Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Anoniem: 168502 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:30:
hoi hoi,

morgen :D kwam op school heel gewoone dag :) 2 uur uit :P huppa dikke clik van arnhem :P naja, mprgen komen ze weer :P :D alles goed hier ?? binnenkort ingame. ga nu weer Gunz, en cs gamen Ajuuu
En zelfs astalavista's babelfish snapt er niets van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

[b][message=25528012,noline]RaseriaN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:36
Toch ff iets ontopic, guilds die ook gescheiden DKP databases hebben?
Dus voor MC/Onyxia, voor BWL en voor AQ40 raids? We hebben dus van die slimme mensen die DKP farmen in MC en die uitgeven in BWL wat niet helemaal de bedoeling was toen we het systeem aan het opzetten waren (door wat kromme regels hebben we meer DKP per MC run dan voor 3 dagen BWL raiden, maar dat word nu dus veranderd)
Vraag is dus, werkt dat gescheiden een beetje of is het gewoon om nog meer problemen vragen?
Een apart DKP systeem voor 20mans instances en een apart systeem voor 40mans instances.. We proberen de DKP balans tussen MC en BWL zo te houden dat je niet in MC kunt farmen voor BWL, en dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
RaseriaN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:36:
[...]

Ik vind je heel lief enzo he, maar slowchat en offtopic gewauwel is eigenlijk niet toe gestaan ;)
(zul je zien komt een of andere mod me ff editen en sarcastich vertellen dat ik het zelf ook doe :P)

Dus voor MC/Onyxia, voor BWL en voor AQ40 raids? We hebben dus van die slimme mensen die DKP farmen in MC en die uitgeven in BWL wat niet helemaal de bedoeling was toen we het systeem aan het opzetten waren (door wat kromme regels hebben we meer DKP per MC run dan voor 3 dagen BWL raiden, maar dat word nu dus veranderd)
Vraag is dus, werkt dat gescheiden een beetje of is het gewoon om nog meer problemen vragen?
Wij werken met een gescheiden zero sum systeem en dat werkt helemaal top. Iedereen kan precies zien waar ie aan toe is en wanneer hij aan de "beurt" is voor item. Zo ingesteld om idd te voorkomen dat mensen die al een tijd MC lopen voor de komende maanden alle items in BWL etc tot zich kunnen eigenen :) Wat er weer voor zorgt dat je kans hebt dat nieuwe members minder zin hebben in BWL. Oh en cap op het max aantal dkp, want nee die linker binding gaat niet vallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

cWaVe1 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:42:
[...]

Wij werken met een gescheiden zero sum systeem en dat werkt helemaal top. Iedereen kan precies zien waar ie aan toe is en wanneer hij aan de "beurt" is voor item. Zo ingesteld om idd te voorkomen dat mensen die al een tijd MC lopen voor de komende maanden alle items in BWL etc tot zich kunnen eigenen :) Wat er weer voor zorgt dat je kans hebt dat nieuwe members minder zin hebben in BWL. Oh en cap op het max aantal dkp, want nee die linker binding gaat niet vallen....
Wij hebben besloten dat je geen dkp meer kan verdienen in MC, alleen uitgeven. Vooralsnog werkt dit prima, en heeft als voordeel dat we en goeie attendancy hebben bij BWL (bijlangena nog niet op farm, hebben net deze week Firemaw eerste keer down), en dat mensen dus inderdaad niet MC gaan farmen voor dkp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

[...]

Ik vind je heel lief enzo he, maar slowchat en offtopic gewauwel is eigenlijk niet toe gestaan ;)
(zul je zien komt een of andere mod me ff editen en sarcastich vertellen dat ik het zelf ook doe :P)

hangt er van af hoever jullie in BWL zijn. wij farmde dus alleen razorgore.* we hadden gescheiden DKP * maar niemand kwam dus want weinig loot en veel repair kosten. Nu we chromie farmen en nef soon down gaat wilt iedereen BWL joinen 8)7 . dus hangt er echt vanaf hoever je in BWL bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 98940 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:54:
[...]
hangt er van af hoever jullie in BWL zijn. wij farmde dus alleen razorgore.* we hadden gescheiden DKP * maar niemand kwam dus want weinig loot en veel repair kosten. Nu we chromie farmen en nef soon down gaat wilt iedereen BWL joinen 8)7 . dus hangt er echt vanaf hoever je in BWL bent.
Tot en met Chroombakkus op farm en Nefarian sinds afgelopen zondag 1e keer gekilled.
Het probleem met niemand komen hebben we al opgelost met een CoreRaiding team ;)
Maarja nu begint dus dat DKP systeem zichzelf de nek om te draaien omdat we en DKP farmers hebben in MC en Ony en de items een beetje uit de hand beginnen te lopen qua prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Wij doen niet aan DKP in Zul'Gurub en AQ20.

En sinds MC op farm-status is krijg je 110 DKP voor een volle run, terwijl je voor een avondje wipen op Razorgore in BWL 150 DKP krijgt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even terugkomend op die hele prot <> anders gespecced warriors die tanken die ongeveer hier begon. Het gaat hierbij om een fury build zonder geen talents in parry/block/def en armor en wel in andere handige dingen die je damage verhogen.

De reden is daarvoor heel simpel, op het moment dat je als guild bwl al maanden op farm hebt, je gaat als een trein door AQ40 en hebt de bijbehorende gear dan kom je er al snel aan dat je tegen caps loopt als warrior. Meer dan 75% damage vermindering door armor is niet mogelijk, meer dan 25% (dit precieze percentage moet ik nog ff opzoeken) blokken, dodgen of parryen ook niet. En als je puur door je gear daar al in de buurt komt, waarom zou je daar talents in stoppen? Stop dat dan in iets dat niet gecapped is, je damage!

En op dat idee is die build gebaseerd. Ik heb een lvl 60 warrior alt waarbij ik deze build (ongeveer) voor de grap aan het testen ben en het werkt inderdaad erg leuk. Natuurlijk pak ik veel meer damage doordat ik niet die +def, +armor, +parry talenten heb maar ik doe ook veeeel meer damagen dan met een puur prot build en aggro houden is ook geen enkel probleem. Na een ubrs 15 man run sta ik zonder moeite 3 of 4 op de damagedone list en eerste met damage taken na 75% van de tijd met 2 eenhanders in def stance rond te lopen. Enkel bij bosses switch ik naar een shield.

En over fire <> frost in MC. In het begin is het inderdaad beter om een frost build te nemen aangezien je minder resists krijgt in MC. Maar zodra je full epic rondloopt met voldoende +hit en spell penetration (en bij de warlocks flink zeurt om Curse of Elements op elke mob) vervalt het verschil hierin en zit er weinig damage verschil meer tussen fire en frost. Bij fire immune mobs ligt het natuurlijk anders maar daar kun je makkelijk met je arcane missiles gaan slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

we hadden laatst te weinig tanks bij domo , dus 1 van onze tanks nam 2 adds op zich in die niet prot stance ( srry weinig verstand van warrior ). hij hield perfect agro op beide adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155585

Gaan vanavond BWL beginnen met mn guild, kan alleen lastig Horde-tactics vinden op internet,
heeft iemand goede tactics die hij/zij gebruikt?
Of is er niet zoveel verschil tussen shaman/paladin.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:24
Anoniem: 155585 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:56:
Gaan vanavond BWL beginnen met mn guild, kan alleen lastig Horde-tactics vinden op internet,

Bij Razorgore zit er weinig verschil... wij gebruiken alleen warriors om te kiten, hunters om legionnaries te pullen naar de warriors en de rest killt mages. Paladins (shamans in jullie geval ;)) om te healen, een van hen controlt de orb. Razorgore's echte uitdaging is om te gaan met de enorme lag die erbij komt kijken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42
Je zou hier eens moeten kijken. Gebruik deze site voor MC en ik vind hem erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134756

Anoniem: 155585 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:56:

nooit gedacht dat big ED himself om advies zou vragen.

ligt bij jou de inlogserver er ook af dikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155585

Ja problemen met inloggen, halve server disconnecte
Lang leve Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ja dit is wel weer erg slecht inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 22:15

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zo ik heb eindelijk mijn eigen account :D

Ik speel @
Xavius (undead, mage)
Trollbane (gnome, warlock)
Arathor (troll. class moet ik nog kiezen :P)

allemaal met de nickname Zenedorm

[ Voor 5% gewijzigd door Vuurvoske op 06-04-2006 19:21 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Nieuwe Realms geopend :

Today we'll be opening four new Realms at 16:00 CET:
Boulderfist (PvP)
Eonar (PvE)
Ravenholdt (RP PvP)
Vek'nilash (PvP)

http://forums-en.wow-euro...8342&p=1&tmp=1#post938342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Hee :P
IK speel nu een paar weekjes undead rogue .. maar rogue vind ik niet echt super!

nu wil ik een warrior maken ... alleen ik twijfel tussen tauren/orc ..
iemand tips welke ik beter kan nemen?
ik hou van pvp/battlegrounds enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 40554 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:36:
IK speel nu een paar weekjes undead rogue .. maar rogue vind ik niet echt super!

Tauren.
De +5 herbalism is echt een ontzettend goede racial die zijn gelijke niet kent. En ook een hele goede, want wie verwacht er nu niet van een koe dat hij extra goed kan grazen? :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha :P
zonet ook een paar man ingame gesproken en die zeggen dat ik beter orc kan gaan :X (meer dps)

maar als ik voor tauren zou gaan , dan kan ik het beste voor alchemy en herbalism gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:27
Orcs hebben 25% kans om stuns te resisten en dat is wel heel goed in PvP. Taurens hebben daarintegen weer 5% meer HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Ik zou een ud nemen, wotf ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
unex schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:22:
Orcs hebben 25% kans om stuns te resisten en dat is wel heel goed in PvP. Taurens hebben daarintegen weer 5% meer HP.
Die 5% maakt zoveel niet uit, mijn undead warrior heeft meer HP dan de MT Tauren
in mijn guild. Komt gewoon door de items natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:13:
[...]

Die 5% maakt zoveel niet uit, mijn undead warrior heeft meer HP dan de MT Tauren
in mijn guild. Komt gewoon door de items natuurlijk.
Tja, maar met dezelfde items heeft ie dus wel 5% meer :O

Op 10k health is dat 500 health, toch niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Weet niet of het al gepost is maar: Keyrings!
Lijkt me heel fijn, weet wat slot vrij

01. Workshop Key (Gnomeregan)
02. Scarlet Key (Scarlet Monastery and Stratholme Live)
03. Key to Searing Gorge (Loch Modan entrance into Searing Gorge)
04. Shadowforge Key (Blackrock Depths)
05. Prison Cell Key (Jailbreak! in Blackrock Depths)
06. Crescent Key (Dire Maul)
07. Skeleton Key (Scholomance)
08. Key to the City (Stratholme Undead)
09. Mallet of Zul'Farrak (Ghaz'rilla boss in Zul'Farrak)
10. Sceptre of Celebras (Inner Maraudon)
11. Seal of Anscension (Upper Blackrock Spire)
12. Drakefire Amulet (Onyxia's Lair)

;)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 167308 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:07:
[...]

hoezo respectloos, je gaat niet in een game zoiets doen, want je kunt verwachten dat er zoiets gaat gebeuren, heel simpel.

Ik ken heel toevallig een van de gasten die die funeral hebben gecrashed, groot gelijl, moeten ze het maar ergens anders doen.
dat zegt iets over jouw guild dan, of het gebrek daaraan natuurlijk.
In een guild word je toch echtwel bevriend met de andere guild members, je word echt vrienden.
Als een van je real-life vrienden overlijdt ga je toch ook naar zn begrafenis?
In een guild zit je vaak met mensen van veel verschillende nationaliteiten, naar een begrafenis gaan zit er dan echt niet in. Dan mogen ze dat toch wel online doen. Als dienst aan een vriend.
Ik vind het echt respectloos van die andere guilld

/mening
Crowmeister schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:49:
Weet niet of het al gepost is maar: Keyrings!
Lijkt me heel fijn, weet wat slot vrij

09. Mallet of Zul'Farrak (Ghaz'rilla boss in Zul'Farrak)
10. Sceptre of Celebras (Inner Maraudon)
11. Seal of Anscension (Upper Blackrock Spire)
12. Drakefire Amulet (Onyxia's Lair)

;)
nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:53
Anoniem: 40554 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:06:
haha :P
zonet ook een paar man ingame gesproken en die zeggen dat ik beter orc kan gaan :X (meer dps)

maar als ik voor tauren zou gaan , dan kan ik het beste voor alchemy en herbalism gaan?
* superbassie is Orc, geen idee waarom :P

UD warrior is ook wel nice check Laintime maar eens :D
Tauren doet me altijd aan Pat denken -> gewoon groep allies inrennen en gewoon om je heen slaan

Mij boeien die race abilities iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 40554 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:36:

ik speel een lvl 60 tauren warrior. En hield ook van AV/AB/WSG....maar hoe dom het ook klinkt, als tauren ( groot, breed ) ben je veel gemakkelijker te targettten dan bijvoorbeeld een undead of Troll warrior.

Ik en een vriend van me (undead mage) hebben een keer een test gedaan.
Dus gewoon naast elkaar gaan staan als er een hele groep allaince aankomt.
En het is echt zo dat ze mij gewoon eerst targetten en afmaken.
En in een groep is een mage toch veel gevaarlijker dan een warrior.
Maarja , BG`s en warriors is ook niet meer alles.

als het je weinig uitmaakt:
PVE = Tauren (die +5% hp is echt een big deal in instance`s)
PVP = Orc ( 25% stun resistence is gewoon imba in pvp :P )
PVP2 = Undead (WotF is ook heel leuk, maar +25% stun res. is beter imo)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 18:28

Mystic_X

What does this button do

johnnyv.nl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:18:
[...]

Tja, maar met dezelfde items heeft ie dus wel 5% meer :O

Op 10k health is dat 500 health, toch niet niks.
Nee die 5% is als het goed is alleen maar base HP en niet op stam

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
Crowmeister schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:49:
09. Mallet of Zul'Farrak (Ghaz'rilla boss in Zul'Farrak) <-item
10. Sceptre of Celebras (Inner Maraudon) <-item
11. Seal of Anscension (Upper Blackrock Spire) <-item
12. Drakefire Amulet (Onyxia's Lair) <-item
;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mystic_X schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:21:
[...]
Dan zou het helemaal waardeloos zijn, het is dus wel op 10k hp = 10500 voor een tauren.
Magoed, het is toch voornamelijk gear, onze MT liep ook vrolijk rond met 15k hp (ok, testje en niet heel lang - last stand, trinket enzo - maar hij haalde het wel ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:23
IK vind het ronduit dieptriest wat die guild heeft gedaan bij de rouwende guild. Zoals iemand op fok al zegt: "Als je zelfs ingame al geen respect kunt opbrengen, wat voor kansloos persoon moet je dan zijn?"

Tijdens het spelen van zo'n spel worden je mede guild members toch een soort van online vrienden. Dat dan iemand overlijd kan gebeuren. Ik vind het dan ook een mooi gebaar dat die guild een ingame uitvaart wil doen als respect voor de verloren guildmember.

In het echt ga je toch ook niet als gek dwars door een begrafenis heen banjeren. Dan ken je de overleden persoon ook niet, maar dan toon je WEL respect voor de overledene.

Waarom zou je dat dan niet ingame ook doen??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Rakkerzero schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:47:
IK vind het ronduit dieptriest wat die guild heeft gedaan bij de rouwende guild. Zoals iemand op fok al zegt: "Als je zelfs ingame al geen respect kunt opbrengen, wat voor kansloos persoon moet je dan zijn?"

Tijdens het spelen van zo'n spel worden je mede guild members toch een soort van online vrienden. Dat dan iemand overlijd kan gebeuren. Ik vind het dan ook een mooi gebaar dat die guild een ingame uitvaart wil doen als respect voor de verloren guildmember.

In het echt ga je toch ook niet als gek dwars door een begrafenis heen banjeren. Dan ken je de overleden persoon ook niet, maar dan toon je WEL respect voor de overledene.

Waarom zou je dat dan niet ingame ook doen??
Wat ik heb gelezen en gezien in het filmpje is dat een paar mensen van SN (Serenity Now) iets hadden gezegd/gedaan, vervolgens word hun hele guild afgeschilderd/uitgemaakt voor weet ik veel wat omdat ze al bekent stonden als gankers.

Ik denk dat hun toen gedacht hebben, fuck it latten we dan maar zo zijn zoals ze zeggen dat we zijn.

disclamer ik praat het hier niet goed, maar ik keur het ook niet af, want dit soort dingen kun je nu eenmaal verwachten in een mmorpg en zeker @ een PvP server, en als ik het verhaal zo gezien heb riepen de andere het wel min of meer over zich af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Bah, tier 0,5 quest valt vies tegen... Ben er mee bezig met mijn Warrior. Heb de eerste 6 delen nou bij elkaar, maar de quest erna is vervelend.

Hoop elite gesloop en ik moet een duke neermaaien, en das een spawnkans van 1 op 4 :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

nee, gewoon 1 database maar met de voortgang de moeite belonen. Dus we hebben nu bv voor volle clears van mc, ony, zg of aq20 vaste dkp waarden, en voor bwl en aq40 dkp per uur. Daarnaast attendecy <40% (wordt alleen voor bwl en aq40 berekend) is geen bids op loot. Dus al spaar je alle dkp op van mc en easy instances zonder wipes of inzet, heb je dus geen attendency en wel dkp die je niet in bwl of aq40 kan gebruiken. Voordeel van dit systeem is dat iedereen de moeilijkere instances in moet want je krijgt veel meer dkp en anders ook geen loot uit die instance.
Bosmonster schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:44:

2x saccrificen kan niet (kan wel, maar hou je maar 1 buff over). Wat je wel kunt doen is na de saccrifice je demon weer tot leven wekken met jumper cables. Dan krijg je naast de 15% van de saccrifice ook 10% van de succ.

1400 gemiddeld is overigens niet zo heel boeiend. Met de debuffs en dmg gear in MC doet je non-crit bolt al snel zo'n 1200. Met een crit build of wat extra buffs (zie boven) is 1400 gemiddeld dus niet zo heel spectaculair.
1ste is een bugexploit
2de is een kunst namelijk overdrijven. Met shadowweaving en je bugexploit en trinkets en goede dmg gear doe je misschien 'al snel' 1200 bolts. Imo is het trouwens niet de dmg die belangrijk is voor een lock, maar zijn aggro, elke lock met raidervaring weet dat hij aggro zal krijgen als hij 100% out gaat. en warriors die zeggen dat niemand aggro steelt van hen... als dps voluit gaat bij sommige mobs of bosses, think again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vandaag bindings of transcendence meegenomen. Nog maar 1 deeltje te gaan nu, namelijk de shoulders.
Verder nog 19k CH rep te grinden voor de mace en dan maar eens hopen dat Sartura's might een 2e keer wil droppen, alhoewel ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren gelukkig me verbinding normaal, hopelijk dus bij bbned de problemen opgelost

ook een lekkere raidavond

eerst bracers of 10 storms van razor vervolgens Vael een flawlless kill
en van Broodlord me 10 stormen laarsen \o/

echter ook slecht nieuws 1 van onze priests stopt met wow :< ivm tijdsgebrek
altijd jammer :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Dat laatste heeft iets te maken met de lente, al die dr00ds en priests hebben het celibaat van zich afgegooid. Hebben een DPS alt gerolled en zijn IRL achter de meisjes aan.

Gekke gasten : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Mystic_X schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:21:
[...]

Nope. 5% na alles, zelfde als Blessing of Kings.
Vincentio schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:57:
Vandaag bindings of transcendence meegenomen. Nog maar 1 deeltje te gaan nu, namelijk de shoulders.
Verder nog 19k CH rep te grinden voor de mace en dan maar eens hopen dat Sartura's might een 2e keer wil droppen, alhoewel ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Ga je niet voor de Qiraji staff?
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 07:42:

echter ook slecht nieuws 1 van onze priests stopt met wow :< ivm tijdsgebrek
altijd jammer :/
Een van onze Druids postte vanmorgen dat hij ging rerollen naar Alliance om de grootse guild daar te kunnen joinen. We hadden niet genoeg guildspirit en het ging "niet zo goed".

Jammer dat hij echt verwacht dat ie nog in contested gebieden kan levellen. We zullen hem eens laten zien wat voor guildspirit we precies hebben >:)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 07-04-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

addictive schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:14:
[...]

dat zegt iets over jouw guild dan, of het gebrek daaraan natuurlijk.
In een guild word je toch echtwel bevriend met de andere guild members, je word echt vrienden.
Als een van je real-life vrienden overlijdt ga je toch ook naar zn begrafenis?
In een guild zit je vaak met mensen van veel verschillende nationaliteiten, naar een begrafenis gaan zit er dan echt niet in. Dan mogen ze dat toch wel online doen. Als dienst aan een vriend.
Ik vind het echt respectloos van die andere guilld

/mening

[...]

nice :D
tja, real life is geen game. Ik vind dat zulk soort onzin gewoon niet thuishoort in een game. Ga dan lekker een condolenaceregister openen, maar doe dat soort onzin dan niet op een PvP server, waar je gewoon kunt verwachten dat je in een contested area geganked of whatever kunt worden. Hadden ze het maar in horde friendly area moeten doen waar ze niet geganked hadden kunnen worden, en was al dat gezeik van respectloos dit en respectloos dat ook niet van toepassing geweest.

Zegt overigens helemaal niets over mijn guild, maar over mij. Er is een grens tussen game en real life, en die grens wordt met een online begravenis wat mij betreft overschreden. Zelfde gezeur als die gay guild, hoort ook niet in WoW thuis. Die mensen hebben gewoon geen besef meer van wel kan ingame en wat dus duidelijk niet kan.

In ander nieuws, Garb of Royal Ascension voor mij <3 leuk voor emperor tanking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
@ zoneseek

Ach, niet anders dan dat jullie full tier 1 chars wegkapen van andere guilds he?

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 07-04-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:20:
Dat laatste heeft iets te maken met de lente, al die dr00ds en priests hebben het celibaat van zich afgegooid. Hebben een DPS alt gerolled en zijn IRL achter de meisjes aan.

nah hely heb wat aanpassingen gehad in de prive sfeer persoonlijke omstandigheden en shit

stilletjes hoop ik wel dat ie over een tijdje weer terugkomt
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:23:
[...]
Een van onze Druids postte vanmorgen dat hij ging rerollen naar Alliance om de grootse guild daar te kunnen joinen. We hadden niet genoeg guildspirit en het ging "niet zo goed".

