Mwah .. vrij schone testkamer .. moet kunnen.
HP: geen video van het geluid nu?
HP: geen video van het geluid nu?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 14% gewijzigd door Ad de Jong op 18-08-2006 08:36 ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 23:49 ]
Verwijderd
Die gaat wel erg dicht langs de voetgangers en andere auto's, maar ja, dat zijn we van arabieren gewend!
Verwijderd
Hier nu ook, even geduld nog.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 03:14:
Waarom geeft die link van KW een ASP error bij mij ?
Sommige interieurdelen welB-lennium schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:29:
jij hebt je auto toch ook niet gespoten met spuitbussen?
gun-gum is leuk voor de keuring, bij een 1.4litertje blaas je het er al uit.
een dikke V8 zal daar al helemaal geen moeite voor hoeven doen.
HP wel jammer van het geluid, als de uitlaat fatsoenlijk in elkaar zit klinkt het toch anders lijkt mij.
nog ff een vraagje: gebruiken jullie allemaal de originele ontsteking nog?
of hebben sommige electronische?
[ Voor 12% gewijzigd door Bestla op 20-08-2006 08:58 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 22:46 ]
[ Voor 22% gewijzigd door AtleX op 22-08-2006 18:17 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
al een oud bericht maar is volgensmij aan de bosweg in 't zand lijkt 't welDentheman schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:18:
[...]
vlak bij de kooy is die foto toch?
Zag 'm 2 weken terug nog braaf onder zn zeiltje staan, ik wilde eigenlijk ff kijken maar dat vond ik ook weer onwijs onbeleefd
[ Voor 13% gewijzigd door Bestla op 23-08-2006 19:26 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 22:30 ]
Met contactpuntjes nog die ontsteking? Vervangen voor een electronische, daar kan je wel wat mee winnen. Zeker in combinatie als je die nog een keer laat ademen.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:08:
maar liep 'ie niet goed ivm luchtfilter en ontsteking vermoed ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 23-08-2006 22:39 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Van harte kerel.Bestla schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:25:
Net terug van een etentje met mijn vrouw omdat we vandaag 4 jaar getrouwd zijn![]()
Dus niets gedaan vandaag
Eten was super![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 23-08-2006 22:40 ]
Inlaatsysteem aanpassen naar ITB's icm injectieHydraulik-Phunk schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:39:
@ Chevy, hoe bedoel je ademen ? Ander luchtfilter bedoel je neem ik aan ?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Euhh... ging ietsje minder goed dan ik wilde
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:09:
Ah .. dus tegen Kerst heb je je band en kun je weer glijden
Je hebt dit jaar nog 1 kans om die burnout te verbeteren of te evenaren op een SPNVerwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 03:29:
Was dat vandaag? Hmmm helemaal niet meer aan gedacht.
[ Voor 62% gewijzigd door Bestla op 27-08-2006 17:53 ]
Mijn rijstijl zal zelfs nog rustiger zijn dan in mijn huidige wagen.Bestla schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:48:
Jongens ,jongens toch. Burnouts doe je lekker maar op Drag10, en niet op de openbare weg.
[/koos spee modus]
Als mijn auto rijd dan ben ik zeker niet te porren voor zo'n spelletje. Ik rijd in zo'n auto omdat ik hem mooi vindt en niet om af te raggen of te gebruiken als een statusverhogend middel.
Pochen over burnouts en vermogen ed daar heb ik het topic nooit voor bedoeld. Het ging mij meer om de 'feeling' en de gevoelens bij US cars
just my 1/2 cent
Nouja dat doe ik ook niet constant, bij 20 mijl rookt 'ie ook al best. Maar ik wil er ws. nog wel een sperdiff inzetten, heeft idd wat minder te lijden en dan kan 'ie z'n power wat beter kwijt.MadMarky schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:15:
Houdt je diff het nog een beetje vol dan? Als je een 60MPH burnout maakt terwijl 1 wiel stilstaat kan dat nooit erg goed zijn voor het ding.
Verwijderd
Ieder zijn ding. Ik ga nu eerst experimenteren met custom build intakerunners en plenum icm kelken voor een positieve inlaatresonantie te forceren in het hoge toerengebied. Niet zo zeer om de max eruit te halen maar gewoon om het enigsinds beter te maken. Wil ik het goed doen dan liet ik wel een krukas maken met tappen van 1" en liet ik de motor 9000rpm jankenHydraulik-Phunk schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:13:
Hm ja, maar da's wat boven mijn pet. Ik ga niet voor de max. Elektronische ontsteking is natuurlijk wel 'n punt.
[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 27-08-2006 21:24 ]
Verwijderd
Wel handig bij het inparkeren:Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:15:
Ik vind het altijd leuk als de stoere amerikanen op een parkeerplaats burnouts doen, en dat er dan zo'n allochtoon in een Civic langs komt en een FWD-burnout gaat down
[ Voor 100% gewijzigd door Bestla op 29-08-2006 17:25 ]
Je was me voor
Vergeet ook mijn oude Formula motorkap niet.theBandit schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:18:
[...]
Je was me voor![]()
Op het eerste zicht een hele nette wagen die hij gevonden heeft, hopenlijk is hij in het echt net zo goed als op de foto's.
Heeft NL er weer een mooie Firebird bij
[ Voor 86% gewijzigd door Bestla op 30-08-2006 17:11 ]
Ik zou hem dan bordeaux rood met zilver/champagne makenBestla schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:57:
maar blauw met 2 witte strepen over de scoops lijkt hem wel wat nu hij mijn Firebird heeft gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 30-08-2006 18:24 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Geexporteerd?Destruction schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 02:11:
Nice firebird
APK vervallen op 20-06-'97?
Ik heb volgens mij 2 jaar geleden foto's gezien van zijn witte firebird, nog helemaal in elkaar.. Als het kenteken daarvan is..endless schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 08:55:
[...]
Geexporteerd?Dan bestaat het kenteken nog wel, maar kan ie geen APK meer krijgen enzo..
De Plymouth van m'n pa heeft zo'n datum staan op RDW.
Echt zonde dat dat ding weg is..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Moet ik vanavond eens vragem kan hem via google niet vinden.Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:08:
Wat voor Plymouth had 'ie ?
4 1/2 jaar that is. Tenminste toen was hij nog wit. Ik ben nu 4 jaar getrouwd en heb hem toen gebruikt als trouwauto. Een paar maanden daarna heb ik hem zwart gerold en na 2 maanden ofzo gestript voor een restauratie.Destruction schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:55:
[...]
Ik heb volgens mij 2 jaar geleden foto's gezien van zijn witte firebird, nog helemaal in elkaar.. Als het kenteken daarvan is..
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wise enough to play the fool
ik kan me vergisse maar deze lijkt nogal op die auto (welke is dat trouwens) uit de Dukes Of HazzardHydraulik-Phunk schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:42:
[afbeelding]
Dit is pas 'n Charger, met aanhanger
Wat voor antenne zoek je FB ? Ik heb er nog een liggen die van m'n kofferbak komt. Moet je wel boren.. maar mag je zo hebben als je wil.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
hmmm, enig idee van welk jaar? (die van de dukes he)Destruction schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:00:
Die uit de dukes of hazzard was ook een Dodge Charger
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 03-09-2006 16:00 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
68-erbartgrefte schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:00:
[...]
hmmm, enig idee van welk jaar? (die van de dukes he)
zijn die héél toevallig nog te krijgen op wat voor manier dan ook?Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:08:
De General is een '69-er
Die hierboven is trouwens een 426 Hemi ook nog
Oscar Wilde
[ Voor 8% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 03-09-2006 17:01 ]
27mc antenne en het gat zat al in het dakHydraulik-Phunk schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:42:
[afbeelding]
Dit is pas 'n Charger, met aanhanger
Wat voor antenne zoek je FB ? Ik heb er nog een liggen die van m'n kofferbak komt. Moet je wel boren.. maar mag je zo hebben als je wil.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Bestla op 04-09-2006 18:04 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq