• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 13:37
Anoniem: 130889 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:12:
[...]

Vet man, werkt ook voor de 360.
Khad em ook ff geprobeerd... had ik opeens iets van rond de 250 Varlastones :/ Vette framedrops ineens :D

En niet doen met ringen... die krengen zijn moeilijk te spotten op sommige ondergronden :D

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:46
Anoniem: 90608 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:07:
spoiler:
ik moet dus die ossenkop (oid? minotaur?) losmaken tussen 8 en 11 pm, maar als ik dr dan onder sta tussen die tijden, en niemand ziet me, kan ik em niet losmaken (al staat er wel het 'use' muis icoontje) met space. via de 2e verdieping kom ik er ook niet echt bij? doe ik iets fout? en die speciale bonus die je krijgt als je em op die manier vermoord, is dat het waard?
spoiler:
probeer een verdieping hoger, staat duidelijk in de quest.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 21:00

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Anoniem: 90608 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:07:
vraagje over 2e darkbrotherhood quest:
spoiler:
ik moet dus die ossenkop (oid? minotaur?) losmaken tussen 8 en 11 pm, maar als ik dr dan onder sta tussen die tijden, en niemand ziet me, kan ik em niet losmaken (al staat er wel het 'use' muis icoontje) met space. via de 2e verdieping kom ik er ook niet echt bij? doe ik iets fout? en die speciale bonus die je krijgt als je em op die manier vermoord, is dat het waard?
spoiler:
In z'n slaapkamer zit een geheime duur die aan de achterkant van de kop uitkomt waar die vastgebonden zit.

Anoniem: 145346

ik zit net vast op een klote manier, ik had door een fout te maken onder een robbery een guard achter me aan gekregen en drukte per ongeluk op resist arrest. nou heb ik mijn bountie betaald enzo via die mensen van thief guild maar nog steeds zitten de guards achter me aan:S iemand een oplossing?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 145346 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:02:
ik zit net vast op een klote manier, ik had door een fout te maken onder een robbery een guard achter me aan gekregen en drukte per ongeluk op resist arrest. nou heb ik mijn bountie betaald enzo via die mensen van thief guild maar nog steeds zitten de guards achter me aan:S iemand een oplossing?
Heb je schijnbaar toch niet alles betaald? Kijk eens bij je stats of je nog bounty hebt. (Tab>Balkjes>meest rechter tabje)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:00

SkyStreaker

Move on up!

Heeft iemand enig idee waar ik Hieronymous Lex kan vinden? Ik word helemaal GEK van het zoeken ^^. Nu heb ik bijna 15 jaar RPG ervaring, maar deze manier van mensen vinden knaagt toch wel ietwat :P

Lama... "main quest" van maken en dan wijst het rode pijltje je de weg ^^

[Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 07-04-2006 23:19]

Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

Anoniem: 145346

Angeloonie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:03:
[...]

Heb je schijnbaar toch niet alles betaald? Kijk eens bij je stats of je nog bounty hebt. (Tab>Balkjes>meest rechter tabje)
er staat Bounty: 0 Fame: 38 Infame: 21

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:49

jpiwf

licenced pepernootaddict

welke quest?
meestal staat ie in de buurt van de waterfront, of bij de prison...

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Vraagje over Alchemy:

ik ben daar een beetje mee aan het prutsen met mijn figher kereltje, is wel een lucratieve handel met die drankjes :D

Anyway, de vraag is: waarom zou je eigenlijk meerdere ingredienten in 1 potion doen? Dat is toch enkel voor een tweede effect (aangezien de meeste ingredienten 4 eigenschappen hebben, krijg je dan een fortify health en fortify strength potion oid.). Toch?
En als je twee ingredienten met bijv. restore health erin doet, en je doet een derde (en vierde) ingredient erbij met wederom een restore health effect, daar wordt het drankje niet sterker van toch?

Oh, en waarom betalen handelaars eigenlijk voor (groene) potions waar je alleen maar ziek/dom/traag/etc. van wordt? Daar heb je toch geen reet aan?

[Voor 12% gewijzigd door Captain Pervert op 07-04-2006 23:30]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Captain Pervert schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:29:

Oh, en waarom betalen handelaars eigenlijk voor (groene) potions waar je alleen maar ziek/dom/traag/etc. van wordt? Daar heb je toch geen reet aan?
Die kan je op je wapens doen, dus vijan ziek/zwak/misselijk ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Gaaf! Maar hoe?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
Gewoon klikken, dan vraagt ie of je het op je wapen wil doen. Ik weet niet zeker of dit ook op melee wapens kan, iig wel op de boog.

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 19:34
ja kan ook op je zwaard.

heel lang had ik dat niet gedaan want ik dacht straks poison ik mezewlf, maar niet dus :)

alleen jammer dat het maar 1 slag effectief is ?!?!

ik gebruik het dus eigenlijk nog steeds niet echt.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DeepSeven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:10:
Gewoon klikken, dan vraagt ie of je het op je wapen wil doen. Ik weet niet zeker of dit ook op melee wapens kan, iig wel op de boog.
Ja dat werkt ook op melee wapens. Volgens mij is het wel alleen voor de eerstvolgende slag die je dan doet. Er staat tenminste geen tijdsduur bij de potions

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002

SkyStreaker

Move on up!

Itius Hayn.... Ik loop er falikant op vast. Hij en de 2 getuigen mogen me erg graag en ik zit maar te wachten op de volgende morgen. Itius Hayn zegt dat ik dus 2 getuigen moeten vinden, ook al heb ik ze al. Dat vrouwtje van de quest (in de winkel) zegt ook niks nieuws. En elke keer als ik terug kom is d'r een ventje weg... Broken?

Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

• Anoniem: 111703
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tomcat84 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:16:
ja kan ook op je zwaard.

heel lang had ik dat niet gedaan want ik dacht straks poison ik mezewlf, maar niet dus :)

alleen jammer dat het maar 1 slag effectief is ?!?!

ik gebruik het dus eigenlijk nog steeds niet echt.
Mja, het is dan ook alleen effectief als je een sneak-attack doet imho.. Ik ben nu bijna Master-Alchemy met al 2 Master alchemy equipments (dacht een master retort en nog 1tje) + nog een expert en een journeyman. Des te beter je equipment, des de beter je potions.

Maak nu 9 van de 10 keer one-shots :Y)

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Waar in de imperial city zaten ook alweer de vampieren jagers? Ik heb 11 vampire resten die wil ik toch wel even om kunnen zetten in geld.

• The Mystic
Anoniem: 145346 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:02:
druk op enter en rechter muisknop

Zou je jezelf mee moeten kunnen overgeven.

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
ik heb weer eens een probleempie

spoiler:
recomadation quest voor de mage guild in Leyawjjn. Ik heb de amulet en toen kwam ik die gast tegen ben hard voor hem weg gerent want hij is ook een mage en als ik dood maak wordt ik weer uit de guild gekickt. echter de jongere griet zegt dat ik naar die oude moet gaan (hier wijst ook de pijl heen). maar die neemt hem niet in. moet ik die gast als nog killen?

Anoniem: 90608

Anoniem: 145346 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:08:
[...]

er staat Bounty: 0 Fame: 38 Infame: 21
probeer dit in console:

player.payfine - Guards stop attacking you and bounty is paid off.
player.setcrimegold 0 - Removes Bounty on your head. NOTE: If being chased by city guards, you must leave the city and go back for it to work on them.

1 van die 2 moet wel werken denk ik..

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 90608 op 08-04-2006 01:18]

Anoniem: 90608

TwistedAnimator schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:51:
vraagje over die bound items,

je kent ze wel, zoals die gloves die je in zo een steen vindt in het begin van het spel (rood/zwart gekleurd), nu is mijn vraag; hoe noemen die stenen waar je zo bound items uit kan halen (als je op die steen klikt vraagt hij of je wilt zien wat hij heeft voor jou of zoiets), en eventueel waar zijn die stenen allemaal? heb al hopeloos rondgezocht maar tevergeefs, ik heb zo een map van daedric shrines maar da zijn dus die stenen niet dat ik bedoel, het zijn grijze stenen (meer pilaren eigenlijk) met blauw-achtig geschrift erop waar je dus die bound items uit kan halen (om zo dan full bound armor en sword+shield te krijgen want het ziet er vet uit)

hoop echt dat iemand mij kan helpen :)

alvast bedankt!
het gedoe met die moonstones is dat je er 1tje kan kiezen waarvan je zijn/haar speciale krachten krijgt. soms is dat een bound item, soms nighteye, soms een skill waarmee je jezelf 100 en een target 150 kan healen. dat hangt van de maansteen af. je kan echter maar van 1 maansteen krachten krijgen tegelijk. als je een ander kiest gaan de oude weg.

edit: en je kan beter die deadric shrines quests doen.. uber items...

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90608 op 08-04-2006 01:32]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 13:07
weet iemand nou al hoe je je huis weer kan verkopen? want ik kan wel een beetje geld gebruiken en vaak slaap je toch niet thuis (omdat je toch vaak langer onderweg bent met fast travel om thuis te komen)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:29:
weet iemand nou al hoe je je huis weer kan verkopen? want ik kan wel een beetje geld gebruiken en vaak slaap je toch niet thuis (omdat je toch vaak langer onderweg bent met fast travel om thuis te komen)
Kan niet.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 23:58
The Mystic schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:08:
Waar in de imperial city zaten ook alweer de vampieren jagers? Ik heb 11 vampire resten die wil ik toch wel even om kunnen zetten in geld.
Moet je eerst wel een quest voor ze doen. Dan mag je lid worden en dan kopen ze vampieren dust van je.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 19:47

Brantje

De post is daar >>

Wat is een vrij sterke fire spell?
Kan je ook van scrolls naar spells?
En hoe leer je spells?

[Voor 48% gewijzigd door Brantje op 08-04-2006 10:00]

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Wat is een vrij sterke fire spell?
Kan je ook van scrolls naar spells?
En hoe leer je spells?
Wat vindt je zelf sterk? Je kan namelijk, mits je bij de mages guild zit, je eigen spells maken. Je kan geen spells leren van scrolls, maar je kan ze beide wel gebruiken. Spells leer je van iemand, met name mages.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• Anoniem: 111703
  • Niet online
Wie o wie wee waar ik Black Soul Gems kan vinden? Ik heb er eenje nodig om een deadric quest te starten :)

Oh, voor de mages onder ons:

spoiler:
Voor een van de recommendation quests moet je een vrouw zoeken die je verwijst naar een plekje helemaal bovenop een berg om een boek te vinden (Finger of the mountain). Breng dit boek terug naar de Mage's guild en ga dan terug naar het vrouwtje, die je dan zal vragen om het boek te jatten. Doe dit, en ze zal een dag nodig hebben om het te vertalen. Daarna moet je met een Welkyd stone terug naar die plek op de berg en dan moet je een shock spell casten op de pilaar. Je zal net niet dood zijn, maar je hebt wel een uberspell nu - Finger of the Mountain :) Gebruikt alleen meer dan 1k mana, vandaar dat het vrij useless was op m'n thief :+

Suc6 :)
Biobakker schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:31:
[...]

yup B) en met pijlen lockpicks etc.
Die duplicate truuk werkt uitsluitend op soulgems die niet gecharged zijn, dus alleen lege :)

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 08-04-2006 10:21]

Anoniem: 36844

Dit is vast al eerder gevraagd, maar ik kon het niet vinden. Als je mods installeert en ini tweaks doet is er dan een kans dat je savegame niet meer werkt?

edit:
Nog een vraagje: bij deze tweak:
Dual/HT Performance Increase
Is voor oorspronkelijk bedoeld voor Dual/HT, maar single core is ook beverstigd dat het werkt. Bevestigd door FnF.

quote:

iThreads=20
iOpenMPLevel=20
iPreloadSizeLimit=2000000000
Ik kan "iPreloadSizeLimit" nergens in de ini vinden..
Laat maar, ik zat in de verkeerde ini Oblivion_default ipv Oblivion.ini |:( :)

En nog een:
Booster

quote:
iPreloadSizeLimit=104857600 (default 2621440)

De waarde is in bytes. Als je minder dan een gig aan geheugen heb zet het naar 5242880.
Wat moet ik invullen als ik 2gig RAM heb?

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 36844 op 08-04-2006 11:03]

Anoniem: 154012

Anoniem: 36844 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:30:
Dit is vast al eerder gevraagd, maar ik kon het niet vinden. Als je mods installeert en ini tweaks doet is er dan een kans dat je savegame niet meer werkt?
Die kans kan altijd voorkomen, vooral als je de mods weer uit wil zetten. Dus denk goed na en bewaar altijd back-up saves (en installeer natuurlijk ook geen wildgroei aan mods en vooral geen 0.1-versies etc.)

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 00:09
spoiler:
Die Oblivion gates beginnen me echt de strot uit te hangen... :( Moet nu van Jaufre of Martin alle steden langs om hulp te krijgen voor Bruma. Maar al die steden hebben dus een poort voor de deur staan die ze graag even hebben dat je die sluit alvorens je hulp te beloven. MOT ik alle steden nou echt langs? Als dat zo is dan gooi ik de moeilijkheidsgraad volledig naar links en ren ik die oblivion zooi wel effe door. Stomme landschap met die achterlijke torens waar je dan dat steentje moet pakken. Ik vind dit een quest waar ze wel iets beter over na hadden moeten denken. Echt niks aan om 10 keer hetzelfde te moeten doen, want als je zo'n gate serieus speelt dan ben je zo 2 uur per gate bezig terwijl je geen reet verder komt met "het verhaal".

Of kan ik al vroegtijdig terug om die great gate te gaan sluiten?

[Voor 6% gewijzigd door The - DDD op 08-04-2006 11:41]

http://blog.leenarts.net/

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 22:03

Thermometer

Whoop Whoop!

Hai mensen,

Ik heb een beetje een probleem met men main quest, sorry als het al een keer langs is geweest.

spoiler:
Ik moest dus 4 van die boeken halen, die heb ik nu, maar in men quest log staat dat ik ze beter zou moeten bestuderen, nou ik kan er geen touw aan vastknopen als ik ze lees, en verder gebeurd er ook niks, weet iemand iets hiervoor?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 111703 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:12:
Wie o wie wee waar ik Black Soul Gems kan vinden? Ik heb er eenje nodig om een deadric quest te starten :)
Kan je lang zoeken als je nog niet in de mages guild ben geweest met een bepaalde quest.

Er is wel een console command:

player.additem 00000192 1 (die 1 is het aantal)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sander1991 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:46:
Hai mensen,

Ik heb een beetje een probleem met men main quest, sorry als het al een keer langs is geweest.

spoiler:
Ik moest dus 4 van die boeken halen, die heb ik nu, maar in men quest log staat dat ik ze beter zou moeten bestuderen, nou ik kan er geen touw aan vastknopen als ik ze lees, en verder gebeurd er ook niks, weet iemand iets hiervoor?
spoiler:
1e boek, alle 1e woorden van de alinea. Wacht 24u en ga naar die Argonian in de mage tower.

Anoniem: 63800

ligt het aan mij of is er gewoon nooit iets boeiends in de shops te koop?
heb sinds het begin van het spel misschien 2 armour pieces en 1 wapen gekocht

voor de rest niks

• The Mystic
UNICRONBOT schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:42:
[...]

Moet je eerst wel een quest voor ze doen. Dan mag je lid worden en dan kopen ze vampieren dust van je.
Die quest heb ik al voltooid maar kan de locatie niet meer vinden. Ze zaten in een inn volgens mij maar weet het niet meer zeker. Heb al gezocht maar kan ze toch niet vinden.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 18:56
SkyStreaker schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:18:
Itius Hayn.... Ik loop er falikant op vast. Hij en de 2 getuigen mogen me erg graag en ik zit maar te wachten op de volgende morgen. Itius Hayn zegt dat ik dus 2 getuigen moeten vinden, ook al heb ik ze al. Dat vrouwtje van de quest (in de winkel) zegt ook niks nieuws. En elke keer als ik terug kom is d'r een ventje weg... Broken?
Had ik ook, toen ben ik andere quest gaan doen en stond er opeens dat ie arrested was :)

• The Mystic
Is er al iemand helemaal overnieuw begonnen trouwens nadat hij het spel heeft uitgespeeld?

Ik heb toch de intentie om dat te doen. Ik ben op dit moment warrior (knight) en ga volgende keer als een dief/magier denk ik. En ga bovendien de slechte uithangen via de dark brotherhood.

• Sfinx-
  • Laatst online: 11-02-2022
Tot nu toe heb ik alleen nog maar dingen gekocht die ik nodig had voor quests, zoals bepaalde ingrediënten voor een of ander drankje. Er zijn wel interessante dingen te koop maar die zijn (voorlopig) véél te duur. En meestal kom je dergelijke spullen wel tegen terwijl je bezig bent, en dan zijn ze gratis :)

Nog een vraagje, blijkbaar kan je met die soul gems je enchanted wapens terug opladen, nu hoe kan je die lege soul gems vullen? Als ik me niet vergis moet je er een soul in capturen maar hoe doe je zoiets?

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hoe kan je mee vechten in die ring?

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:50
The Mystic schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:17:
Is er al iemand helemaal overnieuw begonnen trouwens nadat hij het spel heeft uitgespeeld?

Ik heb toch de intentie om dat te doen. Ik ben op dit moment warrior (knight) en ga volgende keer als een dief/magier denk ik. En ga bovendien de slechte uithangen via de dark brotherhood.
ik ben 1x overnieuw begonnen, maar dat deed ik omdat er een fout in mijn eerste spel zat. Ik moet wel zeggen dat het kan als je nog niet teveel grotten heb verkend(wat ik dus wel had gedaan) nu moet ik ze weer doen, en dat is best wel vervelend en saai, maar ik doe ze nu op hoger lvl zodat er wat leukere items uitkomen.

Anoniem: 115695

spoiler:
Ben net Arch-Mage geworden, en vind de beloning echt teleurstellend: een zinloze staf (joepie, ik kan mensen 30 seconden reanimeren), een ingredientkwekende kist (ben geen alchemist, en zelfs dan vond ik het niet bijzonder handig) en een setje Arch-Mage kleren die echt helemaal niets doen (naast extra gewicht toevoegen).
Kijkend naar Morrowind had ik verwacht dat de beloningen vele malen groter zouden zijn geweest. :/
Is het net zo erg bij bijvoorbeeld de Figher's Guild?

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:58
spoiler:
vraagje: hoe kom ik de cloud ruler temple binnen? of beter gezegd waar kan ik de sleutel vinden? thx.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-10-2021

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb ook veel minor skills, maar nu wil ik er daar ook een paar van ontwikkelen, maar bijvoorbeeld illusion heb ik maar 5-10 punten in, dus als ik daarvoor een spell koop heb ik niet genoeg skill points. Is er een manier hoe ik die skill points toch kan krijgen zodat ik ook meer die andere minor skills kan ontwikkelen?

• Pkunk
  • Laatst online: 06-06 12:08
Even mezelf quoten ^_^
Timlog schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:11:
Waar kan je voor het meeste geld je dingen verkopen? Degene met het meeste geld heb ik gevonden in anvil of de imerial city, maar 1200 vind ik nog steeds erg weinig.

Hallo met Tim

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-04 02:02
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:46:
spoiler:
vraagje: hoe kom ik de cloud ruler temple binnen? of beter gezegd waar kan ik de sleutel vinden? thx.
spoiler:
Zit je al in de mainquest?

• Daimanta
Anoniem: 115695 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:42:
spoiler:
Ben net Arch-Mage geworden, en vind de beloning echt teleurstellend: een zinloze staf (joepie, ik kan mensen 30 seconden reanimeren), een ingredientkwekende kist (ben geen alchemist, en zelfs dan vond ik het niet bijzonder handig) en een setje Arch-Mage kleren die echt helemaal niets doen (naast extra gewicht toevoegen).
Kijkend naar Morrowind had ik verwacht dat de beloningen vele malen groter zouden zijn geweest. :/
Is het net zo erg bij bijvoorbeeld de Figher's Guild?
spoiler:
Zo ongeveer ja, je kan een beetje de fighters guild sturen lang jouw koers(recruiten of contracts doen) en je kan daarmee geld opstrijken

• Daimanta
Sfinx- schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:18:
Tot nu toe heb ik alleen nog maar dingen gekocht die ik nodig had voor quests, zoals bepaalde ingrediënten voor een of ander drankje. Er zijn wel interessante dingen te koop maar die zijn (voorlopig) véél te duur. En meestal kom je dergelijke spullen wel tegen terwijl je bezig bent, en dan zijn ze gratis :)

Nog een vraagje, blijkbaar kan je met die soul gems je enchanted wapens terug opladen, nu hoe kan je die lege soul gems vullen? Als ik me niet vergis moet je er een soul in capturen maar hoe doe je zoiets?
Daar heb je een soultrap spreuk voor nodig en een soulgem. Cast de soultrap op het wezen en dood hem voordat de spreuk ophoudt en je vangt de ziel in de gem. Dan kan je dat ding gebruiken om alles op te laden.(is wel duur, maar de mage guild betalen is al helemaal belachelijk)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 13:07
waarom niet je hoeft toch niet meer dan 1 huis te hebben? en als ik een huis in de imperial city wil hebben dan hhoef ik dat krot toch niet in bruma te houden of dat cursed troep ding in anvil.

maargoed, het schijnt dan nog te kunnen dat je de naam wel van het huis kan veranderen weet iemand hoe dat moet dan?

• jaapstobbe
Daimanta schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:03:
[...]

spoiler:
Zit je al in de mainquest?
jazeker

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 20:07
The - DDD schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:40:
spoiler:
Die Oblivion gates beginnen me echt de strot uit te hangen... :( Moet nu van Jaufre of Martin alle steden langs om hulp te krijgen voor Bruma. Maar al die steden hebben dus een poort voor de deur staan die ze graag even hebben dat je die sluit alvorens je hulp te beloven. MOT ik alle steden nou echt langs? Als dat zo is dan gooi ik de moeilijkheidsgraad volledig naar links en ren ik die oblivion zooi wel effe door. Stomme landschap met die achterlijke torens waar je dan dat steentje moet pakken. Ik vind dit een quest waar ze wel iets beter over na hadden moeten denken. Echt niks aan om 10 keer hetzelfde te moeten doen, want als je zo'n gate serieus speelt dan ben je zo 2 uur per gate bezig terwijl je geen reet verder komt met "het verhaal".

Of kan ik al vroegtijdig terug om die great gate te gaan sluiten?
Mja, ik vind het ook maar eentonig worden. Het is wel leuk om beetje beesten te bashen maar het wordt vrij eentonig. Ook een quest gister over een armour die ik moest ophalen. Zit je in een "unholy" temple en wat kom je tegen? 10000000 wraiths. Niet dat ze moeilijk zijn maar ze vormen geen uitdaging terwijl je wel 10000 keer moet clicken voordat ze de pijp uit zijn. Skeletons zijn dan tenminste iets beter te doen, daar kan je beetje omheen dansen, beetje slashen en blocken.. maar wraiths zijn maar irritante beesten die ik het liefst skip (zelfde geld trouwens voor the Atronach's (sp?)). Zelfs met level 27 en 100+ strenght zit je jezelf aan een RSI arm te helpen.

[Voor 8% gewijzigd door killingdjef op 08-04-2006 13:16]

• Metalbuster
  • Laatst online: 21:08
Ik zit met een probleem, ik kan niet verder met de quests. Ik heb de 1e oblivion gate dicht gedaan (kvatch was de stad voglens mij). Daarna moest ik iemand neer steken in z'n slaap in een hereberg.
En dat was het. Ik heb nu helemaal geen quests meer over, hoe kan ik verder met de verhaallijn?

Ook als ik bij mijn current quests kijk staat er dat ik lvl 17 moet zijn om een deadra te summon, en ik moet dragontongen bij de mageguild afleveren. Maar volgens mij hefet dat niks met de verhaallijn te maken of wel?

• Daimanta
Metalbuster schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:30:
Ik zit met een probleem, ik kan niet verder met de quests. Ik heb de 1e oblivion gate dicht gedaan (kvatch was de stad voglens mij). Daarna moest ik iemand neer steken in z'n slaap in een hereberg.
En dat was het. Ik heb nu helemaal geen quests meer over, hoe kan ik verder met de verhaallijn?

Ook als ik bij mijn current quests kijk staat er dat ik lvl 17 moet zijn om een deadra te summon, en ik moet dragontongen bij de mageguild afleveren. Maar volgens mij hefet dat niks met de verhaallijn te maken of wel?
Kan je uitleggen welke quests waarbij horen? Want ik kan hier geen soep van maken(en ik ben leider van vrijwel all guilds)

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:46
Is er een map beschikbaar waar alles opstaat, dus met alle dungeons enz.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:49

_the_crow_

Rare vogel

Ik probeer nu de eerste Oblivion gate te sluiten. Maar die dremora's zijn wel vrij vervelend. Iemand nog een handige tip hoe je ze snel dood krijgt? Frost Touch gaat vrij snel, maar met meerdere dremora's en goblins (?) wordt het wel vervelend. Mana op en potions gaan heb ik inmiddels al niet meer. :/

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

H3llsing schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:33:
Is er een map beschikbaar waar alles opstaat, dus met alle dungeons enz.
Daar ben ik mee bezig ;) Niet 100% compleet maar toch enorm ;)

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:27:
Hoe kan je mee vechten in die ring?
Nog maals mijn vraag.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welke ring? :? De Arena? Gewoon de deur links nemen als je er voor staat ipv rechts..

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25
Oldblivion 0.10 is uit, fixt weer een paar crashes en issues http://www.oldblivion.com/
Er staat trouwens nog steeds niks in de startpost over niet ondersteunde vidoekaarten waarop het spel prima werkt na deze patch en de modified exe

screenies op mijn Ti4400 kaartje, helaas geen AA hier om een of andere reden werkt het dan weer
wel dan weer niet. Ik heb 2xQ anti aliasing geforced via drivers maar dat werkt dus niet altijd. Het water kan stukken beter maar is tenminste niet meer pimpelpaars zoals het eerst was ;)

http://img81.imageshack.us/img81/1828/oldblivion13me.th.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/9638/oldblivion28oi.th.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/1604/oldblivion32lo.th.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/8796/oldblivion46oi.th.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Asrock RX6600 8GB

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Angeloonie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:58:
[...]

Welke ring? :? De Arena? Gewoon de deur links nemen als je er voor staat ipv rechts..
Kan je dan ook mee vechten?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:03:
[...]

Moet ik alles gaan uitleggen ofzo?

Praat met de mensen in de Bloodworks, die helpen je verder.

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:20
Metalbuster schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:30:

Iemand neersteken in zijn slaap in een herberg:
spoiler:
1e quest van Dark Brother hood, als je gaat slapen verschijnt iemand van de Dark Brotherhood, die zegt wat je moet doen
Die quest waar je level 17 voor moet zijn:
spoiler:
waarschijnlijk van Molag Bal (daedric shrine) die quest kun je dus nog niet doen als je nog geen level 17 bent
Verder met de verhaallijn:
spoiler:
als je de gate gesloten hebt in kvatch praat je met die guards die buiten staan, dan ga je kvatch binnen en leg je wat daedra's om, daarna moet je martin gaan zoeken en gaat de main-quest dus weer verder
Brantje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:03:
[...]

Je kan zelfs carrière maken 8)

• jaapstobbe
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:00:
Oldblivion 0.10 is uit, fixt weer een paar crashes en issues http://www.oldblivion.com/
Er staat trouwens nog steeds niks in de startpost over niet ondersteunde vidoekaarten waarop het spel prima werkt na deze patch en de modified exe

screenies op mijn Ti4400 kaartje, helaas geen AA hier om een of andere reden werkt het dan weer
wel dan weer niet. Ik heb 2xQ anti aliasing geforced via drivers maar dat werkt dus niet altijd. Het water kan stukken beter maar is tenminste niet meer pimpelpaars zoals het eerst was ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
wat voor framerates haal je?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

anandus schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:12:
[...]

Je kan zelfs carrière maken 8)
Voordat de bom.... oblivion valt? :+

• Dynacore
  • Laatst online: 26-10-2018
Wie kan mij helpen? Ben bezig met Dark Brotherhood Quest.

spoiler:
Ik ben bij de derde quest en moet tùssen 11.00 en 7.00 PM bij zo'n gast inbreken, zijn bewaker mag mij dan niet zien en ik moet een of ander ding aan de muur loskoppelen als hij in zn favoriete stoel zit oid. Als ik binnenkom krijg ik een melding dat ik door een kruipruimte moet gaan ofzo maar kom echt niet verder in dat huis. Iemand?

"We Threw Gasoline on the Fire And Now We Have Stumps For Arms And No Eyebrows" Specs

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

en dat is nummer 20 met dezelfde quest.. ben ik nou zo slim dat ik het binnen een minuut had uitgevogelt of zijn jullie nou zo dom...

utfs

blup

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003

jpiwf

licenced pepernootaddict

Dynacore schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:15:
Wie kan mij helpen? Ben bezig met Dark Brotherhood Quest.

spoiler:
Ik ben bij de derde quest en moet tùssen 11.00 en 7.00 PM bij zo'n gast inbreken, zijn bewaker mag mij dan niet zien en ik moet een of ander ding aan de muur loskoppelen als hij in zn favoriete stoel zit oid. Als ik binnenkom krijg ik een melding dat ik door een kruipruimte moet gaan ofzo maar kom echt niet verder in dat huis. Iemand?
zoek eens in zijn slaapkamer langs de muren. dat is als je via de kelder binnenkomt linksaf de trap op en dan een keertje rechts geloof ik. wel pas laten vallen als hij in z'n stoel zit he?

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:28
Ligt het nou aan mij of "cheaten" er nou zoveel mensen hier?
Ik lees alleen maar over mensen die via de console item toevoegen en guards van zich afhalen, of via de exploit items dupliceren. Nou moet iedereen dat zelf weten, maar ga dan straks niet klagen dat de game snel saai is! Is het niet de bedoeling van een RPG om veel te zoeken enzo? Ik loop bijv. weer helemaal terug uit een dungon als m`n lockpicks op zijn.

Omdat het single player is vind ik niet dat je meteen maar wel moet gaan cheaten, bij multiplayer kan het niet (vaak). Maar waarom zou je het bij deze game wel willen doen? Ongeveer hetzelfde als een spiekbriefje tijdens een examen, maar wie hou je uiteindelijk echt voor de gek? precies jezelf ;)

Nou klinkt ik misschien als een vadertje of een heilig boontje.
Maar ik heb een bepaalde mening waardoor ik niet cheat (leuker, meer uitdaging, langer speel genot, maar bevrediging als het wel lukt) en vraag me die af waarom mensen wel cheaten.

p.s. ik speel(de) zelf uitsluitends FPS games (UT, UT2k4, BF2, etc.)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet iemand toevallig een snelle manier om alteration/conjuration/restoration omhoog te krijgen? Die zijn bij mij ontzettend laag (5-20) en ik heb ze nodig ;(

constant Heal Minor Wounds casten werkt voor geen meter, 3 balkjes magicka leeg en nog geen nieuw lvl :/

• jaapstobbe
nogmaals, ik zit in de main quest maar krijg het volgende niet voor elkaar:

spoiler:
Ik moet Martin verbergen in de cloud temple, maar de main gate is op slot! Ik heb zelfs al in een FAQ gekeken, maar daar gaat men er van uit dat die gate gewoon open kan, mooi niet dus! help :'(

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:29:
nogmaals, ik zit in de main quest maar krijg het volgende niet voor elkaar:

spoiler:
Ik moet Martin verbergen in de cloud temple, maar de main gate is op slot! Ik heb zelfs al in een FAQ gekeken, maar daar gaat men er van uit dat die gate gewoon open kan, mooi niet dus! help :'(
spoiler:
Waneer is dat? Direct na Kvatch?

• jaapstobbe
Angeloonie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:33:
[...]

spoiler:
Waneer is dat? Direct na Kvatch?
spoiler:
ja daarna, ben nu samen met Martin en Jauffre bij die temple, maar kan dus verder niks doen...

• 6pack15
ik ben nu evoker bij de arcane university, en heb me mages staff, nu heb ik un missie waaarbij ik naar zon ayleid ruin moet, blakbij cheydinhal(volgens mij) en dan heb je zon grote pilaar, wat meot ik daar doen ?

• jaapstobbe
EEN GOEDE TIP VOOR PERFORMANCE BOOST:

iFPSClamp
---------
Supposedly it will force the game to play at whatever frames per second you
set it to. The game will slow down in order to meet that requirement. If you
seem to be able to play the game at a stable 25 FPS, changing this to 25 might
actually give you an even more stable framerate. Try it out.

werkt bij mij fantastisch!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

6pack15 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:48:
ik ben nu evoker bij de arcane university, en heb me mages staff, nu heb ik un missie waaarbij ik naar zon ayleid ruin moet, blakbij cheydinhal(volgens mij) en dan heb je zon grote pilaar, wat meot ik daar doen ?
spoiler:
Heb je uberhaupt al wat geprobeerd? Boek gepakt? Stenen gelezen? Kijk ook eens in de kist bij dat ventje bij de pilaar

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

drooger

Falen is ook een kunst.

Mensen, lezen jullie de quest logs wel eens als jullie bezig zijn met een quest? Denken jullie wel eens na?

Volgens mij kunnen we hier gewoon een lijstje maken:

Vragen over vampier worden en er van af te komen: xx

Vragen over dark brotherhood quest om iets op z'n hoofd te laten vallen: xx

enz.

Mijn punt: Lees eerst eens goed, denk na en als je er echt niet uit komt, vraag dan. Er staan ook genoeg dingen in de 1e post van de topic, maar die wordt door velen overgeslagen, terwijl daar de antwoorden staan op veel vragen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Anoniem: 115092

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ziet er toch niet verkeerd uit voor een bejaarde kaart _/-\o_ . Hoe snel is zijn interne wandelstok? Rent het nog een beetje of is de FPS redelijk laag?

• jaapstobbe
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:46:
[...]

spoiler:
ja daarna, ben nu samen met Martin en Jauffre bij die temple, maar kan dus verder niks doen...
het is al opgelost, gewoon een bug, je kan soms beter fast travelen dan gewoon lopen met je paard -_-

die clampFPS is echt een geweldige performanceboost, ineens veer meer details aan en toch soepel! mag wel in de TS als je het mij vraagt :)

[Voor 19% gewijzigd door jaapstobbe op 08-04-2006 15:06]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn broer heeft een Radeon 9600, dan draait-ie daar met Oldblivion ook op? :)
(Of kan-ie al op een 9600 draaien? :? )

Anoniem: 115092

jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:03:
[...]

het is al opgelost, gewoon een bug, je kan soms beter fast travelen dan gewoon lopen met je paard -_-

die clampFPS is echt een geweldige performanceboost, ineens veer meer details aan en toch soepel! mag wel in de TS als je het mij vraagt :)
clampFPS werkt bij mij ook. Althans, buiten. Ik heb de waarde op 15 gezet. Echter als ik nu binnen loop dan race ik letterlijk door de gebouwen heen. Het lopen gaat dan 5x zo snel. Dus zo ongveer het tegenovergestelde effect van een lage FPS. Beetje vreemd nietwaar? Ik denk dat ik de waarde dan toch maar weer verlaag. Wel jammer, want buiten draait het nu heerlijk.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 08-04-2006 15:27]

• jaapstobbe
Anoniem: 115092 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:26:
[...]

clampFPS werkt bij mij ook. Althans, buiten. Ik heb de waarde op 15 gezet. Echter als ik nu binnen loop dan race ik letterlijk door de gebouwen heen. Het lopen gaat dan 5x zo snel. Dus zo ongveer het tegenovergestelde effect van een lage FPS. Beetje vreemd nietwaar? Ik denk dat ik de waarde dan toch maar weer verlaag. Wel jammer, want buiten draait het nu heerlijk.
ja jammer dat je niet een minimum kan instellen...

• _ep
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05-2019

_ep

Igor-to-the-Home!

Predje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:29:
Ligt het nou aan mij of "cheaten" er nou zoveel mensen hier? [...]
ik heb een bepaalde mening waardoor ik niet cheat (leuker, meer uitdaging, langer speel genot, maar bevrediging als het wel lukt).
Cheaten deed ik vroeger ook al na 5 minuten. Gewoon geen geduld om de 'grote monsters' te zien, en hoe het afloopt en zo. Tegenwoordig doe ik dat helemaal niet meer. Ik denk dat iedereen er zelf achter moet komen (of niet) dat cheaten de eerste 5 minuten leuk is, en daarna de rest van het spel niet meer; terwijl echt spelen de eerste 30 minuten misschien iets minder leuk is, maar daarna wordt het alleen maar beter.

Ik verbaas me ook een beetje over al die mensen die zo snel mogelijk hulp vragen bij quests en zo (maar misschien hebben ze gewoon veel meer tijd om te spelen en hebben ze al dagenlang vastgezeten). Ik ben het helemaal met je eens over dat langer speelgenot en zo.

Maar als mensen willen cheaten en daar plezier aan beleven (moet zeggen, zo'n plein vol watermeloenen is wel grappig om te zien) moeten ze dat zelf maar weten. Zolang ze mijn speelplezier maar niet vergallen (en dat doen ze niet want het is single-player).

Ik ben nu ongeveer een week bezig (vooral in de avonden paar uurtjes per dag) en dankzij de slowlevelling mod die ik op 'epic' speel (5x langzamer skills verbeteren), ben ik nu net pas level 2 geworden. Nou dat geeft heel wat voldoening op deze manier! Echt geweldig.

Het grote voordeel van de slowlevelling vind ik dat ik niet meer zo erg vindt om continue 'detect life' spells te casten. Het is iets dat mijn Sorcerer realistisch gezien zou doen, om in een dungeon verrassingen te vermijden, maar als dan na iedere paar keer mijn skill al omhoog schiet wordt ik een beetje bang het te gebruiken omdat ik anders in no-time op 100 zit...

Benieuwd waar ik mee bezig ben? http://www.genexis.eu

• Predje
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:28:
[...]

ja jammer dat je niet een minimum kan instellen...
iid clampFPS werkt goed, heb hem hier op 35 staan.
Samen met wat anders tweaks zorgt die voor MEGA stabiele FPS wat ik zeker lekker vind aanvoelen.
Gem. heb ik buiten 30 FPS en binnen loopt het op tot 100FPS, buiten loopt het dus heel lekker soepen nu. Maar binnen ben ik "ON STEROIDS :P" ik ren echt als een gek.
Ik kan ermee leven omdat ik toch meestal buiten ben en ik nu SNEL kan inbreken.
Maar realistisch is het niet, ook door een stadje lopen is wat "gek", op momenten dat m`n PC niets laad en het dus wat makkelijker heeft ga ik "rennen".
Als je gebruik maakt van WALK binnen en ALWAYS run buiten kun je het verschil wat afvlakken en lijkt het best goed te lopen.
Eigelijk zou ik ook liever zien dat je gewoon een minimum kan instellen zodat je bij hogere FPS niet meteen mega snel gaat.

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33
Hmm ik kan nog steeds de oblivion intro movie niet goed bekijken. Misschien dat iemand een soortgelijk probleem heeft gehad.. Het begint met het praatje van de keizer, maar gedurende het stukje in de oblivion realm (soms al eerder) gaat het beeld stilstaan en het geluid verder.. Na een tijdje komt er dan een mini schermpje in de linkerbovenhoek van mijn scherm waarin een deel van het filmpje doorspeelt. Heel raar probleem iig... kan het iets te maken hebben met een codec conflict of videokaart drivers? Ingame zelf heb ik 0 problemen qua graphics..

• Pkunk
  • Laatst online: 06-06 12:08
Anoniem: 115092 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:26:
[...]

Wat is dat clamfps dan? Ik zie er niets over in de TS of op het oblivion forum..

Hallo met Tim

RedruM schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 15:40:
Hmm ik kan nog steeds de oblivion intro movie niet goed bekijken. Misschien dat iemand een soortgelijk probleem heeft gehad.. Het begint met het praatje van de keizer, maar gedurende het stukje in de oblivion realm (soms al eerder) gaat het beeld stilstaan en het geluid verder.. Na een tijdje komt er dan een mini schermpje in de linkerbovenhoek van mijn scherm waarin een deel van het filmpje doorspeelt. Heel raar probleem iig... kan het iets te maken hebben met een codec conflict of videokaart drivers? Ingame zelf heb ik 0 problemen qua graphics..
Heb je het geprobeerd met de laatste versie van je videokaartdriver en de laatste versie van (bijv.) de K-lite codec pack? :)
Timlog schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:03:
[...]

Wat is dat clamfps dan? Ik zie er niets over in de TS of op het oblivion forum..
Zie:
jaapstobbe schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:48:
EEN GOEDE TIP VOOR PERFORMANCE BOOST:

iFPSClamp
---------
Supposedly it will force the game to play at whatever frames per second you
set it to. The game will slow down in order to meet that requirement. If you
seem to be able to play the game at a stable 25 FPS, changing this to 25 might
actually give you an even more stable framerate. Try it out.

werkt bij mij fantastisch!
edit:
Jaapstobbe :w :P

[Voor 33% gewijzigd door anandus op 08-04-2006 16:06]

• jaapstobbe
Timlog schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:03:
[...]

zie mijn post van 14:48

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11-2020

b3ta

Hallo

Voor de mensen met een onboard AC 97 geluid en last hebben van reboots en crashes.

UPDATE je AC 97 drivers en je hebt GEEN last meer van crashes (ik in ieder geval niet meer) Kan nu naar hartelust gamen...

• Predje
nog even over clampFPS , het is niet echt bruikbaar :(
Lockpicken gaat nu echt TE snel, het is dus onmogelijk om handmatig te lockpicken.

clampFPS laat de gameSPEED gewoon synchroon lopen aan de FPS, 35 FPS is gamespeed van 35 100 FPS is gamespeed van 100, bij 100 moet ik dus ong. 3 keer zo precies gaan lockpicken (kwa timing, dus 3x zo moeilijk).
Dit is het voorbeeld want in werkelijkheid heb ik tijdens lockpick een FPS van 260 (V-sync staan uit).
Wellicht kan ik clampFPS gebruiken i.c.m. V-sync. dus clampFPS zorgt dat ik altijd op 35 FPS blijf maar V-sync vangt de TE hoge FPS af. mhh dit verzin ik tijdens het typen van deze post, ga het nu meteen testen :P

• kipaantspit
  • Laatst online: 19-05 11:56
hoj, ik heb het spel nu, en ik heb een radeon 9200, ik heb heel wat tweaks gedaan, maar als ik in de riolen ga, nadat de koning steft, crasht het spel. Ik heb het probeert zonder tweaks en met tweaks maar het blijft crashen, weet iemand een oplossing?

• Predje
kipaantspit schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:32:
hoj, ik heb het spel nu, en ik heb een radeon 9200, ik heb heel wat tweaks gedaan, maar als ik in de riolen ga, nadat de koning steft, crasht het spel. Ik heb het probeert zonder tweaks en met tweaks maar het blijft crashen, weet iemand een oplossing?
[rml]Schaapje_BlaaT in "[ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion..."[/rml] misschien?

• Gatygun
  • Laatst online: 29-04 12:37
Kan iemand is een filmpje maken die een high end kaart heeft zoals 7900gt extreme edition ( hoe het bij hem loopt in de bossen ) met fraps is dit mogelijk ^^

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 22:03

Thermometer

Whoop Whoop!

Angeloonie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:54:
[...]

spoiler:
1e boek, alle 1e woorden van de alinea. Wacht 24u en ga naar die Argonian in de mage tower.
Bedankt! _/-\o_

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:24

Snippertje

Light up your life

Ik heb hem nu ook :)

Leuk spel hier iets wat wel grappig is:

Ben net uit het riool. Dus ik ging net even verkennen. Kom ik in een of andere stad. Jat wat worden ze boos. Komt er een zo'n guard. Ik vermoord hem en jat ze spullen, goeie spullen. Alleen nu blijven er guards enzo komen en is iedereen boos op me. ( je ziet ook nog pijlen in me schild zitten xD ) Dus ik ga stad uit om te vluchten, kom ik zo paardenstal tegen. Ik denk kan paard kopen, maar kan niet. Sla die vrouw neer en komen weer guards. Ik jat paard en nu ben ik nog steeds op de vlucht xD, iedereen haat me :Y)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Predje
Razor.Timo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:17:
Ik heb hem nu ook :)

Leuk spel hier iets wat wel grappig is:

Ben net uit het riool. Dus ik ging net even verkennen. Kom ik in een of andere stad. Jat wat worden ze boos. Komt er een zo'n guard. Ik vermoord hem en jat ze spullen, goeie spullen. Alleen nu blijven er guards enzo komen en is iedereen boos op me. ( je ziet ook nog pijlen in me schild zitten xD ) Dus ik ga stad uit om te vluchten, kom ik zo paardenstal tegen. Ik denk kan paard kopen, maar kan niet. Sla die vrouw neer en komen weer guards. Ik jat paard en nu ben ik nog steeds op de vlucht xD, iedereen haat me :Y)
Ik heb me die verleiding kunnen weerstaan, iedereen die je haat heb je in een later tijdstip misschien nog wel nodig voor quests. Je maakt het jezelf nu makkelijk, maar over een tijdje kan het wel eens heel lastig voor je gaan worden ;)

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:24

Snippertje

Light up your life

Predje schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:20:
[...]

Ik heb me die verleiding kunnen weerstaan, iedereen die je haat heb je in een later tijdstip misschien nog wel nodig voor quests. Je maakt het jezelf nu makkelijk, maar over een tijdje kan het wel eens heel lastig voor je gaan worden ;)
Dat is juist ook het leuke :) Ik kloot lkkr een beetje aan, snap namelijk nog niet veel van het spel :Y)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Anoniem: 156412

Ik heb de mainquest uit :*)

Hier wat vragen die heel mischien spoilerig kunne zijn B)
spoiler:
Hoe zie je nou of je 2 weken gewacht hebt voor die armour?
Wel zwak dat sommige mensen doen alsof er niks aan de hand is btw...
Is er nu nog iets belangrijks wat je kan doen in die wereld behalve die guilds....

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:21
Anoniem: 156412 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:45:
Ik heb de mainquest uit :*)

Hier wat vragen die heel mischien spoilerig kunne zijn B)
spoiler:
Hoe zie je nou of je 2 weken gewacht hebt voor die armour?
Wel zwak dat sommige mensen doen alsof er niks aan de hand is btw...
Is er nu nog iets belangrijks wat je kan doen in die wereld behalve die guilds....
Het begint pas :P. Als je alleen nog maar de mainquest hebt gedaan zijn er nog steeds superveel over, maar ik vind er zelf geen belangrijk. Je kan gewoon zoveel doen in het spel en het een is niet echt belangrijker dan het andere. Ik ben pas als allerlaatst aan de mainquest begonnen. Ik heb hem inmiddels ook al weer uit, maar ga dadelijk weer opnieuw beginnen en deze keer een beetje anders spelen.

• 6pack15
Angeloonie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:52:
[...]

spoiler:
Heb je uberhaupt al wat geprobeerd? Boek gepakt? Stenen gelezen? Kijk ook eens in de kist bij dat ventje bij de pilaar
ja ik heb alles gelezen, ik heb alles laten vertalen, ik heb al die spreuken uit die kist gepakt, ik heb de spreuken uitgeporbeert bij de plaatsen waar de tekt het meest op de spreuk sloeg, het enige wat ik krijg is 10.000 volt in me an*s van die rare stenen ofzo. Weet iemand wat je moet doen, in welke volgorde?

• 6pack15
weet iemand ook wat ''blendsettings'' zijn, in mijn documenten>my games>oblivion? ik heb dit volgens mij nog nooit gezien

ps. ik heb 1 x die cheat gebruikt met die boog en dat al die items uit e lucht valle, toen deed hij ff gaar(pijlen opsplitsen in verschillende pakketjes)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee