Miles Teg schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:55:
[...]
Imho komt het agro-houden verhaal van 2 kanten. Een tank kan agro houden, maar vaak alleen als de dps-ers de agro niet overnemen (al dan niet bewust). Mage in m'n guild klaagde ook z'n crits vaak 4 keer op rij kwamen, en dat die daardoor agro zou overnemen... Stop dan met casten, lul!

Godsamme nou. Dat concept schijnt echt onbespreekbaar te zijn voor sommigen. Hunters "Hmm Feign resisted and I just crit 4 times, LETS DO SOME MORE DAMAGE" en Fire Mages zijn dan nog het ergste bij ons.
Natuurlijk heb je ook gewoon shit tanks overal, die alleen sunder armour spammen, die nooit hun Defensive stance quest gedaan hebben, die met een 2-hander staan te zwaaien "omdat meer damage meer aggro is!" of die simpelweg geen sword/board hebben (doe dan geen instances...).
Heb ook vaak genoeg een Beartank gehad, ik vind het geweldig hoor

Gelijk 4 beertjes in de raid als er gevraagd wordt om te tanken, ziet er erg schattig uit vooral na die /dance toevoeging voor Feral forms. 5 man instances tanken ze ook prima, heb vaak genoeg een Princess run gedaan met een beartank. Catform daarentegen ben ik wat minder voor, er is sowieso nooit tekort aan Rogues voor instances en dan heb ik liever dat je healed als het echt nodig is. Dat kun je prima met wat stam/int/+healing/mp5 gear no matter what voor spec je bent. Druids die alleen in animal forms spelen kennen hun class gewoonweg niet, je grootste kracht is juist dat je zo afwisselend kan spelen. Tank valt weg, Bearform en oppakken die handel. Rogue valt weg, even in Cat wat bij dps-en. Priest valt weg, even wat top up heals erbij in casterform, etc.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 04-04-2006 11:12
]