Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:41:
[...]

Zit ik een beetje voor niks elke aardbei, aardappel, boterham en ui te jatten om er fatigue potions van te maken en door te verkopen 8)7. 75 potions is toch weer 1000 gold :P.

[...]
Ik moet zeggen dat het als thief sowieso weinig voordelen heeft om gold te hebben. Alles wat je nodig hebt kun je gewoon uit de winkels jatten. Hetgene wat ik het meeste koop zijn spells en potions, en die bekostig ik door 's nachts even bij de juwelier naar binnen te lopen voor een necklace o.i.d. Verkopen bij een fence, en we kunnen weer flink inslaan. Op laag niveau potions maken lijkt mij alleen nuttig om je alchemy skills te verhogen. Als je er dan later goed genoeg in bent, dan is het ook nog nuttig voor eigen gebruik (in tegenstelling tot de restore fatigue 1pts for 5 seconds on self die ik weet te brouwen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:56:
Bij mij is nu uit het niks de aanduiding (de namen) van planten ineens rood/oranje geworden. Waarom is dat? :?
edit: Ik zal er even wat plaatjes bij zetten en een filmpje, ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft metr mijn alchemy skill, maar ik kan er niks over vinden...
[afbeelding]
[afbeelding]
Videotje:
Oranje Motherwort
Komt door je telekenise magic. Dat je op afstand items kan verplaatsen en naar je toe trekken.
Word in orangje aangeduid. :)
Andere magic kiezen, en alles is weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:52:
[...]

Maar ik heb het zelfs een keer geprobeerd bij een slapend vrouwtje(terwijl het oogje gedimt was) en toen
werd ze meteen wakker en begon tegen me te schreeuwen :-(
Wat is je sneak skill? Volgens mij ligt het o.a. daaraan of je succeed of niet. Het lukte mij ook niet altijd in het begin, later werd het geen probleem meer :)

En vergeet ook niet dat de duurdere dingen veeeel moeilijker te pickpocketen zijn als bijv. een potion of 5 goudstukken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klein vraagje!

ik ben een vampier geworden door die dude in de dark brotherhood en hij heeft mij ooit zon quest gegeven om dat te curen
nu heb ik echter meer quests gedaan in de dark brotherhood en ben ik nu listener voor de black hand en iedereen is dus dood dus ook die vampier die die quest geeft is het nog mogelijk om mezelf weer normaal te maken
want ik kan met niemand in steden meer praten (allemaal zijn ze bang voor me) en ik kan alleen snachts dingen doen vanwegen het daglicht dat me verbrand en dood maakt

iemand een idee hoe ik weer normaal kan worden (de quest ben ik overgens kwijt omdat die dude dood is)

tnx alvast

(mocht het een cheat wezen het zei zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timlog schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:49:
Ik vraag het maar nog een keer... :)

Zijn er manieren om je superdure spulletjes voor meer dan 1200 te verkopen?
In de wiki staat het volgende:
spoiler:
Skill Levels

* Novice: Value of items is reduced by condition of the item.
* Apprentice: Item condition no longer affects value.
* Journeyman: Can buy/sell any item to a vendor, regardless of the vendor's specialization.
* Expert: Can invest in a shop, increasing the shops gold permanently by 500 gold.
* Master: All shops automatically have 500 more gold available.
dus ja het kan een beetje.

Verder heb ik nog een uitgebreide tweakguide gevonden, misschien iets voor de TS
http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:04:
[...]
Verder heb ik nog een uitgebreide tweakguide gevonden, misschien iets voor de TS
http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

misschien ook een handige tweak, moet het thuis nog ff uitproberen : iCanopyShadowScale=512 - This value determines the texture size of tree shadow textures - lower the resolution (in multiples of 8) to improve FPS at the cost of uglier tree shadows. For example, try a value of 128.

ook zijn er al vele mods die in de gaten gehouden moeten worden, deze maken de game mooier, en kunnen ook nog een FPS boost geven!

-Natural Environments

-Jarrod's texture mod

-Landscape LOD Texture Replacement

-LOD Normal Map Replacement Mod

ze zijn de moeite waarde om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
wwillem schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:41:
[...]

Jammer dat die plaatjes vanaf pagina 2 niet meer laden. Anders was het een super site geweest :).
ze laden pas als je je muis op het plaatje houdt!

wat een saai spel zeg...maarja ik ga weer verder..want ik moet verder..ik MOET..ik aaaarghlll

[ Voor 16% gewijzigd door jaapstobbe op 11-04-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:02:
klein vraagje!

ik ben een vampier geworden door die dude in de dark brotherhood en hij heeft mij ooit zon quest gegeven om dat te curen
nu heb ik echter meer quests gedaan in de dark brotherhood en ben ik nu listener voor de black hand en iedereen is dus dood dus ook die vampier die die quest geeft is het nog mogelijk om mezelf weer normaal te maken
want ik kan met niemand in steden meer praten (allemaal zijn ze bang voor me) en ik kan alleen snachts dingen doen vanwegen het daglicht dat me verbrand en dood maakt

iemand een idee hoe ik weer normaal kan worden (de quest ben ik overgens kwijt omdat die dude dood is)

tnx alvast

(mocht het een cheat wezen het zei zo)
Door je op iemand te feeden die ligt te slapen kan je sowieso weer tegen het daglicht, en zal niemand merken dat je een vampire bent. Dit moet wel regelmatig gebeuren: Ongeveer om de 2/3 dagen.

Daarentegen krijg je wel weer skills/spells als je lang niet feed, maar krijg je wel dat sunburn gezeik....

In de cheydinhal kerk kan je aan een of andere priest vragen of er een cure is voor vampirism... De rest wijst zich vanzelf (of had je die quest al gevonden?)

[ Voor 7% gewijzigd door Brainless-NL op 11-04-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej nog niet, ik ga gelijk even naar die kerk om eventjes te kijken wat die quest doet
en dat feeden ja daar heb ik niet aangedacht ze riepen altijd gelijk een guard als ik aan hun nek ging zuigen :P
maarja even een corpse van iemand vinden buiten een stad en ff zuigen aan dat nekkie

tnx voor de tips want het is namelijk erg eritant om alleen maar snachts te kunnen questen en reizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Als je gewoon inbreekt in een huis om een uurtje of 2AM is de kans zeer groot dat de bewoner ligt te slapen. Dan moet je wel ff zorgen dat de city guard net om het hoekje is, en dan ff the lock picken. Vervolgens naar binnen SNEAKEN ZONDER TE RENNEN. Dan zal niemand merken dat je aan zijn/haar nek zuigt, ookal is het midden in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:00:
[...]

Wat is je sneak skill? Volgens mij ligt het o.a. daaraan of je succeed of niet. Het lukte mij ook niet altijd in het begin, later werd het geen probleem meer :)

En vergeet ook niet dat de duurdere dingen veeeel moeilijker te pickpocketen zijn als bijv. een potion of 5 goudstukken.
ahja, mijn sneak skill is idd nog vrij laag. Dus dan zal het daar wel mee te maken hebben.
* NiaX gaat het nog weer es proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:43:
neej nog niet, ik ga gelijk even naar die kerk om eventjes te kijken wat die quest doet
en dat feeden ja daar heb ik niet aangedacht ze riepen altijd gelijk een guard als ik aan hun nek ging zuigen :P
maarja even een corpse van iemand vinden buiten een stad en ff zuigen aan dat nekkie

tnx voor de tips want het is namelijk erg eritant om alleen maar snachts te kunnen questen en reizen
Ik ben nu met die quest bezig, en je hebt nogal wat nodig voor die cure...

spoiler:
5 greater soul gems... Dust van 1 of andere uber vampier... Een aantal kruiden, waarvan sommigen moeilijk te vinden zijn... En bloed van een Argonian. Je krijgt een speciale dolk mee om een Argonian mee te steken, zodat daar het bloed op zit. Ik dacht al: hoe ga ik dit doen zonder iemand moedwillig aan te vallen en de wacht op mijn dak te krijgen? De oplossing lag in de Arena, waar ik weer ff heen ging om wat te knokken. Ik moest toevallig tegen 3 Argonian prisoners vechten (moeilijk!). Nu moet ik alleen nog die vampier slopen die ergens in het oosten rondwandeld en 5 Nightshade Root o.i.d.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:53:
[...]

Ik ben nu met die quest bezig, en je hebt nogal wat nodig voor die cure...

spoiler:
5 greater soul gems... Dust van 1 of andere uber vampier... Een aantal kruiden, waarvan sommigen moeilijk te vinden zijn... En bloed van een Argonian. Je krijgt een speciale dolk mee om een Argonian mee te steken, zodat daar het bloed op zit. Ik dacht al: hoe ga ik dit doen zonder iemand moedwillig aan te vallen en de wacht op mijn dak te krijgen? De oplossing lag in de Arena, waar ik weer ff heen ging om wat te knokken. Ik moest toevallig tegen 3 Argonian prisoners vechten (moeilijk!). Nu moet ik alleen nog die vampier slopen die ergens in het oosten rondwandeld en 5 Nightshade Root o.i.d.
ok cool,
ik ga het vanmiddag even proberen als ik thuis ben van werk
en site admin haal die spoiler zwarte troep is weg man het heb toch geen nut

btw waar vind je die greater soul stones ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom heeft het geen nut.. sommige mensen posten hier een vraag over een bepaalde quest en willen niet de oplossing voor een quest 10 levels verder perongelijk lezen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Greater Soul Gems vind je in bv dungeons, maar de meesten heb ik gewoon gejat uit de mage guilds... Kijk ook even in de hal van de Arcane University, ze hoeven daar alleen maar met de rug naar je toe te staan :P

(Alhoewel dat volgens mij Grand Soul Gems waren, maar die zijn natuurlijk ook prima voor ander doeleinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de vampire cure gaat het om lege Grand soul gems. Ik heb ze "gevonden" bij de mage guild in Bruma. Er lagen er ~4 voor het "oprapen" >:) De andere had ik al.

Verder kan je zo ook soms kopen bij de mage guild. Gewoon ff met iedereen praten en kijken wie ook spullen vendored.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik gaat wel eventjes naar die mages en even kijken wie ik kan pickpocken :P
ben niet voor niks een dief dus moet er ook gebruik van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Had een behoorlijke tijd niet meer in tombs gezeten, dus ik er een keer heen voor de gein om te kijken wat de monsters nu looten. Loot ik een "bow of lightening" wat was ik er blij mee. 17 atack en + 15 schade van magic.

Ik ben uit de fighters guild gekicked, omdat ik gegapt had van een lid ervan. Ik moet nu 20 beerpelden aan de leider van de guild geven. Het probleem is dat ik op 15 blijf steken. Heeft iemand een idee waar nog evenuteel 5 pelden kunnen liggen, of waar beren spawnen?

[ Voor 40% gewijzigd door Metalbuster op 11-04-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:22:
umbra is geen deadric artifact. en ik vind goldbrand, spell breaker, wabbajack en azura's star beter. skeleton key is handig, maar niet persee nodig om snel moeilijke sloten open te maken.

spoiler:
umbra is een vrouw (met een verschrikkelijk oonend zwaard. 30 dam op blade 100. + soultrap on strike.
spoiler:
De stats bij mij op het zwaard Umbra zijn : 28dmg 120 sec. Soultrap. Doet hij bij jouw 30 dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Mutatie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:51:
[...]

spoiler:
De stats bij mij op het zwaard Umbra zijn : 28dmg 120 sec. Soultrap. Doet hij bij jouw 30 dmg?
is afhankelijk van level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
spoiler:
Zojuist mijn staf opgehaald van de mages guild, eentje uitgekozen met 60 frost damage (ik ben nu level 13). Dankzij de azura's star en de everscamp staff, kan ik nonstop mijn staf opladen en heb ik ongeveer 2 tot 3 hits nodig om vrijwel elke deadra neer te halen. Op de frost deadra na, maar die pak ik met een boog '+25 damage health'.

Op die manier in een uurtje 3 of 4 poorten dicht gegooit zonder ook maar een keer in de problemen te komen. Terwijl ik voor de tijd bij de poorten weg liep.....uit angst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

met lv 22 lijkt et wel alsof er een soort boost in gedropte items bij is gekomen. vond meteen in een dungeon een daedra bow (dmg 42) + een volledig glass armor.

wwillem: over de skeleton key:

spoiler:
bij leyawin rechterkant van de rivier, schuin naar boven, staat er zon afgodsbeeld. die heeft een klus voor je die je in een kwartiertje kan doen.
blijf et een cheat vinden zon sleutel die nooit breekt..

verders gewoon zorgen dat je sneak en security hoog zijn. was in morrowind etzelfde: op 1 type wapen richten, critical hits dmv sneak en natuurlijk veel jatten. op hoge lvls kun je bogen pickpocketten zonder dat ze et merken en bij sneaken op hoog lv maakt het niks meer uit of je rent of loopt.

zorg dat je mercantile enzo ook redelijk mee gaat. op een gegeven moment maakt et niks meer uit of et item beschadigd is of niet.

zorg dat je niet bij teveel guilds zit, ik heb al iemand van de mage guild moeten neerleggen voor een quest van een andere guild..
nu moet ik zon klotenklus doen van 20 daedra hearts en 20 vampire dust.

niet eerlijk, die andere mage begon..

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt te gebugged :r

Spies in Bruma:
spoiler:
Ik had besloten voor deze quest de spies bij die runestone op te wachten, dus daar stond ik dan 's avonds. Opeens ontdekt Jearl (oid) me, en komt op me afrennen. Goed, afgemaakt, maar waar is die 2e spy dan? Precies! NERGENS! Nu kan ik dus een save laden van een paar uur eerder omdat ik die tweede spy echt helemaal nergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Ik heb het spel ondertussen ook en hoewel het m'n eerste RPG is, moet ik wel zeggen dat het erg fijn speelt. Af en toe wel eens een vreemde vastloper, maar daar zullen we maar mee leren leven.

Vreemder is een geluidsprobleem dat ik ervaar. Ik hoor geen geluiden van recht voor mij. Bijvoorbeeld, wanneer iemand praat, dan hoor ik deze alleen duidelijk wanneer ik er schuin naast sta. Kijk ik recht naar de persoon dan is de stem nauwelijks nog hoorbaar. Sta ik er met m'n rug naar dan is de persoon wel nog verstaanbaar. Het lijkt wel alsof (op geluidsvlak) de voor- en achterzijde van mijn personage omgedraaid zijn. Echter, links en rechts geluid klopt wel.

Wanneer ik in gesprek ben met iemand (wanneer je een close-up krijgt van de andere persoon) is het geluid plots weer wel goed.

Ik heb een Creative Audigy 2. In Windows en andere games is alles wel normaal. Iemand enig idee?

Dan nog een game-gerelateerd vraagje:
spoiler:
Iedereen heeft het maar over het joinen van guilds. Ik ben zelf ook al gecontacteerd door guild members, maar heeft het joinen van een bepaalde guild ook nadelen? Bijvoorbeeld bij de thieves guild of the dark brotherhood?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:08:

Spies in Bruma:
spoiler:
Ik had besloten voor deze quest de spies bij die runestone op te wachten, dus daar stond ik dan 's avonds. Opeens ontdekt Jearl (oid) me, en komt op me afrennen. Goed, afgemaakt, maar waar is die 2e spy dan? Precies! NERGENS! Nu kan ik dus een save laden van een paar uur eerder omdat ik die tweede spy echt helemaal nergens kan vinden.
bij mij was er ook maar één.
toen ben ik eerst wat andere questjes gaan doen. Toen ik later terugkwam was die 2e spie er wel.
Volgens mij is het ook niet echt een bug, maar heeft het meer te maken met de radiant ai.

[ Voor 8% gewijzigd door NiaX op 11-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spies in Bruma:
spoiler:
Heb hetzelfde gehad, alleen de avond erna stond de 2e spy gewoon rustig bij de runestones. Ik geloof niet dat er echt veel NPC's gespawned worden omdat ze pas op een bepaald moment in een quest voorkomen. Als ik mensen moest afmaken (DB bijv.) zaten die altijd al in het spel en was ik ze al eerder tegengekomen.

Bij jouw is waarschijnlijk die 2e spy lekker in het stadje achtergebleven, alleen omdat jij ze naam niet weet weet je niet wie t is en kan je m niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat zou natuurlijk kunnen.
spoiler:
Feit blijft dat het irritant is, maargoed ik heb gewoon die savegame ge-reload en nu stonden ze er wel alletwee. Alleen viel me wel iets raars op: ik had een ring met 20% chameleon om, nog merkte ze me op als ik haar richting op sneakte terwijl ik haar nauwelijks kon zien. Toen ze wat later wegliep en ik achter d'r aan rende vond ze me echter niet tot ik een zwaard in d'r rug stak :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 23:50
mahi schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:13:
Ik heb het spel ondertussen ook en hoewel het m'n eerste RPG is, moet ik wel zeggen dat het erg fijn speelt. Af en toe wel eens een vreemde vastloper, maar daar zullen we maar mee leren leven.

Vreemder is een geluidsprobleem dat ik ervaar. Ik hoor geen geluiden van recht voor mij. Bijvoorbeeld, wanneer iemand praat, dan hoor ik deze alleen duidelijk wanneer ik er schuin naast sta. Kijk ik recht naar de persoon dan is de stem nauwelijks nog hoorbaar. Sta ik er met m'n rug naar dan is de persoon wel nog verstaanbaar. Het lijkt wel alsof (op geluidsvlak) de voor- en achterzijde van mijn personage omgedraaid zijn. Echter, links en rechts geluid klopt wel.

Wanneer ik in gesprek ben met iemand (wanneer je een close-up krijgt van de andere persoon) is het geluid plots weer wel goed.

Ik heb een Creative Audigy 2. In Windows en andere games is alles wel normaal. Iemand enig idee?

spoiler:
Iedereen heeft het maar over het joinen van guilds. Ik ben zelf ook al gecontacteerd door guild members, maar heeft het joinen van een bepaalde guild ook nadelen? Bijvoorbeeld bij de thieves guild of the dark brotherhood?
Waarschijnlijk is er iets mis met je speaker instellingen. Ik heb dat probleem ook wel eens gehad met een ander spel. Ik gebruikte een hoofdtelefoon, en de instellingen in het spel of windows (weet niet meer precies) stonden op 5.1. Aangezien de hoofdtelefoon enkel stereo had en geen centerspeaker, hoorde ik geluid recht van voren niet. Dus kijk even je instellingen in windows en Oblivion na en zorg dat ze goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
The Fox NL schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:52:
[...]

Waarschijnlijk is er iets mis met je speaker instellingen. Ik heb dat probleem ook wel eens gehad met een ander spel. Ik gebruikte een hoofdtelefoon, en de instellingen in het spel of windows (weet niet meer precies) stonden op 5.1. Aangezien de hoofdtelefoon enkel stereo had en geen centerspeaker, hoorde ik geluid recht van voren niet. Dus kijk even je instellingen in windows en Oblivion na en zorg dat ze goed staan.
INDERDAAD....IK heb ook een Audigy 2 ZS....en een logitech 5500....subliem geluid. en werkt naar behoren. doch eerst stond het verkeerd en kreeg ik rechtvanvoor ook geen geluid....Dus zeker geen bug in Oblivion ) Instelling in windows staat verkeerd.....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben ondertussen al level 17 en ik merk dat sommige vijanden pittiger worden, of er komen geheel nieuwe bij. Trollen zijn ondanks hun regeneration nog redelijk te doen...

spoiler:
Maar nu kom ik "Dread Zombies" tegen, en ik krijg ze gewoon niet neer! Ze regenereren sneller dan dat ik er deuken in kan slaan. Silver blades, enchanted blades, pijlen, magie, het helpt allemaal niet... Hoe krijg ik ze dood?? En nee, ik wil niet aan de difficulty slider zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex260
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 10:32

Spies in Bruma:
spoiler:
Dat had ik ook. Dus ik ging een andere quest doen, maar het was nacht, dus ik wou ff wachten tot het licht was, wou 5 uurtjes wachten, maar opeens sprong ie meteen terug naar de plek waar ik was komt er gelijk een man aanrennen met een bijl, maar ik stond in de mages guild, wordt ie gelijk afgeknald door 5 mages 8) bleek dus een spy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb zon sb x-fi en als ik soms een shot op lange afstand mis hoor ik ongeveer op een meter afstand rechts van me de inslag op de rotsen.

verder geen last van "andere uit de richting" geluiden volges mij.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:14:
Ik ben ondertussen al level 17 en ik merk dat sommige vijanden pittiger worden, of er komen geheel nieuwe bij. Trollen zijn ondanks hun regeneration nog redelijk te doen...

spoiler:
Maar nu kom ik "Dread Zombies" tegen, en ik krijg ze gewoon niet neer! Ze regenereren sneller dan dat ik er deuken in kan slaan. Silver blades, enchanted blades, pijlen, magie, het helpt allemaal niet... Hoe krijg ik ze dood?? En nee, ik wil niet aan de difficulty slider zitten...
spoiler:
Vuur. En zorgen dat je er dingen op los laat die een DOT (Damage-Over-Time) effect hebben. Alleen hebben Damage/Drain Health spells geen effect op ze. Ik heb gewoon een spell erop losgelaten die iedere seconde een beetje Fire damage doet; dan stopt hun regeneration enigszins en zijn ze redelijk goed te doen. Maar nogmaal, vuur is het antwoord. Alle andere dingen hebben bij mij ook niet goed geholpen; alles wat ik in Oblivion ben tegengekomen is makkelijker dood te krijgen dan die fokking Dread Zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

ik had dat als ik sprong ik me landing achter me hoorde, met sb x-fi en sennheiser HD 447 :D maarja nu niet meer, me geluid doet het nie tmeer (fout in windows ofzow :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:51
Ik hoor soms wel eens geluiden die niet kloppen met de omgeving. Loop ik bijvoorbeeld te springen door het gras, klinkt het alsof ik over een rotswand loop te klauteren.

Ach ja, daar laat ik m'n spelplezier niet door bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
:/

Kheb het spel nu al 4 dagen niet meer aangeraakt.
Tis zelfs zo erg dat ik m'n huiswerk leuker vind dan dit spel :o

Begrijp me niet verkeerd, tis een geweldig spel, maar had nooit gedacht dat m'n project opdracht leuker zou zijn :D

Gelukkig morgen laatste projectdag en dan kan ik me weer vol overgave storten op Oblivion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ik heb n probleempje in de arena, ik heb de eerste match gewonnen maar als ik terug naar Owyn ga 'to close out the match and receive any rewards" zegt ie dat ik terug de arena in moet waar niks meer is.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
mensen ik ben net begonnen en moet nu een sterrebeeld kiezen. Ik ben een darkelve en wil iets gaan doen met boog + zwaard wat moet ik kiezen? Warrior of is er iets beters voor wanneer je boog kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Ik start zonet oblivion, wil een savegame laden krijg ik deze error:
"After MemoryProblem Pass 13: Global Memory Free: 1131720704 Heap Free: 3311916 Physical Heap Free: -1
00000384: Out of Memory Error - All passes failed. The game will exit now."

Het spel sluit zich dus weer af. Iemand een idee wat dit is?
PacinoAllstars schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:13:
mensen ik ben net begonnen en moet nu een sterrebeeld kiezen. Ik ben een darkelve en wil iets gaan doen met boog + zwaard wat moet ik kiezen? Warrior of is er iets beters voor wanneer je boog kiest?
Je moet zorgen dat je in je sterrenbeeld marksman hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door Metalbuster op 11-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 18-09 08:16
ik zie niks wat op marksman lijkt :(

Ik zie mage, warrior en dan serpent etc.

Is het trouwens veel verschil welke beroepen je doet aan de hand van het ras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 18-09 18:39
Deel 5: [PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 5
Deel 6: [PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 6
Deel 7 [PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 8
?? Deel 7: Deel 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PacinoAllstars schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:27:
ik zie niks wat op marksman lijkt :(

Ik zie mage, warrior en dan serpent etc.

Is het trouwens veel verschil welke beroepen je doet aan de hand van het ras?
Ehm.. Thief heeft bonussen op agility en acrobatics, iets wat handig is voor een marksman :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 11:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

mahi schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:13:
...
spoiler:
Alleen als je de richtlijnen van die guilds als nadeel beschouwt. Zo bestaan er volgens mij bij alle guilds regels over dat je niet andere guildmembers mag vermoorden of pickpocketen.

Maargoed dat wordt dan weer goedgemaakt door de gratis spulletjes die elke guild voor je ter beschikking heeft 8)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Hebben meer mensen last van hun harddisk? Ik krijg flinke framedrops bij de Loading berichten. Ik hoor de maxtor schijf dan ook even flink kraken. Het duurt natuurlijk niet zo heel lang, maar het is wel vervelend. Wat is hier aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 11:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

sander-sp schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:52:
Hebben meer mensen last van hun harddisk? Ik krijg flinke framedrops bij de Loading berichten. Ik hoor de maxtor schijf dan ook even flink kraken. Het duurt natuurlijk niet zo heel lang, maar het is wel vervelend. Wat is hier aan te doen?
Defragmenteren? :7

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Had ik natuurlijk moeten vermelden, maar dat is al gebeurd, hij zit ook niet helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:19
Iemand al de nieuwe nvidia drivers geprobeerd (83.30)? sommige mensen beweren dat hun fps met 5 is gestegen in oblivion (http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=178576)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein vraagje, dit weekend gekocht namelijk.

Als je b.v. een sleutel hebt van een huis en de eigenaar is dood(zonder deed of owership), kan ik dan het huis als mij eigen beschouwen? Dus op spulletjes in op te slaan?
offtopic:
Stilletje vermoord, zonder herrie
;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 13:21
Doekoeman schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:58:
Ik heb n probleempje in de arena, ik heb de eerste match gewonnen maar als ik terug naar Owyn ga 'to close out the match and receive any rewards" zegt ie dat ik terug de arena in moet waar niks meer is.
heb ik ook gehad, ben maar overnieuw begonnen :( , toen lukte het wel, ik had egt alles geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje,

Ik ben net Dark Brotherhood gejoined, maar vind het toch niet zow,,, is er een mogelijkheid om van guilds te switchen, wil graag naar de mages guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:59:
Even een klein vraagje,

Ik ben net Dark Brotherhood gejoined, maar vind het toch niet zow,,, is er een mogelijkheid om van guilds te switchen, wil graag naar de mages guild
Je kan gewoon van meerdere Guilds lid worden; soms word je uit een guild gegooid als je tegen hun regels ingaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Bart1983 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:03:
Iemand al de nieuwe nvidia drivers geprobeerd (83.30)? sommige mensen beweren dat hun fps met 5 is gestegen in oblivion (http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=178576)
Deze driver is echt een "MUST". Het geeft echt een boost in oblivion ik ben er echt blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:24

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb hier tot nu toe gelukkig geen crashes gehad met Oblivion (even afkloppen).

Tot ik gisteravond het probleem had dat mijn systeem niet meer reageerde op de muis. :/ Ik wou al bijna de resetknop indrukken toen ik een ingeving kreeg en de TAB-toets indrukte -> die werkte dus wel.
Na even goed naar de muis gekeken te hebben..... jawel, batterijen leeg! |:(

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik een missie ook resetten?

het zit nl zo, ik moet voor de mages quest naar een vrouw in een herberg. Ze wil pas met me praten wanneer ik een kamer huur en daar op haar wacht. Nu heb ik al eerder in het spel deze kamer gehuurd en wanneer ik naar de huurbaas ga, zegt deze alleen: "hope it's confortible enough for you".

Wanneer ik in deze kamer ga wachten, kanik wachten tot ik een ons weeg, ze komt niet..
Heeft iemand hier een oplossing voor?

en ps.
de nieuwste drivers van nvidia zijn toch 84.21?!?
ah, ik zie het al, de versie die op guru staat is 84.30. Nieuwer dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Voor mij hebben de nieuwe drivers niet echt veel effect geloof ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:50
By the nine! Waar kan ik in azura's naam een cure halen voor mijn vampirsm! Ik word er gek van.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 18-09 20:04
ik zit vast bij de eerste missie van de fighter's guild:

spoiler:
De dame in kwestie die met die ratten in haar huis zit, wil niet met me praten! Mijn opdracht is om aan haar tevragen wat er loos is en dan de opdracht uit te voeren...maar zodra ik naast haar sta en op de actie knop druk, gebeurt er niks, niet eens gewoon geklets! geen reactie...:( lijkt wel een bug..

help~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:17:
Wanneer ik in deze kamer ga wachten, kanik wachten tot ik een ons weeg, ze komt niet..
Je huurt een kamer voor 1 dag/nacht, wacht dus 24 uur en huur die kamer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is ook zo, maar helaas werkt dit niet. Ik heb nu al wel 48 uur buiten gestaan :P ,
maar wanneer ik weer naar binnen ga, blijf ik maar hetzelfde bericht krijgen. Heel vervelend..
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:33:
[...]

Je huurt een kamer voor 1 dag/nacht, wacht dus 24 uur en huur die kamer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
(jarig!)
jaapstobbe schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:31:
ik zit vast bij de eerste missie van de fighter's guild:

spoiler:
De dame in kwestie die met die ratten in haar huis zit, wil niet met me praten! Mijn opdracht is om aan haar tevragen wat er loos is en dan de opdracht uit te voeren...maar zodra ik naast haar sta en op de actie knop druk, gebeurt er niks, niet eens gewoon geklets! geen reactie...:( lijkt wel een bug..

help~!
spoiler:
Ben je al in haar kelder geweest?

----------------------------------------------------------------

spoiler:
Heeft iemand de quest The Potatoe Snatcher al gehad? Hiermee moet je een ogre doden en de potatoes terug brengen. Dan krijg je een soort brood van die vrouw en het effect van dat brood is Detect Life. Als ik het eet gebeurd er verder niks, en die vrouw zegt dat het heel waardevol is. Iemand enig idee wat ik daarmee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:40:
Ja, dat is ook zo, maar helaas werkt dit niet. Ik heb nu al wel 48 uur buiten gestaan :P ,
maar wanneer ik weer naar binnen ga, blijf ik maar hetzelfde bericht krijgen. Heel vervelend..

[...]
Je hoeft alleen maar te slapen, verder niets :? Gewoon het bed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

detect life, detect life.. zoals de beschrijving ook zegt.. als er geen andere levens vormen in de buurt zijn, zal je idd vrij weinig er van merken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
(jarig!)
eendje schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:47:
detect life, detect life.. zoals de beschrijving ook zegt.. als er geen andere levens vormen in de buurt zijn, zal je idd vrij weinig er van merken
Ja maar het probleem is als ik het opeet, dan zie je dat je het ge-equipped hebt zeg maar, rechtsboven zie je dan zo'n metertje aflopen. En dat metertje is dan binnen enkele tellen weg en is het uitgewerkt. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mischien liegt het vrouwtje wel, you'll never know

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb er eerst een uurtje in geslapen, toen nog een keer, toen 24 uur. Nog steeds niemand op bezoek gehad..
kan ik niet de missie resetten of zo iets? of de tekst van de kamerverhuurder?
Angeloonie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:46:
[...]

Je hoeft alleen maar te slapen, verder niets :? Gewoon het bed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
aangepast, zeurpiet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:17:
kan ik een missie ook resetten?

het zit nl zo, ik moet voor de mages quest naar een vrouw in een herberg. Ze wil pas met me praten wanneer ik een kamer huur en daar op haar wacht. Nu heb ik al eerder in het spel deze kamer gehuurd en wanneer ik naar de huurbaas ga, zegt deze alleen: "hope it's confortible enough for you".

en ps.
de nieuwste drivers van nvidia zijn toch 84.21?!?
ah, ik zie het al, de versie die op guru staat is 84.30. Nieuwer dus.
slaap tot de volgende ochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heeft iemand enig idee waarom bijna al mijn skills (op 2 na, luck personality en endorance)?
En hoe kan ikdat goed maken.

De rode skills:

Strength
Intelligence
Willpower
Agilty
Speed
Luck

[ Voor 25% gewijzigd door Metalbuster op 11-04-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Metalbuster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:18:
Heeft iemand enig idee waarom bijna al mijn skills (op 2 na, luck personality en endorance)?
En hoe kan ikdat goed maken.

De rode skills:

Strength
Intelligence
Willpower
Agilty
Speed
Luck
Bijna al jouw skills wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/p.smid/ScreenShot1.JPG

Is een item als dit nou een nuttige investering? Ik bedoel.. als ik het goed begrijp wordt je eigen health gedrained erdoor? :S

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 11-04-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

RedruM schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:23:
[afbeelding]

Is een item als dit nou een nuttige investering? Ik bedoel.. als ik het goed begrijp wordt je eigen health gedrained erdoor? :S
Hij's leuk, maar niet ZO goed. Niet de moeite waard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb dat ding ook niet gekocht want lijkt me idd niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Angeloonie schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:23:
[...]

Bijna al jouw skills wat? :?
Rood zijn, ik heb ze zeg maar lager als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 13:21
ja bji mij is willpower erg laag, en ook roodgekleurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Metalbuster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:25:
[...]

Ga naar een willekeurige kerk en bid aan het altaar. Je hebt een curse/disease/poison opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Metalbuster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:25:
[...]

Moet je even kijken bij de kleren en armor die je aanhebt wat voor effect ze hebben. Als er ergens staat 'drain <insert eigenschap>' ligt het daaraan. Verder kan je inderdaad poisons of diseases hebben opgelopen. Deze vind je terug bij F3, meest rechtse tabblad. Die dingen kan je opheffen met een cure poison/disease drankje of bij een altaar in een kerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:54

DropjesLover

Dit dus ->

is er ergens eigenlijk een lijst met alle quests die je kan doen/ bij welke persoon je die krijgt?

owja, dit is mijn ventje ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.f.m.claessen/Oblivion%2003-71.jpg

of is ie zo leuker?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.f.m.claessen/Oblivion%2046-39.JPG

ik ben al Arch Mage en Master Thief, level 31 met bijna 80 uur gespeeld :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
is er ergens eigenlijk een lijst met alle quests die je kan doen/ bij welke persoon je die krijgt?
Ik denk niet dat iemand het al gelukt is om alle quests in de game te doen, dus dat zal nog wel een tijdje duren hoor.

Ik ben lekker hoger, iets van level 35 in 75 uur :D Tevens master in fighters guild, dark brotherhood al uitgespeeld, straks de laatste missie voor de thieves guild en ergens tegen het einde van de mages guild.

[ Voor 23% gewijzigd door drooger op 11-04-2006 19:47 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

drooger schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:
[...]

Ik denk niet dat iemand het al gelukt is om alle quests in de game te doen, dus dat zal nog wel een tijdje duren hoor.

Ik ben lekker hoger, iets van level 35 in 75 uur :D Tevens master in fighters guild, dark brotherhood al uitgespeeld, straks de laatste missie voor de thieves guild en ergens tegen het einde van de mages guild.
:X :X :X

maar goed dat k sportief ben ;)
ik ga ook niet ervoor om zo snel megelijk de beste te worden, zo snel mogelijk doe k de 2e keer, dan ken k het spel ook goed :)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

drooger schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:46:
[...]

Waarom zijn jullie allemaal zo laag voor speeltijd? Of ben ik zo snel? Me eerste account is 32 met 35 uur :?

Anyway, altijd +5 levelling geeft je echt wel het gevoel dat je ownt >:) Ik ben level 19 nou, met 90 Intelligence, 80 Willpower, 70 Strength, 85 Endurance en 68 Luck :) Die gaan allemaal naar de 100 op level 27 >:) (Luck na dan he :Y)). En dat is veel beter dan me level 32 character :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Als je skills rood zijn heb je een ziekte, of er is een drain spell op je gecast. Je moet dan even naar een kerk gaan en dan naar een altaar of wat het ook is. Is al wel heel vaak verteld hoor, staat ook in de manual.

edit: en toen stonden er ineens al een hele hoop posts voor me :P. Ik heb trouwens niet echt zin om nou op bepaalde skills te gaan letten zodat ik altijd +5 krijg. Ik level ook niet meer zo snel in het begin. Ik werk nu iets meer aan mijn minor skills. Ik ben nu level 28 met 70 uur speeltijd. Ik kwam er ook pas heel laat achter dat ik kon trainen per level up bij trainers. Dat scheelt natuurlijk ook wel veel :|

[ Voor 53% gewijzigd door SaN op 11-04-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
meh als ik elke keer achter die 5x multiplier zit gaat het teveel op werk lijken :)

btw leuke comic over Oblivion over het huis in Anvil:
http://www.gucomics.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

sander-sp schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:53:
Als je skills rood zijn heb je een ziekte, of er is een drain spell op je gecast. Je moet dan even naar een kerk gaan en dan naar een altaar of wat het ook is. Is al wel heel vaak verteld hoor, staat ook in de manual.

edit: en toen stonden er ineens al een hele hoop posts voor me :P. Ik heb trouwens niet echt zin om nou op bepaalde skills te gaan letten zodat ik altijd +5 krijg. Ik level ook niet meer zo snel in het begin. Ik werk nu iets meer aan mijn minor skills. Ik ben nu level 28 met 70 uur speeltijd. Ik kwam er ook pas heel laat achter dat ik kon trainen per level up bij trainers. Dat scheelt natuurlijk ook wel veel :|
Heb ik soms ook niet, ga ik gewoon op me andere poppetje. Maar het is ook leuk om überstats te hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Nou vond dat huis echt niet grappig. Was naar mijn ervaring het engste stuk van het hele spel. Vooral s'avonds toen ik daar ging slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

k vond het een coole missie, alleen dat er nergens echt gezegd wordt dat je er moet slapen (ik heb er 1 uurtje geslapen, maar toen gebeurde niets). en natuurlijk die seal op de muur, heb er een paar uur voor gestaan en gewacht enzo, maar toen gebeuerde niets...

wel vreemd:
ik heb nu een hoog level en hoge skills, maar nu wordt ik ineens mega vaak door een ander ventje zo hard geraakt dat ik meerdere "meters" door de lucht vlieg en eventjes bij moet komen. ik zou net denken dat dat meer gebeurd als je een lage skill hebt...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:05:
een klein vraagje, dit weekend gekocht namelijk.

Als je b.v. een sleutel hebt van een huis en de eigenaar is dood(zonder deed of owership), kan ik dan het huis als mij eigen beschouwen? Dus op spulletjes in op te slaan?
offtopic:
Stilletje vermoord, zonder herrie
;)
iemand? c'mon.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof het niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Nooit gehoord BINNEN 24 UUR niet jezelf herhalen....

Maar nee is het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

kicken mag pas na een dag als k me niet vergis....

maargoed, om je een antwoord te geven: volgens mij niet, je wordt namelijk pas eigenaar als de de "deed" (een soort bewijs van dat het van jou is) hebt, en die krijg je dus pas als je het huis koopt. maar in verschillende steden kan je eenvoudig aan een huisje komen (van 2.000 tot 25.000 goud), persoonlijk vind k die in Anvil eenvoudig te krijgen en errug mooi en groot (zo'n huisje zou k later ook wel willen hebben ;) )

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

aangezien ik met de search niet veel verder kwam vraag ik het nog maar ff, volgens mij is het al wel een keer voorbij gekomen maar ik zit vast in een mijn, je kunt er wel verder, zowel volgens de map als volgens mijn oog want door een gat in de wand van de mijn kan ik zien dat ik verder kan, alleen hoe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:09:
[...]

Deze driver is echt een "MUST". Het geeft echt een boost in oblivion ik ben er echt blij mee.
Ik zie rechtsonder mn controlecenter(waar je al je settings kan aanpassen) niet meer, hoe ik die daar weer kan laten verschijnen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb sinds vanavond eindelijk paspoppen! eindelijk die zooi niet meer los in m'n huis rondslingeren!

staat ook nog erg leuk:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/oblivion/paspop1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/oblivion/paspop2.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Chaoss schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:03:
ik heb sinds vanavond eindelijk paspoppen! eindelijk die zooi niet meer los in m'n huis rondslingeren!

staat ook nog erg leuk:

[afbeelding]
[afbeelding]
waar/hoe krijg je die?!?!?!?!?!

hebbe hebbe hebbe :9~

lekker mn huisje n beetje aankleden... nu nu een paar houders ofzo voor mn speciale wapens en een paar van die display-cases :9~

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat werkt dus niet.
Ben er mooi klaar mee, heb alleen maar de quicksave gebruikt, en de laatste savegame die ik kan nemen is van meer dan 10 dagen geleden. Dat is nu al zo ver terug, dat ik er dan maar voor kies geen mage te worden.
Wel heel erg jammer dat dit spel zooo buggy is...
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:32

Ankh

|true

er zitten inderdaad best veel bugs in (merchant heeft maar 50 gold, ik heb 10 dingen van 10gold waard en wil verkopen.. 10 tegelijkertijd heeft ie niet, maar per 5 stuks (dus 50 gold) wel weer.. apart)

En zit dus ook lekker met dat quicksave gebeuren.. met de dark brotherhood quest waar ik iemand moest assinaten.. hoe ik langs de guards kom weet ik niet.. maar ik moet ze altijd killen.. dat wil ik dus niet :( maar als ik ze wel kill heb ik een bounty van 4000 achter me reet hangen.. daar wordt je ook niet blij van.. iemand een idee hoe ik langs de guards kom? het is de quest waar je in de sewers loopt :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 22:10
Ankh schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:25:
er zitten inderdaad best veel bugs in (merchant heeft maar 50 gold, ik heb 10 dingen van 10gold waard en wil verkopen.. 10 tegelijkertijd heeft ie niet, maar per 5 stuks (dus 50 gold) wel weer.. apart)

En zit dus ook lekker met dat quicksave gebeuren.. met de dark brotherhood quest waar ik iemand moest assinaten.. hoe ik langs de guards kom weet ik niet.. maar ik moet ze altijd killen.. dat wil ik dus niet :( maar als ik ze wel kill heb ik een bounty van 4000 achter me reet hangen.. daar wordt je ook niet blij van.. iemand een idee hoe ik langs de guards kom? het is de quest waar je in de sewers loopt :)
mocht je die 1e 2 bedoelen die een stuk met elkaar praten.
wacht.
wacht gewoon tot ze klaar zijn dan gaat eentje ergens zitten en die ander loopt verder en dan kun jij er gewoon langs sneaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dat is geen bug, zo werkt het spel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Waarschijnlijk hoort dat gewoon zo: Als je erg dingen vindt met erg veel waarde kan je ze niet voor een bedrag hoger kwijt dan het maximum de koper wil bieden(hoogste is geloof ik 1200). Dit vind ik toch wel erg vervelend: naarmate je level stijgt kom je ook steeds waardevollere dingen tegen die je niet meer kwijt kan voor een behoordlijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Chaoss schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 21:03:

staat ook nog erg leuk:

[afbeelding]
[afbeelding]
Vet :D. Welke mod is dat en waar haal ik die vandaan?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.