Mischien een domme vraag. Ik ben een Zelda fan boy namelijk.
wat is een RPG? zelda is het niet toch?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
De kaart krijg je in ieder geval in de normale XBOX 360 versie ook.Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]
Ligt eraan, je krijgt er een mooie plattegrond bij en een dik boekje met de geschiedenis van Tamriel ofzo. Ik vond het op zich niet zo heel boeiend. Moet de extra DVD nog kijken trouwens.
Opmerking in de TS genuanceerd. Het valt mij de laatste tijd op, dat sommige combinaties die de FPS ten goede zou moeten doen meer een neerwaarts effect hebben. Zelf wacht ik maar een patch af, want af en toe snap ik er niets meer van.sparidem schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:35:
Ik even een opmerking op SP. Het verhaal over
In de verte geen vage omgeving meer heb ik uitgeprobeerd. Op m'n pc (AMD64 3500+, 1GB geheugen en 6800LE) heeft het een behoorlijk impact, dus met de statement dat het geen invloed op de performance heeft, ben ik het niet eens. Kan die opmerking in de SP genuanceerd worden?
Ik moet zeggen dat ik de CE alleen uit principekwestie heb, maar de map die erbij zit is niet zo goed en gedetailleerd als de versie van Morrowind. Morrowind stonden namelijk ook veel belangrijke locaties op, zelfs gezonken schepen. Deze versie van de kaart is echter niet zo goed. jammer....Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]
Ligt eraan, je krijgt er een mooie plattegrond bij en een dik boekje met de geschiedenis van Tamriel ofzo. Ik vond het op zich niet zo heel boeiend. Moet de extra DVD nog kijken trouwens.
...Als het maar werkt
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:45:
Mischien een domme vraag. Ik ben een Zelda fan boy namelijk.
Verwijderd
Patch hoeft niet voor bugs te zorgen, als die ze er maar uithaaltPcManiaxx schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:45:
Vraag me trouwens af wanneer er een patch zal komen.
Misschien dat het kan zorgen voor performance-boost en bugs
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
dat het geld van de merchants nooit minder wordt, volgens mij is dat ook een bug.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:57:
[...]
Patch hoeft niet voor bugs te zorgen, als die ze er maar uithaalt(Een enkele bug pas tegengekomen waar mijn paard verdwenen was en niet meer meertravelde na een fast-travel)
Je moet bij de bruine deur naar binnen niet via de 2 poortjes. ALs het s'nachts is is die bruine deur ook gesloten !!joostve schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:
zo ik heb nu van alle mage guild houses de goedkeuring, nu moet ik naar het Arcane university, maar ik kan niet niet naar binnen, mijn quest pijl wijst wel naar binnen, echt raar, weet iemand hoe dit werkt?
Verwijderd
Is geen bug, merchants hebben unlimited gold, alleen het maximale bedrag dat ze in 1x kunnen uitgeven is een vast bedrag (100/200/300/50/etc.)NiaX schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:
[...]
dat het geld van de merchants nooit minder wordt, volgens mij is dat ook een bug.
merchant had 100piek
Ik had 10 plantjes die elk voor 75 piek verkochten. Dus kon ik ze niet allemaal tegelijk verkopen, maar wel 1 voor 1
Verwijderd
Dat is niet zn totale geld, dat is zn maximum wat ie voor 1 item of 1 stack kan/wil bieden. Voor de rest hebben ze gewoon oneindig veel geld.NiaX schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:
[...]
dat het geld van de merchants nooit minder wordt, volgens mij is dat ook een bug.
merchant had 100piek
Ik had 10 plantjes die elk voor 75 piek verkochten. Dus kon ik ze niet allemaal tegelijk verkopen, maar wel 1 voor 1
Top! snel verwerkt. Het is inderdaad behoorlijk complex allemaal. Maar bij deze specifiek verbaasde het me van tevoren dat hij geen impact zou hebben. Dat is niet logisch, want hij moet door deze wijziging veel meer objecten doorrekenen. Klopt dus inderdaad ook niet.cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:54:
[...]
Opmerking in de TS genuanceerd. Het valt mij de laatste tijd op, dat sommige combinaties die de FPS ten goede zou moeten doen meer een neerwaarts effect hebben. Zelf wacht ik maar een patch af, want af en toe snap ik er niets meer van.
Ik ben nog steeds aan het afwachten. Heb bij play.com besteld, maar hij is nog niet binnen. Ik ben erg benieuwd wat er in the package zit.Ik moet zeggen dat ik de CE alleen uit principekwestie heb, maar de map die erbij zit is niet zo goed en gedetailleerd als de versie van Morrowind. Morrowind stonden namelijk ook veel belangrijke locaties op, zelfs gezonken schepen. Deze versie van de kaart is echter niet zo goed. jammer....
Verwijderd
Die gast krijg ik als lvl 10 rogeu dus niet dood! Tips ?
Hoe kan je dat huis kopen? Want bij mij was er niemand om het te verkopen, maar er stond wel House for saleAngeloonie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:39:
[afbeelding]
Heb het huis in Anvil (de 1e keer dat ik die quest deed was hij bugged, gelukkig had ik ervoor gesaved.). Ben bezig geweest met inrichten, heb nu 1 kast met Dwarven Armor er op, 1 kast met Elven Armor er op, 1 tafel met zwaarden enzo (zie screenshot) en 1 tafel met Mithril spul
Vond trouwens een SUPER boog net, 10 frost damage on strike, en 59 usesEcht super handig
Ik vroeg me trouwens al af: de damage op de pijlen, wat houdt dat nou in? Boog dmg + pijl dmg = totale dmg?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
alle castle kings/queens stellen je voor een huis te kopen. Mocht je echt alle items willen bewaren dan moet je echt een huis hebben.(zie zelf het nut er echt niet van in gezien questen je meestal aan nieuwere levels helpt)FnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:18:
[...]
Hoe kan je dat huis kopen? Want bij mij was er niemand om het te verkopen, maar er stond wel House for sale
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 15:23 ]
Verwijderd
Mooie map. Eigenlijk moeten we een map hebben waarop alle belangrijke dingen staan zoals gebouwen, caves, dungeons etc etc. (net zoals de map van san andreas!!).Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:24:
Gegroet!
Ik heb een kaart gescanned (padschild op het Oblivion Source forum) en gepost op m'n site:
Oblivion Source's Map Section
[afbeelding]
High-Res Kaart (15MB)
Low-Res Kaart (3MB)
Dit is dus de kaart van Cyrodiil die bij het spel wordt geleverd
Het is op zich wel te spelen maar vind het vreemd dat er tussen binnen en buiten zo'n grote performance verschil zit.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:24:
[...]
Iets oudere drivers geprobeerd? Chipset drivers e.d. up-to-date? Kan me niet voorstellen dat het verlagen van de res. geen effect heeft. (1280*1024 --> 1280*720 leverde mij iig een aardige boost op)
15-20 buiten is daarentegen best te spelen, als het maar een stabiele 15-20 is en geen drops geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-03-2006 15:36 ]
Die kunnen mensen best posten, maar hoe weet je dat alles erop staat.Bart1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:29:
[...]
Mooie map. Eigenlijk moeten we een map hebben waarop alle belangrijke dingen staan zoals gebouwen, caves, dungeons etc etc. (net zoals de map van san andreas!!).
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 15:39 ]
Ja bij San Andreas had je de officiele map met alles erop. Is die er voor oblivion geen?cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:36:
[...]
Die kunnen mensen best posten, maar hoe weet je dat alles erop staat.
ah bedankt man, kan ik eindelijk weer verderBart1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:03:
[...]
Je moet bij de bruine deur naar binnen niet via de 2 poortjes. ALs het s'nachts is is die bruine deur ook gesloten !!
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Zal hem toevoegen aan de TSVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:24:
Dit is dus de kaart van Cyrodiil die bij het spel wordt geleverd
Verwijderd
Even geduld en er zal een interactieve map komen net als morrowind. Hierop zullen vast alle dungeons/ruins/steden/dorpjes staan die je kan tegenkomen.Bart1983 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:29:
[...]
Mooie map. Eigenlijk moeten we een map hebben waarop alle belangrijke dingen staan zoals gebouwen, caves, dungeons etc etc. (net zoals de map van san andreas!!).
Klinkt als een kwestie defragmenteren. Die vertraging lijkt mij op te komen als er een nieuwe area ingeladen moet worden en dus de HD aangesproken wordt.X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:35:
[...]
Het is op zich wel te spelen maar vind het vreemd dat er tussen binnen en buiten zo'n grote performance verschil zit.
Het maakt niet uit op welke resolutie ik speel maar als ik op het paard zit en een beetje rond galopeer dan is het net of tussen de passen een vertraging zit. Hoort dit nou of ?
Dus een beetje als, galop-galop-vertraging-galop-galop-vertraging
Verwijderd
Verwijderd
Wordt NIET ondersteundVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:54:
Eerder gestelt, kon het niet vinden, werkt hij op een ati radion 9200 SE? Battlefield 2 deed het namelijk ook hier.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 16:02 ]
Miscercand, staat ook op de screenshot, want die lijpe heet "king of miscercand"Angeloonie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]
Gladiool:
Waar zit die dungeon precies en hoe heet die?
Ik ben knigth, steed, imperian, en ik krijg er dus ook weinig magica bij omdat mystycism, alchemy en die ander, die dus verbonden zitten aan willpower niet veel gebruikt worden. Ik ben dus nu meet met alchemy aan het doen zodat mijn multiplier hoger wordt bij het levelen.Reconhell schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:15:
Ik heb als major skills:
Blunt
Blade
Block
Destruction
Restoration
die andere kan ik even niet herinneren.
Maar nu als ik level up ga kan ik bijv wel willpower kiezen maar dan krijg je maar 1 punt er in geen bonus omdat ik die major skill niet voor heb. Is dit erg ivm met Destruction,Restoration ? Zo krijg ik geen magicka erbij.
Ik heb 'm gepre-ordered bij play.com, maar nog niet binnen-Eraser- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:25:
Vandaag mijn CE binnen gekregen(play.com), vond het wel laat eigenlijk ... meer mensen die bij play.com hebben gepre-ordered?
[ Voor 8% gewijzigd door sparidem op 29-03-2006 16:29 ]
Ik heb ook de CE van play.com en heb hem gister binnen gekregen.-Eraser- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:25:
Vandaag mijn CE binnen gekregen(play.com), vond het wel laat eigenlijk ... meer mensen die bij play.com hebben gepre-ordered?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
jajajaja zie je nou wel! ik wist wel dat in die quest vampieren zaten.Requiem19 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:40:
Bij de Gray Prince quest ben ik helaas tegen zo'n vampier aangelopen. Gruwlijk irritant om elke keer slapende mensen op te moeten zoeken om aan je bloed te komen. Ik had begrepen dat er ergens een cure-vampirism quest is.. Maar waar is die te vinden?
Je 'minor skill' upgrades tellen WEL voor de keuze uit attributes. Zorg er dus voor dat je minor skills met intelligence gebruikt voordat(/tijdens) je levelt. Je kunt dan kiezen uit grote int bonussen.Reconhell schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:15:
Ik heb als major skills:
.
Maar nu als ik level up ga kan ik bijv wel willpower kiezen maar dan krijg je maar 1 punt er in geen bonus omdat ik die major skill niet voor heb. Is dit erg ivm met Destruction,Restoration ? Zo krijg ik geen magicka erbij.
...Als het maar werkt
Ik bestel af en toe spellen bij play.com, maar nu heb ik dat bewust bij een Nederlandse winkel (dimensionplus) gedaan omdat play vaak niet echt snel is vanuit engeland en ik al de indruk had dat ze niet voor de releasedate spellen opsturen. Nu had ik hem afgelopen donderdag in huis.Chester schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:30:
[...]
