ik zit sinds 2 weken met een probleem. Elke keer als ik wow speel crasht mijn computer na een willlekeurige tijd. zo tssen de 15 min en 2 uur ofzo. hij slaat gewoon af, mijn scherm wordt blauw en al ben je eindelijk terug: "you are dead"
omdat je net in gevecht was. Dit probleem lijkt zich alleen bij WoW voor te doen en ik heb al heel veel geprobeerd om het te verhelpen, maar niks helpt.
ik heb driver van videokaart geupdate, directx geupdate, wow geherinstalleerd, mijn redelijk nieuwe intern geheugen er weer uitgehaald, maar hij blijft crashen.
als ik me pc weer opstart dan zie ik in het logboek de volgende "save dump" mededeling staan op het tijdpunt van de crash:
"De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x1000008e (0xc0000005, 0xbfb2273c, 0xb82c79f0, 0x00000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini040306-01.dmp."
hier kan ik niet veel mee.
wel is mijn vraag of het misschien aan de voeding kan liggen, want het is een 250W voeding die het volgende moet aandrijven:
compaq pc met
intel pentium 4 1,7ghz
896mb sdram 133mhz - was bij levering 256mb
sapphire 9600xt 128mb - was bij levering geforce 2
harde schijven 60gb en 80gb - die 80gb is er zelf bijgezet
firewire kaart
usb 2 kaart - ook zelf erbij gezet
en nog een dvd rom en cd brander
zou het dus komen dat ie het nu ineens nirt meer trekt door alle nieuwe spul of is er iets anders aan de hand?
ik speel wow al meer dan 3 maanden en nu ineens begint ie te crashen dus ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is...
so please MTV: pimp my ride! fix my PC!
ik heb driver van videokaart geupdate, directx geupdate, wow geherinstalleerd, mijn redelijk nieuwe intern geheugen er weer uitgehaald, maar hij blijft crashen.
als ik me pc weer opstart dan zie ik in het logboek de volgende "save dump" mededeling staan op het tijdpunt van de crash:
"De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x1000008e (0xc0000005, 0xbfb2273c, 0xb82c79f0, 0x00000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini040306-01.dmp."
hier kan ik niet veel mee.
wel is mijn vraag of het misschien aan de voeding kan liggen, want het is een 250W voeding die het volgende moet aandrijven:
compaq pc met
intel pentium 4 1,7ghz
896mb sdram 133mhz - was bij levering 256mb
sapphire 9600xt 128mb - was bij levering geforce 2
harde schijven 60gb en 80gb - die 80gb is er zelf bijgezet
firewire kaart
usb 2 kaart - ook zelf erbij gezet
en nog een dvd rom en cd brander
zou het dus komen dat ie het nu ineens nirt meer trekt door alle nieuwe spul of is er iets anders aan de hand?
ik speel wow al meer dan 3 maanden en nu ineens begint ie te crashen dus ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is...
so please MTV: pimp my ride! fix my PC!