[PC] Battlefield 2 - Deel XXXIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
nero355 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:23:
[...]

Een server die met 16 man een 64 man map draait lijkt mij niks ergs aan ?? Het is zelfs nog leuk ook meestal, omdat je dan lekker lang bezig bent meestal :)

Moet het wel een leuke map zijn ...
Met 16 player sop een 64 map is super gaaf!
Als ik ergens een hekel aan heb ik het chaotisch rondknallen.
Wat ik het fijne vind aan grote maps en weinig players is dat ik de mensen echt begin te kennen.
Het is ook veel makkelijker iemand te kicken die alles TKed.
Ook heb ik vrijwel nooit last van een file voor de vehicles.

Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een 64 player server. Je loopt 5 meter en ziet een menneke. Daar schiet je op, je wint dat gevechtje maar 1 seconde later word je zelf door 3 man van alle kanten overhoop geknald. Ik ga wel eens in die servers maar dan zie ik alleen mensen met scores van 22 kills en 24 deaths, en dat zijn dan de top-players.
Ik ben echt iemand van 5 kills en 1 death. (Ik heb een belachelijk slechte teamscore)

Maar ja ieder zijn ding, dat is het fijne van BF2. Voor ieder wat wils :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Noin schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:20:
[...]

Wat ik het fijne vind aan grote maps en weinig players is dat ik de mensen echt begin te kennen.

Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan een 64 player server. Je loopt 5 meter en ziet een menneke. Daar schiet je op, je wint dat gevechtje maar 1 seconde later word je zelf door 3 man van alle kanten overhoop geknald. Ik ga wel eens in die servers maar dan zie ik alleen mensen met scores van 22 kills en 24 deaths, en dat zijn dan de top-players.
Ik ben echt iemand van 5 kills en 1 death. (Ik heb een belachelijk slechte teamscore)

ik snap dan weer niet wat mensen leuken vinden aan 16 man op 64 player map, loop je lekker 5 minuten rond, ik noem dat geen gameplay. Ik ervaar pas gameplay als me gun ratelt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat iedereen zich zo druk kan maken over die verschillende servers als "high score" en knife en/of pistol only, doe gewoon lekker wat je zelf leuk vind en laat anderen dat ook doen, heb je er last van ga je dan beklagen bij de daarvoor aangewezen persoon of instantie, just my 2 cents! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

MAX3400 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:39:
[...]

Je mist je Basic Engineer. Tenminste; de enige die ik kon vinden staat op http://bf2s.com/player/45969908/
Weet je wat ik zo raar vind...ik zie nml. dat deze speler het ook heeft:
Zijn favorite victim heeft 'ie 6x afgeknald, maar bij more victims staat er 1 die heeft 'ie 10x omgelegd. Waarom is dit dan niet zijn favorite victim?
Heeft dat te maken met dat regeltje '(Kills to, via EA)' en zo ja leg uit plz.

Voor de volledigheid: mijn ubar-statmeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noin schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:20:
[...]

ja hoor top players??

:> Ik weet niet waar jij kijkt. maar kom is langs op PTG city map server!!
soms haal je scores van 30-10 of 40-10 light aan de teamwork.
of juist gewoon een normalen score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Ik bedoel dat ik het niet gaaf spelen vind als ik elke 10 seconden dood ga.
Met 64 players vind ik het gewoon teveel een zooi, flags die elke 5 seconden veranderen, maps die elke 10 minuten veranderen.
Ik moet ook zeggen dat ik maar 2 van de 15 maps echt leuk vind, Gulf of Oman, Kubra Dam.
Van mij hoeft het niet zo vaak te wisselen.

En op PTG ben ik geweest, en daar zie ik ook dat de hoogste scores bestaan uit 30 teampoints, 20 kills maar dan wel 25 deaths. Mij gaat het alleen om de k/d ratio en het hit% van mijn guns.
50% met sniper ben ik trots op, maar ik kan het me wel voorstellen als iemand zegt: boeie!

Ieder zijn game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

jefjef schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:18:
[...]

Datenverarbeitungsanlagelaborinhaber :)
;)
hmm, het lijkt er wel op :/ B)

Is er een server waar veel GoTters komen? ik las hier en daar HuT? of is er een GoT-server.

Ik raak zo onderhand wel een beetje uitgekeken op 24/7 Karkand @ superserver.co.uk (hoewel er altijd een hoop goede spelers komen, ene blazin.uk en een hoop van UHF clan.
Oemfoefoe schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:07:
[...]

Weet je wat ik zo raar vind...ik zie nml. dat deze speler het ook heeft:
Zijn favorite victim heeft 'ie 6x afgeknald, maar bij more victims staat er 1 die heeft 'ie 10x omgelegd. Waarom is dit dan niet zijn favorite victim?
Heeft dat te maken met dat regeltje '(Kills to, via EA)' en zo ja leg uit plz.

Voor de volledigheid: mijn ubar-statmeuk
Ik denk dat het ligt aan ranked servers of niet. Hij houdt al dat soort onzinnige meuk wel bij, maar alleen op ranked servers kan je een favorite victim maken.
Wie verzint dat ook, favorite victim, worst enemy 8)7 |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Egg op 13-04-2006 17:12 ]

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze zouden het dood gaan veel zwaarder moet straffen, bijvoorbeeld in punten. Gezien dat er een fiks aantal mensen spelen voor de stats zou het weleens een heel andere speelstijl neer kunnen gaan zetten en niet serious sam achtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:12:
Ze zouden het dood gaan veel zwaarder moet straffen, bijvoorbeeld in punten. Gezien dat er een fiks aantal mensen spelen voor de stats zou het weleens een heel andere speelstijl neer kunnen gaan zetten en niet serious sam achtig :)
Jaaaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook...als ik wild om me heen wil knallen ga ik wel quake spelen. Ze moeten desnoods iets maken dat je bijvoorbeeld een x aantal keer dood kan gaan en dan lekker toekijken tot de ronde over is...soort deathmatch..maar dan wel een paar keer dood toegestaan...of langere spawntijden. Dan speel je ook wel wat meer op zeker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noin schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:01:
Ik bedoel dat ik het niet gaaf spelen vind als ik elke 10 seconden dood ga.
Met 64 players vind ik het gewoon teveel een zooi, flags die elke 5 seconden veranderen, maps die elke 10 minuten veranderen.
Ik moet ook zeggen dat ik maar 2 van de 15 maps echt leuk vind, Gulf of Oman, Kubra Dam.
Van mij hoeft het niet zo vaak te wisselen.

En op PTG ben ik geweest, en daar zie ik ook dat de hoogste scores bestaan uit 30 teampoints, 20 kills maar dan wel 25 deaths. Mij gaat het alleen om de k/d ratio en het hit% van mijn guns.
50% met sniper ben ik trots op, maar ik kan het me wel voorstellen als iemand zegt: boeie!

