook gefixt zijn ? Is inderdaad erg irri die sniperbug. P.S. DaMorpheus, kan jij ons nog iets zeggen over de verwachtte uitgiftedatum van 1.3 ?

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
ik had pas deze bug:

was op de iron gator sf map..ik was in de hangar ergens op een trap en dropte een medicpackje naar beneden..*TITATOVENAAR* stond ik ineens ergens op het bovendek..echt te vaag voor woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

djerror schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:19:
ik had pas deze bug:

was op de iron gator sf map..ik was in de hangar ergens op een trap en dropte een medicpackje naar beneden..*TITATOVENAAR* stond ik ineens ergens op het bovendek..echt te vaag voor woorden
Dat is bij BF2 ook hoor al sinds de DEMO :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

De TitaTovenaar bug .... En dan doe ik dit *knip* ........ fok nee he, LAG !!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Gert-Jan_NB schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:55:
Zou dat n 1.3 ook gefixt zijn ? Is inderdaad erg irri die sniperbug. P.S. DaMorpheus, kan jij ons nog iets zeggen over de verwachtte uitgiftedatum van 1.3 ?
* Stewie! mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Okee, ik heb niks gevraagd DaMorpheus Non-Disclosure-Agreements zijn serieuze business. Ik blijf wel de EA site in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
nero355 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:22:
[...]

Dat is bij BF2 ook hoor al sinds de DEMO :/
aha was voor mij de eerste keer in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou de patch zou zowiezo niet in april uitkomen...... Das 1 ding wat zeker is.... Wanneer wel Zelfs EA weet het nog niet.. dus ook DaMOrpheus nog niet :). Maar goed en wel. Ik ben nu net weer overnieuw begonnen met een account. Nu probeer ik zo min mogelijk dood te gaan en zo weining mogelijk Badges en spul te halen... :P Ik ben meer aan het tellen tijdens een game dan dat ik aan het spelen ben. Ach ja een leuke afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
DaMorpheus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:47:
[...]

* Dersan mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden :)
Ok leuk dat je het meldt vet stoer ben je doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Dersan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:40:
[...]

Ok leuk dat je het meldt vet stoer ben je doei!
Rustig man... Damorpheus reageert enkel op de post van Gert-Jan_NB.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
djerror schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:19:
ik had pas deze bug:

"Scotty, Beam me up!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:26:
[...]

hier kun je hem downloaden, anderen namen ook echt 1 gb in beslag, deze maar 5 mb. En voor de mensen die zeuren dat dit illegaal is, je hebt nog steeds een originele key nodig om online (ranked) te spelen. :) Singleplayer gaat zo gauw vervelen lijkt me. (8>

Even via een ordinaire uploadsite dan maar, iedereen blij, geen hotlinks en ook geen aanwijzingen naar malafide sites :*)
Bedankt!

Vraagje: kan je dat ding ook met Nero Imagedrive mounten? Het lijkt er op dat hij bij mij alleen maar *.iso en *.nrg wil mounten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelezen op battlefield2.nl:

Browsing the various online BF2 fora, like forum.eagames.co.uk, bf2s.com and bf2.se, I found out more about the upcoming 1.3 patch: -more-

Patch 1.3 will be released in May 2006, 2 months after the scheduled release date
The patch will include support for Armored Fury
Armored Fury will be released one week after patch 1.3 is released
Armored Fury will include 3 new maps and two new unit types (attack jets and reconnaissance helicopters)
Patch 1.3 introduces a new gamemode
This gamemode will be COOP: humans versus bots: see the beta testservers:
Patch 1.3 will include VOIP fixes for linux servers
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs. Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
Improved ingame serverbrowser
Maybe the rednametag-bug fixed?
Bugfixes in various maps so you cannot hide inside a building or wall anymore
Various gameplay tweaks in weaponsfire/accuracy/etc
Bugfix: continuous sound of weaponfire while weapon isn't fired
Improved server stability on large servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:22:

1. Maybe the rednametag-bug fixed?
2. Various gameplay tweaks in weaponsfire/accuracy/etc

1. is cool!
2. dat is NIET cool
gaan ze weer sleutelen aan bepaalde wapens. Ben je eindelijk lekker goed met je wapen gaan ze er aan sleutelen. Persoonlijk slechte zaak. bv G36e medic.. om maar voorbeeld te noemen..

iig thnx voor het lijstje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej gaan dr nog lui naar regroup?!?

