Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.711 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Staat hier nog op handjes schudden...
... Turalyon half up, World Server down.

[ Voor 37% gewijzigd door Tranzity op 04-04-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
w00000t :o
Nu ff kijken of ik weer kan inloggen. ......

back online op Xavius :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 04-04-2006 20:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:26:
[...]

In mijn ervaring is paladin leuk, tot je warrior gespeeld hebt.
Je bent bijna onmogelijk dood te krijgen, maar slaat nog geen deuk in een pakje boter :p
Ik hoef niet perce een dps monster te zijn, mij spreekt de support functie, vooral in pvp, erg aan. Een healer met plate armor die bijna niet neer te krijgen is kan volgens mij een beslissende rol spelen in mass pvp. Het probleem is alleen dat ik geen zin heb om 20 dagen te moeten grinden voordat ik daar aan toe ben.

OT: ik kom ook nog niet voorbij authenticating...

[ Voor 6% gewijzigd door ebborazor op 04-04-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
wat zijn een hoop mensen hier stug in dat je persé protection warrior moet zijn om goed te kunnen tanken in MC. onzin en saai als tank-baan imho.

In mijn guild wordt vaak door een druid-bear getanked (15k armor, 7,5k hitpoints zonder potion/
flask) en dat gaat prima. Aggro is ook totaal geen probleem.

En dual wield warriors zijn ook relekst. Hebben een High Warlord DW fury warrior die prima aggro houdt met oa heroic strikes en afpakt van onze full protection warriors (ook epic). Veel DMG betekent namelijk ook echt gewoon heel veel aggro en hoe eerder je een mob neerkrijgt, hoe minder dmg hij doet. En dat merk je ook in 40-man raids, geloof me.

Enige is dat je priests redelijke gear/skill moeten hebben om de extra dmg-taken bij te kunnen houden (sustained healing/second).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:24:
[...]

sweet ;D

volgens mij heb ik je al eens gezien, je naam komt me bekend voor :p

zit je nog in een guild?
Zit in the Aunans, samen met oa de hier ook wel enigszins bekende HTT-Thalan (darian, warlock) en Sirdalord (warrior). MC farmen we, en in BWL zijn we nu bij Nefarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
ebbo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:24:
Mijn UD priest op Xavius is inmiddels L50. Jammer genoeg begin ik nu een beetje genoeg van deze class te krijgen. Ik zit er dan ook over na te denken om WEER te rerollen op de nieuwe PvP server die deze week online zou moeten komen. Aangezien ik altijd horde ben geweest en een beetje genoeg van de barrens heb ga ik denk ik deze keer Alliance.

Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen over welke class het gaat worden. Paladin lijkt me wel leuk, ik vroeg me af ofdat daar een beetje mee te grinden is, of kill je idd zo langzaam zo als (bijna) alle mensen op de officiele pala forums beweren?
Roll een warrior :) eerst vond ik een warrior slecht, maar dat komt ook door het vele gewhine op wow-europe.com forum enzo... toch is het een leuke class maar zeker niet makkelijk.
Als je voorop loopt in AV en gewoon door de linie van de enemy rent en steeds gehealed wordt zijn van die leuke warriormomenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

markclausing schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:40:
wat zijn een hoop mensen hier stug in dat je persé protection warrior moet zijn om goed te kunnen tanken in MC. onzin en saai als tank-baan imho.

In mijn guild wordt vaak door een druid-bear getanked (15k armor, 7,5k hitpoints zonder potion/

En dual wield warriors zijn ook relekst. Hebben een High Warlord DW fury warrior die prima aggro houdt met oa heroic strikes en afpakt van onze full protection warriors (ook epic). Veel DMG betekent namelijk ook echt gewoon heel veel aggro en hoe eerder je een mob neerkrijgt, hoe minder dmg hij doet. En dat merk je ook in 40-man raids, geloof me.

Enige is dat je priests redelijke gear/skill moeten hebben om de extra dmg-taken bij te kunnen houden (sustained healing/second).
das echt niet waar btw,
skills als Revenge en shieldbash generaten het meeste aggro van alle abilities van een warrior. ik denk dat als jij tegen een warrior gaat met full might (of zelfs zonder) die zijn skills goed gebruikt je NOOIT aggro gaat trekken als je gewoon dps'ed. Dat wil zeggen zonder execute, want dat is wel een aggro magneet ;)

sowieso is voor een warrior DPS geen aggro, maar word de aggro gemaakt door zijn skills ipv dps..

Maar bij fights als Vaelstraz waar het gaat om DPS trekken de dps warriors NOOIT aggro weg van de mass aggro genererende warriors. Rogue's en mages wel, maar de dps warriors niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 04-04-2006 20:56 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Wiebbe schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:55:
[...]
Rogue's en mages wel, maar de dps warriors niet :)
Rogue die aggro trekt op Vael heeft een cursus DPS nodig.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
ik vertel het je hier. Bij mij is dat zo. Een aantal tanks gaan nu zelfs respeccen naar minder protection, want daardoor worden sommige gevechten sneller/makkelijker.

ff wat getallen van mijn guildforum afgehaald om aggro duidelijk te maken:
Warriors in def stance with talent do 1.45 * these numbers in aggro (as with their normal) (bears with talent do this as well)
Warriors in fury do 0.8 for example..

A sample calculation:
Main tank warrior hits a mob with one sunder (no basic damge, a fake calculation), this causes 261 * 1.45 = 378 aggro.

Druids:
A critted maul, 900 damage (in normal instances this happens a lot) is worth
900 * 1.75 = 1575 points of white bear/tank damage (2284 aggro for compariong with above)
this is the same as 1575 / 261 = 6 sunders ! for all those that think druids cant hold aggro eh !
Beste manier om te tanken is natuurlijk altijd situatie afhankelijk en gaat erom dat je kan improviseren. Maar komt erop neer dat je goed moet weten hoe aggro werkt. Veel dmg betekent ook gewoon veel meer aggro. Vooral met abilities als shieldslam en heroic strike loopt de threat/second aardig hoog op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

HellBeast schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:51:
Blij gemaakt met een dooie gryphon.
Gebuffed met een nerf.

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Wiebbe schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:55:
[...]
Maar bij fights als Vaelstraz waar het gaat om DPS trekken de dps warriors NOOIT aggro weg van de mass aggro genererende warriors. Rogue's en mages wel, maar de dps warriors niet :)
please tell me, hoe krijg ik als mage aggro bij vael?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
M1lamb3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:55:
[...]

Gaat niet imho, of je moet wel hele crappy tanks hebben ;)

Net nef 2 tries gedan, eerste try geen goede decursing rond 80% ofzo, en 2de try geen fearward meer up. 25% ofzo...
Dalijk 3de try, moet lukken, nu een keer die zergmode doorkomen :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Ja hoor...bijna alle realms weer up behalve Burning Blade :@ en morgenochtend ook al down voor maintaince....gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:22:
Ja hoor...bijna alle realms weer up behalve Burning Blade :@ en morgenochtend ook al down voor maintaince....gaat lekker
aszune ook nog niet hoor, staat dat hij up is maar kan niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bladefist ook dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUCKING NEF IS DOWN VOOR IFA! :D:D:D:D:D:D

Bloodfang Chest voor mij erbij :D:D:D

Die Lokh mace, die Tear en Netherwind Drapes ook nog... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Yaaaaaaaaaaaay, zoals raserian zegt!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Crowmeister schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:43:
Misschien heb ik ze niet allemaal op een rijtje maar ik zat er eens over te denken om over een paladin te rollen :D. Heb daar een paar vraagjes over
1. Is het slim om een build met Consecration, BoK en SoC te nemen? Ik ben van plan alleen maar te solo-en.
2. Is SoC de 'beste' seal? Of hangt het echt van situatie af? Zijn er ook seals die je niet gebruikt?
Ik dacht vraag het nogmaals iedereen was een beetje druk met de server status.
Mijn paladin is nu level 12 \o/ en ik heb die 2 vragen boven en nog een vraag:
Ik gebruik nu SotC maar het lijkt alsof het totaaaal geen effect heeft. Hoort dat zo? Of doe ik iets fout?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
RaseriaN schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:11:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FUCKING NEF IS DOWN VOOR IFA! :D:D:D:D:D:D

Bloodfang Chest voor mij erbij :D:D:D

Die Lokh mace, die Tear en Netherwind Drapes ook nog... :D
Erg leipe loot, geheid 5 (incl. hoofd) érg blije guildies :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:47:
[...]

Ik gebruik nu SotC maar het lijkt alsof het totaaaal geen effect heeft. Hoort dat zo? Of doe ik iets fout?
Je valt sneller aan met meer attack power, dus zoveel zou je er idd niet van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DeadKennedy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 02:49:
[...]
Erg leipe loot, geheid 5 (incl. hoofd) érg blije guildies :)
Inderdaad een hoop blije members ;) MT maar het eerste hoofd gegeven voor die imba necklace die je van dat hoofd kan krijgen :9

Man! Wat was dat toch ff een vette prestatie, maar een paar try's op hem gehad en hij lag neer.
Hadden Groen en Rood als combo trouwens bij Neffie :) (voor de record, dit was de 5e echte try op hem!) We hadden van te voren nog een paar zure whipes anders was hij eerder plat gegaan :/
Mages die de MT cowmorphen (/me looks at jarno >:) ) En priests die niet Fearward deden (i know easy mode :P)

Op naar AQ40 en de grotere jongens joinen ;)

RaseriaN

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 05-04-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
markclausing schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:30:
[...]

Hoe kom je aan die getallen? Waar haal je de 1.75 modifier vandaan bij druids bijvoorbeeld? Waar baseer je het threat getal van Sunder Armor op? Hoe is de vergelijking met een crit heroic strike of een crit shield slam? Etc, etc..

Beetje met cijfers gooien en daar vervolgens conclusies uit halen is leuk, maar als het niet goed onderbouwd wordt heb je er helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben het spel sinds gister aan het spelen op de account van een vriend van mij en ik moet zeggen dat het erg vet is :D. Mensen die zich geroepen voelen kunnen mij aan hun vriendenlijst toevoegen onder de nickname Zenedorm! :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vuurvoske schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:26:
Ik ben het spel sinds gister aan het spelen op de account van een vriend van mij en ik moet zeggen dat het erg vet is :D. Mensen die zich geroepen voelen kunnen mij aan hun vriendenlijst toevoegen onder de nickname Zenedorm! :)
Mag je eerst zeggen op welk realm je zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vuurvoske schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:26:
Server is ook handig om even te vermelden ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:47:
[...]

Consecration is niet zo geweldig, doet bijna geen damage, alleen handig als je eens wilt tanken of Deadmines soloen op hoger level ^_-. Blessing of Kings en Seal of Command zijn daarintegen zeker handig om erbij te gebruiken, daarnaast zou ik ook die aura in Retribution meepakken waarvan ik de naam even kwijt ben (PVE spec pally -_-).

Andere seals naast SoC? Hmm, voor damage niet echt behalve misschien Seal of the Crusader + judgement voor nog meer holy damage. Later ga je natuurlijk wel veel de Judgement of Wisdom gebruiken vanwege zeurende casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:20:
Iemand die hier op Stormscale alliance side zit? Ik heb er een 60 hunter Elessar (ex-main), en een 60 druid Lyrana in Clarity (main).
Ik zit ook ok stormscale. Level 48 gnome warrior Kaylla in Fight the Darkness. Ben zo laag omdat ik van de US servers afkom ;)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phantom schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:20:
[...]

Hoe kom je aan die getallen? Waar haal je de 1.75 modifier vandaan bij druids bijvoorbeeld? Waar baseer je het threat getal van Sunder Armor op? Hoe is de vergelijking met een crit heroic strike of een crit shield slam? Etc, etc..

Beetje met cijfers gooien en daar vervolgens conclusies uit halen is leuk, maar als het niet goed onderbouwd wordt heb je er helemaal niks aan.
qua druid zou ik het niet precies weten, maar dit was ook gepost op ons guildofurm, komt oorspronkelijk van de US forums, (tevens blue confirmed)

https://forums.worldofwar...=wow-warrior&T=735732&P=1
-----
Edit: Updated!
Jan 19: edited sections 8, 9, 10, to reflect new understanding on Taunt mechanics.
Jan 20: Updated Section 5 (sunder)
Jan 21: Updated Section 2 (10% rule), Section 10

It's often said that we will never be able to work out the way threat and hate lists and mobs' AI works, because it's too complicated and unknowable, that we'll only ever have crude approximations and guesses. I've conducted some decent, rigorous tests, and i have what i believe is a good list of hate values and explanations of gaining and losing aggro and the behaviour of taunt. I am also able to debunk a few myths about how threat works.

1) Definitions

We define "aggro" to be who the mob is attacking. We define "threat" to be a numeric value that each mob has towards each player on it's hate list. Note, as we shall soon see, even for a normal mob, the target who has aggro is not necessarily the player on it's threat list with the most threat.

We define arbitratily that 1 point of unmodified damage gives 1 point of threat.

2) Gaining aggro on a mob Updated Jan 31

Suppose a mob is attacking player 1. In order for the mob to switch to player 2, he must do more than just exceed the threat of player 1. If he is in melee range of the mob, he will draw aggro when he exceeds 110% of player 1's threat. If he is outside melee range of the mob, he will draw aggro when he exceeds 130% of player 1's threat.

E.g. mob is attacking player x. x does 100 damage to mob, then stops. Player y starts hitting the mob. The mob will start attacking y when y does over 110 damage.

Proof: this is easy to demonstrate. Get two players both doing autoattack on a mob (not warriors of rogues; we'll see later they complicate things). Have player 1 do a certain amount of damage, then stop. Have player 2 keep attacking till he gets aggro. You have an upper and lower bound on the threat required to get aggro - 1 attack before he got aggro was not enough, but the attack that he got aggro was at least enough. With low damage attacks (i.e. fists only), you will get a very good value of 10%. Testing for the non-melee range value is the same. Just replace it with a low damage ability such as a low level wand.

If player 2 has exceeded 110% threat but not 130% threat, they will draw aggro immediately if they do a threat-generating ability within melee range of the mob, but proximity alone will not cause the mob to shift to them.

This is only a description of the normal mob targetting. Obviously there are mobs who will attack secondary targets with special abilities, ignoring their current threat / aggro.

3) Threat modifiers from Warrior Stances

In Battle Stance and Berserker Stance, all threat from a Warrior is multiplied by 80%. In defensive stance, the multiplier is 130%. With Defiance, it is 145%.

Proof: a simple modification of the above proof. Get a warrior to do, say, 1000 damage in defensive stance, without defiance. Get a non-warrior to take aggro with white damage. You will find it does not happen before 1430 damage. The warrior's 1000 damage caused 1300 threat in defensive stance, and the 10% barrier means you need more than 1430 to gain aggro.

4) Threat does not decay

Threat never, ever decays. Here is test data. Warrior does 83 damage on mob in battle stance, gains aggro. From above, we know it will take more than 83 * 0.8 * 1.1 = 73.04 threat to gain aggro. Warrior waits for 5 minutes getting beat on. Then mage starts attacking slowly. Mage does 73 damage, but does not gain aggro! Mage does another 2 damage, and does gain aggro. From the warrior's initial hit to losing aggro, the time taken was 496 seconds.

As an upper bound, assume maximal threat decay. i.e. the mage only needed 73.000000001 threat to gain aggro. Then the warrior's threat had decayed to 66.36363636, from 66.4. This means he went down to 99.945% threat in 496 seconds.

At this maximal rate of hate decay, the time taken for the warrior's threat to decay to 90% of the original value would be 26.5 hours. In fact, if a warrior logged in as soon as the server came online after the weekly reset and hit a mob, his threat would not decay to 50% before the server reset next week. I think this is enough to rule out threat decay.

5) Threat values for some warrior abilities Updated Jan 20

the following list is not exhaustive, but includes all the major tanking abilities.

Note: the following values are given in raw terms. In reality the warrior must have either a 1.3 or 0.8 or 1.45 modifier on these, depending on his stance and talents.

Note: * All abilities do not include threat generated by their damage. This will be discussed more later.

Sunder : 261 (260.95 - 261.15)
Heroic Strike* : 145 (143.9 - 148.8)
Revenge* : 315 (313.9 - 318.3)
Revenge Stun : 25 (23.4 - 29.1)
Shield Bash* : 180 (175.4 - 180.3)
Shield Slam* : ?? 250 (estimated from Cop's data. More on that later)
Shield Block : 0 (0 - 0. Can be higher - more on this later)
Thunder Clap* : 130 (126.9 - 134.8)
Demo Shout : 43 (42.8 - 43.8)

Note that debuffs associated with abilities are not connected to the threat they generate. Demoralizing shout generates the same amount of threat whether the debuff is on or not. Sunder armor generates the same threat after 5 debuffs are on as when there are 0.

6) Healing, "you gain x ___", etc

Each point of healing, when completely unmodified by talents, gives 0.5 threat. Replace the proof for (2) by the second person only healing.

Note: overhealing doesn't count, only the actual amount healed. This is easy to demonstrate.

Abilities that put "you gain x mana" in the combat log give 0.5 threat per point gained; life is the same. Examples would be drinking potions, but not natural regen, or the Shaman's mana spring totem.

Abilities that put "you gain x rage" in the combat log give 5 threat per point gained. However, this is not modified by warrior stance. Such abilities include bloodrage, improved blocking talent, unbridled wrath, and 5/8 Might.

Like healing, these only give threat if you are below the maximum.

7) Explaining Cop's 4.0 damage to heal ratio

Cop stated that in his tests, each point of damage by the warrior took approximately 4 points of healing by the priest, for the priest to get aggro. Here's how:

Warrior in defensive stance, with defiance: 1.45 multiplier
Gaining aggro from Warrior: 1.1 multiplier
Priest with discipline: 80% threat
Healing: each point gives 0.5 threat

Together, 1.45 * 1.1 / 0.8 / 0.5 = 3.9875. Pretty darn close to 4.

8) Threat from pulling? Updated Jan 19

There is no threat associated with pulling. The smallest amouts of threat we could generate drew aggro from a body pull, no matter how long we waited after the pull. However, there are advantages to having the tank pull, as explained in the next secion.

9) Taunt Updated Jan 19

Casting taunt causes three effects.
A) The warrior is given as much threat as the person who currently has the mob's aggro. Obviously if the warrior has aggro, this will do nothing. Also, this effect will not lower the warriors threat. For example, if player 1 has 100 threat and aggro, a warrior could have 105 but not aggro; after taunt he would still be on 105 threat.
B) The mob recalculates its actual aggro target. If the warrior was on the mob's hatelist before the original aggro target, the mob's actual aggro target will switch to the warrior. Otherwise, the mob will remember it's original target.
C) The normal taunt debuff. The mob is forced to attack the warrior, even if the warrior is not its actual aggro target.

The threat that the warrior gains from (A) is permanent, regardless of the outcome of (B). Note that it will not necessarily give the warrior the equal highest threat on the mob. If player 1 has 100 threat and aggro, Player 2 has 109 threat but not aggro, and the warrior has 0 threat, then the warrior is given 100 threat, not 109, so he could easily lose aggro to Player 2 after taunting.

10) Implications Updated Jan 19. Updated Jan 21. Note this section is just my opinion.

a) Let the tank pull! Then he will be first on all the mobs' hatelists, and his taunts will always return aggro to him.

B) Given that targets at range will only draw aggro when they have more than 130% of the mob's target's current threat, it's important for a tank to keep the mobs well away from the casters. If a healer does draw aggro and you taunt it off him, make sure you also move it away.

c) Heroic Strike should not be used as a primary threat ability. Suppose you are tanking a level 62 mob. Let's give him 8,000 ac raw, and even assume he has 5 sunders stacked, for 5750 final ac, so he will take 48.89% of damage. A 15% crit rate is balanced by the 10% penalty to damage in defensive stance, and a 10% chance of a glancing blow chance for 50% damage. Then you can expect the 138 damage from Heroic Strike to contribute 67.5 damage on average, for a total of 212 unmodified threat. This is still only 82% of the threat a sunder would give. Even with a 1.3 speed weapon, you will still do 94% the threat of sunder per time interval.

Best practice is to spam sunder, and use HS in between to soak up excess rage.

d) Revenge ftw. You can expect to do about 345 unmodified threat with Revenge, including damage, against the mob in the example above, which is exceptional for the low rage cost, even throwing in 10 for a shield block. However, there is a rage cost of shield block, in that you will block more attacks, so take less damage, so gain less rage from damage. Two blocks for 180 damage and you can say goodbye to another 4 rage.

e) Demo Shout ftl. Demoralising shout does one sixth the threat of a sunder. Even spammed in defensive stance with defiance, you're doing no more threat than 42dps on each mob. Besides picking up whelps in Onyxia and tanking panthers in the Panther boss encounter in ZG, i can't see a compelling reason to use this.

f) Shield Slam ftl. Given the 6 second cooldown, there is no improvement in threat per second by using shield slam. With shield slam: 3 sunders and 1 shield slam every 6 seconds. About 212 threat per second, unmodified. With the 30 rage from the shield slam you can cast 1 sunder and about 1.2 heroic strikes, assuming you have the talents (which you would with any shield slam build), and are losing 3 rage per Heroic Strike from lost white damage rage (i.e. assuming 90 modified damage per hit). The 4 sunders and 1.2 heroic strikes every 6 seconds gives about 215 threat per second.

The only improvement is if you are spamming both sunder and HS, and want even more threat. Suppose we have a 2.0 speed weapon, HS spam and sunder spam. That's about 280 unmodified tps. Changing one sunder for a shield slam gives us 318 unmodified. However, the same effect would be achieved by changing to a 1.4 speed weapon and casting HS more often. And these values aren't taking into account autoattack damage, which makes the margins comparatively smaller.

g) There's no amazing super secret randomised blizzard aggro algorithm. The concepts are simple and the values can be fitted with nice numbers. Even formulas for threat-reducing knockbacks can conceivably be worked out, if threat values are carefully monitored.

Well, i hope some of you are still awake, and are feeling somewhat enlightened. And if you skipped to the bottom, i can't exactly blame you after my essay above.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou eerst eens gewoon de discussie leest voor je een nietszeggende post toevoegt. Er is echt helemaal niemand die zegt dat een tank per se protection specced moet zijn of wat dan ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
nog een leuke bug

Horde speler speelt met zijn lvl 50 alt. uitgelogt in Kargath. logt in:

Ziet ineens Orgrimmar. ??? ik zat toch in kargath?

hee waar zijn alle NPCs? En ook geen players? Orgrimmar is uitgestorven.... loopt wat rond.

ziet ineens wat mobs: zo'n gele Larve , Een plaguebat en een elemental. in orgrimmar ?!

logt weer uit.

logt weer in:

congratulations you have discovered Loch Dingus! 100 xP!

en op dat moment loopt hij als level 50 midden in Eastern Plaguelands..... tussen de lvl 55+ mobs waar hij nog nooit geweest was... snel naar het flightpath gerend....... en weg wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
KraveN schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:56:
[...]
Kijk hier kan ik iets mee! Dus het is even doorbijten!
Ik denk dat het lvlen vanaf lvl 30 misschien nog iets sneller gaat dan een rogue ivm travelform. Scheelt toch weer een hoop tijd. later zal het weer gelijk worden.

Nogmaals bedankt, kun je ook nog iets over je ervaringen in PvP ?
Speel op een PvE server dus PvP geduurende lvlen weet ik niks van ;) Ben wel net een druid op een PvP server gestart maar op lvl 13 heb je daar ook nog niet zo veel mee te maken :)

Heb wel rank 10 gehaald met een druid op de PvE server. Heb daarvoor dus wel iets moeten PvPen in battlegrounds ;). Ik vind het in ieder geval heerlijk om een druid te spelen in PvP. Het is een stuk gevarieerder dan mijn rogue. Let wel een druid is een hybride klasse dus je zult ook als feral druid wel eens wat moeten healen. Wordt wel gewaardeert meestal ;). Heb ook verschillende builds geprobeert. Resto beviel me niet. Ben Tauren dus je valt nogal op en zo gauw ze je maar zien healen zit iedereen bovenop je. Moet wel zeggen dit was in mijn begin PvP tijd dus had ook nog veel te leren. Daarna heb ik full feral geprobeert. Je roll verandert eigenlijk niet zoveel. Je kunt nog steeds healen maar je kunt nu ook andere erg goed killen. In cat vanuit stealth of gewoon in beer. Beste build voor feral PvP vind ik zelf feral/resto 30/21. Damage output in feral vormen is nog steeds goed maar je hebt nu ook NS voor de snelle heal.

In WSG was ik meestal FC. Druids ftw in WSG (Wel met de onderstuining van een goed team trouwens ;)
In AB (AV nooit veel gespeeld) is wat je doet afhankelijk van de situatie. Je kunt rondsneaken in cat en mensen verassen van achteren :) alleen nooit zo goed als een rogue maar crits van (1500-2000) heb ik wel al gezien. De meeste schrikken daar toch van :) Gewoon healing wanneer het nodig is en feral als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:49:
[...]
voor de record, dit was de 5e echte try op hem!) We hadden van te voren nog een paar zure whipes anders was hij eerder plat gegaan :/
Mages die de MT cowmorphen (/me looks at jarno >:)
Op zich kan je mij hier niet echt de schuld van geven. ;)

Ik weet dat ik fout was bij die whipe, maar: Als er van te voren gezegd wordt dat je out of line of sight moet je gaan staan, wat doe je dan? Juist, achter die pilaar.
Ik stond daar heel vrolijk met de andere mages, ik zag mezelf allemaal wild polymorph casten, en de anderen deden niets ;( Ik kon zelfs Nef niet met frostbolts bestoken, dus ik was eigelijk wel degelijk uit LOS.

Later, de laatste attempt gingen we helemaal bij die south gate staan, en toen werden de mages door elkaar gepolymorphed, dat ging wel goed :)
Jammer dat het geschreeuw niet goed opgenomen is, had inbound record nog op 20% staan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:00:
[...]
:D

Ongelooflijk, dit is dus precies het type reactie dat op het forum ook 100x staat. Heb je ctrl C/V gedaan?

Ik wil geen free epics, ik wil gewoon lol hebben. Ik wil met geconcentreerd spelen na drie uur lang een instance van mijn eigen lvl kunnen uitspelen met een PUG. Ik zit niet in een groot raid guild dat instances drie keer op een avond doet, ik speel geen 7 avonden per week WoW.

Is dat nu zo raar wat ik roep? En al die anderen in dezelfde situatie? Epics interesseren me niet, daar speel ik niet voor, die zie ik als een mazzeltje. Maar mijn tier 0 dungeon set wil ik met wat inzet wel kunnen halen, en voor mij als casual speler is dat sinds 1.10 veel moeilijker geworden.
Je speelt voor je plezier maar vind 1.10 een achteruit gang? Okay ik kan je niet helemaal volgen. Ik zit ook in een kleine guild dus ZG/MC is voor ons op het moment ook niet haalbaar. Dus we hielden ons bezig met DM/Scholo/Strat/LBRS/UBRS. Maar zelfs in blue waren deze instances met 10 man veels te simpel (ik weet DM is maar5 man en daar liepen we in 2 uurtjes doorheen) De rest deden we ook binnen de 2 uurtjes (en onze leader doet het erg rustig aan altijd :) ) Het was niets meer dan items vergaren, echt veel speelplezier ala uitdaging zat er niet in. Het leukste was nog als je questen deed in die instances. Scholo/Strat/LBRS 5 man waren gewoon erg leuk en ook goed te doen. Je doet er alleen iets langer over maar haalbaar is het zeker in gewoon blue gear. Weet niet of de instances iets makkelijker geworden zijn maar moeilijker zeker niet. Alleen doe je er wel iets langer over. Denk niet dat wij het in 3 uur halen trouwens. Zal tussen de 3-4 uur zitten voor ons om de instances te clearen.

Ik weet niet of je met pugs gaat of een vaste groep? We hebben meestal wel dezelfde mensen bij ons en zijn dus wel aardig op elkaar ingespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door yrosma op 05-04-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw is Sunstrider de enigste server waarbij je niet alleen door BRD kan lopen zonder geganked te worden? Onze guild verzameld eerst in thorium point ( erg leuk alles wat rood is komt thorium point niet in incl flightmaster) om vervolgens als 1 spoor van vernietiging door BRD naar BWL of MC te gaan. Dit is erg effectief, imposant en leuk. Dus een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:51:
[...]
Op zich kan je mij hier niet echt de schuld van geven. ;)

Ik weet dat ik fout was bij die whipe, maar: Als er van te voren gezegd wordt dat je out of line of sight moet je gaan staan, wat doe je dan? Juist, achter die pilaar.
Ik stond daar heel vrolijk met de andere mages, ik zag mezelf allemaal wild polymorph casten, en de anderen deden niets ;( Ik kon zelfs Nef niet met frostbolts bestoken, dus ik was eigelijk wel degelijk uit LOS.

Later, de laatste attempt gingen we helemaal bij die south gate staan, en toen werden de mages door elkaar gepolymorphed, dat ging wel goed :)
Jammer dat het geschreeuw niet goed opgenomen is, had inbound record nog op 20% staan ;(
Doe ik ook niet, maar het was wel zuur op dat moment, ging echt ramgoed... 23% enzo en dan ineens *poef* MT is een koe geworden, was wel typisch ;)

Ja ik hoorde wat gegiegel de volgende try toen de mage's met zn alle bij de gate stonden.
Volgens mij was het nogal een beestenboel daar of niet :Y)

Dat geschreeuw, ouwehoer dat was luid! Ik had mn headset maar snel afgedaan want je word serieus doof als je bij ons meeluisterd op het moment als er een mijlpaal word gehaald ;)

Nu nog op die hoerige CTS wachten en het 5e stukje van BF, hebben we daar ook weer een SetBonus van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
OxiMoron schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:59:
[...]
Ja.. daarom hebben we op Ahn'Qiraj een mature non hardcore guild.. het idee was dat mensen die niet elke avond online zijn straks toch instances kunnen doen.

Helaas blijkt het overgrote deel toch semi-hardcore te zijn en verlaten de guild nu omdat ze nog niks kunnen.. erg jammer.
Alliance of Horde? Ben onlangs ook een alliance druid op deze server begonnen en zoek nog een leuke guild :) Ben pas lvl 13 dus heb wel nog een lange weg te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Vanaf wat voor lvl zijn de Deadmines goed te solo'en :?

[ Voor 13% gewijzigd door chromeeh op 05-04-2006 10:24 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:55:
Btw is Sunstrider de enigste server waarbij je niet alleen door BRD kan lopen zonder geganked te worden?
moet je op Vashj als alliance ook niet proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

chromeeh schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:23:
Ligt aan je class.

Als Hunter of Warlock kun je het op level 30 wel proberen. De bazen in de DM ken ik niet zo goed, daar moet een alliance je maar mee helpen. :)

@Hierboven: BRD is een instance. Het gedeelte waar je geganked wordt heet BRM.

[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 05-04-2006 10:28 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
als rogue lukt et wel op lvl 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik kon het simpel als lvl 45 warrior. Stockades ook trouwens.. dus err? eind 30 moet kunnen.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je 15k armor in bear form hebt, heb je eerst bwl en aq al maanden gefarmed.
Dan kan je idd relekst in mc tanken ja.

Voor de gemiddelde druid is het onmogelijk als hun guild net begint met mc om 15k armor te hebben, (ik vraag me ook ernstig af hoe je in godsnaam aan 15k armor moet komen).
Ik zie hier veel te veel verhalen van mensen die blijkbaar alles in tier 2 en hoger hebben en dan zal het idd weinig uitmaken waar je mee tankt in een lowbie instance als mc.

Maar voor een guild die begint in mc en net alle eindjes aan mekaar kan knopen met classes om iets te bereiken kan je niet verwachten dat ze zo uber zijn om een dual wield flurry tank te laten tanken natuurlijk, ik vind de vergelijkingen nog kant nog wal raken in dit topic.

En Lyrana ;) ja hoor hier zitten ook mensen van stormscale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

PromWarMachine schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:27:
[...]

Ligt aan je class.

Als Hunter of Warlock kun je het op level 30 wel proberen. De bazen in de DM ken ik niet zo goed, daar moet een alliance je maar mee helpen. :)
Ik ben een lvl 28 (en 1/2 :P) Warlock :Y)
Als je voorzichtig pulled en Voidy gebruikt moet je een heel eind kunnen komen...
Alleen de laatste paar bosses (op en rond het schip) kunnen dan wat lastig worden denk ik.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:55:
Btw is Sunstrider de enigste server waarbij je niet alleen door BRD kan lopen zonder geganked te worden? Onze guild verzameld eerst in thorium point ( erg leuk alles wat rood is komt thorium point niet in incl flightmaster) om vervolgens als 1 spoor van vernietiging door BRD naar BWL of MC te gaan. Dit is erg effectief, imposant en leuk. Dus een aanrader :)
Alleen domme mensen worden geganked als ze naar MC lopen. Slimme mensen zoals ikzelf O-) gaan via de burning steppes :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:36:
[...]

Alleen domme mensen worden geganked als ze naar MC lopen. Slimme mensen zoals ikzelf O-) gaan via de burning steppes :>
bij ons ganken ze altijd bij de chaines en de MC entrance ;) dus de andere ingang heeft ook geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Ganken bij BWL is veel leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Arcalite schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:40:
[...]

bij ons ganken ze altijd bij de chaines en de MC entrance ;) dus de andere ingang heeft ook geen zin
Daarom spring je ook gewoon de lava in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:01:
[...]

Daarom spring je ook gewoon de lava in...
Dat moet je alleen maar doen als je een priest of pala bent :P En anders MC-ed iemand je wel het lava in

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:30:
[...]

Consecration is niet zo geweldig, doet bijna geen damage, alleen handig als je eens wilt tanken of Deadmines soloen op hoger level ^_-. Blessing of Kings en Seal of Command zijn daarintegen zeker handig om erbij te gebruiken, daarnaast zou ik ook die aura in Retribution meepakken waarvan ik de naam even kwijt ben (PVE spec pally -_-).

Andere seals naast SoC? Hmm, voor damage niet echt behalve misschien Seal of the Crusader + judgement voor nog meer holy damage. Later ga je natuurlijk wel veel de Judgement of Wisdom gebruiken vanwege zeurende casters.
Ah mooi daar kan ik wat mee, dank je wel _/-\o_

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 18:33

The Legend

*Plop*

Ligt aan je class, in het algemeen vanaf 30 ofzo?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:02:
[...]

Dat moet je alleen maar doen als je een priest of pala bent :P En anders MC-ed iemand je wel het lava in
gear even uit doen en dood gaan mss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
The Legend schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:09:
[...]

Ligt aan je class, in het algemeen vanaf 30 ofzo?
LOL @ lvl 30. no way

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
op lvl 30 kan je wel een heel eind komen maar denk niet dat je verder komt als smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
Arcalite schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:13:
[...]

op lvl 30 kan je wel een heel eind komen maar denk niet dat je verder komt als smite
massive twink char. mss, maar iedere gek die er op lvl 30 1ste char binnenloop en verwacht dat ie tot daar komt is gestoord.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Ben mage, ben nog noooit doodgegaan in BRM als ik naar MC loop.

Nee lucifera/sikklebel. Mij nu niet op gaan wachten daar : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Imodium schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:00:
[...]

Rogue die aggro trekt op Vael heeft een cursus DPS nodig.
True, het enige wat ik probeer aan te geven is dat bij Vael ik de rogue's zie spiken op de threat meter (jaja, ik weet het, we zijn noobs of iets in die trand). Het enige waar ze niet door spiken is de vanish.
markclausing schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:30:
[...]

ik vertel het je hier. Bij mij is dat zo. Een aantal tanks gaan nu zelfs respeccen naar minder protection, want daardoor worden sommige gevechten sneller/makkelijker.

[...]

Beste manier om te tanken is natuurlijk altijd situatie afhankelijk en gaat erom dat je kan improviseren. Maar komt erop neer dat je goed moet weten hoe aggro werkt. Veel dmg betekent ook gewoon veel meer aggro. Vooral met abilities als shieldslam en heroic strike loopt de threat/second aardig hoog op!
Dat is PRECIES wat ik dus zeg, white damage is geen extra threat. Je kan zeggen wat je wilt, een protection warriors zal ALTIJD meer aggro genereren in defensive stance met de defiance talent dat welke epic equiped dual wield warrior dan ook. Niet te vergeten dat de damage migation in defensive met een shield een stuk hoger is van een warrior.

Natuurlijk kan een dual wield warrior tanken, dat heb je mij ook nooit horen zeggen, maar of het beter/makkelijker is als een dual wield warrior tanked, ik dacht het niet ;)

Het enige wat makkelijk is aan een DW tank is dat hij rage generate als een beyotch, maar de damage die daarbij komt maakt het voor de healers een duurdere fight qua mana. Dus of het nou 10 minuten duurt voor bijv 75.000 damage of 7 minuten voor 100.000 damage echt veel verschil is er imho niet.

Het erbij halen van die getallen is natuurlijk heel mooi, maar ten eerste weet ik niet of ze waar zijn, en ten tweede zou ik daar uit op maken dat een dr00d tank een threat generende uber tank is :P Maul kost, 15 rage ofzo?, en genereert meer threat dan revenge, sunder, heroic ofzo.

Daarnaast heb ik 100% niks tegen druid tanks, het enige wat ze "missen" is de mogelijkheid om echt goede gear te krijgen met +FR en tegelijk voor tanken.
M1lamb3r schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:55:
[...]

Tja, daar heb je wel gelijk in, de enige keer dat een mage aggro trok bij ons was toen bij hij BA kreeg en zijn trinkets activate en een paar keer goed critte. (wat normaal ook niet de bedoeling is ;) )

De priests zijn bij ons echt aggro genererende healers in de Vael fight. In 1.10 met holy nova is het goed te doen, maar met PoH stonden ze echt zo hoog op die threat list dat het niet leuk was..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Hey weet iemand de namen van die nieuwe pvp realms al ?
Ik probeer het op het officiele forum te vinden maar elke pagina duurt 5 min om te laden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

NOES! Meen je niet? :P Je kan, als je van Searing Gorge BRM binnen komt lopen, naar rechts zodra je de gang doorbent (dus op de grote "ring"). Bijna gelijk loop je door een soort boog/poort en kan je van de "ring" aan de rechterkant naar beneden springen in de lava. Als je het goed doet, kom je in je val, vlak VOORDAT je de lava feitelijk raakt, voor de MC portal langs. Op dat moment portal je dus automatisch naar MC waarbij je geen DMG krijgt van de lava. Vergt wel ff wat oefening ;)

Wat kan er mis gaan:
- Te ver de lava in: dan heb je geluk als je er met 1 corpserun weer uit kan komen :P
- Je valt op het dakje boven de Mc portal: instant death.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik speel zelfs met een warrior (42) en 'k moet zeggen dat op dat level threat veroorzaken
toch moeilijk is (zeker in met 1H + Shield combo). Ik krijg bijlange na niet zoveel rage
als 'k met andere dingen rage krijg.
Verder twijfel ik steeds welke skills te gebruiken om threat te verhogen (HS of SA).
Ik heb mezelf onlangs nog eens m'n talents laten resetten en ik zit nu voornamelijk met
protection. Verder heb 'k ook die Bleed line ook daar ik op dit level ook nog veel solo.
M'n equipment probeer ik elk level bij te werken (voornamelijk me weapon + shield dan, armor
loopt soms weer wat achter). Ik taunt van zodra deze vrijkomt en als de rest van de groep
zich houdt aan de standaard regels (steeds zelfde mob, niet overdrijven met dps, ...) dan lukt
't allemaal vlotjes .... tot me rage op is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even grafisch maken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
____O_/ /x
   ____/
| |
| |
| |
 |
 V

Searing gorge

Bij de X ga je op het randje van de "ring" staan, ongeveer (virtueel) 5 meter uit de muur, met je rug naar de lava. Dan stap je naar achteren, zodat je in de lava valt (doe je het te dicht bij de muur val je dood omdat de lava te ondiep is). Vervolgens ga je springend naar de plek waar de MC portal is (richting het "window" bij de orb). In 3 sprongen ben je daar, en dan heb je waarschijnlijk maximaal 1 tick damage opgelopen (600 damage). Als je goed springt krijg je helemaal geen damage. Echt heel makkelijk en je wordt nooit meer geganked bij de MC portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:17:
[...]

Ben mage, ben nog noooit doodgegaan in BRM als ik naar MC loop.

Nee lucifera/sikklebel. Mij nu niet op gaan wachten daar : (
Hehehe..

Ik zag gisteren in BRM Sok lopen van DiE met z'n thunderfury (trollbane).. dacht bij mezelf 'eens kijken hoe hard die slaat'.. ik charge, beetje vechten.. zie ik na 5 seconden de rest van DiE binnen stromen..

Nog nooit zo snel dood gegaan geloof ik :P

.. en naderhand geressed door Spijker van Denial, waarvoor dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nooit snel dood gegaan?
deze AQ boss zorgt daar wel ff voor....

*Klik voor filmpje*

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Euhm, zoveel dmg doe je neit met een Thunderfury ;)

Umarth, rogue van Talent (heeft ook TF), ook op Trollbane, doet ook geen kont dmg in pvp. Ik kan met al mijn chars van hem winnen :P

Maargoed, wees blij dat het alleen een DiE zerg was, vaak genoeg is het een DiE, Talent & Blackraven zerg waarbij echt alles naar de klote gaat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter185 op 05-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Ja idd.. wel leuk als dan toevallig DiE, Talent en Blackraven van de horde kant, en Denial, Offspring, Somnium, etc van de alliance kant tegelijk in BRM zijn.. echte zerg heb je dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof mij als er 20 hordes staan te ganken kom je echt niet eens bij het lava (thorium point kant dat is) daarom hebben wij die rush bedacht. We doen het nu vooral ook omdat het erg leuk is, je kan doen wat je wil maar 40 man hou je echt niet tegen. is zoiezo erg machtig om te zien. dus ben je horde en je ziet iemand van Rampage op je afkomen in BRM snel wegrennen want er volgen er meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Viggen schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:28:
[...]

Server is ook handig om even te vermelden ;) :P
Ik speel @ xavius en Arathor.
Nickname is dus Zenedorm

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buhh, trollbane nog tot 13.30 down, heb je eens een dagje vrij :)
gister uit verveling maar eens LBRS gedaan met praktisch 4 man (een lvl 50 warrior meegenomen om hem eens aan de instance te laten proeven)
Twee priests, en pally, een druid en de warrior. Ging verbazend goed. Ik ben maar voluit damage gegaan en het viel me op hoe gruwelijk mana-efficient holy/disc priests nu damage doen. Mijn smite doet 500 damage standaard en crit 1 op 4, dus ongeveer 600 damage gemiddeld voor 280 mana per 2 seconden. Verder geen mage ofzo, maar vergeleken met mijn oude "geen deuk in een pakje boter"-damage ben ik toch erg tevreden over de damage sinds de patch.
Hierbij moet ik wel vermelden dat dit dus in mijn +healing gear was, ben voornamelijk een healsletje en geen pvper, dus heb vrij weinig damage gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 17:49
Killua schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:54:
[...]

Je speelt voor je plezier maar vind 1.10 een achteruit gang? Okay ik kan je niet helemaal volgen. Ik zit ook in een kleine guild dus ZG/MC is voor ons op het moment ook niet haalbaar. Dus we hielden ons bezig met DM/Scholo/Strat/LBRS/UBRS. Maar zelfs in blue waren deze instances met 10 man veels te simpel (ik weet DM is maar5 man en daar liepen we in 2 uurtjes doorheen) De rest deden we ook binnen de 2 uurtjes (en onze leader doet het erg rustig aan altijd :) ) Het was niets meer dan items vergaren, echt veel speelplezier ala uitdaging zat er niet in. Het leukste was nog als je questen deed in die instances. Scholo/Strat/LBRS 5 man waren gewoon erg leuk en ook goed te doen. Je doet er alleen iets langer over maar haalbaar is het zeker in gewoon blue gear. Weet niet of de instances iets makkelijker geworden zijn maar moeilijker zeker niet. Alleen doe je er wel iets langer over. Denk niet dat wij het in 3 uur halen trouwens. Zal tussen de 3-4 uur zitten voor ons om de instances te clearen.

Ik weet niet of je met pugs gaat of een vaste groep? We hebben meestal wel dezelfde mensen bij ons en zijn dus wel aardig op elkaar ingespeeld.
Zoals ik zei zijn het dus altijd PUGs. Mijn huidige guild is een zooitje, dus ik neem je advies absoluut ter harte, ik ben op zoek naar een leuk guild met genoeg 60s. Ik geef ook ronduit toe dat de PUGs die ik heb meestal zuigen, het is vrijwel onmogelijk om 10 man voor de duur van drie uur (UBRS) bij elkaar te houden. Als er dan ook nog mensen bij lopen met 30-50% greens dan helpt dat niet natuurlijk. Laat staan settlen voor een lvl 57 mage omdat er niks beters is :X

Maar feit is dat dit soort PUGs voor mij op dit moment het hoogst haalbare zijn; ik heb de mogelijkheid niet een betere group te vormen. Het leven vanaf lvl 60 valt me daarom toch enigszins tegen. Ik voeg de partymembers waar ik happy mee ben stuk voor stuk toe aan mijn friends list, en zo bouw je ook een redelijk netwerk op, maar vanuit je friends list even een PUG bij elkaar roepen is ook niet realistisch; die mensen zitten allemaal in andere guilds, waar ze lekker MC of ZG aan het raiden zijn.

Solo questen is minder interessant geworden sinds het niet meer om de XP gaat; ik krijg er wel cash voor maar ook cash is niet echt een punt van interesse meer. Ik zwem in de centen en ik weet niet wat ik er mee moet doen... een mount ervoor kopen vind ik zonde en hetzelfde geldt voor veel wapens. Ik kan het in professions steken waar geen ruk mee te verdienen is...

Blizzard mag van mij zijn focus eens gaan verleggen van het introduceren van raid content en class improvement naar PUG content, solo content en profession improvement. Dat zou volgens mij een hoop casual spelers gelukkig maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-04-2006 11:50 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:40:
Euhm, zoveel dmg doe je neit met een Thunderfury ;)

Umarth, rogue van Talent (heeft ook TF), ook op Trollbane, doet ook geen kont dmg in pvp. Ik kan met al mijn chars van hem winnen :P

Maargoed, wees blij dat het alleen een DiE zerg was, vaak genoeg is het een DiE, Talent & Blackraven zerg waarbij echt alles naar de klote gaat :P
Laatst op mijn palladin op Trollbane aangevallen door "maisbroodje" ook een rogue met een TF. Aangezien het toch bijna etenstijd was, heb ik maar de lamste pally truc ooit uitgehaald, HS ftw :)
Op zich heb ik er een hekel aan om dat te doen, maar moest toch al bijna loggen en geen zin om eerst naar mijn lijk te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:49:
[...]

Laatst op mijn palladin op Trollbane aangevallen door "maisbroodje" ook een rogue met een TF. Aangezien het toch bijna etenstijd was, heb ik maar de lamste pally truc ooit uitgehaald, HS ftw :)
Op zich heb ik er een hekel aan om dat te doen, maar moest toch al bijna loggen en geen zin om eerst naar mijn lijk te lopen.
ROFL doet me denken aan dat plaatje met "It's not my time yet mortals!" (Shield + Hearth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zucht :/ Krijg je PUG content, krijg je nieuwe quests voor je gear, krijg je nieuwe content..
Is het WEER niet goed, je lijkt wel op een paar members van ons! ;)

Trouwens, waarom gebruik je dat netwerk niet van je en join je op die manier een andere guild?
Hoef je niet meteen vollegas mee te raiden maar kun je er misschien van proeven oid. :)

[ Voor 24% gewijzigd door RaseriaN op 05-04-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:47:
[...]

Solo questen is minder interessant geworden sinds het niet meer om de XP gaat; ik krijg er wel cash voor maar ook cash is niet echt een punt van interesse meer. Ik zwem in de centen en ik weet niet wat ik er mee moet doen... een mount ervoor kopen vind ik zonde en hetzelfde geldt voor veel wapens. Ik kan het in professions steken waar geen ruk mee te verdienen is...

Blizzard mag van mij zijn focus eens gaan verleggen van het introduceren van raid content en class improvement naar PUG content, solo content en profession improvement. Dat zou volgens mij een hoop casual spelers gelukkig maken.
als je zwemt in het geld kan je toch gewoon je gear upgraden totdat het end game worthy is en als je dan nog eens een goeie application schrijft kan je wel een goeie guild vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:49:
[...]

Geloof me: als er al iemand naar z'n lijk had moeten lopen was jij het niet geweest...

Thunderfury ownt in PvE, maar in (1v1) PvP zuigt het ding nog harder dan een thrashblade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:06:
[...]

Geloof me: als er al iemand naar z'n lijk had moeten lopen was jij het niet geweest...

Thunderfury ownt in PvE, maar in (1v1) PvP zuigt het ding nog harder dan een thrashblade :)
Mijn pally loopt nog in voornamelijk imperial plate met wat blues, bovendien ben ik een belabberde pvp'er. Pally is gedegradeerd tot minebot :) Het enige fatsoenlijke is mijn Brain hacker, op zich geen al te boeiend wapen, maar kan er iig wat fatsoenlijker damage mee doen.
Vind mijn priest, zeker na 1.10, een stuk boeiender om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:31:
Even grafisch maken:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
____O_/ /x
   ____/
| |
| |
| |
 |
 V

Searing gorge

Bij de X ga je op het randje van de "ring" staan, ongeveer (virtueel) 5 meter uit de muur, met je rug naar de lava. Dan stap je naar achteren, zodat je in de lava valt (doe je het te dicht bij de muur val je dood omdat de lava te ondiep is). Vervolgens ga je springend naar de plek waar de MC portal is (richting het "window" bij de orb). In 3 sprongen ben je daar, en dan heb je waarschijnlijk maximaal 1 tick damage opgelopen (600 damage). Als je goed springt krijg je helemaal geen damage. Echt heel makkelijk en je wordt nooit meer geganked bij de MC portal.
Er is nog een optie om daar dood te gaan: teveel activity in BRM/te trage computer waardoor de lava te laat geladen word, dan krijg je dus een plof ipv een splush en kan je corpse runnen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:06:
[...]

kerel ga nou niet de thrasblade van me lvl 54 rogue dissen he :/

:P

thrasblade ownt, samen met hanzo in offhande beide met +4 dmg enchant :P

als payed trasfers komen zet ik em over naar trollbane :P Female Orc Rogue ftw!!

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:47:
[...]