Ik heb ook de CE van play.com en heb hem gister binnen gekregen.
Verwijderd
Rot is het zeker niet, die hunters sight gebruik ik echt non stop en de extra stats zijn altijd handig, alleen dat feeden wordt soms een btje vermoeiend. Kga denk ook maar die slower time mod erin gooien, hoef ik niet elke 10mins een slapend persoon te zoeken zonder dat ik kan fast travelen door sun damage.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:
[...]
jajajaja zie je nou wel! ik wist wel dat in die quest vampieren zaten.
Wat moet het ongelovelijk rot zijn om vampier te zijn!!
Druk op "use" en misschien ga je dan naar OblivionSyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:44:
Ik ben pas begonnen, en moet nu voor dat klooster op de berg die Gate to Oblivion sluiten, alle evil mannetjes enzo zijn al dood... Hoe doe ik dit? Er tegenaan meppen helpt niet..
Verwijderd
Wat houdt hunters sight precies in?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:45:
[...]
Rot is het zeker niet, die hunters sight gebruik ik echt non stop en de extra stats zijn altijd handig, alleen dat feeden wordt soms een btje vermoeiend. Kga denk ook maar die slower time mod erin gooien, hoef ik niet elke 10mins een slapend persoon te zoeken zonder dat ik kan fast travelen door sun damage.
Dat is toch onlogisch? Dan moet ik dus de Gate naar Oblivion sluiten_terwijl_ ik in Oblivion ben.. hoe de f*ck kom ik dan weer trug?cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:45:
[...]
Druk op "use" en misschien ga je dan naar Oblivion
Verwijderd
Hunters sight is Night-eye en Detect living 80ft ofzo in een. Ik heb mod dat je et gewoon aan en uit kan zetten ipv elke 90secs ofzo moet recasten dus is erg fijn
auto-magischSyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:47:
[...]
Dat is toch onlogisch? Dan moet ik dus de Gate naar Oblivion sluiten_terwijl_ ik in Oblivion ben.. hoe de f*ck kom ik dan weer trug?
Handig, is er ook een mod waarmee je een shield aan en uit kan zetten.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:49:
[...]
Hunters sight is Night-eye en Detect living 80ft ofzo in een. Ik heb mod dat je et gewoon aan en uit kan zetten ipv elke 90secs ofzo moet recasten dus is erg fijn
Die paar dwergen? Muhahahahahaha jou staat nog wat te wachten danSyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:44:
Ben nu ook net begonnen met Oblivion.. t doet me vooralsnog nog vrij weinig, maar ik geef t nog niet op, als ik zo al die reacties hier lees.
Ik ben pas begonnen, en moet nu voor dat klooster op de berg die Gate to Oblivion sluiten, alle evil mannetjes enzo zijn al dood... Hoe doe ik dit? Er tegenaan meppen helpt niet..
Ik kwam er pas achter dat die hunters sight hoort bij vampier zijn nadat ik mezelf gecured hadVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:49:
[...]
Dan ben je direct terug nadat je hem gesloten hebtSyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:47:
[...]
Dat is toch onlogisch? Dan moet ik dus de Gate naar Oblivion sluiten_terwijl_ ik in Oblivion ben.. hoe de f*ck kom ik dan weer trug?
[ Voor 12% gewijzigd door woutertje op 29-03-2006 16:56 ]
Dwergskes...ik vind die al best lastig.... Hoe kan je trouwens weten welke resistances je tegenstanders hebben...Ik vind dat het allemaal maar wreed weinig informatie heeft...ook je wapens en zo....J0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:51:
[...]
Die paar dwergen? Muhahahahahaha jou staat nog wat te wachten dan
Idd zoals iemand al zei, spatiebalk gebruiken als je voor die gate staat.
Daarna heb je nog een hoop evil mannetjes om te doden
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
Je kan zelf een eigen spell maken die het combineerd I guess. Night eye + detect living is et gwoonJ0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:53:
[...]
