Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Bah de sword en armor skills vallen me achteraf toch behoorlijk tegen. Ben inmiddels een gewone lvl23 en ben net "master swords" en "master heavy armor" geworden. Naar mijn inzien had hier nog wel wat meer rek in mogen zitten. Ik heb expres veel met mn zwaard gespeeld en heavy armor, maar punt is dat de extra skills die je krijgt tegen vallen.

Voordeel van master of the swords is dat je enemys soort van "knock out" slaat als je ook naar voren ^ drukt terwijl je hem slaat, op zich wel handig maar had zelf gehoopt op meer. 9 van de 10 keer dat je voor een vijand staat werkt deze skill niet

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 30-03-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:03:
Hmm ik mag nu voor main quest dus ook al die oblivion gates closen weeee! :)

Oh en heb eindelijk maar keer gekeken wat ik met sigil stones kan, kan je wel sweete dingen mee ;)
Dat was idd een ideale manier om te levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

NG schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:28:
Heeft iemand al de quest Tears of the Savior gedaan?

spoiler:
Dan moet je voor iemand in de mage guild wat bevroren tranen halen uit een vallei ofzo.. ik kan er 3 vinden, maar ik blijf de melding houden dat er meer liggen... Inmiddels die hele vallei 100x doorlopen en ik zie het waarschijnlijk gewoon over het hoofd. Heeft iemand ze al gevonden?
spoiler:
Goed kijken. Alle tears liggen rond die steen waar Garisson op staat (waar je dus de eerste tears ook gevonden hebt). Het kan ook zijn dat je per ongelukt tegen een paar aan hebt geschopt, maar je moet gewoon heel erg goed kijken; ze liggen er allemaal. En de reward is de moeite echt waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:45:
[...]

Dat was idd een ideale manier om te levellen :)
Het zijn er nu echt VEEL man. Ik loop een keer skingrad uit om de gate daar te closen, zie ik op mn radar zo nog 2 andere gates gwoon 50m verder allebei. Dat is echt de grootte dus van zo'n icoontje op je world map, moet je na gaan als er 3 al naast elkaar zitten. Heb ik nog insane veel werk voor de boeg :P

Gelukkig dropt er ook alleen maar daedric stuff enzo er binnen en is mn blunt skill al degelijke genoeg om met een daedric warhammer in de rond te gaan slaan :)

Owja, ik heb een ring gevonden met 100% fire resist O.o
Irritant dat ik dan nog 20% vulnerability heb van vampire ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:00
Brons schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:08:
[...]
Probeer dat ding eens te verkopen aan een fence, en koop hem dan onmiddelijk terug. Zal je wel wat geld kosten, maar als het goed is heb je 'm dan wit gewassen.
Goed idee, bedankt - ga ik zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu een Expert Alchemist en heb gisteren de Alchemy quest gekregen, maar ik kom er niet uit.

spoiler:
Ik moet dus voor die alchemist in West Weald Inn opzoek naar wijn en ik heb 's nachts dat hele dorp binnenstebuiten gekeerd, opzoek naar die twee flessen: "Tamika's Vintage 399" en "Sureli Brothers Vintage 399". De enige tip die ik tot nu toe tegen ben gekomen is: steel die wijn van de rijken. Ja leuk, maar van wie dan en waar? Ik ben inmiddels Vintage 415 tegengekomen en nog wat anderen, maar niet die 399.

Het voornaamste probleem is dat ik 100% zeker weet dat ik tijdens mijn nachtelijke bezoekjes al weleens een van die wijnflessen ben tegengekomen in iemands huis, maar ik niet meer wiens huis het was. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:17:
Ik ben nu een Expert Alchemist en heb gisteren de Alchemy quest gekregen, maar ik kom er niet uit.

spoiler:
Ik moet dus voor die alchemist in West Weald Inn opzoek naar wijn en ik heb 's nachts dat hele dorp binnenstebuiten gekeerd, opzoek naar die twee flessen: "Tamika's Vintage 399" en "Sureli Brothers Vintage 399". De enige tip die ik tot nu toe tegen ben gekomen is: steel die wijn van de rijken. Ja leuk, maar van wie dan en waar? Ik ben inmiddels Vintage 415 tegengekomen en nog wat anderen, maar niet die 399.

Het voornaamste probleem is dat ik 100% zeker weet dat ik tijdens mijn nachtelijke bezoekjes al weleens een van die wijnflessen ben tegengekomen in iemands huis, maar ik niet meer wiens huis het was. |:(
spoiler:
Volgens mij was ik die tweede tegen gekomen tijdens mijn quest in het kasteel waar je die schilderij diefstal moet oplossen. Bij die dronkelap op zn kamer, kweet alleen niet meer welk stadje dat was :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 30-03-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 13:38

Brons

Fail!

Anoniem: 35113 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:17:

spoiler:

spoiler:
Ik heb die quest nog niet gedaan. Maar ik weet toevallig dat sommige bewoners van de Imperial City hun hele kelder hebben volzitten met dure wijnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 30-03-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
Kewl... Mijn Alchemy begint echt een dikke cash cow te worden :P Zit zo potions te maken van meer dan 100 goud stuk.

Maar een vraagje... Ik zag gisteren het level icoontje weer verschijnen. Maar ik was nog even door gegaan. Beetje lastig slapen midden in een dungeon nietwaar. :P Ik uiteindelijk bij een inn een bedje gehuurd. Blijk ik zo 3 keer achter elkaar te kunnen levellen. Nu ben ik dus bang dat ik een voor mij lvl zwaar ondermaats mannetje heb, slechte spells en slechte equipement. Dit terwijl ik net wou gaan voor de eerste Oblivion gate.

(Verder heb ik ook wat arena gedaan, echt super makkelijk was dat. Gewoon vast zetten die gasten en vuurballen erop gooien tot ze met een mooie salto plat gaan liggen. :P)

Verder vraag ik me af wat ik met dat Arena armor moet doen, het weegt echt kneiter veel namelijk. Ben sorceror, dus heavy armor. Dat waterfront huis kopen ofzo voor 2k goud?

@Brons
spoiler:
Die eerste fles wijn ben heb ik trouwens op lvl 3 geloot in de dungeon waar de grey prince (die van de arena) je naar toe stuurt. Heb effe geen naam ervan, maar waarschijnlijk weet je wel welke ik nu bedoel. Dus ik denk dat "steel van de rijken" ook opgevat kan worden "plunder een paar oude kastelen".

[ Voor 14% gewijzigd door The - DDD op 30-03-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Anoniem: 154823 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:57:
[...]

Uhmm, je moet bij ''controllersfound'' je controller kiezen, daarna bij active controller weer. Daarna bij profiles op dat pijltje ernaast drukken en dan een toevoegen(add). Daarna kan je gaan kiezen welke functie elke key van je controller krijgt, dus bijvoorbeeld: key1(de A op je controller) voor: spatie(actie). enz, enz.
Doen bij jou de analoge sticks het wel? Bij mij namelijk niet.

edit: ik vind het lopen nogal vervelend. Je gaat alleen rechtvooruit als je exact rechtvooruit gaat met je analoog. Dit betekent dus dat bijna altijd automatisch schuinloopt. erg vervelend...maar misschien is er een manier om dit te omzeilen.

edit2: Ik vind het erg vervelend op deze manier, en wacht daarom wel op de beloofde patch van Bethesda. Zou je me wel kunnen vertellen of de analoge sticks het bij jou wel doen?
Geweldige tool!Dit kan je in feite met alle games gebruiken. De anagolge sticks werken,Alleen ik heb 1 probleem wat ik ook bij X draaiing + invoer blijft hij bij hangen, bijv: als ik de S invul blijft hij met oblvion hele tijd naar achteren lopen.:( De andere knoppen , analoge kanten werken perfect!
En de controller is niet kapot.
Iemand anders die dit ook heeft, of een solution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Grossen schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:24:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de Mages Guild kom? In de TS staat alleen uitgelegd hoe ik bij de Thieves en Dark Brotherhood moet komen.
Ik herhaal mijn vraag nog maar eventjes :D Gaat ook zo hard hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 11:34
Grossen schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:50:
[...]

Ik herhaal mijn vraag nog maar eventjes :D Gaat ook zo hard hier...
Ga gewoon in een stad naar de Mage-guild...daar wordt dan alles uitgelegd....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:14:
[...]

Het zijn er nu echt VEEL man. Ik loop een keer skingrad uit om de gate daar te closen, zie ik op mn radar zo nog 2 andere gates gwoon 50m verder allebei. Dat is echt de grootte dus van zo'n icoontje op je world map, moet je na gaan als er 3 al naast elkaar zitten. Heb ik nog insane veel werk voor de boeg :P

Gelukkig dropt er ook alleen maar daedric stuff enzo er binnen en is mn blunt skill al degelijke genoeg om met een daedric warhammer in de rond te gaan slaan :)

Owja, ik heb een ring gevonden met 100% fire resist O.o
Irritant dat ik dan nog 20% vulnerability heb van vampire ^^
100% ga je zeker veel aan hebben in deze oblivion gates. Ik las dat je ook al lvl23 was of zelfs meer, maar als je deze gates voor ieder dorp gesloten hebt zit je zomaar 12 levels verder :) . Kwestie van met de queens/kings praten in alle kastelen van ieder dorp, die vragen je de gate te sluiten.
vlak na je de oblivion gates sluit krijg je dus van die magical items die je aan een armor of weapon kunt koppellen, ik had die gelijk allemaal gebruikt maar achteraf was het handiger geweest er een paar te bewaren voor als het wat moeilijker wordt in een dungeon. zodra je 4 levels gegroeid bent is een oud magical weapon niet echt boeiend meer, bijvoorbeeld. ik ga btw ook eens kijken bij skingrad, benieuwd hoeveel er staan

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 30-03-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 131051 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 02:25:
pfff, ik zit het nu effe te spelen, maar het is allemaal nogal lastig :)

Ok, grotere uitdaging, ook niet slecht dan...

Ik ben wel het prototype van de RPG n00b, nog noooooit zoiets gespeeld. Maar omdat ik had gehoord dat ze de drempel hiervan veel lager hadden gemaakt, en zowieso de game meer geschikt gemaakt voor de casual RPG gamer ipv het te kleine niche publiek met die hard PRG'ers, wou ik het toch eens proberen
Het mooie van dit spel (was met morrowind ook al zo) is dat het geschikt is voor en de casual gamer en de die hard. Juist omdat je zo vrij bent in wat je doet. Je kan je eigen gang gaan en kan heel rustig door het spel heen gaan of zeer snel de mainquest doen.
Ik moet gewoon nog wennen aan het genre denk ik. Wat wel bij elkaar past, wat niet, wat ik wel en niet moet doen. Dus voor mij is oblivion nog een extra verkenning. Zowel in de game wereld en in het game genre :) Wel plezant als Oblivion je kennismaking met RPG is.

Ik ben wel niet zo fanatiek dat ik uren na elkaar kan spelen. Af en toe eens een stukje of zo (itt de 'freakazoids' hier :p )
Ik zelfs speel nog wow dus ja ik kan jammer genoeg niet freaken op het spel (tenzij de dagen ineens 48 uur worden :P) Maar bij Oblivion is dat geen probleem, je kan spelen wanneer je wilt en ook saven wanneer je wilt dus je kan evt 15-30 mins ergens tussendoor spelen, wat af te raden is, omdat je altijd meer gaat spelen dan je tijd hebt :+
Ik zal nog eens beginnen bij dat stuk uit de sewers. En eens een andere class kliezen, misschien helpt het.(misschien is warrior nog wel het beste, als beginneling, ik had eerst archer genomen, maar daar krijg ik echt niemand mee klein. Aanleggen, mikken, missen, close combat nihil)
Dit zal je nog veel vaker gaan doen voordat je een char hebt waar je echt mee overweg kan. Ik heb het voordeel dat ik Morrowind al veel gespeeld heb en dus ervaring heb met de races, classes en birthsigns. Wat wel af te raden is, is de birthsign Atronarch als je niet bekend bent met het genre/spel, want je doet geen natuurlijke regeneratie van magika.
Ik heb heel wat opmerkingen gelezen over de interface. En ik ben het niet helemaal eens (in mijn maagdelijke onbevangenheid :) )
Voor zover ik kan inschatten is de interface juist heel erg simpel. Misschien had ik nog iets meer popup help gewild bij bepaalde items, maar goed, al doende leert men. Ook iets uit de inventory halen met shift+klik is niet zo erg als sommige beweren. (duidelijk een console trekje, but who cares, met een controller kan je minder gemakkelijk slepen natuurlijk). Ook de grotere tekst vind ik helemaal niet zo erg, waar is dat trouwens, vind het er allemaal wel geproportioneerd uitzien eigenlijk.
Op zich heb je hier gelijk in, simpelheid dient de mens, maar ik kan er toch niet aan wennen.
Als je Morrowind gewend bent (en dat zijn er nogal vele hier) of andere soortgelijke spellen, dan is het ophalen van je charactersheet (de gegevens van je karakter), je inventory, questlog en map te omslachtig. In morrowind had je dit allemaal in 1 scherm, veel overzichtelijker en sneller. Ik ram nu gewoon teveel op vekeerde knoppen en zoek me wezenloos naar spells om er achter te komen dat ik in mijn inventory zit. In Morrowind had je bijvoorbeeld je questlog onder een hotkey nu zit het verstopt achter je inventor/map/whatever. Voor een pc is deze ui duidelijk niet geschikt. Je hebt veel meer knoppen dus gebruik ze ook!
In principe nogal dwaas eigenlijk dat je een volledige kleerkast aan shields,armor, kledij en een halve apotheek aan flesjes kan meenemen. Maar goed, hoort bij het genre zeker?
Misschien raar, maar moet je voorstellen hoe je ooit op een verre quest kan als je niet eens fatsoenlijk een apotheek kan meenemen, dat gaat dus niet werken. Wat wel goed gedaan is, is dat je een maximum gewicht kan meedragen ipv een maximum aantal. Dus je kan veel meer papiertjes meenemen dan dikke beplaating.
Ik betrap er mezelf toch op dat ik wel zin heb om ermee te spelen, dus zo slecht bevalt het zeker niet. (maar gelukkig heb ik het niet gekocht, het is de CE van iemand die op vakantie is, dus ik kan nog wel effe gamen :p )
Hehe je krijg al snel dat je ff de quest wil afmaken en dat die quest niet 10 mins duurt maar 2 uur :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
jaaa heb hem gekocht gisteren eind van de dag.

meteen 's avonds een mooie sessie tot 4:00 uur

:+

Mooi spel! Ook lache, ik vond in een dungeon wat van die blauwe stenen, nam ik mee, en ik zag er ook een paar ergens staan waar ik niet bij kon in een soort kandelaars, dus ik mn boog pakken, en van de zijkant pijltje dr tegenaan, en het ding pleurt naar beneden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nhimf schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:57:
[...]

Op zich heb je hier gelijk in, simpelheid dient de mens, maar ik kan er toch niet aan wennen.
Als je Morrowind gewend bent (en dat zijn er nogal vele hier) of andere soortgelijke spellen, dan is het ophalen van je charactersheet (de gegevens van je karakter), je inventory, questlog en map te omslachtig. In morrowind had je dit allemaal in 1 scherm, veel overzichtelijker en sneller. Ik ram nu gewoon teveel op vekeerde knoppen en zoek me wezenloos naar spells om er achter te komen dat ik in mijn inventory zit. In Morrowind had je bijvoorbeeld je questlog onder een hotkey nu zit het verstopt achter je inventor/map/whatever. Voor een pc is deze ui duidelijk niet geschikt. Je hebt veel meer knoppen dus gebruik ze ook!
Dat valt wel mee, zodra je het gevoel hebt teveel naar spells/potions/etc te moeten zoeken, zet je ze toch gewoon onder een sneltoets 1tm9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:00:
[...]

Dat valt wel mee, zodra je het gevoel hebt teveel naar spells/potions/etc te moeten zoeken, zet je ze toch gewoon onder een sneltoets 1tm9?
Dat valt nog mee dat ze er shortcuts ingemaakt hebben om wapens/spells te switchen.

Maar wat hij bedoelde is dat als je de map wilt zien eerst F4 moet doen, en dan daar nog klikken om bij de map te komen. Hetzelfde voor spells, eerst F2 en dan naar je spells toe.

Ik erger me er niet meer aan, maar als ik me skills wil kijken klik ik eerst nog 3x verkeerd juist omdat er geen shortcut naartoe is ("c" bijvoorbeeld). Beter kunnen ze deze toevoegen, via een patch of mod. Toch wel elke RPG kan je met C naar je char en I je inventory, M voor de map etc. etc.

Verder wel een goed spel natuurlijk, zit er ondertussen ~ 35 uur in en lvl 15 (alleen Kvatch gedaan van Main-Q)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomcat84 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:00:
Mooi spel! Ook lache, ik vond in een dungeon wat van die blauwe stenen, nam ik mee, en ik zag er ook een paar ergens staan waar ik niet bij kon in een soort kandelaars, dus ik mn boog pakken, en van de zijkant pijltje dr tegenaan, en het ding pleurt naar beneden! :)
Klopt, ook leuk om een fire ball spell te maken met 1dmg in 100yd range en midden in een alchemy room in Arcane University te gooien. Alle retorts en calcinators vliegen alle kanten op :D

Telekinesis werkt ook wel fijn.

Wel irritant aan Havok engine, je killed een Storm atronach op een heuvel en die hele gozer rollt zo compleet de berg af in 1000 stukjes. Gelukkig kan je em van 1 stukje al looten maar dan moet je er nog helemaal achter aan de berg af :(

PS: (100 conjuration, ik kan storm atronachs summonen! :*) )

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 30-03-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm vraag me alleen af...
Als je ergens master in bent geworden, en je blijft dit wapen (of spell) gebruiken, level je dan nog steeds net zo snel als voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Nee, als je skills niet meer omhoog gaan level je ook niet meer. Dit is inderdaad jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bigbot schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:16:
[...]

omdat het ook duur is.
het huis in Anvil is geen gewoon huis omdat de hele inrichting gratis is.
bij andere huizen moet je betalen voor de inrichting en die inrichting is vaak duurder dan het hele huis.
ok ik had al zo'n vermoeden dat andere huizen helemaal leeg zijn...

maar waar kun je interieur spul kopen? ik wil dus graag een paar van die armour rekjes :? 8)
J0J0 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 03:08:
[...]

Het is jou gelukt?

spoiler:
waar hangt die gozer dan uit? Heb de stad doorzocht en rondgevraagd maar ik kom niet bepaald verder :(
yup mijn huis is nu "clean"

spoiler:
de eerste de beste persoon in anvil die ik vroeg, vertelde me dat ik het in de inn van Anvil moest navragen, in de Inn vertellen ze je vervolgens dat hij naar imperial city vertrokken is en moetje daar dus heen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:14:
[...]

Dat valt nog mee dat ze er shortcuts ingemaakt hebben om wapens/spells te switchen.

Maar wat hij bedoelde is dat als je de map wilt zien eerst F4 moet doen, en dan daar nog klikken om bij de map te komen. Hetzelfde voor spells, eerst F2 en dan naar je spells toe.

Ik erger me er niet meer aan, maar als ik me skills wil kijken klik ik eerst nog 3x verkeerd juist omdat er geen shortcut naartoe is ("c" bijvoorbeeld). Beter kunnen ze deze toevoegen, via een patch of mod. Toch wel elke RPG kan je met C naar je char en I je inventory, M voor de map etc. etc.

Verder wel een goed spel natuurlijk, zit er ondertussen ~ 35 uur in en lvl 15 (alleen Kvatch gedaan van Main-Q)
Voornamelijk die M stoort me.... ook omdat er geen radar/minimap in de ui zit. Als ik in een dungeon aan het rondstruinen ben en ik word aangevallen door enge beestjes, wil ik nogal eens potions en spells pakken, waarna ik weer vier keer moet klikken voor ik de map terug heb. Ook de indeling van potions en spells is me compleet onduidelijk. Een gedeelte van de potions kan je bij je 'main inventory' pakken, enkele andere (vnl spells en scrolls) zitten weer verstopt in verschillende tabbladen van je 'magische inventory'

twee spoiler-waardige vraagjes:
spoiler:
1
Ik ben net in de grot van Goblin Jim (die verdacht veel op een mens lijkt?) 2 levels gestegen naar lvl 8. Altijd handig dat daar dan een skelet ligt weg te rotten op een slaapmatje :). Ik weet alleen niet meer wie er nou gezegd had in Skingrad dat hij zo vervelend was? Ik wil nog wel een leuke reward....
2
Verder heb ik bij Kvatch nog steeds de sleutel niet gevonden. Ik heb de hele binnenplaats en omgeving afgestruind, maar volgens mij heeft geen van de beesten die ik daar verslagen heb een sleutel laten vallen? Weet iemand waar ik die sleutel precies kan vinden? Ik heb namelijk het idee dat ik eerst die gate moet sluiten voor andere poorten verschijnen op andere plekken (?)

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 30-03-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brons schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:23:
Nee, als je skills niet meer omhoog gaan level je ook niet meer. Dit is inderdaad jammer.
Damn dan zal ik mijn zwaard en heavy armor dus moeten neerleggen, en verder gaan als magier of met een gigantische hamer moeten lopen. Dat zal kunnen betekenen dat alles een stuk moeilijker gaat worden omdat deze lang niet zo goed zijn als mn wapens op "master level"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Damn dan zal ik mijn zwaard en heavy armor dus moeten neerleggen, en verder gaan als magier of met een gigantische hamer moeten lopen. Dat zal kunnen betekenen dat alles een stuk moeilijker gaat worden omdat deze lang niet zo goed zijn als mn wapens op "master level"
Je zal idd eerst helemaal specialiseren in een soort attack (melee). Als je hier eenmaal master in bent kan je door blijven gaan als master of je richten op een ander soort attack(magic). Heb je alleen je major skills zo gekozen dat die totaal melee focused zijn zul je niet mee level-up kunnen uiteindelijk en ben je qua levelen " klaar"

Beetje vreemd systeem eigenlijk naarmate je master gaat worden in bepaalde skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:38:
[...]

Je zal idd eerst helemaal specialiseren in een soort attack (melee). Als je hier eenmaal master in bent kan je door blijven gaan als master of je richten op een ander soort attack(magic). Heb je alleen je major skills zo gekozen dat die totaal melee focused zijn zul je niet mee level-up kunnen uiteindelijk en ben je qua levelen " klaar"

Beetje vreemd systeem eigenlijk naarmate je master gaat worden in bepaalde skills.
Nou ik zit net te denken.. Ik ben master in swords en heavy armor. Nu zijn mijn skills hier ook een beetje op gebaseerd (vooral strenght, endurance). Als ik verder zou gaan met een magisch melee wapen zoals een hamer ipv een zwaard, en heavy armor vervang voor light armor? Mijn intelligence en mn goodwill zijn niet onwijs hoog dus vraag me af of het verstandig is nu compleet als magier de dungeons in te gaan. Ben zelf een spellsword char met warrior/dark elf skills

Baal hier toch een beetje van :( heb je er alles aan gedaan master te worden in sword en heavy armor, kan je er niet mee verder omdat je niet meer levelled.. :(

ik hoorde van iemand dat het mogelijk is in je console je char type te wijzigen :) dat zou misschien een oplossing kunnen zijn

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 30-03-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach pak conjuration, zorg dat die omhoog gaat terwijl je door mept met je zwaard, als die btje goed is heb je een tank en kan je suffe spells casten voor je destruction skills etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:28
Kan er in de start post ook iets vertelt worden over het maken van potions/poisions? Ik heb nu op het elderscroll forum gekeken maar snap nog niet precies wat ze bedoele.

Je hebt een kommetje en een stamper nodig in je inventory en je kan een scherm oproepen waar je potions kunt maken maar hoe krijg ik dat scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gwystyl schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:26:
spoiler:
2
Verder heb ik bij Kvatch nog steeds de sleutel niet gevonden. Ik heb de hele binnenplaats en omgeving afgestruind, maar volgens mij heeft geen van de beesten die ik daar verslagen heb een sleutel laten vallen? Weet iemand waar ik die sleutel precies kan vinden? Ik heb namelijk het idee dat ik eerst die gate moet sluiten voor andere poorten verschijnen op andere plekken (?)
spoiler:
Even in de kerk met die guard dude praten er voor, die heeft de key en rent dan lekker suicidaal via de basement naar buiten en dan kan je em looten voor zn key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart1983 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:45:
Kan er in de start post ook iets vertelt worden over het maken van potions/poisions? Ik heb nu op het elderscroll forum gekeken maar snap nog niet precies wat ze bedoele.

Je hebt een kommetje en een stamper nodig in je inventory en je kan een scherm oproepen waar je potions kunt maken maar hoe krijg ik dat scherm?
Gewoon je Mortar & Pestle klikken alsof je het equipped. De andere speeltjes gooit ie er dan automatisch bij en dan kan je beginnen met je Alchemy carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alchemy quest is opgelost. :)

spoiler:
In de wijnkelder van Castle Skingrad liggen beide flessen. En vanaf daar is 't een korte wandeling naar de West Weald Inn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:58
Mortar en Pestle moet je dan wel eerst hebben.