Is nog plek :) Tis echt wel de vetste lan :Y)

Me nick @ regroup = yozzman

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42

Browsing the various online BF2 fora, like forum.eagames.co.uk, bf2s.com and bf2.se, I found out more about the upcoming 1.3 patch: -more-

Patch 1.3 will be released in May 2006, 2 months after the scheduled release date
Armored Fury will include 3 new maps and two new unit types (attack jets and reconnaissance helicopters)
This gamemode will be COOP: humans versus bots: see the beta testservers:
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs. Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
HE!! Die vent op battlefield2.nl heeft mijn screenshots gebruikt!!!!!! :X _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:54

dfr0st

Geel is mooier

OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:39:
En het werkt! Met bots!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/screen002.jpg

Nu nog ff al die irritante bugs eruit halen en een verhaal verzinnen waarom de MEC Nederland loopt aan te vallen en wat de EU forces komen doen.
yeah die wil ik wel spelen, maar moeten eindhoven en tilburg niet andersom staan?

[ Voor 9% gewijzigd door dfr0st op 18-04-2006 17:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer woon ik in limburg?!? 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt

Ook die ga ik zeker kopen :*)
Maar 10 euro, da's gewoon een dagje overslaan bij de McDonald's :9
This gamemode will be COOP: humans versus bots: see the beta testservers.
Ehm, juist.
Patch 1.3 will be the mother of all patches: this patch will fix a lot of server- and clientside bugs.
Nou, ik vond 1.2 anders ook behoorlijk wat...
Kick-ass programmer Armando Marini supervises this patch!
Wie? :?
Hij doet het nou toch, of ben ik scheel?
Hopelijk niet PKM-story 2... :P
Blij toe! Rete-irritant kan dat zijn, maar soms ook super-handig >:)
* Mr. Bondt denkt aan 64 player servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/me mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden :)
Let's torture him .
Uiteindelijk zal hij moeten praten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:59:
[...]

Nou breekt mijn klomp volgens mij moet je een de regels goed lezen maar blijkbaar kan jij dat niet want waar haal je in godsnaam (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote) vandaan dat komt bij ons helemaal niet voor als automassage.
En dan ff wat over die k*t server van ons wat zijn we toch kinderachtig om dit zo te melden als je er 5 keer per week bent zo k*t is het dus niet.
En als 1na laatste ik ben ook het ergst ik kick niet ik ban meteen ik geloof in de automassage en als je niet kan lezen dan spreek ik je wel weer op de site of ik je AUB kan ontbannen want het is je liefelings server.
Iemand die alleen maar knalt en niet de zinnen leest moet toch maar dat eens gaan doen je kan er een hoop info vandaan halen.
En nu als laatste (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote):
Volgen mij maar ik heb het log nog een gecheckt maar er staat :NO ARTILLERY ON UNCAPTURABLE FLAG/BASES .
Niet eens in de richting wat jij schreef en dan ook nog dit hoe kan je iemand van baserape beschuldigen als dat gewoon mag en niet in de regels staat dat het niet mag, eigelijk snap ik je wel je was gewoon geowend en dat zit je niet lekker dus moet je ff zeiken oven een goed lopende server/clan.
Wij hebben niet voor niets 3 server ranked lopen maar reken dat zelf maar uit.
Maar wat zal ik op dit allemaal zeggen na dit alsnog ben je welkom op onze servers.

En dan nu Ace Lightning

Wij handteren de regels zeer strak wij lopen forums af zoals je ziet vonden we dit ook en wij geloven dat mensen voordat het spel begint de regels in grote vorm moeten lezen die in het begin scherm staan en je was eraf getrapt nou dat zal je dan wel verdient hebben.
Maar voor jouw geld het zelfde zelf jij bent ook welkom.

groetjes Unknown -IK§= recrutings off.
Helaas niet eerder gezien, maar ik ga hier toch even tegenin:

Ten eerste weet ik zeker dat dat er stond.

Ten tweede doet jullie site het ook niet altijd.

Ten derde ga ik me niet bij jullie registreren, ik heb wel eens een mailtje met vragen gestuurd, maar gewoon nooit antwoord gehad.

Ten vierde kom ik geen 5x per week op jullie server. Sterker nog: het was voor mij de eerste, hooguit derde keer dat ik op die server kwam. Ik had echt gehoopt dat het beter was dan bij de EF server (was ook wel zo, dit keer maar 2 man voor plane, ipv 6!).

Ten vijfde: het is mijn lievelingsserver niet. Ik speel 99,5% van de tijd op de eigen clanserver.

Ten zesde: denk je echt dat ik bij jullie kom smeken al mocht ik gebanned worden? Zal mij een worst zijn, scheelt mij weer wat minpunten. (Ik heb het van meerdere clanmensen en vrienden gehoord: -16 is niks bijzonder als je wilt opstijgen in een jet op jullie server.)

Ten zevende: "goedlopende server": tjsa, vreemd, ik e.v.a. vragen ons nog steeds af hoe dat kan. (Ook wel enigzinds vreemd dat jullie als eerste een nieuwe server kregen, en de rest pas een maand later, maargoed, daar hoef ik verder niks over kwijt, ik weet wat ik weet en dat is genoeg, nu draait die van ons ook beter.)

Ten achtste: Al wel eens van leestekens gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Sorry hoor,

Discussies over server/spelers problemen van bepaalde mensen zit ik, en meerdere mensen denk NIET op te wachten. Als je er zo nodig weer tegen in wilt gaan en het vuur weer warm wilt maken zullen ze bij www.iks-bf2.nl VAST wel een leuk forumpje voor je hebben. Of wil je het liever hier doen om op die forums niet in je eentje te staan?

vecht dit liever op een ander 'discussieforum over games' uit.

Bvd. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whehe heb sinds gisteren bf1942 herontdekt (na bijna een half jaar niet gespeelt te hebben ofzo), was weer toe aan fatsoenlijk dogfights :Y) ik weet niet bf1942 heeft toch een bepaalde charme die bf2 niet heeft hoe mooi bf2 er ook mag uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:18:
[...]

Bedankt!

Vraagje: kan je dat ding ook met Nero Imagedrive mounten? Het lijkt er op dat hij bij mij alleen maar *.iso en *.nrg wil mounten :/
@jcvjcvjcvjcv
handige guide voor het mounten van bf2 via Deamontools icm Alcohol120: http://www.bfbasics.be/image2.php
Werkt bij mij iig uitstekend.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Uit pure interesse, wat vinden jullie de mooiste/best klinkende language setjes?

Je hebt:

- MEC
- ENGLISH (US)
- Chinese (PLA)
- EU
- FRENCH
- GERMAN

Om een idee te krijgen hoe elke set klinkt, open het bestand server.zip, open het bestand init.con en voer bij de regel 'gameLogic.setTeamLanguage 1' de gewenste taal (MEC, ENGLISH etc) in maak uiteraard wel een backup omdat je wellicht 'modified content' errors kunt krijgen als je online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 15:31
Weet iemand nog een goede webshop ofzo waar je Battlefield 2 goedkoop kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:22:
whehe heb sinds gisteren bf1942 herontdekt (na bijna een half jaar niet gespeelt te hebben ofzo), was weer toe aan fatsoenlijk dogfights :Y) ik weet niet bf1942 heeft toch een bepaalde charme die bf2 niet heeft hoe mooi bf2 er ook mag uitzien.
Woei!

Ook wij hebben ons vorg weekend weer eens gewaagd aan BF42 echt geweldig, zo'n mustang in "Market Garden" persoonlijk vind ik dat BF2 er niet aan kan tippen, grafisch wel natuurlijk, maar het "beter" vlieg gevoel ben ik sinds BF2 wel kwijt...

[SjoQ]Bart-Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:51:
Sinds wanneer woon ik in limburg?!? 8)7
Hehe whoops, ik was in't begin zo enthousiast bezig waardoor ik wat plaatsnamen door elkaar heen heb gehaald. Blijkbaar ben ik der nog een paar vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:53:
Sorry hoor,

Discussies over server/spelers problemen van bepaalde mensen zit ik, en meerdere mensen denk NIET op te wachten. Als je er zo nodig weer tegen in wilt gaan en het vuur weer warm wilt maken zullen ze bij www.iks-bf2.nl VAST wel een leuk forumpje voor je hebben. Of wil je het liever hier doen om op die forums niet in je eentje te staan?

vecht dit liever op een ander 'discussieforum over games' uit.

Bvd. :r
Zal het niet meer doen :X (spelen op IKS)
Indy91 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:24:
[...]

@jcvjcvjcvjcv
handige guide voor het mounten van bf2 via Deamontools icm Alcohol120: http://www.bfbasics.be/image2.php
Werkt bij mij iig uitstekend.
Bedankt, maar dat wist ik al. Ik vroeg me juist af of het ook met Nero kan, want dat heb ik al, dan hoef ik tenminste geen extra zut te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:01:
[...]

Zal het niet meer doen :X (spelen op IKS)

[...]

Bedankt, maar dat wist ik al. Ik vroeg me juist af of het ook met Nero kan, want dat heb ik al, dan hoef ik tenminste geen extra zut te installeren.
Daemontools vraagt nauwelijks resources itt veel andere mounters, daarnaast is het min of meer de 'standaard' waar stuff voor ontwikkeld wordt, wel een andere drivername meegeven dan de default als je besluit het te installen (ivm software die denkt te mogen bepalen wat jij op je computer mag hebben staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

dfr0st schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:43:
[...]

yeah die wil ik wel spelen, maar moeten eindhoven en tilburg niet andersom staan?
Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegeten :P

Btw: De mec komen de hofstadgroep bevrijden en blair heeft last van een midlife crisis dus wilde oorlogje spelen? :+

[ Voor 18% gewijzigd door Vuurvoske op 18-04-2006 20:19 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Vuurvoske schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:18:
[...]

Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegeten :P

Btw: De mec komen de hofstadgroep bevrijden en blair heeft last van een midlife crisis dus wilde oorlogje spelen? :+
Die is mooi!!
i like it! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:22:
^ indeed ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Vuurvoske schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:18:Wie die map ook gemaakt heeft, van topografie heeftie nie veel kaas gegeten :P

De map is inderdaad leuk maar Enschede ligt ook niet helemaal goed die moet meer naa het oosten en iets naar boven.

En zou Tilburg en Eindhoven echt even omdraaien das wel een hele groove fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Lol drnet zat er een enemy in mn buggy op een of andere manier, niet als passagier maar gewoon klem. Ik snapte er nix van maargoed hij schoot me dood op het moment dat ik dood was legde hij meteen ook het loodje, zoals de nederlandse versie zegt ik moet hem nog omzetten in engels :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Twix schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:23:
[...]
De map is inderdaad leuk maar Enschede ligt ook niet helemaal goed die moet meer naa het oosten en iets naar boven.

En zou Tilburg en Eindhoven echt even omdraaien das wel een hele groove fout :P
HEhe tilburg.. 't moest eigenlijk maastricht zijn :)

Ik heb Tilburg vervangen voor Maastricht, eindhoven voor breda.. dat ligt ook iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Dan zou nog één aanpassing geweldig zijn: je hebt overal plaatsnamen, behalve bij de allergrootste Nato basis van Europa: LEEUWARDEN! Dus zou je de provincie naam moeten vervangen en kan ik lekker vanuit mijn eigen stadje ter oorlog trekken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bij de weg: ik heb gister die mini image toch eens getest en het werkt als een tiet moet ik zeggen. Ik werd er inderdaad flauw van als ik weer eens BF2 wilde opstarten en er na de foutmelding eerst de Sims2 cd uitmoest of andere flauwe games van mijn dochter.
Ik heb de game volledig legaal (uiteraard; krijg ze opgestuurd ivm reviews) maar vraag me toch af hoe legaal dit nu is. Stel ik leen em bij de bieb, installeer em en zet de mini image erop. Dat gaat toch niet goed op enig moment?
Dus de vraag is: hoe legaal is dit nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Laatst online: 23-07 18:25
gyedema schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:47:
Bij de weg: ik heb gister die mini image toch eens getest en het werkt als een tiet moet ik zeggen. Ik werd er inderdaad flauw van als ik weer eens BF2 wilde opstarten en er na de foutmelding eerst de Sims2 cd uitmoest of andere flauwe games van mijn dochter.
Ik heb de game volledig legaal (uiteraard; krijg ze opgestuurd ivm reviews) maar vraag me toch af hoe legaal dit nu is. Stel ik leen em bij de bieb, installeer em en zet de mini image erop. Dat gaat toch niet goed op enig moment?
Dus de vraag is: hoe legaal is dit nu?
Tja als je hem leent van de bieb en dan misbruikt is het natuurlijk niet legaal. Ik vraag me af of ze ook BF2 uitlenen bij de bieb? Bedoel er zit maar 1 key bij en als veel mensen die gaan gebruiken gaat dat niet lukken.

Verder zolang je het spel zelf legaal hebt gekocht mag je geloof ik doen wat je wilt, dus ook een mini-image maken.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

OCTheEagle schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:50:
...
Rotterdam staat er niet op, omdat anders de vlaggen denhaag & rotterdam te dicht op elkaar liggen.
Hey Eagle,

Ik zit nu opeens aan het volgende te denken...als je toch én R'dam én Den Haag wilt, dan kan je toch 2 spawns maken met één vlag? Dit zie je ook o.a. in Sharqi (de meest linker spawn, bij de arty van MEC), deze heeft er nota bene 3 op een relatief klein gebied.

I just thought you wanna know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Woodski schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:13:
[...]

Ben je nu niet in de war met je moeder ?
neuh die zei juist het tegenovergestelde
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:48:
[...]

Je moet al een spawnplek aanklikken maar dan nog niet op "done" klikken, wanneer dan de vlag wordt overgenomen spawnpoint aanklikken en spawnen maar.

"Autoready" betekend alleen maar dat je niet op "join game" hoeft te drukken als het spel begint.
Nou dat gebeurt bij mij dus ook niet. Ik heb hem op auto ready staan maar ik moet ook nog op join server klikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:23:
Nou dat gebeurt bij mij dus ook niet. Ik heb hem op auto ready staan maar ik moet ook nog op join server klikken :(
Het is ook alleen voor het scherm dat tevoorschijn komt om je spawn te kiezen terwijl je wacht als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22

Zjemm

...

duurt idd even voordat je autoready gepakt word

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/me mag niets zeggen totdat EA een persbericht uitstuurt over 1.3 patch. Armando van Dice had me meer info gegeven onder NDA voorwaarden :)
Heaumeau, wie A zegt moet ook B zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:31:
[...]

Het is ook alleen voor het scherm dat tevoorschijn komt om je spawn te kiezen terwijl je wacht als het goed is :)
Oh ok..... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:48:
[...]
idd, komt een beetje patserig over zo.. Zo interresant is het nou ook weer niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:48:
[...]

Lol whopper _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort het St..Morpeheus je bent een patser mwaoahah
Ok, ik geef wel toe dat je 0wned in CS-Source -;.)
Maar nog even en ik kan het ook... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Wie kan er hier atm. wel connecten @ zijn/haar account :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 14-09 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

EyeWitness schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:22:
Wie kan er hier atm. wel connecten @ zijn/haar account :/ :?
Nee, hier ook niet, maar (ook al doe ik het nu ook) laten we niet 20 keer achter elkaar posten dat de accountserver eruit ligt (en 20 keer dat ie het weer doet ;) ). Dat vervuilt alleen maar :P

Hoewel, huisgenoot roept NU dat ie erin zit. Hmm :?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Het duurt ongeveer 2 min. ofzo voordat je ingelogd bent volgens veel mensen op het EAUK forum :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm als ik langer dan 2 minuten wacht, dan druk ik dus op ctrl alt del.
Dan zie ik een heel mooi schermpje waarin staat dat Battlefield 2 niet reageert. Maar we blijven door proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zijn er servers die shadows forceren, haalt je fps gelijk dik naar beneden.
64 mans server zoals een van de iks is gelijk onspeelbaar dan. ga ik naar een 64 mans server die niet shadows forceert is er niets aan de hand. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Nou, dan speel je daar niet.
Want als je zegt "shadows forceren, haalt je fps gelijk dik naar beneden" dan neem ik al aan dat je alles op Low hebt staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Laatst online: 21:22
Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar m'n eigen stats op bf2s.com. Nu zie ik bij verschillende awards een grijze balk onder de award staan. Heeft iemand een idee wat het betekent? Heb al van alles zitten bedenken, maar klopt allemaal niet echt wat ik denk.

Wie weet raad??

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Deevay schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:19:
Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar m'n eigen stats op bf2s.com. Nu zie ik bij verschillende awards een grijze balk onder de award staan. Heeft iemand een idee wat het betekent? Heb al van alles zitten bedenken, maar klopt allemaal niet echt wat ik denk.

Wie weet raad??
Staat op het forum, onder "GIBSON RELEASED".
Maar het betekent dat je de Global Requirements hebt gehaald en dat je alleen nog maar de IAR Requirements hoeft te halen om de award in ontvangst te mogen nemen :9

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Bondt op 19-04-2006 20:25 . Reden: Betere zinnen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet dat dat mogelijk was, servers die schaduwen foreceren? Wat is het nut daar uberhaupt van behalve dat het een extra exploit is (schaduwen nog steeds door objecten heen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...haal ik gister mn expert knive staat ie nog steeds niet bij mn stats bijgeschreven...een andere badge die ik daarna gehaald heb wel...

K hoop niet dat deze nu door mn neus geboord word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
@ bf2s.com

Er staat dan ook soms bv 250h while in a helicopter.

Ze bedoelen toch hopelijk niet met "h" uren? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Dersan schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:06:
Jawel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:06:
Hmmm...haal ik gister mn expert knive staat ie nog steeds niet bij mn stats bijgeschreven...een andere badge die ik daarna gehaald heb wel...

K hoop niet dat deze nu door mn neus geboord word :(
Ik duim voor je mee ... geweldig vervelend zou dit zijn ...

Zelf vanavond mijn exp. AT en exp SF AT badge gehaald. Toch wel serieus stresserend die 44 kills IAR !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Dersan schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:06:
@ bf2s.com

Er staat dan ook soms bv 250h while in a helicopter.

Nee ze bedoelen jaren.

(Logica is weer ver te zoeken ... }:O)

[ Voor 11% gewijzigd door EyeWitness op 20-04-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:55:...
Mr. Bondt schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:08:
Ja! Ok, bij mij staat er dan "Teamkill: [XQS] MrBondt008 [M1A2] Victim" :P
Dan heb jij een illegale versie! (8>

Afbeeldingslocatie: http://sonny.tweakdsl.nl/bf2/teamkill.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Oemfoefoe op 20-04-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05
Oemfoefoe schreef op donderdag 20 april 2006 @ 01:55:
[...]

[...]

Dan heb jij een illegale versie! (8>

[afbeelding]
Bondt heb zijn config files zitten hacken zodat het er allemaal stoer uitziet. ;)

geheelonthouder met geheugenverlies

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.