• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 11:06
Hmm HAD een paard, maar toen ben ik imperial city ingelopen en dus afgestegen omdat je met niet naar binnen kan. Kom weer buiten, paard spoorloos. Hoe kan je die beesten bij je houden als je een stad bezoeken wilt. Kan je ze ergens stallen of shrinken.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09-2021
J0J0 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 03:08:
Het is jou gelukt?

yup mijn huis is nu "clean"

spoiler:
Nou in anvil heb je dus bij de docks een inn, en je hebts iets soortgelijks in de stad zelf (count to arms) ik ben al naar beide geweest en ze hebben niks te melden :? Kun je me mss vertellen waar die kerel precies uithangt in de imperial city?

[Voor 34% gewijzigd door J0J0 op 30-03-2006 14:11]

specs

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
H3llsing schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:08:
Hmm HAD een paard, maar toen ben ik imperial city ingelopen en dus afgestegen omdat je met niet naar binnen kan. Kom weer buiten, paard spoorloos. Hoe kan je die beesten bij je houden als je een stad bezoeken wilt. Kan je ze ergens stallen of shrinken.
Bij mij gaat het altijd goed, ik flikker mijn paard, het beest van die monnik, vlekje noem ik hem, gewoon ergens voor de poort neer of in de wei met de andere 4-voeters. En hij gaat nergens heen.

specs

Anoniem: 12316

Als je paard weg is, dan is die of gestolen of er lijkt inderdaad een bug te zijn. Volgens mij ben ik die een keer tegengekomen, maar dat heb ik opgelost door te quick travelen naar een andere plaats.

Toen kreeg ik gewoon weer de melding dat mijn paard gestald was buiten de stad, en jawel, daar was 'ie :P

Anoniem: 154012

Bigbot schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:05:
[...]

huis in anvil kost 5k gold en is haunted.
Om het te kopen moet je rond vragen ernaar (sommige mensen zullen het als topic hebben).
ga eens naar die bar in anvil.

er zijn ook goedkopere huizen.
imperial city waterfront (1k dacht ik) en nog een andere (vergeten waar dacht ergens in ZO van de kaart voor 2.5k gold)
Je kan het huis haunted laten en je spullen er al bewaren. Alleen let welk op welke kist/kast je het instopt!

Ik ging na lange tijd is mijn huis un-haunten :9 en had een hele lading ingredienten in een kast gestopt welke op de grond lag. Na het un-haunten van met huis was die kast rechtop gezet en waren al me ingredienten weg .... :( (savegame maar geladen en opnieuw gedaan).

Een kast welke gewoon op zijn plek blijft staan is degene links in de hoek, je spullen op de grond gooien in je huis is volgens mij ook mogelijk.

p.s. save gewoon vaak. Ik zit zelf al over de 200 saves heen, en dan niet de ongeloofelijke hoeveelheid quicksave meegenomen. :+

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 30-03-2006 14:15]

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-07-2022

MUSTIS

ads by Google

als je naar een andere plek "teleporteerd" schijn je dat toch per paard te doen. als ik bv naar een shrine ga ofzo, dan staat ie daar gewoon naast je.

is het zo dat ie dus altijd bij je is?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Anoniem: 169058

Mijn "Vlekje" is dood gegaan :(
Hij hield 2 storm atronachs, 2 spider daedras en een daedroth bezig terwijl ik er heel hard vandoor ging })

Arme beesie wel, hij hield het nog verdomde lang vol :'(

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 13:37
Iemand toevallig een idee hoe je bij de missie van de Forlorn Watchman verder moet. Ik moet namelijk het wrak onderzoeken, maar ik kan daar niets vinden.

PSN ID Binloading_nl

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

Brons

Fail!

Als je quick travel doet neem je inderdaad altijd je paard mee. Als je naar een stad quick travel doet krijg je ook een melding dat hij in de stable staat.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:37

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Vind het jammer dat je niet vanaf het paard met pijl en boog kan schieten of een magic-aanval kan uitvoeren. Moet altijd eerst van het paard af voordat ik iets kan doen.
Of mis ik nu iets ?

PSN-id: Chrasher

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 18:39
check de stables bij the imperial city.
als ie daar niet is heb je pech gehad.
ben zelf al 3 paarden kwijt door een bug.

@Jojo.
voor het huis in anvil vraag eens aan de zwervers of de guard captaina nders eens de count (die weten in veel steden wie een husi verkoopt).
ikzelf kwam het dacht ik via de barkeep bij the count at arms of via een guard te weten.

• Anoniem: 105758
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Chrasher schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:19:
Vind het jammer dat je niet vanaf het paard met pijl en boog kan schieten of een magic-aanval kan uitvoeren. Moet altijd eerst van het paard af voordat ik iets kan doen.
Of mis ik nu iets ?
Dat is helaas in veel spellen, zo ook silkroad

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:24
Iemand nog een oplossing voor mijn quest, kom er echt niet uit :(

over de missies die je moet doen nadat je alle fighter guild quests hebt gedaan,

spoiler:
ik ben bij de blackwood company geinfiltreerd en ben nu in zon kamer met een boom met alien machines erom heen. maar hoe krijg je ze stuk?!

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• J0J0
spoiler:
Nou heb het huis al, dat is het probleem niet. Ben er blijven slapen en werd toen verrast door een aantal spoken :P Wil er vanaf maar ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken :S

specs

• Deadsy
J0J0 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:23:
spoiler:
Nou heb het huis al, dat is het probleem niet. Ben er blijven slapen en werd toen verrast door een aantal spoken :P Wil er vanaf maar ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken :S
spoiler:
na de 1e keer dat de spoken kwamen is er onder vlak bij de ingang een lamp ofzo gevallen check die eens.
daarna zou een quest entry je verder moetne helpen.
pak btw ook de 2 voorwerpen op die op de grond liggen die heb je nodig.

@Nhaixatael
spoiler:
er liggen 2 lange grote pijpen pak die op ga dan naar de 2 grote tandwielen en druk op USe dan zul je beide keren een pijp tussen de tandwielen dumpen en geberut de rest van zelf

[Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 30-03-2006 14:25]

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 19:34
PAard is lache, gisteren verliet ik de imperial city om naar het westen te gaan, en jatte ff een paard uit die stal. Ik ga een eind naar beneden bij het water staan, en stap ff af om rond te kijken. Komt er ineens haast uit het niets een wolf aan sprinten die m'n paard begint aan te vallen.

Dus ik in paniek neee niet m'n paardje! Had nog geen wolf gezien dus was ook wel verbaasd ff
Ik probeer de knoppen in te drukken voor mn zwaard (had mn boog geselecteerd) en voor ik ook maar goed kan reageren heeft m'n paard die wolf al doodgeschopt. te mooi! :D

Anoniem: 154823

Reconhell schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:40:
[...]

Geweldige tool!Dit kan je in feite met alle games gebruiken. De anagolge sticks werken,Alleen ik heb 1 probleem wat ik ook bij X draaiing + invoer blijft hij bij hangen, bijv: als ik de S invul blijft hij met oblvion hele tijd naar achteren lopen.:( De andere knoppen , analoge kanten werken perfect!
En de controller is niet kapot.
Iemand anders die dit ook heeft, of een solution?
Daarvoor moet je de deadzone even aanpassen. Zet hem op20(procent), that should do the trick!
Maar bij mij doen de analoge sticks het MET het proggie ook wel(het lopen is dan erg vervelend). Maar ZONDER het programmaatje niet, daarom mijn vraag: Doen de analoge sticks het bij jou ZONDER dat programmaatje wel of niet?(Als ze het bij jou wel blijken te doen is er vast iets mis met mijn drivers, ik gebruik namelijk aangepaste XBCD drivers)

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 17:21

delorean7

Let's take the Aston toni

Ok gisteren ook de main quest uitgespeeld met mijn fighter/mage achtig eppootje.

Al met al ben ik nog steeds enthousiast maar net als met Morrowing een beetje problemen met het spel. Om de een of andere vond ik het niet zo immersive. Hieronder wat spoiler achtige opmerkingen met wat mij betreft item tip van de eeuw!

Vond het meeschalen van enemies af en toe echt te vreemd. Al vrij vroeg Daedric en Ebony shit tegengekomen op mini questje. Vond de gates vaak te moeilijk/tijdrovend en buiten de gates te makkelijk.

Er zat niet echt een lekker middenstuk in het spel, je begint en bent pauper en min of meer opeens is alles eng en ben jij dood en vlak erna word je opeens sterk en heb je gewonnen. (lekker vaag he)

Overigens begrijp ik dat gezeik met paarden niet zo, te voet gaat ook redelijk, daarbij heb ik nog nooit gelet op waar mijn paard staat in een stad oid en staat ie altijd achter me als ik fast travel naar een verre locatie. Daar laat ik hem 9 uit 10 dan gewoon staan, ren naar mijn bestemming en fast travel weer naar een stad, daarna is het beestje gewoon weer bij me.

spoiler:
In Leyawiin kan je navraag doen naar een Daedra shrine ergens NE van de stad. Daar krijg je een quest om een Eye te vinden. Complete deze quest en je krijgt een super key waarmee je geen lockicks meer verbruikt en een gigantische security boost hebt. Volgens mij verbruik je dus echt geen picks meer! Dit is plek 1 om te bezoeken nadat je bent begonnen en geen thief bent wat mij betreft!

Mijn combo fighter mage was niet zo effectief, restoration is nog wel aardig maar destruction was echt BS, beter kan je staffs en items gebruiken voor het heftig damage doend vuurwerk. Soul Trap (dacht mysticism) is wel handig om soul gems te vullen. Hiermee kan je dan je staffs weer charges geven. Incindenteel was mijn intelligence te laag om nog erg zinnig te gebruiken in elk geval te weinig mana. Shield spell is nuttig.

Fokking Oblivion Gates. Had nog best moeite om gates echt leeg te vegen (lees alles te moorden), op het eind rende ik gewoon maar langs alles. Anders duurt het veel te lang alles uit te moorden.

• StarWolfer
  • Laatst online: 02-06 09:32
Deze vraagt echter om 5x "empty grand soul gems". Ik heb echter geen idee waar ik deze vandaan kan halen. Hoewel je door als vampier stukken sterker bent, heeft het ook zo z'n nadelen, die ik niet echt kan gebruiken, omdat ik nog maar aan het begin sta van de mainquest. Iemand een idee waar ik die gems kan vinden?
Ik heb ook nog geen idee waar ik deze kan vinden. Hoe weet je trouwens dat je "echt" vampier bent. Bij mij staat Vampirism op 25 volgens mij (dat is het enige getal wat er achter staat?). En staan daaronder een hele rij skills/stat wat door Vampirism wordt beinvloed ?

-

Verder zit ik er aan te denken om een XBOX360 aan te schaffen. Ik wil er sowieso toch 1 :) , en mijn 2.1Ghz CPU en 6600GT trekt het spel niet lekker genoeg. Het water is de grootste ramp: ik kan die scales quest niet eens voltooien want het is onder water hardstikke donker :'( :? Tja, en om voor Oblivion alleen nu een giga PC upgrade te gaan doen.

Vraagje aan de Xbox'ers : klopt het dat jullie soms toch ook lag en langere laadtijden hebben als PC gebruikers :? ? (lees net een aantal artikelen op gamesites, waarbij dat de grootste ergernis blijkt te zijn)

[Voor 14% gewijzigd door StarWolfer op 30-03-2006 16:14]

• J0J0
@ Big bot

Thnx heb het gevonden.... :)

spoiler:
Alleen is die ouwe lul zo sterk :| ik was zooo dood :P Onward! To a comfy home!:p

specs

Anoniem: 104687

Keb nu best veel geld en hier wil ik mmoie armor en zwaarden van kopen. Maar waar. Ik vind overal maar wat standaard stuff.

• Verderf
@ bigbot, thx... wel rare combi trouwes :S

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• Deadsy
J0J0 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:56:
@ Big bot

Thnx heb het gevonden.... :)

spoiler:
Alleen is die ouwe lul zo sterk :| ik was zooo dood :P Onward! To a comfy home!:p
vond hem makkelijk om eerlijk te zijn :)
neem een summon scroll en paar potions mee en zorg ervoor dat je gear in top conditie is.

ik had bij hem ook paar keer de mazzel dat ik zijn spreuken relfecteerde en hij ze zelf kreeg.
(10% melee reflect en 10% magic reflect)

@Nhaixatael
ik zag het eerst ook niet.
maar kreeg dacht waarom niet.

@Henri
gear die je kunt kopen lvld met je lvl mee.
dus als je nog geen top gear kunt kopen zal het aan je lvl liggen.

[Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 30-03-2006 15:05]

• Anoniem: 141298
  • Niet online
kan iemand mij uitleggen hoe speechcraft werkt? ik begrijp er nl helemaal niets van..
wat zijn bijvoordbeeld die kleuren in de circel die je kan draaien?

Anoniem: 35113

Anoniem: 141298 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:13:
kan iemand mij uitleggen hoe speechcraft werkt? ik begrijp er nl helemaal niets van..
D'r is een hele pagina in de handleiding aan gewijd. Leest niemand dat ding meer ofzo :?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 14:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

kleurtjes geven aan welk koekje ze willen ehbben, kan je bij de bakker halen in de imperial city!

echt super simpel!

blup

Anoniem: 127568

Is er een mogelijk om de armor die ik gestolen heb te "cleansen" zodat ik het kan blijven dragen zonder dat de guards mij arresteren na een gesprek?
Hoe kan ik mijn wapen opnieuw opladen het is namelijk enchanted maar de lading is er nu af.

Bedankt voor de antwoorden :)

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 30-03-2006 15:23]

• Verderf
handleiding al gelezen?

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

Brons

Fail!

De kleuren zijn het aantal punten dat er aan verbonden zijn. Je moet er voor zorgen dat je bij een happy face zo'n groot mogelijk boog krijgt. En bij een angry face zo'n klein mogelijke. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 127568 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:20:
Is er een mogelijk om de armor die ik gestolen heb te "cleansen" zodat ik het kan blijven dragen zonder dat de guards mij arresteren na een gesprek?
Hoe kan ik mijn wapen opnieuw opladen het is namelijk enchanted maar de lading is er nu af.

Bedankt voor de antwoorden :)
lees je handleiding s door.. of dit topic.. tis al 20x langs gekomen..

blup

Anoniem: 35113

Anoniem: 127568 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:20:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien kun je 't weer terugkopen van de fence, nadat je 't aan 'm verkocht hebt. Een andere manier (als de Arcane Uni. in mag), die ik nog weleens uit zal proberen: een hele goedkope enchantment eroverheen gooien. Iets van misschien 100g ofzo. Dat levert namelijk een 'nieuw' item op, dus misschien dat het gestolen item dan niet meer bestaat. :)

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Anoniem: 154823 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:36:
[...]

Daarvoor moet je de deadzone even aanpassen. Zet hem op20(procent), that should do the trick!
Maar bij mij doen de analoge sticks het MET het proggie ook wel(het lopen is dan erg vervelend). Maar ZONDER het programmaatje niet, daarom mijn vraag: Doen de analoge sticks het bij jou ZONDER dat programmaatje wel of niet?(Als ze het bij jou wel blijken te doen is er vast iets mis met mijn drivers, ik gebruik namelijk aangepaste XBCD drivers)
Bij mij doen de anaolge sticks het volgens mij wel na de ini aangepast te hebben, alleen je kan daar geen deadzone toepassen. Thnx trouwens voor de tip! alleen 20% was niet genoeg pas bij 75% is het helemaal weg.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-05 18:15
En had je dit paard wel gekocht of gekregen? Want gestolen paarden blijven niet staan volgens mij?

• steefje
  • Laatst online: 01-06 13:37
@ Starwolf
Ik heb bij een vriend even meegekeken, en de laadtijden zijn wel een gigantisch verschil. Daarnaast merk ik ook meer pop-up en metname na het laden behoorlijk wat lag. Verder ziet hij er wel kleurrijker uit. Maar de vriend me heeft een hdtv en dat scheelt wel tov een standaard tv. Dus daar zou ik wel rekening meehouden bij je keuze

Iemand nog een suggestie voor mijn probleem @ the Mouth of THe panther. Ik moet dat wrak onderzoeken maar ik vind niets

[Voor 20% gewijzigd door steefje op 30-03-2006 15:33]

PSN ID Binloading_nl

• PcManiaxx
  • Laatst online: 16-05 00:16

PcManiaxx

ondertitel duh

Net nieuwe pc gebouwd en zal straks mijn bevindingen posten :)

Anoniem: 127568

eendje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:24:
[...]

lees je handleiding s door.. of dit topic.. tis al 20x langs gekomen..
Handleiding doorgelezen, niets kunnen vinden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 20:16

Phyxion

_/-\o_

PcManiaxx schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:34:
Net nieuwe pc gebouwd en zal straks mijn bevindingen posten :)
Dus :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Anoniem: 171278
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Refreshen containers in je eigen huis eigenlijk ook? Ik heb nu het huis in Anvil, maar voor ik daar al m'n stuff ga stashen, wil ik wel weten of het daar blijft liggen :P

Anoniem: 154012

Anoniem: 35113 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:17:
[...]

D'r is een hele pagina in de handleiding aan gewijd. Leest niemand dat ding meer ofzo :?
Tenzij ze geen manual hebben ;)

Maar je moet de reacties bekijken van de NPC, en een goede reactie moet je met een zo groot mogelijk vakje vullen.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Dus wat? Lekker bijdehand he ;)

Kan zo misschien vergelijken met andere systemen hoe het draait? En wat daar eventueel aan veranderd kan worden? Of niet soms?

Anoniem: 33599

delorean7 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:48:
Ok gisteren ook de main quest uitgespeeld met mijn fighter/mage achtig eppootje.

Al met al ben ik nog steeds enthousiast maar net als met Morrowing een beetje problemen met het spel. Om de een of andere vond ik het niet zo immersive. Hieronder wat spoiler achtige opmerkingen met wat mij betreft item tip van de eeuw!

