Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

addictive schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:37:
[...]
ik heb thuis een filmpje van zo'n grind bot. Er worden idd de hele tijd dezelfde acties uitgevoerd. mob aanvallen met charge >> meppen >> heroic strike >> meppen. Indien dood >> volgende mob >> indien HP < * dan eten dan weer verder etc etc
Kwam toevallig nog wat tegen op de FP via via:
http://infernix.net/wowban/

Auw dus :(
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:39:
dus WoW is een vreselijk overroepen spel? te eenvoudig en veel te sterk grind based?
Dat vind ik weer net iets te overtrokken. Het spel heeft voor mij nog steeds diepgang genoeg om te boeien. Wel is het vergeleken met andere MMORPG wat simpeler... geen stats management met je karakter behalve door items, makkelijk te begrijpen quests en acties met plaatjes. Easy to start, hard to master zoals alle Blizzard games :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 03-04-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:49
Zeg maar datgene wat de meesten doen als ze aan het grinden zijn : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 01-05 10:16
wat voor een skills doet iedereen, ik ga eigenlijk te hard bijna lvl 32 mage. heb nu al 220 herbs, alchamy 216, fishing 225, first aid 125. ben dus voorlopig klaar, maar kan potions maken waar ik nog geen eens herbs van kan krijg ben nog te low lvl. maar vanaf wanneer kan ik mijn alchamy weer verder trainen?. aangezien ik nu al bijna op 225 zit. moet ik dan echt twachten tot ik lvl 40 ben of kan zo al wel verder trainen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
remcio schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:46:
wat voor een skills doet iedereen, ik ga eigenlijk te hard bijna lvl 32 mage. heb nu al 220 herbs, alchamy 216, fishing 225, first aid 125. ben dus voorlopig klaar, maar kan potions maken waar ik nog geen eens herbs van kan krijg ben nog te low lvl. maar vanaf wanneer kan ik mijn alchamy weer verder trainen?. aangezien ik nu al bijna op 225 zit. moet ik dan echt twachten tot ik lvl 40 ben of kan zo al wel verder trainen daarmee?
Lvl 35 en dat zijn wel Profs die makelijk zijn om omhoog tekrijgen, probeer Bs is of enchanting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hom3r schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:47:
[...]

Lvl 35 en dat zijn wel Profs die makelijk zijn om omhoog tekrijgen, probeer Bs is of enchanting ;)
nee ben net zo ver met alchamy, maar ik moet dus wachten tot ik lvl 35 en kan ik het dus weer verder trainen. want ik ben blijkbaar iets te hard met skills gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Hom3r schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:47:
[...]

mn enchanting is 100/150 op mn lvl 16 warlock :)

maar mn BS is nog heel erg laag op mn 37 warrior. Schiet echt niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
ik heb ook een tijdje herb + alch gedaan. vooral de herbs leverden goed geld op op AH, potions minder, vond ik. na een tijdje heb ik enkel herbs staan sellen. en als je eens weet welke herbs waar te vinden zijn, had ik zo mijn dagelijkse kruidenroute :D
en aan de healing potions had je vooral zelf profijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:05

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Zowiezo is de loottable van blizzard 3x niks. Bij ons is het nu alweer 6mnd geleden dat voor ons BF pants dropte. Hebben nog nooit de dagger die vael dropt gezien en vael wil ook niet de hunterbelt droppen. Daarintegen drop rags wel minimaal 2x per maand een perdition blade. Priests tier2 is allemaal al nexus, warriors the same. Dan heb ik het helemaal nog niet over de thunderflury drops.... alle high end guilds en sommige mid ends hebben er al 1 of zelfs 2. Wij hebben er nog steeds 0.

Als de BF pants niet voor 1 Juni is gedropt stop ik er mee......

Wor tijd dat blizzard daar eens iets aan gaat doen.

|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
en wij droppen maandelijk toch maar mooi 15G voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Ja.. ze moeten dan random gewoon een stuk minder random maken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00

RaseriaN

So much choices..

Boely schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:59:
Zowiezo is de loottable van blizzard 3x niks. Bij ons is het nu alweer 6mnd geleden dat voor ons BF pants dropte. Hebben nog nooit de dagger die vael dropt gezien en vael wil ook niet de hunterbelt droppen. Daarintegen drop rags wel minimaal 2x per maand een perdition blade. Priests tier2 is allemaal al nexus, warriors the same. Dan heb ik het helemaal nog niet over de thunderflury drops.... alle high end guilds en sommige mid ends hebben er al 1 of zelfs 2. Wij hebben er nog steeds 0.

Byebye dan, wees blij met randomloottable's!
Het is echt niet zo dat jullie expres gepest worden ofzo hoor ;)

Wij hebben pas 1 Hand of Ragnaros gehad en pas 1 Binding van TF en heel veel andere guilds bij ons op de server hebben er van beide minstens 2 rondhobbelen.

Maak je niet zo druk om die loottable's, nexus shards zijn ook heel handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:59:
ik heb ook een tijdje herb + alch gedaan. vooral de herbs leverden goed geld op op AH, potions minder, vond ik. na een tijdje heb ik enkel herbs staan sellen. en als je eens weet welke herbs waar te vinden zijn, had ik zo mijn dagelijkse kruidenroute :D
en aan de healing potions had je vooral zelf profijt.
klopt heb ik ook als mage heb altijd zat mana potions op voorraad. ook van nature portection potions zijn vet handig anderen gingen dood, ik weer door nature risistance potions merkte er niets vet handig. ik was toen lvl 35 lui aan het killen, ik was zelf 31 terwijl de lvl 35 lui in bosje doodgingen om me heen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dus WoW is een vreselijk overroepen spel? te eenvoudig en veel te sterk grind based?
helemaal niet maar veel mensen maken dat ervan omdat ze zo nodig zsm 60 moeten halen, grinden is het saaiste wat er is. Ga gewoon lekker quests doen op je gemak lees de quests ook eens voor het verhaal ook erg leuk. Help wat mensen maak het gewoon leuk.
Daarbij is het zeker niet te eenvoudig want hoe verder je komt hoe moeilijker het word, sommige classes speelt misshien wat makkelijker maar als jij er vol voor gaat ben je toch lekker druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-05 13:47

jjwa

CZ3 tentmuis

Het spelen van het spel is erg eenvouding, in de basis. Dit is echter niet waar de uitdaging ligt, die ligt in het gebruiken van taktieken, en samenwerking. Het is erg belonend als je veel moeite te doen voor iets en veel samen te werken, iets te bereiken dat eerst volledig onmogelijk leek, bepaalde bosses of instances ofzo. De battlegrounds geven ook een leuke PvP uitdaging omdat je niet alleen met, maar ook tegen mensen speelt, wat het een stuk dynamischer maakt.

Het feit is wel dat het spel eigenlijk nog best grind based is, alleen daar komt weer tegenover dat WoW een erg sterk punt heeft: het is zeer verslavend :P. Wil je niet grinden, dan mis je bepaalde dingen, en veel van die dingen kan je wel zonder, maar op een gegeven moment ben je waarschijnlijk toch op het punt dat je toch maar gaat grinden. Level 60 worden is trouwens wel prima te halen zonder echt te grinden hoor, door veel quests te doen en zelfs de snelste manier om te levellen bestaat altijd nog grotendeels uit quests.

Elk spel heeft zo zijn sterke en zwakke punten, dus ik zou zeggen: probeer het spel eens :). Probeer eens van iemand zo'n 10-day guest pass te krijgen die je gratis bij het spel krijgt wanneer je het koopt, dan kan jij daarmee voor 10 dagen het spel gratis spelen. Bevalt WoW je niet, is Guild Wars misschien wel aan te raden, heeft een aantal sterke punten daar waar Blizzard zwak in is :). Geen monthly fee is er daar eentje van.

[ Voor 12% gewijzigd door jjwa op 03-04-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
MantaMania schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:21:
[...]

helemaal niet maar veel mensen maken dat ervan omdat ze zo nodig zsm 60 moeten halen, grinden is het saaiste wat er is. Ga gewoon lekker quests doen op je gemak lees de quests ook eens voor het verhaal ook erg leuk. Help wat mensen maak het gewoon leuk.
Daarbij is het zeker niet te eenvoudig want hoe verder je komt hoe moeilijker het word, sommige classes speelt misshien wat makkelijker maar als jij er vol voor gaat ben je toch lekker druk.
ik help juist regelmatig mensen met lvl 20 25 quest, geld kan ik wel gebruiken, maar als je geld nodig hebt ga dan eens vissen krijg je ook leuke spullen. ik ga regelmatig vissen als nergens zin heb je krijgt leuke dingen bij scheeps wrakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 10:49
Boely schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:59:

Go cry more.

Dus jij hebt liever dat je een instance ingaat de loot alvast even kan selecteren.
Razorgor: gief cabal / transendance
Vael : gief dragonstalker / red dragonscale protecor
etc etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14
ImdaMned schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:26:
[...]

Go cry more.

Dus jij hebt liever dat je een instance ingaat de loot alvast even kan selecteren.
Razorgor: gief cabal / transendance
Vael : gief dragonstalker / red dragonscale protecor
etc etc?
Dat zou echt te jammer zijn. Instances zijn dan geen drol aan en heel de server loopt dan rond met Ashkandi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

remcio schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:06:
[...]

klopt heb ik ook als mage heb altijd zat mana potions op voorraad. ook van nature portection potions zijn vet handig anderen gingen dood, ik weer door nature risistance potions merkte er niets vet handig. ik was toen lvl 35 lui aan het killen, ik was zelf 31 terwijl de lvl 35 lui in bosje doodgingen om me heen >:)
offtopic:
omg let eens op je leestekens, grammatica, ontbrekende woorden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Anoniem: 10456 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:29:
[...]

offtopic:
omg let eens op je leestekens, grammatica, ontbrekende woorden.. :X
ok zal er volgende keer op letten |:( , beetje te snel getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

alsjeblieft kijk ff hier en help me met mijn serieuze WoW probleem. niemand kijkt op dat forum namelijk

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1123848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Als je blizzard 25 euro per maand betaalt, krijg je paarse items zat. Zeker eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:41:
Als je blizzard 25 euro per maand betaalt, krijg je paarse items zat. Zeker eens proberen.
of ga er werken en stuur epix armor naar jezelf >:) , onder het motto onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Hom3r schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:31:
Zijn er hier trouwens nog Locks die met een Soullink spelen ?

Ik wil hier voor gaan omdat ik voornamelijk Bg speel. Ik weet dat je moeilijk dood tekrijgen bent maar raak je niet veel power kwijt in je spels ? En waar doe je de overige talentpoints in ?
/wave

ik ben soul link lock, helemaal geen last van te weinig damage, aangezienik qua damage redelijk goed ben, ook zonder +dmg talents :)

je zult zowiezo wel minder doen dan mages/dmg spec locks, maar daarvoor krijg je wel immense survivability voor terug.

Mijn talentspec atm is 7/31/13 (imp corr en imp life tap in affl. Imp shadow bolt/Bane (die shorter cast time iig)/ Imp firebolt (voor impje) en Shadowburn (ik kan e rniet zonder mee <3))

beetje lock haalt dan ook makkelijk de 5k hp unbuffed met je gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:05

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Damm, of jullie lezen het helemaal verkeerd of.... Ik wil alleen maar zeggen dat de loottable niet werkt als het zou moeten. Natuurlijk moet de loot niet van ten voren bekent zijn. Dat je dat zelfs durft te typen... Het gaat er alleen om, dat net als bij meerdere guilds, bepaalde items nooit droppen en andere zelfs teveel. En ik bedoel dus echt ziekelijk teveel (bij ons vooral wrath en Trencendance) En nu we 200 nexuscrystals op de bank hebben ga je je toch afvragen hoe en wat. Je kan mij niet vertellen dat er een beter lootsysteem bedacht kan worden.

Call it whining... maar ik begin er toch echt scheitgenoeg van te krijgen dat zoiets mogelijk is. Vind het niet erg om moeite te moeten doen voor items. Maar om nu 6 mnd elke MC run te doen en niet dat ene item te zien droppen, wat het laatste item is dat je nog nodig hebt.... echt de irritatie loopt hoog op na zo'n lange tijd. Het ergste is gewoon dat je alles passed omdat je zkr wilt zijn dat als i ooit dropt, dat hij dan ook van jou is. Ach jah, met onze droprate voor BF pants, heb ik nog eerder kans op de DD pants..... ( enzo wandeld boely nog steeds vrolijk rond is zijn Shadowcrap pants)

|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Boely schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:50:( enzo wandeld boely nog steeds vrolijk rond is zijn Shadowcrap pants)
Dan pak je wat anders he, Nightslayer dropped ook als het goed is in die instance ;)
Devilsaur is ook nog beter dan Shadowcraft (dat jij het crap noemt is wat anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:16:
Hunter/Rogue is [b]IMHO[b] echt EZmode in vergelijking met andere classes. Ik zie in deze classes dan ook geen uitdaging.
Juistem. Zet dit er de volgende keer meteen bij, in plaats van iets als een absolute waarheid neer te zetten.

Je "pet erop en autoshooten" werkt ongeveer tot lvl 40, dus mag ik aannemen dat je nooit lvl 60 gehaald hebt met je hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dan vind ik de lootrate bij gewone q ook al zwaar tegenvallen hoor. Doe maar eens enkele doordeweekse en typisch WoW-questjes in Ungoro Crater. Hoeveel mobs moet je niet slopen, om bijvoorbeeld een dinobotje op te pikken. Het moet leuk blijven, maar meer dan eens stop ik met WoW uit pure frustratie:
- omdat niet wordt gedropt wat ik nodig heb (en dan ben ik nog niet zo gefocust op gear en special stuff zoals sommigen)
- omdat ik plots 4 mobs rond mij heb, waar er voorheen geen enkele was buiten degene die ik attack (aggro ok, maar het moet acceptabel blijven)
- omdat ik weer een of andere cooldown heb (waarom cooldown op potions btw)
- omdat ik weer geplaagd word door een irritante respawn
- omdat ik moet wachten op een respawn
en ga zo maar door...

Niettegenstaande blijf je dat spel spelen. Uren, dagen, weken, maanden ... jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Anoniem: 167308 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:45:
[...]

/wave

ik ben soul link lock, helemaal geen last van te weinig damage, aangezienik qua damage redelijk goed ben, ook zonder +dmg talents :)

je zult zowiezo wel minder doen dan mages/dmg spec locks, maar daarvoor krijg je wel immense survivability voor terug.

Mijn talentspec atm is 7/31/13 (imp corr en imp life tap in affl. Imp shadow bolt/Bane (die shorter cast time iig)/ Imp firebolt (voor impje) en Shadowburn (ik kan e rniet zonder mee <3))

Soul Link locks doen nog niet de helft van de damage die ik doe. 8)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
On_E schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:00:
[...]

Soul Link locks doen nog niet de helft van de damage die ik doe. 8)
Jij bent? Gare SM/Ruin zeker? Die is sinds de demo-update echt achterhaald als je het mij vraagt...

Van het weekend eens SM/DS geprobeerd (+25% shadow ftw) en stond tweede op de Damagemeters in MC. Boven de SM/Ruin locks met betere gear.

En kan ook nog eens bijna alles wat ik wil solo'en ook :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 03-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Anoniem: 28168 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:53:
[...]
Juistem. Zet dit er de volgende keer meteen bij, in plaats van iets als een absolute waarheid neer te zetten.

Je "pet erop en autoshooten" werkt ongeveer tot lvl 40, dus mag ik aannemen dat je nooit lvl 60 gehaald hebt met je hunter?
Het spijt me als je het verkeerd begrepen had, ik kan wel eens overdrijven ;)
Maar ik zal eerlijk toegeven dat ikzelf nooit een lvl60 hunter heb gehad, wel eens gespeeld maar het was gewoon een overdreven voorbeeld om mijn punt duidelijk te maken.

Exuses voor de overdrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:04:
[...]

Jij bent? Gare SM/Ruin zeker? Die is sinds de demo-update echt achterhaald als je het mij vraagt...

Van het weekend eens SM/DS geprobeerd (+25% shadow ftw) en stond tweede op de Damagemeters in MC. Boven de SM/Ruin locks met betere gear.

Ben inderdaad weer SM/Ruin na maanden 7/8/36 specced geweest te zijn.

Soul Link is voor mensen die niet weten hoe ze zonder SL kunnen winnen IMO.

Maar ieder zijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Neem tien guilds die allemaal raiden, stel 100 keer.
Neem een drop kans (nu even per raid) van 1%.

Toevallig krijgt guild 1 - 5 keer een item (mazzel pikkies)
Toevallig krijg guild 2 - ook 5 keer dit item (lucky bastards)

Nu moeten de andere guilds allemaal 990 raiden om het gemiddelde weer op 1% droprate te krijgen.

Dit is heel gewoon, das zo jammer aan kansen.

Dus voor een item met droprate 1 % kan je 100 keer raiden en hem nog nooit hebben, valt ie dan de 101e keer dan heb je nog steeds een gemiddelde van 1%.

Nog erger, valt ie een keertje 2 keer achter elkaar de 198 en 199 keer heb je ook een droprate van 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

ik probeer gwn van alles, en als ik dat leuk vind ga ik op dat oppetje veder.. ben benieuwd, of tie vrijdag het wel doet. hoop dat de cd-key niej gehackt is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:59:
Dan vind ik de lootrate bij gewone q ook al zwaar tegenvallen hoor. Doe maar eens enkele doordeweekse en typisch WoW-questjes in Ungoro Crater. Hoeveel mobs moet je niet slopen, om bijvoorbeeld een dinobotje op te pikken. Het moet leuk blijven, maar meer dan eens stop ik met WoW uit pure frustratie:
FYI:
de dinobotjes voor die quest liggen ook gewoon op de grond. Royaal zelfs in het westelijk gebied tussen de elites. Dan heb je ze zo bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 17-05 08:21
Boely schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:50:
Damm, of jullie lezen het helemaal verkeerd of.... Ik wil alleen maar zeggen dat de loottable niet werkt als het zou moeten. Natuurlijk moet de loot niet van ten voren bekent zijn. Dat je dat zelfs durft te typen... Het gaat er alleen om, dat net als bij meerdere guilds, bepaalde items nooit droppen en andere zelfs teveel. En ik bedoel dus echt ziekelijk teveel (bij ons vooral wrath en Trencendance) En nu we 200 nexuscrystals op de bank hebben ga je je toch afvragen hoe en wat. Je kan mij niet vertellen dat er een beter lootsysteem bedacht kan worden.

Call it whining... maar ik begin er toch echt scheitgenoeg van te krijgen dat zoiets mogelijk is. Vind het niet erg om moeite te moeten doen voor items. Maar om nu 6 mnd elke MC run te doen en niet dat ene item te zien droppen, wat het laatste item is dat je nog nodig hebt.... echt de irritatie loopt hoog op na zo'n lange tijd. Het ergste is gewoon dat je alles passed omdat je zkr wilt zijn dat als i ooit dropt, dat hij dan ook van jou is. Ach jah, met onze droprate voor BF pants, heb ik nog eerder kans op de DD pants..... ( enzo wandeld boely nog steeds vrolijk rond is zijn Shadowcrap pants)
andere leaders en lootmasters gebruiken help echt.(vooral leader).

Als ik als leader de instace safe krijgen we meestal wat warrior drops, hunter en lock.

Geen priest als onze GM (priest) leader is meestal wel priest en druid.

natuurlijk ook andere zooi maar dat wel meer(hij is zelf full tier 1).

anyhow ik gister eindelijk boots of might gekregen. Nu nog de bracers(heb nu dark iron bracers) en helm(heb helm of wrath).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Boely schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:50:
( enzo wandeld boely nog steeds vrolijk rond is zijn Shadowcrap pants)
Kijk het is leuk natuurlijk zo'n BF set, maar je moet je natuurlijk afvragen of de setbonus daarwerkelijk de moeite waard is. Soms is het beter in losse epic armor items te lopen. Ik weet niet wat voor Rogue je speelt, maar als je dagger build hebt is het interressanter om hoge Attack Power stats te hebben. Dat is toch waar ik het voor doe, dus geen Shadow Crap, alhoewel de 200 attack bonus er leuk uit ziet. Want als er items vallen waat AP op zit plus Stamina dan rol ik zeker mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
[...]

