Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:21
wwillem schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:44:
[...]

Werkt dat zo. Ik zat elke keer m'n bounty level na te kijken of ik per ongeluk gespot was. Die sloten open maken is trouwens ook niet al te makkelijk. Zeker niet die hard sloten. Er schijnt logica in te zitten, als ik dit lees, maar dat is toch wel lastig.
nou, ik vind al die geluidjes hetzelfde, ik zoek gewoon een volgorde van langzaam en snel terugvallen, je moet de langzame hebben, alles tot average kan ik zonder 1 lockpick te breken(skill=45)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het is eigenlijk best makkelijk om een slot open te maken. Je moet gewoon een paar keer zo'n ding naar boven duwen. Zodra hij langzaam omhoog gaat moet je klikken (als hij bovenin zit). En zo gaat steeds door totdat hij helemaal open is. :) Je kan natuurlijk ook spells kopen om sloten open te maken, is nog makkelijker zelfs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:35:
[...]

Iemand al gezien, wil graag weten of ik er nog meer moet maken :P
Die chuck norris mod is wel geinig, maar die katten en goblins zijn nogal lame als je het mij vraagt :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:56:
Bij mij is nu uit het niks de aanduiding (de namen) van planten ineens rood/oranje geworden. Waarom is dat? :?
edit: Ik zal er even wat plaatjes bij zetten en een filmpje, ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft metr mijn alchemy skill, maar ik kan er niks over vinden...
[afbeelding]
[afbeelding]
Videotje:
Oranje Motherwort
dat komt door de telekinesis spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

dat laatste filmpje zit idd niemand op te wachten lijkt me. heb trouwens ook geen katten gezien.

over sloten open maken: zodra je een beetje hoog zit in dat picklocken kan je beter alles op auto doen.
nu ik de skeletonkey heb is het helemaal net een cheat.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25544645,noline]
Dus je Luck gaat extra omhoog (permanent) wanneer je met extra hoge Luck (door potion, spell, whatever) vecht, tov van normaal vechten?
dat vraag ik me nou ook af !!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik had net iets vets :P

Ik had een bounty van 40 (wist ik niet) en ik praatte tegen een guard in Bravil (waar ik goed bekend sta omdat ik een oblivion poort heb gesloten daar) en in plaats van dat hij me arresteerde zij hij "Looks like you're in trouble friend. But because we're good friends, I'll just take care of that fine for you." :D

Echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:38:
[...]

dat vraag ik me nou ook af !!
Nope, altijd maar 1 maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:49:
[...]

Nope, altijd maar 1 maximaal.
ok thnx, das minders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:49:
Okay, ik had net iets vets :P

Ik had een bounty van 40 (wist ik niet) en ik praatte tegen een guard in Bravil (waar ik goed bekend sta omdat ik een oblivion poort heb gesloten daar) en in plaats van dat hij me arresteerde zij hij "Looks like you're in trouble friend. But because we're good friends, I'll just take care of that fine for you." :D

Echt vet :D
hee gaaf, wist niet dat die "optie" er was :) ik word altijd gearresteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF1987 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:50:
Het is eigenlijk best makkelijk om een slot open te maken. Je moet gewoon een paar keer zo'n ding naar boven duwen. Zodra hij langzaam omhoog gaat moet je klikken (als hij bovenin zit). En zo gaat steeds door totdat hij helemaal open is. :) Je kan natuurlijk ook spells kopen om sloten open te maken, is nog makkelijker zelfs. :P
Ik heb me al aangewend om het niet meer zelf te doen, dat voelt veel te veel als cheaten. Mijn karakter is gewoon (nog) niet zo goed in sloten openmaken, en het is ten slotte ROLE playing :) Gelukkig zit er daar dus een 'auto' attempt optie voor in.

Jammer dat ze niet ook een 'auto' optie bij het persuasion-spelletje gedaan hebben, alhoewel ik daar nog niet zo'n last heb dat ik er zelf 'te goed' in ben :)
wwillem schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:44:
Die sloten open maken is trouwens ook niet al te makkelijk. Zeker niet die hard sloten.
Daar heb je dus die auto-attempt optie voor, dan is de kans gewoon gebaseerd op je karakter's stats zoals het hoort ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom weer eens niet verder hoor 8)7

ik moet nu een kerel op een stoel een hoofd op zn kop laten vallen, alleen hoe drop ik dat hoofd, of betergezegd hoe maak ik dat ding los ?? want dat is de bedoeling. ik kan hem natuurlijk ook zo afmaken maar das geen fun :9

Plzz iemand die me kan helpen ?? wil GRAAG verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:53:
ik kom weer eens niet verder hoor 8)7

ik moet nu een kerel op een stoel een hoofd op zn kop laten vallen, alleen hoe drop ik dat hoofd, of betergezegd hoe maak ik dat ding los ?? want dat is de bedoeling. ik kan hem natuurlijk ook zo afmaken maar das geen fun :9

Plzz iemand die me kan helpen ?? wil GRAAG verder :)
Naar boven sluipen (trap zit aan de rechterkant van de deur) en als je dan boven bent zit er rechts van de trap een geheime deur. Daar kan je in gaan en dan het hoofd los maken. Vervolgens moet je langs die bodygaurd weer terug naar buiten zien te sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah thanx man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb trouwens nog een grappige bug gevonden: Af en toe als ik een save game laad of door een deur ga, dan kan ik alleen nog maar in slow-motion lopen. Ziet er echt maf uit :D. Alleen het spel afsluiten en opnieuw laden helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Jaha heb ik ook even een mod gemaakt.

Ga maar eens voor de lol kijken.
Link:
Race - Jaffa (Stargate SG-1)

Alle info staat daar in topicstart.
Probeer maar uit en zeg dan maar in dat forum wat je ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
wwillem schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:03:
Ik heb trouwens nog een grappige bug gevonden: Af en toe als ik een save game laad of door een deur ga, dan kan ik alleen nog maar in slow-motion lopen. Ziet er echt maf uit :D. Alleen het spel afsluiten en opnieuw laden helpt.
Ik heb al wel 50 bugs ondekt. Tot de vreemste dingen toe. Zo kan ik bijvoorbeeld door een brug een dood vallen :P. Of een deur in lopen (helaas zit je dan ook vast). Ook komen er gewoon veel vijanden in muren vast te zitten en kunnen ze je door een muur heen zien en beginnnen ze al op je te schieten (je kan ze al horen) terwijl je pas een kwartier later in de kamer aankomt. En nog superveel van die dingen.

(Ik weet trouwens niet of dat een bug is maar er is iets best wel vaag aan die ai van die skeletons. Als je van een redelijk afstand een vuurbal op ze schiet, dan komen ze op je af. Time er daarna nog eentje goed en wordt hij weer geraakt, dan rent hij niet langer op je af, maar staat hij weer gewoon stil net als eerst. En dan kan je dit weer opnieuw herhalen (helaas gaat dat bij mij niet meer zo goed, omdat ze nogal snel 'dood' (nou ja, dat waren ze toch al) zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik weet nu trouwens ook waarom ze die Thief Guild NPC die je bounty kan fixen buiten de stad hebben gezet, Armande Christopher in Waterfront in de Imperial City... Ik kom namelijk de stad zelf helemaal niet meer in zonder 5 guards achter me aan te krijgen :P.
Ik vond het namelijk wel leuk om eerst mijn Marksman en vervolgens mijn Block skill te trainen op 2 guards die het niet konden navertellen :P. Nu even wachten tot middernacht, bounty fixen en dan kan ik weer vrolijk verder :).
MilaNL schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:24:
Heb zojuist paar mensen vermoord voor de Dark Brotherhood en wat spullen gestolen voor Thieves Guild, maar nu zitten de guards me achterna. Ik kan de boete niet betalen en zodra ik naar de gevangenis ga ben ik echt alles kwijt en dat wil ik niet. Weet iemand hoe ik van ze af kom?
Zodra je weer uit de gevangenis komt zul je al je spullen (ook gestolen) die ze hebben ingenomen terug vinden in een Evidence Locker, die meestal achter een wachtertje staat binnen de dungeon/prison maar net buiten de kamer met de celler. Er zit een Very Easy lock op geloof ik, moet geen probleen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

DEVoTi0N schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:11:
[...]
Ik heb al wel 50 bugs ondekt. Tot de vreemste dingen toe. Zo kan ik bijvoorbeeld door een brug een dood vallen :P. Of een deur in lopen (helaas zit je dan ook vast). Ook komen er gewoon veel vijanden in muren vast te zitten en kunnen ze je door een muur heen zien en beginnnen ze al op je te schieten (je kan ze al horen) terwijl je pas een kwartier later in de kamer aankomt. En nog superveel van die dingen.
Er zijn erg veel slordigheden in de levels. Sta ik in de arena te wachten achter het hekje tot het gevecht begint, in sneak-modus en achteruit wandelend de donkere hoek in, val ik door de grond, een meter of 50, zie ik de hele arena vanaf onderen, en daarna sta ik meteen weer netjes terug op dat plekje... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
Je krijgt altijd toch al alles terug als je gewoon je straf uit zit? Wat is dan het probleem? Als je ontsnapt, moet je inderdaad je spullen ff terugjatten, maar daarmee verhoog je ook alleen je boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

DEVoTi0N schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:17:
Je krijgt altijd toch al alles terug als je gewoon je straf uit zit? Wat is dan het probleem? Als je ontsnapt, moet je inderdaad je spullen ff terugjatten, maar daarmee verhoog je ook alleen je boete.
Je gestolen spullen (de spullen waar een rood handje bij staat in je inventory, wat dus 'hot' is), krijg je niet meteen terug, maar houden ze als evidence. Nou ja, tot dat je het her-jat natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
jjwa schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:15:
[...]

Er zijn erg veel slordigheden in de levels. Sta ik in de arena te wachten achter het hekje tot het gevecht begint, in sneak-modus en achteruit wandelend de donkere hoek in, val ik door de grond, een meter of 50, zie ik de hele arena vanaf onderen, en daarna sta ik meteen weer netjes terug op dat plekje... 8)7
Waar ik me ook zo aan erger is dat er bepaalde plekken zijn waarin je vast kan komen te zitten. Zo is het niet mogelijk te springen wanneer je op een schuine helling staat, en je kan deze ook niet oplopen. Maar er zijn plaatsten (bijvoorbeeld ergens tussen 2 stenen en een boom) waarin jij tussen die schuine oppervlakken 'gevangen' zit. Je kan niet lopen en ook niet springen. Dus kan je ook niet zomaar weg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
jjwa schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:18:
[...]

Je gestolen spullen (de spullen waar een rood handje bij staat in je inventory, wat dus 'hot' is), krijg je niet meteen terug, maar houden ze als evidence. Nou ja, tot dat je het her-jat natuurlijk :P.
Wat weer heel makkelijk is. Maar ik kijk nooit zo naar m'n items. Ik heb wel een paar supervette, maar deze gebruik ik niet zo, en de mooiste zijn meestal niet gejat. Maar ik sloop altijd alles ook in oblivion. In de arena daarom ook uitgespeeld met van die iron claymores (als ik me niet vergis) die daar gewoon liggen. Je items maken niet zo heel veel uit, als je maar goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
[...]
Ik weet trouwens niet of dat een bug is maar er is iets best wel vaag aan die ai van die skeletons. Als je van een redelijk afstand een vuurbal op ze schiet, dan komen ze op je af. Time er daarna nog eentje goed en wordt hij weer geraakt, dan rent hij niet langer op je af, maar staat hij weer gewoon stil net als eerst. En dan kan je dit weer opnieuw herhalen (helaas gaat dat bij mij niet meer zo goed, omdat ze nogal snel 'dood' (nou ja, dat waren ze toch al) zijn.)
O daarom staan af en toe ratten ed stil. Ik vond het al zo raar :D.

Die slow motion bug van mij schijnt trouwens opgelost te worden in nieuwe 84.25 drivers van nvidia. Maarja, die zijn er natuurlijk weer alleen in 32-bit smaak. Grrr :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:35

Hu9o

Schokkend

Ik haal maar 5 fps in dit spel :'(

Is er ook een manier om de kwaliteit van de gfx nog lager te zetten, buiten wat in de SP gezegt wordt om?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Als je iets leuks wilt doen en je hebt veel acrobatics:

Spring over een kasteelmuur heen, zonder de deur te gebruiken. Dan zie je al de gebouwen wazig, nergens npc's en je kan ineens door het kasteel(deed ik in cheydinhall) naar buiten kijken. Best wel leuk.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
[...]

(Ik weet trouwens niet of dat een bug is maar er is iets best wel vaag aan die ai van die skeletons. Als je van een redelijk afstand een vuurbal op ze schiet, dan komen ze op je af. Time er daarna nog eentje goed en wordt hij weer geraakt, dan rent hij niet langer op je af, maar staat hij weer gewoon stil net als eerst. En dan kan je dit weer opnieuw herhalen (helaas gaat dat bij mij niet meer zo goed, omdat ze nogal snel 'dood' (nou ja, dat waren ze toch al) zijn.)
Das weer typisch voor Bethesda, net zoals bij Morrowind zit het vol bugs die nooit zullen gefixed worden.
De reden waarom ik met Morrowind stopte na de main quest waren de bergen bugs die ik nooit eerder gezien had in een game.
Ongeloofelijk dat het wéér zo is. Dit verpest een game kompleet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:59
Ik heb net BTMod 2.2 gedownload maar hoe install je hem nou precies?

Staat bij die MapMod dat je de files moet plaatsen in "Oblivion\Data\menus\prefabs\ui_config" maar die heb ik helemaal niet. Als ik hem met de hand aanmaak helpt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corpseflayer schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:35:
[...]

Das weer typisch voor Bethesda, net zoals bij Morrowind zit het vol bugs die nooit zullen gefixed worden.
De reden waarom ik met Morrowind stopte na de main quest waren de bergen bugs die ik nooit eerder gezien had in een game.
Ongeloofelijk dat het wéér zo is. Dit verpest een game kompleet imo.
Het meest tergende is dat dit precies dezelfde bugs zijn als in Morrowind! Vallen door muren, bruggen etc. Mensen die eerst boos en 0,1 seconde later aardig zijn. Halooohoo Bethesda spelen jullie je eigen games wel eens?

Zal wel te maken hebben met het feit dat dit dezelfde engine is..wat ik ergens eerder in deze thread las. :P

Al met al vond ik Morrowind (tot nu toe) toch beter..dit voelt gewoon teveel als een console game. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img336.imageshack.us/img336/472/gezichtsbedrog3ju.jpg

Ra ra welke berg is dit? HIj glanst prachtig nietwaar?

Dit is dus een rotsblok ergens... maar het lijkt hier net een berg met die begroeiing zo ervoor :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook met een probleem in de "Ultimate Heist" quest.
spoiler:
Wat ik ook doe, ik kan niet in die stoel in de library gaan zitten zonder dat ik opgemerkt wordt door een monk. Nu heb ik op het ES forum gelezen dat je eigenlijk met die schoenen van Springheel Jack door de openhaard van die Battlemage naar beneden moet. Je schoenen gaan dan ook kapot. Maar ook hier, wat ik ook doe, ik kan gewoon niet door de gril van de openhaard. Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen via een cheat.

Dit zou overigens al de 2de cheat zijn die ik moet gebruiken om een quest te beëindigen.
spoiler:
In "Buying a house in Skingrad" moest ik ook al die Orc opnieuw laten respawnen omdat die op misterieuze wijze dood was gegaan. Zo door de brug van Castle Skingrad gezakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:34

Magic666

No one's neighbour!

ok ok.... ik denk dat ik vast zit! Ongelovelijk maar waar...
Ik zit in mijn tweede Oblivion Gate,
spoiler:
die tegenover de Imperial Prison Sewer.

Ik ben halverwege rechts eoa grot in gegaan, waarin je vrij snel in een gat kunt/moet springen.
Nu zit in de Mire of Ash (grot na The fume vaults) en volgens de map is er een doorgang die Oblivion Cave heet. Alleen zie ik nergens die doorgang! Volgens de map moet ik er met mijn neus bovenop staan maar ik zie niks... terug kan niet omdat ik niet terug omhoog kan springen!
Of ik moet wat missen....

Iemand daar al geweest die een tip/hint kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

spoiler:
Er is net buiten Chorrel een "crumbling mine" oid. Aan het eind van de mijn zie je dat de bandits bezig zijn geweest met een gat te graven naar de sewers van chorrel denk ik. Je kan net door het gat kijken maar je kan er niet doorheen. Weet iemand of en hoe je hier doorheen kan?

En nog een vraag, als ik de 'hot' version van Oblivion heb en ik wil het spel kopen, kan ik dan zonder problemen mijn saves overzetten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaarg zie ik net die orc vrouw(die ridder) rondlopen met een glass longsword, als ik haar omleg krijg ik daar dan veel problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Sinds ik met die tweaks heb zitten kloten vallen creaturres mij niet meer aan, ze rennen tegen mij aan en meer doen ze niet. Ik kan ze nog wel gewoon killen. Weet hiemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen?

En is er ook iemand die weet hoe ik het gras helmeaal uit kan zetten?
Ik stoor mij er vreselijk aan, mijn kaart kan het niet aan in het gras een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 15:03

jpiwf

licenced pepernootaddict

Magic666 schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:18:
ok ok.... ik denk dat ik vast zit! Ongelovelijk maar waar...
Ik zit in mijn tweede Oblivion Gate,
spoiler:
die tegenover de Imperial Prison Sewer.

Ik ben halverwege rechts eoa grot in gegaan, waarin je vrij snel in een gat kunt/moet springen.
Nu zit in de Mire of Ash (grot na The fume vaults) en volgens de map is er een doorgang die Oblivion Cave heet. Alleen zie ik nergens die doorgang! Volgens de map moet ik er met mijn neus bovenop staan maar ik zie niks... terug kan niet omdat ik niet terug omhoog kan springen!
Of ik moet wat missen....

Iemand daar al geweest die een tip/hint kan geven?
kijk nog eens goed naar de grond, soms moet je gewoon door nog een gat vallen om op het goede level uit te komen.
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:58:
Aaarg zie ik net die orc vrouw(die ridder) rondlopen met een glass longsword, als ik haar omleg krijg ik daar dan veel problemen mee?
gewoon nog een paar dungeons uitkammen, dan kom je er vanzelf een tegen zonder er iemand voor om te moeten leggen

[ Voor 18% gewijzigd door jpiwf op 09-04-2006 23:09 ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje,

Kan je gewoon op je paard gaan als Martin je volgt?? dus stel voor dat hij vast komt te zitten is dat dan erg?? of is die er later gewoon weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Net te paard gedaan, ging verbazend goed. Ik had ook verwacht dat ze de bergen niet op zouden komen etc, maar ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:23:
Een klein vraagje,

Kan je gewoon op je paard gaan als Martin je volgt?? dus stel voor dat hij vast komt te zitten is dat dan erg?? of is die er later gewoon weer??
Ja, je kan te paard gaan als Martin je volgt. Volgens mij kan hij niet vast komen te zitten (iig niet bij mij gebeurt) Ik heb zelf een aantal side-quests met hem gedaan voordat ik hem bracht waar hij naar toe moest.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen 2 personen mij te paard moesten volgen is er bij mij wel een blijven steken ergens. Ofjah, hij was buiten mijn gezichtsveld blijven staan, dus ik was eigenlijk te snel. Daardoor kon hij me niet volgen. Ik moest toen even terug naar waar ik hem voor het laatst gezien had.

Wat is het trouwens prachtig in de bergen!!!

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/2690/screenshot1454us.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/5466/screenshot1967pf.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/3383/screenshot1483kr.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/254/screenshot1873qm.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img327.imageshack.us/img327/314/screenshot267lf.th.jpg

Bonus: De Clown.
Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/2220/naamloos1dp.th.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:54:
[...]

Het meest tergende is dat dit precies dezelfde bugs zijn als in Morrowind! Vallen door muren, bruggen etc. Mensen die eerst boos en 0,1 seconde later aardig zijn. Halooohoo Bethesda spelen jullie je eigen games wel eens?

Zal wel te maken hebben met het feit dat dit dezelfde engine is..wat ik ergens eerder in deze thread las. :P

Al met al vond ik Morrowind (tot nu toe) toch beter..dit voelt gewoon teveel als een console game. :X
Tot nu toe heb ik weinig last gehad van de bugs, 1x dat ik ineens door alles heen kon lopen en half de grond inzakte, maar een reboot van het spel loste het probleem op.

Maar inderdaad voelt oblivion teveel als een console game aan. Nog steeds kan ik niet de sfeer proeven zoals in morrowind. Zegt niet dat ik het geen goed spel vind, maar nog steeds vind ik Morrowind beter. (zelfs met de last van veel meer bugs)

ps de bugs die ik veel tegen kom maar geen echte last van heb, is als ik iets uit een schaal of van een plank pak en er ligt meer omheen, denderd de boel door de ondergrond heen, dus het komt zo een plank lager of onder de schaal te liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door nhimf op 10-04-2006 00:55 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over theives guild quests?

spoiler:
Ok ik zit even met een probleempje, ik ben nu namelijk bezig met de missie " taking care of lex " waar je dus een aanbevelingsbrief moet vervalsen. Ik heb de brief al gepikt uit Castle Anvil en aan een zwerver gevraagd of er master forgers in de buurt zijn. Volgens meneer penniles was er eentje in anvil die " the stranger " heet. OK op mijn map staat de groene marker bij een abandoned house maar als ik daar naar binnen ga en daar staat dus ook een groene marker, maar er is echt NIEMAND te bekennen! ik heb ook al 24 uur gewacht maar er komt niemand meer....please help want ik wil de thieves guild quest afmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:59
Waar ik echt geirriteerd door raak zijn die kl*te paarden. Zit ik in Miscarcand, kom ik eruit is mijn paard weg :X

Dus ik terugladen naar een save game een fractie voordat ik de deur inliep van die dungeon, loopt ie doodleuk naar het noorden. Het is Shadowmere dus hij hoort gewoon bij me te blijven.

Heb net die mod geinstalleerd waarmee je paarden naar je toe kan fluiten, ik fluiten blijkt dat ie in Bruma(!!!) zit. Das dus letterlijk aan de andere kant van de map.. nou vooruit, ik naar Bruma rennen, is het zo'n stomme ouwe knol (Paint horse). Ik ging er een stukkie op rijden en "30 maakt je buurt weer prettig" zullen ze gedacht hebben.

Hoe kan ik mijn Shadowmere terugkrijgen? Painthorse afslachten en weer fluiten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Voor mensen met PC's die te veel FPS hebben is er een nieuwe mod.
De CaptNKILL 4096x4096 8)7 LOD terrain textures mod 88MB groot. _/-\o_ Ik heb zo een idee dat je alle textures mooier kan maken maar dan word het tijd voor 1GB+ VGAkaarten. In dat forum word de mod uit getest met die ander terrain textures mods dan heb je een VGAkaart nodig van 512MB + 2GB Ram ander loopt het voor geen meter meer. Maar veel FUN met de mod. ;)

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/ScreenShot28th.jpg

Hmm, ik vraag me af waarom hij zo chagrijnig is? :P
Is een makkelijke manier om een sterke tegenstander (mits die close-combat is natuurlijk) neer te krijgen trouwens, of het nou een guard, beer of arena-tegenstander is, gewoon al schietend achteruit rennen. Wel uitkijken waarheen je rent, want als je vast zit ben je de pineut :P.

Op zich wel een nadeel aan hoe het skills-systeem hier is gedaan, in principe wilde ik met mijn boog vechten, en zodra ze dan dichtbij zijn switchen naar een zwaard en schild, maar doordat de skills daarvoor zo traag omhoog gaan (omdat het meeste snel genoeg dood gaat, of ik kan gesneaked blijven tijdens het schieten), ben ik daar heel zwak ik, gebruik ik het dus maar niet zo vaak, en gaat het alleen maar meer achterlopen dus. Ik moet echt gericht zoveel mogelijk met mijn schild en zwaard vechten omdat ze anders waardeloos worden en alleen maar extra gewicht zijn om mee te nemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
Gisteren ook weer lekker gespeeld. Maar even dat huis in Anvil gekocht en leeg gemaakt.
Het rare bij mij wat betreft paarden is dat ik de ene keer krijg dat hij in de stallen staat en de andere keer niet. Maar later krijg ik wel weer een keer de melding dat hij in de stallen staat.
Heb overigens nog steeds de eenhoorn.

Ben nu aan het zoeken naar een persoon die ik om kan leggen om bij de brotherhood te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Op zich wel een nadeel aan hoe het skills-systeem hier is gedaan, in principe wilde ik met mijn boog vechten, en zodra ze dan dichtbij zijn switchen naar een zwaard en schild, maar doordat de skills daarvoor zo traag omhoog gaan (omdat het meeste snel genoeg dood gaat, of ik kan gesneaked blijven tijdens het schieten), ben ik daar heel zwak ik, gebruik ik het dus maar niet zo vaak, en gaat het alleen maar meer achterlopen dus. Ik moet echt gericht zoveel mogelijk met mijn schild en zwaard vechten omdat ze anders waardeloos worden en alleen maar extra gewicht zijn om mee te nemen :P.
Dan vraag ik me toch af hoe het komt dat ik beide skills rond de 90 heb, weliswaar level 34 ofzo. Op latere levels krijg je ze niet gelijk dood en moet je vaak nog je zwaard erbij pakken. Ten minste, als je niet met enchanted stuff gaat werken, zoals ik :D

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:07
NielsOveres schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:09:
Ben nu aan het zoeken naar een persoon die ik om kan leggen om bij de brotherhood te komen.
Ik heb een slapend oud vrouwtje in een afgelegen hut gekozen die met 1 shock-spell morsdood was nog voor ze om hulp kon schreeuwen :'( Wat een held ben ik.

[ Voor 6% gewijzigd door biobak op 10-04-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb gelukkig niet zo veel last van bugs... Maar ik vind het spel tot nu toe echt beter dan Morrowind. Veel meer afwisseling in landschap en vijanden. En de dialogen zijn natuurlijk vele malen beter (A.I. bugjes daargelaten ;) )

Ben nu level 15, en merk dat je vanaf level 10 echt leuke loot gaat vinden. Kwam gisteren in een toren in een Oblivion Gate mijn eerste Daedroth tegen (grote mensachtige krokodil). Hij was redelijk goed te verslaan, al zijn ze nogal taai. Ik heb meer moeite met de Clannfear's (en nee, niet de Runt versie). Deze slaan in 1x een kwart van mijn HP weg...

Ik heb al ruim een week geen W.o.W. meer gespeeld :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vx/tes4/mage-mayhem.jpg

Do not mess with the mage, bitches! :D

Dat waren dus een stuk of vier Daedroths, twee Storm Atronachs (wat een fokking mietjes zijn dat zeg!), twee Spider Daedra's en iets van drie Xivilai - allemaal tegelijk (zonder cheats overigens). Als je als mob ineens 100% Weakness to Fire over je donder krijgt, heb je niet meer zo'n grote bek, blijkt hier wel. :Y)

De Staff of Conflagration is officieel mijn favoriete wapen nu. En voor mij: pure mage > alle andere classes. Invisibility, Enemies Explode en alle andere AOE spells FTW! :)

Groot voordeel in mijn geval: ik heb als Breton met Mage birthsign al 50% Magic resistance, tel daar m'n Mundane Ring bij op en ik ben immuun voor magie. Bovendien heb ik door die ring in combinatie met een andere een 45% Spell Reflection. Met m'n nieuwe robes en huidige necklace zit ik nu op 45pt Spell absorption, 100% Magic resistance en iets van 22% Damage resistance. Een stuk leuker dan toen ik m'n mage in World of Warcraft speelde. :P

Was trouwens op 't moment van die screenshot level 31, inmiddels 35 en gisteren de MQ eindelijk voltooid. Erg mooi einde van het verhaal. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Damn, mage word dus ECHT eng op het eind :P
zoals we zouden zeggen in WOW, mage is overpowered! NREF!
ook maar keer gaan proberen...
Heb atm een warrior die beetje magic kan, level 13 ofzo.

Is er een manier om te ontdekken welke recommendations je nog moet voor de mages guild?
Heb ze geloof ik allemaal gedaan, op die finger of the mountain na...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

TepelStreeltje schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:02:
Damn, mage word dus ECHT eng op het eind :P
zoals we zouden zeggen in WOW, mage is overpowered! NREF!
ook maar keer gaan proberen...
Heb atm een warrior die beetje magic kan, level 13 ofzo.

Is er een manier om te ontdekken welke recommendations je nog moet voor de mages guild?
Heb ze geloof ik allemaal gedaan, op die finger of the mountain na...
Ja, selecteer de quest die je verteld dat je recommendations nodig hebt om lid te worden en vervolgens krijg je map markers voor alle guilds die je nog moet doen.

---

Mage is erg leuk om te spelen, maar _NIET_ leuk als je tegen die ***** necromancers moet, krengen blijven maar niet staan. Ik heb alleen de fout gemaakt om alchemy als major skill te nemen, ben level 10 en heb skill level 99, op zich leuk op zo'n laag level, maar ik had beter een andere skill kunnen hebben op die plek. Het levert wel een leuk bedragje op (ik heb 10k op zak en heb al eea aan spells/enchants gekocht).
Mooie is dat je voor het levelen van Alchemy niet eens op zoek hoeft naar bloempjes, maar gewoon in de inn's/bars & alchemy verkopers de reagents kopen, pots maken en weer verkopen, levert veel geld op en leveld je skill nogal hard.

[ Voor 35% gewijzigd door nhimf op 10-04-2006 10:17 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
lamaar, iemand was mij voor ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-04-2006 10:14 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook als die vecht bloed op zijn zwaard want dat zag ik een poosje terug op een e3 trailer maar blood decayls ofzo staat wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:31:
Vraagje

spoiler:
Er is net buiten Chorrel een "crumbling mine" oid. Aan het eind van de mijn zie je dat de bandits bezig zijn geweest met een gat te graven naar de sewers van chorrel denk ik. Je kan net door het gat kijken maar je kan er niet doorheen. Weet iemand of en hoe je hier doorheen kan?

En nog een vraag, als ik de 'hot' version van Oblivion heb en ik wil het spel kopen, kan ik dan zonder problemen mijn saves overzetten?
geen probleem, hier van " hot " naar CE gegaan zonder probs

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 18-09 20:04
ik ben dit spel nu al 5 dagen non-stop aan het spelen en vind er nog steeds geen zak aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
jaapstobbe schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:50:
ik ben dit spel nu al 5 dagen non-stop aan het spelen en vind er nog steeds geen zak aan. :(
Wauw, weer twee tegenstrijdigheden in een zin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ah, thanx nhimf. zo ff proberen.

weer 2 gates dichtgegooit, tot nog toe geen identieke maps tegen gekomen, tot nu dan, die ene waar ik eerder ook al in vast zat.
word er echt gek van nu, klote gates enzo.
Tis dat ik die gratis enchants toch wel heeeeel interesant vind :)
maar denk wel dat dit de laatste is...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Ach, je hoeft er straks nog maar een stuk of 6 te doen voor de MQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Ach, je hoeft er straks nog maar een stuk of 6 te doen voor de MQ :)
Als ik alleen ben, dan gaat 't nog wel, maar als ik iemand mee moet nemen is dat alleen maar irritant. Bij mij gaan ze namelijk altijd dood, behalve als ze niet dood kunnen gaan. Heeft iemand trouwens die gast(en) kunnen laten leven in de gate bij cheydinhall? Wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb wat gegoogled maar mensen zijn nogal verdeeld mbt de oplossing voor het crash2desktop probleem. Is er al een patch of workaround bekend? Hij blijft crashen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zeggen dat ik de gates het minste van binnen heb gezien. Heb er nu totaal 3 gedaan waarvan er 1 voor MQ was (Kvatch). Die gates trekken me niet zo en 't is veel leuker om tussen de bomen te lopen of wat aan dungeoncrawling te doen.
De enchants daarentegen zijn wel heel erg leuk, heb een 100feather spell op me orcish cuirass en moet eigenlijk dezelfde weer krijgen voor me ebony cuirass die een beetje ligt te verstoffen in met ex-ghost house.

Verder blijft het een goed spel maar ik merk wel dat ik er minder in gezogen wordt als toen in begon. Heb ondertussen de DB en thiefsguild completed en ben nu bezig met de mage en fightersguild met tussendoor een stukje main-quest. Level 23 sinds gister en rond de 65 in-game speeluren >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Heb nu een deadric zwaar wat ik kan summonen met 31 dmg, het grootste voordeel: hij weegt niks als je hem summond :D ben even snel met me zwaard in me hand als dat ik zonder loop, met 100 speed en light armor is dat erg snel :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:02:
ah, thanx nhimf. zo ff proberen.

weer 2 gates dichtgegooit, tot nog toe geen identieke maps tegen gekomen, tot nu dan, die ene waar ik eerder ook al in vast zat.
word er echt gek van nu, klote gates enzo.
Tis dat ik die gratis enchants toch wel heeeeel interesant vind :)
maar denk wel dat dit de laatste is...
gratis enchant :?
heb ik weer iets gemist :+

Ik heb trouwens ook een hekel aan die oblivion gates. Ben nu met een nieuwe char begonnen en heb tot nu toe nog geen gates geclosed(ook niet die bij kvatch).
Tot nu toe ben ik verder ook nog geen gates tegengekomen.
Want dat vind ik dus bij mijn main char zo irritan. Daar kom ik elke 500meter weer zo'n gate tegen.(met alle irritante dingen die daar bijhoren: rode lucht, standaardmuziek weg, irritante beestjes)

[ Voor 31% gewijzigd door NiaX op 10-04-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Om zo'n gate te laten "Collapsen" moet je boven in de toren die Sigil Stone (schrijf ik het goed?) wegnemen. Die stenen zijn steeds verschillend per Gate en je kan er een leuke enchant mee doen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:01:
Om zo'n gate te laten "Collapsen" moet je boven in de toren die Sigil Stone (schrijf ik het goed?) wegnemen. Die stenen zijn steeds verschillend per Gate en je kan er een leuke enchant mee doen.
Hoe kun je dan enchanten met zo een sigil stone? Gewoon erop klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:56:
[...]

gratis enchant :?
heb ik weer iets gemist :+

Ik heb trouwens ook een hekel aan die oblivion gates. Ben nu met een nieuwe char begonnen en heb tot nu toe nog geen gates geclosed(ook niet die bij kvatch).
Tot nu toe ben ik verder ook nog geen gates tegengekomen.
Want dat vind ik dus bij mijn main char zo irritan. Daar kom ik elke 500meter weer zo'n gate tegen.(met alle irritante dingen die daar bijhoren: rode lucht, standaardmuziek weg, irritante beestjes)
Zodra je de gate van Kvatch hebt gesloten begint de invasie van de andere gates. Zolang je dus de gat in Kvatch niet sluit zul je ook nooit andere gates gaan tegenkomen.
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:24:
[...]

Hoe kun je dan enchanten met zo een sigil stone? Gewoon erop klikken?
Yup :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:25:
[...]

Zodra je de gate van Kvatch hebt gesloten begint de invasie van de andere gates. Zolang je dus de gat in Kvatch niet sluit zul je ook nooit andere gates gaan tegenkomen.
[...]
Ok, dan laat ik die gate voorlopig dicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook zo een makkelijk spel ;) je moet er maar aan denken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:25:

Komen die gates random ofzo??
of is het wel allemaal vaste plek?
en heb je der eerst 2 waarna er om de zoveel tijd een nieuwe bij komt ofzo??
en idd, volgende keer dat ik het speel laat ik die kvatch gate lekker open!

jammer van die sigil stones, maar goed, jammer dan...

spoiler:
Hoewel, die eerste sigil stone heb ik gebruikt voor een ring die constant Nighteye geeft.
ERUG handig, waar dan ook! Of je kan je wapen Constant enchant geven dattie +5 fire dmg (oid) geeft.
ook erg spiffy imo

(toch maar ff in spoiler gezet)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:23:
[...]

Komen die gates random ofzo??
of is het wel allemaal vaste plek?
en heb je der eerst 2 waarna er om de zoveel tijd een nieuwe bij komt ofzo??
en idd, volgende keer dat ik het speel laat ik die kvatch gate lekker open!

jammer van die sigil stones, maar goed, jammer dan...

spoiler:
Hoewel, die eerste sigil stone heb ik gebruikt voor een ring die constant Nighteye geeft.
ERUG handig, waar dan ook! Of je kan je wapen Constant enchant geven dattie +5 fire dmg (oid) geeft.
ook erg spiffy imo

(toch maar ff in spoiler gezet)
Ik wist dat niet eens van die sigil stones.
Dus bij mijn main char heb ik er nog 6 ofzo in mijn huisje liggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik vind de spreuken slect uitgelegd in Oblivion.

Wat doet feather bijvoorbeeld? Of Bound weapons?

Of moet ik het boekje nog maar eens goed doorlezen :o

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Die langzaam lopen bug wordt nu irritant. Ik kan bijna nooit meer normaal lopen. Heeft misschien één van jullie dit eerder mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

basset schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:26:
Ik vind de spreuken slect uitgelegd in Oblivion.

Wat doet feather bijvoorbeeld? Of Bound weapons?

Of moet ik het boekje nog maar eens goed doorlezen :o
Feather zorgt ervoor dat je meer kan dragen.

Bound weapon/armor summoned een bepaalde item die je dan voor een tijdje draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik heb een wel zeer handige nighteye ring gemaakt met zon sigil stone. dus je moet ze zeker wel bewaren.
jammer dat er altijd 1 enchant af valt. (zou mooi wezen dat je bv nighteye en shock on touch op 1 ring kan doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:11:

Mage is erg leuk om te spelen, maar _NIET_ leuk als je tegen die ***** necromancers moet, krengen blijven maar niet staan.
Paralyze, paar keer Shocking Touch/Lightning's Grap en wanneer ze weer op proberen te staan weer verlammen. Gaan vrij snel neer. Normaal doe ik 't altijd op afstand, maar voor die necro's die zichzelf non-stop staan te healen, is paralyze de enige snelle oplossing. :)

Weet iemand trouwens waar ik Necromancer's kan vinden die een "Necromancer's Hood" dragen? Ik heb er ooit eens eentje gehad, maar die heb ik voorzien van een mooie enchantment, alleen wil ik er graag nog eentje. De voornaamste reden is dus dat ze zwart zijn. :P

Andere, veel belangrijkere vraag: als je helemaal aan het begin uit de gevangenis komt, heb je nog die banden om en later in het spel krijg je nog iets wat om je pols gaat; waarom kan ik dat nergens in het hele fokking spel vinden? Ik draag dan weliswaar geen armour, maar ik wil ook cloth gloves en armbandjes, want des te meer dingen kan ik van enchantments voorzien. In die zin zitten mensen die wel armour dragen beter; die hebben vijf dingen om te enchanten (helm, broek, shirt, schoenen, handschoenen). Ik moet 't doen met drie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Damn, klote bug op me 2e gastje :/

Ik mag niks/niemand/or whatever meer raken met hand-to-hand. Als ik dat doe kan ik niet meer saven. Hij crasht dan ALTIJD als ik op save druk. Herstart ik, load, en ga ik dan niet hand-to-hand gebruiken, werkt het dus wel normaal. Damn... :| Kan iemand mij vertellen of ze dit ook hebben gehad, en of er ergens in het spel het nodig is om iemand met hand-to-hand te killen. If so, dan kan ik beter nu maar stoppen (en het ging net zo goed |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

maar meotje die gates closen dan?

ik heb er nu 4 geclosed omdat ik van het weekend weer een stuk van de mainquest gedaan heb heb ik er nu 4 in totaal gesloten, kom onderweg wel gates tegen maar die loop ik gewoon voorbij.

overigens had ik die gate bij kvatch direct in het begin van het spel al gelsoten, toen ben ik gestopt met de mainquest, nooit een gate tegen gekomen, van't weekend weer verder gegaan met de quest (die martin opzoeken) en toen kwam ik pas andere gates tegen.

maar dat ik die gates openlaat heeft toch geen nadelige gevolgen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wwillem schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:30:
Die langzaam lopen bug wordt nu irritant. Ik kan bijna nooit meer normaal lopen. Heeft misschien één van jullie dit eerder mee gemaakt?
had er ook last van, weet nu het verschil niet meer :P

was iig na die quest in lleeiaawedin (helemaal int zuiden :P ) met die staff van de scamps ofzo.
wel quest afgemaakt, weet nog niet of ik er weer sneller van geworden ben...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hier een filmpje van het bijzondere slow-motion effect: Filmpje (xvid: 4,5MB). Ik kan dus wel normaal springen en slaan, maar niet lopen. Ik loop ook achteruit als ik op geen enkele toets druk ... ? Gehurkt of niet gehukt maakt ook niet uit.
TepelStreeltje schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:51:
[...]

had er ook last van, weet nu het verschil niet meer :P

was iig na die quest in lleeiaawedin (helemaal int zuiden :P ) met die staff van de scamps ofzo.
wel quest afgemaakt, weet nog niet of ik er weer sneller van geworden ben...
Kan jij zo langzaam lopend nog iets doen dan? Dat wil ik ook :P.

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 00:37:
Toen 2 personen mij te paard moesten volgen is er bij mij wel een blijven steken ergens. Ofjah, hij was buiten mijn gezichtsveld blijven staan, dus ik was eigenlijk te snel. Daardoor kon hij me niet volgen. Ik moest toen even terug naar waar ik hem voor het laatst gezien had.

Wat is het trouwens prachtig in de bergen!!!

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Bonus: De Clown.
[afbeelding]
Speel je het spel standaard op deze settings? Ik heb namelijk een 7800GS, en ik kan sinds een tijdje helemaal niet meer met gras spelen. Constant framedrops naar 10 tijdens gevechten enz. Ik zit er over te denken om opnieuw te installen, maar ik heb het gevoel dat het ergens anders aan ligt. Het loaden duurt bij mij ook erg lang nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
iemand overigens al dreadic armor set gevonden? toen ik een tijdje bezig was met gates closen kilde ik net zon ventje die een full dreadic armor droeg. dacht namelijk dat die armors niet te looten waren omdat ze 9/10 keer gelijk verdwijnen maja, nu leuk full armor die beter is dan ebony :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:36:
ik heb een wel zeer handige nighteye ring gemaakt met zon sigil stone. dus je moet ze zeker wel bewaren.
jammer dat er altijd 1 enchant af valt. (zou mooi wezen dat je bv nighteye en shock on touch op 1 ring kan doen.)
Ga je dan jezelf shocken omdat je die ring aan hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:07
wwillem schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:56:
Hier een filmpje van het bijzondere slow-motion effect: Filmpje (xvid: 4,5MB). Ik kan dus wel normaal springen en slaan, maar niet lopen. Ik loop ook achteruit als ik op geen enkele toets druk ... ? Gehurkt of niet gehukt maakt ook niet uit.
En als je je plug-ins uitzet en je default oblivion .ini terugzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
biobak schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:15:
[...]

En als je je plug-ins uitzet en je default oblivion .ini terugzet?
Helaas; ik heb geen nog geen plug-ins en ook met m'n standaard oblivion.ini heb ik hetzelfde. Google vindt wel een aantal andere mensen die er last van hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door dr snuggles op 10-04-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je iets van een lock aanstaan (scroll,caps,num) ??? check dat even anders is het inderdaad een vaag verschijnsel

PLAKTOETSEN FTW :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:29:
heb je iets van een lock aanstaan (scroll,caps,num) ??? check dat even anders is het inderdaad een vaag verschijnsel

PLAKTOETSEN FTW :P
Niet dat ik weet. Maar misschien heeft het wel iets te maken met een extra controller oid.

Ik heb nu bUseJoystick op 0 gezet en ik heb er nu 3 minuten geen last van gehad. Hopenlijk helpt dit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:14:
Ik heb wat gegoogled maar mensen zijn nogal verdeeld mbt de oplossing voor het crash2desktop probleem. Is er al een patch of workaround bekend? Hij blijft crashen bij mij.
Als je een Nvidia kaart hebt, ik had ook die crashes. Ik las ergens een tip forceware 84.25 te gebruiken, eerst de oude verwijderen, dan Driver Cleaner gebruiken, dan de 84.25 instaleren en weer verwijderen, en nogmaals DriverCleaner , en opnieuw 84.25 instaleren.

Vreemd genoeg hielp dat twee maal installeren, kan nu uren spelen zonder crashes!

download
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of heb je toevallig een joystick / stuurwiel nog aan je pc hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
wwillem schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:56:
Klinkt als een vasthangende of slecht gecalibreerde joystick oid. Heb ik ook gehad vroegah, bij Fury 3, met mijn Wingman Extreme. Dan was dat ding niet goed gecalibreerd en dacht hij dat de joystick neutraal stond als hij iets naar achteren getrokken was. Gewoon even opnieuw calibreren, of gewoon geen joystick gebruiken. (uittrekken)

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens een manier gevonden dat je kan alttabben
ik kan namelijk niet meer naar mijn bureaublad als ik eenmaal in het spel zit

en heeft iemand ook een idee hoe ik dat loading area kan verlengen dat hij dus meer area in me geheugen propt
vind het beetje vervelend dat hij om de zoveel tijd loading area doet terwijl ik geheugen genoeg heb om een flink gebied erin te proppen

ty alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 23:26

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:37:
[...]

Als je een Nvidia kaart hebt, ik had ook die crashes. Ik las ergens een tip forceware 84.25 te gebruiken, eerst de oude verwijderen, dan Driver Cleaner gebruiken, dan de 84.25 instaleren en weer verwijderen, en nogmaals DriverCleaner , en opnieuw 84.25 instaleren.

Vreemd genoeg hielp dat twee maal installeren, kan nu uren spelen zonder crashes!

download
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1356
Kan je een linkje geven naar die DriverCleaner? Kan em niet vinden op de Guru site. Thanks!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Wat is het nut van al die parels en emeralds enzo in de game? Kun je daarmee je wapen enchanten of is het gewoon waardevol spul dat je kunt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:50
En toen was ik in een vampier veranderd... had ik nou maar niet gaan slapen in de wildernis, ik lijk wel 80 nu.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:52:

en heeft iemand ook een idee hoe ik dat loading area kan verlengen dat hij dus meer area in me geheugen propt
vind het beetje vervelend dat hij om de zoveel tijd loading area doet terwijl ik geheugen genoeg heb om een flink gebied erin te proppen

ty alvast
je kunt alttabben als je iets open hebt staan om naar toe te alttabben.
Dus ff een venstertje open zetten voordat je oblivion start.
Hou er wel rekening mee dat oblivion het niet leuk vind dat je altabbed(wat een woord). Dus je kunt regelmatig crashes verwachten bij het altabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:04:
[...]

Ga je dan jezelf shocken omdat je die ring aan hebt :+
voor de gevorderde sm liefhebber is deze ring een uitkomst.

dr zal ook vast een groep zijn voor paralyze on touch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrij frequent een bug dat elk levend wezen including me in een of andere bunnyhop mode vast lijkt te zitten. Best een hilarisch zicht als je in de stal staat en alle paarden op en neer zit huppelen. Om er van af te zijn moet ik meestal eventjes 10-tal meter verder weg huppelen en is het voorbij. Als ik dan terug die zone instap heb ik het terug. Het is niet zo dat het altijd dezelfde zone's zijn overigens.

Vreemd dat niemand daar last van lijkt te hebben? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:54:
[...]

Kan je een linkje geven naar die DriverCleaner? Kan em niet vinden op de Guru site. Thanks!
http://www.drivercleaner.net/professional.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Denizz schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:00:
En toen was ik in een vampier veranderd... had ik nou maar niet gaan slapen in de wildernis, ik lijk wel 80 nu.
dom dom dom :-p
je bent toch niet naast zo'n dooie adventurer gaan liggen slapen in een cave? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:37:
Of heb je toevallig een joystick / stuurwiel nog aan je pc hangen?
Garoth schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:44:
[...]

Klinkt als een vasthangende of slecht gecalibreerde joystick oid. Heb ik ook gehad vroegah, bij Fury 3, met mijn Wingman Extreme. Dan was dat ding niet goed gecalibreerd en dacht hij dat de joystick neutraal stond als hij iets naar achteren getrokken was. Gewoon even opnieuw calibreren, of gewoon geen joystick gebruiken. (uittrekken)
De joystick was inderdaad het probleem denk ik. Met bUseJoystick op 0 kan ik weer lekker spelen. Bedankt iig :).
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:52:

ty alvast
Met ctrl-alt-del krijg je de taskmanager en springt je beeld naar je desktop. Alleen kan je niet altijd succesvol terug komen, dus save van te voren :).

Je geheugengebruik kan je instellen in oblivion.ini bij my documents -> my gamens -> oblivion -> oblivion.ini en dan zoeken naar iPreloadSizeLimit=104857600 (dat laatste getal is voor het aantal bytes geheugen dat je hebt, staat normaal op 256 MB).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.