Ieder zijn game :)
nee hoor soms haal je gewoon boven de 100 puntjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Egg schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:08:
[...]

hmm, het lijkt er wel op :/ B)

Is er een server waar veel GoTters komen? ik las hier en daar HuT? of is er een GoT-server.
Er is speciaal een forum opgezet voor GoT door DJ Mantri -> 84.244.131.181:16567
Niet zo lang geleden is er een tweede server opgezet door GoTters, dit is inderdaad HuT -> 84.244.162.142:16567
Allebei maken gebruik van dezelfde teamspeakserver -> 130.89.168.175:6666
Egg schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:08:
Ik denk dat het ligt aan ranked servers of niet. Hij houdt al dat soort onzinnige meuk wel bij, maar alleen op ranked servers kan je een favorite victim maken.
Het is altijd ranked, want anders houdt EA helemaal NIETS bij.
Want volgens jou houdt EA ook op unranked servers 'dat soort onzinnige meuk' bij. Ik kan je vertellen dat dit niet het geval is.

[ Voor 5% gewijzigd door Oemfoefoe op 13-04-2006 19:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:42:
Vind ik ook...als ik wild om me heen wil knallen ga ik wel quake spelen. Ze moeten desnoods iets maken dat je bijvoorbeeld een x aantal keer dood kan gaan en dan lekker toekijken tot de ronde over is...soort deathmatch..maar dan wel een paar keer dood toegestaan...of langere spawntijden. Dan speel je ook wel wat meer op zeker... ;)
Hoe lang je dood bent is een serversetting, ook deze zal voor ranked servers wal vast staan ben ik bang. Ik denk dat het wel een aparte invloed heeft op de gameplay als je die op 1 minuut zet ipv 60 seconden.

- Mensen denken beter na _waar_ ze spawnen, wellicht komen ze zelfs op het idee om een squad te joinen en daar te spawnen ;)
- Minder spawn/baserapen, aangezien er veel minder spawns zijn is dit minder interssant
- Minder planecampen, aangezien als je dood bent je plane eerder terug is dan jij. Dit geeft andere ook de kans om te vliegen B)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je de spawntijd langer gaat maken moet dat niet een serverinstelling zijn, mensen gaan dan naar andere servers die niet zo'n lange spawntijd hebben.

Ik las btw op totalbf2 forums dat die nieuwe community gast in de groep gaat gooien om meer (random) spawns bij de verschillende vlaggen te doen om spawncampen wat meer tegen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:48:
Als je de spawntijd langer gaat maken moet dat niet een serverinstelling zijn, mensen gaan dan naar andere servers die niet zo'n lange spawntijd hebben.

Ik las btw op totalbf2 forums dat die nieuwe community gast in de groep gaat gooien om meer (random) spawns bij de verschillende vlaggen te doen om spawncampen wat meer tegen te gaan :)
Eigenlijk geen zin!

Want op strike at karkand heb je al zo weinig ruimte om spawns te plaatsen
maar jah als die whiners nou hun B*K houden.

en niet telkens met hun noob gedrag bij de zelfde spawns gaan spawnen kan er niet eens gerapd worden. want 50m terug is er een spawn :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten willen jullie hoofd gebruiken!! :/

als jullie de spawntijd verlengen naar 30 seconden kan je gelijk weten dat goeie infrantry spelers zo de game hebben beslist.

want er is geen kans dat er mannetjes spawnen de eerste 20 seconden want dan is die vlag al wit (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op karkand heb je juist wel goede mogelijkheden om meer spawns te plaatsen, ze moeten ze alleen niet in een radius van 2 meter van de vlag zetten (bij wijze van spreken zit er, imho, nu te veel van dit soort spawns in). Ben nog niet helemaal into BF2 en Wake Island maar als je BF1942 kent was Wake daarvoor wel een goed voorbeeld hoe bijvoorbeeld op airfield omgegaan werd met de spawns :)

//edit: en over je 'goede' infantry spelers: wil je daarmee zeggen dat die er niet mogen zijn? Ik bedoel de 'goede' infantry spelers zullen er ook zijn zoals nu bij lagere spawntijd en die 'vervelen' zich dus en 'rapen' de flag wat dus ook niet sociaal geaccepteert is.........

Niet dat ik het eens ben over een langere spawntijd overigens.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag op IKS gegamed, want eigen server leeg. Nou, wat een k*t server!

"NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED"

Er zaten drie mensen met IKS clantag erin, waarvan Unknown-IKS de ergste was. Hij zat met z'n maatje gewoon onze main te rapen. Naja, ik heb ze fijn kunnen uitschelden en ben 2 rondjes later maar weer weggegaan, want moest eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:21:
Op karkand heb je juist wel goede mogelijkheden om meer spawns te plaatsen, ze moeten ze alleen niet in een radius van 2 meter van de vlag zetten (bij wijze van spreken zit er, imho, nu te veel van dit soort spawns in). Ben nog niet helemaal into BF2 en Wake Island maar als je BF1942 kent was Wake daarvoor wel een goed voorbeeld hoe bijvoorbeeld op airfield omgegaan werd met de spawns :)

//edit: en over je 'goede' infantry spelers: wil je daarmee zeggen dat die er niet mogen zijn? Ik bedoel de 'goede' infantry spelers zullen er ook zijn zoals nu bij lagere spawntijd en die 'vervelen' zich dus en 'rapen' de flag wat dus ook niet sociaal geaccepteert is.........

Niet dat ik het eens ben over een langere spawntijd overigens.
Nee ik bedoel dat goeie infrantry de 3 players kilt en zonder enige probleem een vlag kan pakken door de langere spawntijd ;)

---------edit------------

Ja maar Strike at karkand is gewoon de ultieme rape city!
omdat telkens sommige players(de whiners) niet een andere spawn willen pakken.

Mij kunnen ze het 1x flikken 2x, maar daarna spawn ik wel op een andere vlag :)
Dus ik wordt nooit geraped eigenlijk, omdat ik altijd wel ergens kan spawnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:25:

Er zaten drie mensen met IKS clantag erin, waarvan Unknown-IKS de ergste was. Hij zat met z'n maatje gewoon onze main te rapen. Naja, ik heb ze fijn kunnen uitschelden en ben 2 rondjes later maar weer weggegaan, want moest eten.
B) Ook van afgetrapt!! hypocriet zijn ze daar ja zeg.

Je bent al eerder op de edit-knop gewezen. Gebruik deze, of je kan een PM tegemoet zien ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 13-04-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:26:
[...]

Nee ik bedoel dat goeie infrantry de 3 players kilt en zonder enige probleem een vlag kan pakken door de langere spawntijd ;)
Dat maakt mij iig niet uit als iemand goed is dan is ie goed :P
Maar misschien bedoel je dat het spelletje er heel anders komt uit te zien als de kans op vlaggen cappen en stuk minder groot is (en sneller afgelopen) door die langere spawntijd dat is hoofdzakelijk mijn reden om er niet voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Voor mensen die de AA stingers bug willen uitproberen.

Zoek een AA gun, zoek een 'olive' tree (zo'n standaard 'bolle' boom) en schiet op de bladeren.

voor de map 'Taraba Quarry' zie de 2 screenshots

Screenshot 1 laat zien waar de AA staat (rechtsonderin, EU base)
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/1.jpg

Screenshot 2 laat zien waar je met de AA op moet mikken.
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/2.jpg

Gevolg: De AA missiles vliegen alle kanten op....

Tja, leuk om es uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:27:
[...]

B) Ook van afgetrapt!! hypocriet zijn ze daar ja zeg.
Op DG zijn ze ook niet heilig hoor Ace...

Iedereen die -={DG}-tag dragen zijn toch admin? Ik weet niet of jij ook admin ben daar, maar kijk de chatlog maar na op ongeveer 19:10 uur.
Ik heb een admin aangesproken omdat hij de uncappable aanviel met een F18, maar natuurlijk geen respons. Door geen van de DG-gasten trouwens.
Dus voordat je een server voor hypocriet uitmaakt, kijk dan maar eerst bij je eigen 'thuis'.

...of ben je inmiddels weer DG af? Want dan heb ik niets gezegd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:32:
[...]

Dat maakt mij iig niet uit als iemand goed is dan is ie goed :P
Maar misschien bedoel je dat het spelletje er heel anders komt uit te zien als de kans op vlaggen cappen en stuk minder groot is (en sneller afgelopen) door die langere spawntijd dat is hoofdzakelijk mijn reden om er niet voor te zijn.
:> Ik wil me niet op de voorste rij zetten!

Maar ik vind het best leuk om alle spelers continu te killen, lekkere uitdaging!
Want er niet echt veel aan als je iedereen hebt uitgemoord, en voor de rest hoef je maar alleen een beetje bij de spawn te wachten.
Oemfoefoe schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:51:
[...]

Op DG zijn ze ook niet heilig hoor Ace...

Iedereen die -={DG}-tag dragen zijn toch admin? Ik weet niet of jij ook admin ben daar, maar kijk de chatlog maar na op ongeveer 19:10 uur.
Ik heb een admin aangesproken omdat hij de uncappable aanviel met een F18, maar natuurlijk geen respons. Door geen van de DG-gasten trouwens.
Dus voordat je een server voor hypocriet uitmaakt, kijk dan maar eerst bij je eigen 'thuis'.

...of ben je inmiddels weer DG af? Want dan heb ik niets gezegd. :/
Ik zit er nog in, maar ik houd het nu rustig.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, ik gebruik de edit knop al

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K werd net op DG een hele (cleansweep) ronde lang gevotekicked door 3 van die vervelende mannetjes (iets met tpc ofzo)...ik zat in de US bomber en ik kon er nou eenmaal beter mee overweg dan hun. Dus ik schiet ze uit de lucht...even later zie ik de MEC bomber opstijgen en schiet m aan het eind van de baan kapot....en dat konden ze schijnbaar niet hebben ofzo. Later hadden ze nog maar 1 spawn en toen gingen ze baserape janken. Maar dat gaat niet op als je geen uncap hebt :X

Maar niemand die er wat aan doet van DG....ze vroegen wel tig keer waarom ze voten maar daar hadden ze geen zinnig antwoord op...maar wel toestaan dat ze me de hele ronde probeerde te voten...en tegen het eind van de ronde gingen ze mn rearseater lopen voten omdat ie te veel kills maakte ofzo...zo zielig!!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik wil niet mijn hele vuile was buiten zetten qua DG, maar het is erg jammer ja. Want deze server heeft zo z'n momenten dat het best gezellig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gert-Jan_NB schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:18:
[...]

Zal het dan na de patch enkel nog op de Knife-badge na zijn veranderd ?

Ikzelf heb de Knife badge wel, en mijn neef nog niet (tesamen met de pistol badge) en ik wordt wel 1st Sergeant , terwijl mijn neef nog Master Sergeant heeft staan als next rank.
Vreemd genoeg ben ik ook nog steeds niet First Sergeant, terwijl ik al een tijdje de benodigdheden heb dacht ik. Alle "basic" badges voor first sergeant en genoeg punten.
Zie hier:
http://www.bf2stats.nl/player/44440450/

Mis ik iets?
Ik heb totalbf2 gebruikt als referentie voor de benodigdheden voor "first sergeant".

20.000 +
en
· Basic Knife Combat
· Basic Pistol Combat
· Basic Assault Combat
· Basic Anti-Tank Combat
· Basic Sniper Combat
· Basic Spec Ops Combat
· Basic Support Combat
· Basic Engineer Combat
· Basic Medic Combat

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 01:24:
[...]

Vreemd genoeg ben ik ook nog steeds niet First Sergeant, terwijl ik al een tijdje de benodigdheden heb dacht ik. Alle "basic" badges voor first sergeant en genoeg punten.
Zie hier:
Als je ff de tijd had genomen om dit topic door te lezen :( , had je gezien dat ik ook iemand anders er op heb gewezen dat je alle benodigde badges moet hebben voor dat je de 20.000 punten haalt (4 posts boven diegene die jij ge-quote hebt :X ).
Als Master Sergeant zal je niet naar First Sergeant kunnen gaan. :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Joe Presto op 14-04-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Mja, als de mensen nu gewoon eens meer gebruik maken van het squadleader-spawn systeem dan zouden ze zoiezo niet gespawnraped worden.

- kijken op je map naar de squad nummers
- een squadleader uitzoeken die op een leuke plek rondloopt
- joinen, en selecteren als spawn
- (en als je klaar bent zelf weer een squad aanmaken)

Maar voor velen van jullie is dit blijkbaar erg moeilijk en dat jullie liever whinen over spawnrapen :+

Op publics wacht ik ook meestal in het begin van de ronde totdat er een squadleader van ons in de buurt van de tegenstanders eerste vlag is en dan spawn ik pas. Hoef je niet te lopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:07
Heb sinds gisteravond ook (eindelijk) BF2 in huis en meteen beginnen met spelen.
Speel zelf regelmatig online games (DoD, maar ook alle eerdere BF games veel gespeeld) maar wat ik in een half uurtje BF2 mee heb gemaakt is redelijk jammer voor de gameplay!

Begon met spelen op een EAUK 64 player server. EAUK, was tijdens BFV en BF42 toch wel de leukere en betere servers. Alleen het team killen en je stats kunstmatig verhogen vind ik toch heel vervelend. Werd de eerste 10 minuten denk ik 5 keer geteamkilled door dezelfde medic, welke mij meteen daarna healde.... Pak een tank, zeer zwaar beschadigd doordat mensen van eigen team erop aan het schieten zijn zodat mechs ze zelf weer kunnen repareren, allemaal voor betere stats......
Dacht, dan maar andere server, Jolt is proberen. En wat denk je, precies hetzelfde!!!!!!

Weet iemand misschien leuke 64p servers waar wel normaal gegamed wordt, beetje leuk wordt samengewerkt en waar niet iedereen op elkaar aan het schieten is om je stats omhoog te krikken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeeGee81 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:08:
Heb sinds gisteravond ook (eindelijk) BF2 in huis en meteen beginnen met spelen.
Speel zelf regelmatig online games (DoD, maar ook alle eerdere BF games veel gespeeld) maar wat ik in een half uurtje BF2 mee heb gemaakt is redelijk jammer voor de gameplay!

Begon met spelen op een EAUK 64 player server. EAUK, was tijdens BFV en BF42 toch wel de leukere en betere servers. Alleen het team killen en je stats kunstmatig verhogen vind ik toch heel vervelend. Werd de eerste 10 minuten denk ik 5 keer geteamkilled door dezelfde medic, welke mij meteen daarna healde.... Pak een tank, zeer zwaar beschadigd doordat mensen van eigen team erop aan het schieten zijn zodat mechs ze zelf weer kunnen repareren, allemaal voor betere stats......
Dacht, dan maar andere server, Jolt is proberen. En wat denk je, precies hetzelfde!!!!!!

Weet iemand misschien leuke 64p servers waar wel normaal gegamed wordt, beetje leuk wordt samengewerkt en waar niet iedereen op elkaar aan het schieten is om je stats omhoog te krikken???
PTG city maps only :)
en zebben ook een PTG wake server :)

Komen veel goeie mensen lang en weinig lamers.
Is gewoon echt lekker om met sommige te spelen als SB kojot
--------

Teamplay rocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:42:
It's called Counter-Strike 1.6 / Counter-Strike:Source :P Heb je ook geen voertuig/plane/chopper campers want die zijn er niet :+

Meestal een hele fijne server geweest echter laatste tijd :X
Oemfoefoe schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:50:
Ik wil niet mijn hele vuile was buiten zetten qua DG, maar het is erg jammer ja. Want deze server heeft zo z'n momenten dat het best gezellig is.
Hmm... dan zit ik er altijd op als het wel gezellig is :) Vooral als je bij een paar DG dudes in de squad zit kan het echt relax zijn kwa teamplay.

Verder had ik bij de 20.000 puntjes een next rank vertraging van ongeveer 1200 punten dus kan soms even duren voordat de servers het doorhebben...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond iets vaags of eigenlijk was het wel erg grappig... Op Dalian Plant spring ik uit de Blackhawk om de eerste vlag bij de docks te gaan cappen, alleen ging mijn chute niet uit omdat ik op het verkeerde knopje zat te rammen (in het donker spelen is niet handig).

Ik kom dus nogal hard in het water terecht, maar leef nog. Vervolgens kan ik niet meer bewegen, alles geprobeerd maar helaas. Gevalletje vastgezogen in de modder ofzo.
Heb vervolgens maar even gebruld of iemand me wilde killen, gratis kill voor de tegenpartij. Uiteindelijk met hulp van [HuT] Pepperana gekilled. Hij moest me wel ff zoeken, was erg grappig, ik via de chat aanwijzingen geven enzo. Zag ik hem aankomen in zijn buggy maar hij werd platgebombed, even later kwam hij weer, dit keer had hij de kill. Pepperana... Je staat bij me in het krijt! })

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:41:
Gisteravond iets vaags of eigenlijk was het wel erg grappig... Op Dalian Plant spring ik uit de Blackhawk om de eerste vlag bij de docks te gaan cappen, alleen ging mijn chute niet uit omdat ik op het verkeerde knopje zat te rammen (in het donker spelen is niet handig).

Ik kom dus nogal hard in het water terecht, maar leef nog. Vervolgens kan ik niet meer bewegen, alles geprobeerd maar helaas. Gevalletje vastgezogen in de modder ofzo.
Heb vervolgens maar even gebruld of iemand me wilde killen, gratis kill voor de tegenpartij. Uiteindelijk met hulp van [HuT] Pepperana gekilled. Hij moest me wel ff zoeken, was erg grappig, ik via de chat aanwijzingen geven enzo. Zag ik hem aankomen in zijn buggy maar hij werd platgebombed, even later kwam hij weer, dit keer had hij de kill. Pepperana... Je staat bij me in het krijt! })
_O_ Dat die je kwam killen : R-E-S-P-E-C-T !!!

* nero355 krijgt altijd "Doe dan Suicide" naar de kop geslingerd :/

Zat trouwens laatst ook vast op een trappetje door een vaag geplaatste Claymore... gelukkig kwam BF2 er zelf goed uit en respawnde ik gewoon na ietsjes langer wachten.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
lol gisteren ik zat in een igla, ik lock op een helikopter, die waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van de map was want ik kon hem niet zien. Ik schiet, 5 teamkills!!! :| Bleek er dus toevallig een black hawk er tussendoor zijn gevlogen. Mja, hoppa 5 mensen hadden al page down ingedrukt en you have been banned from the server :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 13-09 14:12
De servers van HuT en DJmantri zitten niet vaak vol overdag he..
Wel jammer want het zijn hele goede servers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
En ik kreeg een teamkill door Peppera omdat hij claymores onder een spawnende chooper had neergelegd :Y)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:32:
lol gisteren ik zat in een igla, ik lock op een helikopter, die waarschijnlijk helemaal aan de andere kant van de map was want ik kon hem niet zien. Ik schiet, 5 teamkills!!! :| Bleek er dus toevallig een black hawk er tussendoor zijn gevlogen. Mja, hoppa 5 mensen hadden al page down ingedrukt en you have been banned from the server :|.
Tsja, dat zijn de gevaren van blind schieten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ Mantri is de laatste tijd altijd leeg lijkt het wel :(

Was trouwens gister ook op de DG server en ik was commander. Deed netjes mijn job dacht ik. Krijg ik constant een vote-kick naar mijn hoofd geslingerd. Nooit met genoeg votes, maar gewoon irri. Dus ik vraag netjes waarom? Wat doe ik verkeerd? Gewoon zomaar krijg ik als antwoord van die DG tag gasten. Daar kom ik dus ook niet meer |:(

Ik zoek nog een leuke city map server 64 size voor 32 man....iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Dat had ik dus gister ook nog in een fighter, ik neem een lange aanloop voor een chopper. Dan heb je dus tijd om met je gun te schieten en ze te verassen met een hele clip rockets. Dan volgen ze de flares niet, ze gaan half door die chopper heen om zich daarna in een friendly chopper achter die grote silo's op Daqing Oilfields te boren. Dus de meeste simpele vijandelijke choppers missen ze (gaan er dwars doorheen :\) maar je friendly choppers die zich achter gebouwen enz bevinden raken ze makkelijk?

Dan heb ik ook nog een groot punt waar ik me vaak aan erger: de tv-guided. Dat ding vind ik zo buggy, soms heb ik gewoon dat hij over 1 rocket 2 keer moet reloaden. Ook (maar dat zeg ik liever niet, want ik mis ook vaak en wil de guded niet de schuld geven :)) lijkt hij er wel is doorheen te gaan: als ik bijvoorbeeld van boven door de rotor schiet, of frontaal door de cockpit lijkt hij er vaak dooor heen te gaan. Hebben meer mensen dit, of ligt het gewoon aan mijn slecht guided kunsten :P.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:27:
Was trouwens gister ook op de DG server en ik was commander. Deed netjes mijn job dacht ik. Krijg ik constant een vote-kick naar mijn hoofd geslingerd. Nooit met genoeg votes, maar gewoon irri. Dus ik vraag netjes waarom? Wat doe ik verkeerd? Gewoon zomaar krijg ik als antwoord van die DG tag gasten. Daar kom ik dus ook niet meer |:(
Soms heb ik heb gevoel dat er een bug in het spel zit waardoor om de 2 minuten een willekeurig iemand een mutiny vote tegen de commander begint.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:41:
Heb vervolgens maar even gebruld of iemand me wilde killen, gratis kill voor de tegenpartij. Uiteindelijk met hulp van [HuT] Pepperana gekilled. Hij moest me wel ff zoeken, was erg grappig, ik via de chat aanwijzingen geven enzo. Zag ik hem aankomen in zijn buggy maar hij werd platgebombed, even later kwam hij weer, dit keer had hij de kill. })
Hehe, heb ik ook weleens. Komt er soms een grote enemy troepenmacht op je af, vervolgens denk je 'shit, ik ga dood' en vervolgens komt er een friendly bomber langs die met 1 bomb run ff iedereen afmaakt. Alsof je een hollywood film zit te kijken.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 01:24:
[...]

