After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Hopelijk werkt 't weer ook nog 'n beetje mee dan.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een Plymouth Savoy uit '54.Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:08:
Wat voor Plymouth had 'ie ?
Als ik op RDW zoek heeft ie geen info over de APK, wel de laatste tenaamstelling, en die staat op 14 okt. 2005.
Dus als iemand ooit een wit/blauwe Plymouth Savoy met kenteken ee-98-94 tegenkomt vraag dan zijn/haar mailadres, ik (en mijn vader) zijn erg geïnteresseerd in de status van de auto en de auto zelf.

Zoiets ? Dit is een '55, maar wellicht 't zelfde model.

Maar dan de 4 deurs versie.
Dus de sedan versie van die idd ongeveer.
Zal eens een fototje inscannen v/d week.

H-P , je ziet dat de 27mc antenne er al op zit
Enne King's Cruise ? Helaas pindakaas
[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 05-09-2006 18:53 ]
Hij's mooi!Bestla schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:47:
Vandaag mocht hij voor het eerst naar buiten om van de zon te genieten.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit wil ik ook nog zo'n bak hebben..
V/d week mooiere locatie voor nieuwe foto's?
Voor deze lokatie is de auto eigenlijk te mooi.
Wat 'n kleur, erg mooi, vooral icm dat witte leer en ook met je velgen. Thumbs up!
And it goes BRAAAAAPP!
Damn dude, dikke Thumps up.....Bestla schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er zeer goed uit...
30 sept in DB bij de laatste SPN ?????

Succes met afwerken kerel, hoop het dit jaar nog te zien, anders volgend jaar
Wat moet er nog allemaal aan gebeuren?
Maar die krengen zijn duur!
Automaatbak afstellen ivm weigerende 'P' stand , Verlichting werkend krijgen , interieur en dashboard afbouwen, handremkabel van pedaal naar kabelstelsel onder de auto aanleggen, Alles checken en hup naar de garage voor een C02 meting en door naar de RDW.
DB? Ik doe mijn best maar ik beloof nietstheBandit schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:00:
[...]
Damn dude, dikke Thumps up.....
Ziet er zeer goed uit...
30 sept in DB bij de laatste SPN ?????![]()
![]()
Succes met afwerken kerel, hoop het dit jaar nog te zien, anders volgend jaar
ik vind je velgen erg gers. Weet alleen niet zo goed wat ik ervan vind onder deze auto.Bestla schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien komt dat omdat ik ze alleen ken onder een El Camino.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
vind de velgen eigelijk niet zo mooiYellowCube schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:43:
[...]
ik vind je velgen erg gers. Weet alleen niet zo goed wat ik ervan vind onder deze auto.
Misschien komt dat omdat ik ze alleen ken onder een El Camino.

Waar haal je dat idee vandaan over gele platen? Ik mag gewoon blauwe voeren hoorGoldenSample schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:46:
[...]
vind de velgen eigelijk niet zo mooiverder is het echt een _heel_ erg strakke bak alleen altijd zo jammer dat er nog z'n gele plaat op moet
Wel even regelen bij de RDW voor " code 18.02 toegestaan" op mijn kentekenbewijs want grote platen passen absoluut niet. en die code staat niet op mijn kentekenbewijs
[ Voor 16% gewijzigd door Bestla op 06-09-2006 16:51 ]
past wel...het ziet er alleen niet uit.Bestla schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:49:
[...]
Waar haal je dat idee vandaan over gele platen? Ik mag gewoon blauwe voeren hoorHet ding is van 1971 en dus van voor de invoering van gele platen.
Wel even regelen bij de RDW voor " code 18.02 toegestaan" op mijn kentekenbewijs want grote platen passen absoluut niet. en die code staat niet op mijn kentekenbewijs
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
De vorige eigenaar had het klapplaatje met kentekenplaat ondersteboven gemonteerd om die vierkante grote plaat kwijt te kunnen. Het beschadigd je bumper en je kan lastig tanken op die manier.YellowCube schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:53:
[...]
past wel...het ziet er alleen niet uit.
bedoelde meer dat er kenteken platen nog opmoeseten en dat dat aan de voorkant best wel jammer is... overigens vallen bij jouw de donkerblauwe platen wel meer weg dan die lelijke geleBestla schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:49:
[...]
Waar haal je dat idee vandaan over gele platen? Ik mag gewoon blauwe voeren hoorHet ding is van 1971 en dus van voor de invoering van gele platen.

Helaas kon ik er niet meer foto's van vinden.
[ Voor 37% gewijzigd door Jozz op 06-09-2006 21:49 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

@ Firebird:
Whaha vet geweldig man
Ow btw, DB = Den Bosch en SPN = Summer Power Nights
Jammer dat ik er de 30e WEER niet bij kan zijn... Nou heb ik m'n T/A wel eindelijk terug, maar nou heb ik die avond al wat belangrijkers gepland staan
straks weer $300 uitgeven aan raamlijsten
Erg veel moois gezien, en ben geïnterviewd voor Gek op Wielen... waar ik bepaald niet representatief uit de bus kom mocht 't op TV komen. Had nogal last van 'n achterstallige kater

Maar goed, we zien wel. 't Was iig wel 'n leuk dagje.
Dit komt toch wel op zo'n video dump site he!Hydraulik-Phunk schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:25:
ben geïnterviewd voor Gek op Wielen... waar ik bepaald niet representatief uit de bus kom mocht 't op TV komen. Had nogal last van 'n achterstallige kater
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Helemaal vergeten te meldden dat ik heel trots ben op m'n zus
Haar nieuwe auto:

Chevrolet Caprice

Oh, en dan winnen hun buren deze auto:

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja
Doe me dan maar lekker een H1.
Die heb je daar niet eensKnightwolf schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:04:
Zo'n Caprice voor je zus, leuk pullekebeter dan een Altootje of zo
Moet er ook niet aan denken

Verwijderd
Vaak wel een sedanvariant, maar dan nog is het niks.

Kan ik weer verder met afbouwen

Op 30 September zal er in Den Bosch vanaf 19.00 uur weer de Summer Power Nights zijn, dit is de laatste van 2006!
Balkweg 41
5232BT 's-Hertogenbosch
Be there!
Klik hier voor meer info

Edit:
Ik durf het bijna niet (meer) te vragenBestla schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:10:
Woei ! Mijn raamlijsten zijn binnen![]()
Kan ik weer verder met afbouwen
[ Voor 28% gewijzigd door Ad de Jong op 30-09-2006 10:07 ]
idd bijv, toyota Yaris en Corola, wel de in NL niet verkrijgbaare sedan versies uiteraardHydraulik-Phunk schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:06:
In de US heb je ook enorm veel kleine auto's hoor, Kia's, Geo's, Suzuki's, veredelde Opel Corsa'tjes etc.
Vaak wel een sedanvariant, maar dan nog is het niks.

Gelijk ff naar buiten gespurt, direct 1,5u staan lullen over de Yanks
Knakker had 'n '81 El Camino, helemaal body-off gerestaureerd met 'n gereviseerde 350 erin. Zonder dempers dus, klonk wel lekker heftig
/Mijn avondinvulling
* Knightwolf heeft daar genoeg ervaring mee
Edit:
* Knightwolf baalt datie sinds nieuwe uitlaat en demper weer stil is
[ Voor 23% gewijzigd door Knightwolf op 26-09-2006 23:58 ]
Jouw auto maakte toch alleen maar een mooi geluid als je achteruit reedKnightwolf schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:57:
een gereviseerde 350 zonder dempers klinkt idd erg lekker![]()
* Knightwolf heeft daar genoeg ervaring mee
Edit:
* Knightwolf baalt datie sinds nieuwe uitlaat en demper weer stil is
die kunnen idd op lelijke wijze klem komen te zitten in het luchfilter van je Hummer.Knightwolf schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:45:
Woei, zij blij dat ze daar geen rugzakjes hebben
Of klem komen te zitten onder een verhoogde Chevy Blazer of SuburbanYellowCube schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:46:
[...]
die kunnen idd op lelijke wijze klem komen te zitten in het luchfilter van je Hummer.
ach daartegen kunnen ze wel liftend mee op de plek van een kenworth's reservewielBestla schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:08:
[...]
Of klem komen te zitten onder een verhoogde Chevy Blazer of Suburban
Bestla schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:12:
[...]
Jouw auto maakte toch alleen maar een mooi geluid als je achteruit reed![]()
Vorig jaar SNC
Toen maakte je auto mooier geluid in z'n achteruit. Dat heb je nog laten horen , remember?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 01-10-2006 23:31 ]

Maar we gaan lekkerr verder met sdleutelen aan US carss
Ja ik heb bier op
Hopelijk zondag nog ff lekker cruisen. Dikke trui aan, raampjes naar benee, dikke hiphop op en gaaaan
Beetje de redneck uithangen met een rebel-flag op je auto, da's lekker. Van die hillbilly muziek

Nee dank je
Ze hebben een mooie firebird aangevallen... Vooral wat ze met de voorkant gedaan hebben

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Die k*tdwerg die zich ontwerper noemt schop ik het liefst terug onder de steen waar hij vandaan kwam.Dr.DNA schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:09:
Ik hoop dat jullie niet hebben gekeken naar DGB op veronica want daar word je nogal droevig van..
Ze hebben een mooie firebird aangevallen... Vooral wat ze met de voorkant gedaan hebben
Die oude uitzending was voor mij de reden niet meer naar DGB te kijken.
MAAR, ik hoorde hem toevallig net zeggen dat de winnaar een auto kan winnen, een Pontiac Firebird! Toen ben ik even blijven kijken, maar ik denk dat ik dat beter niet had kunnen doen
Een zo'n gastje uiteindelijk die 4th-gen knalrode Firebird gewonnen, staatie daar op het podium, helemaal enthousiast, maar moest nog 5 vragen... Alleen, bij elk fout antwoord zou er een onderdeel van de Firebird gesloopt worden
Die [censuur] had ook nog eens 4 van de 5 vragen fout

Eerst werd met gele spuitbus het goeie antwoord op de motorkap gespoten, daarna werden de ruitenwissers afgebroken, toen werden de koplampen kapotgeslagen, de spiegels mochten blijven leven vanwege dat ene goeie antwoord, en als laatste werd met een honkbalknuppel de voorruit aan gruzels geslagen... #@$%

Degene die dat mocht molesteren was de verliezer van de voorgaande ronde en vond het maar al te leuk om te doen

Dit soort dingen moeten ze echt pertinent verbieden, het gaat nergens over!!!
Mag ik 10 minuten met diegene die dit verzonnen heeft alleen zijn? Ah toe..........

[ Voor 31% gewijzigd door Bestla op 07-10-2006 16:28 ]
Verwijderd
Echt, ik weet dat jullie het meer op Amerikanen hebben, en ik ook, maar toch, toen die dwerg de Ferrari af ging raggen, met koude motor een beetje burnouts doen, toen knapte het bij mijBestla schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 08:54:
[...]
Die k*tdwerg die zich ontwerper noemt schop ik het liefst terug onder de steen waar hij vandaan kwam.
Die oude uitzending was voor mij de reden niet meer naar DGB te kijken.

I'll assist you side by sideBestla schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:27:
^^^^
Mag ik 10 minuten met diegene die dit verzonnen heeft alleen zijn? Ah toe..........

Heb 't toch al nooit gekeken, op 3 halve keren na. Bah.

Hoe staat het er nu mee?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Wat mij betreft mag je wel meer plaatjes posten hoor.Bestla schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:07:
Even nog een foto tussendoor omdat ik meer plaatjes wil zien in dit topic![]()
[afbeelding]
Wat een auto
Ze zijn sowieso lekker aan de maatHydraulik-Phunk schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:39:
Steken je achterwielen niet tever uit zo ? Of lijkt dat zo ?

blijft een erg gave bak!, wel hoog op zn pootjes. airride niets voor jouw?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Leuk icm je sigBestla schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:07:
Even nog een foto tussendoor omdat ik meer plaatjes wil zien in dit topic![]()
[afbeelding]
Maar het blijft een te vette bak

Van voor is 'ie al behoorlijk laag hoor, carterpan heeft niet eens heel veel speling meer.
Grotere wielen en verlagen doen wel weer meer natuurlijk.
Binnenkort ga ik er ff 14" spaakwieltjes onder proberen van 'n maat die met een lowrider bezig is, kijken hoe dat staat
LinkjeB-lennium schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:53:
dat is wel slim, eerst foto's maken voordat je de parkeerplaats omploegt!
Op dezelfde lokatie
[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 12-10-2006 00:53 ]
Hoog op z'n pootjes??? Als ik hem zo zie vraag ik me al af offie niet overal flink aanloopt omdatie zo laag staat. Niks aan veranderen, staat hoog/laag genoeg zoB-lennium schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:53:
dat is wel slim, eerst foto's maken voordat je de parkeerplaats omploegt!
Als je achter de auto staat zie dat de wang precies in lijn met de auto isHydraulik-Phunk schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:39:
Steken je achterwielen niet tever uit zo ? Of lijkt dat zo ?
Voor 235x60x15 Achter 275x60x15
Exact zoals op de foto. Helaas weinig tot niks gedaan de afgelopen 2 weken. Maar dat gaat dit weekend veranderen. Andere carb er op en verder met interieur afbouwen.
[ Voor 32% gewijzigd door Bestla op 13-10-2006 12:52 ]
Nu het probleem van de voorverlichting nog oplossen
LED's werken superHydraulik-Phunk schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:21:
Wat is je probleem dan ? En zie je veel verschil met de achterlichten ?
Achterlichten: gewoon licht is goed. Rechter remlicht is goed. Rechter knipperlicht zwakjes knipperend.
Linker achterlicht laat geen rem of knipperlicht zien.
Voorzijde: Alleen de stads/knipperlichten werken zwakjes, maar alleen als het knipperlicht aan staat.
Hazard licht: Nada

De zijverlichting werkt alleen achter.
Het is gewoon massa wat het probleem is. Waar is Filipe Massa(F1) wanneer je hem nodig hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Bestla op 15-10-2006 17:41 ]
maare, vaag dat je zoveel massaproblemen hebt dan of niet ? Lijkt me toch dat je alles goed geaard hebt tijdens 't plaatsen ?
Hangezien het halve dashboard nog uit elkaar ligt kan ik er nog niets van zeggen.
Heb me met de Camaro blauw gezocht naar 't defect in m'n richtingaanwijzer. Bleek dus een lampje te zijn die niet stuk was, maar wel half om 't zo maar te zeggen.
De weerstand was kennelijk dusdanig hoog om 't relais te laten weigeren, maar hij brandde nog wel.
Moest je dus zelf 'knipperen' met de spriet
Best doordachte snufjes hadden ze in die tijd met simpele elektronica, maar niet altijd even feilloos. Vaak moeilijk om de oorzaak te vinden.
Ik stond bij een tankstation achter, aan te sluiten bij de wasstraat.
Komt er een schitterende Firebird achter me staan, motorisch was ie net helemaal opgeknapt (dat geluid hè..
Hij was al wel mooi (zwart trouwens.) maar zaten wat plekjes op..
Dan ben ik toch wel jaloers op zo'n bak hoor!
Stond zomaar op een parkeerplaatsje in Vught.
Damn wat een mooie wagen.........

enne brakke phonecam is an understatement
Zal ik de volgende keer dan maar een tekening maken ???
Edit:Deze foto dan iets beter (niet door mij gemaakt), is van de laatste SPN

[ Voor 26% gewijzigd door Ad de Jong op 18-10-2006 20:49 ]
Ik zit te denken mijn blok eruit te lepelen en in de winter te gaan voorzien van o.a. nieuwe lagerschalen overal. Geen revisie, maar wel een TLC beurtje en evt. gekke dingen (hopelijk) tijdig vervangen.
Gelijk ff 't blok een mooi kleurke geven
Dit moet toch goed te doen zijn met een overhaul manual en goed (geleend) gereedschap ?
Dit topic is gesloten.