Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:56:
ik heb vandaag echt rare trainings resultaten, het lijkt wel of mijn spelers geen training hebben gehad, ik heb deze week 1 oefenwedstrijd gehad en nu gaan ze toch allemaal omlaag, zelfs mijn keeper, en ik heb toch echt 8 keeperstrainers, iemand enig idee?
Ik weet dat begrijpend lezen niet mijn sterkste kan was toen ik nog op de basisschool zat, maar uit jou verhaal wordt ik niks wijzer. Wat is er nou precies aan de hand?
- Je hebt keepen getrained
- Je hebt 8 keepertrainers
- Je hebt 1 oefenwedstrijd gespeeld (dus maar 1 keeper heeft training gehad)
- De TSI van je keeper is omlaag gegaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Sandyman538 op 28-04-2006 14:28 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je de verkeerde tekst gequote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Sandyman538 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:14:
[...]

Ik weet dat begrijpend lezen niet mijn sterkste kan was toen ik nog op de basisschool zat, maar uit jou verhaal wordt ik niks wijzer. Wat is er nou precies aan de hand?
- Je hebt keepen getrained
- Je hebt 8 keepertrainers
- Je hebt 1 oefenwedstrijd gespeeld (dus maar 1 keeper heeft training gehad)
- De TSI van je keeper is omlaag gegaan?
Begrijpend quoten ook niet ;)

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:27:
Volgens mij heb je de verkeerde tekst gequote ;)
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens euh.... niet sandy pesten hé? dan krijg je met mij te maken... durven jullie wel met zijn allen. pas der op! ik eet jullie allemaal op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel dat mijn hele team(met uitzondering van 1 die ik nog moet ontslaan) omlaag is gegaan in vorm en tsi. ik vindt dat wel raar omdat mijn team toch een oefenwedstrijd en training heb gehad. want ik vindt dit gewoon niet kloppen dat 18 spelers met hun vorm en tsi omlaag zijn gegaan.

verder train ik keepen op 100%
heb 2 assistent trainers
8 keeper trainers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik vind het ook niet kloppen dat mijn spelers in vorm dalen, eigenlijk mogen ze alleen maar stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:25:
ik bedoel dat mijn hele team(met uitzondering van 1 die ik nog moet ontslaan) omlaag is gegaan in vorm en tsi. ik vindt dat wel raar omdat mijn team toch een oefenwedstrijd en training heb gehad. want ik vindt dit gewoon niet kloppen dat 18 spelers met hun vorm en tsi omlaag zijn gegaan.

verder train ik keepen op 100%
heb 2 assistent trainers
8 keeper trainers
- In het tussenseizoen dalen spelers altijd in vorm
- 2 assistent coaches is niet veel (maar wel het maximale als je keepers traint, dus niet veranderen ;))

Je kunt je trainingspercentage nog aanpassen misschien, dat heeft ook invloed op de vorm.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:29:
Ik vind het ook niet kloppen dat mijn spelers in vorm dalen, eigenlijk mogen ze alleen maar stijgen ;)
kan de vorm ook stijgen dan? nog nooit meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Persbericht: Start seizoen 18
Aanstaande zondag heeft Sheepproductions al weer de eerste wedstrijd tegen FC Popie Jopie. De coach denkt deze wedstrijd wel te gaan winnen. Hij heeft een nieuwe taktiek bedacht met vier middenvelders en twee vleugelspelers die zich volledig gaan richten op de aanval.

Kijken of mijn competietiegenoten happen op de vier middenvelders ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mij had je beet hoor!

tuurlijk doe je dat nooit. je verneukt je training en dat weten zij ook..

ff iets minder doorzichtige plannetjes bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:
Hmm, als ik naar de transfervergelijking kijk, zit ik redelijk onder het gemiddelde. Zeker als je bedenkt dat een groot deel van de spelers in de vergelijking voor de leeftijds update zijn verkocht, wat redelijk ongunstig is lijkt mij. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Er zijn denk ik gewoon niet zoveel mensen (hier) die zo een miljoen op de bank hebben staan - als ik dat had, dan had ik er iig wel een betere bestemming voor dan een bod op een speler die ik niet wil :P

Bovendien is een vroeg bod meestal hooguit een paar 100k en fors onder de te verwachten prijs zodat je echt geen enkel risico loopt het geld ook echt kwijt te zijn.

TU: Mijn keeper die onlangs door zijn leeftijd in scoringsvaardigheid was gedaald is door hard werken gelukkig weer terug op zijn oude niveau.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:05:
[...]

Er zijn denk ik gewoon niet zoveel mensen (hier) die zo een miljoen op de bank hebben staan - als ik dat had, dan had ik er iig wel een betere bestemming voor dan een bod op een speler die ik niet wil :P
Ik heb op het moment 3 miljoen en moet daar eerst nog even twee nieuwe trainees voor kopen. Daarna is eerst mijn voorhoede aan de beurt. Dus ik laat het ook even aan mij voorbij gaan om dat eerste bod te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:05:
[...]

