Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:53:
Sinds vandaag de 6280.. Zeer blij mee maar heb 2 vraagjes..
Hoe kom ik erachter welke firmware ik heb (ik weet die code niet meer)..
En is de voorste camera ook gewoon te gebruiken of alleen met videobellen ? Anders heb ik er weinig aan omdat orange nog geen umts netwerk heeft.. :O
Misschien komt dit een beetje lullig over, maar het topic doorlezen mag ook wel hoor ;). Het is immers geen dump-je-vraag-en-iedereen-antwoordt topic :>

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Da.Rock schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:16:
[...]

Deze heb ik een aantal dagen geleden besteld.
Ik heb hem nog niet binnen maar als het zover is zal wel even vermelden of het wel of niet werkt..
Heb kaartje vandaag binnengekregen maar guess what..
Telefoon is voor de tweede keer niet meer aan te krijgen..
Helaas kan ik het niet voor jullie testen, telefoon gaat voor de tweede keer richting gsmtrack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
En sinds wanneer is van Bombeeck in Eindhoven geen NSP meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakfiets schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:13:
[...]

Misschien komt dit een beetje lullig over, maar het topic doorlezen mag ook wel hoor ;). Het is immers geen dump-je-vraag-en-iedereen-antwoordt topic :>
Ik had hier al gezocht op firmaware/code maar kon niks bruikbaars vinden dus daarom vroeg ik het.. O-)
Zijn er ooK mensen die last hebben van het geheugenkaart klepje ? Bij mij klikt hij niet goed dicht.. :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
heb em nu 3 weken en nog steeds 0 problemen. heb firmware v3.60.
op naar de maand :D

[ Voor 12% gewijzigd door _MB_ op 04-05-2006 18:09 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb een paar foto's gemaakt met mn nije foon. Nou vind ik kwaliteit niet echt super, ik heb vaak last van blokkerige foto's als ik ze op de pc bekijk! Nou weet ik dat het een gsm is, en dat ik dus ook niet al te veel moet verwachten. Maar ben toch nieuwsgierig of ik er nog wat meer uit kan halen.

Vooral deze foto:
http://img184.imageshack.us/img184/4268/afb0223ki.jpg

Het lijkt wel een rembrandt (geen id) maar ik bedoel dat alle vlakken beetje egaal zijn, vooral in de verte. Het gras op de voorgrond is ook niet echt scherp!
Ik heb moment de instellingen staan op kwaliteit: Hoog en resolutie 1600x1280
Verder heb ik niks gedaan/veranderd met contrast enz.

Wat zijn voor jullie de optimale instellingen van je camera om een zo goed mogelijke foto te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
foto 6280

ik heb em ff iets verkleind want anders kon ik em niet op die site zetten. maar ik vind de foto kwali best goed.

[ Voor 63% gewijzigd door _MB_ op 04-05-2006 18:36 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ja das een hele mooie foto :p! Maar dat lukt mij dus niet, hoe moet ik camera instellen om die kwaliteit te bereiken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Pandemic schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:37:
Ja das een hele mooie foto :p! Maar dat lukt mij dus niet, hoe moet ik camera instellen om die kwaliteit te bereiken !
ik heb ook gewoon alles op mooi staan. heb je wel die folie van de lens gehaald? misschien alles weer ff standaard instellen. of je camera is kut. of misschien zoom je teveel?
probeer is met een erg zonnige dag een foto te maken van een auto op 5m afstand ofzo, kijken of ie dat wel lekker kan verwerken.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ook een foto

Het is één van m'n betere. Je moet wel mazzel hebben om hem echt mooi te krijgen :)
Ik heb er ook een met flits, maar die heeft veel artefacts :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Nou echt goed vind ik m niet. (niet om je aan te vallen). De 6280 maakt gewoon geen goede foto's. Het is meer voor als je ergens een plaatje van MOET hebben. Dan heb je in elk geval iets. Er zijn toestellen die het iets beter doen, maar geen een gsm , maakt echt goede bruikbare foto's. Het is meer voor erbij.
Ik heb sinds gisteren ook een 1gb kaart er in en nog steeds no problems.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Precies. Ik neem die foto omdat ik die kat aan m'n vriendin wilde laten zien :)
Voor echte foto's heb ik een digitale camera liggen, die werkt toch iets beter ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
zijn er hiero mensen met een toestel van tmobile?

ik heb nu mijn 2de 6280 maar deze gaat ook zo stroef open (Slide). volgens mij gaat de 6280 uit de winkels makkelijk open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het ook vooral als je binnen een foto neemt, heb ook tot nu toe alleen maar bagger kwaliteit (vol met blokjes idd) gekregen van binnen-foto's. Ga er straks es een paar buiten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Actie bij BC: range 32,50 1 jaar het toestel gatis. Wel een goede aanbieding, aangezien e ook nog 3 maanden 50procen korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Ik zit te twijfelen om de 6280 te kopen.

Ik ga mijn abo bij vodafone verlengen, en ik kan kiezen tussen een N70 of de 6280.
Ik heb nu de 7250i, en veel vrienden van mij een 6230(i). Deze bevallen mij erg goed. En de 6280 lijkt mij erg mooi, maar ik lees er ZOveel slechte dingen over(dat ze stuk gaan). Ik ben dat niet gewend van Nokia.

Wat zouden jullie mij aanraden? Nog even wachten met de 6280 totdat ie wel "stabiel" is? Of gewoon doen en eventueel steeds terugsturen naar Vodafone als ie niet goed is?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Rwin schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:31:

Ik ga mijn abo bij vodafone verlengen, en ik kan kiezen tussen een N70 of de 6280.
Ik heb nu de 7250i, en veel vrienden van mij een 6230(i). Deze bevallen mij erg goed. En de 6280 lijkt mij erg mooi, maar ik lees er ZOveel slechte dingen over(dat ze stuk gaan). Ik ben dat niet gewend van Nokia.

Wat zouden jullie mij aanraden? Nog even wachten met de 6280 totdat ie wel "stabiel" is? Of gewoon doen en eventueel steeds terugsturen naar Vodafone als ie niet goed is?
De vodafone versie zijn nog geen problemen opgereden door het uitvoerige testen van vodafone en hun eigen software. Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn als je de vodafone versie neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:35:
zijn er hiero mensen met een toestel van tmobile?

ik heb nu mijn 2de 6280 maar deze gaat ook zo stroef open (Slide). volgens mij gaat de 6280 uit de winkels makkelijk open.
volgens mij wel de enige versie zonder (echt grote) sw-problemen. En stroef: wees blij, als hij in het begin al speling heeft wordt het alleen maar erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

DaannO schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:33:
[...]

De vodafone versie zijn nog geen problemen opgereden door het uitvoerige testen van vodafone en hun eigen software. Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn als je de vodafone versie neemt.
Dat zou wel mooi zijn! Kan iemand dit ook "confirmen"?

En over het niet toevoegen van woorden, is dat bij elke 6280? Of alleen bij sommige? Want dat is toch eigenlijk iets van 1999 toch? Zelfs de 3310 kon dat al! 8)

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
Rwin schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:17:
[...]

En over het niet toevoegen van woorden, is dat bij elke 6280? Of alleen bij sommige? Want dat is toch eigenlijk iets van 1999 toch? Zelfs de 3310 kon dat al! 8)
Nou.. de mijne doet dat zegmaar 'random'. Soms werkt die functie wel, soms niet.

BTW. Ik heb een toestel ontvangen van de Belcompany bij een T-Mobile abbo. Het betreft hier een zwarte met v3.60 erin.

In mijn geval zit er nagenoeg geen speling op het klepje (tja.. wat heet speling...) en lijkt alles eigenlijk wel in orde te zijn buiten dit probleem en wat lollige vertalingsfouten als "Appaten wor-den gezocht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Rwin schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:31:

Ik zou voor de 6280 gaan.
Een maat van me heeft de N70 en kreeg die zo'n beetje toen ik m'n 6280 kreeg.
Na een 'grondige' evaluatie waren we het allebei eensch dat die 6280 toch een betere foon was (als hij niet crasht). _/-\o_

Nadelen die m'n maat van de N70 vond:
- geen equalizer
- toch een stukkie groter
- menu is rete traag. Je moet gewoon wachten tot het geopend is. :+

En met de 6280 moet je gewoon mazzel hebben.
Ik heb hem nu al dik een maand (geloof ik) en hij heeft geen enkel probleem.
Behalve dan de bekende software foutjes. Maar alles werkt gewoon :)
Rwin schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:17:
[...]

Dat heeft al tig keer in die topic gestaan ;)
Je kan woorden toevoegen als je het via het menu doet.
Via de sms lijkt niet te werken :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:33:
[...]

Ze waren om 4uur al niet meer te bereiken, dus maar een mailtje gestuurd hoe het heeft kunnen gebeuren dat ik een zo goed als lege doos heb ontvangen. Verder gevraagd of ze contact met me willen opnemen, en het morgen bij hun op de zaak kan worden afgehandeld. :)

Hopen dat het geen lang verhaal wordt met elkaars kant opwijzen :X
En? Hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 23:15

AJM

Pandemic schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:20:
Ik heb een paar foto's gemaakt met mn nije foon. Nou vind ik kwaliteit niet echt super, ik heb vaak last van blokkerige foto's als ik ze op de pc bekijk! Nou weet ik dat het een gsm is, en dat ik dus ook niet al te veel moet verwachten. Maar ben toch nieuwsgierig of ik er nog wat meer uit kan halen.

Vooral deze foto:
http://img184.imageshack.us/img184/4268/afb0223ki.jpg

Het lijkt wel een rembrandt (geen id) maar ik bedoel dat alle vlakken beetje egaal zijn, vooral in de verte. Het gras op de voorgrond is ook niet echt scherp!
Ik heb moment de instellingen staan op kwaliteit: Hoog en resolutie 1600x1280
Verder heb ik niks gedaan/veranderd met contrast enz.

Wat zijn voor jullie de optimale instellingen van je camera om een zo goed mogelijke foto te krijgen ?
wat ik met m'n foto's doe gemaakt met de 6280 is ze verkleinen met Photoshop naar 800x600, dan ziet het er meteen een stuk beter uit, zie jou foto verkleind:
Afbeeldingslocatie: http://xs200.xs.to/xs200/06186/afb0223ki-klein.jpg.xs.jpg

Foto's die ikzelf heb gemaakt ook met de hoogste kwaliteit en resolutie
Afbeeldingslocatie: http://xs74.xs.to/pics/06136/Afb007891.jpg.xs.jpg Afbeeldingslocatie: http://xs74.xs.to/pics/06136/Afb078900.jpg.xs.jpg

Verder heb ik nog geen problemen gehad met m'n 6280 en ik heb hem sinds 21 maart (zo'n 1,5 maand dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben nieh meer zo vrolijk met mijn nokia 6280. Er zit namelijk een dikke scheur in het scherm ! :'(
Ik had me mobiel uit gedaan en deed hem in mijn broekzak. Toen ik hem aan wou zetten zag ik een dikke scheur in een keer ! En dat terwijl ik helemaal nieh ben gevallen ofzoiets.. ik zat alleen maar op een stoel toen hij in me broekzak zat.. ;(

Ik heb een foto gemaakt met mijn ouwe nokia 6230 hij is nieh zo heel duidelijk maar je kan de scheur wel zien.. (ik ben blij dat ik mijn 6230 nog niet heb verkocht anders zat ik straks zonder mobiel denk ik..)

Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/2642/afb0540vl.jpg

Ik heb hem bij bol.com gekocht maar deze gaat mijn mobiel toch wel maken hoop ik ? Maandagochtend ga ik meteen bellen.. :o

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
is het niet gewoon een scheur in de cover? dan kan je die vervangen en is ie weer goed.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het wel een beetje makkelijk om die voorste cover er af te proberen te halen ? Ik ben namelijk bang om het stuk de maken.. 8)7 Is dat frontje 1 geheel ? of moet ik eerst die zwarte rand die erom heen loopt eraf halen ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
dat weet ik ook niet, want ik heb het er ook nog niet afgehaald, maar het schijnt te kunnen iig. mischien ff een winkel zoeken die die covers verkopen, kan je zien hoe die eruit zien.

denk niet dat je dat als garantie vervangen krijg, tenzij je verzekerd bent.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hem wel er af heeft kunnen halen ? Anders morgen maar ff naar de phonehouse die verkoopt vast wel die frontjes en dan laat ik ze meteen het oude fronte eraf halen.. :P Maar vind het wel een beetje raar. Ik heb dat ding nog maar 5 dagen en dan meteen al een dikke scheur.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ergens in dit topic staat volgens mij een link naar een filmpje waar je kan zien hoe het frontje er af moet.
Ik heb geen zin om die link voor je te zoeken wat die kan je zelf ook wel vinden :P

@gozer_met_scheur_in_z'n_mobi
Er staat ook in de handleiding dat je hem niet in je broekzak moet doen.
Daar kan hij bekneld (lees beschadigd) raken. :) O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:18:
Ergens in dit topic staat volgens mij een link naar een filmpje waar je kan zien hoe het frontje er af moet.
Ik heb geen zin om die link voor je te zoeken wat die kan je zelf ook wel vinden :P

@gozer_met_scheur_in_z'n_mobi
Er staat ook in de handleiding dat je hem niet in je broekzak moet doen.
Daar kan hij bekneld (lees beschadigd) raken. :) O-)
Dus niemand van jullie doet hem in zijn broekzak ?? :r
Ik heb dat filmpje al gezien maar daar liet hij alleen maar de speling zien van zijn mobiel.. :|
Ik heb gebeld en het valt onder drukschade dus daar krijg je geen garantie voor. Kan hem wel opsturen maar de kans is groot dat ik dan 35 euro onderzoekskosten moet dokken.. |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 09:52:
[...]

