HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:48:
[...]

Hoewel ik niet weet of het waar is, is de stelling helemaal niet zo vreemd... Een product wordt tenslotte gekeurd voor het op de markt komt. Het is tenslotte bedoeld om te voorkomen dat er gevaarlijke of anderzins ontoelaatbare producten op de markt komen.
Het zou natuurlijk wel vreemd zijn als Orange niet zo'n telefoon gaat verkopen en de rest wel omdat het niet door een keuring komt.
dat ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij is het door HTC nog helemaal niet vrij gegeven. Daarbij komt dat Orange nog helemaal geen UMTS-netwerk heeft, laat staan HSDPA.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Gelezen op http://www.coolsmartphone.com/news2343.html:
Published on 23 Apr 2006
We like the T-Mobile Vario, however this weekend I've noticed that it's vanished from the T-Mobile UK website. In fact, some readers have spoke to T-Mobile and they're telling customers that this MDA Vario II is due to be released in the UK sometime in May. Huzzaar! We've been told previously that this device was being launched first in Germany, so hopefully this is good news for the UK too.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:57

13art

Moderator Mobile
Op meer en meer plekken hoor je steeds mei als datum. Het is natuurlijk geen 100% garantie. Maar ja waar rook is........

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:27

nlboy

Alles kitz?

Laat ik net de Vario 1 besteld hebben... |:(
Ach ja deze zou denk ik in het begin wel duur zijn net als de Vario in het begin. :)
Verder ziet ie er proffesioneel uit als je het vergelijkt met Vario 1. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door nlboy op 24-04-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:35:
Op meer en meer plekken hoor je steeds mei als datum. Het is natuurlijk geen 100% garantie. Maar ja waar rook is........
Zijn dat ook recente berichten of alleen in aankondigingen van maanden terug (zoals persbericht van T-mobile in duitsland). ALs je andere (recente) berichten leest kan je dan een linkje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zie het bericht van mboots, dat is van april. Verder idd nog berichten van iets langer geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou verwachten dat de introductie nog wat langer op zich laat wachten vanwege het weinige nieuws dat over dit apparaat beschikbaar komt. Als 'ie in mei op de markt zou komen verwacht je toch wel wat meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Op deze link van tmobile Duitsland staat een levering van de Vario II op Q3
Helaas nog geen zekerheid over de processor aangezien daar in alle talen over wordt gezwegen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Laatst online: 15-09 16:48
ReVolpe schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:37:
Op deze link van tmobile Duitsland staat een levering van de Vario II op Q3
Helaas nog geen zekerheid over de processor aangezien daar in alle talen over wordt gezwegen.
ik werd gisteren gebeld door tmobile ivm contractverleninging/vernieuwing. Even gemeld dat ik intresse had in dit apparaat. De medewerkster die mij belde wist hier nog niets van, maar ze zou me bellen op het moment dat ze er meer van wist. Kortom ik hoor het allemaal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 22:44

djidee

Mr. Slungel

Ik moet nog tot augustus (3mnd voor einddatum contract) met mijn k700i (die best aardig bevalt) maar zit al rond de kijken naar een pda achtig iets, en de vario ligt toch wel aardig, heb nu een 300minuten simonly, die verlengen + mda vario (of II als die er dan is) en die 9,50 bundel erbij... Dat zie ik helemaal zitten, benieuwd of hij er tegen die tijd is (en hopen dat ik niet al te veel hoef bij te lappen)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:56:
[...]

knap van die Orange-medewerkers dat ze weten dat een toestel wat nog niet uit is niet door een keuring komt. Hadden ze altijd maar zo'n vooruitziende blik
hmm nee net als de M5000 niet door de keuring in NL komt en wel weer in UK.. :? ik snap dat soort dingen serieus niet, zo ging het dus ook al bijna fout met de M500 die maar niet door de laaste keuring kwam (camera was zwaar crap volgens de keuring...jah duuuh!).

Mja,...ik hoop maar dat ie rond juni komt, loopt precies orange af en gaan we over op t-mobile Flex + pit

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:09:
[...]

hmm nee net als de M5000 niet door de keuring in NL komt en wel weer in UK.. :? ik snap dat soort dingen serieus niet, zo ging het dus ook al bijna fout met de M500 die maar niet door de laaste keuring kwam (camera was zwaar crap volgens de keuring...jah duuuh!).

Mja,...ik hoop maar dat ie rond juni komt, loopt precies orange af en gaan we over op t-mobile Flex + pit
Ik doet met je mee Underworld!

Alleen ik wil geen T-mobile Vario shit.. dus dan gewoon de Qtek versie
(daarnet even gekeken voor 'n losse Qtek S200 voor 'n jaartje, maar die is erg duur: 525 euro)
Ik moet nog 11 maanden (dus 7 maanden voordat ik 'n nieuw toestel kan uitzoeken) abbo'n met
m'n SPV M500. Alleen deze is nu kapot en opgestuurd en ik denk/ hoop dat ik 'n nieuwe krijg (was ondergedompelt in de Dubbelfrisss dus die deed 't niet zo goed meer) Achja wachten wachten wachten

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:53:
[...]

Ik doet met je mee Underworld!

Alleen ik wil geen T-mobile Vario shit.. dus dan gewoon de Qtek versie
(daarnet even gekeken voor 'n losse Qtek S200 voor 'n jaartje, maar die is erg duur: 525 euro)
Ik moet nog 11 maanden (dus 7 maanden voordat ik 'n nieuw toestel kan uitzoeken) abbo'n met
m'n SPV M500. Alleen deze is nu kapot en opgestuurd en ik denk/ hoop dat ik 'n nieuwe krijg (was ondergedompelt in de Dubbelfrisss dus die deed 't niet zo goed meer) Achja wachten wachten wachten
ahh ik dacht al dat je zo slim zou zijn :+
hopelijk geven ze je een keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoop eigenlijk wel dat ie wat eerder uitkomt. in juni ofzo. Want begin juli loopt mn abo bij telfort af.....
Zit dus erg in dubio wat ik doe. Neem ik een goedkoop abo voor telfort (voor 13,45 heb ik 300 minuten bellen plus 150 smsjes) en koop ik de 9600 dan los, en gok ik erop dat je tegen die tijd ook een redelijk internetabo kan kopen voor een redelijke prijs bij Telfort.

Of verleng ik mn abo icm de S200 en ben ik dan met internetabo maar exclusief sms 34,95 per maand kwijt en dat 2 jaar lang???

Grote voordeel van de 9600 is voor mij toch echt dat toetsenbord, want mailen of smsen zonder toetsen lijkt me nogal lastig/omslachtig. Zeker nu ik gezien heb dat mn moeder de 9000 heeft waar dus ook een toetsenbord op zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:34:
Grote voordeel van de 9600 is voor mij toch echt dat toetsenbord, want mailen of smsen zonder toetsen lijkt me nogal lastig/omslachtig.
Valt reuze mee, hoor.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weeg het extra toetsenbord, snelheid etc op tegen het kopen van de S200? Erg persoonlijk ik weet het, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Denk dat de BenQ-Siemens P51 nog wel eens een geduchte concurrent van de Qtek 9600 zou kunnen worden.

Hier wat specs van de P51:
* Dimensions: 122 x 60 x 20 mm (L x W x H)
* Volume: 130 cc
* Weight: 170 g
* Standby time*: Up to 150 h (standard battery)
* Talktime*: Up to 240 min (standard battery)
* Battery: Li-Ion 1370 mAh
* Charging time: 4 h
* Antenna: Internal (Patch)
* Display: 240 x 320 pixels, 65.536 colors, TFT,2.83 inch touchscreen
* Camera: built-in and integrated video camera with1.3 megapixel, flash light
* Storage: 128 MB SDRAM, 128 MB Flash
* Connectivity: USB cable/Bluetooth®/WLAN 802.11 b/g/ SDIO slot
* GPS: SiRF Star III

System/Standards
* Quad-band GSM 850/900/1800/1900 (3GPP release 97compliant)
* GPRS: Class B; Multi-slot class 10
* Vocoders FR, HR, EFR, AMR
* Microsoft Windows Mobile 5.0

Features
* E-mail push
* Active Sync
* Document browsing and editing
* VoIP via WiFi
*Integrated GPS receiver; onboard navigation solution
* QWERTY keyboard
* Touch screen display
* Speech Commander
* 5-way navigation stick
*Multimedia features:
Music capability (MP3, AAC,AAC+, AMR, WAV, WMA,
Midi)
Video capability (WMV, MPEG4, .3GP, H.264)
QVGA/QCIF video recording, playback, streaming anddownload
* Java based games and applications
*Messaging: SMS, MMS, e-mail
* 64-chord polyphonic ring tones
* WAP 2.0

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/benq-siemens/p51/p51-img_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/benq-siemens/p51/p51-img_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2006/03/p51_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm zeker een geduchte concurrent!!!!, Zelfs GPS aan boord, mooi toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wat er alleen volgens mij niet op zit is iets van UMTS of EDGE... Dat is dan wel weer een nadeel van dit toestel denk ik. Of ik moet er overheen gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Ik denk het niet. Hij is namelijk veel groter, camera is slechter, de toetsen zijn kleiner en er zit geen UMTS op. Een pre is natuurlijk de geintegreerde GPS, maar het is maar de vraag hoe goed dat werkt. Bij de telefoons waar dat nu zit ingebouwd is het ook niet even positief.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hoedje schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:43:
Ik denk het niet. Hij is namelijk veel groter, camera is slechter, de toetsen zijn kleiner en er zit geen UMTS op. Een pre is natuurlijk de geintegreerde GPS, maar het is maar de vraag hoe goed dat werkt. Bij de telefoons waar dat nu zit ingebouwd is het ook niet even positief.
idd als we het over de G100 hebben van Qtek... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze nou beter als de MDA PRO?

Hij heeft alleen betere camera lijkt het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:36:
Is deze nou beter als de MDA PRO?

Hij heeft alleen betere camera lijkt het net?
Dat hangt ervanaf, qua volume is die wel bijna twee keer kleiner. Deze zal nog in je broekzak passen, dat wil je met de MDA Pro niet proberen ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

MDA Pro blijft beter
niet alleen qua performance maar zeker al om het 640x480 resolutie/3.5jack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen zijn er al batterijen voor de HTC Hermes verkrijgbaar op e-bay... Is dit een voorbode van de HTC-Hermes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:36:
Ondertussen zijn er al batterijen voor de HTC Hermes verkrijgbaar op e-bay... Is dit een voorbode van de HTC-Hermes?
Dit lijkt me nog erg stug aangezien de telefoon niet eens uit is. Ik denk dat iemand dat gewoon voor de grap heeft gedaan, of de batterij van de htc wizard erop heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:24:
[...]

Dit lijkt me nog erg stug aangezien de telefoon niet eens uit is. Ik denk dat iemand dat gewoon voor de grap heeft gedaan, of de batterij van de htc wizard erop heeft gezet.
Of de batterij van de Vario is hetzelfde als die van de Vario II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:29:
[...]

Of de batterij van de Vario is hetzelfde als die van de Vario II ?
Volgens mij niet: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25507295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dus de aansluiting. Dergelijke batterijen heb je zelfs met 1500mAh, dus dat is hier niet ten sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik hoop het, over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en vanaf dan ga ik prepaid bellen tot dit ding uit is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaizen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 20:01
Ik zit nu ook prepaid te bellen totdat dit toestel eindelijk uit komt. Heb zelfs sinds jaren meer moeten opwaarderen :| (had Orange abo met een hoop beltegoed, dit meegenomen naar prepaid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tja ik neem denk ik gewoon abo verlenging, is lekker goedkoop en dan koop ik het toestel los tegen de tijd dat die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Waarom pre-payen.. je kan na je jaar-abo toch gewoon doorgaan met bellen? of hebben jullie een uitschrijftermein van 3 maanden oid?

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pindkaas schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:54:
Waarom pre-payen.. je kan na je jaar-abo toch gewoon doorgaan met bellen? of hebben jullie een uitschrijftermein van 3 maanden oid?
Je kunt idd doorgaan met je abbo, maar bij Orange kun je 't ook om laten zetten in prepaid
waardoor je dus niks meer betaald per maand en al je overige BTG nog mooi op kunt bellen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:36

Pinobigbird

doesn't share food!

CLB schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:56:
[...]

Je kunt idd doorgaan met je abbo, maar bij Orange kun je 't ook om laten zetten in prepaid
waardoor je dus niks meer betaald per maand en al je overige BTG nog mooi op kunt bellen!
Dat omzetten naar een prepaid tegoed kan sinds december 2005 niet meer. Zie ook Ik wil mijn Orange abonnement niet verlengen...

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pinobigbird schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:27:
[...]

Dat omzetten naar een prepaid tegoed kan sinds december 2005 niet meer. Zie ook Ik wil mijn Orange abonnement niet verlengen...
Hmm wist ik niet eens :)

Ik zit vast aan 'n 2 jarig abbo en er is mij toendertijd verteld dat ik uiteindelijk
alles om kon zetten in BTG (en dus kon gaan prepayen) Als dit mij over 'n half jaar
(dan loopt mijn abbo af) niet lukt, zijn ze denk niet blij met mij.

Zoiets laat ik opzeker niet over m'n kant gaan en als ze moeilijk gaan doen wordt
't gewoon abbo opzeggen inclusief allerlei kosten die ik terugeis. Klinkt stoer, maar dit is onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pinobigbird schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:27:
[...]

Ik zit vast aan 'n 2 jarig abbo en er is mij toendertijd verteld dat ik uiteindelijk
alles om kon zetten in BTG (en dus kon gaan prepayen) Als dit mij over 'n half jaar

Zoiets laat ik opzeker niet over m'n kant gaan en als ze moeilijk gaan doen wordt
't gewoon abbo opzeggen inclusief allerlei kosten die ik terugeis. Klinkt stoer, maar dit is onzin :)

EDIT:
Citaatje van iemand uit dat topic:
Orange heeft bij het afsluiten van het contract toegezegd dat je je abonnement kon omzetten naar prepay met behoud van beltegoed, maar sinds december hebben ze dat "afgeschaft". Hoewel je dus nog steeds recht hebt op die omzetting, je bent het immers overeengekomen, wil Orange deze niet meer uitvoeren.

Haha als ze me mijn BTG niet uitkeren in prepaidtegoed, zijn ze opzeker de lul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
CLB schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:43:
[...]

EDIT:
Citaatje van iemand uit dat topic:
Orange heeft bij het afsluiten van het contract toegezegd dat je je abonnement kon omzetten naar prepay met behoud van beltegoed, maar sinds december hebben ze dat "afgeschaft". Hoewel je dus nog steeds recht hebt op die omzetting, je bent het immers overeengekomen, wil Orange deze niet meer uitvoeren.

Haha als ze me mijn BTG niet uitkeren in prepaidtegoed, zijn ze opzeker de lul
Je geeft aan dat het verteld is, heb je dat ook ergens zwart op wit? Dan sta je in ieder geval een stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb gisteravond tijdens een meeting van m'n werk het toestel ff mogen vasthouden, ik moet zeggen dat ik er serieus helemaal weg van ben, hij is lekker compact en oogt erg klein.

Prestaties, de processor (gesproken met iemand van Qtek) schijt idd erg snel te zijn.
Ik mocht hem helaas nog niet vasthouden toen ie aan stond omdat het een prototype zou zijn en er behoorlijk wat fouten in zaten!!! De jongen gebruikte hem al dagelijks en werdt er zelfs met fouten al helemaal verlieft op.

Toetsenbord, vondt ik zelf wel wat klein om mee te typen, je hebt veel ruimte aan de linker, rechter kant maar ik denk dat, dat gewoon went na een tijdje.

over de mini-extended-usb
Dit is gewoon een mini-usb aansluiting en gaat gewoon werken met de huidige laders (volgens hem)
Het enige idd is dat je qua headsets op dit moment niet veel kan er zit namelijk (zoals bekend) niet een 2.5 jack op, volgens hem zouden ze dat nog kunnen veranderen maar dat geloof ik niet aangezien qtek er mee in augustus komt, t-mobile juni-juli.

Transflash?
Hij zegt dat dat de toekomst wordt, op dit moment volgens hem tot 1 GB (ik zei 2 GB, maar daar kon ie niets over zeggen).
Ze willen alle HTC's naar dat medium overbrengen, ik zei dat ik dat best fuckt op vondt, gezien dat het kleine kaartjes zijn.
Hij vondt m'n theorie wel aardig kloppen toen ik zei dat de kosten van de ontwikkelingen van de kaartjes er misschien op deze manier uit gaan...

't is echt een vet apparaatje ik ga hem zeker aanschaffen wanneer hij op de markt is!

EDIT

HTC MUSE (S300)
wordt gelanceerd in augustus dit jaar
HTC trinity (das dat klepje he?) ik vroeg of ik die ook nog mocht vasthouden want die stond in een gesloten kastje zelfs aan!!!! Maar ze zeiden dat ze geen sleutel van dat kastje hadden (geloofde ik niet, maar goed). Wordt ook rond die tijd gelanceerd, hij zij eigenlijk wordt vrijwel alles na de zomer bij Qtek zelf gelanceerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Underworld op 05-06-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
Underworld schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:12:

EDIT

HTC MUSE (S300)
wordt gelanceerd in augustus dit jaar
HTC trinity (das dat klepje he?) ik vroeg of ik die ook nog mocht vasthouden want die stond in een gesloten kastje zelfs aan!!!! Maar ze zeiden dat ze geen sleutel van dat kastje hadden (geloofde ik niet, maar goed). Wordt ook rond die tijd gelanceerd, hij zij eigenlijk wordt vrijwel alles na de zomer bij Qtek zelf gelanceerd.
Nee trinity is de opvolger van de Hermes. De clamshell is de Star Trek. Trinity zou pas voor 2007 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Underworld schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:12:
Inside Information

over de mini-extended-usb
Dit is gewoon een mini-usb aansluiting en gaat gewoon werken met de huidige laders (volgens hem)
Het enige idd is dat je qua headsets op dit moment niet veel kan er zit namelijk (zoals bekend) niet een 2.5 jack op, volgens hem zouden ze dat nog kunnen veranderen maar dat geloof ik niet aangezien qtek er mee in augustus komt, t-mobile juni-juli.
Hmm het gaat dus augustus worden, dat zou ivm mijn abo bij Telfort net een maand te laat zijn. Dan maar toestel los kopen tegen die tijd denk ik.

Dat van die mini usb blijf ik niet super vinden, heb toch echt liever een minijack, tenzij ze er een conversieplug bij doen oid.

[ Voor 57% gewijzigd door 13art op 09-05-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

dafz0r schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:16:
[...]

Nee trinity is de opvolger van de Hermes. De clamshell is de Star Trek. Trinity zou pas voor 2007 zijn.
klopt die was het idd de startrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

netblade

Sunrise

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:41:
[...]

Hmm het gaat dus augustus worden, dat zou ivm mijn abo bij Telfort net een maand te laat zijn. Dan maar toestel los kopen tegen die tijd denk ik.

Dat van die mini usb blijf ik niet super vinden, heb toch echt liever een minijack, tenzij ze er een conversieplug bij doen oid.
Ik mis ook die speakertjes, deze zijn ideaal als je ergens met een aantal mensen aan het relaxen bent aan het strand oid.
Ik vind de Vario (9100) een erg goed geluid geven voor een telefoon.
Zelfs de N70 (welke ik na 5 dagen weer terug heb gebracht vanwege te weinig mogelijkheden) tipt niet aan het geluid.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Underworld schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:06:
[...]

klopt die was het idd de startrek
hehe ik was op die zelfde meeting, maar ik heb het aan die gozer gevraagd en hij zei niet dat hij hem bij zich had. Hij wist mij alleen te vertellen dat t-mobile het recht heeft om de htc hermes als eerste uittebrengen, maar verder ook niks.

Ik wil wel eens wete waar je dat ding gezien hebt dan? Welke hoekje van de stand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Oeh wat een mooi apparaat...laat ik nou net een week geleden een Vario I hebben aangeschaft... grrr.
Ach das nu (sinds dag een) ook een Qtek, hebben ze toch overeekomsten ;)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

DaannO schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:05:
[...]

hehe ik was op die zelfde meeting, maar ik heb het aan die gozer gevraagd en hij zei niet dat hij hem bij zich had. Hij wist mij alleen te vertellen dat t-mobile het recht heeft om de htc hermes als eerste uittebrengen, maar verder ook niks.

Ik wil wel eens wete waar je dat ding gezien hebt dan? Welke hoekje van de stand :P
offtopic:
})

hihi ik wel en jij niet! ;) (je had de verkeerde!, trust me!)
Mja ik praat elke kickoff wel een keer met hem.
Ik vroeg aan hem hoe zit het met de 9600, toen zij die ja we hebben nu net een promo binnen, ff checken? (wtf dacht ik!)
In één van die plastice dingen (zeg maar de muur van de stand) had ie hem verborgen, je kon hem dus ook nooit zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Underworld op 11-05-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Er komt nu wel echt Bijzonder weinig informatie naar boven..

Hoe zit het in Duitsland? Is hij daar wel al verkrijgbaar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Underworld schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:22:
[...]

offtopic:
})

hihi ik wel en jij niet! ;) (je had de verkeerde!, trust me!)
Mja ik praat elke kickoff wel een keer met hem.
Ik vroeg aan hem hoe zit het met de 9600, toen zij die ja we hebben nu net een promo binnen, ff checken? (wtf dacht ik!)
In één van die plastice dingen (zeg maar de muur van de stand) had ie hem verborgen, je kon hem dus ook nooit zien.
offtopic:
Grrr!! Ik had ook met zo een gozer gepraat, btje dikke kerel. Had wel een ander apparaat in zn zak, maar toen ik naar de 9600 vroeg zei hij niet dat ie hem had liggen. Bij de volgende kickoff krijgt hij dr van langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Pindkaas schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:31:
Er komt nu wel echt Bijzonder weinig informatie naar boven..

Hoe zit het in Duitsland? Is hij daar wel al verkrijgbaar?!
Nee, volgens mij is hij nog nergens beschikbaar, ( anders had ik wel de eerstvolgende trein daar DL gepakt ;) ). Er is idd weinig nieuws omtrend de hermes, hopen dat die niet wordt vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Q3 is vanaf juli dus dat klopt wel met de voorspellingen in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ja maar waar staat dat het vanaf juli is? Dat is ook nog een speculatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er staat in de pdf op t-mobile.de een leveringstermijn genoemd : Q3.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Maar ja Q3 is vanaf juli tm september dus als die eind september uitkomt is het ook nog altijd Q3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
daarom staat er in mij eerder post ook vanaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 03:32
Hmm, ik wilde eerst voor de HTC Hermes gaan omdat ik nu een wizard heb maar het enige waar ik me aan erger is de camera kwaliteit en de zooo lage snelheid internet.
Daarom dus de Hermes, maar nu lees ik in dit topic dat er binnen afzienbare tijd (volgens sommige sites eind 2006) al een HTC Trinity komt. En deze schijnt min of meer hetzelfde te zijn als de Hermes maar dan gelijk met HSDPA en GPS... (en een mooier design). Dus dit wacht ik toch even af :)
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A060225_JM_HTC_TRINITY_VELKY_V.JPG
De HTC Trinity volgens verschillende sites

Edit: ARGH, hij heeft geen Qwerty tobo -_-. Dacht ik eindelijk de perfecte telefoon te hebben gevonden ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Silvos op 16-05-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Silvos schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:05:
Hmm, ik wilde eerst voor de HTC Hermes gaan omdat ik nu een wizard heb maar het enige waar ik me aan erger is de camera kwaliteit en de zooo lage snelheid internet.
Daarom dus de Hermes, maar nu lees ik in dit topic dat er binnen afzienbare tijd (volgens sommige sites eind 2006) al een HTC Trinity komt. En deze schijnt min of meer hetzelfde te zijn als de Hermes maar dan gelijk met HSDPA en GPS... (en een mooier design). Dus dit wacht ik toch even af :)
[afbeelding]
De htc hermes is ook hsdpa ready, heeft alleen geen gps. Dat zou dan ook het enigste nadeel zijn er van. Staat overgins allemaal in de ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
[afbeelding]
Zeker mooi toestel. Maar eind 2006. Dat is alweer een heel stuk later als de 9600....
Anders moet je ook eens kijken naar de HP/iPaq rw6800 (zelfde als de O2 Atom alleen dan HP branded)
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/995/rw680010nq.th.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 18-05-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

[afbeelding]
Is inderdaad ook wel een heel mooi toestel, damn het wordt ons wel heel moeilijk gemaakt zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Edit: ARGH, hij heeft geen Qwerty tobo -_-. Dacht ik eindelijk de perfecte telefoon te hebben gevonden ;(
Idd is het ontbreken van een qwerty wel een erg groot nadeel, zeker in combi met wifi (mail, sms, msn). Maar eigenlijk ben ik er ook wel blij mee want dat maakt de keus weer wat makkelijker aangezien een tobo voor mij een vereiste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Volgens nieuwemobiel.nl wordt hij in week 46 verwacht. Lijkt mij een beetje in de grote glazenbol kijken, maar goed:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/mei_2006/mike_verwachtingen_week20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

@DaannO
Ik moet zeggen dat de lijst wel aardig klopt van de andere toestellen, mja week 46 is wel heel erg laat, ik denk dat ze die voor de zekerhied maar wat omhoog geschroeft hebben omdat er ook bij hun nog geen exacte datum bekend is maar ook alleen vermoedens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het zou best nog wel eens kunnen kloppen als T-mobile het recht heeft op een exclusieve première van deze HTC modellen. Dan zijn Qtek en i-mate gewoon later. Ik zag zowel hier in het lijstje als in het P990 topic dat die ergens in juli komt dus dat maakt de keuze weer moellukker ;)

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 18-05-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zou best mooi uitkomen wat mij betreft week 46, dit is half november!

Ik krijg namelijk volgende week 'n gloedenieuwe Orange SPV M600, van de verzekering!

Deze kan ik dan 10 maandjes lang gebruiken tot maart 2007 (wanneer m'n abbo afloopt voor zover ik 't begrijp)

En ik neem aan dat als de HTC Hermes half november wordt gereleased (zal dus wel later zijn, denkikzelf)
de Orange versie er ongeveer 'n maandje/ 2 maandjes later zou zijn wat impliceert dat ik in maart 2007 mooit met de Orange versie van de HTC Hermes kan weghoppen... o o o lekkere vooruitzichten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: De volgorde is zo: Magician (Qtek S100 --->Prophet (Qtek s200)--->Trinity (Qtek S310)
Wizard(Qtek 9100)--->Hermes(Qtek 9600)------->Herald (?)

Dus de Trinity is de opvolger van de Prophet, en heeft dus ook geen qwerty toetsenbord.
Over de Herald is weinig bekend, behalve dat ie ipv 24mm dik (zoals de Wizard & Hermes), maar 18mm dik is! Dit gaat uiteraard wel ten koste van de batterijcapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er zijn hier wat vage foto´s te zien van de O2 variant van de 9600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ziet er best mooi uit, maar valt me nu wel op dat je nu nog heel veel ruimte
hebt tussen de bovenkant van je scherm en de bovenkant van 't toestel.. achja we zien t wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zoveel ervaring met abonnementen met telefoons, maar hoe zit het ongeveer met de prijzen van zo'n pda bij (bijvoorbeeld) een 2-jarig 200 minuten abonnement? Nu betaal bij zo'n abonnement namelijk 20 euro voor de HTC Wizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 10:11:
Ik heb niet zoveel ervaring met abonnementen met telefoons, maar hoe zit het ongeveer met de prijzen van zo'n pda bij (bijvoorbeeld) een 2-jarig 200 minuten abonnement? Nu betaal bij zo'n abonnement namelijk 20 euro voor de HTC Wizzard.
Uit de TS:
DaannO schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:00:
• Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
Om even heel kort op je vraag terug te komen. Compleet onbekend aangezien het toestel nog niet uit is. Alle prijsindicaties zijn dus puur speculatief. Ik zou zeggen tussen de 0 en 1000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik begin er meer en meer aan de denken om de 9600 te laten lopen voor de Hp rw6800/6828.

De redenen:
- Hij is kleiner
- Heeft 2,5 mm minijack
- Qwerty toetsenbord is geen must voor mij
- Zoals het er nu uit ziet komt hij eerder geschikbaar als de 9600
- Wat betreft uiterlijk vind ik hem er ook beter uitzien.

Nadelen:
- De 6800 heeft geen wifi en ik wet niet of de 6828 in Nederland uit komt.
- Qwerty toetstenbord kan in sommige gevallen toch wel handig zijn.
Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/03/03/rw6800_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jams
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:29
Hier lijken ze hem al te hebben...

https://ssl.perfora.net/w..._info.php?products_id=183

in juli dus.

[ Voor 7% gewijzigd door jams op 23-05-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 21:32:
Ik begin er meer en meer aan de denken om de 9600 te laten lopen voor de Hp rw6800/6828.

De redenen:
- Hij is kleiner
- Heeft 2,5 mm minijack
- Qwerty toetsenbord is geen must voor mij
- Zoals het er nu uit ziet komt hij eerder geschikbaar als de 9600
- Wat betreft uiterlijk vind ik hem er ook beter uitzien.

Nadelen:
- De 6800 heeft geen wifi en ik wet niet of de 6828 in Nederland uit komt.
- Qwerty toetstenbord kan in sommige gevallen toch wel handig zijn.
[afbeelding]
Dan kun je beter gaan voor de Prophet (HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)). Die is niet duur, werkt goed. Al zal deze HP nu ook eindelijk uitontwikkeld zijn (broertje van de aziatische Atom). Maar het blijft één van de eerste Quanta pocket PC's.

Voordelen van Prophet:
-nu al beschikbaar
-veel betere camera
-meer hardbuttons, kun je zonder het schermpje aan te raken of de stylus te gebruiken toch prima gebruik maken van de pocket pc
-alle uitvoeringen hebben Wifi (S200/Jamin/M600)
-gezien de adviesprijzen, iets goedkoper (gesimlockte versie van Orange, de M600 is zelfs veel goedkoper)

Nadelen van Prophet:
-iets groter (1 cm langer)

Edit: om even ontopic te blijven

Voordelen van Hermes (t.o.v. Prophet)
-UMTS
-tweede camera
-betere fotoneem applicatie
-Qwerty toetsenbordje

Nadelen (t.o.v. Prophet)
-groter (voornamelijk dikker, door het toetsenbordje)
-nog niet beschikbaar
-miniSD (al kan dat voor sommige mensen ook een voordeel zijn)

Over de headphone aansluiting is verder nog niets bekend, dus daarvoor zou ik gewoon eerst de reviews afwachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 23-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa pre-order.. dus ze hebben nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jams
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:29
CLB schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:08:
[...]

Tsjaa pre-order.. dus ze hebben nog niks
Ik zag het ja.. Ik was iets te voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
Moeten jullie hier eens kijken:

comming soon en 400 mhz

hier
en
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg fijn nieuws. Alleen ik dacht dat T-Mobile het recht had om hem als eerst op de markt te brengen?
Ik vind hem trouwens mooier helemaal in het zilver zoals op de O2 site, daar lijkt hij iets kleiner door.

En rechtsboven (aan de voorkant) zit een 'video camera' :?
http://shop2.o2online.de/...,property=OnlineBild.null

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

is voor videotelefonie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:38:
Erg fijn nieuws. Alleen ik dacht dat T-Mobile het recht had om hem als eerst op de markt te brengen?
Ik vind hem trouwens mooier helemaal in het zilver zoals op de O2 site, daar lijkt hij iets kleiner door.

En rechtsboven (aan de voorkant) zit een 'video camera' :?
http://shop2.o2online.de/...,property=OnlineBild.null
In Nederland idd, ik weet of ze in duitsland daar dat recht ook hebben. Ik verwacht hem in nederland rond september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een variant op het design. Vind ik toch een stuk mooier!

wiBRO PDA-hermes-RAZR wannabe
Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.aving.net/img/2006/05/22/handheld3_spec.jpg
http://aving.net/newprodu...25&c_num=17395&BT_ExRef=5

Heb alleen geen idee of hij daadwerkelijk uitkomt, en of hij ook naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vind em ook heel mooi. Maar hij is ook een stuk groter, ga maar is rekenen. Hint: er zit een 4,3 inch scherm op, de hermes maar 2,8 inch. Daarnaast is het geen UMTS toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Qua dikte lijkt het me nogal mee te vallen eigenlijk. De resolutie van 240x320 begint ook al een beetje aan de lage kant te raken voor een scherm van 2.8". Diverse Samsung en Nokia toestellen hebben deze resolutie op 2.1/2.2" schermen en dat ziet er toch fijner uit. Ik heb overigens sinds paar dagen een Prophet dus ben zelf niet meer in de markt voor dit toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook niet dat je dat AVING toestel kan vergelijken, zit zo te zien geen telefoon mogelijkheid op. Dus dan is het niets meer dan een gewone pda. Verder vind ik het keyboard nogal gejat van Motorola, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:39:
Denk ook niet dat je dat AVING toestel kan vergelijken, zit zo te zien geen telefoon mogelijkheid op. Dus dan is het niets meer dan een gewone pda. Verder vind ik het keyboard nogal gejat van Motorola, of ligt dat aan mij?
idd,daarom heet hij ook razr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het een heel mooi apparaat/aparraat/apparraat is, twijfel ik nog wel een beetje of het ook als telefoon zal bevallen. Ik heb nu namelijk een aparte telefoon (nokia 1100) met een pocket pc (acer n30). Vooral de nokia bevalt me heel goed als het echt om bellen gaat (bovendien al een paar keer op de grond gestuiterd zonder gevolgen). Ik vind het alleen erg lastig om naast mijn telefoon ook overal m'n pda mee te nemen, en dan gaat zijn functie als agenda een beetje verloren natuurlijk.
Heeft een van jullie misschien ook deze overstap gemaakt (misschien de vario I)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik had een Sony T610 en Sony Clie. Ik vind 2 apparaten eigenlijk niets. Veel te onhandig. Maar de belkwaliteit van mijn MDA Compact haalt het bij lange na niet vergeleken met een normale telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb nu een Nokia N70, maar deze voldoet toch niet geheel aan mijn verwachtingen. Onder andere laat de agenda functionaliteit te wensen over. Ik ben nu ook aan het twijffelen om nu (redelijk goedoop) een Vario l aan te schaffen, of dat ik toch wacht op de Vario ll. Moeilijk moeilijk.. keuzes.. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bulldog schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:30:
Ik heb nu een Nokia N70, maar deze voldoet toch niet geheel aan mijn verwachtingen. Onder andere laat de agenda functionaliteit te wensen over. Ik ben nu ook aan het twijffelen om nu (redelijk goedoop) een Vario l aan te schaffen, of dat ik toch wacht op de Vario ll. Moeilijk moeilijk.. keuzes.. :).
Aan soort vragen hebben we erg weinig aan, aangezien je alleen zelf daar je mening over kan vormen. Check de ts voor deze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Bulldog schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:30:
Hangt allemaal af wat je er mee wil doen. Is vooral de agenda functie dan kan je net zo goed goedkoop de Vario I nemen of zelf nog de S200.
Heb je meer wensen inderdaad naar de TS kijken en dat vergelijken met jou eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk trouwens dat wachten op de vario II wel de moeite waard is, relatief is het een korte tijd wachten op een grote verbetering (vind ik). Vooral als je er aan vast zit, als ik straks een 2-jarig mobiel abbonnement neem moet ik er namelijk ook 2 jaar mee doen en wil ik niet nu al een verouderde pda hebben.

Overigens vrees ik dat de volgende generatie pda's met qwerty tobo's een stuk dunner zal zijn en dan zit ik waarschijnlijk nog een jaartje met mijn centimeters dikke fossiel ;(
maarja zo gaat dat met gadgets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat foto's van de uiteindelijke QTEK versie (met de 2 extra knopen dus).
Hij is dus al bij de reviewers :P
Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/Q8600/PICT5278.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/Q8600/PICT5289.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoroot.com/photos/albums/Q8600/PICT5288.sized.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:00:
Hier nog wat foto's van de uiteindelijke QTEK versie (met de 2 extra knopen dus).
Hij is dus al bij de reviewers :P
Jep, bij de reviewers is ie inderdaad al binnen.

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/5959/000000028383nd245011115468av.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/1696/0000000283toa11766421155186uu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1042/0000000283bwjg2211151150288wh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/1765/0000000283ojwu2725561153524vn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag gehoord van een vertegenwoordiger van t-mobile

dat hij zeker niet binnen 3 maanden uit gaat komen.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Is dat alleen voor de t-mobile versie of soizo voor de hermes?
Want als de reviewers hem al hebben moet het niet al te lang meer duren. T is morge ook al juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Possstema schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:24:
...
Want als de reviewers hem al hebben moet het niet al te lang meer duren.
De review van de link van J0YR1D3R betrof wel een pre-productie model. Overigens zou ik ook niet al te veel waarde hechten aan wat een enkele vertegenwoordiger zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Possstema schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:24:
Is dat alleen voor de t-mobile versie of soizo voor de hermes?
Want als de reviewers hem al hebben moet het niet al te lang meer duren. T is morge ook al juni :)
In nederland heeft t-mobile het recht om het als eerste uittebrengen, hierop moet de rest dus al wachten ook al is hij beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:33:
[...]

In nederland heeft t-mobile het recht om het als eerste uittebrengen, hierop moet de rest dus al wachten ook al is hij beschikbaar.
Weet je dat zeker? Ik heb eigenlijk alleen maar gehoord dat dat zo in Duitsland is. Over NL of welk ander land dan ook heb ik eigenlijk nog niets gelezen.

Edit: Aha, thnx!

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 31-05-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaannO schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:05:
[...]

Had ik al is eerder vertelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Dat ie er bij de reviewers allang al was had ik jullie ook kunnen vertellen, ik heb er mee in m'n handen gestaan een maand terug, vertegenwoordigers van t-mobile hebben het naar mijn mening (te) vaak fout.
3 maanden is wel heel lang, of... waarschijnlijk zijn ze hem weer aan het verne*ken met hun eigen roms e.d. vandaar het dus zo lang duurt.
In dat geval zullen er wel weer inport versies opduiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit word mijn nieuwe mobiel, hang al een paar dagen hier rond en wilde eigenlijk al een Vario 1, maar nu moet ik nog even w88...word een MDA VARIO 2 + Relax 300 + PIT.

Zoals hier al eerder besproken is de verwachte leveringstijd nog gissen, ben gisteren bij Belcompany binnengelopen en die verkoper ging even informeren. ( Liep naar zijn pc, en ik keek mee, gaat hij naar newmobile.nl ) Dus ik wist genoeg. Vroeg hem een paar dingen, en kwam erachter dat zijn kennnis van Tweakers afkwam. Hij noemde zelfs deze site om meer informatie te winnen.

Worden 3 lange maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige dat ik weet is wat die vertegenwoordiger gezegt heeft.

dus ik ga er vanuit dat het zeker nog 3 maanden gaat duren.

alles eerder is mooi meegenomen!

( maar blijft wel k%t)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:27:
het enige dat ik weet is wat die vertegenwoordiger gezegt heeft.

dus ik ga er vanuit dat het zeker nog 3 maanden gaat duren.

alles eerder is mooi meegenomen!

( maar blijft wel k%t)
Dit maal blijft de vertegenwoordiger in de buurt van het gelijk, gezien het antwoord van QTek NL als voglt luidt:

de Qtek 9600 wordt aan het einde van de zomer verwacht.

Met vriendelijke groet,

Qtek Nederland

we zijn te verwend, we geven te veel geld te snel uit, maar ook wij hebben hem liever gister dan over 3 maanden.. Jammer zou het zijn als een provider het eerste recht heeft en zelf problemen ziet in de release wegens problemen op de ROM, want de ROM is provider based en dus kan dat inhouden dat functionaliteit zoals de provider het wenst uit te brengen de gehele release van het Hermes platform tegenhoudt. Aan de andere zijde is HTC natuurlijk best afhankelijk van deze providers, want zonder het fenomeen mobiele providers had de Smartphone op een andere onzekere wijze het daglicht bij al die onverlate gebruikers B) als ons moeten gaan vinden..

Geef nou toe, wat een provider de wereld in pushed met reclame en mondelinge support van de gebruikers maakt het beter dan en zeker sneller dan een product dat zich moet redden zonder hun hulp (8> IK WIL 'M IK WIL 'M IK WIL 'M....postbode? pakketje? voor mij?? hmmm })
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.