Mee eens.
Wat ik ook mis, is iets clanbase achtigs in world of warcraft. Het pvp-honor system werkt wel aardig maar ik mis toch echt de georganiseerde raids/wars tegen andere guilds. Blizz zou eigenlijk een systeem moeten implementeren waarmee een guild een andere guild kan challengen voor een "war" op een bepaalde locatie in wow die daar speciaal voor is gemaakt. (soor BG dus) Per server zou er een soort ranking moeten komen welke guild het beste pvp-ed enzo, en dat je aan de hand van die ranking andere guilds, ingame, kan challengen.

Naast het verzamelen van epics, of pvp-rewards heeft je guild er dan ook wat aan. (betere gear kan dan resulteren in een betere pvp-ranking voor de guild op de server.)

Of bestaat er al zoiet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__IcE__ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:27:
Ik speel zelfs met een warrior (42) en 'k moet zeggen dat op dat level threat veroorzaken
toch moeilijk is (zeker in met 1H + Shield combo). Ik krijg bijlange na niet zoveel rage
als 'k met andere dingen rage krijg.
Verder twijfel ik steeds welke skills te gebruiken om threat te verhogen (HS of SA).
Ik heb mezelf onlangs nog eens m'n talents laten resetten en ik zit nu voornamelijk met
protection. Verder heb 'k ook die Bleed line ook daar ik op dit level ook nog veel solo.
M'n equipment probeer ik elk level bij te werken (voornamelijk me weapon + shield dan, armor
loopt soms weer wat achter). Ik taunt van zodra deze vrijkomt en als de rest van de groep
zich houdt aan de standaard regels (steeds zelfde mob, niet overdrijven met dps, ...) dan lukt
't allemaal vlotjes .... tot me rage op is :-)
Spammen van taunt heeft geen enkele zin. Taunt heeft alleen effect als mobs iemand anders aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, migration van bladefist en daggerspine naar outland.

Onze guild (sinisters) @ bladefist zit eraan te denken om te migraten, aangezien lagfist echt prut is, kweet niet of hier iemand op daggerspine speelt en of het daar net zo laggy is als op BF, maar van wat ik van hun realmforums heb gelezen, ziet er er wel naar uit.

grote kans dat we dit keer vertrekken naar een server die wel gewoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds kort in een ZG/MC guild, maar op het moment ben ik nog een Fire/Arcane mage. Totaal useless dus in MC.. nu ben ik dus van plan om te gaan respeccen naar Frost/Arcane.. maar is dit al voldoende om mee te gaan naar MC? Ik ben compleet blue at the moment met 7/8 Magister.. euh 6/8 Magister 1/8 Sorcerer..

Ik heb helaas nog niet al te veel +spelldmg gear, is dit een grote bellemering of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
ungarmax schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:45:
[...]

Mee eens.
Wat ik ook mis, is iets clanbase achtigs in world of warcraft. Het pvp-honor system werkt wel aardig maar ik mis toch echt de georganiseerde raids/wars tegen andere guilds. Blizz zou eigenlijk een systeem moeten implementeren waarmee een guild een andere guild kan challengen voor een "war" op een bepaalde locatie in wow die daar speciaal voor is gemaakt. (soor BG dus) Per server zou er een soort ranking moeten komen welke guild het beste pvp-ed enzo, en dat je aan de hand van die ranking andere guilds, ingame, kan challengen.

Naast het verzamelen van epics, of pvp-rewards heeft je guild er dan ook wat aan. (betere gear kan dan resulteren in een betere pvp-ranking voor de guild op de server.)

Of bestaat er al zoiet? 8)7
Zoiets bestaat nog niet. Momenteel is er enkel ranking gebaseerd op characters. Men kan zoiets wel simuleren in de huidige BG's, door premade groups samen te stellen, maar dan blijft het nog steeds een ranking op character niveau.

Wat echt interessant zou zijn aan jou voorstel, is wanneer ze dit zouden kunnen loskoppelen van realms, zodat bijv. een guild op Zenedar een andere guild op Xavius kan challengen of zo.

Dan zou dit principe pas echt interessant worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Ecto2002 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:58:
[...]

Zoiets bestaat nog niet. Momenteel is er enkel ranking gebaseerd op characters. Men kan zoiets wel simuleren in de huidige BG's, door premade groups samen te stellen, maar dan blijft het nog steeds een ranking op character niveau.

Wat echt interessant zou zijn aan jou voorstel, is wanneer ze dit zouden kunnen loskoppelen van realms, zodat bijv. een guild op Zenedar een andere guild op Xavius kan challengen of zo.

Dan zou dit principe pas echt interessant worden...
1.12 = Cross-realm BGs
Ik zit sinds kort in een ZG/MC guild, maar op het moment ben ik nog een Fire/Arcane mage. Totaal useless dus in MC.. nu ben ik dus van plan om te gaan respeccen naar Frost/Arcane.. maar is dit al voldoende om mee te gaan naar MC? Ik ben compleet blue at the moment met 7/8 Magister.. euh 6/8 Magister 1/8 Sorcerer..

Ik heb helaas nog niet al te veel +spelldmg gear, is dit een grote bellemering of valt dat wel mee?
Firemages doen meer DPS in MC dan Frostmages..

[ Voor 29% gewijzigd door On_E op 05-04-2006 13:02 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:47:
[...]

Spammen van taunt heeft geen enkele zin. Taunt heeft alleen effect als mobs iemand anders aanvallen.
Mmm goed om te weten. Ik dacht dat deze ook voor normale threat zorgde zoals bv in EQ2.
Als er nog verdere tips zijn om beter te tanken, schiet maar af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:56:

Valt allemaal reuze mee. In MC heb je genoeg aan je dungeon1/2 set, eventueel met wat losse blues (fire resis & damage). In MC kan je deze items dan langzaam maar zeker upgraden naar epics. Ook kan je met je huidige spec gewoon mc in imo. Alleen baron Geddon en Ragnaros en wat thrashmobs zijn imuum voor fire en dan heb je nog gewoon je andere spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Laatst online: 29-06-2021
Nice, is het dan ook mogelijk om zelf een guild te "challengen" en komt er dan ook iets dergelijks als een guild ranking? dat zou imho inderdaad wel interessant zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
[...]

1.12 = Cross-realm BGs

[...]
Doh! En ik dacht dat ik nog eens creatief bezig was, hehe |:(

[ Voor 1% gewijzigd door Ecto2002 op 05-04-2006 13:16 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ungarmax schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:14:
[...]

Nice, is het dan ook mogelijk om zelf een guild te "challengen" en komt er dan ook iets dergelijks als een guild ranking? dat zou imho inderdaad wel interessant zijn zeg...
Dat is allemaal nog onbekend, maar Blizzard heeft gezegd dat 1.12 een BG feature gaat bevatten waar we allemaal al lang op wachten, en het enige wat ik me kon bedenken was cross-realm BGs aangezien ze het daar eens over gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:48:
hmm, migration van bladefist en daggerspine naar outland.

Onze guild (sinisters) @ bladefist zit eraan te denken om te migraten, aangezien lagfist echt prut is, kweet niet of hier iemand op daggerspine speelt en of het daar net zo laggy is als op BF, maar van wat ik van hun realmforums heb gelezen, ziet er er wel naar uit.

grote kans dat we dit keer vertrekken naar een server die wel gewoon goed is.
Wij hebben er toch wel redelijk spijt van. Fysiek zeg maar niets mis met de server, geen lag of veel downtime, maareh;

-Verschrikkelijk groot gat tussen end-game AQ/BWL guilds en lowbies bij Horde, recruiten is ontzettend moeilijk als je de kwaliteit van je guild wil behouden;

-5 grote Alliance guilds die ORB domineren en niet of nauwelijks willen PvP-en;

-Economie helemaal f'd up, hoge prijzen en weinig tradewares zoals Black Diamonds (90g per stuk) en herbs.

-Server zit vol met Grieken en Italianen die allemaal op hun eigen eilandje zitten qua taal en groepsvorming

En dan moet je ook nog eens opnieuw beginnen met de War Effort waarschijnlijk...

Probeer zoveel mogelijk te vissen naar wie er allemaal nog meer mee gaan van Bladefist en de andere transfer server. Kijk of het een beetje kwaliteit is zodat je niet op een server komt met het uitschot van de andere transfer server en van Bladefist. Je wil dus echt geen 5 powerguilds zoals wij nu hebben naast je of tegenover je, maar ook geen 5 lvl 55 gemiddeld greenie guilds onder je. Wordt er een beetje ge-PvP'd, wat zijn de PvE accomplishments, wat gebeurt er met ORB's, wat zijn de outdoor PvP hotspots, wat zijn de meest voorkomende nationaliteiten op Daggerspine (Bladefist was wat dat betreft uitstekend, bijvoorbeeld).

En gooi je account vol met Black Diamonds, Arcanite, Librams ea troep, just to be sure. Hou er rekening mee dat je bijna alleen maar lvl 60's zal hebben dus BRD wordt niet veel gedaan (geen Diamonds dus) en lager al helemaal nauwelijks tot de alts een beetje geleveld zijn.
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:16:
[...]

Dat is allemaal nog onbekend, maar Blizzard heeft gezegd dat 1.12 een BG feature gaat bevatten waar we allemaal al lang op wachten, en het enige wat ik me kon bedenken was cross-realm BGs aangezien ze het daar eens over gehad hebben.
Siege weapons?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dat zou ook nog kunnen, maar het lijkt me echt dat het cross-realm BGs gaan worden :)

Ik hoop het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
tauren in een schredder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:16:
[...]

Word de queue dan niet alleen nog maar langer gezien op elke server nu bijna altijd meer alliance dan horde is? :p Vraag me ook af hoe je dat dan wilt gaan doen met 2 dezelfde namen op verschillende servers. Lijkt mij iig niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:01:
[...]
Vertel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:01
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:30:
[...]

Dat zou ook nog kunnen, maar het lijkt me echt dat het cross-realm BGs gaan worden :)

Ik hoop het iig.
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Denk alleen maar even aan de namen van chars... Hoe los je dubbele namen op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:33:
[...]

Word de queue voor Alliance dan niet alleen nog maar langer gezien op elke server nu bijna altijd meer alliance dan horde is? :p Vraag me ook af hoe je dat dan wilt gaan doen met 2 dezelfde namen op verschillende servers. Lijkt mij iig niets.
Even je quote gefixed ;p Ik zie het probleem niet! :P Instant BG's voor Horde, yay!

Denk ook niet dat het cross-realm wordt overigens. Klinkt wel heel erg groot voor een patch, je wilt inderdaad niet weten hoe technisch dat gaat worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Qoriox schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:35:
[...]

Ik denk niet dat dat mogelijk is. Denk alleen maar even aan de namen van chars... Hoe los je dubbele namen op ?
dan word er minder gebattled door alle legolas poppetjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 17:49
Zucht :/ Krijg je PUG content, krijg je nieuwe quests voor je gear, krijg je nieuwe content..
Is het WEER niet goed, je lijkt wel op een paar members van ons! ;)

Trouwens, waarom gebruik je dat netwerk niet van je en join je op die manier een andere guild?
Hoef je niet meteen vollegas mee te raiden maar kun je er misschien van proeven oid.
Als je mijn eerdere post had gelezen dan wist je dat ik nogal ageerde tegen het feit dat lastig voor me is om de tier 0 set te krijgen sinds 1.10. Geen tier 0 --> geen tier 0.5. Welke PUG content is er volgens jou toegevoegd?

Mijn netwerk gebruik ik ook zeker om van guild te switchen, tuurlijk.
als je zwemt in het geld kan je toch gewoon je gear upgraden totdat het end game worthy is en als je dan nog eens een goeie application schrijft kan je wel een goeie guild vinden.
Met AH spul kopen wordt ik niet echt beter, ik heb toch echt de drops in de dungeons nodig (zie boven).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:23:
[...]

Wij hebben er toch wel redelijk spijt van. Fysiek zeg maar niets mis met de server, geen lag of veel downtime, maareh;

-Verschrikkelijk groot gat tussen end-game AQ/BWL guilds en lowbies bij Horde, recruiten is ontzettend moeilijk als je de kwaliteit van je guild wil behouden;

-5 grote Alliance guilds die ORB domineren en niet of nauwelijks willen PvP-en;

-Economie helemaal f'd up, hoge prijzen en weinig tradewares zoals Black Diamonds (90g per stuk) en herbs.

-Server zit vol met Grieken en Italianen die allemaal op hun eigen eilandje zitten qua taal en groepsvorming

En dan moet je ook nog eens opnieuw beginnen met de War Effort waarschijnlijk...

Probeer zoveel mogelijk te vissen naar wie er allemaal nog meer mee gaan van Bladefist en de andere transfer server. Kijk of het een beetje kwaliteit is zodat je niet op een server komt met het uitschot van de andere transfer server en van Bladefist. Je wil dus echt geen 5 powerguilds zoals wij nu hebben naast je of tegenover je, maar ook geen 5 lvl 55 gemiddeld greenie guilds onder je. Wordt er een beetje ge-PvP'd, wat zijn de PvE accomplishments, wat gebeurt er met ORB's, wat zijn de outdoor PvP hotspots, wat zijn de meest voorkomende nationaliteiten op Daggerspine (Bladefist was wat dat betreft uitstekend, bijvoorbeeld).

En gooi je account vol met Black Diamonds, Arcanite, Librams ea troep, just to be sure. Hou er rekening mee dat je bijna alleen maar lvl 60's zal hebben dus BRD wordt niet veel gedaan (geen Diamonds dus) en lager al helemaal nauwelijks tot de alts een beetje geleveld zijn.

[...]

Siege weapons?
veel grote guilds zitter er aan te denken om te verhuizen, Proeli, Union en wijd an van alliance, en wat horde guilds zoals flawed, Brotherhood of dawn e.d

Ik ben niet bekend met daggerspine maar wat mij duidelijk werd is dat er daar ook redelijk wat willen migraten.

Dat die poort dan niet open is boeit niet zoveel. we hebben al meerdere mensen op neutral met BoN dus we kunnen makkelijk beginnen met de sceptrequest, of zelfs daar al vantevoren mee beginnen. enige probleem zou dan war effort zijn, maar dat zal denk ik wel goed geregld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Eyonix op US forum :
Please keep in mind that reputation is awarded when Honor is given, which means if you're in a group you will get it even if you weren't on the target's threat list. Players should also be pleased to know that come patch 1.12 you will be placed in a group upon entering Battlegrounds.

For now, just get yourself into a group. ;)

Also, patch 1.12 will have some awesome PvP stuff, like a cool battleground feature that I know you've all been waiting for!
http://forums.worldofwarc...7674052&tmp=1#post7674052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:41:
[...]

Als je mijn eerdere post had gelezen dan wist je dat ik nogal ageerde tegen het feit dat lastig voor me is om de tier 0 set te krijgen sinds 1.10. Geen tier 0 --> geen tier 0.5. Welke PUG content is er volgens jou toegevoegd?
Hoezo is dat lastig? Hebben ze ineens alle Tier 0 drops verwijderd uit de instances dan? Het enige wat ze aangepast hebben is dat je niet meer door de lvl 60 instances kan slaapwandelen, ga maar lekker 5-mannen die hap, leer ook je ook veel meer van.

Ja, het kost weer meer geld en tijd, je zou bijna denken dat het systeem van een MMORPG op timesinks gebaseerd is.... oh wacht!

Craftable epics het geld niet waard? Belt of the Archmage, Robe of the Archmage, Robe of the Void, Truefaith Vestments, Lionheart Helm, Titanic Leggings zijn allemaal prima crafted casual epics.

Professions niet winstgevend genoeg? Alchemy draait bij ons als een trein, allemaal Health en Mana pots nodig, Mongoose, Mana Oils, Giant Strength, Fortitude. Al die end-game guilds branden er zo 10-15 potions doorheen op een avondje leren hoor. Enchanting draait als een tiet, en de verzamel professions zijn nooit minder waard geworden imo.

Geen PUG content? Je bedoelt geen nieuwe 5 man instance? Dat klopt, maar ze hebben de drops overal sterk verbeterd, paar nieuwe bazen erin met die Tier 0.5 quests. Ja die quests zijn moeilijk, wellicht is PUG niet meer zo'n goed idee. Zoek je 10-20 lotgenoten en start je een guildje om beter als een team te gaan werken. Hey, met 20 man kan ik ook ZG en AQ20 gaan doen, nu worden we steeds groter en groter, kunnen we met MC beginnen!

Vooralsnog ligt de focus vooral op raid instances ja, die waren er namelijk niet toen het spelletje uitkwam, en toen zijn ze daar mee begonnen. Ik denk dat we vast nog wel een 5-man instance krijgen tot de Expansion komt, en daar zitten ook al gelijk 3/4 nieuwe 5-man instances bij, zo even uit mijn hoofd. Kop op hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lol tuurlijk daarom staan ze bij ons altijd onder de frost mages na een rondje moltencore =)

firemages zijn top dps in zul/aq maar in mc kunnen ze me totaal niet meer bijhouden.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.