Zie hier:

Mis ik iets?
Ik heb totalbf2 gebruikt als referentie voor de benodigdheden voor "first sergeant".
Je mist nog:
- Basic Explosive badge
- Basic defense badge
- Basic command badge
Equalized schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:31:
Dat ding vind ik zo buggy, soms heb ik gewoon dat hij over 1 rocket 2 keer moet reloaden. Ook (maar dat zeg ik liever niet, want ik mis ook vaak en wil de guded niet de schuld geven :)) lijkt hij er wel is doorheen te gaan: als ik bijvoorbeeld van boven door de rotor schiet, of frontaal door de cockpit lijkt hij er vaak dooor heen te gaan.
In patch 1.2 geloof ik was er een bug waardoor AT missiles regelmatig door tanks/apc's heengaan. Best irritant als een APC bijna dood is; je schiet een AT missile, en vervolgens vliegt die AT missiles door de APC heen. De overlevingskans voor jezelf is in zo'n geval 0.000001 procent.

[ Voor 21% gewijzigd door OCTheEagle op 14-04-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:42:
[...]

Soms heb ik heb gevoel dat er een bug in het spel zit waardoor om de 2 minuten een willekeurig iemand een mutiny vote tegen de commander begint.
Dat was geen bug ze gaven gewoon toe dat ze hetzelf deden de admins dus en dan ook nog zonder geldige reden. Beetje zielig!

Maaruh die 64 map size city map server voor 32 players iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dat had ik dus gister ook nog in een fighter, ik neem een lange aanloop voor een chopper. Dan heb je dus tijd om met je gun te schieten en ze te verassen met een hele clip rockets. Dan volgen ze de flares niet, ze gaan half door die chopper heen om zich daarna in een friendly chopper achter die grote silo's op Daqing Oilfields te boren. Dus de meeste simpele vijandelijke choppers missen ze (gaan er dwars doorheen :\) maar je friendly choppers die zich achter gebouwen enz bevinden raken ze makkelijk?

Dan heb ik ook nog een groot punt waar ik me vaak aan erger: de tv-guided. Dat ding vind ik zo buggy, soms heb ik gewoon dat hij over 1 rocket 2 keer moet reloaden. Ook (maar dat zeg ik liever niet, want ik mis ook vaak en wil de guded niet de schuld geven :)) lijkt hij er wel is doorheen te gaan: als ik bijvoorbeeld van boven door de rotor schiet, of frontaal door de cockpit lijkt hij er vaak dooor heen te gaan. Hebben meer mensen dit, of ligt het gewoon aan mijn slecht guided kunsten :P.
2 maal correct !!! Vooral dat gedoe met de rockets in een plane is zo $^$#%@%#@# :(
TV guided gebruik ik niet vaak, maar als ik Tallman mag geloven gebeurt het een beetje te vaak soms ... gelukkig kunnen we toch meestal als winning team eruit komen :+

Trouwens er is inderdaad een kick vote bug die geheel random plaatsvindt ... zooo fijn ** ahum **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:46:
[...]

Dat was geen bug ze gaven gewoon toe dat ze hetzelf deden de admins dus en dan ook nog zonder geldige reden. Beetje zielig!

Maaruh die 64 map size city map server voor 32 players iemand?
Probeer eens de I3d GOF server. Best een gezellige sfeer met goede teamplay en niet al te moeilijke tegenstanders. Tevens heb je veel 64 map size 16 players servers met de naam 'big points' server. Wellicht handig als je nog eens badges etc wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herken het vooral met die TV Guided, en dat weet jij 8)
Die bug mogen ze er van mij het eerst uithalen, of op z'n minst verminderen. Ik denk dat het bijna onmogelijk is om zoiets eruit te halen, maargoed.

En de plane, daar vlieg ik minder in maar ik heb inderdaad soms ook last van raketten die een volle friendly Black Hawk raken. Zoals een potje op Daqing Oilfield. ik zit in de bomber, ik blij, ik zit achter de vijandelijke bomber aan. Ik schiet:
!HuT! Mysteri0uZ [Teamkills]Meneer X
!HuT! Mysteri0uZ [Teamkills]Mevrouw Y
!HuT! Mysteri0uZ [Teamkills]Meneer Z
!HuT! Mysteri0uZ [Teamkills]Mevrouw W
En de vijandelijke bomber vliegt vrolijk door...

Kortom: Leuk voor je punten :Y)

Edit: Wat zie ik nu? Een DG'er die opeens bovenaan in de ranglijst staat, op nummer 7.
Volgens mij klopt dat niet >:) Best round: 65,535

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:48:
[...]

Probeer eens de I3d GOF server. Best een gezellige sfeer met goede teamplay en niet al te moeilijke tegenstanders. Tevens heb je veel 64 map size 16 players servers met de naam 'big points' server. Wellicht handig als je nog eens badges etc wilt halen.
Het gaat me niet zozeer om de punten. Maar ik vind 64 players op een city map vaak wat te druk. 32 players vind ik lekkerder spelen. 16 is weer wat weinig dan ben je maar aan het rennen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Om nog even terug te komen op dat DG gedoe:
http://bf2s.com/player/47593949/

Self explaining :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

nero355 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:26:
Hmm... dan zit ik er altijd op als het wel gezellig is :) Vooral als je bij een paar DG dudes in de squad zit kan het echt relax zijn kwa teamplay.
Dit moet ik wel toegeven Nero, die gasten lijken wel goed op elkaar ingespeeld...kan niet anders zeggen.
Maar ik hoef jou maar 2 dingen te zeggen en dan kan je de rest wel raden;
GoT-hawk (ja in die tijd rulede die vliegende tank nog) en de enige 'niet DG-player' in dat team.

Echter mijn posts hierboven gingen niet zo zeer over de teamplay van die gasten, maar over het adminbeleid/misbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je mist nog:
- Basic Explosive badge
- Basic defense badge
- Basic command badge
Ow ok.
Vond het al zo vreemd dat je nadat je 20.000 punten heb gehaald voordat je de basic badges hebt, de rang niet meer kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:16:
[...]

Ow ok.
Vond het al zo vreemd dat je nadat je 20.000 punten heb gehaald voordat je de basic badges hebt, de rang niet meer kan halen.
Dat kan ook niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:16

marapuru

db.

Mr. Bondt schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:24:

Zijn waanzinnig KDR zegt genoeg lijkt mij
K/D Ratio 0.78
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
[...]
Ow ok.
Dat klopt anders toch wel hoor

edit:
Weeral een eeuw of 2 te laat... }:O
mrmali schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:42:
[...]

Zijn waanzinnig KDR zegt genoeg lijkt mij
K/D Ratio 0.78
:O
Hé, ik heb ook maar een K/D van 0.84 :P

[ Voor 36% gewijzigd door Blacksnak op 14-04-2006 14:02 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ow ok.
Staat er ook duidelijk he...het is óf óf....met badges krijg je de hogere rang en zonder badges de lagere van de twee....een paar rangen verder heb je precies hetzelfde.

En je hebt zeker weten je basic explosive niet nodig voor die hogere rang...

Awards:
Basic Knife Combat Badge,
Basic Pistol Combat Badge,
Basic Assault Combat Badge,
Basic Anti-tank Combat Badge,
Basic Sniper Combat Badge,
Basic Spec Ops Combat Badge,
Basic Support Combat Badge,
Basic Engineer Combat Badge,
Basic Medic Combat Badge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:59:
[...]

Staat er ook duidelijk he...het is óf óf....met badges krijg je de hogere rang en zonder badges de lagere van de twee....een paar rangen verder heb je precies hetzelfde.

En je hebt zeker weten je basic explosive niet nodig voor die hogere rang...

Awards:
Basic Knife Combat Badge,
Basic Pistol Combat Badge,
Basic Assault Combat Badge,
Basic Anti-tank Combat Badge,
Basic Sniper Combat Badge,
Basic Spec Ops Combat Badge,
Basic Support Combat Badge,
Basic Engineer Combat Badge,
Basic Medic Combat Badge
Oke, duidelijk.
Ik zie dat ik ook geen unlock krijg voor die rang dus.... whatever!
Op naar de volgende rang dan maar. Nog ff te gaan dus.
Bedankt voor de uitleg iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
[...]

Ow ok.
@lenny_z:
Als je éénmaal de 20.000 punten bent gepasseerd en je bent gepromoveerd naar Master Sgt. (omdat je niet alle benodigde badges hebt gehaald) zul je nooit en te nimmer First Sgt. worden. Ook niet nadat je achteraf wél de benodigde badges hebt gehaald.

[edit] sry, staat al hierboven vermeld.
[...]
....
Je mist nog:
- Basic Explosive badge
- Basic defense badge
- Basic command badge
....
@OCTheEagle:
Is natuurlijk onzin.
- Basic Air Defense Badge heb je nodig om Sergeant Major te worden (bij 50.000 punten).
- De Basic Explosive Badge en Basic Command Badge heb je voor géén enkele rang nodig.

@PeeGee81:
i3d Hut,
DJMantri (maar die de laatste tijd vaak leeg)
i3d GOF
i3d IKS
i3d daddeljungs
zijn wel relaxte servers. Word iig weinig aan opzettelijke TK gedaan.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
vergeet de

i3d GAMERT servers niet ;)
maar als je net begint kan je beter eerst op wat 'makkelijke' servers spelen O-)

[ Voor 51% gewijzigd door indexample op 14-04-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:05
Mr. Bondt schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:24:

tijd voor reset :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

eperon schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:27:
vergeet de

i3d GAMERT servers niet ;)
maar als je net begint kan je beter eerst op wat 'makkelijke' servers spelen O-)
Klopt, die GAMERT server is dus een mooie plek om te beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Dat snap ik dus niet he dan heb je 13,485 teampunten en 24,836 combatpunten, en dan ga je die commandexploit doen, waarbij je cker weet dat je gereset gaat worden, lijkt mij een beetje jammer van de tijd die je er al in hebt gestopt.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Lostcuban schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:51:
Dat snap ik dus niet he dan heb je 13,485 teampunten en 24,836 combatpunten, en dan ga je die commandexploit doen, waarbij je cker weet dat je gereset gaat worden, lijkt mij een beetje jammer van de tijd die je er al in hebt gestopt.
niet iedereen is zo slim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tubby schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:38:
[...]

Klopt, die GAMERT server is dus een mooie plek om te beginnen :+
precies, ik heb ook leren zwemmen door in het diepe te springen :D

[ Voor 9% gewijzigd door indexample op 14-04-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Nog meer wazige shit: Op mijn standaard favoriete server ( www.IFC.de.hm ) stond ik es een keertje eerste, commander nog steeds onder me als ie z'n score verdubbeld zou hebben, ronde is afgelopen, had die kerel zijn score MAAL 4! Hij zat dik in de 200 punten en hij had never niet 100 commander punten gehaald. Erg wazig dus, maar ach, ik ben ook dan weer niet de eerste de slechste die flink gaat lopen klagen.
Heb trouwens ook het idee dat er de laatste tijd nogal veel gedaan wordt aan stat-padding, scores editen en dat soort rotzooi. Ach ja, zolang ze d'r maar plezier in hebben O-)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Begin een beetje gefrustreerd te raken van die k*t helicopters, kan ze op geen enkele manier naar beneden halen want er is nauwelijks afweergeschut op de grond in de populaire velden.
Als we nu een eens een stinger of iets dergelijks hadden.
Als gewone jan soldaat ben je voortdurend kanonnenvoer voor die helicopters.
Ik weet dat dat misschien in het echt ook wel zo is, maar ik vind het niet echt leuk als je telkens afgeschoten worden na een respawn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

harrytasker schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:14:
Begin een beetje gefrustreerd te raken van die k*t helicopters, kan ze op geen enkele manier naar beneden halen want er is nauwelijks afweergeschut op de grond in de populaire velden.
Ik weet dat dat misschien in het echt ook wel zo is, maar ik vind het niet echt leuk als je telkens afgeschoten worden na een respawn :(
Die stingers her en der op de map staan er natuurlijk voor de sier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Klopt, daarom is het ook leuker als de teams aan elkaar gewaagd zijn. Dus choppers houden zich met choppers bezig enz.

Dat is veel leuker dan een chopper constant loopt te rapen (lees stilhangen boven waypoints en rapen maar). Wel leuk voor de gunner's puntjes :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tubby schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:26:
[...]

Die stingers her en der op de map staan er natuurlijk voor de sier :>
Ja, en die zijn ook lekker mobiel voordat je een beetje een fatsoenlijke lock hebt, ben je al afgeschoten en er zijn ook zat plekken met een vlag war er dus geen staan en ga je dan maar eens beschermen tegen een chopper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firestorm heeft zijn oude stats weer terug, denk toch dat EA een foutje heeft gemaakt met het verwijderen van zijn stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
harrytasker schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 23:25:
[...]

Ja, en die zijn ook lekker mobiel voordat je een beetje een fatsoenlijke lock hebt, ben je al afgeschoten en er zijn ook zat plekken met een vlag war er dus geen staan en ga je dan maar eens beschermen tegen een chopper :(
Als je gewoon met wat mannetjes die heli tegenlijker tijd onder vuur neemt en als er ook wat AT manneke's bij zitten heb je zo'n heli snel genoeg weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
In het echt hoef je daar niet druk over te maken :) Je respawned dan namelijk niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

De guns die op humvee's/vodniks gemonteerd zitten doen ook aardig wat damage. AT erbij, en hij is vrij rap weg...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Inderdaad, ik denk nou niet dat het lastig is om heli's neer te halen, van mij part gaat een tank er op knallen, je haalt ze met gemak naar beneden. Jets integendeel, zijn alleen neer te halen als jouw team ook goede pilots heeft, of je met meerdere in stingersites zit.

Soms is dat beide niet zo en dan wordt het erg lastig :r

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41

Bij ons mag je geen arty op een fixed basis gooien. 1 keer warning en dan kick/ban.
En over baserapen: Dit moet dan op server 2(euroforce) zijn geweest, want daar mag het niet. Op de andere 2 mag het dus wel gewoon en daar staat dus ook niet "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" En omdat Unknown nooit euroforce speelt, zit je er toch echt naast.
Dus wij hebben maar 1 regel in onze vanilla servers: No arty on main base.
Nou is dat niet makkelijk? >:)

Iig is iedereen welkom bij ons en mochten er problemen zijn in de server, laar het dan weten via ons forum en ga niet alleen hier zitten klagen. Zo kunnen wij het probleem verhelpen en meer spelplezier garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

innocent schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 07:50:
[...]

In het echt hoef je daar niet druk over te maken :) Je respawned dan namelijk niet O-)
En ingame? Soms wordt er een vlag overgenomen door je team, maar niet door een squaleader. Ik weet op zo'n moment dat daar versterking nodig is, dus ik moet wachten tot de vlag van ons is.
Ik klik ergens op de kaart zodat er nergens een rondje om zo'n spawnstipje te zien is, maar toch spawn ik 9 van de 10 keer op mijn laatst gekozen spawn. :( Ik heb nota bene 'AUTO READY' in het inlogmenu uitgevinkt staan!

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Oemfoefoe schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:41:
[...]

En ingame? Soms wordt er een vlag overgenomen door je team, maar niet door een squaleader. Ik weet op zo'n moment dat daar versterking nodig is, dus ik moet wachten tot de vlag van ons is.
Ik klik ergens op de kaart zodat er nergens een rondje om zo'n spawnstipje te zien is, maar toch spawn ik 9 van de 10 keer op mijn laatst gekozen spawn. :( Ik heb nota bene 'AUTO READY' in het inlogmenu uitgevinkt staan!

Wat doe ik fout?
Je moet al een spawnplek aanklikken maar dan nog niet op "done" klikken, wanneer dan de vlag wordt overgenomen spawnpoint aanklikken en spawnen maar.

"Autoready" betekend alleen maar dat je niet op "join game" hoeft te drukken als het spel begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:04:
Firestorm heeft zijn oude stats weer terug, denk toch dat EA een foutje heeft gemaakt met het verwijderen van zijn stats
Firestorm leek de commander hack toegepast te hebben en is daardoor gereset. Blijkbaar heeft hij ergens vriendjes want enkele amerikaanse gamehosts hebben het voor hem opgenomen en nu zijn zijn stats weer terug "after an internal investigation". Volgens het rapport had hij zelfs niets met die hack te maken :)
Probleem bij die Firestorm was dat hij niet via de normale kanalen bij EA terecht is gekomen maar idemdito door één of ander partij uit de usa die hem wilde bezeiken en er toen geen goed onderzoek is uitgevoerd maar gewoon: "hey, hoge score, RESET >:) " is toegepast :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

maxoss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:48:
[...]

Je moet al een spawnplek aanklikken maar dan nog niet op "done" klikken, wanneer dan de vlag wordt overgenomen spawnpoint aanklikken en spawnen maar.
je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik klik naast een spawn, zodat nergens meer een rondje om zo'n stipje is. Dus ik klik ook nog niet op 'Done', want ik houd de kaart in de gaten totdat de vlag is overgenomen waar ik wil gaan spawnen.
maxoss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:48:
"Autoready" betekend alleen maar dat je niet op "join game" hoeft te drukken als het spel begint.
Dit idee had ik ook, maar ik heb ooit op dit forum gevraagd of dit wel zo is omdat het nooit werkte. Er werd geantwoord dat dit te maken had met automatisch spawnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Oemfoefoe schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:14:
[...]

je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik klik naast een spawn, zodat nergens meer een rondje om zo'n stipje is. Dus ik klik ook nog niet op 'Done', want ik houd de kaart in de gaten totdat de vlag is overgenomen waar ik wil gaan spawnen.

[...]

Dit idee had ik ook, maar ik heb ooit op dit forum gevraagd of dit wel zo is omdat het nooit werkte. Er werd geantwoord dat dit te maken had met automatisch spawnen. :?
dat is hem nu juist als je geen spawnpoint hebt gekozen, kiest hij volgens mij de laast gekozen spawnpoint.

En over Auto Ready, dat duurt gewoon even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Zijn er ook mods om bijvoorbeeld het schieten met TV Guided missiles te oefenen?
Dat de bots gewoon constant aan het rijden zijn en jij ze gewoon kan (proberen) kapot
te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

maxoss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:53:
[...]

dat is hem nu juist als je geen spawnpoint hebt gekozen, kiest hij volgens mij de laast gekozen spawnpoint.

En over Auto Ready, dat duurt gewoon even
Nee, dat is niet zo hoor. Als je geen spawn hebt geselecteerd dan spawn je gewoon niet als je spawncounter is afgelopen. Het handige dan is op het moment dat je er wel 1 selecteerd je meteen spawned, handig als je met een aantal spelers tegelijk bij een squadleader spawned als backup.

Als iemand bijvoorbeeld een tank op bezoek krijgt maakt ie ff een squad aan en hij meldt het teamspeak: spawn squad 4 als antitank -> bam 3 AT-ers erbij en tank meteen down.

Magoed, dat is de ideale situatie van een war, maar het is tot op zeker hoogte ook toe te passen op publics als je met een aantal man op teamspeak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breekt mijn klomp volgens mij moet je een de regels goed lezen maar blijkbaar kan jij dat niet want waar haal je in godsnaam (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote) vandaan dat komt bij ons helemaal niet voor als automassage.
En dan ff wat over die k*t server van ons wat zijn we toch kinderachtig om dit zo te melden als je er 5 keer per week bent zo k*t is het dus niet.
En als 1na laatste ik ben ook het ergst ik kick niet ik ban meteen ik geloof in de automassage en als je niet kan lezen dan spreek ik je wel weer op de site of ik je AUB kan ontbannen want het is je liefelings server.
Iemand die alleen maar knalt en niet de zinnen leest moet toch maar dat eens gaan doen je kan er een hoop info vandaan halen.
En nu als laatste (quote "NO MAINBASERAPING, YOU GET KICKED/BANNED" quote):
Volgen mij maar ik heb het log nog een gecheckt maar er staat :NO ARTILLERY ON UNCAPTURABLE FLAG/BASES .
Niet eens in de richting wat jij schreef en dan ook nog dit hoe kan je iemand van baserape beschuldigen als dat gewoon mag en niet in de regels staat dat het niet mag, eigelijk snap ik je wel je was gewoon geowend en dat zit je niet lekker dus moet je ff zeiken oven een goed lopende server/clan.
Wij hebben niet voor niets 3 server ranked lopen maar reken dat zelf maar uit.
Maar wat zal ik op dit allemaal zeggen na dit alsnog ben je welkom op onze servers.

En dan nu Ace Lightning

Wij handteren de regels zeer strak wij lopen forums af zoals je ziet vonden we dit ook en wij geloven dat mensen voordat het spel begint de regels in grote vorm moeten lezen die in het begin scherm staan en je was eraf getrapt nou dat zal je dan wel verdient hebben.
Maar voor jouw geld het zelfde zelf jij bent ook welkom.

groetjes Unknown -IK§= recrutings off.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

blablabla, een beetje zielig dat je het je zo aantrekt waardoor je zelfs hier gaat registreren voor ÉÉN zielige post. Kom op, zoek het lekker zelf uit op je eigen forum en verspil mijn (onze?) tijd niet :X

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:14:
blablabla, een beetje zielig dat je het je zo aantrekt waardoor je zelfs hier gaat registreren voor ÉÉN zielige post. Kom op, zoek het lekker zelf uit op je eigen forum en verspil mijn (onze?) tijd niet :X
Hallo dan weer

Dit is toch een public forum, en wat het betreft over zielig mensen moeten gewoon de regels lezen voor ze gaan beschuldigen of ben je daar voor dat mensen andere mensen gaan beschuldigen op openbare forums en ik heb het recht om mezelf maar ook zeker mijn clan die wij zo eerlijk mogelijk proberen te houden te verdedigen vind dat niet meer dan normaal.
En zo te zien zijn daar meer members van dit forum mee eens.
De =IKS= server doen het goed door de regels strak te houden als we merken dat iemand expres TK pleegt om voor een vliegtuig of voertuig te gaan staan bannen we die meteen om gameplay zo leuk mogelijk te houden.
en wat het registreren betreft wat maakt het uit hoe en waarom ik hier kom we zitten hier allemaal om dus te praten over de gebeurtenissen van BF2 te bepraten en dit is zo een geval.
En als iemand zoals jcvjcvjcvjcv dat niet op onze forum doet en dat we dit op een ander forum moeten tegen komen zegt niets over mij (=IKS=) maar over jcvjcvjcvjcv dacht ik toch.
Maar iedergeval ik heb me zeggie gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kwam/kom er regelmatig op de IKS server, nix mis mee, strakke teamplay en laten we t uitvechten als echte mannen, en er een war tegenaangooien.. :X
of trekt IKS dat niet, 32 man optrommelen?
die patser van Damorpheus regelt hopelijk weer een speelplein :>
onder de [GoT] tag, oude banden aanhalen

offtopic:hebben jullie je ook wel eens afgevraagd hoe paaseieren onstaan!?
Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/940/paashaas6rg.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:27:
[...]

Klopt, daarom is het ook leuker als de teams aan elkaar gewaagd zijn. Dus choppers houden zich met choppers bezig enz.

Dat is veel leuker dan een chopper constant loopt te rapen (lees stilhangen boven waypoints en rapen maar). Wel leuk voor de gunner's puntjes :)
Tenzij je als chopper piloot goed je werk doet....als ik met een maat op sharqi USMC speel komt die MEC chopper niet eens van de grond. En daarvoor komen we niet eens voorbij de kustlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:57:
kwam/kom er regelmatig op de IKS server, nix mis mee, strakke teamplay en laten we t uitvechten als echte mannen, en er een war tegenaangooien.. :X
of trekt IKS dat niet, 32 man optrommelen?
die patser van Damorpheus regelt hopelijk weer een speelplein :>
onder de [GoT] tag, oude banden aanhalen

offtopic:hebben jullie je ook wel eens afgevraagd hoe paaseieren onstaan!?
[afbeelding]
Howdy yall

Sain Onez 32 man reden wij niet maar je bent altijd welkom om een aanvraag te doen op onze site, ik ben er altijd wel voor in om een potje te knallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:46
@Unknown_IKS:
Jawel.....we hebben er één die NOG onduidelijkere verhalen kan tikken dan Ace...... ;)
Man....gebruik gewoon eens leestekens en lees je eigen tekst eens door voor je op 'Verstuur bericht' klikt....

[ Voor 7% gewijzigd door MasterMaceMichu op 15-04-2006 15:09 ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

i know, volgens mij heb je vaker bij me als gunner gezeten, al vroeg in t begin van de bf2...

beperkt groepje vrienden dat zich de Smokin' Suckaz With Logix noemen 8)

-x-[SswL]-x- moet je toch vaker hebben zien voorbijkomen.

Dat debakel tegen GAMERT zit me nog altijd niet lekker, en wil 'the Sweet Taste of Victory' weer proeven... (ben nog altijd van mening als iedereen strak had blijven spelen, ipv als kippen zonder koppen overal maar ongeörienteerd rondrennen, we niet voor ze hadden hoeven onder te doen..)

groetjes
De Paashaas

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:01:
[...]

Tenzij je als chopper piloot goed je werk doet....als ik met een maat op sharqi USMC speel komt die MEC chopper niet eens van de grond. En daarvoor komen we niet eens voorbij de kustlijn.
Onveroverbare hoofdbasisverkrachter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Communicator schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:08:
@Unknown_IKS:
Jawel.....we hebben er één die NOG onduidelijkere verhalen kan tikken dan Ace...... ;)
Man....gebruik gewoon eens leestekens en lees je eigen tekst eens door voor je op 'Verstuur bericht' klikt....
Howdy Communicator

Ik neem aan dat je het begrijpt dus is mijn punt overgekomen en wat die leestekens betreft ach.
Op GoT groeten wij elkaar altijd en overal al, het is dus niet nodig groeten onder je posts te plaatsen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Groeten in de posts is onnodig.

Als je ergens speelt moet je je aan de regels van die server houden, als die regels je niet bevallen nok je 'm toch gewoon? Whinen of je kick/ban doe je maar direct bij de admins van die server. Daarvoor is dit forum niet bedoelt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/476/medalofvalor2ta.jpg

deze vond ik net in me BFHQ

beetje onduidelijk of ik em nu heb agv tijd of als gevolg een goeie ronde..

The Medal of Valor is awarded to the individual who distinguishes themself by gallantry and intrepidity at the risk of their life above and beyond the call of duty; the deed performed must have been one of personal bravery or self sacrifice so conspicuous as to clearly distinguish the individual above his/her comrades and must have involved the risk of life.

[ Voor 52% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-04-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Net weer een ban wegens baseraping
Ik speelde China (wake island) op het island vlak bij m'n eigen vlag :(

Tellen je stats na een kick of disconnect, want ik had een mooie ribbon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owww wat ging het vandaag goed op wake-island in het chinese vliegtuig! Wat vliegt dat ding lekker zeg!
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/709/highscore3bm.th.jpg
(jaja ik weet dat jullie allemaal hogere scores etc. hebben.. :+ maar deze wilde ik wel ff delen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Woodski schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:29:
Net weer een ban wegens baseraping
Ik speelde China (wake island) op het island vlak bij m'n eigen vlag :(

Tellen je stats na een kick of disconnect, want ik had een mooie ribbon ?
Nop, je stats tellen als het potje net af gelopen is, Net daarna. sry m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 20:37
Dus als ik als een wilde teamkill en een kick krijg of disconnect telt het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ja en dat is maar goed ook als je als een wilde staat te teamkillen ... |:(
stuk hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

De server stuurt gewoon alle stats van de hele ronde over hoor, ook die van de spelers die eerder zijn gedisconnect. Sterker nog, als je gekicked wordt en je komt in dezelfde ronde nog terug heb je gewoon nog de score van voordat je gekicked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geknalt van 13u00 deze middag tot nu ... stats zijn nog niks aangepast ... me worried again ? Zijn er gekende problemen ?

Als ik hier kijk zie ik waar ik net gespeeld heb 5 minuten geleden ...
http://www.bf2player.com/...account=44739925&show=all

Maar mijn stats zijn niks verhoogd ??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 17:36 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.