Vond het meeschalen van enemies af en toe echt te vreemd. Al vrij vroeg Daedric en Ebony shit tegengekomen op mini questje. Vond de gates vaak te moeilijk/tijdrovend en buiten de gates te makkelijk.

Er zat niet echt een lekker middenstuk in het spel, je begint en bent pauper en min of meer opeens is alles eng en ben jij dood en vlak erna word je opeens sterk en heb je gewonnen. (lekker vaag he)

Overigens begrijp ik dat gezeik met paarden niet zo, te voet gaat ook redelijk, daarbij heb ik nog nooit gelet op waar mijn paard staat in een stad oid en staat ie altijd achter me als ik fast travel naar een verre locatie. Daar laat ik hem 9 uit 10 dan gewoon staan, ren naar mijn bestemming en fast travel weer naar een stad, daarna is het beestje gewoon weer bij me.

spoiler:
In Leyawiin kan je navraag doen naar een Daedra shrine ergens NE van de stad. Daar krijg je een quest om een Eye te vinden. Complete deze quest en je krijgt een super key waarmee je geen lockicks meer verbruikt en een gigantische security boost hebt. Volgens mij verbruik je dus echt geen picks meer! Dit is plek 1 om te bezoeken nadat je bent begonnen en geen thief bent wat mij betreft!

Mijn combo fighter mage was niet zo effectief, restoration is nog wel aardig maar destruction was echt BS, beter kan je staffs en items gebruiken voor het heftig damage doend vuurwerk. Soul Trap (dacht mysticism) is wel handig om soul gems te vullen. Hiermee kan je dan je staffs weer charges geven. Incindenteel was mijn intelligence te laag om nog erg zinnig te gebruiken in elk geval te weinig mana. Shield spell is nuttig.

Fokking Oblivion Gates. Had nog best moeite om gates echt leeg te vegen (lees alles te moorden), op het eind rende ik gewoon maar langs alles. Anders duurt het veel te lang alles uit te moorden.
Delorian, thanks for the tips.. btw heb je telkens met verschillende weapons gespeeld of wisselde je telkens.

Anoniem: 35113 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:17:
[...]

welke handleiding? O-) O-) O-)

• Verderf

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-03-2022

MethodP

baanaan

hoe kun je je bloom effecten aanpassen, zodat het een beetje gaat lijken op HDR ??

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Jauffre is nu in die hidden room gegaan, en is het ook de bedoeling dat ik volg? Want die room zit daar rechts van de trap, maar heb zelf geen idee hoe ik daar kom. Heb al een aantal minuten gewacht, maar hij komt maar niet ;(
PcManiaxx schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:40:
[...]

Dus wat? Lekker bijdehand he ;)

Kan zo misschien vergelijken met andere systemen hoe het draait? En wat daar eventueel aan veranderd kan worden? Of niet soms?
Ik snap niet wat wij aan die mededeling van jou hebben.

[Voor 44% gewijzigd door Phyxion op 30-03-2006 16:34]

• delorean7
  • Laatst online: 02-06 17:21

delorean7

Let's take the Aston toni

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:42:
[...]

Delorian, thanks for the tips.. btw heb je telkens met verschillende weapons gespeeld of wisselde je telkens.
Had 1h en 2h blades, de 1h sword met shield als de vijanden gevaarlijk werden. Mijn 2h sword was main met een rating van
spoiler:
32
meen ik. Heftig dingetje dus.

Wisselde dus soms nog wel eens ja.

Verder heeft mijn 2h Claymore xx punten extra frost damage. Maar je met zo weinig uses dat je daar dus echt niets aan hebt, je kan dat ook niet uitschakelen helaas. Nutteloze uitbreiding dus.

• Haan
  • Laatst online: 02-06 20:35

Haan

dotnetter

FnF schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:

Ik snap niet wat wij aan die mededeling van jou hebben.
Wat doe je vijandig :?

Hij gaat ons straks gewoon even laten weten hoe het spel op zijn nieuwe pc draait, mag dat dan niet ofzo? Ik zit er zelf nu ook aan te denken om mijn P4 3,0 GHz + 6600 GT te verkopen en daarvoor in de plaats een AMD systeem + betere graka aan te schaffen :9 Vind het zo zonde dat ik het spel maar op halve settings kan draaien.

[Voor 8% gewijzigd door Haan op 30-03-2006 16:38]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 09:14
Allereerst wil ik melden dat ik nooit echt een rpg fan ben geweest, maar vanaf heden ben ik het ;)

Ik ben bezig met de quest van de Daedre cult, waarin je de 4 boeken moet verzamelen om bij de cult te mogen.... Om zo het gestolen amulet te vinden. Het enige probleem is... als ik samen met baurus met die dudes ga meeten om het 4e boek te verkrijgen wordt ik telkes gesloopt door die gasten in de sewers! Wie heeft er een tip voor mij?

[Voor 4% gewijzigd door Brainless-NL op 30-03-2006 16:39]

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 10:09
Ik heb een probleempje met me paard. Als ik met me paard ga rijden blijft hij ineens hangen en gaat hij de hele tijd op en neer en kan ik niet meer spelen. Ook als ik van me paard afstap dan blijft dit doorgaan. Hebben meerdere mensen dit al gehad? Verder is het een erg mooi spel maar wel erg zwaar! Je verwacht met een 7800GTX toch wel dat je het bijna op ze mooist kan spelen maar dat is mooi niet zo.

Specs

• MethodP
  • Laatst online: 03-03-2022

MethodP

baanaan

Haan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:38:
[...]

Hij gaat ons straks gewoon even laten weten hoe het spel op zijn nieuwe pc draait, mag dat dan niet ofzo? Ik zit er zelf nu ook aan te denken om mijn P4 3,0 GHz + 6600 GT te verkopen en daarvoor in de plaats een AMD systeem + betere graka aan te schaffen :9 Vind het zo zonde dat ik het spel maar op halve settings kan draaien.
waarom een AMD systeem kopen als je gwoon een goede cpu hebt? :?

• Brainless-NL
MethodP schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:39:
[...]

offtopic:
omdat een p4 3.0ghz niet meer je-van-het is?

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 10:09
Brainless-NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:38:
Allereerst wil ik melden dat ik nooit echt een rpg fan ben geweest, maar vanaf heden ben ik het ;)

Ik ben bezig met de quest van de Daedre cult, waarin je de 4 boeken moet verzamelen om bij de cult te mogen.... Om zo het gestolen amulet te vinden. Het enige probleem is... als ik samen met baurus met die dudes ga meeten om het 4e boek te verkrijgen wordt ik telkes gesloop! Wie heeft er een tip voor mij?
Ik heb deze ook pas vandaag gedaan. Ik deed het zo:
spoiler:
Met pijl en boog eerst die ene bij de tafel gelijk neerschieten die maakt Baurus dan dood. Dan komen ze door dat hek heen en schiet je op ze tot ze dichtbij zijn. Dan ga je door de deur en loop je achteruit en schiet je telkens een pijl in ze tot ze dood zijn. Meestal komt er maar 1 tegelijk door de deur zodat je ze makkelijk dood kan maken.

Specs

• Haan
  • Laatst online: 02-06 20:35

Haan

dotnetter

MethodP schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:39:
[...]

offtopic:
Ik speel alleen nog maar games op die pc, dus dan is die p4 niet de allerbeste keuze als processor ;)

Ik ben trouwens meteen weer opnieuw begonnen, vond zo'n fighter toch een beetje te lomp. Ik ben nu een woodelf agent geworden :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

delorean7 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:34:
[...]

Had 1h en 2h blades, de 1h sword met shield als de vijanden gevaarlijk werden. Mijn 2h sword was main met een rating van
spoiler:
32
meen ik. Heftig dingetje dus.

Wisselde dus soms nog wel eens ja.

Verder heeft mijn 2h Claymore xx punten extra frost damage. Maar je met zo weinig uses dat je daar dus echt niets aan hebt, je kan dat ook niet uitschakelen helaas. Nutteloze uitbreiding dus.
Mja maar ben je niet al enige tijd master in swords dan? ik kan niet verder levellen omdat ik aan mijn limiet zit (master swords/heavy armor)

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:09
Aan die cpu ligt het niet nee

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Brainless-NL
wenze schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:40:
[...]

Ik heb deze ook pas vandaag gedaan. Ik deed het zo:
spoiler:
Met pijl en boog eerst die ene bij de tafel gelijk neerschieten die maakt Baurus dan dood. Dan komen ze door dat hek heen en schiet je op ze tot ze dichtbij zijn. Dan ga je door de deur en loop je achteruit en schiet je telkens een pijl in ze tot ze dood zijn. Meestal komt er maar 1 tegelijk door de deur zodat je ze makkelijk dood kan maken.
Hoe komt het dan dat ik al LETTERLIJK 10 pijlen op zon dude schiet en dat ie dan nog niet sterft? Heb ik de verkeerde pijlen of moet je headshots maken (wat mij vrij moeilijk lijkt) Ik heb gewoon steel arrows en een steel bow...

• Deadsy
Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Mja maar ben je niet al enige tijd master in swords dan? ik kan niet verder levellen omdat ik aan mijn limiet zit (master swords/heavy armor)
van de special moves van blades hoevaak lukken die bij jouw?
de master move (voorwaarts aanvallen met de kans op paralyze lukt regelmatig.
maar die zijwaartse om vijanden te disarmen is me 1x gelukt :/

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Brainless-NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Hoe komt het dan dat ik al LETTERLIJK 10 pijlen op zon dude schiet en dat ie dan nog niet sterft? Heb ik de verkeerde pijlen of moet je headshots maken (wat mij vrij moeilijk lijkt) Ik heb gewoon steel arrows en een steel bow...
mischien ben je nog te laag lvl? of heb je geen goede marksman skills of ben je gewoon zowiezo slecht in het spel? kvond dat stuk nou niet bepaald moeilijk...

blup

Bigbot schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:50:
[...]

van de special moves van blades hoevaak lukken die bij jouw?
de master move (voorwaarts aanvallen met de kans op paralyze lukt regelmatig.
maar die zijwaartse om vijanden te disarmen is me 1x gelukt :/
Precies hetzelfde verhaal. Paralyze lijkt bij bepaalde tegenstanders beter te lukken, maar sidewards lukt zelden.

• Deadsy
[...]

die 2 die door de gate kwamen maakte ik solo af en bauren maakte die onderen af.

heb je marksman skill wel als major en hoe hoog is die op dit moment?
Want zo sterk zijn die ventjes niet ze dragens lechts een cloth robe.

@Eendje lvl zou niets mogen uitmaken want vijanden lvln mee.
vaak si het gewoon de kwaliteit en toestand van je gear etc.

[Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 30-03-2006 16:58]

• 2forza
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 10:25
HELP!!!!

Vandaag was mijn pc gecrashed, maar gelukkig had ik nog een backupje van mijn save game gemaakt.

Vervolgens heb ik deze save game

"C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Games\Oblivion"

gestouwd, Oblibion opgestart....EN HIJ ZIET DE SAVE GAME NIET :/

ARGH... kan iemand mij helpen? :P

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 23:58
MethodP schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:
hoe kun je je bloom effecten aanpassen, zodat het een beetje gaat lijken op HDR ??
Je zoekt in de Oblivion.INI file naar BlurShader

Je speelt met fAlphaAddExterior= dit is voor buiten.
En fAlphaAddInterior= voor binnen.
Hoe hoger je de waarde zet dis temeer Bloom krijg je.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/MSI Radeon RX 6500 XT MECH 2X 4G OC/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 17:42
Betwijfel dat, oke met die setup is hij zeker niet de bottleneck (dat is de 6600 immers) maar met een dikke graka zeker weten wel. Mijn dual core 4400 word toch voor zo'n 80% belast tijdens oblivion gok ik (80% per core dus) dus dan is een enkele 3ghz P4 wel degelijk een bottleneck lijkt me.
Ik heb trouwens het gevoel dat 2GB geheugen al flink uit zou maken qua performance bij mij, heb helaas geen budget om daar iets aan te doen atm.
Brainless-NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:38:
*knip*
Dat heb ik dus met Morrowind gehad, was ook de eerste RPG voor mij :)

• IceStorm
  • Laatst online: 10:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Buh, ik ben gebeten door een vampire. En dat wil ik niet :P Hoe kom ik er vanaf (zonder door 2x1000 posts heen te bladeren :P)?

Geld is geen probleem.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Haan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:38:
[...]

Nee hoor, ik wijs alleen min of meer op de modbreak van enige tijd geleden over alle vragen en opmerkingen over Oblivion of het wel of niet goed wil draaien e.d. :)
IceStorm schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:25:
Buh, ik ben gebeten door een vampire. En dat wil ik niet :P Hoe kom ik er vanaf (zonder door 2x1000 posts heen te bladeren :P)?

Geld is geen probleem.
Je kan ergens Vampire Healing Potions krijgen.

Anoniem: 71555

IceStorm schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:25:

Geld is geen probleem.
Die vampire-cure quest doen of een mod installeren zodat je voor veel geld in een keer het potion kunt kopen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SHIT! :'(

M'n savegame is corrupt ofzo, elke keer als ik hem wil laden crasht het spel naar desktop.. De nieuwste andere save die ik heb is 2,5 uur playtime minder ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 19:43

Distortion

Bottle to Throttle

2forza schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:04:
HELP!!!!

Vandaag was mijn pc gecrashed, maar gelukkig had ik nog een backupje van mijn save game gemaakt.

Vervolgens heb ik deze save game

"C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Games\Oblivion"

gestouwd, Oblibion opgestart....EN HIJ ZIET DE SAVE GAME NIET :/

ARGH... kan iemand mij helpen? :P
Hij moet in de "saves" folder, dus x:/Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Saves

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:54
Angeloonie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:30:
M'n savegame is corrupt ofzo, elke keer als ik hem wil laden crasht het spel naar desktop.. De nieuwste andere save die ik heb is 2,5 uur playtime minder ;(
Jups, net zoals Morrowind bij elke scheet saven. Wordt je op deze manier fijn aan herinnerd.

Probeer anders even je (aangepaste) ini file te verwijderen, als die namelijk is aangepast wil die vaker crashen.

[Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2006 17:33]

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 17:42
Als je in je save games map kijkt, lijkt het wel er op dat je quicksaves en autosaves direct gebackuped worden, dus misschien kun je op die manier wel nog 1 quick/auto-save terug.

• Yonix
  • Nu online

Yonix

RJ Gaming 🎮

Nog even een tip voor de mensen die Vampier willen worden en / of nog twijfelen:

- Denk goed na of je écht wel Vampier wilt worden, gezien het feit dat ik het nu erg moeilijk krijg als Vampier zijnde.

Enkele voordelen en nadelen dat het Vampier leven met zich meeneemt:
spoiler:
Voordelen:

* Je wordt, naarmate de tijd voorbij gaat, sterker; door het sterker worden kun je bijvoorbeeld meer Items dragen en zijn bepaalde tegenstanders geen match meer voor jou, als Vampier.
Ook kun je verder springen etc. Kortom: Je skills gaan er op vooruit.
* Je bechikt over nieuwe spells zoals: Hunterssight (Nightvision), Embrace of The Shadow (Nightvision + Invisibility), Vampire's Seduction, en naarmate je evolueert krijg je meer skills tot je beschikking.
* Je beschikt over nieuwe atributes zoals: Resistent to Poison, en naarmate je evolueert krijg je ook meer atributes tot je beschikking.

Nadelen:

* Je character gaat er oud en grauw uitzien, waardoor mensen niet meer met jou willen praten. Ze weten dat jij een Vampier bent, en dit kan voor problemen zorgen tijdens een bepaalde quest waar je bijvoorbeeld onderzoek moet plegen en met mensen moet praten, wat dan niet gaat.
De enigste ''cure'' is jezelf voeden met het bloed van anderen.
Hier zit wel een nadeel aan, namelijk: De meeste skills en atributes verdwijnen, maar dat is slechts voor korte duur, want na een tijd begin je weer met evolueren en komt (komen) zowel de allergie als je skills terug. Je moet dus regelmatig voeden.
* Na een tijd ga je een allergie opbouwen tegen het zonlicht. Hierdoor is het niet meer mogelijk om overdag door de steden / bossen te lopen. Ook dit kan voor problemen zorgen tijdens quests, als je bijvoorbeeld iets moet ophalen rond 12.00 AM. Deze allergie heeft in het begin nog vrij weinig effect op je health, maar de allergie evolueert mee en krijgt een steeds groter effect op jouw health.
De enigste ''cure'' tegen deze allergie is: Jezelf voeden met het bloed van een ander persoon.
Hier zit wel een nadeel aan, namelijk: De meeste skills en atributes verdwijnen, maar dat is slechts voor korte duur, want na een tijd begin je weer met evolueren en komt (komen) zowel de allergie als je skills terug. Je moet dus regelmatig voeden.

Tot zover heb ik alles gehad.
Zoals je ziet hebben de nadelen een groter effect dan voordelen, denk daarom goed na over je keuze.
Ikzelf ben nog steeds Vampire en probeer dat ook te blijven. :)
Ook ben ik nog steeds aan het ''evolueren'', dus mocht er iets nieuws verschijnen, dan post ik dat graag :)

[Voor 5% gewijzigd door Yonix op 30-03-2006 17:43]

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• 2forza
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 10:25
Flyby_Wire schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:32:
[...]

Hij moet in de "saves" folder, dus x:/Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\My Games\Oblivion\Saves
Mijn held _/-\o_

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 15:15

White Dust

PlaneScape: Torment

*bladiebla* headshots maken *bladiebla*
Ik zou bijna zeggen, ga terug naar shooters!!!

Maar goed.... wat ik heb gezien, volgens mij kun je niet "headshots" maken, dat het gewoon (zoals meeste RPGs met health gaat), de halfronde balk geeft de health aan

Hoe ik hem naar beneden heb gehaald (lvl7), als je hem met Baurus ziet praten, sneaken, met je boog richten en schieten (gesprek dus niet af laten maken :P), als je hoog genoeg bent heb je wwn paar keer extra damage, daarna heb ik mn badass silver claymore gepakt en gehakt... Baurus heeft het ook overleefd ^^

Maar goed
spoiler:
Ben inmiddels in de shrine, lid geworden van de mystic dawn (ja, de hagedis gedood, al ben ik daar niet al te blij mee) en nu dat boek pakken, is niet echt handig... al helemaal niet zonder equipment :{ maar ik zal nog wel even een paar ker proberen

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 19:43

Distortion

Bottle to Throttle

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Anoniem: 103571

Dit spel heeft me deze nacht zwaar doen doortrippen. :D

Tot 4 uur Oblivion liggen spelen. Had laptop aan laten staan en was gaan slapen. (laptop staat dan vlak naast me op een stoel) Ik word enkele uurtjes later wakker al badend in het zweet. Ik kijk opzij in zie de lampjes van me laptop maar ik dacht dat men oblivion terug opstond en ik in een of andere dungeon zat. Na 5 minuten staren naar die lampjes bleek het dat het maar om men wireless lampje van men laptop ging. :D

• H3llSiNG
  • Laatst online: 02-06 11:06
Nergunsman schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:28:
[...]

En had je dit paard wel gekocht of gekregen? Want gestolen paarden blijven niet staan volgens mij?
Dit is dat paard die je krijgt van de quest. Ook gelijk mn eerste. Er staat wel een sortgelijk paard rond te lopen alleen die heet anders en is niet van mij, tis wel een paint horse. Ik moet hem dus jatten wil ik erop gaan rijden. Is hij misschien gestoreven en daarna weer daar gespawned als wild paardje?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Infinchible
  • Laatst online: 08:34
Starchild schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:45:
[...]
Maar goed
spoiler:
Ben inmiddels in de shrine, lid geworden van de mystic dawn (ja, de hagedis gedood, al ben ik daar niet al te blij mee) en nu dat boek pakken, is niet echt handig... al helemaal niet zonder equipment :{ maar ik zal nog wel even een paar ker proberen
spoiler:
Bij mij ging als ik dat boek pakte, die voorganger achter me aan. Maar zo'n paal breekt af, en die komt op die voorganger. Dan kun je hem looten en heb je al je spullen weer terug.
Daarna kan je gewoon de rest lekker afknallen/slashen etc.

• drooger
  • Laatst online: 10:11

drooger

Falen is ook een kunst.

spoiler:
Zoals je ziet hebben de nadelen een groter effect dan voordelen, denk daarom goed na over je keuze.
spoiler:
Ik vind voordelen juist groter effect hebben, want zelfs nadat je hebt gevoed blijven de + skills er, alleen wat zwakker dan voor het voeden. Dat voeden is ook geen probleem, als je bij de fighters guild of mages guild zit, want daar kan je elke dag gratis voeden. En dat mensen je minder vertrouwen als je een vampier bent, dan moet je minstens 2 dagen hebben geslapen, zonder te voeden.(2x evolueren, dus)

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Anoniem: 103571 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:51:
Dit spel heeft me deze nacht zwaar doen doortrippen. :D

Tot 4 uur Oblivion liggen spelen. Had laptop aan laten staan en was gaan slapen. (laptop staat dan vlak naast me op een stoel) Ik word enkele uurtjes later wakker al badend in het zweet. Ik kijk opzij in zie de lampjes van me laptop maar ik dacht dat men oblivion terug opstond en ik in een of andere dungeon zat. Na 5 minuten staren naar die lampjes bleek het dat het maar om men wireless lampje van men laptop ging. :D
verslafend spelletje he! weer eens wat anders dan b00m! headshots! maken :)
http://media.putfile.com/FPS-doug

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 30-03-2006 18:23]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 19:40
ik word zat van al die spoilers ze verstoren het lees gemak behoorlijk

plaats ze gewoon of plaats niets....
en trouwens nog mensen die fora bezoekken kunnen verwachten dat er info op staat wat je liever niet had geweten (of juist wel)

en als je dat niet wil ga dan ook niet zoeken.

[Voor 61% gewijzigd door Bulls op 30-03-2006 18:09]

• drooger
  • Laatst online: 10:11

drooger

Falen is ook een kunst.

Maar als je nou een vraag wilt stellen, of gesteld hebt, waar je het antwoord op wilt hebben. Dan lees je het forum en je ziet een paar zinnen staan over een quest hoe je die moet oplossen...

En nee, zulke dingen kan je heus wel lezen als je in een redelijk tempo doorscrolled naar de berichten die je zoekt.

Spoilers zijn er juist voor om zulke dingen te voorkomen, als je het wil lezen, dan doe je toch gewoon control+A, of even selecteren met de muis?

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:54
ik hep een rare bug, zag inene een gosert met een kattuhhoofff :?

[Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 30-03-2006 18:23]

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 23:04

Vuurvoske

Nunquam cede!

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:08:

en trouwens nog mensen die fora bezoekken kunnen verwachten dat er info op staat wat je liever niet had geweten (of juist wel)

Jammer, maar er zijn regels en mensen die niet willen weten hoe ze een quest moeten afronden door het per ongeluk te lezen!
jaapstobbe schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:22:
hahaha, daar heb ik ook last van :P Ik kom er ook wel eens tegen met een hagedissenhoofd of orc zelfs! :P VAAAAG spel man :+

[Voor 23% gewijzigd door Vuurvoske op 30-03-2006 18:27]

Beroeps brabander

Anoniem: 103571

drooger schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:14:
Maar als je nou een vraag wilt stellen, of gesteld hebt, waar je het antwoord op wilt hebben. Dan lees je het forum en je ziet een paar zinnen staan over een quest hoe je die moet oplossen...

En nee, zulke dingen kan je heus wel lezen als je in een redelijk tempo doorscrolled naar de berichten die je zoekt.

Spoilers zijn er juist voor om zulke dingen te voorkomen, als je het wil lezen, dan doe je toch gewoon control+A, of even selecteren met de muis?
Dat is een behoorlijk narrow-minded mening. :/

Is er btw al info vrijgegeven over een mogelijke patch? ik wil preformanceboosts. B)

grappig dat iedereen ook battlefield 2 speelt hier. 2 spellen die donders veel op elkaar lijken :) geeft wel aan dat oblivions missie geslaagd is met toegangbaar maken voor ander type spelers...

enne kijk nou effe :

• Deadsy
jaapstobbe schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:22:
;) is een bug die iedereen heeft.
das een khajit uit het land/privincie elsewyre.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 20:34

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Ik heb nog een snelle manier gevonden om geld te verdienen:
spoiler:
Als je bij de mage club zit moet je gewoon alle mage guilds in elk dorp afgaan en dan helmaal leeg plunderen. Dus alle mage spullen zoals stenen, potion maak spulen etc. Als je vol zit ga je ze direct verkopen aan de mage in die guild echt grappig, je verkoop ze hun eigen spullen :)

TF2: [GoT]Netherlands

• Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:30:

Is dat toevallig een quicksaven? Er worden altijd twee quicksaves bewaard, eentje als .BAK dus die is in-game niet zichtbaar. Staat gewoon tussen je andere saves.

• GG85
  • Nu online

GG85

.......

Stoer, net een eenhoorn gespot, ik denk: zal wel iets heel zeldzaams zijn ofzo, krijg ik 3 minuten later een quest van een deadric shire waarin ik hem moet killen :~

Gedaan met pijn in m'n hart, wat een prachtbeest was dat zeg

• Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:08:

Ik zoek er niet naar, maar als ik wil weten hoe ik een bepaald quest oplos wil ik niet weten hoe de MQ afloopt, om maar wat te zeggen. Dus zeggen dat je hier maar niet moet komen omdat jij zo nodig alles al wil weten vind ík nogal narrow-minded...
en leestekens weglaten verstoort het leesgemak ook behoorlijk :/

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 30-03-2006 18:51]

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 33599 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:41:
grappig dat iedereen ook battlefield 2 speelt hier. 2 spellen die donders veel op elkaar lijken :) geeft wel aan dat oblivions missie geslaagd is met toegangbaar maken voor ander type spelers...

enne kijk nou effe :
CSS heeft wel veel te maken met Oblivion he :P

Edit: gatverdamme, wat een irritante nerd 8)7

[Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 30-03-2006 18:59]

• RedruM
  • Laatst online: 25-04 10:42
Ik kom maar niet verder met die Brotherhood quest in Bruma :(
Ik moet die Raynil de vampirehunter vinden en hij moet in een bepaalde Inn zijn.. maar ik kan em maar niet vinden. Ik word op verschillende tijdstippen wakker in de Inn maar ik zie alleen andere dorpsmensen binnenkomen.. innkeeper ook al uren geprobeerd om te kopen/persuaden totdat disposition goed is, maar hij laat ook niks los. Hoe de hell moet ik verder met deze quest?

edit
never mind.. al een lead gevonden ;o

[Voor 5% gewijzigd door RedruM op 30-03-2006 19:40]

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

enne kijk nou effe :
Saai filmpje, asociale Americanen weer.

• IceStorm
  • Laatst online: 10:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

GVD, vampire cure spoiler:

spoiler:
Ik heb ondertussen 11 Grand Soul Gems gevonden... alleen pas 2 lege :X En ik kan ze niet legen volgens mij?

• J0J0
spoiler:
nee je kunt die gems idd niet legen. Wat je moet doen is de arcane university plunderen, in een van die kamers kun je er een stuk of 2/3 krijgen. Verder hebben een aantal mage guilds ze in de verkoop ;) en sommige hebben ze in zo'n display kistje zitten. Jattuh, jattuh, jattuh! :+

[Voor 7% gewijzigd door J0J0 op 30-03-2006 19:47]

specs

Anoniem: 62696

Ik had net wat raars ik reed door het bos en ik zie opeens een imperial legion soldaat met een paar pijlen in zijn lijf, goede burger als ik ben stap af om te kijken wat er aan de hand is.
Zie ik 30m verderop een andere imperial legion soldaat staan die pijlen aan het schieten was op die andere.
Stonden ze elkaar een beetje af te schieten tot 1 van de 2 natuurlijk de pijp uit ging, ik heb maar zijn silver bow en zijn gold meegenomen en heb geen moeilijke vragen meer gesteld. :P

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 23:04

Vuurvoske

Nunquam cede!

PcManiaxx schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:54:
[...]

CSS heeft wel veel te maken met Oblivion he :P

Edit: gatverdamme, wat een irritante nerd 8)7
Hmmm misschien is dit in scene gezet??? O JA!!! |:(

Beroeps brabander

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 21:59
IceStorm schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:32:
GVD, vampire cure spoiler:

spoiler:
Ik heb ondertussen 11 Grand Soul Gems gevonden... alleen pas 2 lege :X En ik kan ze niet legen volgens mij?
Ik zou gewoon vampier blijven. Vanmiddag wou ik er ook vanaf. Nu heb ik weer een paar uurtjes gespeeld en er beter mee leren omgaan. Eerst ging ik heel erg snel dood in de zon en werd ik opgejaagd. Nu heb ik gewoon 'gedronken' en ben eigelijk gewoon weer menselijk (wat behoorlijk lang zo blijft), maar ben nog steeds extra sterk.
spoiler:
Je kan jezelf jammer genoeg alleen voeden op slapende mensen, die niet altijd even makkelijk te vinden zijn. Als je echter naar een guild gaat waar je lid van bent tref je meestal wel iemand slapend aan, maar let wel op dat je niet te laat drinkt, anders wordt je straks ineens verrast door 10 gaurds wanneer je een stad binnengaat.

• J0J0

enne kijk nou effe :
offtopic:
Bestaan er zulke mensen? 8)7

Pfff selectieve euthanasie invoeren :X :Y)

specs

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee