Yo, kan ik ook wel raden brotherVuurvoske schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:52:
[...]
Hmmm misschien is dit in scene gezet??? O JA!!!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yo, kan ik ook wel raden brotherVuurvoske schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:52:
[...]
Hmmm misschien is dit in scene gezet??? O JA!!!
Anoniem: 130680
Tja het heeft zeker een hoge verslavingsfactor, voor dat je het door hebt ben je dik over bedtimeAnoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:08:
[...]
verslafend spelletje he! weer eens wat anders dan b00m! headshots! maken
http://media.putfile.com/FPS-doug
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je moet zorgen dat hij jij je aardig vind ja.6pack15 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:13:
ok, ik ben nu met de thieves guild bezig en nu heb ik dat ding gestole uit chedynhal ofzo, nu lopen er overal imperial guard rond in waterfront. ik heb het beeldje geplaatst in dat cupboard, naar hyronioumouissdf(blabla..kwijl) lex gegaan, maar nu gelooft hij me niet, moet ik me speechcraft omhoog krijge ofzo ?
Right for all the wrong reasons.
De server whyz.nl duurt er te lang om over na te denken.whyz schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:49:
Ok ff iets vaags![]()
spoiler:Ik moet nu die gast Velwyn voor de 2de keer ontmoeten dus in die count's Arms. Volgens de pijl op de kaart zou ik direct voor die gast zijn neus moeten staan. Maar hij is gewoon nergens te bekennen, heb al een paar keer opnieuw een iets oudere savegame gepakt, maar iederekeer zie ik em niet... Moet ik op een bepaalde tijd naar hem zoeken ofzo? ow btw: http://www.whyz.nl/Oblivion%202006-03-30%2020-37-20-60.jpg Zoals je ziet hoef ik em alleen nog mee te nemen naar die manor om de deur in de kelder te openen.
Hier dan iets vaags voor de niet spoiler lezers
http://www.whyz.nl/Oblivion2006-03-317-40-10-85.jpg Nee ik hen em niks aangedaan
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ook die hebben wel eens ruzie natuurlijk! Het was een ruwe tijd, vroegah.Anoniem: 62696 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:48:
Ik had net wat raars ik reed door het bos en ik zie opeens een imperial legion soldaat met een paar pijlen in zijn lijf, goede burger als ik ben stap af om te kijken wat er aan de hand is.
Zie ik 30m verderop een andere imperial legion soldaat staan die pijlen aan het schieten was op die andere.
Stonden ze elkaar een beetje af te schieten tot 1 van de 2 natuurlijk de pijp uit ging, ik heb maar zijn silver bow en zijn gold meegenomen en heb geen moeilijke vragen meer gesteld.
[Voor 7% gewijzigd door maratropa op 30-03-2006 21:15]
Ik kwam gisteren een soortgelijke situatie tegen: 2 Imperial Legion Guards tegen een Bandit (Archer).gladiool schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:14:
[...]
Ook die hebben wel eens ruzie natuurlijk! Het was een ruwe tijd, vroegah.
Laats kwam er eentje me redden toen ik bijna doodgeslagen was door een of andere bandiet
[Voor 13% gewijzigd door Yonix op 30-03-2006 21:27]
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
-Eraser- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:27:
Nocturnal
spoiler:had ff die quest gedaan van de shrine van Nocturnal, nu heb ik dus zo'n skeleton key (lockpick die niet kapot gaat), en een ability (+40 security), dan is lockpicken echt te simpel(me security is nu met die lockpick 95 ofzo)
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Anoniem: 116031
Maak je vooral niet druk. Je level zegt niet alles. Sterker nog. Hoe hoger je level, des te sterker de vijanden. Op deze manier heb je ook lekkere hoge multipliers bij het levelen.TheBlasphemer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:41:
Misschien zien sommigen dit als cheaten, maar ik vraag het toch maar even.
Aan het begin vond ik die vuurbal zo cool, dat ik maar voor Mage gekozen heb bij sterrenbeeld en die andere. Echter nu ben ik al flink lang bezig, en nog steeds maar op level 5. Waarom? Omdat ik meer advance in Sneaken, Blade, Security, etc. dan op de mage skills
Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is in mijn savegame mn sterrenbeeld enzo te veranderen naar thief, omdat ik dan ook werkelijk wat heb aan die skills...
Ik kan natuurlijk opnieuw beginnen, maar moet ik ook al die missies weer opnieuw doen
[Voor 11% gewijzigd door jvo op 30-03-2006 21:54]
Jup.IceStorm schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:46:
Kan iemand mij vertellen of er toevallig al een mod voor dit spel is die je schoolwerkzaamheden voor je afhandelt??
[Voor 3% gewijzigd door Yonix op 30-03-2006 21:59]
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
Bij mij was hij echt in die kerk (als priest/monk/whatever) en liep hij met het groepje mensen mee dat naar het south camp zou worden gebracht...Anoniem: 116031 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:42:
In 1 woord: Geweldig spel!!!
Maar zit alleen ff vast in een quest. Ben bezig met de Find the Heir quest, en heb als current quest staan:
"Savlain Matius told me that he believes Martin is with a group that barricaded themselves within the Chapel of Akatosh inside the city. I need to follow his instructions in order to break the siege of Kvatch and recue the survivors"
Maar in de Chapel of Akatosh zie ik alleen een Imperial Legion Soldier en Tierra staan. Iemand enig idee waar ik Martin kan vinden?
Grossen schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:38:
[...]
spoiler:Hoe kom je aan die Skeleton Key? Krijg je die als je die quest hebt gedaan? Zo ja, waar kun je die quest doen? Ik wil ook zo'n Skeleton Key
[Voor 13% gewijzigd door -Eraser- op 30-03-2006 22:24]
Anoniem: 120448
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 30-03-2006 22:25]
Yonix schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:58:
[...]
Jup.
Link naar de pagina: [url=about:blank]Planet.elderscrolls.com[/] (Je hebt wel een (hand)scanner nodig)
Wat doet het programma?
Nadat het schoolwerk is ingescanned zet het programma het .bmp / .jpeg bestand om tot een .bsa bestand.
Dit bestand wordt automatisch in de Oblivion Directory geplaatst.
Vervolgens start je het spel en laad één van de laatste saved games.
Je zult zien dat je een extra item hebt, namelijk: Unkown Artifact (Dit is het schoolwerk).
Het is dan de bedoeling dat je het Artifact naar een Mage Guild brengt in één van de steden waar een Mage Guild staat. Daar kun je het Artifact inleveren en later weer ophalen, waarna je het uit kunt printen (Dit gaat via een extra optie in-game -> Shift+Linker-muisknop is ''Printen'').
Succes
Ok nu ff een andere quest tussendoor gedaan, en hij deed het
Right for all the wrong reasons.
Bedankt-Eraser- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:19:
[...]
spoiler:ja die krijg je als je de quest gedaan hebt, ik zal ff een screenshot van de map maken
edit: (screenshot)
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat gaat allemaal via Side-Quests.Anoniem: 120448 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:22:
Hier ff een vraagje: ik hoor hier iedereen praten over die darkbrotherhood en fighters/thiefs guild, gaat dit allemaal via de main quest of zijn dit side quests.
gwystyl schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:23:
[...]
spoiler:'t is zeker bijna vrijdag én bijna 1 april?
[Voor 20% gewijzigd door Yonix op 30-03-2006 22:48]
Verwijs je graag door naar mijn item van de eeuw opmerking een aantal pagina's terug.Grossen schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:38:
[...]
spoiler:Hoe kom je aan die Skeleton Key? Krijg je die als je die quest hebt gedaan? Zo ja, waar kun je die quest doen? Ik wil ook zo'n Skeleton Key
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Dat mokkel van jou is 30 kilo te zwaarAngeloonie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:12:
[afbeelding]
Gave armor is dit zegAlleen jammer dat ie zo weinig defense heeft
[afbeelding]
WTF? 3 oblivion gates zowat NAAST elkaar?Ga ik te langzaam ofzo? Kan je ook te lang wachten met die dingen sluiten?
[afbeelding]
Wat is dit voor huis? Er staat iets van "Knights of the blade" als je over de deur hovert, als je dan naar binnen gaat dan is er 1 ventje die de nieuwste van die orde isWat is dat?
LOL
Brainless-NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:15:
[...]
Bij mij was hij echt in die kerk (als priest/monk/whatever) en liep hij met het groepje mensen mee dat naar het south camp zou worden gebracht...
Ik heb zelf nog een vraagje. Ik doe de quest van Crowhaven waar je de birthpapieren van die arenavechter moet vinden. Ik ben de hele tomb doorgelopen maar kan nix vinden? Waar liggen die papieren?
Hallo met Tim
En daarom ben ik ook graag sorcerer, pack mule spell geeft me 150 kilo/pounds (?) extra om te tillen.Angeloonie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:27:
Ja, irritantHeb daarna een zooi items gedumped (alle potions -healing/sorcery opgedronken, Ogre Teeth dedropped 3 per stuk *8 etc.)
Requiem19 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:52:
spoiler:Ik zit nu vast bij de vierde quest van de Dark Brotherhood. Ik moest de dood van Francois Motierre in scene zetten. Daarvoor moest ik hem met een enchante dolk neersteken om hem een dag later het anti gif te geven in Chorrol Undercroft Chapel. Maar hoe kom je daar in hemelsnaam binnen? De deur naar de Undercroft heeft een sleutel nodig, maar als je die steelt van de dame in de kerk werkt het nog steeds niet. Ook als je haar vermoord en de sleutel pakt werkt het nog niet.
Iemand ideeen?
Hartstikke bedankt! Ik was er alleen net bij toeval al zelf achter gekomenAnoniem: 106149 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:15:
[...]
spoiler:Je moet echt een hele dag wachten in de game, dus even naar buiten gaan en dan 24 uur wachten. Dan kan ineens de deur wel open
laten we het maar op veren houdenIceStorm schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:11:
[...]
En daarom ben ik ook graag sorcerer, pack mule spell geeft me 150 kilo/pounds (?) extra om te tillen.
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
staat gemarked op je map.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:31:
waar vind ik de ayleid ruins? (of 1 daarvan) voor de quest voor cloud top
Bigbot schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 01:41:
[...]
staat gemarked op je map.
was hij tenminste bij mij.
jij moet namelijk specifieke ayleid ruins hebben.
[Voor 7% gewijzigd door Bulls op 31-03-2006 01:54]
Localhost is where the heart is
Anoniem: 82757
Jep hij was al een keer gepost, alleen ik was hem alweer kwijt het gaat ook zo hard hierAnoniem: 82757 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:11:
'k weet niet of het volgende gepost is, maar "http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion" is een superwiki over the elder scrolls, zodat we hier niet nog x100 pagina's krijgen met vastgelopen karakters
Nee, Cyrodiil is de enige provincie in tes4Anoniem: 102844 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:28:
kom je ook nog in andere provincies of is dit meteen de hele map in Elder Scrolls 4?
[Voor 24% gewijzigd door jv777 op 31-03-2006 08:09]
Here i am
Anoniem: 154012
In theorie worden ze wel sterker ja, maar naarmate jij meer moet vechten gaan je blade en armor weer omhoog en wordt het weer gelijk getrokken met je alchemy. Dus gewoon zo doorgaan en misschien even wat meer meppen zodat je blade/armor meeblijven met je alchemyjv777 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:04:
Wat ik me trouwens ook afvroeg, alchemy zit bij mij in mijn major skills. En nu level ik er ook snel door, maar uiteindelijk levellen de creatures ook mee.. dus dan wordt mijn blade en armor relatief gezien zwakker t.o.v. de rest.. of niet?
Dan zal ik me wel tijdelijk even wat meer in de arena vermakenAnoniem: 154012 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:29:
[...]
In theorie worden ze wel sterker ja, maar naarmate jij meer moet vechten gaan je blade en armor weer omhoog en wordt het weer gelijk getrokken met je alchemy. Dus gewoon zo doorgaan en misschien even wat meer meppen zodat je blade/armor meeblijven met je alchemy
Here i am
Anoniem: 72703
Tip, je kunt voor 5 euro een GOTY edition kopen van TES3Anoniem: 72703 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:11:
Heeft er al eens iemand geprobeerd om tes3 naar tes4 te converteren?
dat is nou waar je soulgems voor gebruikt.joostve schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:45:
weet iemand of het ook mogelijk is om zelf je wapens te chargen? het is namelijk nogal duur om het te laten doen
Ik vraag me af of je daar veel aan hebt omdat de models en de bitmaps/bumpmaps niet beter worden door tes3 in de engine van tes4 te stoppen. Dan zouden die allemaal bijgewerkt moeten worden.Anoniem: 72703 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:11:
Heeft er al eens iemand geprobeerd om tes3 naar tes4 te converteren?
morrowind in een nieuwe engine dus zeg maar. helaas heb ik niet veel ervaring met de construction set, maar het lijkt me een geweldig project.
Wie is voor?
ja ik heb de goty al liggenIceStorm schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:15:
[...]
Tip, je kunt voor 5 euro een GOTY edition kopen van TES3
Nee serieus, waarom zou je dat willen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
bij die poorten gaat bij mij de fps ongeveer 3x lager + dat ie gewoon begint te schokken.NielsOveres schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:54:
Gisteren eindelijk maar eens wat missies gedaan. Nou ja, de eerste gate gesloten.
Ziet er opzich best mooi uit.
Overigens heb ik van dat Oblivion forum de ini van iemand die ook een 9800 pro heeft.
Ging best goed moet ik zeggen, maar toen ik ook maar richting de Oblivion gate ging (niet in het zicht), schokte het ontiegelijk, dus heb ik Bloom en AA maar uitgezet.
Speel zo wel verder, ziet er niet echt minder uit.
Was een heel leuk, maar ontzettend lang stuk om te doen.
Moet niet vergeten nog wat te gaan slapen, aangezien ik wel weer een level omhoog kan.
Ik zocht deze functie ook, ik kon bij anvil ineens de gate niet meer openen, maar kon er dwars doorheen lopen, alle muren eigenlijk. Dus moest ik saven en het spel opnieuw starten.SilentStorm schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 04:39:
Weet iemand het morrowind equivalent van 'fixme' toevallig? Ik zit vast op de rand onder een trap in een obliviontorenKan de hele 'trap' op en af lopen, maar er niet meer af
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hier valt dat opzich wel mee. Volgens mij is 'bUseRefractionShader' in de ini alleen verantwoordelijk voor de Oblivion-gates. Ik heb het zelf nog niet getest, maar dit wordt gezegd. Je verliest wel het mooie effect van de gate dan natuurlijk. Verder vraag ik me af wat zo'n mod dan zou moeten veranderen in jouw ogen aan de gate om meer fps te geven als je er naar kijkt.MUSTIS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:26:
bij die poorten gaat bij mij de fps ongeveer 3x lager + dat ie gewoon begint te schokken.
hier moet toch een mod voor zijn zou je denken..
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
RefractionShader is volgens mij gewoon zoals de naam zegt, het brekend vermogen van de poort zelf. Als je bijv. naar de lucht boven een kaars kijkt, trilt die ook. Zo'n effect is het volgens mij.MUSTIS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:38:
ik weet et niet zeker, maar volgens mij is het dat rare effect rond die poort die zon fps drop geeft. die zou mischien uitgezet kunnen worden oid. (als dit uberhaupt mogelijk is).
maar ik zal idd dat refraction es proberen.
ps kan je mij vertellen wat zij zegt in dat icoontje van je.
[Voor 9% gewijzigd door _the_crow_ op 31-03-2006 09:54]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Laat maar.... heb het al gevondenAnoniem: 72703 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:56:
totaal geen last meer van drops bij de gates, ik speel overigens op HDR.
ik heb het al eerder gezegd, maar als je met een Nvidie kaart speelt, probeer dan eens de DNA drivers.
Deze werken op mijn 6800-128MB beter dan de 84.25 drivers. zoveel beter zelfs dat ik gemiddeld 10fps meer heb en sinds ik ze heb geen enkele crash meer gehad.
[Voor 8% gewijzigd door sparidem op 31-03-2006 10:01]
sparidem schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:00:
[...]
Laat maar.... heb het al gevonden
http://www.dna-drivers.com/
Niet dat ik een hele driver-discussie wil veroorzaken, maar lees voor de gein eens dit topic op guru3d. Die optimized drivers zijn een soort hype geworden, maar zelden leveren ze veel meer performance. IQ gaat meestal omlaag etc etc. Dat de drivers stabieler voor jou werken, kan misschien omdat ze gebaseerd zijn op nvidia-drivers die jouw systeem sowieso stabieler maken.Anoniem: 72703 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:56:
totaal geen last meer van drops bij de gates, ik speel overigens op HDR.
ik heb het al eerder gezegd, maar als je met een Nvidie kaart speelt, probeer dan eens de DNA drivers.
Deze werken op mijn 6800-128MB beter dan de 84.25 drivers. zoveel beter zelfs dat ik gemiddeld 10fps meer heb en sinds ik ze heb geen enkele crash meer gehad.
ik speel overigens wel gewoon met een standaard ini file, daarmee had ik ook de 84,25 getest. een gemiddelde van 30fps in de steden en buiten
binnen zit ik rond de 50-60fps
Probeer niet de omega drivers, want deze worden al een jaar niet meer bijgewerkt voor Nvidia kaarten.
ik vind de loopsnelheid in morrowind belachelijk traag, voor je het weet ben je dan nog door je stamina heen. is er geen manier om het lopen te versnellen (ergens wat aan de code fixen)? of verbetert dat in het spel, doordat je uithouding verhoogt?Anoniem: 72703 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:21:
[...]
ja ik heb de goty al liggen
waarom ik dat wil, nou heel simpel, als je toch mods kan maken, waarom dan niet meteen een complete mod waar je alle morrowind content ingooid, zodat je morrowind nieuw leven in kan blazen?
ik heb tot 2 weken geleden morrowind gespeeld en sinds 2 weken oblivion. nu starte ik gisteren weer morrowind op en dacht hoe heb ik dit al die tijd kunnen spelen met deze graphics.
Vandaar morrowind in een nieuw jasje
welke moet ik donwloaden van die site als ik een 6800 gt heb? vind alleen maar van atisparidem schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:00:
[...]
Laat maar.... heb het al gevonden
http://www.dna-drivers.com/
"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186
Iets met 'verder kijken' en 'neus'.3R!K schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:12:
welke moet ik donwloaden van die site als ik een 6800 gt heb? vind alleen maar van ati
Zijn er dan geen "boots of blinding speed" in OblivionHurtebise schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:08:
[...]
ik vind de loopsnelheid in morrowind belachelijk traag, voor je het weet ben je dan nog door je stamina heen. is er geen manier om het lopen te versnellen (ergens wat aan de code fixen)? of verbetert dat in het spel, doordat je uithouding verhoogt?
Anoniem: 63800
probeer ik te veranderen maar zelfs met find vind ik ipreloadsizelimit niet[b]Booster
quote:
iPreloadSizeLimit=10485760 (default 2621440)
De waarde is in bytes. Als je minder dan een gig aan geheugen heb zet het naar 5242880.
8e regel boven [display]Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:27:
probeer ik te veranderen maar zelfs met find vind ik ipreloadsizelimit niet
waar staat deze?????
[Voor 28% gewijzigd door _the_crow_ op 31-03-2006 10:34]
Anoniem: 63800
niet helemaal d-:iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=0
bUseThreadedMorpher=0
bExternalLODDataFiles=1
[Display]
[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 31-03-2006 10:33]
Brainless-NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:15:
[...]
Ik heb zelf nog een vraagje. Ik doe de quest van Crowhaven waar je de birthpapieren van die arenavechter moet vinden. Ik ben de hele tomb doorgelopen maar kan nix vinden? Waar liggen die papieren?
Bekend probleem, de oplossing is simpel, ga in een afgesloten ruimte in een hoekje staan. Zet de loopknop op je keyboard vast met iets, opgevouwen papiertje ofzo en slaap er een nachtje over. Je zult zien dat je de volgende dag een stuk vlotter bent en meer uithoudingsvermogen hebt, mits je PC niet gecrashed is. Morrowwind had er wel een handje van om na een lange uptijd op zijn plaat te gaan. Let wel, het nadeel is dat je nu ook minder je stamina levelled en daardoor ook kans loopt hier en daar een algemene stat boost mis te lopen.Hurtebise schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:08:
[...]
ik vind de loopsnelheid in morrowind belachelijk traag, voor je het weet ben je dan nog door je stamina heen. is er geen manier om het lopen te versnellen (ergens wat aan de code fixen)? of verbetert dat in het spel, doordat je uithouding verhoogt?
In de TS staat volgens mij diverse links naar mod sites.Dekaasboer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:47:
Heeft iemand misschien een modgevonden waarmee je meer ringen mee kan equipppen.
Ik heb namelijk 4 magische ringen die ik om mijn 10 vingers wil doen, maar ik kan er maar 2 equippen?
Ik weet niet welke moves jij gehad hebt?Tomcat84 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:01:
Vraagje over de Crowhaven quest voor de grey prince
ik heb het antwoord gevonden, ben pas level 3 manneke. mijn vraag, als ik nu naar hem ga en het antwoord geef hij zei dat ie me wat moves zou leren, maar zijn dat waardeloze moves omdat ik pas level 3 ben en kan ik dus beter teruggaan naar hem als ik veel hoger gelevelled ben of is het sowiso nuttig?
Anoniem: 120448
dat is nou precies wat ik ook wil, vecht idd ook voornamelijk met blades en bogen dus wou mn hand 2 hand en blunt er ook wel uit gooien maar hoe doe je dat? heb nog maar 4 uurtjes gespeeld dus dat de boel een stapje achteruit gaat maakt me niet uit. Ik vind het namelijk een beetje onzin om elke keer speciaal weer mannetjes neer te meppe speciaal voor hand 2 hand skill ..Chaoss schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:23:
ik ben gister met showclassmenu bezig geweest.... ik heb mijn hand to hand en blunt skill eruit gegooid omdat ik toch alleen maar met blades vecht.
jammer genoeg worden je skills dan wel gedeeltelijk gereset... mijn blade skill was 60 en nu 48zo ook de andere major skills ik had de hoop dat bij de skills die ik zou houden de voortgang behouden zou blijven... ben nog wel level 7 dus dat wordt niet aangepast.
bij deze dus een waarschuwing
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 31-03-2006 11:10]
Als je nog maar 4 uurtjes gespeeld heb zou ik je aanraden om overnieuw te beginnen. Kan je misschien nog andere major skills ook aanpassen. Want nog niemand kan vertellen of het aanpassen later in het spel nog gevolgen gaan hebben.Anoniem: 120448 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:07:
[...]
dat is nou precies wat ik ook wil, vecht idd ook voornamelijk met blades en bogen dus wou mn hand 2 hand en blunt er ook wel uit gooien maar hoe doe je dat? heb nog maar 4 uurtjes gespeeld dus dat de boel een stapje achteruit gaat maakt me niet uit. Ik vind het namelijk een beetje onzin om elke keer speciaal weer mannetjes neer te meppe speciaal voor hand 2 hand skill ..
Anoniem: 169058
Laatst eentje gevonden, ding is maar 140g dus zal niet al te moeilijk te maken zijn. Zorg gewoon dat je de spell hebt en een non magical ring.MUSTIS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:30:
over ringen gesproken, iemand had et over een nighteye ring die je kon maken bij het altar of enchanting.
weet iemand zo waar die is, en wat voor ring je moet gebruiken.
o wat ben ik weer lui.
Olblivion is de makkelijkste denk ik, je hebt ook een gemodde .exe nodig om crashes te fixenLt. Marx schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:23:
Oblivion doet het prima op mijn 9800 pro maar ik zou het spel ook graag werkend willen krijgen op de radeon 9250. Nu heb ik hier en op de officiele forums hier meerdere dingen over gelezen maar ik heb nog niets gevonden wat ook daadwerkelijk werkt. Zijn mensen het hier al gelukt met non supported video cards?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Asrock RX6600 8GB
Anoniem: 35113
Kost 100g om te maken. En dus een ring; als ze niet droppen, kun je ze wel uit een kistje halen. Eventueel kun je er ook eentje kopen (of stelenMUSTIS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:30:
over ringen gesproken, iemand had et over een nighteye ring die je kon maken bij het altar of enchanting.
weet iemand zo waar die is, en wat voor ring je moet gebruiken.
o wat ben ik weer lui.
Ook offtopic:NielsOveres schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:17:
Geen spoiler maar offtopic:
spoiler:(voor de mensen die (A)DnD spelen (om het verder over krachtige magie te hebben) is misschien leuk om DM te pesten. Mocht je namelijk ooit aan een bag of holding komen (is een zakje waarbij de "nhoud" in een andere "plane (dimensie)" staat), moet je deze eens binnenstebuiten keren.
Bedenk wel dat dit het einde betekend van de wereld waarin je loopt. De dimensie wordt namelijk naar buiten geduwd en zal de wereld opslokken.
Dit heb ik zelf weleens gedaan bij iemand die een zelf verzonnen roleplay game had gemaakt. Iedereen was uber geworden en we hadden eigenlijk geen zin meer.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details