Waar die lege blikjes Red Bull al niet goed voor zijn heHeephstan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:48:
Tigra's zijn per definitie fout...
[afbeelding]
vind ik dan weer superstoer...wat is dat voor auto, ik kan het echt niet zien...een supra?
Ik ken iemand dier daarin van die turbodruk en olietemperatuurmetertjes had gebouwd en in het midden van z'n Kadett dashboard had gelegd
Deze bumper dusTiMMieJ schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:35:
[...]
Deze is van een kennis van mij !
Aan de voorkant zit nu een aangepaste skyline bumper.
De kleur is 100% echt en supergaaf.. met mooie grijs zilveren wielen echt zeer gave bak.
Wel is het zo dat de nummerplaat achter een beetje jammer is ;x maar dit word allemaal nog aangepakt.

/offtopic, ik kom samen met Dennis in de RX-7 naar de fotomeeting as. zondag.
en zegt deze foto jou wat?

[ Voor 15% gewijzigd door ChrisW op 17-05-2006 19:42 ]
Verwijderd
offtopic: RX-7 heerlijk wagentje!
ontopic: Hier in Schijndel staat een hele omgebouwde kever, weet zeker dat sommige hem leuk vinden en sommige afgrijselijk, zal binnekort eens wat plaatjes schieten (verwacht niet veel met mijn nokia 7610
)
ontopic: Hier in Schijndel staat een hele omgebouwde kever, weet zeker dat sommige hem leuk vinden en sommige afgrijselijk, zal binnekort eens wat plaatjes schieten (verwacht niet veel met mijn nokia 7610
Verwijderd
mooi hoor, porsche velgen ofniet? Die in schijndel ziet er heeeel erg verrot uit, alhoewel sommigen het toch weer leuk zullen vinden, blok komt er achter uit dacht ik. (kever moet op een buggy ofzo lijken)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 19:53 . Reden: vergeten... ]
Hmz ik vind die blauwe Belgische Kever hierboven actually best mooi. Maarja aangezien hij in dit topic staat zal ik wel geen smaak hebben

NOSIG
Idd, dat kloptMadMarky schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:48:
Volgens mij zijn bij de kever hierboven de velgen niet de enige dat van Porsche afkomstig is
Of de velgen onder die Kever van Porsche zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat er een Golfje met Porschevelgen stond:

Ik wilde deze Kever jullie niet onthouden, maar er is geen ander 'tuning'topic..bigchristiaan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:56:
Hmz ik vind die blauwe Belgische Kever hierboven actually best mooi. Maarja aangezien hij in dit topic staat zal ik wel geen smaak hebben![]()
[ Voor 56% gewijzigd door ChrisW op 17-05-2006 21:36 ]
mooi dat ding is echt wel netjes.. niet te overdreven, want hij heeft ook de powerbigchristiaan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:56:
Hmz ik vind die blauwe Belgische Kever hierboven actually best mooi. Maarja aangezien hij in dit topic staat zal ik wel geen smaak hebben![]()
ik kan me dan alleen niet bedenken onder welke porsche die velgen standaard zitten
[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 17-05-2006 21:00 ]
volgens mij het model dat uit kwam in 89KappeNou schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:59:
[...]
mooi dat ding is echt wel netjes.. niet te overdreven, want hij heeft ook de power
ik kan me dan alleen niet bedenken onder welke porsche die velgen standaard zittenhet zijn zoizo geen standaard velgen onder een porsche.. volgens mij ook geen optie

de 964 dus
het zijn ze niet helemaal maar het heeft er wat van weg... de velgen die hier weer op leken die op de 993 zaten zijn helemal te 'rond' en iets te dicht
[ Voor 23% gewijzigd door GoldenSample op 17-05-2006 21:33 ]
Ja, dat zijn de velgen die onder die Golf zitten, maar niet onder die KeverGoldenSample schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:23:
[...]
volgens mij het model dat uit kwam in 89
[afbeelding]
de 964 dus
het zijn ze niet helemaal maar het heeft er wat van weg... de velgen die hier weer op leken die op de 993 zaten zijn helemal te 'rond' en iets te dicht
Verwijderd
haha daar kende ik hem van ja, die velgen van de golf zijn ook zeker porsche, ook oud model geloof ik. Herinner het me allemaal van vroeger (speelgoedautootjes
)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 21:36 . Reden: my bad.. ]
Wel beetje sneu om dan die porsche logo's in het midden te laten zitten als je ze onder een vw golf hebt gehangen.... Beetje zo van 'kijk mijn dure porsche velgen'
sorry maar ze lijken er echt totaaal! niet op hahahaaGoldenSample schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:23:
[...]
volgens mij het model dat uit kwam in 89
[afbeelding]
de 964 dus
[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 17-05-2006 21:39 ]
http://www.essentialstyli...se%20front%20side%201.jpg
is alleen 5-gaats ipv 4-gaats, maar lijkt er wel op (onder die Golf dus)
Onder die Kever zitten volgens mij geen Porsche-velgen.
Hier nog een gezinsbak om de offtopic tegen te gaan
is alleen 5-gaats ipv 4-gaats, maar lijkt er wel op (onder die Golf dus)
Onder die Kever zitten volgens mij geen Porsche-velgen.
Hier nog een gezinsbak om de offtopic tegen te gaan

[ Voor 52% gewijzigd door ChrisW op 17-05-2006 21:43 ]
Ik vind die kleur groen wel super mooi, alleen in dit geval is die custom paint nogal slecht gelukt (rood op groen
) en zijn die velgen ook geen porem.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Achterbaktjoening

Waar moet je nu je kratje bier zetten dan?

[ Voor 27% gewijzigd door ChrisW op 17-05-2006 22:44 ]
Porsche velgen zijn altijd 5-gaats, bij die VW zijn hooguit de embleempjes van Porsche. Onder die kever liggen zogenaamde 'cupvelgen', die dingen worden zo ongeveer het meest nagemaakt van alle modellen velgen. Ze liggen erg vaak onder golfjes. Volgens mij is het model gebaseerd op de velgen die onder oudere types 911 liggen.Virus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:57:
[...]
Idd, dat kloptMet de sprintraces was dat ding ook supersnel
Of de velgen onder die Kever van Porsche zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat er een Golfje met Porschevelgen stond:
[afbeelding]
[...]
Ik wilde deze Kever jullie niet onthouden, maar er is geen ander 'tuning'topic..
Had vandaag nog een mooi moment. Ik fiets van m'n werk naar huis toe, moet linksaf. Rechts naast me komt, gepaard met een hoop herrie, een of andere Fiat te staan, volgens mij zo'n hele oude Furio ofzo. Dikke rioolpijp eronder, dus ik moest al grinniken .. zie ik bij z'n linkerraam (bestuurderskant dus) een toerenteller gemonteerd staan
Dus ik hardop lachen, die gast trekt op, zit er een 1.1 ofzo in, ding kwam echt niet van z'n plek, ondanks dat hij hem "helemaal" doortrok naar 6K RPM (kon ik zien op die bigass Autostyle meter
) .. wat een trieste bak
Dus ik hardop lachen, die gast trekt op, zit er een 1.1 ofzo in, ding kwam echt niet van z'n plek, ondanks dat hij hem "helemaal" doortrok naar 6K RPM (kon ik zien op die bigass Autostyle meter
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Wacht maar tot ik die kever buggy morgen post
, die vent zal raar staan kijken als ik opeens voor zijn deur foto's sta te maken
Doe ik ook met de punto waar ik weleend in rond kachel. Het gaat er om dat over de 5 000 gewoon stoer voelt. wat het totaal niet is in een 1.2Arfman schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:05:
Had vandaag nog een mooi moment. Ik fiets van m'n werk naar huis toe, moet linksaf. Rechts naast me komt, gepaard met een hoop herrie, een of andere Fiat te staan, volgens mij zo'n hele oude Furio ofzo. Dikke rioolpijp eronder, dus ik moest al grinniken .. zie ik bij z'n linkerraam (bestuurderskant dus) een toerenteller gemonteerd staan![]()
Dus ik hardop lachen, die gast trekt op, zit er een 1.1 ofzo in, ding kwam echt niet van z'n plek, ondanks dat hij hem "helemaal" doortrok naar 6K RPM (kon ik zien op die bigass Autostyle meter) .. wat een trieste bak
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
en er blijft ook weinig ruimte over voor moeders boodschappenVirus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:01:
Achterbaktjoening![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Kratje bier past prima op de achterbank (als ze die niet ook eruit hebben gehaald)
Ik heb ook geen bruikbare kofferruimte meer over, alles gewoon op de achterbank 

Op het dakVirus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:01:
Achterbaktjoening![]()
[pics]
NOSIG

Is volgens mij uit pimp my ride, met die supergrote 12.000 watt speaker.
edit:
Nee wacht, dit zijn er twee
[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 18-05-2006 14:31 ]
MTX Jackhammerjohnnyv.nl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:30:
[afbeelding]
Is volgens mij uit pimp my ride, met die supergrote 12.000 watt speaker.
edit:
Even jellabie shockeren
Zijn er zelfs 4
Uit de Rockford Fosgate Power reeks.
Jaaaa want dat is Tim in zijn ibi cupra....Virus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:23:
[...]
Deze bumper dus
[afbeelding]
/offtopic, ik kom samen met Dennis in de RX-7 naar de fotomeeting as. zondag.
en zegt deze foto jou wat?
[afbeelding]
Grote kans dat ik erachteraan reed in mijn arosa met witte wielen.
En mijn broertje gaat binnenkort waarschijnlijk die focus spuiten.......
Dus zal ik je vast wel eens zien idd.
Helaas kan ik zondag niet komen
Is de RX7 van Dennis nog niet weg dan ?
edit:
Die velgen onder de kever dat zijn Borbet T wielen grijs gecoat. Die zitten ook onder de ibi cupra die 's nacht reed in de post van VirusNL.
Die velgen onder de kever dat zijn Borbet T wielen grijs gecoat. Die zitten ook onder de ibi cupra die 's nacht reed in de post van VirusNL.
[ Voor 10% gewijzigd door TiMMieJ op 18-05-2006 16:29 ]
Euh niet helemaal, de eerste serie van de 924 heeft ook 4 gaats velgenMadMarky schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:36:
[...]
Porsche velgen zijn altijd 5-gaats, bij die VW zijn hooguit de embleempjes van Porsche. Onder die kever liggen zogenaamde 'cupvelgen', die dingen worden zo ongeveer het meest nagemaakt van alle modellen velgen. Ze liggen erg vaak onder golfjes. Volgens mij is het model gebaseerd op de velgen die onder oudere types 911 liggen.
dat is ook een VW3p0x schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:00:
[...]
Euh niet helemaal, de eerste serie van de 924 heeft ook 4 gaats velgen
ja ik hap
en die fake porsche velgen onder die golf zien er erg nep uit
verder die speakers... zijn dat nu 2 tennisbal kannonen of
[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 18-05-2006 19:38 ]
TiMMieJ schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:26:
ijshockey training
offtopic:
Waar speel jij? Ik zat in Zoetermeer Panters C, maar ben maar naar recreatie gegaan, wegens tijdgebrek, en de grote kutheidsfactor van dat team
(Hoe 'goed' iedereen daar was, en hoe aardig..)
(Nijmegen ofzo? Den Haag gok ik dan, als je in Alphen woont..
Waar speel jij? Ik zat in Zoetermeer Panters C, maar ben maar naar recreatie gegaan, wegens tijdgebrek, en de grote kutheidsfactor van dat team

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 18-05-2006 20:34 ]
Close-upje van de velgen van Tim zn IbizaTiMMieJ schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:26:
[...]
edit:

En hier nog wat Foute tuning

Dat heb ik dus met die Rover Mooie lijn maar die lelijke groene sticker op de zijkantVerwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:23:
vind die hummer wel wat hebben, jammer van die bestickering.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Voor de mensen die de Jackhammer nog niet kennen. Hier is het bewuste filmpje: http://plsthx.com/disp.php?type=m&id=355.
Helaas is dat niet de subwoofer die in deze auto ligt
Wax is coming out of my ear! Its great!
[ Voor 9% gewijzigd door [TazZ] op 18-05-2006 23:09 ]
If it ain't broke, fix it till it is...
Kicker solo X
gaat harder en is goedkoper

De Nederbelg !
ik weet niet hoeveel dB ze maken, maar de jackhammer heeft 6000watt RMS en de solo X 5000watt RMS. 1000watt RMS scheeld denk ik wel aardig wat
de solo X weegt ook 100 pounds en de jackhammer 369 pounds

Kwa gegevens moet de Jackhammer dus nog een stukkie harder gaan. Zo ver ik weet gaat kicker gewoon super hard en MTX ook nog mooi hard.
[ Voor 34% gewijzigd door KappeNou op 18-05-2006 23:37 ]
Ik ben net begonnen bij een nieuw team in Alphen.TheZeroorez schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:33:
[...]
offtopic:
Waar speel jij? Ik zat in Zoetermeer Panters C, maar ben maar naar recreatie gegaan, wegens tijdgebrek, en de grote kutheidsfactor van dat team(Hoe 'goed' iedereen daar was, en hoe aardig..)
We trainen nu in Zmeer en gaan als de ijsbaan in alphen er is daarheen.
www.alphenpolarbears.nl
Ik kan er nog geen reet van dus maar heb er wel veel lol in.
Het zijn nu beginnerstrainingen maar de meeste willen wel serieus gaan spelen.
@ VirusNL
Idd die borbet T velgen ja
Verder is die 190E niet fout IMHO want dat is meer de standaard DTM spoilering.
En met een 2.3 of 2.5 16v heeft hij toch al over de 200 pk.
Hij is vast al es vaker gepost, maar kwam m nu weer tegen en vond het toch echt fout. Wel netjes gedaan, maar ziet er niet uit 

Gaar

Gaar

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat is een auto uit "I, Robot", niet de hoofd-auto, maar een figurant zeg maar. Ze hadden een aantal van dit soort auto's gebouwd. Niet echt mooi inderdaad...
Die mercedes vind ik niet fout hoor, is een 190 E 2.5-16 Evolution. Volgens mij is het alleen de body-kit, hij komt namelijk niet helemaal overeen met een originele EVO.Virus.NL schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:07:
[...]
Close-upje van de velgen van Tim zn Ibiza
[afbeelding]
En hier nog wat Foute tuning
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Die booskijkers en velgen zijn nièt standaardreuzekind schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:01:
[...]
Die mercedes vind ik niet fout hoor, is een 190 E 2.5-16 Evolution. Volgens mij is het alleen de body-kit, hij komt namelijk niet helemaal overeen met een originele EVO.
Nee, als we dan toch aan de dtm gaan... (Zocht eigenlijk die nog bruutere, die oranje, maar kan hem niet vinden..)

Yeah

Deze?TheZeroorez schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:15:
Nee, als we dan toch aan de dtm gaan... (Zocht eigenlijk die nog bruutere, die oranje, maar kan hem niet vinden..)
And I'm the only one and I walk alone.
Daarom dat bedoelde ikVerwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:12:
[...]
Die booskijkers en velgen zijn nièt standaard
Waarom heeft hij:
1) een bumper gekozen waarbij de koplampen nu 'wallen onder de ogen' lijken te hebben?
2) een bumper gekocht die te breed is voor z'n wagen. Beetje te groot ego ofzo
Omdat hij:
1) Een Sjonnie zonder smaak is.
2) Een Sjonnie zonder smaak is.
[ Voor 3% gewijzigd door GaMeOvEr op 19-05-2006 22:45 ]
Aannames zijn fataal.
Sommige mensen zijn idd compleet smaakloos... sowieso in dit topic heb je daar veel van
maar ik begrijp dit soort projecten nog minder dan een compleet verglasvezelde Corsa

En omdat hij in het foute tuning topic wilde (het is trouwens niet alleen in de breedte dat die bumper niet pastGaMeOvEr schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 22:45:
Omdat hij:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
past er uberhaupt wel wat wel? 
verder zal ik tzt eens wat pics van m'n mobiel af halen (braque phone pics!!!
) met oa. een VW transporter met halfords spinners, een oude mitsubishi lancer met stikkers en wieldoppen en een fiatpanda met een te groot zierstukje
verder zal ik tzt eens wat pics van m'n mobiel af halen (braque phone pics!!!
Dat zijn echt de lelijkste bumbers die er zijn! die er op de bmw zitten.
Hoe kan iemand nou toch deze crap kopen!
al die gaten die van die rare vormen hebben... echt walgelijK!!!!
(moest er even uit, ik heb ze namelijk ook wel eens zien rijden...)
Hoe kan iemand nou toch deze crap kopen!
al die gaten die van die rare vormen hebben... echt walgelijK!!!!
(moest er even uit, ik heb ze namelijk ook wel eens zien rijden...)
Pcies, die bumper zag je een poos geleden heel veel.
Toen ik nog dagelijks langs 'Murat' styling kwam stond er in het begin een mooie kersenrode E36 320 oid. Gewoon 'n nette auto.
Poosje later kwamen er wat andere velgen onder, stond geloof ik ook nog niet slecht.
Toen kwam 'DIE'
voorbumper eronder.. Alleen toen gaf ik 'm nog het voordeel van de twijfel.
Eerst tijden in grond-geel natuurlijk, toen uiteindelijk werd 'ie gespoten. Vond die rare geintegreerde nieren sowieso al geen gezicht toen.
Daarna kwamen er RVS gepolijste spijlen in die grille.. nu past chroom heel goed bij (donker) metallic rood vind ik, maar dit niet. En die bumper was verder ook het enige grote en lage aan de auto, de achterkant was nog niks. Evenals de zijkanten.
En toen begon het, chromen ruitensproeierdopjes, popnagellook stickers rond de voorruit
chromen deurgrepen, en ja hoor, er werd 'n alu vleugel op de achterkant geboord.
Tankdopje met airbrush, hoe uniek
Al met al was het dus 'n enorme grafbak op het laatst.
Toen ik nog dagelijks langs 'Murat' styling kwam stond er in het begin een mooie kersenrode E36 320 oid. Gewoon 'n nette auto.
Poosje later kwamen er wat andere velgen onder, stond geloof ik ook nog niet slecht.
Toen kwam 'DIE'

Eerst tijden in grond-geel natuurlijk, toen uiteindelijk werd 'ie gespoten. Vond die rare geintegreerde nieren sowieso al geen gezicht toen.
Daarna kwamen er RVS gepolijste spijlen in die grille.. nu past chroom heel goed bij (donker) metallic rood vind ik, maar dit niet. En die bumper was verder ook het enige grote en lage aan de auto, de achterkant was nog niks. Evenals de zijkanten.
En toen begon het, chromen ruitensproeierdopjes, popnagellook stickers rond de voorruit

Tankdopje met airbrush, hoe uniek

Al met al was het dus 'n enorme grafbak op het laatst.
Dat zijn Borbet T's
Zo te zien zijn dit RH ZW1 Cup velgen, met vergulde imbussen en een gepolijst hart.Virus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:57:
[...]
Idd, dat kloptMet de sprintraces was dat ding ook supersnel
[afbeelding]
Die Porschedopjes kan je vaak wel bij een velgenhandel bestellen, of op Marktplaats ofzo
The ramblings of an idiot
Verwijderd
ik denk dat mensen mijn auto ook "foute" tuning gaan vinden als hij af is.
Terwijl ik hem maak omdat ik het mooi vind, maar wat de een mooi vind vind de ander weer niks.
Terwijl ik hem maak omdat ik het mooi vind, maar wat de een mooi vind vind de ander weer niks.
Ik zit er nu al een tijdje naar te kijken. Het is volgensmij toch echt een slopel E kadettretteketet.Virus.NL schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:57:
maar ik weet wel dat er een Golfje met Porschevelgen stond:
[afbeelding]
Als het een golf is zou het een golf3 moeten zijn, maar die neus is gewoon te laag.
Laat dan pics zien alvast!Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:36:
ik denk dat mensen mijn auto ook "foute" tuning gaan vinden als hij af is.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja, aan die koplamp en de vorm van de neus/motorkap kun je duidelijk zien dat het om een Kadett gaat. In ieder geval: Het zou mij zeer verbazen als het er geen is...Worldwide schreef op zondag 21 mei 2006 @ 00:41:
[...]
Ik zit er nu al een tijdje naar te kijken. Het is volgensmij toch echt een slopel E kadettretteketet.
Als het een golf is zou het een golf3 moeten zijn, maar die neus is gewoon te laag.
Verwijderd
gaat om een volvo 480 ES naar Turbo.Smarron schreef op zondag 21 mei 2006 @ 08:02:
[...]
Laat dan pics zien alvast!Om wat voor auto gaat het?
ben niet goed in fotosoep, dus heb bumper er zo ff voor geplakt.
http://home.alexmeijer.com/hausser_front2.JPG
tis een officieele volvo voorbumper
bumper is misschien iets anders bij mijn model.. maar niet veel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 11:18 ]
volvo 480
valt toch wel mee... alleen zorg dat je de wat 'hoekige' styling behoud
Verwijderd
jah okGoldenSample schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:17:
volvo 480![]()
![]()
maar gaat wel mooi worden (vind k)
Wordt wel mooi, alleen wat de fuck is er met die koplampen gebeurd?
Vrijdag in Venlo in een parkeergarage:

Poehéé, wat een gare kleurencombi
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
dat hoord zoTheZeroorez schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:29:
Wordt wel mooi, alleen wat de fuck is er met die koplampen gebeurd?
480 is oké 
Eigenlijk moet je die klaplampen dichtlassen en er 'n paar mooie kleine sterke pitten in de stadslichten bouwen.
Eigenlijk moet je die klaplampen dichtlassen en er 'n paar mooie kleine sterke pitten in de stadslichten bouwen.
net wat gezien
jammer dat ik er geen foto van kon maken.. een clio met veilside bumperkit
shit wat is dat lelijk whahaha
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 22-05-2006 12:48 ]
ROFL,Bakfiets schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:04:
[...]
Voor de mensen die de Jackhammer nog niet kennen. Hier is het bewuste filmpje: http://plsthx.com/disp.php?type=m&id=355.
Helaas is dat niet de subwoofer die in deze auto ligt.
[...]
Hail to the king baby!
Zeker niet verkeerd hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat!Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:14:
gaat om een volvo 480 ES naar Turbo.
ben niet goed in fotosoep, dus heb bumper er zo ff voor geplakt.
http://home.alexmeijer.com/hausser_front2.JPG
tis een officieele volvo voorbumper
bumper is misschien iets anders bij mijn model.. maar niet veel
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik vraag me af of het iemand lukt deze auto te verknallen:

(\__/)
master6464 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:09:
[afbeelding]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Valt nog mee iig
Het voordeel van kicker is dat ze vierkant zijnKappeNou schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:32:
[...]
ik weet niet hoeveel dB ze maken, maar de jackhammer heeft 6000watt RMS en de solo X 5000watt RMS. 1000watt RMS scheeld denk ik wel aardig watsolo X : 10.000watt Peak en Jackhammer: 12.000watt Peak
de solo X weegt ook 100 pounds en de jackhammer 369 pounds
Kwa gegevens moet de Jackhammer dus nog een stukkie harder gaan. Zo ver ik weet gaat kicker gewoon super hard en MTX ook nog mooi hard.
Dus meer lucht verplaatsing hebben.
De Nederbelg !
Verder is een subwoofer van meer dan 150kg ook niet echt makkelijk te gebruiken. Je moet weer rekening gaan houden met metalen frames e.d. Verder is het niet echt handig om een takel nodig te hebben om je subwoofer in zijn kist te monterenjellabie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:42:
[...]
Het voordeel van kicker is dat ze vierkant zijn
Dus meer lucht verplaatsing hebben.
Een vierkante subwoofer kan verder makkelijker in een wat kleinere plek gezet worden (alsof dat nog boeit met zo'n diameter
If it ain't broke, fix it till it is...
en dan nog, wil jij 160dB op je hoofd?
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Verwijderd
kun je beetje fotoshoppen?Hydraulik-Phunk schreef op maandag 22 mei 2006 @ 12:23:
480 is oké
dan kan ik het idee beetje zien
ik sta nog open voor ideeen namelijk
Kan ik wel.
Wat voor bumper is het precies ? en wat voor velgen heb je in gedachte ?
De pest is alleen dat ik net mn Mac opnieuw geinstalleerd heb en mn Adobe cd's zoek zijn
Wat voor bumper is het precies ? en wat voor velgen heb je in gedachte ?
De pest is alleen dat ik net mn Mac opnieuw geinstalleerd heb en mn Adobe cd's zoek zijn

Misschien kun je van die wimpers op de koplampen plakken zoals bassie en adriaan haddenVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:52:
[...]
kun je beetje fotoshoppen?
dan kan ik het idee beetje zien
ik sta nog open voor ideeen namelijk
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Een Nissan 350Z kost volgens de website van Nissan USA ook maar $ 30kLefty_38 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:21:
[...]
wat een bak is dat zeg! Keek net ff op de site van infinity en die bak kost 33.800,- Dollar. Nou moet ik zeggen dat dat me erg mee valt voor een V6 met 298pk en die looks!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
zag je toevallig een groene kikker staan bij het bonnetjes automaat?Barracuda_82 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:10:
Vrijdag in Venlo in een parkeergarage:
[afbeelding]
-edit-type ik verdorie gele moet uiteraard groene zijn
[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 22-05-2006 20:56 ]
Klopt, heb een tijdje geleden bij het invoeren van mijn auto met een handelaar staan praten. Die was op dat moment ook bezg met een infinity aan het invoeren.Demoniac schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:07:
[...]
Een Nissan 350Z kost volgens de website van Nissan USA ook maar $ 30kDaarbij wordt Infiniti volgens mij niet officieel in Nederland verkocht dus moet speciaal geïmporteerd worden.. droom lekker verder
>klik<master6464 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 16:09:
[afbeelding]

ze zijn sinds kort officieel te krijgen. sommige nissan dealers hadden ze wel ook al staan hoor.Demoniac schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:07:
[...]
Een Nissan 350Z kost volgens de website van Nissan USA ook maar $ 30kDaarbij wordt Infiniti volgens mij niet officieel in Nederland verkocht dus moet speciaal geïmporteerd worden.. droom lekker verder
Nu zelfs ook in rusland
mja duh! geen bpm en vaak ook niet eens belastingLefty_38 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:21:
[...]
wat een bak is dat zeg! Keek net ff op de site van infinity en die bak kost 33.800,- Dollar. Nou moet ik zeggen dat dat me erg mee valt voor een V6 met 298pk en die looks!
[ Voor 75% gewijzigd door KappeNou op 22-05-2006 20:28 ]
Valt reuze mee in verhouding tot andere auto's in dit topic..
Verwijderd
Das geen tuning, das zijn echte straalturbines...Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:49:
misschien foute tuning..
maar ik vind het echt super vet
[afbeelding]
Die achterlijk grote spoilers heeft dit brik echt wel nodig om op de weg te blijven.
Ziet er achterlijk uit, maar dit heeft mijns inziens heel weinig met tuning te maken...
Voor een vliegtuig jaVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:49:
misschien foute tuning..
maar ik vind het echt super vet
[afbeelding]
Ok, die 323F is wel overdone ja, gelukkig heb ik die bump alleen op die foto nog gezienHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:37:
[...]
Ik had 't er zonet nog met een maat over, een 323F kan je toch niet zien als basis om een 'vette bak' van te maken ? Zo'n kapster/huismoeder auto... zonde van je geld.
Vooral omdat je er zo weinig van terug zal zien als je 'm kwijt wilt.
Maare sorry ik schop even hoor
Bijv. de 323F (BG)

Of de 100NX, Suzuki JimnyArfman schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:53:
Mwah ... 323F is nou niet echt een kapsterauto, dat associeer ik toch meer met een 206 Cabrio ofzo
Ik doe het welHydraulik-Phunk schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:18:
Die paintjobs op die Tigra's vind ik dan wel weer lekker, alleen 'n beetje jammer van het 'canvas'.
Twingo's zijn idd ook al verloren zaak bij voorbaat.
-hier stond een anti-Astra/323F-achtigen betoog, maar ik bedenk me dat die discussie al vaak genoeg gevoerd is
We moeten foute auto's zien en ons erover opwinden
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Vind het echt afzichtelijke dingen.
Maar ik ken mensen die dat ook van mij auto's vinden
Maar ik ken mensen die dat ook van mij auto's vinden
Die bovenste rode vind ik best cool, op het onderste gedeelte van de bumper na die het alweer half verpest

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
hij komt in 2008 naar nederland (en met voor de dieselfans onder ons met diesel)Demoniac schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:07:
[...]
(\__/)
Verwijderd
2008 pas??? Ach voordeel is dat hij dan 'natuurlijk' weer in waarde is gedaald... Ja we zeggen wel eens elk voordeel heb z'n nadeel...master6464 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 07:38:
[...]
hij komt in 2008 naar nederland (en met voor de dieselfans onder ons met diesel)
Maar het wachten is het waard want hij is wel verrekte lekker
Dit topic is gesloten.