Weet iemand toevallig waar ik een mithrill set kan krijgen?
Ik heb alleen de armor, die ik uit een gast in de stad had gepakt.
Ik heb alleen de armor, die ik uit een gast in de stad had gepakt.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Luctor et Emergo || specs
Luctor et Emergo || specs
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Je kan je gejatte rommel gewoon ergens dumpen, jailen en dan weer ophalen.Razor.Timo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:32:
Is het mogelijk dat de guards je nog lief gaan vinden nadat je er 10 hebt afgeslacht? Ik wil liever niet de jail in aangezien ik dan me gear kwijt ben... En geld om te betalen heb ik ook niet.
[ Voor 49% gewijzigd door FF1987 op 08-04-2006 18:40 ]
Welk boekjeDutchnutcase schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:31:
Voor die grotten moet je gewoon wat van de wegen af en het grot icoontje op je radar ding volgen. Kijk anders ook eens in je boekje.
Waar heb je de spreuken dan op uit geprobeerd, als je alle spreuken hebt uitgeprobeerd, dan zou je toch moeten opvallen dat er iets met de toren gebeurd, bij een bepaalde spell. De volgorde van de spells krijg je letterlijk in je schoot geworpen, je moet hem alleen herkennen. Misschien dat je toch nog even met die gast moet pratenja ik heb alles gelezen, ik heb alles laten vertalen, ik heb al die spreuken uit die kist gepakt, ik heb de spreuken uitgeporbeert bij de plaatsen waar de tekt het meest op de spreuk sloeg, het enige wat ik krijg is 10.000 volt in me an*s van die rare stenen ofzo. Weet iemand wat je moet doen, in welke volgorde?
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Je zal toch echt de jail in moeten of de fine betalen. Je kan je gear in een kistje dumpen, naar jail gaan, en dan weer terug naar die kist er alles weer uit halen. Het beste kan je een kist in een stad gebruiken, ergens in een hoekje, wel saven voordat je het doet, je hebt kans dat alles weg is.Razor.Timo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:32:
Is het mogelijk dat de guards je nog lief gaan vinden nadat je er 10 hebt afgeslacht? Ik wil liever niet de jail in aangezien ik dan me gear kwijt ben... En geld om te betalen heb ik ook niet.
Verwijderd
ok, waarom vertellen jullie niks .....HET IS EEN COMPLOTdrooger schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:40:
[...]
Waar heb je de spreuken dan op uit geprobeerd, als je alle spreuken hebt uitgeprobeerd, dan zou je toch moeten opvallen dat er iets met de toren gebeurd, bij een bepaalde spell. De volgorde van de spells krijg je letterlijk in je schoot geworpen, je moet hem alleen herkennen. Misschien dat je toch nog even met die gast moet praten
Dan doe ik het wel:6pack15 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:48:
[...]
ok, waarom vertellen jullie niks .....HET IS EEN COMPLOT, ik zie wel , dat als je op die toren schiet dat hij verdeelt is in delen, die omhoog en omlaag gaan. maar de volgorde zie ik niet. kan je het niet gewon vertellen aub, door deze soort dinge verlies ik echt mijn interesse in spellen ..
Hangt nogal af van de omstandigheden. Bedroevend met de settings zoals op de screenies, ik speel
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dat had ik dus ook (zie vorige post over me nieuwe char), was al level 32 maar hij zuigde verder. Nu ga ik overnieuw, en deze wordt echt masterlijk, ik voel hetHans1990 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
Nou, ik heb nu een character waar ik rond de lvl 20 ben maar heb wat domme dingetje's gedaan. Zo heb ik Azura Star gebruikt voor daedric artifact (erg jammer... oneindige soulgem), ik heb te vroeg de mages guild gedaan (ik wil betere staff !
) en nog wat van die dingetje's. Daarom heb ik nu ook een 2de character, maar ik blijf eerst op mijn normale spelen om te kijken welke dingetje's ik nog meer fout heb gedaan / zou gaan doen. Of eerst de main quest uitspelen natuurlijk
Eigenlijk heb ik dit ook in Morrowind gedaan, ik speelde dan een periode van 1 - 2 maanden en dan pleurde ik mijn savegame en alles weer aan de kant. Een maand je of 3-4 later begon ik weer en wist zodoende ook mijn altijd weer te overtreffen.
Ja, zo ver wou ik hem dus krijgen. Als je met die gast praat, dan zie je zo de volgorde van hoe je het moet doet. Als je dat zelfs niet snapt, dan moet je even beter nadenkenTja, je kon het ook gewoon zelf uitvogelen.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Een goede pure mage heeft natuurlijk een hoge alteration met een 250 feather spreukDeepSeven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:40:
Ik wil ook een nieuwe char beginnen, zodra ik de mainquest door ben. Me assassin is wel erg vet enzo hoor, maar ik zat te denken aan een warrior, mage of battlemage. Wat raden jullie aan qua fun? Pure mage lijkt me persoonlijk het coolste, maar ik heb nogal een hekel aan weinig strenght, waardoor je echt niks kan dragen.
[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 08-04-2006 19:42 ]
dat verklaard een hoopSchaapje_BlaaT schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
[...]
Hangt nogal af van de omstandigheden. Bedroevend met de settings zoals op de screenies, ik speel
het doorgaans met medium textures en zonder AF dan loopt het stukken beter maar had hem even op
high textures en 4xAF gezet om te zien hoe het eruit zag. De omstandigheden maken ook nogal uit, in guild gebouw loopt ie traag vermoedelijk omdat er veel NPCs rondlopen. Buiten
loopt het doorgaans prima. In een grot loopt ie ook goed, wat handig is omdat daar vaak gevochten moet
worden.
[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 08-04-2006 19:50 ]
ok.. dus voornamelijk om te kijken wat er gebeurt als je iets anders aanpakt...Hans1990 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
Nou, ik heb nu een character waar ik rond de lvl 20 ben maar heb wat domme dingetje's gedaan. Zo heb ik Azura Star gebruikt voor daedric artifact (erg jammer... oneindige soulgem), ik heb te vroeg de mages guild gedaan (ik wil betere staff !
) en nog wat van die dingetje's. Daarom heb ik nu ook een 2de character, maar ik blijf eerst op mijn normale spelen om te kijken welke dingetje's ik nog meer fout heb gedaan / zou gaan doen. Of eerst de main quest uitspelen natuurlijk
Eigenlijk heb ik dit ook in Morrowind gedaan, ik speelde dan een periode van 1 - 2 maanden en dan pleurde ik mijn savegame en alles weer aan de kant. Een maand je of 3-4 later begon ik weer en wist zodoende ook mijn altijd weer te overtreffen.
Had ik dus ookjaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:43:
edit: totdat je een lock probeert te picken, dan moet je de instellingen weer terug zetten
Op dezelfde manier als wapens.... zoek ze op in je TAB-menu, houd de snelkeuzetoets die je wilt instellen vast totdat je eenrondje met 8 cijfers ziet, en klik dan je gewenste spell aan.Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:03:
Hoe kan ik spells toevoegen aan die shortcut ding (1,2,3,enz).
Dat heb ik niet echt begrepen..
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:15:
Wie kan mij helpen? Ben bezig met Dark Brotherhood Quest.
spoiler:Ik ben bij de derde quest en moet tùssen 11.00 en 7.00 PM bij zo'n gast inbreken, zijn bewaker mag mij dan niet zien en ik moet een of ander ding aan de muur loskoppelen als hij in zn favoriete stoel zit oid. Als ik binnenkom krijg ik een melding dat ik door een kruipruimte moet gaan ofzo maar kom echt niet verder in dat huis. Iemand?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 21:19 ]
Ik zie geen beeld, maar hoor wel geluid.Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
Hey, ik heb enkele intressante filmpjes gemaakt eentje met de chuck norris mod
en eentje met een mod die katten toevoegd met 2 erotieke goblins
Oblivion chuck norris mod: http://media.putfile.com/Oblivion---chuck-norris-mod
Katten en erotieke goblins: http://media.putfile.com/Goblins
Erg goed spel, heb helaas vorige game niet kunnen spelen. Doordat ik toen nog een erg slechte pc had.
je hebt denk ik als sterrenbeeld atronargh gekozen. Dan krijg je er idd geen magika meer bijwwillem schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:01:
Klein vraagje: Ik ben net met het spel begonnen en zit te spelen met magic. In het riool loopt het magic balkje langzaam weer vol, totdat ik gekozen had voor een bepaalde persoonlijkheid van magician oid. Nu loopt het balkje niet meer vol. Slapen heeft ook geen invloed. Doe ik iets fout?
Hallo met Tim
Aha, met die tip kom ik verderTimlog schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:04:
[...]
je hebt denk ik als sterrenbeeld atronargh gekozen. Dan krijg je er idd geen magika meer bij
Bron:
ABILITY - wombburn (Spell Absorption 50%, Fortify Maximum Magicka 20, Stunted Magicka)
Summary - This is by a VERY far margin the BEST sign to use for making powerful characters. First, the Spell Absorption of 50 pts is ridiculously powerful. It means that 50% of magical attacks will be absorbed and added to your Magicka reserves. The closest you can get to this with enchantments is a Daedric Tower Shield of Spell Absorption 1-8% Constant Effect Cast on Self... Please read the summary of The Apprentice to see my examination of Fortify Maximum Magika. This ABILITY would give a player with Intelligence of 100 a Maximum Magicka increase of 200. Stunted Magicka is a Spell Effect that is only used by this sign, so let me explain. Stunted Magicka means that you will not naturally restore your Magicka by sleeping. This could be a very bad thing, but given the rest of the parts of the ABILITY, it doesn't really make a difference. Basically, instead of resting, you need to find another way to Restore Magicka. There are three good ways I know of. Potions, though this gets rather expensive. Summoning creatures and attacking them to force them to cast spells at you which you can then absorb (Ancestor Ghosts are good for this). Finally, my favorite method, is by using Temple Trioliths. The Temple has Trioliths that will CAST certain spells on you (called blessings) for a price, and since they are CAST they can be absorbed. If you join the Temple and do quests to raise to the second level in the Faction, you can use these for free. This means that when you are level two in the Temple Faction, you just have to go to the Temple and request blessings instead of sleeping. I give this sign a rating of 10.
[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 08-04-2006 23:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door BigFast op 09-04-2006 01:06 ]
Er zijn zat cheats, maar ik zou ze niet gebruiken, want ze verneuken heel de gameplay. Echt zonde van het spel.Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:19:
Stel:
je zit op een hoog level en je hebt magic te kort.
Is er een cheat ofzo dat je meer magic krijgt?
Shadowmere is veel betersander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:31:
Ik heb net despoiler:van de dark bortherhood gekregen,shadowmerespoiler:Alvast bedankt!maar ik heb ook nog een eigen paard. Moet ik nu dus eerst mijn oude paard vermoorden om ervoor te zorgen dat de shadowmere niet meer weg loopt? Ik zou hem het liefst houden, het is zo'n zwart paard, de snelste van cyrodill.
save en probeer het uit.. ik ben benieuwdn aar de uitkomstsander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:31:
Ik heb net despoiler:van de dark bortherhood gekregen,shadowmerespoiler:Alvast bedankt!maar ik heb ook nog een eigen paard. Moet ik nu dus eerst mijn oude paard vermoorden om ervoor te zorgen dat de shadowmere niet meer weg loopt? Ik zou hem het liefst houden, het is zo'n zwart paard, de snelste van cyrodill.
Ik krijg die stomme key maar niet gevonden.. toch nog eens verder zoeken...drooger schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:48:
spoiler:Zonet moest ik ook een daedric artifact geven aan Martin, had ik als keuze om m'n skeleton key te geven, niet gedaan, even een quest voor een shrine gedaan en dat item gegeven. Ik ga niet zomaar m'n mooie skeleton key weggeven, ik ben toch niet gék?(mediamarkt)
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 09-04-2006 02:06 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ja ik weet dat mijn oplossing werkt. Ik had namelijk al zo'n gevlekt paard gekregen van de abdij, en die moest ik vermoorden voordat mijn nieuwe zwarte paard bleef staan, en met me mee reisde tijdens de fast travel enz. Ik wil alleen weten of er een manier is om 2 paarden te hebben. Naar mijn weten is het ook niet mogelijk om een paard te verkopen toch?killingdjef schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:45:
[...]
save en probeer het uit.. ik ben benieuwdn aar de uitkomst
Wat maken een paar goudstukken meer of meerder nu uit. Misschien kan je een modje maken, dat je er nog paardenvlees van kan krijgen, wanneer je hem dood meptsander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:24:
[...]
Ja ik weet dat mijn oplossing werkt. Ik had namelijk al zo'n gevlekt paard gekregen van de abdij, en die moest ik vermoorden voordat mijn nieuwe zwarte paard bleef staan, en met me mee reisde tijdens de fast travel enz. Ik wil alleen weten of er een manier is om 2 paarden te hebben. Naar mijn weten is het ook niet mogelijk om een paard te verkopen toch?
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 09-04-2006 02:58 ]
Je kan er natuurlijk ook nog voor zorgen dat dat paard 'toevallig' met een aantal sterke vijanden in gevecht raakt.sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:55:
Hahaha goede tip. paardenrookvleesJa, ik denk dat er weinig anders op zit. Dat paard gaat er aan... word nog lastig met zn elvenarmor
Ik krijg die stomme key maar niet gevonden.. toch nog eens verder zoeken...
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Een zwart paard of de shadowmere is zeker wel sneller dan hoe je normaal loopt. Ik ga die truc is proberen, bedankt!drooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:57:
Ik kan shadowmere zo ophalen als ik wil, maar hij staat nog steeds bij de ruïne. Ik rijd nooit op paarden en vind het alleen maar irritant dat ze meevechten. Als ik hem een klap geef, dan moet ik hem wel vermoorden, omdat ik hem niet kan 'yielden'.
Waarom zou ik eigenlijk een paard nodig hebben, als ik bijna net zo snel als een 'gewoon paard' kan lopen. Leve athletics.
Sorceror kan dan best leuk zijn. Heavy armor en verder alleen maar magie skills als main.DeepSeven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:40:
Ik wil ook een nieuwe char beginnen, zodra ik de mainquest door ben. Me assassin is wel erg vet enzo hoor, maar ik zat te denken aan een warrior, mage of battlemage. Wat raden jullie aan qua fun? Pure mage lijkt me persoonlijk het coolste, maar ik heb nogal een hekel aan weinig strenght, waardoor je echt niks kan dragen.
Verwijderd
10/sec geloof ik, dus totaal is 15*10+150dmg?Dark schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:10:
Zijn er al goede performance analyses bekend van oblivion? Drijft het spel voornamelijk op de cpu of is het meer de vga-kaart of geheugen,- grote of bandbreedte die het uiteindelijke resultaat bepalen? Of is het net als bij morrowind dat het spel engine-limited is? (het maakte niet veel uit wat voor sys, op het bruggetje in Balmora krijg ik max 25-35 fps.)
Op mijn systeem viel het me op dat 640x480 niet eens zoveel meer fps gaf als 1600x1200, alleen bij hogere resoluties zag ik de kerneltimes in taskman wel omhoog gaan![]()
Uiteraard vraag ik dit met het doel de performance op mijn systeem nog verder te verbeteren, m.a.w. cpu, mem of vga upgraden...
bij moderne videokaarten maakt de resolutie niet heel veel meer uit, het is soms zelfs nadelig voor je fpsDark schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:10:
Zijn er al goede performance analyses bekend van oblivion? Drijft het spel voornamelijk op de cpu of is het meer de vga-kaart of geheugen,- grote of bandbreedte die het uiteindelijke resultaat bepalen? Of is het net als bij morrowind dat het spel engine-limited is? (het maakte niet veel uit wat voor sys, op het bruggetje in Balmora krijg ik max 25-35 fps.)
Op mijn systeem viel het me op dat 640x480 niet eens zoveel meer fps gaf als 1600x1200, alleen bij hogere resoluties zag ik de kerneltimes in taskman wel omhoog gaan![]()
Uiteraard vraag ik dit met het doel de performance op mijn systeem nog verder te verbeteren, m.a.w. cpu, mem of vga upgraden...
blup
Ik zei ook 'normaal paard', heb nog 0 keer op zwart paard of shadowmere gereden. Wel even op eenhoorn, maar die's nou ook niet geweldig snel. Als ik niet op een paard ga, kan ik gelijk de vijanden aanvallen, ook met sneak erbij en m'n athlectics gaat ten minste omhoog.Een zwart paard of de shadowmere is zeker wel sneller dan hoe je normaal loopt. Ik ga die truc is proberen, bedankt!
Verwijderd
elke keer als je een level omhoog gaat kun je 3 attributes verhogen waaronder luck. Luck heeft trouwens overal invloed op, niet alleen op geldVerwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:01:
kan iemand me vertellen hoe je luck omhoog krijgt (permanent). en of het dan alleen invloed heeft op de hoeveelheid geld dat je vind?.
alvast bedankt!.
[ Voor 82% gewijzigd door SaN op 09-04-2006 14:51 ]
Juistum... Over 10 sec. 150 dmg. Op lvl 20 kan daar vrj weinig tegen. Enige nadeel is dat ik niet meer dan 1 tegenstander tegelijk kan aanpakken op die manier en ik moet niet gesilenced worden.Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:58:
[...]
10/sec geloof ik, dus totaal is 15*10+150dmg?
Correct me if i'm wrong.
BronTodd and I wanted to give everyone an update on a number of things we have in the works.
Patch/Update
We are working on a patch/update for both the PC and Xbox 360. It will address a number of issues that we have found and ones that have been reported to us and confirmed. It is our plan to first release it as a beta patch for the PC when it has cleared our initial testing cycles internally. Since it’s a beta patch you should be aware that issues may come up that we haven’t found yet and we strongly recommend you backup save games and understand it may be necessary to reinstall the game when the final patch comes out.
We are also looking into the localization issues that have come up in Europe and are working to address some of those issues. A European Patch/Update will be available after the English versions.
We’re doing both of these things as fast as we can and will let everyone know as soon as they are available.
Downloadable Content
We have been working on downloadable content since we finished the game in February, and we continue to feel this is a great avenue for us to continue to add to the Oblivion experience.
We have already announced two of them:
The Orrery
The Orrery allows you to help the Mages Guild of Cyrodiil repair the Imperial Orrery, an ancient dwarven machine with mystical properties. Bandits have stolen a shipment of parts destined for the Arcane University; if you can return them, the Orrery will function once more.
Features
* A new, full-featured quest, including dialogue, journals, and rewards
* Access to the Imperial Orrery in the Arcane University, an incredible mechanical marvel
* New powers available for your character based on the phases of the moons
The Wizards Tower
Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this Wizard's Tower, Frostcrag Spire, will become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.
Features
* A fully detailed tower for you to explore
* A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land
* Simple furnishings including a bed for leveling up
* An indoor botanical garden with over 130 specimens... including Oblivion-native herbs!
* Summon Atronach Familiars that obey your commands
* Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil
* New Spell and Recharge vendor in the Imperial City
* Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs
* Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild
* Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill
We hope to have The Orrery available for purchase next week. This plugin will cost 150pts on Xbox, and $1.89 on the PC. The Horse Armor Pack has been very popular, and exceeded what we thought it would sell. Despite that, we’re still trying to find the right spot, so we’re putting a much larger plugin out for less than the last one and we'll see what happens. Your feedback as we move forward in this is invaluable. Tell us what you want to see, how much of it, and what it might be worth to you. No, don’t say you want it free, because these plugins take a surprising amount of time to create, polish, and test (much more then Morrowind's).
Finally, thank you to everyone who has supported not just Oblivion, but Bethesda Softworks over the years. Oblivion has been a tremendous success for us, and we thank you all for making that happen. We hope we continue to earn your gaming time.
Pete (and Todd)
[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 09-04-2006 14:15 ]
Dus jij vind $ 1,89 wel een goede prijs, voor 1 quest en een toren erbij?Erg netjes als je het mij vraagt. En zo te horen vonden ze de kosten voor die horse armor ook wel een beetje teveel. Bij de volgende zullen de prijs/content balans dus wel beter zijn.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 14:22 ]
Heb je uberhaupt de post gelezen, het is wel iets meer dan dat. En als die quest jou 4+ uur mee bezig houdt, wat is dan het probleem? Ik vind dat al een hele grote stap vooruit op 2 van die trieste horse armor.drooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:19:
[...]
Dus jij vind $ 1,89 wel een goede prijs, voor 1 quest en een toren erbij?
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 09-04-2006 15:01 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nee, het is de bedoeling van dit spel dat je dingen ontdekt.Brantje schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:43:
Is er ook een map waar alle dieren monster ect op staan?
[ Voor 3% gewijzigd door Orac op 09-04-2006 15:02 . Reden: Een hele erge spelfout. :( Ik lees teveel forums... ;) ) ]
Verwijderd
die display bakken in guilds hoef je niet te lockpicken zit vol met "nep" spulVerwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:56:
Geweldig spel, ik ben nog maar een level 10 warrior. Maar ow ow, wat mooi...
Ik had 2 vraagjes:
* Glas-weapons... ik zie nog maar eentje. een zwaard in een zo'n tentoonstellingsbak bij de Fightersguild. Lock picken? O fkom ik ze vanzelf tegen?
* hoe vul ik de soul gems met souls? Heb al vanalles geprobeerd,maar nog niet alles blijkbaar... Iets met spoken?
Niks quick-reizen.. ter paard en door de bossen... hele map staat vol met Forts en huuskes... mooi mooi mooi
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
*Glass wapens kom je op latere levels tegen, wapen in de vitrine is een replica.Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:56:
Geweldig spel, ik ben nog maar een level 10 warrior. Maar ow ow, wat mooi...
Ik had 2 vraagjes:
* Glas-weapons... ik zie nog maar eentje. een zwaard in een zo'n tentoonstellingsbak bij de Fightersguild. Lock picken? O fkom ik ze vanzelf tegen?
* hoe vul ik de soul gems met souls? Heb al vanalles geprobeerd,maar nog niet alles blijkbaar... Iets met spoken?
Niks quick-reizen.. ter paard en door de bossen... hele map staat vol met Forts en huuskes... mooi mooi mooi
Verwijderd
Erger nog. 4 tot 6 speeluren voor 15 euro.DeepSeven schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:25:
[...]
De gemiddelde xbox game houdt je 20 uur bezig en daar dok je 60 euro voor. En die nieuwe hl2 expansie's, wat gaan die kosten? 15 euro ofzo voor 10 uur speelduur?
Verwijderd
volgens mij gaat de winkelversie hier wel 20 euro kostenMutatie schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:13:
[...]
Erger nog. 4 tot 6 speeluren voor 15 euro.
Alsnog vind ik de prijzen voor de (kleine) extra's wel veel, dadelijk ben je 20 van die extra quests verder voor een kleine 40 euro totaal.
Verwijderd
ja ok, maar alle attr kan je trainen behalve luck vandaar ik het vroeg.-Eraser- schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:13:
[...]
elke keer als je een level omhoog gaat kun je 3 attributes verhogen waaronder luck. Luck heeft trouwens overal invloed op, niet alleen op geld
Lezen gast. Er komt naast de betaalde plugins, ook een gratis patch die (hopelijk) veel van die problemen zou moeten aanpakken.MUSTIS schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:08:
tientallen forums tot de nok toe vol met performance/grafische problemen en ze brengen een patch uit met oa een toren en bestuurbare Atronachs.
idd heel netjes.
ow, vergeet die 130 planten niet!!
Verwijderd
Dat hangt van de hoogte van je bounty af, als je maar een bounty van 25 hebt, dan doen ze de moeite niet. Als je iets van 1000 bounty hebt, dan rennen ze gelijk op je af.Hoe weten die guards trouwens dat je spullen gejat hebt? Ruiken ze dat? De ene keer wordt ik gearresteerd, de andere keer is het allemaal wel best.
Ik bedoel, er zijn in dit spel alleen al 150+ quests, dan ga ik toch niet betalen voor 1 quest erbij? Ik ben dit spel nu al iets van 70 uren aan het spelen, dus die speeluren zijn er allang uit gehaald. Het feit dat ik geen creditcard heb, telt ook mee.Heb je uberhaupt de post gelezen, het is wel iets meer dan dat. En als die quest jou 4+ uur mee bezig houdt, wat is dan het probleem? Ik vind dat al een hele grote stap vooruit op 2 van die trieste horse armor.
De gemiddelde xbox game houdt je 20 uur bezig en daar dok je 60 euro voor. En die nieuwe hl2 expansie's, wat gaan die kosten? 15 euro ofzo voor 10 uur speelduur?
Aha en die bounty wordt zeker niet vanzelf lager? Dus minder jatten of naar de gevangenisdrooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:06:
Dat hangt van de hoogte van je bounty af, als je maar een bounty van 25 hebt, dan doen ze de moeite niet. Als je iets van 1000 bounty hebt, dan rennen ze gelijk op je af.
Oeh! interesant!Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:06:
Even een vraagje over de quest "Lifting the Vale".
spoiler:Als je door die grot heen bent moet je naar beneden de vallei inlopen op zoek naar een ruïne. Nou is dat op zich niet moeilijk, die heb je zo gevonden. Maar iets beneden de ruïne zie je een bevroren plas met daarin een bevroren ton. In die ton vind je een brieje en een sleutel voor een kist. Het briefje verteld over een man die ergens in de vallei een ring in een kist heeft verstopt. Echter na 1 uur zoeken heb ik hem nog steeds niet gevonden. Iemand die ring al gevonden?
Battle.net Spud#2543
Dus je Luck gaat extra omhoog wanneer je met extra hoge Luck (door potion, spell, whatever) vecht, tov van normaal vechten?Muthas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:44:Kisten zijn random en based op luck en combat, op een aantal zeer bijzondere items die meestal ergens anders aan verbonden zijn na. Ook enemys zijn combat based. Als je een normale cave van bandits ofzo hebt en die gaat uitkammen is het ook weer luck based wat de leider op het einde, en wat in de kisten, daarom up ik mn luck ook altijd bij een combat, en is me luck nu dus al 80
Met Z kun je objects bewegen.jjwa schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:33:
Ik zie op screenshots van het huis van mensen spullen allemaal netjes in kastjes liggen enzo. Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar dingen lomp op de grond flikkeren door shift-klik op het item te doen in mijn inventory, en dat gaat veel te random om iets netjes op een plankje te deponeren...
Nou ja, je kan wel zo spelen dat je een mage bent, terwijl je de skills hebt van een warrior of een thief. Maar je kan bij dit spel eigenlijk niet op zo'n punt komen dat je niet verder kan, tenzij je geen enkele vijand meer aankan.Kan je bij dit spel ook verkeerd spelen dat je je stats verneukd, en dat je denkt "shit ik moet opnieuw beginnen"?
Verwijderd
Damn, da's balen. Het ging mij namelijk om het schrijven, niet zozeer om de besturing.voxx schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:01:
Een QWERTY toetsenbord is normaal in Nederland. Je kan in Oblivion bij OPTIONS de besturing per toets veranderen. Bij mij was de indeling ook niet goed. Ook een NL verpakking. Ligt waarschijnlijk aan je instelling in windows. Bij mij staat toetsenbord ingesteld op United States-International.
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:57:
[...]
Damn, da's balen. Het ging mij namelijk om het schrijven, niet zozeer om de besturing.
[ Voor 3% gewijzigd door Orac op 09-04-2006 17:16 . Reden: tiepfaud ]
Hallo met Tim
nope, de gates gaan maar naar het gebied van een van die lords, namelijk Mehrunes Dagon. er zijn er unlimited veel, totdat je de mainquest uitspeelt. dan verdwijnen ze allemaal opeens. oblivion is zeg maar slechts een van de 16 daedric gebieden.Bramm schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:21:
In één zo'n laadscherm van Oblivion staat dat er 16 Daedralords zijn, betekend dat dan ook dat er 16 Obliviongate's zijn?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Een paar belangrijke dingen waar je op moet letten:wwillem schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:03:
Hoe weten die guards trouwens dat je spullen gejat hebt? Ruiken ze dat? De ene keer wordt ik gearresteerd, de andere keer is het allemaal wel best.
PSN-id: Chrasher
Chaoss schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:40:
ik zit ook vast met een quest: "Order of the virtious blood" ze verdenken een of andere gast dat hij vampier is dus ik moet in zijn huis gaan kijken of ik aanwijzingen kan vinden.(in Imperial City)
dus ik inbreken, hele huis doorzoeken zowel boven als in de kelder, alle kasten en kistjes opengehad... ben al meerdere keren door het huis heen geweest maar ik kan geen aanwijzingen vinden
kan iemand een tip geven? heb die quest al 2 weken in mn log staan wil hem nu wel eens afronden
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Iemand al gezien, wil graag weten of ik er nog meer moet makenVerwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
Hey, ik heb enkele intressante filmpjes gemaakt eentje met de chuck norris mod
en eentje met een mod die katten toevoegd met 2 erotieke goblins
Oblivion chuck norris mod: http://media.putfile.com/Oblivion---chuck-norris-mod
Katten en erotieke goblins: http://media.putfile.com/Goblins
Erg goed spel, heb helaas vorige game niet kunnen spelen. Doordat ik toen nog een erg slechte pc had.
Werkt dat zo. Ik zat elke keer m'n bounty level na te kijken of ik per ongeluk gespot was. Die sloten open maken is trouwens ook niet al te makkelijk. Zeker niet die hard sloten. Er schijnt logica in te zitten, als ik dit lees, maar dat is toch wel lastig.Chrasher schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:52:
[...]
Een paar belangrijke dingen waar je op moet letten:
spoiler:Voordat je een huis met slot of "rood deurtje" binnengaat moet je ervoor zorgen dat niemand je ziet. Ga in "sneak-mode" [CTRL-toets] en ga voor de betreffende deur staan.
Zolang het oog "vol" is moet je niet naar binnen gaan want dan heeft iemand je in de gaten (ook al kan je soms niemand in de buurt zien). Als het oog "doorzichtig" is dan kan je het slot openbreken en insluipen. Zolang niemand thuis is kan je doen en laten wat je wilt.
Bij het jatten werkt het precies hetzelfde. Zorg dat je in sneakmode bent en het oog doorzichtig is.
Ben zo al heel wat huizen binnengeslopen zonder gespot te zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq