☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
5 kansen nodig voor een goal (0-1, jeej

2 gele kaarten
/▌
0-5 gewonnen dus.
Trouwens nog een matig zeer hoog (uitmuntend oud) middenveld met twee middenvelders.
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 26-04-2006 19:39 ]
/▌
Verwijderd
Ik ook nietJoss schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:38:
Volgensmij heb ik ook 0-2 gewonnen, maar kan mn wedstrijd nergens meer vinden

/▌
Stond in de rust mt 3-0 achter en heb het met een eindscore van 4-3 niet meer kunnen redden!
Dat gaat wel heel erg snel zo.
Verwijderd
When a match is played, it currently "disappears" from the matches-page. It will show up after, at most, a couple of hours. The system is currently working through a big back-log.
wilde ik net de wedstrijden van gotters en compgenoten gaan bekijken...
Je moet als je een speler wil herpositioneren (dus verdediger als middenvelder bv.) eerst die speler op de verdediger plek zetten en 'm dan slepen naar zijn nieuwe plek. Hij ziet er dan geel uit en in de boven hoek staat ook in wat voor opstelling je speelt en hoeveel ervaring je ermee hebt... Bovendien controleert een goede coach zijn opstelling altijd evenMarzman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:45:
Ik gebruik dus weer gewoon dat htmlformulier voor opstellingen, want het is door dat flashscherm dat ik niet zag dat het niet klopte. Gelukkig zitten er verder geen concequenties aan
Ok, ik zie het nu inderdaad. Maar ik blijf toch bij het htmlformulier. Een goede coach gebruikt old-school HTMLCoca-Cola schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:47:
[...]
Je moet als je een speler wil herpositioneren (dus verdediger als middenvelder bv.) eerst die speler op de verdediger plek zetten en 'm dan slepen naar zijn nieuwe plek. Hij ziet er dan geel uit en in de boven hoek staat ook in wat voor opstelling je speelt en hoeveel ervaring je ermee hebt... Bovendien controleert een goede coach zijn opstelling altijd even
Ik ga trouwens (zolang ik in de beker zit) op zondag met 4 centrale middenvelders spelen (waarvan een opgesteld als aanvallend verdediger, ik heb toch een middenvelder met als bijstat verdedigen). Volgens mij haal je dan echt relaxte middenveld ratings. Op de woensdag speelt hij dan als normale middenvelder mee.
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 26-04-2006 19:53 ]
/▌
Hmm, ik wil m'n eigen uitslag wel eens zienVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:47:
26-04-2006 om 13:11 (Global)
When a match is played, it currently "disappears" from the matches-page. It will show up after, at most, a couple of hours. The system is currently working through a big back-log.
wilde ik net de wedstrijden van gotters en compgenoten gaan bekijken...
Zeker te danken aan de nieuwe updates?
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
Ik heb met maar 2-3 gewonnen, maar haalde wel slecht(zeer hoog) middenveld met 3-5-2, zonder ervaring met pic en met maar 3 echt middenvelders. Dat valt me nog niet tegen!
Dat kon inderdaad bij sommige mensen op het hattrick forum, maar ik heb net hier HO gedownload en daarmee lukte het me roch nietVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:15:
Zoals CocaCola al zei kan je hem wel zien in je manager programma (HAM,HO) als je dat gebruikt
[ Voor 38% gewijzigd door Coca-Cola op 26-04-2006 20:16 ]
Bij mij is het net andersom. Ik kan hem nog niet binnenhalen via ham (staat niet bij wedstrijden na downloaden laatste wedstrijden), maar ik kan hem wel zien op de site.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:15:
Zoals CocaCola al zei kan je hem wel zien in je manager programma (HAM,HO) als je dat gebruikt
/▌
Verwijderd
Het lukt mij wel met HO. Zie trouwens ook dat ik volgende ronde een V-klasser op bezoek krijg. Maar kan op mijn wedstrijdoverzicht het nog niet zien, maar op de zijne wel en ook in HO.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 20:53 ]
Verwijderd
Neemt niet weg dat ik erg tevreden ben over vandaag:
Gewonnen met pic, nieuwe spelhervatter scoort 2x, geen blessures, 1 mid ervaring omhoog,
YP wordt nog op geboden maar heeft z'n eigen opleidingskosten al terugverdiend (>21000)
ik zit helaas nog steeds te wachten op mijn uitslag. Hopelijk komt die snel want ik ben benieuwd of ik naar de 2e ronde magVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:55:
Vage boel met die wedstrijden zo...
Neemt niet weg dat ik erg tevreden ben over vandaag:
Gewonnen met pic, nieuwe spelhervatter scoort 2x, geen blessures, 1 mid ervaring omhoog,
YP wordt nog op geboden maar heeft z'n eigen opleidingskosten al terugverdiend (>21000)
edit: nou ik zit in de 2e ronde want ik heb een beker wedstrijd voor volgende week
[ Voor 14% gewijzigd door Wceend op 26-04-2006 21:22 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 21:57 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
yp heeft uit eindelijk 2,2 milj opgelevert, ga ik mooi een briljant keeper van halen
Zo erg is het ook weer niet, de updates zijn nog bezig. Het heeft wel eens langer geduurdShabbaman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:01:
Ze zijn wel weer lekker aan het prutsen bij hattrick zeg.
/▌
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
De wedstrijdverslagen zijn wel niet te zien maar kijkend naar het feit dat we uitgedaagd kunnen worden voor een friendly zegt genoeg....
RKVV Messen maakt een slechte start in seizoen 18, omdat de verwachting veel hoger lag had de coach voor de volle training gegokt, met de hoop op een counter overwinning in de beker. Helaas is dat 2 niet uitgekomen en hebben we het record van 2 bekerrondes niet verbeterd maar juist verslecht.
Nu maar hopen op nog een paar passen pops.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Een rechtse directe en wel eentje op één van zijn eigen spelers. Vorig jaar was er ook een een persbericht waarin de eigen spelers worden afgebrand en dit jaar gaat de Co Adriaanse award wederom naar zo’n berichtje. De coach van SandstorM was het duidelijk niet eens met één van zijn spelers en uitspraken als: "Die gast is nog te lui om te schijten" waren aan de orde van de dag tijdens de persconferentie.

28 doelpunten maakte Tomothy en was daarmee de topscorder van de federatie! Vorig jaar waren het er slechts 20 en nu moest Kuyt toch wel toegeven dat 28 ook wel heel veel is. Dit jaar een zeer terechte Dirk Kuyt!

Tja Ross Houghton, niet meer te vinden en ook het ID klopt niet meer. Er kan getwijfeld worden aan de echtheid van deze prijs en de winnaar maar het schijnt dat FC Railrunner in een GoT match zijn speler voor meer dan 5 weken kwijt was nadat deze een aanvaring had gekregen met een mede got’er! Wie zegt dat de GoT cup nu vriendschappelijk is?

Pielewiepers, lange tijd de topclub van GoT maar nu is Graxy hem voorbij gestreefd! Dit jaar weet hij nog wel één van zijn spelers wederom de fel begeerde Pele Award aan te smeren. Remi Otten ook wel de “muur” in de goal van Pielewiepers genoemd mag zich de Pele van seizoen 17 noemen ondanks dat hij keept.

Nobbe en oude spelers, hoewel de manager van Nobbe zelf niet oud is houdt hij wel van oude spelers! Dit jaar werd Robin Royle ook wel “de opa” genoemd de Lodewijks van seizoen 17! Helaas zullen we afscheid moeten nemen van Nobbe. Hij zal niet meer actief bezig zijn met Nobbe United en daardoor zal een icoon voor HT maar ook voor GoT verdwijnen.

Het was nog even spannend of Swanfield United of Demonic strikers met de eer zou strijken maar gelukkig werden de schoppers van Demonic gekozen tot de winnaars van de Rachid Bouaouzan award. In de laatste wedstrijd gingen alle remmen los en was er dan ook sprake van een geslaagd seizoen!

Shabba FC, wederom iemand die ons externe forum gevonden heeft! Een ieder die weet dat het even aanpassen is aan de humor van sommige GoTers of juist het gebrek daarvan. Shabba beet zich er door en wist zich zelf thuis te voelen tussen de oud gediende van GoT. Hulde! Hopelijk blijf je actief en mag je je volgend seizoen ook een oud gediende noemen!

Graxies United is een verhaal appart. Als ik hem sprak zei hij altijd dat hij niet kampioen ging worden en dat hij hoopte zich te kunnen handhaven in de 2de divisie. Je kijkt even 2 weken niet, je let niet op en wat zie je Graxies United staat 1ste! Sinds dien heeft hij die plek niet meer weg gegeven en hij mag het nu gaan proberen op ere divisie nivo! Gewoon weer handhaving dit seizoen?

Quint wie kent hem niet? Nou eigenlijk niemand hehe. Vandaar dat we hem even voorstellen! Quint is één van de talenten van SandstorM en wist zich ook aan het einde van het seizoen boven in de 17 jarige talenten te wurmen in het Alltid overzicht. Alle ogen zijn gericht op deze man! Helaas geen lid van de U20 maar misschien komt dat nog
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Beetje jammer...
/▌
4-3 verloren
1e helft was het andere team beter, 2e helft mijn team.
Mijn team had 40 sterren, het andere team 35.
Gelukkig geen blessures.
Verwijderd
Eerste wedstrijd dat het zo ging, mijn verreweg beste spits scoord altijd wel maar juist in de laatste wedstrijd scoord ie totaal niet en zijn het me slechte spelers (aftans die scoren op waardeloos hebben en juist in de verdediging staan) die scoorden in een 6-0 overwinning.
Is niet erg, resultaat is belangrijker
Ik dacht hetzelfde toen het eerste doelpunt gezet werd door mijn verdediger. De volgende 4 doelpunten werden echter wel door mijn aanvallers gezet, dus ik denk eigenlijk dat ze het inderdaad gefixt hebben (er blijft natuurlijk een kans dat andere spelers scoren).Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:38:
Dacht dat men sinds dit seizoen meer naar de stats kijkt van spitsen zodat een betere in scoren gemiddeld vaker scoord.
Eerste wedstrijd dat het zo ging, mijn verreweg beste spits scoord altijd wel maar juist in de laatste wedstrijd scoord ie totaal niet en zijn het me slechte spelers (aftans die scoren op waardeloos hebben en juist in de verdediging staan) die scoorden in een 6-0 overwinning.
Is niet erg, resultaat is belangrijkermaar vond het wel vreemd.
/▌
Verwijderd
en de overige 3 was voor een hattrick van mijn spits die de beste score stat heeft
dus de wijzigingen werken wel
Verwijderd
Verwijderd
Wij dragen de rachid bouaouzan award met trots!!!!
2 keer achtergestaan maar uiteindelijk toch nog gewonnen met PIC
Maar nog even over die verbeterde engine voor het berekenen van de doelpuntenmaker.. Het kan komen doordat ik counter-attack heb gespeeld, maar van mijn 4 doelpunten zijn er 3 door verdedigers gemaakt
2-1 Humphrey Hakker (30) (Wingback)
2-2 Rindert de Graaf (32) (Central Defender)
3-3 Xavier Becht (71) (Forward)
3-4 Dean Zuiderwijk (80) (Central Defender)
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
hehehe ja gelukkig won jij hem en ik nietVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:56:
ik wil graag mijn moeder bedanken dat ze mij op deze wereld heeft gezet, mijn vader voor de opvoeding, het koningshuis voor mijn oranje gevoel, slayer voor de muziek tijdens onze wedstrijden, de trainers voor t uitdelen van de stokslagen en natuurlijk alle spelers voor t uitdelen van alle trappen en t kinderachtige gedrag!!!!
Wij dragen de rachid bouaouzan award met trots!!!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
wie t kleine niet eert....Damien2004 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:07:
[...]
hehehe ja gelukkig won jij hem en ik niet
Toch nog een prijs afgelopen seizoen

[ Voor 96% gewijzigd door Joss op 27-04-2006 09:22 ]
Verwijderd
Wil je zo graag een award winnen danJoss schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:21:
Leuk gedaan weer jongens. Alleen jammer dat er nog geen "mislukking v/h seizoen" of "boogerd" (eeuwige 2e) award bestaat
Gun Joss ook eens iets ego strelends
Unknown
Verwijderd
wordt het nou alweer zo'n seizoen?
eens kijken wat we daarmee gaan doen. ik heb nog 1 winger nodig en 1 spits nog
Verwijderd
Ik neem aan dat de Kokmeyer bij deze geclaimd is?
Bij mij scoorde overigens mijn ingevallen middenvelder 2x en mijn aanvallende vleugelspeler 1x. Mijn spitsen met resp. Wonderbaarlijk en uitmuntend scoren bakten er weer niks van.
Verwijderd
8 weken? optimist...Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:13:
Lekker met 4-0 afgeborsteld, maar dat was ingecalculeerd. Wat een stuk minder is, is dat Sten Stensson een verplichte sabbatical moet nemen van 6 weken. Gezien zijn 32 jarige leeftijd denk ik dat het wel eens een week of 8 kan duren voor dat de topscorer weer op de velden te bewonderen is.
Ik neem aan dat de Kokmeyer bij deze geclaimd is?
rond kerst is ie weer zo fit als een hoentje!
Verwijderd
Hij verdient een plekje in de Hall of Fame, maar misschien zet ik hem wel even te koop tijdens een wedstrijd.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:40:
[...]
8 weken? optimist...
rond kerst is ie weer zo fit als een hoentje!

Verwijderd
is ie goed? anders gewoon ontslaan of coach maken ofzo
ijscomannen - haarsteeg 5 - 6
1-0 Alco Naaigaren (16)
1-1 Erwin Kuiper (18)
2-1 Hein van den Dries (24)
3-1 Gerrie Oostwegel (39)
3-2 Alejo Pujol (41)
3-3 Dharmaprabhava Suresh (46)
3-4 Jesse Bakker (55)
4-4 Wim Hellenbrand (64)
4-5 Dharmaprabhava Suresh (76)
5-5 Stijn Bult (79)
5-6 Dharmaprabhava Suresh (103)
Wat een pot....
Verwijderd
niet goed genoeg. Matig ervaring slechts. Qua spits deed ie zijn werk in de Xe en de IXe. Hij zou halverwege dit seizoen zowiezo vervangen worden, maar soms wint de emotie het van de ratio.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:48:
mja ik denk dat zelfs de ubern00bs geen zin hebben in 32 jarigen met +6
is ie goed? anders gewoon ontslaan of coach maken ofzo
"Met 10 dokter(s) duurt het 55.38 update(s) voor een speler van 32 jaar om te genezen van een blessure van 6 weken tot 'Gezond'"
Ik twijfel nog, salaris is te verwaarlozen.
Verwijderd
Gaat ook gebeuren. Zondag speelt mijn goed scoren/goed def wel voorin. De week erop, als ik wat mooie skilltrades heb gehad, hoop ik mijn nieuwe spits te kunnen presenteren....briljant scoren en mytisch spelhervatting.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:03:
Ik zou een nieuwe kopen. Voor 25k heb je al een goed spits met goed ervaring.
Ik heb ook een verdediger van 35 met +1 (hij had +2). Het zal nog wel even duren, maar ik houdt hem gewoon, salaris is inderdaad te verwaarlozen en ik heb toch altijd 2 doctoren rondlopen.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:00:
[...]
niet goed genoeg. Matig ervaring slechts. Qua spits deed ie zijn werk in de Xe en de IXe. Hij zou halverwege dit seizoen zowiezo vervangen worden, maar soms wint de emotie het van de ratio.
"Met 10 dokter(s) duurt het 55.38 update(s) voor een speler van 32 jaar om te genezen van een blessure van 6 weken tot 'Gezond'"
Ik twijfel nog, salaris is te verwaarlozen.
Als hij +6 had gehad had ik hem denk ik wel weggedaan.
Als je toch een andere coach wil kan je hem de goedkoopste coach maken en meteen daarna een andere coach nemen. Ik heb wel eens gehoord dat ze dan meteen van hun blesure af zijn (maar pin me er niet op vast, want ik heb het zelf nog nooit hoeven doen).
Anders zet je hem in je eregallerij. Je krijgt er toch niks meer voor.
/▌
Verwijderd
M´n complimenten voor de awards!! Erg leuk opgezet.
Zelf ben ik nagenoeg niet meer actief op hattrick, afgelopen seizoen logde ik hooguit 3 x per week voor 2 minuten in. Dit wordt m´n laatste seizoen, alle frustraties van onterechte bekeruitschakelingen van de afgelopen jaren ga ik er nog even uitgooien. Ik wil hele hoge ogen gooien in de beker. Daarna houdt Timberteam op te bestaan....
Ook al? Jammer. Maar je gaat ook in de beker verbazen door spelers te kopen die je niet kan betalen zodat je na dit seizoen failliet bent?Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:16:
Berichtje tussendoor van een oudgediende
Zelf ben ik nagenoeg niet meer actief op hattrick, afgelopen seizoen logde ik hooguit 3 x per week voor 2 minuten in. Dit wordt m´n laatste seizoen, alle frustraties van onterechte bekeruitschakelingen van de afgelopen jaren ga ik er nog even uitgooien. Ik wil hele hoge ogen gooien in de beker. Daarna houdt Timberteam op te bestaan....
Ik heb ook periodes dat ik maar twee keer per week inlog, al zijn de periodes dat ik zinloos een paar keer per dag zit in te loggen groter
/▌
Dat balbezit wordt ook zwaar overschat!
Zondag gelukkig weer lekker counteren!
Btw mijn eerste technisch event (incl goal) van mijn in waardeloos vorm verkerende uitmuntende spits!
Het stimuleert wel om wat meer naar de tegenstander te gaan kijken, zwakke plekken te analyseren en daar je opstelling op aan te passen. Dus wellicht dat daar in de toekomst wel echte winst te halen valt.
Ja het heeft bij jou wel geholpen dat je hem op zijn zwakke linie gepakt hebt!CookiePower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:41:
Ik heb als nieuw VIII-team tegen een VI moeten spelen. Ik achtte mij van tevoren al kansloos en heb dus maar gePICt. Ben wel een beetje met posities gaan spelen, om daar een beetje handigheid in te krijgen. Mijn eerste experiment bestond er dan ook uit dat ik ging proberen om een beter middenveld te krijgen. Beiden speelden we 3-5-2, hij heeft 202 hatstats, 55 sterren gehaald; ik 105 hatstats, 28,5 ster. Maar mijn middenveld was zwak (zeer hoog) en dat van hem zwak (laag). Ik had dus iets meer balbezit, maar heb ondanks dat geen enkele kans gekregen en met 0-6 verloren. maar mijn morele overwinning was binnen. ook al ging mijn middenveld ten koste van mijn andere linies.
Het stimuleert wel om wat meer naar de tegenstander te gaan kijken, zwakke plekken te analyseren en daar je opstelling op aan te passen. Dus wellicht dat daar in de toekomst wel echte winst te halen valt.
Nu nog een nuttige bijdrage leveren...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
lol @ shabba: sorry, heb je het leven in VI volgens mij niet zo heel zuur gemaakt
@ Marzman: het is niet dat ik geen tijd heb, het is meer dat ik totaal geen zin heb, soms pull ik pas op donderdag m´n jeugdspeler, omdat ik het al de hele week was vergeten, zo weinig gemotiveerd ben ik nog
/me is exit...... na dit seizoen dan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 16:38 ]
Maar, kan je de inspiratie niet terug vinden door iets speciaals met je team te doen?
Bijv. Allemaal Tims in je team, of de ultieme speler kweken, of whatever.
Zoals bijvoorbeeld Yared, en andere die gaan volgen
Verwijderd
in mindere mate heb ik hetzelfde... ik ben een beetje uit gehattricked...Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:16:
Berichtje tussendoor van een oudgediende
vooral omdat ik gewoon geen tijd heb ivm baan en studie en een druk sociaal leven en het leuke is eraf...
of je nou spelers van 2 of 5 m koopt het idee is hetzelfde
ik ga voorlopig nog wel even door, maar ik merk dat het me allemaal minder boeit.
Mjah, het GoT-Imperium begint ineen te storten lijkt hetVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:26:
[...]
in mindere mate heb ik hetzelfde... ik ben een beetje uit gehattricked...
vooral omdat ik gewoon geen tijd heb ivm baan en studie en een druk sociaal leven en het leuke is eraf...
ik ga voorlopig nog wel even door, maar ik merk dat het me allemaal minder boeit.
Ik ben iemand die zich laat motiveren door het feit dat er nieuwe (betere ??) spelers komen met nieuw potentieel en daar houd ik mij aan vast
@ Damien2004: Een hall of fame of Hall Of GoT oid lijkt me wel wat eigenlijk
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Die H3!N, 1 kutseizoen en hij raakt gedemotiveerd.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:26:
[...]
in mindere mate heb ik hetzelfde... ik ben een beetje uit gehattricked...
Ach joh die prutser verlaat ons nog niet hoor-CKY2K- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:27:
[...]
Die H3!N, 1 kutseizoen en hij raakt gedemotiveerd.
Pas als ik stop mag hij ook stoppen
Verwijderd
Maar dat lag toch niet aan hem. De matchengine was tegen hem en hij zat in een sterke competitie.-CKY2K- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:27:
[...]
Die H3!N, 1 kutseizoen en hij raakt gedemotiveerd.

(ik ben tijd niet geweest en mensen gaan weer stoppen)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
over 3 of 4 weekjes maar een paar goddelijk spelers kopen zoals H2opoloër al zei en dan nog even de beker winnen
Maar wel een beetje met pijn in het hart hoor
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 00:05 ]
Jammer dat je gaat stoppen.
@TU
Vorm -11/+1
Unknown
Vorm + 2 / - 8 (die -8 allemaal backup prutsers dus dat valt dan nog weer enigszins mee)
TSI + 510 / -1120
Geen pops grmblll dat terwijl er zeker 2 hadden moeten gaan..... rommel
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Form: -7 (+1/-8)
Stamina: 8 (+8/-)
TSI: -490 (+4880/-5370)
/▌
Hey, sounds like meVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:03:
[...]
Maar dat lag toch niet aan hem. De matchengine was tegen hem en hij zat in een sterke competitie.![]()
Vorm: +6/-2
Baart me alleen een beetje zorgen dat 2 spelers stijgen in vorm, maar dalen in TSI
Verwijderd
dat is reden ook helemaal niet. ik heb gewoon amper tijd. het trekt wel weer bij denk ik. gaat bij mij altijd met ups en downsVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:03:
[...]
Maar dat lag toch niet aan hem. De matchengine was tegen hem en hij zat in een sterke competitie.![]()
conditie +25/-1
tsi: +3230/-1650
vorm: +4/-8
+12 conditie
Vorm -9/+2
Als je er over wilt praten we zijn er voor jeVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:42:
[...]
dat is reden ook helemaal niet. ik heb gewoon amper tijd. het trekt wel weer bij denk ik. gaat bij mij altijd met ups en downs
We've got that ring of confidence
Nothing special has happened the last 7 days.
Integratie ontwikkelaars hier melden! http://www.whitehorses.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Verwijderd
opzich wel als je hem niet voor zo'n hoge prijs op de TL had gegooidYukkie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:57:
Ik heb een verdediger te koop staan en wil een vervanger aanschaffen, maar ik heb te weinig geld in kaszou iemand even een eerste bod willen doen op Jeen Eysker (72453374)?
Verwijderd
Is mij een beetje teveel geld.Yukkie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:57:
Ik heb een verdediger te koop staan en wil een vervanger aanschaffen, maar ik heb te weinig geld in kaszou iemand even een eerste bod willen doen op Jeen Eysker (72453374)?
@trainingsupdate: 2 klaverjassers gestegen, altijd goed. Alleen een dramatische vorm update helaas, mijn gehele A team heeft maximaal redelijk vorm nu. Mijn uitmuntend spits daalde in tsi terwijl hij al waardeloos in vorm was.
Vorm +1/-5. Twee mids van goed naar matig vorm en een geblesseerde gezakt naar redelijk. Volgende week ben ik met een beetje geluk uit de doktoren
Verwijderd
Is i.i.g. een leuk einde, als je maar niet zo'n figuur bent die ineens 20 miljoen op zo'n speler gaat bieden die H3!N altijd uit z'n jeugdopleiding haaltVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:04:
Yup
over 3 of 4 weekjes maar een paar goddelijk spelers kopen zoals H2opoloër al zei en dan nog even de beker winnendaarna is het leuk geweest.
Maar wel een beetje met pijn in het hart hoorHeb me hier altijd super vermaakt!!!
Bij Hein valt er alleen nog niet zo veel te farmenDamien2004 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:48:
[...]
Ach joh die prutser verlaat ons nog niet hoorKen die mij niet aan doen
Pas als ik stop mag hij ook stoppenAnders word tie maar een farm team ofzo
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Verwijderd
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Vormdaling/ conditietrainingVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:56:
ik heb vandaag echt rare trainings resultaten, het lijkt wel of mijn spelers geen training hebben gehad, ik heb deze week 1 oefenwedstrijd gehad en nu gaan ze toch allemaal omlaag, zelfs mijn keeper, en ik heb toch echt 8 keeperstrainers, iemand enig idee?
Dit topic is gesloten.