Ah ok dus onderwijs mij dan even waar het verschil in zit tussen het tanken van bv Drakisath of een stuk trash/boss in MC/BWL.MantaMania schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:47:
[...]
helaas is het wow forum afgesloten op mn werk dus ik kan het niet lezen. Daarnaast ben ik backup tank en raid leider in mc die we nu op farm hebben en heb ik geregeld zelf mt gespeeld met verschillende builds.
Je kan er niet onderuit dat dingen als last stand en improved shield wall life savers zijn.
Helaas weet ik niet wat daar staat maar een main tank is er om te tanken dat moet ie dan ook zo lang mogelijk doen door zo min mogelijk dmg te krijgen.
En de basics van mc en ubrs kan je niet helemaal vergelijk maar oke dat mag je denken daarbij begrijp ik dat je zelf geen warrior speelt en je dus eigenlijk helemaal geen oordeel kan vellen.
Doel is toch om bij beide om agrro te pakken en te houden terwijl respectiefelijk 4/9/38/39 man hun best doet hem asap te killen? of heb je inene andere skills als je MC binnen loopt (heb ik nml nooit gezien). het is idd niet zo dat ik een tank tot lvl60 heb geleveld, daar had ik iemand anders voor. heb er wel degelijk mee gespeeld.
mage ik zal ff zijn (Grogg's) post ff c/p-en..
You never have enough rage if your a skilled tank, Heroic strike is on next attack and has no global cooldown, so you can use sunderarmor AND heroic strike at the same time. That means with 1.9 weap and flurry going thats about 1sunder and 1heroicstrike pr secound. thats 18+12=30rage/pr sec. And if you have more to spare use shieldblock etc which also has no global cd. 50% of your threat as a warrior comes from dps, so dont underrate crit and ap, you also need a lot of crit to procc flurry =). The only encounter i dont manage to use all my rage and still want more is vael.
Edit: I actually sometimes use ragepots every cd on all bosses except vael to gain more rage, you NEVER have enough rage. Its not nessecery but it does add to the safty of our rogues =).