Alles wat rijdt, from the USA.. deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.479 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-05 17:47

Bestla

M/M -> V/F

Alleen maar het intakemanifold overgezet. Wel gekeken hoe de staat was van de nokkenas, goed dus.En het distributiehuis eraf gehaald voor nieuwe pakkingen. Meteen gekeken hoe de staat was van de distributieketting. Die bleek als nieuw te zijn in tegenstelling tot die in mijn andere blok.
H-P:
Lagerschalen vervangen doe je gelijktijdig met een andere nieuwe of geslepen krukas. Moeilijk is het niet maar de boel weer 'op tijd' zetten wel.
Zet geen nieuwe lagerschalen op een oude ingelopen krukas !! Als je een geslepen krukas gaat halen krijg je daar lagerschalen voor mee die precies op maat zijn voor die krukas.

[ Voor 36% gewijzigd door Bestla op 19-10-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik ga idd of een nieuwe krukas halen, of m'n eigen laten slijpen. Mits noodzakelijk natuurlijk, ik laat er nog even door 'n doorgewinterde V8-bouwer naar luisteren om evt. wat dingen uit te sluiten.

Heb ook 'n overhaulmanual + instructie DVD besteld (bij Sjak) om me ff in te lezen, hopelijk blijft het bij de lagers, keerringen en pakkingen. Complete revisie wordt me wat (lees: veel) te duur.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Dat blok wat jij hebt was toch al gereviseerd? Ik weet niet hoever (kan het wel een keertje navragen als je wilt) maar imho zonde van je geld om hem dan weer uit elkaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Gisteren ondanks een rustdag even een nieuwe hoedenplank gemaakt van MDF voor mijn Firebird. De oude was een bijeengeraapt houten zooitje met vloerbedekking er op. Bij de Gamma hadden ze rollen hoedenplankbekleding _/-\o_ zodat alles zeer netjes kon worden afgewerkt. Hetgeen ook geschiede. Een spuitbus lijm en een nietpistool waren de juiste tools 4 the job.
Nee geen foto want dat is me even iets teveel werk. Camera pakken, kaart erin doen, foto's maken, kaart in kaartlezer prakken, Biertje pakken, foto's op pc zetten, Gimp opstarten, foto's scalen naar 600 px, foto's uploaden naar eigen webspace, foto's hier op GoT zetten, Biertje pakken en genieten van biertje en het resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Clithopias schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:11:
Dat blok wat jij hebt was toch al gereviseerd? Ik weet niet hoever (kan het wel een keertje navragen als je wilt) maar imho zonde van je geld om hem dan weer uit elkaar te halen.
Aldus de vorige eigenaar, maar zoiets moet je altijd met een flinke korrel zout nemen.
Er komt herrie uit m'n onderblok, dus ik vermoed een ingelopen lager.
Zoiets kan ook met gereviseerde motoren gebeuren, zelf nieuwe 'crate' engines lopen wel eens in de soep na 500 km.
Misschien zijn de oliekanalen niet goed gereinigd waardoor er iets verstopt is geraakt om maar wat te noemen.
Maar zolang 'ie nog goed rijdt wil ik het ff aanpakken, plus dat 't me leuk lijkt om te doen.
Kan ik gelijk de motorruimte ff netjes maken, blok spuiten etc.

Hopelijk valt 't mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

En het is nog leerzaam ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:46

tozzke

aka tozzert

hoewel het niet echt een gruwelijke-te-gek-gave-benzine-slurpende-amerikaan is... het is wèl een amerikaantje :+
plaatjes van de mijne, vandaag geschoten

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/thunderbird/IMG_9742_Acidic%20Version_600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/thunderbird/IMG_9741_Acidic%20Version_600.jpg

overigens een crosspostje uit "Show je auto - Deel 27"

[ Voor 12% gewijzigd door tozzke op 29-10-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Was 't nog gelukt je witte letters weer tevoorschijn te toveren ?

Mooie foto's btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:08:
Was 't nog gelukt je witte letters weer tevoorschijn te toveren ?

Mooie foto's btw :)
jep, dat was nog gelukt :D
beetje schrobben en ze werden weer wit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Yeah 8)

Ik heb m'n radiator lek.. had ff een klein ritje gemaakt en 't spoot er echt uit toen 'ie warm werd.
Kan ook gelijk op de revisiestapel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
http://www.youtube.com/watch?v=YWCK-cuUczc

Leuk filmpje van een paar maten; Impala lowrider die sinds gisteravond hopt, Volvo Amazon custom, 1969 Dodge Powerwagon rat-style. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:01:
Ik zit te denken mijn blok eruit te lepelen en in de winter te gaan voorzien van o.a. nieuwe lagerschalen overal. Geen revisie, maar wel een TLC beurtje en evt. gekke dingen (hopelijk) tijdig vervangen.
Gelijk ff 't blok een mooi kleurke geven :)
Dit moet toch goed te doen zijn met een overhaul manual en goed (geleend) gereedschap ?
Succes. Reken niet op een gewone momentsleutel maar ga werken met een meetklok voor het aandraaien van je lagerkappen als het gaat. Plastigage kost overigens geen drol.

Ik zelf twijfel nog over een Amerikaans project, de motorfietsen vind ik toch aantrekkelijker om eraan te werken maar een investering van 8000 euro om het blok bij elkaar te houden vind ik ook iets over the top. Krijg ik alleen maar een krukas, drijfstangen en een setje bouten voor _o-

[ Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 30-10-2006 01:35 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://static.manutangroup.com/OIN/picts/zo/0/zo_040906084203.jpg

Heb er wat over opgezocht maar kan me er nog niet helemaal 'n voorstelling van maken. Hoe gaat dat precies in z'n werk met dat plastigage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Dat moet je hebben als je de schalen hebt vervangen en de boel weer vastzet. Niet te strak en zeker niet te los dus. In het werkplaats handboek van je auto of van het blok zal je wel waarde's vinden hierover.
http://www.plastigage.com/

En kijk ook eens met " plastigage '' op Google

[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 30-10-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Had vanmiddag al gegoogled, ben ook op die site geweest maar kan daar helemaal niets uit wijs worden.

Maar A: Waarom een meetklok ipv momentsleutels (heb ik), en hoe werk je ermee ?
En B: Hoe werkt de methode met plastigage precies ?

Afbeeldingslocatie: http://www.iroczone.com/images/projects/engine/plastigage_rodcap2.jpg

In dit geval heb je dus 0.002" speling, maar wat doe je vervolgens met de data ?
En hoe breng je de 'gage' aan ?

Chevy, enlighten me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Waarom plastigage?
Om de speling te meten tussen je as en het lager wanneer deze onder de juiste montagespanning staat. Je monteert het stukje plastige tussen het lager en de as, je draait alles goed vast en de plastigage vervormt waarna je de breedte vergelijkt met een kaart. Zoals op je pic dus.

Waarom met een meetklok?
Omdat een bout met koppel aantrekken op zichzelf te wazig is. Een bout nat aantrekken of droog aan trekken is een wereld van verschil betreffende het aangelegde koppel. Daarom moet je het anders doen en gebruik je een meetklok waarbij je de Wet van Hooke gebruikt. Op deze manier is de aangelegde spanning eenduidig bepaald. Voor het aantrekken van een cilinderkop kan je gewoon een momentsleutel gebruiken, bij het aantrekken van je krukas zou ik het niet zomaar doen.

Er resten alleen nog maar twee vragen en de eerste kan je met Google wel oplossen (ik heb het gecontroleerd en je kan het antwoord vinden ) waarmee je ook het antwoord op de 2de vraag kan beantwoorden.

[ Voor 24% gewijzigd door Chevy454 op 30-10-2006 21:58 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ok, dus stel(!) mijn tolerantie zou .001 - .004" zijn uitgaande van mijn plaatje dan zit ik goed.
FF de plastigage weghalen en op dezelfde wijze weer monteren als ik 't goed begrijp.

Maar hoe ik te werk moet gaan met een meetklok kan ik nog niet ontdekken, geef me ff een voorzetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:31:
Maar hoe ik te werk moet gaan met een meetklok kan ik nog niet ontdekken, geef me ff een voorzetje.
Chevy454 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:45:
gebruik je een meetklok waarbij je de Wet van Hooke gebruikt.
;) Mijn posts moet je niet gewoon lezen maar begrijpen :P
Er staat net genoeg informatie om je op gang te helpen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 30-10-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik weet hoe jij post, maar gezien ik niet precies weet waar ik op moet zoeken vind ik ook niks.
Ik heb de wet van Hooke gevonden, ik heb tal van meetklokken gevonden maar niet de combinatie van hoe een meetklok te gebruiken bij het aanhalen van bouten.

Ik moet 't visueel hebben, alles wat ik nu vind zijn droge formules waarbij ik geen beeld kan krijgen hoe zo'n klok te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ronduit klote zeker? :P
Ik heb de wet van Hooke gevonden, ik heb tal van meetklokken gevonden maar niet de combinatie van hoe een meetklok te gebruiken bij het aanhalen van bouten.

Ik moet 't visueel hebben, alles wat ik nu vind zijn droge formules waarbij ik geen beeld kan krijgen hoe zo'n klok te gebruiken.
Je snapt de Wet van Hooke dus niet ;)

Ten gevolge van een aangelegde trekspanning rekt het materiaal in de richting van de kracht uit. De maat van het uitrekken is een maat van de aangelegde spanning sinds er in het gebied waar de Wet van Hooke geldig is een linieair verband is.

Dus wat meet je dan met die meetklok en welke conclusie trek je daaruit? (staat in deze post) Als je dat weet weet je hoe de setup eruit ziet en waar je dat wel en niet op de krukas kan toepassen.

Mocht het nu nog niet duidelijk zijn dan weet ik het niet meer en zal ik maar gewoon een pic posten :P Want ookal weet je hoe die setup eruit ziet dan weet je nog steeds hoe je het daarmee moet aantrekken ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Chevy454 op 30-10-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik weet het niet. Ik heb wel vermoedens, maar ik heb geen zin nog tot half 3 's nachts over en weer te zitten slowchatten tot ik weet wat ik wel en niet 'goed heb'.
Ik hoor 't graag van je omdat ik weet dat je er verstand van hebt, maar ik ben niet het helderste licht in mechanica. Als ik 'n afbeelding oid zie dan kan ik vragen stellen over hoe en wat, maar ik heb nu geen idee waar ik over praat. Dit is alleen maar gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://got.chevy454.net/klokje.jpg

Succes ermee met het denken ;)

Je monteert dus die meter rond je bout en terwijl je die aantrekt let je op de verlenging van je bout. De verlenging is een maat van de spanning sinds de bout normalitair niet plastisch vervormd maar elastisch. Aangezien je de klok rond de bout moet monteren kan je die maar op 1 plek gebruiken: bij je drijfstangen.

[ Voor 73% gewijzigd door Chevy454 op 30-10-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ok, bij zoiets kan ik me dus veel meer 'n voorstelling maken.

Ik zei overigens rodcaps, maar ik doelde op de 'caps' om de krukas op z'n plek te houden. Daar kon ik me dus niet indenken hoe je de verlenging van de bout moet meten.
Die trek je dus wél weer met alleen 'n momentsleutel aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:24:
Die trek je dus wél weer met alleen 'n momentsleutel aan ?
Omdat je niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:55
Heb het allemaal gelezen en geprobeerd te begrijpen, maar die klok en de wet van Hooke snap ik nog steeds niet 8)7 en zo dom in mechanica ben ik toch niet, en ik weet hoe zo'n V8-blok er van binnen uit ziet (aangezien m'n eigen vastgelopen V8 zo'n 2 jaar terug voor m'n neus uit elkaar lag en ik alles onderzocht heb :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 01-11-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
De wet van Hooke zegt: het materiaal rekt evenredig uit met de aangelegde belasting.

Dus wat doe je? Je meet de verlenging van de bout met de meetklok en zo weet je dat je de juiste spanning hebt aangebracht op de bout.

Het staat gewoon letterlijk in de wet van Hooke, zo moeilijk was het toch niet?

[ Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 01-11-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
* Knightwolf heeft vaak ook zoiets met dingen letterlijk voor zich te moeten zien om het te snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:47:

[USA wheels] Alles wat rijdt, from the USA.. deel 3

Yanks van GoT'ers 8) :

En m'n eigen Chevy Camaro

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/camaro/thumbs/IMG_4574.jpg

Handige linkjes

Onderdelen
Tyra

Zeg H-P, volgens mij moet je je startpost eens updaten :P

Ow enne, kan dat Tyra linkje verwijderd worden? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 00:08
Kan beter een nieuwe sp maken >:) , deze is bijna vol d:)b
Ik zou willen dat ik het een beetje kon, kom hier op GoT st's tegen Zo geweldig uitgebreid en mooi _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ja dat laatste gaat mijn kunnen ook een beetje te boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik zal 'ns kijken of ik 'm kan updaten oid.

En van die supermooie startposts maken interesseert me ook geen hol, sommige mensen houden er 't equivalent van 'n deeltijd baan aan over.. gewoon relevante info erin en klaar.
't Is maar 'n forum.. geen drukwerk oid :)

Maar ik zal Tyra wel ff weghalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 21:02

B-lennium

Volvo 164 1975!

wat is er mis met ryra?

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Tyra heeft nogal 'n rare omgang met klanten en komt afspraken zo nu en dan niet na, om het zo maar te zeggen.
'Ja, gaat vanmiddag direct op de post, heb je 'm uiterlijk dinsdag'

Woensdag bellen; 'Eh ja, die staat hier nog ja' (..)
Nouja, had m'n bandje toch vrijdags binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ik denk dat ik daar liever geen woorden meer aan vuil maak, maar als ik daar eenmaal over begin zit ik hier over een uur nog te typen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

net m'n thunderbird opgehaald van de garage, gisteren erheen gebracht ivm "check engine" lampje. Ze hebben hem vooralsnog alleen uitgelezen en gereset aangezien het een dure grap kan worden.

Het is òf iets met de linker cilinderbank, lambda sonde of in het duurste geval de computer (~ €1200,-). En aangezien ze er 2 dagen mee bezig zouden zijn om dingen uit te sluiten zou het dus behoorlijk in de papieren kunnen gaan lopen.
Ze hebben ooit al een thunderbird men eenzelfde storing gehad, en die gast was dus even iets van 1700 euro lichter.
op zich zou het niet schadelijk zijn om ermee door te rijden, alleen voor de portemonnee dan (meer zuipen).

Tevens zit ik al een tijdje te kijken naar een OBD II scanner/reader en nu is mijn oog gevallen op een setje van autotap en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met zoiets of aanbevelingen of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hoe komen ze bij 'iets met de linker cilinderbank' ?

Probeer sowieso een 2e hands computer te zoeken mocht daar het defect in zitten, er worden zo nu en dan wel wat van jouw type Thunderbird gesloopt omwille het goed te tunen blok, waar dan vaak een carb-setup op wordt geplaatst.

Nu loopt 'ie ws. in de noodloop, gezien je hogere verbruik wat idd op een defecte lambdasonde kan duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

kun je de lambda sonde niet doormeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

In de volgende topicstart kun je toch ook onder de Handige Linkjes de Minder Handige Linkjes zetten? Is Tyra iig genoemd en zijn mensen gewaarschuwd ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:48:
Hoe komen ze bij 'iets met de linker cilinderbank' ?

Probeer sowieso een 2e hands computer te zoeken mocht daar het defect in zitten, er worden zo nu en dan wel wat van jouw type Thunderbird gesloopt omwille het goed te tunen blok, waar dan vaak een carb-setup op wordt geplaatst.

Nu loopt 'ie ws. in de noodloop, gezien je hogere verbruik wat idd op een defecte lambdasonde kan duiden.
ik heb dus geen idee waar ik dan zou moeten zoeken, ben niet zo thuis in de autosloopbedrijven. En dan erbij... moeten ze maar net een thunderbird hebben staan (heb al wel eens in de buurt wat navraag gedaan).
En dat "iets in de linker cilinderbank".. sjae, weet niet of ze dat nu ook uit hebben kunnen lezen, maar er staat me iets bij van de vorige keer dat het blok rond de 2krpm niet helemaal netjes liep ofzo (weet het niet precies meer). misschien dat hij daar weer op doelde.

ze zouden heel de ¿draadboom? door moeten meten om het een en ander uit te sluiten en volgens mij had dat betrekking op dat linker cilinderbank-verhaal. Iets met spanningsverlies of lekstroom dat het daarom niet lekker liep aan de linker kant (ik mag dan wel enig technisch inzicht hebben, maar auto's heb ik de ballen verstand van helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ok.
T-Birds zal je ook niet zo snel op de sloop vinden, maar je kan eens informeren op wat fora.
Van injectiesystemen heb ik ook niet heel veel kaas gegeten, doe mij maar een carb 8)
Het zou best kunnen dat een injector niet goed meedoet ivm een lekstroom of dergelijke storing, altijd moeilijk te achterhalen met al die elektronica.

Iemand verder nog tips voor de startpost ? Heb even 'n nieuwe geupdate gemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 07-11-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Als er een injector niet goed meedoet is dat zelfs levensgevaarlijk voor je blok. Ken iemand met een Cosworth die aan zoiets een vastloper overhield... de zuiger en zuigerwand bleek gesmolten te zijn :X !! (weet niet meer precies, zoiets iig, heb er ook ooit foto's van gezien)

[ Voor 31% gewijzigd door Knightwolf op 07-11-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

als een injector vast blijft zitten krijgt de cilinder geen brandstof, probeer je injectoren eens te reinigen.

bij het tank station kun je van die middeltjes krijgen die je bij je benzine moet gooien om de injectoren te
reinigen.

proffesioneel reinigen kan ook maar kost +/- €30 per injector....

@knightwolf die vastloper was vast niet onder normale omstandigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:42:

Iemand verder nog tips voor de startpost ? Heb even 'n nieuwe geupdate gemaakt.
Ja, H-P kun je mijn foto vervangen voor deze :

Afbeeldingslocatie: http://drooglevah.kapnah.nl/homepage/show/1110588.jpg

Nog steeds in resto maar in ieder geval een betere foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Had ik al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Van de mijne is ook wel een betere als het goed is. Bv. die met de tram er op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:42:
Van injectiesystemen heb ik ook niet heel veel kaas gegeten, doe mij maar een carb 8)
Injectie :) Kan je vermogen mee winnen want je zit niet beperkt in je luchtstroom.
Knightwolf schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:45:
Als er een injector niet goed meedoet is dat zelfs levensgevaarlijk voor je blok. Ken iemand met een Cosworth die aan zoiets een vastloper overhield... de zuiger en zuigerwand bleek gesmolten te zijn :X !! (weet niet meer precies, zoiets iig, heb er ook ooit foto's van gezien)
Dan moet je toch ook alle waarschuwingen hebben genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Met mij win je absoluut geen vermogen. :9

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
injectie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:41:
Met mij win je absoluut geen vermogen. :9
We gaan van goede systemen uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Chevy454 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:01:
[...]

Dan moet je toch ook alle waarschuwingen hebben genegeerd.
Welke waarschuwingen? Een te arm mengsel in een van de cylinders merk je niet zogauw. Maar kzei al, hoe of wat weet ik niet, was er niet bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Blok is er uit 8)

Boel werk, maar viel niet tegen. Niks afgebroken, geen dolgedraaide koppen of andere frustraties.
Nu alleen nog ff bouten hebben om 'm aan de bok te hangen, dan kan 'ie open :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Met of zonder bak eruit gelepeld? Geen problemen met uitlaatspruitstukken? Met headers heb je meestal wel een probleem dat die niet over de draagarmen willen bij het eruit takelen. Tenminste bij mijn Firebird was dat zo.

Post 950 in dit mooie topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zonder bak, welke overigens maar met 4 ipv 6 bouten vast zat..

Uitlaatspruitstukken heb ik laten zitten, waren zo los (headers). Maar de hele uitlaat ga ik ook overnieuw doen, ze hebben de flenzen aan elkaar gelast ipv gebout |:( en ik wil de bochten over de as en eindstukken netter hebben. Maar dat komt allemaal nog.

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/1159/img4948xn3.jpg
Try this with yo' Honda >:)

Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/8200/img4952jj8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/9271/img4973kf7.jpg
O+

Afbeeldingslocatie: http://img329.imageshack.us/img329/5718/img4964hv6.jpg
'78 Impala lowrider van 'n maat, nu compleet werkend met airride 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:59

_Ernst_

Mark It Zero!

:D

Hoef ik met m'n alto niet te proberen nee :+

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Broken down Heroes

Afbeeldingslocatie: http://images.dpchallenge.com/images_portfolio/47216/print_preview/253641.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1939_ford.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1930_Chrysler.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1931_Ford.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1931_Ford2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1929_hupmobile.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1938_GMC.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1938_plymouth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1939_Ford_deluxe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1939_Ford_Standard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1939_Plymouth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1940_Buick.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1940_Dodge2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.photojournalistas.com/Sept-Oct_2002/Broken_Down_Heros/Photos/1946_Ford.jpg

Ach weet je, mocht je meer willen zien, kijk dan zelf maar hier

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Gave foto's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg hoog op z'n pootjes lijkt ie niet te staan. Zelfs niet zonder jou in het vooronder. En ik neem toch aan dat dat blok een veelvoud van jou weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hij is toch wel 'n stuk omhoog gekomen hoor, cm of 10 denk ik. Op 't moment dat ik er in sta sta ik zelf op de grond, maar had al wel alle accesoires en vloeistoffen eraf.
En ik lijk dik op die foto, maar ben maar 'n dunne lange slungel dus dat blok weegt idd een veelvoud van mezelf ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Bestla schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:07:
Even nog een foto tussendoor omdat ik meer plaatjes wil zien in dit topic :)

[afbeelding]
Moet het perse je eigen auto zijn? Want als het ook een auto van de zaak mag zijn heb ik nog wel paar vette foto's :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bouweenpc.nl/kenny/Viper/PICT0031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bouweenpc.nl/kenny/Viper/Viper%20017.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

BFmango schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:56:
[...]

Moet het perse je eigen auto zijn? Want als het ook een auto van de zaak mag zijn heb ik nog wel paar vette foto's :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Eigen auto hoeft niet hoor, maar mag wel mits dat het een yank is natuurlijk. Het gaat hier voornamelijk om sleutelverhalen aan V8 motoren en foto's van vette bakken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Waarom vind ik die chrome velgen zo bartsmit plastic uitzien op die viper :X .... Had veel liever gunmetalgrey kleurtje gezien ofzo. Noujah die heb je ook zo wel als je 3 keer van 100 naar 0 remt met volle kracht :P :> ...
Heerlijk topic :) ik ga er vaker rond neuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Verschrikkelijk mooie en zeer stoere wagen zo'n Viper.
Al is de 1e gen in mijn ogen nog steeds de mooiste, is nog de meest rouwe om te zien.
Schijnt net zo giftig te rijden als dat hij er uit ziet.
Afbeeldingslocatie: http://images.consumerguide.com/autoreview/400x266/1992-2002-Dodge-Viper-92103411000302.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/vhcommodore308sle/dave_viper_02.jpg

Toetemijmaar1daarvan :9~ O+ (wel met de originele velgen dan natuurlijk :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.rexkaile.com/motorshow/dodge_viper_0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oldamericars.com/Foto/Owners/Roby1Kenoby_Viper/Img_0011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.oldamericars.com/Foto/Owners/Roby1Kenoby_Viper/Img_0014.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 14-11-2006 19:47 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik weet nog steeds niet welke ik mooier vind, wel de eerste generatie maar de GTS of de Cabrio met hardtop, de opzich erg aangeknutselde achterkant met spoiler van de GTS heeft ergens ook een geweldige charme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ik ga voor de 1st-gen GTS-Coupé in het blauw met witte strepen :9

Verder wat jij bedoeld met de 'cabrio', is eerder een Roadster aangezien hij zo van origine is ontwikkeld :) En hij heet dan de RT/10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hier nog wat Viperpics :P zo'n Viper is eigenlijk toch best klein vergeleken zo'n TransAm he :P of is zo'n TransAm nou gewoon zo groot? :+

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~bernsen/tweakers/IMG_8909.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~bernsen/tweakers/IMG_8911.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~bernsen/tweakers/IMG_8913.jpg

Verder nog volgens mij niet eerder gepostte pics

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~bernsen/tweakers/IMG_6210.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~bernsen/tweakers/IMG_8566.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:34

Arfman

Drome!

Dat "dak" van die Viper :X :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Tsja het is een cabrio/roadster met een apart dak, 't ziet er inderdaad een beetje lullig uit. Maargoed hij is ook niet bedoeld om bij 5 graden boven nul door een regenbui te rijden ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Meer om met grote snelheid en 30 C over Nevada Highway 50 te rijden.
Volgens het onderbord wat ik daar gezien heb, is het de eenzaamste weg in de VS :)

Afbeeldingslocatie: http://www.route50.com/day18a.gif

Gave weg trouwens, je bent blij dat er leven is op deze planeet als je na anderhalf uur pas de eerste auto tegen komt. >:)

[ Voor 36% gewijzigd door Bestla op 15-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

doe of probeer dat dan ook niet :P

er stond hier (ede) een geele amerikaan voor het stop licht... Vrowm Vrowm, bij elke keer dat hij gas gav gingen de achterwielen een paar rondje's zonder dat hij bewoog...

Gewoon TE vet :P

http://www.youtube.com/watch?v=1-KKYoiFgB4 <-- Viper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Bestla schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:39:
Meer om met grote snelheid en 30 C over Nevada Highway 50 te rijden.
Volgens het onderbord wat ik daar gezien heb, is het de eenzaamste weg in de VS :)

[afbeelding]

Gave weg trouwens, je bent blij dat er leven is op deze planeet als je na anderhalf uur pas de eerste auto tegen komt. >:)
Dat zou voor mij al 1 reden zijn om een keer naar de USA te gaan, lijkt me echt te bruut om daar over zo'n weg te cruisen :9

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64033

_Ernst_ schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:37:
[...]

Dat zou voor mij al 1 reden zijn om een keer naar de USA te gaan, lijkt me echt te bruut om daar over zo'n weg te cruisen :9
Na een paar kilometer begint alleen maar rechtdoor zonder bochten en of andere afleiding ook wel te vervelen lijkt me? Maar voor de beleving / ervaring zelf is het natuurlijk wel leuk, maar niet gewoon om te cruisen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top speed test track :P

• Knightwolf
Absoluut :9 maar denk dat je je niet moet vergissen in de staat van het wegdek, volgens mij is het niet overal even geweldig :X

• Ad de Jong
btw nog nooit een TA convertible gezien.......... zal dus wel geen fabriek af product geweest zijn neem ik aan.

Edit: er zijn er dus wel meer van.....
http://www.gtmotorcars.com/detailcar.asp?id=458
Afbeeldingslocatie: http://www.gtmotorcars.com/pictures/80fb1lf.jpg
http://www.transamtech.com/converttech.html
Nog niet eens verkeerd om te zien...
Afbeeldingslocatie: http://www.transamtech.com/pics/convert/80_conver-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.transamtech.com/pics/convert/80_conver-2.jpg

Tja wat zal ik dan van deze zeggen;
Afbeeldingslocatie: http://www.78ta.com/15791c920.jpg

http://www.firebirdtransamparts.com/fun/fun.htm :'(

Mijn profiel op Discogs

Hé de Kammback is best cool hoor. De 3rd Gen versie is ook wel tof :)

BTW .. Convertible: check this out: klik (as usual .. need more power, insert corvette engine :P )

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter

• Knightwolf
Wel kicke bak zo :)

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Tsja...
Afbeeldingslocatie: http://www.motorpasion.com/archivos/images/mustang_cobra-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motorpasion.com/archivos/images/mustang_cobra-02.jpg

beetje jammer. 2 amerikanen aan elkaar plakken.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Hij staat al te koop. Hij werd zeker te vaak uitgelachen en wil hem nu kwijt. I don't blame him for that ;)
Anoniem: 64033 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:38:
[...]

Na een paar kilometer begint alleen maar rechtdoor zonder bochten en of andere afleiding ook wel te vervelen lijkt me? Maar voor de beleving / ervaring zelf is het natuurlijk wel leuk, maar niet gewoon om te cruisen volgens mij.
Niet alleen rechtdoor is die weg, maar eerder berg op berg af. Kijk maar eens op de kaart van Nevada. Dan zie bergruggen van noord naar zuid lopen, en Highway 50 is juist oost<-> west.
Wel lekker is dat je daar zo hard mag rijden als redelijkerwijs mogelijk is >:) Geen fabeltje maar gesproken met diverse mensen uit de regio die dit zeiden.

Wat maakt het ook uit daar, je komt borden tegen van " next service 90 miles" >:)

[ Voor 80% gewijzigd door Bestla op 16-11-2006 17:36 ]

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Bestla schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:30:

Niet alleen rechtdoor is die weg, maar eerder berg op berg af. Kijk maar eens op de kaart van Nevada. Dan zie bergruggen van noord naar zuid lopen, en Highway 50 is juist oost<-> west.
Wel lekker is dat je daar zo hard mag rijden als redelijkerwijs mogelijk is >:) Geen fabeltje maar gesproken met diverse mensen uit de regio die dit zeiden.

Wat maakt het ook uit daar, je komt borden tegen van " next service 90 miles" >:)
Mag dat ook echt, of is het meer zo dat niemand je tegenhoud? :P Want de maximum snelheden in de USA waren volgens mij toch vrij strikt, en ook niet al te hoog. Of geldt daar dus gewoon geen maximum?

Last.fm

• Ad de Jong
Hoezo vergane glorie :'(

Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/20_firecars_84773.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/06_firecars_73806.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/02_firecars_81257.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/09_firecars_85584.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/05_firecars_93602.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/04_firecars_91704.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/17_firecars_68047.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/01_firecars_172312.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/23_firecars_121444.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/15_firecars_74680.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/18_firecars_106441.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/11_firecars_72978.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/19_firecars_88334.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/13_firecars_37695.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/14_firecars_72078.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/21_firecars_62790.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/07_firecars_190600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/12_firecars_84895.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/22_firecars_104581.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/08_firecars_95666.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/10_firecars_162922.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ziza.ru/other/112006/16/other/firecars/16_firecars_71856.jpg

En dan te bedenken dat die dingen (of is het alleen de laatste jaren) tot in de puntjes gepoets rond gereden hebben..... :(
Afbeeldingslocatie: http://www.jayski.com/schemes/2005/stuff/fire-truck-3b.jpg

Mijn profiel op Discogs

Anoniem: 37526

Dat is gewoon ratlook man :Y)

• Knightwolf
Kun je ook gezelligere dingen posten Bandietje? :P

• Ad de Jong
Zo iets bedoel je...........
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/july_14g04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/july_17y02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/july_22y03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/july_22y04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/july_highway00025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/2y20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/d20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/_588__20_web_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/_282__20_web_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/_637__20_web_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/_615__20_web_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/_383__20_web_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/59cadillac.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/chevelle.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/musclecarbabe_pic01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img465.imageshack.us/img465/5487/49fordtruck29jv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/2810/49fordtruck32lc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/11s_shoot_1_138a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/11s_shoot_1_099a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfever.com/albums/userpics/14722/xzac.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfever.com/albums/userpics/10171/photo_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/05k1e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/15g08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/15g07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/2y25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfever.com/albums/userpics/16393/Image6%7E2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfever.com/albums/userpics/16393/1345.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tuningfever.com/albums/userpics/16393/036%7E0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/6122/flor47bomb207ub.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/9615/flor47bomb315xp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-mustang.com/uploads/forums/001_489.jpg

Of is het iets te veel van het goede, of andere wensen of of of......... >:)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

ga van mn auto af gek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ja dit zijn zeker leukere pics :9 maar je crosspost wel erg veel de laatste tijd tussen AAP en GoT he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Tis ook nooit goed he :(

Tja er zijn er hier die nooit op AAP komen he en wil ze hier ook mee laten genieten :P
Maarja als het niet gewaardeerd word dan stop ik er wel mee hoor :'(

:P

Edit: vooruit dan plaats ik er hier wel een paar die ik niet op AAP zal zetten oke
Afbeeldingslocatie: http://thx2.net/hot-chicks-fast-cars/images/94Viper-10_jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://thx2.net/hot-chicks-fast-cars/images/94Viper-1_jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/corvette27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/stevens.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/Dsc_cwb_July06_34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/Dsc_cwb_July06_33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kiwidragracing.com/multimedia/cars_with_babes/Dsc_cwb_July06_08.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Ad de Jong op 17-11-2006 01:04 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*vakantie naar nieuw-zeeland plant*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MWah .. een 540 kan er wel mee door. Maar waarom niet gelijk een 572 crate engine dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

_Ernst_ schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:29:
[...]

Mag dat ook echt, of is het meer zo dat niemand je tegenhoud? :P Want de maximum snelheden in de USA waren volgens mij toch vrij strikt, en ook niet al te hoog. Of geldt daar dus gewoon geen maximum?
Ten eerste, Nevada heeft net als iedere staat het recht om zelf de limieten vast te stellen. Op die weg geld eerder een adviessnelheid van 75 mile, maar daar hoef je je niet aan te houden omdat die weg zoooo leeeeg is dat het niet gevaarlijk geacht wordt om harder te rijden.
Tne tweede, Ga daar niet met 300 km rijden want dan wordt je alsnog gepakt. Ivm de afstanden daar rijd er geen politie maar vliegt er regelmatig een vliegtuig over om te kijken naar pechgevallen en/of wreckless drivers.

@ the Bandit: ja ik kom op AAP maar dat wist je al ;) Maarrre die foto's met chicks zijn wel geschikt voor een nieuwe startpost, dus regel dat ff met H-P als je wil :) :9~

Topic op AAP , KIJKEN!!!!
Custom Firebird

Aan deze gast heb ik mijn achterlichten verkocht en mijn achterraam :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 17-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang het een driver is, is ie ws. wel wreckless ja ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

Bestla schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:35:
[...]

Topic op AAP , KIJKEN!!!!
Custom Firebird

Aan deze gast heb ik mijn achterlichten verkocht en mijn achterraam :)
Zo zie je maar weer, met tijd, ruimte en een ziekegeest kun je echt mooie dingen maken!

heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Vandaag maar even verder rommelen aan mijn auto. Carb moet nog afgesteld worden en kijken of ik de koplampen aan de praat krijg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Schiet eens 'n filmpje met pruttelende motor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Ik heb niets om beeld MET geluid hier neer te zetten :/

Je zal toch moeten wachten tot je hem irl ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ik wil ook wel beeldmateriaal MET geluid bij je komen maken hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Doen we als hij klaar is en de weg op mag. dan spreken we wat af via Pm/Dm or whatever :)

post 997 btw :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 27-11-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ja ik heb 'n nieuwe OP klaarstaan, wanneer kannie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Als we over de 1000 zijn ?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste