Met welk programma kan ik mijn gehele iPod libary in een lege iTunes importeren?
Misschien ook wat voor de startpost?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb het gevonden, hij beschouwt trailers van de Apple site als podcasts en standaard staat ingesteld dat podcasts verwijderd worden van je iPod als je ze eenmaal gezien/geluisterd hebt. Ik heb het aangevinkt en nu blijven ze staan...-Mous- schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 07:04:
[...]
Je kan in iTunes inderdaad aangeven dat alleen de niet bekeken films op je iPod worden gezet. Je moet even goed bij je iPod instellingen kijken. Ik weet ff niet uit mijn hoofd welk tabblad het is, maar ik denk "Films".
Senuti (het woord iTunes omgedraaidwrcveen schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:05:
Met welk programma kan ik mijn gehele iPod libary in een lege iTunes importeren?
[ Voor 17% gewijzigd door estorino op 20-10-2006 20:54 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen op deze vraag, zelf maar even geprobeerd...maar dan wilt Itunes hem niet afspelen? Wat is nu de truc?warrie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:45:
[...]
Aha, goede tip. Dit vroeg ik me al tijden af! Maar wat als ik nu een 528*384 film converteer naar 640*480? Wordt het dan uitgerekt op de Ipod ofzo?
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Maar Itunes speelt hem dan dus niet...welke resoluties kan Itunes/Ipod wel aan? (Wat ik dus wil is videos van de Ipod bekijken op TV, met betere resolutie dan de 320*nogwat van de Ipod)RoD schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:53:
Het enige wat je daarmee doet is de pixels opblazen. De aspect ratio blijft ongeveer gelijk dus daar verandert niet zoveel aan. Beetje zinloos dus, die hoef je dus qua formaat niet te converteren.
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Verwijderd
Verwijderd
De resolutie die jij noemde kan de iPod makkelijk aan.warrie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:53:
[...]
Maar Itunes speelt hem dan dus niet...welke resoluties kan Itunes/Ipod wel aan? (Wat ik dus wil is videos van de Ipod bekijken op TV, met betere resolutie dan de 320*nogwat van de Ipod)
Het valt mee, maar inderdaad. Vooral bij MPEG4 is het niet al te best. Overigens ziet 640*480 er wel erg strak uit. Dat is ook niet zo gek, want dan kom je akelig dicht bij DVD resolutie.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:05:
Als je de iPod 5G op de TV aansluit ontkom je niet aan 320*240 met mooie mpeg-like blokken.
Archos is inderdaad een optie. Maar die hebben ook weer de nodige nadelen. Naast dat de iPod een stuk goedkoper is. Je moet voor jezelf vooral even bedenken, hoe lang je achter elkaar kijkt/luistert. Ik kijk namelijk hooguit 1 aflevering per dag (30 min) en daarnaast luister ik veel muziek. Omdat de 30 GB ook een stuk dunner en goedkoper is, heb ik daarvoor gekozen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:22:
Ik heb net te horen dat ik morgen naar New York vertrek. Nou heb ik al een tijdje de nieuwe iPod willen aanschaffen. Alleen zit ik te twijfelen tussen de 30gb en 80gb versie. Waarom; eigenlijk alleen vanwege de batterij duur tijdens het video kijken. Ik lees op cnet.com dat de 80gb 6,5 uur video kan afspelen en de 30gb 3,5 uur video kan afspelen. Ik weet dat deze 5gen iPod niet ‘de video iPod’ is maar toch schaf ik er hier graag één voor aan. 80gb muziek krijg ik er toch niet op, maar anime wel!![]()
Prijzen iPod USA:
30gb: $249.00 = 197.415 EUR ( 3,5 uur video afspelen )
80gb: $349.00 = 276.698 EUR ( 6,5 uur video afspelen )
Welke zouden jullie nemen, wanneer video kijken het voornaamste gebruik is.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 16:46 ]
Het lijkt inderdaad een mooi apparaat als je alleen video's wil kijken. Maar je verhaal klopt volgens mij niet helemaal:Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:41:
Je weet dat je elke video die je download of op DVD hebt om moet zetten, en dat dat met een Macbook met 2 * 2.0Ghz processor al 20 minuten duurt voor 40 minuten video? En dat dat niet met een Archos apparaat moet?
Daarnaast is de Archos Gmini 500 met zijn gigantische (! breedbeeld !) scherm slechts 229 euro voor 80GB bij Dixons. Zelf heb ik een iPod 5G, die ik ook kocht speciaal voor de video, en die ligt nu mooi in de kast te verstoffen.
O en de batterylife? Up to 5 hours5 for video on built-in LCD..
Wacht, had ik de zo goed als krasvrije aluminium behuizing al opgenoemd? Geloof me, de Gmini500 is het helemaal voor jou.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Hij speelt, en ik heb het zelf gezien, gewoon prima XviD bestanden af. En als je dan iets moet converten, gaat dat razendsnel, want qua codes scheelt het niet veel.Hoedje schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:59:
[...]
Het lijkt inderdaad een mooi apparaat als je alleen video's wil kijken. Maar je verhaal klopt volgens mij niet helemaal:
A ) Hoe kun je nou een DVD afspelen, zonder hem te rippen. Er zit geen DVD speler in. Daarnaast ondersteunt de Archos alleen MPEG 4 & WMV9 (beperkt) en ook maar drie geluidsformaten. Dus ik snap niet hoe je er bij komt dat ie alles afspeelt.
B ) Gmini 500 is geen 229, maar 279 bij Dixons, nog een koopje daar niet van
Daar moet ik je gelijk in geven, maar ja, het scherm is nou eenmaal een stuk groter.C ) Hij is natuurlijk wel groot, log en zwaar. Maar daar staan ook een hoop extra's tegenover.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En benqqq wilt duidelijk een videospeler, en daarom raad ik de Archos Gmini500 aan.Hoedje schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:43:
Maar voor ieder doel een apparaat. Wat dat betreft heeft RoD het al goed gezegd. De iPod is een MP3 speler met videofunctionaliteit. De Archos is een videospeler met MP3 functionaliteit.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 18:27 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 18:28 ]
Verwijderd
http://reviews.cnet.com/A...069546.html?tag=cnetfd.ecVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:26:
Die 6.5 uur, is dat met het scherm aan of uit? En dan op de laagste helderheid of de felste helderheid?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 18:30 ]
You can realistically expect to hit Apple's stated numbers on both audio and on-screen video playback, assuming that you keep the iPod's volume and screen brightness levels at or below their 50% marks.
Check wel ff 3x de prijs want kan nog best zonder tax zijn. Prijzen worden in US vaak taxfree gegeven. Verder wel mooie prijzen tough als t zo isVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:22:
Prijzen iPod USA:
30gb: $249.00 = 197.415 EUR ( 3,5 uur video afspelen )
80gb: $349.00 = 276.698 EUR ( 6,5 uur video afspelen )
Verwijderd
Ja ik weet zeker dat dit de prijzen zijn. Vorige maand nog gechecked toen ik er was, had alleen geen tijd gehad om het ding daadwerkelijk te kopen.r0el schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:22:
[...]
Check wel ff 3x de prijs want kan nog best zonder tax zijn. Prijzen worden in US vaak taxfree gegeven. Verder wel mooie prijzen tough als t zo is
Dit zijn niet de goeie prijzen. Studeer zelf in Amerika, en in New York moet je er nog 9% tax bovenop doen bij de kassa, dit zit dus niet in de prijs inbegrepen die in de schappen wordt aangegeven.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 05:56:
[...]
Ja ik weet zeker dat dit de prijzen zijn. Vorige maand nog gechecked toen ik er was, had alleen geen tijd gehad om het ding daadwerkelijk te kopen.
Maar je iPod kan dus überhaupt niet beter dan 320x240 laten zien? Of juist wel? En wanneer speelt iTunes heb dan wel af? Alleen als de verhoudingen van de pixels goed zijn?Hoedje schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:52:
Het valt mee, maar inderdaad. Vooral bij MPEG4 is het niet al te best. Overigens ziet 640*480 er wel erg strak uit. Dat is ook niet zo gek, want dan kom je akelig dicht bij DVD resolutie.
Dankzij de laatste firmware-update kan de iPod nu ook 640×480 aan. Dit levert op het scherm natuurlijk twee keer zo goede kwaliteit opwarrie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:34:
[...]
Maar je iPod kan dus überhaupt niet beter dan 320x240 laten zien? Of juist wel? En wanneer speelt iTunes heb dan wel af? Alleen als de verhoudingen van de pixels goed zijn?
Verwijderd
Geeft hij ook op de TV de films op 640*480 weer dan?ScottB schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:42:
[...]
Dankzij de laatste firmware-update kan de iPod nu ook 640×480 aan. Dit levert op het scherm natuurlijk twee keer zo goede kwaliteit op
Nee, net zo groot als je TV. Maar hoe minder pixels een film vergroot moet worden, hoe minder kwaliteitsverlies. Zoals Hoedje zei, is het pixeloppervlak verviervoudigd. Je zou dus kunnen stellen dat de kwaliteit op TV ook verviervoudigd is (of eigenlijk, kan zijn, als je de films maar juist codeert)Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:43:
[...]
Geeft hij ook op de TV de films op 640*480 weer dan?
Verwijderd
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Verwijderd
leoaq.fm // Jeune Loop
Je kan beter 2.3 gebruiken, iTunes implementatie van 2.4 is niet foutloos, helaasVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:59:
Ik heb sins een maand de 5G met 60 gieg en heb het "probleem" dat de iPod niet bij alle nummers de juiste IDtag weergeeft.
In mijn geval word bij veel tracks de artiest niet weergegeven terwijl ik 100% zeker weet dat de gehele IDtag (2.4) goed en foutloos is ingevuld.
Het komt volstrekt willekeurig voor. Uiteraard eerst nog een paar keer gegeken of de tags goed staan.
Als ik de exacte backup van dat nummer van cd afspeel worden de tags wel goed weergegeven.
Ik heb in iTunes ook al de optie idtags converteren gedaan... noppes resultaat.
Iemand een idee ??
Verwijderd
Verwijderd
Er zit een li-ion accu in, dat is op zich niet slecht voor de accu. Het enige wat echt slecht is, om em iedere keer helemaal te ontladen en weer op te laden. Verder kan het weinig kwaad.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:12:
Ik heb paar weken geleden een 80GB gekocht en gebruik het alleen in mijn auto icm met een Alpine CDA-9855R radio en Alpine KCA-420i iPod-Adapter.
Wat is me afvraag is of het wel goed is voor de accu dat hij constant aan de adapter hangs en ook constant bezig is met opladen ? Wat voor accu zit er eigenlijk is de iPod ?
[ Voor 4% gewijzigd door kitman op 30-10-2006 22:08 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 14% gewijzigd door Ghostrider op 31-10-2006 21:07 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Redelijk bereik? Is het een tuner of een zender?Ghostrider schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:20:
[afbeelding]
Ik heb vandaag een FM tuner gekocht bij de mediamarkt voor 50euro. Deze heeft een wieltje voor het veranderen van frequentie en laat dit zien op de display. werkt vrij goed! redelijk bereik ook
Is oorspronkelijk bedoeld voor de Nano maar werkt ook prima op de video en mini bijvoorbeeld
Zoef
Asus Zenbook i7 256gb
[ Voor 25% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-10-2006 21:50 ]
NOSIG
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 21:58 ]
[ Voor 23% gewijzigd door _Christiaan_ op 31-10-2006 22:01 ]
NOSIG
Nee, dat gaat niet werken omdat de iPod geen USB-host is. Als ik het niet mis heb. Ik zou niet zomaar USB-stekkers aan elkaar gaan solderen, de spanninkjes zijn dan wel niet zo hoog maar het in toch jammer als je je camera of iPod verneukt._Christiaan_ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:59:
Ja dan plug je de male van de standaard ipod draad toch gewoon in die dubbele-female-usb-draad?
Hmm ik ga maar eens aan de slag vrijdag als ik m'n iPod heb.
Het wordt dan dus zo:
dock-connector-(draad)-usb-male -> usbfemale-(draad)-usbfemale -> camera
Zoef
Niet helemaal. Bij het insteken van de Camera Connector krijg je in je iPod een menu item erbij voor het importeren van foto's. Het is dus iets meer dan de USB pins op de dock connector doorlussen naar een USB female connector. In de pinlayout van de dock connector is te zien dat de weerstand op pin 21 aangeeft welke accessoire is aangesloten. Het enige lastige is dat de gebruikte JAE connector speciaal voor Apple is gemaakt. Je kunt wel vergelijkbare JAE connectors krijgen, maar die moet je aanpassen om zo aan de iPod te krijgen. Makkelijkste is misschien om een losse USB iPod-dockconnector aan te passen._Christiaan_ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:49:
Ik kwam vandaag dit tegen:
[afbeelding]
Met deze adapter kan je een camera op je iPod aansluiten. Het lijkt erop alsof het gewoon een verloopstuk is.
Kan je dit ook niet gewoon zelf maken, door 2 female usb stekkers aan een usb-draad te zetten? Dat is namelijk een stuk goedkoper dan €30.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
NOSIG
Ik heb ook zo'n Alpine iPod autoradio en daar hangt mijn iPod ook constant aan.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:12:
Ik heb paar weken geleden een 80GB gekocht en gebruik het alleen in mijn auto icm met een Alpine CDA-9855R radio en Alpine KCA-420i iPod-Adapter.
Wat is me afvraag is of het wel goed is voor de accu dat hij constant aan de adapter hangs en ook constant bezig is met opladen ? Wat voor accu zit er eigenlijk is de iPod ?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik wil je niet bang maken. Maar bij mij was dat precies wat die deed voordat ie een HD error gaf. Alhoewel het wel steeds vaker voorkwam bij mij, zonder vast patroon. Hij ging daarnaast ook nummers skippen enz. Dus 20 sec afspelen en dan stil en door naar het volgende nummer. Wat je inderdaad het beste kunt doen is de harde schijf even helemaal herstellen naar fabrieksinstellingen en dan de nummers er weer op zetten. Dan kom je er snel genoeg achter waar 't aan ligt.schnumi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:48:
Mensen ik heb een probleempje.
Mijn Ipod begint nu steeds vaker tijdens nummers te skippen. Dus je bent rustig aan het luisteren, de eerste 3 a 4 liedjes gaan goed maar dan valt hij zeg maar telkens een seconden stil en gaat hij weer verder, dan weer een tijdje goed en dan weer 1 sec stil etc etc.
Heb de nummers er al eens helemaal af gegooit en er weer op gezet maar dit helpt niet. Is dit een probleem met de HD?
Of moet ik even de Ipod helemaal naar de fabrieksinstellingen etc resetten en het dan weer opnieuw proberen?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
NOSIG
Ik vind ook dat m'n nano net iets sneller reageert dan de 5g van een vriend van me._Christiaan_ schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:24:
Vandaag ook 5.5G aangeschaft. Prima ding, videofunctie is ook wel![]()
Alleen Apple mag wel eens een snellere proc in z'n iPods doen. Ik vind dat het menu erg haperig reageert, vooral als de HDD in actie is. Wat dat betreft scoorde m'n 4G black/white beter.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
NOSIG
Oh oh Mr. B, oh oh!
[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 05-11-2006 12:05 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
NOSIG
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik wist niet dat ja al had gepost, ik had alleen je mailtje gezien. Oplossing tegen het krassen is overigens the Invisible Shield (zie TS), wel meteen erop doen als je je nieuwe iPod binnen hebt. Verder heb je al een 30 GB iPod 5G, dat was ik even vergeten in m'n reply op je mailtjeCLB schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:56:
Lang verhaal
Welke zouden jullie nemen in mijn geval..
Ik ben benieuwd hoe je daarbij komt, het is Sony nietVerwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:48:
Aan de extra helderheid op de 5.5G heb je niks, aangezien bovenstaande waardes zijn gemeten met de helderheid op volledig laag.
Verwijderd
Hmm kan dat ook? En zijn er ook nieuwe 'backjes' te koop? Een front vervangen lijkt me nog best moeilijk omdat het scherm enzo hier aan vastzit.Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:04:
De helderheid is ook met een 5G in te stellen.
Ik raad je aan gewoon een nieuw frontje voor je iPod 5G te kopen.
NOSIG
[ Voor 42% gewijzigd door CLB op 05-11-2006 15:39 ]
Verwijderd
http://www.ifixit.com/car...eo_Front_Panel_Black.html_Christiaan_ schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:16:
[...]
Hmm kan dat ook? En zijn er ook nieuwe 'backjes' te koop? Een front vervangen lijkt me nog best moeilijk omdat het scherm enzo hier aan vastzit.
Erg geliktMatias schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:12:
Zune interface:
http://www.engadget.com/2...erface-walkthrough-video/
Ik denk dat Apple bang moet gaan worden, ik ben een iPod fan, maar dit is echt super! Ook al is dat ding superlelijk, de mogelijkheden zijn echt belachelijk vet!
Verwijderd
Radio, Gigantisch scherm, algemeen gemak van bediening? Eyecandy menu?Hoedje schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:26:
Welke mogelijkheden? Het enige wat dat ding meer kan t.o.v. een iPod is z'n kreupele draadloze interface gebruiken om kreupel gemaakte liedjes over te zetten.
Naast de xbox 360 is dit het eerste esthetisch correcte wat ik ooit heb gezien van MicrosoftIk had serieus gehoopt dat MS met iets beters zou komen. Ze kunnen echt mooie dingen maken, maar dit is het volgens mij gewoon niet.
Dat laatste is gewoon een beetje onzin tekst, Creative meer functies? En goeie video playback? Ik weet niet of je die video bekeken hebt? Maar de video playback is meer dan goed op dat ding...Dan vind ik toch dat andere concurrenten het beter doen; Creative (meer functies in het apparaat), Cowon/iAudio (goede equalizer) en Archos (goede videospelers). Maar goed, concurrentie (ook in deze vorm) is alleen maar goed, omdat het Apple dwingt om beter en sneller te innoveren en dus met betere iPods uit te komen.
Dat zeg ik dus, het enige wat die meer kan is radio, maar voor de 5G kun je ook een AB kopen die radio functionaliteit toevoegd. Het "gigantische scherm" is maar een halve inch groterMatias schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:18:
[...]
Radio, Gigantisch scherm, algemeen gemak van bediening? Eyecandy menu?
Tja, ik vind de Xbox 360 ook niet echt mooi, wel een stuk beter dan de Xbox. Ik doelde meer op Office 2K7 en Vista.Naast de xbox 360 is dit het eerste esthetisch correcte wat ik ooit heb gezien van MicrosoftAlhoewel ze aan de uitwendige vormgeving toch wat meer hadden mogen kijken naar het ontwikkelteam van de xbox, zelfs die afneembare harddisk van de xbox ziet er mooier uit.
Volgens mij heb je het verkeerd gelezenDat laatste is gewoon een beetje onzin tekst, Creative meer functies? En goeie video playback? Ik weet niet of je die video bekeken hebt? Maar de video playback is meer dan goed op dat ding...
[ Voor 6% gewijzigd door Giant87 op 06-11-2006 09:28 ]
NOSIG
[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 06-11-2006 13:37 ]
Zo werkt die winkel, wordt vaker hier vermeld op got hoor. soort van iboodCLB schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:30:
Hmm geloof ik niet zo echt...
Scheelt 65 euro met chear.nl en 85 euro met dixons.nl
Hmm toch denk ik niet dat het kan..Giant87 schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:05:
[...]
Zo werkt die winkel, wordt vaker hier vermeld op got hoor. soort van ibood
Op de site staat_Christiaan_ schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:04:
Er zal wel weer iets mee zijn. Sowieso is het de 5.0G, maar ik denk dat hij refurbished ofzo is. Of zonder garantie.
Dus opzich zou je dan gewoon garantie moeten hebben. Of het allemaal te vertrouwn is laat ik in het midden. Geen ervaring mee.Priceattack is een handelsonderneming, gespecialiseerd in het verhandelen van (merk)artikelen , die, wereldwijd, worden ingekocht bij gerenommeerde leveranciers.
Onze unieke inkoopkanalen, houden ontwikkelingen nauwgezet in de gaten en kopen grote partijen in, waardoor de scherpste prijs kan worden uit onderhandeld. Vanwege de lage handelingskosten, klein assortiment en de verkoop via Internet/ eigen winkel is Priceattack in staat om zeer scherpe prijzen te bieden.
Unieke formule en uniek assortiment:
Wij selecteren uitsluitend artikelen voor u, welke zeer aanspreken, bekend zijn en absolute A kwaliteit hebben. Dit betekent dat wij alleen de toppers verkopen in bijvoorbeeld de categorieën elektronica, speelgoed, gereedschap, cosmetica, huishoudelijk, veelal A merken . Daarnaast zijn wij continu op zoek naar seizoensartikelen, zoals tuinmeubelen, barbecues, campingaccessoires maar ook kerstartikelen en rondom vaderdag, moederdag en vakantie. Houdt u derhalve nauwgezet onze site in de gaten.
De 5th gen werd toch gepresenteerd met Bono en de GorillazHoedje schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:11:
Hoe kun je aan 't plaatje zien dat het een 5,5G iPod is?
[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 06-11-2006 15:19 ]
Verwijderd
Bejeweld is erg leuk, maar er zijn nog leukere spellen, vooral Vortex schijnt erg goed te zijn. Maarja ik heb al een mooie telefoon om spellen op te spelen Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartphone. En jij ookCLB schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:17:
Haha was ook m'n eigen gedachtenconstructie
Je kunt zeker alleen games via iTunes op je iPod zetten![]()
Bejeweld vind ik altijd 'n geweldig spel namelijk![]()
Mja ik gebruik geen iTunes dus dat gaat lastig worden
Volgens mij ging iTunes niet helemaal goed bij CLB. Maar, eh, CLB is niet eens tijd voor die reinstall? Of nog ff wachten op Vista, en alles in één keer goed doen.Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:03:
De 5.5G wordt ook gepromoot met de Red Hot Chilli PeppersMaar wat ik me nu afvraag: waarom gebruik je geen iTunes?
Hoedje schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:06:
[...]
Bejeweld is erg leuk, maar er zijn nog leukere spellen, vooral Vortex schijnt erg goed te zijn. Maarja ik heb al een mooie telefoon om spellen op te spelen Samsung SGH-i320 Windows Mobile 5 smartphone. En jij ook
Achja joh ik ben zo'n modehype-motherfuckertje die dat ook nog eens op z'n iPod wil!
Op m'n Qtek S200 staan 22 games ofzo haha die ik nooit speel maarja![]()
Volgens mij ging iTunes niet helemaal goed bij CLB. Maar, eh, CLB is niet eens tijd voor die reinstall? Of nog ff wachten op Vista, en alles in één keer goed doen.
Ik verkoop m'n iPod video 30 GB 5th generation aan 'n vriend van me..
Hij wil dat ik er wat films / muziek opzet en daarvoor trek ik 'm eerst helemaal leeg!
Idd iTunes werkt hier gewoonweg niet...Mja ik heb Anapod Explorer en das ook supersimpel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq