Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

stamp666 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:01:
[...]

lol tuurlijk daarom staan ze bij ons altijd onder de frost mages na een rondje moltencore =)

firemages zijn top dps in zul/aq maar in mc kunnen ze me totaal niet meer bijhouden.
Niet als je in zijn situatie zit, en dus 0 epics hebt en nog nooit MC gedaan hebt.

OMGFROSTBOLT+1000DMGGEAR mages rekende ik effe niet mee.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik hoorde gister dat het sinds kort ook mogelijk si om via automatisch afschrijving je wow abbo te betalen ipv creditcard! Ik heb gezocht maar kon eigenlijk niks vinden. Kan iemand me hier een link over geven of uitleg.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:03:
Ik hoorde gister dat het sinds kort ook mogelijk si om via automatisch afschrijving je wow abbo te betalen ipv creditcard! Ik heb gezocht maar kon eigenlijk niks vinden. Kan iemand me hier een link over geven of uitleg.
Log gewoon in op Account Management, kun je direct debit selecteren als Payment Method. Hou nog wel een extra gamecard of zo achter de hand want bij mij was de afschrijving niet gelukt maandagavond en ik mocht dus lekker online nog even snel een gamecard gaan bestellen :)

Je moet de gegevens echt heel specifiek invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:41:
[...]

Met AH spul kopen wordt ik niet echt beter, ik heb toch echt de drops in de dungeons nodig (zie boven).
als jij niet beter word met spullen van de ah ben ik heel erg benieuwd wat voor gear je nu hebt, want er is ontzettend veel leuk spul tekoop.

edit: zoals zoneseek ook al aangeeft er zijn genoeg mooie items te koop

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 05-04-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier nog met WoW !
Ik ben afgelopen zondag uitgezwaaid door mijn guild. :'( Wegens persoonlijke omstandigheden zal ik het ongveer 3 maanden zonder WoW moeten stellen, afkicken = suxx0rz !

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/8109/afscheid42zs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan is de vraag, moet een mage respeccen naar Frost speciaal voor MC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:09:
Ik ben afgelopen zondag uitgezwaaid door mijn guild. :'( Wegens persoonlijke omstandigheden zal ik het ongveer 3 maanden zonder WoW moeten stellen, afkicken = suxx0rz !

[afbeelding]
:'(

Dat is balen man, hopenlijk krijg je alles weer snel op orde zodat je weer lekker verder kunt met WoW :>
Wel cool van je guild trouwens _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
On_E schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:02:
[...]

Niet als je in zijn situatie zit, en dus 0 epics hebt en nog nooit MC gedaan hebt.

Dus jullie hebben frost mages met extra int ofzo? Ik kan me herinneren dat toen ik met mijn guild MC indook ik de meeste dmg heb gedaan van de hele guild met blauwe +spelldmg en groene +frost dmg gear. Ik knalde elke warrior / rogue / hunter en frost/firemage eruit. Hoe? simpel: unbuffed 2200 health en 4/5k mana hebben. Frost spec is mana zuinig, dus je kan redelijk lang door nuken met hoge dmg frost bolts.
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:10:
maar dan is de vraag, moet een mage respeccen naar Frost speciaal voor MC?
Dit is iets wat helemaal afhankelijk is van jou en je guild en hoe ver je in MC bent. In het begin is een frost spec gewoon makkelijker. Als je later MC op farm hebt dan maakt het echt geen bal meer uit hoe je gespecced bent.+

[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 05-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:13:
[...]

Dus jullie hebben frost mages met extra int ofzo? Ik kan me herinneren dat toen ik met mijn guild MC indook ik de meeste dmg heb gedaan van de hele guild met blauwe +spelldmg en groene +frost dmg gear. Ik knalde elke warrior / rogue / hunter en frost/firemage eruit. Hoe? simpel: unbuffed 2200 health en 4/5k mana hebben. Frost spec is mana zuinig, dus je kan redelijk lang door nuken met hoge dmg frost bolts.
2.2k HP ? :D

Ja ok, dus als je met een Frozen Wrath setje loopt, ja dan knal je firemages eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus jullie hebben frost mages met extra int ofzo? Ik kan me herinneren dat toen ik met mijn guild MC indook ik de meeste dmg heb gedaan van de hele guild met blauwe +spelldmg en groene +frost dmg gear. Ik knalde elke warrior / rogue / hunter en frost/firemage eruit. Hoe? simpel: unbuffed 2200 health en 4/5k mana hebben.
En maar gillen dat Mages altijd ge-2-shot worden :P Twee crits van mij en je ligt op je krent man, laat staan tegen een raidboss met AoE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.2k hp is idd zo laag, no way dat je dan bij gehennas zijn random shadow boltoverleefd (meestal 2.4k damage ofzo.

Dan maar een beetje minder damage en wat meer stats ;P

want een ooie mage == 0dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
En een mage die de meeste damage doet in MC? Dan heb je niet een goeie mage, maar waardeloze rogues/hunters/warlocks..

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 05-04-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Unbuffed zei ik, ben zelden tot nooit doodgegaan bij gahennas, tenzij whipe natuurlijk.

@ Bosmonster

In het begin van een beginnende MC guild is het imo voor een frost mage heel makkelijk om hogere dmg te doen. Oom komt zelden voor (tenzij bij bosses) en doodgaan is ook niet iets wat vaak gebeurd omdat de dmg toch op een tank komt. In pvp werd ik ge1shot, maar we hebben het hier over PvE in een fire instance.

Arcanist was toentertijd gewoon gimpen van de dmg die je kon doen. Blue DM/UBRS etc gear was gewoon vele malen beter om dmg te doen dan arcanist. Probeer jij een shoulders te krijgen met 30 dmg (cabal / BWL geeft 34) of bracers met 21 dmg (moet je ook in BWL zijn of hoger). Nu is de bwl gear wel spelldmg en is dat groene spul frost dmg.

@ mantamania

Precies wat ik wil zeggen. Ik had het over een beginnende MC guild. Als MC eenmaal op farm is komen mages niet echt meer in de buurt tenzij even een oprisping bij het AoE-en van hound packs. De melee classes scalen nu eenmaal iets stijler omhoog met het verkrijgen van epic gear.

[ Voor 97% gewijzigd door ImdaMned op 05-04-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:25:
En een mage die de meeste damage doet in MC? Dan heb je niet een goeie mage, maar waardeloze rogues/hunters/warlocks..
ligt eraan natuurlijk hoe ver ze zijn als ze tot magmdar komen kunnen de mages lekker los gaan op aoe.
En bij ons gingen de rogues pas lekker dmg doen toen ze echt een beetje mc gear hadden daarbij staan de locks niet echt boven aan meestal staan de hunters er nog wel boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:09:

[afbeelding]
Letterlijk en figuurlijk WOW, ik had verhalen gehoord dat het een sociaal gebeuren was dat world of warcraft maar dit is toch wel apart :D. Wel leuk dat ze aan je denken :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]
Trolie, onze eigen glass-canon O+

Trouwens, frost mages staan nog steeds regelmatig topt 5 bij ons in de dmg lijsten, net zoals warlocks, rogues hunters en dps-warriors. Maar omdat de concurentie bij de mages nogal groot is (of ze zoeken gewoon bevestiging voor een klein pi***) halen die echt alles uit de kast om hoog te scoren. Slacken ftw!

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

mijn dps gear is grotendeels rare zooi uit scholo /lbrs/diremaul/sitilus en ik trek mn arcanist pas aan bij bossfights

maar op lava giants/anni/surgers/houndpacks zou ik het nog overleven met 1k hp waarom geven om healthpoints als die mobs toch geen aoe hebben en je op max ranged staat

dus tijdens trash heb ik rare "grotendeels"aan en haal ik frostbolt`s van 1000+ altijd leuk met mn toep vaak over de 2600 frostboltcrits :)

en ik zit meestal tussen de rogues en de hunters kwa dps zodra ik boven een rogue zit stuur ik ze altijd een wisper (stop slacking man im above you :P)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:58:
[...]

Hoezo is dat lastig? Hebben ze ineens alle Tier 0 drops verwijderd uit de instances dan? Het enige wat ze aangepast hebben is dat je niet meer door de lvl 60 instances kan slaapwandelen, ga maar lekker 5-mannen die hap, leer ook je ook veel meer van.

Ja, het kost weer meer geld en tijd, je zou bijna denken dat het systeem van een MMORPG op timesinks gebaseerd is.... oh wacht!
Zucht... heb je mijn vorige posts gelezen? Ik ga het niet voor de derde keer zeggen.
Craftable epics het geld niet waard? Belt of the Archmage, Robe of the Archmage, Robe of the Void, Truefaith Vestments, Lionheart Helm, Titanic Leggings zijn allemaal prima crafted casual epics.
I stand corrected :)
Professions niet winstgevend genoeg? Alchemy draait bij ons als een trein, allemaal Health en Mana pots nodig, Mongoose, Mana Oils, Giant Strength, Fortitude. Al die end-game guilds branden er zo 10-15 potions doorheen op een avondje leren hoor. Enchanting draait als een tiet, en de verzamel professions zijn nooit minder waard geworden imo.
Dank je, erg nuttig met 300 mining en 300 BS. Ik vind het niet echt teveel gevraagd om te zorgen dat een profession dat je 60 levels lang hebt lopen opbouwen eens geld gaat opleveren in plaats van kosten. Gathering professions zijn leuk maar niet altijd te combineren met elkaar en op mijn server levert b.v. herbalism meer op dan alchemy, die pots zijn minder waard dan de herbs die ze verbruiken. Hetzelfde geldt voor engineering en blacksmithing, en enchanting levert ook pas rond 300 wat geld op.
Geen PUG content? Je bedoelt geen nieuwe 5 man instance? Dat klopt, maar ze hebben de drops overal sterk verbeterd, paar nieuwe bazen erin met die Tier 0.5 quests. Ja die quests zijn moeilijk, wellicht is PUG niet meer zo'n goed idee. Zoek je 10-20 lotgenoten en start je een guildje om beter als een team te gaan werken. Hey, met 20 man kan ik ook ZG en AQ20 gaan doen, nu worden we steeds groter en groter, kunnen we met MC beginnen!
Zie eerdere post, ik speel CASUAL. Ik heb geen zin om een guild te starten. Ik heb geen zin om vast dagen in mijn week in te lassen om te raiden. Soms ben ik weken niet online. PUGs, al drie keer geschreven nu, zijn vaak niet meer in staat om 5-man dungeons te doen. Misschien ben ik dan een lazy bum, maar opnieuw, is het teveel gevraagd om mensen die zo nu en dan spelen ook lol te laten beleven? Ik betaal net zoveel als iemand die elk dag raid.

Van de week zag ik een aardige vergelijking op een forum: Neem twee mensen, een die-hard speler en een casual speler. Als je puur naar speeltijd kijkt, dan levert 50 uur spelen de raid speler relatief veel op. Hij verdeelt die 50 uur in een 5-10 sessies waarin hij 10-15 raids doet en hij krijgt leuke drops. Neem nu de casual speler: Hij heeft geen tijd om 3-5 uur achter elkaar te spelen, maar speelt twee keer per week 1-2 uur. Wie denkt er dat de casual speler na 50 uur meer bereikt heeft in het spel? Niemand mag ik hopen. Dit is de onbalans die in het spel zit vanaf lvl 60.
Vooralsnog ligt de focus vooral op raid instances ja, die waren er namelijk niet toen het spelletje uitkwam, en toen zijn ze daar mee begonnen. Ik denk dat we vast nog wel een 5-man instance krijgen tot de Expansion komt, en daar zitten ook al gelijk 3/4 nieuwe 5-man instances bij, zo even uit mijn hoofd. Kop op hoor! :)
Mja :) Ik zal mijn character ook niet deleten, keeping the faith ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mja jouw probleem is zoals ik het zie niet zozeer dat je casual speeld, maar dat je "alleen" speeld

als je gaat kijken op de wow forums zijn al die "casual" spelers wel mensen met een kleine vrienden/kennsinguild

spelen regelmatig en ook wel met dezelfde mensen, alleen niet zoveel als de harde kern

als je inderdada zoals je zelf zegt soms gewoon weken niet speeld dan is het grootste gemis een ingame vriendenkring

het blijft een mmo natuurlijk waarbij interactie met andere spelers belangrijk is, ook casuals bouwen netwerkjes op met bekenden, echter om dit 'warm' te houden spelen ook de casuals nog met enige regelmaat om het zo maar te zeggen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Iep, even klein vraagje... zit op mijn werk maar kan het niet checken (enkel Office-shit op pc). Kunnen jullie eens kijken wat een Barbarous Blade op AH kost (start en bo). Mja, zal wel serverrelated zijn de prijsjes. Ikzelf speel op Azjol-Nerub. Ben te nieuwsgierig om te wachten tot vanavond. Trouwens dan ook geen tijd om online te gaan en de zaak even te checken.

http://www.thottbot.com/?i=35869

Is de lag wat beter op de servers dan afgelopen dagen sinds de maintenance vanochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Hurtebise schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:01:
Iep, even klein vraagje... zit op mijn werk maar kan het niet checken (enkel Office-shit op pc). Kunnen jullie eens kijken wat een Barbarous Blade op AH kost (start en bo). Mja, zal wel serverrelated zijn de prijsjes. Ikzelf speel op Azjol-Nerub. Ben te nieuwsgierig om te wachten tot vanavond. Trouwens dan ook geen tijd om online te gaan en de zaak even te checken.

Is de lag wat beter op de servers dan afgelopen dagen sinds de maintenance vanochtend?
nee, http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/. kijk hier maar ik kan nog steeds nog niet op main spelen want Mazrigos is nog offline. ben nu maar thunderhorn begonnen met horde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
__IcE__ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:27:
Ik taunt van zodra deze vrijkomt en als de rest van de groep
zich houdt aan de standaard regels (steeds zelfde mob, niet overdrijven met dps, ...) dan lukt
't allemaal vlotjes .... tot me rage op is :-)
das tog gewoon totaal verkeerd gebruik van taunt? waarom zou je taunt gebruiken als je zelf de aggro hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:06:
[...]

das tog gewoon totaal verkeerd gebruik van taunt? waarom zou je taunt gebruiken als je zelf de aggro hebt?
jup taunt is een soort van emergency button. mob van je af >> taunt. Als je taunt spamt zodra je hem kan gebruiken zul je zo'n situatie dus nooit op kunnen vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iep, even klein vraagje... zit op mijn werk maar kan het niet checken (enkel Office-shit op pc). Kunnen jullie eens kijken wat een Barbarous Blade op AH kost (start en bo). http://www.thottbot.com/?i=35869
Die Blade is BoP en zal dus nooit op AH staan !

* heuveltje zoekt nog steeds wat meer mensen voor een tribute run voor zijn ogre rod :(

[ Voor 82% gewijzigd door heuveltje op 05-04-2006 15:14 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:59:
[...]

mja jouw probleem is zoals ik het zie niet zozeer dat je casual speeld, maar dat je "alleen" speeld

als je gaat kijken op de wow forums zijn al die "casual" spelers wel mensen met een kleine vrienden/kennsinguild

spelen regelmatig en ook wel met dezelfde mensen, alleen niet zoveel als de harde kern

als je inderdada zoals je zelf zegt soms gewoon weken niet speeld dan is het grootste gemis een ingame vriendenkring

het blijft een mmo natuurlijk waarbij interactie met andere spelers belangrijk is, ook casuals bouwen netwerkjes op met bekenden, echter om dit 'warm' te houden spelen ook de casuals nog met enige regelmaat om het zo maar te zeggen.
Dat is wel waar ja. Misschien dat het verandert als ik een leuker guild vind.

Ik ben nog steeds op zoek naar wat harde getallen voor de Gauntlet of Elements; kunnen mensen misschien kijken wat dat ding op hun AH doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Over dat casual gebeuren zijn al eerder de nodige topics geweest. Ook een hoop geflame btw : )

Maar kom eens met iets wat jij als casual speler graag wil hebben. Indien het epix / epix setjes zijn. Hoe die te verdienen. En hoe goed die vergelijken zijn met bijv. de MC set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja wat WIL je dan? Zoals Bokkie al zegt, dit is in feite geen single player game en dat zal het ook nooit worden. Je zal altijd met minimaal 4 anderen zo'n dungeon in moeten en het spel is nou eenmaal zo ingesteld dat meer tijdsbesteding = meer rewards.

Ja, het is nu ook moeilijker om met random idioot 2 t/m 4 een instance door te lopen ipv te zergen met idioot 2 t/m 14. Ben je nu echt van mening dat dit een probleem is dat door Blizzard opgelost moet worden?
De spelervaring is nu veel intensiever, je moet je party beter door de instance loodsen ipv 5 seconden op mobs te focus-fire-en, je leert beter om te gaan met de sterke en zwakke punten van je class en van andere classes, je leert op elkaar in te spelen enz. Ik vind het een hele goeie zet van Blizzard, ik las al wat threads op de forums vorige week en er liepen er wel meer te gillen dat ze ineens op Baron wipen met een 5-man. Nooit geleerd om met aggro-management om te gaan, of een heal goed te timen na een mortal strike. Sommigen wisten niet eens dat die skeletjes bij Baron hem healen als je ze niet AoE-de!

En als laatste, weet je wel zeker dat dit het spelletje voor jou is? Je betaalt nog altijd 15 euro per maand voor iets wat je, zo te lezen, nauwelijks een keer per week speelt. Is Elder Scrolls 4: Oblivion niet beter voor jou, bijvoorbeeld? Of sla de andere weg in en geef het een kans. Join een middelmatige maar leuke guild, op de grotere servers heb je vast nog wel een keuze. Leer je in ieder geval wat mensen kennen, ga je wat actiever spelen en kijk dan of het echt de tijd niet waard is voor jou. Ik vind het nog steeds geweldig namelijk, op comms met mensen uit 5 verschillende landen, een enorme rotzooi en lachboel met grappen en opmerkingen die heen en weer vliegen.

Ondertussen win je een PvP battle door betere coordinatie omdat je op elkaar ingespeeld bent. Afgelopen weekend wilde ik toch eens mijn Hand of Justice hebben, dus een BRD run gedaan naar Emperor met een alt-warrior, 2 priests en een shaman. In BRM stuitte we op een beginnende MC raidparty van rond de 12 man, die we met zijn 5-en omgelegd hebben! Puur het gevoel dat je iets overkomen hebt door teamwork vind ik nog steeds geweldig en erg verslavend. First kills met een enorm gejuich op comms, heerlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en inderdaad:

"April Fools!
Daliniya & Xiliris, 04/04/2006
In a cunning attempt to take April Foolery to a new maximum, the Blizzard Joke Squad™ decided to shake things up this year by posting our jokes slightly ahead of schedule! Well, it was April Fool's day somewhere in the world... We hope you enjoyed our April Fool's events. In case you missed them, check out our jokes:

* BurgerCraft™
* World of Warcraft: The Burning Crusade - New Alliance Race: Wisps

The Blizzard Joke Squad™ will see you again next year."

Leuk bedacht dat zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

of dat niet overduidelijk al was ^^

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

ook leuk:

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/8898/wowkannietressen8ns.th.jpg

Op de een of andere manier kon ik niet ressen :x

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:01:
of dat niet overduidelijk al was ^^
Je wilt niet weten hoeveel mensen er waren ingetrapt en de beste 1 april-grappen zijn altijd overduidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel mensen er waren ingetrapt en de beste 1 april-grappen zijn altijd overduidelijk ;)
Dat kan toch eigenlijk niet maar toch blijkt het zo. Het was zo duidelijk maar sommige mensen lezen gewoon niet.
Vuurvoske schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
ook leuk:

[afbeelding]

Ja dat is een hele bekennde bug hoor. Gewoon even opnieuw inloggen

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Heb het eerder gezecht en wil het nog wel herhalen...
Frost speccen voor MC is onzin.
Er zijn in MC 2 mobs fire bestendig en 1 boss, de fire lords/flame walkers en Ragnaros.
De rest heeft wel wat vuur resistances maar dat is niet noemenswaardig (ook niet voor beginnende mages in MC) ikl as nml al dat je ook wat lvl55+ dungeon gear heb naast je crapister set.
Als je een mooie firebuild heb kan je in den beginnen de frostmages goed bij houden, uiteindelijk zullen de meeste frostmages wel uitlopen omdat hun crits harder aankomen) maar (en dan kijk ik even naar onze eigen guild) het zal niet veel uit gaan maken. Ik denk dat je het even moet uitproberen de eerste 2/3 keer om te kijken hoe het gaat. Eventueel een keer een respec naar een arc/frost build (18/33 of 21/30) om het verschil te zien en dan je beslissing te maken.

En dat je bovenin de Damagemeters komt is meer uitzondering dan regel. De andere DD classes (hunters/rogues en in mindere mate locks) hebben het een stuk makkelijker in MC,als mage zijnde loop je bij zeker 3/4 bazen nml uit je neus te vreten (zeker als beginnende guild) bv bij Lucifron/Shazz/Sulfuron ben je aan meer het decursen dan dmg aan het doen. En bij Domo ben je meer gefocused om je schaap in de gaten te houden dan wat anders (schaap los is meestal wipe bij beginnende guilds). Dit zijn dus 4 bazen waar een mage op halve kracht draait en daar gaat veel dmg verloren.
Wij hebben het wel eens geprobeerd om een mage min of meer vrij te houden van deze diensten en dan zie je idd dat deze in de hoogste regionen van DM meters doorbrengt, helaas is dit dus meer uitzondering dan regel.

Binnnenkort gaat ik het eens zelf proberen (zit al wat langer in de planning) om fully buffed MC te gaan runnen (zou dan neerkomen op +625dmg) boven op mijn rank11 frostbolt en dan kijken hoe hoog ik kan komen. Heb bijna alles bij elkaar (mis nog 1 flask of supreme power +150 ) heb al wel de briljant wizard oils (+35 en +1%crit) en Greater arcane elixers (+35). Hopenlijk kan ik voor die tijd nog een ZHC of TOEP bemachtigen, zou wel grappig zijn.

BWL was deze week weer lekker voor onze mages, bracers of arcane accuracy, 2x nw gloves, mantle of teh blackwing cabal, claw of chromaggus (2de drop in 3weken, helaas heeft een lock hem nu :() en als toetje op de cake cape of the broodlord (beste mage cloak ingame) en netherwind robes. Tevens ging de mage die 3 weken geleden de claw had er nu wel met het head van nef ervandoor en heeft dus een mooie offhand erbij . Daarna nog Ony gedaan voor wat extra loot/gold.

/edit erm alvast sorry Gnauw :P

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:19:
[...]
Dat kan toch eigenlijk niet maar toch blijkt het zo. Het was zo duidelijk maar sommige mensen lezen gewoon niet.
Het mooiste vond ik die mensen op het offi forum die ook nog serieus bij elke punt gingen uitleggen waarom dat niet kon. Hoe stom ben je dán?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
[...]

:X mn vriendin laatst savonds: "Hey, ze hebben bekend gemaakt wat het nieuwe Alliance ras wordt.."

Er zijn erbij die erin trappen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Routed schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:31:
Heb het eerder gezecht en wil het nog wel herhalen...
Frost speccen voor MC is onzin.
Er zijn in MC 2 mobs fire bestendig en 1 boss, de fire lords/flame walkers en Ragnaros.
De rest heeft wel wat vuur resistances maar dat is niet noemenswaardig (ook niet voor beginnende mages in MC) ikl as nml al dat je ook wat lvl55+ dungeon gear heb naast je crapister set.
Hmm.. en laat snel damage dealen bij Ragnaros nu belangrijk zijn ^^ Zit je met een fire-mage opgescheept..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:37:
[...]

Hmm.. en laat snel damage dealen bij Ragnaros nu belangrijk zijn ^^ Zit je met een fire-mage opgescheept..
Tuurlijk, Firemages verliezen meteen hun Frostbol van hun Castbar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben het er niet mee eens. Een guild die zich voornamelijk focussed op MC / Onyxia & het begin van BWL zijn fire-mages veel minder nuttig dan Frost Mages.

Immune: Firelord & Flames, Barron Geddon, Onyxia, Ragnaros, Vaelastrasz the Corrupt

Een aantal andere mobs hebben nog wat hoge resistances.

Ragnaros & Vael zijn niet de allermakkelijkste in het rijtje. Je wilt dan wel je beste Mages mee hebben.

Stel dat je 2 Mages hebt met exact dezelfde gear en ze slacken allebei niet, dan weet ik zeker dat overall over een hele MC run, een rondje Ony en Razor / Vael, waarbij beide Mages Burning Adreneline krijgen, dat de Frost Mage uiteindelijk meer damage heeft gedaan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Over bwl loot gesproken.. dat razorgore onderhand eens als de sodemieter wrath bracers dropt.. transcendance al 5 keer ofzo.. nog geen een keer wrath :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag nu :P vrijdag _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ is het zover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Maar kom eens met iets wat jij als casual speler graag wil hebben. Indien het epix / epix setjes zijn. Hoe die te verdienen. En hoe goed die vergelijken zijn met bijv. de MC set.
Ik wil eigenlijk mijn ShadowCraft set wel bij elkaar krijgen. Ik heb nu drie items, twee random drops en een boss drop (voor 1.10 gehaald). De voortgang is behoorlijk vertraagd sinds de patch.
En als laatste, weet je wel zeker dat dit het spelletje voor jou is? Je betaalt nog altijd 15 euro per maand voor iets wat je, zo te lezen, nauwelijks een keer per week speelt. Is Elder Scrolls 4: Oblivion niet beter voor jou, bijvoorbeeld? Of sla de andere weg in en geef het een kans. Join een middelmatige maar leuke guild, op de grotere servers heb je vast nog wel een keuze. Leer je in ieder geval wat mensen kennen, ga je wat actiever spelen en kijk dan of het echt de tijd niet waard is voor jou. Ik vind het nog steeds geweldig namelijk, op comms met mensen uit 5 verschillende landen, een enorme rotzooi en lachboel met grappen en opmerkingen die heen en weer vliegen.
Realiseer je nu eigenlijk wat je hier zegt? Dat ik maar een ander spel moet zoeken omdat er een patch uitkomt die de balans verandert en mensen die er minder tijd insteken niet mee kunnen komen? Dat vind ik flauwekul. WoW is niet alleen bedoeld voor die-hard spelers, juist de reden dat ik het ben gaan spelen is dat ik ook dingen in mijn eentje kan gaan doen. Dat is volgens mij ook de policy van Blizzard, dat is wat WoW leuk maakt(e) en wat ik het grote voordeel vind t.o.v. van alle andere spellen van dit type. Ik vind het ook leuk om te groupen, maar ik zou het prettig vinden als ik met een random group opgepikt in /LFG ook een resultaat kan neerzetten. Is dat nu echt zo vreemd? Anders moeten we /LFG maar afsluiten ofzo.

Nogmaals mijn voorbeeld: Vinden jullie het terecht dat iemand die 50x 1 uur speelt veel minder uit het spel haalt dan iemand die 5x 10 uur speelt? Ik vind dat dus niet terecht. Beide personen betalen evenveel, Blizzard dient dus aan beiden content te geven. Ik begrijp ook wel dat de eerste persoon wat vocaler is en daarom meer aandacht krijgt, maar eerlijk is dat niet. Misschien moet Blizzard maar eens een poll openen via het splash screen om dit soort issues boven te krijgen.

Ik begrijp de wijzigingen ook niet; er zijn zat dungeons voor lvl 60 die hard spelers waarbij er weinig ruimte voor error is of in elk geval een goed geoliede machine nodig is om een resultaat neer te zetten. BWL, MC, Onyxia, AQ, ZG. Prima, ik kan me goed voorstellen dat er spelers zijn die een uitdaging van hoog niveau zoeken. Maar nu zijn Strat, Scholo, BRS en DM, de 'lvl 60 beginners instances' om ze zo maar te noemen, ook alleen nog te halen door mensen die het spel op hun duimpje kennen.

Laten we eerlijk zijn: iedereen die een muis kan bedienen kan met twee vingers in zijn reet lvl 60 halen, als je maar lang genoeg speelt. Laten we ook eerlijk zijn: Veel mensen spelen ook met twee vingers in hun reet (ikzelf misschien met eentje ;) ). Maar als je op lvl 60 zit heb je bijna alleen nog maar progressie in de vorm van drops, en die zal je niet met twee vingers in de bips halen. Op zich niks mis mee: maak het lastig voor de échte goede spullen (tier 1, epics), maar zorg dat de mensen die in hun bips vroeten toch ook genoeg hebben om verder te spelen op lvl 60 (tier 0, mindere epics). Nu is dat niet zo. Het was al niet best, het is er slechter op geworden.

Al wat ik vraag is een eerlijke verdeling in content, en ik ga ook zover dat ik het normaal vind dat de rewards voor die hard spelers best hoger mogen zijn dan voor casual spelers. Maar geef die casual spelers wel iets om voor te blijven spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Dr. Strangelove, je hebt gelijk..Wat de rest ook zegt. Feit blijft natuurlijk: Blizzard is meer afhankelijk van de die-hards dan van jou. Daar zit het geld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ach, wij doen MC in een 2 uur tijd, AOE'en alles wat los en vast zit, en mages staan bij ons zeker wel bovenaan. Zeker de corehound packs en de imps doen warriors/hunters/rogues niet zoveel tegen, daar gaat het gros van de damage naar de mages/warlocks. En ook bij ragnaros doen mages gewoon meer omdat ze (zeker als hun full NW een beetje vaak procced) gewoon nonstop kunnen nuken.

Laatste 3 runs is rag dan ook voor de sons dood gegaan (zonder externe buffs, en meestal een firepot ofzo). Meeste mages zijn frost, en die doen prima damage. Een (ex) guildmate deed in pvp 7400+ frostbolts (hoorde hem eens 17.000 schreeuwen bij een mob in bwl die frost weakness had :o), dus als je gear hebt maakt frost/fire echt niet zoveel uit. Vael gaat meestal ook 10-12% per warrior, dus met 3 warriors krijgen we hem iha wel down, soms 4 als we unlucky zijn met BA.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
Phantom schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:44:
Over bwl loot gesproken.. dat razorgore onderhand eens als de sodemieter wrath bracers dropt.. transcendance al 5 keer ofzo.. nog geen een keer wrath :(
Over BWL loot gesproken:P ik zit nog steeds te wachten tot deze dropt :)

Dan me daarna druk maken of ik er +55 healing of +22 int op laat enchanten :)
Placid_K schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:10:
Dr. Strangelove, je hebt gelijk..Wat de rest ook zegt. Feit blijft natuurlijk: Blizzard is meer afhankelijk van de die-hards dan van jou. Daar zit het geld.. :P
Uhm, ze betalen beide evenveel m8 :)

[ Voor 25% gewijzigd door Monsie op 05-04-2006 17:14 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:39:
[...]

Tuurlijk, Firemages verliezen meteen hun Frostbol van hun Castbar :X
1e tier: 5 talents in improved frostbolt is je cast tijd van 3 sec naar 2.5 sec brengen. Zomg, 20% sneller casten = 20% meer dmg !!!
2e tier: 5 talents in ice shardsleveren een crit strike bonus op van 100%
3e tier: 3 talents in piercing ice leveren 6% extra dmg op frost spells op
4e tier: 3 talents in frost channeling levert 15% goedkopere frost spells op

Dit is iets wat een fire mage niet heeft (op fire elementals, en dus ragnaros wat HET dps gevecht van MC is), en dit maakt een heleboel verschil uit in de dmg die je doet.

Tuurlijk, Firemages verliezen meteen hun Frostbol van hun Castbar :X is dan mischien wel waar, maar ook tegelijk de meest IQ loze opmerking van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch 1.10 heeft verder niet echt iets veranderd hoor. Sterker nog, de drops zijn iets beter geworden en je kunt nu zelfs items upgraden! Al die instances die waren al bedoeld als 5-man instances en nu kun je ze ook weer enkel doen met 5-man. Dit wil niet zeggen dat ze nou ontzettend moeilijk zijn hoor. Sterker nog, patch na patch zijn ze generfed. De mobs hebben minder hp's gekregen, abilities zijn minder sterk geworden, de bevolking is uitgedund en ze slaan minder hard.

Tenslotte wil je dus een soort instance-systeem waar mensen met "2 vingers in hun reet"de instance makkelijk kunnen halen met elke willekeurige random groep idioten? Als je dat wilt, dan kun je net zo goed de lower level instances gaan runnen (denk Mauradon ofzo). Je snapt toch ook wel dat er een uitdaging moet zijn in het spel? En uiteindelijk is het toch ook niet erg als je een aantal keer wiped? Daar leer je van, ook als PuG. Uiteindelijk zullen de mensen in de PuGs beter worden en zullen deze instances ook wel lukken. Het gaat in het spel om progressie, je kunt niet verwachten dat je met elke slechte groep maar immer progressie blijft maken. Als je meer en betere items wil, dan zul je meer en beter moeten spelen (en met je de groep waarmee je speelt).

Ik denk dat blizzard genoeg zijn best doet om voldoende voor de casual spelers achter te laten. Je kunt ook reputatie grinden en zo aan mooie items komen (Cenarion Hold, de bosses in silithus of Furbolgs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:04:
[...]

Al wat ik vraag is een eerlijke verdeling in content, en ik ga ook zover dat ik het normaal vind dat de rewards voor die hard spelers best hoger mogen zijn dan voor casual spelers. Maar geef die casual spelers wel iets om voor te blijven spelen!
Dat doen ze ook... maar jij vind het te lastig? :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Monsie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:13:
[...]

Over BWL loot gesproken:P ik zit nog steeds te wachten tot deze dropt :)

Dan me daarna druk maken of ik er +55 healing of +22 int op laat enchanten :)

[...]

Uhm, ze betalen beide evenveel m8 :)
Uiteindelijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, iemand anders die op Azjol speelt! wat is je ingame naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kan het niet nalaten om het toch te posten : )

Organisatie
Exomna is een nationale organisatie in een internationale omgeving, die zich gespecialiseerd heeft in het raiden van end-game instances, battlegrounds, AH en farm-activiteiten.
De bedrijfscultuur valt te omschrijven als gezellig, sociaal en dynamisch.
Op dit moment hebben zij een (of meerdere) positie(s) openstaan voor:

Priest / Druid

Functieomschrijving
U participeert aan verschillende raids, met oogpunt op het in goede staat houden van de gehele raid. U zal een ondersteunde rol hebben in de organisatie, u bent verantwoordelijk voor het buffen, healen en andere activiteiten die hieruit voortvloeien. U zal in een team van 40 man opereren, met de mogelijkheid om regelmatig projecten met teamgrootte van 20 man te ondersteunen.
Standplaats Trollbane, hoofdkantoor gevestigd te Orgrimmar. U zult echter vaak op locatie zijn (MC, BWL, etc.) Standplaatsen Undercity of Thunderbluff bespreekbaar.

Eisen
- U beschikt over uitstekende micro-vaardigheden
- communicatievaardigheden (zowel woord als schrift)
- U beheerst de Nederlandse taal
- U bent in bezit van een PC met internetaansluiting
- U bent in bezit van een eigen WoW Account
- U heeft minimaal een half jaar ervaring met uw class
- Teamplayer
- U bent bereid om op onregelmatige tijden te werken (dus geen 9-5 mentaliteit, eerder een 20-23u mentaliteit)
- Epic Mount is een pre ivm regelmatig rondreizen
- U bent geen slacker

Geboden wordt:
- Een verantwoordelijke en uitdagende functie
- Dynamische, innovatieve en internationale werkomgeving
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden conform de DKP40 en DKP20 -schalen
- Bij vertoon van voldoende inzet en prestatie is een functie als Veteren op termijn bespreekbaar.

Voor meer informatie over de functie en/of functie-inhoud kunt u contact opnemen met:
Orc Shaman Hawah (afd HRM)
Ingame mail: Hawah
Whisper: Hawah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Casual gedoe:

Ik zit in een casual guild die 2 - 3 keer per week raid, beginnende om 20u en eindigend rond 23-24u, een dikke 3 uur spelen dus, 2x per week.

Wij hebben tot golemagg in MC down atm, en ikzelf heb 6/8 felheart verzameld in 6 weken tijd.

Dus je zou als casual speler geen goede items kunnen krijgen?

Ik ben er van overtuigd dat ik binnen enkele maanden met 6/8 Nemesis rondloop ipv 6/8 Felheart.

Verder, als je vind dat Blizzard het spel niet leuk genoeg maakt voor je, speel het dan niet? Ga op zoek naar een spel wat je wel leuk vind.
Niemand verplicht je om WoW te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dat is dus niet wat ik bedoel met casual, afspraken maken om twee tot drie keer per week 4 uur te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:

Organisatie
Exomna is een nationale organisatie in een internationale omgeving, die zich gespecialiseerd heeft in het raiden van end-game instances, battlegrounds, AH en farm-activiteiten.

Priest / Druid

Functieomschrijving
U participeert aan verschillende raids, met oogpunt op het in goede staat houden van de gehele raid. U zal een ondersteunde rol hebben in de organisatie, u bent verantwoordelijk voor het buffen, healen en andere activiteiten die hieruit voortvloeien. U zal in een team van 40 man opereren, met de mogelijkheid om regelmatig projecten met teamgrootte van 20 man te ondersteunen.
Standplaats Trollbane, hoofdkantoor gevestigd te Orgrimmar. U zult echter vaak op locatie zijn (MC, BWL, etc.) Standplaatsen Undercity of Thunderbluff bespreekbaar.

Eisen
- Teamplayer
- U bent bereid om op onregelmatige tijden te werken (dus geen 9-5 mentaliteit, eerder een 20-23u mentaliteit)
- U bent geen slacker

Geboden wordt:
- Bij vertoon van voldoende inzet en prestatie is een functie als Veteren op termijn bespreekbaar.

Voor meer informatie over de functie en/of functie-inhoud kunt u contact opnemen met:
sorry , maar ik me lach niet houden :)

Gebrek aan healers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:57:

Organisatie

Priest / Druid

Functieomschrijving

Eisen
- Teamplayer
- U bent geen slacker

Geboden wordt:

Is dit een serieuze vacature van de organisatie Exomna :P

Lol, dan is Blackraven zeker een multinational 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:27:
Dat is dus niet wat ik bedoel met casual, afspraken maken om twee tot drie keer per week 4 uur te spelen ;)
Vergat ik te vermelden dat het bij ons ook OK is als je twee of drie weken helemaal niet speelt, of slechts een raid per week meedoet, of slechts een raid per twee weken, of...

Het enige wat ik hoef te doen als ik een tijdje helemaal geen zin heb in WoW is een post maken op het forum van de guild dat ze een tijdje niet op me moeten rekenen.

Mijn guild is er een met allemaal volwassen mensen. Wat bedoel ik daarmee? Allemaal mensen met een job, man/vrouw, kinderen, enz, en daarom is zo'n los beleid heel leuk en heel handig :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Nou.. die fixes van Blizzard zijn weer geweldig:

Afbeeldingslocatie: http://oximoron.nl/11vs9.jpg

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraagje aan de mages hier.

Ben nu zelf level 60 en heb altijd met een fire/arcane build gespeeld. Nu wil ik zelf gaan respeccen naar frost/arcane vanwege de endgame content (dit weekend de eerste Zul Gurub guildrun :*) ) en het feit dat crowd control toch water beter gaat op deze manier. Zelf ben ik tot deze build gekomen: klik

Nu zou ik willen weten wat jullie van deze build vinden en wat er eventueel anders aan zou kunnen. Zelf speel ik op een PvE server en heb zelf ook nog nooit aan PvP gedaan. Het is nu bijna alleen maar PvE en instances wat ik op dit moment doe en dus geen PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Het lijkt me niet dat je veel verschil in je crowd control abilities zal merken met een buildchange aangezien sheep je voornaamste crowdcontrol is in raid instances. Die frostnova slaat de raid zo kapot, en is meer een last resort als je niet wil dat de mob bij je komt :P

Over de build: ik heb em zelf ook gebruikt, maar ben voor raiden gerespecced naar 29/22 arcane frost.
Voordelen tov jouw build:
- PoM, instant frostbolt/sheep ownt;
- Arcane Meditation, extra mana regen tijdens het casten, minder snel oom -> goed;
- Arcane Mind, 8% meer mana -> minder snel oom -> goed;
- Arcane Instability, 3% meer dmg en 3% meer crits -> goed;
- Frost Channeling, goedkopere frost spells -> minder snel oom -> goed.
Nadelen:
- Geen imp Cone of Cold, minder dmg dus
- Geen Shatter/Frostbite combo. Deze zul je echter alleen tijdens solo grinden/pvp missen omdat bij raids je zo goed als nooit op frozen mobs zit te knallen.

- Ice Barrier heb ik echt absoluut niet gemist. Gebruik gewoon Mana Shield.

Het grote verschil is dus dat je met jou build is eigenlijk dat je wat van je AoE kracht verliest, omdat je met full frost bijna altijd crit (mits een beetje crit van je gear ;) ) met Frost Nova + Cone of Cold, maar je krijgt daar overall meer dps en vooral een langere manabalk voor terug.

Als je met raiden begint en dps wil doen zal dat beter lukken met 29/22 dan met 18/33 :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wat ook nog kan is het linkerkantje van frost volmaken (extra sustaind dmg en mana reductie) en arcane omhoog naar arcane power, kanje toch 15 seconden lang knallen en heb je er 3% crit en 3% extra dmg bij.

Je veliest wat verdedigingsmiddelen, maar je wint er een hoop extra single target dmg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:41:
[...]

Als je mijn eerdere post had gelezen dan wist je dat ik nogal ageerde tegen het feit dat lastig voor me is om de tier 0 set te krijgen sinds 1.10. Geen tier 0 --> geen tier 0.5. Welke PUG content is er volgens jou toegevoegd?

Mijn netwerk gebruik ik ook zeker om van guild te switchen, tuurlijk.

[...]

Met AH spul kopen wordt ik niet echt beter, ik heb toch echt de drops in de dungeons nodig (zie boven).
Het is heel simpel: of je zoekt een goede guild, of je moet concluderen dat je een kutserver hebt, of je moet concluderen dat je zelf ook niet erg sterk speelt in PuG's. Ik ben dan wel MC/BWL/AQ40 aan t raiden, maar zelfs ik doe wel eens een PuGje, gewoon voor de lol. De kwaliteit valt vaak tegen, en vaak wordt er véél te voorzichtig gespeeld, maar over het algemeen moet ik zelfs stellen dat de meeste casuals meer kennis van Scholo/Start/BRS hebben dan ik. Why? Ik doe die instances haast nooit. Ik kan iedereen door MC/BWL loodsen, maar niet door scholo (ik kan het wel, omdat MC/BWL spelen onwijs veel inzicht in game mechanics geeft, maar specifiek, nee).

Met andere woorden: patch 1.10 is zeker wel interessant voor spelers als jou. 5 man scholo kan nog steeds onder de 2 uur, door gewoon een mooie balanced party te pakken. Daar heb je geen uber equip voor nodig, en ook geen uber spelers. Het enige wat je nodig hebt is een dosis inzicht en als je nou slim bent, dan kan je ook van mindere spelers betere spelers te maken door zelf de leiding te nemen. En uit ervaring weet ik dat veel mensen het echt waarderen als je ze tips geeft hoe succesvoller te spelen.

Overigens ben ik het wél met je eens dat de itemesation, zeker die van AQ/BWL elke noodzaak tot crafted epics compleet overboord heeft geholpen (met uitzondering van Hide of the Wild). Het is jammer dat casual players niet kunnen sparen voor brute epics waarvoor de patterns bij de high end content spelers terecht zijn gekomen. Verder is meer 5 man content leuk, maar het punt is natuurlijk dat 5 man encounters nooit zo ingewikkeld en dus rewarding gemaakt kunnen worden als 40 man encounters. Al was het maar omdat in 5 man encounters niet eens alle klasses tegelijk aan bod kunnen komen, laat staan dat voor 40 man encounters veel meer afstemming en coordinatie nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Black-Hole schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:57:
Vraagje aan de mages hier.

Ben nu zelf level 60 en heb altijd met een fire/arcane build gespeeld. Nu wil ik zelf gaan respeccen naar frost/arcane vanwege de endgame content (dit weekend de eerste Zul Gurub guildrun :*) ) en het feit dat crowd control toch water beter gaat op deze manier. Zelf ben ik tot deze build gekomen: klik

Nu zou ik willen weten wat jullie van deze build vinden en wat er eventueel anders aan zou kunnen. Zelf speel ik op een PvE server en heb zelf ook nog nooit aan PvP gedaan. Het is nu bijna alleen maar PvE en instances wat ik op dit moment doe en dus geen PvP.
voor single target zie 2 reacties hierboven voor uber control is deze build

zowieso je doet geen pvp dus improved counterspell is useless de silence heeft in pve geen extra toegevoegde waarde

met deze frost opbouwe heb je alles slow, ice barrier is imo overrated maar dat is persoonlijk
veel mobs in endgame zijn imune to frozen, maar niet to slow, dus extra slow kan handig zijn

bovendien kan je met deze build perfect aoe gold grinden in western plaguelands bij chromie :P

het is een afweging wil je meer safety of wil je meer single target damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:10:
[...]

Is dit een serieuze vacature van de organisatie Exomna :P

Lol, dan is Blackraven zeker een multinational 8)7
Nah, recruitment gaat niet open. We hebben 17 lvl 60 priests ofzo, en er komen 2 alts aan die op 55+ zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
ImdaMned schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:48:
[...]

Nah, recruitment gaat niet open. We hebben 17 lvl 60 priests ofzo, en er komen 2 alts aan die op 55+ zitten.
en toch hebben we raids moeten cancellen vanwege gebrek aan healing :P

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:48:
[...]

mooi dan kan ik verder op mijn roogje, terwijl ik gehealed wordt door een mage wannabe priest named Immie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
rodie83 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:26:
Verder is meer 5 man content leuk, maar het punt is natuurlijk dat 5 man encounters nooit zo ingewikkeld en dus rewarding gemaakt kunnen worden als 40 man encounters. Al was het maar omdat in 5 man encounters niet eens alle klasses tegelijk aan bod kunnen komen, laat staan dat voor 40 man encounters veel meer afstemming en coordinatie nodig is.
Ik vraag me af in hoeverre dit waar is. Ik heb zelf nog nooit geraid (nog niet de 60 gehaald, nog maar 6 lvltjes :P), maar van wat ik heb gelezen is het meeste raiden, even overdreven gestelt, toch qua organisatie 'dps on/off' roepen, en is het voor de meeste mensen gewoon een op een knopje rammen tot een boss tegen de vlakte gaat (tuurlijk is het wel een stukkie ingewikkelder dan dat, maar dat boeit in deze vergelijking even niet). En als er bijvoorbeeld een healer onderuit gaat, is het niet erg, want je hebt nog een zooi meer healers.
Terwijl je bij een 5 man group van alles soort 1 a max 2 hebt (en dan vaak 3 dpsers, een tank, een healer, aangezien er voor de non raiders altijd een schaarste is aan de laatste twee en er genoeg dpsers rondlopen) en je je dus nouwelijks fouten kan veroorloven.
Als 1 van de 5 man een foutje maakt, heeft dat veel grotere gevolgen dan als 1 van de 40 dat doet. Dus ik vraag me af of ze niet ook gewoon flink uitdagende 5 man encounters kunnen maken, die evel veel tijd of meer tijd opslokken als 40 man enounters, en dus ook gelijkwaardige loot zouden kunnen droppen.
Maargoed, ik loop ook maar wat dingetjes te baseren op wat ik heb gelezen, heb bedacht, etc, op deze vroege ochtend, dus kan er flink naast zitten :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Tonio schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:32:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre dit waar is. Ik heb zelf nog nooit geraid (nog niet de 60 gehaald, nog maar 6 lvltjes :P), maar van wat ik heb gelezen is het meeste raiden, even overdreven gestelt, toch qua organisatie 'dps on/off' roepen, en is het voor de meeste mensen gewoon een op een knopje rammen tot een boss tegen de vlakte gaat (tuurlijk is het wel een stukkie ingewikkelder dan dat, maar dat boeit in deze vergelijking even niet). En als er bijvoorbeeld een healer onderuit gaat, is het niet erg, want je hebt nog een zooi meer healers.
Terwijl je bij een 5 man group van alles soort 1 a max 2 hebt (en dan vaak 3 dpsers, een tank, een healer, aangezien er voor de non raiders altijd een schaarste is aan de laatste twee en er genoeg dpsers rondlopen) en je je dus nouwelijks fouten kan veroorloven.
Als 1 van de 5 man een foutje maakt, heeft dat veel grotere gevolgen dan als 1 van de 40 dat doet. Dus ik vraag me af of ze niet ook gewoon flink uitdagende 5 man encounters kunnen maken, die evel veel tijd of meer tijd opslokken als 40 man enounters, en dus ook gelijkwaardige loot zouden kunnen droppen.
Maargoed, ik loop ook maar wat dingetjes te baseren op wat ik heb gelezen, heb bedacht, etc, op deze vroege ochtend, dus kan er flink naast zitten :P
In MC heb je zeker gelijk, bij onyxia word het al anders en in BWL kan 1 fout van iemand een totale whipe beteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je zit er dus flink naast --->.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Vuurvoske schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:14:
ook leuk:

[afbeelding]

Welke addon zijn die extra balk boven & onderin beeld :)
Die met je bagslots etc.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:38:
[...]

Die met je bagslots etc.
Titanpanel

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1361

[ Voor 14% gewijzigd door Hom3r op 06-04-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
[...]

Die met je bagslots etc.
Dat is titanbar.
Je kan er overigens ook veel meer losse addons voor downloaden die ook handig zijn(plugins).

Gister 10 man drakkisath gedaan, dat is toch een stuk lastiger dan met 15, maar met epic gear is op zich niets meer lastig. Dropte 1 of andere offhand met 18 spelldmg, 6 sta en 7 int, roll ik een 2 :|

De loot is zeker verbeterd in die instances, BoE's ftw, lekker voor veel verkopen nu het nog kan.
Ik wil echt weten wanneer die paidtransfers ingaan, wordt eens tijd om van hunscalp naar dragonmaw te verplaatsen. IF leeg, allemaal hongaren waar niets van te verstaan is, een geen grouping meer...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die met je bagslots etc.
Titanbar

naja, migration van bladefist naar outland zal een hele grote zijn, veel guilds willen gewoon weg van de laghole die bladefist heet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
jarnotjuh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:44:
[...]

Ik wil echt weten wanneer die paidtransfers ingaan, wordt eens tijd om van hunscalp naar dragonmaw te verplaatsen. IF leeg, allemaal hongaren waar niets van te verstaan is, een geen grouping meer...
Zo erg veel lag dan ? Ik moet zeggen dat onze server daar gelukkig nooit last van heb (teminste "ik" heb er geen last van). En die is toch aardig vol. Maar hoe zit het dan met namen moet je die veranderen als er al iemand jouw naam heb, want das wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

* chromeeh dankt Hom3r, Jarnotjuh & Eiganjo :)
Vanavond maar eens proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ga maar weer eens na een maand of 3 niet gespeeld te hebben fris beginnen op 1 vd nieuwe servers met een paar maten (te noemen: Vek'nilash)

Zijn er nog mensen die ook van plan zijn de nieuwe server te nemen :?

Moet zeggen die nieuwe patch (v1.10 in mijn geval) brengt veel met zich mee imo tov de vorige keer. Daarbij is WoW wat ' volwassener' geworden.

(ik ga BTW voor de UD mage :P was mijn allereerste char ooit, en beviel me toen goed :) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
PromWarMachine schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:40:
Ik ben het er niet mee eens. Een guild die zich voornamelijk focussed op MC / Onyxia & het begin van BWL zijn fire-mages veel minder nuttig dan Frost Mages.

Immune: Firelord & Flames, Barron Geddon, Onyxia, Ragnaros, Vaelastrasz the Corrupt

Een aantal andere mobs hebben nog wat hoge resistances.

Ragnaros & Vael zijn niet de allermakkelijkste in het rijtje. Je wilt dan wel je beste Mages mee hebben.

Stel dat je 2 Mages hebt met exact dezelfde gear en ze slacken allebei niet, dan weet ik zeker dat overall over een hele MC run, een rondje Ony en Razor / Vael, waarbij beide Mages Burning Adreneline krijgen, dat de Frost Mage uiteindelijk meer damage heeft gedaan.
De eerste mage die bij Veal niet AM gebruikt maar frostbolts zonder dat hij burning is zou standrechtelijk geexucuteerd moeten worden.
Als je burnig bent doe je wel je frostbolts, maar anders is het AM al the way want je hebt nml gewoon geen tijd om frostbolts te casten.

En ik geef toch ook aan dat een frostmage overall meer dmg doet??
En tegen de tijd dat je bij ragnaros bent heeft de doorsnee mage al een dusdanige +dmg op zijn gear dat de frostbolts bij Ragnaros meer dan pijn zat doen, daar is zowiezo Fire resist op je gear boeinder aangezien je niet geknockbacked wil worden, dat kost nml waardevolle tijd die je niet kwijt wil.
En een firemage die frostbolts staat te casten doet net zoveel pin per forstbolt als een frostmage. je mist alleen de +crit bonusses op frost, en dat is bij 1/2 mages niet dusdanig dat dat verschil maakt bij de ragnaros kill).
Toen wij ragnaros neerhaalden waren er 2 firemages, 2frostmages en een glasscanon bij (arcane).

true, ik was Geddon vergeten, dat zijn dus 2 van de 11 bazen en 2 van de 9soorten trash in MC whooa biggie deal :)
Frostmage wordt je om andere redenen (meer controle, beter kunnen kiten van mobs/players) en niet vanwege MC.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:56:
Ik ga maar weer eens na een maand of 3 niet gespeeld te hebben fris beginnen op 1 vd nieuwe servers met een paar maten (te noemen: Vek'nilash)

Zijn er nog mensen die ook van plan zijn de nieuwe server te nemen :?

Moet zeggen die nieuwe patch (v1.10 in mijn geval) brengt veel met zich mee imo tov de vorige keer. Daarbij is WoW wat ' volwassener' geworden.

(ik ga BTW voor de UD mage :P was mijn allereerste char ooit, en beviel me toen goed :) )
naja, outland is niet echt fresh te noemen ;p 2 servers krijgen een migratin daarnaartoe, en veel grote guilds zijn van plan te verhuizen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hoop dat 1.11 inderdaad de elementalist wat meer viable maakt

want op dit moment mis ik gewoon 2 a 3 arcane talents waardoor het voor mij net niet de moeite waard is om elementalist te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben wel zo'n end-game raider en ik kan je vertellen dat je het enorm simpel ziet.

Ja, er zijn inderdaad 39 anderen om je foutje op te vangen, maar theoretisch gesproken is de KANS dat iemand een foutje maakt al 8x zo hoog als in een 5-man groep. Dan moet je je nog bedenken dat je 39 klunzen een strategie uit moet leggen waarbij ze elk een specifieke rol hebben, die door een andere kluns opgevangen moet worden. Want geloof me, in een 40 man raid heb je altijd wel een stel "brainless monkeys" zitten.

Foutjes maken in een raidboss gevecht kunnen dodelijk zijn. Living Bomb bij Geddon, Knockback bij Rags, Vaelastrasz tankswitch gaat fout, Firemaw verkeerd gepulled, geen Tranq op Chromaggus, Fear bij Nef wordt niet door een off-tank opgevangen, een van de 15 gaat dood bij Huhuran, iemand doet iets verkeerd in Emperors fight en Vek'nilash 1-shot de tank ff met een UBS/crit/crushing combo en als knaller: je brengt C'thun in Phase 2, boem raid dood ;p

Wat jij ziet in filmpjes (waar je je mening waarschijnlijk uit haalt) zijn bossfights waar iedereen het gevecht al 15 keer gedaan heeft en iedereen weet wat er moet gebeuren. Dat is vergelijkbaar met jij die op lvl 60 SM soloed en er trots een filmpje van maakt "Kijk het kan!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:45:
[...]

Titanbar

naja, migration van bladefist naar outland zal een hele grote zijn, veel guilds willen gewoon weg van de laghole die bladefist heet ;p
Ja, wij (Innervate, alliance) gaan zeer ws ook naar Outland, 86% is voor atm... :P

Iedereen begint 't een beetje beu te worden met al die crashes, queues en lag ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:01:
[...]

naja, outland is niet echt fresh te noemen ;p 2 servers krijgen een migratin daarnaartoe, en veel grote guilds zijn van plan te verhuizen.
Dragonmaw gaat daar meen ik heen als ik me goed herinner.
Van ene kant hoop ik dat we transferen, heb natuurlijk zat vrienden buiten de guild op de server maar die ontiegelijke lag en problemen met Dragonmaw begint toch wel zuur te worden..

19:00-19:30 is al ~150 queue en de laatste dagen heb je ingame 300+ms..
De enige keer dat ik lage ms is is als ik om 17:00 erop ga of het uithoud tot 1:00 dan zakt het wel wat in ;)

Migratie servers lijken me kut om op te beginnen, er zit zon kloof tussen de newbies en de top van de server dan. Dat trekken ze nooit dicht en zullen dus ook niet snel aan een guild komen buiten hun eigen gestarte guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Hom3r schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:50:
[...]

Zo erg veel lag dan ? Ik moet zeggen dat onze server daar gelukkig nooit last van heb (teminste "ik" heb er geen last van). En die is toch aardig vol. Maar hoe zit het dan met namen moet je die veranderen als er al iemand jouw naam heb, want das wel minder.
Waar zie jij het woord lag staan? :P
Ik wil gewoon weg daar, iedereen die ik daar kende zit toch op trollbane, behalve 1 persoon. Maarja, als ik er 10tallen kan missen moet die ene er ook nog maar bij.
Ik maak voor de transfer juist express een character aan met de naam "jarnotjuh", omdat zo mijn paladin heet, wat niet echt geweldig is. Zo kan ik em tenminste 100% zeker renamen, niemand kent je toch. Dan ga ik em dmgdealer noemen :P
Ik ben wel benieuwd hoeveel het gaat kosten, geen zin om 10+ euro te gaan betalen eigelijk :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:12:
[...]

Dragonmaw gaat daar meen ik heen als ik me goed herinner.
Van ene kant hoop ik dat we transferen, heb natuurlijk zat vrienden buiten de guild op de server maar die ontiegelijke lag en problemen met Dragonmaw begint toch wel zuur te worden..

19:00-19:30 is al ~150 queue en de laatste dagen heb je ingame 300+ms..
De enige keer dat ik lage ms is is als ik om 17:00 erop ga of het uithoud tot 1:00 dan zakt het wel wat in ;)

Migratie servers lijken me kut om op te beginnen, er zit zon kloof tussen de newbies en de top van de server dan. Dat trekken ze nooit dicht en zullen dus ook niet snel aan een guild komen buiten hun eigen gestarte guild.
Bladefist en Daggerspine gaan naar Outland :) Dragonmaw krijgt begin mei migration mogelijkheid

http://forums-en.wow-euro...n=wow-general-en&t=932056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:04:
hoop dat 1.11 inderdaad de elementalist wat meer viable maakt

want op dit moment mis ik gewoon 2 a 3 arcane talents waardoor het voor mij net niet de moeite waard is om elementalist te gaan
Noem ze eens zonder clearcasting (proct 50% van de tijd als je net de mob/boss down hebt) en evocation (is goed op te vangen met andere middelen, niet helemaal vervangebaar maar wel goed te doen (zeker in Raids), dan noem ik idd ff manapots, gems, demonic runes, en nighdragon breath.
Ik ben atm weer 18/33 arc/frost omdat ik wat dingen wilde uitproberen maar ga voor de volgende BWL run weer terug naar elementalist (ik mis gewoon wat in me spel atm).

en Immie, ik had idd ff de 20% meer casting time over het hoofd gezien /slap
En ik ken weinig wages die frost chaneling gebruiken, zonde van de punten vind ik.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ey, jullie alliance hebben zo'n mooie buff met 30 mana per 5 seconden. Wij mogen alleen hopen dat er een shammie in de group zit en dan ook nog in de buurt/levend is en er aan denkt om een totem te gooien.

Ik zou btw niet weten waar ik 3 andere punten in zou moeten gooien.
Btw, ik gooi frost bolts bij vael :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:19:
[...]

Noem ze eens zonder clearcasting (proct 50% van de tijd als je net de mob/boss down hebt) en evocation (is goed op te vangen met andere middelen, niet helemaal vervangebaar maar wel goed te doen (zeker in Raids), dan noem ik idd ff manapots, gems, demonic runes, en nighdragon breath.
Ik ben atm weer 18/33 arc/frost omdat ik wat dingen wilde uitproberen maar ga voor de volgende BWL run weer terug naar elementalist (ik mis gewoon wat in me spel atm).
en waarom mag ik die niet noemen dan :?
als ik elementalist build ben mis ik die talents gewoon, en voor mij is dat net het omslag punt

ik heb gewoon graag iae, evo en clearcast

ook op me shaman heb ik de clearcast talent gehad en in mijn ervaring gaat hij heel vaak af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
wat is nou de beste build voor een mage als ik straks meer instance ga spelen, ik doe het nu 33 fire de rest arcane of kan ik dat beter veranderen?. ik doe het nu zo:

Arcane Talents (18 points)
Improved Arcane Missiles - rank 5/5
Arcane Concentration - rank 5/5
Evocation - rank 1/1
Improved Arcane Explosion - rank 5/5
Improved Counterspell - rank 2/2

Fire Talents (33 points)
Impact - rank 5/5
Improved Fireball - rank 5/5
Flame Throwing - rank 2/2
Ignite - rank 5/5
Pyroblast - rank 1/1
Improved Flamestrike - rank 3/3
Incinerate - rank 2/2
Blast Wave - rank 1/1
Critical Mass - rank 3/3
Fire Power - rank 5/5
Combustion - rank 1/1

iemand nog suggesties?, dat ik het beter anders kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nou, na maar liefst 3 (!!) dagen zonder WoW gegamed te hebben moet ik zeggen dat ik terugkom op mijn besluit definitief te stoppen :D

De dingen waar ik WoW de schuld van gaf hebben eigenlijk niets met WoW te maken, maar meer met mijn eigen zelfdiscipline…

Gisteravond laat nog effe gauw ingelogd om terug te speccen naar Conflagrate (7/5/39), en ik heb er ineens weer enorm veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
remcio schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:30:
wat is nou de beste build voor een mage als ik straks meer instance ga spelen, ik doe het nu 33 fire de rest arcane of kan ik dat beter veranderen?.
ben nog niet zo ver, maar wou het zo indelen

ik doe het nu zo:

Arcane Talents (18 points)
Improved Arcane Missiles - rank 5/5
Arcane Concentration - rank 5/5
Evocation - rank 1/1
Improved Arcane Explosion - rank 5/5
Improved Counterspell - rank 2/2

Fire Talents (33 points)
Impact - rank 5/5
Improved Fireball - rank 5/5
Flame Throwing - rank 2/2
Ignite - rank 5/5
Pyroblast - rank 1/1
Improved Flamestrike - rank 3/3
Incinerate - rank 2/2
Blast Wave - rank 1/1
Critical Mass - rank 3/3
Fire Power - rank 5/5
Combustion - rank 1/1

iemand nog suggesties?, dat ik het beter anders kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
jarnotjuh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:15:
[...]

Waar zie jij het woord lag staan? :P
Ik wil gewoon weg daar, iedereen die ik daar kende zit toch op trollbane, behalve 1 persoon. Maarja, als ik er 10tallen kan missen moet die ene er ook nog maar bij.
Ik maak voor de transfer juist express een character aan met de naam "jarnotjuh", omdat zo mijn paladin heet, wat niet echt geweldig is. Zo kan ik em tenminste 100% zeker renamen, niemand kent je toch. Dan ga ik em dmgdealer noemen :P
Ik ben wel benieuwd hoeveel het gaat kosten, geen zin om 10+ euro te gaan betalen eigelijk :P
Sorry 8)7 (ff een note voor me zelf L2read :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:32:
Nou, na maar liefst 3 (!!) dagen zonder WoW gegamed te hebben moet ik zeggen dat ik terugkom op mijn besluit definitief te stoppen :D

De dingen waar ik WoW de schuld van gaf hebben eigenlijk niets met WoW te maken, maar meer met mijn eigen zelfdiscipline…

Gisteravond laat nog effe gauw ingelogd om terug te speccen naar Conflagrate (7/5/39), en ik heb er ineens weer enorm veel zin in.
haha 3 dagen en nu alweer terug, tja wat moet je dan doen achter je pc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:17:
[...]

Bladefist en Daggerspine gaan naar Outland :) Dragonmaw krijgt begin mei migration mogelijkheid

http://forums-en.wow-euro...n=wow-general-en&t=932056
die overigens ook naar outland kan gaan, mocht die nog niet vol genoeg zitten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
beetje geduld man, het heeft totaal geen nu om na 2 minuten je vraag te herhalen/quoten, dat werkt eerder averechts dan dat je antwoord gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hom3r schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:37:
[...]

haha 3 dagen en nu alweer terug, tja wat moet je dan doen achter je pc O-)
Yep het is te erg eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Wat info over Naxxramas: http://www.blizzplanet.com/content/391/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Is het mogelijk om als ik bijv. als Warlock een bepaalde talent 'unlearn' en dan de talent point terug krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:41:
[...]

die overigens ook naar outland kan gaan, mocht die nog niet vol genoeg zitten ;p
Als ik zo lees op de realm fora zal 't wel meevallen met 't nog niet vol genoeg zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

chromeeh schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:51:
Is het mogelijk om als ik bijv. als Warlock een bepaalde talent 'unlearn' en dan de talent point terug krijg??
Nope, het is alles of niets.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Vette shit man! 40 man raid en nog moeilijker dan we nu al hebben ;)
Nog geen hond heeft C'Thun plat volgens mij maargoed, laten we er nog een schepje boven op doen moet Blizzard gedacht hebbeb :Y)

18 Bosses in een instance, dat geeft een hoop DKP en loot :9
quote: ImdaMned
Tuurlijk, Firemages verliezen meteen hun Frostbol van hun Castbar is dan mischien wel waar, maar ook tegelijk de meest IQ loze opmerking van vandaag
Lekkere ben jij zeg :/ Zo IQ loos is die niet, je bent toch niet verplicht om perse te respeccen naar Frost toe om uberhaupt kans te maken op Ragnaros of wel dan?
Inderdaad het helpt mee en met een nieuwe guild in MC zul je haast wel moeten respeccen omdat je dan echt elk puntje damage nodig hebt.

Ps. noem niet meteen iemand IQ loos will ya? Ik hou er niet van om gedenigreert te worden..

[ Voor 41% gewijzigd door RaseriaN op 06-04-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:53:
[...]

Vette shit man! 40 man raid en nog moeilijker dan we nu al hebben ;)
Nog geen hond heeft C'Thun plat volgens mij maargoed, laten we er nog een schepje boven op doen moet Blizzard gedacht hebbeb :Y)

18 Bosses in een instance, dat geeft een hoop DKP en loot :9
nice dat wordt dus fire elementalist speccen :P komt goed uit ^^ want 1.11 is ook de mage overhaul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:02:
[...]
nice dat wordt dus fire elementalist speccen :P komt goed uit ^^ want 1.11 is ook de mage overhaul
Alle +fire damage gear weer uit de kast halen ook ;)
Wel gunstig voor jullie dat het met patch 1.11 tegelijk uitkomt, gratis respec naar fire toe :9

Wat voor itemsets zullen we dan krijgen, ipv bug-look-a-like krijgen we dus allemaal botten en beenderen als armor sets :D
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.