"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zo goed?!Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:40:
[...]
neehhh, te weinigkwijl
gehalte DaannO
![]()
De nieuwe HTC Stijl moet gewaardeerd worden joh.. gebruik hun vette logo nouww
[afbeelding]
en die rode balkjes mogen ook groen
.. ahh het logo komt al in zicht.. jammer van die opmerkelijke rode stippelijn ... is dat niet een "GoT-auto-MOD"?
Ik weet de dat topic voornamelijk over de specs gaat, maar kom er op eigen houtje ook niet uit. Heeft iemand al links naar shops waar de TyTN instaat?
https://ssl.perfora.net/w...53ba6f67d01c56e0d6346c7fdThe Fittest schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:24:
Ik heb met rot gezocht, maar kan de TyTN nog helemaal nergens te koop of in preorder vinden. Ook niet in duitsland...
Ik weet de dat topic voornamelijk over de specs gaat, maar kom er op eigen houtje ook niet uit. Heeft iemand al links naar shops waar de TyTN instaat?
Bijna, de balk van de specs heeft nog een rode lijn
Weet iemand of de TyTN betere kleuren heeft dan de Wizard? Want bij de Wizard zien de icontjes in het startmenu en mijn favoriete spel Solitaire er erg lelijk uit. (Windows 3.11 look) Is dit nog steeds zo bij de TyTN?
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
De wizard: Type beeldscherm: Transflective LCD, Touch sensitive Resolutie: 240 x 320 pixels (QVGA)
Dus het zelfde. Is even wachten op de 256k schermen, maar zijn nog erg duur om er in te verwerken.
Dat is het punt niet, Nokia heeft ook al telefoons met 16,7 miljoen kleuren. Maar Windows Mobile ondersteunt maar 65k kleuren, dus dan is het nutteloos om er een beter schermpje in te zettenDaannO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:59:
De Tynt: Lcd-touchscreen met een resolutie van 320 x 240 pixels en een grootte van 2.8 inch
De wizard: Type beeldscherm: Transflective LCD, Touch sensitive Resolutie: 240 x 320 pixels (QVGA)
Dus het zelfde. Is even wachten op de 256k schermen, maar zijn nog erg duur om er in te verwerken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Idd, maar het scherm en wm kunnen geen grotere resolutie aan. Als je bijv een screen maakt van je pda op je comp ziet het er wel goed uitHoedje schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:59:
[...]
Dat is het punt niet, Nokia heeft ook al telefoons met 16,7 miljoen kleuren. Maar Windows Mobile ondersteunt maar 65k kleuren, dus dan is het nutteloos om er een beter schermpje in te zetten.
@DaannO, Windows Mobile 2005 kan op de HTC Universal op 640x480 draaien. Daar zit het probleem volgens mij niet in.
Verwijderd
Beide.Sulo schreef op zondag 18 juni 2006 @ 01:56:
Welke wordt het nou?
Deze?
[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]
Bovenste is de T-Mobile versie, onderste de standaard HTC versie.
De bovenste was een vroeg voorbeeld van T-Mobile, als het goed is heeft die op de foto ook nog een 300Mhz CPU. Nu HTC het heeft veranderd denk ik ook dat de versie van T-Mobile is veranderd. T-Mobile zal het wel aanpassen maar dat is meestal tot de logo`s.Sulo schreef op zondag 18 juni 2006 @ 01:56:
Welke wordt het nou?
Deze?
[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]
dit is weer een nieuwere versie van de mda vario 2, deze heeft de logo's al en 2 knoppen meer,Mento schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:11:
[...]
De bovenste was een vroeg voorbeeld van T-Mobile, als het goed is heeft die op de foto ook nog een 300Mhz CPU. Nu HTC het heeft veranderd denk ik ook dat de versie van T-Mobile is veranderd. T-Mobile zal het wel aanpassen maar dat is meestal tot de logo`s.
of dat dit de uiteindelijke versie wordt weet ik niet.

Noem mij maar een nerd maar ik heb zoiets van:kyddil schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:55:
Live Pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe het logo is ontstaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
Ook heeft de MDA Vario II als codenaam Hermes (wat we al wisten), en
de HTC TyTn als codenaam Mercury (verschil puur en alleen uiterlijk)
Vermoedelijk wordt de Orange versie (en de i-mate versie, als die er komt) gebaseerd op het design van de Hermes.
