Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.710 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
MantaMania schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:47:
[...]

helaas is het wow forum afgesloten op mn werk dus ik kan het niet lezen. Daarnaast ben ik backup tank en raid leider in mc die we nu op farm hebben en heb ik geregeld zelf mt gespeeld met verschillende builds.
Je kan er niet onderuit dat dingen als last stand en improved shield wall life savers zijn.
Helaas weet ik niet wat daar staat maar een main tank is er om te tanken dat moet ie dan ook zo lang mogelijk doen door zo min mogelijk dmg te krijgen.
En de basics van mc en ubrs kan je niet helemaal vergelijk maar oke dat mag je denken daarbij begrijp ik dat je zelf geen warrior speelt en je dus eigenlijk helemaal geen oordeel kan vellen.
Ah ok dus onderwijs mij dan even waar het verschil in zit tussen het tanken van bv Drakisath of een stuk trash/boss in MC/BWL.
Doel is toch om bij beide om agrro te pakken en te houden terwijl respectiefelijk 4/9/38/39 man hun best doet hem asap te killen? of heb je inene andere skills als je MC binnen loopt (heb ik nml nooit gezien). het is idd niet zo dat ik een tank tot lvl60 heb geleveld, daar had ik iemand anders voor. heb er wel degelijk mee gespeeld.

mage ik zal ff zijn (Grogg's) post ff c/p-en..
You never have enough rage if your a skilled tank, Heroic strike is on next attack and has no global cooldown, so you can use sunderarmor AND heroic strike at the same time. That means with 1.9 weap and flurry going thats about 1sunder and 1heroicstrike pr secound. thats 18+12=30rage/pr sec. And if you have more to spare use shieldblock etc which also has no global cd. 50% of your threat as a warrior comes from dps, so dont underrate crit and ap, you also need a lot of crit to procc flurry =). The only encounter i dont manage to use all my rage and still want more is vael.

Edit: I actually sometimes use ragepots every cd on all bosses except vael to gain more rage, you NEVER have enough rage. Its not nessecery but it does add to the safty of our rogues =).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Wat is een redelijke prijs om te vragen voor de Gauntlets of Elements? Een hunter in mijn party wilde hem hebben voor zijn alt en bood 8g, iemand in de chat bood 10g, maar op Allakhazam staat 60g. Op de AH heb ik ze niet gezien.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:12:
[...]

En hoe is het lvlen ? Heb je het idee dat het langzamer ging met een druid ? Ik weet dat ik vaak die vraag stel maar wil het gewoon graag weten. Want het is toch vaak iets persoonlijks.

Ander voordeel van een druid is travelform, ook in bg denk ik.

Misschien moet ik maar mijn rogue en druidtot lvl 20 level en dan vergelijken. (ik weet het low lvl)
Als je alles solo doet een rogue. Voor instances daarentegen is het de omgekeerde wereld. Healing classes zijn nog altijd in de minderheid. Het komt zelden voor dat ik geen pug vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:12:
[...]

En hoe is het lvlen ? Heb je het idee dat het langzamer ging met een druid ? Ik weet dat ik vaak die vraag stel maar wil het gewoon graag weten. Want het is toch vaak iets persoonlijks.

Ander voordeel van een druid is travelform, ook in bg denk ik.

Misschien moet ik maar mijn rogue en druidtot lvl 20 level en dan vergelijken. (ik weet het low lvl)
lvl 20 heb je net je feral cat form.. hoe wil je dat vergelijken dan?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
blouweKip schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:21:
[...]

onzin, 30% van de damage wordt door je pet genomen dan, sinds de nerf (daarvoor was het 50%, maar moest je sl telkens verniewen) betekend dat dat jij ws eerder dood bent dan je pet, wat dus gewoon verspilde hp is.
Ik speel hiernaast ook een rogue (wilde toch ff een melee class spelen) en ik denk dat het daar meer voor opgaat dan voor een lock (check world of roguecraft maar es), mijn enige verdediging is deathcoil + fear en dots, in een bg 3 tegenstanders verslaan die hun vak een beetje verstaan is voor iedere lock onmogelijk, daar helpt sl ook niet tegen :P
Ben ik niet helemaal met je eens ik kan makelijk 2 tegelijk aan. Ik houd er 1 bezig met me scub en dots ze en fear ze helemaal geek een Sb er op en dc en je komt een aardig eind hoor. En dan ben ik geen Sl Lock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Tja, ben nu een lvl 27 warlock en ben best tevreden over de dmg vs hp die ik heb.
Af en toe is het ook een kwestie van de goede pet gebruiken, wanneer je bijv. gebruikt i.p.v. Impy, Voidy of Succy :)
Elk heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Dirk IJntema schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:43:
[...]

lvl 20 heb je net je feral cat form.. hoe wil je dat vergelijken dan?
Euhm kijken hoe snel ik met beide klasse naar 25 kan lvlen ofzo. Beete kijken hoe snel ik een mob kan killen en wat mijn dps is met mijn cat form. ik snap dat het iets minder zal zijn maar het verschilt hopelijk toch geen 10 tallen op dat level.

Misschien is het ook wel niet te vergelijken en kom ik er nooit achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag en maandag de eerste 5 bazen in mc neer gepleurt (leuk hoor die vage instance cooldowns :D)

Jammer genoeg is dat gefixed en kunnen we morgen weer verder gaan op boss 6.
Hopelijk zondag eerste rag try we moeten nu genoeg water in de raid hebben om alle runs te doven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:51:
[...]

Euhm kijken hoe snel ik met beide klasse naar 25 kan lvlen ofzo. Beete kijken hoe snel ik een mob kan killen en wat mijn dps is met mijn cat form. ik snap dat het iets minder zal zijn maar het verschilt hopelijk toch geen 10 tallen op dat level.

