Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Sbronge
probeer all je weapon en armor repair zelf te doen.
Want is het een van ej amjor skills zorgt dit er ook voor dat je sneller lvld en dat die skill sneller lvld.
ik liep zelfs rond met een stuk of 20 hammers gewoon om altijd top conditie op me gear te hebben.

ook zijn de lvls van armorer top.
vanaf een bepaald lvl kun je je gear tot 125 inplaats van 100 repareren waardoor het sterker word.
en met master lvl hoef je maar nog 1 hamer omdat ze niet meer slijten.

Ho ik heal hangt af van waar ik ben.
ik probeer zo veel mogelijk te healen door op T te drukken en 1 uur te resten (werkt dus ook in oblivion planes zolang er geen monsters in de kamer zijn).
rest door potions of scrolls.
Een cure disease helpt vaak niet tegen rode stats.

@Theblasphemer
yep dat betekent dat je een wanted lvl hebt.
stash effe al je spullen ergens (tenminste die die gejat zijn. ga dan naar een guard en laat je vastnemen of betaal een boete.
Wil die guard je niet vastnemen en doet ie normaal tegen ej dan betekent dit dat je een bug hebt (had ik ook al), in dat geval mep die guard eentje op de neus en betaal de boete dan is die bug opgelost en kun je in de kerk bidden.

@Rutrmer_007
ben zelf een Nord, ging toch al voor warrior dus aan het begin helpen zijn extraatjes.
Alle klassen hebben extras die aardig zijn maar geen giga verschillen zullen maken.
Nord is leuk een redguard ook (krijgt dacht ik bonus bij blade wapens)
Wil je warrior worden maak dan zelf een klasse (dus custumize).
Pak alle dingen die de Warrior klasse heeft maar verwissel Blunt met Marksman en je zult een klasse hebben die denk ik bij je past (maybe security ofzo nog als major maar ikz ou proberen om armorer als major skill te behouden)

@FnF
mijn 1h zwaard doet 27 dmg en me backup (die niets weegt) 26 beide 1h longsword.
ik heb deze liever omdat ze een snellere swing time en recover time hebben na een power swing.
ook heb ik me shield graag (deze geeft 10% .van de ontvangen dmg terug aan degene die je slaat)

btw leuke tip voor mnelee combat.
mocht je tegen een overmacht vechten en bent dicht bij een afgrond: duw ze over de afgrond door de val krijgen ze dmg en sterven dus als ze al geneog dmg hebben.
sterven ze neit is er de kans dat ze een weg terug vinden en je achtervolgen.
Gister tegen 4 deadric mennekes gevochten op een brug in planes of oblivion en ze alle 4 ervan af geduwd in de lava :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus allemachtig, mn lvl 21 battlemage loopt nu vooral in ebony armor met ebony mace en 2h axe maar mn repair bills zijn rond uit insane... Als alles wat ik gebruik volledige kaduuk zou zijn zou ik rond de 9k repairbill hebben.... :S

Gaat echt nergens over, ik heb maar rond de 15k. Ga ik een dungeon clearen, verdien ik 5k gold, ben ik het onmiddelijk weer kwijt :'(

Armorer skill van 16 wordt em ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf lvl 19 met een 23 sword. Het lijkt inderdaad dat ook de wapen damage netjes blijft meegroeien.

Btw weebull zoals bigbot zei (thanks btw), gewoon veel zelf repairen! ik ga vanavond al mijn geld steken in hamertjes. En alles wat bij me te repairen valt dan ook zelf repairen. Op die manier zou ik toch mn magical items moeten kunnen fixen nadat ik journeyman geworden ben :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:20
@jaapstobbe

Ik wil je de ini sturen maar jouw ik krijg steeds een foutmelding:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

majin2007@majin2007.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm moet ik toch eerst een non magical item vinden om kapot te krijgen en vervolgens voor zo'n 50 skillsups op trainen, khoop dat ik genoeg hamertjes kan krijgen daarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D

Ik vond gister een amulet met het effect "Constant water walk on self" _O_

Dat is echt lollig, als je met iemand vecht die sterker is, gewoon water opzoeken, kan die je nooit raken, want die rent gewoon door tot jou, alleen staat hij 10 meter onder water :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
umm.... :P
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c364/Bramgeenen/oblivionpaard.jpg

screenshot gemaakt met telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:07:
Hmm moet ik toch eerst een non magical item vinden om kapot te krijgen en vervolgens voor zo'n 50 skillsups op trainen, khoop dat ik genoeg hamertjes kan krijgen daarvoor :P
Een paar ideetjes: Veel hamertjes kopen en de arena ingaan met een sterk "normal weapon". Deze telkens repairen na een match. of desnoods een item zoals boots even "non-magical" kiezen en zoveel mogelijk repairen.

Vind het zelf ook wat ver gaan de wapens van mijn tegenstanders hiervoor te gaan zitten repairen.

BTW verdien jij 5k gold door een dungeon in te gaan?! Ik krijg dat never nooit bij elkaar. weet niet waar dat goud vanaf hangt maar als ik een kist ofzo opendoe zie ik meestal rond de 58 goldcoins (voor een lvl19 dan )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:10
Bramm schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:24:
umm.... :P
[afbeelding]

screenshot gemaakt met telefoon
:)

Op je paard kun je ook de meest onmogelijke hellingen nemen als je zigzaggend naar boven gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:48:
Armorer skill van 16 wordt em ook niet.
Misschien een idee, om toch maar te investeren in repairhammers :? Ik heb namelijk Armorer ook niet als major skill, maar het wordt steeds goedkoper om te repairen. Daarnaast gaat de skill bij jou ook lekker omhoog als ik het zo bekijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:25:
[...]

