HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

(ja man waar ligt dan aan? Ik wil kunnen msnen via de hack @ e-messenger maar.. 8)7 )

Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/htc_hermes/photoview/htc_hermes32.jpg
En dan spreken ze over log! Die Qtek 9100 is log, deze zeker niet! Lekker dun ook! Mooi hoor!

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 04-04-2006 16:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:37:
(ja man waar ligt dan aan? Ik wil kunnen msnen via de hack @ e-messenger maar.. 8)7 )
offtopic:
Ahh ik ben dus gelukkig niet de enige...
Ik had een keer winrar nodig en vroeger kon ik dat gewoon downloaden (lees: half jaar terug)
Nu staat er "Probeer het opnieuw via Internet Acces" (oid) Ik verbruik ook een stuk minder als vroeger p.m. 30 MB tov. 60MB

Hmm deze is ook behoorlijk log hoor, mja de PRO is er niets bij ;) dit past nog makkelijk goed in je zak.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:57

13art

Moderator Mobile
Vind het log zijn wel meevallen. Zeker als je het vergelijkt met deze foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/htc_hermes/photoview/htc_hermes28_small.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Hij is mij toch veelste log. Het probleem is dat ie vrij vierkant is, het verschil wat ook tussen de MDA Compact en de M500 zit. Daarnaast is die ook nog heel dik. Dus steekt wel heel erg uit je broekzak. Ik ga daarom denk ik voor een dunne Smartphone oplossing, als opvolger van mijn M500 (die ik eerlijk gezegd al dik vind), zoals de Samsung i320.

Dit geeft goed aan wat ik bedoel, minder afgerond:

Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/htc_hermes/photoview/htc_hermes29_small.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2006 18:48 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

@Hoedje
Tja...
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk ook dat het kiezen of delen is, ik denk dat het ze gewoon weg nog niet gelukt is het toestenbord / BT e.d. platter te maken (zoals bijvoobeeld een Motorola V3i is).

Het duurt nog wel een aantal jaren voordat dit soort toestellen zo plat zijn zodat je helemaal geen verschil meer ziet en voelt tussen een normale telefoon.

i320 vindt ik zelf niets, vooral ook omdat dit samsung's eerste MS phone is, maar is idd wel een stuk kleiner, handzamer mee te nemen
http://www.mobile-review..../samsung/image/i320-a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Underworld schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:01:
@Hoedje
Tja...
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk ook dat het kiezen of delen is, ik denk dat het ze gewoon weg nog niet gelukt is het toestenbord / BT e.d. platter te maken (zoals bijvoobeeld een Motorola V3i is).

Het duurt nog wel een aantal jaren voordat dit soort toestellen zo plat zijn zodat je helemaal geen verschil meer ziet en voelt tussen een normale telefoon.
Tuurlijk en daarnaast zit er natuurlijk een ongeevenaarde hoeveelheid functies op. Voor mij is alleen de verhouding een beetje scheef aan het worden. Ik gebruik m'n telefoon vooral voor bellen, SMS'en, agenda en todo. Ook een filmpje kijk ik wel eens en MP3'tjes luisteren is ook geen probleem. Maar ik heb een iPod 5G en die is in beide eigenlijk veel beter. Daarnaast is Worms wel meesterlijk _/-\o_ . Het probleem is alleen dat de Magician, de Wizard en de Prophet allemaal niet zo goed zijn in bellen. Ik ben daarom dus ook een beetje bang voor weer een HTC. Kortom ik heb liever een wat compactere telefoon die vooral goed is in bellen, maar wat andere functies mist...
i320 vindt ik zelf niets, vooral ook omdat dit samsung's eerste MS phone is, maar is idd wel een stuk kleiner, handzamer mee te nemen
http://www.mobile-review..../samsung/image/i320-a.jpg
Het is gelukkig niet hun eerste MS phone. Ze hebben al vrij veel modellen uit met een touchscreen (Windows Mobile), daarnaast hebben ze ook al een MS Smartphone uit, de i300. De i310 is de opvolger daarvan en kom ook al bijna uit (begin van de zomer). Dan komt de i320 waarschijnlijk pas aan het einde van de zomer uit!

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2006 19:43 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
@underworld

Thnx ik heb die dingetjes ge-updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

@DaanO NP!

@Hoedje...oh dat wist ik niet, ze hebben dus al wat ervaring in MS phones.

Wat ik al zei ik vindt bellen met een HTC een ramp dat zal ook weer zijn met Hermes en daarom gebruik ik gewoon de doorschakelfunctie naar een normale mob. telefoon, het enige is dan dat je nog een toestel op zak hebt wat niet iedereen even fijn vindt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Waarom is het bellen met HTC zo'n ramp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

DjWannaB2002 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:45:
Waarom is het bellen met HTC zo'n ramp dan?
Mja,...Ik heb wel eens last van ruis, storingen tussen door.
Ik hoor er zelf wel meer mensen mee.

En ik druk nog wel eens per ongeluk de End toets op het touchscreen in met mijn "wang" zodat het gesprek beëindigt wordt. En het is zo'n lomp ding aan je hoofd.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:45:
[...]

En ik druk nog wel eens per ongeluk de End toets op het touchscreen in met mijn "wang" zodat het gesprek beëindigt wordt. En het is zo'n lomp ding aan je hoofd.... :X
ik vind het nogal meevallen met die belkwaliteit van HTC, Gisteren een Nokia 6280 een paar uur geprobeerd. Nou als je dat belkwaliteit noemt, echt slecht. Ook op nieuwe mobiel wordt steeds gehamerd op die belkwaliteit (blijkt wel dat alle stukken tekst bij alle HTC-modellen exact hetzelfde is (gekopieerd)), Zelfs bij de s200 en de 9100 staat precies hetzelfde commentaar terwijl ik tussen die toestellen een behoorlijk verschil merkt (ten gunste van de 9100, we hebben beide toestellen hier binnen ons bedrijf),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Underworld schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:45:
[...]

Dat laatste daar heb ik nu met mijn M500 ook last van. En ik vind de ringtone/trilfunctie te zacht. Had van mij wel wat harder gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je kunt je mp3'tje toch aanpassen (dus meer decibel geven), deze op je M500 gooien..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dat is waar maar dan nog vind ik het volume over 't algemeen aan de lage kant. Ik zal het in ieder geval even gaan proberen :)

[ Voor 35% gewijzigd door zeef op 06-04-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Das wel heel omslachtig, mp3jes gaan aanpassen, maare denk dat deze vragen beter tjuis horen in het MDA Compact topic

Opsturen is ook nog een optie ik denk dat ik dat ook binnenkort ga doen, omdat de rubberen strip op de achterkant zwart-spul-rubber lekt op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

de rubberen strip lekt op de batterij... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:04:
de rubberen strip lekt op de batterij... :/
Ik zit ook zo van wtf, dat kan toch nooit etc.. En ik haal het klepje ervanaf...

WTF

Er zit gewoon allemaal zwarte smurrie op m'n batterij, het rubber lekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Volgens mij komen er stees meer ´klonen´ van de HTC op de markt. Niet dat ik het erg vind hoor :p

Moet zeggen dat ik de Asus P525 wat betreft uiterlijk ook wel aantrekkelijk vind. Beter als de i320 van Samsung, maar ja smaken verschillen. Maar goed dat is alleen uiterlijk. Want wat wel jammer is dat er volgens mij geen UMTS en/of EDGE op zit.
Maar goed wacht rustig af wat er komen gaat en anders wordt het toch denk ik de 9600 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.bargainpda.com/assets/4706.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hoedje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:07:
[...]

Ik zit ook zo van wtf, dat kan toch nooit etc.. En ik haal het klepje ervanaf...

WTF

Er zit gewoon allemaal zwarte smurrie op m'n batterij, het rubber lekt :(
whahahaha Told Yah!!!! _/-\o_

maare CLB heb jij het nou ook of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ik heb geen zwarte smurrie op m'n batterij...!

Leg je 'm weleens op de verwarming/ kachel ofzo.. vage shizzle man :|

Naja krijg de graf)(*(#@$()* ik heb 't ook 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/4360/p10104259wm.jpg
-clickable- (haha staat er niet heter dan 60 graden nou dat wordt 't mooi wel!)

Ligt opzeker aan de warmte van de batterij tijdens 't opladen!

Ik wil 'm toch binnenkort omruilen ofzo!
Ik heb 'm 1x geRMA'd voor 'n piep dat uit 't beeldscherm kwam als dat aanstond!
Kreeg 'm terug had gvd nog steeds die piep maar tegenwoordig is die piep echt hard gewoon :X

ik denk wel dat we dit beter even naar 't MDA-compact topic kunnen verslepen...?

[ Voor 127% gewijzigd door CLB op 06-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:10:
ik heb geen zwarte smurrie op m'n batterij...!

Leg je 'm weleens op de verwarming/ kachel ofzo.. vage shizzle man :|

Naja krijg de graf)(*(#@$()* ik heb 't ook 8)7

[afbeelding]
-clickable- (haha staat er niet heter dan 60 graden nou dat wordt 't mooi wel!)

Ligt opzeker aan de warmte van de batterij tijdens 't opladen!

Ik wil 'm toch binnenkort omruilen ofzo!
Ik heb 'm 1x geRMA'd voor 'n piep dat uit 't beeldscherm kwam als dat aanstond!
Kreeg 'm terug had gvd nog steeds die piep maar tegenwoordig is die piep echt hard gewoon :X

ik denk wel dat we dit beter even naar 't MDA-compact topic kunnen verslepen...?
* Underworld lacht zich voor de 2e keer helemaal dood !!!! _/-\o_ :D

Iedereen ontkennen hierzo en UW niet geloven, dat zal jullie berouwen whahaha :o :+ :D
Alleen Zeef hier die er nog achter moet komen :D

offtopic:
mja beter idd om deze berichten te verplaatsen naar waar het hoort

[ Voor 21% gewijzigd door Underworld op 06-04-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook zwaar te twijfelen of ik moet wachten op de Hermes ofdat ik nu voor een vario I moet gaan. Weet iemand of de kwali van de camera echt veel beter is, dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn? Hopelijk komt ie snel op de markt en een beetje betaalbaar :)

Trouwens, het viel mij op dat het toetsenbord kleiner is op de hermes dan op de vario I, dit lijkt me wel een nadeel. Heeft iemand toevallig (op de Cebit ofzo) dit toetsenbord al geprobeerd en hoe beviel het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb de Vario I wel vaak in mijn handen gehad, en ik moet zeggen dat de 'ronde' toetsjes mij eigenlijk niet bevielen. Dat is voor mij ook nog een extra reden om te wachten op de vario II. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Gelukkig heeft telfort hun data abo, edge snelheid, ook verlaagd naar 9.50 p/m. Begint er eindelijk op dit vlak wat concurentie uit te breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Underworld schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:44:
[...]

* Underworld lacht zich voor de 2e keer helemaal dood !!!! _/-\o_ :D

Iedereen ontkennen hierzo en UW niet geloven, dat zal jullie berouwen whahaha :o :+ :D
Alleen Zeef hier die er nog achter moet komen :D

offtopic:
mja beter idd om deze berichten te verplaatsen naar waar het hoort
Neen mijn beste, ik heb de rubber strip weggehaald vanwege de Brodit houder in de auto. En dan nog, ik heb Orange Premier dus binnen 4 uur een vervangend toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:17:
Ik zit ook zwaar te twijfelen of ik moet wachten op de Hermes ofdat ik nu voor een vario I moet gaan. Weet iemand of de kwali van de camera echt veel beter is, dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn? Hopelijk komt ie snel op de markt en een beetje betaalbaar :)

Trouwens, het viel mij op dat het toetsenbord kleiner is op de hermes dan op de vario I, dit lijkt me wel een nadeel. Heeft iemand toevallig (op de Cebit ofzo) dit toetsenbord al geprobeerd en hoe beviel het?
Gebaseerd op de Prophet is de camera echt veel beter. De 1,3 mp in de Magician was namelijk slecht voor z'n soort en de 2 mp in de Prophet is goed voor z'n soort, dus reken maar dat er een veel betere camera in zit dan de Wizard (die camera is immers vergelijkbaar met de Magician).

Daarnaast is het toetsenbord waarschijnlijk ook een stuk comfortabeler dan de Wizard, het verschilt natuurlijk per persoon, maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het dus toch ongeduldig wachten tot de hermes in nl geleverd wordt.... Tot die tijd maar veel naar de plaatjes kijken van dat ding :9 Trouwens, ik las ook ergens dat de software voor het maken van een foto belangrijk is en niet alleen de megapixels. Heeft HTC daaraan nu wat verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
aan de andere kant, als je weinig pieken hebt, de vario I gaat is natuurlijk al een beetje de ramsj in.... dus financieel zal het behoorlijk schelen. Vogens mij kan je dan beter een 2e hands 3,2 mpixel cammetje erbij kopen dan heb je ook nog betere foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zeef schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 03:01:
[...]

En dan nog, ik heb Orange Premier dus binnen 4 uur een vervangend toestel :)
Dus..? Ik heb dat ook, 1x geRMA'd, kreeg idd binnen 4 uur 'n vervangend toestel: 'n paupernokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm mzzl CLB dat je een verz. hebt afgesloten, hopelijk heb je er iets mee voor net het einde van je contract en krijg je misschien de hermes ?
DaannO schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:31:
Gelukkig heeft telfort hun data abo, edge snelheid, ook verlaagd naar 9.50 p/m. Begint er eindelijk op dit vlak wat concurentie uit te breken :)
Ja ik hoorde het vandaag op het werk met een datalimiet van 1 GB p.m.
netjes...dit is wel een goede concurrent voor t-mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Naja, 1 GB per maand veel, ik heb ff rekensommetje gemaakt. Ik zit waarschijnlijk 2 uur per dag internet radio ( ETN.fm, 192 Kbps/24 KBps ( als UMTS dat haalt ) ) te luisteren ( miss wel meer maar iig 2 uur in de trein ), en ik zit minsent 4 x per week in de trein, en in een maand zitten ongeveer 4 weken.

Dat wordt dus:
192 / 8 = 24
24 * 7200 = 172800 Bytes per dag
172800 * 16 = 2764800
2764800 / 1024 / 1024 = 2,6 GB per maand

Ik heb dus liever zoals T-Mobile ( volgens mij ) geen data limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb gister ff dealer gebeld 100 kb extra (dus over de 1 GB) is 50ct dus 1 MB is 5 eu
(vindt het zelf behoorlijk nog geprijst, maarja, ik vindt dat 1 GB ook best veel voor de normale beller / internetter, maar ben het wel met je eens, zonder datalimiet is beter.)

als ik zo kijk dan heb je het best hoog gegrepen qua uit rekening...
Houdt er verder rekening mee dat het EDGE is en dus niet UMTS!

neem wel aan dat je een GPRS teller gebruikt, en het daarmee kan bij houden??

[ Voor 13% gewijzigd door Underworld op 09-04-2006 11:43 . Reden: teveel "vindt" in het verhaal.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Possstema schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:19:
Naja, 1 GB per maand veel, ik heb ff rekensommetje gemaakt. Ik zit waarschijnlijk 2 uur per dag internet radio ( ETN.fm, 192 Kbps/24 KBps ( als UMTS dat haalt ) ) te luisteren ( miss wel meer maar iig 2 uur in de trein ), en ik zit minsent 4 x per week in de trein, en in een maand zitten ongeveer 4 weken.

Dat wordt dus:
192 / 8 = 24
24 * 7200 = 172800 Bytes per dag
172800 * 16 = 2764800
2764800 / 1024 / 1024 = 2,6 GB per maand

Ik heb dus liever zoals T-Mobile ( volgens mij ) geen data limiet.
Dat redt je alleen nooit, niet alleen is 24 kb per seconde vrij veel voor EDGE (Telfort). Maar daarnaast heb je nog het probleem dat T-Mobile PIT is gecapped op (naar-ik-geloof) 8 kb per seconde. Dus helaas pindakaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:20:
Hmm mzzl CLB dat je een verz. hebt afgesloten, hopelijk heb je er iets mee voor net het einde van je contract en krijg je misschien de hermes ?
Achja kost me 80 euro / jaar dus dat kon er ook nog wel bij!
Nja ik denk niet dat ze zo maar de Hermes even komen afleveren!
En ik heb BTW de Orange versie van de S100, de SPV M500 maar dat terzijde.

Ik moet nu nog 1 jaar met m'n abbo en dus SPV doorgaan, nja dat red ik nooit.

Hij wordt elke dag meerdere malen gesoftreset, loopt vaak vast, is sloom,
rubber lekt, komt 'n piep uit 't beeldscherm als die aanstaat. En RMA'en kost 25 euro (eigen risico)
en ik ben m'n toestel 'n weekje kwijt dus ik moet is kijken in m'n verzekeringsvoorwaarden enzo...
Hoe wat en waar wordt vergoed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Hoedje schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:46:
[...]
Dat redt je alleen nooit, niet alleen is 24 kb per seconde vrij veel voor EDGE (Telfort). Maar daarnaast heb je nog het probleem dat T-Mobile PIT is gecapped op (naar-ik-geloof) 8 kb per seconde. Dus helaas pindakaas :P
Uit het PIT topic:
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:22:
Met PIT is de snelheid van UMTS wel beperkt tot 64 KB/s in plaats van de maximaal haalbare 384 KB/s.
Dus ik heb nog een kans ;).
Underworld schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:40:
als ik zo kijk dan heb je het best hoog gegrepen qua uit rekening...
Houdt er verder rekening mee dat het EDGE is en dus niet UMTS!

neem wel aan dat je een GPRS teller gebruikt, en het daarmee kan bij houden??
T-Mobile is wel UMTS ( iig wel waar ik woon :) ) dus dat komt denk ik wel goed. Het is trouwens een schatting hoeveel ik zou gebruiken ALS ik de hermes had, ik moet het nu nog doen met een C500 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Possstema schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:04:
[...]
Uit het PIT topic:

[...]
Dus ik heb nog een kans ;).
[...]
T-Mobile is wel UMTS ( iig wel waar ik woon :) ) dus dat komt denk ik wel goed. Het is trouwens een schatting hoeveel ik zou gebruiken ALS ik de hermes had, ik moet het nu nog doen met een C500 :'(
ik wil verder niet stoken, maar ik had het over Telfort en niet over T-mobile

@Clb, naar mijn mening zou ik hem onder deze dingen gewoon laten op sturen, ik wil geen valse hoop geven maar ga er maar gewoon van uit dat hij ook vervangen wordt, orange/ProAssist heeft goede voorwaarden m.b.t. verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Underworld schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:44:
[...]ik wil verder niet stoken, maar ik had het over Telfort en niet over T-mobile

@Clb, naar mijn mening zou ik hem onder deze dingen gewoon laten op sturen, ik wil geen valse hoop geven maar ga er maar gewoon van uit dat hij ook vervangen wordt, orange/ProAssist heeft goede voorwaarden m.b.t. verzekering.
Weet ik, alleen al door de 1 GB limiet valt telford al af, daarom ging ik verder kijken of het met T-Mobile wel kan omdat die zoals ik als zei wel UMTS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Underworld: Dan wacht ik nog even 'n paar maandjes, krijg ik 'n nieuwe en verkoop ik 'm weer door!

Dan is die pas 'n half jaartje oud en nog wat waard, als ik 'm nu omruil is die dan alweer 'n jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Wordt idd spannend wanneer die uitkomt. Was eergisteren in Winterswijk waar de nr 1 Telecom winkel van nederland zit (niet dat dat wat zegt maar toch), en die vertelden dat de 9600 in juli uit gaat komen. Maar hoe zeker dit is was niet te zeggen want als er op het laatst nog een bug wordt ontdekt dan kunnen ze de release zo weer uitstellen.....

Zou handig zijn als ie al in pre-order ergens was. Kon ik ten minste wel al een abo afsluiten en dan ontvang ik het toestel eventueel later wel. Maar ja dat is nu volgens mij nog geen mogelijkheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDGE kan een snelheid halen van 200kb/s, onder de ideale omstandigheden.
Normaal haal je wel makkelijk een snelheid van 140kb/s, in vergelijking met gprs (40kb/s) een stuk beter én wel landelijk dekkend ipv UMTS! (t-mobile 3 masten....)
Aan het einde van het jaar hebben KPN en Telfort samen een HSDPA netwerk, dus super dekking en super snelheden!
In eerste instantie 1.8Mbps en later 14.4 Mbps 8)7
Echt super...

Zie ook: http://www.kpn.com/kpn/show/id=796410/contentid=16034
Ik ga dus lekker Telfort nemen, dan profiteer je nu gewoon van de lage prijzen van Telfort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:50:
Normaal haal je wel makkelijk een snelheid van 140kb/s, in vergelijking met gprs (40kb/s) een stuk beter én wel landelijk dekkend ipv UMTS! (t-mobile 3 masten....)
Ik weet niet hoor, maar als je in elk dekkingsrondje van de volgende kaart een mast hebt dan kom ik op meer dan 3 masten uit. Maar ik kan het fout hebben :).

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/images/telefoons_en_tarieven/hsdpakaart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:28:

Het toestel ondersteund UMTS maar t-mobile gaat UMTS niet uitbreiden (ze hebben nu 3 masten omdat dat moet van de overheid) maar ze gaan wel heel veel doen aan HSDPA
OK, dat ziet er wel iets beter uit!
Maar als ik kan kiezen tussen EDGE 140 kb/s en straks HSDPA 1.8mb/s of 30kb/s en zeker langer wachten op HSDPA bij T-mobile, dan is dat geen moeilijke keuze! (vind ik! = mening)
Nog een voordeel is dat, indien je geen UMTS/HSDPA dekking hebt, je terug kan vallen op EDGE ipv gprs..

Tja, geen streaming radio gebruiken (boeien), ik pomp hem wel gewoon vol met MP3!
Bij Telfort hebben ze nu ook een actie dat je € 9.50 per maand 1 gig kan verstoken...is genoeg voor mij!
http://www.telfort.nl/productinfo/mobielinternet/
belbundel d'r bij en knallen maar....lijkt mij!

Nu dat KPN en Telfort het HSDPA netwerk samen uitrollen zullen zij waarschijnlijk de eerste zijn die landelijke dekking hebben!
Nu nog wachten op de Qtek 9600 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Waar ik een beetje bang voor ben is dat straks, wanneer de Vario2 uitkomt, de maandelijkse kosten geen 9,50 p/maand meer zullen zijn. Ik verdenk T-Mobile ervan mensen te lokken met de 9,50 per maand en, wanneer veel mensen een Vario2 hebben aangeschaft, de abbonnementskosten te verhogen..Iemand daar meer info over?

Jouw advertentie hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

mulder

ik spuug op het trottoir

AngelEyes schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:37:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat straks, wanneer de Vario2 uitkomt, de maandelijkse kosten geen 9,50 p/maand meer zullen zijn. Ik verdenk T-Mobile ervan mensen te lokken met de 9,50 per maand en, wanneer veel mensen een Vario2 hebben aangeschaft, de abbonnementskosten te verhogen..Iemand daar meer info over?
Meer info over jouw complottheorie? (Het kan best dat het duurder gaat worden; maar dat heeft uberhaupt niks met 1 bepaald toestel te maken)

[ Voor 11% gewijzigd door mulder op 12-04-2006 15:05 ]

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZT3K
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11-2020
Tja als jij een contract tekent waarin staat dat ze zomaar prijsverhogingen mogen maken ben je zoiezo niet echt slim bezig he :D

eidt: btw ik zit al een poos te denken maareh.... ik vinde de mda pro nog steeds betere specs hebben dan de vario2 .... of kan iemand me overtuigen te wachten op de vario2 en geen mdapro aan te schaffen?

zoiezo al een poos naarstig op zoek naar "de beste" ppc qua specs en de mda pro is imo de beste op[ dit moment: redelijk geheugen, vga scherm, kantelbaar scherm, snelle processor, umts....

[ Voor 62% gewijzigd door AZT3K op 12-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17

mulder

ik spuug op het trottoir

eidt: btw ik zit al een poos te denken maareh.... ik vinde de mda pro nog steeds betere specs hebben dan de vario2 .... of kan iemand me overtuigen te wachten op de vario2 en geen mdapro aan te schaffen?
Denk dat de Vario wat handzamer is, iets meer nog een mobiele telefoon :D

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
AZT3K schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:06:
Tja als jij een contract tekent waarin staat dat ze zomaar prijsverhogingen mogen maken ben je zoiezo niet echt slim bezig he :D

zoiezo al een poos naarstig op zoek naar "de beste" ppc qua specs en de mda pro is imo de beste op[ dit moment: redelijk geheugen, vga scherm, kantelbaar scherm, snelle processor, umts....
Het voornaamste van de Vario2 is de handzaamheid, zoals hierboven al genoemd. Ik zie de MDA Pro meer als een veredelde computer. Zeker voor het bellen is die niet echt handzaam. Maar ja het ligt er net aan wat jij er mee wil doen. Ga je hem voornamelijk voor mailen, etc gebruiken ben je beter af met de pro, wil je hem, net als ik, gaan gebruiken voor telefoneren, hier en daar mailtje checken, agenda functie, soms filmpje tijdens lange reizen, dan ben je denk ik beter af met de Vario2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Potverdrie wat is dat wachten toch moeilijk...

Al helemaal als je ziet dat je de Vario I voor 26,00 euro pmd kan krijgen.
(eenmalig 29,95 voor het toestel, dan 2 jarig abbo van 150 minuten + onbeperkt internetten)

Spotgoedkoop voor zo'n ding imo. :\

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
wat ik ook een groot voordeel vind van de hermes tegen over de pro: hsdap alleen zijn de prijzen van dat netwerk onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DJ_The_SP schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:20:
Potverdrie wat is dat wachten toch moeilijk...

Al helemaal als je ziet dat je de Vario I voor 26,00 euro pmd kan krijgen.
(eenmalig 29,95 voor het toestel, dan 2 jarig abbo van 150 minuten + onbeperkt internetten)

Spotgoedkoop voor zo'n ding imo. :\
Zou ik lekker laten liggen hoor!

Mooi apparaatje qua functies, maar te dik en echt werkelijk kermisplastic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:22:
[...]

Zou ik lekker laten liggen hoor!

Mooi apparaatje qua functies, maar te dik en echt werkelijk kermisplastic :)
Tja maar dat wordt met de Vario II er niet beter op :p Dus wat dat betreft kan je net zo goed de Vario I nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar het plaatje kijkt valt wel op dat zoals eerder gezegd, de pinnetjes van de mini usb overeen komen. maar dan is als nog het vormpje van het connectortje ondersteboven.(als ik mij niet verkijk) Maar dat lijkt me niet moeilijk op te lossen... Zou wel leuk zijn als ik mijn Iriver h340 als externe hdd kan gebruiken. indien mogenlijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/column/htc_hermes/photoview/htc_hermes24.jpg-edit en daar bedoel het het midelste stukje van de connector die hoger cq lager ligt edit-

En nu maar wachten..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En toch jammer dat er geen gewone koptelefoon connector op zit. Want nu wordt je dus gedwongen om doppen van Qtek oid te nemen, en die zijn altijd van beroerde kwaliteit, ten minste als je ze vergelijkt met de doppen die ik nu heb (Ep-630 van Creative) Toch wel zonde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wat komt er nu op dan? 2,5 mm jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

netblade

Sunrise

DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:32:
En toch jammer dat er geen gewone koptelefoon connector op zit. Want nu wordt je dus gedwongen om doppen van Qtek oid te nemen, en die zijn altijd van beroerde kwaliteit, ten minste als je ze vergelijkt met de doppen die ik nu heb (Ep-630 van Creative) Toch wel zonde....
Ik mis ook die speakers aan de zijkant, ookal is het een belabberd geluid, er komt at least stereo uit en een beter geluid dan die cheapass nokia's.
Ik hoop dat ze nog wat aan het toestel knutsellen, want dit is natuurlijk crap, usb headphones :'(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Er zit geen speaker op de Vario II?

Dat vind ik wel minder idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

netblade

Sunrise

DJ_The_SP schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:55:
Er zit geen speaker op de Vario II?

Dat vind ik wel minder idd.
Ik kan ze helaas niet op de pics terugvinden, dus ik ben bang dat ze deze er OOK uitgelaten hebben.
Leuk zo'n toestel, wanneer komt de varioIII?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ja dat is wel echt slecht.. hoe kun je nou functionaliteit verliezen op een nieuwer type, dan ben je als fabrikant stom bezig in mijn ogen, als je functies gaat schrappen waarvan je weet dat het geheel een goed product word gevonden. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik wil hier wel even op reageren, allereerst er is nog niets officieels bekend dat de speaker(s) weg is gelaten. Kortom dit is pure speculatie. Punt is namelijk dat het wel of niet aanwezig zijn van roostertjes niet echt veel zegt. Een spleetje is al genoeg, zo heeft één pocketpc telefoon de speakers achter de hardbuttons zitten en nog geeft die beter geluid dan de huidige Magician/Prophet/Wizard.

Daarnaast hoeft de aansluiting ook niet zo'n probleem te zijn. Bij de huidige 2,5 mm aansluiting kun je ook niet zomaar 3,5 mm dopjes aansluiten. Daar heb je een verloopstukje voor nodig, dat zal bij deze telefoon ook vast uitkomen. Daarnaast betwijfel ik zeer sterk dat je een externe HD op de telefoon kan aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al theorieen over wat dit toestel gaat kosten bij introductie? En zal de prijs sterk gaan dalen na een aantal maanden? Had het idee dat de prijs van de Vario I vrij stabiel is gebleven vanaf de introductie (tot ongeveer nu) of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:02:
Zijn er al theorieen over wat dit toestel gaat kosten bij introductie? En zal de prijs sterk gaan dalen na een aantal maanden? Had het idee dat de prijs van de Vario I vrij stabiel is gebleven vanaf de introductie (tot ongeveer nu) of is dat niet zo?
Vario 1 is echt spotgoedkoop nu idd.

Zit er sterk over te twijfelen om er 1 aan te gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten op de vario II te gaan wachten. Vindt 'm net ff beter op aantal vlakken zoals bv de camera en de processor. Als je dat niet belangrijk vindt zou ik voor de vario I gaan...
Zag nog een paar leuk filmpjes op http://www.newmobile.nl/eur/en/videos.php?phone_id=18fc95d

Als je kijkt naar de kwaliteit van de fotos van de S200 (2mp) Neem aan dat de 9600 dezelfde camera heeft..

http://www.newmobile.nl/eur/en/photos.php?phone_id=16b9f8d
(zie onderaan bij ' Photos shot by the phone itself' )

is dat wel stukken beter dan de 1.3 MP Vario:

http://www.newmobile.nl/eur/en/photos.php?phone_id=130925d

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:38:
Ik heb besloten op de vario II te gaan wachten. Vindt 'm net ff beter op aantal vlakken zoals bv de camera en de processor. Als je dat niet belangrijk vindt zou ik voor de vario I gaan...
Zag nog een paar leuk filmpjes op http://www.newmobile.nl/eur/en/videos.php?phone_id=18fc95d

Als je kijkt naar de kwaliteit van de fotos van de S200 (2mp) Neem aan dat de 9600 dezelfde camera heeft..

http://www.newmobile.nl/eur/en/photos.php?phone_id=16b9f8d

is dat wel stukken beter dan de 1.3 MP Vario:

http://www.newmobile.nl/eur/en/photos.php?phone_id=130925d
Leuke filmpjes! Heb ze even in de ts verwerkt.

Het valt me op dat de laatste tijd er niet meer bekend wordt over dit apparaat. Je zou toch denken dat hoe dichter bij de release komt, hoe meer info er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoedje schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:46:
Daarnaast hoeft de aansluiting ook niet zo'n probleem te zijn. Bij de huidige 2,5 mm aansluiting kun je ook niet zomaar 3,5 mm dopjes aansluiten. Daar heb je een verloopstukje voor nodig, dat zal bij deze telefoon ook vast uitkomen. Daarnaast betwijfel ik zeer sterk dat je een externe HD op de telefoon kan aansluiten...
Ik denk dat een usb aansluiting toch wel net even iets anders is dan van 2,5 mm naar 3,5 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Dat ligt eraan....

Zo lang er gewoon een analoog signaal uitgestuurd word op 1 ader (ten opzichte van 1 andere ground) dan is het voor mini-usb-koptelefoon fabrikanten een kwestie van de juiste draadjes in de stekker door verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DJ_The_SP schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:01:
Dat ligt eraan....

Zo lang er gewoon een analoog signaal uitgestuurd word op 1 ader (ten opzichte van 1 andere ground) dan is het voor mini-usb-koptelefoon fabrikanten een kwestie van de juiste draadjes in de stekker door verbinden.
Hmmm, ja zo had ik het nog niet bekeken.... Maar ja we wachten wel af tot er een goede (p)review komt waarin dit aan de orde komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Uit de OP
Wanneer deze pda precies uit komt is nog gissen, maar naar verluid komt de MDA Vario 2 van T-Mobile in mei al van dit jaar uit. De Qtek en de I-Mate versie zullen waarschijnlijk in jullie juli volgen. Dit is overgins overigens de release datum in Duitsland, dus in Nederland kan het best wat later zijn
;)
Prima topicstart verder voor een mooie telefoon. Alleen vind ik het toetsenbord van mijn huidige Vario er beter uitzien dan het tobo van de vario 2. Die ronde toetsen zien er niet uit..

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Thnx, heb t verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, wel blijven posten hoor (ook al is er geen nieuws te melden). Nog maar even een vraag over de prijsstrategie van T-mobile. Wordt de Vario II eerst duur en pas later goedkoper in de markt gezet of houden ze de prijs vrij constant. Hoe was dat bij de Vario I ? Hadzelf het idee dat die prijs in het begin vrij constant bleef, of heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:38:
Hallo mensen, wel blijven posten hoor (ook al is er geen nieuws te melden). Nog maar even een vraag over de prijsstrategie van T-mobile. Wordt de Vario II eerst duur en pas later goedkoper in de markt gezet of houden ze de prijs vrij constant. Hoe was dat bij de Vario I ? Hadzelf het idee dat die prijs in het begin vrij constant bleef, of heb ik het mis.
Eerst hoog nu erg laag! Als je kijkt naar de pro: eerst was hij enkele honderd euro`s met abo, nu is hij gratis. Dus van hoog naar laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft weinig zin om te blijven posten als je niks weet. Mond dan weer uit in 500 posts over wanneer hij dan wel niet komt, wat hij kost en waar hij 1 euro goedkoper is. Pure speculatie (en onzin) dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hallo mensen, wel blijven posten hoor (ook al is er geen nieuws te melden).
...
OK, bij deze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
nja liever niet posten dan offtopic. anders loopt het uit de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik wou deze eigenlijk kopen om er zo'n combo foon/mp3/movie/agenda van te maken maar met enkel 2gig (zelfs nog niet nu) is dat wel erg krap infeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:08:
[...]

heeft weinig zin om te blijven posten als je niks weet. Mond dan weer uit in 500 posts over wanneer hij dan wel niet komt, wat hij kost en waar hij 1 euro goedkoper is. Pure speculatie (en onzin) dus
Tsja, als je het zo stelt kunnen we wel wachten met posten tot 'ie op de markt is. Neem nou dat gedoe over die headset aansluiting of speakers, daarvan weet toch ook niemand hoe het zit. Dat valt dan dus ook onder speculatie (en onzin) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:46:
[...]

Tsja, als je het zo stelt kunnen we wel wachten met posten tot 'ie op de markt is. Neem nou dat gedoe over die headset aansluiting of speakers, daarvan weet toch ook niemand hoe het zit. Dat valt dan dus ook onder speculatie (en onzin) dus.
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Aangezien T-Mobile vandaag haar HSDPA netwerk heeft gelanceerd, valt te verwachten dat de MDA Vario 2 snel zal volgen om de promotie van het netwerk gestalte te geven.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Afbeeldingslocatie: http://img436.imageshack.us/img436/5307/14uz2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img436.imageshack.us/img436/4976/25it.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img436.imageshack.us/img436/4062/38px.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img436.imageshack.us/img436/1917/49zl.jpg

[ Voor 103% gewijzigd door 13art op 18-04-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Dus toch met de twee extra knoppen..

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Pindkaas schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:09:
Idd wel wat beter vind ik persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pindkaas schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:09:
De Vario II heeft deze extra knoppen iig wel.
Ik hoop dat de Qtek/Imate deze ook zullen hebben want voor mij geen Vario II ivm de goede ondersteuning van T-Mobile |:(

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ReVolpe schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:36:
[...]

De Vario II heeft deze extra knoppen iig wel.
Ik hoop dat de Qtek/Imate deze ook zullen hebben want voor mij geen Vario II ivm de goede ondersteuning van T-Mobile |:(
Neem aan dat de qtek en iMate die ook gewoon hebben die extra toetsen. Ze zullen niet verschillende toestellen maken, op de kleuren na dan. Vermoed ik ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Waarschijnlijk zullen er daar inderdaad geen verschillen zijn. Er zullen wel verschillen komen in de kleuren, en misschien ook wel weer in de vorm. Er waren van de HTC Wizard ook 3 versies. Een daarvan is degene die wij eigenlijk allemaal wel kennen (Vario, K-Jam, M3000 etc). Daarnaast had je ook nog twee versies die iets vierkanter waren, met een zelfde soort toetsenbordje als de Hermes, één met camera en één zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelEyes
Aan die snelheidswens zit een prijskaartje van 69,50 euro per maand (...)
*SLIK*; Dag Vario2!... ;(

Had er misschien nog wel 20,- p/m voor over gehad, maar dit...gaat me iets te ver voor een beetje internetten onderweg

Jouw advertentie hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ja maar dat is toch alleen voor dat HDSAP, lijkt me dat je ook nog gewoon een GPRS abbo kan nemen voor 9,50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
AngelEyes schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:07:
[...]

Had er misschien nog wel 20,- p/m voor over gehad, maar dit...gaat me iets te ver voor een beetje internetten onderweg
Dit is bij de introductie he. Zodra er concurentie komt dan zal de prijs wel zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
AngelEyes schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:07:
[...]

DJ_The_SP schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:14:
Ja maar dat is toch alleen voor dat HDSAP, lijkt me dat je ook nog gewoon een GPRS abbo kan nemen voor 9,50 :)
En voor die 9,50 krijg je ook gewoon UMTS ondersteuning. Dus het is juist een mooie deal. Daarnaast zorgt HSDPA er ook voor dat er in totaal (voor alle gebruikers per zendmast) meer capaciteit beschikbaar is en dat is ook mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Iemand al een beetje meer info over wanneer hij in de schappen gaat liggen? Duurt nog even voordat ik mijn abbo kan opwaarderen..

Tegen die tijd is ook de Trinity bijna uit gok ik, maar eens kijken wat die te bieden heeft..

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 08-09 13:19
Pindkaas schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:00:
Iemand al een beetje meer info over wanneer hij in de schappen gaat liggen? Duurt nog even voordat ik mijn abbo kan opwaarderen..

Tegen die tijd is ook de Trinity bijna uit gok ik, maar eens kijken wat die te bieden heeft..
Mja van de trinity is niet echt geweten wanneer die komt. Op cebit aan de htc stand zeiden ze ten laatste begin Q3 maar normaal eind Q2 dus in mijn ogen is dat juni en htc mist zen introductie maar zelden. Je moet er in alle geval +- een maandje bijtellen voor de unbranded versies. Dus ik schat: in juli is die er of zie ik dat mis? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:58:
[...]

Vario 1 is echt spotgoedkoop nu idd.

Zit er sterk over te twijfelen om er 1 aan te gaan schaffen.
Dan mag je even aanwijzen waar hij spotgoedkoop is, want ik zie hem alleen nog maar voor €419.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:31:
[...]

Dan mag je even aanwijzen waar hij spotgoedkoop is, want ik zie hem alleen nog maar voor €419.
Icm met een eenjarig abbo heb je hem al voor 89,95 euro toestel en 26,00 per maand incl. onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:55
DJ_The_SP schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:40:
[...]

Icm met een eenjarig abbo heb je hem al voor 89,95 euro toestel en 26,00 per maand incl. onbeperkt internet.
waar dan :?

op site tmobile kost ie 30 per maand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bij de T-mobile winkel gingen ze vorige week ook heel goedkoop weg. Wat dat betreft zit ik echt in dubio of ik voor weinig de Vario I neem of nog een wacht en voor aanzienlijk meer de Vario II of wellicht P990 neem........ vragen vragen vragen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:40:
[...]

Met een totaal van €401,95, dat is inderdaad iets goedkoper. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelEyes
Hoedje schreef op donderdag 20 april 2006 @ 07:01:
[...]

[...]

En voor die 9,50 krijg je ook gewoon UMTS ondersteuning. Dus het is juist een mooie deal. Daarnaast zorgt HSDPA er ook voor dat er in totaal (voor alle gebruikers per zendmast) meer capaciteit beschikbaar is en dat is ook mooi!
Heb je dat ergens bevestigd gezien of is dat je verwachting?

Jouw advertentie hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
AngelEyes schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:13:
[...]

Heb je dat ergens bevestigd gezien of is dat je verwachting?
Nee, dat is nu ook al zo... Kijk maar op de site van t-mobile. Het enige is dus dat er een cap zit op de snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor diverse mensen in dit topic over dit toestel in samenwerking met orange.
Ik heb echter van een medewerker in de orange shop begrepen, dat hij niet
uit komt bij orange, omdat ie niet door een of andere keuring is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:47:
Ik hoor diverse mensen in dit topic over dit toestel in samenwerking met orange.
Ik heb echter van een medewerker in de orange shop begrepen, dat hij niet
uit komt bij orange, omdat ie niet door een of andere keuring is gekomen.
knap van die Orange-medewerkers dat ze weten dat een toestel wat nog niet uit is niet door een keuring komt. Hadden ze altijd maar zo'n vooruitziende blik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die "ok" knop dies fijn (omdat met je vinger moeilijk te bereiken is op screen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:56:
knap van die Orange-medewerkers dat ze weten dat een toestel wat nog niet uit is niet door een keuring komt. Hadden ze altijd maar zo'n vooruitziende blik
Hoewel ik niet weet of het waar is, is de stelling helemaal niet zo vreemd... Een product wordt tenslotte gekeurd voor het op de markt komt. Het is tenslotte bedoeld om te voorkomen dat er gevaarlijke of anderzins ontoelaatbare producten op de markt komen.
Het zou natuurlijk wel vreemd zijn als Orange niet zo'n telefoon gaat verkopen en de rest wel omdat het niet door een keuring komt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.