Gonadan schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 08:16:
Ik heb me ook rot getwijfeld maar hem toch meteen gekocht toen hij uit kwam.
Ook veel bluetooth en datakabel gebruikt. Staat ook 24/7 aan.
Geen problemen gehad.
Misschien heb ik geluk gehad, maar vergeet niet dat veel mensen alleen op GoT posten als er iets mis is. Het lijkt nu net alsof 90% van de 6280's last hebben maar ik denk dat het heel erg mee valt.
Misschien bovengemiddeld, maar erger niet
[...]
Ja en?

Ken jij GoT'ers die in de NSP Alkmaar werken?

Ik heb speciaal navraag gedaan bij de grote telecomaanbieders (thephonehouse, belcompany, T for Telecom.) elke winkel heeft mij gezegd dat er problemen mee zijn en dat ze eventueel spontaan kunnen doodvallen.
HET IS EEN BEKEND PROBLEEM BIJ NOKIA.
De 1e Revisie van dit model heeft de problemen. Nokia is bezig met een 2e revisie, maar wanneer deze uitkomt weet nog niemand. Ik raad omdat nokia zelf niet weet waar het probleem precies in zit. Er zijn blijkbaar soft- EN hardware fouten in dat ing
Binnen 1 uur had ik spontane reboots.Zaterdag gehaald om 17.50. Kon hem toen niet ruilen, want winkels waren al dicht. Toen ben ik Maandag terug gegaan naar The Phone House in de Kalverstraat Amsterdam, daar heb ik het omgeruild voor een Nokia N91. Welke ik nog steeds met plezier gebruik.
Vind het jammer dat Nokia de mid-range toestellen niet lang in test fase laten.
Ik zou dit toestel nog steeds willen halen als er geen enkel probleem meer is, want het design van dit toestel is echt mooi gewoon.
[
Voor 23% gewijzigd door
crzyhiphopazn op 18-05-2006 10:17
]