Anoniem: 52038
Anoniem: 154012
Ik denk dat de meeste de main quest niet volgen en guild quests/random quest aan het doen zijn. Ikzelf heb denk pas 5% ofso van de main Q gedaan. De side-quests zijn daarentegen top en zijn vele malen origineler dan Morrowind. Verwacht dus geen ladingen aan ga daar heen, pak het item, ga weer terug quests.Anoniem: 52038 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:14:
ik hoor vrij weinig mensen over een verhaal praten. is het verhaal ook echt supergoed? ben daar meer beneiuwd naar dan alle speciale graphic topics
Anvil Sigil:Wolfensteijn schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:10:
[...]
Ook offtopic:
spoiler:Klopt niet, ten eerste heeft een bag of holding geen oneindig grote plane binnen, en ten tweede houden de regels van DnD hier al rekening mee. Tenminste 3rd en hoger. Hoe 2nd edition ADnD ermee omging weet ik zo niet meer. Maar alles wat er gebeurt in 3 en 3.5 als je een bag of holding binnenste buiten keert is dat alle items zonder schade eruit worden gekieperd. En je moet de bag weer goed doen voordat de boel weer gebruikt kan worden.
En nu wel ontopic, maar toch achter een spoilertag, omdat er blijkbaar mensen zijn die dit topic lezen zonder het spel zelf te hebben, of ontzettend graag alles zelf uit willen vinden
spoiler:Ik kom niet bij de Sigil tower in de Oblivion gate bij Anvil. Op de een of andere manier moet ik hoger zien te komen, maar ik zie niet hoe. Iemand anders die het al wel gelukt is?
Ergens aan het begin van de ronde vind je een deur de berg in waar ik in elk geval al 4x langs was gelopen voordat ik m zag.... dus rechts in de bergwand zeg maar op ik gok 30% van de ronde.
In mijn geval werd bijvoorbeeld het bevrijden van Kvatch een groot probleem omdat ik toen redelijk hoog level was en er werkelijk TE veel enge monsters rond rende daar.Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:21:
[...]
Ik denk dat de meeste de main quest niet volgen en guild quests/random quest aan het doen zijn. Ikzelf heb denk pas 5% ofso van de main Q gedaan. De side-quests zijn daarentegen top en zijn vele malen origineler dan Morrowind. Verwacht dus geen ladingen aan ga daar heen, pak het item, ga weer terug quests.
Overigens met het uitspelen van de Main quest weer geen enkel probleem gehad
Anoniem: 169058
Kvatch is zoiezo een erg moeilijke quest.delorean7 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:23:
[...]
In mijn geval werd bijvoorbeeld het bevrijden van Kvatch een groot probleem omdat ik toen redelijk hoog level was en er werkelijk TE veel enge monsters rond rende daar.
Overigens met het uitspelen van de Main quest weer geen enkel probleem gehad
Bedanktdelorean7 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:21:
[...]
Anvil Sigil:
spoiler:heb ik zelf ook van de week een goede helft van Barca - Olymique rond gelopenRondlopend pad waar je denkt hoger te moeten, eindigt in een stuk lava en met wat springwerk weer terug bij de gate.
Ergens aan het begin van de ronde vind je een deur de berg in waar ik in elk geval al 4x langs was gelopen voordat ik m zag.... dus rechts in de bergwand zeg maar op ik gok 30% van de ronde.
Wolfensteijn schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:10:
[...]
Ook offtopic:
spoiler:Klopt niet, ten eerste heeft een bag of holding geen oneindig grote plane binnen, en ten tweede houden de regels van DnD hier al rekening mee. Tenminste 3rd en hoger. Hoe 2nd edition ADnD ermee omging weet ik zo niet meer. Maar alles wat er gebeurt in 3 en 3.5 als je een bag of holding binnenste buiten keert is dat alle items zonder schade eruit worden gekieperd. En je moet de bag weer goed doen voordat de boel weer gebruikt kan worden.
Overigens heb je een bag of holding in meerdere maten, maar dat terzijde.
Ikzelf heb eigenlijk pas gisteren het eerste stukje van de main quest gedaan.
Maar voorlopig ga ik weer lekker verder met de quests in de dorpjes. Kijken wat ik allemaal kan vinden. Toch ook maar weer eens een aantal dungeons in aangezien ik er bij eentje toch wil weten hoe je daar beneden nou eigenlijk komt.
Nou ja, ik heb dus nog geen moves gehad, want ik ben nog niet bij hem langsgeweest. Ik vroeg me dus af op de moves vastliggen of dat de sterkte ervan afhangt van je huidige level. Indien het laatste, dan ga ik er pas veel later een keer langs denk ik.Anoniem: 154012 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:06:
[...]
Ik weet niet welke moves jij gehad hebt?spoiler:Deze kreeg ik rond de level 10 of een hoger leveliets in de richting van +3 block/blade/nog meer?
Wolfensteijn schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:10:
[...]
Ook offtopic:
En nu wel ontopic, maar toch achter een spoilertag, omdat er blijkbaar mensen zijn die dit topic lezen zonder het spel zelf te hebben, of ontzettend graag alles zelf uit willen vinden
spoiler:Ik kom niet bij de Sigil tower in de Oblivion gate bij Anvil. Op de een of andere manier moet ik hoger zien te komen, maar ik zie niet hoe. Iemand anders die het al wel gelukt is?
daar was ook een cave waar je in kon (volgens mij zelfs 2) en zo kwam je dus inde sigel tower.
trouwens erger ik me dat je niet op de map kan zien of de gate al dicht is of niet.
ik vond alle oblivion gates eenvoudig om eerlijk te zijn omdat ik na een paar gates alle verschillende layouts wel gehad had en er maar 3 verschillende oblivion planes zijn denk ik.
de buitenkant (dus om de torens heen) is altijd verschillend (zoals bethesda zei).
maar de manier waarop je bij het einde komt dus de route die je moet aflegen etc blijken vaak hetzelfde te zijn en ben dus maar 3 verschillende tegen gekomen.
Vaak kon ik na 2 minuten in de planes al zien welk van de 3 designs deze had en wist dus bijna precies hoe ik bij het einde kwam.
Vind je de planes te moeilijk of verdwaal je dan zijn de volgende tips handig:
open vaker de kaart als je verdwaalt raakt.
dit zorgt ervoor dat je ziet waar je al geweest bent en kun je deuren zien die je met je oog niet gezien hebt (je bent er dus per ongeluk langs gelopen).
Als je in een afgeslopen ruimte zit (dus aan alle kanten gescheiden door gesloten deuren.
ga dan effe je armor etc repareren (dit gaat niet als er monsters in de ruimte zijn of de ruimte niet dicht is) of druk op T en ga resten om gratis HP terug te krijgen.
herinner je ook de namen van de deuren waar je door heen gaat.
want de laatste paar deuren die je gebruikt hebben altijd specifieke namen.
en de deadra die je tegen komt die deadric armor dragen zijn vaak gesummond of dragen bound armor wat dus veel zwakker is dan het echte deadric armor.
En ga ook niet op ze in meppen als ze in hun block positie staan.
Ik spring de hele tijd als een idioot, dan stijgt niet alleen je Athletics maar ook je Acrobatics. Na een tijdje bunnyhop je supersnel de hele map over.The - DDD schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:49:
[...]
Bekend probleem, de oplossing is simpel, ga in een afgesloten ruimte in een hoekje staan. Zet de loopknop op je keyboard vast met iets, opgevouwen papiertje ofzo en slaap er een nachtje over. Je zult zien dat je de volgende dag een stuk vlotter bent en meer uithoudingsvermogen hebt, mits je PC niet gecrashed is. Morrowwind had er wel een handje van om na een lange uptijd op zijn plaat te gaan. Let wel, het nadeel is dat je nu ook minder je stamina levelled en daardoor ook kans loopt hier en daar een algemene stat boost mis te lopen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dankzij het gejump in morrowind jump ik ook altijd in WoWCaptain Pervert schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:00:
[...]
Ik spring de hele tijd als een idioot, dan stijgt niet alleen je Athletics maar ook je Acrobatics. Na een tijdje bunnyhop je supersnel de hele map over.In Morrowind was dat echt gruwelijk, zeker samen met de Boots of Blinding Speed. In Oblivion ben ik nu na zo'n 10 uurtjes gametime ook al aardig snel. Ook handig voor hit and run attacks in de arena, en/of als je een archer bent.
Bij morrowind was eht vooral leuk als je in Vivec omhoog liep, kon je belachelijk veel jumpen op zo'n stukje. En altijd run aan
ps. in Morrowind was het zo en volgens mij in Oblivion ook, maar weet niet zeker. Maar als je in morrowind flink omlaag donderde en je dus damage kreeg, kreeg je ook een aardige boost in je Acrobatics.
[ Voor 14% gewijzigd door nhimf op 31-03-2006 13:11 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
vooral als thief zijn de gates een eitje, ik heb nu standaard sneak aan als ik ergens heen ga waar mogelijk vijanden zitten en de 1e hit is dan ook keer 3x dmg
mn sneak is nu dermate hoog dat de meeste monsters je pas op een paar meter opmerken.
heb vanmiddag vrij, kzal meteen met die nighteye ring in de weer. (soms is et zo donker dat ik pas een monster zie als ik er tegenaan loop).
moet eigenlijk nog life detect (hoe noem je dit?) erbij en leeg halen die dungeons.
ik las nog erges iets over een skeleton key, ja doe dr maar bij mevrouw. (ze hadden voor mij dat rsi opwekkende slotjessysteem eruit mogen laten)
[ Voor 10% gewijzigd door MUSTIS op 31-03-2006 13:18 ]
Ik heb ook ff in een cheat list zitten kijken, maar daar heet hij iig geen skeleton key. Deze key wil ik wel via de quest verkrijgen, maar als ik de sleutel van Kvatch niet snel vind ga ik die toch via deze cheat proberen te bemachtigen.... heel frustrerend om de eerste poort niet eens dicht te kunnen krijgenMUSTIS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:12:
die gates zijn idd goed te doen.
vooral als thief zijn de gates een eitje, ik heb nu standaard sneak aan als ik ergens heen ga waar mogelijk vijanden zitten en de 1e hit is dan ook keer 3x dmg
mn sneak is nu dermate hoog dat de meeste monsters je pas op een paar meter opmerken.
heb vanmiddag vrij, kzal meteen met die nighteye ring in de weer. (soms is et zo donker dat ik pas een monster zie als ik er tegenaan loop).
moet eigenlijk nog life detect (hoe noem je dit?) erbij en leeg halen die dungeons.
ik las nog erges iets over een skeleton key, ja doe dr maar bij mevrouw. (ze hadden voor mij dat rsi opwekkende slotjessysteem eruit mogen laten)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Waarschijnlijk een zelf-enchanted Deadric zwaard. Je zou bijv. in de construction set kunnen kijken. Daar staan een hele relaxe boog en axe alleen zitten die niet in het spelFnF schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:28:
Weet iemand eigenlijk ook wat het aller sterkste wapen is? Want dan ga ik daar eens naar op zoek
Ik heb op het moment brussef ameilies longsword die heeft 5 frost dammage on striking en 100 charges, verder heeft hij gewoon 9 dammageFnF schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:28:
Weet iemand eigenlijk ook wat het aller sterkste wapen is? Want dan ga ik daar eens naar op zoek
Ik heb nu een Deadric iets, maar die heeft maar 31 attack, er moet toch wel iets beters zijnAnoniem: 154012 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:32:
[...]
Waarschijnlijk een zelf-enchanted Deadric zwaard. Je zou bijv. in de construction set kunnen kijken. Daar staan een hele relaxe boog en axe alleen zitten die niet in het spel
Dat is ook nog niet heel veel, ik had gehoopt op iets van 60 attackWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:35:
[...]
Ik heb op het moment brussef ameilies longsword die heeft 5 frost dammage on striking en 100 charges, verder heeft hij gewoon 9 dammage
[ Voor 30% gewijzigd door Phyxion op 31-03-2006 13:36 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
een ring waar mee ik vampier zou kunnen worden (en het ook weer kan uitschakelen) maar als ik de ring aan doe gebeurt er niks
en als ik door een paar vampiers word aangevallen staat er wel dat ik die ziekte krijg maar ikw ord 3 dagen later geen vampier

als je zelf nou infected wordt met vampirism moet je dan eeuwig in de darkness lurken? en mensen op straat (half)leeg drinken? lijkt me een beetje ala vampire the masquerade (redemption)Bigbot schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:36:
net een mod gepakt van http://www.tescreens.be/o...i/index.php/Category:Mods
een ring waar mee ik vampier zou kunnen worden (en het ook weer kan uitschakelen) maar als ik de ring aan doe gebeurt er niks![]()
en als ik door een paar vampiers word aangevallen staat er wel dat ik die ziekte krijg maar ikw ord 3 dagen later geen vampier
je kunt ook overdag maar dan loop je langzaam schade op.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:40:
[...]
als je zelf nou infected wordt met vampirism moet je dan eeuwig in de darkness lurken? en mensen op straat (half)leeg drinken? lijkt me een beetje ala vampire the masquerade (redemption)
er zijn mods die het iets vereenvoudigen bv dat je ook bloed uit flesjes kunt drinken.
maar op het moment lukt het mij niet om vamp te worden ;/
heb op dit moemtn 3 zwaarden.
een 2h deadric met 31 dmg.
een 1h deadric met 28 dmg (of 27 ben ik vergeten) en fire dmg (vergeten hoeveel fire dmg)
en als backup een ebony met 27 dmg die niets weegt.
Dude die key zit gewoon in het spel, hoezo cheat?gwystyl schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:21:
[...]
Ik heb ook ff in een cheat list zitten kijken, maar daar heet hij iig geen skeleton key. Deze key wil ik wel via de quest verkrijgen, maar als ik de sleutel van Kvatch niet snel vind ga ik die toch via deze cheat proberen te bemachtigen.... heel frustrerend om de eerste poort niet eens dicht te kunnen krijgen
je krijgt die eerste gate niet dicht?
wat kan ik hiertegen doen?
Temperatuur bekeken, etc. etc.?peppie71 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:53:
Ik heb een 7800 gtx top en krijg tijdens het spelen na een aantal minuten een zwart scherm. Ik zie dan nog wel de crosshairs en de balkjes van leven en mana. Als ik het spel opnieuw opstart dan kan ik weer een tijdje spelen.
wat kan ik hiertegen doen?
Anoniem: 153515
Dit staat er:
Fortunately this is easily fixed with the following tweak, which also happens to be one of the key performance boosters:
iPreloadSizeLimit=104857600 (default 2621440)
The value is in bytes. If you have a 1G or less machine and this causes troubles, set it to 52428800. Note: This tweak has been updated, if you previously applied this tweak check your values with the above.
Eerst was het dus 10485760 en nu 104857600
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.