Waarschijlijk. Let goed op de rode kleur van het icoontje.
Ik heb ook weleens dat ik perongeluk aan het lockpicken ben, terwijl ik gewoon naar binnen dacht te kunnen, maar dan is de zaak nog niet open of net dicht.
Zo zat ik laatst ook met een vriend te gamen, hij een echte morrowind expert. Hij is al vaak gepakt door guards. Ja, moet je ook maar niet meteen gaan lockpicken bij daglicht.

Kheb hem maar meteen naar de thiefsguild gestuurd.
Echt een prachtig spel. De eerste keer sinds hele lange tijd dat ik weer geboeid ben door een game. Ik word er echt ingezogen. Als ik begin kan ik niet meer stoppen.
Ik ben normaal wel een pietje precies, wil er het fijne van weten, zo goed mogelijk levelen, alles vinden, alles in volligorde, dit kan erg frustrerend zijn...maar dat is gewoon niet te doen bij dit spel!
Je kan niet alles weten en vinden, niet alle bloemen en paddos plukken, is gewoon teveel. Petje af voor de makers. Deze game heeft hét wat Morrowind niet had bij mij.
En dan nog de construction set en de mods. Gelukkig zijn er spellenmakers als Bethesda
Nu laat ik het gewoon op me afkomen, laat die zooi maar liggen, ik kan het toch niet dragen.
Ik ben niet bezig met stats maar met de wereld, de characters, de quests, de atmosfeer...heerlijk.
Het levelen gaat best hard vind ik. Volgens mij ongeveer 20 uurtjes gespeelt en nu lvl 11 warrior.
Wel ook veel in steden gehangen en een aantal quests zonder veel geweld gedaan.