Een paar ideetjes: Veel hamertjes kopen en de arena ingaan met een sterk "normal weapon". Deze telkens repairen na een match. of desnoods een item zoals boots even "non-magical" kiezen en zoveel mogelijk repairen.

Vind het zelf ook wat ver gaan de wapens van mijn tegenstanders hiervoor te gaan zitten repairen.

BTW verdien jij 5k gold door een dungeon in te gaan?! Ik krijg dat never nooit bij elkaar. weet niet waar dat goud vanaf hangt maar als ik een kist ofzo opendoe zie ik meestal rond de 58 goldcoins (voor een lvl19 dan )
Hmm ik kan geen arena doen. Moet je zo'n debiele raiment aan die al je andere eq uit doet. Dan heb ik te weinig str om mn eq mee te dragen ... :S

Btje achterlijk ja, maarja kan er weinig aan doen, kga niet mn ebony armor zo maar ff neer droppen om suffe arena te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

je hebt toch niet zo weinig strength dat je ebony armor + je wapens als je max load haalt? verkoop gewoon wat andere dingen en ga terug naar de arena, tis best eazy en het levert gewoon cash op

ik ben nu arena grand champion, thiefguild guildmaster en hoofd van de black hand :P en volgens mij ben ik echt op 2% van de mainquest :D tword tijd dat ik die s ga afmaken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Bezulba op 29-03-2006 10:41 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook komisch, gister die orc shrine met quest even gedaan.

spoiler:
Kreeg zo'n vage 2h hammer als reward, wel cool ding, zat 2 sec paralyze en 10 sec life drain op ofzo, jammer genoeg had ie totaal gevuld ook maar 16 uses. Btje zinloos dus ^^

Owja, wat erg fijne enchant is, absorb blunt skill op een mace. Kan geen effects op self op een weapon zoals ik al eerder achter kwam door fortify blunt er op te doen (sloegen enemies met maces MIJ harder >< ) maar absorb werkt wel. Kost maar 1 charge voor 1 sec 5 blunt skill increase, dus dat heb 1200 charges, werkt errgg fijn, ik merk het echt wel op mn ebony mace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:19:
Hoe healen jullie jezelf eigenlijk? via die spell of gewoon drankjes?
En je wapens repairen? gewoon het hamertje gebruiken?

Ik moet meestal terug naar het dorp om mn wapens te repairen. Ben novice armorer, maar ga komende dagen extra veel repairs doen om journeyman te worden. Volgens mij kan je dan je magical weapons repairen.
Ik "wait" telkens als ik de kans er en mijn ventje er behoeft aan heeft.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:19:
Hoe healen jullie jezelf eigenlijk? via die spell of gewoon drankjes?
Ik gebruik mn spells gewoon, heb zelf wat eigen healing spells gemaakt met 30% shield enzo ook er op voor in combat en gewoon heal over time voor na combat. Met 100 willpower is mn mana regen wel goed genoeg en meeste wat ik er mee doe is toch Daedroth summonen en er op in meppen met mn mace :)

Kheb zelf nog nooit een potion gebruikt ofzo, ik vendor sell die dingen meestal ook al heb ik alchemy als major met de master set haha :D

Ook heb ik nog zo'n 50 welkynd stones, ik hou nou eenmaal niet zo van usables ;)

En eendje, ik heb iets van 65 str atm en een carry weight van 600+ maarja, met mn alchemy zooi, al mn ebony armor, 2 ebony weapons en 50lbs aan welkynd stones etc tjaaaa... :/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Mooie game dit. Sinds eergister ff aan het spelen geweest, wel nog maar een uurtje per dag.

Het begin vond ik wel vet maar ik zat me eigelijk vooral te verheugen op de buiten locaties vanwege de supergelikte screenshots. Echter toen ik eindelijk uit t riool kwam viel het vies tegen.. vooral in de distance zijn de textures niet om aan te zien. Dus ik heb het in de options ff allemaal op zn hoogst gezet, maar moet je de game dan opnieuw opstarten om de veranderingen waar te nemen?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Sluuut schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:47:
Mooie game dit. Sinds eergister ff aan het spelen geweest, wel nog maar een uurtje per dag.

Het begin vond ik wel vet maar ik zat me eigelijk vooral te verheugen op de buiten locaties vanwege de supergelikte screenshots. Echter toen ik eindelijk uit t riool kwam viel het vies tegen.. vooral in de distance zijn de textures niet om aan te zien. Dus ik heb het in de options ff allemaal op zn hoogst gezet, maar moet je de game dan opnieuw opstarten om de veranderingen waar te nemen?
Nee, alleen als het spel dat zelf aangeeft. Maar je kan beter de .ini tweaks uit de startpost gebruiken (ugridstoload) en let wel op dat dit je framerate niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb gister mn eerste elven armour gevonden toen ik een quest-dude kilde voor de fighters guild. ziet er mooi uit zo'n elven armour... ook een stuk lichter dan mn steel armour... kon direct veel meer stuf meenemen uit die dungeon :P

alleen heb ik als fighter niet zoveel aan een elven armour bedacht ik me net (aangezien het light armour is) maar ik loop er toch maar ff in rond omdat het er zo leuk uitziet :D

weet iemand een dungeon waar de kans om een Dwarven of Orcisch armour te vinden groot is?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:49:
[...]

Nee, alleen als het spel dat zelf aangeeft. Maar je kan beter de .ini tweaks uit de startpost gebruiken (ugridstoload) en let wel op dat dit je framerate niet ten goede komt.
Dat moet wel goed komen op een x2 4200+ @ 2.6ghz / x1900xtx / 2gb ram toch? :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:49:
[...]

Ik dacht dat uGridsToLoad vooral je laad tijden verlengde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ja, omdat er meer grids geladen werden en je dus meer detail in de verte had.
Daarnaast crashte mijn computer wel meteen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Nou bij mij scheelt het dus ook echt wel in framerate :)
Staat nu weer lekker op standaard 5 tot ik een nieuwe videokaart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:14:
Nou bij mij scheelt het dus ook echt wel in framerate :)
Staat nu weer lekker op standaard 5 tot ik een nieuwe videokaart heb.
De grass-tweak (iMinGrassSize verhogen), kan toch aardig wat terugpakken. En dat zonder er veel lelijker uit te zien. Maar dit geheel terzijde. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tussen Kvatch en Skingard licht een ruine. Ikke er in, kwam ik een hele dikke lichtgevende steen tegen. Ik dacht, hebbuh!

Toe kreeg ik een soort van undead "boss" op m'n dak! Met een behoorlijk nasty staff. Wel een leuk level.

[ Voor 13% gewijzigd door maratropa op 29-03-2006 11:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:27:
Tussen Kvatch en Skingard licht een ruine. Ikke er in, kwam ik een hele dikke lichtgevende steen tegen. Ik dacht, hebbuh!

Toe kreeg ik een soort van undead "boss" op m'n dak! Met een behoorlijk nasty staff. Wel een leuk level.
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y49/valiantsailor/ttiwwop.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
_the_crow_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:18:
[...]
De grass-tweak (iMinGrassSize verhogen), kan toch aardig wat terugpakken. En dat zonder er veel lelijker uit te zien. Maar dit geheel terzijde. :)
Nah zelfs met die tweak loopt het niet, geloof me ik heb alle tweaks geprobeerd maar het werd alleen maar erger. Dus nu maar even lekker op standaard spelen. Maar dit geheel terzijde :) Neemt niet weg dat ik nu wel met die gras tweak speel, maar zonder die UGridToLoad tweak.

[ Voor 10% gewijzigd door Syntagma op 29-03-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:36:
[...]

Nah zelfs met die tweak loopt het niet, geloof me ik heb alle tweaks geprobeerd maar het werd alleen maar erger. Dus nu maar even lekker op standaard spelen. Maar dit geheel terzijde :) Neemt niet weg dat ik nu wel met die gras tweak speel, maar zonder die UGridToLoad tweak.
Kheb mn grass distance gewoon uit gezet hoor, wordt helemaal gek van als ik een heuvel op ga en niet zie wat er 2m voor me zit doordat er een rimboe in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Syntagma schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:36:
[...]

Mja ik had dus ook die tweaks geprobeerd en het werd bij mij eigenlijk ook alleen maar erger. Ik ga ze daarom even allemaal weer op default zetten :P (/me was vergeten de ini te backuppen :+)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808
Misschien is het handig om ook deel 5 in de starpost te zetten?

Voor de rest ben ik verbaasd over de grootte en hoe mooi oblivion is hoor.. daar zitten nog jaren aan verslaving aanvast haha.. (Ik heb helaas niet zoveel tijd om lekker lang en lekker vaak te spelen) Dus ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:01:
cardinal808
Misschien is het handig om ook deel 5 in de starpost te zetten?

Voor de rest ben ik verbaasd over de grootte en hoe mooi oblivion is hoor.. daar zitten nog jaren aan verslaving aanvast haha.. (Ik heb helaas niet zoveel tijd om lekker lang en lekker vaak te spelen) Dus ik ben nog een beetje aan het uitvinden hoe alles werkt.... ;)
Wat stom, is aangepast. :)

Oblivion is inderdaad niet echt goed voor mijn sociale leven. Gisteren keek ik even op de klok en vond het verstandig om te gaan slapen omdat ik nog 4 uur kon slapen. Maar ik heb mijn huis in Anvil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-04 16:53
Is het mogelijk je bounty kwijt te raken zonder je fines te betalen of de jail in te gaan?
Ik heb nu namelijk een bounty van 25K en die kan ik dus echt niet betalen.
Het is zelfs zo dat de bounty steeds hoger wordt omdat ik quests moet doen in de stad, maar dat gaat dus niet met al die guards.
Ik moet dus al die guards killen en me bounty blijft maar hoger worden.
Zelfs de Thieves guild die me bounty voor de helft van het geld aflost kan ik niet betalen omdat dit alsnog meer dan 12K is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten Kroon schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:09:
Is het mogelijk je bounty kwijt te raken zonder je fines te betalen of de jail in te gaan?
Ik heb nu namelijk een bounty van 25K en die kan ik dus echt niet betalen.
Het is zelfs zo dat de bounty steeds hoger wordt omdat ik quests moet doen in de stad, maar dat gaat dus niet met al die guards.
Ik moet dus al die guards killen en me bounty blijft maar hoger worden.
Zelfs de Thieves guild die me bounty voor de helft van het geld aflost kan ik niet betalen omdat dit alsnog meer dan 12K is.
Haha doe je netjes. Mijn highest bounty: 5g. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:07:
[...]

Wat stom, is aangepast. :)

Oblivion is inderdaad niet echt goed voor mijn sociale leven. Gisteren keek ik even op de klok en vond het verstandig om te gaan slapen omdat ik nog 4 uur kon slapen. Maar ik heb mijn huis in Anvil :P
Jij bent snel!!!

Tsja ik denk dat ik nog ff wat moet questen tot ik een huis heb.. Ik zat me af te vragen, is er een plek waar je veilg alles neer kunt leggen zonder dat het gejat wordt? Of moet je daarvoor per se een huis hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:18:
Tsja ik denk dat ik nog ff wat moet questen tot ik een huis heb.. Ik zat me af te vragen, is er een plek waar je veilg alles neer kunt leggen zonder dat het gejat wordt? Of moet je daarvoor per se een huis hebben?
Nou er bestaat geen opslagplaats waar je geld voor moet betalen om items te dumpen. Daarnaast hebben mensen ook in andere huizen wel eens spullen laten liggen, maar dat was na een paar dagen weg. Dat is ook de reden dat ik een huis heb gekocht.

Van de 350 die ik aan zooi kon dragen heb ik nog maar 120 over, dat betekend voor mij dat ik nu eindelijk dungeons kan gaan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Volgens mij zit er een flinke bug in dit spel :/

Kwam leuk aan bij de stad waar de dark brotherhood zit.

Uiteraard te paard :P (heb ik van die pater gekregen omdat die bij die quest met de zoon van de emperor dood is gegaan). Ik wil dus de stad in, stap af en zo gezegd zo gedaan.

Wil ik weer vertrekken, stap weer op het paard en de guard meteen van : *Stop you filthy thief )=)§(%§* of iets dergelijks. Ik krijg hier behoorlijk de schijt van, dit is me al een paar keer overkomen |:(

Meerdere mensen met dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door J0J0 op 29-03-2006 12:31 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:30:
Volgens mij zit er een flinke bug in dit spel :/

Kwam leuk aan bij de stad waar de dark brotherhood zit.

Uiteraard te paard :P (heb ik van die pater gekregen omdat die bij die quest met de zoon van de emperor dood is gegaan). Ik wil dus de stad in, stap af en zo gezegd zo gedaan.

Wil ik weer vertrekken, stap weer op het paard en de guard meteen van : *Stop you filthy thief )=)§(%§* of iets dergelijks. Ik krijg hier behoorlijk de schijt van, dit is me al een paar keer overkomen |:(

Meerdere mensen met dit probleem?
Yup bij het paard gaat het erg vaak fout, Ik had het ook.

Normaal stond er de naam van de pater en dan paint horse, ik kwam de stad uit en er stond alleen een gewone paint horse waarbij het hoefijzer rood was.
Kon hem dus niet meenemen, vraag me af als je zelf een paard koopt of het dan ook fout kan gaan?
Heb geen zin om 5000 goud neer te leggen en dat opeens mijn paard pleite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig gestolen goederen bij je ? Want de guards in Oblivion zijn helderziend .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 19:45

BertV

Handgemaakt

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Heb geen zin om 5000 goud neer te leggen en dat opeens mijn paard pleite is.
Of 5000 neerleggen en onderweg een wolf tegenkomen die je paard zo overstuur maakt dat ie wegloopt.

Ben blij dat ik gewoon steel. :P

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

In Oblivion zitten gewoon grotendeels ook alle problemen die guards in Morrowind ook hebben. Dit omdat Oblivion op een ge-upgrade Morrowind engine draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Ik heb een daika oid katana van een of ander sanctuary gepikt ja maar het gaat echt om het paard, als ik te voet verder ga is er geen probleem.

Heb al mijn hot goods al verpatst, behalve dat zwaard :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ikzelf heb hier nog nooit last van gehad (maar me paard staat ook nooit op de plaats waar ik hem heb achtergelaten). Hij staat altijd in zo'n paardenstal ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Soms als ik bij een stad aankom wordt er idd een melding gedaan dat mijn paard ergens in de stal staat maar dat was nu niet het geval. Ik kan alsnog wel gaan kijken, maarja wat is de kans dat er in dat gebied ineens een paint horse voor je neus staat :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
ErikRedbeard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:39:
Ikzelf heb hier nog nooit last van gehad (maar me paard staat ook nooit op de plaats waar ik hem heb achtergelaten). Hij staat altijd in zo'n paardenstal ding.
En hoe zie je dan (behalve de kleur :+ ), welk paard het jouwe is?

Ik heb het al eens gehad dat er een stuk of 4 paarden van dezelfde kleur als de mijnes in de stal stonden en toen dacht ik: "bekijk het maar, ik ga wel te voet!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

anandus schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:30:
[...]
Mijn probleem is waarschijnlijk dat mijn major skills té goed gekozen zijn, en dat ik daardoor level up.
Terwijl ik armorer, athletics en acrobatics expres als minor heb, omdat die toch razendsnel level-uppen

Misschien moet ik van de zeven major skills drie skills kiezen die niet zo snel gaan, dat ik dan minder snel level.

Al gaat het met mijn nieuwe karakter wel wat beter, nu, zit nu op level 7 en alles is nog in balans.
Eerste karakter was een Breton female mage.
Nu heb ik een male Imperial, custom class, maar is een soort spellsword met alchemy (blade, block, heavy armor, restoration, alchemy, destruction, illusion).
Maar magie levelt ongelooflijk snel. Enige wat ik doe met illusion is licht maken in dungeons (heb ook darker dungeon mod) en ben nu al journeyman :P
ik heb het tegenover gestelde... ik speel al meer dan 20 uren met hetzelfde character maar ik ben nog maar lvl 6 (had geen ervaring met TES, dus maar een standaard race/class gepakt) fighter. speechcraft, block, en met vuisten vechten gebruik ik gewoon te weinig... Maar ik heb wel het idee dat ik redelijk sterk ben, krijg veel vijanden met 1 mep dood, het hele Arena Championship ben ik zo doorheen geragt.... m'n skills zijn goed, maar ik lvl traag :? :?

ik heb nog niet veel dungeons gedaan... tenzij het voor een quest was. heb in totaal 30 quests afgerond (vooral guild quests dus). random dungeons ingaan doe ik wle eens maar ik vind het gewoon minder leuk dan questen :D ... zal ik mijn speelstijl en eventueel mijn class-indeling aanpassen of zo verder gaan?
spoiler:
kan toch met ShowBirthSignMenu - ShowRaceMenu :?

btw is er een lichter armour dan steel?(met wel goeie specs) als ik een volledig steel armour aanheb en 2 wapens bij me heb is dr nog maar zo weinig plaats (gewicht) voor loot. :'( heb gister een elven armour aangetrokken is lekker licht maar "light" armour heb ik als fighter dus niet zoveel aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 29-03-2006 12:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

vosss schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:42:
[...]

En hoe zie je dan (behalve de kleur :+ ), welk paard het jouwe is?

Ik heb het al eens gehad dat er een stuk of 4 paarden van dezelfde kleur als de mijnes in de stal stonden en toen dacht ik: "bekijk het maar, ik ga wel te voet!"
Je hebt als je erop richt geen rode hoef maar gewoon een geel/bruine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey guys..

vraagje:

Hoe maak je screenies dan? ik heb al prt screen gedaan, maar ze komen nergens in een map te staan. Ook bij paint proberen te plakken werkt niet... hoe doen jullie dit? Ik heb echt een paar hele mooie spots om een screen te maken... plz

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:46:
Hey guys..

vraagje:

Hoe maak je screenies dan? ik heb al prt screen gedaan, maar ze komen nergens in een map te staan. Ook bij paint proberen te plakken werkt niet... hoe doen jullie dit? Ik heb echt een paar hele mooie spots om een screen te maken... plz

ty
Je moet in je .ini file screenshots aanzetten.

Weet zo ff niet hoe de heten maar zoek in de ini maar op screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
ErikRedbeard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:45:
[...]

Je hebt als je erop richt geen rode hoef maar gewoon een geel/bruine.
Ook lullig voor de kleurenblinden onder ons; die zullen het verschil tussen rood en bruin denk ik niet altijd even makkelijk zien :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:48:
[...]

SHIFT+PRINTSCREEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:48:
[...]

bedankt :) ik ga even op zoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

vosss schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:49:
[...]

Ook lullig voor de kleurenblinden onder ons; die zullen het verschil tussen rood en bruin denk ik niet altijd even makkelijk zien :D !
Een woord:
UI mod

....LOL dat zijn er 2 maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over een dark brotherhood quest.
spoiler:
hoe maak ik dat hoofd los boven die stoel. als ik er heen ga krijg ik wel een icoontje
met een handje en een ding erin. maar als ik op spatie druk gebeurd er niks.
hoe maak ik dat hoofd los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

BertV schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:37:
[...]

Of 5000 neerleggen en onderweg een wolf tegenkomen die je paard zo overstuur maakt dat ie wegloopt.

Ben blij dat ik gewoon steel. :P
Ik dacht gisteren met paard en al snel een rivier over te kunnen steken (die rivier die rondom de hoofdstad ligt).. kom ik aan bij de andere kant weigerd dat paard de helling op te lopen. Aangezien ik dichtbij moest zijn maar in het water afgestapt en verder gelopen. Toen ik terugkwam kon ik nog net zien hoe m'n paard aan het verzuipen was ;(

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:53:
spoiler:
hoe maak ik dat hoofd los boven die stoel. als ik er heen ga krijg ik wel een icoontje
spoiler:
Bij mij ging dat in een keer goed, maar ik stond wel op het juiste tijdstip daaro (hij zit niet de hele tijd op die stoel)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:53:
spoiler:
spoiler:
je moet boven die stoel zijn, dus emt de trap naar boven. Dan meot je ergens doorheen kruipen, waarna je iets kan loskoppelen. Maar dat moet je alleen doen als hij op die stoel zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Ja is leuk, heb daar zo'n 12 uurtjes in die fogging ruimte zitten wachten :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf kan ik het nut van stelen nog niet zo ontdekken. Voor de tijd dat je spendeert aan stelen en verkopen van gestolen waar, kan je toch beter in een dungeon monsters slachten en hun spullen verkopen? Omdat je ondertussen levels stijgt zijn de armor en weapons ook steeds waardevoller, naast dat je er ook zelf beter van wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Poekie McPurrr schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:54:
[...]

Ik dacht gisteren met paard en al snel een rivier over te kunnen steken (die rivier die rondom de hoofdstad ligt).. kom ik aan bij de andere kant weigerd dat paard de helling op te lopen. Aangezien ik dichtbij moest zijn maar in het water afgestapt en verder gelopen. Toen ik terugkwam kon ik nog net zien hoe m'n paard aan het verzuipen was ;(
Wat ben jij een verschrikkelijke dierenbeul! :+

Als je de helling flink schuin neemt, eventueel met wat springen erbij kom je eigenlijk overal op, dat is iig mijn ervaring :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:58:
Zelf kan ik het nut van stelen nog niet zo ontdekken. Voor de tijd dat je spendeert aan stelen en verkopen van gestolen waar, kan je toch beter in een dungeon monsters slachten en hun spullen verkopen? Omdat je ondertussen levels stijgt zijn de armor en weapons ook steeds waardevoller, naast dat je er ook zelf beter van wordt.
Daarom doe ik ook beide :P

Bovendien is een hoge security skill wel fijn om al die very hard kistjes enzo open te maken.
Sneak komt vaak ook goed van pas, dark brotherhood bijv :P

Ben zelf khalit en die zijn goed in stelen. Verder ben ik battlemage :) wat mij betreft wel een leuke combo maar moet wat goede spells zien te vinden, plus dat ik ze moet kunnen gebruiken met mijn level :/ Mijn fire shot heeft de laatste tijd niet zoveel effect meer 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door J0J0 op 29-03-2006 13:03 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Ben sinds gister op de 360 bezig met dit spel.

Breton Sorceror, Lady Sign...

Ik maak er een gewoonte van iedere NPC waar ik mee praat eerst even op te wrijven met wat speechcraft. Echt geweldig welk effect het heeft op mensen. Ben er inmiddels journeyman in geworden.

Heeft iemand al een idee wat bij een lvl-up bepaald hoe groot je stat boosts zijn? Ik zie namelijk waarden van 2 t/m 5 staan. Mooiste zou toch zijn om elke lvl-up met alleen +5 boosts te doen. Of kan dat gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
J0J0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Daarom doe ik ook beide :P

Bovendien is een hoge security skill wel fijn om al die very hard kistjes enzo open te maken.
Sneak komt vaak ook goed van pas, dark brotherhood bijv :P

Ben zelf khalit en die zijn goed in stelen. Verder ben ik battlemage :) wat mij betreft wel een leuke combo maar moet wat goede spells zien te vinden, plus dat ik ze moet kunnen gebruiken met mijn level :/ Mijn fire shot heeft de laatste tijd niet zoveel effect meer 8)7
Heb mijn alteration ook al zitten boosten door een easy lock spell herhaaldelijk op een "very hard lock" te casten. Ben hard op weg om een dikke lock spell te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Na 24 uur mag je je vraag herhalen.

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:27
zullen er dan nog patches uit komen voor bug fixes? bijvoorbeeld met dat paard gebeuren?
is toch niet zo leuk al ben je telkens je paardje kwijt.

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik ook dit probleem, ik kom veel te veel "mana" tekort om een 2nd generation "heal spell" te casten... iemand een idee om dit snel hoger te krijgen? Mijn mana balk moet nu helemaal vol zijn wil ik deze spell kunnen casten.

Wat heeft het voor nut je alteration hoog te houden btw

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:10:
Zelf heb ik ook dit probleem, ik kom veel te veel "mana" tekort om een 2nd generation "heal spell" te casten... iemand een idee om dit snel hoger te krijgen? Mijn mana balk moet nu helemaal vol zijn wil ik deze spell kunnen casten.
Intelligence bepaald hoeveel mana je hebt.
Wisdom bepaald hoe snel je mana regenate.

Je kan bijvoorbeeld een andere Birthsign kiezen (met een console command) die je een hogere magica bonus geeft. (+50 Magica als Wizard, +100 als Apprentice, +150 als Antronouch).
Ook kun je met de Console een ander Race kiezen die je een hogere magica bonus geeft (Breton +50,. High Elf + 100).
Ook kun je bijvoorbeeld Fortify Magica potions maken, net als Restore Magica potions.

Tenslote kun je na iedere keer dat je mana gebruikt proberen te Resten om zo je mana weer bij te vullen (werkt niet als je Antronouch bent).

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten Kroon schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:06:
[...]

Iemand hier al antwoord op? ik kan nu namelijk niet echt verder questen.
Je kan toch kiezen voor in jail of pay gold etc? waarom laat je je gewoon niet aantal keer opsluiten? gaat je wel bepaalde skills kosten maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:17:
[...]

Je kan toch kiezen voor in jail of pay gold etc? waarom laat je je gewoon niet aantal keer opsluiten? gaat je wel bepaalde skills kosten maargoed
Ik heb me een keertje laten opsluiten idd, (wel van te voren gesaved) koste me een stuk of 10 skills, dus dat vindt ik te kostbaar.
Is er niet een andere mannier of een of andere quest die me helpt met me bounty? (geen console commands dat is cheaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Gisteren een flink stuk kunnen gamen :). Erg gaaf spel, ondanks mijn eerdere post over de crappy performance.

Ik speel momenteel op 1920x1200 met alles op high en met HDR aan. In dungeons ziet het er enorm goed uit en fps van 30 tot 60. Zelfs ook wanneer ik tegen 2 mobs aan het vechten ben.

Ga ik echter naar buiten, dan zakt mijn PC als een kaartenhuis in elkaar, 13fps.

Natuurlijk komt dat door de resolutie. Maar ik speel op 1920x1200 omdat ik op 1600x900 ook maar 15fps heb en op 1078x768 ook maar iets van 15 tot 20fps :S

Ergens zit er dus iets fout in mijn systeem of zo.

proc X2 3800+ @2000MHz HTT 250MHz
mem 2x512 dual @ 200MHz 2/2/2/5
videokaart 7800GT 512MB 430/1300 stock
hdd Raptor 74GB

nvidia 84.25 beta

Als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 29-03-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten Kroon schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:19:
[...]

Ik heb me een keertje laten opsluiten idd, (wel van te voren gesaved) koste me een stuk of 10 skills, dus dat vindt ik te kostbaar.
Is er niet een andere mannier of een of andere quest die me helpt met me bounty? (geen console commands dat is cheaten).
2 opties zijn er maar; Betalen of Jailtime, geen quests oid mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten Kroon
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:22:
[...]

2 opties zijn er maar; Betalen of Jailtime, geen quests oid mogelijk.
argg, dan zit ik wel met een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de Unlock, Water Breathing/Walking en Feather spells? Van alles; bezoek maar 'ns een trainer die dat soort spells verkoop. Vooral Water Walking is handig om te ontsnappen. Feather gebruik ik eigenlijk alleen in de vorm van potions, omdat die echt heel makkelijk te maken zijn. Maar naast Illusion Magic is Alteration m'n favoriet, gevolgd door Conjuration, Restoration en Damage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:21:
Gisteren een flink stuk kunnen gamen :). Erg gaaf spel, ondanks mijn eerdere post over de crappy performance.

...

Als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.
Iets oudere drivers geprobeerd? Chipset drivers e.d. up-to-date? Kan me niet voorstellen dat het verlagen van de res. geen effect heeft. (1280*1024 --> 1280*720 leverde mij iig een aardige boost op)

15-20 buiten is daarentegen best te spelen, als het maar een stabiele 15-20 is en geen drops geeft.
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:23:
[...]
Feather gebruik ik eigenlijk alleen in de vorm van potions, omdat die echt heel makkelijk te maken zijn.
Zijn deze al te maken als apprentice alchemist? Ben nl net gisteravond tot skill 25 gekomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, zal er vanavond is langs gaan ;)

En ohja, security is zinloos joh, ik open very hard locks met mn 19 security skill en een beetje moeite :P

En alteration heeft ook nog shield spells, die reducen de damage die je krijgt. Moet nog een keer kijken of ik een keer 100% shield voor 3 secs kan maken ofzo :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het wilt niet echt lukken met de screenshots..

Ik heb zojuist in de oblivion map in het txt bestandje gekeken, en daar zag ik onder display
" bAllowScreenShot=0 " staan. Deze heb ik veranderd naar "bAllowScreenShot=1"

Ook in my documents, staat een map genaamd ' my games/oblivion/ " . hierin staat een Oblivion txt config bestandje. Hierin heb ik hetzelfde gedaan bAllowScreenShot=1

Nu ging ik ingame en probeerde ik prt screen. Er gebeurde echter niets en ook in de folder van oblivion is niets aan screenshots terug te vinden. Wie kan mij tot in detail uitleggen wat er veranderd moet worden, en vertellen waar ze te komen staan?

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sshots komen gewoon in mn oblivion game folder terecht als bmps.

Ennuh, je kan ntl ook Fraps proberen, daar kan je zoiezo wel sshots mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

Ik heb hetzelfde, had voor spellsword gekozen. krijg je 3 major skills die met magic te maken hebben maar je krijgt NOOIT een mulitplier op je intelligent, ja dan ga er ook geen punten instoppen als er op alle andere stats wel multipliers zitten. ben nu maar full mellee, loop in me light armor met skill 40, als het te moeilijk wordt kom ik terug in me heavy armor met skill 80 :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 19:45

BertV

Handgemaakt

Poekie McPurrr schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:54:
[...]

Schuin zo'n oever oplopen terwijl je springt wil wel helpen...

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Ik heb besloten dat ik dit spel MOET hebben. Heb Morrowind nooit gedaan, Arena en Daggerfall een beetje, maar ik was elf ofzo dus was met name meekijken bji m'n oudere broer. Herinner nog wel dingen van Daggerfall zoals eigen huis kopen enzo, vond ik vet. Plus dat daggerfall wereld echt huge was.

Marre, moet ik die collector's edition hebben of niet? Zo'n muntje hoef ik niet en die making of heb ik al ergens anders op 't net "beschikbaar" gezien, dus komt t erop neer: is dat boekje interessant genoeg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:40:
[...]

Ik heb hetzelfde, had voor spellsword gekozen. krijg je 3 major skills die met magic te maken hebben maar je krijgt NOOIT een mulitplier op je intelligent, ja dan ga er ook geen punten instoppen als er op alle andere stats wel multipliers zitten. ben nu maar full mellee, loop in me light armor met skill 40, als het te moeilijk wordt kom ik terug in me heavy armor met skill 80 :)
Mja precies ik ben dus nu ook spellsword, dark elf, warrior

Ik zoek een combinatie voor : slashen met magical swords, en heath restore via een spell
Dit is wat ik vooral het meest doe in een dungeon. Ik had in het begin spellsword + warrior gekozen maar als iemand misschien een betere combi weet hoor ik het graag.

Ik heb nu dus namelijk het probleem een flinke hap mana tekort te komen voor mijn o-zo-belangrijke-health spell (zowel het automatisch bijladen als de hoeveelheid).

Mijn eerste idee was om nu mn willpower te verhogen, iemand een beter idee?
(maarten bedankt voor je reply btw)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een crusader gekozen.. beetje de shaman van Oblivion ( als je WoW gespeeld hebt ) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb net een zwarte beer, twee keer een bruine beer en een minotaurus gezien _O_ Geweldige beesten :9
* Phyxion heeft nu mooi 3 berenvachten en de hoorns van de minotaurus :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Oh man, net een echte hunter gemaakt. Ik loop door de omgeving naar dieren te zoeken. Zie ik opeens iemand schieten met een boog. Ik dacht eerst dat het een bandit ofzo was, maar het was een Imperial Soldier die aan het hunten was :). Nadat hij zijn doelwit dood had begon hij weer te rennen tot hij een hert zag. Echt heerlijk hoe die wereld leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Kun je een mooi haardkleedje van maken en een mooi kapstok.

Jammer dat je niet de hele kop meegenomen hebt ipv van alleen de hoorns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:12:
Heb net een zwarte beer, twee keer een bruine beer en een minotaurus gezien _O_ Geweldige beesten :9
/me heeft nu mooi 3 berenvachten en de hoorns van de minotaurus :9
Handug, bewaren :)
spoiler:
Vacht nodig voor hircine shrine. Kreeg van die shrine te horen dat ergens in een grove ofzo een unicorn te vinden is, btje suf want ze update mn map niet eens, nogal zinloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Brons schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:23:
Oh man, net een echte hunter gemaakt. Ik loop door de omgeving naar dieren te zoeken. Zie ik opeens iemand schieten met een boog. Ik dacht eerst dat het een bandit ofzo was, maar het was een Imperial Soldier die aan het hunten was :). Nadat hij zijn doelwit dood had begon hij weer te rennen tot hij een hert zag. Echt heerlijk hoe die wereld leeft.
Had hij zijn kill wel of niet geloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

The - DDD schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:24:
[...]

Had hij zijn kill wel of niet geloot?
Niet, dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lid van de "Knights of the White Stallion", maar het ziet er niet naar uit dat er met deze Guild veel te doen is; weet iemand of en zo ja hoe er iets anders te doen is naast het simpelweg halen van "Black Bows"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gladiool:

Waar zit die dungeon precies en hoe heet die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Tomcat84 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:43:
Ik heb besloten dat ik dit spel MOET hebben. Heb Morrowind nooit gedaan, Arena en Daggerfall een beetje, maar ik was elf ofzo dus was met name meekijken bji m'n oudere broer. Herinner nog wel dingen van Daggerfall zoals eigen huis kopen enzo, vond ik vet. Plus dat daggerfall wereld echt huge was.

Marre, moet ik die collector's edition hebben of niet? Zo'n muntje hoef ik niet en die making of heb ik al ergens anders op 't net "beschikbaar" gezien, dus komt t erop neer: is dat boekje interessant genoeg of niet?
Ligt eraan, je krijgt er een mooie plattegrond bij en een dik boekje met de geschiedenis van Tamriel ofzo. Ik vond het op zich niet zo heel boeiend. Moet de extra DVD nog kijken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:24:
[...]

Handug, bewaren :)
spoiler:
Vacht nodig voor hircine shrine. Kreeg van die shrine te horen dat ergens in een grove ofzo een unicorn te vinden is, btje suf want ze update mn map niet eens, nogal zinloos :/
Ik bewaar alles wat ik maar bewaren kan :) Ik ben op dit moment meer wat kleine quests aan het doen dan de mainquest te volgen. In iedere stad zijn wel een leuk aantal quests te doen, en zo zie je ook nog eens wat van de prachtige omgeving.

* Phyxion liep net nog langs het water, en dacht, dat lijkt wel heel erg op Oblivion water, en iedere keer als ik een boom zie denk ik, ah, een Oblivion boom 7(8)7
Angeloonie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:28:
[...]

Gladiool:

Waar zit die dungeon precies en hoe heet die?
Volgens mij is het een dungeon ergens in het verre verre oosten.

[ Voor 17% gewijzigd door Phyxion op 29-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

hoe kom ik weer aan een clean ini bestand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MethodP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:30:
Bestand verwijderen, Oblivion maakt zelf een nieuwe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

MethodP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:30:
Oplossing boven mij is beter....

[ Voor 12% gewijzigd door Brons op 29-03-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:51
Ik even een opmerking op SP. Het verhaal over
In de verte geen vage omgeving meer heb ik uitgeprobeerd. Op m'n pc (AMD64 3500+, 1GB geheugen en 6800LE) heeft het een behoorlijk impact, dus met de statement dat het geen invloed op de performance heeft, ben ik het niet eens. Kan die opmerking in de SP genuanceerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat84 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:43:

In dat geval zou ik gewoon voor de normale versie gaan, dat zijn namelijk precies DE extra's die het verschil maken, plus dat de normale versie beter beschikbaar is dan de CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

oke heb ik dus verwijderd...er komt dus geen niuewe :p
maar zou iemand die een ongeveer zelfde specs als mij heeft zijn ini file kunnen opsturen pls! (ati natuurlijk)

[ Voor 52% gewijzigd door MethodP op 29-03-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/892/screenshot128nx.jpg

:D

Heb het huis in Anvil (de 1e keer dat ik die quest deed was hij bugged, gelukkig had ik ervoor gesaved.). Ben bezig geweest met inrichten, heb nu 1 kast met Dwarven Armor er op, 1 kast met Elven Armor er op, 1 tafel met zwaarden enzo (zie screenshot) en 1 tafel met Mithril spul :D

Vond trouwens een SUPER boog net, 10 frost damage on strike, en 59 uses :D Echt super handig :)

Ik vroeg me trouwens al af: de damage op de pijlen, wat houdt dat nou in? Boog dmg + pijl dmg = totale dmg? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

MethodP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:38:
oke heb ik dus verwijderd...er komt dus geen niuewe :p
maar zou iemand die een ongeveer zelfde specs als mij heeft zijn ini file kunnen opsturen pls! (ati natuurlijk)
Er staat ook een .ini in de oblivion dir, die kan je ook gebruiken.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.