HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Verzekeringen zijn altijd knap knudde geweest wat betreft telefoons. M'n vriendin heeft bij een uitzendbureau gewerkt waar een of andere knuppel haar 6810 (oid) had weg gegrist... ze had het niet gezien maar haar collega wel. Je kunt iemand niet verplichten op dat moment om te blijven totdat oom agent een keer komt opdagen dus dat liep ook nergens op uit. Vervolgens ook aanspraak willen maken op de verzekering na aangifte gedaan te hebben. Zelfs met een politie verklaring kregen we _niets_ uitgekeerd.

Uiteindelijk zelf een nieuw toestel kunnen kopen en ook direct de verzekering stopgezet. We zijn beiden erg zuinig op de toestellen en de kans dat er iets mee gebeurt waarbij de verzekering wel dekt is te verwaarlozen.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:52:
[...]

Ik heb hem via de online shop van T-Mobile besteld, voorzover ik weet krijg ik daar geen korting. Het is gewoon Relax Web 150 voor 16,50 per maand voor 2 jaar, en dan 9,50 per maand voor PIT en 59,95 bijbetalen. Maar idd is die bijbetaling pas in april van 80/90 euro naar 60 euro gegaan.

En ik heb de SIM unlock toch maar gedaan, en werkt idd perfect. Heb nu ook ineens een GPRS-verbinding hier in de buurt, maar die zal wel van Telfort zijn, dus zal wel weer geld kosten.
ik denk ik zoek het even voor je op... maar de t-mobile site is niet echt consequent

Relax 150 € 21,50 --> https://www.t-mobile.nl/p...ils_relax_abonnement.aspx
Relax 150 € 16,50 -->https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/rateplan/postpaidoverview.aspx?vid=ResidentialRateplanPostpaidOverview&tab=Relax

ik ben nu op het werk dus kan niet in me contract kijken, maar het zou idd mooi zijn als ze gewoon permanent de prijzen omlaag hebben gedaan :D
maar ik dacht iig dat het alleen de 1e 6 maanden € 16,50 was ipv € 21,50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op verkeerde pagina... excuus

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Hèhè, eindelijk... Ik heb smartphonestunt.nl vanochtend gebeld. Het zou nog even duren voordat de MDA Pro geleverd kon worden. Toen heb ik gevraagd of ik mijn bestelling kon annuleren, want inmiddels was ik er achter gekomen dat de T-mobileshop in Utrecht ze nog op voorraad heeft. Mijn bestelling is dus geannuleerd (met een compliment voor smartphonestunt.nl voor hun begrip en medewerking) en ik heb nu de MDA Pro in mijn bezit!! Joepie!
Ik ben vanmiddag vrij, dus dan ga ik lekker effe klooien!

Edit: de verkoper van de T-mobileshop adviseerde mij om direct bij thuiskomst, voor gebruik van het apparaat, te updaten naar de nieuwste ROM. Dit voordat ik alle gegevens heb opgeslagen op het apparaat. Vond ik wel goed van hem, want veel verkopers weten daar weinig tot niets van.

[ Voor 30% gewijzigd door Wtrdk op 31-05-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Een vriend van me werkt bij T-Mobile en melde dat hij een mail had gekregen met de mededeling dat wanneer er een MDA Pro werd verkocht er melding moest worden gemaakt van de nieuwe ROM. Dit omdat T-mobile "last" had van de mensen die belde of er binnenkort een nieuwe rom uitkwam of dat ze een andere mochten installeren. Dit komt dus overeen met het bericht van W.D

[ Voor 3% gewijzigd door Mentox op 31-05-2006 14:24 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

De MDA Pro is van de site van Smartphonestunts.nl verdwenen. Ik heb net (13:00) even gebeld ivm mijn order. Men zal alles proberen om de orders die bij T-Mobile zijn geplaatst daadwerkelijk tegen de actiecondites te laten uitleveren. Mocht het onverhoopt niet lukken, dan wordt dat direct per e-mail aan de desbetreffende klanten gemeld. De moeilijkheid zit dus niet bij SmartphoneStunts maar bij T-Mobile.

Afwachten :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
w.d schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:40:
[...]

Op het moment dat de simlock daadwerkelijk verwijderd is kun je gewoon elke andere radio-rom terugzetten, hij blijft dan simlockvrij... Dus als er later weer een update komt kan je die er gewoon overheen zetten. Lees maar eens verder op het XDA-developers forum (http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=32)
Dat niet alleen, het is zeer aan te raden om het meteen te doen, de hacked rom heeft wat nadelen (bij veel mensen werkt umts niet meer bijv).

Mijn MDA Pro was trouwens ook 26 p/m 2jr plus 60.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasper Janssen op 31-05-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:18:

Relax 150 € 21,50 --> https://www.t-mobile.nl/p...ils_relax_abonnement.aspx
Relax 150 € 16,50 -->https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/rateplan/postpaidoverview.aspx?vid=ResidentialRateplanPostpaidOverview&tab=Relax

ik ben nu op het werk dus kan niet in me contract kijken, maar het zou idd mooi zijn als ze gewoon permanent de prijzen omlaag hebben gedaan :D
maar ik dacht iig dat het alleen de 1e 6 maanden € 16,50 was ipv € 21,50...
Das heel konsekwent hoor. Relax 150 kost 21.50 en Relax Web 150 kost 16.50. ZIjn gewoon verschillende abos. Die 16.50 geldt gewoon voor de looptijd van het abonnement, er staat op mijn contract in ieder geval nergens dat het na 6 maanden omhoog zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

hallo,

sinds een week ben ik ook een trotse eigenaar van mijn t-mobile mda pro (ondertussen is 't al een qtek 9000 geworden ;))

maar ik heb een probleem met active sync-en... hij synced wel, maar als ik thuis ben en daar mijn qtek aan mijn laptop hang en mijn laptop heeft zijn draadloze netwerkkaart aanstaan, dan klapt mijn complete draadloze netwerk eruit (bedraad blijft wel werken) en moet ik mijn router resetten om weer te kunnen internetten.

hebben meer mensen dit probleem of ben ik weer eens de enige? owhja, m'n router is een speedtouch 715 (zoiet geloof ik)

heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en wat ik hieraan kan doen?

met mijn vorige pda (hp 2210) had ik dit probleem niet, maar die gebruikte ook nog de oude active sync die weer geen gebruik van ip maakte.... ik denk dus dat het probleem daar ergens ligt, maar wat ik eraan kan doen...?

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
Ik heb nu twee dagen de nieuwe T-mobile ROM in plaats van de Qtek ROM. Ik heb voor de nieuwe T-mobile gekozen omdat ik het stroomverbruik van de Qtek wel erg hoog vond, een stuk hoger dan de I-mate bijvoorbeeld. Ik dacht dat het niet mogelijk zou zijn maar de T-mobile ROM vraagt nog meer stroom dan de Qtek! Ik haal niet eens een dag terwijl ik er niet zo heel veel mee doe. Hebben meer van jullie deze ervaring?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Het schijnt nogal veel te schelen als je 'receive all incoming beams' uitvinkt. Voor zover ik weet staat dat in de qtek-rom standaard uit, in de nieuwe t-moile-rom staat het standaard aan.
Ik merk er overigens tot nu toe niet echt veel van, de hele dag mee zitten spelen en umts altijd aan, batterij is nu ongeveer op de helft. Vergelijkbaar met de qtek-rom.

[ Voor 34% gewijzigd door E-Rick op 31-05-2006 21:41 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:44:
[...]

Das heel konsekwent hoor. Relax 150 kost 21.50 en Relax Web 150 kost 16.50. ZIjn gewoon verschillende abos. Die 16.50 geldt gewoon voor de looptijd van het abonnement, er staat op mijn contract in ieder geval nergens dat het na 6 maanden omhoog zou gaan.
my mistake |:(

staat idd ook relax web op mijn contract :Y)

vraag me dan echter wel af wat de verschillen tussen die abbos zijn maarja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:05:
[...]

my mistake |:(

staat idd ook relax web op mijn contract :Y)

vraag me dan echter wel af wat de verschillen tussen die abbos zijn maarja O-)
Alleen de prijs, WEB is wordt alleen via het internet verkocht.

Ik heb de mijne inmiddels ook geupdate, eerst ging het gruwelijk mis, maar bij een 2de poging verliep alles soepel. Ik kan helaas weinig over de batterij zeggen omdat ik de mijne niet heel vaak gebruik (ik heb standaard alle verbindingen uit). Ik gebruik nu trouwens de T/M ROM maar niet T/M gecustomized. Beam staat dan ook standaard aan. (Dat komt zeker op Ira neer, aangezien BT uit staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
E-Rick schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:40:
Het schijnt nogal veel te schelen als je 'receive all incoming beams' uitvinkt. Voor zover ik weet staat dat in de qtek-rom standaard uit, in de nieuwe t-moile-rom staat het standaard aan.
Ik merk er overigens tot nu toe niet echt veel van, de hele dag mee zitten spelen en umts altijd aan, batterij is nu ongeveer op de helft. Vergelijkbaar met de qtek-rom.
das het eerste wat ik heb uitgezet.. alles staat uit, BT, IR, WiFi, alleen de telefoon module heb ik op automatisch aangezien ik op plaatsen met en zonder UMTS bereik kom. Maar dat had ik ook met de Qtek ROM. Misschien toch maar weer eens de I-mate ROM proberen, daar ben ik nog steeds het meest tevreden over.

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 31-05-2006 23:54 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Kassad schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:53:
[...]

das het eerste wat ik heb uitgezet.. alles staat uit, BT, IR, WiFi, alleen de telefoon module heb ik op automatisch aangezien ik op plaatsen met en zonder UMTS bereik kom. Maar dat had ik ook met de Qtek ROM. Misschien toch maar weer eens de I-mate ROM proberen, daar ben ik nog steeds het meest tevreden over.
Vraagje: Out-of-the-box is I-mate van nature toch het traagst (vanwege de virusscanner, ander apps etc.) Of heb je het over een i-Mate rom zonder extended ROM of een "getweakte" ROM? Het verbaasd me nogal, omdat ik normaal juist het tegenovergestelde (over i-mate's ROM's in 't algemeen) lees.

[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 01-06-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
E-Rick schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:40:
Ik heb er inderdaad meer mensen over gehoord dat dat zou schelen, maar ik merk geen verschil. Batterij gaat iig nog steeds snel leeg met de Qtek ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
hplos.nl schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:22:
hallo,

sinds een week ben ik ook een trotse eigenaar van mijn t-mobile mda pro (ondertussen is 't al een qtek 9000 geworden ;))

maar ik heb een probleem met active sync-en... hij synced wel, maar als ik thuis ben en daar mijn qtek aan mijn laptop hang en mijn laptop heeft zijn draadloze netwerkkaart aanstaan, dan klapt mijn complete draadloze netwerk eruit (bedraad blijft wel werken) en moet ik mijn router resetten om weer te kunnen internetten.

hebben meer mensen dit probleem of ben ik weer eens de enige? owhja, m'n router is een speedtouch 715 (zoiet geloof ik)

heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en wat ik hieraan kan doen?

met mijn vorige pda (hp 2210) had ik dit probleem niet, maar die gebruikte ook nog de oude active sync die weer geen gebruik van ip maakte.... ik denk dus dat het probleem daar ergens ligt, maar wat ik eraan kan doen...?
Dit is een bekende bug in Activesync 4.1, en wellicht ook al in 4.0. Doe je verder niet veel aan helaas, voor zover ik weet. En dan vliegt inderdaad niet alleen de computer waar je hem aan hangt eruit, maar ook alle anderen op het netwerk, dus dat is wel echt lastig als dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Bah, mijn Gmail komt nu helemaal niet meer binnen op m'n mda. Heeft iemand Gmail werkend en zo ja, wat zijn je instellingen? Ik gebruik de nieuwe (en onaangepaste) t-mobile rom. Ik heb al geprobeerd mijn Gmail-acount opnieuw in te stellen, dit heeft echter niet geholpen.

edit: ik zie net dat in de pop-instellingen binnen gmail het volgende staat ingesteld: 'enable POP for all mail that has arrived since [paar minuten geleden]' in plaats van 'enable POP for all mail' wat ik oorpspronkelijk heb ingesteld. Nadat ik de instelling weer op 'all mail' heb gezet begint alle mail weer binnen te stromen op mn MDA. Nu nog hopen dat het zo blijft :)

edit2: Hmm, alleen maar oude mail. meest recente: 7 november 2005. En waar zit de "mark all as read"???

edit3: na een soft reset komen er weer een zooi (maar nog niet alle) mails binnen. En in de inbox-view kan je meerdere mails selecteren door te slepen met het pennetje, en dan zit in het context-menu de optie 'mark as read'

edit4: Okee, ik heb 4 berichten gewist en na een check komen er, je raadt het al, 4 mails binnen. Het zou toch niet zo zijn dat er maximaal 349 berichten bewaard worden?

[ Voor 105% gewijzigd door E-Rick op 01-06-2006 11:55 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Ik heb sinds gisteren m'n MDA Pro en ik moet zeggen dat het heerlijk speelgoed is. A2DP werkt redelijk, de audiostrom is constant, maar zo af en toe klinkt het als een vastlopend (of vertraagd afgespeeld) cassettebandje.
Ik heb gisteren bij T-mobile ook gelijk 'web 'n walk' afgesloten maar hoe kan ik zien of dat al geactiveerd is? Het zou zo'n 24 uur duren, maar ik durf nu niet de gok te nemen om te gaan internetten en vervolgens een torenhoge rekening te krijgen!
Ik kan er op de site van T-mobile ook niet veel over vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Bij mij zou het activeren van PIT (ik neem aan dat je PIT hebt afgsloten) ook max 48 uur duren (werd me verteld in de T-Mobile shop), maar toen ik na 2 dagen nog steeds het beloofde sms-je niet had gekregen heb ik de helpdesk gebeld en daar werd me verteld dat PIT direct al geactiveerd was.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
w.d schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:07:
Ik heb sinds gisteren m'n MDA Pro en ik moet zeggen dat het heerlijk speelgoed is. A2DP werkt redelijk, de audiostrom is constant, maar zo af en toe klinkt het als een vastlopend (of vertraagd afgespeeld) cassettebandje.
Ik heb gisteren bij T-mobile ook gelijk 'web 'n walk' afgesloten maar hoe kan ik zien of dat al geactiveerd is? Het zou zo'n 24 uur duren, maar ik durf nu niet de gok te nemen om te gaan internetten en vervolgens een torenhoge rekening te krijgen!
Ik kan er op de site van T-mobile ook niet veel over vinden. Iemand een idee?
3G verbinding aanmaken met als naam T-Mobile UMTS en als accesspoint internet
meer niet.

zolang je geen gebruiker of wachtwoord opgeeft krijg je geen rekeening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb de engelstalige versie van de MDA-Pro. Nu wilde ik de ROM-Update van de T-Mobile site erop zetten, maar deze werkt niet. (Nederlandse versie, wrong Country Code). Ik heb zitten zoeken naar de engelstalige ROM-update, maar krijg deze niet gevonden. Weet iemand waar ik deze kan vinden?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:53:
Ik heb de engelstalige versie van de MDA-Pro. Nu wilde ik de ROM-Update van de T-Mobile site erop zetten, maar deze werkt niet. (Nederlandse versie, wrong Country Code). Ik heb zitten zoeken naar de engelstalige ROM-update, maar krijg deze niet gevonden. Weet iemand waar ik deze kan vinden?
Heb je niet per ongeluk voor de update voor de MDA Vario gekozen?
[/edit] Download link (Deze staat ook in de startpost!)

[ Voor 17% gewijzigd door robert-630 op 01-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Ik was op zoek naar goede SW die op WM5 kan draaien en vond dit op deze uitstekende site! (Duitstalig met verwijzingen naar Engelstalige SW) :+

Ga voor het SW-overzicht naar: http://www.praktiker.at/bestenliste/index.html

[ Voor 4% gewijzigd door JeeVee op 01-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
robert-630 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:23:
[...]

Heb je niet per ongeluk voor de update voor de MDA Vario gekozen?
[/edit] Download link (Deze staat ook in de startpost!)
Nope, voor de Pro. Maar als ik deze probeer te installeren krijg ik wrong Country code. Ik vermoed omdat dit een nederlandstalige versie is en ik een engelstalige versie heb. Ik zat te zoeken op de engels site van T-Mobile, maar daar kan ik geen downloads op vinden.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Ik heb het volgende probleem met m'n mda, het is waarschijnlijk niet uniek voor dit model maar toch maar eerst even hier vragen. Als ik opera mobile of de nieuwe google maps applicatie http://www.google.com/gmm/index.html installeer, dan werken ze beide wel, maar die midlet manager blijft de hele tijd vragen of ik die applicatie toe wil staan om een bitje van het internet te halen. Eenmalig per sessie zou niet zo'n ramp zijn, maar met name de google applicatie vraagt er bij elke toetsaanslag om "Allow this time". Je kan ook niet "yes" doen op het toetsenbordje maar moet elke keer weer met je pennetje op ok drukken, hier word ik een beetje moe van nu. :'(
Bij de security options van die midlet kan je bij "internet access" alleen "no" en "ask each time" aanvinken, er is dus geen "allow this session" of "allow always" optie.
Heeft iemand een idee of hier wat aan te doen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

appart dat het hele draadloze netwerk plat kan worden gegooit door een programmatje als active sync.... maargoed.

heeft iemand al geprobeerd om een mp3 als ringtone in te stellen dan?

ik kan het programmatje wat hiervoor in TS staat wel installeren, maar vervolgens kan ik deze nergens terug vinden, of een optie bij zegmaar 'rechtermuisknop' bij een mp3.

hoe kan ik WEL een mp3 als ringtone instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hplos.nl schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:02:
appart dat het hele draadloze netwerk plat kan worden gegooit door een programmatje als active sync.... maargoed.

heeft iemand al geprobeerd om een mp3 als ringtone in te stellen dan?

ik kan het programmatje wat hiervoor in TS staat wel installeren, maar vervolgens kan ik deze nergens terug vinden, of een optie bij zegmaar 'rechtermuisknop' bij een mp3.

hoe kan ik WEL een mp3 als ringtone instellen??
Ik had het werkend voor de nederlandse update en erna, als je het echt geinstalleerd hebt, ga dan naar een mp3 file and 'right click' er op dan moet helemaal onderaanstaan set as ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ik heb gewoon een MP3tje in mijn Windows\Rings staan, en dan kan ik die kiezen in de lijst van ringtones. Die CAB uit de TS zorgde er bij mij alleen voor dat ik ook MP3tjes van mijn Storage Card etc. kon kiezen, weet niet meer of "Set as Ringtone" in het menu stond (maar afgaand op de register-instellingen die die CAB doet zal dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:24:
Ik heb gewoon een MP3tje in mijn Windows\Rings staan, en dan kan ik die kiezen in de lijst van ringtones. Die CAB uit de TS zorgde er bij mij alleen voor dat ik ook MP3tjes van mijn Storage Card etc. kon kiezen, weet niet meer of "Set as Ringtone" in het menu stond (maar afgaand op de register-instellingen die die CAB doet zal dat wel).
Ja ik had vanmorgen in de bus ook ff geken als dit mogelijk was.

Weet jij misschien ook inwelke map die bestanden van de systeem geluiden zin voor bijvoorbeeld de alarm ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Even een paar ervaringen met de nieuwe T-mobile rom (met 1.11 radio)

SPB Pocket Plus zorgt voor veel problemen (vastlopers). Sinds ik die weg heb gegooid werkt alles stukken beter.
Helaas laat het a2dp nog wat te wensen over. Op zich heb ik weinig last van lags (hoogstens 1 x per nummer, da's natuurlijk wel 1x te veel) maar het geluid klinkt heel vaak als een cassettebandje wat op onregelmatige snelheden wordt afgespeeld. Soms gaat de pitch midden in een nummer opeens naar beneden of juist een stukje naar boven, zodat je rare vervormingen krijgt. Het is ook weer niet zo dat de muziek erg vern*%kt wordt, maar het is best wel storend.
Voorlopig moeten we het er maar mee doen, want ik heb nog geen oplossing kunnen vinden, ook niet op xda-developers.com
Magic Button heeft nogal wat problemen met de telefoonfunctie, maar na het aanpassen van wat instellingen (phone aantikken en ingedrukt houden 'keep alive' en 'don't show when inactive' aanvinken) werkt dit nu perfect.
Als er meer dingen opvallen zal ik dit berichtje aanpassen.
EDIT:
De problemen met Magic Button blijven... In het begin leek het dat het opgelost was, maar na een dagje klooien zie ik dat ik vaak niet meer in het Today-scherm terug kan komen, waar ik ook klik!

ROM: 1.30.115 WWE
Radio: 1.11.00
ExtROM: 1.30.233 WWE

[ Voor 13% gewijzigd door Wtrdk op 02-06-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de MDA PRO niet meer bij t-mobile online staan. Is er wat nieuws onderweg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Inderdaad ja

lijkt mij sterk, anders hadden we van i-mate ook wel een nieuw model gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb eergisteren Qtek Nederland een mail gestuurd met diezelfde vraag, maar er is voorlopig nog niets bekend of er uberhaupt een opvolger op komst is. Ze hadden wel een lineup gegeven voor Q3 maar daar zit alleen de 9600 tussen wat de opvolger van de 9100 is. Ik denk dat als er een opvolger komt, dat die niet eerder dan Q4/2006 of Q1/2007 komt.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Vandaag belde Smartphonestunts.nl met de mededeling dat ze de MDA Pro tot hun spijt niet konden leveren. Allemaal heel correct en zakelijk. Tot nu toe alleen positieve ervaringen. Ik heb het contract afgezegd en ben op goed geluk (ze hebben GEEN vermelding in de telefoongids) naar de dichtsbijzijnde T-Mobile Shop (60km heen en terug) gereden, waar hij zo uit het schap kon worden gepakt en ik vrolijk de winkel verliet met een al werkende MDA Pro. Nog even snel wat display protectievelletjes aangeschaft (HP iPAQ Screen Overlays past, wel duur 20 euro Dixons maar wel voor 12 exemplaren) en nu maar even snel gaan updaten en genieten :Y).

Tip voor liefhebbers, probeer het nu bij T-Mobile Shop zelf.

Later ontdekte ik een bijgesloten protectievelletje in het MDA Pro doosje. Dus schermprotectievelletjes kopen is de eerste tijd overbodig.

[ Voor 10% gewijzigd door JeeVee op 02-06-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

PS de opvolger van de MDA VARIO, de MDA VARIO II komt in september wist men mij in de T-Mobile winkel te vertellen. De specs zien er smakelijk uit en hij is veel beter dan de MDA VARIO. Specs zijn op te vragen onder "QTEK 9600" of onder "MDA VARIO II" in dit forum. Als ik de keuze had zou ik nu gaan voor de MDA VARIO II qua grootte. Dus als wachten een optie is.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Qua grootte :? ? de vario en vario2 hebben toch allebei een 2.8" schermpje ? De behuizing zal dan ook wel niet veel verschillen. Geen centimers iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Qua grootte bedoel ik tov de MDA Pro en de MDA Vario (II). De schermspecificaties van de MDA Vario II zijn dezelfde als die voor de MDA Vario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Vandaag heb ik via de klantenservice van T-mobile te horen gekregen dat het Pocket Internet Totaal geactiveerd is op mijn nummer. Als ik nu wil internetten start er automatisch een GPRS verbinding op, maar volgens mij zou er een UMTS verbinding moeten opstarten. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 20:44:
[...]

Ja ik had vanmorgen in de bus ook ff geken als dit mogelijk was.

Weet jij misschien ook inwelke map die bestanden van de systeem geluiden zin voor bijvoorbeeld de alarm ect.
Had je reply over het hoofd gezien :) Deze staan gewoon in de Windows-map...
w.d schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:58:
Vandaag heb ik via de klantenservice van T-mobile te horen gekregen dat het Pocket Internet Totaal geactiveerd is op mijn nummer. Als ik nu wil internetten start er automatisch een GPRS verbinding op, maar volgens mij zou er een UMTS verbinding moeten opstarten. Heeft iemand een idee wat er fout gaat?
Er is maar 1 verbinding voor GPRS en UMTS, als je een wit vakje met een U bovenin ziet, is er een UMTS-netwerk in de buurt (en als er pijltjes bijstaan ben je ermee verbonden), en bij een wit vakje met een G heb je GPRS.

Nog vergeten te zeggen, ik kwam net bij toeval SMSNotifier tegen, kan bij een gemiste oproep een SMSje terugsturen met bepaalde info over je huidige afspraak, of een afspraak in je agenda zetten op het moment dat de persoon belde. Hier zijn nog wat screenshots en uitleg.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 02-06-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt de mda pro veel langer op de nieuwe t-mobile rom + radio 1.10.03 dan met de nieuwste qtek rom en radio 1.09.00 met alle instellinge hetzelfde!!!

ik bedoel dus dat de batterij langer meegaat >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Maasluip schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:03:
Wat voor problemen heeft dit apparaat met HTML files?
Ik heb gevonden wat het probleem is: Opera, en specifiek het default zetten van Opera als browser. Dan kun je html files niet meer openen door te dubbelklikken.
Daarbij zie ik dat Opera 8.6 Mobile tegenwoordig geld kost, dus die gaat er bij mij van af.

Ik heb wel nog een probleempje met NullKB. Die is geïnstalleerd, staat ook netjes in het lijstje van input devices die ik kan invoeren, maar hij wordt niet geaccepteerd. In plaats daarvan gaat hij altijd naar het gewone keyboard toe. Ook als ik bijvoorbeeld Transcriber heb ingesteld in ik spelecteer NullKB, dan krijg ik Keyboard.
Ik heb beide versies op die website geprobeerd.
Ik installeer wel standaard alles op de storage card. Kan dat een probleem zijn?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:18:
bij mij werkt de mda pro veel langer op de nieuwe t-mobile rom + radio 1.10.03 dan met de nieuwste qtek rom en radio 1.09.00 met alle instellinge hetzelfde!!!

ik bedoel dus dat de batterij langer meegaat >:)
Dat heb ik ook, maar dan ten opzichte van de originele T-Mobile rom. Ik had alleen destijds wel dmv een registry hack de dataconnectie altijd open staan, wat natuurlijk stroom vreet, maar voordat ik die aanpassing had gedaan was hij volgens mij ook sneller leeg dan nu.
w.d schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:58:
Weet je of er UMTS beschikbaar is in jouw regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Maasluip schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Ik heb gevonden wat het probleem is: Opera, en specifiek het default zetten van Opera als browser. Dan kun je html files niet meer openen door te dubbelklikken.
Daarbij zie ik dat Opera 8.6 Mobile tegenwoordig geld kost, dus die gaat er bij mij van af.

Ik heb wel nog een probleempje met NullKB. Die is geïnstalleerd, staat ook netjes in het lijstje van input devices die ik kan invoeren, maar hij wordt niet geaccepteerd. In plaats daarvan gaat hij altijd naar het gewone keyboard toe. Ook als ik bijvoorbeeld Transcriber heb ingesteld in ik spelecteer NullKB, dan krijg ik Keyboard.
Ik heb beide versies op die website geprobeerd.
Ik installeer wel standaard alles op de storage card. Kan dat een probleem zijn?
Dat is idd jammer dat Opera nu ineens geld kost. Ik hoop dat Minimo snel doorontwikkeld wordt, die wilde bij mij namelijk nog niet opstarten.

BIj NullKB heb ik dat probleem ook wel eens gehad, maar nu is het weer weg, weet dus niet wat de oorzaak is. Ik heb hem als het goed is ook op de Storage Card geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Spleasure schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:22:

Weet je of er UMTS beschikbaar is in jouw regio?
Ik denk dat ik in een grensgebied zit, want soms veranderd de G ineens in een U, en andersom... ;)

Edit: Als ik dit kaartje bekijk zit ik inderdaad in een gebied met wisselende dekking.

[ Voor 23% gewijzigd door Wtrdk op 03-06-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
w.d schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:57:
[...]

Ik denk dat ik in een grensgebied zit, want soms veranderd de G ineens in een U, en andersom... ;)

Edit: Als ik dit kaartje bekijk zit ik inderdaad in een gebied met wisselende dekking.
Bedankt voor de link, ik heb het in de TS verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Tsunami schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:34:
[...]

Dat is idd jammer dat Opera nu ineens geld kost. Ik hoop dat Minimo snel doorontwikkeld wordt, die wilde bij mij namelijk nog niet opstarten.

BIj NullKB heb ik dat probleem ook wel eens gehad, maar nu is het weer weg, weet dus niet wat de oorzaak is. Ik heb hem als het goed is ook op de Storage Card geinstalleerd.
Had ik ook last van, vandaar dat ik zei dat ik nog geen goede dummie keyboard heb kunnen vinden.
Het is namelijk soms best vervelend als je gewoon wilt msnnen en je moet steeds die softkeyboard wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
je hoeft het toetsenbord niet weg te klikken, als je begint te typen op het gewone keyboard, verdwijnt de SIP automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Procyon for life schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:05:
Is er een mogelijkheid om je sms berichten te backuppen?
Kun je de berichtjes niet gewoon copiëren naar je SDkaart (zoals bij Nokia Communicator) ?
Bij de Commicator copieer ik gewoon per bericht, per selecties of alles tegelijk naar m'n geheugenkaart.
't Zou stom zijn, moest dat hier niet kunnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

hallo,

zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat het erg lang duurt voordat de telefoon overgaat? vaak mis ik daardoor oproepen. ik draai de orginele q-tek rom.

ook krijg ik m'n tomtom niet aan de praat (5.21) dus ik zit eraan te denken om de t-mobile rom weer terug te zetten. maar deze haalt toch bepaalde functionaliteiten weg en laat 'onzinnige' software extra draaien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
hplos.nl schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:56:
hallo,

zijn er meer mensen die er ook last van hebben dat het erg lang duurt voordat de telefoon overgaat? vaak mis ik daardoor oproepen. ik draai de orginele q-tek rom.

ook krijg ik m'n tomtom niet aan de praat (5.21) dus ik zit eraan te denken om de t-mobile rom weer terug te zetten. maar deze haalt toch bepaalde functionaliteiten weg en laat 'onzinnige' software extra draaien??
Gewoon installeren. Vervolgens het scherm "uitlijnen". Wachten tot het toestel "completed" zegt. Vervolgens zegt hij "3 seconds ... (before) customizing" o.i.d, binnen die tijd (dus direct) een softreset doen", opstarten en je hebt een mooie schone standaard windows rom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Laatst kwam er een klant in de winkel met de vraag of hij ook uit kan. Ik wist dat dit niet mogelijk was en zei dan ook dat dit niet kan. Maar kan hij daadwerkelijk dan ook niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er is dus een nieuwe ROM uit van T-mobile sinds vorige week. Hier zitten nu zelfs meer mogelijkheden dan welke rom dan ook. softkey app, A2DP, pushmail etc. werkt als een trein hier. het heeft even geduurd maar dan heb je wel wat (voor het eerst van T-mobile)

idd hij kan niet uit. je kan wel verschillende functies uitzetten om zoveel mogelijk stroom te besparen, maar uit kan hij niet

[ Voor 18% gewijzigd door Rockafello op 04-06-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rockafello schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:14:
Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er is dus een nieuwe ROM uit van T-mobile sinds vorige week. Hier zitten nu zelfs meer mogelijkheden dan welke rom dan ook. softkey app, A2DP, pushmail etc. werkt als een trein hier. het heeft even geduurd maar dan heb je wel wat (voor het eerst van T-mobile)

idd hij kan niet uit. je kan wel verschillende functies uitzetten om zoveel mogelijk stroom te besparen, maar uit kan hij niet
Bedankt. Nu weet ik het dan ook zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:13:
Laatst kwam er een klant in de winkel met de vraag of hij ook uit kan. Ik wist dat dit niet mogelijk was en zei dan ook dat dit niet kan. Maar kan hij daadwerkelijk dan ook niet uit?
Volgens mij kan hij echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:22:
[...]
Ik vraag me nu af hoeveel stroom hij vreet als ie in bootloader modus staat.
edit:
Slecht idee, bootloader modus vreet stroom heb ik gemerkt :D

[ Voor 24% gewijzigd door XthinkZ op 05-06-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:22:
[...]

Hij kan alleen uit als je de accu eruit haalt. (8>

Ik heb is een vastloper gehad en ik kon hem dus niet uitschakelen (soft en hard reset deden het ook niet) en heb het toen in de t-shop nog is nagevraagd en je accu eruit halen is echt de enige oplossing.
edit:
Trouwens in de dikke handleiding staat er niks over, maar in de quick start guide staat dat het device een inactieve stand heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door robert-630 op 05-06-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
XthinkZ schreef op zondag 04 juni 2006 @ 10:44:
[...]

Had ik ook last van, vandaar dat ik zei dat ik nog geen goede dummie keyboard heb kunnen vinden.
Het is namelijk soms best vervelend als je gewoon wilt msnnen en je moet steeds die softkeyboard wegklikken.
Je moet hemk ook niet wegklikken, je moet gewoon op een toets op het toetsenbord drukken. Gaat ie weg en komt ie ook niet meer terug voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:37:
[...]

Hij kan alleen uit als je de accu eruit haalt. (8>

Ik heb is een vastloper gehad en ik kon hem dus niet uitschakelen (soft en hard reset deden het ook niet) en heb het toen in de t-shop nog is nagevraagd en je accu eruit halen is echt de enige oplossing.
edit:
Trouwens in de dikke handleiding staat er niks over, maar in de quick start guide staat dat het device een inactieve stand heeft.
Klopt die heb ik een paar keer mee gemaakt, maar vraag me niet hoe ik het heb ingesteld dat het gebeurde

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Voor de startpost: Batti is inmiddels op versie 2.0 Zie hier voor de download link.

Twee dingetjes: bij mij kan hij de batterijtemperatuur niet goed zien, die staat altijd op 2.7oC. Ben ik de enige daarmee?
En hoe krijg je de groene batterij indicator van de T-Mobile ROM weg, want die is nu natuurlijk overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Hehe, na ff denken heb ik uitgevonden hoe je je MDA PRO echt uit kunt zetten:
(Handig voor in de TS).

1. Haal de accu eruit
2. Plaats de accu weer erin
3. Druk niet op de powerbutton.

De MDA PRO blijft uit totdat de powerbutton weer wordt ingedrukt.
De accu kan er dus gewoon inblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl

hplos.nl

Zo doet men dat

robert-630 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Gewoon installeren. Vervolgens het scherm "uitlijnen". Wachten tot het toestel "completed" zegt. Vervolgens zegt hij "3 seconds ... (before) customizing" o.i.d, binnen die tijd (dus direct) een softreset doen", opstarten en je hebt een mooie schone standaard windows rom. :)
ok, maar welke rom installeer je dan? die van t-mobile (waar kan ik die nieuwste vinden??)

of die van q-tek die hier in ts staat? (die draai ik momenteel namelijk, maar dan wel met die installatie na die 3 sec.)

en hebben meer mensen er last van dat het soms erg lang duurt voordat de foon daadwerkelijk overgaat, waardoor je soms telefoongesprekken mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
hplos.nl schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:05:
[...]

ok, maar welke rom installeer je dan? die van t-mobile (waar kan ik die nieuwste vinden??)

of die van q-tek die hier in ts staat? (die draai ik momenteel namelijk, maar dan wel met die installatie na die 3 sec.)

en hebben meer mensen er last van dat het soms erg lang duurt voordat de foon daadwerkelijk overgaat, waardoor je soms telefoongesprekken mist?
Ik draai zelf de T-M rom (zie ts) maar het werkt met elke rom.
Want alle Rom's zijn wel voorzien van zo'n extended Rom waar dan de progies en zooi inzitten. Maar bij elke rom kan je dat customizen volgens mij voorkomen (heb geen ervaringen buiten T-M Rom's) door die softreset. Ik weet niet of dit het telefoon-probleem oplost.

[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 05-06-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Kzou graag willen weten waarom de MDA Pro niet meer bij T-Mobiel op de site staat en dat deze niet meer verkocht wordt :? Kstond net op het punt een dergelijk toestel aan te schaffen, maar de aanbiedingen bestaan niet meer...

Kan me niet voorstellen dat deze End of Life is terwijl de oude Vario nog wel te koop is? :?
Heeft iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Als je even terugleest zie je dat hij niet meer op de website staat maar in de T-mobile shops nog gewoon te krijgen is. (Volgens dezelfde aanbieding als op de website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Waarom staat deze dan niet meer op de website? Kzou graag de achtergrond hiervan willen horen.
Blijkbaar verkoopt met nog de laatste toestellen via de winkel en is er daarna niks meer? :?

[ Voor 3% gewijzigd door pSycho-Y2K op 05-06-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
pSycho-Y2K schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:52:
Waarom staat deze dan niet meer op de website? Kzou graag de achtergrond hiervan willen horen.
Blijkbaar verkoopt met nog de laatste toestellen via de winkel en is er daarna niks meer? :?
Kun je beter aan T-mobile vragen dan random eigenaren op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
pSycho-Y2K schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:52:
Als je wat terugleest in dit topic zul je zien dat er meerdere mensen zijn geweest, waaronder ikzelf, die via internet een bestelling hebben geplaatst en die niet geleverd hebben gekregen. Zelfs de webshops krijgen geen duidelijkheid van T-mobile waarom de MDA Pro niet te leveren is, terwijl ze in de gewone dopd niet snappen dat ze via internet niet te leveren zijn omdat zij er genoeg op voorraad hebbe.
Ik wil niet belerend doen, maar teruglezen en/of zoeken in een topic helpt vaak wel als je vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Mijn vraag kwam juist DOOR voorgaande posts, ik wou weten of wellicht sommige mensen inmiddels wisten waar T-Mobile mee bezig is en of daar al meer informatie bekend is. Ik kan moeilijk een toestel gaan kopen waar geen support/reparatie meer te krijgen valt. :?

Als het toestel ineens spontaan niet meer leverbaar is dan moet er iets mee zijn, elke site geeft inderdaad 'nooit meer leverbaar'. Lijkt wel alsof het toestel uit de productie is genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
pSycho-Y2K schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:19:
Mijn vraag kwam juist DOOR voorgaande posts, ik wou weten of wellicht sommige mensen inmiddels wisten waar T-Mobile mee bezig is en of daar al meer informatie bekend is. Ik kan moeilijk een toestel gaan kopen waar geen support/reparatie meer te krijgen valt. :?

Als het toestel ineens spontaan niet meer leverbaar is dan moet er iets mee zijn, elke site geeft inderdaad 'nooit meer leverbaar'. Lijkt wel alsof het toestel uit de productie is genomen?
Sorry, ik heb je bericht verkeerd begrepen... Het is inderdaad vreemd dat hij niet meer via T-mobile.nl te bestellen is. Ook andere webshops hebben hem van de site gehaald. Vreemd genoeg hebben de t-mobile shops ze dus nog wel, en die verkopers keken zeer verbaasd toen ik zei dat de MDA Pro via internet niet meer te krijgen is.
Vreemde toestand, maar ik heb hem tenminste binnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Ik heb juist de MDA Pro geupdate met Active Sync 4.2 beta en de ROM update te vinden onder T-Mobile.nl, ga naar zakelijk en kijk onder service hardware update kies dan de MDA Pro. Lees goed de instructie. Bij mij ging tijdens de update de verlichting van de MDA pro uit en het leek alsof er niets gebeurde maar na twintig minuten was het toch gepiept. De nieuwe ROM vind ik erg goed: sneller, meer functies, overzichtelijker, kortom warm aanbevolen. Een wereld van verschil. :*)

De MDA Pro is bij de T-Mobile shop gewoon te koop. Ik denk dat het toestel nogal ingewikkeld is voor de standaard gebruiker en daardoor veel vragen (= extra werk) genereerd. Als zakelijke gebruiker wil ik eigenlijk een toestel dat "out of the pocket" direct goed werkt, zonder eerst een ROM update te moeten doen. Dit laatste werd in de winkel niet geadviseerd, wat eigenlijk toch zou moeten. De opvolger van de MDA Pro is er nog niet (zeker de komende vier maanden), wel de MDA Vario II die in september in de T-Mobile Shop komt. De laatste heeft heel smakelijke specificaties en zal gebruikers van de MDA Pro ook weten te interesseren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik heb 'm van de week in de shop gehaald, even wennen aan het gewicht en de grootte, maar ben er erg tevreden over. Moet wel zeggen dat ik 'm relatief langzaam vind, m'n iPaq (RX3715, 400MHz) was behoorlijk wat sneller in vrijwel alles.

Een vraag waar ik niet uit kom: ik had op m'n ouwe iPaq altijd de beveiliging op 0 minuten staan met een pincode, dan vroeg hij om de code wanneer ik 'm aanzette en verder niet. Wanneer ik dat nu op de MDA instel, vraagt ie op willekeurige momenten om de code (wel nadat ie een halve minuut tot een minuut niet gebruikt is). Is deze instelling aangepast in WM5? Of doe ik ergens iets fout?

[ Voor 13% gewijzigd door Bra-Jo op 05-06-2006 21:14 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:39
Brabo-Joossie schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:12:
*** edit ***

Een vraag waar ik niet uit kom: ik had op m'n ouwe iPaq altijd de beveiliging op 0 minuten staan met een pincode, dan vroeg hij om de code wanneer ik 'm aanzette en verder niet. Wanneer ik dat nu op de MDA instel, vraagt ie op willekeurige momenten om de code (wel nadat ie een halve minuut tot een minuut niet gebruikt is). Is deze instelling aangepast in WM5? Of doe ik ergens iets fout?
Ik heb hetzelfde probleem, voor de update van t-mobile deed hij dat ook nog niet,
na de update wel.
Ik had er ook nog geen oplossing voor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Geckoo

Good news, everyone!

Vandaag tijdens het werken is mijn pro uit mijn handen gevallen.
gevolg een wit scherm. zelfs als ik probeer in mijn boot te komen (power, reset, lightbulp) geeft een wit scherm.
is dit nu gewoon exit voor de phone of heeft iemand hier een tip voor?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

don spike schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, voor de update van t-mobile deed hij dat ook nog niet,
na de update wel.
Ik had er ook nog geen oplossing voor gevonden...
Dan ga ik eens kijken of de Qtec-rom misschien wat voor mij is... ;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

De MDA pro is significant langzamer dan de ipaq 3715, moest er ook erg aan wennen :D Die 0-minuten beveiliging werkt na de laatste t-mobile rom niet meer. Beetje jammer.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:55:
De MDA pro is significant langzamer dan de ipaq 3715, moest er ook erg aan wennen :D Die 0-minuten beveiliging werkt na de laatste t-mobile rom niet meer. Beetje jammer.
de ipaq 3715 is een wm2k3 device, die gebruiken alleen RAM ipv ROM
RAM is sneller, waardoor de ipaq sneller lijkt. echter ben je bij een lege batterij alles kwijt....
tis maar wat je leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Laatst online: 01-08-2019
Ligt het nu aan mij (of aan mijn gebruikte rom - enige verschil wat ik volgens mij heb is dat ik nu radio 1.11 gebruik) of heeft t-mobile bij PIT voor UMTS een cap geplaatst?

Ik had eerst een verbinding waarmee ik tot 50KB/s haalde via de PC.
Sinds een paar dagen haal ik met wat geluk net de 9KB/s.

Ook via de telefoon zelf gaat internetten een stuk langzamer.

Ik weet dat PIT volgens de regels gecapped is op 65kbit maar tot een paar dagen terug haalde ik toch echt 40-50KB/s

Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
RolfLobker schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:09:
Ligt het nu aan mij (of aan mijn gebruikte rom - enige verschil wat ik volgens mij heb is dat ik nu radio 1.11 gebruik) of heeft t-mobile bij PIT voor UMTS een cap geplaatst?

Ik had eerst een verbinding waarmee ik tot 50KB/s haalde via de PC.
Sinds een paar dagen haal ik met wat geluk net de 9KB/s.

Ook via de telefoon zelf gaat internetten een stuk langzamer.

Ik weet dat PIT volgens de regels gecapped is op 65kbit maar tot een paar dagen terug haalde ik toch echt 40-50KB/s

Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Ik heb er op een ander forum al over gelezen, daar wordt gezegd dat het vanaf nu gecapped is. Ik heb hier naar meer ervaringen gevraagd. Maar tot nu toe geen reacties daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
robert-630 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:43:
[...]

Ik heb er op een ander forum al over gelezen, daar wordt gezegd dat het vanaf nu gecapped is. Ik heb hier naar meer ervaringen gevraagd. Maar tot nu toe geen reacties daarop.
Ik heb tot nu toe nog steeds de volledige snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:58:
[...]

de ipaq 3715 is een wm2k3 device, die gebruiken alleen RAM ipv ROM
RAM is sneller, waardoor de ipaq sneller lijkt. echter ben je bij een lege batterij alles kwijt....
tis maar wat je leuk vind ;)
Onzin daarvoor had je ipaq file storage

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

MaDLiVe schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:38:
[...]
Onzin daarvoor had je ipaq file storage
Waarbij je als je vergeten was een backup te maken, of een leuk documentje/notities had getyped en je kopieerde het niet eerst naar de file storage en je kreeg per ongeluk een reset/vastloper/accu leeg je toch weer alles kwijt was. Afspraken en contactlijst moest je elke keer weer inladen, en vaak had je dan weer niet de laatste terug, zodat je je nieuwste contacten kwijt was en natuurlijk de notities die je tijdens het bellen even snel maakte.

Inderdaad de snelheid is niet zo snel als de ouderwetse pocketpc, maar daartegenover heb je veel minder kans hebt om onderweg zonder data te zitten, en elke keer opnieuw je scherm te moeten kalibreren wat ik veel belangrijker vind.

[ Voor 14% gewijzigd door XthinkZ op 07-06-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Sinds kort is mijn aansluiting van de koptelefoon een beetje gaar. als ik er iets druk op zet doet ie het wel goed en anders valt de rechterkant steeds weg (contactbreukje waarschijnlijk). Nu heb ik in de T-mobile shop gevraagd hoe en wat en daar vertelde ze met het volgende.

Omdat er aan de bovenkant van het scherm een miniscuul deukje zat (wat niet gebeurd is door vallen maar waarschijnlijk gewoon in de broekzak) is de kans groot dat ze hem niet maken, zegt dat meisje. Toch raar dat het deukje op het bovenste gedeelte zit en dat de koptelefoon aansluiting in het onderste gedeelte zit van de telefoon en dus totaal los van elkaar staat lijkt mij. maargoed nu komt het mooiste van allemaal!
Mocht ik mijn toestel toch opsturen dan was de kans groot dat ik een ANDER gerepareerd toestel terug zal krijgen......WAT??!!?? Als ik mijn auto laat maken krijg ik er toch ook geen andere voor terug?! Ik ben altijd erg zuinig op mijn toestel en wil daarom graag mijn eigen terug hebben en niet 1tje die iemand anders heeft lopen vernaggelen en gerepareerd is. Mag T-mobile dit zomaar doen (staat trouwens niks van in de reparatievoorwaarden genoemd)?

Iemand enig ervaring met deze service? Kan ik er iets tegen doen? Wil graag eerst wat meer informatie voordat ik mijn telefoon aanmeld bij T-mobile (wat is dus telefonisch doe om toch het 1 en ander te vragen, bevestigd te hebben)

ohja die nieuwe ROM update is echt lekker! Ben helemaal niks tegengekomen wat me niet bevalt, het heeft eventjes geduurd van T-mobile maar mij hoor je voorlopig niet klagen(over de ROM dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Geckoo schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 02:40:
Vandaag tijdens het werken is mijn pro uit mijn handen gevallen.
gevolg een wit scherm. zelfs als ik probeer in mijn boot te komen (power, reset, lightbulp) geeft een wit scherm.
is dit nu gewoon exit voor de phone of heeft iemand hier een tip voor?
:D Misschien krijg je die van hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Op het forum van XDA heeft men het voor elkaar gekregen om Linux te draaien op de HTC Universal. Je start eerst WM5 op en dan Linux. Het installeren is vrij eenvoudig, je maakt deelt je geheugenkaart in twee stukjes. Een gedeelte moet Fat zijn de ander ext2 of 3. Je kopieert enkele bestanden op de een en wat bestanden op de ander. Het Fat gedeelte is zichtbaar en daar heb je een EXE bestand, die start je op een klaar is kees.

Vrij eenvoudig zou je zeggen maar hoe deel ik mijn geheugenkaart? Ik wil in de TS een stappenplan maken maar ik krijg het niet voor mekaar om mijn geheugenkaart te delen.
PS. ik verkoop een MDA Pro voor €350. Voor meer info zie het vorige bericht waar ik hem verkoop

[ Voor 5% gewijzigd door Mentox op 07-06-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Zow, net van Qtek rom naar de nieuwste T-mobile rom gegaan en bevalt me best, snelheid is goed (voor mij ;)) en MSN zit er eindelijk default ingebakken :)
Nu tomtom er weer op zien te krijgen :)
En ff kijken hoe het nu met me batterij gaat, had het idee dat me batterij met de Qtek rom sneller op was dan die bijgeleverde T-mobile rom die er op stond ..

[ Voor 30% gewijzigd door dapluiz op 07-06-2006 15:52 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Mento schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:14:
Op het forum van XDA heeft men het voor elkaar gekregen om Linux te draaien op de HTC Universal. Je start eerst WM5 op en dan Linux. Het installeren is vrij eenvoudig, je maakt deelt je geheugenkaart in twee stukjes. Een gedeelte moet Fat zijn de ander ext2 of 3. Je kopieert enkele bestanden op de een en wat bestanden op de ander. Het Fat gedeelte is zichtbaar en daar heb je een EXE bestand, die start je op een klaar is kees.

Vrij eenvoudig zou je zeggen maar hoe deel ik mijn geheugenkaart? Ik wil in de TS een stappenplan maken maar ik krijg het niet voor mekaar om mijn geheugenkaart te delen.
PS. ik verkoop een MDA Pro voor €350. Voor meer info zie het vorige bericht waar ik hem verkoop
Met WM5torage krijg je een schijf onder Windows, kan je daar niet iets van partities op maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
http://www.handhelds.org/...niversalHowtoInstallLinux

deze link ook al gezien? hiermee doen ze het met een RAMDisk. verder zijn er in het topic op xda ook links te vinden van een wiki page. misschien staat daar meer info.

Daarnaast is er nog veel werk te doen onder linux, omdat nog niet alles ondersteund wordt

http://www.handhelds.org/moin/moin.cgi/UniversalStatus

Phone TBD Unknown

is op zich wel makkelijk als de telefoon het wel doet onder linux. vind het overigens wel lachuh dat ze linux ook hier op krijgen, als alles werkt wil ik het ook best wel een keer draaien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
Rockafello schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:53:
Iemand enig ervaring met deze service? Kan ik er iets tegen doen? Wil graag eerst wat meer informatie voordat ik mijn telefoon aanmeld bij T-mobile (wat is dus telefonisch doe om toch het 1 en ander te vragen, bevestigd te hebben)
Ben inmiddels aan mijn 3e (NIEUWE) MDA Pro. Beiden kreeg ik zo snel opgestuurd dat ik betwijfel of er uberhaubt gekeken wordt of het te repareren is. Ook mijn toestellen hadden hele lichte gebruiksschade (niet van laten vallen, maar idd van in de broekzak etc).
Geef als klacht gewoon iets heel vaags en vreemds op, wat zich af en toe voordoet. Dat kunnen ze toch niet controleren en kunnen ze niet anders dan je een nieuwe geven. Zie eventueel mijn eerdere posts in dit (of het vorige) topic, waarin ik mijn klacht omschreef. Je kan natuurlijk vrij simpel dezelfde klacht opgeven.

Wil niet zeggen dat je ze moet naaien, maar je wil geen toestel dat door iemand anders is gebruikt. Onacceptabel!!

[ Voor 7% gewijzigd door Johny58 op 07-06-2006 16:39 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Rockafello schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:19:
http://www.handhelds.org/...niversalHowtoInstallLinux

deze link ook al gezien? hiermee doen ze het met een RAMDisk. verder zijn er in het topic op xda ook links te vinden van een wiki page. misschien staat daar meer info.

Daarnaast is er nog veel werk te doen onder linux, omdat nog niet alles ondersteund wordt

http://www.handhelds.org/moin/moin.cgi/UniversalStatus

Phone TBD Unknown

is op zich wel makkelijk als de telefoon het wel doet onder linux. vind het overigens wel lachuh dat ze linux ook hier op krijgen, als alles werkt wil ik het ook best wel een keer draaien hier.
Je bent mijn held _/-\o_
Ben vanaf 3.15 bezig met proberen om twee schijven te maken van mijn kaartje. (Dat lukte wel in Linux maar kon niets kopieeren)

ben nu bezig met opstarten van linux en zal na het uittesten berichten hoe het werkt.
(volgende keer graag iets eerder melden dat er ook nog andere mogelijkheden zijn graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Mento schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:11:
(volgende keer graag iets eerder melden dat er ook nog andere mogelijkheden zijn graag)
Ik begrijp je opmerking niet helemaal. Volgens mij moet ik hem lezen als:

Sorry dat ik het topic op xda-dev niet goed gelezen had? De link staat zelfs in de 1ste post van het topic.

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=35972

Maargoed niet te veel gaan zeiken hier natuurlijk :D we moeten elkaar helpen. Laat even horen hoe linux op de mda draait.

Even een vraag over agenda programma's. Welke PIM is het snelst in zijn werk? agenda fusion? pocketinformant? Of zijn er nog meer alternatieven? vind namelijk dat veel van deze programma's toch wel traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tsunami schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:34:
[...]

Ik heb Minimo nu ook geinstalleerd. 0.15. De eerste keer wilde hij ook niet opstarten (het vierkleurige cirkeltje bleef staan), maar nu start hij wel op. Hij is langzaam, maar rendert een stuk beter dan Pocket IE. Well even desktop layout aanzetten.
Grootste voordeel is de veel kleinere font size van Minimo waardoor websites veel duidelijker zijn. En je kunt de font size makkelijk aanpassen, alleen jammer dat dat niet opgeslagen wordt.

Natuurlijk zitten er wat meer bugs in dan in Pocket IE, maar hij doet iig javascript op [url=http;//www.eurobilltracker.com]EBT[/] fatsoenlijk, en dat vind ik belangrijk.

edit:
En hij crasht net. Mijn MDA ging vanzelf uit omdat ik niks deed, bij het aanzetten ging Minimo weg. En mijn bookmarks ook :/

[ Voor 8% gewijzigd door Maasluip op 07-06-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Rockafello schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:20:
[...]

Ik begrijp je opmerking niet helemaal. Volgens mij moet ik hem lezen als:

Sorry dat ik het topic op xda-dev niet goed gelezen had? De link staat zelfs in de 1ste post van het topic.

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=35972

Maargoed niet te veel gaan zeiken hier natuurlijk :D we moeten elkaar helpen. Laat even horen hoe linux op de mda draait.

Even een vraag over agenda programma's. Welke PIM is het snelst in zijn werk? agenda fusion? pocketinformant? Of zijn er nog meer alternatieven? vind namelijk dat veel van deze programma's toch wel traag zijn.
Nu ik mijn zin lees merk ik op dat het idd onduidelijk is. Ik doelde op het feit dat ik al 3 uur bezig was met iets wat niet nodig was totdat jij met de opmerking kwam dat het ook anders kan.

Hoe Linux bevalt? Ik krijg een Linux logo bovenin met regels text eronder dan moet in inloggen met "root" en het WW is "rootme" maar verder kom ik niet. Ik moet toegeven dat ik niet erg thuis ben in Linux maar ik ben er nog mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
misschien moet je iets als startx doen. linux start meestal gewoon in console op en je moet daarna de grafische schil opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Johny58 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:37:
[...]

Ben inmiddels aan mijn 3e (NIEUWE) MDA Pro. Beiden kreeg ik zo snel opgestuurd dat ik betwijfel of er uberhaubt gekeken wordt of het te repareren is. Ook mijn toestellen hadden hele lichte gebruiksschade (niet van laten vallen, maar idd van in de broekzak etc).
Geef als klacht gewoon iets heel vaags en vreemds op, wat zich af en toe voordoet. Dat kunnen ze toch niet controleren en kunnen ze niet anders dan je een nieuwe geven. Zie eventueel mijn eerdere posts in dit (of het vorige) topic, waarin ik mijn klacht omschreef. Je kan natuurlijk vrij simpel dezelfde klacht opgeven.

Wil niet zeggen dat je ze moet naaien, maar je wil geen toestel dat door iemand anders is gebruikt. Onacceptabel!!
Dit is de normaalste gang van zaken hoor, elk bdrijf doet dit met PDA's zelfs HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

MaDLiVe schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:08:
[...]
Dit is de normaalste gang van zaken hoor, elk bdrijf doet dit met PDA's zelfs HP.
Inderdaad, je levert zelf een 2e hands apparaat in wegens een misschien technisch defect.
Dan kan je of wachten tot ze je eigen toestel hebben gerepareerd wat tussen een aantal weken of bij sommigen zelfs maanden kan duren, of ze geven je gewoon een gerepareerde toestel van een ander zodat je gelijk weer aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Op pocketinfo las ik dat Philips een SD(IO) kaart ontworpen heeft die geschikt is om een televisie-signaal (DVB-H) te ontvangen, op ons device. Geinig he :) Prijs en introductie nog niet bekend.

Afbeeldingslocatie: http://img.phonedaily.com/img/news/4425/7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Ik ben nog 6 uur bezig geweest met het aan de praat krijgen van Linux op de HTC Universal maar het is me niet gelukt. Ik weet niet of er iemand is de kennis en motivatie heeft om een stappenplan te maken m.b.t. het installeren van Linux op de HTC Universal.

[ Voor 16% gewijzigd door Mentox op 08-06-2006 13:22 . Reden: Had het weer eens mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Mento schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:40:
......

@Robert-630, Ik denk dat je daarmee alleen zenders kan ontvangen als Nederland 1, 2 en 3.
volgens mij niet eens geschikt voor NL aangezien hier alle digitale signalen gecodeerd zijn (smartcard nodig) In Duitsland werkt het wel want daar zijn de digitale signalen fta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
XthinkZ schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:57:
[...]

Inderdaad, je levert zelf een 2e hands apparaat in wegens een misschien technisch defect.
Dan kan je of wachten tot ze je eigen toestel hebben gerepareerd wat tussen een aantal weken of bij sommigen zelfs maanden kan duren, of ze geven je gewoon een gerepareerde toestel van een ander zodat je gelijk weer aan de slag kan.
Als je je telefoon via t-mobile aanbied voor reparatie dan staat er in de voorwaarden die je moet ondertekenen dat je binnen 10 (werk-?)dagen je toestel terug hebt. Dus weken/maanden komen er niet bij kijken. En als jij een toestel wilt terug krijgen die iemand anders al weet-ik-veel-hoevaak heeft laten vallen en heeft afgeragd... ga je gang...
Maar er zijn ook manieren om een nieuw toestel te krijgen... Namelijk het aanleveren van je toestel met als klachtenomschrijving duidelijk vermeld dat het probleem zich regelmatig, maar niet constant voordoet icm met een bekend probleem.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.