Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
hmm vraagje... ben nu een vampire... en ik weet dat ik nu slapende mensen moet bijten om een beetje gezond te blijven... maar waar vind ik die?? Ik heb al in meerdere huizen ingebroken (snachts dan hè) en ook in inns gekeken, maar óf er is niemand thuis óf ze zijn wakker?

(lijkt me niet echt iets spoilerigs..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/yozy/oblivion.jpg
ik zit dus hier vast
het is de main quest nadat je die 4 boeke hebt gevonde moet je naar deze plaats komen
er is een graf maar ik weet niet wat te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over een map met alle lokaties:
Als je in de Strategy Guide kijkt, dan zie je daar maps met alle locaties.
Overigens telde ik er grofweg 270 (+/- 40).
Dus voorlopig is iedereen nog wel bezig :P

Als ik tijd heb (which I doubt ;( ) zal ik screenshots maken van de maps :)

Net trouwens de eerste Oblivion Gate gesloten. Maar er is wel weinig te halen in Oblivion :( De gemiddelde dungeon is nog beter :+
Ik hoopte op Deadric shizzle ofzo :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:35:
Hmm het wilt niet echt lukken met de screenshots..

Ik heb zojuist in de oblivion map in het txt bestandje gekeken, en daar zag ik onder display
" bAllowScreenShot=0 " staan. Deze heb ik veranderd naar "bAllowScreenShot=1"

Ook in my documents, staat een map genaamd ' my games/oblivion/ " . hierin staat een Oblivion txt config bestandje. Hierin heb ik hetzelfde gedaan bAllowScreenShot=1

Nu ging ik ingame en probeerde ik prt screen. Er gebeurde echter niets en ook in de folder van oblivion is niets aan screenshots terug te vinden. Wie kan mij tot in detail uitleggen wat er veranderd moet worden, en vertellen waar ze te komen staan?

bvd!
Had ook dit probleem toen ik met 2xAA speelde. De oplossing is HDR aanzetten, dan kun je wel gewoon screenshots maken.
Misschien wel handig voor in de TS want het ligt niet echt voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Kan misschien heel dom klinken,
Hoe krijg je het handige rode pijltje weer terug op je kleine richtingaanwijzer onderaan je scherm? Ben nu met de main quest bezig maar het rode pijltje is opeens verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:13
YozY schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:10:
ik zit dus hier vast
het is de main quest nadat je die 4 boeke hebt gevonde moet je naar deze plaats komen
wacht tot noon, 12 uur smiddags...dan gebeurt iets magisch :)

@Shadodar, wat ik altijd deed was gewoon guildmates bijten, want in die gebouwen heb je wel gewoon toegang en liggen er altijd wat te pitten

[ Voor 19% gewijzigd door Wing_xD op 29-03-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja eh hoe kan ik lopen? moet het even snel weten want ik speel nu! en ik wil toch wel even rondlopen voordat ik verder ga!

en ja als mensen gaan pitten wanneer doen ze dat dan?! want ik ben er telkens om 11 uur 'smorgens en dan lopen ze rond! echt raar!!!!1111

[ Voor 37% gewijzigd door Bezulba op 29-03-2006 19:28 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 13:51
spoiler:
Heb ik eindelijk na veel gekloot die über-gladiator gemolt, netjes z'n armor gepakt om 'n mooie voor mezelf te krijgen. Maar dat vrouwtje zei dat het 'n gevecht zonder limits was, dus ik denk; neem ook lekker z'n sword. Nu heb ik dit: http://img218.imageshack....on20060329192010238oi.png . 'n prachtig zwaard, maar als ik gepakt wordt ben ik em kwijt :| Is daar niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

Gem

Ik zit hier met een klein probleem , één NPC die ik zoek is kwijt en nu wil ik hem opnieuw spawnen. Wie weet het commando voor de console om een NPC te spawnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:52:
Trouwens wat is alchemy? Hoe level je dat snel?sorry kan nu niet de topics doorzoeken want ik zit het spel te spelen nu en moet het snel weten:P want ben level up dus voordat ik rest ga ik dan ff alchemy doen.
met alchemy kun je potions en poisons maken, potions hebben positieve effecten (bv restore health), poisons hebben negatieve effecten (bv fire damage), poisons kun je eenmalig met een wapen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

Gem

[afbeelding]
ik zit dus hier vast
Je moet daar rond 12:00 s'middags eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:30:
[...]

met alchemy kun je potions en poisons maken, potions hebben positieve effecten (bv restore health), poisons hebben negatieve effecten (bv fire damage), poisons kun je eenmalig met een wapen gebruiken :)
OK kun je ook aangeven waar en hoe we die kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Redje schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:14:
[...]

Ik heb het ook aangepast, wel subtieler dan jouw bloom :D

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
;fSkyBrightness=0.5000
fSkyBrightness=0.3000
fSunBrightness=1.0000
;fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddExterior=0.3000
;fAlphaAddInterior=0.5000
fAlphaAddInterior=0.6000
iBlurTexSize=256
;fBlurRadius=0.0300
fBlurRadius=0.0400
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0

[...]

Uhm adres?
jasper.stips@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ja oke potions dus... HOe in de hell doe je dat??
FF ander vraagje tot nu toe doe ik alleen maar de main quest ik ben ook bij de 4 boeken, waar kan ik andere quests vinden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik heb nu skeleton key(erg handig), dus ik dacht laat ik eens verder gaan met de main quest.
Wil Martin de key hebben omdat hij een daedric artifact nodig heeft, kan ik hem niet iets anders geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Yorixz schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:29:
spoiler:
Heb ik eindelijk na veel gekloot die über-gladiator gemolt, netjes z'n armor gepakt om 'n mooie voor mezelf te krijgen. Maar dat vrouwtje zei dat het 'n gevecht zonder limits was, dus ik denk; neem ook lekker z'n sword. Nu heb ik dit: http://img218.imageshack....on20060329192010238oi.png . 'n prachtig zwaard, maar als ik gepakt wordt ben ik em kwijt :| Is daar niks aan te doen?
Probeer dat ding eens te verkopen aan een fence, en koop hem dan onmiddelijk terug. Zal je wel wat geld kosten, maar als het goed is heb je 'm dan wit gewassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben weer eens met de mainquest begonnen, maar hoe moet je de gates sluiten? Ik ben al naar binnen geweest, en heb zowat het hele gebied Oblivion uit zitten moorden, maar heb geen idee wat ik nou werkelijk moet doen om die gate dicht te krijgen zodat de priester met me mee gaat :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

koel, dat werkt dus.

Dat wou ik dus uit gaan proberen met wat gear die ik gejat heb :P

heeft iemand nog goeie manieren om bepaalde magic school omhoog te gooien?
ben meer melee oriented met men majors maar wil toch wel graag af en toe slotje open gooien met een spreuk of een skelletje te summonen...
Maar voor average lock heb je al alteration lvl 25 nodig, staat op 5 bij mij...
hoe gooi ik dat gemakkelijk omhoog?
en zelfde met conjuration, echt al helemaal geen idee hoe ik die hoger moet krijgen...

ohja, waar haal ik pick easy en pick very easy lock spells??
Thanx.

Ben ondertussen bezig huisje te scoren ergens, boeit me niet waar, maar dan kan ik daar men alchemy meuk dumpen en dan af en toe zooi pots gaan bouwen.
evenals men gear daar achterlaten, zeul veel te veel mee atm :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBlasphemer schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:42:
Hoe koop ik skooma?
spoiler:
Heb nu een missie waarbij ik een of andere idioot moet doden voor de dark brotherhood. Gozer wil vriendjes worden, maar dan moet ik wel skooma voor hem halen. Moet bij Nordinor in Brevil ofzo, en zou die dan 's avonds verkopen.
Echter na 10 uur is de deur GOED dicht, en als ik binnen tot ruim 11 uur wacht kan ik nog steeds geen skooma van die gast kopen, hooguit "Rumors" en nog zo'n nutteloze optie :(

Iemand een idee?
spoiler:
je hebt helemala geen skooma nodig. Je moet gewoon tegen hem zeggen: ''I've come to get your sole'', dat vin d ie helemaal geweldig! Dan moet je verder praten en dan geeft ie je aanwijzingen! Vind het trouwens een van de grappigste NPC's die erin zitten, ze hebben hem erg goed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
TepelStreeltje schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:43:
koel, dat werkt dus.

Dat wou ik dus uit gaan proberen met wat gear die ik gejat heb :P

heeft iemand nog goeie manieren om bepaalde magic school omhoog te gooien?
ben meer melee oriented met men majors maar wil toch wel graag af en toe slotje open gooien met een spreuk of een skelletje te summonen...
Maar voor average lock heb je al alteration lvl 25 nodig, staat op 5 bij mij...
hoe gooi ik dat gemakkelijk omhoog?
en zelfde met conjuration, echt al helemaal geen idee hoe ik die hoger moet krijgen...

ohja, waar haal ik pick easy en pick very easy lock spells??
Thanx.

Ben ondertussen bezig huisje te scoren ergens, boeit me niet waar, maar dan kan ik daar men alchemy meuk dumpen en dan af en toe zooi pots gaan bouwen.
evenals men gear daar achterlaten, zeul veel te veel mee atm :)
Gewoon bij een Mages Guild een paar hele goedkope spells kopen, in welke stad je precies moet zijn zou ik zo niet weten. Ik heb dat gedaan met Conjuration en nog 1 waarbij ik zelf pas op level 6 stond ofzo, en inmiddels op ~30. Gewoon als je eenmaal zo'n spel hebt de hele tijd lopen casten en je skills gaan heel snel omhoog.

Ik zit nu wéér vast bij een Dark Brotherhood missie :Z
spoiler:
Het is de missie Next of Kin. Je moet 5 familie leden vermoorden, waarvan ik er nu 3 dood heb. De 4e die ik wil gaan doen is in Leyawiin (?) en is daar een Guard. Ik ben haar een hele ingame dag gevolgd en heb geen een keer de kans gehad om haar te vermoorden. Steeds als het rustig lijkt en ik maak haar dood krijg ik een 1000 bounty, ook al is het in een Inn zonder toeschouwers. Als zij gaat slapen kan ik haar niet vermoorden omdat daar altijd 2 of 3 Guards op de wacht staan. Weet iemand wat hier de bedoeling is, of moet ik haar gewoon vermoorden en dan die 1000 bounty betalen (500 aan Armand of Krivva aangezien ik bij de Thieves zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

FnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:41:
Ben weer eens met de mainquest begonnen, maar hoe moet je de gates sluiten? Ik ben al naar binnen geweest, en heb zowat het hele gebied Oblivion uit zitten moorden, maar heb geen idee wat ik nou werkelijk moet doen om die gate dicht te krijgen zodat de priester met me mee gaat :)
In de grootste toren op elke plain of oblivion, vind je helemaal bovenin een Sigil Stone. Deze moet je wegpakken, dan wordt de gate gesloten, en sta je weer netjes bij de nu gesloten gate.

Ik hoop dat er een keer iemand op het idee komt een addon te maken om servants in je huizen te krijgen.. zou het leven als vampire een stuk makkelijker maken.

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 29-03-2006 20:57 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wekko schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:50:
Ik zit nu wéér vast bij een Dark Brotherhood missie :Z
spoiler:
Het is de missie Next of Kin. Je moet 5 familie leden vermoorden, waarvan ik er nu 3 dood heb. De 4e die ik wil gaan doen is in Leyawiin (?) en is daar een Guard. Ik ben haar een hele ingame dag gevolgd en heb geen een keer de kans gehad om haar te vermoorden. Steeds als het rustig lijkt en ik maak haar dood krijg ik een 1000 bounty, ook al is het in een Inn zonder toeschouwers. Als zij gaat slapen kan ik haar niet vermoorden omdat daar altijd 2 of 3 Guards op de wacht staan. Weet iemand wat hier de bedoeling is, of moet ik haar gewoon vermoorden en dan die 1000 bounty betalen (500 aan Armand of Krivva aangezien ik bij de Thieves zit)?
spoiler:
Volgens mij kan je ze jou aan laten vallen door ze te vertellen dat haar moeder heeft gebloed als een varken ofzo
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:50:
spoiler:
je hebt helemala geen skooma nodig. Je moet gewoon tegen hem zeggen: ''I've come to get your sole'', dat vin d ie helemaal geweldig! Dan moet je verder praten en dan geeft ie je aanwijzingen! Vind het trouwens een van de grappigste NPC's die erin zitten, ze hebben hem erg goed gemaakt.
spoiler:
Je kan ook gewoon net na 11 uur eventjes dat huis in de Imperial City ingaan waar hij heel de tijd zit, en em omleggen.

[ Voor 23% gewijzigd door MueR op 29-03-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Laatst online: 21-06 12:09
MueR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:59:
[...]

spoiler:
Je kan ook gewoon net na 11 uur eventjes dat huis in de Imperial City ingaan waar hij heel de tijd zit, en em omleggen.
spoiler:
Zelf al achter gekomen :D Had zoiets van, vraag nog wel een keer over skooma, kijken of die meer hints geeft, en toen ff gepickpocket, kwam ik die sleutel tegen van dat huis, en hij ging uurtje later naar binnen, ik drachteraan, sneak-attack-mofaka, en dood wassie :P

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
[...]

spoiler:
Volgens mij kan je ze jou aan laten vallen door ze te vertellen dat haar moeder heeft gebloed als een varken ofzo
Dank je, het is al gelukt :D
Ik moet zeggen dat ik Dark Brotherhood missies tot nu toe zeker de leukste vind, zou leuk zijn als daar een soort uitbreiding van zou komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Wekko306 op 29-03-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBlasphemer schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:05:
[...]

spoiler:
Zelf al achter gekomen :D Had zoiets van, vraag nog wel een keer over skooma, kijken of die meer hints geeft, en toen ff gepickpocket, kwam ik die sleutel tegen van dat huis, en hij ging uurtje later naar binnen, ik drachteraan, sneak-attack-mofaka, en dood wassie :P
Damn, ik helemaal weggeweest om dat spul te halen. Toen had ik dat travel nog niet eens ontdekt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Krijg nou wat. Raak ik die stenen aan. Soort menhirs. Krijg ik een boog en een evil helmet die ik niet meer kan unequippen. Allebei 'bound'. 8)7

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
[quote]_the_crow_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:11:
spoiler:
Krijg nou wat. Raak ik die stenen aan. Soort menhirs. Krijg ik een boog en een evil helmet die ik niet meer kan unequippen. Allebei 'bound'. 8)7[/quote]
Klopt, zon groene steen? nogal in het begin van het spell na de monks + paard?

die kreeg ikook, helaas vergeten te saven.

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 29-03-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Tomino schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:13:

Ik kreeg het van die steen bij Crowhaven. Ik overweeg een nickchange. Alleen al door deze ervaring. :P Gelukkig gesaved iets daarvoor.

Het leek op Saurons helm. :+
De helm gaf wel 3 defence, maar de bound bow deed helemaal geen damage.
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/lotr1ringtorulethemall/sauron.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door _the_crow_ op 29-03-2006 21:22 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
spoiler:
Ik weet de preciese benaming niet meer maar het is dus na de monks, lang stuk met het paard rondrijden dan zie je een grote berg met een rond gebouw erop. Daar moest ik heen dus ik erom heen. begint te regene ( weet niet of dit random is) en toen een groene asterix&obelix steen. Ik spatie en kreeg een message die ik half gelezen heb. Voilla!

ji ook zon ervaring? }:O 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 29-03-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MueR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:56:
[...]

In de grootste toren op elke plain of oblivion, vind je helemaal bovenin een Sigil Stone. Deze moet je wegpakken, dan wordt de gate gesloten, en sta je weer netjes bij de nu gesloten gate.

Ik hoop dat er een keer iemand op het idee komt een addon te maken om servants in je huizen te krijgen.. zou het leven als vampire een stuk makkelijker maken.
Hartstikke bedankt, het is me nu gelukt :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:
Ja als je emt hem praat krijg je dat tijdstip door, ik zelf ben daarentegen gewoon een 10 minuten gaan wachten tot hij kwam. Toen kwma ik er pas achter dat je die informatie via hem hebt kunnen verkrijgen.

(btw een domme spelfout, sole is natuurlijk soul |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

wil IEMAND aub een ini bestandje posten, een clean of tweaked (wel goed getweaked voor ATi kaarten) want ik heb er geen een meer, en ook niet als ik weer opnieuw gaa spelen, nee hij maakt em niet automatisch aan! pls! (desperate :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de Mages Guild kom? In de TS staat alleen uitgelegd hoe ik bij de Thieves en Dark Brotherhood moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
MethodP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:23:
wil IEMAND aub een ini bestandje posten, een clean of tweaked (wel goed getweaked voor ATi kaarten) want ik heb er geen een meer, en ook niet als ik weer opnieuw gaa spelen, nee hij maakt em niet automatisch aan! pls! (desperate :( )
Install je toch even opnieuw, je saves blijven bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:13:
[...]

spoilersss!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

jaapstobbe schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:25:
De default-ini uit je game-directory kopieren, renamen naar oblivion.ini en in het spel zelf de opties opnieuw instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/8286/oblivion20060329212627187er.th.jpg sta je lekker jongen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Change to these values to get better functionality from a 360 game pad connected to a PC.
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=2.0000
fJoystickMoveLRMult=2.0000
iJoystickLookUpDown=5
iJoystickLookLeftRight=4
fJoystickLookUDMult=0.7500
fJoystickLookLRMult=0.7500

It works but when i use the gamepad he keeps looking to the right slowy, making rounds and rounds. How do i resolve this?Before this is happening i tried using keyboard/mouse its all fine but as soon as i touch those analog sticks its happening!
Even post gekopieerd ja in het engels:P op andere forum weten ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Die bugs killen die game gewoon. Ik heb echt al alles geprobeert, maar toch komt oblivion weer met de ouderwetse rapport verzenden of niet verzenden error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben een rechtschapen man, dus stelen en inbreken doen ik niet. Koene ridder enzo.

Nou moet ik bij iemand in een huis kijken, als deze persoon weg is. Maar als deze persoon er niet is, is de deur op slot?

Kan ik dit legaal gedaan krijgen? Of wordt het toch zorgen dat je het slot forceert zonder dat iemand het ziet? Volgens mij is dat waar mijn char het slechtste in is! :/

[ Voor 21% gewijzigd door maratropa op 29-03-2006 21:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

jaapstobbe schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:25:
[...]

is het nou voor iemand zo'n moeite om ff op z'n ftp ofzow een ini bestand te posten , ik heb namelijk echt geen zin om weer een half uur te w88 voor installen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
[General]
SStartingCell=

SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=

STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=

bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=0
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=15
uGridDistantCount=25
uGridsToLoad=5
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=144
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=0
bUseThreadedMorpher=0
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=4
uGridDistantCountCity=4
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=5242880
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=1
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=0
bUseThreadedParticleSystem=0
bUseMyGamesDirectory=1

[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
uVideoDeviceIdentifierPart2=298779152
uVideoDeviceIdentifierPart3=1730701947
uVideoDeviceIdentifierPart4=902546081
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=0
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=0
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=640
iSize H=480
iAdapter=0
iScreenShotIndex=3
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=10000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=0
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=1.0000
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=0
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=0
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=0
iActorShadowCountExt=0
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=0
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000

[Controls]
fVersion=1.7000
Forward=0011FF20
Back=001FFF24
Slide Left=001EFF26
Slide Right=0020FF22
Use=00FF00FF
Activate=0039FF03
Block=000C0108
Cast=003AFF06
Ready Item=0021FFFF
Crouch/Sneak=001DFFFF
Run=002AFFFF
Always Run=0038FFFF
Auto Move=0017FFFF
Jump=001DFF01
Toggle POV=001302FF
Menu Mode=000FFFFF
Rest=0014FFFF
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FFFF
Quick2=0003FF21
Quick3=0004FFFF
Quick4=0005FF23
Quick5=0006FFFF
Quick6=0007FF25
Quick7=0008FFFF
Quick8=0009FF27
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002CFF07
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0020
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
iJoystickLookUpDown=5
iJoystickLookLeftRight=4
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
Attack=00FF0009
Ready Weapon=0021FF02
Sneak=0019FF00
Change View=00130205
Journal=000FFF04
Wait=0018FF0A
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000

[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=1
bUseObliqueFrustumCulling=1

[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=1.0000
fDefaultMusicVolume=0.6800
fDefaultFootVolume=1.0000
fDefaultVoiceVolume=1.0000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000

[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000

[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=0

[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1

[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4

[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0

[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=5
iSafeZoneY=5
iSafeZoneXWide=5
iSafeZoneYWide=5
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000

[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0

[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3

[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
STrackLevelUpPath=
fDifficulty=-1.0000
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0

[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iExteriorPriority=50
bCloneModelsInBackground=0
iBackgroundLoadFaceMult=200
fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
iBackgroundLoadExtraMax=3000
iBackgroundLoadExtraMin=5
iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
iBackgroundLoadMilliseconds=1
iBackgroundLoadLoading=1
bUseBackgroundFileLoader=0

[LOD]
fLodDistance=500.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=2.0000
fLODMultItems=2.0000
fLODMultObjects=2.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000

fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=15.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000

[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255

[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3

[Grass]
iMinGrassSize=200
fGrassEndDistance=8000.0000
fGrassStartFadeDistance=7000.0000
bGrassPointLighting=1
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000

[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255

[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0

[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1

[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=0

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.1000
fAlphaAddExterior=0.7500
fAlphaAddInterior=1.2500
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0400
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1

[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.

[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=20
iOpenMPLevel=20
iPreloadSizeLimit=2000000000
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

hier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

KIJK! dat is pas service :D

thankyou! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 21:20
MethodP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:43:
KIJK! dat is pas service :D

thankyou! O+
ALs je je ini weg gooit maakt het spel automatisch een nieuwe aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Bart1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:44:
[...]

ALs je je ini weg gooit maakt het spel automatisch een nieuwe aan!
NIETES! tenminste bij mij niet :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

oh lol tog wel, ik keek naar waar ik hem had geintalled, maar hij doet het bij mygames/oblivion/ :P my mistake, iig harstikke bedankt voor alle hulp ! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 18:29
De physics, welke op het scherm verschijnen nadat (je) iemand bewusteloos wordt (slaat), blijven leuk :p Zo rende ik net op mijn Shadowmere door het bos, toen ik een sprong nam die voor het paard te hoog was. Het gevolg: Ik vloog van mijn paard en het paard ''rolde'', bewusteloos, naar beneden en bleef liggen in de volgende houding:

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/ShadowmereHalfdoodKlein.jpg
:p

Ik ben blij dat ik nu voor
spoiler:
The Dark Hand
''werk'', op deze manier zie ik tenminste nog wat van Tamriël, aangezien je voor de meeste quests veel op ontdekking moet en de fast-travel optie bijna niet gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Yonix op 29-03-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:40:
Ik ben een rechtschapen man, dus stelen en inbreken doen ik niet. Koene ridder enzo.

Nou moet ik bij iemand in een huis kijken, als deze persoon weg is. Maar als deze persoon er niet is, is de deur op slot?

Kan ik dit legaal gedaan krijgen? Of wordt het toch zorgen dat je het slot forceert zonder dat iemand het ziet? Volgens mij is dat waar mijn char het slechtste in is! :/
spoiler:
In imperial city is dat. Gaat over een winkel die heel goedkoop verkoopt die missie toch?

Mijn is het gewoon gelukt in te breken zonder gepakt te worden, het was wel een haastig klusje die ik meerdere keren moest herhalen omdat er iedere keer een guard kwam als ik bijna t huis uit was.
Ik ben een tower, en ik heb de deuren unlocked door achter mekaar dat snel unlock knopje te gebruiken tot dat het lukte. Op deze manier is het me uiteindelijk gelukt om zonder gepakt te worden me slag te slaan in dat huisje.
Hoe het anders veilig zou moeten gebeuren...heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Ja die physics zij me idd wat.

Met een wolf knokken op een flink hoge heuvel, het beestje afslachten.... en zie hem glijden! Leek net een slee XD

Ook heb ik eens een goblin gelanceerd met een longsword, 12 metertjes hoog zal het wel zijn gweest :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gekocht voor de 360, en ik moet zeggen dat het goed bevalt!
Echter zit ik nu een beetje vast. Ik moet in de main quest een quest doen die Spies heet. Ik heb nu één van die spies gedood. Vervolgens heb ik een document gevonden dat er meerdere spies zijn (2 in totaal). Nu moet ik er nog eentje vinden. Ik heb alleen geen idee waar dat ergens zou moeten zijn. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
_the_crow_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:15:
[...]
Ik kreeg het van die steen bij Crowhaven. Ik overweeg een nickchange. Alleen al door deze ervaring. :P Gelukkig gesaved iets daarvoor.

Het leek op Saurons helm. :+
De helm gaf wel 3 defence, maar de bound bow deed helemaal geen damage.
[afbeelding]
wat is er zo erg aan bound items?
er zijn btw meerdere van deze stenen die je bound items geven.
ze zijn maar tijdelijk (rechts boven loopt een klokje over hoelang.
en het bound wapen kun je dumpen door gewoon met F op ter bergen.

heb btw net de main quest uitgespeeld en erg goed verhaal maar had langer gemogen.
Heb nu alle grotere quest lines en guilds gehad behalve the mage guild.
heb ook al alle huizen.
ga dus nu maar zoeken naar de kleine quests waar ik ook al een deel gemaakt heb.
nog steeds lvl 27 btw.

denk dat ik nu maa vampier ga worden omdat alle dingen die ik wou doen al gedaan zijn.
iemand een plek waar ik 100% zekerweten vampieren kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Bigbot schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:09:
wat is er zo erg aan bound items?
er zijn btw meerdere van deze stenen die je bound items geven.
ze zijn maar tijdelijk (rechts boven loopt een klokje over hoelang.
en het bound wapen kun je dumpen door gewoon met F op ter bergen.
Ja, het is al gelijk weer te merken dat ik het niet heel veel speel. :P Tentamens he?! :/
Ik probeerde ze te unequipen maar dat lukte dus niet. Klokje ook niet gezien. Ik dacht dus zelf meteen aan een soort vloek, omdat ik die steen aanraakte. Zo van "je ben te hebberig, stik erin!". :+

Items waren bij mij in ieder geval niet de moeite waard.

[ Voor 7% gewijzigd door _the_crow_ op 29-03-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:04:
Ik heb ook gekocht voor de 360, en ik moet zeggen dat het goed bevalt!
Echter zit ik nu een beetje vast. Ik moet in de main quest een quest doen die Spies heet. Ik heb nu één van die spies gedood. Vervolgens heb ik een document gevonden dat er meerdere spies zijn (2 in totaal). Nu moet ik er nog eentje vinden. Ik heb alleen geen idee waar dat ergens zou moeten zijn. Iemand een idee?
spoiler:
Ik weet niet waar je precies vast zit, ik kan je wel vertellen dat er buiten de stad een grot zit. Ik moest ook even zoeken hierbij, omdat het rode pijltje bij een huis stopt. Bedoelde je dit?

Het is mij inmiddels ook opgevallen bij deze game, dat je echt niet te snel moet vragen wat je moet doen. Zonde van de game. Achteraf is het iedere keer jammer als iemand het vertelt. Maar goed, iedereen vindt iets anders lastig of niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
_the_crow_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:12:
[...]
Ja, het is al gelijk weer te merken dat ik het niet heel veel speel. :P Tentamens he?! :/
Ik probeerde ze te unequipen maar dat lukte dus niet. Klokje ook niet gezien. Ik dacht dus zelf meteen aan een soort vloek, omdat ik die steen aanraakte. Zo van "je ben te hebberig, stik erin!". :+

Items waren bij mij in ieder geval niet de moeite waard.
bij mijn 1e keer was ik lvl 2 en kreeg ik armor wat een flink stuk sterker was en een sterker 2h zwaard.
ben dus direct richting een cave gegaan.
tot ik effe het wapen met F wilde opbergen en het dus weg was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:36:
Change to these values to get better functionality from a 360 game pad connected to a PC.
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
iJoystickLookUpDown=5
iJoystickLookLeftRight=4

It works but when i use the gamepad he keeps looking to the right slowy, making rounds and rounds. How do i resolve this?Before this is happening i tried using keyboard/mouse its all fine but as soon as i touch those analog sticks its happening!
Even post gekopieerd ja in het engels:P op andere forum weten ze het niet.
Kan je een links geven van dat forum. Bij mij werken de analoge sticks geeneens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:13:
[...]

spoiler:
Ik weet niet waar je precies vast zit, ik kan je wel vertellen dat er buiten de stad een grot zit. Ik moest ook even zoeken hierbij, omdat het rode pijltje bij een huis stopt. Bedoelde je dit?

Het is mij inmiddels ook opgevallen bij deze game, dat je echt niet te snel moet vragen wat je moet doen. Zonde van de game. Achteraf is het iedere keer jammer als iemand het vertelt. Maar goed, iedereen vindt iets anders lastig of niet leuk.
Nee, geloof niet dat dat het is. Ik moet de dief zoeken ergens in/rond Bruma, volgens Jaura of iets dergelijks. Echter zie ik op de map helemaal geen marker waar ik zou moeten zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ok newbie hier, ik ben nu bezig in de Kwatch Castle Great Hall.. op een gegeven moment blijft het soldatenventje achter en moet jij naar de achterkant van de kerk komen. Op een of andere manier is dit extreem moeilijk te doen voor mij? Ik moet 10x saven en reloaden om langs 2 van die imp-achtige mobs te komen.. ben nog steeds level 1 en een assassin-thief type..
wat doe ik fout? De npc friendly mobs die me eerst hielpen deden veel meer damage op de mobs dan ik.. (ik misschien 1/3-1/2 van wat zij deden).. en ik ga in close combat in iets van 4 seconden dood door zo'n imp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Heeft iemand al de quest Tears of the Savior gedaan?

spoiler:
Dan moet je voor iemand in de mage guild wat bevroren tranen halen uit een vallei ofzo.. ik kan er 3 vinden, maar ik blijf de melding houden dat er meer liggen... Inmiddels die hele vallei 100x doorlopen en ik zie het waarschijnlijk gewoon over het hoofd. Heeft iemand ze al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb toch maar het huis in Anvil gekocht voor 5k :P ik werd het een beetje zat dat ik nergens loot kon opslaan.

heb het huis wat doorzocht, maar hoe start ik nou de quest om de geesten te verjagen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:30:
ik heb toch maar het huis in Anvil gekocht voor 5k :P ik werd het een beetje zat dat ik nergens loot kon opslaan.

heb het huis wat doorzocht, maar hoe start ik nou de quest om de geesten te verjagen?
spoiler:
Eerst een keertje gaan slapen daar, dan mag je zodra je wakker wordt knokken. Daarna moet je op zoek naar de gozer die je het huis verkocht heeft. Vraag maar wat rond in de stad. Zorg wel dat je silver/enchanted weapons of spells hebt, anders ga je niks kunnen beginnen tegen de ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar een goede bow kan Kopen/vinden/winnen? Ik heb een beetje genoeg van me steel bow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:39:
Iemand enig idee waar een goede bow kan Kopen/vinden/winnen? Ik heb een beetje genoeg van me steel bow :P
jatten van city guards, die hebben fine silver bows. Er zijn ook een aantal quests, bijvoorbeeld eentje in Anvil, waar bandieten leuke enchanted bows hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Waar kan ik in Imperial City het Mages Guild vinden? Of zit dat daar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Jezus wat gaat dit topic hard :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

[afbeelding]
ik zit dus hier vast
Ik ben zo slim geweest om die boeken te verkopen :x
Weet iemand waar ik ze (gratis) kan halen? :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:45:
Waar kan ik in Imperial City het Mages Guild vinden? Of zit dat daar niet..
Enkel de Arcane University, en voordat je daar toegang tot kan krijgen, moet je langs alle andere Guilds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Vuurvoske schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:52:
Ik ben zo slim geweest om die boeken te verkopen :x
Weet iemand waar ik ze (gratis) kan halen? :P
Gratis? Jatten. Maar nummer 4 is erg moeilijk te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, de Arena is als Sorcerer echt een eitje. Ik heb alleen moeite (lees 1x laden) gehad met een andere sorcerer met een magic resistance shield, de rest kon achter elkaar door :D.
Minpunt is dat ik nu 25.000 coins heb en geen idee heb waar ik het aan uit moet geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

MueR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:58:
[...]

Gratis? Jatten. Maar nummer 4 is erg moeilijk te achterhalen.
Nummer 4 heb ik nog, maar die andere drie heb ik verkocht (vraag me niet waarom 8)7 ).

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
Lt. Marx schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:37:
[...]

spoiler:
Wizards fury gebruiken en telkens een zombie blijven summonen. Zijn summon en jouw summon gaan dan op de vuist en dan ben je die vast kwijt. Dan gewoon rondjes rennen en die spreuk op hem rossen. Kind kan de was doen.

een zombie was voor mij het makkelijkst om dat ze zo lekker taai zijn. He duurt altijd wel lang voordat ze daar doorheen gehakt zijn.
spoiler:
mmh.. ik raak hem helemaal niet... wizards fury gaats dwars door hem heen :( kan ik 100x doen, want hij doet mij zelf weinig schade, maar doodgaan ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vroeg me trouwens al af: de damage op de pijlen, wat houdt dat nou in? Boog dmg + pijl dmg = totale dmg? :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Ik kwam laatst in een gebied dat ik nog niet geexplored had. Ik liep niet over de weg (de weg is maar voor mietjes :P) en zag opeens een dood zwart paard op de grond. Ik dacht van 'wtf', maar goed shit happens. Even later zie ik een Imperial Soldier (die over de weg lopen) op de grond, dood. Hij is dus overvallen door bandits/monsters zonder dat ik ooit in dat gebied geweest ben :). Dat is pas top.

Jammer dat ik light armour als main heb, anders had ik mooi zijn gear kunnen gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:45:
[...]

jatten van city guards, die hebben fine silver bows. Er zijn ook een aantal quests, bijvoorbeeld eentje in Anvil, waar bandieten leuke enchanted bows hebben.
Bij mij hebben ze fine steel bows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:35:
[...]

Bij mij hebben ze fine steel bows :(
Mja, dat komt door dat ze met je mee levellen... Dus als jij een hoger level krijgt, krijgen ze dat ook. Inclusief betere equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dan, mn 360-controller werkt nu best goed:). Heb het Mouse/keybord emuleer programma ControlMK gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

MueR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:37:
[...]

spoiler:
Eerst een keertje gaan slapen daar, dan mag je zodra je wakker wordt knokken. Daarna moet je op zoek naar de gozer die je het huis verkocht heeft. Vraag maar wat rond in de stad. Zorg wel dat je silver/enchanted weapons of spells hebt, anders ga je niks kunnen beginnen tegen de ghosts.
thnx! alles is gelukt! 8) interieur ziet er nu een stuk beter uit :P

waar kunje van die armour rekjes kopen etc? voor de rest is het huis al leuk ingericht! ik hoorde anderen in dit topicklagen dat het inrichten zo duur is.. maar wat zou je allemaal moeten kopen dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2006 23:38 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 18:09
Waar kan ik mijn wapens weer van magic laten voorzien, want de meeste zijn op zeg maar.
In de mages guild kan ik niemand vinden :|

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:37:
Oké dan, mn 360-controller werkt nu best goed:). Heb het Mouse/keybord emuleer programma ControlMK gebruikt.
gaaf! ik heb de tool ge-installed, hoe gerbuik je de tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:42:
[...]

gaaf! ik heb de tool ge-installed, hoe gerbuik je de tool?
Uhmm, je moet bij ''controllersfound'' je controller kiezen, daarna bij active controller weer. Daarna bij profiles op dat pijltje ernaast drukken en dan een toevoegen(add). Daarna kan je gaan kiezen welke functie elke key van je controller krijgt, dus bijvoorbeeld: key1(de A op je controller) voor: spatie(actie). enz, enz.
Doen bij jou de analoge sticks het wel? Bij mij namelijk niet.

edit: ik vind het lopen nogal vervelend. Je gaat alleen rechtvooruit als je exact rechtvooruit gaat met je analoog. Dit betekent dus dat bijna altijd automatisch schuinloopt. erg vervelend...maar misschien is er een manier om dit te omzeilen.

edit2: Ik vind het erg vervelend op deze manier, en wacht daarom wel op de beloofde patch van Bethesda. Zou je me wel kunnen vertellen of de analoge sticks het bij jou wel doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik mag nu voor main quest dus ook al die oblivion gates closen weeee! :)

Oh en heb eindelijk maar keer gekeken wat ik met sigil stones kan, kan je wel sweete dingen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:03:
Hmm ik mag nu voor main quest dus ook al die oblivion gates closen weeee! :)

Oh en heb eindelijk maar keer gekeken wat ik met sigil stones kan, kan je wel sweete dingen mee ;)
Zoals? :) Heb er nu 2..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik kom er niet uit.

Ik moet
spoiler:
12 slaughterfishes killen voor de scales. Maar ze spawnen gewoon niet ofzo.. ik heb er nu 5 of 6, maar de marker blijft maar wijzen naar een dode vis die blijft drijven. Zelfs als ik 30 uur wacht en weer terugkom drijven er alleen de door mij gedode vissen maar geen nieuwe..

Wat nu? Google vertelt me dat anderen er ook last van hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Syntagma op 30-03-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

Ik kwam vanmiddag dit topic tegen, en ben gelijk naar de winkel gegaan om de game te halen :9~
Dat wordt weer lekker flink wat uurtjes spelen, net als met Morrowind :*)

Het ziet er allemaal een stuk gelikter uit iig, alleen beetje jammer dat ik in de stad soms niet boven de 1 a 2 fps uitkom..
Maar ik zal vast wel weer af en toe wat screens posten, ik ben deze keer begonnen met een een warrior Nord :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:38:
[...]

waar kunje van die armour rekjes kopen etc? voor de rest is het huis al leuk ingericht! ik hoorde anderen in dit topicklagen dat het inrichten zo duur is.. maar wat zou je allemaal moeten kopen dan?
omdat het ook duur is.
het huis in Anvil is geen gewoon huis omdat de hele inrichting gratis is.
bij andere huizen moet je betalen voor de inrichting en die inrichting is vaak duurder dan het hele huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Syntagma schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:06:
Ik kom er niet uit.

Ik moet
spoiler:
12 slaughterfishes killen voor de scales. Maar ze spawnen gewoon niet ofzo.. ik heb er nu 5 of 6, maar de marker blijft maar wijzen naar een dode vis die blijft drijven. Zelfs als ik 30 uur wacht en weer terugkom drijven er alleen de door mij gedode vissen maar geen nieuwe..

Wat nu? Google vertelt me dat anderen er ook last van hebben.
Als je de pc versie hebt dan kan je met de console de scales adden in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Daimanta schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:24:
[...]

Als je de pc versie hebt dan kan je met de console de scales adden in je inventory.
Sja das een beetje nep. Maar tzal wel moeten denk want het lijkt op een bug.
Ff zoeken hoe ik dat moet doen dan, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog een paar plaatjes. :) s'ochtends vroeg, vlak voor zonsopgang.

Oblivion
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/beb86aba2f00e15b5fbdc0af17613382/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/16980b2002b3b6b8e0d3efd4954ca6fa/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3764b31ea88599de840496e5e801c317/thumb.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PPanic schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:40:
Waar kan ik mijn wapens weer van magic laten voorzien, want de meeste zijn op zeg maar.
In de mages guild kan ik niemand vinden :|
Wellicht staat het al in de TS, anders een tip daarvoor.... is namelijk al een paar keer gevraagd.
Je kan wapens rechargen met soul gems. Klik erop in je inventory, dan kan je daarna kiezen welk item je weer wilt opladen. Let er alleen op dat je lading die teveel in de steen zit verliest (als je een steen van 800 hebt, en je laadt een wapen van 300, kan je de overige 500 niet gebruiken voor andere wapens :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Hmm wat is de beste techniek om iemand om te brengen. Zo snel mogelijk. Ik heb al verschillende poison zwaarden geprobeerd maar niks werkt echt goed.

Heb namelijk besloten de man van de go fish quest om te brengen om zo bij de dark brotherhood te komen. Hij MOET dood, ben nogal kieskeurig met slachtoffers :P. Maar als ik eenmaal begin met slachten rent hij zn huis al uit en staat hij bij een guard te jammeren. Ook voor de deur blijven staan helpt niks. Ik heb al geprobeerd zijn bijl te stelen.

Ik gebruik uiteraard de sneak techniek en doe het als hij slaapt.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je pas echt veel geld wil verdienen...
spoiler:
...moet je pas naar Kvatch (de eerste poort in je main quest) gaan als je boven de lvl 20 bent. Je vecht dan tegen bijna alleen maar daedra's, en die droppen daedric en soms ebony.
Toen ik alles en iedereen uitgemoord had en ik alleen nog maar op die vuurbol hoefde te drukken om de poort te sluiten (helemaal boven in die toren), heb ik al het daedric armor en wapens naar boven gesleept. Vervolgens ben ik naast die bol gaan staan zodat ik hem kon aanraken, en heb ik m.b.v. een fetch spell alle wapens en armor opgepakt. Ik woog ongeveer 2.4 ton en kon me natuurlijk niet bewegen.
Je hoef dan nog alleen maar op het knopje te duwen om de poort te sluiten en je wordt terug getransporteerd naar de main gate van Kvatch. Hier laat je alles op de grond vallen en kun je m.b.v. fast travel steeds op en neer alles naar je huis brengen.
Als laatste zoek je een npc met wat geld. Ik ben naar a fighting chance gegaan (heeft 1200) en heb zo'n 45 stuks aan armor en wapens verkocht, voor 1200 per stuk.
Ik heb hiermee zo'n 55000 golds verdiend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:55
H3llsing schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:23:
Hmm wat is de beste techniek om iemand om te brengen. Zo snel mogelijk. Ik heb al verschillende poison zwaarden geprobeerd maar niks werkt echt goed.

Heb namelijk besloten de man van de go fish quest om te brengen om zo bij de dark brotherhood te komen. Hij MOET dood, ben nogal kieskeurig met slachtoffers :P. Maar als ik eenmaal begin met slachten rent hij zn huis al uit en staat hij bij een guard te jammeren. Ook voor de deur blijven staan helpt niks. Ik heb al geprobeerd zijn bijl te stelen.

Ik gebruik uiteraard de sneak techniek en doe het als hij slaapt.
Ik had hem ook omgebracht, bij mij liep ie na de eerste rake klap ook gelijk naar buiten...Maar gelukkig stond er geen guard in de buurt, toen ik naar buiten rende vluchtte hij weer naar binnen...Daar heb ik hem makkelijk afgemaakt :). Ik kreeg alleen een message dat an unseen nog iets (kan het niet meer herinneren) de moord had gezien...Maar verder geen problemen gehad met guards. Toen de hoeveelheid gold in zijn kistje wat tegenviel heb ik maar een eerder savegame geladen, ik hou niet zo van mensen vermoorden zonder dat het mij wat oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hi-Sintar schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:52:
[...]
Ik had hem ook omgebracht, bij mij liep ie na de eerste rake klap ook gelijk naar buiten...Maar gelukkig stond er geen guard in de buurt, toen ik naar buiten rende vluchtte hij weer naar binnen...Daar heb ik hem makkelijk afgemaakt :). Ik kreeg alleen een message dat an unseen nog iets (kan het niet meer herinneren) de moord had gezien...Maar verder geen problemen gehad met guards. Toen de hoeveelheid gold in zijn kistje wat tegenviel heb ik maar een eerder savegame geladen, ik hou niet zo van mensen vermoorden zonder dat het mij wat oplevert ;)
Arme kerel. Ik heb hem gewoon zijn 12 scales gebracht, waarna hij mij een mooie ring gegeven heeft
spoiler:
Ring of Rumare --> permanent water breathing

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff, ik zit het nu effe te spelen, maar het is allemaal nogal lastig :)

Ok, grotere uitdaging, ook niet slecht dan...

Ik ben wel het prototype van de RPG n00b, nog noooooit zoiets gespeeld. Maar omdat ik had gehoord dat ze de drempel hiervan veel lager hadden gemaakt, en zowieso de game meer geschikt gemaakt voor de casual RPG gamer ipv het te kleine niche publiek met die hard PRG'ers, wou ik het toch eens proberen

Ik moet gewoon nog wennen aan het genre denk ik. Wat wel bij elkaar past, wat niet, wat ik wel en niet moet doen. Dus voor mij is oblivion nog een extra verkenning. Zowel in de game wereld en in het game genre :) Wel plezant als Oblivion je kennismaking met RPG is.

Ik ben wel niet zo fanatiek dat ik uren na elkaar kan spelen. Af en toe eens een stukje of zo (itt de 'freakazoids' hier :p )

Ik zal nog eens beginnen bij dat stuk uit de sewers. En eens een andere class kliezen, misschien helpt het.(misschien is warrior nog wel het beste, als beginneling, ik had eerst archer genomen, maar daar krijg ik echt niemand mee klein. Aanleggen, mikken, missen, close combat nihil)

Ik heb heel wat opmerkingen gelezen over de interface. En ik ben het niet helemaal eens (in mijn maagdelijke onbevangenheid :) )
Voor zover ik kan inschatten is de interface juist heel erg simpel. Misschien had ik nog iets meer popup help gewild bij bepaalde items, maar goed, al doende leert men. Ook iets uit de inventory halen met shift+klik is niet zo erg als sommige beweren. (duidelijk een console trekje, but who cares, met een controller kan je minder gemakkelijk slepen natuurlijk). Ook de grotere tekst vind ik helemaal niet zo erg, waar is dat trouwens, vind het er allemaal wel geproportioneerd uitzien eigenlijk.

In principe nogal dwaas eigenlijk dat je een volledige kleerkast aan shields,armor, kledij en een halve apotheek aan flesjes kan meenemen. Maar goed, hoort bij het genre zeker?

Ik betrap er mezelf toch op dat ik wel zin heb om ermee te spelen, dus zo slecht bevalt het zeker niet. (maar gelukkig heb ik het niet gekocht, het is de CE van iemand die op vakantie is, dus ik kan nog wel effe gamen :p )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
vraagje over de missies die je moet doen nadat je alle fighter guild quests hebt gedaan

spoiler:
ik ben bij de blackwood company geinfiltreerd en ben nu in zon kamer met een boom met machines erom heen. maar hoe krijg je ze stuk?!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ha het wordt beter en beter, elke dag als ik op het oblivion forum kijk is er weer een forse verbetering voor de oudere niet ondersteunde videokaarten. Het irritante paarse water is inmiddels wit wat er al 10x beter uitziet hoewel nog steeds niet om over naar huis te schrijven. De gezichten en ogen kloppen nu ook. Het begint er meer en meer uit te zien zoals bij mijn buurman die wel een ondersteunde videokaart heeft. Nu alleen nog zorgen dat die bomen niet zo vreemd verdwijnen en verschijnen en ik ben tevreden
Hieronder heb ik ff het bericht op het oblivion forum gekopieerd

Hello all. I started coding an application when I got the game and found out that it couldn't run on my Geforce 3. I started patching the executable as much as I could in order to get it to work with the default settings in Oblivion. When the patching was done I found out that I needed to rewrite the shaders, but luckily Atomizer had already set out to do this so it saved me a lot of work.

The application dynamically changes the shaders used by Oblivion so I guess you should be able to use it with cards which have lousy PS and VS 2.0+ support.

Some of what it fixes:
- Allows the application to be started on pre Geforce 4400 hardware. Yes there's a check which crashes the application on startup in there. Bethesda forgot to quit gracefully when failing that check.
- Renders grass without crashing
- Renders all LOD of trees without crashing
- Allows the tab key menu to be opened without crashing
- Does not crash on loading of various zones
- Renders water correctly
- Renders the map correctly
- Doesn't crash when changing the video settings in game.
- Other unknown crashes, there's 13 crash patches in total
- It also provides extensive information about what fails and what works which will hopefully ease debugging of shaders. Particle.vso for example doesn't work here because it's still VS 2.0.

There seems to remain some shader bugs but I will try to keep them up to date as Atomizer and Excor update the shaders.

This is an early ALPHA release as I haven't got access to many different versions of Oblivion.exe, nor a lot of different hardware but I think Geforce 3 is the lowest common denominator so hopefully your hardware wont take a route I haven't checked. I've tried to keep it user friendly.

If you crash please view the technical information in the error report. There should be a list of loaded modules followed by registers named EIP, EAX, EBX, ECX... I need all of them in order to help.

A launcher application which runs Oblivion perfectly on my very old Geforce 3 hardware is available here:
http://www.dius.org/oldblivion.zip
It verfies the executable so some of you may have versions which I don't (Direct2Drive, custom patches and so on). If the version check fails feel free to tell me what version it is and send it to me so that I can add it. Currently it only verifies size not checksum so that you can run it with custom patches applied.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:38:
[...]

Het is jou gelukt?

spoiler:
waar hangt die gozer dan uit? Heb de stad doorzocht en rondgevraagd maar ik kom niet bepaald verder :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:55
gladiool schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:59:
[...]

Arme kerel. Ik heb hem gewoon zijn 12 scales gebracht, waarna hij mij een mooie ring gegeven heeft
spoiler:
Ring of Rumare --> permanent water breathing
inderdaad, erg toffe ring :) het was misschien beter geweest als hij die ring voor de quest had gegeven maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 02-09 21:00
J0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:00:
Ja die physics zij me idd wat.

Met een wolf knokken op een flink hoge heuvel, het beestje afslachten.... en zie hem glijden! Leek net een slee XD

Ook heb ik eens een goblin gelanceerd met een longsword, 12 metertjes hoog zal het wel zijn gweest :D
Wat helemaal leuk is, is om iemand te doden in een deur opening en dan de deur een paar keer open en dicht rammen.
Het effect wat je krijgt is echt... angstwekkend! :|

Wat ook wel grappig was is dat ik een messenger op paard zag rijden (krantenbezorgster op een merie) dus ik dacht "Hot pursuit 8)" werd ze een later aangevallen door een wolf en een troll! Dus wat moet je doen als koene ridder? Je jat dr paard en rijdt weg op een beest wat 3 keer sneller is dan waar je ooit op heb mogen rijden! :D

Wel een vraag, als ik afstap dan is dat hoefijzer-icoon nog steeds rood.. hoe jat je succesvol een paard? Tot slot, ik kreeg ook een keer 2
spoiler:
Will-O-Wisps
achter me aan en kreeg ze maar niet dood, dus toen leidde ik ze naar dat plekje waar
spoiler:
Martin
zit op die berg en zelfs al die guards konden ze niet aan. Toen ging ik maar met een pijl en boog een half uur schieten en eindelijk gingen ze dood. Enige tips hoe je ze snel af maakt?
spoiler:
ik vermoed zilver maar zelfs met een silver dagger healde ze snel EN caste ze spells voor het vader land.

Tot slot nog een quest vraag
spoiler:
Wanneer je die Merchant in de Imperial City volgt en ziet dat hij met een dief zit te praten moet je op onderzoek in zijn huis. Die dief komt echter nooit zn huis uit en de deur lockpicken kan niet want die is van de binnenkant ge'barraged'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:49:
Als je pas echt veel geld wil verdienen...
spoiler:
...moet je pas naar Kvatch (de eerste poort in je main quest) gaan als je boven de lvl 20 bent. Je vecht dan tegen bijna alleen maar daedra's, en die droppen daedric en soms ebony.
Toen ik alles en iedereen uitgemoord had en ik alleen nog maar op die vuurbol hoefde te drukken om de poort te sluiten (helemaal boven in die toren), heb ik al het daedric armor en wapens naar boven gesleept. Vervolgens ben ik naast die bol gaan staan zodat ik hem kon aanraken, en heb ik m.b.v. een fetch spell alle wapens en armor opgepakt. Ik woog ongeveer 2.4 ton en kon me natuurlijk niet bewegen.
Je hoef dan nog alleen maar op het knopje te duwen om de poort te sluiten en je wordt terug getransporteerd naar de main gate van Kvatch. Hier laat je alles op de grond vallen en kun je m.b.v. fast travel steeds op en neer alles naar je huis brengen.
Als laatste zoek je een npc met wat geld. Ik ben naar a fighting chance gegaan (heeft 1200) en heb zo'n 45 stuks aan armor en wapens verkocht, voor 1200 per stuk.
Ik heb hiermee zo'n 55000 golds verdiend :*)
Hehehe, dat is slim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, gister de Dark Brotherhood quests afgerond en ben nu dus Listener daar :)

spoiler:
In die watchtower zeg, dat je die verrader z'n huis binnenkomt.. wat een ZIEK sfeertje hangt daar.
Pak je die journal van em, helemaal doorgedraaid die gast =P
Nu lekker de enchantte Blade of Woe!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.