HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
danielbaars schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:03:
[...]
Dus: is het nog steeds enkel een (betrouwbaar?) gerucht dat T-Mobile de UMTS-verbinding van PIT-ers gaat afknijpen, gebeurt dit zelfs al of is het officieel bevestigd dat het gaat gebeuren?
Dat is allang geen gerucht meer, zie ook de post hierboven en het PIT topic. Een andere voordeel van UMTS is de lage ping, ook daardoor laden webpagina's veel sneller t.o.v. GPRS/EDGE. Het duurt daar namelijk vrij lang voordat de pagina ook eindelijk gaat laden. En de snelheid heb je niet echt nodig voor een beetje surfen. Die is alleen handig voor (grote) downloads, streaming video en audio.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus wat vinden we nu van de mob.

met wat we nu weten natuurlijk.

ik begin toch te twijfelen of het die maanden wachten wel waard is.

als ik zou die prijzen hoor, valt me dat toch erg tegen. ( voor wat je ervoor terug krijgt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Dat zijn nog maar speculatieprijzen natuurlijk, over de echte prijs kunnen we nog niks zeggen tot hij uit is.

Edit@DjWannaB2002: Je hebt gelijk, daar heb ik waarschijnlijk ook meer kans op een antwoord. :)

[ Voor 61% gewijzigd door GraasGast op 06-07-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:57

13art

Moderator Mobile
GraasGast schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:39:
Wat ik me afvraag is op welke termijn t-mobile die snelheden zou kunnen gaan verhogen. Net als kabel- en adslaanbieders de afgelopen tijd regelmatig de snelheden van hun abonnementen verhoogt hebben, ga ik er van uit dat t-mobile na verloop van tijd hetzelfde gaat doen.

Heeft iemand daar mischien inside informatie over? Als PIT/WnW bijvoorbeeld 128 of 192 kbit zou worden, word het al een stuk interessanter wat mogelijkheden betreft, fatsoenlijke streaming audio enz.
Voor dit soort vragen kan je beter naar het T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten topic gaan. Laten we het hier gewoon over de HTC TyTN hebben ipv snelheden van het PIT abo enz.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 06-07-2006 17:47 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net bij de T-Mobile shop geweest en ze konden me daar meer vertellen over de prijs.

1jr. Flex 40 + PIT kost de Vario II €139,95
2jr. Flex 40 + PIT kost de Vario II €109,95

Ze verwachten het toestel half/eind augustus en er werd mij verteld dat ik beter op de Vario II kon wachten dan nu een Vario I kopen, omdat het toestel waarschijnlijk gelanceerd wordt met een leuke actie. Ik vind de prijs zelf nog wel meevallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:16:
Ben net bij de T-Mobile shop geweest en ze konden me daar meer vertellen over de prijs.

Ze verwachten het toestel half/eind augustus en er werd mij verteld dat ik beter op de Vario II kon wachten dan nu een Vario I kopen, omdat het toestel waarschijnlijk gelanceerd wordt met een leuke actie. Ik vind de prijs zelf nog wel meevallen eigenlijk.
Het is wel een raar verschil van 30 euro als je kijk naar het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond ik zelf ook, maar het stond er echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:40

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:16:

Ik verwacht eigenlijk dat ze het zullen combineren met een korting op een extra product, dan extra korting op de Vario 2. Dat bedoel ik verder niet negatief, dat is slim koopmanschap van T-mobile. Hopelijk dat webshops nog leuke dingen kunnen gaan doen met de Vario 2.

Mijn abonnement loopt tot 17-11, ben echt in dubio of ik het er op aan laat komen, of toch maar alvast opzeggen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker off-topic, maar ik heb nu een Sim-Only abo bij T-Mobile, dat op 31 augustus afloopt. Zou je (telefonisch) een beetje kunnen handelen met de mensen van T-Mobile om toestelkorting te krijgen? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 12:55
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:19:
Lekker off-topic, maar ik heb nu een Sim-Only abo bij T-Mobile, dat op 31 augustus afloopt. Zou je (telefonisch) een beetje kunnen handelen met de mensen van T-Mobile om toestelkorting te krijgen? Iemand ervaring hiermee?
Volgens mij heeft t-mobile altijd een vaste selectie telefoons waarbij je extra korting kan krijgen. De MDA vario 2 is nog niet eens verkrijgbaar dus zullen ze waarschijnlijk niet veel met de prijs kunnen doen.

Als het waar is wat pietniet zegt dan zou de telefoon 620 euro kosten bij een 1-jarig contract als je geen PIT abbo er bij neemt. Met een goede actie zou de prijs dus best wel kunnen meevallen aangezien een MDA vario 1 momenteel nieuw 430 euro kost maar met abbo 30 euro per maand is ( 1-jarig ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar zou je deze telefoon makkelijk kunnen syncroniseren met een Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:02:
Misschien een domme vraag, maar zou je deze telefoon makkelijk kunnen syncroniseren met een Mac?
moet geen probleem zijn, het kan hiermee bijvoorbeeld:
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Vodafone duitsland lijkt ook een versie te gaan verkopen onder de naam: VPA compact III

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/vpa-contact-iii-t-mobile.jpg

http://www.vodafone.de/unternehmen/presse/28763_84684.html

[ Voor 7% gewijzigd door jasperv525 op 07-07-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10 16:21

Yuco

Womanizer!

jasperv525 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:39:
Vodafone duitsland lijkt ook een versie te gaan verkopen onder de naam: VPA compact III

[afbeelding]

http://www.vodafone.de/unternehmen/presse/28763_84684.html
Komt volgens mij ook gewoon in nederland uit, zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige berichten over de richtprijs en beschikbaarheid voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Yuco schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:26:
[...]

Komt volgens mij ook gewoon in nederland uit, zie hier
mmm... denk het niet, de VPA Compact II is ook niet in nederland uitgekomen en staat ook op nieuwmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, hoe zet/leg je de Vario neer bij videoconferencing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:46:
Vraagje, hoe zet/leg je de Vario neer bij videoconferencing?
ik denk in de cradle, die waarschijnlijk niet standaard bijgeleverd zit... of in je hand natuurlijk, maar dat hou je niet zo lang vol (krijg je een video-calling-arm :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zoals jullie weten, de Dopod versie is al uitgebracht. Op howardforums heeft iemand em al: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=950743. En hij heeft ook heel wat fototjes gemaakt: http://web.mac.com/tashtseng/iWeb/Site/Page%201.html.

En helaas is die even dik als de Wizard:

Afbeeldingslocatie: http://web.mac.com/tashtseng/iWeb/Site/Page%201_files/DSC02353.jpg

/me Hoedje haakt hierbij af voor de TyTN :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2006 11:32 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Ehm er is duidelijk te zien dat hij iets dunner is? En ook volgens de specs is hij 2mm dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:30:
Z...
/me Hoedje haakt hierbij af voor de TyTN :'(
Waarom? De afmetingen waren toch al heel lang bekend? En... dunner krijg je ze toch niet momenteel (met toetsenbord).

Het design valt helaas wel tegen in de real-time foto's. Saai design, niet stijlvol en duurzaam afgewerkt en het ziet er allemaal wat fragiel en goedkoop uit... eigenlijk hoop ik dat t-mobile de andere versie (o2) gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Vandaag gespeeld met 2 MDA Pros. Eentje van iemand die het ding goed geconfigureerd had, en je zodoende behoorlijk goed kon surfen, en eentje waar eigenlijk niks mee gedaan was, en waar pagina's verpest werden door plaatjes (bijv. nu.nl). WiFi snelheden lagen van 384-512kbit/s, met 75% signaal. mmm.abnamro.nl en www.postbank.nl werkten goed, m.gmail.com niet.

Waarom dit off-topic verhaal? Omdat ik bang ben dat de 320x240 resolutie zelfs met optimale configuratie tot gevolg heeft dat er veel gescrolld moet worden. Helaas was de persoon met de MDA Vario er niet, die kwam rechstreeks van Sensation Black en had zijn MDA om begrijpelijke redenen niet mee ;)

Wordt vervolgd :)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/voda_hermes.jpg

Vind ik idd wel een mooie versie die vodafone. Alleen hun internet tarieven zijn niet echt aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
The sales of the VPA compact III start in mid July. The price for the communicator without the contact is €899.5, i.e. $1150. (bron)

Lekker zacht prijsje overigens.. ;)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
mboots schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:28:
The sales of the VPA compact III start in mid July. The price for the communicator without the contact is €899.5, i.e. $1150. (bron)

Lekker zacht prijsje overigens.. ;)
Zacht, sjit man, dat is een vermogen. Dit vind ik wel heel extreem, een PDA met VGA scherm en 624 mhz en 320 geheugen is 400-500 euro, dan hoeft een kleiner QVGA UMTS camera en toetsenbord toch geen 500 € te kosten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik schrik ook van deze prijzen. een betere pda, inc gps is al veel goedkoper. dan maar een los mobieltje ernaast ;-)

de losse prijs is kennelijk 900 euro 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door DarkChylde op 11-07-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Ik heb net de Qtek 9100 gekocht met een abbo van telfort. Volgens mijn collega is het een erg lekker en handig toestel en werkt ie heel netjes naar behoren. Ik zal het dus wel merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:26
Vodafone is altijd al extreem duur geweest met hun VPA's. Ik herinner me de magician nog, was toen al bijna een jaar op de markt als S100, Jam en Compact en was toen overal gratis met 2 of zelfs 1 jarig abo. Niet bij Vodafone echter, daar kostte de VPA Compact gewoon een keiharde 200 eurie bij een 2 jarig duur zakelijk abo!

Moraal van dit verhaal: Vodafone prijzen zijn niet representatief voor wat de Vario II of TyTN gaan kosten icm een abo, althans, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik naar een goede PDA opzoek ga met een VGA scherm, bluetooth en WIFI, en dan gewoon een mobieltje erbij die ik als bluetooth modem kan gebruiken...

Dan ben je misschien even duur uit, maar dan heb je een stuk beter spul in je handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:47:
Denk dat ik naar een goede PDA opzoek ga met een VGA scherm, bluetooth en WIFI, en dan gewoon een mobieltje erbij die ik als bluetooth modem kan gebruiken...

Dan ben je misschien even duur uit, maar dan heb je een stuk beter spul in je handen...
het makkelijke van dit ding is nou juist dat je niet twee apparaten mee hoeft te sjouwen. dat is denk ik voor veel mensen hier een belangrijke reden om hem te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het, heb momenteel de MDA Compact en ben blij dat ik maar 1 ding mee hoef te nemen...
Altijd alles bij de hand.

Vind het gewoon jammer en een gemis dat de vario 2 geen VGA scherm heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
En een uitgebreide review inclusief foto's genomen met de TyTN: http://msmobiles.com/news.php/5368.html

(link kan in de startpost?)

[ Voor 17% gewijzigd door Tinto op 12-07-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mboots schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:52:
En een uitgebreide review inclusief foto's genomen met de TyTN: http://msmobiles.com/news.php/5368.html

Nou echt uitgebreidt vind ik die review niet hoor. Meer foto's van het apparaat als wat anders. En dat filmpje; wat duurt het lang zeg voordat die telefoon opgestart is.

Ze gaan niet echt in op de snelheid van het apparaat, zou wel eens willen weten hoe het met tom-tom draait etc. Ook of wifi goed werkt. De camera geloof ik voor de rest wel, is leuk maar echt kwaliteit heb je toch niet. Erg scherp leek me dat flash-lampje me niet in het filmpje.

Verder valt het formaat mij nog niet tegen, als hij langs de meteor staat dan valt op dat hij iets dikker is maar dat valt nog reuze mee. Ook lijkt het toetsenbord goed te werken, althans voor zover je in het filmpje kunt zien.

Ook het geluid als hij mp3's afspeelt ofzo krijgen we niets over te weten, hoe is het om filmpjes op te kijken?? etc. etc.

Kortom echt uitgebreid zou ik deze review nog niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:10:
[...]

Nou echt uitgebreidt vind ik die review niet hoor.
Uitgebreidt? :'(

Het is in elk geval de meest uitvoerige review die tot nu toe is verschenen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tinto op 12-07-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
mboots schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:00:
[...]

waar staat de filmpje ervan? Ik kan het niet vinden. wel zag ik de links voor de plaatjes.

En iemand anders had close-up foto's gemaakt met het aparaat. Maar ik kan ze niet meer terug vinden. Het is nog op dit Forum. Die waren veel mooier en scherper.

[ Voor 22% gewijzigd door Sulo op 12-07-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
nog een review:
http://www.pocketpt.net/f...ex.php?showtopic=9878&hl=

pocketinfo is er ook een aan het maken, die zijn meestal wel goed, maar ik weet niet wanneer hij klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mboots schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:00:
[...]

Sorry dat jij je zo aan die dt stoort. Een mens kan zich ook wel eens vertypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 03:32
@hoedje en andere mensen die zich beperkt voelen door het formaat: Dit valt supermee, en je moet wat overhebben voor een toestel dat zowat alles in huis heeft. Ik kan me zo ergeren aan mensen die zeggen, jezus wat een koelkast... mensen, we hebben het hier over een apparaat dat enkele tientallen MILLImeters dik is, geen centimeters of meters.

Voor de rest, ik hoop dat die prijs van vodafone of een tikfout of vodafone only is wat dit zou compleet uit verhouding staan met de prijzen van andere apparaten en bijvoorbeeld de wizard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Silvos schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:45:
@hoedje en andere mensen die zich beperkt voelen door het formaat: Dit valt supermee, en je moet wat overhebben voor een toestel dat zowat alles in huis heeft. Ik kan me zo ergeren aan mensen die zeggen, jezus wat een koelkast... mensen, we hebben het hier over een apparaat dat enkele tientallen MILLImeters dik is, geen centimeters of meters.

Voor de rest, ik hoop dat die prijs van vodafone of een tikfout of vodafone only is wat dit zou compleet uit verhouding staan met de prijzen van andere apparaten en bijvoorbeeld de wizard...
Ik denk dat dat sowieso heel persoonlijk is. Maar ik heb een Magician (Orange M500) gehad en daarna een Prophet (Orange M600). Die twee toestellen kunnen net in een broekzak. Dat is redelijk strak, maar te doen. Dat heb ik ook zeker over voor de extra's die daar tegenover staan.

Ik heb nadat m'n M600 kapot was een Wizard (T-Mobile MDA Vario) gekocht, maar die vind ik gewoon te dik. Die kun je niet in een broekzak stoppen. Dat is gewoon geen porum en het zit niet lekker. Voor zover ik kan zien (afmetingen en foto's) is dat nu nog steeds het geval. Dit in tegenstelling tot een blog die informeerde (na nameten) dat de TyTN echt veel dunner dan de Wizard zou worden. Dat zie ik gewoon niet. En aangezien die ook nog vierkanter is, is het voor mij geen optie.

Waarschijnlijk ga ik voor een dunner toestel (Samsung i320, 11mm), met veel minder functionaliteit, maar wel een goede broekzakmaat. Dat is een keuze die ieder voor zich moet maken. Dikker dan de Prophet zal ik echter nooit kopen!

Het gespeculeer over de prijs is ook een beetje loos. Wacht maar tot ie te koop is, dan merken we het vanzelf. Ik verwacht zelf dat T-Mobile wel wat leuke acties zal maken. De Qtek/i-Mate varianten waren altijd al veel duurder. En de kans dat de Vodafone variant hier uitkomt is gewoon heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mboots schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:52:

Staat er in onder links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Sulo schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:10:
[...]
waar staat de filmpje ervan? Ik kan het niet vinden. wel zag ik de links voor de plaatjes.
http://x.msmobiles.com/lh/images/tytn/tytn.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Weer wat nieuws:
NTT DoCoMo starts sales of HTC Windows-communicator [ 12-07-2006 14:02 ]

Author: Serge Novikov Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

Today NTT DoCoMo and High Tech Computer Corp. (HTC) have announced the “hTc Z” communicator powered by Windows Mobile 5.0 Japanese edition. DoCoMo starts sales of it late in July.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/htc_1_1_Z.jpg

The main specs of the hTc Z communicator:

* Operating system: Windows Mobile 5.0 Japanese edition, synchronized with Windows Server and Microsoft Exchange Server 2003 SP2, including the support of push technology
* Standard QWERTY-keyboard, more comfortable to work with text, e-mail and so on
* E-mail: POP3 and IMAP4. Multiple e-mail access. The opportunity to edit WORD and EXCEL documents in mail and view PowerPoint and PDF documents
* Dual-mode W-CDMA and GSM/GPRS supporting voice and data transfer
* Bluetooth
* Wireless ActiveSync
* Protected access to the Internet with opportunities of 3G FOMA network
* Compatibility with (IEEE802.11b/g) networks
* Dimensions: 112.5x58x22 mm
* Weight: 176 g
* Standby time: approx. 180-250 hours (WCDMA) / 200 hours (GSM)
* Talk time: approx. 120-240 minutes (WCDMA) / 240-300 minutes (GSM)
* Data transfer: 3G (W-CDMA), GSM/GPRSW-LAN (IEEE802.11b/g)
* LCD: 2.8” TFT, 240x320 pixels, 65536 colors
* Misc: IrDA port, microSD slot, Bluetooth v2.0, miniUSB port
* External camera: 2-megapixel, CMOS with macro mode
* Internal camera: CMOS, 110 K pixel
* Memory: 128 MB/64 MB (Flash/SDRAM)
* Input means: QWERTY-keyboard, touchscreen, scrolling wheel
* OS: Microsoft Windows Mobile 5.0 Japanese-edition with preinstalled MSFP update
* Main applications: Pocket Outlook, Internet Explorer Mobile, Office Mobile, Windows Media Player 10 Mobile, PDF Viewer.
Bron

Hij wordt dus steeds breder beschikbaar. Dat is een erg goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoedje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:15:
[...]

Waarschijnlijk ga ik voor een dunner toestel (Samsung i320, 11mm), met veel minder functionaliteit, maar wel een goede broekzakmaat. Dat is een keuze die ieder voor zich moet maken. Dikker dan de Prophet zal ik echter nooit kopen!
Waarom dan niet gewoon weer een Prophet/S200 kopen? Of wil je percee iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:30:
[...]

Waarom dan niet gewoon weer een Prophet/S200 kopen? Of wil je percee iets nieuws?
wellicht wilt hij toch een toetsenbord dat de s200 niet heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:30:
[...]

Ik ben nog steeds aan 't twijfelen. Maar ik wacht even tot de Samsung uit is, dan kan ze even IR vergelijken. Maar ik neig nu steeds meer naar de i320...
kyddil schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:24:
[...]

wellicht wilt hij toch een toetsenbord dat de s200 niet heeft ;)
Daar zit ook wat in. Zonder Qwerty zou ik een MS Smartphone (of welke telefoon zonder touchscreen) ook niet overwegen.

Edit: Dit verhaal wijst erop dat de Vodafone versie misschien toch in NL uitkomt. Immers als ze samen met Palm een telefoon ontwikkelen, waarom dan ook niet de TyTN uitbrengen: http://www.theunwired.net/?itemid=3174#article.

Edit 2: En op dezelfde site een hele mooie review: http://www.theunwired.net/?itemid=3172#article.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
nog een review met een groot filmpje:

http://mobilitytoday.com/articles/htctytn_first_look.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
leuk filmpje :)
Daar is ie toch snel opgestart. Of kan je dat geen opstarten noemen en is het alleen aan en uitschakelen van het beeldscherm? Heb zelf nog geen smartphone oid dus weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:59:
leuk filmpje :)
Daar is ie toch snel opgestart. Of kan je dat geen opstarten noemen en is het alleen aan en uitschakelen van het beeldscherm? Heb zelf nog geen smartphone oid dus weet het niet.
Ik denk dat de lange opstarttijd in dat eerste filmpje een hardware reset was.
Overigens inderdaad een goed filmpje... ensovort :P ...

Dit misschien een alternatief? Best veel functies, helaas geen UMTS, wel WLAN en toch een soort toetsenbord.
Afbeeldingslocatie: http://www.mypdacafe.com/members/terrasmark/ASUS_P525.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:20:
[...]

Dit misschien een alternatief? Best veel functies, helaas geen UMTS, wel WLAN en toch een soort toetsenbord.
Tijd geleden had ik die idd ook als alternatief hier in dit topic geplaatst. Is idd een erg mooie apparaat. alleen wel een stukje groter als ik me niet vergist. Maar moet zeggen dat hij bij mij persoonlijk erg in de smaak valt :) UMTS maakt voor mij toch niet uit want dat hebben ze bij Telfort niet. Wel EDGE maar weet niet of dat bij de asus erop zit.

Lees nu net dat er geen EDGE op zit.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 14-07-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:20:
[...]

hij heeft ook geen WiFi 802.11G, alleen de B variant zit er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:52:
[...]

hij heeft ook geen WiFi 802.11G, alleen de B variant zit er in
Heb ook enkel b op m'n laptop en haal makkelijk tot 350kb/s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:16:
[...]

Heb ook enkel b op m'n laptop en haal makkelijk tot 350kb/s!
Verschil tussen b en g is ook minimaal. Op papier zou g stukken sneller moeten zijn maar in praktijk viel dit vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
G is toch heel belangrijk, dan kun je namelijk op veel meer routers terecht. Immers als je met een b apparaat op een router gaat zitten, dan worden automatisch alle apparaten op b gezet. Dus het is bijna een must. Verder is het allebei snel zat voor een telefoon. Als je die ASUS overweegt, dan kun je beter gaan voor de Prophet, die heeft ook G en EDGE. Hij is daarnaast al te koop en een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Mensen! Het gaat misschien niet over b of g netwerk, maar ik heb beter nieuws:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=TYTN_EU

De TyTN komt over (geschat) 3 dagen in die online shop, voor een (hoge, maar door mij wel verwachtte) prijs van: €784.95

Volgens mij is dit nieuw... zo niet, sorry.

Mijn eerste post overigens hier, cool forum, keek hier al tijden terug voor mijn nu Qtek 9100 en wat overclock dingetjes voor mijn PC, maar nooit echt de tijd genomen om me aan te melden, bij deze...

Take care!
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoedje schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:00:
G is toch heel belangrijk, dan kun je namelijk op veel meer routers terecht. Immers als je met een b apparaat op een router gaat zitten, dan worden automatisch alle apparaten op b gezet. Dus het is bijna een must. Verder is het allebei snel zat voor een telefoon. Als je die ASUS overweegt, dan kun je beter gaan voor de Prophet, die heeft ook G en EDGE. Hij is daarnaast al te koop en een stuk kleiner.
Tja maar dan heb je helemaal geen toetsen. Bij de Asus heb je in ieder geval nog toetsen, als is het geen qwerty toetsenbord.
Maar goed Asus valt bij mij al af omdat hij geen edge heeft, iets waar ik denk ik wel gebruik van ga maken als ik zo´n toestel heb. Maar idd de prophet speelt wel in mijn gedachte rond.
Rik.Reinink schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:49:
Mensen! Het gaat misschien niet over b of g netwerk, maar ik heb beter nieuws:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=TYTN_EU

De TyTN komt over (geschat) 3 dagen in die online shop, voor een (hoge, maar door mij wel verwachtte) prijs van: €784.95

Volgens mij is dit nieuw... zo niet, sorry.

Mijn eerste post overigens hier, cool forum, keek hier al tijden terug voor mijn nu Qtek 9100 en wat overclock dingetjes voor mijn PC, maar nooit echt de tijd genomen om me aan te melden, bij deze...

Take care!
Rik
Tja Expansys staat erg vaak met hele optimistische tijden te pronken. De TyTN heeft er al eerder op gestaan maar is er toen ook weer afgehaald. Dus voorlopig eerst zien dan pas geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik.Reinink schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:49:
(...)

Take care!
Rik
in dat geval welkom op GoT! :)

Deze is wel vet voor in de startpost, om de tyt'n zijn naam eer aan te doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://gizmodo.com/assets/resources/2006/06/cht900.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
OT..
Asus zou m.i. altijd af moeten vallen tenzij je geen ondersteuning wilt.
Want dan zit je bij Asus goed. De ondersteuning is er gewoon bijna niet.
/OT

OT2
802.11G is niet alleen maar Wifi Snelheid maar ook Wifi beveiliging.
/OT2

Ik vond het in in fimpje nogal lang duren voordat het apparaat was opgestart.
In principe doe je dit weinig natuurlijk maar je zult net zien dat de bekende softreset nodig is als je het net niet kunt gebruiken.
Al met al ben ik nog steeds erg benieuwd naar dit apparaatje en ik vraag me dan ook af of ik wel kan wachten totdat er een aanbieding komt voor dit apparaat. (Kans is ook reeel dat ik er gewoon het volle pond voor betaal omdat ik niet kan wachten.) ;)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hij is bij onze oosterburen nu beschikbaar:
O2 XDA trion available for purchase at O2 Germany
July 13, 2006 [Pocket PC phone]
O2 XDA trion is a HTC Hermes Pocket PC phone, that is branded by O2. It looks like O2 Germany is the first place (distributor or operator) in the world that is offering commercially this phone!

This phone is thick (in the sense "not thin") but apart from that it has several powerful features, what makes it one of the most powerful Windows Mobile phones!

Some highlights about this Pocket PC phone:

* Windows Mobile 5.0 PocketPC AKU2 (MSFP)
* TFT Touchscreen 240 x 320 Display with 65.536 colors
* integrated slide-out keyboard
* 2 megapixel camera with photo light (such weaker flash) and macro function
* video calling camera in QCIF resolution
* integrated Bluetooth 2.0 and Wireless LAN (Wi-Fi)
* memory: 128 MB ROM, 64 MB RAM
* processor: 400 Mhz Samsung CPU
* mobile email access with Microsoft Outlook Mobile
* mobile Internet access with Microsoft Internet Explorer Mobile
* Microsoft Office Mobile (Excel, Word, Powerpoint mobile)
* price: 700 Euro = 890 U.S. dollars = 480 British pounds

To learn more or to purchase this phone online directly from O2 click here.
http://msmobiles.com/news.php/5373.html

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 14-07-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
ReVolpe schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:33:
Al met al ben ik nog steeds erg benieuwd naar dit apparaatje en ik vraag me dan ook af of ik wel kan wachten totdat er een aanbieding komt voor dit apparaat. (Kans is ook reeel dat ik er gewoon het volle pond voor betaal omdat ik niet kan wachten.) ;)
:) Agreed... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een vraag die niet goed te beantwoorden is.

maar hebben jullie enig idee of het zinnig is om op de vario 2 te wachten.

als ik zo de prijzen zie ( zijn dan nog wel geen officiele prijzen maar toch)

schrik ik toch een beetje.

ik zoek gewoon een telefoon waar je mee kan bellen.
waar tom tom op kan en waar je mee op internet kan.

als dat gewoon werkt ben ik tevreden.

ik heb geen idee of de mda vario 2 zoveel meer voordelen heeft voor de "gewone gebruiker"

iemand een goede suggestie???

ik weet dat ik nu om meningen vraag, maar zou toch graag een reaktie willen!

in ieder geval alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:17:

ik heb geen idee of de mda vario 2 zoveel meer voordelen heeft voor de "gewone gebruiker"

Dat is een vraag waar velen mee zitten. Ten eerste moet je jezelf afvragen denk ik of je percee een Qwerty toetsenbord wil. Zo niet, dan zou ik niet op de TyTN wachten. WIl je wel een Qwerty toetsenbord dan moet je je afvragen of je op de TyTN wacht of voor bijv de Qtek 9100 wil gaan. Leg gewoon de verschillende specs van verschillende telefoons naast elkaar en dan kan je zelf kiezen wat je wil.
Alleen voor internet en tomtom en bellen kan je net zo goed een andere tel nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:40:
[...]

Dat is een vraag waar velen mee zitten. Ten eerste moet je jezelf afvragen denk ik of je percee een Qwerty toetsenbord wil. Zo niet, dan zou ik niet op de TyTN wachten. WIl je wel een Qwerty toetsenbord dan moet je je afvragen of je op de TyTN wacht of voor bijv de Qtek 9100 wil gaan. Leg gewoon de verschillende specs van verschillende telefoons naast elkaar en dan kan je zelf kiezen wat je wil.
Alleen voor internet en tomtom en bellen kan je net zo goed een andere tel nemen denk ik.
qwerty toetsenbord lijkt me wel erg handig! voor sms en word enz

ik wil of de 9100 of de tytn.
ik vraag me alleen af of de tytn zoveel beter is om op te wachten.
ik snap dat er veel meer dingen opzitten.
maar is zijn die dingen ook echt nodig (umts, 2,1 mega pixel, jogdail) als je hem gewoon voor de standaard dingen wlt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:03:
[...]

qwerty toetsenbord lijkt me wel erg handig! voor sms en word enz

ik wil of de 9100 of de tytn.
ik vraag me alleen af of de tytn zoveel beter is om op te wachten.
ik snap dat er veel meer dingen opzitten.
maar is zijn die dingen ook echt nodig (umts, 2,1 mega pixel, jogdail) als je hem gewoon voor de standaard dingen wlt gebruiken!
Ik denk dat je deze vraag toch echt zelf moet beantwoorden. Als je van plan bent gebruik te gaan maken van UMTS, dan kun je beter wachten op de Tytn. Als je behoefte hebt aan een betere camera (die van de wizzard/9100/vario1 is echt brak) dan kun je beter wachten op de Tytn, of een andere telefoon met een betere camera kopen. Jogdail kan ook iets zijn waar jij op wilt wachten. De Vario 1 is daarentegen een stuk goedkoper, je hoeft er niet op te wachten en de batterij zal wat langer meegaan.
Kortom: je moet zoals met alle keuzes in het leven voor jezelf afwegen wat de beste keus is.

Zelf kies ik voor de Tytn, omdat ik misschien van plan ben om UMTS te gaan gebruiken, omdat ik een beetje redelijke foto's wil kunnen maken en omdat het toetsenbord een stuk fijner is. En belangrijkste vind ik de processorsnelheid, want de Wizzard is voor Skype en andere lompe applicaties wel aan de langzame kant.
Enige wat ik voor mezelf nu nog aan het bedenken ben is of het toetsenbord wel echt zo'n must is. Ik vind het wel handig voor MSN maar of je daar in de praktijk nou echt zoveel gebruik van gaat maken?

Tot zover mijn overpeinzingen, vanaf nu zal ik ze weer voor mezelf houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En ook niet geheel onbelangrijk, als je op 1 review af moet gaan is de geluidskwaliteit tijdens het bellen ook goed. Iets wat bij de vorige HTC telefoons wel eens anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:17:
Sinds een tijdje ben ik van het idee afgestapt een TyTn te kopen. Het enige voordeel van de TyTn ten opzichte van een aantal concurrenten is het breede toetsenbord en HSDPA-ondersteuning. Ik ben erachter gekomen dat voor mij een QWERTY- toetsenbord ook makkelijk te gebruiken is wanneer deze slechts 6 cm breed is en een HSDPA-abo is voor mij voorlopig te duur. Bij mij sprongen vooral de Benq P51 en Fujitsu-Siemens Loox T830 als prima alternatief eruit. Allebei hebben een QWERTY toetsenbord onder het scherm, 416MHz Xscale processor en GPS(!). De Benq is met 6 cm het smalst en heeft een resolutie van 320x240 maar heeft een 1,3 megapixel camera. De Fujitsu-Siemens heeft een 2 megapixel camera en videocall-camera voorop, het scherm heeft echter een 240x240 resolutie en hij is zo'n 7cm breedt.

Bezoek anders eens nieuwemobiel.nl, daar kun je zeer gedetailleerd zoeken op functies die je wilt hebben op je mobiel. Scheelt rondvragen een forum als deze.

Sorrie voor mijn offtopic verhaal maar het zal denk een hoop offtopic vragen (zoals die in de qoute) voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
Even een antwoord op de vraag van TyTN of 9100... Ik zou zeggen, pak iig niet de 9100, ik vind de 200MHz CPU ECHT te langzaam... Als je hem overclocked naar ~ 267MHz dan issie wel te hebben, maar ik vind het geen ideaal toestel, 400MHz daarintegen lijkt me al een HELE verbetering... Ik heb mijn Qtek 9100 net twee maanden, en wil al de HTC TyTN, niet omdat die me zo geweldig lijkt (dat natuurlijk ook wel...), maar omdat deze gewoon echt te sloom is... Had hiervoor een iPAQ RX3715, die was 312MHz... Geweldig...

Ik hoop je/jullie hiermee een beetje geholpen te hebben...

Take Care!
Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Er komt waarschijnlijk ook een orange versie:
Orange SPV M3100 Pocket PC phone:

* Windows Mobile 5.0 AKU 2.3 (push email)
* Samsung 400 MHz processor
* quad-band
* 3G & HSDPA enabled [please note: WITH VIDEO CALLING]
* Wi-Fi 802.11 b/g
* 128 Mb flash ROM + external T-Flash memory slot [micro SD]
* 2 megapixel camera
* photo:

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/orange-spv-m3100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

DaannO schreef op zondag 16 juli 2006 @ 09:55:
Er komt waarschijnlijk ook een orange versie:
[...]
Tsja, bij mij thuis is de ontvangst van Telfort, Orange en T-Mobile helemaal niks. Ik hoop dat of KPN of Vodafone hem ook uitbrengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
beschuit schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:37:
[...]
Tsja, bij mij thuis is de ontvangst van Telfort, Orange en T-Mobile helemaal niks. Ik hoop dat of KPN of Vodafone hem ook uitbrengt...
De vodafone versie staat al in de ts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

DaannO schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:45:
[...]
De vodafone versie staat al in de ts :)
Is dat niet de Duitse versie en is het nog de vraag of Vodafone hem hier ook uitbrengt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ytsejammer schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 16:53:
[...]

Sinds een tijdje ben ik van het idee afgestapt een TyTn te kopen. Het enige voordeel van de TyTn ten opzichte van een aantal concurrenten is het breede toetsenbord en HSDPA-ondersteuning. Ik ben erachter gekomen dat voor mij een QWERTY- toetsenbord ook makkelijk te gebruiken is wanneer deze slechts 6 cm breed is en een HSDPA-abo is voor mij voorlopig te duur. Bij mij sprongen vooral de Benq P51 en Fujitsu-Siemens Loox T830 als prima alternatief eruit. Allebei hebben een QWERTY toetsenbord onder het scherm, 416MHz Xscale processor en GPS(!). De Benq is met 6 cm het smalst en heeft een resolutie van 320x240 maar heeft een 1,3 megapixel camera. De Fujitsu-Siemens heeft een 2 megapixel camera en videocall-camera voorop, het scherm heeft echter een 240x240 resolutie en hij is zo'n 7cm breedt.

Bezoek anders eens nieuwemobiel.nl, daar kun je zeer gedetailleerd zoeken op functies die je wilt hebben op je mobiel. Scheelt rondvragen een forum als deze.

Sorrie voor mijn offtopic verhaal maar het zal denk een hoop offtopic vragen (zoals die in de qoute) voorkomen.
De alternatieven die worden genoemd komen allemaal wel in de buurt van de Tytn, maar volgens mij bestaat er niet een echte concurrent voor de Tytn, d.w.z. met (minstens) dezelde specs/mogelijkheden. Eigenlijk wel jammer in die zin dat er niet echt veel keuzemogelijkheden zijn voor mensen die een tobo willen, UMTS, 240x320 scherm en WLAN. Of zijn die alternatieven er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Misschien dat de opvolger van de qtek 9000 eindelijk aangekondigd/gelanceerd wordt op het moment dat de TyTN een beetje in de markt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:59:
[...]

De alternatieven die worden genoemd komen allemaal wel in de buurt van de Tytn, maar volgens mij bestaat er niet een echte concurrent voor de Tytn, d.w.z. met (minstens) dezelde specs/mogelijkheden. Eigenlijk wel jammer in die zin dat er niet echt veel keuzemogelijkheden zijn voor mensen die een tobo willen, UMTS, 240x320 scherm en WLAN. Of zijn die alternatieven er wel?
P990i? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
beschuit schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Is dat niet de Duitse versie en is het nog de vraag of Vodafone hem hier ook uitbrengt :?
Dat is idd wel zo. Maar ik denk dat dat wel geod komt aangezien de 9100 ook is uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen twee nadelen: symbian (opzich goede os, maar minder bescihikbaarheid van software/activesync misschien ook wel een probleem?) en wlan 802.11b en dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 19:16
Nou lees ik deze topic voor het eerst, en ik weet niet echt zoveel van PDA's af *blush*. Maar zijn dit nou de nieuwste PDA's (nieuwste snufjes etc. :p)? En je kan hier zoveel mee, maar kan je er mee bellen (ik weet dat het een PDA is, maar het zijn allemaal telefoon prodivers die deze PDA's aanbieden).

Of zijn de Qtek 9000 (HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2) etc. nieuwer?

En waarom heeft deze PDA zoveel namen? Waarom niet gewoon 1? Als Vodafone een k750i krijgt noemen ze het ook niet opeens w2843JA-R.

[ Voor 30% gewijzigd door Aubergine op 16-07-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Aubergine schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:11:
Nou lees ik deze topic voor het eerst, en ik weet niet echt zoveel van PDA's af *blush*. Maar zijn dit nou de nieuwste PDA's (nieuwste snufjes etc. :p)? En je kan hier zoveel mee, maar kan je er mee bellen (ik weet dat het een PDA is, maar het zijn allemaal telefoon prodivers die deze PDA's aanbieden).

Of zijn de Qtek 9000 (HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2) etc. nieuwer?

En waarom heeft deze PDA zoveel namen? Waarom niet gewoon 1? Als Vodafone een k750i krijgt noemen ze het ook niet opeens w2843JA-R.
Je leest toch zeker wel met de monitor aan?

Dit staat (bijna) allemaal in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Niks gezien zover... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
D'r moet natuurlijk tevens een kabel zitten tussen PC en monitor, hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Kap aub met die BS en geef anders een hint waar het allemaal staat?

Over bellen heb ik niks gevonden. En of de Qtek9000 beter is / de opvolger / whatever. En de redenen van velen namen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Aubergine schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:51:
Kap aub met die BS en geef anders een hint waar het allemaal staat?
Ik dacht effe (en eigenlijk nog steeds!) dat je ons in de maling neemt, maar vooruit, 't is mooi weer en ik heb goeie zin.
Over bellen heb ik niks gevonden.
Uit topicstart, onder "Specificaties": Netwerk GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
En of de Qtek9000 beter is / de opvolger / whatever.
Even de search-functie gebruiken (zie FAQ van GoT) levert:
HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2
En de redenen van velen namen...
Uit topicstart, onder "Uitvoeringen". Hier staan de verschillen beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
edit: Nvm, thx voor je hulp :p

Valt het RAM geheugen te uitbereiden? Of is hier nog niks bekend over?

[ Voor 91% gewijzigd door Aubergine op 16-07-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Aubergine schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:10:
edit: Nvm, thx voor je hulp :p

Valt het RAM geheugen te uitbereiden? Of is hier nog niks bekend over?
Nee dat niet. Alleen het opslag geheugen valt uittebreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook echt te twijfelen welke telefoon ik dadelijk moet gaan nemen.
Mijn abbo loopt over een maand of 2 af en kan dan weer een nieuwe telefoon pakken.
Wil er sowieso GPS op kunnen draaien en ook Wifi zou mooi zijn.
Qwerty toetsenbord hoeft niet zo erg.
daarom viel mijn oog ook op de Mitac Mio A701. Mooi dingetje, 416Mhz processor, ingebouwde GPS, alleen geen wifi. Kan dit wel via een wifi-sd-card??
Ik ben er nog niet uit, moet zeker wel een lekker snelle PDA worden. Heb met de vario-I een paar keer gewerkt maar die is echt TE sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Valt deze TyTN in je broekzak mee te nemen :p? Of zijn ze nog steeds niet uit in NL?

[ Voor 30% gewijzigd door Aubergine op 17-07-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Aubergine schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:50:
Valt deze TyTN in je broekzak mee te nemen :p? Of zijn ze nog steeds niet uit in NL?
Het lijkt me het makkelijkst als je eerst eens de topics van de HTC Wizard (link in topicstart) gaat lezen, opdat je een idee krijgt wat zo'n toestel allemaal kan.
Daarin (vooral in de eerste delen) wordt ook tot in den treure (offtopic) gediscussieerd over de grootte. De HTC TyTN wordt, geloof ik, 2 mm dunner. Dan kun je zelf een idee vormen of dat voor jou acceptabel is of niet. De een draagt graag hotpants, de ander baggy trousers.
Maar nogmaals, lees eerst eens die topics door, en vervolgens de topicstart van dit topic voor de verschillen van de TyTN ten opzichte van de Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aubergine schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:50:
*zucht*

Ik zou zeggen, kijk even in het topic. Daar is het voor, om alle vragen die er zijn te beantwoorden. Anders hadden we het net zo goed kunnen beperken tot de TS en de laatste post en alles daar tussenin kunnen verwijderen.

Je moet hier niet hap klare blokken verwachten, zelf ook een beetje initiatief tonen kan echt geen kwaad!

Om op je vraag terug te komen. Nee hij is nog niet uit in Nederland. Wel zijn de afmetingen al bekend (zie de TS). Zou zeggen wees creatief en schat zelf even in hoe groot hij dan is en of dat in je broekzak past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:06
leuk telefoontje, heb zelf sinds kort de wizard, en een klein beetje spijt dat ik niet op deze heb gewacht. ik vind wel dat het scherm ook wel een upgrade had kunnen gebruiken, 640*480 mag tegenwoordig toch wel, 320*240 is niet je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
volgens mij kloppen de afmetingen in het TS niet,
er staat namelijk:
111 mm in length, 57 mm in width and the depth comes out at 22 mm (actually only 21 mm without the protrusions at the top and bottom of the device).
terwijl HTC zelf zegt:
112.5mm (L) x 58mm (W) x 21.95mm (T)
bron: http://europe.htc.com/pdf...766_TyTN_PRODSHT_FRNT.PDF

[ Voor 13% gewijzigd door jasperv525 op 17-07-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:00:
leuk telefoontje, heb zelf sinds kort de wizard, en een klein beetje spijt dat ik niet op deze heb gewacht. ik vind wel dat het scherm ook wel een upgrade had kunnen gebruiken, 640*480 mag tegenwoordig toch wel, 320*240 is niet je-van-het.
Grafisch ziet het scherm v d vario 1 er voldoende uit naar mijn mening, site's zien er goed uit en plaatjes zijn ook duidelijk. Maargoed, kan altijd beter, wellicht in de vario 3 of 4. Ik persoonlijk wacht op de vario 5 deze zal mijn leven veranderen :) Dit zal een 'alles-in-een-leven-device' zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jasperv525 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:13:
volgens mij kloppen de afmetingen in het TS niet,
er staat namelijk:
111 mm in length, 57 mm in width and the depth comes out at 22 mm (actually only 21 mm without the protrusions at the top and bottom of the device).
terwijl HTC zelf zegt:
112.5mm (L) x 58mm (W) x 21.95mm (T)
bron: http://europe.htc.com/pdf...766_TyTN_PRODSHT_FRNT.PDF
Ik heb het aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 03:32
De prijs zal wel hoog liggen, maar dat is niet wat me zorgen baart. Wat ik hoop is dat T-mobile de hermes layout gebruikt voor de Vario 2. Als dat wordt gedaan is dit (voor mij) ongeveer de ideale telefoon. Gecombineerd met t-mobile flex heb je dan overzichtelijke abonnementskosten, en alle diensten die je je maar kunt wensen. Ik hoop dat ook dat t-mobile dat design recht zet, anders ga ik toch weer twijfelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
op Pocketinfo.nl valt op het forum te lezen dat de TyTN (zeer waarschijnlijk) vanaf morgen verkrijgbaar is in Nederland. _/-\o_

Smartphonestunts.nlheeft de TyTN al toegevoegd voor een prijs van 699,- euro.

Helaas is het artikel op priwatch nog niet te vinden.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReVolpe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:10:
op Pocketinfo.nl valt op het forum te lezen dat de TyTN (zeer waarschijnlijk) vanaf morgen verkrijgbaar is in Nederland. _/-\o_

Smartphonestunts.nlheeft de TyTN al toegevoegd voor een prijs van 699,- euro.

Helaas is het artikel op priwatch nog niet te vinden.
Moehahahaha die prijzen, voor dat geld heb je 3 x Mda Vario I.
Over 3 maanden vernieuwen, hoop dat de prijs is gedaald anders gaat ik opzoek naar alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Die prijs is heel realistisch. De operator branded modellen zullen iets goedkoper zijn (+/- 100-150 euro) en i.c.m. een abbo zul je wel redelijk prijzen krijgen. Maarja hij zal wel iets duurder zijn dan een Wizard...

Overigens zijn er inmiddels ook foto's van de Orange versie, en die zal net als de O2 en Vodafone versie afgeleidt zijn van de Hermes. Volgens mij krijgt alleen T-Mobile de TyTN variant:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/sporkguy/M3100-open.jpg

Ik ben heel benieuwd of de TyTN en Hermes even dik zijn, want als je deze foto bekijkt, dan zie je dat de Orange M3100 (Hermes) en T-Mobile Vario (Wizard) even dik zijn:

Afbeeldingslocatie: http://content.modaco.net/sporkguy/M3100-side.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Idd, de orange versie stond al in de ts. Ziet er wel net en strak uit. Echter heeft een interne bron bij dangaard gezegd dat ze hem krijgen en staat hij nog niet op de site.

Alleen is het probleem bij dangaard dat hun levertijd wat de wensen over laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Kopen maar? Met een leuk T-Mobile abonnement, de prijs lijkt nog te doen (met 2 jaar weliswaar)

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=161

[ Voor 9% gewijzigd door Zyphrax op 17-07-2006 19:44 ]

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Hoedje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:02:
Die prijs is heel realistisch. De operator branded modellen zullen iets goedkoper zijn (+/- 100-150 euro) en i.c.m. een abbo zul je wel redelijk prijzen krijgen. Maarja hij zal wel iets duurder zijn dan een Wizard...

Overigens zijn er inmiddels ook foto's van de Orange versie, en die zal net als de O2 en Vodafone versie afgeleidt zijn van de Hermes. Volgens mij krijgt alleen T-Mobile de TyTN variant:

[afbeelding]

Ik ben heel benieuwd of de TyTN en Hermes even dik zijn, want als je deze foto bekijkt, dan zie je dat de Orange M3100 (Hermes) en T-Mobile Vario (Wizard) even dik zijn:

[afbeelding]
Ik neem aan dat de dikte niet veel uitmaakt omdat alleen het frontje anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zyphrax schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:42:
Kopen maar? Met een leuk T-Mobile abonnement, de prijs lijkt nog te doen (met 2 jaar weliswaar)

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=161
Ik wacht toch nog even totdat hij bij T-Mobile ligt..
Dan krijg je waarschijnlijk ook nog korting omdat je Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal erbij neemt...
Plus de korting die je zou krijgen als je je abbonemen verlengt...

T-Mobile verwacht hem binnen een maand... Vind je het dan alsnog niks, dan kan je altijd nog een andere nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 25-09 20:15
Beetje OT vraagje denk... maar hier komt ie: Kun je GPRS gewoon gebruiken met T-mobile Flex 15? Ik heb verder geen extra paketten, gewoon standaard 15 euro p maand.

Ik heb namelijk al een beetje gezoch op de T-mobile site en daar vind ik wel spul over t-zones, maar ik weet niet of dat hun benaming is voor gprs...

Anyways, simpel samengevat: Ik heb T-Mobile Flex 15, kan ik hier GPRS bij gebruiken zonder extra pakketen aan te schaffen?

Oeh, en als iemand een antwoord heeft: Kun je me dan ook de tarieven vertellen?

Bij voorbaat dank :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.