Ik kwam er pas achter dat die hunters sight hoort bij vampier zijn nadat ik mezelf gecured had
Mis het eerlijk gezegd best wel, dan maar op zoek naar iets soortgelijks
Jep, zij schieten ook fire, kunnen ze goed tegen inderdaad.Blackminister schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:58:
[...]
Dwergskes...ik vind die al best lastig.... Hoe kan je trouwens weten welke resistances je tegenstanders hebben...Ik vind dat het allemaal maar wreed weinig informatie heeft...ook je wapens en zo....
Kben sorcerer trouwens...dus die 'dwergen' kunnen tegen fire denk ik
Ik ga daar direct mee beginnen zie...werk zit erop.....aaaaaahhhhhh......J0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:01:
[...]
Jep, zij schieten ook fire, kunnen ze goed tegen inderdaad.
Neem je toch een frost spell ofzo
Maare, it's all about the gearZie dat je goede spullen krijgt en het wordt stukken makkelijker
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
OK..... dat wist ik dus allemaal niet.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:58:
[...]
Je kan zelf een eigen spell maken die het combineerd I guess. Night eye + detect living is et gwoon
Mss vanaaf is proberen of et kan
En owja, je kan ook nog andere abilities krijgen etc maar dan krijg je ook meer sundamage, zijn meerdere stages van vampire. Ik ben vrijwel altijd phase 1 zodat je geen sun damage krijgt.
Weet ik, normaal lukt me dat ook maar ik zat nu tegen een iets te steile helling aan te springen en dat paard weigerde dus. Aangezien m'n doel vlakbij was maar gaan lopen om daarna weer met paard en al door het water een uitweg te zoeken op de andere oever. Maar ja, toen was 'm al doodBertV schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:41:
[...]
Schuin zo'n oever oplopen terwijl je springt wil wel helpen...
Le Meow
Verwijderd
ah mooi dan weet ik datBlackminister schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:02:
[...]
Ik ga daar direct mee beginnen zie...werk zit erop.....aaaaaahhhhhh......
Nog 30 minuten en ik ben thuis
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:04 ]
Verwijderd
cyrodiill Vraag me trouwens af ok mijn deur dan net zo op slot zit als de anderen in het spel, ideaal om die wachters af te schuddenVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
Hoe en waar koop ik het goedkoopste huis?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:12 ]
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
In Bravil kan je een huis vinden voof 4000 (Exclusief ~3000 inrichting). Heb ik ook gekocht, maar vond het een erg lelijk huis, dus heb nu een huis gekocht in Cheydinhal voor 15000 (Exclusief 10000 inrichting). Erg mooi huis en een schitterende plaatsVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
Niet helemaal dus, er is ook nog één van 4000cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:09:
[...]
Cyrodill, 2.000 voor een mooi krot in de haven te koop bij een office in de market district, daarna voor 5.000 een haunted mansion, die haunted vrij te maken is in Anvil.
[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 29-03-2006 17:13 ]
Zo heej hoe kom je aan al dat geld?FnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:12:
[...]
In Bravil kan je een huis vinden voof 4000 (Exclusief ~3000 inrichting). Heb ik ook gekocht, maar vond het een erg lelijk huis, dus heb nu een huis gekocht in Cheydinhal voor 15000 (Exclusief 10000 inrichting). Erg mooi huis en een schitterende plaats![]()
En aangezien mijn ene paard dood was gegaan omdat ik van 10 hoog sprong heb ik een paard gekocht voor 5000 (Het één na beste paard volgens die mensen in Cheydinal, alleen het witte paard oid was nog beter).
En ik heb weer wat leuke beesten gezien, een berg leeuw en een everzwijnVerder heb ik ook al een aantal keren een soort van vuurvliegje gezien
[...]
Niet helemaal dus, er is ook nog één van 4000
offtopic:
Even weggespoilerd
[ Voor 5% gewijzigd door Bart1983 op 29-03-2006 17:14 ]
Dat maakt nog steeds 7.000, die in Anvil is 5.000 met inrichtingFnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:12:
[...]