Jammer dat hij echt verwacht dat ie nog in contested gebieden kan levellen. We zullen hem eens laten zien wat voor guildspirit we precies hebben >:)
:D wel een beetje 'dom' om te denken dat je er op die manier mee 'wegkomt'

als ie dan perse alliance had willen rollen had ie beter een andere realm kunnen pakken dan denk ik

wel een beet zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:07
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:45:

1ste is een bugexploit
2de is een kunst namelijk overdrijven. Met shadowweaving en je bugexploit en trinkets en goede dmg gear doe je misschien 'al snel' 1200 bolts. Imo is het trouwens niet de dmg die belangrijk is voor een lock, maar zijn aggro, elke lock met raidervaring weet dat hij aggro zal krijgen als hij 100% out gaat. en warriors die zeggen dat niemand aggro steelt van hen... als dps voluit gaat bij sommige mobs of bosses, think again.
Je doet niet bepaald "al snel" 1200 dmg gemiddeld. Ik heb in full damage gear bijna 600 spelldamage en +5% crit, en doe daarmee zonder debuff/succ/watdanook 1150 damage gemiddeld (crits e.d. meegerekend). Dat is dus met CoS net boven die 1200 damage gemiddeld. Voor gear met +600spelldamage moet je eigenlijk in volledig über-BWL-gear zitten, wat ik niet bepaald "snel" kan noemen.
Met die "exploit" en Zandalarian Hero Charm doe ik wel 1750 damage gemiddeld per bolt ongeveer (4.2k crit :o).

[ Voor 8% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 09:01 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:46:
@ zoneseek

Ach, niet anders dan dat jullie full tier 1 chars wegkapen van andere guilds he?
Oei wat een zure reactie ineens. Kennen wij allebei iemand die voor ons is weggegaan bij jullie? :)

Wij kapen overigens geen mensen weg, die komen allemaal naar ons toe en het is dus hun eigen beslissing. Aangezien full Tier 1 ruimschoots aan onze minimale equipment voorwaarden voldoet, zal die persoon, mits een gewilde class, zeker zijn weg wel bij ons vinden als trial.
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:49:
[...]

:D wel een beetje 'dom' om te denken dat je er op die manier mee 'wegkomt'

als ie dan perse alliance had willen rollen had ie beter een andere realm kunnen pakken dan denk ik

wel een beet zuur
Mja het kwam wel heel erg out of the blue, dus voor hetzelfde geldt issie al 3 weken bezig met een alt. Maar ik ken wel wat mensen in de guild waar hij dan bij wil, dus tenzij hij prive al een dealtje heeft beklonken ga ik ze wel even "waarschuwen" voor zijn houding en gedrag.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 07-04-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:00:
[...]

Je doet niet bepaald "al snel" 1200 dmg gemiddeld. Ik heb in full damage gear bijna 600 spelldamage en +5% crit, en doe daarmee zonder debuff/succ/watdanook 1150 damage gemiddeld (crits e.d. meegerekend). Dat is dus met CoS net boven die 1200 damage gemiddeld. Voor gear met +600spelldamage moet je eigenlijk in volledig über-BWL-gear zitten, wat ik niet bepaald "snel" kan noemen.
Met die "exploit" en Zandalarian Hero Charm doe ik wel 1750 damage gemiddeld per bolt ongeveer (4.2k crit :o).
mmm lekker ^^ en op welke talentbuild speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gewoon een beetje stangen : )

Ook wij hebben last van mensen die de "progress" niet snel genoeg vinden gaan (of de sfeer klote vinden, is natuurlijk ook een optie) en naar een guild gaan die verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:21:

Ook wij hebben last van mensen die de "progress" niet snel genoeg vinden gaan (of de sfeer klote vinden, is natuurlijk ook een optie) en naar een guild gaan die verder is.
Naja progress was het probleem niet, maar vorige week was een rotzooitje met al die raidresets. En tja, de helft van de guild wilde optimaal gebruik maken van de extra raid en ORB mogelijkheden, maar de andere helft had liever hun relaxdag vrijdag en zaterdag dus dat liep spaak. Plus natuurlijk sowieso het algemene gezeur met mensen die niet willen wipen op bazen en attendancy problemen als het om het laatste stukje van AQ gaat.

Woensdag hebben we echt een spectaculaire AQ run gehad, veel mensen aanwezig, goeie loot en in een dag doorgestoomd naar pre-Emp trash. Emps nog maar niet gedaan omdat dat zo 45 minuten kost met die trash en het was al bijna 12 uur. Gisteren dus een kleine thread over wat we zouden doen, Emps of BWL (BWL was de geplande raid). Uiteindelijk BWL maar gedaan omdat we zondag Eye of C'thun phase 1 willen oefenen en we dus bang zijn dat attendancy laag zou zijn die dag omdat we dan Emps en dus in principe alle loot van die raidlock gehad zouden hebben. Sad but true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:21:

moet zeggen dat wat dat betreft BR toch wel erg sterk staat eerlijk gezegd
DiE trouwens ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:49:
[...]

nah hely heb wat aanpassingen gehad in de prive sfeer persoonlijke omstandigheden en shit

stilletjes hoop ik wel dat ie over een tijdje weer terugkomt
Verwacht dat maar niet, als je eenmaal gestopt bent en je kijkt heb van een breder perspectief dan is de kans klein dat je weer dagen aan wow gaat besteden. En ik kan het weten ;).

Mss dat ik (Alucardu) nog terug kom na de zomervakantie, zo niet zal ik zien of ik iemand kan blij maken met een UD priest :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162373

Hey zeg, gisteren dropte de volgende helm Helm of the Mountain.

Nu zei iemand dat ik die niet moet verkopen omdat deze heel goed schijnt te zijn voor AQ, ik zou het niet weten gezien ik nog maar lvl 49 ben en nog geen high end instances heb gedaan.
Is dit zo of kan ik em gewoon in de verkoop doen dit zijn de specs

Helm of the Mountain
Binds when picked up
Head Plate
683 Armor
+10 Nature Resistance
Requires Level 48
Passive: Increased Defense +7.

Mvg Nakatomii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Tis een bind on pickup he : )

Alleen nuttig wanneer je in een AQ guild komt te zitten, ik gok echter dat je rond de lvl 50 zit en dat dit je 1e char is. Vendorren / sharden lijkt me in dat geval.

Tenzij je op magtheridon zit en een vriendje van zoneseek bent ofzo :P

[ Voor 81% gewijzigd door ImdaMned op 07-04-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah dat weet ik maare ik weet alleen niet of ik er veel aan heb, maargoed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22
MrVegeta schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:28:
[...]
Mss dat ik (Alucardu) nog terug kom na de zomervakantie.
Ik hoop het alu! ;)
Ik mis onze gesprekken onder dat saaie lange Garr gevecht ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ik ben lvl 49 3/4e :P vanaf lvl 50 ga ik bij een maat van me in de guild en dan gaan we later op lvl 60 idd wel high lvl instances doen dus ik houd em nog wel ff achter de hand :D.

P.s. Kzit op Dunemaul :) en ben een pala ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Hom3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:19:
[...]

mmm lekker ^^ en op welke talentbuild speel je ?
MD+Ruin, veruit de beste PvE spec :)
Met full Nemesis heb ik dan ~36% aggro reduction waardoor ik eigenlijk altijd na één sunder al kan trinketnuken op bosses :) Op agro sensitive bazen zoals bijvoorbeeld Onyxia phase 1 steek ik makkelijk de mages voorbij met deze build.
(m'n char staat ook in m'n sig: http://wow.allakhazam.com/profile.html?640074)

Ik was vanaf level 10 tot ongeveer een maand geleden (zeg 70 days played dus) full destruction, gewoon omdat ik dat echt ver ver veruit de leukste spec vind, maar sinds AQ open is ben ik maar for the good of the guild gerespecced (ook omdat ik al m'n rank 11 mounts had en dus wel even genoeg had van pvp :))

[ Voor 6% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 10:13 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:47:

Alleen nuttig wanneer je in een AQ guild komt te zitten, ik gok echter dat je rond de lvl 50 zit en dat dit je 1e char is. Vendorren / sharden lijkt me in dat geval.

maar zoneseek zit helemaal niet op magtheridon ;p

hij en affliction zitten op Genjuros ;p

back in the old day zat affliction altijd te ganken bij chillwind point, en wat had ik daar toen toch een ongelooflijke grafhekel aan ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ach dat mensen weggaan wegens niet genoeg progress hebben wij ook wel eens gehad. Een mage had zijn account verkocht, en de nieuwe vond dat we te vaak whipte @ Firemaw, dus ging hij maar ff naar de top alliance guild @ server (die waren @ Nef). Een week later waren wij ook @ Nef :P)

Ow en sinds gister/eergister eindelijk weer AQ progress bij ons, Satura en Fankriss down ^^ nu nog "ff" huhuran en we staan weer op gelijke voet met de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:27:
[...]
Uiteindelijk BWL maar gedaan omdat we zondag Eye of C'thun phase 1 willen oefenen en we dus bang zijn dat attendancy laag zou zijn die dag omdat we dan Emps en dus in principe alle loot van die raidlock gehad zouden hebben. Sad but true.
Waarom C'thun i.p.v. optionele bosses?
Wij hebben Emps ook neer, maar gaan C'thun voorlopig nog niet proberen. Wij zijn van plan eerst de optionele bosses (met name Viscidous) te doen, dat leek ons veel verstandiger.

-edit-
Gisteren Onyxia ge-8-manned! :D Was echt super leuk, weer een hele nieuwe uitdaging en lekker goud verdienen :) 17g50/persoon + epix + ony hide bag + blues.

[ Voor 15% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 10:00 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:57:
[...]

Wij hebben Emps ook neer, maar gaan C'thun voorlopig nog niet proberen. Wij zijn van plan eerst de optionele bosses (met name Viscidous) te doen, dat leek ons veel verstandiger.

-edit-
Gisteren Onyxia ge-8-manned! :D Was echt super leuk, weer een hele nieuwe uitdaging en lekker goud verdienen :) 17g50/persoon + epix + ony hide bag + blues.
Ik denk dat ze C'thun phase 1 onder de knie willen hebben voor als hij gefixed word ;)

en over dat ony: wat van classes had je allemaal mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
M1lamb3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat ze C'thun phase 1 onder de knie willen hebben voor als hij gefixed word ;)

Één van elk :)

Plaatjes Onyxia 8-man:
http://www.evo.hr/trans/bugen/ony1.jpg

http://www.jotapeges.com/...Shot040706021415.jpg.html
http://www.jotapeges.com/...Shot040706020927.jpg.html
http://www.jotapeges.com/...Shot040706004837.jpg.html

[ Voor 39% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 10:08 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:28:
[...]

Verwacht dat maar niet, als je eenmaal gestopt bent en je kijkt heb van een breder perspectief dan is de kans klein dat je weer dagen aan wow gaat besteden. En ik kan het weten ;).

Mss dat ik (Alucardu) nog terug kom na de zomervakantie, zo niet zal ik zien of ik iemand kan blij maken met een UD priest :).
ow en waarom zijn Berk en Skaap dan terug :P en Daizze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als het echt is zou ik het wel erg knap vinden maar ik heb mn twijfel (ja ik ben altijd achterdochtig)
vraag me bv af waarom er een mt1 en 3 is ingesteld en geen 2?
Maar oke de dmg meters zeggen wel weer dat die mensen er alleen waren jammer dat je geen aantallen op je mters hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162373 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:49:
Jah dat weet ik maare ik weet alleen niet of ik er veel aan heb, maargoed :D.
Wacht een paar levels en pak een Golem Skull Helm uit BRD. Veel en veel beter. En op lvl 58-60 lekker Rend runs gaan doen, Gyth dropt een plate helm met 20 stam en 15 Nature Res, ook veel beter :)
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:54:
[...]

maar zoneseek zit helemaal niet op magtheridon ;p

hij en affliction zitten op Genjuros ;p

back in the old day zat affliction altijd te ganken bij chillwind point, en wat had ik daar toen toch een ongelooflijke grafhekel aan ;p
Wheheheh. We zitten inderdaad op Genjuros ja. C'thun attempts doen we zodat we inderdaad met enige zekerheid 38-40 mensen levend in Phase 2 kunnen krijgen. Scheelt weer moeite. Viscidus willen we inderdaad ook nog proberen maar dat heeft niet echt prioriteit denk ik, en Ouro is nog steeds net zo belachelijk als voor de patch dus daar beginnen we niet aan.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 07-04-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:21:
[...]

mag ik vragen hoe lang je over die kill gedaan hebt :)

overigens wel vet dat het gelukt is :)
Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar ik gok 3 kwartier á 1 uur ongeveer (hoewel mensen notoir zijn vanwege gebrek aan inzicht m.b.t. tijd).
Phase 2 is erg lastig, zeker in het begin als ze opstijgt, omdat je dan direct een hele zooi whelps op je krijgt, Onyxia haar AE fireballs begint te schieten, én je Deep Breaths moet dodgen. Na die eerste wave moet je gewoon jezelf constant in de buurt van veilige plekken positioneren afhankelijk van waar Onyxia in de lucht hangt zodat je Deep Breaths kan dodgen.
Phase 3 ging erg langzaam omdat ik en de mage dood waren, maar Phase 1 en 3 zijn relatief makkelijk (volgens mij konden onze tank en priest Phase 1 ook nog wel met z'n tweetjes doen).

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:29:
[...]

als het echt is zou ik het wel erg knap vinden maar ik heb mn twijfel (ja ik ben altijd achterdochtig)
Maar oke de dmg meters zeggen wel weer dat die mensen er alleen waren jammer dat je geen aantallen op je mters hebt staan.
doen wij ook zo vaak

1-4 MT's MT6 = MA

opening ertussen om het makkelijk te maken voor overzicht

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 07-04-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Damagemeters zijn ook te faken hoor, je kan gewoon mensen bannen van dmgmeter lijst voor zover ik weet :). Ik denk dat MT1 en 3 zijn ingesteld omdat je dan een plekje ruimte tussen de twee hebt waardoor het verschil tussen de targets duidelijker is (ik gok MT1 target = Ony, MT2 target = MT) maar ik gebruikte die MT targets toch niet.

Ik heb het gevecht gefrapsed op zich, alleen jammer dat ik aan het eind van phase2 dood ging en niet meer geressed kon worden, dus een killshot-filmpje heb ik niet, maar ik denk dat ik later wel een filmpje van een paar seconden kan uploaden waarin je kan zien dat het wel érg kalm is in Onyxia's Lair (goed, dat kan waarschijnlijk óók wel gefaked worden, als je 42 man even om het hoekje van de ingang van de lair laat wachten, maar meer moeite om te bewijzen dat het echt is ga ik niet doen hoor, zoveel is jouw mening me ook weer niet waard :))

P.S. Zoals je kan zien in onze guild chat (http://www.evo.hr/trans/bugen/ony1.jpg) gelooft Gibo het ook niet :) Dus heel gek vind ik het niet dat je het niet gelooft, ik heb alleen echt geen reden om te liegen, zou een beetje triest zijn om te pochen met een kill die je niet eens gemaakt hebt toch? En verder hebben we bijna alles in het spel (alleen C'thun, Viscidous and Ouro niet) geslacht, dus bewijzen dat we een succesvolle PvE guild zijn hoeft ook niet meer :)

[ Voor 16% gewijzigd door DeadKennedy op 07-04-2006 10:41 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:54:
[...]

MD+Ruin, veruit de beste PvE spec :)
Met full Nemesis heb ik dan ~36% aggro reduction waardoor ik eigenlijk altijd na één sunder al kan trinketnuken op bosses :) Op agro sensitive bazen zoals bijvoorbeeld Onyxia phase 1 steek ik makkelijk de mages voorbij met deze build.
(m'n char staat ook in m'n sig: http://wow.allakhazam.com/profile.html?640074)

Ik was vanaf level 10 tot ongeveer een maand geleden (zeg 70 days played dus) full destruction, gewoon omdat ik dat echt ver ver veruit de leukste spec vind, maar sinds AQ open is ben ik maar for the good of the guild gerespecced (ook omdat ik al m'n rank 11 mounts had en dus wel even genoeg had van pvp :))
kk ja ik speel voornamelijk pvp, en ben nog aan het stoeien met me build. ben van alles aan het proberen (wat veel goud kost ;) ) en Sl ben ik weer afgestapt ik vond dat niet lekker spelen. Ben nu weer terug op Aff/def waar ik weer ff moet gaan kijken hoe ik die gaan indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Hom3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:38:
[...]

kk ja ik speel voornamelijk pvp, en ben nog aan het stoeien met me build. ben van alles aan het proberen (wat veel goud kost ;) ) en Sl ben ik weer afgestapt ik vond dat niet lekker spelen. Ben nu weer terug op Aff/def waar ik weer ff moet gaan kijken hoe ik die gaan indelen.
Ik had in PvP het meeste plezier met full destruction en dan met improved imp/healthstone (voor PvE) en stamina in de Demonology tree, en insta Corruption in de Affliction tree.
Lekker snelle spells zijn in pvp veel handiger dan die logge shadowbolts imo. Immolate+Conflagrate+Immolate+Deathcoil+Shadowburn = erg snel erg veel damage

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:17
M1lamb3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:03:
[...]

Wie zegt dat C'thun bugged is :) - Blizzard heeft nooit toegegven dat het onmogelijk is hem/het/haar te killen in zijn huidige status. Ze hebben gezegt dat de goede tactic nog niet is gevonden om hem te dmg-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Woutev schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:49:
[...]

Wie zegt dat C'thun bugged is :) - Blizzard heeft nooit toegegven dat het onmogelijk is hem/het/haar te killen in zijn huidige status. Ze hebben gezegt dat de goede tactic nog niet is gevonden om hem te dmg-en
Tentacels die in muren/C'thun zelf spawnen zodat je die niet kan killen? vorige patch als je in C'thun geteleport werd dat het "water" nog niet geload was waardoor je dood viel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:43:
[...]

Ik had in PvP het meeste plezier met full destruction en dan met improved imp/healthstone (voor PvE) en stamina in de Demonology tree, en insta Corruption in de Affliction tree.
Lekker snelle spells zijn in pvp veel handiger dan die logge shadowbolts imo. Immolate+Conflagrate+Immolate+Deathcoil+Shadowburn = erg snel erg veel damage
ehhmm ja daar noem je dus nu mijn build atm ^^ Ik vind zelf dat erg lekker spelen maar omdat iedereen mijn aanraden voor Sl tegaan heb ik dat geprobeerd. Okay je blijft langer leven maar ik vond het kwa snelheid een minpunt. Dus ben ik weer terug op me ouwe build ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Laatst online: 22:17
Maar dat is niet specifiek een bug dat je hem niet kan damagen(/killen). Ok, het was te irritant dat dat gebeurde ofc xD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Hom3r schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:38:
[...]

Ik moet zeggen dat IK soullink geweldig vind. Zeker omdat mijn gear niet al te best is kan ik me daardoor beter verweren tegen lui die al wel door MC/ZG/AQ gelopen zijn. Ik doe iets minder DMG, maar ik kan het nu wel langer volhouden. Het is voor melee classes haast alsof ze tegen een plate caster aan het vechten zijn.
Ik gebruik overigens mijn felhunter, geweldig tegen casters, en rogues zie ik ook vaak optijd aankomen. Helaas rennen de meeste rogues weg nadat ze CoA + Cor opzich hebben gekregen :(

====
Gister was k met mijn lock in Scholo, 3 seconden voordat Dreadmist Mantle dropte crashte mn pc :X :(

Vet balen, k snap niet waar het aan ligt, heb inmiddels nieuw geheugen (2GB Geil), andere cpu geprobeerd, voeding (Truepower 480)is goed (voltages iig gemeten met multi-meter), temps ook.
Schone WINXP SP2, alleen WoW geinstaleerd zonder mods, en ook toen nog crashes. Het gebeurd niet vaak, alleen op de momenten dat het belangrijk is chrashed ie. Andere spellen geen last van.
Vandaag nog eens een andere CPU proberen, en een andere videokaart. Het vervelende is alleen, soms crashed hij een dag niet, dan 3x per uur. Dus troubleshooten zal wel een hele tijd duren vrees ik. :/
Als het daar ook niet aan ligt zal het mn mobo wel zijn. Gaat dan een duur geintje worden, want ik heb nu nog AGP.

Overigens alleen WoW heeft er last van, andere spellen hebben nergens last van.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 07-04-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:36:
[...]

Damagemeters zijn ook te faken hoor, je kan gewoon mensen bannen van dmgmeter lijst voor zover ik weet :). Ik denk dat MT1 en 3 zijn ingesteld omdat je dan een plekje ruimte tussen de twee hebt waardoor het verschil tussen de targets duidelijker is (ik gok MT1 target = Ony, MT2 target = MT) maar ik gebruikte die MT targets toch niet.

Ik heb het gevecht gefrapsed op zich, alleen jammer dat ik aan het eind van phase2 dood ging en niet meer geressed kon worden, dus een killshot-filmpje heb ik niet, maar ik denk dat ik later wel een filmpje van een paar seconden kan uploaden waarin je kan zien dat het wel érg kalm is in Onyxia's Lair (goed, dat kan waarschijnlijk óók wel gefaked worden, als je 42 man even om het hoekje van de ingang van de lair laat wachten, maar meer moeite om te bewijzen dat het echt is ga ik niet doen hoor, zoveel is jouw mening me ook weer niet waard :))

P.S. Zoals je kan zien in onze guild chat (http://www.evo.hr/trans/bugen/ony1.jpg) gelooft Gibo het ook niet :) Dus heel gek vind ik het niet dat je het niet gelooft, ik heb alleen echt geen reden om te liegen, zou een beetje triest zijn om te pochen met een kill die je niet eens gemaakt hebt toch? En verder hebben we bijna alles in het spel (alleen C'thun, Viscidous and Ouro niet) geslacht, dus bewijzen dat we een succesvolle PvE guild zijn hoeft ook niet meer :)
Nou vooruit ik geloof het ook al heb ik je filmpje nog niet gezien ;) pfff wist niet dat ik zo goed gelovig kon zijn.
Maar je verhaal klinkt best aannemelijk eigenlijk misschien is het wel een uitdaging voor ons ook om het eens met en kleinere groep te proberen. (ik denk dan meer aan 15 of 20 ofzo en dan wel de top zeg maar) wij beginnen nu net aan bwl om het niveau aantegeven.

Ben er wel achter gekomen dat je een hoop kunt doen als je de juiste mensen hebt, ben pas met een paladin maat van me die vault wezen doen samen dat was behoorlijk pittig maar wel leuk zo een uitdaging die vault boss was echt wel op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Dekay schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:27:
Is er een manier om in de begin levels (~ level 10) redelijk snel wat silvers te verdienen? Ik heb namelijk nooit silver/gold genoeg om een redelijke axe/mace te kopen van het AH om maar iets te noemen. Het max wat ik tot nu toe heb gehad is 25s :/.

Met mijn allereerste char had ik geluk, kwam namelijk een aardig vrouwtje tegen die me 2 gold + 4 bags gaf :D
neem mining & skinning. Dan kan je binnen een paar levels een paar goud hebben.

en neem ALTIJD mining en skinnning, het kan me geen bal schelen welke proffesion je wilt. dat komt later wel.... begin altijd met mining en skinning. mine en skin je suf en je kan 10g hebben op lvl 10

dan kun je tussen lvl 15-20 wel eens overstappen op de proffesion die je eigenlijk wilt hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:04:
[...]

Ik moet zeggen dat IK soullink geweldig vind. Zeker omdat mijn gear niet al te best is kan ik me daardoor beter verweren tegen lui die al wel door MC/ZG/AQ gelopen zijn. Ik doe iets minder DMG, maar ik kan het nu wel langer volhouden. Het is voor melee classes haast alsof ze tegen een plate caster aan het vechten zijn.
Ik gebruik overigens mijn felhunter, geweldig tegen casters, en rogues zie ik ook vaak optijd aankomen. Helaas rennen de meeste rogues weg nadat ze CoA + Cor opzich hebben gekregen :(

====
Gister was k met mijn lock in Scholo, 3 seconden voordat Dreadmist Mantle dropte crashte mn pc :X :(

Vet balen, k snap niet waar het aan ligt, heb inmiddels nieuw geheugen (2GB Geil), andere cpu geprobeerd, voeding (Truepower 480)is goed (voltages iig gemeten met multi-meter), temps ook.
Schone WINXP SP2, alleen WoW geinstaleerd zonder mods, en ook toen nog crashes. Het gebeurd niet vaak, alleen op de momenten dat het belangrijk is chrashed ie. Andere spellen geen last van.
Vandaag nog eens een andere CPU proberen, en een andere videokaart. Het vervelende is alleen, soms crashed hij een dag niet, dan 3x per uur. Dus troubleshooten zal wel een hele tijd duren vrees ik. :/
Als het daar ook niet aan ligt zal het mn mobo wel zijn. Gaat dan een duur geintje worden, want ik heb nu nog AGP.

Overigens alleen WoW heeft er last van, andere spellen hebben nergens last van.
ach ik mag niet klagen over me gear full blue met enchants er op. En nog 3 lvls en dan kan ik me knight Lieutenants spullen kopen ^^

- Heb je je Bios al geupdate/ terug gezet naar fabrieks instellingen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Hom3r op 07-04-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
On_E schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:55:
[...]

Lol.. veel vrije tijd zeker? :P

Ik heb maar 1 lvl 60 warlock en 1 lvl 28 rogue ;)
wow! ik heb 1 lvl 60 warlock en 1 lvl 29! rogue!

haha I beat you! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:23:
[...]
...
Ga je niet voor de Qiraji staff?
Dat zou me volledige DKP kostten, met nog maar 2 regalia's gedropt in meer dan 2 maanden tijd.
Aangezien we nog 0 lokamir's en Staff of the ShadowFlame hebben gehad sinds oktober toen Nef neerging, dus iedereen die hem kan gebruiken gaat vol uit.
ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:47:

Op Magtheridon kom je echt niet makkelijk in een guild die AQ40 veel doet, meesten stellen best hoge eisen, dat moet ook wel met het niveau van AQ40.
DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:57:
[...]

..
(Viscidus)
C'thun world first zit meer eer in he ;)
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:29:
[...]

Wheheheh. We zitten inderdaad op Genjuros ja. C'thun attempts doen we zodat we inderdaad met enige zekerheid 38-40 mensen levend in Phase 2 kunnen krijgen. Scheelt weer moeite. Viscidus willen we inderdaad ook nog proberen maar dat heeft niet echt prioriteit denk ik, en Ouro is nog steeds net zo belachelijk als voor de patch dus daar beginnen we niet aan.
Yup C'thun phase 2 moet je in zien te komen met combat ressable deads en zo goed als full mana, gelukkig is ie al iets meer gefixed, maar nog niet genoeg lijkt het.
Viscidus zouden jullie gewoon moeten aankunnen als horde (no offense), ons lukt het bijna als alliance, maar we doen even iets rustiger aan. (De hevige hoeveelheid raids beginnen hun tol te kosten onder de grote guilds op magtheridon, gelukkig valt het bij ons (Praemium Callidus) nog mee).
Ouro is gewoon nog onmogelijk. Hij 2 shot gewoon mensen onder de grond vandaan 7(8)7
Woutev schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:49:
[...]

C'Thun phase 2 is nog steeds bugged, minder als eerst en misschien onderhand wel doable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:46:
[...]

tja, real life is geen game. Ik vind dat zulk soort onzin gewoon niet thuishoort in een game. Ga dan lekker een condolenaceregister openen, maar doe dat soort onzin dan niet op een PvP server, waar je gewoon kunt verwachten dat je in een contested area geganked of whatever kunt worden. Hadden ze het maar in horde friendly area moeten doen waar ze niet geganked hadden kunnen worden, en was al dat gezeik van respectloos dit en respectloos dat ook niet van toepassing geweest.

Zegt overigens helemaal niets over mijn guild, maar over mij. Er is een grens tussen game en real life, en die grens wordt met een online begravenis wat mij betreft overschreden. Zelfde gezeur als die gay guild, hoort ook niet in WoW thuis. Die mensen hebben gewoon geen besef meer van wel kan ingame en wat dus duidelijk niet kan.

In ander nieuws, Garb of Royal Ascension voor mij <3 leuk voor emperor tanking
mwa, kan ik echtt niet in mee gaan hoor.
Zelfde als wat jij nu zegt over die gay guild. Waarom zouden zulke mensen niet samen in een guild mogen van jou? Precies hetzelfde als een NL-only guild. Iedere guild die iets met elkaar gemeen heeft zou dan niet mogen.

Maaargoed, wordt een welles-nietus discussie nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKennedy schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:00:

je begrijpt me verkeerd, waarom denk je dat 'al snel' tussen haakjes staat? Bosmonster claimt juist dat niet alleen dat het makkelijk is om 1400 gemiddeld te halen, maar zegt zelfs: Met de debuffs en dmg gear in MC doet je non-crit bolt al snel zo'n 1200. Ik zeg juist dat met alle debuffs incluis shadowweaving en de sacc+ress, trinkets en goede dmg gear (+500) dat het kan, maw niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 24-04 12:10
Mojo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:16:
Bah, tier 0,5 quest valt vies tegen... Ben er mee bezig met mijn Warrior. Heb de eerste 6 delen nou bij elkaar, maar de quest erna is vervelend.

Hoop elite gesloop en ik moet een duke neermaaien, en das een spawnkans van 1 op 4 :/
Ik ben momenteel ook bezig met de questline voor mijn hunter. Die set is echt ideaal voor mijn build.

Gisteren de 45 Min strath baron run gedaan met 4 full epic mensen, we hadden nog 34 seconde op de timer toen de baron neer ging. Maar het is wel in 1 keer gelukt gelukkig.

Wat betreft die Duke: Als je een "Signet of Beckoning: Fire" hebt op het moment dat je een Duke summoned, krijg je dan niet de optie om een fire duke te summonen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

@DeadKennedy

Mag ik weten wat voor mod dat is?? (je interface)? die 2 balkes en dan nog dat f1 f2 f3 en f4
ziet er heel mooi uit!!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 07-04-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:51
addictive schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:08:
[...]

mwa, kan ik echtt niet in mee gaan hoor.
Zelfde als wat jij nu zegt over die gay guild. Waarom zouden zulke mensen niet samen in een guild mogen van jou? Precies hetzelfde als een NL-only guild. Iedere guild die iets met elkaar gemeen heeft zou dan niet mogen.

Maaargoed, wordt een welles-nietus discussie nu ;)
Ze mogen best samen in een guild, alleen is het onnodig om ermee te gaan advertisen in een fantasy game. Ik denk dat dat is wat hij bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
blackadder75 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:01:
[...]

wow! ik heb 1 lvl 60 warlock en 1 lvl 29! rogue!

haha I beat you! ;)
60 warrior, 60 priest, 48 warlock, 32 mage, 23 rogue, 9 pally... :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:23:
[...]

@DeadKennedy

Mag ik weten wat voor mod dat is?? (je interface)? die 2 balkes en dan nog dat f1 f2 f3 en f4
ziet er heel mooi uit!!

Leuke naam die RaidLeader van jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-04 20:46

Mojo

The Power Within

Slamdance schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:11:
[...]

Ik ben momenteel ook bezig met de questline voor mijn hunter. Die set is echt ideaal voor mijn build.

Gisteren de 45 Min strath baron run gedaan met 4 full epic mensen, we hadden nog 34 seconde op de timer toen de baron neer ging. Maar het is wel in 1 keer gelukt gelukkig.

Wat betreft die Duke: Als je een "Signet of Beckoning: Fire" hebt op het moment dat je een Duke summoned, krijg je dan niet de optie om een fire duke te summonen ?
Ja klopt, die krijg je dan.

Heb zelf nu de 3 firekereltjes neer... mag wat elites gaan farmen in Silithus, wat best vervelend is, aangezien ik die elites niet solo kan doen met mijn Warrior :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
ImdaMned schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:20:

lol dit is de spijker op zijn kop........

het erge is dat het echt waar is. onze guild heeft er ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Gisteravond respecced naar Combat met een 15/31/5 build en mijn god wat is dat vervelend als je gewend bent aan 17/8/26 . Geen Imp Sap, geen Prep, geen flauw idee hoe ik een mob moet moellen meer haha. Natuurlijk is het ff wennen en dan ben ik waarschijnlijk gek van Blade Flurry/Adr. Rush en Riposte maar dat zal ff duren. Heb meteen gerespecced naar Combat toen ik de Dal'rend Sacred Charge mainhand eindelijk won! Zó'n vet setje zwaarden is dat! Meteen 2 x 15 agi er op en wéér 30 agi er bij. Ik zit nu op zo'n 335 agi, maar heb helaas maar 158 sta :( . Ik zit unbuffed nét boven de 3000 hp :? Ik hoor steeds dat je als rogue tegen de 4k "moet" hebben enzo, maar ik krijg het niet echt voor elkaar zonder mezelf te gimpen qua attackpower en agi enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Voor raids wat meer sta gear gereed hebben? Dmg is niet alles, overleven wil ook nog wel eens helpen :P

Iedereen moet zichzelf ietsje gimpen voor survivability als het gaat om resistances bijvoorbeeld, ook jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:59:
Gisteravond respecced naar Combat met een 15/31/5 build en mijn god wat is dat vervelend als je gewend bent aan 17/8/26 . Geen Imp Sap, geen Prep, geen flauw idee hoe ik een mob moet moellen meer haha. Natuurlijk is het ff wennen en dan ben ik waarschijnlijk gek van Blade Flurry/Adr. Rush en Riposte maar dat zal ff duren. Heb meteen gerespecced naar Combat toen ik de Dal'rend Sacred Charge mainhand eindelijk won! Zó'n vet setje zwaarden is dat! Meteen 2 x 15 agi er op en wéér 30 agi er bij. Ik zit nu op zo'n 335 agi, maar heb helaas maar 158 sta :( . Ik zit unbuffed nét boven de 3000 hp :? Ik hoor steeds dat je als rogue tegen de 4k "moet" hebben enzo, maar ik krijg het niet echt voor elkaar zonder mezelf te gimpen qua attackpower en agi enzo.
je hebt alles blue met ap en agi en (bijna) geen stam, nee dan kom je niet aan 4k. Haal epics of pvp gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

BootVluchteling schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:32:
[...]

60 warrior, 60 priest, 48 warlock, 32 mage, 23 rogue, 9 pally... :P :X
60 warlock, 40 warrior, 40 druid, 31 paladin, 24 priest, 22 rogue, 12 mage, 7 druid, 7 warrior, 6 shaman, ...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Sinds woensdag 6/8 cenarion, alleen beide boes te gaan nog dus ik verwacht zeer spoedig 8/8 te hebben.

Best jammer eigelijk want de bracers/helm/belt van cenarion zijn niet supergoed, mijn blauwe items die ik nu heb zijn per item al beter als de cenarion, maar ja op de cenarion zit wel lekker veel stam/intel.

De 8/8 set bonus is ook niet echt denderend, maarja ga toch maar een poging wagen om hem compleet te krijgen.

Volgens mij kom ik unbuffed met full cenarion rond de 4500hp en 6750 mp, dus dat is dan best wel netjes voor een druid denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Bosmonster schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:03:
Voor raids wat meer sta gear gereed hebben? Dmg is niet alles, overleven wil ook nog wel eens helpen :P

Iedereen moet zichzelf ietsje gimpen voor survivability als het gaat om resistances bijvoorbeeld, ook jij.
Als ik mijzelf gimp, gimp ik me wel heel erg. Ik denk dat ik unbuffed tegen de 3400 kom maar dan drop ik meteen 40 agi ofzo, en 100 attackpower e.d. Ik ga denk ik maar eens wat enchants op me sta gear zetten die stamina geven. Ook nog wat librams er tegen aan smijten dan maar ^^

Edit: Ja epics, leuk, waar haal je die?? :P hehe, moet ik eerst maar eens wat ZG en MC gaan doen he dacht ik zo ;) En ik heb een hekel aan BG dus Knight-Lieutenant gear zit er niet in voor mij :)

Edit2: Met mijn FR gear zit ik denk ik rond de 3400 health maar wel met 150 FR unbuffed dus dat zit wel goed. Kan ik nog een beetje mee spelen en 120 FR hebben met toch nog wat agi en attack power.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 92838 op 07-04-2006 14:27 . Reden: kleine update, edit2: volgende keer alles maar in 1x editen :? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

yeeee heb hem binnen :D hij is nu aan het installeren. ik zou vanavond ongeveer 23.00 /w blondje
voor guild info etc

EDIT: k weet niet of ik dan online ben. je kan het beter denk ik morgen eind van de middag proberen (tussen 3-5 ofzo) dan weet ik 99% zeker dat ik online ben...

oke, dan zie ik je morgen wel.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 07-04-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Zo, ik heb een vraagje :P
Nu ben ik eindelijk, na wekenlang grinden in deadwind pass, exalted geworden bij Darnassus, als human warrior en wou ik dus graag op een nieuwe kat hoppen en door IF pimpen.
Maar ze kosten nog wel 800g, terwijl AV-mount dan 640g kost, is dat gewoon altijd gelijk of wordt het ook 640g als ik 999/1000 exalted bereik ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:30:
yeeee heb hem binnen :D hij is nu aan het installeren. ik zou vanavond ongeveer 23.00 /w blondje
voor guild info etc
ik weet niet of ik dan online ben. je kan het beter denk ik morgen eind van de middag proberen (tussen 3-5 ofzo) dan weet ik 99% zeker dat ik online ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
GeforceDDQ schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:37:
Zo, ik heb een vraagje :P
Nu ben ik eindelijk, na wekenlang grinden in deadwind pass, exalted geworden bij Darnassus, als human warrior en wou ik dus graag op een nieuwe kat hoppen en door IF pimpen.
Maar ze kosten nog wel 800g, terwijl AV-mount dan 640g kost, is dat gewoon altijd gelijk of wordt het ook 640g als ik 999/1000 exalted bereik ?
Altijd 640g. Rank 11 ben je waarschijnlijk meer tijd aan kwijt : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

als je in deadwind pass gegrind heb voor darnasus rep, dan heb je denk ook wel aardig wat geld gekregen vna het items verkopen ofniet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04:53
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:22:
[...]

60 warlock, 40 warrior, 40 druid, 31 paladin, 24 priest, 22 rogue, 12 mage, 7 druid, 7 warrior, 6 shaman, ...

:X
en dan komt wouter met zn 5 lvl 60's dacht ik :P

anyway, ik begin me in BG's steeds meer te ergeren aan palla's, gewoon niet dood te krijgen. Ok, ze doen mij geen fuck dmg maar steeds als ze nog een paar % hebben komt die shield weer....snap niet dat er nog mensen zijn die warrior worden bij Alliance :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.