Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.529 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

mja, wij gisteren chrom willen proberen, om te zien of onze TL/ignite combo nog steeds bugged was,en dat was inderdaad zo ;p
heb iig nog nix gelezen over een reset, want dta zou voor mij betekenen dta we vanafa weer gezellig bwl gaan doen :)

Naja, gisteren ossirian down gehaald met die inviz whirlwinds, ben ik blij dat er voice comms bestaan, anders was die encounter ook zo goed als onmogelijk geweest ;p

Beetje geschreeuw op ts, magoed, alles ging lekker en hoppa lag ossirian weer eens op zijn gat.

Wordt ook eens tijd dat Nef zijn staff voor mij gaat droppen, zodat ik weer een item van mijn lijstje kan schrappen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 114195 schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:35:
[...]

Hopelijk blijft dat laatste zo met die vele spawns, want dan hebben we eindelijk een kans met die krengen. Tis al zo moeilijk met een 3-1 Alliance-Horde ratio, maar als het dan ook nog van die zerg guilds zijn die op 4 uur 's nachts nog 30 online hebben heb je nooit meer een kans.
ja die spawns is wel gaaf wij beginnen net aan outdoor bosses en zijn ook vaak wel te laat (nog niet zo strak georganiseerd) maar nu is het wel leuk. Is het ook zo dat de andere outdoor bosses er vaker zijn azuregos bv of zou het zijn dat de andere guilds te druk zijn met de draken dat wij eindelijk azuregos konden killen.

Mc reset was ook gaaf alleen wiste we het niet vantevoren, vrijdag waren we net bij de flamepacks toen we de melding kregen dus snel door gestormed en nog net sulfuron neer gekregen en 10 sec voor de reset de laatste loot verdeeld.
Was jammer dat we golemagg nog niet hadden maar oke op zaterdag hebben we wat meer tijd ervoor genomen en alles behalve ragnaros neer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

S&D is alleen (marginaal!) nuttig voor Combat rogues in PvE.

Met jouw build zeker geen S&D gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:17

t3q

Say yes to teq

Vincentio schreef op maandag 03 april 2006 @ 01:26:
[...]

Ach wipe je is omdat het tenminste een uitdaging is, dan omdat je wiped omdat de helft ligt te ronken omdat het te makkelijk is.
Vandaag even BWL en AQ gecleared t/m Emps.
2e Regalia eindelijk.
Ja damn, wij wilden gisteravond BWL clearen, dit ging prima tot Chrommagus, blijkbaar heeft Blizzard zenedar server nog niet gefixed ivm de Timelapse bug op Chrom :S.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Noener schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:03:
Even een vraag voor de Rogues onder ons. Ik ben nog aan het stoeien met mijn talent build en ben er ondertussen nu grotendeels uit.

Dit is mijn Talent Build (31/2/18) atm.

Ik vraag me nu alleen af of Slice & Dice veel gebruikt word bij bosses. Ik gebruik zelf liever mijn 5 combo punten voor eviscarate dan voor Slice & Dice.
Als het veel verschil maakt kan ik beter 3 punten in Slice & Dice steken bij Assasination en het voortaan gaan gebruiken.
slice & dice
in bossfights gaat het om sustained dps je slice en dice levert je veel meer dps op dan je 5cp evis

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 169853 schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:12:
[...]

Hey, weer eens iemand die ook op Doomhammer zit :)
Enja, not tipje voor Domo, stel maar 1 MT in die weet welke add dood moet in welke volgorde. als je dan 4 sheep en 3 tanked kan de MT simpelweg de juiste target selecteren zodat iedereen weet dat ze die eene add moeten killen en niet een ander
Hier ook iemand van DH, Morkin van Aquamarine.

Domo: Maak achterin een DPS hoek waar je de te killen mobs heen sleept. Sheep alle healers. Kill dan 2 elites, dan de 4 healers en vervolgens de laatste 2 elites. Hou Domo bezig met 2 Warriors of een Paladin en een Warrior. Paladin's met Fire Res aura en zorg voor Shadow Protection buff van Priests. Zorg voor voldoende healing bij de Warriors die de elites en Domo tanken.

We hebben eindelijk Razorgore down gekregen. Viel eigenlijk best wel mee. We laten een Paladin (ikke) alles kiten (behalve de mages, die worden insta-killed). Ik hou aggro met Consecration en Righteous Fury. Na wat oefenen gaat dit best goed, waren maar 2 doden toen we alle eieren kapot hadden en aan Razorgore konden beginnen. Voor wie geinteresseerd is in deze strategie wil ik dit best eens een keer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-05 19:15

Denko

|{ing Øf ßlitz

we_are_borg schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:53:
Blizzard heeft weer eens een blunder gemaakt met de quests, de prijzen stijgen momenteel de pan uit voor items die je nodig heb om te upgraden. Had liever gezien dat je alles moest questen en niets aan mats hoefde te kopen, dit is voor een normale speler niet te doen aangezien je handen vol met gold kwijt bent om alles te krijgen.
ja, dat kan misschien een tikje door mij komen op aggramar :P
de 1e en 2e dag van de patch heb ik alleen aan stocescale oil BERGEN verdiend, begon met zo hoog als 40G per 10 oil :S en mensen hoestten het gewoon op :P (als je het echt wil die 0.5 troep, gewoon 10 daagjes w88 heb je ze voor 1/4 van de prijs)

helaas is de prijs per 10 alweer gedropt naar 17G, amper waard nog om me hengel uit te werpen (of ben ik verwend door me 40-70G per uur de eerste 2 dagen :P)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik speel al een tijd, maar heb nog een groot aantal vragen:

Je hebt een elite area bovenin Ashenvale, wat moet je daar doen?

Idem onderin Tanaris?

Cavern of Time in Tanaris, functie?

Elite area bovenin Feralas?

Waar oh waar vinden jullie zoveel thorium, rich veins plz, ik moet 12 arcanite bars hebben!!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Denko schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:24:
[...]

ja, dat kan misschien een tikje door mij komen op aggramar :P
de 1e en 2e dag van de patch heb ik alleen aan stocescale oil BERGEN verdiend, begon met zo hoog als 40G per 10 oil :S en mensen hoestten het gewoon op :P (als je het echt wil die 0.5 troep, gewoon 10 daagjes w88 heb je ze voor 1/4 van de prijs)

helaas is de prijs per 10 alweer gedropt naar 17G, amper waard nog om me hengel uit te werpen (of ben ik verwend door me 40-70G per uur de eerste 2 dagen :P)
ik heb altijd al veel verdiend aan stonescale eels
20g per stack soms zelfs meer

2 patches terug had geen hond fishing namelijk of het geduld om die krengen te vissen, op een paar mensen na, en deze verdienden dus goudgeld met de eels, totdat de war effort kwam en men dus fishing ging levellen en dus ook eels ving

maar nu de war effort over is is de markt voor eels een klein beetje gedaald, verdien nu minder ermee dan voorheen, maar nog steeds wel een leuk bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Anoniem: 130304 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:21:
[...]
We hebben eindelijk Razorgore down gekregen. Viel eigenlijk best wel mee. We laten een Paladin (ikke) alles kiten (behalve de mages, die worden insta-killed). Ik hou aggro met Consecration en Righteous Fury. Na wat oefenen gaat dit best goed, waren maar 2 doden toen we alle eieren kapot hadden en aan Razorgore konden beginnen. Voor wie geinteresseerd is in deze strategie wil ik dit best eens een keer posten.
Ja graag! en dan vooral de route, wie controlled die orb enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-05 19:15

Denko

|{ing Øf ßlitz

-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:30:
[...]

ik heb altijd al veel verdiend aan stonescale eels
20g per stack soms zelfs meer

2 patches terug had geen hond fishing namelijk of het geduld om die krengen te vissen, op een paar mensen na, en deze verdienden dus goudgeld met de eels, totdat de war effort kwam en men dus fishing ging levellen en dus ook eels ving

maar nu de war effort over is is de markt voor eels een klein beetje gedaald, verdien nu minder ermee dan voorheen, maar nog steeds wel een leuk bedrag
ja, maar 20G voor een stack (20 stuks) is niet echt veel, als je bedenkt dat ze nu net na de patch niet aan te slepen waren voor 40G per 10, ik spamde 1x in /2 en alles was weg, kon ik weer teruggaan naar me visplekje :P, maar acht dat zijn vervlogen tijden, ga er binnenkort weer flasks van maken en kijken wat die waard zijn :P (en een paar aan de guid doneren nu ze niet meer mega veel waard zijn)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:00
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:10:
[...]
Dan krijg jij(Pixel) een whisper op 7 april ;)
Dat wordt lastig of je moet me pas na 22.00 uur whisperen. ;)
Ik zou zeggen, kijk ff hier voor een lijst met guildmembers.
Of typ in je chat /join got en vraag of je in Cuore Scuro mag. Meestal is er iemand online die je ff kan adden. ;)

Vergeet niet dat we Horde zijn. Dus als je Nightelf wil zijn, waar je het eerder over had, dan kun je helaas niet in onze guild.
reddevil schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:45:
Wanneer weet je dat je verslaafd bent aan WoW...

wanneer je magnetron dingt en je roept 'Gratz!'
En je vervolgens de inhoud nog een half uur erin laat liggen omdat je te druk bezig bent met instance sessie :+
ff terug zwaaien dan :P

:w

[ Voor 80% gewijzigd door Zeror op 03-04-2006 12:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:16:
[...]

slice & dice
in bossfights gaat het om sustained dps je slice en dice levert je veel meer dps op dan je 5cp evis
IMHO alleen voor combat rogues omdat die veel meer "white" damage doen. Voor Seal Fate-dagger builds is het minder interressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
reddevil schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:45:

Haha :p

Of als je Vrienden in Rl je bij je ingame naam noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 15:03

Phobos

je bent een soepkip

Dirk IJntema schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:25:
Ik speel al een tijd, maar heb nog een groot aantal vragen:

Je hebt een elite area bovenin Ashenvale, wat moet je daar doen?

Idem onderin Tanaris?

Cavern of Time in Tanaris, functie?

Elite area bovenin Feralas?

Waar oh waar vinden jullie zoveel thorium, rich veins plz, ik moet 12 arcanite bars hebben!!
Bovenin Ashenvale kan een dragon van de Emerald Dream spawnen, zelfde geld voor Feralas (je hebt ook nog gebieden in Duskwood en Hinterlands)

Cavern of Time wordt geloof ik een instance, daar ga je nu heen voor Nozdormu (spelling :? :+) ringen etc. Beneden in Tanaris is ook de bedoeling dat daar een (raid)instance komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Hom3r schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:56:
[...]

Haha :p

Of als je Vrienden in Rl je bij je ingame naam noemen 8)7
real life? wasda? :+

* addictive zwaait naar pixel :w O+ :>

[ Voor 9% gewijzigd door addictive op 03-04-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:18

chromeeh

the Gnome

Rakkerzero schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:39:
[...]
*KNIP*
[...]

En je vervolgens de inhoud nog een half uur erin laat liggen omdat je te druk bezig bent met instance sessie :+
Hahahaha heb ik wel eens gehad O-)
Ben nog niet gratz gaan roepen :P

Wat ik echt een super pluspunt vind van de 1.10 patch zijn de flightpaths,
gewoon direct clicken waar je heen wilt en dan rustig een kop koffie halen 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
dat zijn Guildies die je buiten de Guild chat ook spreekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Real life,

Als mijn vriendin mij achter mijn pc sleept, das real life en dan wil zij natuurlijk spelen :+
Real life, als in werk, waar je dit forum loopt te lezen.
Real life, als in de kroeg, waar je bier/wijn/appelsap kan drinken.
Real life waar je ding-dong hoort als er iemand voor de deur staat.

ps. je krijgt Guildies echt pissig als iemand Ding zegt en je vraagt of de voordeur open mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:14

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 139886 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:47:
[...]
IMHO alleen voor combat rogues omdat die veel meer "white" damage doen. Voor Seal Fate-dagger builds is het minder interressant.
Elke rogue doet meer white damage dan specials attacks, dus ook voor SealFate dagger Rogues is het nuttig om Slice and Dice te gebruiken op lange bossfights.

De hogere DPS is veel meer damage dan de kleine burst van je Eviscrate.
Sowieso spaar je met SealFate toch ComboPoints als een gek, waarom 'verknallen' op een Eviscrate?

Combat Specced Rogues doen sowieso meer damage dan de PvP build varianten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:32:
[...]

ik was ook al benieuwd opzich grappig natuurlijk een pala die het kiten doet misschien best een goed idee zeker als je die increased run speed hebt. Vaak hebben wij er toch wel genoeg voor kiten en orb controling mee ;)
Hom3r schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:59:
[...]

dat zijn Guildies die je buiten de Guild chat ook spreekt :+
wat is er beter als je collega ook warcraft speelt maandag is het echt altijd druk hier man moeten we het hele weekeind bij praten en 6 bladzijdes tweakers lezen.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
MantaMania schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:07:
[...]

ik was ook al benieuwd opzich grappig natuurlijk een pala die het kiten doet misschien best een goed idee zeker als je die increased run speed hebt. Vaak hebben wij er toch wel genoeg voor kiten en orb controling mee ;)

[...]

wat is er beter als je collega ook warcraft speelt maandag is het echt altijd druk hier man moeten we het hele weekeind bij praten en 6 bladzijdes tweakers lezen.
Hehe goh klinkt bekent zowel ik als me collega spelen Wow _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:53:
[...]

Zorg dat je opvalt als Rogue zijnde, dus in positieve zin.
Wil je gegarandeerd een spot, respec dan naar een meer damage build toe zodat je een hogere toegevoegde waarde hebt om mee te gaan naar een raid!
Heel veel guilds hebben inderdaad een Rogue overschot waar je u tegen zegt.

Rogue's zijn i-d-e-a-a-l om mee te grinden en vooral in sommige instances, beetje langs stealthen en goed met vanish werken en je komt een heel stuk ;)
*kuch* Barman Shanker *kuch* voor de kenners O-)
Hehe Barman shanker ja... Dat heb ik vaak gedaan... Voor mezelf had ik em de 4e run, voor een guildie 5e run, en voor een andee vriend van me nog vaak gedaan (20x) maar niets meer... :) En BRD blijft leuk...

sinds dit weekend me 4e NS piece en Brutality Blade... best leuk de damage nu :)
Meteen een lifestealing enchant er op.. Die gaat erg vaak af en healt dus best lekker :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

Vraag: Als ik met de tot 1.10 gepatch enUS versie wil inloggen op europese servers door in realmlist.wtf us in eu te veranderen werkt dat dan?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:04:
[...]

Elke rogue doet meer white damage dan specials attacks, dus ook voor SealFate dagger Rogues is het nuttig om Slice and Dice te gebruiken op lange bossfights.

De hogere DPS is veel meer damage dan de kleine burst van je Eviscrate.
Sowieso spaar je met SealFate toch ComboPoints als een gek, waarom 'verknallen' op een Eviscrate?

Combat Specced Rogues doen sowieso meer damage dan de PvP build varianten...
First off: Ik geloof je direct, ik heb er geen calculator op los gelaten ;)

Maar mijn redenering was als volgt:

1. met seal fate bouw je snel combo points op, dus kan je veel vaker evisceraten.
2. SnD is voor daggers veel minder goed dan voor Zwaarden (en je doet ook nog eens 50% minder offhand damage dan een combat rogue)
3. Evisc is een vast getal, dus een dagger Evisc is alleen qua weapon damage lager, evisc damage is verder constant.

Mijn gevoel zegt dus dat voor Seal Fate builds de Eviscs een hoger deel van de damage uitmaken dan voor Combat Rogues. Maar of Evisc beter is dan SnD voor seal fate builds kan eigenlijk alleen een calculator uitwijzen

En ik herhaal mijn vraag: Die 0.5 armor sets, zijn die class specifiek? Of kan een priest rondlopen in dreadmist 0.5?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139886 op 03-04-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
iemand die weet of er al een versie van titan panel is opgedoken die patch 1.10 compatibel is?

ik mis dat tooltje zo ontzettend hard.
of kan je me een ander goed pakketje aanraden dat min of meer dezelfde functionaliteiten/parameters bevat:
- armor %
- amount of gold
- time to lvl
- bag space
- throw ammo (bullets, arrows)
- time
- loot sys
...
- coord, place on map ! (eel belangrijk)

(eventueel raidassist - overzicht raidmakkers, dungeon maps, lvl aanduiding q)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Hurtebise schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:24:
iemand die weet of er al een versie van titan panel is opgedoken die patch 1.10 compatibel is?

ik mis dat tooltje zo ontzettend hard.
of kan je me een ander goed pakketje aanraden dat min of meer dezelfde functionaliteiten/parameters bevat:
- armor %
- amount of gold
- time to lvl
- bag space
- throw ammo (bullets, arrows)
- time
- loot sys
...
- coord, place on map ! (eel belangrijk)

(eventueel raidassist - overzicht raidmakkers, dungeon maps, lvl aanduiding q)
toon volledige bericht
Al lang:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Even een vraag voor de Rogues onder ons. Ik ben nog aan het stoeien met mijn talent build en ben er ondertussen nu grotendeels uit.

Ik vraag me nu alleen af of Slice & Dice veel gebruikt word bij bosses. Ik gebruik zelf liever mijn 5 combo punten voor eviscarate dan voor Slice & Dice.
Als het veel verschil maakt kan ik beter 3 punten in Slice & Dice steken bij Assasination en het voortaan gaan gebruiken.
2 dingen:
- Seal Fate, Improved Ambush, maar GEEN improved Backstab??
die combinatie mag je me echt ff uitleggen. een dikke ambush crit is leuk, maar Backstab gebruik je natuurlijk veel en veel vaker. Als je dan moet kiezen tussen die 2, kies dan voor Improved Backstab.
Ook is Seal Fate heel fijn als je dr een beetje op kan vertrouwen. ik weet niet wat je base Crit % is, maar met Sinister Strike is Seal Fate een onverwachtte bonus als je crit. Met improved Backstab is Seal Fate een veel constantere factor.

- SnD/combat build bij boss-fights: you betcha. Sustained DPS, oftewel zo hoog mogelijke witte dmg is waar je damage in high-end raids vandaan komt. Je begint niet met een crit van 2K, maar je blijft wel zo gestaag door hakken dat je een burst-dmg build overtreft na een seconde of 15. Je bent niet afhankelijk van crits en procs, dus uiteindelijk doe je meer dmg.
MAAR.. welk niveau instances heb je het over? In Molten Core en hoger ben je met een combat build gewoon veel beter bezig, ook de trash mobs duren lang genoeg om je dps rustig op te laten bouwen. Maar als je Scholomance of UBRS in gaat heb je weinig aan een 30seconde durende Slice and Dice als je met een burst-dmg build de trash mobs in 5 seconden neer sabelt.
Zelfs boss-fights duren niet lang genoeg om een combat build echt een duidelijk voordeel te geven in de lagere instances.

Overigens kan je altijd Slice and Dice naast je eviscerate gebruiken, onafhankelijk van je build. Sla de mob 1 keer, gooi Slice and Dice aan en ga verder met Eviscerates. 1 combo point is al genoeg voor 11 seconden oid (maar het kan zijn dat dat incl. improved SnD is), dus je hoeft echt niet eerst naar de 5 cps te gaan voor je een finisher gebruikt. Helemaal als je Seal Fate vaak proct kan je rustig Slice and Dice continu actief houden en als je CPs hebt terwijl SnD nog even te gaan heeft gebruik je Eviscerate.

Vraag jezelf dus af welke instances je voor wil speccen, en bedenk je ook iets anders belangrijks: PvP of PvE. Als je voor een dagger combat build gaat mis je Seal Fate, Cold Blood, Improved Eviscerate, Improved Ambush allemaal. Je krijgt hier hoge constante dmg voor terug, maar PvP is een ramp. Je kan geen mage meer two-shotten, een priest heeft meer tijd om te overleven, etc. Je slaat op de lange duur het hardst, maar op de korte duur heeft je tegenstander met zn burst dmg jou al neer.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169044

JA JA.. daar istie eindelijk!!
http://www.wow-europe.com...usade/townhall/wisps.html

Persoonlijk vind ik het er allemaal maar een beetje appart uitzien maarja dit kan nog wel eens leuk worden!

Owja onze Flabber vrienden hadden ook nog een video opgedoken van "de vijand"
.

Zo en nu maar wachten *nagel is al kapot* op die uitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren trouwens nog 2 BRD runs gedaan. Erg leuke drops gehad.

Een tip voor mensen die een emperor run doen. Met 4/5 man kan dit binnen 45 minuten. En 2 rogues (Ik en een ander) hebben de volgende trinket erbij:
http://www.thottbot.com/?i=16361
Dropt van de Emperor dus..

En Sylvar heeft een mooie polearm bij :P
http://www.thottbot.com/?i=8616

Puur voor de looks... en de proc ziet er gaaf uit :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Tranzity schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:32:
[...]

Prep: Haal Salvation Blessing weg en cast Righteous Fury ( 60% meer Threat van Consecration, niet echt nodig om punten in te doen, 60% is genoeg)

MC Phase 1: De Paladin kiter vernietigd alle eieren op het platform waar Razorgore staat.
MC Phase 2: Paladin Kiter bouwt aggro op dmv. Volley en Cleave en begint met kiten (terwijl hij Razorgore is dus). Als deze phase bijna voorbij is wordt Razorgore vlak bij zijn platform geparkeerd net na het aflopen van de helling. (dus ver van de controller af) Gebruik de X toets om te gaan zitten zodat je de controle over Razorgore kwijtraakt.
MC Phase 3: Een van de MT's neemt het MC'en over en vernietigd de rest van de eieren terwijl de Paladin begint met kiten.
Op dat moment, als de aggro phase succesvol was, krijgt de kiter alle aggro en alle mobs achter zich aan.
Heal de Paladin af en toe en zorg dat hij goed geshield wordt.
Terwijl de Paladin kite moet hij in de hoeken en op de platforms of waar dan ook nog losse mobs rondlopen, zijn Consecrations doen.
Als iemand aggro krijgt kun je het best meelopen met de kiter en zorgen dat de mobs in zijn Consecration terecht komen.

De route is is gewoon normaal van platform tot platform, geen 8'jes maar gewoon rechthoeken lopen. Spring af en toe van het platform om wat voorsprong te krijgen. Je moet wel de hoeken proberen diep te nemen, dus doorlopen tot aan de muur en dan pas een bocht maken. Dit zorgt ervoor dat ook de laatste mobs over het platform gaan en je niet afsnijden door niet het platform te nemen.

Zorg voor snelle boots (AB-Revered) en enchants op je boots of voor de Paladin skill Pursuit Of Justice. Neem wat Speed potions mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Anoniem: 169044 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:38:

Persoonlijk vind ik het er allemaal maar een beetje appart uitzien maarja dit kan nog wel eens leuk worden!

Owja onze Flabber vrienden hadden ook nog een video opgedoken van "de vijand"
.

Zo en nu maar wachten *nagel is al kapot* op die uitbreiding
Ik hoop voor je dat je nu een grap maakt, want het ligt er wel heel dik bovenop dat dit de 1 april grap van blizzard van dit jaar was....

Overigens vond ik de 2headed ogre die je met 2 man zou kunnen spelen van een paar jaar terug stukken leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Anoniem: 139886 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:23:
[...]

1. met seal fate bouw je snel combo points op, dus kan je veel vaker evisceraten.
2. SnD is voor daggers veel minder goed dan voor Zwaarden (en je doet ook nog eens 50% minder offhand damage dan een combat rogue)
3. Evisc is een vast getal, dus een dagger Evisc is alleen qua weapon damage lager, evisc damage is verder constant.

Mijn gevoel zegt dus dat voor Seal Fate builds de Eviscs een hoger deel van de damage uitmaken dan voor Combat Rogues. Maar of Evisc beter is dan SnD voor seal fate builds kan eigenlijk alleen een calculator uitwijzen

En ik herhaal mijn vraag: Die 0.5 armor sets, zijn die class specifiek? Of kan een priest rondlopen in dreadmist 0.5?
toon volledige bericht
Tier 0.5 is het zelfde als Tier 0. Dus elke class kan het aan.

Ik denk dan toch dat ik voor Slice & Dice ga. Ik loop altijd met een sword in offhand, dus zo gauw ik een boss fight aan ga, gooi ik mijn sword in main hand. Ik hoop dat binnenkort een Assasination Blade "goedkoop" te kunnen scoren op AH.
Voor de rest loop ik dan door het leven met een dagger in main.
Jammer van die 10energy bonus, maar die is toch niet echt nodig.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 139886 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:23:
[...]

toon volledige bericht
ik kan even niet snel vinden hoe het zit met evis, de een zegt dat evis lost staat en de ander zegt dat evis wel beinvloed wordt door atk en wpn damage

volgens de tooltip is de damage echter static ongeacht welk wapen, een 5 punt evis als we dus even tehorycraft gaan gebruiken

5 Combo Point Eviscerate (Rank 8)

888-984

3/3 Improved Eviscerate en 3/3 Aggression. voor een 21% dmg increase

984+21%=1190.64 = max hit
x2 (critical)
1190.64x2=2381.28 = max crit

afhankelijk van de armor van je target

met slice en dice en zeker improved slice en dice haal je met gemak meer dmg dan die evis ervan uitgaande dat je redelijke wapens hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep, ik zag ook geen class op die nieuwe items, maar is die quest niet class-specific?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:41:
[...]

Ik hoop voor je dat je nu een grap maakt, want het ligt er wel heel dik bovenop dat dit de 1 april grap van blizzard van dit jaar was....

Overigens vond ik de 2headed ogre die je met 2 man zou kunnen spelen van een paar jaar terug stukken leuker :P
Het zou kunnen ik had idd op de server waar ik speel: Dragonblight, wel iets gehoord over een 1 april grap ik ben alleen even vergeten waar het ookal weer over ging... (ik heb er nog even over na gedacht en ik kan er nog steeds niet bij..)

Nouja het lijkt me wel heel appart zo'n ras, epic stuff heb je dan ook alleen maar voor de bonussen niet voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=25504037,noline]

met slice en dice en zeker improved slice en dice haal je met gemak meer dmg dan die evis ervan uitgaande dat je redelijke wapens hebt
Ook er van uitgaande dat een seal fate build vaker kan Evisceraten en dat Dagger veel minder damage doen? Nogmaals, ik geloof best dat jullie gelijk hebben, maar gaarne een bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 14:00
Kwam deze dingen tegen in DM east en west vant weekend?
Jeering Spectre's Essence
Felvine Shard

onderdeel van tier 0.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 169044 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:38:

Nee, dit is nou niet het ras die ik zou adden aan de game. Hoe kan een wisp, wat in feite niet meer is dan lichtvonkje in de lucht, een zwaard/staff etc.. vasthouden :?
En dan de verschillen tussen male/female, hoe ziet dat eruit??
En dan nog dat facial hair. Echt te erg gewoon. 8)7

Ik hoop idd dat het een 1 april grap is van Blizzard. Anders zou, in mijn ogen, die uitbreiding een stukje in waarde dalen. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

We hebben vrijdag onyxia ingepakt en met een strik voor Thrall gelegd. First try, verder alles goed.
Alleen nu blijkt er een probleem te zijn met de ML. Ik kon niet de shammi helm aan de speler geven die er recht op heeft. Ook Eskhandar's Collar kon niet naar een rogue.
In meerdere groepen in de ML lijst zaten minder mensen dan in het 'echt'.
Nu hebben we er een ticket (4 om precies te zijn) van gemaakt, maar het is nog steeds niet opgelost....waar betaal je dan voor? Het ticket is 'geescaleerd'...nu maar wachten op de oplossing.

Anyway, we hebben geen last gehad van haar DB probleem, waar andere guilds wel tegen aan zijn gelopen.

Met de green dragons respawn, de instance reset timer e.v.a. lijkt het me een buggy patch die ze hebben opgeleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door Minotic op 03-04-2006 13:00 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Altijd slice'n'dice aan hebben,welke talent spec je ook hebt. De redenering is niet zo moeilijk, het grootste deel van je damage komt van white damage, ook voor seal fate dagger (bij combat ligt dit uiteraard nog hoger). Run maar eens wat instances met Recap aan, kun je het zelf zien :)

Dus imp. slice'n'dice is altijd een goeie keus voor PvE. Eviscerate damage is nagenoeg verwaarloosbaar. Altijd slice'n'dice aan hebben en als je dan nog combo points over hebt eventueel eviscerate/rupture.

Nog even een vraagje aan Noener, je talents zijn uh, nou ja, een beetje dubieus. Het lijkt wel of je niet weet wat je wilt. Aan de ene kant seal fate en dan geen improved backstab en met een zwaard gaan lopen hannessen. Seal fate triggered van crits en werkt dus het beste met daggers. Je kunt eventueel 30/21 gaan met swords maar dat zou ik ook afraden.

Kom je toch weer terug bij cookie cutter builds, dat zijn toch de beste.

31/8/12 Seal Fate Dagger (beste PvP/PvE balans IMHO, goeie steady PVE damage en super in PvP)
21/8/22 Prep. Dagger (Meer PvP gericht/als je van cooldowns houdt)
20/31 of 16/25/10 Combat (Combat builds, puur gericht op PvE DPS)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57
Rakkerzero schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:56:
[...]Ik hoop idd dat het een 1 april grap is van Blizzard. Anders zou, in mijn ogen, die uitbreiding een stukje in waarde dalen. :/
http://www.wow-europe.com...41,42,townhall/wisps.html

"Reroll Character" hmmmm ;)

1 april ligt er wel ERG dik bovenop..... }:O

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nee, dit is nou niet het ras die ik zou adden aan de game. Hoe kan een wisp, wat in feite niet meer is dan lichtvonkje in de lucht, een zwaard/staff etc.. vasthouden :?

Ik hoop idd dat het een 1 april grap is van Blizzard. Anders zou, in mijn ogen, die uitbreiding een stukje in waarde dalen. :/
Tja ik hoop zelf ook dat er ze er nog een nachtje op slapen ik doe het iniedergeval wel..(even bijkomen van de schrik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10:36

Ja, ik zou minstens 1 a 2 punten in imp SnD steken als je regelmatig tot vaak PvE't. Ikzelf heb gekozen voor 2 SnD/1 imp Expose, maar als je meer PvP't zou je ook voor 1/2 kunnen gaan. Voor PvE vind ik het zelf enorm waardevol, 30% meer white dmg is een hoop dmg en veel mensen realiseren zich dat niet.
Juist met een SF build heb je meer dan genoeg combo points om steeds SnD up te houden, wat ik dus meestal doe is na de eerste BS SnD rammen en vervolgens bij 4-5 weer Eviscen, dan houd je SnD ongeveer net op en kun je hem weer opnieuw starten. Zonder imp SnD kun je niet snel genoeg tot 4-5 cps komen om een nieuwe Evisc te doen en moet je OF te snel eviscen, of een tijdje zonder SnD doorgaan voor cps, beiden is niet goed voor je dmg ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Helox-in-a-box schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:54:
Kwam deze dingen tegen in DM east en west vant weekend?
Jeering Spectre's Essence
Felvine Shard

onderdeel van tier 0.5?
de shard is onderdeel van eeen silithius/cenarion circle/moonglade quest

de essence is wel voor de 0.5 quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

[...]

Natuurlijk is dat een 1 april grap, check die racials maar 's
Permanent Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

GTOfire schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:36:
[...]

2 dingen:
- Seal Fate, Improved Ambush, maar GEEN improved Backstab??
die combinatie mag je me echt ff uitleggen. een dikke ambush crit is leuk, maar Backstab gebruik je natuurlijk veel en veel vaker. Als je dan moet kiezen tussen die 2, kies dan voor Improved Backstab.
Ook is Seal Fate heel fijn als je dr een beetje op kan vertrouwen. ik weet niet wat je base Crit % is, maar met Sinister Strike is Seal Fate een onverwachtte bonus als je crit. Met improved Backstab is Seal Fate een veel constantere factor.

- SnD/combat build bij boss-fights: you betcha. Sustained DPS, oftewel zo hoog mogelijke witte dmg is waar je damage in high-end raids vandaan komt. Je begint niet met een crit van 2K, maar je blijft wel zo gestaag door hakken dat je een burst-dmg build overtreft na een seconde of 15. Je bent niet afhankelijk van crits en procs, dus uiteindelijk doe je meer dmg.
MAAR.. welk niveau instances heb je het over? In Molten Core en hoger ben je met een combat build gewoon veel beter bezig, ook de trash mobs duren lang genoeg om je dps rustig op te laten bouwen. Maar als je Scholomance of UBRS in gaat heb je weinig aan een 30seconde durende Slice and Dice als je met een burst-dmg build de trash mobs in 5 seconden neer sabelt.
Zelfs boss-fights duren niet lang genoeg om een combat build echt een duidelijk voordeel te geven in de lagere instances.

Overigens kan je altijd Slice and Dice naast je eviscerate gebruiken, onafhankelijk van je build. Sla de mob 1 keer, gooi Slice and Dice aan en ga verder met Eviscerates. 1 combo point is al genoeg voor 11 seconden oid (maar het kan zijn dat dat incl. improved SnD is), dus je hoeft echt niet eerst naar de 5 cps te gaan voor je een finisher gebruikt. Helemaal als je Seal Fate vaak proct kan je rustig Slice and Dice continu actief houden en als je CPs hebt terwijl SnD nog even te gaan heeft gebruik je Eviscerate.

Vraag jezelf dus af welke instances je voor wil speccen, en bedenk je ook iets anders belangrijks: PvP of PvE. Als je voor een dagger combat build gaat mis je Seal Fate, Cold Blood, Improved Eviscerate, Improved Ambush allemaal. Je krijgt hier hoge constante dmg voor terug, maar PvP is een ramp. Je kan geen mage meer two-shotten, een priest heeft meer tijd om te overleven, etc. Je slaat op de lange duur het hardst, maar op de korte duur heeft je tegenstander met zn burst dmg jou al neer.
toon volledige bericht
ik hoor hier volgens mij een rogue praten :)

ik had inderdaad even niet gedacht aan improved backstab en seal fate. Crit kans is dan veel hoger. Probleem is alleen dat ik geniet van mij Subtlety talents en die zullen dan opgeofferd moeten worden voor de combat punten.
Ik ben voorlopig nog bezig voor mijn Tier 0(.5) dus de echt hoge instances hoef ik niet in.
Misschien als ik eenmaal in MC/BWL beland dat ik dan beslis om voor een 31/20/0 build ofzo ga.
Deze build die ik nu heb kan ik aardig vooruit in Instances en PvP.

Ik ga alleen wel even respecce voor improved Slice&Dice. Als ik het dan toch ga gebruiken kan ik het beter gelijk goed doen :)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
Run maar eens wat instances met Recap aan, kun je het zelf zien :)
Ah, das duidelijk dan ^^ (Ik ben combat rogue dus gebruik het altijd al)
16/25/10 Combat
Die build ken ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

/gkick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Imodium schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
Altijd slice'n'dice aan hebben,welke talent spec je ook hebt. De redenering is niet zo moeilijk, het grootste deel van je damage komt van white damage, ook voor seal fate dagger (bij combat ligt dit uiteraard nog hoger). Run maar eens wat instances met Recap aan, kun je het zelf zien :)

Dus imp. slice'n'dice is altijd een goeie keus voor PvE. Eviscerate damage is nagenoeg verwaarloosbaar. Altijd slice'n'dice aan hebben en als je dan nog combo points over hebt eventueel eviscerate/rupture.

Nog even een vraagje aan Noener, je talents zijn uh, nou ja, een beetje dubieus. Het lijkt wel of je niet weet wat je wilt. Aan de ene kant seal fate en dan geen improved backstab en met een zwaard gaan lopen hannessen. Seal fate triggered van crits en werkt dus het beste met daggers. Je kunt eventueel 30/21 gaan met swords maar dat zou ik ook afraden.

Kom je toch weer terug bij cookie cutter builds, dat zijn toch de beste.

31/8/12 Seal Fate Dagger (beste PvP/PvE balans IMHO, goeie steady PVE damage en super in PvP)
21/8/22 Prep. Dagger (Meer PvP gericht/als je van cooldowns houdt)
20/31 of 16/25/10 Combat (Combat builds, puur gericht op PvE DPS)
toon volledige bericht
Klopt, ik weet inderdaad niet precies wat ik wil. Komt ook omdat ik nooit ervaren heb wat eigenlijk het beste is. Ik heb nooit vergelijkings materiaal gehad omdat ik altijd de enigste rogue in een group was. Eenmaal in een raid zou ik kunnen zien wat mijn mede Rogue vrienden doen.
Vooral nu de bosses wat serieuzer worden was ik benieuwd naar wat de rest heeft

Waar ik nu wel achter ben gekomen door de reacties is dat ik juist mijn backstab moet gebruiken in plaats van SS.
In dat geval moet ik naar een 31/8/12 build. Dat ligt me dan absoluut meer, omdat ik ook wat tijd wil verdoen in BG's.

thx voor de comments, keep em coming :)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Voor de rogues onder ons:
16/25/10

IMO de beste build die er is voor dagger specced rogues, voor zowel pvp als pve. Ik gebruik em al vet lang en kan met deze build lekker mee pvpen en bovenaan komen in de dps lists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dat is dacht ik de uber PVE build, meeste DPS met daggers in pve

uber worthless in pvp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Anoniem: 139886 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:05:
[...]

Ah, das duidelijk dan ^^ (Ik ben combat rogue dus gebruik het altijd al)

[...]

Die build ken ik niet?
http://www.wow-europe.com...0100000050050000000000000

Pure DPS spec, verder niet erg boeiend in PvP maar alleen op PvE gericht.

Noener:

Backstab gebruik als je *dun dun dun* daggers gebruikt ;). Seal Fate is bij uitstek een dagger talent, 31/8/12 is dan ook een van de populairste builds.

Je kunt ook combat gaan (20/31), dan gebruik je dus een zwaard/mace/fist en met name sinister strike.

http://forums-en.wow-euro...5629&p=1&tmp=1#post135629

Kijk ook daar eens, staan een hele boel builds.

[ Voor 33% gewijzigd door Down op 03-04-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik vind het trouwens ook belachelijk dat ik met mijn 2H +25AGI enchant niet eens een glow heb.
De mats van die enchant zijn trouwens ook belachelijk..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 169044 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:46:
[...]

Het zou kunnen ik had idd op de server waar ik speel: Dragonblight, wel iets gehoord over een 1 april grap ik ben alleen even vergeten waar het ookal weer over ging... (ik heb er nog even over na gedacht en ik kan er nog steeds niet bij..)

Nouja het lijkt me wel heel appart zo'n ras, epic stuff heb je dan ook alleen maar voor de bonussen niet voor de looks.
Volgens mij ben je de enige persoon ter wereld die hier in trapte. Het was zooo duidelijk. Als je doodgaat reroll character. En je kon tree form nemen en dan heb je geen resistance tegen axes. Bomen -> Bijlen.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

ik ga bij 'horde' welke class en zo, weet ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Furio schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:58:
We hebben vrijdag onyxia ingepakt en met een strik voor Thrall gelegd. First try, verder alles goed.
Alleen nu blijkt er een probleem te zijn met de ML. Ik kon niet de shammi helm aan de speler geven die er recht op heeft. Ook Eskhandar's Collar kon niet naar een rogue.
In meerdere groepen in de ML lijst zaten minder mensen dan in het 'echt'.
Nu hebben we er een ticket (4 om precies te zijn) van gemaakt, maar het is nog steeds niet opgelost....waar betaal je dan voor? Het ticket is 'geescaleerd'...nu maar wachten op de oplossing.

Anyway, we hebben geen last gehad van haar DB probleem, waar andere guilds wel tegen aan zijn gelopen.

.
deep breath is gehotfixed hoorde ik wij hadden er ook geen last van maar wel van de bug die jij oook aangeeft kon helaas niet de spullen aan de winnaars geven we hadden dan ook een verdrietige rogue en priest.
Maar oke de volgende keer winnen zij het items zonder rollen dus komt wel goed. Was gelukkig alleen het hoofd en die backpack dus die hebben ze geheid volgende keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Anoniem: 168502 schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:53:
[...]

oke... mage, is ook wel lachen. maar dan kan ik geen elf nemen. elf warrior .... ??
VEEL beter advies! Neem ze allemaal! je kan erg snel lvl 10 (of lvl 20 als je iets verder gaat) worden. je KUNT gewoon niet nu al besluiten wat je het leukst gaat vinden. dus besteed de eerste 2 weken aan experimenteren. lvl 10 dit. dan een andere maken, lvl 10 dat. nog een andere lvl 10 zus. nee die vorige was toch leuker......... je snapt hem al.... je characters blijven bestaan en het is niet van te voren dudielijk wat het is. je moet het zelf ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
DrProctor schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:16:
Voor de rogues onder ons:
16/25/10

IMO de beste build die er is voor dagger specced rogues, voor zowel pvp als pve. Ik gebruik em al vet lang en kan met deze build lekker mee pvpen en bovenaan komen in de dps lists.
Prima buildje, maar imo gimped voor PvP. Kan wel, maar SF en (imo) zelfs CB/prep is zoveel beter overall...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
FragNeck schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:26:
Ik vind het trouwens ook belachelijk dat ik met mijn 2H +25AGI enchant niet eens een glow heb.
De mats van die enchant zijn trouwens ook belachelijk..
Dat de glow mist vind ik ook nogal mager. De comps echter vallen juist reuze mee voor een dergelijke enchant. Ben al blij dat het allemaal normaal spul is ipv nexus cystals e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:45:
[...]
Prima buildje, maar imo gimped voor PvP. Kan wel, maar SF en (imo) zelfs CB/prep is zoveel beter overall...
Dat is het mooie van de bekende CookieCutter builds, die werken zo goed in PvP en PvE :)
Op een of andere manier kan ik tegenwoordig met mn Combat build (20/31) goed uit de voeten met PvP, ook tegen clothies wat me vroeger echt niet zo lekker afging..

Qua damage in PvE was het meen ik zo gesteld:
16/25/10 > 20/31 > 31/8/12 > 21/8/22 > 21/3/27/22/3/26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:04:
[...]

Dat is het mooie van de bekende CookieCutter builds, die werken zo goed in PvP en PvE :)
Op een of andere manier kan ik tegenwoordig met mn Combat build (20/31) goed uit de voeten met PvP, ook tegen clothies wat me vroeger echt niet zo lekker afging..

Vervang 16/25/10 > 20/31 door COMBAT, effectiviteit van beide builds ligt meer van de situatie af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:36
Anoniem: 169853 schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:12:
[...]

Hey, weer eens iemand die ook op Doomhammer zit :)
Enja, not tipje voor Domo, stel maar 1 MT in die weet welke add dood moet in welke volgorde. als je dan 4 sheep en 3 tanked kan de MT simpelweg de juiste target selecteren zodat iedereen weet dat ze die eene add moeten killen en niet een ander
offtopic:
was jou char @ dh? :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:49:
[...]

Dat komt omdat jullie mij gewoon miste, ik DPS altijd rond de 15 adds wel solo neer ;)
Jarno, je had toch ook de Mana Igniting Cord?
Waarom pak je in godsnaam dan deze erbij :9
Die heb ik inderdaad, maar ik kan uit jou reactie afleiden dat jij mijn post niet goed gelezen hebt. Doe maar eens beter je best ;)

Als ik nou coreraider was, dan had ik em zeker niet gepakt, maar voorlopig toch geen netherwind voor me :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169131

Webgnome schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:07:
[...]
offtopic:
was jou char @ dh? :P
/Wave

De mijne ook :P
VEEL beter advies! Neem ze allemaal! je kan erg snel lvl 10 (of lvl 20 als je iets verder gaat) worden. je KUNT gewoon niet nu al besluiten wat je het leukst gaat vinden. dus besteed de eerste 2 weken aan experimenteren. lvl 10 dit. dan een andere maken, lvl 10 dat. nog een andere lvl 10 zus. nee die vorige was toch leuker......... je snapt hem al.... je characters blijven bestaan en het is niet van te voren dudielijk wat het is. je moet het zelf ervaren
Ben ik het helemaal mee eens..
Tuurlijk kan je je wel ff inlezen in de verschillende classes enzo maar je merkt toch pas wat je *echt* leuk vindt als je het aan het spelen bent..
Zo had ik al heel snel door dat ik ni echt een melee-persoon ben.. Maar welke caster mij nu het beste ligt weet ik nog steeds ni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik heb bijna een jaar als alliance gespeeld maar heb gemerkt dat de alliance toch niet echt mijn ding is en heb gererolled naar Horde :P

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Arcalite schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:22:
Ik heb bijna een jaar als alliance gespeeld maar heb gemerkt dat de alliance toch niet echt mijn ding is en heb gererolled naar Horde :P
No offence, maar dan ben je toch wel lichtelijk traag van begrip hoor ;)
Ik probeer nu al tijden een extra char te rollen, maar ik krijg nergens mn draai in gevonden.
Blijf het knap vinden dat mensen zomaar ff re-rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:24:
[...]

No offence, maar dan ben je toch wel lichtelijk traag van begrip hoor ;)
Ik probeer nu al tijden een extra char te rollen, maar ik krijg nergens mn draai in gevonden.
Blijf het knap vinden dat mensen zomaar ff re-rollen!
Ach ja ik had alleen maar gezeik met de alliance op mijn server...

De druppel voor mij was mijn guildmaster die een kut hekel aan me had en het maar niet duidelijk maakte dat ie me uit de guild wilde hebben en dat ik er via een lower officer achter kwam.

heb toen de Guildmaster gewhispered.

Ik: hey
GM: hoi
Ik: Wil je me uit de guild hebben?
GM: ja
Ik: ok is goed.
/gquit

gear verkocht, geld aan een vriend gegeven en char gedelete en op dezelfde server horde gerolled

[ Voor 16% gewijzigd door Arcalite op 03-04-2006 14:33 ]

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

blackadder75 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:43:
[...]

En zelfs dan is het nog lastig;)

Ik had bijvoorbeeld dat ik als eerste char een warrior had en ik vond het erg leuk, totdat ik high level werd (50+). Toen minder en toen ik 60 werd tijdelijk maar op stal gezet en een mage begonnen.
Probleem met WoW is dat 1-55 totaal anders is dan 55-60. Tot ongeveer level 50 hoef je je niet zo heel druk te maken met wie wat doet in een instance maar als je daarboven zit, moet je dat wel, dus echt warrior -tank, druid - heal, shammy heal/dmg, priest heal,enz
Je krijgt dan een ander spelbeleving.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Anoniem: 130304 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:21:
[...]

Domo: Maak achterin een DPS hoek waar je de te killen mobs heen sleept. Sheep alle healers. Kill dan 2 elites, dan de 4 healers en vervolgens de laatste 2 elites. Hou Domo bezig met 2 Warriors of een Paladin en een Warrior. Paladin's met Fire Res aura en zorg voor Shadow Protection buff van Priests. Zorg voor voldoende healing bij de Warriors die de elites en Domo tanken.
.
kleine aanvulling :

wij doen dit ook, maar we doen : sheep healers, Kill 2 adds DPS de ANDERE 2 adds down tot 20%

Dan pas om de beurt de 4 healers unsheepen en killen, en het voordeel is dat de overige 2 elites dan al zo laag staan (<20%) dat ze op het eind in 5 seconden omvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:04:
[...]

Ach combat is veel meer gear-dependant omdat je geen (naja minder) burst dmg hebt zoals bij daggers. Met AR en epic gear heb je natuurlijk 15 seconden imba burst dmg. Als je blue geared bent maak je met combat in PvP niet zoveel klaar... Magoed uiteindelijk hangt het altijd nog van de speler af, en z'n gear ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

nhimf schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:29:
[...]

En zelfs dan is het nog lastig;)

Ik had bijvoorbeeld dat ik als eerste char een warrior had en ik vond het erg leuk, totdat ik high level werd (50+). Toen minder en toen ik 60 werd tijdelijk maar op stal gezet en een mage begonnen.
Probleem met WoW is dat 1-55 totaal anders is dan 55-60. Tot ongeveer level 50 hoef je je niet zo heel druk te maken met wie wat doet in een instance maar als je daarboven zit, moet je dat wel, dus echt warrior -tank, druid - heal, shammy heal/dmg, priest heal,enz
Je krijgt dan een ander spelbeleving.
Heerlijk dat Rogue zijn, 1-55 : DPS, 55-60 : DPS, 60-70 : DPS!
Wat een variatie! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
Mijn guildje heeft nu ook eindelijk ragnaros down, we zijn er eind januari mee begonnen dus dat is wel netjes (we zijn een mainly euro guild op Warsong US). Nu op naar BWL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
DarkShadow schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:37:
Mijn guildje heeft nu ook eindelijk ragnaros down, we zijn er eind januari mee begonnen dus dat is wel netjes (we zijn een mainly euro guild op Warsong US). Nu op naar BWL...
vergis je niet in het verschil tussen MC en BWL...

ga eerst nog maar een tijdje MC farmen en af en toe eens BWL proberen (en whipen :P)

Honda CB1000 R (2018)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

<< |:( oki _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Arcalite schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:42:
[...]

vergis je niet in het verschil tussen MC en BWL...

ga eerst nog maar een tijdje MC farmen en af en toe eens BWL proberen (en whipen :P)
na mc is de logische stap bwl alleen maar blijven farmen is toch niet leuk je komt vanzelf verder.
[...]

ook helemaal mee eens eigenlijk moeten we dit advies altijd geven. Probeer ook horde en alliance helaas kan je pas vanaf 25 echt gaan merken hoe pvp versus pve servers zijn dat kan nog wel iets zijn.
Ik speel al lang op een pve server en had langzaam aan ook een pvp account gelevelt die is nu richting 40 maar dat vind ik dus helemaal niks, ik kan er niet zo goed tegen om continue gegankt te worden zeker niet als je er weinig tegen kan doen. Rogues / druids die in stealth wachten tot je op half health zit met een mob op je en dat x 3 dan is het voor mij al weer leuk geweest.

[ Voor 63% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ook een GoT guild, of een guild op de alliance waar ik zou kunnen joinen als ik van verdachte verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener

Noener

dusss...

Ik geloof dat ik er nu uit ben na alle comments :)
ik ga respecce naar de beruchte cookie cutter build(we verzint cookie cutter in hemelsnaam) 31/8/12 en ga puur voor daggers. Backstab ga ik voortaan ook gebruiken voor de grote jongens.
Toch leuk hoe in een paar uur tijd je hele speelstijl even veranderd :)

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Rushwood schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:31:
Yay! :D
Gister Nefarian gedownd en eindelijk dropte hij :D

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood

Liep al 2 maanden met untamed blade rond. :)
Die dropte voor ons bij onze eerste kill... Samen met Lok'amir il Romathis. Iemand op het officiele forum zei "the luck of some guilds... sigh". :)

Maargoed, even waarvoor ik kwam;
sinds 4 dagen is mijn account suspended. Ik heb serieus geen idee wat hier de reden van is, heb nooit gecheat/gebot oid. Ik heb direct een mailtje gestuurd met de vraag of ze wat opheldering konden geven, maar tot nu toe helaas geen reactie... Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zou het helpen om eens een belletje te plegen?
Ik heb een lieve lvl60 mage, en het zou toch zonde zijn als ik helemaal overnieuw moet beginnen...

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

NielZ schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:02:
[...]

Die dropte voor ons bij onze eerste kill... Samen met Lok'amir il Romathis. Iemand op het officiele forum zei "the luck of some guilds... sigh". :)

sinds 4 dagen is mijn account suspended. Ik heb serieus geen idee wat hier de reden van is, heb nooit gecheat/gebot oid. Ik heb direct een mailtje gestuurd met de vraag of ze wat opheldering konden geven, maar tot nu toe helaas geen reactie... Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zou het helpen om eens een belletje te plegen?
Ik heb een lieve lvl60 mage, en het zou toch zonde zijn als ik helemaal overnieuw moet beginnen...
ik had meteen al een belletje gepleegt gelijk erachteraan gaan want als je niks fout hebt gedaan moeten ze dat maar lekker oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

blackadder75 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:31:
[...]

kleine aanvulling :

wij doen dit ook, maar we doen : sheep healers, Kill 2 adds DPS de ANDERE 2 adds down tot 20%

Dan pas om de beurt de 4 healers unsheepen en killen, en het voordeel is dat de overige 2 elites dan al zo laag staan (<20%) dat ze op het eind in 5 seconden omvallen
Nog een kleine aanvulling op Domo. Na dat 4 adds dood zijn, worden alle andere adds unsheepable. Zorg dat je tanks hier klaar voor zijn en de twee losse healers meteen oppikken. Een losse healer wordt je namelijk niet vrolijk van.

Wij zetten trouwens een warrior en een hunter op domo. Werkt perfect.

Als je niet genoeg warriors of mages hebt, dan kun je ook een druid in zetten om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

blackadder75 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:31:
[...]

kleine aanvulling :

nog een kleine aanvulling de healers healen de gene op 20% dus die moet je dan ver uit elkaar houden.
En de healers zijn stunable en redelijk snel dood dus met een beetje rogues / paladin stuns zijn ze zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Snel een vraagje:

Wanneer is het spel weer te koop?? Kan het echt nérgens vinden! Zal vast wel een keer voorbij gekomen zijn; geen tijd om alles door te spitten ;)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:59:
Is er ook een GoT guild, of een guild op de alliance waar ik zou kunnen joinen als ik van verdachte verandert?
Volgens mij was er wel 1tje ja. Wie dat zijn of hoe ze heten, ik heb geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Beetje late reactie maarja
BootVluchteling schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:41:
[...]

hoe kan je cheaten in WoW dan..? bug abuse ofzo?
Nouja het was niet cheaten als in hacks gebruiken maar voor een paar uur(ongeveer een dag) hadden warriors 1 talent point meer maar hij had dat in zijn filmje niet gezegt voor zover ik weet. Dat was dus een beetje sneaky en bij zijn Scrolling Combat Text zie je wel zijn dmg maar niet de dikke healing op hem, kijk maar eens naar zijn portret in zn filmje

Maar waar het om gaat is dat je als warrior alsnog super goed kan zijn in pvp dus
Anoniem: 28168 schreef op maandag 03 april 2006 @ 10:23:
[...]
Lol, hoezo "ik zeg maar wat, want ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van" :P
Ehum?
Ooit een hunter gespeeld en dan bijv. een warrior?
Hunter/Rogue is IMHO echt EZmode in vergelijking met andere classes. Ik zie in deze classes dan ook geen uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Anoniem: 147917 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:16:
Beetje late reactie maarja

[...]

Ehum?
Ooit een hunter gespeeld en dan bijv. een warrior?
Hunter/Rogue is IMHO echt EZmode in vergelijking met andere classes. Ik zie in deze classes dan ook geen uitdaging.
Easy to play, Hard to master ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Placid_K schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:15:
Snel een vraagje:

Wanneer is het spel weer te koop?? Kan het echt nérgens vinden! Zal vast wel een keer voorbij gekomen zijn; geen tijd om alles door te spitten ;)

thanks!
Bol.com :P ik krijg hem vrijdag :P

@rakker, ik heb net een filmpje gezien waar een elf opstaat. en die verandert in een panter. die rent van die berg af om zinn clan matties tehelpen, hij verandert vlug tot elf. en schiet ze kapot met pijl en boog. kan je met hunter ook in een panter verandere, zo neej: druid wel, maar kan die ook pijl en boog equip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

NielZ schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:02:
[...]

Tis altijd vervelend om te zien dat een "nieuwe" guild op hun eerste kill loot krijgen dat guilds die hem al 5 maanden aan het farmen zijn nog nooit gezien hebben. Dat is verder niet persoonlijk maar je wil niet weten hoe irritant het is om te zien dat een guild die nog niet eens Nef kan killen 4 CTS hebben terwijl wij dus al 5 maanden Nef farmen en nog nooit een CTS of een Lok'Amir gezien hebben.

Als je gesuspended wordt krijg je altijd een mailtje met uitleg naar het mailadres gestuurd waarmee je je account hebt aangemaakt. Dus daar kun je mee beginnen. Je kan bijvoorbeeld 3 dagen gebanned worden voor racisme (en dat krijg je al als je "fucking greeks" in General chat zegt...kuch ;p) maar dus ook als je je verdacht gedraagt. Bijv grinden door met 2 keypresses alles te doen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169131

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:19:
[...]

@rakker, ik heb net een filmpje gezien waar een elf opstaat. en die verandert in een panter. die rent van die berg af om zinn clan matties tehelpen, hij verandert vlug tot elf. en schiet ze kapot met pijl en boog. kan je met hunter ook in een panter verandere, zo neej: druid wel, maar kan die ook pijl en boog equip ?
Voor zover ik weet kan dit niet iig..
Een druid kan veranderen in een beer, sealion, kat en n luipaard (of wat t ook mag wezen :P) maar kan geen pijl/boog gebruiken..
Een hunter gebruikt wel een boog (of een gun) maar die kan niet van vorm veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ik heb heel eindhoven/tilburg afgezocht, niks gevonden...Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor wapen heeft een druid dan ? ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Placid_K schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:25:
Ik heb heel eindhoven/tilburg afgezocht, niks gevonden...Vaag!
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

sebasgrif schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:17:
[...]

Easy to play, Hard to master ;)
hehe, ja dit geld natuurlijkt voor iedere class, je kan goed zijn en je kan goed zijn
en bij hunter vind ik dat je al een soort voorsprong hebt, maar ik heb wel respect voor je als je gewoon een goede speler bent naast het feit dat je dan misch een wat makkelijker te spelen class hebt

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 03-04-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 22:11
Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:25:
wat voor wapen heeft een druid dan ? ;o
Als je even op www.worldofwarcraft.com kijkt dan kun je dat soort dingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Zijn er hier trouwens nog Locks die met een Soullink spelen ?

Ik wil hier voor gaan omdat ik voornamelijk Bg speel. Ik weet dat je moeilijk dood tekrijgen bent maar raak je niet veel power kwijt in je spels ? En waar doe je de overige talentpoints in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26
Bijv grinden door met 2 keypresses alles te doen etc.
Huh? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik kan met sinister strike en eviscerate heel wat grinden en daar heb ik inderdaad maar 2 toetsen voor nodig ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 168502 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:19:
[...]

Classes in WoW zijn echt verschrikkelijk simplistisch in vergelijking met andere MMORPGs. Zet eens neer wat je gaaf lijkt als speelervaring, dan match ik er wel een class bij :)

Groot zwaard en raggen, onzichtbaar rondsneaken en diefje/moordenaar spelen, vuur- of ijsballen knallen vanaf een afstandje, of juist weer iets hier tussen in, etc.
Dr. Strangelove schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:31:
[...]

Huh? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik kan met sinister strike en eviscerate heel wat grinden en daar heb ik inderdaad maar 2 toetsen voor nodig ;)
Denk dan aan patronen zeg maar... rondje lopen, mob selecteren, 2 acties het hele gevecht doen, rondje lopen, mob selecteren etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 03-04-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 114195 schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:32:
[...]

Denk dan aan patronen zeg maar... rondje lopen, mob selecteren, 2 acties het hele gevecht doen, rondje lopen, mob selecteren etc.
ik heb thuis een filmpje van zo'n grind bot. Er worden idd de hele tijd dezelfde acties uitgevoerd. mob aanvallen met charge >> meppen >> heroic strike >> meppen. Indien dood >> volgende mob >> indien HP < * dan eten dan weer verder etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
dus WoW is een vreselijk overroepen spel? te eenvoudig en veel te sterk grind based?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.