Dus niemand van jullie doet hem in zijn broekzak ?? :r
Ik heb dat filmpje al gezien maar daar liet hij alleen maar de speling zien van zijn mobiel.. :|
Ik heb gebeld en het valt onder drukschade dus daar krijg je geen garantie voor. Kan hem wel opsturen maar de kans is groot dat ik dan 35 euro onderzoekskosten moet dokken.. |:(
Natuurlijk heb ik hem wel in m'n broekzak ;)

Als ik hem open schuif dan zie ik aan de achterkant twee clipjes waarmee het frontje vast lijkt te zitten.
Ik ben geneigd te denken dat je hem daarmee los kan maken.
Ik ga het uiteraard zelf nog niet proberen omdat het niet nodig is ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
Los maken front cover :)

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=12888

Ergens onderin :)
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey bedankt ! Het is met gelukt om het er af te halen :) Dit was tenminste ff duidelijk ! Ik was naar de phone house gegaan maar die beweerde dat ze het beeld speciaal moesten maken en als je nieuw frontje zou kopen het er dan niet weg zou krijgen ofzoiets.. :? Terwijl ik nu net het frontje er helemaal af kon krijgen met die vervelende scheur ! _/-\o_ Ik bestel nu gewoon een nieuw frontje.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Zit je lekker op het grasveld van school te chillen vanmiddag met een paar homies. Vraagt ineens een homie zullen we eff bluetoothen? Waren we ongeveer op de helft met versturen. Valt mijn 6280 uit. Zegt die gast: "waarom doe je hem uit?" Ik:"Ik deed nix". Dus daarna weer aan. Zie je nokia opstart scherm en dan flitst ie weg.
Kapot dus. Nu maar naar nokia winkel'tje toe en nieuwe software erop zetten. Zal nog wel wachten worden op versie 3.80.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou nou wat een verhaal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahaha idd.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
hahahahahha

Mijne is nog steeds okay (de 2e) hoewel ik wel moet zeggen dat ik bleutooth vermijd..... ik gebruik het ook niet vaak

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
Blaasijzer schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:35:
[...]

hahahahahha

Mijne is nog steeds okay (de 2e) hoewel ik wel moet zeggen dat ik bleutooth vermijd..... ik gebruik het ook niet vaak
Ik bluetooth hier wat af :D.

Heb echt al heeeeeeel veel via bluetooth verstuurd. Zou ik dan een goede versie hebben ofzo? Ik heb een behoorlijk nieuwe, maar wel nog met v3.6 erin :?.

Verder video's afspelen en opnemen, foto's maken en bekijken, spellen spelen, internetten enz. enz. Hij wordt behoorlijk heftig gebruikt dus.

Mij hoor je er niet over klagen (behalve dan de minor sms-woord-invoeg probleempjes ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:37

knoknok

n00b 4 life

Ik las dat er Visual Radio op deze telefoon zit. kost dat extra ?? of kun je ook gewoon gratis radio luisteren met dit toestel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
knoknok schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:48:
Ik las dat er Visual Radio op deze telefoon zit. kost dat extra ?? of kun je ook gewoon gratis radio luisteren met dit toestel? :P
Dat is niks meer dan radio met RDS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat toch via GPRS? Of niet? Volgensmij is dat in ieder geval niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:10:
Dat gaat toch via GPRS? Of niet? Volgensmij is dat in ieder geval niet gratis.
RDS gaat normaal gesproken gewoon via de ether ;)
Ik weet alleen niet hoe het voor de foon werkt :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik live radio wil gebruiken begint bij mij de GPRS te lopen, dus...

Overigens wil ik even wat kwijt over de camera, ik heb hem nu een tijdje en de kwaliteit is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
ow ik vind de foto's super, geen klagen. het is niet zo goed als m'n 2mp digicam. maar wel goed genoeg. op deze foto;s kan ik duidelijk genoeg zien waar het om gaat.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer maar eens iets 'leesbaars' te fotograferen. Omdat je bijv. even snel iets wilt opslaan zonder het over te typen/op te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieking
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-12-2023

Sieking

Freelance ITer

Eindelijk mijn 6280 werkend retour. (1x 2weken weg ter reparatie en meteen nog een keer 3 weken)

Staat nog firmware v3.65 op maar kan nu bluetoothen en USBen tegelijk zonder dat ie eruit klapt _/-\o_

Heb met NSP afgesproken dat zodra v3.80 uit is dat ze die erop zetten.

komende dagen eens proberen wat we er nou allemaal mee kunnen.

krijg binnen 5 werkdagen ook mijn UMTS kaart binnen. :9~

If you can't take the heat, get burried!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
ik heb de 6280 vammidag bij de mediamarkt bekeken. Nou was het natuurlijk zo'n test ding van plastic, maar ik vond het wel een beetje tegenvallen. Ik had gedacht dat hij net een fractie kleiner/dunner zou zijn. Mischien gewoon wennen? noujah ik zit voorlopig nog vast aan mijn huidige abbo dus nog genoeg bedenk tijd.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Laatst online: 11-09 21:27
Hierbij reparatie update van me toestel
mijn hebben ze nagekeken software geupdated mocht niet baten
nwe u bord gemonteerd (moederbord van foon??) toen beltest gedraait kwam ie niet door
toen naar nokia in duitsland gestuurd voor rep bij fabriek nu nog 2 tot 3 weken zonder foon doen
helaas
voor mij nooit meer een splik splinter nwe nokia
t is balen maar niets aan te doen we w8 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het klopt dat er veel erg veel problemen zijn met de Nokia 6280. Wij zijn service-point van Nokia en kregen al te horen dat de oplossing nog gezocht word en dat meerendeel van de toestellen naar duitsland gaan en daar getracht word het toestel klaar te krijgen. Maar meerendeel van de toestellen die ik opgestuurd heb, weer teruggekregen heb, zijn nu weer naar duitsland toe... Ik weet dat ze druk bezig zijn met versie 3.85 en die ieder moment kan uitkomen.

Ik hou jullie dan wel op de hoogte

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook iemand meegekregen dat ze nu (pas) via Club Nokia een aantal 6280's weggeven om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Niet voor test toch? Ik dacht dat je die toestellen kon winnen... en houden dus...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Yes!!! :9 Ik heb mijn 6280 terug van reparatie! Na 1 week al, gelukkig! Uiteraard met nieuwe software erop (3.65) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
wat kan ik eigenlijk precies met DVS? want dat word me niet helemaal duidelijk via het boekje. is dat een soort walkie-talkie idee? en wat moet je daar voor aan hebben staan, want hij werkt niet zomaar?

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Een paar vragen over de 6280:
- je kunt de Energiespaarstand inschakelen. Volgens de manual spaar je daarmee de batterij. Maar wat heeft het inschakelen hiervan dan voor gevolgen? Kennelijk verricht de 6280 dan minder werk, anders zou het wel standaard aan kunnen staan. Hiervan is verder niks in de manual te vinden;
- je kunt een Slaapstand inschakelen (Instellingen > Weergave). En wat houdt dit dan in? Hierover is in de Manual helemaal niks te vinden. De Helpfunctie in de 6280 zelf geeft alleen aan dat je daarmee de batterij spaart. Is dit dan weer anders dan de Energiespaarstand? En zo ja: hoe anders?
- mijn screensaver laat zich 3 sec zien, en is dan verdwenen. Kin je niergens instellen dat dit langer zichtbaar is?

Ik heb er v3.65 op staan...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Met de instelling "Slaapstand aan" dan krijg je na een tijdje een volledig zwart scherm...
Bij "Energiespaarstand aan" krijg je de klok te zien met de datum en eventuele nieuwe berichten en gemiste oproepen enzo :)
En met beide uit dan zie je gewoon de hele tijd de screensaver in beeld

[ Voor 6% gewijzigd door Upbeat op 10-05-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
kheb ff gezocht in t boekje en alle opties na gelopen maar is er een of andere manier om de inbox van ontvangen sms te openen via een snelkoppeling? Dus bijvoorbeeld 1 van de 4 richtingen van de centrale toets of om em toe te voegen bij de favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
__REMCO__ schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:51:
kheb ff gezocht in t boekje en alle opties na gelopen maar is er een of andere manier om de inbox van ontvangen sms te openen via een snelkoppeling? Dus bijvoorbeeld 1 van de 4 richtingen van de centrale toets of om em toe te voegen bij de favorieten?
Menu > Instellingen > Snelkoppelingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
_MB_ schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:20:
wat kan ik eigenlijk precies met DVS? want dat word me niet helemaal duidelijk via het boekje. is dat een soort walkie-talkie idee? en wat moet je daar voor aan hebben staan, want hij werkt niet zomaar?
Helaas ondersteunt geen enkele provider het hier in NL... dus je hebt er niks aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Upbeat schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:31:
Met de instelling "Slaapstand aan" dan krijg je na een tijdje een volledig zwart scherm...
Bij "Energiespaarstand aan" krijg je de klok te zien met de datum en eventuele nieuwe berichten en gemiste oproepen enzo :)
Bij 'slaapstand aan' wordt beeld na een tijd zwart om energie te besparen, maar als je een gemiste oproep of sms bericht hebt komt dit wel gewoon in beeld te staan net als bij de 'energiespaarstand' en gaat het beeld niet op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

_MB_ schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:20:
DVS = Druk voor Spreken (1-op-1 vertaald vanuit het engels: PTT Push to Talk)

Dat is een dienst die helaas (nog) niet in nederland ondersteund is. Je kan het een beetje vergelijken met een walkie-talkie. Je stuur een een half-duplex gesproken bericht via GPRS naar iemand, die daarop ook weer kan reageren.

Zie het als een MSN. Maar dan in plaats van korte tekstberichten, korte gesproken berichten.

Helaas zien de Nederlandse providers dit als bedreiging voor hun melkkoe (SMS), zoals ze ook bang zijn voor MSN via GPRS...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Upbeat schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:58:
[...]

Menu > Instellingen > Snelkoppelingen...
daar had ik natuurlijk al gekeken maar ik vind nergens een optie om de inbox van ontvangen sms te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
__REMCO__ schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:24:
[...]

daar had ik natuurlijk al gekeken maar ik vind nergens een optie om de inbox van ontvangen sms te openen
Ja je hebt gelijk, ik had gedacht dat het wel voor zou komen in het lijstje van keuzemogelijkheden maar nee dus :/
Misschien kan je 'inbox' bovenaan je favorieten zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Upbeat schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:29:
[...]

Ja je hebt gelijk, ik had gedacht dat het wel voor zou komen in het lijstje van keuzemogelijkheden maar nee dus :/
Misschien kan je 'inbox' bovenaan je favorieten zetten :)
idd inbox had ik nog nie zien staan |:( |:( Bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:20:
[...]

DVS = Druk voor Spreken (1-op-1 vertaald vanuit het engels: PTT Push to Talk)

Dat is een dienst die helaas (nog) niet in nederland ondersteund is. Je kan het een beetje vergelijken met een walkie-talkie. Je stuur een een half-duplex gesproken bericht via GPRS naar iemand, die daarop ook weer kan reageren.

Zie het als een MSN. Maar dan in plaats van korte tekstberichten, korte gesproken berichten.

Helaas zien de Nederlandse providers dit als bedreiging voor hun melkkoe (SMS), zoals ze ook bang zijn voor MSN via GPRS...
Is er eigenlijke en fatsoenlijk java MSN client te krijgen voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Als ze beide uit staan, dan zie ik de screensaver niet de hele tijd in beeld hoor (v3.65).
Jammer genoeg niet. Bedankt voor je andere antwoorden.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Trouwens, nog even over het toetsenblok blokkeren.
Ik heb de navigatietoets-naar-boven snelkoppeling vervangen door toetsen blokkeren. :9
Voor de camera zit er toch een knopje aan de zijkant. ;)
Retehandig :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Upbeat op 11-05-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Gonadan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:11:
Ik heb de navigatietoets-naar-boven snelkoppeling vervangen door toetsen blokkeren. :9
Is inderdaad erg handig ;) ik heb het als rechter selectietoets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
* Scipionyx :P

Overigens kun je ook instellen dat ie na x aantal seconden zelf de blokkering erop zet he ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Scipionyx schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:03:
* Gonadan :P

Overigens kun je ook instellen dat ie na x aantal seconden zelf de blokkering erop zet he ;)
Ja maar daar word ik zwaar gefokt van als ik even aan het denken ben en ik heb m'n foon vast gepakt :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Laatst online: 11-09 21:27
Gonadan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:27:
[...]

Ja maar daar word ik zwaar gefokt van als ik even aan het denken ben en ik heb m'n foon vast gepakt :P
dat valt mee zorg gewoon dat menu open is dan geen problemen met toets blok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

bacardifrans schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:19:
[...]

dat valt mee zorg gewoon dat menu open is dan geen problemen met toets blok
Dan moet ik dus op een knopje drukken als ik géén toetsblok wil.
Kan ik net zo goed op een knopje drukken als ik wél toetsblok wil. 8)7

Ik wil niet altijd toetsblok, als hij op tafel ligt ofzo dan liever niet :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Op nieuwemobiel.nl hebben ze de 6280 nu ook bekeken, de review staat hier

Misschien interessant voor mensen die overwegen dit toestel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Het is hier nu ook zover, na precies 4 weken kapte hij er vandaag mee. ik was een bestand via blauwetand aan het ontvangen, en halverwege kapte ie er mee.

nu half wit knipperend scherm als ik em aan doe. jammer.
ik ga maar ff bellen met gsmeasy. hopen dat 3.80 er heel snel is, en dat die er dan gelijk opgezet kan worden.

me beltonen die in me muziekbestanden map staan op de tel ben ik zeker kwijt?

edit: net gsmeasy gebelt en ik kan het beste naar de nokia center gaan. dus zit gelukkig redelijk dichtbij, dus daar maar ff heen. ben benieuwd hoelang ik em kwijt ben. en hopen op 3.80 :)
volgens gsmeasy was het een probleem met een printplaat, het was iig wel een bekend probleem bij ze :)

edit2: ik heb me tel naar de phonehouse gebracht, en daar word ie opgestuurd. als het goed is ben ik em 1,5 week kwijt zei die.
Hij vertelde ook dat ie had gehoord van een nokia monteur dat de eerstvolgende softwareversie 3.70 word en dat ie geplant staat voor week 24.
dus waarschijnlijk moet ik het nog doen met 3.65. we wachten het af.

[ Voor 48% gewijzigd door _MB_ op 12-05-2006 15:07 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:51:
Waar heb je dat dan ergens gelezen? Ik kan het in de handleiding in ieder geval niet vinden. Er wordt zelfs het volgende geschreven over het vliegen met je mooie Neukia:

Het gebruik van het apparaat in een vliegtuig is verboden. Schakel het apparaat uit voordat
u een vliegtuig binnengaat. Het gebruik van draadloze telecomapparatuur kan gevaarlijk zijn
voor de werking van het vliegtuig, kan het draadloze telefoonnetwerk verstoren en kan
illegaal zijn.

Bron: Handleiding Nokia 6280 (NL), p. 164
de oplossing is: Kies in telefoon instellingen voor netwerkmodum voor UMTS (als je juist dit niet hebt!) en dan ben je niet bereikbaar!!! en kan je lekker filmpjes kijken etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:37:
[...]

de oplossing is: Kies in telefoon instellingen voor netwerkmodum voor UMTS (als je juist dit niet hebt!) en dan ben je niet bereikbaar!!! en kan je lekker filmpjes kijken etc....
Ja lekker, je telefoon gaat continu op full power proberen UMTS netwerken te zoeken. Daarom is je batterij zo snel leeg als je geen bereik hebt.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Gonadan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 08:11:
is t bij jullie niet zo dan dat als je em dicht schuift je dan in t midden "Blokkrn" te zien krijgt en als je dan op de middelste-navigatietoets drukt ie dan ook gelijk blokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met bestanden doorzoeken van een ander toestel via blauwetand, want weet dat samsung dat wel kan.

En weet iemand hoe je bij video bellen kan switchen naar de andere camera? Als je het filmpje kijkt op de nokia site over de 6280 zie je dat de man in het filmpje de stad laat zien met zn 2mp camera. Heb deze functie echter nooit kunnen vinden.

Laatste vraag, wat houdt het chatten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
__REMCO__ schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:03:
[...]

is t bij jullie niet zo dan dat als je em dicht schuift je dan in t midden "Blokkrn" te zien krijgt en als je dan op de middelste-navigatietoets drukt ie dan ook gelijk blokkeerd?
Ja! :) Dat is bij mij ook zo

[ Voor 6% gewijzigd door Upbeat op 13-05-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:10:
Weet iemand hoe het zit met bestanden doorzoeken van een ander toestel via blauwetand, want weet dat samsung dat wel kan.
Dat bestanden doorzoeken kan bij de Nokia's niet... iig niet op deze en op mijn 6230 ook niet! Samsung heeft dat wel ja :/

Nog ff een opmerking tussendoor... ik heb van verschillende mensen gehoord dat telecomverkopers deze telefoon sterk afraden aan klanten vanwege de problemen die er mee zijn... Ik vind dat echt slecht, zeker omdat het afgezien van de probleempjes echt een top toestel is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Upbeat schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:48:
[...]

Dat bestanden doorzoeken kan bij de Nokia's niet... iig niet op deze en op mijn 6230 ook niet! Samsung heeft dat wel ja :/

Nog ff een opmerking tussendoor... ik heb van verschillende mensen gehoord dat telecomverkopers deze telefoon sterk afraden aan klanten vanwege de problemen die er mee zijn... Ik vind dat echt slecht, zeker omdat het afgezien van de probleempjes echt een top toestel is! :P
Dat is niet slecht, dat is logisch!

Je wil toch een goed product verkopen, waar een klant mee blij is?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:10:
Daar doet nokia niet aan i.v.m met privacy en beveiliging voor je mobiel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag:

Ik heb al 1 x de opstartfout gehad van mijn 6280

en nu precies 1 maand later (gisteren stuurt een vriend via bluetooth een bestand naar mij) en bats halverwege pleurt hij uit....
Ik vind dit zo waardeloos.

Nu heb ik even een vraag: hier in de buurt zit een nokia service point. Kunnen die die gsm's maken?

Want wat is nu het probleem? Toch de software?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
Is het mogelijk om meerdere afspeellijsten te maken voor de Mp3 speler? Ik krijg nu telkens alle albums in 1 lijst te zien, onoverzichtelijk. Ik kom er maar niet achter hoe nog een afspeellijst te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan als je hem aansluit op je datakabel gewoon deze computer gaan en dan nokia phone browser en dan de map waar je je liedjes in hebt staan en dan rechtermuisknop en gewoon nieuwe mappen maken. en je kan ook als je in mediaplayer bent opties drukken en dan meteen 2x oke dan krijg je 1 lange afspeelijst waar je snel kan switchen.
--------------------------------------------------------------------------------

IEMAND? :

even een vraag:

en nu precies 1 maand later (gisteren stuurt een vriend via bluetooth een bestand naar mij) en bats halverwege pleurt hij uit....

Nu heb ik even een vraag: hier in de buurt zit een nokia service point. Kunnen die die gsm's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Ik weet niet of deze al gepost was, maar ik vond het wel een aardig plaatje.
En het werd wel weer es tijd voor een fotootje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.androg.ch/~mobilemag/ragazzo/pics/6270/thumbs/6270pic6.JPG

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Je hebt deze vraag pas 2 uur geleden gesteld. Wacht de volgende keer eerst even of iemand een antwoord op je vraag heeft.

[ Voor 81% gewijzigd door Eggy op 14-05-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

hier nog 1 die waarschijnlijk zijn nokia 6280 gaat inruyilen voor een N91

Ik heb hem pas 1 dag en het vertoonde al na een paar uur mankementen:

* opstart probleem.
* Spontane reboot. (witte scherm met alleen ene batterij indicator erop, waarna de telefoon weer spontaan tot leven komt.)
Tijdens muziek luistern hoor je een vervelende pieptoon waarna de telefoon spontaan uit valt

Echt irritant :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:08:
ja je kan als je hem aansluit op je datakabel gewoon deze computer gaan en dan nokia phone browser en dan de map waar je je liedjes in hebt staan en dan rechtermuisknop en gewoon nieuwe mappen maken. en je kan ook als je in mediaplayer bent opties drukken en dan meteen 2x oke dan krijg je 1 lange afspeelijst waar je snel kan switchen.
--------------------------------------------------------------------------------
Thanks, maar ja OK dan heb je het over mappen, die kun je via Galerij bereiken en dan afspelen.

Ik bedoel echt playlists. Het is wel gelukt via PC Suite, maar nogal omslachtig.

Via de verkenner zie ik achteraf nergens waar die m3u files staan op de telefoon zelf,
dus via die Suite lijkt me de enige optie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Het is een software fout ja... En bij sommige NSP heb je een 24uurs service, dus ze maken hem in die winkel

[ Voor 68% gewijzigd door Upbeat op 14-05-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
INGKING schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:13:
[...]

Thanks, maar ja OK dan heb je het over mappen, die kun je via Galerij bereiken en dan afspelen.

Ik bedoel echt playlists. Het is wel gelukt via PC Suite, maar nogal omslachtig.

Via de verkenner zie ik achteraf nergens waar die m3u files staan op de telefoon zelf,
dus via die Suite lijkt me de enige optie???
Je kan dacht ik nummers selecteren die op je 6280 staan en dan selecteren dat je daarvan een playlist wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Ik heb nog even een keer in het topic gekeken of ik dingen over het hoofd heb gezien dat handig kan zijn voor in de ts. Jammer genoeg niks gevonden, en ook op internet is weinig nieuwe info te vinden. Als iemand nog iets weet of een opmerking heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:08:

Bij NSP kunnen ze er niets mee, als hij niet volledig opstart. Dan moet hij naar een reparatiepunt verstuurd worden. Er zijn problemen met de voedings-ic (die wordt overbelast door BT e.d.) en er zijn softwareproblemen.
Meer info kun je vinden op http://www.telecomvergeli...51/forum/?thread_id=16584

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 15-05-2006 06:55 . Reden: toevoegen link ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

__REMCO__ schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:03:
[...]

Jazeker. Maar ik gebruik hem ook vaak zonder open te schuiven.
En dan wil ik hem niet open en dicht doen alleen maar om de toetsen te blokkeren :p

ja ik ben lui

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij nsp kunnen ze het nog niet omdat nokia dat gene wat ze nodig hebben nog niet vrij hebben gegeven.
Echt waardeloos.... ik vind de gsm erg mooi maar ik weet niet of ik hem nog wil hoor al dat gezeur heb je net een nieuwe gsm met abbon kan je er niks meer mee....
via NSP gaat het 2 tot 3 weken duren :S

Ga vanmiddag wel terug naar ritel.... miss kan ik tel ruilen... liever een n91 als die wel werken

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het op mijn 6280 nog niet voor elkaar om nav4all te installeren. Mijn telefoon begint na de installatie wel met het downloaden van de audio, maar daarna krijg ik een fout bij het opslaan van de audio. Iemand enige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
Of ik Slaapstand en Energiespaarstand nu aan of uit zet: het schermpje wordt na 5 a 10 seconden niks doen donker (je ziet heel 'in de verte' wel het scherm, tijd, e.d. Ook de screensaver timeout instellen maakt niks uit. Mijn collega heeft dat ook. Is iemand er in geslaagd om de "niksdoen en zichtbaar" periode langer in te stellen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsm wordt opgestuurd ben em 3 weken tot 1 maand kwijt.

ik vind dit echt bagger service.....

nokia haalt hun naam voor mij heel erg omlaag.

die gsm's die nu gerepareerd worden zijn die wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een telefoonzaak niet verplicht om een leentoestel te geven of een andere nokia 6280?
Ik heb dus nu 1 maand geen tel en wel een lopend abbonement.
en de tel is over 1maand ook weer stuk ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:18:
is een telefoonzaak niet verplicht om een leentoestel te geven of een andere nokia 6280?
Ik heb dus nu 1 maand geen tel en wel een lopend abbonement.
en de tel is over 1maand ook weer stuk ouder.
alleen als je zo een verzekering hebt (the phone house -> lifeline GOLD)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.