Deze is
spoiler:
tijdens de tutorial te vinden bij die goblin (is dat een goblin) waar je voorbij "moet" sneaken. Dit is natuurlijk leuk om een keer te doen en dan terug te gaan om hem alsnog om te leggen. Hier krijg je namelijk de uitleg over het alchemy gedeelte in het spel. Kan door het sneaken dus zijn dat je deze gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Het is ook handig om meer alchemy equipment te pakken (er zijn er 4 in totaal). Je kan dan betere potions maken.

De equipment kan je gratis pakken als je in de mages guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 23:24
Over het niet meer kunnen levelen als je master skills vol zitten. Volgens mij was het in Morrowind mogelijk om te zorgen dat je in de gevangenis kwam, waardoor je een paar skills verloor. Als je nou 10 major skills verliest in de gevangenis, en die daarna er weer bijtraint kun je weer level omhoog. Ik weet niet hoe dit gaat in Oblivion en hoe het uitpakt voor de meelevelende vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

The Fox NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:15:
Over het niet meer kunnen levelen als je master skills vol zitten. Volgens mij was het in Morrowind mogelijk om te zorgen dat je in de gevangenis kwam, waardoor je een paar skills verloor. Als je nou 10 major skills verliest in de gevangenis, en die daarna er weer bijtraint kun je weer level omhoog. Ik weet niet hoe dit gaat in Oblivion en hoe het uitpakt voor de meelevelende vijanden.
in verhouding worden dan je vijanden sterker. :?

maar nogmaals ik lvl echt SUPERtraag, heb al 25 speeluren en ben nog maar lvl 6 :P ik snap niet echt wat ik verkeerd doe :? ik heb ook het gevoel dat ik wel redelijk sterk ben in verhouding met de vijanden... de meesten mep ik in 1x dood... mn blade skill is 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Fox NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:15:
In jail verlies je nog steeds stats, ik kan t weten >:)

En volgens mij heeft ieder creature een max. aan levels. Dus op een gegeven moment denk ik niet dat zij evenhoog als jouw zijn. Geen idee op wel level dit is though, kan je wel in de construction set vinden. (Gok zelf zo rond de lvl 40/50)
Chaoss schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:18:
maar nogmaals ik lvl echt SUPERtraag, heb al 25 speeluren en ben nog maar lvl 6 :P ik snap niet echt wat ik verkeerd doe :? ik heb ook het gevoel dat ik wel redelijk sterk ben in verhouding met de vijanden... de meesten mep ik in 1x dood... mn blade skill is 60.
Wat zijn jouw Major skills? Alleen met het trainen hierin ga je levelen. Dus als je blade geen Major skill is ga je daarvan niet levelup.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 30-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:28
Brons schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:09:
Het is ook handig om meer alchemy equipment te pakken (er zijn er 4 in totaal). Je kan dan betere potions maken.

De equipment kan je gratis pakken als je in de mages guild zit.
Ok je bedoelt zeker de Mortar en Pestle, en dat glaze bolletje en dat glaze bolletje met die pijpjes eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Vallen je wapens en armor die je gebruikt wel onder de major skills van je type character?
Ik bedoel als je een high elf bent en met een gigantisch 2handed sword rondloopt dan gaat het langzamer natuurlijk.
Je moet even deze site lezen en er achter komen met welke equipment en welke wapens je het beste kunt levellen.

http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Oblivion

btw ga je wel genoeg dungeons of oblivion gates in? in de dorpen quests doen leveren niet altijd zoveel skillpoints op als puur slashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Bart1983 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:45:

Druk op B (voor xbox) voor de inv.

Ga naar dat potje met stampertje lol en begint maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk er het meeste aan nu met een ander melee wapen rond te gaan lopen dan een zwaard (waar ik geen master level ben)
Zo level je als het goed is toch door. Wat armor betreft zit ik een beetje in de knel. Mijn heavy armor wil ik toch niet zo graag weg doen voor light armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Stronkie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Druk op B (voor xbox) voor de inv.

Ga naar dat potje met stampertje lol en begint maar
maar wat is dan precies het voordeel van 4 dingen bij elkaar doen ipv 2 dingen? de potion die eruit komt is hetzelfde... meer alchemy exp?

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Vallen je wapens en armor die je gebruikt wel onder de major skills van je type character?
Ik bedoel als je een high elf bent en met een gigantisch 2handed sword rondloopt dan gaat het langzamer natuurlijk.
Je moet even deze site lezen en er achter komen met welke equipment en welke wapens je het beste kunt levellen.

btw ga je wel genoeg dungeons of oblivion gates in? in de dorpen quests doen leveren niet altijd zoveel skillpoints op als puur slashen.
Mja tis jammer dat echte RP quests enzo eig btje zinloos zijn.Kreeg van die painting quest 600g, in dat uur dat ik er mee bezig was kon ik dat allang verdiend hebben, maarja je wel leuk voor de verandering en dan zie je nog is wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Kan iemand uitleggen hoe charmen/briben precies werkt?
Ik moet iets weten van een innkeeper (het vraagzinnetje blijft geel maar hij wil het niet vertellen omdat hij me niet goed kent).. dus ik heb er alles aan gedaan om die score zo hoog mogelijk te krijgen. Toen die niet meer hoger kon (en ik zon beetje al mn geld kwijt was :X) vertelde hij het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:32:
Kan iemand uitleggen hoe charmen/briben precies werkt?
Ik moet iets weten van een innkeeper (het vraagzinnetje blijft geel maar hij wil het niet vertellen omdat hij me niet goed kent).. dus ik heb er alles aan gedaan om die score zo hoog mogelijk te krijgen. Toen die niet meer hoger kon (en ik zon beetje al mn geld kwijt was :X) vertelde hij het nog niet.
je personality is te laag, anders kan je misschien even op het gezicht-icoontje klikken als je met hem praat en een paar goeie grappen vertellen :D gaat hij je meer mogen en dan vertelt hij het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 23:24
Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:19:
[...]

In jail verlies je nog steeds stats, ik kan t weten >:)
Verlies je ook Strength, Intelligence etc. in de gevangenis, of enkel skills? Als het enkel skills zijn kun je je attributen als Strength etc. superhoog krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

autodidact schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:25:
[...]

maar wat is dan precies het voordeel van 4 dingen bij elkaar doen ipv 2 dingen? de potion die eruit komt is hetzelfde... meer alchemy exp?
Afaik (heb het level zelf nog niet) betere potions maken. Die bijvoorbeeld restore health EN fatigue hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nee , je ziet bij elke ingredient al voor welke spel of potion hij gebruikt kan gaan worden. Het is nu juist de fun om de combinaties te vinden die je beste potions maken. Zo is de volgorde van dingen mixen ook belangrijk Eerst a en dan b levert een ander resultaat op dan b en dan a. Ook kan het zijn dat wanneer je met a begint helemaal niets meer toe kunt voegen.

Dus bv

Potion 1

A + B

Potion 2

A + B + C (niet meer mogelijkheden)

Maar kies je nu bv :

A + C + B + D kun je in 1 keer een andere potion maken. (is beter , en kun je met meer winst verkopen)

Gewoon spelen met die ingredienten en je bent hard op weg gold te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Fox NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:37:
[...]

Verlies je ook Strength, Intelligence etc. in de gevangenis, of enkel skills? Als het enkel skills zijn kun je je attributen als Strength etc. superhoog krijgen >:)
Volgens mij verlies je meer skills als acrobatics, sword etc. Dit zou je kunnen doen als oplossing als je eenmaal master bent, maar is het niet slimmer juist sterker te worden in een ander wapen zonder dat het ten koste gaat van je sword skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:39:
[...]

Volgens mij verlies je meer skills als acrobatics, sword etc. Dit zou je kunnen doen als oplossing als je eenmaal master bent, maar is het niet slimmer juist sterker te worden in een ander wapen zonder dat het ten koste gaat van je sword skills
Niet als dat niet je major skill is. Dan kan je geen meer hitpoints en/of magicka krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

ik zit ergens vast nu herinner ik me dat er iets was om los te komen.

maar kan het zogauw in de topics niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Na 10 speeluren ben ik lvl 4 :|

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Laatst online: 06-11-2024
Stronkie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:38:
Nee , je ziet bij elke ingredient al voor welke spel of potion hij gebruikt kan gaan worden. Het is nu juist de fun om de combinaties te vinden die je beste potions maken. Zo is de volgorde van dingen mixen ook belangrijk Eerst a en dan b levert een ander resultaat op dan b en dan a. Ook kan het zijn dat wanneer je met a begint helemaal niets meer toe kunt voegen.

Dus bv

Potion 1

A + B

Potion 2

A + B + C (niet meer mogelijkheden)

Maar kies je nu bv :

A + C + B + D kun je in 1 keer een andere potion maken. (is beter , en kun je met meer winst verkopen)

Gewoon spelen met die ingredienten en je bent hard op weg gold te maken
Hmm als het inderdaad zo werkt, vind ik het erg onhandig dat je niet te zien krijgt wat voor potion je gemaakt hebt. Moet je eerst je inventory langs om te kijken welke potion er bij is gekomen. Dat is best lastig als je er al tig hebt staan.

Wat betreft het vinden van de juiste combi van ingredients trouwens:
spoiler:
Voor Morrowind stond hiervoor een chart op internet. Weet iemand of deze chart nog steeds klopt voor Oblivion, of zijn er allerlei andere ingredients bijgekomen/verdwenen in Oblivon ten opzichte van Morrowind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Timlog schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Je moet je major skills verhogen. En slapen in een bed zodra er een logo rechts van je kompas komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Dat wil ik ook, hoe doe je dat?

* anandus is alweer level 10 in 4 uur ofzo :/

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 30-03-2006 11:50 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Hier voor de fun of it

Alle ingredienten op een rij

Alkanet Flower
1st: Restore Intelligence
2nd: Resist Poison
3rd: Light
4th: Damage Fatigue

Aloe Vera Leaves
1st: Restore Fatigue
2nd: Restore Health
3rd: Damage Magicka
4th: Invisibility

Ambrosia
1st: Restore Health

Apple
2nd: Damage Luck
3rd: Fortify Willpower
4th: Damage Health

Arrowroot
1st: Restore Agility
3rd: Fortify Strength
4th: Burden

Ashes of Hindaril
1st: Silence
2nd: Resist Disease
3rd: Frost Damage
4th: Invisibilty

Beef
2nd: Shield
3rd: Fortify Agility
4th: Dispel

Bergamot Seeds
1st: Resist Disease
2nd: Dispel
4th: Silence

Blackberry
2nd: Resist Shock
3rd: Fortify Endurance
4th: Restore Magicka

Bloodgrass
1st: Chameleon
2nd: Resist Paralysis
3rd: Burden
4th: Fortify Health

Boar Meat
2nd: Damage Speed
3rd: Fortify Health

Bog Beacon Asco Cap
1st: Restore Magicka
3rd: Damage Personality
4th: Damage Endurance

Bonemeal
1st: Damage Fatigue
2nd: Resist Fire
3rd: Fortify Luck
4th: Night-Eye

Bread Loaf
2nd: Detect Life
3rd: Damage Agility
4th: Damage Strength

Cairn Bolete Cap
2nd: Damage Intelligence
3rd: Resist Paralysis
4th: Shock Damage

Carrot
2nd: Night-Eye
3rd: Fortify Intelligence

Cheese Wedge
3rd: Fire Shield
4th: Damage Agility

Cheese Wheel
3rd: Damage Luck
4th: Fortify Willpower

Cinnabar Polypore Cap Red
1st: Restore Personality
2nd: Restore Endurance
3rd: Restore Agility
4th: Shield

Cinnabar Polypore Cap Yellow
1st: Restore Endurance
2nd: Fortify Endurance
4th: Reflect Spell

Clannfear Claws
1st: Cure Disease
3rd: Paralyze

Clouded Funnel Cap
2nd: Fortify Intelligence
3rd: Damage Endurance
4th: Damage Magicka

Columbine Root Pulp
2nd: Resist Frost
3rd: Fortify Magicka
4th: Chameleon

Corn
2nd: Restore Intelligence
4th: Lightning Shield

Crabmeat
3rd: Damage Fatigue
4th: Fire Shield

Daedra Heart
2nd: Lightning Shield

Daedra Silk
1st: Burden
3rd: Chameleon

Daedra Venin
1st: Paralyze
2nd: Restore Fatigue
3rd: Damage Health
4th: Reflect Damage

Daedroth Teeth
1st: Night-Eye
2nd: Frost Shield
4th: Light

Dragon's Tongue
1st: Resist Fire
2nd: Damage Health
3rd: Restore Health

Dreugh Wax
3rd: Water Breathing

Dryad's Saddle Polypore Cap
1st: Restore Luck
3rd: Damage Speed
4th: Frost Damage

Ectoplasm
1st: Shock Damage
2nd: Dispel

Elf Cup Cap
1st: Damage Willpower
2nd: Cure Disease
4th: Damage Intelligence

Emetic Russula Cap

Fennel Seeds
4th: Paralyze

Fire Salts
1st: Fire Damage
3rd: Restore Magicka

Flax Seeds
2nd: Feather
3rd: Shield

Flour
2nd: Damage Personality
3rd: Fortify Fatigue

Fly Amanita Cap
2nd: Burden

Foxglove Nectar
1st: Resist Poison
3rd: Restore Luck
4th: Resist Disease

Frost Salts
1st: Frost Damage
3rd: Silence
4th: Frost Shield

Garlic
1st: Resist Disease
2nd: Damage Agility
3rd: Frost Shield
4th: Fortify Strength

Ginkgo Leaf
1st: Restore Speed
2nd: Fortify Magicka

Ginseng
1st: Damage Luck
2nd: Cure Poison
4th: Fortify Magicka

Glow Dust
2nd: Light
3rd: Reflect Spell

Grapes
2nd: Water Walking
3rd: Dispel

Green Stain Cup Cap
3rd: Reflect Damage

Green Stain Shelf Cap
2nd: Fortify Luck
4th: Restore Health

Ham
4th: Damage Luck

Harrada
1st: Damage Health
2nd: Damage Magicka

Human Heart
2nd: Shock Shield

Human Skin
1st: Damage Magicka

Imp Fluid

Imp Gall
1st: Fortify Personality
2nd: Cure Paralysis
4th: Fire Damage

Ironwood Nut

Jumbo Potato

Lady's Mantle Leaves
2nd: Damage Endurance
3rd: Night-Eye
4th: Feather

Lady's Smock Leaves

Lavender Sprig
2nd: Fortify Willpower
4th: Damage Luck

Leek
2nd: Fortify Agility

Lettuce
2nd: Restore Luck
3rd: Fire Shield
4th: Damage Personality

Lichor

Mandrake Root
4th: Fortify Willpower

Milk Thistle Seeds
1st: Light
2nd: Frost Damage
3rd: Cure Paralysis

Minotaur Horn
1st: Restore Willpower
4th: Resist Paralysis

Monkshood Root Pulp
1st: Restore Strength

Morning Glory Root Pulp
1st: Burden
2nd: Damage Willpower
3rd: Frost Shield

Mort Flesh

Motherwort Sprig
1st: Resist Poison
2nd: Damage Fatigue

Mutton
1st: Fortify Health
3rd: Dispel

Mugwort Seeds

Nightshade

Nirnroot
1st: Drain Health
2nd: Drain Fatigue
3rd: Drain Agility
4th: Drain Speed

Ogre's Teeth
1st: Damage Intelligence
3rd: Shock Damage
4th: Fortify Strength

Onion
2nd: Water Breathing
3rd: Detect Life

Orange

Painted Troll Fat
1st: Fortify Magicka
4th: Restore Magicka

Pear
3rd: Fortify Speed

Peony Seeds
3rd: Damage Speed
4th: Restore Fatigue

Pinarus' Prize Minotaur Horn
4th: Resist Paralysis

Potato

Primrose Leaves
2nd: Restore Personality
3rd: Fortify Luck

Pumpkin
2nd: Damage Agility
4th: Detect Life

Radish
3rd: Chameleon

Rat Meat

Redwort Flower
1st: Resist Frost

Refined Frost Salts
1st: Frost Damage
2nd: Frost Shield
3rd: Resist Fire

Rice
2nd: Silence
3rd: Lightning Shield
4th: Damage Agility

Root Pulp
4th: Damage Intelligence

Rumare Slaughterfish Scales
4th: Water Walking

S'jirra's Famous Potato Bread
1st: Detect Life

Sacred Lotus Seeds
1st: Resist Frost
3rd: Feather

Scales
4th: Water Walking

Scamp Skin
1st: Damage Magicka

Sheperd's Pie
3rd: Fortify Agility

Somnalius Frond
4th: Feather

Spiddle Stick
3rd: Fire Damage
4th: Restore Fatigue

St. Jahn's Wort Nectar
1st: Resist Shock
3rd: Cure Poison

Steel Blue Entoloma Cap
2nd: Fire Damage
3rd: Resist Frost

Stinkhorn Cap
2nd: Restore Magicka
3rd: Water Walking

Strawberry

Summer Bolete Cap
2nd: Fire Shield
4th: Night-Eye

Sweetcake

Sweetroll

Taproot
3rd: Resist Poison
4th: Lightning Shield

Tiger Lily Nectar
2nd: Damage Strength
3rd: Water Walking
4th: Damage Willpower

Tinder Polypore Cap
2nd: Resist Diesase
3rd: Invisibility

Tobacco

Tomato

Troll Fat
1st: Damage Agility
2nd: Fortify Personality
3rd: Damage Willpower

Unicorn Horn
1st: Fortify Health

Vampire Dust
1st: Silence
3rd: Frost Damage

Venison

Viper's Bugloss Leaves
1st: Resist Paralysis
4th: Cure Paralysis

Void Salts

Water Hyacinth Nectar
1st: Damage Luck
3rd: Restore Magicka

Watermelon
2nd: Light

Wheat Grain
4th: Damage Personality

White Seed Pod
4th: Light

Wisp Stalk Caps
3rd: Damage Intelligence
4th: Fortify Speed

Wormwood Leaves
1st: Fortify Fatigue
2nd: Invisibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

Hoe levendig is het eigenlijk in de steden? Voelt het echt als een stad of is het niks meer dan een heleboel gebouwen bij elkaar en loopt er bijna niemand rond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:19:

Wat zijn jouw Major skills? Alleen met het trainen hierin ga je levelen. Dus als je blade geen Major skill is ga je daarvan niet levelup.
Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:22:
[...]

ik ben Fighter, Blade en heavy armour vallen dus onder mijn major skills, die gebruik ik het meeste, andere major skills zoals, blunt weapons, speechcraft, hand to hand (erg nutteloze skill?). gebruik ik minder.

kan iemand me uitleggen wat ik aan Hand to Hand heb??

maar dat laatste zal het zijn, in verhouding heb ik weinig dungeons gedaan, maar ik heb inmiddels al wel 30 quests afgerond. geloof dat ik questen leuker vind dan dungeons ingaan (tenzij het moet voor een quest natuurlijk) B)

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 30-03-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Trouwens jammer dat merchants je spullen niet meer aantrekken. Kan mij nog herinneren van Morrowind dat als je een helm met constant damage health aan een merchant verkocht dat hij die aantrok. Resulterende in gratis loot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 115092 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:50:
Hoe levendig is het eigenlijk in de steden? Voelt het echt als een stad of is het niks meer dan een heleboel gebouwen bij elkaar en loopt er bijna niemand rond....
Hangt er vanaf of je overdag of 's avonds komt ;) :P

Maar wmb had het wel iets drukker mogen zijn, maar ik begrijp waarom ze het zo rustig hebben gehouden, als je een kroeg ingaat 's avonds, dan wordt je helemaal gek van al die mensen die door elkaar praten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

sparidem schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Hmm als het inderdaad zo werkt, vind ik het erg onhandig dat je niet te zien krijgt wat voor potion je gemaakt hebt. Moet je eerst je inventory langs om te kijken welke potion er bij is gekomen. Dat is best lastig als je er al tig hebt staan.

Wat betreft het vinden van de juiste combi van ingredients trouwens:
spoiler:
Voor Morrowind stond hiervoor een chart op internet. Weet iemand of deze chart nog steeds klopt voor Oblivion, of zijn er allerlei andere ingredients bijgekomen/verdwenen in Oblivon ten opzichte van Morrowind ?
Nee daarom kun je elke potion die maakt een naam geven, is makkelijker teruug te vinden

|Potions die je helpen zijn paars en groen , Paars is goed voor jou en groen zijn de giftige.

Hier voglt een korte lijst van potions die je kunt maken in den beginne met alle ingredienten er bij:

Potions/Poisons to be made at Novice level

Just getting started can be confusing. So here are some recipes for useful potions you can make at Novice level.

Restore Magicka: Flax Seeds, Steel Blue Entoloma
Restore Health: Cairn Bolete Cap, Lady's Smock Leaves
Damage Health: any two of Wisp Stalk Cap, Stinkhorn Cap, Nightshade or Spiddal Stick

Potions/Poisons to be made at Apprentice level

When you reach Apprentice level you can really start making worthwhile potions and poisons, some even with multiple effects. Here are some of the more useful ones.

Feather: Flax Seeds, Venison
Cure Disease: Mandrake Root, Elf Cup Cap
Dispel: Bergamot Seeds, Ectoplasm
Restore Health: Lady's Smock Leaves, Aloe Vera Leaves
Night Eye: Carrot, Viper's Bugloss Leaves
Detect Life: Rat Meat, Bread Loaf
Water Breathing: Onion, White Seed Pot
Silence: Vampire Dust, Rice
Damage Speed: Green Stain Cup Cap, Peony Seeds
Damage Health + Damage Magicka: Harrada, Spiddal Stick
Damage Health + Damage Magicka + Silence: Harrada, Spiddal Stick, Vampire Dust, Rice

Potions/Poisons to be made at Journeyman level

Journeyman level reveals three ingredient effects. Multiple effect combinations are more numerous, and some new potion and poison effects are no possible.

Water Walking: Grapes, Tiger Lily Nectar, Stinkhorn Cap
Fortify Strength: Arrowroot, Elf Cup Cap
Chameleon: Radish, Bloodgrass
Invisibility: Tinder Polypore, Wormwood Leaves
Reflect Damage: Scamp Skin, Green Stain Cup
Fire Damage: Fire Salts, Steeel Blue Entolima
Frost Damage: Milk Thistle, Vampire Dust
Paralyze: Clannfear Claws, Daedra Venin
Damage Health + Damage Magicka + Silence: Harrada, Spiddal Stick, Rice
Damage Health + Damage Magicka + Damage Speed: Harrada, Spiddal Stick, Peony Seeds, Pear
Damage Health + Damage Magicka + Fire Damage: Harrada, Spiddal Stick, Steel Blue Entoloma
Damage Health + Damage Magicka + Fire Damage + Silence: Harrada, Spiddal Stick, Blue Entoloma, Rice

Potions/Poisons to be made at Expert level

Expert level reveals all possible ingredient effects. Creating single effect potions/poisons should be easy by now, but here's one brand new potion and some combination poisons to try.

Fortify Speed (+ Damage Health): Pear, Wisp Stalk Cap (yes, this is a potion and not a poison, since it contains positive effects)
Reflect Spell: Glow Dust, Cinnabar Polypore Cap Yellow
Fire Damage + Shock Damage + Damage Health (common): Spiddal Stick, Imp Gall, Ectoplasm, Fly Aminata Cap
Fire Damage + Shock Damage + Damage Health (uncommon): Imp Gall, Ectoplasm, Fire Salts, Ogre's Teeth
Paralyze + Frost Damage: Dryad's Saddle Polypore, Milk Thistle Seeds, Tennel Seeds
Paralyze + Frost Damage + Silence: Harrada, Milk Thistle Seeds, Vampire Dust
Paralyze + Frost Damage + Damage Magicka + Silence: Fennel Seeds, Harrada, Milk Thistle Seeds, Vampire Dust
Paralyze + Fire Damage + Damage Magicka + Damage Health: Steel Blue Entoloma, Imp Gall, Harrada, Fennel Seeds
Paralyze + Damage Health + Damage Magicka + Damage Intelligence: Fennel Seeds, Harrada, Wisp Stalk Cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brons schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:42:
[...]

Niet als dat niet je major skill is. Dan kan je geen meer hitpoints en/of magicka krijgen.
ik ga eens uitzoeken of je sword skill ook omlaag ging met de gevangenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Helaas moet ik mijn vraag voor de 3e keer herhalen:

Die arrow damage, wordt dat bij je bow damage opgeteld? Dus bow dmg = 7, arrow dmg = 6 = 13 total damage?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

simpel antwoord ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:56

drooger

Falen is ook een kunst.

ik ben Fighter, Blade en heavy armour vallen dus onder mijn major skills, die gebruik ik het meeste, andere major skills zoals, blunt weapons, speechcraft, hand to hand (erg nutteloze skill?). gebruik ik minder.

kan iemand me uitleggen wat ik aan Hand to Hand heb??
Hand to hand is een manier van vechten, kost geen repairs voor je wapens, omdat je die niet gebruikt ;)

Als ik jou was dan zou ik de construction set gebruiken en je major skills veranderen, want je hebt nu ingesteld om op 3 verschillende manieren te vechten. Doe athletics, acrobatics, block o.i.d. bij je major skills, die zijn altijd handig.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

drooger schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Hand to hand is een manier van vechten, kost geen repairs voor je wapens, omdat je die niet gebruikt ;)

Als ik jou was dan zou ik de construction set gebruiken en je major skills veranderen, want je hebt nu ingesteld om op 3 verschillende manieren te vechten. Doe athletics, acrobatics, block o.i.d. bij je major skills, die zijn altijd handig.
jah lijkt me ook beter... hand to hand lokt me totaal niet... ik vecht liever met een wapen. maarja zo is de standaard fighter... block heb ik trouwens al als major skill

in de console met:
spoiler:
showclassmenu
kan ik het ook aanpassen toch? vanavond thuis maar ff prutsen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Je kan dus potions maken.....Hoe zit het nu met spells....Hoe maak je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Even snel een vraagje tussendoor: dingen als Welkynd stones, Varla stones en van die statues, kan ik die gewoon direct verkopen of heb ik ze later nodig bij een quest o.i.d.? Of kun je er verder nog iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan je met een console command je major skills nog aanpassen? Ben zo dom geweest om light armor EN heavy armor te kiezen terwijl ik alleen heavy draag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackminister schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:23:
Je kan dus potions maken.....Hoe zit het nu met spells....Hoe maak je die dan?
Volgens mij alleen bij de Academy in de Imperial city, moet je wel lid zijn van de mages guild.
Syntagma schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:24:
Even snel een vraagje tussendoor: dingen als Welkynd stones, Varla stones en van die statues, kan ik die gewoon direct verkopen of heb ik ze later nodig bij een quest o.i.d.? Of kun je er verder nog iets mee?
Dacht niet dat ze voor quests nodig waren (iig niet tegengekomen nog), wel om je magicka en enchanted spul op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Volgens mij alleen bij de Academy in de Imperial city, moet je wel lid zijn van de mages guild.
Ok...ik ben lid van de mages guild.....Maar moet ik dan training volgen of zo?...Ik zal deze avond eens kijken bij de academy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Tomcat84 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:00:
jaaa heb hem gekocht gisteren eind van de dag.

meteen 's avonds een mooie sessie tot 4:00 uur

:+

sommige van die blauwe stenen kun je idd alleen krijgen als je er iets tegenaan gooit/schiet.

kun je nog iets met die stenen doen?
[...]

is dat wel handig? athletics, acrobatics enzo lvlen dermate snel dat dit niet zo hoog hoeft in het begin.
of is dit juist wel handig bij het lvlen? (je lvlt als je major skills omhoog gaan)

[ Voor 33% gewijzigd door MUSTIS op 30-03-2006 12:45 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

anandus schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:52:
[...]

Hangt er vanaf of je overdag of 's avonds komt ;) :P

Maar wmb had het wel iets drukker mogen zijn, maar ik begrijp waarom ze het zo rustig hebben gehouden, als je een kroeg ingaat 's avonds, dan wordt je helemaal gek van al die mensen die door elkaar praten :P
Klinkt ok. Volgens mij is er momenteel geen beter spel in dit genre waarvoor je niet maandelijks hoeft te betalen. Ik ga hem kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 30-03-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:56

drooger

Falen is ook een kunst.

is dat wel handig? athletics, acrobatics enzo lvlen dermate snel dat dit niet zo hoog hoeft in het begin.
of is dit juist wel handig bij het lvlen? (je lvlt als je major skills omhoog gaan)
Athletics valt wel mee hoor, maar hoe sneller je major skills levellen, hoe sneller jezelf levelt.

Je hoeft ze niet te kiezen, maar wat moet je anders kiezen?

Ik heb ze gekozen, omdat ze toch handig zijn als je een vechtende dief wilt hebben. Heb toch niet geweldig veel aan die magie(is een extra, gebruik ze zo wel als minor skills) en voor de rest heb je block en andere wapen skills.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:56:
Helaas moet ik mijn vraag voor de 3e keer herhalen:

Die arrow damage, wordt dat bij je bow damage opgeteld? Dus bow dmg = 7, arrow dmg = 6 = 13 total damage?
Ik heb voor je gezocht maar kan hier niks over vinden. f f s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me toch wel het meest logische, waarom zouden ze anders damage stats geven aan pijlen/bogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-03 18:59

Yuco

Womanizer!

Anoniem: 115092 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:46:
[...]

Klinkt ok. Volgens mij is er momenteel geen beter spel in dit genre waarvoor je niet maandelijks hoeft te betalen. Ik ga hem kopen.
Wat mij betreft had het in elke stad toch wel wat drukker mogen zijn. Dan maar wat meer domme npc maar dan komt het op mij iig meer levendig over als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik meen dat het in een boek staat, nu weet ik de titel niet meer, maar dr stond iets in dat je idd de pijl en boog bij elkaar moest optellen.

was iets met dinges dinges arms.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-05 16:17
ben klaar met main quest en alle guilds.

dus will nu vampier worden kan iemand me een cave ofzo zeggen waar ik 100% zeker wetenv ampiers vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigbot schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:21:

dus will nu vampier worden kan iemand me een cave ofzo zeggen waar ik 100% zeker wetenv ampiers vind?
Ook de quests gedaan van de 14 of 15 deadra lords? Bij de quest van Azura ga je zeker die vampire desease oplopen.
Zuid van de temple o/t ancient moths

edit:
spoiler ipv spoler :p

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 30-03-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Welke major skills zijn het handigst, Als je een warrior wil zijn die goed restoration(heal) en destruction(fireball),En heavy armor wil dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azura's shrine al gedaan? Die stuurt je nml naar een cave vol vampies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:23:
[...]

Ook de quests gedaan van de 14 of 15 deadra lords? Bij de quest van Azura ga je zeker die vampire desease oplopen.

edit:
beide al gedaan :(.
bij de 1e heb ik de ziekte gekregen maar heb het geheald en bij de 2e (azuras quest) heb ik het niet opgelopen .
spoiler:
btw vol zou ik die quest van azura niet nomen 4 vampiers dacht ik en ze waren bij mij erg snel dood

Toendertijd wou ik het niet omdat ik bang was dat het me zou kunnen benadelen tijdens de MQ.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 30-03-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:23:
[...]

edit:
Vash, die temple, wtf kan ik daar?

Hele ding gecleared, kom ik bij et einde...
spoiler:
Zit er een of andere gem fireballs op me te gooien waar ik niks mee kan :S

Ik volgde er niks van en ben er maar vandoor gegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O_

Net een quest gedaan voor iemand in Chorrol, krijg ik een zwaard met 11 frost damage EN 20% lower frost resist er op :D 80 uses :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160176

zo ben al een week bezig lvl 13, fijn mn minors aan t levelen voor de multieplyers.
het enige wat ik niet begrijp, is nadat ik de inauguratie quest voor de mages guild gedaan heb en een robe + het stuk hout heb gevonden dat ik geen quest meer krijg, kan vinden

Ook voor defightersguild kan ik maar bij mondjes maat quest vinden.

dat was in Morrowind wel anders daar puilde mn questlog echt uit.

kan het zijn dat ik voor magesguildquests hun gear moet aantrekken, zodat ze me herkennen?

tja goed spel loopt fantastischmaar ben het een beetje zat om quests te zoeken, dus ben maar kansloos dungeons aan het uitkammen voor gold.

om de thiefs guild te joine moet je injailgezeten hebebn, een stat verlaging gekregne hebben, en dan komen ze j opzoeken toch ? in elke plaats?

vanavond verder met dungeon crawling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00

Ik moet juist nog beginnen met m'n main quest :P, maar ben al wel lang vampier. Punt is dat ik er nu van af wil:
spoiler:
Ik ben nu zo ver dat ik tot aan die heks gekomen ben,
deze vraagt echter om 5x "empty grand soul gems". Ik heb echter geen idee waar ik deze vandaan kan halen. Hoewel je door als vampier stukken sterker bent, heeft het ook zo z'n nadelen, die ik niet echt kan gebruiken, omdat ik nog maar aan het begin sta van de mainquest. Iemand een idee waar ik die gems kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
spoiler:
Bij de Fighters Guild in Avril kreeg ik ook een leuke opdracht (de eerste daar). Of ik iemand wilde helpen, diegene had problemen met ratten. Bleek iets anders uit te pakken: ze hield ratten als hobby, en er was een mountain lion om te verslaan. :P Ik kreeg eerst even een flashback naar een quest in Morrowind met die ratten, maar het was toch anders. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:00
Anoniem: 160176 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:28:om de thiefs guild te joine moet je injailgezeten hebebn, een stat verlaging gekregne hebben, en dan komen ze j opzoeken toch ? in elke plaats?
Zodra je rest, dan verschijnt er een gastje zodra je wakker wordt. Zelfde manier voor de dark brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172257

[...]

Is het niet zo dat wanneer je je major skills veranderd in de Console, dat je deze dan niet meer kunt lvlen? Dat je dus een bepaalde skill lvl zelf moet instellen, omdat je anders niet verder komt met die skill. Dacht zoiets gelezen te hebben. Ik zou zelf namelijk ook wel mijn major skills willen veranderen, maar als ik vervolgens niet meer normaal kan lvlen heeft het natuurlijk weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:26:
[...]

Vash, die temple, wtf kan ik daar?

Hele ding gecleared, kom ik bij et einde...
spoiler:
Zit er een of andere gem fireballs op me te gooien waar ik niks mee kan :S

Ik volgde er niks van en ben er maar vandoor gegaan :/
Hahaha, ik denk als je een quest niet hebt dat je daar niks te zoeken hebt :p Ik was er voor een
spoiler:
Thief's guild quest
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:27:
_O_

Net een quest gedaan voor iemand in Chorrol, krijg ik een zwaard met 11 frost damage EN 20% lower frost resist er op :D 80 uses :D
die 80 uses is wel lekker.

Ik ben nu level 14, en nu ben ik veel ruines en forten aan het leeghalen, zonder veel moeite. Maar soms kom je een kereltje tegen, denkend dat ie normaal is, maar die doet *klap klap* en dood ben ik. Die blijken altijd wel lekkere zwaarden te hebben, net een claymore 14dmg + 15 frost damage "gekregen" :)

Ook net voor het eerst een minotaur gezien }:O

En van die "king" een paar pagina's terug kreeg ik een staf, die 24 frost damage gedurende een paar seconde doet, en 100!% weakness tegen frost.

[ Voor 12% gewijzigd door maratropa op 30-03-2006 13:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Anoniem: 160176 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:28:
om de thiefs guild te joine moet je injailgezeten hebebn, een stat verlaging gekregne hebben, en dan komen ze j opzoeken toch ? in elke plaats?

vanavond verder met dungeon crawling :P
Je kan ook in de haven van the Imperial City een wanted poster van de Gray fox bekijken. Als je dan met een zwerver praat over de Fox en genoeg deposition hebt geeft hij je de locatie om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Brons schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:49:
[...]
Je moet je major skills verhogen. En slapen in een bed zodra er een logo rechts van je kompas komt te staan.
anandus schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Dat wil ik ook, hoe doe je dat?

* anandus is alweer level 10 in 4 uur ofzo :/
Ik heb geen idee. Ik ben een custum soort en met van battle mage. En ik vecht me een slag in de ronte. Ik heb zo'n 12 missie gedaan, en in de arena ben ik ook al aardig op dreef. Ik let goed op welke skills ik heb en wat ik er voor moet doen, maar het help gewoon geen zier. Ik heb dingen als Slash, block, amrorer, destruction, e.d. Als ik een uur lang tegen iemand sta aan te hakken gaat misschien mijn slash skill iets omhaag, maar ik moet er gewoon zoveel moeite voor doen.
En vriend van me op de xbox heeft er geen last van. Die was al lvl2 toen hij de sewers uit kwam.
Misschien een verschil tussen pc en xbox?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 14:22
ik zit bij de fighter guild en ben daar al best ver mee volgens mij, nou heb ik pas een aantal weapons en armor enzo in een kist gedaan in het fightersguild gebouw en ik heb een paas missies gedaan.
Nou kom ik terug kijk in die kist is gvd alles weg !!!!!!!!!!!!!!!!!! hier word ik dus echt pissig om. :'(

Is dit normaal dat dit gebeurd en zoja hoe zorg ik dat ik wel spullen kan bewaren zonder dat het weg is.

uiteraard ben ik zelf dom geweest om er voor de zekerheid geen save game van te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gladiool schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:45:
[...]

die 80 uses is wel lekker.

Ik ben nu level 14, en nu ben ik veel ruines en forten aan het leeghalen, zonder veel moeite. Maar soms kom je een kereltje tegen, denkend dat ie normaal is, maar die doet *klap klap* en dood ben ik. Die blijken altijd wel lekkere zwaarden te hebben, net een claymore 14dmg + 15 frost damage "gekregen" :)

Ook net voor het eerst een minotaur gezien }:O

En van die "king" een paar pagina's terug kreeg ik een staf, die 24 frost damage gedurende een paar seconde doet, en 100!% weakness tegen frost.
80 uses wel lekker? O.o

Ik vindt mn 1600 uses mace pas net te doen. Zou er niet aan moeten denken elke 10 monsters dat ding weer te moeten rechargen :/

Daarom enchant ik ook meestal zo goedkoop mogelijk voor wat minder dmg, gaat ie langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Games schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:55:
ik zit bij de fighter guild en ben daar al best ver mee volgens mij, nou heb ik pas een aantal weapons en armor enzo in een kist gedaan in het fightersguild gebouw en ik heb een paas missies gedaan.
Nou kom ik terug kijk in die kist is gvd alles weg !!!!!!!!!!!!!!!!!! hier word ik dus echt pissig om. :'(

Is dit normaal dat dit gebeurd en zoja hoe zorg ik dat ik wel spullen kan bewaren zonder dat het weg is.

uiteraard ben ik zelf dom geweest om er voor de zekerheid geen save game van te maken 8)7
wil je spullen bewaren doe ze dan in een kist.kast in een huis wat jij bezit.
de kasten.kisten in guild gebouwen zijn dozen waar spullen inzitten voor de members.
dus doe jij er spullen in mogen andere guild members deze gebruiken en andersom natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timlog schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:51:
Die was al lvl2 toen hij de sewers uit kwam.
Misschien een verschil tussen pc en xbox?
Dat is kinda onmogelijk sinds je pas aan het einde van de sewers je major skills kan kiezen en alleen door die te lvlen ga je lvlup :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 14:22
Ok ik heb nog een save game kunnen vinden waar ik terug ben gegaan naar de fightersguild waar me kist is met nog alle spullen erin.
Weet iemand nog een goedkoop huisje die ik kan kopen in anvil als het kan, want daar heb ik me kist met spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Games schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:03:
Ok ik heb nog een save game kunnen vinden waar ik terug ben gegaan naar de fightersguild waar me kist is met nog alle spullen erin.
Weet iemand nog een goedkoop huisje die ik kan kopen in anvil als het kan, want daar heb ik me kist met spullen.
huis in anvil kost 5k gold en is haunted.
Om het te kopen moet je rond vragen ernaar (sommige mensen zullen het als topic hebben).
ga eens naar die bar in anvil.

er zijn ook goedkopere huizen.
imperial city waterfront (1k dacht ik) en nog een andere (vergeten waar dacht ergens in ZO van de kaart voor 2.5k gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 169058 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:56:
[...]

80 uses wel lekker? O.o

Ik vindt mn 1600 uses mace pas net te doen. Zou er niet aan moeten denken elke 10 monsters dat ding weer te moeten rechargen :/

Daarom enchant ik ook meestal zo goedkoop mogelijk voor wat minder dmg, gaat ie langer mee.
Ik sprak even vanuit mijn oogpunt he, nu met level 14 en nog niet in de arcane university kunnende is een gevonden wapen met 80 uses best ok :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110235

tss tss

mijn game heeft de eerste dagen perfect gedraaid, maar nu krijg ik het niet meer aan de praat.
Ik kan wel nog een nieuw game spelen, maar van zodra ik continue klik zegt ie dat mijn save-game corrupt is.

Als ik dan een eerder spel wil laden en ik druk op load dan crasht ie naar de desktop.

Ik heb alles al geprobeerd wat op het officiele forum staat ( bestand hernoemen enz ) maar niks helpt :(

iemand nog ideeen ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.