Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Weet iemand toevallig waar ik een mithrill set kan krijgen?
Ik heb alleen de armor, die ik uit een gast in de stad had gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Ik zou zeggen duik wat grotten in, dan kom je 't vanzelf een keer tegen.

Luctor et Emergo || specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Heeft iemand een map waar die grotten op staan.
Ik loop nu wel te zoeken maar vind er geen.
Zal wel makkelijk zijn :).
En wat is het duurste/beste armour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Voor die grotten moet je gewoon wat van de wegen af en het grot icoontje op je radar ding volgen. Kijk anders ook eens in je boekje.

Luctor et Emergo || specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

Is het mogelijk dat de guards je nog lief gaan vinden nadat je er 10 hebt afgeslacht? Ik wil liever niet de jail in aangezien ik dan me gear kwijt ben... En geld om te betalen heb ik ook niet.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:21
wat is er zo goed aan mithril ? defense is niet superhoog ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:32:
Is het mogelijk dat de guards je nog lief gaan vinden nadat je er 10 hebt afgeslacht? Ik wil liever niet de jail in aangezien ik dan me gear kwijt ben... En geld om te betalen heb ik ook niet.
Je kan je gejatte rommel gewoon ergens dumpen, jailen en dan weer ophalen. :) Maar je verliest dan volgens mij wel een random exp. punt van bijvoorbeeld luck ofzo.

[ Voor 49% gewijzigd door FF1987 op 08-04-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Dutchnutcase schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:31:
Voor die grotten moet je gewoon wat van de wegen af en het grot icoontje op je radar ding volgen. Kijk anders ook eens in je boekje.
Welk boekje |:( O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Laatst online: 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
ja ik heb alles gelezen, ik heb alles laten vertalen, ik heb al die spreuken uit die kist gepakt, ik heb de spreuken uitgeporbeert bij de plaatsen waar de tekt het meest op de spreuk sloeg, het enige wat ik krijg is 10.000 volt in me an*s van die rare stenen ofzo. Weet iemand wat je moet doen, in welke volgorde?
Waar heb je de spreuken dan op uit geprobeerd, als je alle spreuken hebt uitgeprobeerd, dan zou je toch moeten opvallen dat er iets met de toren gebeurd, bij een bepaalde spell. De volgorde van de spells krijg je letterlijk in je schoot geworpen, je moet hem alleen herkennen. Misschien dat je toch nog even met die gast moet praten ;)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Razor.Timo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:32:
Je zal toch echt de jail in moeten of de fine betalen. Je kan je gear in een kistje dumpen, naar jail gaan, en dan weer terug naar die kist er alles weer uit halen. Het beste kan je een kist in een stad gebruiken, ergens in een hoekje, wel saven voordat je het doet, je hebt kans dat alles weg is.

Hmm wtf, ik werd ff gek vanmiddag. De hele tijd crashte me xbox als ik op save drukte, daarvoor nog NOOIT gehad. Het vage was dat het alleen op 1 account was, en alleen na een tijdje spelen. Dus ik ging het uitzoeken. Bleek dat ik telkens 1 klap op m'n paard had gegeven waardoor er ergens iets veranderd. Ik mag dus nooit me meer me paard raken met een zwaard oid op deze account of ik moet terug naar de me vorige save omdat ie dan crasht als ik op save druk.

Maar me nieuwe char is wel meesterlijk nu _/-\o_ Heb 1 keer per ongeluk 5 skills vergeten te trainen waardoor ik maar +3 had maar verder altijd +5 :*) En al level 13 8) Ga denk ik bijna beginnen met questen, nu moet het wel lukken denk ik :9

M'n 2e character:
Muthas - Battlemage
Class: Imperial
Birthsign: The Mage
Attributes: Intelligence + Endurance
Major skills: Heavy armor, block, blade, destruction, alteration, conjuration en illusion.

Block is gaat nu wel goed (>:)), ook level 50 net als op me eerste character, waar ik 25 uur meer heb op gespeeld. Andere major skills zijn ook allemaal rond 50-60. Endurance, strength, intelligence en willpower houd ik ook allemaal ongeveer gelijk, 65 zijn die nu ongeveer (en dat op level 13 :P) + Luck 62 :)

Als armor heb ik nu dat ebony, van die vrouw die alleen in die grot ten zuiden van Imperial City zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of ik kan doorlevelen als ik in de gevangenis gewoon vet veel skills verlies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
drooger schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:40:
[...]

Waar heb je de spreuken dan op uit geprobeerd, als je alle spreuken hebt uitgeprobeerd, dan zou je toch moeten opvallen dat er iets met de toren gebeurd, bij een bepaalde spell. De volgorde van de spells krijg je letterlijk in je schoot geworpen, je moet hem alleen herkennen. Misschien dat je toch nog even met die gast moet praten ;)
ok, waarom vertellen jullie niks .....HET IS EEN COMPLOT :> , ik zie wel , dat als je op die toren schiet dat hij verdeelt is in delen, die omhoog en omlaag gaan. maar de volgorde zie ik niet. kan je het niet gewon vertellen aub, door deze soort dinge verlies ik echt mijn interesse in spellen .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

6pack15 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:48:
[...]

ok, waarom vertellen jullie niks .....HET IS EEN COMPLOT :> , ik zie wel , dat als je op die toren schiet dat hij verdeelt is in delen, die omhoog en omlaag gaan. maar de volgorde zie ik niet. kan je het niet gewon vertellen aub, door deze soort dinge verlies ik echt mijn interesse in spellen .. :D
Dan doe ik het wel:

spoiler:
Niet dat het zal werken zonder met die gast te praten, en in de kist te kijken, dat 'moet' van Oblivion, hij reageert waarschijnlijk pas als je die dingen doet (met die gast praten, in de 4 hoeken van die grote kamer kijken, 1 of ander boek heb je nodig, vertalingen vragen, misschien hoeft het ook niet) Maar in ieder geval, je moet een firespel op die toren doen, dan een frost (of bliksem, denk die eerste), dan damage magicka, dan fortify magicka. Vooral die laatste is moeilijk te vinden voor touch of target, het beste kan je er 1 voor self kopen en dan bij spellaltar een spreuk maken met fortify magicka touch of target (het effect fortify magicka staat er pas bij als je een spreuk ermee hebt, en die heb je denk ik nog niet, daarom dus 1 met self kopen, dat kan weer in de stad waar fortify type spreuken, alteration oid?, mageguild is)

Tja, je kon het ook gewoon zelf uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:59
waarom maken mensen 2 of meerdere chars aan?

Voor zover ik weet kan je je ene char net zo lang opvoeren totdat alles maxxed out is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nou, ik heb nu een character waar ik rond de lvl 20 ben maar heb wat domme dingetje's gedaan. Zo heb ik Azura Star gebruikt voor daedric artifact (erg jammer... oneindige soulgem :P), ik heb te vroeg de mages guild gedaan (ik wil betere staff ! :P) en nog wat van die dingetje's. Daarom heb ik nu ook een 2de character, maar ik blijf eerst op mijn normale spelen om te kijken welke dingetje's ik nog meer fout heb gedaan / zou gaan doen. Of eerst de main quest uitspelen natuurlijk :)

Eigenlijk heb ik dit ook in Morrowind gedaan, ik speelde dan een periode van 1 - 2 maanden en dan pleurde ik mijn savegame en alles weer aan de kant. Een maand je of 3-4 later begon ik weer en wist zodoende ook mijn altijd weer te overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:12:
[...]

wat voor framerates haal je?
Hangt nogal af van de omstandigheden. Bedroevend met de settings zoals op de screenies, ik speel
het doorgaans met medium textures en zonder AF dan loopt het stukken beter maar had hem even op
high textures en 4xAF gezet om te zien hoe het eruit zag. De omstandigheden maken ook nogal uit, in guild gebouw loopt ie traag vermoedelijk omdat er veel NPCs rondlopen. Buiten
loopt het doorgaans prima. In een grot loopt ie ook goed, wat handig is omdat daar vaak gevochten moet
worden.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hans1990 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
Nou, ik heb nu een character waar ik rond de lvl 20 ben maar heb wat domme dingetje's gedaan. Zo heb ik Azura Star gebruikt voor daedric artifact (erg jammer... oneindige soulgem :P), ik heb te vroeg de mages guild gedaan (ik wil betere staff ! :P) en nog wat van die dingetje's. Daarom heb ik nu ook een 2de character, maar ik blijf eerst op mijn normale spelen om te kijken welke dingetje's ik nog meer fout heb gedaan / zou gaan doen. Of eerst de main quest uitspelen natuurlijk :)

Eigenlijk heb ik dit ook in Morrowind gedaan, ik speelde dan een periode van 1 - 2 maanden en dan pleurde ik mijn savegame en alles weer aan de kant. Een maand je of 3-4 later begon ik weer en wist zodoende ook mijn altijd weer te overtreffen.
Dat had ik dus ook (zie vorige post over me nieuwe char), was al level 32 maar hij zuigde verder. Nu ga ik overnieuw, en deze wordt echt masterlijk, ik voel het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik wil ook een nieuwe char beginnen, zodra ik de mainquest door ben. Me assassin is wel erg vet enzo hoor, maar ik zat te denken aan een warrior, mage of battlemage. Wat raden jullie aan qua fun? Pure mage lijkt me persoonlijk het coolste, maar ik heb nogal een hekel aan weinig strenght, waardoor je echt niks kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Tja, je kon het ook gewoon zelf uitvogelen.
Ja, zo ver wou ik hem dus krijgen. Als je met die gast praat, dan zie je zo de volgorde van hoe je het moet doet. Als je dat zelfs niet snapt, dan moet je even beter nadenken ;)

Het spel is ook een beetje puzzelen en volgens mij zijn sommige mensen daar wat te lui voor. Staat ook wel ergens in een eerdere post van me.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
ok, net toen ik had gepost met'' het is een complot'' ging ik het maar nog un keer probere, ..gelukt.. :/ , maar kvind het nog wel vaag. en het item dat je daar krijgt al helemaal, maja tis voor de mage guild, dus maakkte niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

DeepSeven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:40:
Ik wil ook een nieuwe char beginnen, zodra ik de mainquest door ben. Me assassin is wel erg vet enzo hoor, maar ik zat te denken aan een warrior, mage of battlemage. Wat raden jullie aan qua fun? Pure mage lijkt me persoonlijk het coolste, maar ik heb nogal een hekel aan weinig strenght, waardoor je echt niks kan dragen.
Een goede pure mage heeft natuurlijk een hoge alteration met een 250 feather spreuk _/-\o_

Mijn battlemage staat paar posts up beschreven ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 08-04-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:
[...]

Hangt nogal af van de omstandigheden. Bedroevend met de settings zoals op de screenies, ik speel
het doorgaans met medium textures en zonder AF dan loopt het stukken beter maar had hem even op
high textures en 4xAF gezet om te zien hoe het eruit zag. De omstandigheden maken ook nogal uit, in guild gebouw loopt ie traag vermoedelijk omdat er veel NPCs rondlopen. Buiten
loopt het doorgaans prima. In een grot loopt ie ook goed, wat handig is omdat daar vaak gevochten moet
worden.
dat verklaard een hoop

naja ik speel nu ineens met 10x mooiere settings dankzij de clampFPS tweak, het is wel even wennen aan de verschillen in gamespeed, maar prettiger dan stotteringen

edit: totdat je een lock probeert te picken, dan moet je de instellingen weer terug zetten :'(

[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 08-04-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
spoiler:
Zonet moest ik ook een daedric artifact geven aan Martin, had ik als keuze om m'n skeleton key te geven, niet gedaan, even een quest voor een shrine gedaan en dat item gegeven. Ik ga niet zomaar m'n mooie skeleton key weggeven, ik ben toch niet gék?(mediamarkt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Hans1990 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:13:

ok.. dus voornamelijk om te kijken wat er gebeurt als je iets anders aanpakt...
Ik save om de 5 minuten en voor iedere deur/event (heb nu wel een 1038 savegames (1,7 gieg)) maar ik wil gelijk alles zien. Ik vind het lastig om dan met dat gevoel te zitten van "Maar wat had er gebeurd als ik het zo had gedaan?" wil ik dan gelijk weten :9

Maar deze aanpak lijkt mij voor Xbox spelers niet werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:43:
edit: totdat je een lock probeert te picken, dan moet je de instellingen weer terug zetten :'(
Had ik dus ook :P was eerst heel blij en kon wel leven met de verschillen in gamespeed, maar lockpicken ging niet meer.

Ik de tweak nu maar weer ongedaan gemaakt maar wellicht kun je het volgende proberen;
- spelen met de waarde zodat je echt op je gem. FPS zit > verschillen tussen heel snel en heel langzaam word kleiner
- V-sync aanzetten en je refresrate laag zetten 60MHZ = 60 FPS, dat maakt het lockpicken weer wat langzamer als je gebruik maak van de tweak.

Je stelt eigelijk dus een bovengrens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hoe kan ik spells toevoegen aan die shortcut ding (1,2,3,enz).
Dat heb ik niet echt begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:03:
Hoe kan ik spells toevoegen aan die shortcut ding (1,2,3,enz).
Dat heb ik niet echt begrepen..
Op dezelfde manier als wapens.... zoek ze op in je TAB-menu, houd de snelkeuzetoets die je wilt instellen vast totdat je eenrondje met 8 cijfers ziet, en klik dan je gewenste spell aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Gewoon dezerlfde methode toch. Eerst F3 dan kom je bij je lijst van spreuken. Vervolgens 1 ingedrukt houden en spreuk selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:15:
Wie kan mij helpen? Ben bezig met Dark Brotherhood Quest.

spoiler:
Ik ben bij de derde quest en moet tùssen 11.00 en 7.00 PM bij zo'n gast inbreken, zijn bewaker mag mij dan niet zien en ik moet een of ander ding aan de muur loskoppelen als hij in zn favoriete stoel zit oid. Als ik binnenkom krijg ik een melding dat ik door een kruipruimte moet gaan ofzo maar kom echt niet verder in dat huis. Iemand?
spoiler:
Omlopen en dan via de kelder naar binnen gaan , wachten tot het 11:30 is , sluip dan naar boven... Ga naar de kamer waar die guard ligt te pitten , open het luik(zit in de muur) loop naar binnen doe het hok dicht achter je. Maak de touwen los en dan wachten tot het gastje dood is... Dan komt die bewaker en zegt dan op een gegeven moment , must me an accident, op dat moment kun je uit je schuilplek komen en via de zelfde manier weer naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb enkele intressante filmpjes gemaakt eentje met de chuck norris mod :D
en eentje met een mod die katten toevoegd met 2 erotieke goblins :D
Oblivion chuck norris mod: http://media.putfile.com/Oblivion---chuck-norris-mod
Katten en erotieke goblins: http://media.putfile.com/Goblins

Erg goed spel, heb helaas vorige game niet kunnen spelen. Doordat ik toen nog een erg slechte pc had.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:
Hey, ik heb enkele intressante filmpjes gemaakt eentje met de chuck norris mod :D

Erg goed spel, heb helaas vorige game niet kunnen spelen. Doordat ik toen nog een erg slechte pc had.
Ik zie geen beeld, maar hoor wel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grossen schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:45:
[...]

Ik zie geen beeld, maar hoor wel geluid.
Heb je xvid geinstalleerd. http://www.codecpackguide.com/klmcodec.htm codec pack :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klein vraagje: Ik ben net met het spel begonnen en zit te spelen met magic. In het riool loopt het magic balkje langzaam weer vol, totdat ik gekozen had voor een bepaalde persoonlijkheid van magician oid. Nu loopt het balkje niet meer vol. Slapen heeft ook geen invloed. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
wwillem schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:01:
Klein vraagje: Ik ben net met het spel begonnen en zit te spelen met magic. In het riool loopt het magic balkje langzaam weer vol, totdat ik gekozen had voor een bepaalde persoonlijkheid van magician oid. Nu loopt het balkje niet meer vol. Slapen heeft ook geen invloed. Doe ik iets fout?
je hebt denk ik als sterrenbeeld atronargh gekozen. Dan krijg je er idd geen magika meer bij

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Timlog schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:04:
[...]

je hebt denk ik als sterrenbeeld atronargh gekozen. Dan krijg je er idd geen magika meer bij
Aha, met die tip kom ik verder :). Even gegloogled op dat sterrenbeeld en daar staat dat het best wel een goed sterrenbeeld is. Alleen moet ik nu dus op een andere manier m'n magic terug halen. De schrijver van de quote zegt dat naar een tempel gaan makkelijk is, maar kost dat niet ongelooflijk veel werk elke keer :? Ik vraag dit omdat ik nu nog makkelijk kan veranderen :).
Bron:
ABILITY - wombburn (Spell Absorption 50%, Fortify Maximum Magicka 20, Stunted Magicka)

Summary - This is by a VERY far margin the BEST sign to use for making powerful characters. First, the Spell Absorption of 50 pts is ridiculously powerful. It means that 50% of magical attacks will be absorbed and added to your Magicka reserves. The closest you can get to this with enchantments is a Daedric Tower Shield of Spell Absorption 1-8% Constant Effect Cast on Self... Please read the summary of The Apprentice to see my examination of Fortify Maximum Magika. This ABILITY would give a player with Intelligence of 100 a Maximum Magicka increase of 200. Stunted Magicka is a Spell Effect that is only used by this sign, so let me explain. Stunted Magicka means that you will not naturally restore your Magicka by sleeping. This could be a very bad thing, but given the rest of the parts of the ABILITY, it doesn't really make a difference. Basically, instead of resting, you need to find another way to Restore Magicka. There are three good ways I know of. Potions, though this gets rather expensive. Summoning creatures and attacking them to force them to cast spells at you which you can then absorb (Ancestor Ghosts are good for this). Finally, my favorite method, is by using Temple Trioliths. The Temple has Trioliths that will CAST certain spells on you (called blessings) for a price, and since they are CAST they can be absorbed. If you join the Temple and do quests to raise to the second level in the Faction, you can use these for free. This means that when you are level two in the Temple Faction, you just have to go to the Temple and request blessings instead of sleeping. I give this sign a rating of 10.

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 08-04-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Stel:
je zit op een hoog level en je hebt magic te kort.
Is er een cheat ofzo dat je meer magic krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Euh... hoe bedoel je dat? Is je magicka "op", of is je max. te laag?? De eerste is vrij simpel, slapen of heb je het bovenstaande birthsign, naar de tempel. De tweede is relatief makkelijk, level'en en intelligence lvl'en

[ Voor 7% gewijzigd door BigFast op 09-04-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:19:
Stel:
je zit op een hoog level en je hebt magic te kort.
Is er een cheat ofzo dat je meer magic krijgt?
Er zijn zat cheats, maar ik zou ze niet gebruiken, want ze verneuken heel de gameplay. Echt zonde van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Ik heb net de
spoiler:
shadowmere
van de dark bortherhood gekregen,
spoiler:
maar ik heb ook nog een eigen paard. Moet ik nu dus eerst mijn oude paard vermoorden om ervoor te zorgen dat de shadowmere niet meer weg loopt? Ik zou hem het liefst houden, het is zo'n zwart paard, de snelste van cyrodill.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:31:
Ik heb net de
spoiler:
shadowmere
spoiler:
maar ik heb ook nog een eigen paard. Moet ik nu dus eerst mijn oude paard vermoorden om ervoor te zorgen dat de shadowmere niet meer weg loopt? Ik zou hem het liefst houden, het is zo'n zwart paard, de snelste van cyrodill.
Alvast bedankt!
Shadowmere is veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:31:
Ik heb net de
spoiler:
shadowmere
spoiler:
Alvast bedankt!
save en probeer het uit.. ik ben benieuwdn aar de uitkomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 13:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

drooger schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:48:
spoiler:
Zonet moest ik ook een daedric artifact geven aan Martin, had ik als keuze om m'n skeleton key te geven, niet gedaan, even een quest voor een shrine gedaan en dat item gegeven. Ik ga niet zomaar m'n mooie skeleton key weggeven, ik ben toch niet gék?(mediamarkt :P)
Ik krijg die stomme key maar niet gevonden.. toch nog eens verder zoeken...
spoiler:
De combinatie Azura's Star met als wapen Umbra is wel erg rieleks trouwens :D

Ik ben wel gek.. (ik werk er :P)

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 09-04-2006 02:06 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
MueR schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:05:
Ik ben wel gek.. (ik werk er :P)
Misschien krijg je korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

killingdjef schreef op zondag 09 april 2006 @ 01:45:
[...]

save en probeer het uit.. ik ben benieuwdn aar de uitkomst :)
Ja ik weet dat mijn oplossing werkt. Ik had namelijk al zo'n gevlekt paard gekregen van de abdij, en die moest ik vermoorden voordat mijn nieuwe zwarte paard bleef staan, en met me mee reisde tijdens de fast travel enz. Ik wil alleen weten of er een manier is om 2 paarden te hebben. Naar mijn weten is het ook niet mogelijk om een paard te verkopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:24:
[...]
Ja ik weet dat mijn oplossing werkt. Ik had namelijk al zo'n gevlekt paard gekregen van de abdij, en die moest ik vermoorden voordat mijn nieuwe zwarte paard bleef staan, en met me mee reisde tijdens de fast travel enz. Ik wil alleen weten of er een manier is om 2 paarden te hebben. Naar mijn weten is het ook niet mogelijk om een paard te verkopen toch?
Wat maken een paar goudstukken meer of meerder nu uit. Misschien kan je een modje maken, dat je er nog paardenvlees van kan krijgen, wanneer je hem dood mept >:)... Lekker voor op je brood joh >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hahaha goede tip. paardenrookvlees :Y) Ja, ik denk dat er weinig anders op zit. Dat paard gaat er aan... word nog lastig met zn elvenarmor :P

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 09-04-2006 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
sander-sp schreef op zondag 09 april 2006 @ 02:55:
Hahaha goede tip. paardenrookvlees :Y) Ja, ik denk dat er weinig anders op zit. Dat paard gaat er aan... word nog lastig met zn elvenarmor :P
Je kan er natuurlijk ook nog voor zorgen dat dat paard 'toevallig' met een aantal sterke vijanden in gevecht raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Ik krijg die stomme key maar niet gevonden.. toch nog eens verder zoeken...
spoiler:
Je moet naar een daedra shrine, ten noord-oosten van leyawiin. Andere kant van de rivier, niet ver van de weg af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb toen ik Shadowmere kreeg (had ook zo'n cheapass Paint Horse op dat moment) gewoon shadowmere gepakt en ben verder gespeeld. Ik dacht eerst idd 'wtf, hij loopt weg', maar vervolgens bleef ie 10m verderop gewoon staan. Na 1 keer fast travel was zelfs dat niet meer in de orde en ook als ik direct naar een stad ga is Shadowmere het paard dat in de stal komt te staan. Mn andere paard? 'Your paint horse has returned to the <bruma/bravil/kweeniemeer> stables' toen ik toevallig een keer naar desbetreffende stad ging.

Ga dus ff fast travel naar de stad waar je je knol ooit gekocht hebt terwijl je op shadowmere zit, dan staat je andere paard in diens 'thuis' stal sort of en weet je hem altijd te vinden. Mn paint horse bleef namelijk gewoon van mij in de stal, dus je kan er gewoon 2 hebben.

(Overigens weet ik niet hoe zo'n zwart paard het doet, maar shadowmere is lekker snel, kan het een en ander aan klappen vangen en als je bij hem in de buurt iemand aan valt komt ie aansprinten en steigert ie dr op los op je vijand, best handig.)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Ik kan shadowmere zo ophalen als ik wil, maar hij staat nog steeds bij de ruïne. Ik rijd nooit op paarden en vind het alleen maar irritant dat ze meevechten. Als ik hem een klap geef, dan moet ik hem wel vermoorden, omdat ik hem niet kan 'yielden'.

Waarom zou ik eigenlijk een paard nodig hebben, als ik bijna net zo snel als een 'gewoon paard' kan lopen. Leve athletics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-09 21:55

Dark

who tweaked the light?

Zijn er al goede performance analyses bekend van oblivion? Drijft het spel voornamelijk op de cpu of is het meer de vga-kaart of geheugen,- grote of bandbreedte die het uiteindelijke resultaat bepalen? Of is het net als bij morrowind dat het spel engine-limited is? (het maakte niet veel uit wat voor sys, op het bruggetje in Balmora krijg ik max 25-35 fps.)

Op mijn systeem viel het me op dat 640x480 niet eens zoveel meer fps gaf als 1600x1200, alleen bij hogere resoluties zag ik de kerneltimes in taskman wel omhoog gaan :?

Uiteraard vraag ik dit met het doel de performance op mijn systeem nog verder te verbeteren, m.a.w. cpu, mem of vga upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

drooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 10:57:
Ik kan shadowmere zo ophalen als ik wil, maar hij staat nog steeds bij de ruïne. Ik rijd nooit op paarden en vind het alleen maar irritant dat ze meevechten. Als ik hem een klap geef, dan moet ik hem wel vermoorden, omdat ik hem niet kan 'yielden'.

Waarom zou ik eigenlijk een paard nodig hebben, als ik bijna net zo snel als een 'gewoon paard' kan lopen. Leve athletics.
Een zwart paard of de shadowmere is zeker wel sneller dan hoe je normaal loopt. Ik ga die truc is proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:36
DeepSeven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:40:
Sorceror kan dan best leuk zijn. Heavy armor en verder alleen maar magie skills als main.

Heb ik zelf ook, en met mijn lvl 20 frituur ik de meeste creatures in eenkeer op dit moment tegen de kosten van bijna mijn volledige mana bar. Heb namelijk een erg leuke shock spell on touch zelf gemaakt. 10 dmg voor 15 seconden. Blijken maar weinig dingen te zijn op mijn level die dat waarderen, spell was wel ontiegelijk duur, maar ik voel me eindelijk even een beetje uber. :P Verder maak ik er een punt van veel met blade te vechten, dus die minor komt goed mee. Toch fijn om een backup te hebben als je gesilenced wordt. En vanwege dat heavy armor kan een sorceror ontiegelijk veel hebben. Grootste nadeel, je sleept de hele tijd een heavy armor mee, dus je cast je helemaal de ziekte met feather spells... Heb ook al 2 feather ringen geenchant en dat helpt een heleboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
lvl 20 en 10 damage? is da hetzelfde als het aantal punte dat bij je spell staat? want ik ben level 10 en heb zon mages staff, met een shock van 20 ft van 60 pts (ook ruim iedereen in 1 klap dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:10:
Zijn er al goede performance analyses bekend van oblivion? Drijft het spel voornamelijk op de cpu of is het meer de vga-kaart of geheugen,- grote of bandbreedte die het uiteindelijke resultaat bepalen? Of is het net als bij morrowind dat het spel engine-limited is? (het maakte niet veel uit wat voor sys, op het bruggetje in Balmora krijg ik max 25-35 fps.)

Op mijn systeem viel het me op dat 640x480 niet eens zoveel meer fps gaf als 1600x1200, alleen bij hogere resoluties zag ik de kerneltimes in taskman wel omhoog gaan :?

Uiteraard vraag ik dit met het doel de performance op mijn systeem nog verder te verbeteren, m.a.w. cpu, mem of vga upgraden...
10/sec geloof ik, dus totaal is 15*10+150dmg?
Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dark schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:10:

bij moderne videokaarten maakt de resolutie niet heel veel meer uit, het is soms zelfs nadelig voor je fps

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Een zwart paard of de shadowmere is zeker wel sneller dan hoe je normaal loopt. Ik ga die truc is proberen, bedankt!
Ik zei ook 'normaal paard', heb nog 0 keer op zwart paard of shadowmere gereden. Wel even op eenhoorn, maar die's nou ook niet geweldig snel. Als ik niet op een paard ga, kan ik gelijk de vijanden aanvallen, ook met sneak erbij en m'n athlectics gaat ten minste omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen hoe je luck omhoog krijgt (permanent). en of het dan alleen invloed heeft op de hoeveelheid geld dat je vind?.

alvast bedankt!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:01:
kan iemand me vertellen hoe je luck omhoog krijgt (permanent). en of het dan alleen invloed heeft op de hoeveelheid geld dat je vind?.

alvast bedankt!.
elke keer als je een level omhoog gaat kun je 3 attributes verhogen waaronder luck. Luck heeft trouwens overal invloed op, niet alleen op geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Bij mij is nu uit het niks de aanduiding (de namen) van planten ineens rood/oranje geworden. Waarom is dat? :?
edit: Ik zal er even wat plaatjes bij zetten en een filmpje, ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft metr mijn alchemy skill, maar ik kan er niks over vinden...
Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/2301/oblivion20060409142612877on.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/3322/oblivion20060409142802457rm.th.jpg
Videotje:
Oranje Motherwort

[ Voor 82% gewijzigd door SaN op 09-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:36
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:58:
[...]

10/sec geloof ik, dus totaal is 15*10+150dmg?
Correct me if i'm wrong.
Juistum... Over 10 sec. 150 dmg. Op lvl 20 kan daar vrj weinig tegen. Enige nadeel is dat ik niet meer dan 1 tegenstander tegelijk kan aanpakken op die manier en ik moet niet gesilenced worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, maar er komt een officiele patch aan.
Todd and I wanted to give everyone an update on a number of things we have in the works.

Patch/Update
We are working on a patch/update for both the PC and Xbox 360. It will address a number of issues that we have found and ones that have been reported to us and confirmed. It is our plan to first release it as a beta patch for the PC when it has cleared our initial testing cycles internally. Since it’s a beta patch you should be aware that issues may come up that we haven’t found yet and we strongly recommend you backup save games and understand it may be necessary to reinstall the game when the final patch comes out.

We are also looking into the localization issues that have come up in Europe and are working to address some of those issues. A European Patch/Update will be available after the English versions.

We’re doing both of these things as fast as we can and will let everyone know as soon as they are available.

Downloadable Content
We have been working on downloadable content since we finished the game in February, and we continue to feel this is a great avenue for us to continue to add to the Oblivion experience.

We have already announced two of them:

The Orrery
The Orrery allows you to help the Mages Guild of Cyrodiil repair the Imperial Orrery, an ancient dwarven machine with mystical properties. Bandits have stolen a shipment of parts destined for the Arcane University; if you can return them, the Orrery will function once more.

Features

* A new, full-featured quest, including dialogue, journals, and rewards
* Access to the Imperial Orrery in the Arcane University, an incredible mechanical marvel
* New powers available for your character based on the phases of the moons

The Wizards Tower
Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this Wizard's Tower, Frostcrag Spire, will become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.

Features

* A fully detailed tower for you to explore
* A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land
* Simple furnishings including a bed for leveling up
* An indoor botanical garden with over 130 specimens... including Oblivion-native herbs!
* Summon Atronach Familiars that obey your commands
* Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil
* New Spell and Recharge vendor in the Imperial City
* Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs
* Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild
* Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill

We hope to have The Orrery available for purchase next week. This plugin will cost 150pts on Xbox, and $1.89 on the PC. The Horse Armor Pack has been very popular, and exceeded what we thought it would sell. Despite that, we’re still trying to find the right spot, so we’re putting a much larger plugin out for less than the last one and we'll see what happens. Your feedback as we move forward in this is invaluable. Tell us what you want to see, how much of it, and what it might be worth to you. No, don’t say you want it free, because these plugins take a surprising amount of time to create, polish, and test (much more then Morrowind's).

Finally, thank you to everyone who has supported not just Oblivion, but Bethesda Softworks over the years. Oblivion has been a tremendous success for us, and we thank you all for making that happen. We hope we continue to earn your gaming time.

Pete (and Todd)
Bron

Erg netjes als je het mij vraagt. En zo te horen vonden ze de kosten voor die horse armor ook wel een beetje teveel. Bij de volgende zullen de prijs/content balans dus wel beter zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 09-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Erg netjes als je het mij vraagt. En zo te horen vonden ze de kosten voor die horse armor ook wel een beetje teveel. Bij de volgende zullen de prijs/content balans dus wel beter zijn.
Dus jij vind $ 1,89 wel een goede prijs, voor 1 quest en een toren erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed inderdaad. Ik baal allene dat ik geen creditcart heb. Ik kan ze dus niet kopen die extra's. De Horse armor had ik toch niet gekocht, maar die andere 2 lijken me echt wel de moeite waard.

1,89 is nog steeds behoorlijk wat, maar het is al heel wat beter dan 2 euro voor 2 armor. Ik zie liever een bedrag van 1 euro, maar dat is nu eenmaal niet zo. Bovendien, een biertje kost je ook ongeveer zoveel, zo niet veel meer en dat is sneller op :) . Maar geen creditcart is geen aankopen voor mij.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
drooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:19:
[...]

Dus jij vind $ 1,89 wel een goede prijs, voor 1 quest en een toren erbij?
Heb je uberhaupt de post gelezen, het is wel iets meer dan dat. En als die quest jou 4+ uur mee bezig houdt, wat is dan het probleem? Ik vind dat al een hele grote stap vooruit op 2 van die trieste horse armor.

De gemiddelde xbox game houdt je 20 uur bezig en daar dok je 60 euro voor. En die nieuwe hl2 expansie's, wat gaan die kosten? 15 euro ofzo voor 10 uur speelduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik zit ook vast met een quest: "Order of the virtious blood" ze verdenken een of andere gast dat hij vampier is dus ik moet in zijn huis gaan kijken of ik aanwijzingen kan vinden.(in Imperial City)

dus ik inbreken, hele huis doorzoeken zowel boven als in de kelder, alle kasten en kistjes opengehad... ben al meerdere keren door het huis heen geweest maar ik kan geen aanwijzingen vinden :?

kan iemand een tip geven? heb die quest al 2 weken in mn log staan wil hem nu wel eens afronden 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 09-04-2006 15:01 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 17:44

Orac

Ik mis je papa.

De plug-ins The Orrey en The Tower gaan beide $1,99 kosten, als ik het zo bekijk op elderscrolls.com.
Ik dacht eerst dat het om een combinatie ging van een patch en een uitbreiding, maar de patch komt apart. Ik heb het er wel wel voor over hoor, alleen de horse armor plug-in vind ik het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Is er ook een map waar alle dieren monster ect op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac

Orac

Ik mis je papa.

Brantje schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:43:
Is er ook een map waar alle dieren monster ect op staan?
Nee, het is de bedoeling van dit spel dat je dingen ontdekt. :P Bovendien variëert het teveel en naarmate je niveau stijgt veranderen ook je tegenstanders.

[ Voor 3% gewijzigd door Orac op 09-04-2006 15:02 . Reden: Een hele erge spelfout. :( Ik lees teveel forums... ;) ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel, ik ben nog maar een level 10 warrior. Maar ow ow, wat mooi...

Ik had 2 vraagjes:

* Glas-weapons... ik zie nog maar eentje. een zwaard in een zo'n tentoonstellingsbak bij de Fightersguild. Lock picken? O fkom ik ze vanzelf tegen?

* hoe vul ik de soul gems met souls? Heb al vanalles geprobeerd,maar nog niet alles blijkbaar... Iets met spoken?

Niks quick-reizen.. ter paard en door de bossen... hele map staat vol met Forts en huuskes... mooi mooi mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:56:

Ik had 2 vraagjes:

* Glas-weapons... ik zie nog maar eentje. een zwaard in een zo'n tentoonstellingsbak bij de Fightersguild. Lock picken? O fkom ik ze vanzelf tegen?

* hoe vul ik de soul gems met souls? Heb al vanalles geprobeerd,maar nog niet alles blijkbaar... Iets met spoken?

Niks quick-reizen.. ter paard en door de bossen... hele map staat vol met Forts en huuskes... mooi mooi mooi :D
die display bakken in guilds hoef je niet te lockpicken zit vol met "nep" spul :P Glass kom je vanzelf tegen, als levelt met je mee, hoe hoger je level des te sterker je vijanden en des te beter hun gear! ongeveer vanaf lvl 15 kunje glass wapens tegenkomen.

soulgems vul je door een spel op een vijand te casten en hem dan dood te maken dan komt die soul in de Gem.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:56:

Ik had 2 vraagjes:

*Glass wapens kom je op latere levels tegen, wapen in de vitrine is een replica.
*Je hebt een soultrap spell nodig, die cast je op een vijand. Als je dan een lege soulgem in je inventory hebt die groot genoeg is en je killed je vijand binnen de gestelde tijd van de spell vang je de soul van de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de quest "Lifting the Vale".

spoiler:
Als je door die grot heen bent moet je naar beneden de vallei inlopen op zoek naar een ruïne. Nou is dat op zich niet moeilijk, die heb je zo gevonden. Maar iets beneden de ruïne zie je een bevroren plas met daarin een bevroren ton. In die ton vind je een brieje en een sleutel voor een kist. Het briefje verteld over een man die ergens in de vallei een ring in een kist heeft verstopt. Echter na 1 uur zoeken heb ik hem nog steeds niet gevonden. Iemand die ring al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

tientallen forums tot de nok toe vol met performance/grafische problemen en ze brengen een patch uit met oa een toren en bestuurbare Atronachs.

idd heel netjes.

ow, vergeet die 130 planten niet!!

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 17:54
DeepSeven schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:25:
[...]

De gemiddelde xbox game houdt je 20 uur bezig en daar dok je 60 euro voor. En die nieuwe hl2 expansie's, wat gaan die kosten? 15 euro ofzo voor 10 uur speelduur?
Erger nog. 4 tot 6 speeluren voor 15 euro.

Alsnog vind ik de prijzen voor de (kleine) extra's wel veel, dadelijk ben je 20 van die extra quests verder voor een kleine 40 euro totaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de nude (topless) mod al geprobeerd?
Ik vond het een beetje jammer dat als ik bij een vrouw haar kleding jatte, ik niet alles kon wegjatten :)
Ik hoop dat er nog een betere versie van uitkomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
Mutatie schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:13:
[...]

Erger nog. 4 tot 6 speeluren voor 15 euro.

Alsnog vind ik de prijzen voor de (kleine) extra's wel veel, dadelijk ben je 20 van die extra quests verder voor een kleine 40 euro totaal. 8)7
volgens mij gaat de winkelversie hier wel 20 euro kosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:13:
[...]
elke keer als je een level omhoog gaat kun je 3 attributes verhogen waaronder luck. Luck heeft trouwens overal invloed op, niet alleen op geld ;)
ja ok, maar alle attr kan je trainen behalve luck vandaar ik het vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
MUSTIS schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:08:
tientallen forums tot de nok toe vol met performance/grafische problemen en ze brengen een patch uit met oa een toren en bestuurbare Atronachs.

idd heel netjes.

ow, vergeet die 130 planten niet!!
Lezen gast. Er komt naast de betaalde plugins, ook een gratis patch die (hopelijk) veel van die problemen zou moeten aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, sinds gisteren heb ik ook Oblivion, maar mijn keyboard staat ingesteld als een "qwerty" keyboard terwijl ik toch een nederlandstalig doosje en boekje heb. Op de achterkant van het boekje staat ook afbeelding van een "qwerty" keyboard. Kan ik dat nog ergens aanpassen, want het is erg vervelend omdat de layout vant een nederlands toetsenbord helemaal anders is dan een engels :|

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac

Orac

Ik mis je papa.

Een QWERTY toetsenbord is normaal in Nederland. Je kan in Oblivion bij OPTIONS de besturing per toets veranderen. Bij mij was de indeling ook niet goed. Ook een NL verpakking. Ligt waarschijnlijk aan je instelling in windows. Bij mij staat toetsenbord ingesteld op United States-International.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hoe weten die guards trouwens dat je spullen gejat hebt? Ruiken ze dat? De ene keer wordt ik gearresteerd, de andere keer is het allemaal wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Hoe weten die guards trouwens dat je spullen gejat hebt? Ruiken ze dat? De ene keer wordt ik gearresteerd, de andere keer is het allemaal wel best.
Dat hangt van de hoogte van je bounty af, als je maar een bounty van 25 hebt, dan doen ze de moeite niet. Als je iets van 1000 bounty hebt, dan rennen ze gelijk op je af.
Heb je uberhaupt de post gelezen, het is wel iets meer dan dat. En als die quest jou 4+ uur mee bezig houdt, wat is dan het probleem? Ik vind dat al een hele grote stap vooruit op 2 van die trieste horse armor.

Ik bedoel, er zijn in dit spel alleen al 150+ quests, dan ga ik toch niet betalen voor 1 quest erbij? Ik ben dit spel nu al iets van 70 uren aan het spelen, dus die speeluren zijn er allang uit gehaald. Het feit dat ik geen creditcard heb, telt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
drooger schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:06:
Dat hangt van de hoogte van je bounty af, als je maar een bounty van 25 hebt, dan doen ze de moeite niet. Als je iets van 1000 bounty hebt, dan rennen ze gelijk op je af.
Aha en die bounty wordt zeker niet vanzelf lager? Dus minder jatten of naar de gevangenis :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
jongens heb nog een vraagje:

spoiler:
ik ben nu bezig met de vampire cure quest... je moet dan 5 grand soulgems vinden... ik heb er nu 2, en hoorde dat je er in de Arcane University nog 3 kan vinden... maar waar 8)7 ? heb nu alles afgezocht en gepickt maar kan het echt niet vinden ;(

kan iemand ff beschrijven waar ik heen moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:06:
Even een vraagje over de quest "Lifting the Vale".

spoiler:
Als je door die grot heen bent moet je naar beneden de vallei inlopen op zoek naar een ruïne. Nou is dat op zich niet moeilijk, die heb je zo gevonden. Maar iets beneden de ruïne zie je een bevroren plas met daarin een bevroren ton. In die ton vind je een brieje en een sleutel voor een kist. Het briefje verteld over een man die ergens in de vallei een ring in een kist heeft verstopt. Echter na 1 uur zoeken heb ik hem nog steeds niet gevonden. Iemand die ring al gevonden?
Oeh! interesant!

spoiler:
die ben ik niet tegen gekomen. de kist zelf wel denk ik.
Ligt sneaky weg gestopt onder een paar rotsen.
zijn 2 of 3 grote hopen stenen, in het midden van die rotsen ligt die kist, onder 1 van de grote is die kist. Is dat het meer DIRECT naast dat fort??

Ik word ook (nu al) gek van al die oblivion gates, heb er nou 4 dicht gegooit, maar ik weet dat er nog meer moeten zijn...
zit er nu in eentje vast, geen idee hoe je bij de sigil stone komt.
ben ERG geneigd ff een no clip cheat te gebruiken.... kan namelijk op geen enkele manier naar boven...
Moet je die gates nog ergens voor dichtgooien?? voor de main quest of is het gewoon voor de leuk (en de enchants van de stones ;) )

Btw, iemand anders ook last van dat je trager gaat/ging lopen na die quest van die staff met die scamps? Als je die staff zou dragen werd je trager, maar ik werd toen ik die quest nam al trager en ben nooit weer normaal snel geworden... (ook niet na completen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 17-09 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik zie op screenshots van het huis van mensen spullen allemaal netjes in kastjes liggen enzo. Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar dingen lomp op de grond flikkeren door shift-klik op het item te doen in mijn inventory, en dat gaat veel te random om iets netjes op een plankje te deponeren...
Muthas schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:44:Kisten zijn random en based op luck en combat, op een aantal zeer bijzondere items die meestal ergens anders aan verbonden zijn na. Ook enemys zijn combat based. Als je een normale cave van bandits ofzo hebt en die gaat uitkammen is het ook weer luck based wat de leider op het einde, en wat in de kisten, daarom up ik mn luck ook altijd bij een combat, en is me luck nu dus al 80 :)
Dus je Luck gaat extra omhoog wanneer je met extra hoge Luck (door potion, spell, whatever) vecht, tov van normaal vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Kan je bij dit spel ook verkeerd spelen dat je je stats verneukd, en dat je denkt "shit ik moet opnieuw beginnen"?

Of valt het wel mee en kan je gewoon een class kiezen en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
jjwa schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:33:
Ik zie op screenshots van het huis van mensen spullen allemaal netjes in kastjes liggen enzo. Hoe doe je dat? Ik kan alleen maar dingen lomp op de grond flikkeren door shift-klik op het item te doen in mijn inventory, en dat gaat veel te random om iets netjes op een plankje te deponeren...
Met Z kun je objects bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

(jarig!)
Kan je bij dit spel ook verkeerd spelen dat je je stats verneukd, en dat je denkt "shit ik moet opnieuw beginnen"?
Nou ja, je kan wel zo spelen dat je een mage bent, terwijl je de skills hebt van een warrior of een thief. Maar je kan bij dit spel eigenlijk niet op zo'n punt komen dat je niet verder kan, tenzij je geen enkele vijand meer aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxx schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:01:
Een QWERTY toetsenbord is normaal in Nederland. Je kan in Oblivion bij OPTIONS de besturing per toets veranderen. Bij mij was de indeling ook niet goed. Ook een NL verpakking. Ligt waarschijnlijk aan je instelling in windows. Bij mij staat toetsenbord ingesteld op United States-International.
Damn, da's balen. Het ging mij namelijk om het schrijven, niet zozeer om de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac

Orac

Ik mis je papa.

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:57:
[...]

Damn, da's balen. Het ging mij namelijk om het schrijven, niet zozeer om de besturing.
:? Dan snap ik je vraag niet. Je kan je toetsenbord in windows instellen, ook op Nederlands: control panel --> regional & language settings. Maar dat heeft dan weer niets met Oblivion te maken. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Orac op 09-04-2006 17:16 . Reden: tiepfaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
In één zo'n laadscherm van Oblivion staat dat er 16 Daedralords zijn, betekend dat dan ook dat er 16 Obliviongate's zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Laatst online: 13:59
Heb zojuist paar mensen vermoord voor de Dark Brotherhood en wat spullen gestolen voor Thieves Guild, maar nu zitten de guards me achterna. Ik kan de boete niet betalen en zodra ik naar de gevangenis ga ben ik echt alles kwijt en dat wil ik niet. Weet iemand hoe ik van ze af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Waar kan je voor het meeste geld je dingen verkopen? Degene met het meeste geld heb ik gevonden in anvil of de imerial city, maar 1200 vind ik nog steeds erg weinig.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 15:03

jpiwf

licenced pepernootaddict

Bramm schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:21:
In één zo'n laadscherm van Oblivion staat dat er 16 Daedralords zijn, betekend dat dan ook dat er 16 Obliviongate's zijn?
nope, de gates gaan maar naar het gebied van een van die lords, namelijk Mehrunes Dagon. er zijn er unlimited veel, totdat je de mainquest uitspeelt. dan verdwijnen ze allemaal opeens. oblivion is zeg maar slechts een van de 16 daedric gebieden.

shadowmere is dood bij mij |:( .al een hele tijd. was op een gegeven moment 20 skeletons aan het mollen, en ik had aan het einde nog 75% van me health over, maar shadowmere was dood. helaas had ik dat niet door, dus ik had al een paar keer gesaved. naja, so be it, ik koop wel een ander paard.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

wwillem schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:03:
Een paar belangrijke dingen waar je op moet letten:
spoiler:
Voordat je een huis met slot of "rood deurtje" binnengaat moet je ervoor zorgen dat niemand je ziet. Ga in "sneak-mode" [CTRL-toets] en ga voor de betreffende deur staan.

Zolang het oog "vol" is moet je niet naar binnen gaan want dan heeft iemand je in de gaten (ook al kan je soms niemand in de buurt zien). Als het oog "doorzichtig" is dan kan je het slot openbreken en insluipen. Zolang niemand thuis is kan je doen en laten wat je wilt.
Bij het jatten werkt het precies hetzelfde. Zorg dat je in sneakmode bent en het oog doorzichtig is.

Ben zo al heel wat huizen binnengeslopen zonder gespot te zijn. })

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Chaoss schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:40:
ik zit ook vast met een quest: "Order of the virtious blood" ze verdenken een of andere gast dat hij vampier is dus ik moet in zijn huis gaan kijken of ik aanwijzingen kan vinden.(in Imperial City)

dus ik inbreken, hele huis doorzoeken zowel boven als in de kelder, alle kasten en kistjes opengehad... ben al meerdere keren door het huis heen geweest maar ik kan geen aanwijzingen vinden :?

kan iemand een tip geven? heb die quest al 2 weken in mn log staan wil hem nu wel eens afronden 8)7
spoiler:
Op het tafeltje direct links tegen de muur als je binnenkomt ligt op een boek een kleine brief, dit is je volgende opdracht

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:18:

Iemand al gezien, wil graag weten of ik er nog meer moet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Chrasher schreef op zondag 09 april 2006 @ 17:52:
[...]

Een paar belangrijke dingen waar je op moet letten:
spoiler:
Voordat je een huis met slot of "rood deurtje" binnengaat moet je ervoor zorgen dat niemand je ziet. Ga in "sneak-mode" [CTRL-toets] en ga voor de betreffende deur staan.

Zolang het oog "vol" is moet je niet naar binnen gaan want dan heeft iemand je in de gaten (ook al kan je soms niemand in de buurt zien). Als het oog "doorzichtig" is dan kan je het slot openbreken en insluipen. Zolang niemand thuis is kan je doen en laten wat je wilt.
Bij het jatten werkt het precies hetzelfde. Zorg dat je in sneakmode bent en het oog doorzichtig is.

Ben zo al heel wat huizen binnengeslopen zonder gespot te zijn. })
Werkt dat zo. Ik zat elke keer m'n bounty level na te kijken of ik per ongeluk gespot was. Die sloten open maken is trouwens ook niet al te makkelijk. Zeker niet die hard sloten. Er schijnt logica in te zitten, als ik dit lees, maar dat is toch wel lastig.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.