Mooie monteur ben je danfietstoeter schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:46:
Nou mijn 6280 is ook naar zn grootje..
Ik had software versie 3.60, in gebruik sinds 18 april. Na een maand trouwe dienst, en na veel samengewerkt te hebben, heeft hij er tijdens het overbrengen van een bestand via de datakabel er de brui aan gegeven..![]()
Vandaag heb ik hem naar NSP gebracht, en zal waarschijnlijk morgen verstuurd worden (nadat de reparateur zei 'huh welke telefoon is dit dan. die ken ik helemaal niet).
Ik hou jullie op de hoogte!
Typisch een geval van verdringing....
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik heb al een paar keer via de datakabel (via bluetooth durf ik t nie aan) geprobeerd een bestand van +- 300 mb op een 512 mb sd kaartje te zetten maar halverwege valt ie uit. Dan heb ik geprobeerd met Nokia Suite en de telefoon in Gegevensopslag gezet en dan via de Windows Explorer over te zetten. Maar bij beide valt ie dus uit. Uiteindelijk maar t kaartje in een card reader gedaan en via die ging t natuurlijk wel.fietstoeter schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:46:
Na een maand trouwe dienst, en na veel samengewerkt te hebben, heeft hij er tijdens het overbrengen van een bestand via de datakabel er de brui aan gegeven..
Maar nadat ie uitgevallen was ging ie wel weer gewoon aan. T enige probleem wat ik er mee heb is dat als ik ga bellen dat er in t begin het geluid via de speaker komt en zodra ik verbinding het geluid pas uit t speakertje waar ie uit moet komen. Verder niet erg maar in t begin vond ik t wel raar.
nou de mijne doet t gelukkig ook nog steeds (sinds begin april)... 
doe er alles mee, heb ook al grote bestanden op mn (1 GB) geheugenkaartje gezet, aangeklooit met bluetooth... Hij doet t nog steeds
Ben wel benieuwd naar die v3.70...
doe er alles mee, heb ook al grote bestanden op mn (1 GB) geheugenkaartje gezet, aangeklooit met bluetooth... Hij doet t nog steeds
Ben wel benieuwd naar die v3.70...
Verwijderd
iemand de 6280 gekocht binnen de voorbije 14 dagen??
Hoe doet ie 't?
Hoe doet ie 't?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 23:42 ]
Verwijderd
14 dagen zegt niets. zijn er zoveel pas naar 1 maand kapot gegaan.
je moet als er er 1 koopt gewoon 1 met nieuwere software aanschaffen.
je moet als er er 1 koopt gewoon 1 met nieuwere software aanschaffen.
meine doet het nog steeds !
weet niet meer precies wanneer ik hem heb gekregen was wel de 2e maar doet het prima, BT niet gebruikt wel nokia suite....
v3.60
weet niet meer precies wanneer ik hem heb gekregen was wel de 2e maar doet het prima, BT niet gebruikt wel nokia suite....
v3.60
nieuwe pc samenstellen = leuk
Verwijderd
gebruik nu al een maand mijn 2e nokia met versie 3.65, heb er nu ook een gigabyte kaartje en wil nu dan graag filmpjes erop zetten. ik gebruik imtoo converter maar dat duurt allemaal een beetje lang en convert per hoofdstuk van een film, iemand een idee hoe dit sneller gaat ?
en ik wil er graag andere spelletjes op zetten maar heb hier totaal geen ervaring mee, iemand een link ofzo
en maakt iemand hier al gebruik van de email functie, mij lukt t nog niet bepaald
en ik wil er graag andere spelletjes op zetten maar heb hier totaal geen ervaring mee, iemand een link ofzo
en maakt iemand hier al gebruik van de email functie, mij lukt t nog niet bepaald
je moet met converten alleen de hoofdfilm aanklikken, de rest verwijderen. dus alleen het grootste bestand.
Canon Digital Ixus V2
Hey de mijne is nog steeds bij de reparateur kan nog wel 2 weken duren zeiden ze
hij ligt er al sinds de 25ste april
fuurt me egt te lang binne kort maar ff ander ding halen als t niet opschiet
ben er niet erg over te spreken
Verwijderd
snap er niks van, gebruik imtoo dvd, en selecteer dan elk hoofdstuk van de film die zet ik in de map, als dit gedaan is zijn alle hoofdstukjes hetzelfde(het begin van de film)
iemand een idee hoe ik gewoon 1 film in 1 x convert na me pc, of een ander progje oid ?
iemand een idee hoe ik gewoon 1 film in 1 x convert na me pc, of een ander progje oid ?
Ik gebruik mijn Gmail account en Pop account en beide doen het prima bij mij....Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:31:
bacardifrans schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:43:
Hey de mijne is nog steeds bij de reparateur kan nog wel 2 weken duren zeiden ze
Heb nu mijn 6280 vol in gebruik, is 2 keer precies 2 weken weg geweest nadat ie het bekende "hij doet niets meer" probleem had. Heb geBT't en gebelt en USB tegelijk gebruikt en tot op heden blijft ie 't doen (zeg ik al kloppend op blank houtVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:55:
mij precies hetzelfde alleen wel iets korter.....
3 tot 4 weken...
echt ziek
If you can't take the heat, get burried!
niet al die hoofdstukken selecteren. alleen het grootste bestand aanklikken, en dan converten.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:58:
snap er niks van, gebruik imtoo dvd, en selecteer dan elk hoofdstuk van de film die zet ik in de map, als dit gedaan is zijn alle hoofdstukjes hetzelfde(het begin van de film)
dus gewoon de map video-ts selecteren en dan opent ie alles. en dan klik je degene aan die bijv 1 uur en 30 min duurt, en dan druk je op converten. Dan pakt ie alleen de hoofdfilm.
ik gebruik imtoo dvd tot mp4 of 3gp.
[ Voor 19% gewijzigd door _MB_ op 24-05-2006 23:53 ]
Canon Digital Ixus V2
Mijn 6280 was al een keer gerepareerd (voedings-ic èn update naar v3.65) maar nu weer defect, weer zelfde euvel: niet opstarten. Had verzocht om omruiling, maar dat doen ze dus niet. Nu dus weer reparatie voor precies hetzelfde van een toestel dat 7 weken oud is. Als ik hem nu weer terugkrijg en hetzelfde gebeurt weer, dan kunnen ze er toch niet onderuit dat ik òf een nieuwe 6280 wil, òfwel een toestel van een ander merk/type?
Hier hoef ik toch niet mee akkoord te gaan? Kennelijk is Nokia niet in staat om een 6280 te leveren die het blijft doen, en waar steeds dezelfde problemen bij optreden!
Hier hoef ik toch niet mee akkoord te gaan? Kennelijk is Nokia niet in staat om een 6280 te leveren die het blijft doen, en waar steeds dezelfde problemen bij optreden!
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
valt er niets te doen?
dit is nu ook al mijn 2e keer.
de 3e keer als het weer gebeurd is toch niet normaal.
daarvoor neem je toch geen abbo met nieuwe tel
Verwijderd
Weet iemand of de Mini SD Ultra II kaarten ook werken in de Nokia 6280.
Heb de telefoon sinds gisteren, echt super!
Maar wil wel uitbreiden.
Maar wil wel uitbreiden.
Aangezien het gewoon miniSD is ga ik er wel vanuitVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:52:
Weet iemand of de Mini SD Ultra II kaarten ook werken in de Nokia 6280.
Maar wil wel uitbreiden.
Zelf gebruik ik een Kingston Ultimate miniSD 1GB kaartje.
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
De reden dat ik het vraag is dat de Mini SD Ultra II kaarten nieuw zijn en een hogere overdrachtsnelheid hebben. Nokia levert zelf niet de Ultra II kaarten mee maar nog de "oude" Mini SD. Heeft er al iemand deze kaart geprobeerd in de Nokia 6280? Wil eigenlijk zekerheid hebben voordat ik de 2 gb bestel. Straks blijkt dat het niet uitmaakt omdat er toch geen hogere interface mogelijk is met het toestel (of loopt ie vast).Bakfiets schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:22:
[...]
Aangezien het gewoon miniSD is ga ik er wel vanuit. Dit Nokia toestel gebruikt gewoon standaard miniSD. In tegenstelling tot de wat oudere toestellen die RS-MMC DV gebruikten.
Zelf gebruik ik een Kingston Ultimate miniSD 1GB kaartje.
Ik heb vandaag een oproep in het Radar-forum geplaatst, want ik begin het ook echt zat te worden.Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:24:
valt er niets te doen?
Ik moet zeggen dat de webshop die hem aan mij heeft geleverd (2Call), zéér coulant is. Ze betalen me de verzendkosten terug. En dat zijn ze niet verplicht. Zij kunnen er ook niets aan doen, is echt een Nokia-probleem.
Samsung S23 Ultra 256GB
Bij mijn weten is de Ultimate van Kingston ook niet bepaald traag hoorVerwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:38:
[...]
De reden dat ik het vraag is dat de Mini SD Ultra II kaarten nieuw zijn en een hogere overdrachtsnelheid hebben. Nokia levert zelf niet de Ultra II kaarten mee maar nog de "oude" Mini SD. Heeft er al iemand deze kaart geprobeerd in de Nokia 6280? Wil eigenlijk zekerheid hebben voordat ik de 2 gb bestel. Straks blijkt dat het niet uitmaakt omdat er toch geen hogere interface mogelijk is met het toestel (of loopt ie vast).
Die Ultra II kaarten houden zich ook gewoon aan de miniSD standaard alleen ondersteunen inderdaad een hogere overdrachtsnelheid.
Ik weet echter niet of deze telefoon wel 2GB kaarten ondersteunt. Ik heb altijd gedacht dat 1GB het max was.
er zijn mensen die er 2 gig in hebben.
Canon Digital Ixus V2
Heb hem net terugontvangen na de 2e reparatie. Is dus weer anderhalve week weggeweest. En wederom is het voedingscircuit gerepareerd! Software staat nog steeds op v3.65.
En hoelang gaat hij het nu weer eens doen???
K*tding...
En hoelang gaat hij het nu weer eens doen???
K*tding...
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
omfg dat schiet wel op ja
de software geeft toch de voltages door?
dan is het binnen nu en ff weer hetzelfde probleem
de software geeft toch de voltages door?
dan is het binnen nu en ff weer hetzelfde probleem
Zijn er ook mensen hier die 'em al 2 maanden of langer probleemloos gebruiken?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Ik heb hem sinds 8 april ofzo. Still fully operational.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 14:09 ]
het blijkt weer dat je geluk moet hebben met de aanschaf van spil splinter nieuw model
mijne is nog steeds weg voor rep al 5x langer dan ik er van heb kunnen genieten
sinds 14 april is ie al op rep das nu 6 weken helaas
ken gebeuren ben er zeer ontevreden over maar heb m liever langer kwijt en goed terug dan weer met zelfde gebreken terug toch !
hier overzicht van sinds ie bij dynafix legt
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 18-4-2006 9:12:15
Order - Bevestigd 18-4-2006 9:12:22
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 18-4-2006 9:43:27
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 20-4-2006 1:52:24
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 20-4-2006 1:52:25
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 20-4-2006 7:01:06
Reparatie repair center - In behandeling 22-4-2006 11:49:57
Reparatie - Wacht op informatie fabrikant 22-4-2006 11:50:05
Reparatie repair center - In behandeling 25-4-2006 13:27:25
en nu still waiting .............
mijne is nog steeds weg voor rep al 5x langer dan ik er van heb kunnen genieten
ken gebeuren ben er zeer ontevreden over maar heb m liever langer kwijt en goed terug dan weer met zelfde gebreken terug toch !
STATUS DATUM / TIJD
[ Voor 60% gewijzigd door bacardifrans op 27-05-2006 17:13 ]
Dat is helemaal belachelijk! Zès weken wachten op je reparatie??bacardifrans schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:48:
het blijkt weer dat je geluk moet hebben met de aanschaf van spil splinter nieuw model
mijne is nog steeds weg voor rep al 5x langer dan ik er van heb kunnen genieten![]()
STATUS DATUM / TIJD
Wat had je met jouw 6280, dan? Heb je hem in zoutzuut gedompeld, ofzo?
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Ik heb nog nooit zo hard getwijfeld aan een gsm als deze!!!
Zou ik 'm nu kopen of nog een paar weken wachten? voor 3.70...
Zou ik 'm nu kopen of nog een paar weken wachten? voor 3.70...
Ook het probleem dat ie uitgevallen was tijdens thema wisselen en blauwetandwvexelgt schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:54:
[...]
Dat is helemaal belachelijk! Zès weken wachten op je reparatie??
Wat had je met jouw 6280, dan? Heb je hem in zoutzuut gedompeld, ofzo?
ze hebben software geupdated en voedings ic vv en toen beltest gedaan enzo viel ie weer uit nu is ie naar nokia opgestuurt in duidstand vertelde ze me dus ja ik w8 maar af
op dit forum staan foto's van de N80(+N70+6280+91) Handig om een goed beeld te krijgen van de grootte
http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=6408
http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=6408
Verwijderd
ik heb even een vraag de flitser he van de 6280 kan je die ook op aan zetten? zodat hij gewoon aan blijft als lampje.
niet dat ik me tel al terug heb ofzo.... maar wou even weten of dat kan is wel handig
niet dat ik me tel al terug heb ofzo.... maar wou even weten of dat kan is wel handig
Een flitser laadt zich op met accustroom om vervolgens in 1 klap al die energie weer op te gebruiken. Dus de flitser zelf zul je nooit als lamp kunnen gebruiken.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
ehm jawel hoor bij alle sony ericssons kan je flitser gewoon laten branden.
er zijn er toch genoeg zonder autofocus....
Als ik het toestel nu zou overwegen te kopen, wat zouden mensen mij hier dan aanraden?
Dat is dan ook geen flitser maar gewoon een lampje ter verlichting van het te fotograferen object.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:22:
ehm jawel hoor bij alle sony ericssons kan je flitser gewoon laten branden.
Doen.ECiftci schreef op maandag 29 mei 2006 @ 01:18:
Als ik het toestel nu zou overwegen te kopen, wat zouden mensen mij hier dan aanraden?
Ik heb hem al sinds hij uitkwam en nog steeds werkt hij zonder problemen
@de mensen met een defect
Hebben jullie allemaal een andere SD-kaart er in gestopt?
Ik begin het vermoeden te krijgen dat hij (sneller) overlijdt als je er een ander kaartje in stopt.
Ik heb namelijk nog steeds de originele kaart er in en dan ook geen problemen.
Is maar een idee
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad, niets aantrekken van al die negatieve publiciteit. Als het echt zo'n slecht toestel zou zijn, zouden ze het niet verkopen. Ik heb er ook nog geen enkel probleem mee gehad.Gonadan schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:00:
Doen.
Ik heb hem al sinds hij uitkwam en nog steeds werkt hij zonder problemen
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Heb er vanaf april een 1 gig sandisk kaartje in zitten en hij werkt nog steeds als een zonnetjeGonadan schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:00:
@de mensen met een defect
Hebben jullie allemaal een andere SD-kaart er in gestopt?
Ik begin het vermoeden te krijgen dat hij (sneller) overlijdt als je er een ander kaartje in stopt.
Ik heb namelijk nog steeds de originele kaart er in en dan ook geen problemen.
Is maar een idee
Volgens mij zitten er gewoon een stel 'rotte appels' tussen de toestellen die geleverd zijn...
met originele kaartje is de mijne al 2 keer overleden... heeft er mi niks mee te maken..
[ Voor 26% gewijzigd door Da.Rock op 29-05-2006 14:19 ]
Verwijderd
heeft er iemand de 6280 deze maand gekocht? 
En, hoe doet ie 't??
En, hoe doet ie 't??
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 17:13 ]
Ik heb em net gekocht en gelijk rom laten flashen bij ricom in schiedam
Weet iemand nog een site met leuke thema's voor mijn nieuwe telefoontje
van wat naar wat heb jem laten flashen dan? want van de software heb je nu volgens mij alleen nog maar 3.65 en 3.65, of is dit wat jij gedaan hebt wat anders?ECiftci schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:14:
Ik heb em net gekocht en gelijk rom laten flashen bij ricom in schiedam![]()
Canon Digital Ixus V2
dat van die rotte appels in mn vorige post was n grapje, maar ik begin steeds meer te geloven dat t de werkelijkheid is!
ik was zojuist van alles tegelijk aan t doen met mn phone. Op n gegeven moment stak ik mn usb kabel erin... *PFIEUW* en t beeld werd met n aantal pixels tegelijk afgebroken tot zwart....
Ik dacht echt: NEE HE IK BEN TOCH NI OOK DE PINEUT!
Maar toen startte mn telefoon doodleuk weer op en ik kon weer verder!!!
Blijkbaar is de ene voedings-ic toch sterker dan de ander (of heb ik heeeel veel geluk gehad
)
ik was zojuist van alles tegelijk aan t doen met mn phone. Op n gegeven moment stak ik mn usb kabel erin... *PFIEUW* en t beeld werd met n aantal pixels tegelijk afgebroken tot zwart....
Ik dacht echt: NEE HE IK BEN TOCH NI OOK DE PINEUT!
Maar toen startte mn telefoon doodleuk weer op en ik kon weer verder!!!
Blijkbaar is de ene voedings-ic toch sterker dan de ander (of heb ik heeeel veel geluk gehad
Verwijderd
heb ik ook zovaak gehad.
maar uiteindelijk crasht ie dan toch
leuk vooruitzicht
haha
maar uiteindelijk crasht ie dan toch
leuk vooruitzicht
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 01:11 ]
Toen ik em kocht zat er 3.60 op en nu zit er 3.65 op. Ik las hier dat 3.7 er aan komt. Weet iemand ook ongeveer wanner dat zal zijn?_MB_ schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:03:
[...]
van wat naar wat heb jem laten flashen dan? want van de software heb je nu volgens mij alleen nog maar 3.65 en 3.65, of is dit wat jij gedaan hebt wat anders?
En dat is een topicschop binnen 24 uurECiftci schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:28:
Maar niemand beantwoord mijn vraag om thema's voor de 6280...
ontopic:
Er staan ergens aan het begin van dit topic enkele thema's (search is je vriend) waarvan ik er één best mooi vond.
Een site met thema's ben ik nog niet tegen gekomen.
Maar je kan er natuurlijk ook zelf een maken en die dan hier posten
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier al gekeken?ECiftci schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 01:28:
Maar niemand beantwoord mijn vraag om thema's voor de 6280...
Vandaag ff dynafix gebeld en kreeg te horen dat nog 1 tot 2 weken kan duren dus ben benieuw
Klik hier Thema's
gtrz
Klik hier Thema's
gtrz
Verwijderd
Sorry, ik kan niet goed volgen! Wat kan 1 tot 2 weken duren? Herstelling, firmware 3.70v?bacardifrans schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:29:
Vandaag ff dynafix gebeld en kreeg te horen dat nog 1 tot 2 weken kan duren dus ben benieuw
Klik hier Thema's
gtrz
hoe kan je die thema's gebruiken als thema's? ik kan wel de achtergrond gebruiken, maar kan ze niet bij thema's instellen. dan heb ik zo'n *.nth bestand nodig.
Canon Digital Ixus V2
Ik snap de vraag niet helemaal. Maar thema's zet ik in de map thema's en dan selecteer ik zie via instellingen->thema's_MB_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:20:
hoe kan je die thema's gebruiken als thema's? ik kan wel de achtergrond gebruiken, maar kan ze niet bij thema's instellen. dan heb ik zo'n *.nth bestand nodig.
Nee, kan nietVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:57:
weet iemand al of flitser continu aan kan?
maar als diegene van die laatste site gebruik, en dan via thema's een nieuw thema probeer te selecteren, zegt ie dat er 0 thema bestanden bij staan. en de orginele thema bestanden zijn bijv, nokia.nthECiftci schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:09:
[...]
Ik snap de vraag niet helemaal. Maar thema's zet ik in de map thema's en dan selecteer ik zie via instellingen->thema's
Canon Digital Ixus V2
Je plaatst de thema's ook eerst in de goede folder op je telefoon??_MB_ schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 07:02:
[...]
maar als diegene van die laatste site gebruik, en dan via thema's een nieuw thema probeer te selecteren, zegt ie dat er 0 thema bestanden bij staan. en de orginele thema bestanden zijn bijv, nokia.nth
Ik merk dat de telefoon niet oplaad via usb. Dat is wel jammer.
En dat dvs, wat is dat?
En dat dvs, wat is dat?
Dat staat ook in dit topic.ECiftci schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:40:
Ik merk dat de telefoon niet oplaad via usb. Dat is wel jammer.
En dat dvs, wat is dat?
[search=dvs].
Het betekend 'Drukken voor spreken'
En is een soort walkietalkie idee, sms'en met stemgeluid. Werkt niet in nederland
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 31-05-2006 14:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Handig dat je contacten aan Groepen kunt toewijzen. Nu heb ik dat dus gedaan, alles netjes gebackupt enzo. Ging m'n foontje stuk, is gerepareerd, backup teruggezet, en raad eens: contacten en alles netjes aanwezig, maar alle Groepen en toegewezen personen aan die Groepen dus mooi weg....
En da's wel jammer, was een hoop werk! Is er een manier om dit te voorkomen wellicht?
En da's wel jammer, was een hoop werk! Is er een manier om dit te voorkomen wellicht?
Samsung S23 Ultra 256GB
ik zie dat de download van de site zedge wel gewoon werken. dan krijg ik ook gewoon een nth bestandje. maar van die duitse site werkt het niet. dan krijg je allemaal losse bestandjes.ECiftci schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:07:
[...]
Je plaatst de thema's ook eerst in de goede folder op je telefoon??
Canon Digital Ixus V2
geefd niet update van de foon kan nog tot 2 weken durenVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:
[...]
Sorry, ik kan niet goed volgen! Wat kan 1 tot 2 weken duren? Herstelling, firmware 3.70v?
en bij mij werkte die thema's van die site wel was no problem gewoon *.nth bestanden
Heb nu ook thema's binnengehaald die niet uit NTH-bestanden bestaan, maar uit een aantal JPEGs, GIFs, PNGs en een XML-bestand.
Iemand enig idee hoe dit te installeren, misschien?
Samsung S23 Ultra 256GB
jah dat werkt dus niet. dat is van die duitse site. je moet die andere link hebben. naar http://www.zedge.net/ die werken wel prima.wvexelgt schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:41:
Heb nu ook thema's binnengehaald die niet uit NTH-bestanden bestaan, maar uit een aantal JPEGs, GIFs, PNGs en een XML-bestand.
[ Voor 3% gewijzigd door _MB_ op 31-05-2006 22:31 ]
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
je moet gewoon via torrents zoeken heb hele pack spellen, screensavers,programmas (word, exel etc)
alleen nu me tel nog terug
alleen nu me tel nog terug
Wat me opvalt aan de frontjes van deze telefoon is dat die gauw beschadigingen krijgen... van die doffe grijze plekken
Hebben jullie daar ook last van?

Verwijderd
he ff vraagje als ik men tel weer terug heb wil ik graag keer stof deeltjes onder mijn scherm weghalen hoe moet ik dat precies doen?
Frontje eraf, voorzichtig stofjes weghalen en frontje terug zetten waarbij je oplet dat er geen nieuwe onder komenVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:07:
he ff vraagje als ik men tel weer terug heb wil ik graag keer stof deeltjes onder mijn scherm weghalen hoe moet ik dat precies doen?
Ergens in dit topic staat een link naar de uitleg over hoe het frontje eraf moet
Ik heb meteen toen ik mijn telefoon teruggekregen heb een velletje beschermfolie voor mijn PDA op maat gesneden voor mijn 6280, Mijn telefoon ziet er nog onbeschadigd uit terwijl ik 'm meestal los in mijn broekzak heb zitten...Upbeat schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:23:
Wat me opvalt aan de frontjes van deze telefoon is dat die gauw beschadigingen krijgen... van die doffe grijze plekken![]()
If you can't take the heat, get burried!
Één kleintje, niet echt storend ofzo.Upbeat schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:23:
Wat me opvalt aan de frontjes van deze telefoon is dat die gauw beschadigingen krijgen... van die doffe grijze plekken![]()
En ik heb hem nog altijd in m'n broekzak met het originele beschermfolie erop
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
gewoon zo in je zak doen zonder beschermvelltje
als er wat krasjes opzitten naar een tijd kan je ze er zo uitpoetsen met display polish
als er wat krasjes opzitten naar een tijd kan je ze er zo uitpoetsen met display polish
hoe doe je dat dan? bij die krijg ik alleen maar losse bestandjes. geen nth bestand.bacardifrans schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 01:45:
http://www.handy-stuff-planet.de/stuff/052301serie40.htm
deze werkt bij mij prima hoor
grtz
Canon Digital Ixus V2
Gewoon simpel op de download link kilkken
dan donwload ie hier nth bestand
ziet je verwijzing van snelkoppeling er bij jou ook zo uit
: http://www.handy-stuff-pl.../Themes/Vista_final_2.nth
daaran kan je zien wat je download
en ja nth bestanden kan je uitpakken met winrar doet ie dat niet automatisch??
grtz
grtz
Kben de 6280 nu al drie weken kwijt! Als ik die verhalen hoor, is ie binnen de kortste keren weer kapot. Toch blijf ik erbij dat het een toptelefoon is.
Neem risico's in wat jij geloofd
als ik die link aanklik krijg ik een zip bestand????bacardifrans schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:29:
Gewoon simpel op de download link kilkken
grtz
en als ik die uitpak krijg ik allemaal jpg en nog wt gekke dingen.
ik heb van de zip ff een nth gemaakt, kijken of dat werkt
moet je je misschien registreren op die site?
dat zip naar nth veranderen werkt. dan doen ze het wel
[ Voor 5% gewijzigd door _MB_ op 02-06-2006 20:34 ]
Canon Digital Ixus V2
Damn, ik dacht dat je na 2 maanden goed functioneren mocht verwachten dat de bekende problemen uit zouden blijven, maar helaas.
Zojuist via bluetooth wat nieuwe thema's naar de telefoon. Bluetooth weer uitgeschakeld. Daarna bij het openen van het thema-mapje: pats!
En klaar. Scherm licht even op met Nokia logo bij het aanzetten, maar daarna zo dood als een pier.
Zojuist via bluetooth wat nieuwe thema's naar de telefoon. Bluetooth weer uitgeschakeld. Daarna bij het openen van het thema-mapje: pats!
En klaar. Scherm licht even op met Nokia logo bij het aanzetten, maar daarna zo dood als een pier.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
mijn tel is terug 
heb hem toestraks opgehaald.
even een vraagje:
software is hetzelfde is het probleem nu toch wel verholpen?
wat hebben ze precies gedaan nu?
even een vraagje:
Verwijderd
Nou, ik heb hem gisteren nieuw in de winkel gehaald (TforTelecom - SimLockVrij) en ik had na twee uur exact het probleem als beschreven. Mijn vriendin Bluetoothde een bestandje, dat ging goed, toen nog eentje en hop scherm uit...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:34:
Nou, ik heb hem gisteren nieuw in de winkel gehaald (TforTelecom - SimLockVrij) en ik had na twee uur exact het probleem als beschreven. Mijn vriendin Bluetoothde een bestandje, dat ging goed, toen nog eentje en hop scherm uit...
Ze hebben hetm geformateerd, de software er opnieuw opgezet, het cercuit van het mobo na gekeken alles getestVerwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:04:
mijn tel is terug
even een vraagje:
Not that im aware of. Het probleem is dat je een java speler moet hebben, die zijn er erg weinig en java is op de tel is in het algemeen te langzaam om video bestanden af te spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:21:
Is er inmiddels al iets zoals een alternatieve videospeler?
Verwijderd
Is er al wat meer bekend over die nieuwe software versie? Ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem wel neem namelijk, heb gelukkig nog tot half aug...
Staat in de ts een stukje over de firmwares en welke bekend zijnVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:19:
Is er al wat meer bekend over die nieuwe software versie? Ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem wel neem namelijk, heb gelukkig nog tot half aug...
Grmbl nou ik ben nu ook de pineut... 
Was net op n feestje had n MP3'tje opstaan en ontving tegelijkertijd een ander MP3'tje via Bluetooth...
Opeens houd de muziek op, en jahoor... 3 x flikkeren en daarna uit en niet meer aan willen.
Nouja maandag maar ff langs de belcompany om m op te laten sturen...
Da duurt (ongeveer) 2 weken toch?
En ik had nog een vraag: Ik hoorde op dat feest van iemand dat de leverancier volgens de wet verplicht is je een leentoestel te geven ivm de garantie. Weten jullie daar iets van?
Was net op n feestje had n MP3'tje opstaan en ontving tegelijkertijd een ander MP3'tje via Bluetooth...
Opeens houd de muziek op, en jahoor... 3 x flikkeren en daarna uit en niet meer aan willen.
En ik had nog een vraag: Ik hoorde op dat feest van iemand dat de leverancier volgens de wet verplicht is je een leentoestel te geven ivm de garantie. Weten jullie daar iets van?
[ Voor 4% gewijzigd door Beeksma op 04-06-2006 01:44 ]
Het duurt ongeveer 3 weken voordat je toestel terug is. DIt is gewoon de standaart tijd die er voor staat. Soms heb je hem eerder terug.Vikingtosh schreef op zondag 04 juni 2006 @ 01:43:
Grmbl nou ik ben nu ook de pineut...
Over dat leentoestel: niemand is je verplicht om je een leentoestel mee te geven, daarom zijn er ook verzekeringen. Je krijgt normaal geen leentoestel mee omdat iedereen graagt wilt dat je een verzekering neemt, ze gebruiken het dus als een soort dwanmiddel. Stel dat je er een zaak van maakt, dan heb je bij voorbaat verloren omdat elke telco shop daar wel goed over na gedacht heeft
Dit raakt kant noch wal. Daar is immers geen wettelijke basis voor. Zou mooi worden. Een GOEDE provider biedt je een leentoestel aan. Veel providers en webshops hanteren echter minimale marges, en gaan dit niet doen.DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:47:
[...]
Het duurt ongeveer 3 weken voordat je toestel terug is. DIt is gewoon de standaart tijd die er voor staat. Soms heb je hem eerder terug.
Over dat leentoestel: niemand is je verplicht om je een leentoestel mee te geven, daarom zijn er ook verzekeringen. Je krijgt normaal geen leentoestel mee omdat iedereen graagt wilt dat je een verzekering neemt, ze gebruiken het dus als een soort dwanmiddel. Stel dat je er een zaak van maakt, dan heb je bij voorbaat verloren omdat elke telco shop daar wel goed over na gedacht heeft
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
boden mij ook een leentoestel aan een 3310.... whaha
iig de vraag:
mijne heb ik van de week terug gehad. Hij doet het weer alleen de software is weer 3.65 is dit oke of is het slim om nog even te laten opdaten bij nokia service punt?
of is de software niet hetgene wat de tel kapot maakt?
iig de vraag:
mijne heb ik van de week terug gehad. Hij doet het weer alleen de software is weer 3.65 is dit oke of is het slim om nog even te laten opdaten bij nokia service punt?
Ben je op alles zo zuinig? Wil ik je auto wel eens zien...Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:48:
gewoon zo in je zak doen zonder beschermvelltje
Samsung S23 Ultra 256GB
De software is niet wat de tel kapot maakt. Het kan alleen misschien de tel stroever laten lopen. Het cercuit van het mobo, met name het bt gedeelte zorgt voor problemen.Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:57:
boden mij ook een leentoestel aan een 3310.... whaha
iig de vraag:
Een erg mooie foto, en ook auto. Maar de inhoud van je post ontgaat me even
Ik heb nu ook een 6280, alleen heb ik de gesimlockde Vodafone versie.
Echter heb ik T-Mobile als provider, weet iemand wellicht hoe je de tel kan unlocken? En van mij hoeven al die Vodafone fratsen ook niet eigenlijk, als ik er nieuwe software in laat flashen, ben ik dan van die Vodafone dingen af?
trouwens; als iemand zijn of haar simlockvrij 6280 wil ruilen tegen een 6280 met simlock van vadofone, mail me dan even. Tel is nog splinternieuw met alle folie's er nog op enzo.
Echter heb ik T-Mobile als provider, weet iemand wellicht hoe je de tel kan unlocken? En van mij hoeven al die Vodafone fratsen ook niet eigenlijk, als ik er nieuwe software in laat flashen, ben ik dan van die Vodafone dingen af?
trouwens; als iemand zijn of haar simlockvrij 6280 wil ruilen tegen een 6280 met simlock van vadofone, mail me dan even. Tel is nog splinternieuw met alle folie's er nog op enzo.
[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 05-06-2006 01:49 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
Ik heb net een Nokia 6280.
echt een top GSM.
alleen de fotos vallen erg tegen. Mijn Sharp gx30 van jaren geleden maakt betere.
Ik ben een beetje uitgekeken op het carbon zwart, wil er misschien iemand van frontje wisselen?
echt een top GSM.
alleen de fotos vallen erg tegen. Mijn Sharp gx30 van jaren geleden maakt betere.
Ik ben een beetje uitgekeken op het carbon zwart, wil er misschien iemand van frontje wisselen?
De 6280 blijft me voor raadsels plaatsen...
Is al 2x weggeweest voor de "bekende" niet-opstartproblemen.
Nu krijg ik met geen mogelijkheid de screensaver meer geaktiveerd!
Ik heb alles nu op standaard gezet:
- screensaver aan
- een screensaver van Nokia (Symmetry.gif)
- time out op 5 sec
En wat doet 'ie: na 5 seconden vervaagt alleen de achtergrond...
Iemand enig idee???

=============================
(vervolg)
Kon ook geen contact meer via USB maken (op 2 verschillende PCs). Kreeg melding "Onbekend apparaat wordt niet herkend" ..... Zelfde resultaat in Standaardmodus als Gegevensmodus.
Toen GSM uitgezet, weer opgestart. Toen kreeg ik weer de melding dat "Registratie SIM-kaart mislukt" was. Na 10 seconden echter gewoon contact met provider, en bellen en gebeld worden was mogelijk. En nu doet de screensaver het ineens weer wèl?
Zou Nokia bij Bill Gates in de leer zijn geweest? Wat een onbetrouwbaar foontje...
Is al 2x weggeweest voor de "bekende" niet-opstartproblemen.
Nu krijg ik met geen mogelijkheid de screensaver meer geaktiveerd!
Ik heb alles nu op standaard gezet:
- screensaver aan
- een screensaver van Nokia (Symmetry.gif)
- time out op 5 sec
En wat doet 'ie: na 5 seconden vervaagt alleen de achtergrond...
Iemand enig idee???
=============================
(vervolg)
Kon ook geen contact meer via USB maken (op 2 verschillende PCs). Kreeg melding "Onbekend apparaat wordt niet herkend" ..... Zelfde resultaat in Standaardmodus als Gegevensmodus.
Toen GSM uitgezet, weer opgestart. Toen kreeg ik weer de melding dat "Registratie SIM-kaart mislukt" was. Na 10 seconden echter gewoon contact met provider, en bellen en gebeld worden was mogelijk. En nu doet de screensaver het ineens weer wèl?
Zou Nokia bij Bill Gates in de leer zijn geweest? Wat een onbetrouwbaar foontje...
[ Voor 143% gewijzigd door wvexeltweakers op 05-06-2006 15:56 . Reden: tekst toegevoegd ]
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Als ik iemand bel, dan hoor ik die luider dan het rinkelen voor het opnemen...
Iemand met dezelfde 'probleem'??
Iemand met dezelfde 'probleem'??
Verwijderd
TforTelecom beweert bij hoog en laag dat het niet aan het bekende probleem ligt (yeah right...) en ik kan vrijdag een nieuwe halen (1-op-1-omwisselen) want dan krijgt hij een nieuwe levering (ik had de laatste uit de voorraad zei die...) ben beniewd...

Dit topic is gesloten.