HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, maar wat me trouwens ook opvalt, is dat T-mobile pas vanaf vorige maand een beetje actief reclame is gaan maken voor de Vario en/of PIT. Waarschijnlijk omdat het nog in de kinderschoenen stond. Vriend van mij heeft al paar maanden een vario, maar toen was het nog niet zo bekend als nu.

Heeft er trouwens iemand misschien cijfers van het aantal verkochte mda vario's 2006 ?
Aantal Pocket Internet Totaal ( PIT ) Gebruikers ?

Misschien cijfers, met marktaandeel van t-mobile ? ( klanten in miljoenen ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Wachten is altijd vervelend, maar van de andere kant krijg je meer waar voor je geld dat je voor je huidige telefoon hebt betaald.

Verder neem ik aan dat je bij de Vario 2 ook PIT kunt krijgen,
maar weet iemand wat de snelheid hier ongeveer van is, ik neem aan dat het via umts gaat ipv via gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:59:
...
Jammer zou het zijn als een provider het eerste recht heeft en zelf problemen ziet in de release wegens problemen op de ROM, want de ROM is provider based en dus kan dat inhouden dat functionaliteit zoals de provider het wenst uit te brengen de gehele release van het Hermes platform tegenhoudt.
Dit geloof je toch zeker zelf niet? Je denkt toch niet dat KPN, Vodafone, Orange en alle andere grote spelers op die markt, hun release moeten uitstellen omdat een concurrent aan het rommelen is met een ROM?

Als er sprake is van een eerste alleenrecht voor T-Mobile, dan zal dat gelden tot een bepaalde datum. Anders zouden alle andere providers hun reclame-campagnes, hun afspraken met partners en afnemers en dergelijke, allemaal moeten gaan veranderen en uitstellen omdat T-Mobile toevallig hun eigen ROM niet op tijd in orde krijgt. Beetje onwaarschijnlijk, hè?

Verder lijkt het me overbodig om te gaan speculeren over data, enkel aan de hand van wat een of ander mannetje in dienst van een telefoonboer zich eens laat ontvallen. Als ze echt concreet weken gaan noemen is het wat anders, maar zolang het over kwartalen gaat is het puur koffiedik kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verder lijkt het me overbodig om te gaan speculeren over data, enkel aan de hand van wat een of ander mannetje in dienst van een telefoonboer zich eens laat ontvallen. Als ze echt concreet weken gaan noemen is het wat anders, maar zolang het over kwartalen gaat is het puur koffiedik kijken.
Inderdaad en daar kunnen we het best bij houden. Het heeft geen zin meer om te voorspellen wanneer hij uitkomt. Iedereen heeft nu een globaal idee, en totdat er mee concreet nieuws is, kunnen we beter dit onderwerp laten rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, je denkt toch niet dat concurenten van T-mobile gaan wachten met het uitbrengen van hun versie. Misschien dat de Vario 2 dan nog niet uitkomt, maar dat je al wel de telefoon als qtek 9600 of als jasjam i-mate kunt krijgen. Zou niet slim zijn van T-mobile, want dan lopen er een hoop klanten weg die op dit dingetje aan het wachten zijn. Als tmobile zou wachten met het uitbrengen van de vario 2 om welke reden dan ook, is hij sowieso verkrijgbaar als qtek 9600 ergens los te koop, maak je hem simlock vrij en sluit je een simonly + pit af. Simpel genoeg...maar waarom al die moeite als je maandje moet wachten...we kijken na de zomer wel verder :) dan loopt me abbo af, 01-09-2006 en zover is het nog lang niet, dus k blijf lekker fantaseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er eigenlijk alternatieven voor de hermes (dus een device met qwerty en wifi)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:53:
zijn er eigenlijk alternatieven voor de hermes (dus een device met qwerty en wifi)?
Denk aan de palm, of de hp serie. Echter het toetsenbord van htc blijft uniek. Google is you`re vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:52
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:53:
HP levert een serie die aan die eisen voldoen, zogenaamde 'mobile messenger'. Zoek bijvoorbeeld maar eens naar de HW6515. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de vormgeving echt beroerd vind... Dan ziet mijn Treo 650 er veel beter uit!

Maar als de prijs redelijk is, dan wordt de Vario 2 waarschijnlijk wel mijn volgende smartphone. In november loopt mijn abo af, dus ik heb nog even de tijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Astra_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:56:
[...]

HP levert een serie die aan die eisen voldoen, zogenaamde 'mobile messenger'. Zoek bijvoorbeeld maar eens naar de HW6515. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de vormgeving echt beroerd vind... Dan ziet mijn Treo 650 er veel beter uit!

Maar als de prijs redelijk is, dan wordt de Vario 2 waarschijnlijk wel mijn volgende smartphone. In november loopt mijn abo af, dus ik heb nog even de tijd... :)
De HP is idd een goed alternatief, alleen vind ik hem voor een telefoon te groot. Maar de ingebouwde GPS is wel handig. Erg jammer dat dit niet in de Hermes zit.
Maar zoals het er nu naar uit ziet zijn er dus geen goede alternatieven, dus vanaf nu wordt het turven op de muur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Idd is wel enigzinst een bevestiging wat ik steeds meer op internet lees. Het wordt dus toch een 400mhz cpu wat dus wel lekker is. Hier kunnen we zowat wel vanuit gaan omdat meerdere bronnen dit dus bevestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
http://www.engadgetmobile...xda-trion-for-o2-germany/

hier zeggen ze dat de T-mobile variant een 300 mhz processor krijgt
en die van O2 een 400 mhz, beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jasperv525 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:59:
http://www.engadgetmobile...xda-trion-for-o2-germany/

hier zeggen ze dat de T-mobile variant een 300 mhz processor krijgt
en die van O2 een 400 mhz, beetje vreemd
Als je dat andere artikel leest, zie je dat ze er op terug komen. Want er blijkt dat htc heef besloten om ze allemaal met een 400mhz uit te rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:50:
[...]

De HP is idd een goed alternatief, alleen vind ik hem voor een telefoon te groot. Maar de ingebouwde GPS is wel handig. Erg jammer dat dit niet in de Hermes zit.
Maar zoals het er nu naar uit ziet zijn er dus geen goede alternatieven, dus vanaf nu wordt het turven op de muur...
Nee, dat is niet de HW6515, die is zonder GPS. De HW6915 is mét. Maar hij is nog wel te doen hoor, qua grootte. Niet heel veel groter als mijn Treo bijvoorbeeld. Ik vind hem alleen lelijk ;)

Wat ik overigens niet van de Hermes vind, dat lijkt me best ideaal, toetsenbordje wanneer je hem nodig hebt, en anders gewoon een vrij compact apparaat. Ben erg benieuwd naar de prijs icm een nieuw abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Astra_ schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:26:
[...]

Nee, dat is niet de HW6515, die is zonder GPS. De HW6915 is mét. Maar hij is nog wel te doen hoor, qua grootte. Niet heel veel groter als mijn Treo bijvoorbeeld. Ik vind hem alleen lelijk ;)

Wat ik overigens niet van de Hermes vind, dat lijkt me best ideaal, toetsenbordje wanneer je hem nodig hebt, en anders gewoon een vrij compact apparaat. Ben erg benieuwd naar de prijs icm een nieuw abo.
De prijs kan ik misschien morgen een update over geven. Ik dacht ergens de inkoop prijs gezien te hebben van de jasjam. Ik ga morgen, als ik het niet vergeet, even goed kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 16:46
_Astra_ schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:26:
[...]Nee, dat is niet de HW6515, die is zonder GPS. De HW6915 is mét. [...] .
Dat is niet waar. De HW6515 heeft wél GPS.
Het grootste verschil tussen beide modellen is dat HW6915 (i.t.t. de HW6515) ingebouwde WiFi heeft, en gebruik maakt van Microsoft Mobile 5.0.

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Oke, het gaat hier nog omde hermes. Als iemand over de hp`s wil hebben, kan je beter in het desbetreffende topic er over praten :) Dat houdt het verhaal hier wat centraler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens MSMobiles.com staat hij ook al op de O2 site en een wat grotere afbeelding. Alleen daar is hij blijkbaar ook meteen vanaf gegooid, aangezien hij alleen nog via de cache van google ( _/-\o_ ) is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Ik heb onlangs een MDA Pro gekocht en informeerde vooraf bij een T-Mobile Shop wanneer zij de MDA Vario verwachten: Begin september 2006. Dus nog even geduld of anders een MDA pro kopen.......

})

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
JeeVee schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:05:
Ik heb onlangs een MDA Pro gekocht en informeerde vooraf bij een T-Mobile Shop wanneer zij de MDA Vario 2 verwachten: Begin september 2006. Dus nog even geduld of anders een MDA pro kopen.......

})
Denk ik zo :P
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:45:
Volgens MSMobiles.com staat hij ook al op de O2 site en een wat grotere afbeelding. Alleen daar is hij blijkbaar ook meteen vanaf gegooid, aangezien hij alleen nog via de cache van google ( _/-\o_ ) is te vinden.
Hij stond al een keer eerder op de o2 site. Geloof dat iemand anders in dit topic het al liet zien. Maar er zit vooruitgang in zn komst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:09:
Hij stond al een keer eerder op de o2 site. Geloof dat iemand anders in dit topic het al liet zien. Maar er zit vooruitgang in zn komst _/-\o_
Ik had nog niet eerder gezien dat hij daadwerkelijk op de O2 site stond. Maar dit geeft, denk ik, wel aan dat er schot in de zaak zit.

Het feit dat T-Mobile medewerkers bijvoorbeeld september aan zou geven als releasedatum zou een commerciële overweging van T-Mobile kunnen zijn. Zoals deze reactie...
Ik heb onlangs een MDA Pro gekocht en informeerde vooraf bij een T-Mobile Shop wanneer zij de MDA Vario verwachten: Begin september 2006. Dus nog even geduld of anders een MDA pro kopen.......
...aangeeft hopen ze met deze (late) releasedata voorkomen dat mensen hun aankoop uit gaan stellen, totdat het nieuwe model komt. Zo verkopen ze de lading oude Wizzard's aan de mensen die geen geduld hebben. Daarom zijn de telecombedrijven waarschijnlijk ook zo terughoudend met het maanden van tevoren aangeven dat er een opvolger van een bepaald type PDA komt.

Persoonlijk denk ik dat de release wel eens een stuk eerder zou kunnen zijn dan dat nu verwacht wordt. (Ik zeg begin augustus...weddenschapje?)
Maar misschien redeneer ik wel te ver door (kom maar op met jullie commentaar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Persoonlijk denk ik dat de release wel eens een stuk eerder zou kunnen zijn dan dat nu verwacht wordt. (Ik zeg begin augustus...weddenschapje?)
Maar misschien redeneer ik wel te ver door (kom maar op met jullie commentaar ;)
Wat wel een duidelijke factor, is dat de hermes eerder uit komt in duitsland dan in holland. Ik durf het eerlijk gezegd nog niet te zeggen, maar ik denk ergens rond augustus of september. Maar het is voor mij nog te onduidelijk, mede omdat er relatief zo weinig over bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Augustus? Denk het niet echt.. Da's midden in de vakantieperiode, geen enkele fabrikant/leverancier die dan een grote introductie doet. Er is immers geen publiek, da's allemaal op vakantie. September lijkt me een hele goede kandidaat voor een intro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile wil van zijn oude vario's af, dus slijt deze nu massaal met veel reclame en media aandacht.

Vario 2 denk ik in begin September, want de 1e mag ik me abbo verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 22:44

djidee

Mr. Slungel

doe augustus maar, dan moet ik verlengen namelijk, anders maar een vario1, zoveel verschil zal het niet zijn (zit ook nog steeds te kijken naar w900i of broertjes/zusjes daarvan (nu een k700i))

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je maar misschien beter even wachten of nog maandje door laten lopen.
Want zoveel verschil is er dus wel, stuk sneller etc.
Maar als je voor de goedkope optie gaat, er zullen de komende tijd wel meerdere aanbiedingen komen. 16p/m+9.50 ( 1 jaar, zonder bijbetaling, vario gratis )
belnu.nl gms.nl typhone.nl studentenmobiel.nl t-mobile.nl etc.
Beetje rondsurfen, en je vind wel iets wat bij je past.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een teken dat de vario 2 eraan zit te komen.

als je een vario 1 besteld is de levertijd een stuk langer dan het eerst was.

ik heb op t-mobile.nl gekeken of ze nog mooie aanbiedingen hebben met de vario 1.

en nu staat er ineens als ik hem wil samenstellen dat de leveringstijd langer is.

dus misschien is de produktie al verlaagd of misschien wel stop gezet al.

en moeten ze die dingen overal en nergens vandaan halen.

of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:47:
misschien een teken dat de vario 2 eraan zit te komen.

als je een vario 1 besteld is de levertijd een stuk langer dan het eerst was.

ik heb op t-mobile.nl gekeken of ze nog mooie aanbiedingen hebben met de vario 1.

en nu staat er ineens als ik hem wil samenstellen dat de leveringstijd langer is.

dus misschien is de produktie al verlaagd of misschien wel stop gezet al.

en moeten ze die dingen overal en nergens vandaan halen.

of zie ik dat verkeerd?
Of: Door het grote succes van de aanbieding raken ze gewoon erg snel door hun voorraad heen. Hierdoor moeten ze bij bestellen, waardoor de levertijd langer wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan ook.

alleen de aanbiedingen die ik nu steeds in de folders zie die is er al een tijdje.

dus geloof niet echt dat de vario 1 ineens zo hard gaat lopen, zeker omdat nu alweer een tijdje bekend is dat de vario 2 gaat komen. veel mensen wachten toch met de aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben geen voorraad meer, ze bestellen nu kleine partijen afhankelijk v d vraag.
Dus dan hoop ik maar dat als de Vario 2 er komt, dat ze dan wel een voorraad hebben.
Want het zou erg jammer zijn als 10.000 enthousiaste klanten nog een maand langer moeten wachten :) Omdat ze er slechts 1000 op voorraad hadden.

Trouwens, weet iemand waar ik cijfers kan vinden:
- Hoeveel klanten t-mobile heeft ?
- Hoeveel % van die klanten Pocket Internet Totaal heeft ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:00:
Ze hebben geen voorraad meer, ze bestellen nu kleine partijen afhankelijk v d vraag.
dat is dan toch een teken dat er een einde zit te komen aan de vario1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:32:
[...]

dat is dan toch een teken dat er een einde zit te komen aan de vario1.
Je zult er na de introductie nog wel aan kunnen komen.
Zijn altijd meerdere aanbieders, maar na verloop van tijd zal deze verdwijnen.

Waarom de vario 1 als de vario 2 er is, kostenbesparing ?
Als je beetje goed rondkijkt, of babbelt met Klantenservice'verlening' krijg je hem gratis met abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja indd.

vario 1 nog wel te krijgen alleen lijkt het me wel een teken dat de vario 2 er toch wel binnekort aan zit te komen ( sneller dan we denken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat begin aug me abo afloopt en ik dan een nieuwe gsm ga uitzoeken.
ben bang dat de vario 2 er dan nog niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Denk dat het er niets mee te maken heeft, toen de Vario 1 kwam zijn er ook nog een hoop normale MDA compacts verkocht met leuke aanbiedingen erom heen, misschien ook wel doordat het een groot succes was en niet kapot te krijgen is, in tegenstelling tot de Vario, die voortdurend terug komt.
Ook was de 9600 een maand geleden nog vol met bugs die eruit moesten, het zou best kunnen dat ze hem aan het finishen zijn, maar ik denk dat het zeker nog wel een maand of wat duurt voordat de boel op de markt gezet wordt.
Zolang er nog niets in Germany is gerealesed wordt er ook niets in NL gereleased...

Denk niet dat zulke cijfers openbaar worden gemaakt ivm met concurrentie beding, misschien is een mail sturen naar t-mob?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 18:57

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:02:
alleen jammer dat begin aug me abo afloopt en ik dan een nieuwe gsm ga uitzoeken.
ben bang dat de vario 2 er dan nog niet is
Als je geluk hebt kan je tegen die tijd wel al een pre order doen. Heb ik ook ooit gehad bij een nieuwe tel. Kreeg ik al wel de simkaart thuis en de telefoon op het moment dat deze uit was.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet dat ze ongeveer 2,5 miljoen mobiele klanten hebben.
Ik gaat eens even een mailtje sturen, wie weet reageren ze erop.

Wil namelijk niet graag iets kopen wat niemand heeft :)

Als ik een reactie heb gekregen, post ik het hier wel even.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:05:
[...]

Als je geluk hebt kan je tegen die tijd wel al een pre order doen. Heb ik ook ooit gehad bij een nieuwe tel. Kreeg ik al wel de simkaart thuis en de telefoon op het moment dat deze uit was.
dat zou mooi zijn. dan gebruik ik in die tussen tijd me oude gsm. hopelijk doet t-mobile daar aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Vario 1 + Vario 1 deze keer geen 2 word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:40
Hier persbericht van O2 in Duitsland, van 23 mei, waar de XDA trion wordt aangekondigd om vanaf begin juli in de winkels te liggen. 8)

Tevens wordt een prijs vermeld van 299,99 bij een 2 jarig Active 100 abonnement (= 100 minuten voor 24,95). Is totaal dus kleine 900 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeahbaby schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:09:
Hier persbericht van O2 in Duitsland, van 23 mei, waar de XDA trion wordt aangekondigd om vanaf begin juli in de winkels te liggen. 8)

Tevens wordt een prijs vermeld van 299,99 bij een 2 jarig Active 100 abonnement (= 100 minuten voor 24,95). Is totaal dus kleine 900 euro.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oke, ga er maar vanuit dat ie hier 2 maanden later is, begin september dus.

Geloof mij maar dat ie hier echt geen 900 euro kost, T-mobile zal op de vario 2 wel flink korting geven, ook omdat het een t-mobile versie word. Misschien dat de Qtek 9600 los 900 euro zal zijn in het begin.

De vario 2 zal net als elk ander toestel 2 jaar flex 20 gratis zijn, en wellicht 25 p maand...
Denk er wel aan daat er nog 9,50 bijkomt voor het internet, dit brengt de bijbetaling ook omlaag.

Kijk maar eens op http://www.studentenmobie...lemet_internet_totaal.php

Vario 1 bij 1 jarig relax 300 + PIT ! = 55 euro
Vario 1 bij 1 jarig Flex 30 + PIT = Gratis !

Ik bel na de zomer T-mobile op ivm verlening;
Doet u mij de Vario 2 maar inclu 1 jarig relax 300 of 400 + PIT !

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 15:31 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Hmm... Ben vandaag in Duitsland geweest (Oberhausen) en bij de T-mobile winkel daar eens gevraagd naar de status van de Vario 2. Elke verkoper stond me zeer glazig aan te kijken, wisten niets van een eventuele opvolger en al helemáál niet wanneer die dan beschikbaar zou moeten komen.

Het zou natuurlijk acteerwerk kunnen zijn, maar dan deden ze het erg goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
_Astra_ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:29:
Hmm... Ben vandaag in Duitsland geweest (Oberhausen) en bij de T-mobile winkel daar eens gevraagd naar de status van de Vario 2. Elke verkoper stond me zeer glazig aan te kijken, wisten niets van een eventuele opvolger en al helemáál niet wanneer die dan beschikbaar zou moeten komen.

Het zou natuurlijk acteerwerk kunnen zijn, maar dan deden ze het erg goed ;)
Dat wil niet zo veel zeggen verder. Ik werk ook bij een telefomunicatie bedrijf, en die gasten van het hoofdkantoor vertellen je ongeveer een week van te voren als er iets belangerijks aan zit te komen. Dus eigenlijk wordt het personeel dom gehouden. En ook als het personeel zelf geen intresse in het product heeft gaan ze er zelf niet achter na thuis.

They live on need to know bases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Dat zal ongetwijfeld, maar ook personeel heeft producttraining of info nodig, lijkt mij. En aangezien dat nog niet aanwezig was, is een introductie dus nog niet aanstaande. Ik hou het er dus maar op dat het niet eerder dan september wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Astra_ schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 13:09:
Dat zal ongetwijfeld, maar ook personeel heeft producttraining of info nodig, lijkt mij. En aangezien dat nog niet aanwezig was, is een introductie dus nog niet aanstaande. Ik hou het er dus maar op dat het niet eerder dan september wordt.
Hoezo dat, Toen ik belde met T-mobile NL Zei die mevrouwtje dat ze elke op dagelijkse basis nieuwe telefoons krijgen, dus daar weten ze zelf ook nog niks ( die afdeling dan he, afdeling: verleningings aanbiedingen, ik wou pre-order doen :) ) Dus als ze bij T-mobile nog niks weten, geloof mij dan maar dat ze in de winkel ook niks weten. Weten ze sowieso niet, want ze verkopen gewoon telefoons, en dreunen de specificaties op die op de doos staan, meer weten ze niet. Laatst was ik bij T for Telec*m, en die wist wat meer te vertellen, zijn bron: Tweakers...noemde hij zelf dusja...wij weten denk ik gemiddeld meer dan hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:09:
[...]

Hoezo dat, Toen ik belde met T-mobile NL Zei die mevrouwtje dat ze elke op dagelijkse basis nieuwe telefoons krijgen, dus daar weten ze zelf ook nog niks ( die afdeling dan he, afdeling: verleningings aanbiedingen, ik wou pre-order doen :) ) Dus als ze bij T-mobile nog niks weten, geloof mij dan maar dat ze in de winkel ook niks weten. Weten ze sowieso niet, want ze verkopen gewoon telefoons, en dreunen de specificaties op die op de doos staan, meer weten ze niet. Laatst was ik bij T for Telec*m, en die wist wat meer te vertellen, zijn bron: Tweakers...noemde hij zelf dusja...wij weten denk ik gemiddeld meer dan hun.
Ok, weer een illusie armer ;)
Maar goed, voorlopig blijft het dus bij speculeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas wel, dus misschien is het verstandiger om hier een on-officieel slotje op te zetten, totdat er weer echt wat nieuws komt graag met bron :) ipv doelloos rondlullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:51:
Helaas wel, dus misschien is het verstandiger om hier een on-officieel slotje op te zetten, totdat er weer echt wat nieuws komt graag met bron :) ipv doelloos rondlullen.
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
een slotje lijkt mij wat overbodig. nu vooral omdat er steeds meer technische informatie en reviews uit komen. de betere oplossing lijkt me dan ook om niet onnodig te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als je beetje leest en meedenkt dan weet je dat ik dat bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Heerlijk dat speculeren. De oude voorraad moet op... O-)

})

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Is er iemand met enige ervaring met/verstand van SDIO?

Ik ben (net als velen blijkt) opzoek naar Wifi + GPS mogelijkheden en ik vroeg me af of er geen goede GPS SDIO-kaarten wordengemaakt. Wat ik me ook afvraag is of de werking van deze kaartjes op elk toestel met SDIO-slot hetzelfde is.

Iemand die hier meer info over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Laatst online: 16-09 15:26
Pre order kan gedaan worden
Prijs is nog niet bekend
http://www.imatephonestor...asp?itemMDL=IMATE_jasjam#

Het is wel een buitenlandse winkel :X

[ Voor 39% gewijzigd door zzz16 op 13-06-2006 15:34 . Reden: edit vergeten te melden dat het buitenlands is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:29
zzz16 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:
Pre order kan gedaan worden
Prijs is nog niet bekend
http://www.imatephonestor...asp?itemMDL=IMATE_jasjam#

Het is wel een buitenlandse winkel :X
Specs: 300mhz? Dacht dat het 400mhz zou worden?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Ytsejammer schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:
Is er iemand met enige ervaring met/verstand van SDIO?

Ik ben (net als velen blijkt) opzoek naar Wifi + GPS mogelijkheden en ik vroeg me af of er geen goede GPS SDIO-kaarten wordengemaakt. Wat ik me ook afvraag is of de werking van deze kaartjes op elk toestel met SDIO-slot hetzelfde is.

Iemand die hier meer info over kan geven?
Het grote nadeel is dat je dan geen geheugen meer in je SD slot kan steken en een SDIO GPS met geheugen is belachelijk duur. Dan is bluetooth ontvanger met SD kaartje veel gunstiger geprijst.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:37:
[...]

Specs: 300mhz? Dacht dat het 400mhz zou worden?
Hier in de TS staat gewoon
Processor 300mhz Samsung. Deze proc schijnt zelfs sneller te zijn dan Intels 416mhz proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:29
zzz16 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:57:
[...]

Hier in de TS staat gewoon

[...]
Je hebt gelijk. Ik meende alleen in diverse berichten gelezen te hebben dat het toch een 400mhz zou worden. Nou ja, we zullen het wel zien.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er zijn inmiddels al heel veel geruchten ontsnapt dat de 300 mhz proc toch een 400 mhz proc gaat worden en ook de TS klopt niet altijd :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
eerst zou alleen de O2 versie een 400 mhz processor krijgen ipv een 300 mhz maar nu krijgen ze waarschijnlijk allemaal een 400 mhz processor

bron: http://www.engadgetmobile...-rumored-in-the-pipeline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik zal vanavond de TS erop aanpassen. Sas het helemaal vergeten te veranderen :p

Edit: Gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door DaannO op 13-06-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hope so dat T-Mobile Vario 2 in NL wel 400 mhz Krijgt.

Ik hoop het wel, weer wat sneller !
Wel fijn om te horen dat ie alvast ergens bekend is :)
Stap in de goede richting

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
i-mate versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
nieuws:

op de HTC website staat hij, onder de naam: HTC TyTN, onder deze naam zal hij verkocht gaan worden in plaats van de Qtek versie, dus geen Qtek meer.

dit is ook een bevestiging dat het een 400 mhz processor is.

http://europe.htc.com/products/tytn.php

dit zijn pdf filetjes met volledige informatie:

http://europe.htc.com/pdf...766_TyTN_PRODSHT_FRNT.PDF
http://europe.htc.com/pdf/products/1766_TyTN_LFLT_INN.PDF
http://europe.htc.com/pdf/products/1766_TyTN_LFLT_OUT.PDF

andere look, bevalt mij wel :)

Afbeeldingslocatie: http://europe.htc.com/images/content/tytn_141x167.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door jasperv525 op 15-06-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Goeie info! Echter als ik tussen de specs kijk , zie ik geen hdspa. Iemand hier een kijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ziet er netjes uit, hoop dat de kosten gaan meevallen, moet mijn P900 gaan vervangen en dit vind ik toch wel een erg lekker apparaatje. Toch maar eens beginnen met sparen :P

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeoDupke schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:00:
Ziet er netjes uit, hoop dat de kosten gaan meevallen, moet mijn P900 gaan vervangen en dit vind ik toch wel een erg lekker apparaatje. Toch maar eens beginnen met sparen :P
ICM abbonement zijn de kosten toch niet zo hoog dat je moet sparen :P

Wel vet dat ding, k wil zeker vario 2...alleen vind ik het groen al een stuk beter dan het roze wat waarschijnlijk door t-mobile word gehanteerd :)

Maarja, die logo's kun je weghalen met suiker heb ik gelezen, en de rom kun je overschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan Mensink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Bij de press releases (http://europe.htc.com/pdf/press/20060615_HTC_TyTN_MTeoR.pdf) is te lezen:

"The first devices to be offered with HTC brand are the HTC TyTN and the HTC MTeoR. These will be available from late July."

Ik ben benieuwd wanneer e.e.a. dan in Nederland echt verkrijgbaar gaat worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie moet er een paar hebben, ik rij morgen even op en neer ! Kan niet w88 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze telefoon ook al een tijdje en mag vanaf eind augustus mijn abbonnement weer vernieuwen. Ook begint mij w800i gaar te worden maar dat terzijde.
Dit ding zie ik echt helemaal zitten. Lekker snelle 400mhz proc, mooi uiterlijk, 2MP camera, Wi-fi, enzovoorts. Nice!! _/-\o_

Die van HTC ziet er idd een stuk beter uit als dat vrouwen-roze van t-mobile. Ik w8 (on)geduldig af wanneer dit ding uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Ons geduld wordt node op de proef gesteld. Wie zou er eerder zijn, de P990 of de TyTN ( :P hoe spreek je dat uit? Tiet'n ?? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan Mensink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
zeef schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:07:
hoe spreek je dat uit? Tiet'n ?? :+)
Ja, dat was ook het eerste dat ik dacht. Maar waarschijnlijk bedoelt men 'Titan', net als dat de 'MTeoR' natuurlijk 'Meteor' is.

[ Voor 18% gewijzigd door Stefan Mensink op 15-06-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Ben nu wel benieuwd wat voor usb connector er in zit, en of er een 2.5 of 3.5 plug in kan.
bij de MTeoR staat: 11-pin mini USB/audio jack in one.
bij de TyTN staat alleen maar: mini-USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding is gewoon 'Tieten' ! Zullen ze verder niet over nadenken of die naam in andere talen anders uitgesproken kan worden. Beter een naam als een wazig serie nummertje

De Mda 2190312093128093 Joehoe haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:24:
Dat ding is gewoon 'Tieten' ! Zullen ze verder niet over nadenken of die naam in andere talen anders uitgesproken kan worden. Beter een naam als een wazig serie nummertje

De Mda 2190312093128093 Joehoe haha
offtopic:
Zo had ik in mijn T18 een vriendinnetje met "TIETEN" in de voicedial zitten. Ze wist het, uiterlijke kenmerken voldeden volledig aan het voicedial label en...... ze vond het prachtig 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jasperv525 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:20:
Ben nu wel benieuwd wat voor usb connector er in zit, en of er een 2.5 of 3.5 plug in kan.
bij de MTeoR staat: 11-pin mini USB/audio jack in one.
bij de TyTN staat alleen maar: mini-USB
Wow, dit blijft wel een hot issue :P, deze discussie kan eens en voor altijd afgesloten worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/photo/galleries/Gadgets/Pocket%20PCs/HTC%20Hermes/DSCN0044.jpg

De uitspraak is als ik het goed heb begrepen titan en meteor. Verder is het wel grappig dat HTC nu helemaal onder eigen branding door gaat, ik ben benieuwd of ze ook Dopod gaan renamen (aangezien ze die volledig hebben overgenomen red.).

Daarnaast vind ik het heel opvallend dat het verschil tussen de verschillende versies, vrij groot is t.o.v. voorgaande modellen. De knopjes zitten op andere plaatsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Hoedje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:42:
[...]
Wow, dit blijft wel een hot issue :P, deze discussie kan eens en voor altijd afgesloten worden:
dit wist ik al, maar omdat ze bij de ene zetten dat het 11 pins is, en bij de andere zetten ze dat er niet bij, en die 11 pins is geen gewone mini usb, terwijl op de site gewoon mini usb staat.
bovendien verschillen ze best veel jah, dus is het misschien ook mogelijk dat dit verschild he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan hoop ik maar dat als de Vario 2 er komt, dat ze dan wel een voorraad hebben.
Want het zou erg jammer zijn als 10.000 enthousiaste klanten nog een maand langer moeten wachten :) Omdat ze er slechts 1000 op voorraad hadden.

Antwoord hierop heb ik inmiddels verkregen via een mail van T-mobile.
Helaas geen gerichte antwoorden maar een jaarverslag, pers bericht:

http://www.t-mobile.nl/co...e?item=2006/mei_11_06.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Antwoord hierop heb ik inmiddels verkregen via een mail van T-mobile.
Helaas geen gerichte antwoorden maar een jaarverslag, pers bericht:

link eff goed gezet

Helaas is er nog geen concrete datum bekend
kom net bij the telefoon house vandaan daar kan hij de Vario II al wel zien bij zijn voorraad stock ( bestelsysteem) maar helaas nog niet bestellen.

Deze meneer zij dat het nog wel een tijdje kon duren helaas.
Echter nu denk ik dat het in een stroomversnelling gaat komen als de fabrikant gaat produceren. Hopen op een snelle uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Zal ook weer eens van me laten horen na een tijdje niks gepost te hebben ( dr was haast geen nieuws over de hermes ) zag ik dit staan:

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?ContentId=6367

HTC gaat dus ook onder eigen naam de hermes uit brengen. Als ik deze ga kopen, heb ik hem het liefst van het merk wat hem zelf ontworpen heeft, want die zal ( lijkt mij ) er het meest vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Dat had ik al gemeld ja,
maar weer een bron bij,
eveneens als deze:
http://msmobiles.com/news.php/5291.html
ook hier staat in: Both devices will be available across Europe from late July.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Laatst online: 06-09 22:34
Possstema schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:36:
Zal ook weer eens van me laten horen na een tijdje niks gepost te hebben ( dr was haast geen nieuws over de hermes ) zag ik dit staan:

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?ContentId=6367

HTC gaat dus ook onder eigen naam de hermes uit brengen. Als ik deze ga kopen, heb ik hem het liefst van het merk wat hem zelf ontworpen heeft, want die zal ( lijkt mij ) er het meest vanaf weten.
hmm... Ik betwijfel of dat zo is. Je ziet heel vaak dat als een fabrikant iets ontwikkeld heeft, andere fabrikanten er veel meer uit weten te halen. Althans, dat is wat mij opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zo heb even de TS TyTN proof gemaakt. Nog ff op een mod wachten tot die de titel verandert :)

Dit maakt newmobile.nl er van:
Dit complete systeem met operator modellen en OEM partners zal in de komende weken een aantal grote veranderingen ondergaan. Qtek zal als laatste model de 8500 introduceren en daarna een zachte dood streven. De Qtek 9600 is namelijk gecancelled. Daarvoor in de plek komt een gelijkwaardig toestel onder de merknaam HTC en de naam HTC TyTN. De providerversie van de Qtek 9600/HTC Hermes zal nog wel gewoon verkrijgbaar zijn in de toekomst; dit is de T-mobile MDA Vario II.
De HTC TyTN is gebasseerd op de codenaam Mercury en zal in de komende weken op de markt verschijnen. De Mercury en Hermes zijn gelijkwaardig aan elkaar, maar hebben wel een aantal kleine verschillen qua uiterlijk en verkrijgbare kleuren.
8)7 De 9600 gecancelled? Lijkt me dat het een kleine refurbishment is ondergaan en een naamswijziging.

[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 15-06-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 25-09 20:15
MOET dat ding nou zo lelijk? :( Qtek leverde mooie donkere devices, maar dit is juist het tegenovergestelde...

Zijn themes op windows mobile devices makkelijk aan te passen? Die groene theme is namelijk helemaal niks...

Wel weer leuk om te zien dat de TS zo snel aangepast is :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jasperv525 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:56:
[...]

dit wist ik al, maar omdat ze bij de ene zetten dat het 11 pins is, en bij de andere zetten ze dat er niet bij, en die 11 pins is geen gewone mini usb, terwijl op de site gewoon mini usb staat.
bovendien verschillen ze best veel jah, dus is het misschien ook mogelijk dat dit verschild he
Maar als je het al wist, waarom vraag je dan of er een 2,5 mm of 3,5 mm plug in moet :z
Ytsejammer schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:11:
[...]
hmm... Ik betwijfel of dat zo is. Je ziet heel vaak dat als een fabrikant iets ontwikkeld heeft, andere fabrikanten er veel meer uit weten te halen. Althans, dat is wat mij opvalt.
Niet alleen reactie @ jou, maar iedereen die deze lijn volgde. In dit geval is het puur en alleen branding. De software is volledig uitwisselbaar tussen de verschillende modellen. Over het algemeen leveren de providers juist nog slechtere ondersteuning dan i-Mate/Qtek/Dopod. En aangezien Qtek altijd al van HTC was, is het enige wat veranderd de naam...
DaannO schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:19:
Zo heb even de TS TyTN proof gemaakt. Nog ff op een mod wachten tot die de titel verandert :)

Dit maakt newmobile.nl er van:
.
Dat is zo'n gare site, die weten van gare Chinese rip-off modellen, nieuwe Nokia's te maken :+ 8)7
Psychoray schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:39:
Zijn themes op windows mobile devices makkelijk aan te passen? Die groene theme is namelijk helemaal niks...
)
Eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 25-09 20:15
Keuj! Bedankt voor de snelle reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 18:57

13art

Moderator Mobile
Moet zeggen dat ik het ontwerp er niet beter op vind. Had toch liever het Qtek ontwerp gezien..... Maar ja ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:19:
Zo heb even de TS TyTN proof gemaakt.
neehhh, te weinig :9~ kwijl :9~ gehalte DaannO :9
De nieuwe HTC Stijl moet gewaardeerd worden joh.. gebruik hun vette logo nouww
Afbeeldingslocatie: http://europe.htc.com/images/press/htc_3D_Horz_with_tag_pressversion.jpg

en die rode balkjes mogen ook groen ;)

.. ahh het logo komt al in zicht.. jammer van die opmerkelijke rode stippelijn ... is dat niet een "GoT-auto-MOD"?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TyTN klinkt wel erg Motorola (TyTN > Titan, net als RAZR > RAZER en ROKR > ROCKER), en dat is zeker niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:26
Uit het P990i topic een lijstje met verwachte aankomsttijden in de winkel: Het SonyEricsson P990i topic
De Qtek 9600 (oud lijstje dus) staat voor week 46 gepland. Dat is dus de week van 13 tot 19 november. Wellicht komt T-Mobile er eerder mee, maar de Qtek 9600 dus pas dan als we de lijst moeten geloven. Aan de andere kant: oude naam, lijstje waarvan de herkomst niet gemeld wordt en sinds wanneer komen dit soort devices echt volgens verwachting op de markt? Ach, laat ik er nou maar mee ophouden, het zegt gewoon allemaal erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
koksie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:12:
Uit het P990i topic een lijstje met verwachte aankomsttijden in de winkel: Het SonyEricsson P990i topic
De Qtek 9600 (oud lijstje dus) staat voor week 46 gepland. Dat is dus de week van 13 tot 19 november. Wellicht komt T-Mobile er eerder mee, maar de Qtek 9600 dus pas dan als we de lijst moeten geloven. Aan de andere kant: oude naam, lijstje waarvan de herkomst niet gemeld wordt en sinds wanneer komen dit soort devices echt volgens verwachting op de markt? Ach, laat ik er nou maar mee ophouden, het zegt gewoon allemaal erg weinig.
Idd, die lijst was al eerder in dit topic naar voren gekomen. Je moet er echter weinig waarde aanhechten, aangezien die user ook got in de gaten houd voor de data :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:40:
[...]

neehhh, te weinig :9~ kwijl :9~ gehalte DaannO :9
De nieuwe HTC Stijl moet gewaardeerd worden joh.. gebruik hun vette logo nouww
[afbeelding]

en die rode balkjes mogen ook groen ;)

.. ahh het logo komt al in zicht.. jammer van die opmerkelijke rode stippelijn ... is dat niet een "GoT-auto-MOD"?
Ik ga het nog groen maken, maar dat komt morgen omdat ik daar gister nog geen tijd voor heb gehad. Komt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
koksie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:12:
Guess what, die lijst is van nieuwemobiel.nl... nuf said ;)

Daarnaast zegt Qtek zelf eind juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:26
Ok, my bad. Ik moet eens beter leren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
DaannO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:22:
[...]

Idd, die lijst was al eerder in dit topic naar voren gekomen. Je moet er echter weinig waarde aanhechten, aangezien die user ook got in de gaten houd voor de data :)
Lijst komt van Belcompany.. Dus het ligt niet aan Nieuwemobiel zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Dit staat ook op nieuwemobiel:
HTC zal de operators en OEM partners blijven voorzien van speciale modellen. Binnen deze continuering kan gemeld worden dat i-mate alle toekomstige activiteiten met HTC zal stoppen in de komende weken. Er zal een einde komen aan de introductie en verkoop van nieuwe HTC modellen met Windows Mobile vanuit i-mate. Overige informatie over de eventuele toekomst van i-mate in relatie tot andere modellen, platformen of fabrikanten is tot op heden niet bekend.
hierdoor krijgt HTC wel veel meer macht, de enige zonder simlock enzo denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
kyddil schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:06:
[...]

Lijst komt van Belcompany.. Dus het ligt niet aan Nieuwemobiel zelf..
Op de lijst van belcompany staat hij nog lang niet. Die lijst wordt een telefoon pas aangegeven als hij over 4 weken er aankomt.
jasperv525 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:28:
Dit staat ook op nieuwemobiel:

[...]

hierdoor krijgt HTC wel veel meer macht, de enige zonder simlock enzo denk.
Opvallend, dacht dat i-mate alleen maar producten van htc aanbood! Wat gaan ze nu zelf verkopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
heb nog wat informatie gevonden over de release en prijs:

HTC MTeoR:
https://ssl.perfora.net/w...53ba6f67d01c56e0d6346c7fd

HTC TyTN:

vreemd dat die releases verschillen,
maar ik hou het voorlopig op eind july, zoals HTC zelf zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jasperv525 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:49:
heb nog wat informatie gevonden over de release en prijs:

HTC MTeoR:

HTC TyTN:

vreemd dat die releases verschillen,
maar ik hou het voorlopig op eind july, zoals HTC zelf zegt
This product will be in stock on Monday 07 August, 2006.
Augustus bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Click voor groot:

:9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.europe.htc.com/images/content/thumb_TytnFF_131x131.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.europe.htc.com/images/content/thumb_TytnFFopen_131x131.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.europe.htc.com/images/content/thumb_TytnOFopen_131x131.jpg

:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
DaannO schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:50:
[...]

[...]

Augustus bedoel je :P
Ja volgens die site, maar HTC zelf zegt eind July,
dus vertrouw ik die eerder dan die site.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.