Wat ik daarmee wil zeggen:

Je hebt al 10 talentpoints mogen spenderen als rogue, je hebt net je catform en je talentpoints daarvoor in Feral zitten dus hoger..

Ik denk dat een rogue beter levelt, ik heb een Druid, maar mn vriendin een alt als rogue en die gaat als een speer! doet ook ontzettend veel damage.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Dirk IJntema schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:54:
[...]

Je hebt al 10 talentpoints mogen spenderen als rogue, je hebt net je catform en je talentpoints daarvoor in Feral zitten dus hoger..

Ik denk dat een rogue beter levelt, ik heb een Druid, maar mn vriendin een alt als rogue en die gaat als een speer! doet ook ontzettend veel damage.
Je vriendin kan ook gewoon beter zijn dan jouw :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

addictive schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:25:

daarom werd er in de eerste post ook vermeld dat het hier neit zomaar om een guild gaat, het gaat hier om echte die-hards!
En dan is het toch leuk om te kunnen zeggen dat je als dual-wield warrior perfects bosses kan tanken.
Ik ben het 100% met je eens dat een tank er is om aggro te houden en niet voor de DPS. Feit is dat hoge DPS veel aggro genereert. Dus met de juiste equip en build kan een dual wielding warrior perfect tanken.

Maar voor casual guilds is een prot specced warrior zeker fijner :)
het is idd grappig om eens te zeggen maar tis niet ideaal.
Je tankt niet met dps je tankt met agro een revenge is 50dmg maar heeft meer agro dan een mortal strike van 500 dmg.
En met dual wield blijf je meer dmg pakken dus tank je niet perfect tanken is een combinatie van zo min mogelijk dmg nemen en zoveel mogelijk agro krijgen.
Daarbij vraag ik me af of ie dan dual wield in defensive stance of niet want in def doet ie 10% minder dmg maar krijg ie dus ook 10% minder dmg.

Die hards willen ook zo ver mogelijk komen dus ook die willen een zo ultiem mogelijke tank!
Routed schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:33:
[...]

Ah ok dus onderwijs mij dan even waar het verschil in zit tussen het tanken van bv Drakisath of een stuk trash/boss in MC/BWL.
Doel is toch om bij beide om agrro te pakken en te houden terwijl respectiefelijk 4/9/38/39 man hun best doet hem asap te killen? of heb je inene andere skills als je MC binnen loopt (heb ik nml nooit gezien). het is idd niet zo dat ik een tank tot lvl60 heb geleveld, daar had ik iemand anders voor. heb er wel degelijk mee gespeeld.

mage ik zal ff zijn (Grogg's) post ff c/p-en..

[...]
grappig die post van grogg maar bij mij komt zeker geen 50% threat van mn dmg ben benieuwd hoeveel dmg sunder en revenge oplevert maar oke. grogg zal geweldig zijn dus die zal ik verder niet afvallen ;)

Het verschil in tanken in mc en ubrs kan je zelf hopelijk wel invullen als je ooit in mc bent geweest.
Maar ik zeg niet dat er andere skills nodig zijn alleen tanken in ubrs is natuurlijk een lachtertje vergeleken met mc waarvoor je zeker als beginnende guild alle skills die je hebt voor nodig hebt.
Daarbij hebben de bosses wel andere abilities als in een ubrs.

[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 04-04-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Dirk IJntema schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:54:
[...]

Daar heb je geljik in, het is denk ik ook moeilijk om classes te vergelijken. Ik ga ze gewoon beide levelen tot lvl 20 en dan kijk ik of het met een druid al sneller gaat dan van 10-20 met alleen bear form. Anders ga ik verder met mijn rogue.

In ieder geval bedankt allemaal voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Hom3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:58:
[...]

Je vriendin kan ook gewoon beter zijn dan jouw :P ;)
dan jij >:) O+ :O }:O B)

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als druid kun je ook healen, wat je als rogue niet kan. Dus het gevecht duurt misschien wat langer, maar je downtime is korter (afhankelijk van waarmee je aan 't vechten bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:10:
Als druid kun je ook healen, wat je als rogue niet kan. Dus het gevecht duurt misschien wat langer, maar je downtime is korter (afhankelijk van waarmee je aan 't vechten bent).
je downtime is juist langere want je hebt natuurlijk oook weer mana nodig, terwijl een rogue de mob vaak sneller neer heeft en amper health is verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, beetje scheef argument imho. Dat de axe-men in BWL een baas tanken met een dual-wielder is leuk, dat is hetzelfde guild dat MC in 1 uur en 20 (?) minuten doet. Kortom, totaal niet van toepassing op jouw en mijn guild.

Een tank moet zo min mogelijk damage pakken en zo veel mogelijk aggro pakken. De meest geschikte build daarvoor is een prot build. Daar kan je lang en kort over zeuren, maar dat is gewoon zo. Dat je ook op andere manieren kan tanken is zeker waar, maar de beste tank-build is een prot build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
Totdat je op een bepaald punt komt dat iedereen in je guild zo'n goede gear hebt dat de MT gewoon up gehouden kan worden terwijl hij in bereskerstance loopt te dual wielden. Als je door dat laatste meer aggro kan houden en de de healers raken niet oom dan is er toch niets aan het handje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
:p das goed man wat ik schrijf, das AbA (Algemeen beschaafd Amsterdams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:14:
Mjah, beetje scheef argument imho. Dat de axe-men in BWL een baas tanken met een dual-wielder is leuk, dat is hetzelfde guild dat MC in 1 uur en 20 (?) minuten doet. Kortom, totaal niet van toepassing op jouw en mijn guild.

Een tank moet zo min mogelijk damage pakken en zo veel mogelijk aggro pakken. De meest geschikte build daarvoor is een prot build. Daar kan je lang en kort over zeuren, maar dat is gewoon zo. Dat je ook op andere manieren kan tanken is zeker waar, maar de beste tank-build is een prot build.
amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 15:58

Volgens mij heeft hij het over een bepaald persoon ;)

(k) silk_dude

[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 04-04-2006 16:27 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:19:
Totdat je op een bepaald punt komt dat iedereen in je guild zo'n goede gear hebt dat de MT gewoon up gehouden kan worden terwijl hij in bereskerstance loopt te dual wielden. Als je door dat laatste meer aggro kan houden en de de healers raken niet oom dan is er toch niets aan het handje?
MT overeind houden is niet alleen afhankelijk van gear en skills. Ook van niet-constante factoren zoals oplettendheid e.d. Zonder schild (2500 armor) slaan bazen ineens een vervelend stuk harder en worden die niet-constante factoren gevaarlijker. Zonder Last Stand kan de tank er ook niets meer aan doen om zulke situaties zelf op te vangen.

Een tank is iemand die weinig damage krijgt en veel aggro kan houden. Iemand die in dat tweede punt iets sterker is en op het eerste punt VEEL zwakker is, is overall dus geen betere tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31

Een tank moet zo min mogelijk damage pakken en zo veel mogelijk aggro pakken. De meest geschikte build daarvoor is een prot build. Daar kan je lang en kort over zeuren, maar dat is gewoon zo. Dat je ook op andere manieren kan tanken is zeker waar, maar de meest gangbare en door 95% van de guilds gebruikte MT tank-build is een prot build.
Beste kan jij nog ik iets over roepen, dat is voor iedereen anders.
Zo vind ik een elemental specced mage verreweg het beste, trollie en sikkle zullen daar anders over denken net als de arcane/fire mages bij mij in de guild.

Er zijn altijd mensen die dingen anders doen, IS/The Axeman zijn daar dan mischien een voorbeeld van maar ze laten wel degelijk zien hoe het ook kan.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:10:
edit:/ lezen is moeilijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:51:
[...]

Een druid lvlt inderdaad traag tot ongeveer mid lvl 20. Daarna gaat het een stuk rapper en zul je weinig verschil merken met je rogue. Is natuurlijk wel afhankelijk van gear en talents. Maar gewoon feral gaan met str/sta/agi gear. Heb een 2 lvl 60 druids en een lvl 60 rogue het lvlen gaat ongeveer even snel. Alleen in het begin is de druid een stuk trager.

DPS in catform is echt niet verkeerd. Toen ik van resto naar feral build ging (gewoon even proberen na de 1.8 patch) stond er opeens tot ieders verrassing een druid nr 1 op onze dps lijst :) Het gaat hier wel om blue geared gasten aangezien we maar in een kleine guild zitten.
je downtime is juist langere want je hebt natuurlijk oook weer mana nodig, terwijl een rogue de mob vaak sneller neer heeft en amper health is verloren.
lol. een feral druid heeft nagenoeg geen downtime. Je killed een mob ongeveer net zo snel als een rogue in catform. Na 1,2,3 mobs ff caster form, healtje eruit en weer verder. Mana raakt nooit op. De enige keer dat ik mana moest bij tanken was als ik of elites aan het killen was of mobs 4-5 lvls hoger dan mij.

[ Voor 19% gewijzigd door yrosma op 04-04-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:36:
Wat is een redelijke prijs om te vragen voor de Gauntlets of Elements? Een hunter in mijn party wilde hem hebben voor zijn alt en bood 8g, iemand in de chat bood 10g, maar op Allakhazam staat 60g. Op de AH heb ik ze niet gezien.
Met die upgrade quests deze patch zijn de Tier 0 BoE's ineens weer goudgeld waard. Voor de patch 3 gold, na patch 50 gold ;p Gauntlets zijn toch niet BoE tho (Emberseer drop afaik)?

Dus laat je niet gek maken en profiteer lekker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Killua schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:45:
[...]

Een druid lvlt inderdaad traag tot ongeveer mid lvl 20. Daarna gaat het een stuk rapper en zul je weinig verschil merken met je rogue. Is natuurlijk wel afhankelijk van gear en talents. Maar gewoon feral gaan met str/sta/agi gear. Heb een 2 lvl 60 druids en een lvl 60 rogue het lvlen gaat ongeveer even snel. Alleen in het begin is de druid een stuk trager.

DPS in catform is echt niet verkeerd. Toen ik van resto naar feral build ging (gewoon even proberen na de 1.8 patch) stond er opeens tot ieders verrassing een druid nr 1 op onze dps lijst :) Het gaat hier wel om blue geared gasten aangezien we maar in een kleine guild zitten.

[...]

lol. een feral druid heeft nagenoeg geen downtime. Je killed een mob ongeveer net zo snel als een rogue in catform. Na 1,2,3 mobs ff caster form, healtje eruit en weer verder. Mana raakt nooit op. De enige keer dat ik mana moest bij tanken was als ik of elites aan het killen was of mobs 4-5 lvls hoger dan mij.
Kijk hier kan ik iets mee! Dus het is even doorbijten!
Ik denk dat het lvlen vanaf lvl 30 misschien nog iets sneller gaat dan een rogue ivm travelform. Scheelt toch weer een hoop tijd. later zal het weer gelijk worden.

Nogmaals bedankt, kun je ook nog iets over je ervaringen in PvP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 45 minuten Strat UD run gedaan.

Onze party bestond uit:

- Priest
- Mage
- Warrior
- 2x Rogue

Allemaal mensen in high-level instance gear met enkele epics als shifting cloak en darkmoon trinkets. Verder is de Priest een alt van een vriend in een raiding guild die 2 delen prophecy en benediction heeft maar voor de rest met z'n blauwe gear nog wat achterloopt.
Al met al een party met goede gear, maar ook weer niet heel erg bijzonder.

De classes hadden we bewust op deze manier uitgekozen. Onze redenatie:

- Als healer het liefste een priest en geen druid, dit vanwege: shackle, cure diseases, shadow protection buff.
- Een Mage voor de AoE, sheeps, counterspell, crowd control (frost nova), decursen en DPS
- Warrior als tank (duh)
- 2 rogues voor DPS. Geen mana verbruikers, geen downtime.

We hebben niet echt hele speciale truuks gebruikt. Uiteraard probeerden we zoveel mogelijk mobs over te slaan. We zaten met z'n allen op Ventrilo, dat communiceert veel sneller. Verder had ik [Gift of Arthas] gemaakt voor iedereen. Leuk extraatje, en het stacked met de shadow protection buff van een priest, maar of dat nou echt het verschil heeft gemaakt durf ik niet te zeggen.
Wat verder wel een goede tip is, is dat de puller alvast pulled terwijl het huidige groepje bijna dood is. Veel van de mobs in Strat UD laten op zich wachten voordat ze eindelijk eens in de buurt komen dus door vroeg te pullen kan je een hoop tijd winnen.

Voor de rest kunnen we nog pochen dat we:

- zelfs 1x gewiped zijn
- Stonespine, de rare spawn op ons dak kregen
- zelfs nog 20 seconden over hadden, ruim op tijd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Zo, eindelijk +100 HP (dmv Libram of Constitution) op mn Lionheart helm :) grapje heeft me wel zo'n 100g gekost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 14:45
Routed schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:39:
[...]

Beste kan jij nog ik iets over roepen, dat is voor iedereen anders.
Zo vind ik een elemental specced mage verreweg het beste, trollie en sikkle zullen daar anders over denken net als de arcane/fire mages bij mij in de guild.

Er zijn altijd mensen die dingen anders doen, IS/The Axeman zijn daar dan mischien een voorbeeld van maar ze laten wel degelijk zien hoe het ook kan.
Arcane/frost IS ;) beter dan elemental in MC/BWL. Is het leuker, ik denk het niet. Iedereen moet doen wat hij leuk vind. Bij ons is NIEMAND verplicht een build te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:54:
[...]

Gauntlets zijn toch niet BoE tho (Emberseer drop afaik)?
Wel dus, met de 1.10 patch zijn de gloves van alle dungeon 1 sets ook BoE geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:09:
Zo, eindelijk +100 HP (dmv Libram of Constitution) op mn Lionheart helm :) grapje heeft me wel zo'n 100g gekost :(
Heb je wel een dikke helm die bij de top5 warrior headgear hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:08:
Gisteren de 45 minuten Strat UD run gedaan.

Allemaal mensen in high-level instance gear met enkele epics als shifting cloak en darkmoon trinkets.

- zelfs nog 20 seconden over hadden, ruim op tijd dus ;)
Dit klopt toch niet? Volgens mij is het niet de bedoeling van zo'n quest... dat je al epics en dergelijke moet hebben om de quest te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:12:
[...]

Heb je wel een dikke helm die bij de top5 warrior headgear hoort :)
Zo moet ik het ook zien jah :)

Maar aan de andere kant, ik wil toch ook wel graag mn epic wolfje :D

Gelukkig kan ik Libram of Resilience nog verkopen voor +/- 100g

[ Voor 11% gewijzigd door superbassie op 04-04-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@.AFCA.

De epics die we hadden zijn craftable of te verzamelen. Shifting cloak is een leatherworking recipe waar iedere hardwerkende speler aan kan komen net zoals iedere speler de darkmoon faire kaarten kan verzamelen. Verder denk ik toch echt niet dat die paar items het verschil maakten tussen wel of niet halen.

Bedenk dat we 1x gewiped zijn en een rare spawn op ons dak kregen. Verder hebben we volgens mij 2 groepjes teveel gepulled. Als je die verloren tijd erbij rekent win je zo 5 minuten, en met wat meer oefening moet de tijd naar 35 minuten terug te brengen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
En kijk nu effe dat filmpje wat ik linkte.

1v6 wint ie zelfs...
al gezien natuurlijk ;)

daarom gaf ik ook aan dat het niet te doen is als je goede spelers tegenover je hebt (iets wat bij hem duidelijk niet het geval is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:32:
[...]
MT overeind houden is niet alleen afhankelijk van gear en skills. Ook van niet-constante factoren zoals oplettendheid e.d. Zonder schild (2500 armor) slaan bazen ineens een vervelend stuk harder en worden die niet-constante factoren gevaarlijker. Zonder Last Stand kan de tank er ook niets meer aan doen om zulke situaties zelf op te vangen.

Een tank is iemand die weinig damage krijgt en veel aggro kan houden. Iemand die in dat tweede punt iets sterker is en op het eerste punt VEEL zwakker is, is overall dus geen betere tank.
Wat let je om als je zo specced bent een schild aan te doen?

Hell hij zegt zelfs dat als je tijd/rage over hebt dat je shieldblock kan/moet gebruiken, en het lijkt me niet dat je dat kan zonder schild?

Tevens zeg jij zonder LS, als je de build bekeken heeft zie je dattie LS heeft.

Het "enige" wat deze build doet is het verhogen van de rage die je binnen krijgt (DW->offhand->meer rage (met DW spec weer meer white dmg dus meer rage), Unbridled Wrath-> meer rage @ melee hit (extra met DW), enrage (meer white dmg doen is d8 ik ook meer rage), Cruelty -> Meer crit -> meer rage (crit geeft meer rage d8 ik), flurry -> meer attack speed-> meer white hits->meer rage) .

Anderzijds zorgt deze build er ook voor dat je het sneller uit kan geven (imp HS/imp SA, flurry)

Waar nog bij komt zo spetterend vind ik de protection tree niet echt qua het nerfen van incoming dmg..

Enige wat hij mist in deze build is 5% block, 3s langere Shield Block en 5s langere Shield Wall.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
M1lamb3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:23:
[...]

Wat let je om als je zo specced bent een schild aan te doen?

Hell hij zegt zelfs dat als je tijd/rage over hebt dat je shieldblock kan/moet gebruiken, en het lijkt me niet dat je dat kan zonder schild?

Tevens zeg jij zonder LS, als je de build bekeken heeft zie je dattie LS heeft.

Het "enige" wat deze build doet is het verhogen van de rage die je binnen krijgt (DW->offhand->meer rage (met DW spec weer meer white dmg dus meer rage), Unbridled Wrath-> meer rage @ melee hit (extra met DW), enrage (meer white dmg doen is d8 ik ook meer rage), Cruelty -> Meer crit -> meer rage (crit geeft meer rage d8 ik), flurry -> meer attack speed-> meer white hits->meer rage) .
Dat kan dus alleen als je geen shield draagt. Verder geen Tactical Mastery is wel erg naar met stance-dancen en die 5% parrry mis ik toch ook wel een beetje in de Arms tree. Misschien als je die DW spec (waar je toch geen drol aan hebt wanneer je een schild draagt) en Flurry dan helaas ook opgeeft, je op een betere build uit kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:54:
[...]

Met die upgrade quests deze patch zijn de Tier 0 BoE's ineens weer goudgeld waard. Voor de patch 3 gold, na patch 50 gold ;p Gauntlets zijn toch niet BoE tho (Emberseer drop afaik)?

Dus laat je niet gek maken en profiteer lekker mee.
Ze zijn BoE sinds 1.10 heb ik begrepen. Ze dropten van de Pyroguard miniboss in UBRS. Maar goed, ik moet ze vanavond naar een hunter mailen die ik ze beloofd heb voor 'the going rate', dus wat is dat?

Ik vind 1.10 trouwens maar niks. Sinds de patch geen instance meer uitgespeeld. Ja ik ben een casual player en ja, de parties waren niet 100% ideaal maar toch... de lol gaat er gewoon vanaf. Ik lees de discussies op het officiële forum wel eens, en daar wordt je meteen verrot gescholden als je klaagt over de lastige instances... ik vind het niet erg om mijn best te doen, maar als je met 10 man 3 uur bezig bent dan mag je toch wel enige hoop hebben op een beloning? Dat is er met 1.10 in elk geval helemaal niet meer. Dit gaat denk ik spelers kosten bij Blizzard, ik ben in elk geval niet de enige op mijn server die er zo over denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
mmm ik ben weer met stomheid geslagen :S

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.duijkeren/Wow/omg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:43:
[...]

ff tussendoor...welke mod zie ik rechtsonderin dat filmpje? Die met die teruglopende balkjes...
Als we toch vragen aan het stellen zijn over de mods in dat filmpje (:P) : Wat is de mod waardoor in beeld staat dat er een cooldown klaar is en wat is de mod die lijkt op SCT maar heel tof alle buffs en debuffs over het beeld laat rollen?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:32
Hom3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:07:

[afbeelding]
wat zeg je? 200G? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:55:
[...]

Ze zijn BoE sinds 1.10 heb ik begrepen. Ze dropten van de Pyroguard miniboss in UBRS. Maar goed, ik moet ze vanavond naar een hunter mailen die ik ze beloofd heb voor 'the going rate', dus wat is dat?

Ik vind 1.10 trouwens maar niks. Sinds de patch geen instance meer uitgespeeld. Ja ik ben een casual player en ja, de parties waren niet 100% ideaal maar toch... de lol gaat er gewoon vanaf. Ik lees de discussies op het officiële forum wel eens, en daar wordt je meteen verrot gescholden als je klaagt over de lastige instances... ik vind het niet erg om mijn best te doen, maar als je met 10 man 3 uur bezig bent dan mag je toch wel enige hoop hebben op een beloning? Dat is er met 1.10 in elk geval helemaal niet meer. Dit gaat denk ik spelers kosten bij Blizzard, ik ben in elk geval niet de enige op mijn server die er zo over denkt.
Droprates zijn verhoogd, en de stats van die items zijn verbeterd, wat wil je dan? Free Epix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Wat denk je zelf... :r

delete je shaman en begin lekker opnieuw wat een lamlul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Bah, van mij mag Blizzard de inlogserver wel eens vervangen door een exemplaar dat niet zo traag is als ^%$# :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Jah ze zijn bezig met het herstellen van een bug. Sommige mensen (waaronder ik) kunnen niet meer BG in of instances doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat ze al die instances resetten, kun we weer Razorgore opnieuw omleggen :(

Na, ja een schrale troost kan ik tenminste nog wel de Broodlord quest doen voor de Cenarion Circle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, dit is heel wat minder; denk je nog even een paar uur te kunnen spelen in de spaarzame tijd die ik nog heb als vrije tijd, ligt de server er (weer) uit :/, en die Europese forums zijn ook al om te huilen zo traag :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
er is nu een server reset, gaat dus nog wel ff duren :P

[ Voor 42% gewijzigd door remcio op 04-04-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:58:
Bah, dit is heel wat minder; denk je nog even een paar uur te kunnen spelen in de spaarzame tijd die ik nog heb als vrije tijd, ligt de server er (weer) uit :/, en die Europese forums zijn ook al om te huilen zo traag :(.
Yup ik lig er ook uit. Er bleven mensen bij ons in Bg hangen :P Echt een topper die nieuwe patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:55:
[...]

Ik deed er vroeger langer over met een 10 man groep dan met een 5 man. In de 10 man groep denken vaak mensen dat ze maar kunnen doen wat ze willen omdat het toch wel goed gaat. Ik verkies dus een 5 man groep boven een 10 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:30:
[...]

Droprates zijn verhoogd, en de stats van die items zijn verbeterd, wat wil je dan? Free Epix?
:D

Ongelooflijk, dit is dus precies het type reactie dat op het forum ook 100x staat. Heb je ctrl C/V gedaan?

Ik wil geen free epics, ik wil gewoon lol hebben. Ik wil met geconcentreerd spelen na drie uur lang een instance van mijn eigen lvl kunnen uitspelen met een PUG. Ik zit niet in een groot raid guild dat instances drie keer op een avond doet, ik speel geen 7 avonden per week WoW.

Is dat nu zo raar wat ik roep? En al die anderen in dezelfde situatie? Epics interesseren me niet, daar speel ik niet voor, die zie ik als een mazzeltje. Maar mijn tier 0 dungeon set wil ik met wat inzet wel kunnen halen, en voor mij als casual speler is dat sinds 1.10 veel moeilijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Toch maar beter beta testen, of niet meer zoveel in een keer in het spel gooien, maar steeds kleine updates. (Net zoals steam doet met counterstrike, al had die in het begin ook wat opstartproblemen)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:58:
Yep, zeer slecht natuurlijk. Dit gebeurt niet voor de eerste keer. Dankzij het 'onderhoudt' van de server kun je tegenwoordig maar 5 dagen spelen. Op dinsdag en woensdag is de server vaak al/nog zwaar klote. Dat krijg je als WoW zo populair wordt, dan gaan die gasten van Blizzard denken dat ze alles kunnen maken en worden ze met de slordiger, terwijl het geld voor hun lekker binnen stroomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 14:38
MysticSnake schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:03:
[...]

Yep, zeer slecht natuurlijk. Dit gebeurt niet voor de eerste keer. Dankzij het 'onderhoudt' van de server kun je tegenwoordig maar 5 dagen spelen. Op dinsdag en woensdag is de server vaak al/nog zwaar klote. Dat krijg je als WoW zo populair wordt, dan gaan die gasten van Blizzard denken dat ze alles kunnen maken en worden ze met de slordiger, terwijl het geld voor hun lekker binnen stroomt :(
ja echt he... de afgelopen tijd is het echt zo vaak geweest dat ik het niet meer kan tellen, ik probeer het toch even: 1x en dat is nu. Give it a break, ze kunnen het ook gerust morgen doen hoor, maarja... dan zit je met steeds de helft van je party stuck in instances..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF? alle realms down? ik begin echt gek te worden :|

de laatste tijd begint trouwens ook blizzard update downloader zomaar met downloaden van niks :?
voor de rest nooit problemen :9 behalve enorme lag op al laggir dan.. :*)

Edit: Opnieuw ingelogd.. nu heb ik ineens vier wereldvreemde realms die allemaal vol zijn:
Agrammar, Arathor, Aszune en Azjol Nerub :X

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch heeft inderdaad alleen maar meer bugs met zich mee gekregen. Voorbeeld. Vastlopers nadat de zeppelin aankomt. Gisteren was het helemaal vreemd, na de vastloper die ik en een guildmate tegelijk kregen, waren we ineens allebei pvp enabled. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:09:
Die patch heeft inderdaad alleen maar meer bugs met zich mee gekregen. Voorbeeld. Vastlopers nadat de zeppelin aankomt. Gisteren was het helemaal vreemd, na de vastloper die ik en een guildmate tegelijk kregen, waren we ineens allebei pvp enabled. :?
Hier hetzelfde, hier crasht WoW elke keer dat ik met een boot aankom ergens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
M1lamb3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:06:
[...]

ja echt he... de afgelopen tijd is het echt zo vaak geweest dat ik het niet meer kan tellen, ik probeer het toch even: 1x en dat is nu. Give it a break, ze kunnen het ook gerust morgen doen hoor, maarja... dan zit je met steeds de helft van je party stuck in instances..
Wie z'n fout is het dat dit sowieso kon gebeuren. Juist ja...de schuld van de slordig en nonchalant wordende Blizzard. Nogmaals, ik betaal niet voor 5 dagen, maar voor 6,5.....vroeger tenminste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Ieùand een idee hoe lang ie er nu weer uitligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedden dat ze morgen een minipatch klaar hebben staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 12:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:06:
WTF? alle realms down? ik begin echt gek te worden :|

de laatste tijd begint trouwens ook blizzard update downloader zomaar met downloaden van niks :?
voor de rest nooit problemen :9 behalve enorme lag op al laggir dan.. :*)

Edit: Opnieuw ingelogd.. nu heb ik ineens vier wereldvreemde realms die allemaal vol zijn:
Agrammar, Arathor, Aszune en Azjol Nerub :X
Al'Akir is de laatste weken echt erg met de uitval en de lagg. Vind het niet echt normaal.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
poohbeer schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:13:
Ieùand een idee hoe lang ie er nu weer uitligt?
In het ergste geval kun je morgenmiddag pas weer spelen, iets wat ik zeker niet uitsluit.
Met een beetje geluk kunnen we er rond 20:00 uur - 21:00 uur weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik heb zelf ook al een aantal van dat soort /w's gehad. Afgezien van het feit dat ik er geen belang bij heb, vertrou ik die zaakjes voor geen meter. Ik heb meer het idee dat ze op een makkelijke manier aan een char willen komen, je weet niet wat de ander écht heeft. Dus voor het zelfde geld, zodra je hun je login geeft, ben je je toons ook kwijt.

Plus wat al eerder gezegd is, je hebt ook geen idee wat de reputatie is van zo'n gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Leukste bug had ik een uur geleden .
Ineens al de action bars van all men andere chars ineens in men beeld 8)7

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu wel connected met de authentication server, meeste servers zijn nog down maar ik zie er steeds meer up komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

[afbeelding]
Ook meegemaakt. Een Mage op Bladefist wou z'n Mage dus tegen mijn Druid ruilen. Maar nee gezegt, want ik heb op een andere server ook nog een zooitje characters en je weet niet hoeveel 60's hij heeft. Daarnaast is Snappie een registred trademark, kan natuurlijk niet iemand anders met mijn naam rondlopen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Snappie88 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:29:
[...]

Ook meegemaakt. Een Mage op Bladefist wou z'n Mage dus tegen mijn Druid ruilen. Maar nee gezegt, want ik heb op een andere server ook nog een zooitje characters en je weet niet hoeveel 60's hij heeft. Daarnaast is Snappie een registred trademark, kan natuurlijk niet iemand anders met mijn naam rondlopen :P
Heb ik ook gehad... blauwe rogue tegen mijn (toendertijd) half epic druid. Vriendelijk nee gezegd. ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 14-09 22:25
blouweKip schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:21:
[...]
check world of roguecraft maar es
|:( |:( |:( |:( |:( |:(

Een mix tussen AFK en goldfarmers killen die met het toetsenbord draaien.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
MysticSnake schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:16:
[...]

In het ergste geval kun je morgenmiddag pas weer spelen, iets wat ik zeker niet uitsluit.
Met een beetje geluk kunnen we er rond 20:00 uur - 21:00 uur weer op
ik ben alweer aan't gamen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik had een realm moeten kiezen die met een A begon... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Misschien heb ik ze niet allemaal op een rijtje maar ik zat er eens over te denken om over een paladin te rollen :D. Heb daar een paar vraagjes over
1. Is het slim om een build met Consecration, BoK en SoC te nemen? Ik ben van plan alleen maar te solo-en.
2. Is SoC de 'beste' seal? Of hangt het echt van situatie af? Zijn er ook seals die je niet gebruikt?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
poohbeer schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:36:
[...]

ik ben alweer aan't gamen hoor ;)
Heel mooi, ik helaas nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Snappie88 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:29:
[...]

tja en dan nog ik ga toch niet me char ruilen waar veel bloed zweet en tranen in zit :p En dan nog ik ken veel mensen aan Alliance kant die hebben het zo door dat ik dat niet ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ik ook nog niet, mazrigos deze server. maar valt me op dat deze server en nog 5 a 6 andere iedere keer als laatste worden geboot :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
MysticSnake schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:43:
[...]

Heel mooi, ik helaas nog niet :(
Troost je, ben er weer uitgesmeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
poohbeer schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:47:
[...]

Troost je, ben er weer uitgesmeten :(
hebben ze je blij gemaakt met een dooie mus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Blij gemaakt met een dooie gryphon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer wou lekker verder gaan met mn dwarf paladin. d8 al dat ik gek werd, hoop wel dat ze het snel fiksen want leuk is het niet :|

En die site ook ik wil mn realm status checken :'(

Toen nou blizzard alsjeblieft fiks het is dan zijn jullie weer om van te O+

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Waarom staat staat Xavius onderaan de lijst en duurt het waarschijnlijk het langst totdat ie online komt :/

Naja dan maar ff op een adnere server kutten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

remcio schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:46:
ik ook nog niet, mazrigos deze server. maar valt me op dat deze server en nog 5 a 6 andere iedere keer als laatste worden geboot :( .
Woei nog meer mazrigos'ers :)

Maar helaas is hij wel steeds als laatste up ja :(
(rackon 60 UD warlock uit <Massive> trouwens :Y) )

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm.. krijgen we hier ook game time voor vergoed? Want normaal is alleen woesdag de maintenance? ... en waarom start steeds blizzard downloader bij me? ik heb een normale installatie, speel normaal zonder problemen, maar nu springt blizzard downloader steeds aan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Burning_acid schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:53:
[...]

Woei nog meer mazrigos'ers :)

Maar helaas is hij wel steeds als laatste up ja :(
(rackon 60 UD warlock uit <Massive> trouwens :Y) )
ja deze server loopt ook steeds voller, door overstappers. hoor je veel meer, van mensen die er nieuw op komen. zitten de andere servers echt zo overbevolkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Die blizzard downloader (BackgroundDownloader.exe) is er trouwens voor dat nu al tijdens het spelen (stukken) van opkomende patches worden gedownload. Dat systeem is al in gebruik bij andere MMORPG's en voorkomt de chaos op patchday.
remcio schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:55:
[...]

ja deze server loopt ook steeds voller, door overstappers. hoor je veel meer, van mensen die er nieuw op komen. zitten de andere servers echt zo overbevolkt dan?
Mja ik kom van Stormreaver af, een realm met 10x zoveel chars als op Mazrigos zon beetje. Al begint het nu idd eindelijk een beetje te lopen met battlegrounds en dergelijke. (wat is je nick/race/class trouwens? :p )

[ Voor 53% gewijzigd door Burning_acid op 04-04-2006 19:58 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:00:
[...]

:D

Ongelooflijk, dit is dus precies het type reactie dat op het forum ook 100x staat. Heb je ctrl C/V gedaan?

Ik wil geen free epics, ik wil gewoon lol hebben. Ik wil met geconcentreerd spelen na drie uur lang een instance van mijn eigen lvl kunnen uitspelen met een PUG. Ik zit niet in een groot raid guild dat instances drie keer op een avond doet, ik speel geen 7 avonden per week WoW.

Is dat nu zo raar wat ik roep? En al die anderen in dezelfde situatie? Epics interesseren me niet, daar speel ik niet voor, die zie ik als een mazzeltje. Maar mijn tier 0 dungeon set wil ik met wat inzet wel kunnen halen, en voor mij als casual speler is dat sinds 1.10 veel moeilijker geworden.
Ja.. daarom hebben we op Ahn'Qiraj een mature non hardcore guild.. het idee was dat mensen die niet elke avond online zijn straks toch instances kunnen doen.

Helaas blijkt het overgrote deel toch semi-hardcore te zijn en verlaten de guild nu omdat ze nog niks kunnen.. erg jammer.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Burning_acid schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:56:
Die blizzard downloader (BackgroundDownloader.exe) is er trouwens voor dat nu al tijdens het spelen (stukken) van opkomende patches worden gedownload. Dat systeem is al in gebruik bij andere MMORPG's en voorkomt de chaos op patchday.

[...]

Mja ik kom van Stormreaver af, een realm met 10x zoveel chars als op Mazrigos zon beetje. Al begint het nu idd eindelijk een beetje te lopen met battlegrounds en dergelijke. (wat is je nick/race/class trouwens? :p )
nick remcio, human, mage. maar dat zijn inderdaad veel meer lui op een server dan mazrigos niets bij

[ Voor 7% gewijzigd door remcio op 04-04-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog Vashj mense hier?
<- Aredvisura lvl 48 human mage (kep ook nog een 60 warrior maar die speel ik niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Rakkerzero schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:53:
Waarom staat staat Xavius onderaan de lijst en duurt het waarschijnlijk het langst totdat ie online komt :/

Naja dan maar ff op een adnere server kutten :P
Ja, misschien handig om één character op een hele andere server te zetten. Dus dat ik in ieder geval ook kan spelen als mijn server down is. :)
Wellicht is mijn character op die realm nog eerder level 60 dan die van mijn normale realm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:12:
[...]

Ja, misschien handig om één character op een hele andere server te zetten. Dus dat ik in ieder geval ook kan spelen als mijn server down is. :)
Wellicht is mijn character op die realm nog eerder level 60 dan die van mijn normale realm. :P
Is idd handig, al mijn chars buiten 1, een 40 tauren druid zijn op shattered hand, mijn druid op Chromaggus, die helemaal bovenin de realmlist staat, en nu dus ook up is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mja, ik zit op Bladefist en die was net nog niet up... (en kan nu helemaal niet meer inloggen :( :P)

edit: inmiddels kan ik weer inloggen, maar nog steeds geen Bladefist :{

[ Voor 30% gewijzigd door Viggen op 04-04-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier op Stormscale alliance side zit? Ik heb er een 60 hunter Elessar (ex-main), en een 60 druid Lyrana in Clarity (main).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Laatst online: 02-02 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:06:
Zijn er nog Vashj mense hier?
<- Aredvisura lvl 48 human mage (kep ook nog een 60 warrior maar die speel ik niet meer)
MadKow, lvl 60 paladin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Mreh, wij zouden MC ingaan vanaaf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haha, Eleamars eerste keer MC met DI valt in het water :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweet ;D

volgens mij heb ik je al eens gezien, je naam komt me bekend voor :p

zit je nog in een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Mijn UD priest op Xavius is inmiddels L50. Jammer genoeg begin ik nu een beetje genoeg van deze class te krijgen. Ik zit er dan ook over na te denken om WEER te rerollen op de nieuwe PvP server die deze week online zou moeten komen. Aangezien ik altijd horde ben geweest en een beetje genoeg van de barrens heb ga ik denk ik deze keer Alliance.

Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen over welke class het gaat worden. Paladin lijkt me wel leuk, ik vroeg me af ofdat daar een beetje mee te grinden is, of kill je idd zo langzaam zo als (bijna) alle mensen op de officiele pala forums beweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:23:
Mreh, wij zouden MC ingaan vanaaf. :(
Wij waren net MC aan het binnenwandelen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 14:32
xavius en emerald dream zijn up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ebbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:24:
Mijn UD priest op Xavius is inmiddels L50. Jammer genoeg begin ik nu een beetje genoeg van deze class te krijgen. Ik zit er dan ook over na te denken om WEER te rerollen op de nieuwe PvP server die deze week online zou moeten komen. Aangezien ik altijd horde ben geweest en een beetje genoeg van de barrens heb ga ik denk ik deze keer Alliance.

Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen over welke class het gaat worden. Paladin lijkt me wel leuk, ik vroeg me af ofdat daar een beetje mee te grinden is, of kill je idd zo langzaam zo als (bijna) alle mensen op de officiele pala forums beweren?
Tja, je dps is iig laag, maar ik kan me indenken dat een pala vast meerdere mobs tegelijk aan moet kunnen dus zal het uiteindelijk wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:24:

In mijn ervaring is paladin leuk, tot je warrior gespeeld hebt.
Je bent bijna onmogelijk dood te krijgen, maar slaat nog geen deuk in een pakje boter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay vashj is up \o/
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.