In Bravil kan je een huis vinden voof 4000 (Exclusief ~3000 inrichting).
offtopic:
Even weggespoilerd
[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 29-03-2006 17:16 ]
Wekko schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:15:
Ik zit (weer) vast bij een Dark Brotherhood missie
spoiler:Het is de Permanent Retirement missie. Ik moet een guard doodmaken met een bepaalde pijl en moet dit doen wanneer hij zijn armor niet draagt. Op een bepaald tijdstip gaat hij zwemmen, dus lijkt het mij dat ik hem daar kan vermoorden. Het probleem is dat wanneer ik die pijl schiet hij niet doodgaat maar opeens zijn armor weer aan heeft, en bovendien krijg ik meteen een bounty en zit elke guard achter me aan. Het moet dus anders, maar hoe?
Verwijderd
Dat isSyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:19:
Hmmz.. ben nu iets verder gekomen.. ik moet nu die Sirgil Stone weghalen bij de Sigil Keep, maar waar de poep is dat?!
* SyS_ErroR krijgt het idee dat Oblivion niet voor mij geschikt is....
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:22 ]
SyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:19:
Hmmz.. ben nu iets verder gekomen.. ik moet nu die Sirgil Stone weghalen bij de Sigil Keep, maar waar de poep is dat?!
* SyS_ErroR krijgt het idee dat Oblivion niet voor mij geschikt is....
-Eraser- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:22:
[...]
spoiler:Als je naar boven loop in die middelste toren, waar je de eerste dremora tegenkomt, daar is een deur vlakbij die bloedfontein [oid] in ieder geval in die ruimte, daar kun je dan verder naar boven in die toren ... je zit al in oblivion enzo neem ik aan ... ?
Arena, en als je helemaal naar rechtsonderaan de map gaat, daar heb je een kerker geval, en daar zijn allemaal grafkisten met allemaal wel een 100 er in
Oke, ik dacht dat je het over geen inrichting hadcardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:15:
[...]
Dat maakt nog steeds 7.000, die in Anvil is 5.000 met inrichting
SyS_ErroR schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:24:
[...]
spoiler:Daar ben ik dus al, daar is die deur waar ik die sleutel voor nodig had, en dan iets naar boven lopen, en dan kom ik op een ruimte uit met 2 deuren die naar dezelfde ruimte gaan.. dat is een soort van "balkon" met uitzicht op die vuur-straal met 2 lijken erbij,... en dan kan ik nergens meer naartoe!
Heb ik inderdaad geprobeerd, ook met 3x damage krijg ik hem niet dood... Vanavond ga ik weer eens verder proberen en zal ik hem wat langer volgen. Ik heb hem al gevolgd vanaf 's nachts maar altijd als ik op hem schiet heeft hij opeens zijn armor aan en overleeft hij het en krijg ik een bounty.cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:17:
[...]
spoiler:Probeer eens sneak te gebruiken, daarmee kan je een bonus krijgen voor de damage die je doet. Anders hem misschien nog wat langer volgen of er een beter moment komt.
Is dat net buiten Leyawijn??FnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:26:
[...]
Arena, en als je helemaal naar rechtsonderaan de map gaat, daar heb je een kerker geval, en daar zijn allemaal grafkisten met allemaal wel een 100 er in
[ Voor 4% gewijzigd door Woksie op 29-03-2006 17:29 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stukje teruglopen did the trick.. tnx-Eraser- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:28:
[...]
spoiler:loop door een van die deuren, dan weer naar boven, dan is er zo'n ronde steen dat is een soort deur/teleporteergeval, daar ga je op staan en klikt op use terwijl je op die steen richt, dan ga je weer een verdieping hoger
Verwijderd
Verwijderd
Je moet sneaken! Bijvoorbeeld in de bosjes zitten en dan met een bow hem door zn kop schieten. Niemand die het weet, daarna pak je zn vinger.Wekko schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:15:
Ik zit (weer) vast bij een Dark Brotherhood missie
spoiler:Het is de Permanent Retirement missie. Ik moet een guard doodmaken met een bepaalde pijl en moet dit doen wanneer hij zijn armor niet draagt. Op een bepaald tijdstip gaat hij zwemmen, dus lijkt het mij dat ik hem daar kan vermoorden. Het probleem is dat wanneer ik die pijl schiet hij niet doodgaat maar opeens zijn armor weer aan heeft, en bovendien krijg ik meteen een bounty en zit elke guard achter me aan. Het moet dus anders, maar hoe?
Zelfs dat heb ik geprobeerd. De hele tijd sneaken (en zonder dat dat ding oplicht, dus niemand heeft me door als het goed is) en dan schieten. Ik krijg dan wel 3x damage maar toch overleeft hij het... Vanavond nog maar eens een paar keer proberen dan.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:42:
[...]
Je moet sneaken! Bijvoorbeeld in de bosjes zitten en dan met een bow hem door zn kop schieten. Niemand die het weet, daarna pak je zn vinger.
Verwijderd
bij de arcane university, je moet wel lid van de mages guild zijn en alle recommendations van alle mages guilds hebben, dan kun je naar een 'altar of enchanting' in de chyronasium (oid) en daar spullen enchantenVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:42:
waar kun je eigelijk je spullen enchanten? (of zoiets)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 17:54 ]
Iemand zij hier net dat rechtsonder in de map ergens een kerker is met daarin veel doodskisten met daarin overal 100 gold. Maar waar deze kerker precies is, is me nog niet duidelijkPcManiaxx schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:56:
Nog ff een vraagje: hoe kom ik het snelst aan geld?
Welke guilds zou ik moeten joinen dan?
Niet echt "net", het is ongeveer een minuutje rijden op een paard naar noord-oost.
Ja, en die zijn verschrikkelijk vervelend moet ik zeggenVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:58:
Hebben jullie nou echt nog nooit van SPOILERBALKEN gehoord?
[ Voor 35% gewijzigd door Phyxion op 29-03-2006 18:02 ]
oh ok dan zal ik daar eens even heen gaan met de benenwagenFnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:02:
[...]
Niet echt "net", het is ongeveer een minuutje rijden op een paard naar noord-oost.
[...]
Ja, en die zijn verschrikkelijk vervelend moet ik zeggen
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 18:10 ]
Dungeons raiden.PcManiaxx schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:56:
Nog ff een vraagje: hoe kom ik het snelst aan geld?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wekko schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:28:
[...]
Heb ik inderdaad geprobeerd, ook met 3x damage krijg ik hem niet dood... Vanavond ga ik weer eens verder proberen en zal ik hem wat langer volgen. Ik heb hem al gevolgd vanaf 's nachts maar altijd als ik op hem schiet heeft hij opeens zijn armor aan en overleeft hij het en krijg ik een bounty.
Buntmans schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 04:45:
spoiler:hoe heb je dat gedaan? ik krijg die king of worms niet dood, niet met wapens en niet met magie
Bedankt! Ik ben nu level 7 (6uur gespeeld) Het is toch nu niet te laat? gewoon nu hele tijd intelligence kiezen. Trouwens wat is het maximale level van jezelf en van de major/minor skills?Belgar schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:44:
[...]
Je 'minor skill' upgrades tellen WEL voor de keuze uit attributes. Zorg er dus voor dat je minor skills met intelligence gebruikt voordat(/tijdens) je levelt. Je kunt dan kiezen uit grote int bonussen.
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Verwijderd
Danku!Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Wordt NIET ondersteund
Heb interessant stukje gevonden op een forum elders:
///////////
Just got Oblivion running on my unsupported Radeon 9200se.
YOU dont have to buy a new card with pixel shader 2x if you
dont WANt to.
You will have to change the shadre configuration,
And force 1x shader option in the .ini file,
But it works and at 40+ fps on my pc. (specs are posted in my sig)
I will link to the info and add pic's below.
//////////////
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/318127
o o o wat is google toch een handige site
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq