Gisteravond respecced naar Combat met een 15/31/5 build en mijn god wat is dat vervelend als je gewend bent aan 17/8/26 . Geen Imp Sap, geen Prep, geen flauw idee hoe ik een mob moet moellen meer haha. Natuurlijk is het ff wennen en dan ben ik waarschijnlijk gek van Blade Flurry/Adr. Rush en Riposte maar dat zal ff duren. Heb meteen gerespecced naar Combat toen ik de Dal'rend Sacred Charge mainhand eindelijk won! Zó'n vet setje zwaarden is dat! Meteen 2 x 15 agi er op en wéér 30 agi er bij. Ik zit nu op zo'n 335 agi, maar heb helaas maar 158 sta
. Ik zit unbuffed nét boven de 3000 hp
Ik hoor steeds dat je als rogue tegen de 4k "moet" hebben enzo, maar ik krijg het niet echt voor elkaar zonder mezelf te gimpen qua attackpower en agi enzo.
Voor raids wat meer sta gear gereed hebben? Dmg is niet alles, overleven wil ook nog wel eens helpen 
Iedereen moet zichzelf ietsje gimpen voor survivability als het gaat om resistances bijvoorbeeld, ook jij.
Iedereen moet zichzelf ietsje gimpen voor survivability als het gaat om resistances bijvoorbeeld, ook jij.
Anoniem: 108648
je hebt alles blue met ap en agi en (bijna) geen stam, nee dan kom je niet aan 4k. Haal epics of pvp gearAnoniem: 92838 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:59:
Gisteravond respecced naar Combat met een 15/31/5 build en mijn god wat is dat vervelend als je gewend bent aan 17/8/26 . Geen Imp Sap, geen Prep, geen flauw idee hoe ik een mob moet moellen meer haha. Natuurlijk is het ff wennen en dan ben ik waarschijnlijk gek van Blade Flurry/Adr. Rush en Riposte maar dat zal ff duren. Heb meteen gerespecced naar Combat toen ik de Dal'rend Sacred Charge mainhand eindelijk won! Zó'n vet setje zwaarden is dat! Meteen 2 x 15 agi er op en wéér 30 agi er bij. Ik zit nu op zo'n 335 agi, maar heb helaas maar 158 sta. Ik zit unbuffed nét boven de 3000 hp
Ik hoor steeds dat je als rogue tegen de 4k "moet" hebben enzo, maar ik krijg het niet echt voor elkaar zonder mezelf te gimpen qua attackpower en agi enzo.
Anoniem: 41820
60 warlock, 40 warrior, 40 druid, 31 paladin, 24 priest, 22 rogue, 12 mage, 7 druid, 7 warrior, 6 shaman, ...BootVluchteling schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:32:
[...]
60 warrior, 60 priest, 48 warlock, 32 mage, 23 rogue, 9 pally...![]()

Anoniem: 170950
Sinds woensdag 6/8 cenarion, alleen beide boes te gaan nog dus ik verwacht zeer spoedig 8/8 te hebben.
Best jammer eigelijk want de bracers/helm/belt van cenarion zijn niet supergoed, mijn blauwe items die ik nu heb zijn per item al beter als de cenarion, maar ja op de cenarion zit wel lekker veel stam/intel.
De 8/8 set bonus is ook niet echt denderend, maarja ga toch maar een poging wagen om hem compleet te krijgen.
Volgens mij kom ik unbuffed met full cenarion rond de 4500hp en 6750 mp, dus dat is dan best wel netjes voor een druid denk ik dan.
Best jammer eigelijk want de bracers/helm/belt van cenarion zijn niet supergoed, mijn blauwe items die ik nu heb zijn per item al beter als de cenarion, maar ja op de cenarion zit wel lekker veel stam/intel.
De 8/8 set bonus is ook niet echt denderend, maarja ga toch maar een poging wagen om hem compleet te krijgen.
Volgens mij kom ik unbuffed met full cenarion rond de 4500hp en 6750 mp, dus dat is dan best wel netjes voor een druid denk ik dan.
Anoniem: 92838
Als ik mijzelf gimp, gimp ik me wel heel erg. Ik denk dat ik unbuffed tegen de 3400 kom maar dan drop ik meteen 40 agi ofzo, en 100 attackpower e.d. Ik ga denk ik maar eens wat enchants op me sta gear zetten die stamina geven. Ook nog wat librams er tegen aan smijten dan maar ^^Bosmonster schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:03:
Voor raids wat meer sta gear gereed hebben? Dmg is niet alles, overleven wil ook nog wel eens helpen
Edit: Ja epics, leuk, waar haal je die??
Edit2: Met mijn FR gear zit ik denk ik rond de 3400 health maar wel met 150 FR unbuffed dus dat zit wel goed. Kan ik nog een beetje mee spelen en 120 FR hebben met toch nog wat agi en attack power.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 92838 op 07-04-2006 14:27 . Reden: kleine update, edit2: volgende keer alles maar in 1x editen :? ]
Anoniem: 168502
yeeee heb hem binnen
hij is nu aan het installeren. ik zou vanavond ongeveer 23.00 /w blondje
voor guild info etc
EDIT: k weet niet of ik dan online ben. je kan het beter denk ik morgen eind van de middag proberen (tussen 3-5 ofzo) dan weet ik 99% zeker dat ik online ben...
oke, dan zie ik je morgen wel.
voor guild info etc
EDIT: k weet niet of ik dan online ben. je kan het beter denk ik morgen eind van de middag proberen (tussen 3-5 ofzo) dan weet ik 99% zeker dat ik online ben...
oke, dan zie ik je morgen wel.
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 07-04-2006 14:42 ]
Zo, ik heb een vraagje 
Nu ben ik eindelijk, na wekenlang grinden in deadwind pass, exalted geworden bij Darnassus, als human warrior en wou ik dus graag op een nieuwe kat hoppen en door IF pimpen.
Maar ze kosten nog wel 800g, terwijl AV-mount dan 640g kost, is dat gewoon altijd gelijk of wordt het ook 640g als ik 999/1000 exalted bereik ?
Nu ben ik eindelijk, na wekenlang grinden in deadwind pass, exalted geworden bij Darnassus, als human warrior en wou ik dus graag op een nieuwe kat hoppen en door IF pimpen.
Maar ze kosten nog wel 800g, terwijl AV-mount dan 640g kost, is dat gewoon altijd gelijk of wordt het ook 640g als ik 999/1000 exalted bereik ?
301SQN
ik weet niet of ik dan online ben. je kan het beter denk ik morgen eind van de middag proberen (tussen 3-5 ofzo) dan weet ik 99% zeker dat ik online ben...Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:30:
yeeee heb hem binnenhij is nu aan het installeren. ik zou vanavond ongeveer 23.00 /w blondje
voor guild info etc
Altijd 640g. Rank 11 ben je waarschijnlijk meer tijd aan kwijt : PGeforceDDQ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:37:
Zo, ik heb een vraagje
Anoniem: 169853
als je in deadwind pass gegrind heb voor darnasus rep, dan heb je denk ook wel aardig wat geld gekregen vna het items verkopen ofniet dan?
en dan komt wouter met zn 5 lvl 60's dacht ikAnoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:22:
[...]
60 warlock, 40 warrior, 40 druid, 31 paladin, 24 priest, 22 rogue, 12 mage, 7 druid, 7 warrior, 6 shaman, ...
anyway, ik begin me in BG's steeds meer te ergeren aan palla's, gewoon niet dood te krijgen. Ok, ze doen mij geen fuck dmg maar steeds als ze nog een paar % hebben komt die shield weer....snap niet dat er nog mensen zijn die warrior worden bij Alliance
je hebt hele leuke blauwe gear en wapens, je hp is alleen een probleem als je zelf ervaart dat je in pve of pvp vaak veels te snel dood bent. Imo is er weinig mis met je gear, qua dps goed, en laat dat nu net de taak van een rogue zijn.Anoniem: 92838 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:23:
Als ik mijzelf gimp, gimp ik me wel heel erg. Ik denk dat ik unbuffed tegen de 3400 kom maar dan drop ik meteen 40 agi ofzo, en 100 attackpower e.d. Ik ga denk ik maar eens wat enchants op me sta gear zetten die stamina geven. Ook nog wat librams er tegen aan smijten dan maar ^^
Edit: Ja epics, leuk, waar haal je die??hehe, moet ik eerst maar eens wat ZG en MC gaan doen he dacht ik zo
En ik heb een hekel aan BG dus Knight-Lieutenant gear zit er niet in voor mij
Edit2: Met mijn FR gear zit ik denk ik rond de 3400 health maar wel met 150 FR unbuffed dus dat zit wel goed. Kan ik nog een beetje mee spelen en 120 FR hebben met toch nog wat agi en attack power.
alles doet het, een update van 350mb
kan dat wel
edit LOL 2 uur kan ik gaan wachten

edit LOL 2 uur kan ik gaan wachten

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 07-04-2006 15:14 ]
Anoniem: 71658
Nope, klopt helemaal niets van. Direct cancellen en CD's terug brengen naar de winkel.Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:11:
alles doet het, een update van 350mbkan dat wel ?
Nee hoor, dat klopt helemaal.
Check trouwens deze site even voor mirrors waar je de patch vermoedelijk wat sneller vandaan haalt: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Hij staat notabene in de begin-post.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 71658 op 07-04-2006 15:19 ]
Goh dat zeggen wij over shammiessuperbassie schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:59:
[...]
en dan komt wouter met zn 5 lvl 60's dacht ik
anyway, ik begin me in BG's steeds meer te ergeren aan palla's, gewoon niet dood te krijgen. Ok, ze doen mij geen fuck dmg maar steeds als ze nog een paar % hebben komt die shield weer....snap niet dat er nog mensen zijn die warrior worden bij Alliance
Alleen dan dat ze ook nog al je stuff purgen, irritante group slows hebben, aoe damage doen en veel beter kunnen healen
hehe rustig maarVincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:39:
[...]
Alleen dan dat ze ook nog al je stuff purgen, irritante group slows hebben, aoe damage doen en veel beter kunnen healen
Vertel mij eens even welke aoe damage jij noemenswaardig vind?Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:39:
[...]
Ik kan me zo 2 varianten bedenken: magma totem en firenova totem. Nou, daar wordt je echt bang van! 1 klap tegen die totem en hij's weg, whoohoo!
Dan hebben we natuurlijk nog Chain Lightning, maar da's nie echt AoE, maar wel uber
Maar serieus, te zien aan je uiting van (ongegronde) ergernis ben je nog geen Enhancement shammy tegengekomen..... 3K melee dmg in 1 seconden anyone?
You gain 2 extra attacks through Windfury
You crit [zielige alliance] for 1100
You crit [zielige alliance] for 1380
You crit [zielige alliance] for 1428
[zielige alliance] dies.
You cheer.
Owow, ik kan het me nog goed herinneren. Een tijdje geleden zat het pvp team van Trollbane altijd op onze ventriloserver en af en toe kwamen er wat alliance langs. Ik pvp niet vaak, vind het ook niet echt leuk, maar toen een alliance mage zat te pochen over hoe hard ze (ja, vrouwtje ja) ownde, kon ik het niet laten om even arrogant te doen
Weet niet waarom ik dit erbij zet, het zal waarschijnlijk zijn om de ongenoegens van de alliance hier jegens shammy's nog wat te verhogen
[ Voor 58% gewijzigd door Wouter185 op 07-04-2006 16:05 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
okedokiAnoniem: 71658 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:15:
[...]
Nope, klopt helemaal niets van. Direct cancellen en CD's terug brengen naar de winkel.
Nee hoor, dat klopt helemaal.![]()
Check trouwens deze site even voor mirrors waar je de patch vermoedelijk wat sneller vandaan haalt: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Hij staat notabene in de begin-post.
hij is laden...
Anoniem: 97943
Ik wordt altijd een beetje treurig van dit soort commentaar.Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:39:
[...]
Speel eens een shammy tot een fatsoenlijke level en kom dan terug.

Ik constateer alleen wat ze allemaal kunnen in verhouding tot een paladin.Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:57:
[...]
Ik wordt altijd een beetje treurig van dit soort commentaar.
Speel eens een shammy tot een fatsoenlijke level en kom dan terug.![]()
![]()
Als je goed speelt is een pala echt makkelijk te ownen. Zonder bubble is een pala weg, zorg dat ie de bubble gebruikt (en de meesten gebruiken hem al zodra je ze CC'ed) en ignore hem dan voor 12 seconden en hij ligt zo op zijn gat.
In BG's zijn shamans gewoon veel sterker dan paladins, paladins daarentegen zijn weer nuttiger in PvE en 1 on 1 buiten BGs zijn goed gespeelde pala's sterker dan shamans.
heb mn shammie tot 25 gespeelt maar paste totaal niet bij mn speelstyle, al die totems waarmee je rekening moet houdenAnoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:57:
[...]
Ik wordt altijd een beetje treurig van dit soort commentaar.
Speel eens een shammy tot een fatsoenlijke level en kom dan terug.![]()
![]()
1.10: shammie nerf? gisteren bij Ragnaros gingen alle totems kapot van onze shammies? We (de priests) hebben hierdoor 2500 mana gemist

Nurfed UI (www.nurfedui.net)Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:23:
[...]
@DeadKennedy
Mag ik weten wat voor mod dat is?? (je interface)? die 2 balkes en dan nog dat f1 f2 f3 en f4
ziet er heel mooi uit!!
http://www.evo.hr/trans/bugen/ony1.jpg
Is op dit moment nog geen update van sinds 1.10, maar de beta (hier: http://nurfedui.net/addons.php te vinden) werkt perfect.
Hij wilde z'n alt Bokkie noemen, maar vroeg eerst even of dat wat betekende in het Nederlands (hij had zo'n flauw vermoeden), en zag er toen toch maar van af
[ Voor 34% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 16:13 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Zo jammer weer heWouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
[...]
You gain 2 extra attacks through Windfury
You crit [zielige alliance] for 1100
You crit [zielige alliance] for 1380
You crit [zielige alliance] for 1428
[zielige alliance] dies.
You cheer.
Het enige wat jammer is, is dat je de bubble van een pallie niet aan gort kan slaan met een WF proc. Ik zou de verbazing op het gezicht van de pally wel eens willen zien.Hom3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:10:
[...]
Zo jammer weer healtijd weer het zelfde met die Hordies
Koekoek
Anoniem: 101632
Ik speel zelf shammie en met pala's vechten is meestal wie het eerste oom is verliest.Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:03:
[...]
Ik constateer alleen wat ze allemaal kunnen in verhouding tot een paladin.
Als je goed speelt is een pala echt makkelijk te ownen. Zonder bubble is een pala weg, zorg dat ie de bubble gebruikt (en de meesten gebruiken hem al zodra je ze CC'ed) en ignore hem dan voor 12 seconden en hij ligt zo op zijn gat.
In BG's zijn shamans gewoon veel sterker dan paladins, paladins daarentegen zijn weer nuttiger in PvE en 1 on 1 buiten BGs zijn goed gespeelde pala's sterker dan shamans.
Haha.. Ginawiz zekerWouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
[...]
.. maar toen een alliance mage zat te pochen over hoe hard ze (ja, vrouwtje ja) ownde..
Als dat zou kunnen zou Blizz de hele class weer moeten aanpassen, daar men al een keer heeft toegegeven in een blue post, dat pala's gebouwd zijn om hun immune heen. Raar he?Wouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:11:
[...]
Het enige wat jammer is, is dat je de bubble van een pallie niet aan gort kan slaan met een WF proc. Ik zou de verbazing op het gezicht van de pally wel eens willen zien.
Koekoek
Als een pala goed speelt gaat ie niet oomAnoniem: 101632 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:12:
[...]
Ik speel zelf shammie en met pala's vechten is meestal wie het eerste oom is verliest.
Ik heb ooit toen ik nog pala speelde een duel prot/holy pala vs elke andere klasse gedaan. Gewoon elke keer hield ik 90% mana over en tegen een paladin zijn we na 15 min maar gekapt. Beide 100% hp en 90% mana.
[ Voor 34% gewijzigd door Vincentio op 07-04-2006 16:16 ]
binnen een paar sec 400 tot 450 dmg vind ik best wel aardig de moeite hoor zeker ten opzichte van 380 over 8 sec. Het ging om het verschil tussen palas en shamans he dus daar tussen is het vergelijk wel aardig.Wouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
[...]
Vertel mij eens even welke aoe damage jij noemenswaardig vind?
Ik kan me zo 2 varianten bedenken: magma totem en firenova totem. Nou, daar wordt je echt bang van! 1 klap tegen die totem en hij's weg, whoohoo!
U gaat door voor de koelkast!
Werkelijk.Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:03:
[...]Ik constateer alleen wat ze allemaal kunnen in verhouding tot een paladin.
Alleen een paladin die niet kan spelen is weg zonder bubble. Een goede paladin is niet dood te krijgen. Of anders gezegd die moet je drie keer doodmaken voordat hij blijft liggen.
Paladins hebben:
aoe
cleanse (zullen we deze ruilen voor purge?)
goede healing
meerdere stuns
bubbles
ranged execute
Een paladin is in een BG veel sterker dan een shaman. Een paladin is namelijk een veel betere support karakter dan een shaman. Maar dan moet de paladin wel weten hoe hij moet spelen.
Ja zo raar, da's toch helemaal niet realistisch?Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:13:
[...]
Als dat zou kunnen zou Blizz de hele class weer moeten aanpassen, daar men al een keer heeft toegegeven in een blue post, dat pala's gebouwd zijn om hun immune heen. Raar he?

Doet me denken aan onze fight of the maintanksAls een pala goed speelt gaat ie niet oom
Ik heb ooit toen ik nog pala speelde een duel prot/holy pala vs elke andere klasse gedaan. Gewoon elke keer hield ik 90% mana over en tegen een paladin zijn we na 15 min maar gekapt. Beide 100% hp en 90% mana.
Dat ligt nog steeds aan de skill en de gear (+ build) van de pally (en uiteraard de shaman). Van de paar keer dat ik met m'n shammy BG's ingegaan ben met guildies, kunnen de meesten zich nog wel de term "pally-snack" herinneren. Op het moment dat ik die term gebruikte, wist iedereen dat ik ff een pally te grazen ging nemen. Nagenoeg altijd kwam ik terug en kon de pally wachten op een res.Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:20:
[...]
Een paladin is in een BG veel sterker dan een shaman. Een paladin is namelijk een veel betere support karakter dan een shaman. Maar dan moet de paladin wel weten hoe hij moet spelen.
Maar net wat je zegt, als de pally weet wat ie doet (en veel pally's weten dat niet tegen een shammy) dan kan het erg lang duren voordat ie neer gaat, als ie al neergaat.
Dat je met een zeldzame 3x crit wf gina ownde en daarna gelijk de bg verliet zegt....??? Feit is dat ze een goede mage is en jij niet nog een keer geluk zou hebben met wf dus is afk beter voor je ego (al neem ik aan dat de bg ook al verloren was al gina daar was). Daarnaast Ginawiz mag pochen dat ze mij keihard ownt (doet ze niet btwWouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:56:
Owow, ik kan het me nog goed herinneren. Een tijdje geleden zat het pvp team van Trollbane altijd op onze ventriloserver en af en toe kwamen er wat alliance langs. Ik pvp niet vaak, vind het ook niet echt leuk, maar toen een alliance mage zat te pochen over hoe hard ze (ja, vrouwtje ja) ownde, kon ik het niet laten om even arrogant te doenIk ben gerelogged naar m'n (toenmalige) enhancement shammy, AB gejoined (waar ze op dat moment zat), haar opgezocht en ge-wtfpwnd. Duidelijk puur geluk, maar m'n Reaper kreeg bij de eerste mep een WFproc en critte 3x (het beste wat je kan gebeuren als enhancement shammy). Ze was behoorlijk dood en ik deed /afk.
Weet niet waarom ik dit erbij zet, het zal waarschijnlijk zijn om de ongenoegens van de alliance hier jegens shammy's nog wat te verhogen
Hehe, ik ging alleen de BG in om haar neer te krijgen. M'n crit-WF-proc was puur geluk idd. Was dit niet gebeurd, dan was ik echt hard geownt door haar, want haar skill > mijn skill in pvp. Verder is mij ooit geleerd om te stoppen op het hoogtepunt, en hoger dat een triplecrit WF proc gaat het niet, dus is het tijd om weg te gaanAnoniem: 108648 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:25:
[...]
Dat je met een zeldzame 3x crit wf gina ownde en daarna gelijk de bg verliet zegt....??? Feit is dat ze een goede mage is en jij niet nog een keer geluk zou hebben met wf dus is afk beter voor je ego (al neem ik aan dat de bg ook al verloren was al gina daar was). Daarnaast Ginawiz mag pochen dat ze mij keihard ownt (doet ze niet btw), mooie stem > mij
Laten we dan echt naar het verschil kijken.MantaMania schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:17:
[...]binnen een paar sec 400 tot 450 dmg vind ik best wel aardig de moeite hoor zeker ten opzichte van 380 over 8 sec. Het ging om het verschil tussen palas en shamans he dus daar tussen is het vergelijk wel aardig.
Shaman
Magma totem 805 mana 750 fire damage over 20 seconden 8 yards range, instant cast. Totem heeft 5 hp en kan makkelijk worden verwijderd. Zijn er tegenwoordig nog items waar geen fire resist op zit?
Fire Nova totem 640 mana 396-442 fire damage na 5 seconden, 10 yards, instant cast, 15 seconden cooldown. Totem heeft 5 hp and kan worden verwijderd voordat de totem damage doet.
Paladin
Consecration 565 mana 384 holy damage over 8 seconden, instant cast, 8 yards, 8 seconden cooldown.
Niet te stoppen. Iemand ooit een item met holy resist gevonden?
Het zegt vooral dat ie haar aanviel terwijl ze <50% hp ofzo zatAnoniem: 108648 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:25:
[...]
Dat je met een zeldzame 3x crit wf gina ownde en daarna gelijk de bg verliet zegt....??? Feit is dat ze een goede mage is en jij niet nog een keer geluk zou hebben met wf dus is afk beter voor je ego (al neem ik aan dat de bg ook al verloren was al gina daar was). Daarnaast Ginawiz mag pochen dat ze mij keihard ownt (doet ze niet btw), mooie stem > mij
Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:20:
[...]
Werkelijk.
Alleen een paladin die niet kan spelen is weg zonder bubble. Een goede paladin is niet dood te krijgen. Of anders gezegd die moet je drie keer doodmaken voordat hij blijft liggen.
Paladins hebben:
aoe <-- talent
cleanse (zullen we deze ruilen voor purge?) In BG Purge > Cleanse
goede healing Shaman healed meer in dezelfde tijd
meerdere stuns Pala heeft maar 1 stun, je kan 31 retri een soort van gouge krijgen
bubbles 1 bubble, ander is tegen melee only, je kan ze niet meer achter mekaar gebruiken en tegen melee only is purgable
ranged execute Tip: boven 20% HP blijven![]()
ja er zijn holy protection potions en arcane resistance werkt tegen holyAnoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:31:
[...]
Laten we dan echt naar het verschil kijken.
Shaman
Magma totem 805 mana 750 fire damage over 20 seconden 8 yards range, instant cast. Totem heeft 5 hp en kan makkelijk worden verwijderd. Zijn er tegenwoordig nog items waar geen fire resist op zit?
Fire Nova totem 640 mana 396-442 fire damage na 5 seconden, 10 yards, instant cast, 15 seconden cooldown. Totem heeft 5 hp and kan worden verwijderd voordat de totem damage doet.
Paladin
Consecration 565 mana 384 holy damage over 8 seconden, instant cast, 8 yards, 8 seconden cooldown.

en zoals per ongeluk hierboven al gezegd, is een talent....
[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 07-04-2006 16:38 ]
precies dan heb ik dus 10x liever een fire nova dan een consecration.Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:31:
[...]
Laten we dan echt naar het verschil kijken.
Shaman
Paladin
En daarbij is consecration een talent net als het 2e schild dat is volgens mij is.
En hoeveel mensen lopen met resistance gear in de bg?
wow heb je zelf dit wel eens nagelezen klinkt ook maar een heel klein beetje patserig.Wouter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:25:
[...]
Van de paar keer dat ik met m'n shammy BG's ingegaan ben met guildies, kunnen de meesten zich nog wel de term "pally-snack" herinneren. Op het moment dat ik die term gebruikte, wist iedereen dat ik ff een pally te grazen ging nemen. Nagenoeg altijd kwam ik terug en kon de pally wachten op een res.
.
[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 07-04-2006 16:42 ]
Woei, gister lekkere MC-trip gehad. 't Was pas de 4e keer dat we naar MC gingen (als guild), Luci, Maggy, Gehennas en Garr first attempt neer, en onze eerste try op Geddon ging helaas slechts tot 15%. Vanavond gaat ie neer.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6053Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:37:
[...]
ja er zijn holy protection potions en arcane resistance werkt tegen holy
en zoals per ongeluk hierboven al gezegd, is een talent....
Mocht het sarcastisch zijn wat je hierboven zegt ^^
Tuurlijk zijn er mensen die met resistance gear BG doen, je zou maar eens met volle nature res gear een shaman tegen komen, of voor de verandering een firemage!
Een priest uit onze guild heeft van elke school wel 150+resistance...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
150 resistance in elke school dan ben ik benieuwd of ie nog wat hp en mana overheeft want 150 van iedere class lijkt me lichtelijk overdreven.jarnotjuh schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:42:
[...]
Tuurlijk zijn er mensen die met resistance gear BG doen, je zou maar eens met volle nature res gear een shaman tegen komen, of voor de verandering een firemage!![]()
Een priest uit onze guild heeft van elke school wel 150+resistance...
En wat moet je met volle nature rest gear tegen een shammie?
[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 07-04-2006 16:45 ]
note theMantaMania schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:44:
[...]
150 resistance in elke school dan ben ik benieuwd of ie nog wat hp en mana overheeft want 150 van iedere class lijkt me lichtelijk overdreven.
En wat moet je met volle nature rest gear tegen een shammie?
Ik denk dat Jarnotjuh een beetje sarcastisch was.
Overigens als ie met 150 resistance tegen alles rondloopt, dan is dat of verschillende gears of hij is super gimped en word door rogues ge-oneshot
Anoniem: 40554
Hartstikke bedankt! maar een kelin probleempjeDeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:09:
[...]
Nurfed UI (www.nurfedui.net)
Is op dit moment nog geen update van sinds 1.10, maar de beta (hier: http://nurfedui.net/addons.php te vinden) werkt perfect.
[...]
Hij wilde z'n alt Bokkie noemen, maar vroeg eerst even of dat wat betekende in het Nederlands (hij had zo'n flauw vermoeden), en zag er toen toch maar van af
in het midden heb ik een balkje van me gezicht en als ik op een npc/player/ monster klik dan ook ...
hoe verplaats ik dat?
\Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:47:
[...]
note the
Overigens als ie met 150 resistance tegen alles rondloopt, dan is dat of verschillende gears of hij is super gimped en word door rogues ge-oneshot
dat van die priest leek ie toch redelijk serieus te menen in mijn ogen maar oke.
Ik zeg niet dat ik het doe, maar er zijn mensen die dat doen. Ik verlies toch wel, daar heb ik geen schoolgear voor nodig. die "Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:47:
[...]
note the
Maar die holy protection kan wel eens nuttig zijn voor tegen een pallie, of priest
Maarja, beetje duur pvp'en zo
Natuurlijk gimp je je stats, maar als je daarme 50% of meer kan resisten, zou het te doen zijn...
de gemiddelde priest in pvp kan je beter shadow prot voor nemen denk ikjarnotjuh schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:52:
[...]
Ik zeg niet dat ik het doe, maar er zijn mensen die dat doen. Ik verlies toch wel, daar heb ik geen schoolgear voor nodig. die "" was idd voor sarcasme.
Maar die holy protection kan wel eens nuttig zijn voor tegen een pallie, of priest
Maarja, beetje duur pvp'en zo
Natuurlijk gimp je je stats, maar als je daarme 50% of meer kan resisten, zou het te doen zijn...
Fraps van de 8-man Onyxia (op verzoek):
http://media.putfile.com/Onyxia-8-man
zoals gezegd: ik ging dood bij de overgang naar phase3, dus helaas geen killshot.
-edit-
Ah en aan de hand van de Fraps details ook kunnen zien dat het ongeveer 35 minuten heeft geduurd.
en nog een plaatje met getallen op de dmgmeters:
http://img79.imageshack.us/img79/1170/oxusaa82tj.jpg
zoals gezegd: ik ging dood bij de overgang naar phase3, dus helaas geen killshot.
-edit-
Ah en aan de hand van de Fraps details ook kunnen zien dat het ongeveer 35 minuten heeft geduurd.
en nog een plaatje met getallen op de dmgmeters:
http://img79.imageshack.us/img79/1170/oxusaa82tj.jpg
[ Voor 43% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 17:26 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Zometeen thuis maar eens ff checken, ben erg benieuwd, heb nu al zin om ff te kijken of we een groepje van 15 man kunnen maken, misschien van het weekend ook een try doen.DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:03:
Welke addon gebruik je voor die threatmeter? en welke voor die 2 castbars, waarop je kan zien hoelang het nog duurt voordat die attack komt?DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:03:
Lijken me beide handig om te hebben.
Over dat priest -> shadow, hmm ja. Maar smite is wel heel overpowered geworden, en holy fire ook wel met die 31pnt talent van de priest nu...
Zeker dat ene filmpje gezien?jarnotjuh schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:11:
[...]
Welke addon gebruik je voor die threatmeter? en welke voor die 2 castbars, waarop je kan zien hoelang het nog duurt voordat die attack komt?
Lijken me beide handig om te hebben.
Over dat priest -> shadow, hmm ja. Maar smite is wel heel overpowered geworden, en holy fire ook wel met die 31pnt talent van de priest nu...
Die had ook max +dmg gear wat er te krijgen is, dat krijg je dus meestal niet als priest uit BWL / AQ omdat je in de guild zit om te healen.
Bovendien 1 kick/cs/earth shock en je ligt, omdat je plots geen enkele spell meer kan casten zo'n beetje.
Nee dat filmpje sloeg echt helemaal nergens op. En Holy Fire even 3 sec casten doe je ook niet.
En de spullen die ik uit mining + skinning haal verkoop ik @ AH?blackadder75 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:10:
[...]
neem mining & skinning. Dan kan je binnen een paar levels een paar goud hebben.
en neem ALTIJD mining en skinnning, het kan me geen bal schelen welke proffesion je wilt. dat komt later wel.... begin altijd met mining en skinning. mine en skin je suf en je kan 10g hebben op lvl 10
dan kun je tussen lvl 15-20 wel eens overstappen op de proffesion die je eigenlijk wilt hebben.....
ehm, pallies waren in pvp vroeger bijna ieders favoriete target-> geen dmgoutput, geen range was gewoon giev honor plz. Dat is na de patch flink veranderd door nasty talents en nieuwe spells, nu is het hopen op goede timing van jou of slechte timing van hem of je vecht tegen iemand met 2-4 levens + stuns etcMantaMania schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:39:
Van de paar keer dat ik met m'n shammy BG's ingegaan ben met guildies, kunnen de meesten zich nog wel de term "pally-snack" herinneren. Op het moment dat ik die term gebruikte, wist iedereen dat ik ff een pally te grazen ging nemen. Nagenoeg altijd kwam ik terug en kon de pally wachten op een res
wow heb je zelf dit wel eens nagelezen klinkt ook maar een heel klein beetje patserig.
hey, ik heb ff je talentspec bekeken en ik zag dat je improved voidwalker had... is dit echt een verbetering? (en gebruik je VW dan ook vaak?)DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:03:
-edit-
Meer een geval van moeten om bij de hogere tier talents te komenViggen schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:26:
[...]
hey, ik heb ff je talentspec bekeken en ik zag dat je improved voidwalker had... is dit echt een verbetering? (en gebruik je VW dan ook vaak?)
Een groot aantal locks in mijn guild hebben al improved HS, dus nam ik die niet zodat men én improved én de gewone mee kan nemen, en dus koos ik maar voor wat puntjes improved voidwalker. Is wel lekker om mee te farmen tbh.
Voidwalker heb ik eigenlijk áltijd gebruikt om te soloen, van level 10 tot nu. Alleen sinds ik MD spec ben gebruik ik soms ook Felhunter als ik tegen mobs vecht die spells casten e.d.
[ Voor 15% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 17:32 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Nou copper is volgens mij geen drol waard en malachite enzo ook niet veel.
Ik begin eigelijk altijd met skinnen en herbs, swiftthistle is relatief veel waard, en later fadeleaf ook dus vandaar eigelijk mijn keuze hiervoor, samen met skinnen (light leather verkoopt ook best goed en je skinned het relatief veel).
Imo zijn dit de beste skills om mee te beginnen op een nieuwe server als je nog geen rijke lvl 60 hebt, ik ben vorige week voor de lol een lockje begonnen op een andere realm, en ik heb op lvl 21 nu 28g.
Gaat erg goed d8 ik zo.
Ik begin eigelijk altijd met skinnen en herbs, swiftthistle is relatief veel waard, en later fadeleaf ook dus vandaar eigelijk mijn keuze hiervoor, samen met skinnen (light leather verkoopt ook best goed en je skinned het relatief veel).
Imo zijn dit de beste skills om mee te beginnen op een nieuwe server als je nog geen rijke lvl 60 hebt, ik ben vorige week voor de lol een lockje begonnen op een andere realm, en ik heb op lvl 21 nu 28g.
Gaat erg goed d8 ik zo.
ah, was aan 't kijken voor respec en 'k kom idd net wat punten te kort om bij die hogere tier te komen jaDeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:29:
[...]
Meer een geval van moeten om bij de hogere tier talents te komen
Een groot aantal locks in mijn guild hebben al improved HS, dus nam ik die niet zodat men én improved én de gewone mee kan nemen, en dus koos ik maar voor wat puntjes improved voidwalker. Is wel lekker om mee te farmen tbh.
maar het heeft bij 't bij farmen dus nog best zin? (gewone VW is iig erg gaar omdat ie nauwelijks aggro houdt)
Anoniem: 28333
my thoughts exactlyMantaMania schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:39:
[...]
wow heb je zelf dit wel eens nagelezen klinkt ook maar een heel klein beetje patserig.
Anoniem: 76438
Ja, aggro houden is ie niet goed in, beste gewoon eerst ff een paar seconden laten staan, evt met Curse of Weakness, voordat je echt dmg gaat doen. Helaas slaan de veel elites je void zo de grond inViggen schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:34:
[...]
ah, was aan 't kijken voor respec en 'k kom idd net wat punten te kort om bij die hogere tier te komen jaen vroeg me af hoe ik die punten 't best kon besteden...
maar het heeft bij 't bij farmen dus nog best zin? (gewone VW is iig erg gaar omdat ie nauwelijks aggro houdt)
mja, gebruikte tot nu toe altijd succu als pet bij gewone mobs en felhunter bij casters... tankte dus altijd zelfAnoniem: 76438 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:00:
[...]
Ja, aggro houden is ie niet goed in, beste gewoon eerst ff een paar seconden laten staan, evt met Curse of Weakness, voordat je echt dmg gaat doen. Helaas slaan de veel elites je void zo de grond inOp casters gebruik ik overigens meestal mn Felhunter als tank, maar dat is helemaal hopeloos met agro houden.
heb nu 0/30/21 spec (met imp VW)... ff kijken of 't wat wordt
Heeft wow bij jullie ook wel es sound problemen.
Ik heb het volgende probleem
Soms als ik alt-tab of van zone verander wordt mijn geluid ineens heel lelijk.
Dit gebeurt zowel met mijn head-set (Logitech premium headset 350 USB) als met mijn onboard sound (DFI LanParty UT nF4 Ultra-D).
Ik heb dit alleen in WoW, als ik Winamp/TS oid tegelijkertijd gebruik blijft deze wel goed geluid geven.
Dit gebeurt zowel met mijn head-set (Logitech premium headset 350 USB) als met mijn onboard sound (DFI LanParty UT nF4 Ultra-D).
Ik heb dit alleen in WoW, als ik Winamp/TS oid tegelijkertijd gebruik blijft deze wel goed geluid geven.
Met Voidwalker is de truuk: zet die AE Taunt iig van autocast af, die kan je het beste sparen voor noodgevallen, hij trekt heel veel agro maar kost ook veel mana. Stuur je VW op de mob af of pull de mob met CoA en stuur dan je VW op hem af. Laat hem even agro builden (net als een echte tank!). Doe na 1 á 2 taunts CoA+Corruption op de mob, na 3 Immolate. Dan kan je vaak de mob al doodwanden verder, of met een goedgemikte shadowbolt neerschietenViggen schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:05:
[...]
mja, gebruikte tot nu toe altijd succu als pet bij gewone mobs en felhunter bij casters... tankte dus altijd zelf
heb nu 0/30/21 spec (met imp VW)... ff kijken of 't wat wordt
[ Voor 8% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 18:22 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Bekende bug idd, dan word je "ambience" sound dik hard. Oplossing: naar sound options gaan en ambience sound ff uit- en aanvinken (is geen permanente oplossing, elke keer als je alt-tabt mag je het weer opnieuw doen). Laatste tijd speel ik zonder geluid dus geen last meer van.Dennism schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:13:
Is wel een permanente oplossing voorThijs schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:59:
[...]
Bekende bug idd, dan word je "ambience" sound dik hard. Oplossing: naar sound options gaan en ambience sound ff uit- en aanvinken (is geen permanente oplossing, elke keer als je alt-tabt mag je het weer opnieuw doen). Laatste tijd speel ik zonder geluid dus geen last meer van.Heb trouwens het idee dat het alleen gebeurt als je meerdere keren achter elkaar alt-tabt binnen een korte tijd.
MozzSoundVolumeFix heet de addon.
WEBN & chill (@IBKR)
Anoniem: 61797
Ik ben opzoek naar een goede rogue build (swords) , ik wil toch van de daggers af omdat ik swords beter/fijner vindt in pve.
Ik zat aan zoiets te denken: http://www.wowhead.com/talent/?fhecoxZGoEzMVzx0o
of dit (hemo) http://www.wowhead.com/talent/?fhecox0oZhZVgV00IR0o
Is dit nog leuk in pvp ?? hoe bruikbaar is het voor highend pve ??
iemand hier ervaring mee ??
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 07-04-2006 20:16 ]
Vroeger was de Felhunter wel leuk als tank, met zijn stealth detection buff aggro.Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:00:
[...]
Ja, aggro houden is ie niet goed in, beste gewoon eerst ff een paar seconden laten staan, evt met Curse of Weakness, voordat je echt dmg gaat doen. Helaas slaan de veel elites je void zo de grond inOp casters gebruik ik overigens meestal mn Felhunter als tank, maar dat is helemaal hopeloos met agro houden.
Die een paar keer spammen en zelfs de beste tanks kregen hem niet meer van de Felhunter af.
op welke manier hebben hier de Warlocks hun talent tree ingeindeeld?
zelf heb ik het zo: http://www.wowhead.com/talent/?AVZ0xZxE0tRxtt
ik denk dat ik beter aftermath niet had kunnen kiezen.s
[ Voor 49% gewijzigd door Fietsbel op 07-04-2006 20:11 ]
39
ik zit op 18/0/21... destruction tot ruin, affliction tot en met nightfall en 1 grim reach..
oke
echt een leuk spel! prachtig landschap. handige guest en er zal nog veel een veel meeeer zijn. maar nu ik net lekker aan het spelen bent zegt die: World server is down. zijn ze soms onderhoud aan het doen. of ligt het aan mij? (ik ben human/warrior)
ligt aan jou evion.. ik sta in maurodon, nergens last van.. zag wel ineens gemdefaultchannel spammen met "persoon x left".. en dat 10 x verschillende namen. eastern kingdom ging afaik down ofzo..Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:34:
okeecht een leuk spel! prachtig landschap. handige guest en er zal nog veel een veel meeeer zijn. maar nu ik net lekker aan het spelen bent zegt die: World server is down. zijn ze soms onderhoud aan het doen. of ligt het aan mij? (ik ben human/warrior)
20/31 is de standaard combat sword build. Echter, haal een punt uit lightning reflexes en 2 uit imp. kick en stop ze alle drie in Agression, dat is een must have.Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:51:
Ik ben opzoek naar een goede rogue build (swords) , ik wil toch van de daggers af omdat ik swords beter/fijner vindt in pve.
Hemo is wel grappig maar de laagste damage in raids. Combat is over het algemeen de koning van de raid DPS.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
aha, ik kan der weer op
heb een vraagje, waarom kan een human/warrior geen two-hand dragen ? moet je eerst wat leren ofso ? ben u zeer dankbaar 
-edit: weet het al
maar dat ding kost 10k
-edit: weet het al
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 07-04-2006 21:25 ]
Zoek naar een two-handed trainer. In iedere grote hometown zit er wel een of meer van die weapon trainers. Die kunnen je precies vertellen waar je naartoe moet.Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:03:
aha, ik kan der weer opheb een vraagje, waarom kan een human/warrior geen two-hand dragen ? moet je eerst wat leren ofso ? ben u zeer dankbaar
10 silver bedoel je waarschijnlijk?-edit: weet het almaar dat ding kost 10k
Dat is niet zo veel hoor. Alleen in het begin lijkt het veel, maar daar komt snel verandering in.
Dus haal op lvl 10 die two-handed-weapon skill dan heb je ongeveer wel die 10silver bij elkaar.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 07-04-2006 21:29 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Shaman lovin'
[ Voor 15% gewijzigd door Crowmeister op 07-04-2006 23:25 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Anoniem: 104748
Is het nog de moeite om met wow te beginnen, of kom je gelijk in een lvl60 wereld. Ik weet dat er iedere keer nieuwe servers komen maar ik heb het idee dat de meeste die beginnen al minimaal 1 lvl 60 heeft.
Kortom, is er voor een persoon (die niet afhankelijk wil zijn van guild plays) nog te genieten als er met WOW wordt begonnen?
Kortom, is er voor een persoon (die niet afhankelijk wil zijn van guild plays) nog te genieten als er met WOW wordt begonnen?
Tuurlijk wel, omdat je gewoon heel erg veel solo kan doen als je dat wil, en dan maakt het niet uit hoeveel lvl 60's er rondlopen.Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:55:
Is het nog de moeite om met wow te beginnen, of kom je gelijk in een lvl60 wereld. Ik weet dat er iedere keer nieuwe servers komen maar ik heb het idee dat de meeste die beginnen al minimaal 1 lvl 60 heeft.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
idd, de rest is wel goed, respec gewoon en stop de nieuwe punten in 2 voor imp lifetap, 2 in imp healthstone en 1 extra in intensity. Ik neem dat je veel pvpt ook, anders kan je beter de punten voor imp searing pain beter elders gebruiken pyroclasm is een hele leuke bv en maar 2 puntenHomedisc schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:09:
De server is ingedeeld in 3 servers; 1 voor Kalimdor, 1 voor Eastern Kingdom en 1 voor instances. Als de Kalimdor server down is kan je gewoon rustig verder in Maraudon. Ligt dus niet aan hem, gewoon een server die ff down is. Shit happens.BootVluchteling schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:37:
[...]
ligt aan jou evion.. ik sta in maurodon, nergens last van.. zag wel ineens gemdefaultchannel spammen met "persoon x left".. en dat 10 x verschillende namen. eastern kingdom ging afaik down ofzo..
Anoniem: 76438
Ik ben meerdere keren op een andere server begonnen. Dat wil prima, en ik vermaak me prima met mijn eerste horde karakter boven lvl 15, een orc hunter, zelfs met de wat simpelere low lvl quests.Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:55:
Het nadeel van een server waar al veel 60-ers zitten is dat de economie van het spel weel eens vern**kt is.
Handelsgoederen uit lage-lvl-gebieden zijn namelijk erg duur (linen/wool cloth, copper bars, bepaalde wapens/items). Natuurlijk is dit vervelend als je je skill in leatherworking/blacksmithing/tailoring/etc. wil verhogen, en je hebt niet alle benodigde items, want je zal als beginner daarvoor diep in de buidel moeten tasten.
Aan de andere kant, je hebt er ook profijt van. Alles wat je in het begin vind aan items, kun je goed verkopen. En veel hoge lvl's kijken niet op een paar cent.
Zeker als je de Auction House een beetje door hebt is er goed geld te verdienen. Mijn orc hunter die ik begonnen ben op een nieuwe server had op lvl 15 ongeveer 15g in zijn portemonee.
Ander voordeel: mocht je in een groep zitten met wat alts (2e-3e-4e karakter) zal je veel minder tijd kwijt zijn aan zoeken, of zelfs verkeerde dingen doen. Ik weet niet of je alles zelf uit wil zoeken, maar het kan best handig zijn als iemand weet waar je moet zijn.
Mijn strategie op de AH: Zet alles wat je wil verkopen rond een uur of 15.00-16.00u op de AH, voor 8 uur. Die 8 uur heeft de AH de meeste bezoekers, veel mensen die net uit het werk/school zijn, of voor het eten nog snel even willen kijken of ze nog leuke koopjes zien. En, door het er maar 8 uur op te zetten bespaar je 66% van de fee. Natuurlijk, je loopt het risico om het niet verkopen, maar je kunt het nu 3x proberen voor de prijs van 24h. En dat kan nogal wat schelen.
Overigens, als ik wat wil kopen, doe ik dat zelden met buy out. Ik koop het meeste met bid, soms we items van 10 lvls hoger. Zo heb je meestal wel redelijke gear voor je level, zonder je blauw te betalen.
Ik heb 5/33/13Homedisc schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:09:
Ben er zelf redelijk tevreden mee, het werkt voor mij iig. De voordelen van instant casts, Soul link, casting time reductie op imolate en SB. Geen uber-dmg build, maar ik kan me in pvp redelijk verweren, en mijn pets gaan ook redelijk lang mee, en mn succy doet lekker dmg.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 08-04-2006 02:00 ]
Weet niet of deze video al eerder is gepost, zag het op myn guild's forums staan en ik vond dat dit wel een erg grappige vid is
http://media.putfile.com/Warlock-PvP
BTW eergisteren goede dag voor mijn priest alt
. Had zo ffies in 1 MC run benediction, chest, boots, en circlet of prophecy voor 1 dkp per stuk gekregen
.
BTW eergisteren goede dag voor mijn priest alt
Zie de lol van dat filmpje nietJeanLucPicard schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 03:43:
Weet niet of deze video al eerder is gepost, zag het op myn guild's forums staan en ik vond dat dit wel een erg grappige vid is![]()
BTW eergisteren goede dag voor mijn priest alt. Had zo ffies in 1 MC run benediction, chest, boots, en circlet of prophecy voor 1 dkp per stuk gekregen
.

Lol, heb je stiekem in m'n huis ingebroken en een camera op mij gericht? Ik doe het bijna precies hetzelfde. Pullen met CoA, Void erop en na 2 / 3 taunts Immolate + Corruption. Als de mob jou level of lager is hoef je 'm meestal geeneens meer te wanden (of maar een klein beetje). Dit is wel op lagere levels, ben nog op level 42.DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:21:
[...]
Met Voidwalker is de truuk: zet die AE Taunt iig van autocast af, die kan je het beste sparen voor noodgevallen, hij trekt heel veel agro maar kost ook veel mana. Stuur je VW op de mob af of pull de mob met CoA en stuur dan je VW op hem af. Laat hem even agro builden (net als een echte tank!). Doe na 1 á 2 taunts CoA+Corruption op de mob, na 3 Immolate. Dan kan je vaak de mob al doodwanden verder, of met een goedgemikte shadowbolt neerschieten
Surfin' paradise!
Anoniem: 14383
LoooolJeanLucPicard schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 03:43:
Weet niet of deze video al eerder is gepost, zag het op myn guild's forums staan en ik vond dat dit wel een erg grappige vid is![]()
JeanLucPicard schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 03:43:
BTW eergisteren goede dag voor mijn priest alt. Had zo ffies in 1 MC run benediction, chest, boots, en circlet of prophecy voor 1 dkp per stuk gekregen
.
Druk ctrl+M in het spel lost het als het goed is opDennism schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:13:
Een heel leuk spel.
Maar je moet TEveel lopen. Ik ben nu Human/Warrior, vind het best wel saai worden.
Die two-hand moet je trainen. Heb ik gedaan nadat ik van iemand 50zilver kreeg
Dus mij vraag: weet iemand een goeie build, wat niet na 8 lvl's al saaai word.
-edit: ben ff een mage begonnen nu lvl 4
Maar je moet TEveel lopen. Ik ben nu Human/Warrior, vind het best wel saai worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 08-04-2006 13:48 ]
Anoniem: 163397
Elke build is na 8 lvl's nog saai....... gewoon doorspelen tot hoger lvl dan kan je meer, en op lvl 40 kan je paardje halen.
DUDE . je kunt pas na 10 lvls uberhaubt aan een build beginnenAnoniem: 168502 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:22:
Een heel leuk spel.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anoniem: 154608
hehe als je na 10 lvl's het spel al saai vind is het niet aan jou besteed denk ik ;p
bah, het word nu echt eng bij ons op de server, je kunt niet naar IF toe of allemaal van die lv 7/8 mensen die je whisperen /yellen voor geld :<
heb trouwens bijna mn beast deck bij elkaar, maar vind NERGENS nr 5 en 6, zoek AH al af voor 2 weken, maar niks. Terwijl die juist niet zo heel rare moeten zijn..
heb trouwens bijna mn beast deck bij elkaar, maar vind NERGENS nr 5 en 6, zoek AH al af voor 2 weken, maar niks. Terwijl die juist niet zo heel rare moeten zijn..
Dat zeg ik niet. ik zeg: Met warrior lvl 8 is saai. beter lezen heAnoniem: 154608 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:26:
hehe als je na 10 lvl's het spel al saai vind is het niet aan jou besteed denk ik ;p
Anoniem: 101148
Je moet ff doorspelen, vanaf level 15 begin je leuke items te vinden (groene armor en wapens) krijg je ook wat leukere quests enzo. Je hebt ook nog niet alle skills geleerd op level 8 dus heb ff geduld.Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:51:
[...]
Dat zeg ik niet. ik zeg: Met warrior lvl 8 is saai. beter lezen he
http://www.trollbane-europe.com/index.php?page=news
Woot...
Zo kan het dus ook, was erg cool om bij te zijn en bijna iedereen gedroeg zich:)
Final was een Pala/Lock/Hunter tegen een Priest/Shammy/Warrior.
Woot...
Zo kan het dus ook, was erg cool om bij te zijn en bijna iedereen gedroeg zich:)
Final was een Pala/Lock/Hunter tegen een Priest/Shammy/Warrior.
[ Voor 20% gewijzigd door Routed op 08-04-2006 15:39 ]
Aangezien bijna aan 1000 berichten maar weer een nieuwe topic Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 70
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.