Overigens vind ik het nieuwe design een stuk lelijker, ik vind de Duitse O2 versie nog het mooist.
en ik vind de HTC TyTN juist stukken mooier dan de O2 versie, en zeker als de T-Mobile versieHTC zal de operators en OEM partners blijven voorzien van speciale modellen. Binnen deze continuering kan gemeld worden dat i-mate alle toekomstige activiteiten met HTC zal stoppen in de komende weken. Er zal een einde komen aan de introductie en verkoop van nieuwe HTC modellen met Windows Mobile vanuit i-mate. Overige informatie over de eventuele toekomst van i-mate in relatie tot andere modellen, platformen of fabrikanten is tot op heden niet bekend.
Verwijderd
Heb je daar een foto of linkje van ?Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:39:
i-mate gaat er helemaal mee stoppen. Aangezien de Qtek 9600 er niet komt, verwacht ik dat de JasJAM er ook niet zal komen, maar misschien wordt dat het laatste model.
Ook heeft de MDA Vario II als codenaam Hermes (wat we al wisten), en
de HTC TyTn als codenaam Mercury (verschil puur en alleen uiterlijk)
Vermoedelijk wordt de Orange versie (en de i-mate versie, als die er komt) gebaseerd op het design van de Hermes.
Overigens vind ik het nieuwe design een stuk lelijker, ik vind de Duitse O2 versie nog het mooist.
Deze zijn terug in dit topic te vinden. Echter zijn de links dood, dus ik kan het niet meer vinden voor je.
Verwijderd
Anders haal ik hem wel uit elkaar en laat ik hem paint brushen...toch iets aparter !

Idd, zijn ze ookjasperv525 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:15:
Dit is de O2 versie, ik weet niet wat met duitse bedoeld wordt, want volgens mij zijn ze in ieder land hetzelfde
[afbeelding]
Verwijderd
Verder moet ik zeggen dat die live foto's er erg goed uit zien. Stuk mooier als ik verwacht had!!!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
( T-mobile, 1 jarig Relax 400 Min + P.I.T.( Verlenging ) Heb eens een beetje rondgesurft, bijbetaling voor deze combinatie is 55 euro ( laagste wat ik gevonden heb ) Voor de Vario 1, Vraag me hard af wat ik mag gaan neertellen voor Nummer 2
Btw: Voor alle T-mobile'rs hier, abbo 1 jarig is eigenlijk 9 maanden, want je kunt 3 maanden vooraf je abbo verlengen ! Dus om de 9 maanden een nieuwe mobiel is niet zo slecht.
Verwijderd
Daar denk je volgens mij net even verkeerd. Als je drie maanden voor het einde van je abo weer een nieuwe telefoon neemt, moet je die drie resterende maanden nog wel bij de negen van het volgende jaar optellen. Dus elk jaar een nieuwe mobielDus om de 9 maanden een nieuwe mobiel is niet zo slecht.
Verwijderd
Dus op 01-01-06 doe ik een abbo 1 jaar,
vervaldatum is dan 01-01-07, maar vanaf 01-09-06 kan ik vernieuwe wat inhoud dat ik op 01-09-07 mijn vervaldatum inhoudt, ik vernieuw, dus vanaf 01-06-08 kan ik weer vernieuwe.
Dus om de 9 maanden kun je vernieuwen.
Verwijderd
Nee, je verschuift alleen de levering van je toestel. Je kan toch echt pas om het jaar een nieuw toestel krijgen (als je tenminste niet met dubbele abo-kosten wil zitten.).
De verlenging geef je drie maanden van tevoren aan, maar dat abo zelf gaat dan pas drie maanden later in. In dat jaar kan je dan weer na negen maanden je abo verlengen. En die drie maanden plus die negen maanden is 1 jaar.
Correct me if I'm wrong!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 19:33 ]
Verwijderd
Ik zou eens moeten navragen bij T-mobile hoe dat percies zit, zou wel kut zijn anders...moet ik nog langer wachten :(:(
Btw, heb nu sim only 400 min a 7,95 per maand. :):):)
Dus dan betaal ik 24 euro teveel, stel ik mocht vernieuwen.
Mag in 01-09 verlengen, dus abbo loopt tot 01-12, hoop dat de vario 2 in die tijd al flink in prijs is gedaald
Verwijderd
Daanno, terug boven op het topic.. heb je die nieuwe image op de HTC site gezien? zouden we die niet aan de topic start willen hebben.. dan glijdt hij zo lekker openDaannO schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:49:Het enigste wat uit zo een vraag kan komen zijn offtopic reacties die helemaal niks met het onderwerp te maken hebben
http://www.htceurope.com/...nt/skyscraper_141x294.gif
ik had hem bijna hier al opgeprikt.. hij is zooooo
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 22:08 ]
ik ga morgen even kijken wat ik er mee kan doen. BedanktVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:07:
[...]
Daanno, terug boven op het topic.. heb je die nieuwe image op de HTC site gezien? zouden we die niet aan de topic start willen hebben.. dan glijdt hij zo lekker open
http://www.htceurope.com/...nt/skyscraper_141x294.gif
ik had hem bijna hier al opgeprikt.. hij is zooooo
1. Zit er nu wel of geen FM radio in? Ik lees tegenstrijdige specificaties wat dat betreft. (of bedoelen ze met receiver iets heel anders?)
2. Is de TyTN plug&play compatible, wordt hij dus standaard herkent als hardeschijf? Hier lees ik nergens iets over.
3. De samsung processor van 300 MHz, die er eerst in scheen te komen, was sneller dan de Intel processor van 400 MHz. Maar nu is het een Samsung 400 MHz, is ie dan sneller dan de 500 MHz van Intel??
1: Nee, je kan via internet radio luisteren.Ytsejammer schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:46:
Een drietal vragen:
1. Zit er nu wel of geen FM radio in? Ik lees tegenstrijdige specificaties wat dat betreft. (of bedoelen ze met receiver iets heel anders?)
2. Is de TyTN plug&play compatible, wordt hij dus standaard herkent als hardeschijf? Hier lees ik nergens iets over.
3. De samsung processor van 300 MHz, die er eerst in scheen te komen, was sneller dan de Intel processor van 400 MHz. Maar nu is het een Samsung 400 MHz, is ie dan sneller dan de 500 MHz van Intel??
2: Ja, maar wordt niet herkend als hd maar als telefoon.
3: Ik weet niet of je zo kan redeneren. Ik denk dat de proc gewoon snel genoeg is om alles makkelijk te kunnen draaien
Verwijderd
Zeker als je Skype, Filmpje kijkt of TomTom draait is het wel fijn als ie beetje stabiel is.
Hoop ook dat de belkwaliteit hoog is, want al die extra's zijn leuk maar ik wil behalve internetten ook heel wat bellen. Vooral het volume mag wat mij betreft wel wat hoger bij de generatie telefoons, want die zijn vaak te laag. Als je bv ergens bent met wat achtergrond geluid, hoor je de ander vaak niet.
En gezien zijn afmeting dat ie toch beetje lekker in de hand ligt, want bel liever met een D500 dan met een Vario. Dat ie voor iedere hand anders
Over een paar jaar loopt iedereen met een Alles-In-Een Device rond
Internetten, mp3, 5mp camera met carl zeiss lens, bellen, afstandsbediening, mail, betalingsmogelijkheden...etc etc etc.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 12:23 ]
Ja, in theorie wel, maar hou een slag om de arm en DaannO geeft eigenlijk een beter antwoordYtsejammer schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:46:
Verwijderd
http://www.phonearena.com...?id=1334&page=0&category=
Verder geen nieuws, maar toch wel leuk.
infrarood --> hold schakelaar voor toboschuif --> (daarboven) eerst soft reset gaatje en daarnaast nutteloos gaatje (zit ook op de Prophet) --> USB en headset aansluiting --> stylus
Het moet zijn:
infrarood --> hold schakelaar voor toboschuif --> (daarboven) eerst soft reset gaatje en daarnaast microfoon --> USB en headset aansluiting --> stylus
[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2006 14:25 . Reden: weer geen koelkast gewonnen ]
zou die infrarood misschien sterk genoeg zijn om de tv te besturen?
of wordt dat waarschijnlijk centimeter werk.
Verwijderd
Zit de microfoon niet achter dat nutteloze gaatje?Hoedje schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:17:
Van links naar rechts:
infrarood --> hold schakelaar voor toboschuif --> (daarboven) eerst soft reset gaatje en daarnaast nutteloos gaatje (zit ook op de Prophet) --> USB en headset aansluiting --> stylus
Verwijderd
Dat zou best wel eens kunnenVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:36:
[...]
Zit de microfoon niet achter dat nutteloze gaatje?
Nee, dat is het ronde gaatje ernaast
Verwijderd
Zitten toch 2 gaatjes ?
Links, soft reset.
Rechts, Microfoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:15 ]
nee,
hoedje had heb bijna goed, het nuteloze gaatje is waarschijnlijk de micofoon.
infrarood --> hold schakelaar voor toboschuif --> (daarboven) eerst soft reset gaatje en daarnaast de microfoon --> USB en headset aansluiting --> stylus
Verwijderd
Edit:
@Mento: Oke, dank je wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 20:23 ]
Ze maken gebruik van Micro-SD, deze zit ditmaal niet aan de bovenkant maar aan de zijkant.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:11:
Kijk ik er nou overheen, of hebben ze het mini-SD slot weggelaten?
Wat kan je daarmee?DaannO schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:51:
[...]
2: Ja, maar wordt niet herkend als hd maar als telefoon.
Verwijderd
Ook je contactpersonen etc, gewoon...contact maken met je mobiel
programmas installeren, etc.
En al dit moois met Active SyncVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:17:
Bestanden overzetten zoals plaatjes, muziek, etc etc.
Ook je contactpersonen etc, gewoon...contact maken met je mobiel
programmas installeren, etc.
Heb je nog steeds een losse GPS ontvanger nodig ivm navigatie? of zit deze ingebouwd?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Zit er een antenne aansluiting op, of krijg je dan een gps ontvanger met mini usb ofzow?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
BluetoothDJ_The_SP schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:25:
Ok en hoe flik ik dat dan bij dit dingetje?
Zit er een antenne aansluiting op, of krijg je dan een gps ontvanger met mini usb ofzow?

bron: pocketinfoi-Mate gaat stopt de samenwerking met Windows Mobile fabrikant HTC. In een recent artikel gaf ik al aan dat HTC een nieuwe koers in heeft gezet waarbij het de bedoeling is om de eigen merknaam te promoten. Een merk zoals i-Mate betekent dus directe concurrentie voor de HTC merknaam. Al enige tijd geleden heb ik gehoord dat i-Mate van andere fabrikanten devices gaat inkopen. Ik ben zelf een grote van fan de i-Mate producten en vind het niet zo erg dat de samenwerking wordt stop gezet. HTC's innovatie is ver te zoeken en ik hoop dat een nieuwe samenwerking tussen i-Mate en andere fabrikanten de innovatie voor i-Mate's producten terug kan brengen.
Volgens onze bron is het zelfs niet zeker of T-Mobile of Orange nog devices gaan krijgen in de verre toekomst. Dit laatste zal nog wel even duren omdat HTC zeer veel devices verkoopt aan operators zoals T-Mobile. Het lijkt me sterk dat dat ook direct wordt afgekapt zoals dat bij i-Mate het geval is. De vraag is natuurlijk welke fabrikant met i-Mate in zee gaat. Wellicht eigen fabrikanten of Tech Faith Wireless?
[ Voor 8% gewijzigd door jasperv525 op 21-06-2006 13:02 ]
Even een quotje erbij
http://msmobiles.com/news.php/5291.htmlPeter Chou, CEO of HTC Corp. said: “We have a rich heritage of innovation and aim for our products to continue being the devices of choice on the Microsoft Windows Mobile platform. Our operator and OEM strategy remains key to this success, and we are committed to further strengthening our partner relationships by providing customised and differentiated offerings.”
[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2006 13:07 ]
Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:
apparaten (waarom gebruiken ze op Pocketinfo altijd het woord devices?!?)
Goeie opmerking!
maar i-mate is geen telecomprovider he, en de providers blijven gewoon samen werken, misschien in de verre toekomst niet staat er.Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:
Ik ben toch wel benieuwd wie hun bron is. HTC heeft immers juist duidelijk gemaakt dat ze graag apparaten (waarom gebruiken ze op Pocketinfo altijd het woord devices?!?) blijven leveren aan de telecomproviders. Dat is ook niet gek, want 90% van de telefoons wordt verkocht i.c.m. met abbo of prepaid. En als je kijkt naar HTC dan wordt ook het merendeel van hun omzet gemaakt door de verkopen aan de providers, dus...
ik vind het in ieder geval mooi als ze weg gaan bij HTC want als ze allemaal allen maar HTC verkopen dan hebben wij ook niet veel keuze meer. en als i-mate nu, bijvoorbeeld Tech Faith Wireless apparaten, gaat verkopen, hebben wij een keuze meer en krijgt HTC tenminste wat concurentie bij.
hier zeggen ze ook dat TWF (Tech Faith Wireless) de HTC Killer is
http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?t=9100
[ Voor 17% gewijzigd door jasperv525 op 21-06-2006 13:38 ]
Verder ben ik het helemaal met je eens en meer concurrentie voor HTC alles behalve slecht zijn.Volgens onze bron is het zelfs niet zeker of T-Mobile of Orange nog devices gaan krijgen in de verre toekomst. Dit laatste zal nog wel even duren omdat HTC zeer veel devices verkoopt aan operators zoals T-Mobile. Het lijkt me sterk dat dat ook direct wordt afgekapt zoals dat bij i-Mate het geval is. De vraag is natuurlijk welke fabrikant met i-Mate in zee gaat. Wellicht eigen fabrikanten of Tech Faith Wireless?
http://www.coolsmartphone...b5cc6453bfa17ec114382166c
Verder ik heb een shop gevonden die de MDA Vario II aanbied.
Alleen hij ziet er niet hetzelde uit als in dit topic.
Toetsenbord ziet er anders uit. Ik hoop niet dat dit het definitieve model word,vond het andere tobo mooier
http://www.expansys.com/product.asp?code=137742

De prijs staat me wel aan
Helaas staat nog in PRE Order overheen gelezen sorry mensen
[ Voor 17% gewijzigd door zzz16 op 21-06-2006 15:52 . Reden: PRE ORDER ]
Is al een aantal keer langsgekomen, maar toch bedanktzzz16 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:16:
geen idee of deze link al voorbij is gekomen maar er word gezegt dat hij de derde kwartaal uitkomt augustus.
http://www.coolsmartphone...b5cc6453bfa17ec114382166c
Dit is inderdaat het oude design. De lichter gekleurde versie is waarschijnlijk de final HTC versie.Verder ik heb een shop gevonden die de MDA Vario II aanbied.
Alleen hij ziet er niet hetzelde uit als in dit topic.
Toetsenbord ziet er anders uit. Ik hoop niet dat dit het definitieve model word,vond het andere tobo mooier
Er zijn dacht ik al meer Pre orders langsgekomen, maargoedhttp://www.expansys.com/product.asp?code=137742
[afbeelding]
De prijs staat me wel aan
Helaas staat nog in PRE Order overheen gelezen sorry mensen
HTC wil heel graag het merk pushen en daarbij willen ze ook dat er HTC komt te staan op de operator branded telefoons. Dus een MDA Compact van HTC en een i-Mate jamin van HTC. Ze zetten de operators onder druk en ook i-mate. Maar i-Mate kan daar sowieso niet mee akkoord gaan. Voor de operators is het een ander verhaal, immer Nokia, Sony Ericsson, Samsung etc. leveren ook gewoon telefoon met hun merkje, die dan vervolgens gecastreerd worden met gare software en een simlock. Daar komt natuurlijk ook het verhaal van Pocketinfo vandaan. Hmm, interessante ontwikkelingen...
Verwijderd
Verwijderd
Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:
apparaten (waarom gebruiken ze op Pocketinfo altijd het woord devices?!?)
het woord apparaten verwijst al jaar en dag naar bruin

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:09:
[...]
offtopic:
het woord apparaten verwijst al jaar en dag naar bruin& wit
goed
Ow, Van Dale:
ap·pa·raat (het ~, -raten)
1 min of meer samengesteld werktuig
2 de gezamenlijke personen en hulpmiddelen die nodig zijn voor het doen functioneren van een instelling of het verrichten van een taak
3 [biol.] samenstel van organen dat een bepaalde functie verricht
Device staat er niet in

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 22-06-2006 15:14 ]
Dat meen je toch niet... hebben ze wéér de infrarood op een compleet onlogische plek ingebouwd? Bij de S100 (die ik nu heb) aan de zijkant, en nu aan de onderkant?! Handig als je 'm als afstandsbediening wilt gebruiken, kan je 'm ondersteboven houden...jasperv525 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:53:
Waar zullen die twee gaten voor zijn?
[afbeelding]

Verwijderd
Dan flip je het scherm toch softwarematig?The Fittest schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:44:
[...]
Dat meen je toch niet... hebben ze wéér de infrarood op een compleet onlogische plek ingebouwd? Bij de S100 (die ik nu heb) aan de zijkant, en nu aan de onderkant?! Handig als je 'm als afstandsbediening wilt gebruiken, kan je 'm ondersteboven houden...
Zonde van de ruimte, die infrarood hadden ze wel weg mogen laten van mij. Maar je zegt dat je het kan gebruiken als afstandsbediening, met welke software doe je dat dan?The Fittest schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:44:
[...]
Dat meen je toch niet... hebben ze wéér de infrarood op een compleet onlogische plek ingebouwd? Bij de S100 (die ik nu heb) aan de zijkant, en nu aan de onderkant?! Handig als je 'm als afstandsbediening wilt gebruiken, kan je 'm ondersteboven houden...
Verwijderd
het is een wonderMento schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:52:
[...]
Zonde van de ruimte, die infrarood hadden ze wel weg mogen laten van mij. Maar je zegt dat je het kan gebruiken als afstandsbediening, met welke software doe je dat dan?
Sterker nog, volgens mij is het juist handiger als hij op z'n kop zit, als je dan blind op knoppen wil drukken (pauze of volume ofzo) ligt hij rechtop onder je hand. Als hij rechtop in je zak zit, zit hij voor je gevoel, als je hem wil bedienen, juist op z'n kop. Eigenlijk juist beter zo dus!
[ Voor 5% gewijzigd door GraasGast op 23-06-2006 12:22 ]
Verwijderd
Idd, heb mijn telefoon ook altijd op zijn kop in de broekzak zitten. Hier zit de aansluiting voor de koptelefoon ook aan de onder kant dus komt precies uit. vind het idd fijner werken als ie op de kop in mijn broekzak zit.GraasGast schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:20:
Het maakt toch niet uit dat hij op z'n kop in je broekzak zit?
Sterker nog, volgens mij is het juist handiger als hij op z'n kop zit, als je dan blind op knoppen wil drukken (pauze of volume ofzo) ligt hij rechtop onder je hand. Als hij rechtop in je zak zit, zit hij voor je gevoel, als je hem wil bedienen, juist op z'n kop. Eigenlijk juist beter zo dus!
Verwijderd
Je wist wel waar het over ging, maar je dacht, laat ik mijn mierenNbroekkie ff an trekkeHoedje schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:13:
[...]
Device staat er niet inVolgens mij heb jij het over huishoudelijke apparaten
bij de weg: Van Dale? niet toegestaan op mijn pc, wegens mijn HALT

Ik geloof weer in god

svp niet op deze post ingaan
Een van de forumleden heeft een artikel uit het Duitse blad Connect gescand en aangeboden op het forum.
Link
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
ik vind de HTC TyTN ech stukke mooier.
[ Voor 49% gewijzigd door jasperv525 op 25-06-2006 17:33 ]
Je foto is beveiligdjasperv525 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:11:
het kan aan mij liggen, maar ik vind de vario 2 er echt niet mooier op worden, half rood![]()
[afbeelding]
Anders downloaden jullie even de pdf en plaatst het online zodat we ons niet hoeven te reggen.
[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 25-06-2006 17:16 ]
Ik vind em juist mooier. Nu is in ieder geval de hele voorkant mooi in één kleur donkergrijs. Daarnaast vind ik die bordeaux rode accenten ook niet zo mooi. Maar als ik het goed heb begrepen, dan is dit ook nog niet de uiteindelijke uitvoering (staat iig. in de tekst).jasperv525 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:11:
het kan aan mij liggen, maar ik vind de vario 2 er echt niet mooier op worden, half rood![]()
Verwijderd

(waarom moeten ze zonodig origineel doen met die kleur bij t-mobile, waarom niet gewoon zwart of zilver?)
Worden ze nou alleen geleverd met die rode kleur?
Wordt het niet deze kleur wat we altijd al gezien hebben op de sites?

Verwijderd
Er staat in de tekst dat de kleur nog niet definitief is. Gewoon afwachten dus (hopelijk niet lang meer).Sulo schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:57:
Ze hebben het echt verpest met die rode kleur.
Worden ze nou alleen geleverd met die rode kleur?
Wordt het niet deze kleur wat we altijd al gezien hebben op de sites?
Verwijderd
Verder; is het jullie ook opgevallen dat het toetsenbord nu ook 1 tm 9 kent ipv op de bovenste rij, soort keypad & die extra knoppen bij opnemen en ophangen, zal wel een t-mobile functie achter komen te hangen, maar dat is denk ik te omzeilen. Verder wel handig die 2e camera voor video-calling.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 08:23 ]
zou die 2e camera dan ook te gebruiken zijn als webcam icm skype/msn op een wireless netwerk ofzo?Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:21:
Serieus, laat hem zijn zoals het plaatje hierboven, daar ziet ie er nog redelijk nieuw en high-tech uit...lekker strak maar dat rood verknalt echt alles, hoop niet dat die gekke nederlanders er bij T-mobile intrappen, anders word het weer eerst uit elkaar halen en opnieuw verven.
Verder; is het jullie ook opgevallen dat het toetsenbord nu ook 1 tm 9 kent ipv op de bovenste rij, soort keypad & die extra knoppen bij opnemen en ophangen, zal wel een t-mobile functie achter komen te hangen, maar dat is denk ik te omzeilen. Verder wel handig die 2e camera voor video-calling.
No worries m8
Verwijderd
en Video-calling, als andere ook zon telefoon hebben of eentje die het doet, maar zijn extra kosten aan verbonden geloof ik, beetje onnodige future vind ik, maar kan zijn dat mensen er wel waarde aan hechten.
Hooooop ook voor msn, alweet ik niet of dit kwa snelheid te halen valt...maar dan zal het wel haperig gaan, en van Skype heb ik geen kennis dus die vraag laat ik open.
Ik bedoelde dus op een WLAN, lijkt me dat je dan voldoende snelheid hebtVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:55:
Jaja, sowieso voor mms'jes enzo...want is vga camera.
en Video-calling, als andere ook zon telefoon hebben of eentje die het doet, maar zijn extra kosten aan verbonden geloof ik, beetje onnodige future vind ik, maar kan zijn dat mensen er wel waarde aan hechten.
Hooooop ook voor msn, alweet ik niet of dit kwa snelheid te halen valt...maar dan zal het wel haperig gaan, en van Skype heb ik geen kennis dus die vraag laat ik open.
No worries m8
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me namelijk nogal een teleurstelling als ik in de kamer (op de bank) nog steeds m'n mail niet kan controleren (kan ik namelijk net zo goed een zonder wlan kopen).
Verwijderd
Het bereik binnenshuis is prima, eventueel de achtertuin mee te nemen.
Dan hebben we het over een gemiddeld of kleiner huis/kamer en niet over een supervilla.
Maar zelfs dan zou je nog achter bij het zwembad verbinding hebben, ligt aan het aantal opstakels/muren tussen de zender & ontvanger.
Waar is trouwens het PIT Pocket Internet Totaal Topic ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 14:56 ]
Verwijderd
Dan kan ik gerust zijn, kan ik straks toch msn'en in m'n jacuzziVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:53:
(...)
Dan hebben we het over een gemiddeld of kleiner huis/kamer en niet over een supervilla.
Maar zelfs dan zou je nog achter bij het zwembad verbinding hebben
(...)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 16:46 ]
Dit topic is gesloten.