Jaja, jij wel ? Denk het niet. De grotere dingen heb je een party voor nodig, maar als lvl 60 hunter kan ik toch een flinke berg prima solo spelen hoor, weet wat jij verkeerd doet ?
En dan heb ik niet eens full blauwe gear.
Misschien verkeerde spec/speelwijze combo ???
Anders zou ik niet weten wat het probleem is.
Nee je kan niet alles solo'en, maar veel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:59

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
barfieldmv schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:11:

Nu moeten de andere guilds allemaal 990 raiden om het gemiddelde weer op 1% droprate te krijgen.

Dus voor een item met droprate 1 % kan je 100 keer raiden en hem nog nooit hebben, valt ie dan de 101e keer dan heb je nog steeds een gemiddelde van 1%.

Nog erger, valt ie een keertje 2 keer achter elkaar de 198 en 199 keer heb je ook een droprate van 1%.
Erger nog, je hebt ook te maken met de geheugenloosheid van kansen. De kans dat het dropt is de eerste raid net zo groot als de tweede raid, en net zo groot als de 100ste keer.

De kans dat je precies 50 runs nodig hebt om een item met een dropkans van 1% te pakken te krijgen is overigens 0.99 ^ 49 * 0.01 ~= 0.006%, de kans dat je na 50 runs het item hebt is ~39%, en na 100 runs ongeveer 63%, dus het is niet zo dat je na 100 runs een item met 1% dropkans zeker zou moeten zien, de kans dat je hem in die 100 runs ziet is echter wel 63%, dus wel redelijk hoog ;)

Pas na zo' 459 runs is de kans dat je dat item gezien hebt 99%, maar 459 runs is wel een dikke 8 jaar lang elke week raiden.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou dat kunnen ? cd-key gehackt ? :o (ik ga waarschijnelijk ff elf proberen, en als dat het niej word. dan maar warrior :P :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:31
Bosmonster schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:04:
[...]

Nadeel is dan wel dat jij op bijna geen boss voluit kan gaan omdat je dan agro krijgt. Ik prefereer toch mijn DM+Ruin build. Samen met 8/8 Nemesis heb ik dan ~36% (jaja volgens blizzard is 20% + 20% = ~36%) agro reduction en kan ik eigenlijk op alles direct voluit qua damage. Als de boss niet zo agro-gevoelig is kan ik alsnog een succ saccen voor +15% damage.

[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 03-04-2006 19:01 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 16:18
Hoe kom ik als horde in Burning Stappes? Via Searing Gorge? Ben daar al doorheen gelopen maar kon geen doorgang vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:59:
zou dat kunnen ? cd-key gehackt ? :o (ik ga waarschijnelijk ff elf proberen, en als dat het niej word. dan maar warrior :P :) )
Na alle tips hier in dit topic begrijp je er nog steeds totaal niks van he? Ook al heeft iedereen hier zeer beschaafd en behulpzaam gereageerd op jouw übersimpele vragen waarvan de antwoorden ALLEMAAL op www.worldofwarcraft.com te vinden zijn als je er 10 seconden moeite voor had genomen, tóch speel je het nog klaar om nog steeds niet het verschil tussen RACE en CLASS te vatten. Lees eerst de officiële WoW site maar eens grondig door en kom dan terug.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
superbassie schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:02:
Hoe kom ik als horde in Burning Stappes? Via Searing Gorge? Ben daar al doorheen gelopen maar kon geen doorgang vinden...
Dóór de Blackrock Mountain :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:59:
Er bestaat niets dat ook maar lijkt op een CD-key hacken, hij zou al gebruikt kunnen zijn maar de kans hierop is waarschijnlijk kleiner dan dat je morgen 3 keer achter elkaar door de bliksem geraakt wordt.

Wacht maar gewoon tot je het spel kan spelen en probeer wat Races en Classes uit om te zien wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKennedy schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:03:
[...]

Na alle tips hier in dit topic begrijp je er nog steeds totaal niks van he? Ook al heeft iedereen hier zeer beschaafd en behulpzaam gereageerd op jouw übersimpele vragen waarvan de antwoorden ALLEMAAL op www.worldofwarcraft.com te vinden zijn als je er 10 seconden moeite voor had genomen, tóch speel je het nog klaar om nog steeds niet het verschil tussen RACE en CLASS te vatten. Lees eerst de officiële WoW site maar eens grondig door en kom dan terug.
Verkeerd gedacht: eerst zoeken, dan vragen ;)

@voor de andere: als ik het spel binnen heb, moet ik dan naar deze site: http://www.wow-europe.com/en/ (jullie hebben het allemaal over www.worldofwarcraft.com )
of is het de zelfde

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 03-04-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:07:
[...]

Er bestaat niets dat ook maar lijkt op een CD-key hacken, hij zou al gebruikt kunnen zijn maar de kans hierop is waarschijnlijk kleiner dan dat je morgen 3 keer achter elkaar door de bliksem geraakt wordt.

Wacht maar gewoon tot je het spel kan spelen en probeer wat Races en Classes uit om te zien wat het gaat worden.
dat ga ik ook doen. thnx voor de uitleggen enzo :D nog 1 vraag: als ik bij de allaince ga, kan ik jou dan ooit zien ? (in een gevecht ofso?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:09:
[...]

dat ga ik ook doen. thnx voor de uitleggen enzo :D nog 1 vraag: als ik bij de allaince ga, kan ik jou dan ooit zien ? (in een gevecht ofso?)
Je zou me tegen kunnen komen in de Battlegrounds of als ik gewoon door de wereld loop.
Het kan zelfs zo zijn dat we tegen elkaar vechten dan :P

EDIT:
We zullen trouwens niet echt goed met elkaar kunnen communiceren ingame als we elkaar tegenkomen en je moet natuurlijk wel op dezelfde realm(server) zitten om mij te zien.
Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:17:
server: Xavius ofso ? toch, dan kunnen we elkaar tegen komen :D
Ja ik speel momenteel op de GoT-guild realm genaamd Xavius

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 03-04-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

server: Xavius ofso ? toch, dan kunnen we elkaar tegen komen :D

w00t :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 03-04-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar ga ik ook op ;) dus dan zie ik jou wel eens :P

*hint* die edit-knop rechtsboven je laatste posts zit er niets voor niets ;) Gebruik heb dan ook!

[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 03-04-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 16:18
DeadKennedy schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:04:
[...]

Dóór de Blackrock Mountain :)
Ah toch! Ik liep er al een stukje in maar dacht, dit zal het wel niet zijn. Wel dus :) Eens zien of ik daar veilig doorheen kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:59:
- omdat niet wordt gedropt wat ik nodig heb (en dan ben ik nog niet zo gefocust op gear en special stuff zoals sommigen)
- omdat ik plots 4 mobs rond mij heb, waar er voorheen geen enkele was buiten degene die ik attack (aggro ok, maar het moet acceptabel blijven)
- omdat ik weer een of andere cooldown heb (waarom cooldown op potions btw)
- omdat ik weer geplaagd word door een irritante respawn
- omdat ik moet wachten op een respawn
en ga zo maar door...

Niettegenstaande blijf je dat spel spelen. Uren, dagen, weken, maanden ... jaren.
Waarom cooldown op potions? Omdat rijke mensen dan oneindig mana/hp hebben misschien? Omdat je binnen 1 sec naar full hp gaat en dus pvp ook dan niet meer eerlijk is misschien? Respawns komen heel veel MMORPG's voor. En plots 4 mobs rond je hebben? Dan ben je dus gewoon een noob? Want ik heb nooit last daarvaan, noemen ze "uit je doppen kijken". En respawns vallen je pas na 10 secs aan dus in de tussentijd kan je ze al spotten. Mijn conclusie uit jouw verhaal kan alleen maar zijn dat je gewoon geen ervaring genoeg hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:11:
[...]

Je zou me tegen kunnen komen in de Battlegrounds of als ik gewoon door de wereld loop.
Het kan zelfs zo zijn dat we tegen elkaar vechten dan :P
ik hak je in de pan dan :P
-edit (special thnx to crazy :P ) ghehe we zullen zien :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 03-04-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ik wens je succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:55
Ik wil hier niet de wannabe mod uit gaan hangen, maar ik vind wel dat jij(evion) ook wel een beetje had mogen zoeken op je vraagjes die je hier stelt.
Imho, als je nu al zoveel vraagt over het spel zelf wat al te vinden is, hoe moet het dan als je quests gaat doen, items moet gaan vinden, talents... ;(

Ook zie ik hier(sorry voor de wannabe mod actie weer, maar het irriteert me) echt teveel slowchat gebabbel. Mensen dumpen een vraag van 1 regel, er wordt gereplied met 1 regel. Het is superirritant om hier doorheen te moeten lezen, zonder dat er uberhaupt over het spel zelf wordt gepraat over de dingen die je zelf had kunnen opzoeken enz..

Vraagje nog, mocht degene die de AB/WSG/AV banners gemaakt heeft in de OP tijd over hebben, doe dan ook een leuke voor de burning crusade,. Ik had zelf wat aan zitten klooien met photoshop, maarnee. Gaarne hier even over te mailen.

Ok, inhoudelijke meuk nu.
Over die loot tables. Ik denk dat het ook niet echt zo random is zo als het had moeten zijn. Bij ons is een overvloed aan dragonstalker en judgement in bwl, terwijl we in mc superveel lawbringer te kort kwamen.
We hebben altijd dezelfde masterlooter, en ik ben er heilig van overtuigd dat het daar mee te maken heeft. In ZG nu ook, is al 4 of 5x dezelfde loot van hakkar achter eenvolgens gedropped...

Wat er gezegd wordt over percentages, ik geloof er niets van. Ik ben aan het farmen geweest voor die greater nature protection potion recipes, heb er 600g in 1 week mee verdiend. 4 uur farmen, had er 7 :|. En ze hebben maar een 1% dropchance, yeh right...

Durf bijna het bovenste stuk niet te posten...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Wanneer begin je eigenlijk met het krijgen van blauwe/groene items? Ik ben nu level 12 en heb pas 1 groene item gekregen (+1 agility op mijn dagger :P) en verder nog niks gevonden. Nog een vraagje: spelen er hier nog mensen op Talnivarr?

@jarnotjuh: ben het met u eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:22:
Ik wil hier niet de wannabe mod uit gaan hangen, maar ik vind wel dat jij(evion) ook wel een beetje had mogen zoeken op je vraagjes die je hier stelt.
Imho, als je nu al zoveel vraagt over het spel zelf wat al te vinden is, hoe moet het dan als je quests gaat doen, items moet gaan vinden, talents... ;(

Ook zie ik hier(sorry voor de wannabe mod actie weer, maar het irriteert me) echt teveel slowchat gebabbel. Mensen dumpen een vraag van 1 regel, er wordt gereplied met 1 regel. Het is superirritant om hier doorheen te moeten lezen, zonder dat er uberhaupt over het spel zelf wordt gepraat over de dingen die je zelf had kunnen opzoeken enz..

Heb het gevoel dat ik hier niet welkom ben ofso, omdat ik teveel 'vragen' stel. :(
Kijk, ik krijg het spel vrijdag. ik verheug me der verschrikkelijk op. ik ben niet gelijk een pro, in games die gelijk alles opzoek. en bovendien is dit 'ook' een help forum? waar je vragen mag stellen. en als je dat je niet bevalt. ben ik weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
De vragen die je stelt zijn voor een groot deel gewoon te vinden op www.worldofwarcraft.com. Tuurlijk kun je hier dingen vragen als je er echt niet uit komt (nadat je dus gezocht hebt ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:28:
[...]

Heb het gevoel dat ik hier niet welkom ben ofso, omdat ik teveel 'vragen' stel. :(
Kijk, ik krijg het spel vrijdag. ik verheug me der verschrikkelijk op. ik ben niet gelijk een pro, in games die gelijk alles opzoek. en bovendien is dit 'ook' een help forum? waar je vragen mag stellen. en als je dat je niet bevalt. ben ik weg
Tussen vragen en spammen en lichtelijk irritant zit een verschil ;)
En ja, Masterloot en Loottable's zitten niet vast zeggen ze... my arse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:55
Dekay schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:27:
Wanneer begin je eigenlijk met het krijgen van blauwe/groene items? Ik ben nu level 12 en heb pas 1 groene item gekregen (+1 agility op mijn dagger :P) en verder nog niks gevonden. Nog een vraagje: spelen er hier nog mensen op Talnivarr?

@jarnotjuh: ben het met u eens
Blauwe items krijg je denk ik vanaf 17-18, in DM/WC vallen er een paar, groene al vanaf lvl 10.
@ evion.
Het is niet dat je niet welkom bent, maar standaard info van het spel kan je gewoon opzoeken op de officiele site(ook al is die niet altijd even goed bereikbaar ;)). Je kan hier best af en toe een vraag dumpen, maar als ik jou hier de afgelopen week heb zien posten dan zijn er dat wel meer dan enkele. Tuurlijk, wij zijn ook beginners geweest, hebben ook alels moeten vragen. MAar ik zou je eerst focussen op het spel, en als je het speelt, ga dan vragen stellen ;)

Het is een helptopic inderdaad, maar als iedereen hier zijn vraag zo neer zou kwakken, zou het een bende worden. ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:22:

Vraagje nog, mocht degene die de AB/WSG/AV banners gemaakt heeft in de OP tijd over hebben, doe dan ook een leuke voor de burning crusade,. Ik had zelf wat aan zitten klooien met photoshop, maarnee. Gaarne hier even over te mailen.

Ok, inhoudelijke meuk nu.
Over die loot tables. Ik denk dat het ook niet echt zo random is zo als het had moeten zijn. Bij ons is een overvloed aan dragonstalker en judgement in bwl, terwijl we in mc superveel lawbringer te kort kwamen.
We hebben altijd dezelfde masterlooter, en ik ben er heilig van overtuigd dat het daar mee te maken heeft. In ZG nu ook, is al 4 of 5x dezelfde loot van hakkar achter eenvolgens gedropped...

Wat er gezegd wordt over percentages, ik geloof er niets van. Ik ben aan het farmen geweest voor die greater nature protection potion recipes, heb er 600g in 1 week mee verdiend. 4 uur farmen, had er 7 :|. En ze hebben maar een 1% dropchance, yeh right...

Ik vond het idd ook al teveel gaan lijken op slowchat vandaar dat ik maar niet al te vaak reageer op vragen van 1 regel en al maar doorgaande onderwerpen.

Over de loot-tables:
Random = random
maar random betekend dat wat er de vorige keer is gedropt niks uitmaakt en het kan dus dat een item veel achter elkaar valt maat dat ragnaros nog nooit 2 keer hetzelfe heeft gedropt valt niemand op omdat dat niet speciaal is

Het lijkt me trouwens theoretisch wel mogelijk dat de loottables afhankelijk zijn van de masterlooter/raidleader aangezien er heel strickt gekeken niets bestaat zoals random. Er bestaan geen formules om een echt random getal te krijgen, hoogstwaarschijnlijk laat blizzard naar een bepaalde waarde in het geheugen kijken en daar gooien ze dan nog een formule overheen.
Het zou dus kunnen dat dit getal op de een of andere manier steeds (bijna)hetzelfde is.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 03-04-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:36:
[...]

Ik vond het idd ook al teveel gaan lijken op slowchat vandaar dat ik maar niet al te vaak reageer op vragen van 1 regel en al maar doorgaande onderwerpen.

Over de loot-tables:
Random = random
maar random betekend dat wat er de vorige keer is gedropt niks uitmaakt en het kan dus dat een item veel achter elkaar valt maat dat ragnaros nog nooit 2 keer hetzelfe heeft gedropt valt niemand op omdat dat niet speciaal is
Sinds wij Onyxia duaal hebben gekilled ben ik van mening dat het niet helemaal random is.
2 Onyxia kills tegelijk, 2x 2Dragonstalker Helmets.. je kan zeggen wat je wilt maar dat is TE toevallig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Het is zo ontzettend menselijk om patronen te zien in random gebeurtenissen ;)
Kijk, die random generator van blizzard is natuurlijk pseudorandom, dus ik kan ook niet met 100% zekerheid zeggen dat je ongelijk hebt, maar ik vermoed toch echt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*versteld* ik ga op die berichten niej eens reageren -.-

word elf! /w blondje (7april) zie je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 16-05 13:07
gvd, ik net besloten om eindelijk mijn geld te spenderen aan WoW, is dat spel uitverkocht :P, naja ga nu waarschijnlijk vie zon guest pass eerst spelen en dan upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:42:
*versteld* ik ga op die berichten niej eens reageren -.-

word elf! /w blondje (7april) zie je dan.
Ach kom op,
Ze willen je hier heus niet weghebben en ik vind de berichten niet kinderachtig geschreven oid.
De mensen hier vinden alleen dat je een beetje veel vragen stelt voor iemand die waarschijnlijk perfect in staat is om zelf wat info te zoeken en die het spel binnekort hopelijk zelf speelt.
Je zal als je het spel eenmaal speelt snel genoeg achter bepaalde dingen komen

En het zijn niet allemaal scholieren hier, dit is een volwassen topic over een spel dat ook door veel volwassenen gespeelt wordt. Ik moest in het begin ook even wennen aan de serieusheid van dit topic maar het is uiteindelijk alleen maar goed.

Denk dus niet dat we je niet willen helpen en/of weg willen hebben

At youre service ;)
mikevanleeuwen_13 [at] hotmail [dot] com(mocht je nog wat snelle korte vraagjes hebben die niet interresant genoeg zijn voor dit topic)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 03-04-2006 20:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Man wat heb ik een hekel aan al akir :'( Net een goede brd groep word ik permanent gedisconnect, op alle andere realms heb ik geen problemen ;(

Nou dan maar lekker mn }:O warrior lvlen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06

chromeeh

the Gnome

Misschien al eerder gesteld, maar geen zin om 68 topics door te lopen :P
Maar is het überhaubt mogelijk om bijv. als Human char 'Dwarvish' enz te leren :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:51:
Misschien al eerder gesteld, maar geen zin om 68 topics door te lopen :P
Maar is het überhaubt mogelijk om bijv. als Human char 'Dwarvish' enz te leren :?
Nope, dit is nog niet mogelijk maar het verbaasde me dat hiervoor wel een skill in je skill tab staat.
Ik dacht wel eens iets gehoord te hebben over dat die functie geplanned staat maar lijkt mij persoonlijk een beetje overbodig

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 03-04-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:58:
[...]

Nope, dit is nog niet mogelijk maar het verbaasde me dat hiervoor wel een skill in je skill tab staat.
Daarom dacht ik het ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:38:
[...]

Sinds wij Onyxia duaal hebben gekilled ben ik van mening dat het niet helemaal random is.
2 Onyxia kills tegelijk, 2x 2Dragonstalker Helmets.. je kan zeggen wat je wilt maar dat is TE toevallig :P
13% kans volgens thottbot, dus de kans dat je er 4 krijgt is 0.03%, is niet groot, maar ook niet heel erg klein.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kees schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:14:
[...]

13% kans volgens thottbot, dus de kans dat je er 4 krijgt is 0.03%, is niet groot, maar ook niet heel erg klein.
Die percentages zijn echt compleet willekeurig naar mijn idee.
Bij sommige quests lees je mensen die bepaalde drops hebben van een bepaalde mob (quest items),
terwijl er bij de een staat dat tie na 40 min. grinden maar 4 items heeft terwijl de ander na ~10 min. alle 10 items heeft :?
Of verschild dat zo erg per server :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172628

Hoe zit het nu?
Ik en mijn vriendin willen biede WoW spelen, ieder op eigen pc...
Moet je dan 2 maal het spel aanschaffen, of voldoet eenmaal het spel en eenmaal een prepaid kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:04
Hypothetisch vraagje:

(ff inleiden ;) )
Je kan sinds 1.10 een semi epic set verzamelen (de zogenaamde dungeon set 2).
Op zich leuke items voor de moeite die je er voor moet doen. Uiteraard zijn deze epics
niet zo goed als MC/BWL epics.

Nu vroeg ik mij af:
- a) stel dat je een 'BWL quality' epic zou kunnen verdienen door een quest (zonder grote raids te moeten doen dus), wat zou je er dan voor moeten doen en/of hoe moeilijk zou dit moeten zijn?
- b) zijn zo'n quests en rewards wenselijk?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 172628 schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:42:
Hoe zit het nu?
Ik en mijn vriendin willen biede WoW spelen, ieder op eigen pc...
Moet je dan 2 maal het spel aanschaffen, of voldoet eenmaal het spel en eenmaal een prepaid kaart.
2 spellen, 2 cd key's

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Hehe, klopt, daarboven heb je autoshoot niet meer nodig. :+
En ja, ik heb een lvl60 hunter. Toen ik Bestial Wrath ging testen sloopte mn pet de "testmob" solo, zonder problemen (okay, castermob tegenover Broken Tooth :P ). En ik ga nu weer een nieuwe hunter levellen (andere server), en ik heb er zin in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 15:51

The Legend

*Plop*

chromeeh schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:19:
[...]

Bij sommige quests lees je mensen die bepaalde drops hebben van een bepaalde mob (quest items),
terwijl er bij de een staat dat tie na 40 min. grinden maar 4 items heeft terwijl de ander na ~10 min. alle 10 items heeft :?
De kans bestaat nu eenmaal dat bij een droprate van 1% iemand bij elke kill een item loot. De kans is klein, maar hij bestaat dus zul je bij dat soort dingen altijd zulke reacties hebben.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11:14
chromeeh schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:19:
[...]

Heh... ik heb 3 chars op Burning Blade... met elke char was die quest in Arathi met die shard van Myzrael ("The Princess Trapped") echt dik irritant met een zwaar lage droprate (1 per 5 kills ofzo). Nu ging ik hem laatst doen met m'n warrior op Runetotem... had alle 10 de shards in minder dan 15 kills. Maar goed, zal wel toeval zijn denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

barfieldmv schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:11:

Je moet wel in de gaten houden dat het *kansen* zijn en dat het verleden niks voor huidige kansen doet.

Dus als de droprate 1% is en je hebt 100 mobs doodgemaakt en nog niks gezien, betekent dit niet ineens dat je kans groter is geworden (mits de 1% dus vaststaat en niet samenhangt met jouw expirement)
Dit betekent dus dat je dus gewoon in de volgende 100 kills nog steeds een kans hebt van 1% en er gemiddeld 1 hoort te vinden.
Aan de keerzijde heb je dus dat je 100 keer die drop achter elkaar tegenkomt, dan is ook niet opeens de kans op die drop hoger of lager dan 1% bij de volgende mob die je doodmaakt (nogmaals, tenzij je zelf invloed uitoefent op het droppercentage op de een of andere manier).

Ander voorbeeld;
Theoretisch is het mogelijk dat vanaf het punt dat ik post, op alle roulettetafels in de hele wereld, heel dit jaar alleen op rode getallen rollen. De kans is enorm klein, maar de kans is er. En de eerste dag van het volgend jaar is de kans gewoon nog steeds 1 uit 2 (nou ja, iets kleiner gezien het getal 0, groen is, en niet zwart of rood).

Anyway, punt 1 is dat het GEMIDDELDE vrijwel nooit exact gelijk is aan de KANS op iets. Gooi maar eens een munt een aantal keer op. Theoretisch heb je evenveel kans op kop of munt, maar na 100 flips zul je maar weinig keren precies op de 50/50 zitten.
En punt 2 is dat het verleden geen invloed heeft op een vaststaande kans (wiskundige sommetjes hierover zeggen altijd 'onder voorwaarde'. Dus 'Kans op B, onder voorwarde van comditie A', de notatie hiervoor is P(B|A) als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 20:57

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik ken klein vraagjemet betrekking tot de scherm instellingen. Mijn broertje heeft mijn account "misbruikt" om even te spelen. Nu heb ik zowel een chat log als een combat log, naast elkaar staan. Hoe kan ik die combat log weer weg krijgen. Deze is aan de rechter zijde van de chat log verschenen. Ik ben al eens de interface instellingen doorgeweest, maar wat ik ook aan of uit zet niets lijkt hier aan te veranderen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Blizzard heeft zelf ook wel door dat puur random luck mensen irriteert (Laat die ja maar met masterlooter/leader xxx krijgen we xxx etc commentaren maar achterwege) en daarom werkt het in AQ dus ook met die epic questitems.
Die zijn voor meerdere classes en ze krijgen allemaal een piece van hun nieuwe setje als ze het q item winnen.
Dus blizzard is er wel mee bezig, maar je kan niet verwachten dat ze dit nu nog even gaan toepassen op MC/BWL/Onyxia.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 114186 schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:46:
[...]
En punt 2 is dat het verleden geen invloed heeft op een vaststaande kans (wiskundige sommetjes hierover zeggen altijd 'onder voorwaarde'. Dus 'Kans op B, onder voorwarde van comditie A', de notatie hiervoor is P(B|A) als ik me niet vergis)
Dat heet 'de geheugenloosheid van een kans' en P(A|B) spreek je uit als 'de kans op B gegeven A', maar als ze onderling onafhankelijk zijn dan is P(A|B) = P(AB)/P(B) = P(A)P(B)/P(B) = P(A), dat is dus de 'geheugenloosheid' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Hoeft niet, je kan 1 keer het spel kopen, en dan met een creditcard naar www.gamersloot.net gaan en daar een key kopen

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 18:44

heuveltje

KoelkastFilosoof

Locutes schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:32:
[...]

Hoeft niet, je kan 1 keer het spel kopen, en dan met een creditcard naar www.gamersloot.net gaan en daar een key kopen
En die key is net zo duur als het spel in de winkel :?
kun je beter gewoon het spel kopen lijkt me. 2e setje cd's is alleen maar handig :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-05 18:19
_Dune_ schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:52:
Ik ken klein vraagjemet betrekking tot de scherm instellingen. Mijn broertje heeft mijn account "misbruikt" om even te spelen. Nu heb ik zowel een chat log als een combat log, naast elkaar staan. Hoe kan ik die combat log weer weg krijgen. Deze is aan de rechter zijde van de chat log verschenen. Ik ben al eens de interface instellingen doorgeweest, maar wat ik ook aan of uit zet niets lijkt hier aan te veranderen.
Ctrl+Shift+C. Als het niet werkt Simple Chat aanzetten in Interface Options en nog eens proberen.

Edit: Weet niet zeker of dat er mee te maken heeft, maar soms werkt die key combo niet. Heb zelf Simple Chat altijd aanstaan, dus misschien dat het daar wat mee te maken heeft. ^^

[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 04-04-2006 02:36 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
_Dune_ schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:52:
Rechtermuisknop op combatchat klikken. dan op unlock chatvenster en slepen maar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:11:
[...]

Ben inderdaad weer SM/Ruin na maanden 7/8/36 specced geweest te zijn.

Soul Link is voor mensen die niet weten hoe ze zonder SL kunnen winnen IMO.

Maar ieder zijn ding ;)
Ben nog geen Soul link maar Ik kan ook Hordies killen zonder Sl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 167308 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:45:
[...]

/wave

Maar Dead Coil ben je dan kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Hom3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:29:
[...]

Ben nog geen Soul link maar Ik kan ook Hordies killen zonder Sl ;)
sm/ruin is seduce/bolt/seduce/bolt/seduce/bolt/shadowburn
en als ie dan nog niet dood is gooi je een death coil.
daar komt ook veel skill bij kijken hoor XD

liever dat ik dan mensen kill op een originele manier met sl en er makkelijk 2 tegelijk aankan.

EDIT: Nee death coil ben ik niet kwijt, is geen talent, maar een skill die je op lvl 44 koopt van je lock trainer ;p

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 167308 op 04-04-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
Hallo,

Ik zit een beetje met een probleem. Probleem is misschien het verkeerde woord, meer onzekerheid.

Ik ben begonnen met een Druid, met deze class kan ik van alles wat zijn. Omdat ik stealth fijn vind is mijn keuze op een druid gevallen en niet op een shaman. Tijdens het spelen kwam ik er alleen achter dat het zo langzaam gaat, het lvlen dan. Ik heb dus ook mijn twijfels gekregen en ben een rogue gestart.

Deze hebben zowel stealth als DPS en lvled naar mijn mening een stuk sneller.

Alleen zie je minder druids dan rogue's. Ik wil mijzelf gaan richten op PvP (ben niet voor niks een pvp server gejoined). Natuurlijk later ook raid instances voor betere gear maar PvP is toch wel het leukste.

Nu mijn vraag als ik met een druid feral ga en dan vooral op cat gericht doe ik dan veel onder voor een rogue ? En is het mogelijk om met cat form snel te killen dus veel dps uit te delen ?
Dus bv mages, warlocks of priest met 2 hits killen ?

En gaat het lvlen sneller wanneer ik cat form heb ?

Ik weet dat het misschien te vroeg van mij is geweest om te stoppen maar ik vroeg het mijzelf af. Daarnaast is het denk ik als druid ook makkelijker om gevraagd te worden voor instances om te healen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:19
mijn ex lvl 60 rogue werd vaak gewtfpwned door feral druids...

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je als feral druid (stealth) geen dps doet doe je iets fout, gebruik je wel al je combopunten e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
johnnyv.nl schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:19:
Als je als feral druid (stealth) geen dps doet doe je iets fout, gebruik je wel al je combopunten e.d.?
Ik heb mijn cat form nog niet, mijn druid zit op lvl 16, maar omdat ik het te langzaam vond gaan ben een rogue gestart. Is het even doorbijten tot lvl 20 en gaat het dan sneller met je cat of blijft de rogue gewoon sneller lvlen?

Ik ben nog niet boven de lvl 40 geweest maar ik kan me wel herinneren dat ik met een rogue op een andere server vaak bovenaan stond in WSG 21-30. Ik twijfel misschien gewoon teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:22:
[...]

Ik heb mijn cat form nog niet, mijn druid zit op lvl 16, maar omdat ik het te langzaam vond gaan ben een rogue gestart. Is het even doorbijten tot lvl 20 en gaat het dan sneller met je cat of blijft de rogue gewoon sneller lvlen?

Ik ben nog niet boven de lvl 40 geweest maar ik kan me wel herinneren dat ik met een rogue op een andere server vaak bovenaan stond in WSG 21-30. Ik twijfel misschien gewoon teveel.
waar je ook mss even bij stil moet blijven staan is dat je in high end instanced gevraagd zal worden voor healing en niet voor de DPS. Als rogue zal het altijd je dmg zijn en dus goed in PvP en PvE ;)

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
worstel al een tijd met een vraag waar ik nog van niemand een sluitend antwoord het gekregen:
hoe kan je de dps van 2x1H weapon vergelijken met een 2H wapen?

is dat dps 1 + dps 2 = ...?

ben er nog altijd niet uit wat het beste is voor mijn hunter en zijn dual wield capaciteit. Dual is steeds sneller dan 2H, maar lijkt (nadruk op lijkt) minder dmg te doen.

ben benieuwd naar jullie antwoord en/of ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hurtebise schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:29:
worstel al een tijd met een vraag waar ik nog van niemand een sluitend antwoord het gekregen:

ben er nog altijd niet uit wat het beste is voor mijn hunter en zijn dual wield capaciteit. Dual is steeds sneller dan 2H, maar lijkt (nadruk op lijkt) minder dmg te doen.

ik zie veel hunters dual wielden van 2 wapens vanwege de 2 enchants ipv 1 enchant.
heb dan ook weinig hunters gezien die ook werkelijk die wapens gebruiken :P

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:41:
[...]

liever dat ik dan mensen kill op een originele manier met sl en er makkelijk 2 tegelijk aankan.

EDIT: Nee death coil ben ik niet kwijt, is geen talent, maar een skill die je op lvl 44 koopt van je lock trainer ;p
Oja je hebt helemaal gelijk ik ben in de war ^^

Ik gebruik trouwens altijd me Imp in Bg en ga weinig tot nooit dood. Daarom twijfel ik ook om die talents teresetten

Zit atm op 3500+ health en 4600 mana Wel redelijk al zeg ik het zelf ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Hom3r op 04-04-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:41:
[...]

lvl 42.

En SM/Ruin alleen Seduce-Nuke ?

:D

Ooit van CoEx kiten gehoord ? Meest ondergewaardeerde talent die er is.

En Soul Link is DOT everything in sight, en rennen maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Ik krijg de laatste tijd steeds random invites voor partys, nou was dat vroeger niet erg, je accept en vraagt wat de bedoeling is, maar tegen woordig kun je dat beter niet meer doen :(
Omdat het 5 van de 10 keer tegen woordig van die ^%$$% spam bods zijn, "Wanna buy gold" en nog meer van dat soort bullshit.
En het reporten aan een GM heeft weinig zin want het lijken er alleen maar meer te worden :?
Ik hoop dat Blizzard snel wat doet aan dit soort praktijken, want het is hoogst irritant elke keer dat invite screen in beeld( ook na tig keer decline te hebben gedaan), als je net in combat bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hurtebise schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:29:

als hunter gebruik je melee wapens voor stats
als je wil slaan zorg dan dat je snel naar een 2hander switched voor 1x harde klap + wingclip/rapotor strike en weer in bow/gun range komen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:39:
Ik krijg de laatste tijd steeds random invites voor partys, nou was dat vroeger niet erg, je accept en vraagt wat de bedoeling is, maar tegen woordig kun je dat beter niet meer doen :(
Omdat het 5 van de 10 keer tegen woordig van die ^%$$% spam bods zijn, "Wanna buy gold" en nog meer van dat soort bullshit.
En het reporten aan een GM heeft weinig zin want het lijken er alleen maar meer te worden :?
Ik hoop dat Blizzard snel wat doet aan dit soort praktijken, want het is hoogst irritant elke keer dat invite screen in beeld( ook na tig keer decline te hebben gedaan), als je net in combat bent :(
Ik moet zeggen dat ik pas 1 keer zo'n Gold vendor tegen gekomen ben. En dat was in IF bij de mailbox. Trouwens Je kan toch met een addon dat uitzetten dat je automatisch denied ?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.