Er zijn denk ik gewoon niet zoveel mensen (hier) die zo een miljoen op de bank hebben staan
alles is relatief. een miljoen lijkt veel in lagere divisies, maar ik heb het ook op de bank en ik kan er niks voor kopen....

doorsparen voor echte versterking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 19:55:
nou mij had je beet hoor!

tuurlijk doe je dat nooit. je verneukt je training en dat weten zij ook..

ff iets minder doorzichtige plannetjes bedenken :)
Ik ga een verdedigende middenvelder opstellen als aanvallende verdediger zodat ik heel aanvallend speel en goede middenveldratings haal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 03:08:
[...]

Ik ga een verdedigende middenvelder opstellen als aanvallende verdediger zodat ik heel aanvallend speel en goede middenveldratings haal.
Maar dan speel je dus niet met 4 centrale middenvelders, en dat was de grap toch? Of noem jij 3 CM's 2 WTM's en 1 CD aanvallend zetten 4 CM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29
Sandyman538 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:34:
[...]

Maar dan speel je dus niet met 4 centrale middenvelders, en dat was de grap toch? Of noem jij 3 CM's 2 WTM's en 1 CD aanvallend zetten 4 CM's?
Ik neem aan dat hij niet echt een week training op gaat geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 10:34:
[...]

Mijn opstelling wordt gewoon 3-5-2, maar een speler met bovennatuurlijk pm en redelijk verdedigen (Ap Krajenbrink) dat noem ik geen verdediger, dat is een middenvelder. De bedoeling was deze opstelling eerst in de beker te proberen om te kijken wat er met de ratings gebeurt, maar toen speelde ik per ongeluk 4-4-2 (gelukkig conditietraining in het tussenseizoen ;)).

Afbeeldingslocatie: http://schaap.tv/zooi/hattrick.png
Ik zie de rode rand, maar hij is maar 10 kb hoor en anders moet ik twee plaatjes maken ;)

De bedoeling is het middenveld en de aanval te versterken (daarom geen WTM) en ik ga natuurlijk niet mijn training verprutsen, in de beker speelt die speler mee als middenvelder.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dan heb ik het in de bovenkamer allemaal weer op een rijtje. Ik dacht al dat je dit bedoelde (leek me niet meer dan logisch). Alleen geen WTM maar die aanvallend, ik zeg, verstandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beginnersvraagje, is het heel stom om op zaterdagmiddag spelers te kopen, heb het idee dat alles superduur vanwege een beperkt aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 15:24:
Beginnersvraagje, is het heel stom om op zaterdagmiddag spelers te kopen, heb het idee dat alles superduur vanwege een beperkt aanbod.
Weet niet of het aanbod minder is, ik weet wel dat er zaterdagmiddag best veel mensen ingelogd zijn...
Meestal rond de 50k - 60k. Dat helpt ook wel om de prijs op te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Nadeel van het nieuwe seizoen is dus wel dat als je een speler op zaterdag koopt, je meteen al zn volledige loon betaald van die week. Dus kan je beter op zondagochtend/middag/avond kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat mijn KoninginneYP vandaag niet jarig zou zijn geweest en gewoon 17 was geweest:

Abel Goes (113921768)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 720
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Was ik nu redelijk wat rijker geweest....

Maar, leuk koningskind hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grmbl... waarom krijg ik al 2.5 seizoen niks goeds meer? Nouja, in ieder geval mijn eerste redelijk sinds 13 weken!

Berend Suijkerbuijk (113955843)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 640 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Mijn pull was ook weer bagger, 21 jaar slecht keepen. :(
Ach mijn laatste goede pull was 5 weken geleden, dus ik mag nog niet klagen geloof ik. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 15:35

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

YP maar de boom ingestuurd...... hoop dat het hard gaat waaien straks >:)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

17 jr redelijk scoren. Ik zet hem vanavond maar op de TL het is in ieder geval verkoopbaar :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:19
yes! YP:
Moses Boelen
TSI = 850 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: poor Defending: weak
Scoring: solid Set pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, die van mij beginnen overigens steeds meer op die van Hein te lijken..

M'n TS staat nu op Kalm, wanneer ik vandaag MOTS komt die waarschijnlijk op woedend of geirriteerd maar heb woensdag nog een bekerwedstrijd (die ik sowieso verlies) waar ik weer kan piccen waardoor m'n TS weer op bedaard komt te staan. Heb een coach met waardeloos leiderschap, m'n middenveld is vanavond sterker maar moet door m'n tegenstander z'n verdediging heenkomen. Vandaar ook die eventuele MOTS. Volgende week zondag speel ik (uit) tegen een tegenstander met een waardeloos (heel laag) middenveld. Maar de rest van z'n team is geheel in balans (overal matig (nieuwe ratings)).

Klopt deze redenatie of zie ik iets over het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:58:
[...]
Gefeliciteerd, die van mij beginnen overigens steeds meer op die van Hein te lijken..

M'n TS staat nu op Kalm, wanneer ik vandaag MOTS komt die waarschijnlijk op woedend of geirriteerd maar heb woensdag nog een bekerwedstrijd (die ik sowieso verlies) waar ik weer kan piccen waardoor m'n TS weer op bedaard komt te staan. Heb een coach met waardeloos leiderschap, m'n middenveld is vanavond sterker maar moet door m'n tegenstander z'n verdediging heenkomen. Vandaar ook die eventuele MOTS. Volgende week zondag speel ik (uit) tegen een tegenstander met een waardeloos (heel laag) middenveld. Maar de rest van z'n team is geheel in balans (overal matig (nieuwe ratings)).

Klopt deze redenatie of zie ik iets over het hoofd...
MOTS doet niks met je aanvalsratings, alleen je middenveld wordt beter.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:18:
[...]

MOTS doet niks met je aanvalsratings, alleen je middenveld wordt beter.
Maar hij krijgt meer kansen en dus is de kans dat hij scoort tegen die goede verdediging groter. Helaas is het zo dat MOTS je TS halveert en PIC 'm maar met 1/3 vergroot. Als je MOTS met Kalm (niveau 6 + een beetje) dan krijg na de wedstrijd dus TS woedend en met PIC van woensdag wordt dat met een waardeloos coach geen bedaard voor volgende week zondag. Pas als je dan weer PIC doet zal je boven bedaard komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Mijn YP van vorige week met goed vleugel van 18 heeft maar liefst 2 k opgeleverd. Vandaag heb ik een 18 jaar matig scoren... Niet bepaald binnenlopen. Vanaf volgende week pull ik weer keepers.

[ Voor 64% gewijzigd door Coca-Cola op 30-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:31:
Mijn YP van vorige week met goed vleugel van 18 heeft maar liefst 2 k opgeleverd. Vandaag heb ik een 18 jaar matig scoren... Niet bepaald binnenlopen. Vanaf volgende week pull ik weer keepers.
Dat geeft hoop voor mn 18 jr YP met redelijk vleugelspel :-(

kGa ook maar keepers pullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:30:
[...]

Maar hij krijgt meer kansen en dus is de kans dat hij scoort tegen die goede verdediging groter. Helaas is het zo dat MOTS je TS halveert en PIC 'm maar met 1/3 vergroot. Als je MOTS met Kalm (niveau 6 + een beetje) dan krijg na de wedstrijd dus TS woedend en met PIC van woensdag wordt dat met een waardeloos coach geen bedaard voor volgende week zondag. Pas als je dan weer PIC doet zal je boven bedaard komen.
Waar komt die dan op denk je? Op geirriteerd ? Dat zou betekenen dat ik waarschijnlijk nog een keer zal moeten piccen om weer op het standaard niveau te komen.

Het Leiderschap van een coach heeft overigens dacht ik alleen invloed op een eventuele daling van de TS niet op een stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
maakt het nog iets uit wanneer je je YP uitvoert?

ik heb altijd het idee dat de goede pulls op zijn op zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lockaholic schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:01:
maakt het nog iets uit wanneer je je YP uitvoert?

ik heb altijd het idee dat de goede pulls op zijn op zondag!
Als je een echte succesvolle pull wilt hebben zul je eerst een kratje bier moeten leeg drinken en om drie uur s'nacht pullen. Al een paar keer een goed pull mee gehad. O,ja het beste is de dinsdagnacht.

Er gaan nog een paar mythes rond dat je eerst een paar rondjes om je stoel moet draaien maar dat is niet zo, dan kun je namelijk de muis niet meer vinden...

Maar even voor de duidelijkheid: het maakt niets uit wanneer je pulled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:07:
[...]

Als je een echte succesvolle pull wilt hebben zul je eerst een kratje bier moeten leeg drinken en om drie uur s'nacht pullen. Al een paar keer een goed pull mee gehad. O,ja het beste is de dinsdagnacht.

Er gaan nog een paar mythes rond dat je eerst een paar rondjes om je stoel moet draaien maar dat is niet zo, dan kun je namelijk de muis niet meer vinden...

Maar even voor de duidelijkheid: het maakt niets uit wanneer je pulled...
Volgens mij is er een keer een onderzoek naar geweest. En het bleek dat hoe later je op zondag eentje pullde des te groter de kans op een goede pull.... Hoe betrouwbaar dat onderzoek was zou ik overigens niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:57:
[...]

Waar komt die dan op denk je? Op geirriteerd ? Dat zou betekenen dat ik waarschijnlijk nog een keer zal moeten piccen om weer op het standaard niveau te komen.

Het Leiderschap van een coach heeft overigens dacht ik alleen invloed op een eventuele daling van de TS niet op een stijging.
Leiderschap van je coach heeft invloed op de snelheid waarmee je TS terug gaat naar bedaard. Hoe hoger het leiderschap hoe sneller hij herstelt als hij lager staat en hoe langzamer hij zakt als hij erboven staat.

Ik jouw geval betekent MOTS vanavond dat je 2x moet piccen om dan na volgende week zondag weer boven bedaard te staan (ongeveer rond kalm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:57:
[...]

Ik heb even gekeken naar je team. Je verdediging en je middenveld zijn beter (je verdediging is veel beter), je aanval is wel slechter. Ik zou denk ik zelf die wedstrijd niet motsen, MAAR ik weet niks van 5-3-2 opstellingen. Je zou eigenlijk je aanval moeten boosten, maar dat wordt lastig want een middenvelder kun je ook niet echt missen om er een vleugelspeler van te maken. Je zou in ieder geval je middenvelders aanvallend kunnen zetten. Je hebt er nu een verdedigend staan, maar je verdediging is al heel sterk.

Oja, en je speelt thuis. Dat is ook +10 procent.Derby :P
Felle opklaringen verwelkomden de 41996 liefhebbers die zich in Arena de Schaapskooi hadden verzameld.
De eerste wedstrijd en al bijna uitverkocht, ik heb 42k plaatsen. Maar meteen een opdracht gegeven er 10k bij te bouwen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 30-04-2006 20:09 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Marzman schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:02:
[...]

Oja, en je speelt thuis. Dat is ook +10 procent.Derby :P
Die 10% was toch afgeschaft omdat hele competities naar dezelfde regio verhuisde? Of doel je daar juist op met de doorgestreepte tekst?

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Spypiet schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:14:
[...]

Die 10% was toch afgeschaft omdat hele competities naar dezelfde regio verhuisde? Of doel je daar juist op met de doorgestreepte tekst?
Ik doel op 10 procent extra balbezit die je hebt als je thuis speelt (behalve als het een derby is ;))

Jij doelt op de extra inkomsten. Maar hebben ze afgeschaft dat er meer bezoekers naar een derby komen? Dat is jammer, dan hadden ze beter het veranderen van regio kunnen aanpakken en het spelen buiten je eigen regio.

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 30-04-2006 20:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

gaat fijn, PIC tegen het botje en 1-3 voor bij rust :) Nu nog een scorende spits want die sukkels weten nog te struikelen over een zandkorrel :( 2 mids en een def die scoren.... wordt nooit wat zo.....

Wel beetje vreemd weer die match-engine, pas in minuut 38 gebeurt er wat, en in 2 minuten vallen er 3 goals.... van 0-1 naar 1-3..... vreemd spul....

[ Voor 28% gewijzigd door lameeuw op 30-04-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het gaat lekker. 4 keer geel in twee minuten en mijn beste aanvaller ligt er uit.
Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 56e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Sheepproductions-speler Gisbert Priester slechts met geel bestrafte. In de 57e minuut viel Jan Lannersjö van Sheepproductions op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Jan Lannersjö resoluut een gele kaart voor een schwalbe. In de 58e minuut ontving Popie-speler Rudie Wiegeraad een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Het spel werd grimmiger, wat ertoe leidde dat Sheepproductions de geblesseerde Xerxis Ouzounis moest wisselen voor Pini Blumenfeld.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik sta 4-0 voor tegen mijn mede promovendus, dus ik denk dat ik dit jaar in ieder geval geen laatste ga worden in mijn nieuwe VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:17:
Het gaat lekker. 4 keer geel in twee minuten en mijn beste aanvaller ligt er uit.

[...]
Ach je moet niet zeuren ;), m'n middenvelder heeft na 14 minuten al rood te pakken omdat ie iemand onder de ogen van de scheids onderuit schoffelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Mahsun Türk van BiMBaM kreeg in de 17e minuut een gele kaart toen hij verhinderde dat de tegenstander een vrije trap snel kon nemen.
is dit een nieuwigheidje?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hoeveel counteraanvallen kan je per wedstrijd opzetten?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yukkie schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:20:
[...]
is dit een nieuwigheidje?
De wedstrijdverslagen zijn vernieuwd / uitgebreid.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ja hoor, weer die verdediger die de bal erin knalt..... niks mis mee maar wel aardig ruk die spitsen.... die haal ik er wel uit, zet er wel een verdediger neer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:22:
hoeveel counteraanvallen kan je per wedstrijd opzetten?
Max. 3, heb zelf eens 4 gehaald maar dat komt zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:32:
[...]

Ergens klopt er iets niet in deze zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:32:
[...]

klote, heb ernu al2 gehad. Toch maar investeren in een nieuwe spits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hmmz, misschien had ik moeten PIC'en... 9-0 gewonnen, 2 hattricks en 231 hatstat punten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn aanvaller heeft +1 dus dat valt mee. Ik neem drie dokters extra aan (heb ik er 5) en hoop dat ik hem woensdag weer op kan stellen.

Wel 2-0 gewonnen en 182 hatstatspunten (een record) en dat met een reserve aanvaller die het een stuk slechter doet.

Ik blijf die aanvallend verdedigende middenvelder er in houden dat bevalt me wel ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 30-04-2006 21:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Het lijkt me wel gespeeld zo, 1-6 voor met PIC, toch jammer van die goal tegen :p

edit: 1-7, WEER EEN MID !!! die spitsen gaan eruit GRMBLLLL

[ Voor 28% gewijzigd door lameeuw op 30-04-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:42:
[...]

Ergens klopt er iets niet in deze zin ;)
Er kan een verschil zitten tussen een counter en een counter. Dus je kan max. 3 counters hebben en daarnaast nog een andere counter, denk daar maar eens over na :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 22:11:
[...]

Er kan een verschil zitten tussen een counter en een counter. Dus je kan max. 3 counters hebben en daarnaast nog een andere counter, denk daar maar eens over na :).
Ik ga even in beraad...

/edit

Ik kom op vier, ik kan er niks aan doen...

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 30-04-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
wow.... gewoon 3-0 gewonnen, een hoog goed middenveld en 212 hatstats (verbetering van 16 met mn oude record)
HT is weer eventjes normaal tegen mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het gaat lekker... een trainee en een verdediger van 29 jaar eraf geschopt pffff. Dan klopt de regel " Het spel werd grimmiger" wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag als eerste speeldag ook een belangrijke gehad(mijn concurrente tenminsten), mijn concurrenten hebben gelijk gespeeld tegen elkaar en ik heb gewonnen met 7-0. ik kwam net te laat achter dat mijn tegenstander een bot team was dus kon niet meer piccen. ik heb nu wel kunnen zien dat ik ruim de sterkste ben in mijn competitie en dat stelt me eigenlijk te leur. maar nu heb ik wel een kans om veel te piccen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 30 april 2006 @ 22:11:
[...]

Ik ga even in beraad...

/edit

Ik kom op vier, ik kan er niks aan doen...
Lol :), wat ik probeerde te zeggen is dat je er VANUIT MOET GAAN dat je max. 3 counters krijgt. Ik bedoelde niet dat er maar max. 3 counters zijn.. Je kan niet gokken op 4 counters als je denkt dat je 4 counters nodig hebt (om het zo maar te zeggen :P). Verder heb je normale counters (degene die je krijgt van je counter tactiek en je hebt counters die iedereen een keertje kan krijgen (zijn vrij zeldzaam). 3 van die normale counters + zo'n zeldzame maakt idd 4. Maar je kan dus maar max. 3 normale counters krijgen (zo heb ik het tenminste ooit gehoord..)

ies vermoeiend voor me, om dit allemaal te moeten uitleggen ;). Dus hoop dat jullie nu begrijpen wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Duidelijk verhaal. Ik begrijp het in ieder geval B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hahah je bedoelt dat je maar 3 counters kan krijgen die jezelf kan afdwingen en dat er ook nog een Special Event counter is die je kan krijgen ;)

Ik heb trouwens 4-2 gewonnen en helaas mijn toekomstige coach er met +1 af :(. Overigens is hattrick bij mij nu plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd van het seizoen al gelijk een uitverkocht huis. Had die uitbreiding toch iets groter moeten maken afgelopen seizoen. Maar goed ik heb dus met 2-3 verloren, denk mede omdat zijn verdediging iets sterker was. De 2-3 werd trouwens gemaakt door mijn centrale verdediger die zijn rush over links afronden. Wat hij daar deed mag Joost weten, maar ben blij dat hij hem er inschiet.

Het lijkt er op dat ze gewoon de term spelbederf verder hebben uitgediept.
Jeroen Slangen van Kickers kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:52:
Eerste wedstrijd van het seizoen al gelijk een uitverkocht huis. Had die uitbreiding toch iets groter moeten maken afgelopen seizoen. Maar goed ik heb dus met 2-3 verloren, denk mede omdat zijn verdediging iets sterker was. De 2-3 werd trouwens gemaakt door mijn centrale verdediger die zijn rush over links afronden. Wat hij daar deed mag Joost weten, maar ben blij dat hij hem er inschiet.

Het lijkt er op dat ze gewoon de term spelbederf verder hebben uitgediept.
[...]
Ik doe meestal ook in een keer een grote uitbreiding, maar volgens mij is dat niet meer echt nodig. De vaste kosten voor een stadionuitbreiding zijn nog maar 10k geloof ik, dus als je het in twee keer doet kost het maar 10k extra.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:09
4-2 gewonnen
vleugel verdediger 2x en beide aanvallers 1 x
geen blessures wel een gelekaart
volgende week word een 5-0 overwinning :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit in een redelijke Calimero zone. Nadat woensdag de sluwe vos Stensson het veld moest verlaten, kwam er nu de rode kaart voor mijn beste middenvelder Killian bij.

Piccen was dan ook wel leuk, maar leverde niet meer op dan een gelijkspel tegen de medepromovent. Zondag volgt meteen de topper tegen de grote concurrent en het wordt nog een hels karwei om mijn middenveld voldoende te boosten.

Indien alles volgens plan gaat kan ik dit weekend nog wel een topmiddenvelder aanschaffen om mijn midratings enigzins te verhogen. Maar ik twijfel zeer of dat voldoende is om het middenveld te pakken. Zal wel eens een WTM en CA kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gepicced, omdat ik zou verwachten dat ik wel zou winnen, maar het is bij een magere 0-0 gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-1 met pic, wel mijn mid met +4 eraf dus mijn bekeravontuur zal wel niet al te lang duren tenzij ie snel hersteld. spits zal woensdag weer fit zijn gok ik.

ik ga niet weer meer dan 10 docs aannemen, het is het me niet waard.

mijn SP'er had er zin in. meteen 4x gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel een ongeloofelijke n00b-vraag, maar heeft iemand trouwens enig idee hoe het kan dat mijn spits een spelhervatting opeiste, terwijl ik een geheel andere spelhervatter had opgesteld. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je opstelling staat je spits gewoon als spelhervatter ingesteld. Het is niet zo dat diegene met de hoogste waarde automatisch de vrije trappen gaat nemen. Moet je even instellen, maar was trouwens wel een aardige schoppartij 2 rode en 3 gele kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe belangrijk is passen voor een (counter)spits? Kan ik beter een uitmuntend kopen met slecht passen , of gaan voor een uitstekend met redelijk/goed passen? Dacht hier eerder gelezen te hebben dat het niet zo heele belangrijk is, ff checken nog maar dus? Heb +- 900k te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

passen is belangrijk voor je countervaardigheid, maar ik zou absoluut een uitmuntende nemen ipv een uitstekende, je moet wel wat kracht voorin hebben om de counters af te maken anders heb je er nog niks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:28:
passen is belangrijk voor je countervaardigheid, maar ik zou absoluut een uitmuntende nemen ipv een uitstekende, je moet wel wat kracht voorin hebben om de counters af te maken anders heb je er nog niks aan ;)
oke bedankt.
Nu zit ik met het volgende dilemma, nieuwe spits kopen of stadion uitbreiden (+9000). Is nu de laatste weken telkens uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:46:
In je opstelling staat je spits gewoon als spelhervatter ingesteld. Het is niet zo dat diegene met de hoogste waarde automatisch de vrije trappen gaat nemen. Moet je even instellen, maar was trouwens wel een aardige schoppartij 2 rode en 3 gele kaarten.
nee dat begrijp ik, ik zie het nu ook LOL

Wat ik alleen niet begrijp is hoe mijn spits in de opstelling als spelhervatter verstrikt is geraakt. Misschien de volgende keer maar geen opstelling maken na 3 dagen bier drinken 8)7
Was inderdaad een lelijke schoppartij. Pure pech alleen dat mijn beste mid nu exit is. Heb geen idee hoe ik zondag nu kan winnen. Niet winnen is niet promoveren, dan wordt het denk ik maar heel veel geld verdienen dit jaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Flipm0de schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:38:
[...]

oke bedankt.
Nu zit ik met het volgende dilemma, nieuwe spits kopen of stadion uitbreiden (+9000). Is nu de laatste weken telkens uitverkocht.
Moet je een afweging maken.

Ga je alles makkelijk winnen en promoveren dit seizoen dan -->Stadion
Ga je moeten vechten tegen degradatie, of kom je net tekort voor promotie -->Spits

Bedenk wel dat je je stadion bij een uitbreiding wel redelijk gevuld moet krijgen om er profijt van te draaien.

@ Gisteren
Voor de verandering gisteren het eerste duel van de competitie eens gewonnen van een concurrent met 2-1. Met dank aan mijn mythische spelhervatter keeper.
Helaas met te weinig verschil om eens eerste te staan. Nu woensdag in de beker de derde ronde maar weer eens halen. Gaat nog een hele crime worden! Mocht dat lukken kunnen we nu 3 wedstrijden achter elkaar piccen.

[ Voor 27% gewijzigd door Quintus op 01-05-2006 14:07 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

kan je ergens laten berekenen hoeveel toeschouwers je gaat krijgen?

Want als er straks maar 22000 komen heb ik er ook niet veel aan. Heb +- 1300 supps. Zal waarschijnlijk 3e of 4e worden, of moet echt mazzel hebben met de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:35:

Want als er straks maar 22000 komen heb ik er ook niet veel aan. Heb +- 1300 supps. Zal waarschijnlijk 3e of 4e worden, of moet echt mazzel hebben met de counter.
Globaal bij een slechte reeks 20x je supps, redelijke/goede reeks 25x supps, ultieme reeks zo'n 30x supps. Maar als het weer ruk is, dan komen er weer een stuk minder...

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 01-05-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Sandyman538 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:41:
[...]

Globaal bij een slechte reeks 20x je supps, redelijke/goede reeks 25x supps, ultieme reeks zo'n 30x supps. Maar als het weer ruk is, dan komen er weer een stuk minder...
dan loont uitbreiden zeker. Bij een slechte reeks zou ik dan toch nog 1300x20=26000 supps krijgen. Heb nu 20000plaatsen. En het zal wel geen slechte reeks worden. (Y) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Flipm0de schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:35:

Hoe durf je het woord mazzel en counter in 1 zin te noemen! Straks gaat H3!N weer een heel betoog houden over het geluk van de counterploegen, etc... Counteren heeft niks met mazzel te maken, win gewoon twee linies en je wint de wedstrijd (bijna altijd). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Flipm0de schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:43:
[...]

dan loont uitbreiden zeker. Bij een slechte reeks zou ik dan toch nog 1300x20=26000 supps krijgen. Heb nu 20000plaatsen. En het zal wel geen slechte reeks worden. (Y) _/-\o_
Maar denk wel aan het weer he...

Hier nog even een stukje uit de FAQ (link in mijn sig)

Hoe breidt ik mijn stadion het beste uit?

Het aantal plaatsen hangt af van de grootte van je fanclub en de prestaties van je club.
De stelregel is:
Bij slechte prestaties: 20x je fanclubgrootte.
Bij redelijke prestaties: 25x je fanclubgrootte.
Bij goede prestaties: 30 x je fanclubgrootte.
Bedenk wel dat je het effect van slechte prestaties kunt verminderen door extra woordvoeders in dienst te nemen. Hiermee kun je dus ook het aantal bezoekers in je stadion beinvloeden. Verder heeft het weer ook invloed op het aantal bezoekers.
De volgende verhoudingen worden aangeraden, maar je kan hierin ook kleine variaties aanbrengen:
63% staanplaatsen
25% zitplaatsen
10% overdekte zitplaatsen
2% VIP-plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

kewl, ik zie net dat ik bij het botje er een spelert voor 5 weken uitgeknald heb :p

Maximaal 30 x je supporters qua je stadion ?? dan hoef ik iig nog lang niet uit te breiden :p Scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabberhead
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-12-2020

Gabberhead

Pluizig en blauw

Even afhankelijk van de prestaties dit seizoen, maar ik wil hierna weer gaan uitbreiden.
Momenteel 1900 man in de fanclub met een stadion van 35.000. Dat is eigenlijk 3000 te weinig in het worstcase scenario.

Handhaaf ik mezelf dan gooi ik 10.000 plaatsen bij, bij promotie (wat me onmogelijk lijkt ;) ) nog eens 10.000. Mocht ik degraderen dan blijf ik hierop zitten.

Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:51:
[...]

Hoe durf je het woord mazzel en counter in 1 zin te noemen! Straks gaat H3!N weer een heel betoog houden over het geluk van de counterploegen, etc... Counteren heeft niks met mazzel te maken, win gewoon twee linies en je wint de wedstrijd (bijna altijd). ;)
je wint alleen geen 2 linies, verder een prima theorie inderdaad ;)

[edit]

hey een leuk cadeautje

01-05-2006
Je team heeft 97 160 € gekregen, omdat je voormalige speler onlangs is verkocht voor 2 429 000 €.

nu, samen met de 200k van de wedstrijd van zondag, iets van een miljoen ofzo. eens kijken voor een winger hoewel ik dan nog wel meer nodig heb nouja ik kijk wel

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net even een aannemer aan het werk gezet om mijn stadion weer uit te breiden. Had aan het einde van het afgelopen seizoen 6.000 bij laten bouwen tot 30.000. Maar na de eerste wedstrijd al uitverkocht en dus mijn mannetje maar eens gebeld voor wat extra ruimte. Na de verbouwing is er plaats voor 38.000 man en dat is ongeveer 27x keer mijn supportersclub van 1411. Mocht er onverhoopt weer een promotie plaats vinden (kan me niet voorstellen dat ik twee keer achter elkaar promoveer) dan gooien we er inderdaad nog meer plaatsen tegenaan, maar dat is allemaal toekomstmuziek (maar het klinkt wel mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1350 supporters en heb een stadion van 12000 en het is bijna NOOIT uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:16:
Ik heb 1350 supporters en heb een stadion van 12000 en het is bijna NOOIT uitverkocht.
Hoe krijg je dat voorelkaar? Heb 1070 supps in de VII, gisteren 20.000 bezoekers met redelijk mooi weer en de supporters op geirriteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Jemig, hoe kom je aan die supporters aantallen ?? ik zit grmbl op 320 ongeveer... toch maar eens een keer kampioen worden dan maar :p Moet gaan lukken, ik heb 1 van de zwakste IX-divisies, als ik dat al niet red... dan kap ik ermee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:18:
Jemig, hoe kom je aan die supporters aantallen ?? ik zit grmbl op 320 ongeveer... toch maar eens een keer kampioen worden dan maar :p Moet gaan lukken, ik heb 1 van de zwakste IX-divisies, als ik dat al niet red... dan kap ik ermee :p
1860 en vaak volle bak (49.500 plaatsen in mijn geweldig mooie Dome :) )

* Joss ziet dat ie is gestegen naar P3 van GoT VI teams (komend van 11 :*) )

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 01-05-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:22:
[...]

Waar check je dat? Alltid?

[edit]Ja dus, ik sta nu op jouw plaats 11 :)

http://netherlands.alltid...301/6/topteamratings.html

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 01-05-2006 22:12 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:22:
[...]

49.500 ?? wat haal je dan in vredensnaam wel niet op met kaartverkoop als het vol zit ?? ik mag al blij zijn als ik 35 tot 40k binnenhaal, dan heb ik denk ik een persoontje of 6000 in m'n stadion. Veel hoger zal ik eerst ook niet komen, hoewel ik volgens het beste scenario nu ongeveer 9200 bezoekers zou moeten kunnen ontvangen (optimaal natuurlijk :p en daar gaan we nooit vanuit, het kan altijd beter :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:04:
[...]

49.500 ?? wat haal je dan in vredensnaam wel niet op met kaartverkoop als het vol zit ?? ik mag al blij zijn als ik 35 tot 40k binnenhaal, dan heb ik denk ik een persoontje of 6000 in m'n stadion. Veel hoger zal ik eerst ook niet komen, hoewel ik volgens het beste scenario nu ongeveer 9200 bezoekers zou moeten kunnen ontvangen (optimaal natuurlijk :p en daar gaan we nooit vanuit, het kan altijd beter :p )
Er zit ook drie competities verschil tussen. Maar het brengt hem zo'n 350k op. Ik zit net over de 300k met 42000 bezoekers en heb mijn stadion nu ook uitgebreid naar 52000 omdat het steeds vol zat (de eerste wedstrijd was het op 6 plaatsen na alweer uitverkocht).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:04:
[...]

Waar check je dat? Alltid?
Uiteraard :)

En als het vol zit is het inderdaad zo tussen de 350 en 400k €356.693. Maar goed, loon, onderhoud etc gaan er ook iedere week af :9 Als het volle bak is heb ik echter wel zo'n 150-200k winst over 2 weken gezien, maar nu nog maar 50k (seizoenstart)

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 01-05-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:12:
[...]

Uiteraard :)

En als het vol zit is het inderdaad zo tussen de 350 en 400k. Maar goed, loon, onderhoud etc gaan er ook iedere week af :9 Als het volle bak is heb ik echter wel zo'n 150-200k winst over 2 weken gezien, maar nu nog maar 50k (seizoenstart)
Er komen nog bekerinkomsten bij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:09:
[...]

Er zit ook drie competities verschil tussen. Maar het brengt hem zo'n 350k op. Ik zit net over de 300k met 42000 bezoekers en heb mijn stadion nu ook uitgebreid naar 52000 omdat het steeds vol zat (de eerste wedstrijd was het op 6 plaatsen na alweer uitverkocht).
Kleure, das best veel :p kom ik aan met een stadionnetje van 12050 :p Uitbreiden naar Euroborg formaat heeft nog geen zin dus ;) daar zit ik woensdag zelf tijdens de friendly wel. Ik gaat maar heel hard concentreren op mids trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
lameeuw schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:15:
[...]

Kleure, das best veel :p kom ik aan met een stadionnetje van 12050 :p Uitbreiden naar Euroborg formaat heeft nog geen zin dus ;) daar zit ik woensdag zelf tijdens de friendly wel. Ik gaat maar heel hard concentreren op mids trainen...
Ik gok zo dat je ook "iets" minder kwijt bent aan loon.

* s_de_hoog maakt maar net aan winst doordat er maar 42778 toeschouwers kwamen kijken.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn stadion van 55575 heb ik ook al 2x vol gehad terwijl mijn fanclub nu nog maar 1826 leden (x30 = 54780) heeft en toen nog 20-30 leden minder.
Dat brengt inderdaad 300k a 400k op. Gemiddeld heb ik zo rond de 35 á 40k bezoekers, genoeg om winst te draaien en voorlopig geen uitbreidingsnood dus.

Tis wel balen dat het sponsorgeld zo'n 30k daalt begin seizoen, nu moet ik het loon en onderhoudskosten compenseren met beker inkomsten.

Hmmz nog steeds rond plaats 5 in de VI van de Fed, maar es versterking halen binnenkort :)

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 01-05-2006 22:25 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:24:
Mijn stadion van 55575 heb ik ook al 2x vol gehad terwijl mijn fanclub nu nog maar 1826 leden (x30 = 54780) heeft en toen nog 20-30 leden minder.
Dat brengt inderdaad 300k a 400k op. Gemiddeld heb ik zo rond de 35 á 40k bezoekers, genoeg om winst te draaien en voorlopig geen uitbreidingsnood dus.

Tis wel balen dat het sponsorgeld zo'n 30k daalt begin seizoen, nu moet ik het loon en onderhoudskosten compenseren met beker inkomsten.

Hmmz nog steeds rond plaats 5 in de VI van de Fed, maar es versterking halen binnenkort :)
Dat sponsorgeld stijgt ook weer heel snel. Bij mij was het ook 30k minder in de eerste week (en nu in wk2 nog maar 15k minder als eind vorig seizoen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

s_de_hoog schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:21:
[...]

Ik gok zo dat je ook "iets" minder kwijt bent aan loon.

* s_de_hoog maakt maar net aan winst doordat er maar 42778 toeschouwers kwamen kijken.
uiteraard heb ik minder loonkosten maar ik maak wel lekker 30k per week verlies (zonder kaartverkoop of spelers die verkocht worden overigens). Door wat te verkopen weet ik het hoofd nog boven water te houden en door op te letten met inkopen komt het wel goed denk ik. Het wordt vooral afwachten wat komend weekend brengt. Op 1 na heb ik nu al mijn overbodige spelers verkocht en de transfermarkt is bagger nu, zelfs voor 150k gaat een uitsteekbaar PM-er van 19 er niet eens uit dus dat wordt aanklooien, tenzij een goed PM 18 jaar er voor 125k eruit gaat maar dat zal wel weer niet.... Ik hoop een beetje op wat publiek zondag en op wat verhoging van het sponsorgeld (22k nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op maandag 01 mei 2006 @ 22:32:
[...]

uiteraard heb ik minder loonkosten maar ik maak wel lekker 30k per week verlies (zonder kaartverkoop of spelers die verkocht worden overigens). Door wat te verkopen weet ik het hoofd nog boven water te houden en door op te letten met inkopen komt het wel goed denk ik. Het wordt vooral afwachten wat komend weekend brengt. Op 1 na heb ik nu al mijn overbodige spelers verkocht en de transfermarkt is bagger nu, zelfs voor 150k gaat een uitsteekbaar PM-er van 19 er niet eens uit dus dat wordt aanklooien, tenzij een goed PM 18 jaar er voor 125k eruit gaat maar dat zal wel weer niet.... Ik hoop een beetje op wat publiek zondag en op wat verhoging van het sponsorgeld (22k nu).
Zonder kaartverkoop maak ik ook 100k per week verlies (als je geen verlies zou maken, dan zou je zo'n goedkope/slechte spelers hebben dat je alles verliest en dan komt er weer geen kip naar je stadion).

/▌

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.